Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim nekrīt pret Saboni, Bertāns iemet astoņus tālmetienus

Rolands Eliņš

Porziņģim nekrīt pret Saboni, Bertāns iemet astoņus tālmetienus
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā savas karjeras rekordu atkārtoja Dāvis Bertāns, iemetot astoņus trejačus, bet viņa pārstāvētā „Wizards” tāpat ar 89:100 piekāpās „Heat”. Zaudējums arī Kristapam Porziņģim un Dalasas „Mavericks”, kas saspringtā spēles izskaņā zaudēja „Pacers” ar 109:112.

Kristaps Porziņģis šonakt „Mavericks” sastāvā nospēlēja 38 minūtes, kurās tika pie deviņiem punktiem (1p. 3/4, 2p. 3/12, 3p. 0/5). Metienu precizitātes ziņā (trāpīti tikai 17% metienu no spēles) Porziņģim šī bija neveiksmīgākā spēle kopš novembra. Porziņģim arī aprāvās piecu „double-double” sērija un 13 spēļu sērija ar vismaz desmit gūtiem punktiem katrā mačā.

Porziņģis šonakt savāca astoņas atlēkušās bumbas, četras no tām uzbrukumā, izdarīja divas rezultatīvas piespēles, bloķēja divus pretinieku metienus , taču arī pieļāva četras kļūdas un saņēma trīs piezīmes. Viņa +/- rādītājs bija mīnus četri.

„Mavericks” komandai izdevās aizvadīt līdzvērtīgu spēli, kurā Porziņģa neveiksmes piesedza augstā Lukas Dončiča un Tima Hārdeveja rezultativitāte. Dončičs iemeta 36 punktus, turklāt arī sakrāja desmit atlēkušās bumbas un veica astoņas rezultatīvas piespēles, kamēr Hārdevejs iemeta 30 punktus. Tikmēr „Pacers” bija krietns pārsvars zem groziem, par ko parūpējās lietuvietis Domants Sabonis (20 punkti, 17 atlēkušās bumbas un sešas piespēles) un Mailzs Tērners 16+13.

„Mavericks” pēdējās minūtēs bija labās pozīcijās, lai tiktu pie uzvaras, taču netika nosargāts četru punktu pārsvars. Priekšpēdējā minūtē Porziņģis kļūdījās piespēlē, taču pats situāciju laboja, bloķējot Viktora Oladipo metienu zem groza. Taču nākamajā uzbrukumā tika bloķēts jau Porziņģa tālmetiens – aizsardzībā veiksmīgi nospēlēja Tērners. 14 sekundes pirms beigām „Pacers” panāca 112:109, un Dalasai atlikušajā laikā sanāca izdarīt veselus divus tālmetienus, bet abas reizes Dončičs bija neprecīzs.

Savukārt Dāvis Bertāns turpināja uzņemto tempu un piektajā spēlē pēc kārtas trāpīja vismaz trīs tālmetienus. Šoreiz Bertāns normu pārpildīja vairāk nekā dubultā, trāpot astoņus tālmetienus (atkārtots karjeras rekords NBA) no 15 (viņa lielākais izmesto tālmetienu skaits šosezon). Bertānam šī bija piektā spēle pēc kārtas ar vismaz 17 gūtiem punktiem.

Šonakt Bertāna rēķinā 25 punkti (1p. 1/1, 3p. 8/15), kā arī divas rezultatīvas piespēles. Viņam arī divas piezīmes un viena kļūda, viņa +/- rādītājs bija mīnus septiņi.

„Wizards” sastāvā gandrīz visus punktus guva trīs spēlētāji – Bertāns, Bredlijs Bīls un Šabazs Neipjērs trijatā iemeta 75 no komandas 89 punktiem. Ar viņu palīdzību „Wizards” bija ieguvusi nelielu vadību, taču ļoti neveiksmīgi aizvadīja pēdējo ceturtdaļu. „Heat” lieliski nospēlēja aizsardzībā, neskatoties uz to, ka traumas dēļ beigās vairs nespēlēja Džimijs Batlers, un izcīnīja uzvaru 100:89. Maiami uzvaras galvenais kaldinātājs bija Bams Adebajo, kurš iemeta 27 punktus un savāca 14 atlēkušās bumbas, taču 23 punktus pievienoja Dankans Robinsons, kurš trāpīja septiņus tālmetienus no 11.

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 08:01, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu paskaties labāk, kā Sabonis kopumā aizpilda statistika ailes, nevis tikai punktus. Es, protams, nesaku, ka viņš ir labāks par KP, bet nav arī nekāds nejēga.
Tieši tā. Sezonas sākumā Domants bija lbākais Baltijas spēlētājs līgā. To ASG jau nu īsti nebija pelnījis,bet tuvu tam.

     [+] [-]

, 2020-03-09 08:03, pirms 5 gadiem
Kauns un dusmas-lūk izjūtas,kas šonakt radās,vērojot KP darbības uzbrukumā. Arī aizsardzība šoreiz tikai ciešama.

  +8 [+] [-]

, 2020-03-09 08:23, pirms 5 gadiem
Heiteri sagaidīja savu momentu
Nabagiem bija jāgaida gandrīz divi mēneši

  -1 [+] [-]

, 2020-03-09 08:25, pirms 5 gadiem
Mavs ka nokrīt astotie laikam diezgan nereāli , bet gribētos lai Mavs Lakers pirmajā kārtā izskolo !!! HE HE ar visiem Deivisiem un Lebroniem !!!

  +2 [+] [-]

, 2020-03-09 08:36, pirms 5 gadiem
Agrāk bija divi brāļi Gaiļi - brokeris un teamo, tapsētāju duets. No brokera aktivitātes saprotams, ka tika nolietots un teamo tagad atrada jaunu tapsējamo - rob15. Redzēs cik ilgi un kurš kuru iztapsēs😀

  +5 [+] [-]

, 2020-03-09 08:41, pirms 5 gadiem
Džeki pavada pusi dienas nīstot keksu, kurš pelna miljonus. Nespēju iedomāties nožēlojamāku dzīvi.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-09 08:48, pirms 5 gadiem
Tu saki? rakstīja: Džeki pavada pusi dienas nīstot keksu, kurš pelna miljonus. Nespēju iedomāties nožēlojamāku dzīvi.
Nu jā, tādi ir tie LD skauģi 😅

     [+] [-]

, 2020-03-09 08:52, pirms 5 gadiem
Kā zinādams aizmigu, neko neredzējis. Laikam pusklibs spēlējis.
Berča gan super. Bet nav fana, ja komanda kāš.

     [+] [-]

, 2020-03-09 08:52, pirms 5 gadiem
kristaps26 rakstīja: Mavs ka nokrīt astotie laikam diezgan nereāli , bet gribētos lai Mavs Lakers pirmajā kārtā izskolo !!! HE HE ar visiem Deivisiem un Lebroniem !!!
Protams nenokritīs,bet nespēj izmantot iespējas un sākt apdzīt HOU.3-4 vieta arī tikai 3-4 uzvaru attālumā.Visa rietumu konkurence sākusi kapitāli bremzēt,un liet vienu spēli pēc otras
Galvenais jau te,lai uz PO atpakaļ ir savainotie spēlētāji.Te viņi krīt kā mušas

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 09:02, pirms 5 gadiem
Ja kaads apskatiijaas peedeejaas peeles 2min, tad sapratiis, ka KP paveica lielu darbu aizsardziibaa, lai komanda tiktu pie atkaartotiem metieniem, kuri shoreiz neiekrita.
tie, kas skatiijaas pamaniija, ka Lukam normaali ievilka pa rokaam Turners caurgaajienaa, uz ko tiesnesha shvilpe kluseeja.
Tapaat, Turners nevis noceela bumbu KP peedeejaa metienaa, bet normaali ievilka pa rokaam, atkaartojumaa vareeja labi vareeja redzeet.

Teikshu taa, ka aizdomas uz tiesneshu sazveerestiibu attieciibaa uz Kjuubana kritiku vinnu virzienaa. Kaut kaa nu lloti shvilpe kluseeja beigaas.

     [+] [-]

, 2020-03-09 09:03, pirms 5 gadiem
Ā, Wizards ļoti labi turējuši līdzi, zaude tik beigās. Tad jau būtu, ko redzēt.
Slēpts komentārs: R0B1S

     [+] [-]

, 2020-03-09 09:53, pirms 5 gadiem
rīts rakstīja: KP ir bijis ļoti liels spēles laiks pēdejās spēlēs, turklāt spēlēts ar milzu intensitāti aizsardzībā. Kaut kad vajadzēja būt bedrei. Gan jau atgūs otro elpu! Lai veicās!
Pilnīgi pareizi, tāpēc galīgi nesaprotams trenera lēmums turēt laukumā viņu tik ilgi!

     [+] [-]

, 2020-03-09 10:03, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Pilnīgi pareizi, tāpēc galīgi nesaprotams trenera lēmums turēt laukumā viņu tik ilgi!
Bet ko citu darīt? KP bedre, bet arī Kleberam galīgi negāja, Pauels ārā, piepirktais Kauel-Steins nevelk, Marjanoviča vairāk izklaidē, nekā spēlē. Piespēļu Dallasai mazāk, atlēkušās mazāk.Rezultātā vakar spēlēja 2 - Luka un THJ. Pietrūka.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-09 10:17, pirms 5 gadiem
Pēdējā pusotrā minūtē bija trīs epizodes, kur pretiniekiem bija jādod sods, bet svilpe klusēja: 1) Dončiča caurgājiens, kura laikā Tērners izsit bumbu tā pamatīgi ievelkot pa rokām; 2) Porziņģa trīspunktnieks, kuru ieskaita kā bloku Tērneram, neskatoties uz to, ka metiena laika Tērners konkrēti ievelk pa rokām; 3) cīņā par atlēkušo bumbu/labāku pozīciju zem groza, Oladipo izteikti iemauc Dončičam ar roku pa seju. Saprotu, ka tiesnešiem reizēm gadās kļūdīties, bet šitā notiesāt pēdējo 1,5 minūti pie tik saspringtas galotnes, tas nav normāli.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-09 10:24, pirms 5 gadiem
[quote 55ab]
Kārtējo reizi pierādijās,ka,ja KP spēle neiet,Dalasa nevar uzvarēt.

Tu pajoli,tas ir logiski,ka vins no lideriem nemet, un spele 38 min,tad komandai ir gruti, tas butu jebkurai komandai,kur viens no lideriem nemet oluhs Tu! no sporta nesajedz neko,un tik doma ka KP baigais monstrs,ka bez vina nevar uzvaret!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 10:38, pirms 5 gadiem
Man tikai loģiski neliekas kopā kā tik laba komanda kā Pacers ar tādu katastrofālu Mavericks metienu procentu un pie sava diezgan labā procenta pamanījās uzvarētāja noskaidrošanu aizvilkt līdz pēdējām sekundēm + vēl glābties no zaudējuma. Tur vajadzēja būt +30 pēc puslaika, Mavs galvas no kauna dvieļos un čau. Te vēl beigās gandrīz uzvarēja.

     [+] [-]

, 2020-03-09 11:00, pirms 5 gadiem
Seit var redet speles momentus
Davis Bertans: https://youtu.be/m_aM-V37snY
Kristaps Porzingis: https://youtu.be/57Ekk8Qypbk

     [+] [-]

, 2020-03-09 11:36, pirms 5 gadiem
Uzslēdzu Mavs spēli uz 4/4. Precizitāte ir viens, bet viņš visu ceturtdaļu atradās laukumā un uzbrukumā lielāko daļu no laika viņš bija statista lomā. Komandas biedri juta, ka nav viņa diena un arī piespēles nedeva, bet viņš arī bezzobaini cīnījās par bumbām un vietu izbrīvēt. Treneris varēja nosēdināt un miers.
Bet nu neko, šādas spēles parāda to, ka KP vajag atpūtu iedot. Nav viņš un nekad nebūs 82 spēļu kadrs.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 11:44, pirms 5 gadiem
Lūgums SC administratoriem - jūs filtrējiet un banojiet lamuvārdus. Pareizi.
Lūdzu lamuvārdu sarakstam pievienot sākumskolas audzēkņu ieviesto iesauku "Podriņķis" un izslēgt tādus "komentārus", kuru nolūks ir tikai aizskart un pazemot. Tam nav nekāda sakara ar basketbolu, tādas iesaukas var pielīdzināt lamuvārdiem

  -1 [+] [-]

, 2020-03-09 12:26, pirms 5 gadiem
Interesanti kāpēc treneris pārtur laukumā KP, ja viņam galīgi spēle negāja.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-09 12:31, pirms 5 gadiem
Kristapa metienu precizitāte, protams, zem katras kritikas. Pārāk ilgs spēles laiks tomēr bija pēdējās cīņās. Komentāru sadaļa zem spēles apraksta kārtējo reizi piegānīta.
Kristaps pirms spēles bija smaidīgs, aprunājās ar tiesnešiem, savukārt, Luka bieži bija neapmierināts,un jau 4:21 saņēma 2.piezīmi un apsēdās uz soliņa. Jau no spēles sākuma bija skaidri redzama Lukas apetīte uz saviem statistikas rādītājiem, komandas biedri nereti nesaņēma bumbu labās situācijās, bet pēc tam, kad Kristaps vairākkārt bija izmetis ļoti neprecīzus metienus, attaisnojums individuālajai spēlei kļuva spēcīgāks.
THJ "pamodās" 1.puslaika beigās un kopā ar Luku uzturēja dzīvu cerību spēli uzvarēt. Iespējams, laukumā pārturēja Lī un pārāk maz spēlēja Džeksons. Tiesnešiem bija vairāki apšaubāmi lēmumi, t.sk. 51s pirms spēles beigām, kad Kristapa tālmetiena brīdī Tērners iesita pa rokām, bet svilpe klusēja. Iespējams, ka būtu vinnējuši, ja piešķirtu sodu. Iespējams, ka būtu vinnējuši, ja Kristaps atdotu bumbu daudz brīvākajam Klebēram. Bet ir, tā kā ir.
Žēl par kārtējo nepaņemto uzvaru. Lai arī spēļu vēl daudz, tomēr, šādā veidā turpinot, pretī, visticamāk, būs LAC.
Pinībā pievienojos vorkuta. SC administratoriem ļoti ieteiktu padomāt par savu darba lauciņu. Šāda apsaukāšanās nav pieņemama. Nez ko Jūs teiktu, ja komentētāji sāktu autoru uzvārdus nesmuki locīt?

  -2 [+] [-]

, 2020-03-09 12:42, pirms 5 gadiem
kafka rakstīja: Kristapa metienu precizitāte, protams, zem katras kritikas. Pārāk ilgs spēles laiks tomēr bija pēdējās cīņās. Komentāru sadaļa zem spēles apraksta kārtējo reizi piegānīta.
Kristaps pirms spēles bija smaidīgs, aprunājās ar tiesnešiem, savukārt, Luka bieži bija neapmierināts,un jau 4:21 saņēma 2.piezīmi un apsēdās uz soliņa. Jau no spēles sākuma bija skaidri redzama Lukas apetīte uz saviem statistikas rādītājiem, komandas biedri nereti nesaņēma bumbu labās situācijās, bet pēc tam, kad Kristaps vairākkārt bija izmetis ļoti neprecīzus metienus, attaisnojums individuālajai spēlei kļuva spēcīgāks.
THJ "pamodās" 1.puslaika beigās un kopā ar Luku uzturēja dzīvu cerību spēli uzvarēt. Iespējams, laukumā pārturēja Lī un pārāk maz spēlēja Džeksons. Tiesnešiem bija vairāki apšaubāmi lēmumi, t.sk. 51s pirms spēles beigām, kad Kristapa tālmetiena brīdī Tērners iesita pa rokām, bet svilpe klusēja. Iespējams, ka būtu vinnējuši, ja piešķirtu sodu. Iespējams, ka būtu vinnējuši, ja Kristaps atdotu bumbu daudz brīvākajam Klebēram. Bet ir, tā kā ir.
Žēl par kārtējo nepaņemto uzvaru. Lai arī spēļu vēl daudz, tomēr, šādā veidā turpinot, pretī, visticamāk, būs LAC.
Pinībā pievienojos vorkuta. SC administratoriem ļoti ieteiktu padomāt par savu darba lauciņu. Šāda apsaukāšanās nav pieņemama. Nez ko Jūs teiktu, ja komentētāji sāktu autoru uzvārdus nesmuki locīt?
Bet, protams, vainīgais atkal ir Luka. hahahahahahaha, Podriņķis met ar 3/17, bet Luka atkal kaut ko ne tā darījis. Komēdija.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-09 12:52, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Interesanti kāpēc treneris pārtur laukumā KP, ja viņam galīgi spēle negāja.
Nu nav taču neviena cita no garā gala, KP vismaz aizsardzībā kaut ko dara

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 14:08, pirms 5 gadiem
rīts rakstīja: KP ir bijis ļoti liels spēles laiks pēdejās spēlēs, turklāt spēlēts ar milzu intensitāti aizsardzībā. Kaut kad vajadzēja būt bedrei. Gan jau atgūs otro elpu! Lai veicās!
Sūdīgās spēles parāda vismaz vienu labu lietu, proti, cik tomēr izcili Porziņgis ir spēlējis vairākas spēles iepriekš. Līdzjutējiem vismaz ir ar ko salīdzināt, tāpēc arī dikti liela vilšanās tiem, kuri gaidīja superhero sniegumu vienmēr un visur. Visiem sportistiem gadās bedres. Tiem, kas filmas saskatījušies par visādiem Super/Spidermen, laikam mazāk vajadzētu to darīt, citādi paši sev bojā nervus. Sporta veiksmes un neveiksmes, tāpat kā dzīvi kopumā, jāpieņem tādu, kāda tā ir un, kad gadās neveiksmes- galvu augšā- un nedrīkst padoties!

Par to, kas īslaicīgi atgadījies ar KP jauns raksts arī šeit:

NBA. Kristaps Porziņģis. Paisums un bēgums...

     [+] [-]

, 2020-03-09 14:39, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu nav taču neviena cita no garā gala, KP vismaz aizsardzībā kaut ko dara
Praktiski vienmēr piekrītu Taviem komentāriem,taču šoreiz KP ir pelnījis dabūt krietnu devu kritikas.

     [+] [-]

, 2020-03-09 15:00, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Praktiski vienmēr piekrītu Taviem komentāriem,taču šoreiz KP ir pelnījis dabūt krietnu devu kritikas.
tai liekulībai?

     [+] [-]

, 2020-03-09 15:06, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: tai liekulībai?
nē tavam viedumam. Mr.pareizais viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 15:09, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: tai liekulībai?
Kāpēc liekulībai? KP ir izcils basketbolists. Šajā portālā tracina tas,ka ir tikai divas frontes-viena ceļ KP debesīs,otra visu laiku tikai nolīdzina līdz ar zemi. Man KP ļoti simpatizē,taču pēc sū...īgas spēles viņš ir pelnījis kritiku. LD ar savu spēles stilu man nekad nav paticis(kā 99% Madrides Real spēlētāju,jebkurā sporta veidā),tomēr nevar noliegt,ka vismaz pusi spēļu(varbūt pagaidām)viņš nospēlē izcili.

     [+] [-]

, 2020-03-09 15:11, pirms 5 gadiem
Nejeega rakstīja: nē tavam viedumam. Mr.pareizais viedoklis.
Tu neredzi to liekulību? diezgan skumji....Kāpēc viņš saka par KP lamāšanu, bet tajā pašā laikā ir lamājis LD? Tas pats par daudziem citiem....Vai tas pats daudziem par sliktām spēlēm KP, bet tad, kad LD tā ir, tā viņš slikts, nevelk utt.

     [+] [-]

, 2020-03-09 15:12, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Kāpēc liekulībai? KP ir izcils basketbolists. Šajā portālā tracina tas,ka ir tikai divas frontes-viena ceļ KP debesīs,otra visu laiku tikai nolīdzina līdz ar zemi. Man KP ļoti simpatizē,taču pēc sū...īgas spēles viņš ir pelnījis kritiku. LD ar savu spēles stilu man nekad nav paticis(kā 99% Madrides Real spēlētāju,jebkurā sporta veidā),tomēr nevar noliegt,ka vismaz pusi spēļu(varbūt pagaidām)viņš nospēlē izcili.
Vorkutam 99% LD spēļu ir sliktas, kur vinš komandu gāzis iekšā utt. Kas vainas viņa spēles stilam? Liela NBA daļa tā spēlē...

Tā ir liekulība no viņa puses, vienmēr tāda bijusi

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 15:25, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vorkutam 99% LD spēļu ir sliktas, kur vinš komandu gāzis iekšā utt. Kas vainas viņa spēles stilam? Liela NBA daļa tā spēlē...

Tā ir liekulība no viņa puses, vienmēr tāda bijusi
Un Tu par 80% brauc otrā grāvī.

     [+] [-]

, 2020-03-09 15:28, pirms 5 gadiem
večukiņš rakstīja: Praktiski vienmēr piekrītu Taviem komentāriem,taču šoreiz KP ir pelnījis dabūt krietnu devu kritikas.
Šoreiz mans viedoklis bija, ka KP laida uz laukumu, jo nebija citu izeju. Visi garie nospēlēja slikti, KP izgāzās. Ko tur vēl kritizēt

     [+] [-]

, 2020-03-09 15:32, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Šoreiz mans viedoklis bija, ka KP laida uz laukumu, jo nebija citu izeju. Visi garie nospēlēja slikti, KP izgāzās. Ko tur vēl kritizēt
Šoreiz KP nospēlēja vissliktāk no visiem. Un nav ko tur pētīt +/- vai ko citu. Kp ir viens no diviem līderiem,no kā gaida rezultātu. Bobans un Koulijs-Stains ir tikai ,lai aizpildītu tukšās minūtes.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-09 15:34, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu neredzi to liekulību? diezgan skumji....Kāpēc viņš saka par KP lamāšanu, bet tajā pašā laikā ir lamājis LD? Tas pats par daudziem citiem....Vai tas pats daudziem par sliktām spēlēm KP, bet tad, kad LD tā ir, tā viņš slikts, nevelk utt.
Es ne reizi neesmu lamājis vai apsaukājis Dončiču. Nepatīk viņa spēles stils?- Jā, nepatīk. Piekasos? Jā, brīžiem piekasos, bet tikai tad , kad esmu redzējis spēles vai paskatījies to atkārtojumu.
Ja tu jūties laimīgs un apmierināts, kad palīgskolas pirmklasnieki apsaukā labāko latviešu basketbolistu - tā ir tava problēma.