Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Latvieši mainās vietām: Porziņģis aizmainīts uz "Wizards", Bertāns pārceļas uz Dalasu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Latvieši mainās vietām: Porziņģis aizmainīts uz "Wizards", Bertāns pārceļas uz Dalasu
Kristaps Porziņģis un Luka Dončičs. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubi Dalasas "Mavericks" un Vašingtonas "Wizards" vienojušies par darījumu, kura rezultātā Kristaps Porziņģis nonāks ASV galvaspilsētā. Taču divi latvieši vienā komandā nespēlēs, jo pretējā virzienā dosies vairāki spēlētāji, ieskaitot Dāvi Bertānu.

NBA karstie telefoni: teksta tiešraide par aktuālajiem notikumiem maiņu loga pēdējā dienā

Kristaps Porziņģis pievienojās Dalasas "Mavericks" 2019. gada janvāra beigās, kad tika aizmainīts no Ņujorkas "Knicks". Šajā sezonā viņš laukumā devies 34 spēlēs, vidēji izceļoties ar 19,2 punktiem un 7,7 atlēkušajām bumbām. Visus mačus Porziņģis sācis starta pieciniekā. Savainojuma dēļ Porziņģis nav spēlējis kopš 30. janvāra. Pēc pievienošanās Dalasai uzbrucējs parakstīja piecu gadu un 158 miljonu līgumu, kas būs spēkā līdz 2024. gadam, kad Porziņģis kļūs par brīvo aģentu.

Dāvis Bertāns šosezon bija spiests samierināties ar krietni mazāku lomu Vašingtonas "Wizards" rotācijā – 20 minūšu robežu mačā viņš nav sasniedzis kopš gada pirmās spēles. Vidēji aizvadot 15 minūtes, Bertāns izcēlies ar 5,7 punktiem un 1,8 atlēkušajām bumbām. Viņa precizitāte tālmetienos ir 31,9%, kas ir krietni zemāka nekā iepriekšējos gados "Wizards" rindās (39,5%, 42,4%). Pārceļoties uz Dalasu, arī Bertāns pārstāvēs savu trešo NBA komandu, jo karjeru sāka Sanantonio "Spurs" rindās. Tādējādi viņš atgriezīsies Teksasas štatā.

Uz Dalasu dosies arī Spensers Dinvidijs, kamēr "Mavericks" pretī atdevusi drafta otrās kārtas izvēli. Dinvidijs šosezon aizvadījis 44 spēles, visas sākot starta pieciniekā, un vidēji izcēlies ar 12,6 punktiem, 5,8 rezultatīvām piespēlēm un 4,7 atlēkušajām bumbām.

Latvieši NBA šosezon

SpēlētājsKlubsSpēlesMinPunktiNo spēl.3p.1p.AbRpBmPb
K.PorziņģisWizards34/3429.519.245.1%28.3%86.5%7.72.01.70.71.6
D.BertānsMavericks0/3414.75.735.1%31.9%93.3%1.80.50.20.30.4

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Heat35-2063.6 %1.Suns44-1081.5 %
2.Bucks35-2162.5 %2.Warriors41-1474.5 %
3.Bulls34-2161.8 %3.Grizzlies38-1867.9 %
4.Cavaliers34-2161.8 %4.Jazz34-2161.8 %
5.76ers32-2259.3 %5.Mavericks32-2358.2 %
6.Raptors30-2356.6 %6.Nuggets30-2455.6 %
7.Celtics31-2555.4 %7.Timberwolves29-2652.7 %
8.Nets29-2553.7 %8.Clippers27-2948.2 %
9.Hornets28-2850.0 %9.Lakers26-3046.4 %
10.Hawks26-2848.1 %10.Pelicans22-3240.7 %
11.Wizards24-2945.3 %11.Trail Blazers22-3439.3 %
12.Knicks24-3143.6 %12.Kings21-3636.8 %
13.Pacers19-3733.9 %13.Spurs20-3536.4 %
14.Magic13-4323.2 %14.Thunder17-3731.5 %
15.Pistons12-4222.2 %15.Rockets15-3927.8 %

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:00, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur kopā īsti nav KP alga, bet naudas ziņu es vairāk domāju, ka KP par daudz sēž malā par to algas čeku
Nē es domāju, ka papildus šiem, tad vēl Bransons, Finijs Smits!
Tur krietni pārmaksā un tālāk playoffos netiek!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:01, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: ok - bet pēdējās spēles bez KP - Powell un Kleber stati bija vienkārši drausmīgi - ko Mavs darīt ar centru? Viņi dabūja spēlētājus, kas nespēlē aizsardzībā - ja Bertāns nesāks mest iekšā tālmetienus, tad jēga no viņa ir teju nekāda, bet Dinwiddie nav diži labāks par Brunson - ok Luka un Dinwiddie spēlēs laukā - tad kāpēc nemēģināja treidot projām Brunson pret kādu garo spēlētāju???
Es te neredzu loģiku!!!
Protams, tev ir taisnība. Kas saistās ar Bertānu, tad domāju, ka viņa precizitātei vajadzētu uzlaboties, jo viņam reāli Mavs rindās mazāk par pozīciju jāstrādā būs.

No malas izskatās, ka viņi izvēlas labāku saspēli un spēcināt viduslīniju, ar cerību, ka tas kompensēs problēmas garajā galā.

Es parasti uzmetu aci statistikai pēc mavs spēlēm, tad iezīmējās viena aina, viņiem ir nestabili rezervisti.

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:01, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ai nu nevajag pataisīt garos spēlētājus par k-kādiem impotentiem. Ir pietiekami daudz garie, kas paši sev vai citiem var metienu izkārtot.
KP katrā spēlē Mavs sastāvā saviem komandas biedriem izdarīja 10-12 potenciāli labas piespēles, bet problēma jau tajā, ka ar šo piespēļu realizāciju bija tā kā bija.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:02, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: KP Wizard formu pa pastu atsūtīja?
Sakars? Nekur vēl nav oficiālās ziņas - ne Wiz lapā, ne Wiz twiterī, arī KP vismaz savā IG un Twiterī. Vožs ir pateicis - treids būs, bet tas nav oficiāls, kamēr to neapstiprina pašas komandas. Un kamēr treids nav oficiāls, nav jēgas pat spekulēt ar cerībām "a ja nu šodien uzspēlēs, tomēr"

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 23:02, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: drīzāk mavs vadība redz, ka negūst no KP to, par ko maksā. Ja skatāmies bez jebkādām emocijā uz to situāciju, tad ir traumatisks KP ar kādām 50, max 60, spēlēm sezonā, no kurām, labi jau 60 ir labas un bez jebkādām garantijām, ka viņa veselība spēs vilkt vēl PO
Nu nemaz tik daudz jau nav, ja salīdzina ar citiem All Star Forwards/Bigs
Kristaps Porzingis: 123/180 regular season games - (69%)

Playoffs: 10/13 games played - (77%)

Anthony Davis: 125/181 games - (69%)

Joel Embiid: 124/180 - (68%)

Nikola Jokic: 172/179 - (96%)

Karl Anthony Towns: 62/115 - (54%)

Bam Adebayo: 127/154 - (84%)

Rudy Gobert: 166/171 - (97%)

Zion Williamson: 85/176 - (48%)

Nikola Vucevic: 155/175 - (88%)

Giannis Antetokoumpo: 151/180 - (83%)

Pascal Siakam: 133/174 - (76%)

*(doncicam ~80%)

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:03, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tur nu gan ir liela taisnība. Vispār kaut kas ar KP nebija riktīgi, jo piespēle pat minimālā izpausmē bija pazudusi.
Es teiktu tieši pretēji, KP uzbrukumā ir noslēdzējs, tāds viņš ir bijis jau no knicks laikiem. Viņš dara to, ko māk, bet problēma tā, ka traumu vēsture limitē viņa iespējas uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:03, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tur nu gan ir liela taisnība. Vispār kaut kas ar KP nebija riktīgi, jo piespēle pat minimālā izpausmē bija pazudusi.
Te tev nav absolūti taisnība, jo šosezon KP tieši otrādi darīja. Tāpēc viņam arī ir salīdzinoši maz metienu pa grozu, jo viņš biežāk izvēlējās atspēlēt kādam nekā pats mest no ne pārāk labām pozīcijām.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:05, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es teiktu tieši pretēji, KP uzbrukumā ir noslēdzējs, tāds viņš ir bijis jau no knicks laikiem. Viņš dara to, ko māk, bet problēma tā, ka traumu vēsture limitē viņa iespējas uzbrukumā.
Tu taču neskatoties NBA spēles! Tad no kurienes tev tāds info? Un pie tam vel viss izfantazēts.

  -2 [+] [-]

, 2022-02-10 23:05, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: KP katrā spēlē Mavs sastāvā saviem komandas biedriem izdarīja 10-12 potenciāli labas piespēles, bet problēma jau tajā, ka ar šo piespēļu realizāciju bija tā kā bija.
Bumbu jau viņš kustināja uzbrukumā, bet reti atmeta laicīgi tiešām brīvam partnerim, kad viņam uznāca virsū double team. Biežākā opcija bija mest pašam. Tas izteikti par pēdējām divām sezonām.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-10 23:06, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: KP katrā spēlē Mavs sastāvā saviem komandas biedriem izdarīja 10-12 potenciāli labas piespēles, bet problēma jau tajā, ka ar šo piespēļu realizāciju bija tā kā bija.
Nu pietiks Namej citos vainu meklēt KP vidēji karjerā 1.5 piespēles, ne jau vienmēr komandas biedri vainīgi. KP ir ļoti viendimensionāls - parasti meklē kā pašam gūt grozu nevis meklē partneri.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 23:06, pirms 3 gadiem
Ieguvums Porziņģim, Un sportacentam, jo troļļi paliks pie Dalasas rakstiem!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:06, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bertāns tomēr vairāk piemērots tieši LD spēles manierei
Berčam vislabāk gājis transition uzbrukumos. HVZ, cik luka nasks uz to. Te jau reputācija, ka "iegrūž nevajadzīgu bumbu 22.sekundē", tas bertānam nebija mīļākais metiens pat labajos laikos.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:06, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu taču neskatoties NBA spēles! Tad no kurienes tev tāds info? Un pie tam vel viss izfantazēts.
elementāra statistika to parāda. Ja viņš bieži atdotu piespēles, tad viņa rādītājs būtu labāks kā tagad. Pat ļoti labās spēlēs, ja nemaldos, piespēļu skaits bija ap 3 vai 4 un nestāsti, ka katru spēli viņa piespēles nemāk izmantot

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:07, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tagad varēs priecāties tie, kam vajag KP individuālos status nevis komandas uzvaras. Un paskatīsimies, kādi teksti nāks no ubagbamakroniem, ja Luka bez KP nevarēs pavilkt Mavs augstāk par 1. kārtu.
Klāt Danvidijs, Berča un gan jau arī Dragičs cik var noprast.

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:08, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Berčam vislabāk gājis transition uzbrukumos. HVZ, cik luka nasks uz to. Te jau reputācija, ka "iegrūž nevajadzīgu bumbu 22.sekundē", tas bertānam nebija mīļākais metiens pat labajos laikos.
to reputāciju es neesmu sapratis, jo viņš kā pg izkārto brīvu metienu un tur vairs nav nekādas nozīmes, kurā sekundē, bet par Bertānu piekrītu, bet viņa veselība tomēr arī faktors un mazāka piepūle vietas izkārtošanā, ceru, ka palīdzēs precizitātei, ja protams viņu laidīs spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 23:09, pirms 3 gadiem
Tadi nba ultras lauzh skepus
Jaunpupa padauza kas nba neskatas un bocmanis kursh nesen uzzinaja kas ir stl

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:12, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sakars? Nekur vēl nav oficiālās ziņas - ne Wiz lapā, ne Wiz twiterī, arī KP vismaz savā IG un Twiterī. Vožs ir pateicis - treids būs, bet tas nav oficiāls, kamēr to neapstiprina pašas komandas. Un kamēr treids nav oficiāls, nav jēgas pat spekulēt ar cerībām "a ja nu šodien uzspēlēs, tomēr"
Tu KP bildi Wizard formā redzēji?
https://twitter.com/SportsCenter/st...
Protams, tu teiksi foto montāža, bet es pateikšu, ka KP jau vairākas spēles nebija uz Mavs rezervistu soliņa mājas spēlēs, kur sēž savainotie spelētāji. THJ tur redzēju, bet KP nē. Nebūšu izbrīnīts, ka KP jau kādu nedēļu ir Wizard komandā, bet kamēr kaut kas ievilkās ar līgumu nekas oficiāli netika ziņots.

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:13, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: to reputāciju es neesmu sapratis, jo viņš kā pg izkārto brīvu metienu un tur vairs nav nekādas nozīmes, kurā sekundē, bet par Bertānu piekrītu, bet viņa veselība tomēr arī faktors un mazāka piepūle vietas izkārtošanā, ceru, ka palīdzēs precizitātei, ja protams viņu laidīs spēlēt
Tas, ka Bertāns īsti nevar sev dabūt labu pozīciju un viņam patīk vairāk mest no vietas tas ir skaidrs. Ja atmet bumbu uz pašām uzbrukuma beigām, tad nākas domāt arī par tām pāris sekundēm un tas rada diskomfortu jebkuram spēlētājam. Pats esmu spēlējis ar līdzīga stila pg un zinu cik tas ir traki. Protams, profesionālim, kā Bertāns, gan vajadzētu mācēt kaut cik labi pielāgoties.

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:15, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: KP katrā spēlē Mavs sastāvā saviem komandas biedriem izdarīja 10-12 potenciāli labas piespēles, bet problēma jau tajā, ka ar šo piespēļu realizāciju bija tā kā bija.
KP nekad nav bijis tik aktīvs piespēlētājs. KP labākais rādītājs piespēlēs spēles laikā (piespēlēs pēc kurām seko metiens) ir šogad -9.8, kas ir tuvu tam, ko soli, taču tik un tā mazāk. Pārējās Mavs sezonās 7.7-8.2. Un nevajag stāstīt par "labām piespēlēm, kuras neprot izmantot", jo tas skan tāpat kā Stepīša "bīstami garām vārtiem" hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:15, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu KP bildi Wizard formā redzēji?
https://twitter.com/SportsCenter/st...
Protams, tu teiksi foto montāža, bet es pateikšu, ka KP jau vairākas spēles nebija uz Mavs rezervistu soliņa mājas spēlēs, kur sēž savainotie spelētāji. THJ tur redzēju, bet KP nē. Nebūšu izbrīnīts, ka KP jau kādu nedēļu ir Wizard komandā, bet kamēr kaut kas ievilkās ar līgumu nekas oficiāli netika ziņots.
tas ir fotošops, to regulāri dara

  +2 [+] [-]

, 2022-02-10 23:16, pirms 3 gadiem
Būs jāgaida savstarpējā spele, domāju būs nežēlīgi danki.

  -1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:17, pirms 3 gadiem
erty rakstīja: Tas, ka Bertāns īsti nevar sev dabūt labu pozīciju un viņam patīk vairāk mest no vietas tas ir skaidrs. Ja atmet bumbu uz pašām uzbrukuma beigām, tad nākas domāt arī par tām pāris sekundēm un tas rada diskomfortu jebkuram spēlētājam. Pats esmu spēlējis ar līdzīga stila pg un zinu cik tas ir traki. Protams, profesionālim, kā Bertāns, gan vajadzētu mācēt kaut cik labi pielāgoties.
Es tev piekrītu un zinu kā tas ir, bet es vairāk par to, ka uz tām sekundēm jau atmet uz brīvu metienu, ko tikai jāizpilda. Ja spēlētājs zina, ka būs jāmet un gaida metienu, tad problēmu lielu nevajadzētu būt. Tīri no teorijas spriežot, zinu jau zinu, ka teorija nav tas pats, kas spēle

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:18, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu KP bildi Wizard formā redzēji?
https://twitter.com/SportsCenter/st...
Protams, tu teiksi foto montāža, bet es pateikšu, ka KP jau vairākas spēles nebija uz Mavs rezervistu soliņa mājas spēlēs, kur sēž savainotie spelētāji. THJ tur redzēju, bet KP nē. Nebūšu izbrīnīts, ka KP jau kādu nedēļu ir Wizard komandā, bet kamēr kaut kas ievilkās ar līgumu nekas oficiāli netika ziņots.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tu esi legenda

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:19, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu KP bildi Wizard formā redzēji?
https://twitter.com/SportsCenter/st...
Protams, tu teiksi foto montāža, bet es pateikšu, ka KP jau vairākas spēles nebija uz Mavs rezervistu soliņa mājas spēlēs, kur sēž savainotie spelētāji. THJ tur redzēju, bet KP nē. Nebūšu izbrīnīts, ka KP jau kādu nedēļu ir Wizard komandā, bet kamēr kaut kas ievilkās ar līgumu nekas oficiāli netika ziņots.
Tā ir montāža, jo diezgan labi blūrotajā fonā var redzēt skatītājus. Var jau būt, ka NBA, pat kovid laikā treniņus apmeklē pilnas tribīnes ar skatītājiem (kas jau ir neticami), bet, lai tad noplūde nebūtu krietni ātrāk - camoon, tu tiešām palīdzi pats sevi apsmiet.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 23:19, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tu esi legenda
Nee viñš ir deb.ls, skatās filmas par Godzillam un tic ka tās eksistee

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:19, pirms 3 gadiem
Porzis Maviem instagramā atsekojis. Berča vispār izdzēsies.

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:19, pirms 3 gadiem
Ļoti labi, KP un Luka negāja kopā vispār...un KP ar Bīlu varētu būt labs kombo+ Bertāns nonāca komandā kur varēs uzmest kādus pabrīvākus metienus no Lukas

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:21, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu KP bildi Wizard formā redzēji?
https://twitter.com/SportsCenter/st...
Protams, tu teiksi foto montāža, bet es pateikšu, ka KP jau vairākas spēles nebija uz Mavs rezervistu soliņa mājas spēlēs, kur sēž savainotie spelētāji. THJ tur redzēju, bet KP nē. Nebūšu izbrīnīts, ka KP jau kādu nedēļu ir Wizard komandā, bet kamēr kaut kas ievilkās ar līgumu nekas oficiāli netika ziņots.
Nevajadzētu murgot. NBA par tādu triku būs vareni skarbs naudas sods. Tas, ka ir bijušas slepus sarunas, ir skaidrs, bet to tāpat neviens publisks neatklās. Prozit!

  -1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:21, pirms 3 gadiem
https://twitter.com/cjzero/status/1... šis ir diezgan precīzi pateikts

     [+] [-]

, 2022-02-10 23:22, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nu pietiks Namej citos vainu meklēt KP vidēji karjerā 1.5 piespēles, ne jau vienmēr komandas biedri vainīgi. KP ir ļoti viendimensionāls - parasti meklē kā pašam gūt grozu nevis meklē partneri.
Var redzēt, ka neskaties Mavs spēles, bet gribi tēlot gudro.

  +4 [+] [-]

, 2022-02-10 23:23, pirms 3 gadiem
Spencers ar Dāvi kopā vidēji gūst 18.6 punktus, bet Kristaps 19.2 viens pats. Izcils trades abām komandām 😂😂😂

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:24, pirms 3 gadiem
polārlācēns rakstīja: Porzis Maviem instagramā atsekojis. Berča vispār izdzēsies.
Labs

  +2 [+] [-]

, 2022-02-10 23:24, pirms 3 gadiem
Kjenga2 rakstīja: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 tu esi legenda
Par formu-jā, iespējama foto montāža, bet Sabonis labs piemērs, ka vienu dienu paziņo par treidu, bet otrā dienā jau spēlē King sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2022-02-10 23:25, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: https://twitter.com/cjzero/status/1... šis ir diezgan precīzi pateikts
Tālu no precīzi, jo ne tikai pārspīlē KP nolikšanu, bet arī krietni pārslavē Dinvidiju. Protams, KP nav tas, kas spēj sev regulāri izveidot momentus, taču viņš nav arī tikai Jao latviešu versija (jo par aptuveni tādu viņu pasniedz tevis liktajā video) un Dinvidijs nav super opcija uzbrukumā - saspēle ok, bet finišings ir zemā līmenī...

  +1 [+] [-]

, 2022-02-10 23:26, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu KP bildi Wizard formā redzēji?
https://twitter.com/SportsCenter/st...
Protams, tu teiksi foto montāža, bet es pateikšu, ka KP jau vairākas spēles nebija uz Mavs rezervistu soliņa mājas spēlēs, kur sēž savainotie spelētāji. THJ tur redzēju, bet KP nē. Nebūšu izbrīnīts, ka KP jau kādu nedēļu ir Wizard komandā, bet kamēr kaut kas ievilkās ar līgumu nekas oficiāli netika ziņots.
Zeme paveries
Vinsh pat wizards spelu partraukumos metaja sodinus tikai neviens to vel nebija piefiksejis

Shis ir tavs visu laiku labakais koments, tu tiesham esi stulbs bez gala