Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 2+8 "Warriors" uzvarā pār "Nuggets"

Andrejs Siliņš

Biedriņam 2+8 "Warriors" uzvarā pār "Nuggets"
Andris Biedriņš
Foto: AP/Scanpix

Pievienojot komandas devumā divus punktus un astoņas atlēkušās bumbas, Andris Biedriņš naktī uz piektdienu palīdzēja Goldensteitas "Warriors" izcīnīt devīto uzvaru Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) sezonā, ar rezultātu 109:101 izbraukumā pārspējot Denveras "Nuggets".

Izšķiroša izrādījās spēles trešā ceturtdaļa - pēc lielā pārtraukuma "Warriors" atsāka spēli uz jauna viļņa, gūstot par 17 punktiem vairāk. Īpaši svarīgi - vienai no labākajām līgas uzbrukuma komandām "Nuggets" viesi savā grozā ļāva iemest vien 20 punktus. Trešā bija vienīgā ceturtdaļa, ko Oklendas komanda uzvarēja šonakt, taču ar to bija gana. Stefans Karijs guva 36 punktus, sasniedzot sezonas labāko rādītāju, bet pirmgadnieks Klejs Tompsons pievienoja 19, kas ir arī šī uzbrūkošā aizsarga labākais debijas sezonas rādītājs.

Latviešu centrs Andris Biedriņš laukumā devās komandas pamata pieciniekā, spēlēja 22 minūtes,to laikā realizēja vienīgo metienu no spēles, gūstot divus punktus. Tāpat Andrim astoņas atlēkušās bumbas (četras no tām uzbrukumā), divi bloķēti metieni, viena pārtverta bumba, viena kļūda un divas personiskās piezīmes.

Šī bija "Warriors" pirmā uzvara pēc diviem zaudējumiem, devītā sezonā kopumā, un komanda šobrīd ieņem 13. vietu Rietumu konferencē. "Nuggets" šis bija piektais zaudējums pēc kārtas, bet komanda joprojām saglabā vietu izslēgšanas spēļu zonā.

Biedriņam un 'Warriors" nu priekšā trīs mājas spēļu sērija - pirmā no tām jau naktī uz svētdienu, kad jāuzņem spēcīgā Hjūstonas "Rockets". Dienu vēlāk cīņa pret Fīniksas "Suns", bet pēdējo sērijas spēli jāaizvada pret Portlendas "Trail Blazers".

Citā spēlē Losandželosas "Lakers" tikās ar seno un principiālo sāncensi Bostonas "Celtics". Pēc nedaudz veiksmīgākā "ķeltu" sākuma viesi no Kalifornijas izlīdzināja spēli un aizveda to līdz pagarinājumam. Tajā tieši "Lakers" izrādījās pārāka, svinot panākumu ar 88:87. Kobe Braients guva 27 punktus, Pau Gazols pievienoja "double-double" - 25+14. Līdzīgs arī Endrjū Bainamam, kuram 16 punkti un 17 bumbas. Bostonas labā Rejs Alens iemeta 22 punktus.

     [+] [-]

, 2012-02-12 13:34, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Tik pat labi piedod man, bet es ar esmu metis. Tu noteikti tikai Andra Biedriņa vasaras nometnē.

Random teksts... Nē nu ok, tādiem Biedriņtardiem, tiešām ir grūti saprast. Nepārmet citiem, ja jau tas cits nemaz loģiski nevar atbildēt.

Lieta ir tāda, ka viņš ir metis katru otro vidēji iekšā, bet tagad trenējoties viņa procents krītās, tas taču ir saprotams Biedriņtard?
kas tas par terminu Biedriņtārds un kādā sakarā tu viņu uz mani attiecini?

Tāda Andra Biedriņa nometne arī ir? Pirmo reiz dzirdu! Nu un kā bij? Biji labākais tur?

Kā lai tev loģiski atbild, ja tu nespēj loģiski jautājumu noformulēt un līdz ar to, nav skaidrs ko tu īsti jautā.

"Lieta ir tāda, ka viņš ir metis katru otro vidēji iekšā, bet tagad trenējoties viņa procents krītās, tas taču ir saprotams Biedriņtard?" - tu pats vismaz saproti, ka ar šo tekstu tu neko jēdzīgu nepateici? Viņš meta katru otro iekšā, bet tagad met sliktāk jo trenējas. Tātad, tu gribi teikt, ka agrāk viņš netrenējās, bet kā sāka trenēties tā sāka sliktāk mest un spēlēt? Laba loģika!

  -1 [+] [-]

, 2012-02-12 15:28, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: kas tas par terminu Biedriņtārds un kādā sakarā tu viņu uz mani attiecini?

Tāda Andra Biedriņa nometne arī ir? Pirmo reiz dzirdu! Nu un kā bij? Biji labākais tur?

Kā lai tev loģiski atbild, ja tu nespēj loģiski jautājumu noformulēt un līdz ar to, nav skaidrs ko tu īsti jautā.

"Lieta ir tāda, ka viņš ir metis katru otro vidēji iekšā, bet tagad trenējoties viņa procents krītās, tas taču ir saprotams Biedriņtard?" - tu pats vismaz saproti, ka ar šo tekstu tu neko jēdzīgu nepateici? Viņš meta katru otro iekšā, bet tagad met sliktāk jo trenējas. Tātad, tu gribi teikt, ka agrāk viņš netrenējās, bet kā sāka trenēties tā sāka sliktāk mest un spēlēt? Laba loģika!
Čali, no Tevis ego grāvējs nekad nesanāks, nevienā beef'ā ar nekad neuzvari noteikti.
Manuprāt, Tev vienīgajam ir problēmas ar jautājuma saprašanu. Es Tev uzdodu jautājumu, jo Tu pats stulbības raksti, ir skaidri redzams, ka tādus murgus var tikai lielākie Biedriņtardi sarakstīt. Palasi savus vecos komentārus šitajā rakstā, es domāju, tad Tu sapratīsi kāpēc es Tev uzdodu tādu jautājumu...

     [+] [-]

, 2012-02-12 16:04, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Čali, no Tevis ego grāvējs nekad nesanāks, nevienā beef'ā ar nekad neuzvari noteikti.
Manuprāt, Tev vienīgajam ir problēmas ar jautājuma saprašanu. Es Tev uzdodu jautājumu, jo Tu pats stulbības raksti, ir skaidri redzams, ka tādus murgus var tikai lielākie Biedriņtardi sarakstīt. Palasi savus vecos komentārus šitajā rakstā, es domāju, tad Tu sapratīsi kāpēc es Tev uzdodu tādu jautājumu...
Tu neatbildēji uz nevienu no jautājumiem, kurus es tev uzdevu - ne par to, lai no definē, kas ir "biedriņtārds", ne uz kādu citu, bet atkal vienkārši sarakstīji kaudzi teksta neko konkrētu nepasakot un ne ko konkrētu nejautājot.

p.s. tīri for fun, paskatījos savus komentus un mūsu diskusija/strīds sākās ar to, ka es tev oponēju, ka mest no soda metienu līnijas spriedze ir lielāka, nekā metot no spēles un tālāk tev panesās, ka es neatbildot uz kaut kādu tavu mistisko jautājumu, kurš bija ieslēpts tajā savārstījumā, bet kad es mēģināju tev atbildēt, viss ko tu spēji pateikt, bija tikai apvainojumi un nesakarīgi teksti kuri neko tā īsti nepateica...

     [+] [-]

, 2012-02-12 16:27, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Tu neatbildēji uz nevienu no jautājumiem, kurus es tev uzdevu - ne par to, lai no definē, kas ir "biedriņtārds", ne uz kādu citu, bet atkal vienkārši sarakstīji kaudzi teksta neko konkrētu nepasakot un ne ko konkrētu nejautājot.

p.s. tīri for fun, paskatījos savus komentus un mūsu diskusija/strīds sākās ar to, ka es tev oponēju, ka mest no soda metienu līnijas spriedze ir lielāka, nekā metot no spēles un tālāk tev panesās, ka es neatbildot uz kaut kādu tavu mistisko jautājumu, kurš bija ieslēpts tajā savārstījumā, bet kad es mēģināju tev atbildēt, viss ko tu spēji pateikt, bija tikai apvainojumi un nesakarīgi teksti kuri neko tā īsti nepateica...
Biedriņtārda uzdevums ir aizstāvēt Andri Biedriņu, tāda kā labāko fanu kopa. Visiem ir vienāds blueprint's iedots pēc kura sekot. Kā, piemēram, Andris spēlē sautīgā komandā, Andrim neviens nedod bumbu, Andrim nekad nav bijis labs treneris, Andris citā komandā būtu zvaigzne.

Mans pirmais komentārs bija domāts sarkasmā, ka man likās smieklīgi kāpēc viņš trenējoties met tik slikti, ja pirms tam viņam nebija nekādi spriedzes brīži. Biedriņtārds nav apvainojums, tik pat labi Tu mani var saukt par A.I.tārdu, uz ko es neapvainotos.
Gribu pateikt, ka jau gadu apmēram nebiju ar nolūku gājis topikos kur virsrakstā bija minēts Andris, jo te komentārus viņu uzskata vai nu par dzērāju, vai par lielāko upuri NBA vēsturē. Katrā ziņā es nevienam nepiekrītu, bet diskutēt ar abām frontēm ir pārāk grūti, pirms tā gada es diez gan bieži ar Tevi diskutēju par Andri, tā lomu komandā un cik viņš bija labs savos labākajos gados. Man bija sajūta, ka es runāju ar sienu, jo Tu neko no mana teiktā neņēmi pretī, varbūt Tev likās tāpat, jo mani būtu grūti pārliecināt, ka Andris kādreiz ir bijis top3 centrs NBA, t.i. all-star centrs.

     [+] [-]

, 2012-02-12 16:53, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Biedriņtārda uzdevums ir aizstāvēt Andri Biedriņu, tāda kā labāko fanu kopa. Visiem ir vienāds blueprint's iedots pēc kura sekot. Kā, piemēram, Andris spēlē sautīgā komandā, Andrim neviens nedod bumbu, Andrim nekad nav bijis labs treneris, Andris citā komandā būtu zvaigzne.

Mans pirmais komentārs bija domāts sarkasmā, ka man likās smieklīgi kāpēc viņš trenējoties met tik slikti, ja pirms tam viņam nebija nekādi spriedzes brīži. Biedriņtārds nav apvainojums, tik pat labi Tu mani var saukt par A.I.tārdu, uz ko es neapvainotos.
Gribu pateikt, ka jau gadu apmēram nebiju ar nolūku gājis topikos kur virsrakstā bija minēts Andris, jo te komentārus viņu uzskata vai nu par dzērāju, vai par lielāko upuri NBA vēsturē. Katrā ziņā es nevienam nepiekrītu, bet diskutēt ar abām frontēm ir pārāk grūti, pirms tā gada es diez gan bieži ar Tevi diskutēju par Andri, tā lomu komandā un cik viņš bija labs savos labākajos gados. Man bija sajūta, ka es runāju ar sienu, jo Tu neko no mana teiktā neņēmi pretī, varbūt Tev likās tāpat, jo mani būtu grūti pārliecināt, ka Andris kādreiz ir bijis top3 centrs NBA, t.i. all-star centrs.
Tagad man ir skaidrs, kas ir biedriņtārds, bet kas man nav skaidrs - kāpēc tu man piedēvē šādu titulu? kurā vietā es viņu te esmu aizstāvējis vai nepamatoti slavējis? manuprāt, ne tikai nepamatoti, bet pat vispār nekur pie šī raksta neesmu viņu slavējis - ja tomēr esi šādu komentu atradis, tad labprāt uzzināšu kurš tas ir.

Lūk cik labi var daudz ko pateikt, ja nepsiho un cenšas runāt normāli. Es arī sevi nepieskaitu ne pie vienas nometnes, bet cenšos raudzīties objektīvi. Diskusijās iesaistos, jo tas ir interesanti un man patīk dažreiz tīri prieka pēc pastrīdēties/padiskutēt.
Es nesaku, ka viņš savā labākajā posmā viennozīmīgi bija, ka tu teici, "top 3 centrs NBA", bet jebkurā gadījumā, tolaik viņam bija labas iespējas tādam kļūt vistuvākajā nākotnē, ar nosacījumu, ka viņš turpinātu progresēt.

     [+] [-]

, 2012-02-12 17:42, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Tagad man ir skaidrs, kas ir biedriņtārds, bet kas man nav skaidrs - kāpēc tu man piedēvē šādu titulu? kurā vietā es viņu te esmu aizstāvējis vai nepamatoti slavējis? manuprāt, ne tikai nepamatoti, bet pat vispār nekur pie šī raksta neesmu viņu slavējis - ja tomēr esi šādu komentu atradis, tad labprāt uzzināšu kurš tas ir.

Lūk cik labi var daudz ko pateikt, ja nepsiho un cenšas runāt normāli. Es arī sevi nepieskaitu ne pie vienas nometnes, bet cenšos raudzīties objektīvi. Diskusijās iesaistos, jo tas ir interesanti un man patīk dažreiz tīri prieka pēc pastrīdēties/padiskutēt.
Es nesaku, ka viņš savā labākajā posmā viennozīmīgi bija, ka tu teici, "top 3 centrs NBA", bet jebkurā gadījumā, tolaik viņam bija labas iespējas tādam kļūt vistuvākajā nākotnē, ar nosacījumu, ka viņš turpinātu progresēt.
Nu vienā dienā no šī titula nevar aizmukt, kā jau teicu, es ar Tevi esmu strīdējies pirms gada, diez gan daudz, diez gan bezjēdzīgi, tāpēc es Tevi vēl joprojām par tādu uzskatu. Šajā rakstā nav slavēšana, bet tad kad ieraudzīju to komentāru par Andra trako darba grafiku treniņos, cik precīzs viņš ir, man uzreiz nostaļģija uzmetās, pēc tam kad saņēmu pirmos komentārus no Tevis uzreiz bija Deja-vu, saprotot, ka šitais ir bezjēdzīgi, bet nu kaut cik normāli beigās sanāca.

Es katrā ziņā atceros savādāk, ka mums bija liela diskusija par to vai Andris bija labāks par 20 spēļu spēlējošo Yao, vecu Šaku, jaunu zaļu Bainumu, nekur sportacentrā nepieminētu Bogutu.

     [+] [-]

, 2012-02-12 19:13, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Nu vienā dienā no šī titula nevar aizmukt, kā jau teicu, es ar Tevi esmu strīdējies pirms gada, diez gan daudz, diez gan bezjēdzīgi, tāpēc es Tevi vēl joprojām par tādu uzskatu. Šajā rakstā nav slavēšana, bet tad kad ieraudzīju to komentāru par Andra trako darba grafiku treniņos, cik precīzs viņš ir, man uzreiz nostaļģija uzmetās, pēc tam kad saņēmu pirmos komentārus no Tevis uzreiz bija Deja-vu, saprotot, ka šitais ir bezjēdzīgi, bet nu kaut cik normāli beigās sanāca.

Es katrā ziņā atceros savādāk, ka mums bija liela diskusija par to vai Andris bija labāks par 20 spēļu spēlējošo Yao, vecu Šaku, jaunu zaļu Bainumu, nekur sportacentrā nepieminētu Bogutu.
Es neslavēju, bet minēju tikai to, kas bija lasīts agrāk gan sportacentrā gan ārzemju portālos, par viņa darbu ar sodiņiem treniņos. Nekad neesmu viņu nepamatoti slavējis vai nopēlis, un kaut kāir iegājies, ka, ja šeit viņu nenorej, tad uzreiz tiec iemests otrās galējības grupā.

To diskusiju neatceros, bet gribētos zināt - kurā periodā tas bija? Jau kad bij sācies AB pagrimums, vai kamēr viņš vēl kapāja double-double?

p.s. Dažreiz uzsāku strīdu/diskusiju tikai strīdēšanās pēc, jo parasti spēju sevi nostādīt abās pusēs ja nepieciešams, nevis tikai visu redzēt no vienas perspektīvas.

     [+] [-]

, 2012-02-13 14:11, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Es neslavēju, bet minēju tikai to, kas bija lasīts agrāk gan sportacentrā gan ārzemju portālos, par viņa darbu ar sodiņiem treniņos. Nekad neesmu viņu nepamatoti slavējis vai nopēlis, un kaut kāir iegājies, ka, ja šeit viņu nenorej, tad uzreiz tiec iemests otrās galējības grupā.

To diskusiju neatceros, bet gribētos zināt - kurā periodā tas bija? Jau kad bij sācies AB pagrimums, vai kamēr viņš vēl kapāja double-double?

p.s. Dažreiz uzsāku strīdu/diskusiju tikai strīdēšanās pēc, jo parasti spēju sevi nostādīt abās pusēs ja nepieciešams, nevis tikai visu redzēt no vienas perspektīvas.
Tu jau labāk zini, ko esi darījis vai neesi, Tu arī vari teikt, ka esi tikai apgānījis Biedriņu, jo atkal Tu jau pats labāk zini, ko Tu esi darījis vai neesi, ar to es gribu pateikt, ka man īsti nav jēgas strīdēties par to, kāds Tu esi bijis pagātnē, ko Tu esi rakstījis viņā...
Tas bija pagājušo gadu, kad pagrimums bija jau sācies un es zaudēju pilnīgi visu savu ticību viņam, tajā brīdī bija vēl samērā daudz Biedriņa fani. Bet runa gāja par viņa labāko sezonu, kad viņam bija tie double-double.

     [+] [-]

, 2012-02-13 15:41, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Tu jau labāk zini, ko esi darījis vai neesi, Tu arī vari teikt, ka esi tikai apgānījis Biedriņu, jo atkal Tu jau pats labāk zini, ko Tu esi darījis vai neesi, ar to es gribu pateikt, ka man īsti nav jēgas strīdēties par to, kāds Tu esi bijis pagātnē, ko Tu esi rakstījis viņā...
Tas bija pagājušo gadu, kad pagrimums bija jau sācies un es zaudēju pilnīgi visu savu ticību viņam, tajā brīdī bija vēl samērā daudz Biedriņa fani. Bet runa gāja par viņa labāko sezonu, kad viņam bija tie double-double.
Es vienmēr esmu atbalstījis visus latviešus, kam izdevies izsisties ārzemēs...lai nu būtu, ka es labāk zinu - nav svarīgi. Pirms pagrimuma perioda, viņu, godīgi sakot, viegli varēja salīdzināt ar jebkuru centru NBA, jo tobrīd viņš bija augstā līmenī ar lielu potenciālu...kā tas viss izvērtās ir cita runa...

p.s. Tikpat labi es varu strīdēties par tevi, kāds esi tu bijis - to tu pareizi pateici.