Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Nē" čempioniem un Lebronam - Lenards un Džordžs izvēlas "Clippers"

Agris Suveizda

"Nē" čempioniem un Lebronam - Lenards un Džordžs izvēlas "Clippers"
Kavai Lenards un Pols Džordžs. Foto: The Canadian Press/PA Images/Scanpix

Viens no iekārojamākajiem šīs vasaras brīvajiem aģentiem Kavai Lenards ir pieņēmis lēmumu karjeru turpināt Losandželosas "Clippers", vēsta The Athletic un ESPN rīcībā esošā informācija. Turklāt Losandželosas komanda, kas izslēgšanas spēlēs vēl nekad nav tikusi tālāk par konferences pusfinālu, sastāvu pastiprinās arī ar Oklahomsitijas "Thunder" līderi Polu Džordžu.

Lai arī iepriekš kā galvenie iespējamie Kavai Lenarda galamērķi tika minēti Losandželosas "Lakers", kas Lebronam Džeimsam šovasar lielā maiņas darījumā pievienoja Entoniju Deivisu, un Toronto "Raptors", ar kuru uzbrucējs izcīnīja čempiona gredzenu un kurai tika dotas pēdējās tikšanās tiesības, 28 gadus vecajam spēlētājam prātā bija pavisam cits plāns. Kamēr pārējās komandas jau uzreiz pēc brīvo aģentu tirgus atvēršanās izķēra lielāko daļu skaļo vārdu, Lenards aicināja "Clippers" iegūt vēl vienu zvaigzni un deva laiku nokārtot maiņas darījumu un blakus viņam iegūt Polu Džordžu.

Kā ziņo ESPN žurnālists Eidriens Vodžnarovskis, Oklahomsitijas "Thunder" par sava labākā spēlētāja aizmainīšanu iegūs snaiperi Danilo Gallināri, pagājušā gada drafta 11. numuru Šeju Gildžesu-Aleksandru, kā arī drafta izvēļu rekordskaitu – četras neaizsargātas pirmās kārtas izvēles, vienu aizsargātu pirmās kārtas izvēli un divas apmainītas drafta izvēles. Žurnālists raksta, ka Džordžs, Lenardam vēloties pāreju uz "Clippers", sazinājās ar savas komandas vadību un pieprasīja maiņu, neatstājot "Thunder" citu izvēli kā vien piekrist. The Athletic piebilst, ka NBA komandas ir zinājušas par Džordža un "Thunder" otras zvaigznes Rasela Vestbruka savstarpējām nesaskaņām, kas veicinājušas darījuma izdošanos.

Ar Toronto "Raptors" Lenards būtu varējis parakstīt piecu gadu maksimālo līgumu par 189,7 miljoniem dolāru, bet ar "Clippers" viņš parakstīs maksimālo līgumu par 142 miljoniem četros gados. Džordžam šī būs tikai otrā sezona četru gadu līgumā par 136,9 miljoniem dolāru, bet uz "Thunder" aizmainītajam Gallināri šī būs pēdējā sezona trīs gadu līgumā par 64,8 miljoniem, kamēr Gildžess-Aleksandrs šosezon saņems nepilnus četrus miljonus. Līdz ar Kavai pāreju uz "Clippers", uz otru Losandželosas komandu dosies cits brīvais aģents un līgas čempions Denijs Grīns, kura otrs variants bija Kristapa Porziņģa pārstāvētā Dalasas "Mavericks". Viņam beidzās četru gadu līgums par 40 miljoniem dolāru, bet ar "Lakers" tiks parakstīts divu gadu līgums par 30 miljoniem.

Ar "Lakers" vienojies arī 26 gadus vecais uzbrūkošais aizsargs Kenteiviuss Koldvels-Poups, kuram ar Losandželosas komandu beidzās viena gada līgums par 12 miljoniem un kurš nu parakstīs divu gadu līgumu par 16 miljoniem dolāru. Iepriekšējā sezonā Koldvels-Poups sāka 23 no 82 spēlēm un vidēji 24,8 minūtēs tika pie 11,4 punktiem, 2,9 atlēkušajām bumbām un 1,3 rezultatīvām piespēlēm. Losandželosas "Lakers" paliks arī 31 gadu vecais Dževeils Makgī, kurš visdrīzāk saglabās pamatsastāva centra statusu. Makgī, kuram beidzās viena gada līgums par 2,4 miljoniem, vienojies par 8,2 miljoniem uz divām sezonām, no kurām otrā ir ar spēlētāja iespēju. Makgī iepriekšējā sezonā sāka 62 no 75 spēlēm un vidēji 22,3 minūtēs tika pie 12,0 punktiem, 7,5 atlēkušajām bumbām, 2,0 bloķētiem metieniem un 1,4 kļūdām.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:03, pirms 5 gadiem
WTF!?

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:07, pirms 5 gadiem
Ļoti aizraujoši , plus PG 😵😵

  +4 [+] [-]

, 2019-07-06 09:13, pirms 5 gadiem
Būs ļoti interesanta jaunā sezona. Daudz pavērsienu.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:13, pirms 5 gadiem
Nu šitas ir pilnīgi negaidīti!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:14, pirms 5 gadiem
Šī sezona būs ļoti interesanta!
Beidzot nav izteikta favorīta.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:16, pirms 5 gadiem
Esmu LeBrona fans un ļoti priecājos par šo ziņu. Ja Kawhi aizietu uz Lakers, tad par titulu jau baigā eiforija nebūtu, ja nedabūtu titulu, tad tikai LeBrona reputācija kristu. Šī būs ļoti interesanta sezona.
Ar šo gājienu, man Kawhi iepaticies vēl vairāk, apmuļķoja visus. 😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:23, pirms 5 gadiem
Būs aizraujoša nākamā sezona, nevaru sagaidīt!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:26, pirms 5 gadiem
Ierēciens par Raselu un Lebronu - tā iztaisīja viņus

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:27, pirms 5 gadiem
OKC saprata, ka ar šo sastāvu uzvaru nebūs un riskēja. Es viņu vietā darītu tāpat, jo viņi ieguva Galinari, kurš nemaz tik ļoti sliktāks nav par Džordžu + vēl Aleksanderu un nez cik tos pikus vēl. Lielisks darījums OKC. Bet nu LAC iet uz pilnu banku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:30, pirms 5 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Šī sezona būs ļoti interesanta!
Beidzot nav izteikta favorīta.
Kad tāds ir bijis? Un nav runa par teorētiskajiem... 73-9 ieguva titulu? Nē!

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:30, pirms 5 gadiem
Holy fcking shiet

  +5 [+] [-]

, 2019-07-06 09:31, pirms 5 gadiem
Bļe ar Kawhi LAC jau būtu contenderi,bet te vēl iegūst vēl vienu two way monstru
Leģenda Wests turpina būt reāls dievs taisot komandas

  +3 [+] [-]

, 2019-07-06 09:38, pirms 5 gadiem
Kawai nonākšana LAC ir saprotama , bet Džordža nonākšanu tur pilnīgs kosmoss liekas pat baumas nebija par viņu

  -1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:40, pirms 5 gadiem
Tagad ja kādas 10 komandas, rietumos tiek playoff, skatoties uz sastāvu. Bet man interesantākais, kur iet Danny Green? Vai Clippers viņu vēl var paņemt, vai arī viņš dodas uz Mavs?

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:40, pirms 5 gadiem
comon88 rakstīja: Kawai nonākšana LAC ir saprotama , bet Džordža nonākšanu tur pilnīgs kosmoss liekas pat baumas nebija par viņu
viena liela nulle baumu sakarā.Raksta,ka Kawhi pats ar viņu sazinājies,un viss noticis ļoti ātri.
Lac jābūt ar lielu atrāvienu tagad galvenajiem contenderiem uz titulu,un Lebrons droši raud

  +3 [+] [-]

, 2019-07-06 09:40, pirms 5 gadiem
Tātad LAC iegīst Džordžu, bet OKC iegūst SGA+Galinari+4 neaizsargāti 1.k. piki+1 aizsargāts 1.k. piks + 2 izvēļu apmaiņas. Brīnešķīga maiņa priekš OKC.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 09:40, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Tagad ja kādas 10 komandas, rietumos tiek playoff, skatoties uz sastāvu. Bet man interesantākais, kur iet Danny Green? Vai Clippers viņu vēl var paņemt, vai arī viņš dodas uz Mavs?
Raksta,ka Lakers

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 09:43, pirms 5 gadiem
Tikmēr Denijs Grīns noslēdz līgumu ar LAL par 30 M/2 sezonās.

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:47, pirms 5 gadiem
Leonars esot Balmeram pateicis, ka ja viņi dabūs PG, viņš pievienosies LAC.

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:47, pirms 5 gadiem
Ble par D. Green.... , tad Mavs atlec tikai Morris cerams

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:49, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Ble par D. Green.... , tad Mavs atlec tikai Morris cerams
Da nu nah par tādu naudu ņemt Grīnu.Tikko viņš reāli apēda pusi Lakers cap space viens pats

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:49, pirms 5 gadiem
Vēl viena maznozīmīgāka maiņa šonakt.Grizzliji aizmaina CJ Miles uz Wizards pret Hovardu. Grizliji vai nu veivos Hovardu vai aizmainīs.

     [+] [-]

, 2019-07-06 09:52, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Da nu nah par tādu naudu ņemt Grīnu.Tikko viņš reāli apēda pusi Lakers cap space viens pats
Piekrītu. Redzot cik salīdzinoši švaks viņš bija play-offos, laikam vecums dara savu. Es dotu 7-8 milj.sez. viņam. Bet nu nekas cits labs jau tirgū vairs nav palicis. LAL laikam nebija baigo izvēļu.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-06 09:53, pirms 5 gadiem
Leonards, Džordžs un Beverlijs. Visi aizsardzības monstri. Būs grūti pret viņiem gūt punktus.

  +3 [+] [-]

, 2019-07-06 09:54, pirms 5 gadiem
Ble ka man kaitina,sitie staiguli!!!
Uzticesanas vienam klubam,laikam tie laiki ir aizgajusi!!
KP jau ari kautkas nepatiks Dallasa skries talak,pilnigs stulbums palicis sporta!!!

  -1 [+] [-]

, 2019-07-06 10:02, pirms 5 gadiem
Lou Williams, Montrels Harels, Beverlijs, Kawhi un PG. Šie čaļi var veidot spēli un viens otram palīdzēt. Vēl jaunais čalis Zubac un pārējie puiši. Nez vai Clippers kaut ko vēl papildinās?

  -1 [+] [-]

, 2019-07-06 10:03, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: Ble ka man kaitina,sitie staiguli!!!
Uzticesanas vienam klubam,laikam tie laiki ir aizgajusi!!
KP jau ari kautkas nepatiks Dallasa skries talak,pilnigs stulbums palicis sporta!!!
Ko Tu satraucies par to, kā sportisti dzīvo? Nav jau tā, ka viņi saka, ka paliks komandā un tad uzmet.

Plus, NBA komandas arī var vnk aizmainīt gandrīz jebkuru spēlētāju bez viņu piekrišanas

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:04, pirms 5 gadiem
Kas tagad notiek ar Mavs? Morris?

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:05, pirms 5 gadiem
Dalasa piedāvāja Grinam 36 uz 3 gadiem. Nu crsms tiks pie Morisa, kurš arī gan labs aizsargs, gan shooter. Pēc tam jau paliek tikai zemakas klases spileri.

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:05, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: Ble ka man kaitina,sitie staiguli!!!
Uzticesanas vienam klubam,laikam tie laiki ir aizgajusi!!
KP jau ari kautkas nepatiks Dallasa skries talak,pilnigs stulbums palicis sporta!!!
Vecīt, dažreiz ir jāpamaina klubi nevis jāaizsēžas. Viens var palikt visu mūžu un klubs uzticēties, tikmēr vienam jāatrod vairāki, kur viņš vēlas spēlēt. Kawhi atnesa titulu Raptors. Tāpat Raptors gāja uz pilnu banku pagājušaja sezona, tāpēc risks attaisnojas.

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:09, pirms 5 gadiem
Kas par aizsardzības līniju - Beverlijs, Lenards un PG

  +3 [+] [-]

, 2019-07-06 10:14, pirms 5 gadiem
Manās acīs Clippers pēc šī gājiena būs spēcīgāka par Lakers, bet nu skatīsimies, ai ku būs interesanta sezona

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:17, pirms 5 gadiem
fantomas rakstīja: Manās acīs Clippers pēc šī gājiena būs spēcīgāka par Lakers, bet nu skatīsimies, ai ku būs interesanta sezona
Bez PG13 jau būtu stiprāka

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 10:19, pirms 5 gadiem
Lakers 10 min laikā jau gandrīzz aizpildījusi cap space ar Grīnu,Mcgee un KCP
Nieka 10 mil palikuši

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 10:21, pirms 5 gadiem
Bļāviens no Raps viena titula projekts iznācis .

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 10:24, pirms 5 gadiem
Neviens negrib spēlēt ar to maugli Vestbruku he, he! Statu kačātājs, komanda pie vienas vietas!!

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 10:27, pirms 5 gadiem
Tagad pats interesantākais ir tas, ka East atkal fināla var būt kāda jauna komanda. Bucks, 76ers, Nets (tikai uz nākošo sezonu), Celtics varbūt? Jāgaida FA beigās un ta jau redzēs sastāvus.

  +4 [+] [-]

, 2019-07-06 10:38, pirms 5 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Nu šitas ir pilnīgi negaidīti!!!
Man gan neliekas, ka ir pilnīgi negaidīti. Nesaprotu, kāpēc visi ir tik ļoti pārsteigti. Pašam bija iekšējā pārliecība, ka arī Durants izvēlēsies Bruklinu, nevis Knicks. Un Lenards Cliperus. Labāk iet uz gatavu, saliedētu komandu, kas jau bijusi play off un saglabājusi komandas kodolu. Clipperi tagad kļuvuši par galvenajiem kandidātiem uz titulu, manuprāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 10:44, pirms 5 gadiem
Par Kawhi galīgi nav negaidīti. Negaidīti ir attiecībā uz PG. Nu ko, OKC būs vēl lielāks one man show, bet pleiofus gan vairs neparedzu

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:45, pirms 5 gadiem
kristaps_freibergs_1264988483555233 rakstīja: Man gan neliekas, ka ir pilnīgi negaidīti. Nesaprotu, kāpēc visi ir tik ļoti pārsteigti. Pašam bija iekšējā pārliecība, ka arī Durants izvēlēsies Bruklinu, nevis Knicks. Un Lenards Cliperus. Labāk iet uz gatavu, saliedētu komandu, kas jau bijusi play off un saglabājusi komandas kodolu. Clipperi tagad kļuvuši par galvenajiem kandidātiem uz titulu, manuprāt
Viņš par PG13 nevis Kawhi

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 10:47, pirms 5 gadiem
kristaps_freibergs_1264988483555233 rakstīja: Man gan neliekas, ka ir pilnīgi negaidīti. Nesaprotu, kāpēc visi ir tik ļoti pārsteigti. Pašam bija iekšējā pārliecība, ka arī Durants izvēlēsies Bruklinu, nevis Knicks. Un Lenards Cliperus. Labāk iet uz gatavu, saliedētu komandu, kas jau bijusi play off un saglabājusi komandas kodolu. Clipperi tagad kļuvuši par galvenajiem kandidātiem uz titulu, manuprāt
Bet samērā loģiski. Gan Lakers, gan Knicks ir kļuvušas par samērā toksiskām komandām, kur vārds un nosaukums nespēj aizstāt organizatoriskos un menedžmenta trūkumus. Savukār Clippers ir Džerijs Vests un Nets ir Šons Marks. abi padarījuši savas komandas par skatāmām, labi vadītām un ar potenciālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-06 10:50, pirms 5 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Tagad pats interesantākais ir tas, ka East atkal fināla var būt kāda jauna komanda. Bucks, 76ers, Nets (tikai uz nākošo sezonu), Celtics varbūt? Jāgaida FA beigās un ta jau redzēs sastāvus.
Galvenie FA jau ir sadalīti. Denija Grīns laikam vēl tikai palicis. Kazinsu nepieskaitītu pie galvenajiem. Tagad galvenās izmaiņas iespējamas caur treidiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 10:56, pirms 5 gadiem
xZ rakstīja: Galvenie FA jau ir sadalīti. Denija Grīns laikam vēl tikai palicis. Kazinsu nepieskaitītu pie galvenajiem. Tagad galvenās izmaiņas iespējamas caur treidiem.
Denijs grīns uz LAL - 30milj./2gadi, McGee 2 gadi/8.2 milj., KCP 2gadi/16 milj.

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:02, pirms 5 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Denijs grīns uz LAL - 30milj./2gadi, McGee 2 gadi/8.2 milj., KCP 2gadi/16 milj.
OK. tad Dalasai samērā pašķidri, lai gan nauda vēl ir, jo tā jau arī uz viņu cerēja.

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:11, pirms 5 gadiem
Vestbruks būs jaunais tanka komandieris, ja nu vienīgais OKC neatradīs kādu citu komandu, kas paņemtu arī viņu pret draft pikiem/prospektiem. Ar viņa līgumu gan maz ticams.

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 11:17, pirms 5 gadiem
Kanāda asarām netic! Man personīgi šoks, bet patīkams pārsteigums, ka Lebrona vecās miesas netiks aiznestas pēc gredzena.

  +5 [+] [-]

, 2019-07-06 11:21, pirms 5 gadiem
Lenards aizgāja no māsiņas pie doka
Labi, ka nav leikers, tagad vismaz būs reāls derbijs Losandželosā.

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:23, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Lakers 10 min laikā jau gandrīzz aizpildījusi cap space ar Grīnu,Mcgee un KCP
Nieka 10 mil palikuši
Vai tad viņiem bija jēga vēl uz ko gaidīt? Vienīgi izbrīna, ka visur dod 2 gadu līgumus.

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:24, pirms 5 gadiem
Bet cik samaksāja Cliperi par Džordžu... Tagad Ad darījums izskatās pēc ziedieņiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 11:26, pirms 5 gadiem
Kas tad atkal Kazinsu paņems kā pēdējo FA un teiks, ka neviens pat viņam nezvanīja?

Kaut kur taču viņam bija jāiederās.

Ja jau Lakers vāc visādus, tad domāju Kazins taču nebūtu tas sliktākais gadījums. Bet varbūt Davis negrib viņu vairs redzēt kopā ar sevi....

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 11:27, pirms 5 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Bet cik samaksāja Cliperi par Džordžu... Tagad Ad darījums izskatās pēc ziedieņiem.
Bet Lenards un PG vēl vismaz 3 sezonas spēlēs tur un būs joprojām jauni. Un līdz ar to viņu piki vismaz tuvākās 3 sezonas būs zemi. Par Lakers to nevar pateikt, jo no neviens jau nezin cik ilgi cilvēks-robots var vilkt

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:37, pirms 5 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Bet cik samaksāja Cliperi par Džordžu... Tagad Ad darījums izskatās pēc ziedieņiem.
Skaties uz to darījumu,kā Clippers aiztreidojat to visu pret PG13 un Lenardu

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 11:51, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Skaties uz to darījumu,kā Clippers aiztreidojat to visu pret PG13 un Lenardu
Taisnība, un ja tiešām Leoanrds zināja jau day1, ka ies uz kliperiem, tad viņa gaidīšana sapisa daudzām komandām sastāvu

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 11:54, pirms 5 gadiem
Kurš tad īsti uzvarēja cīņā par sliktāko menedžmentu - LAL vai Knicks?? Labākie arī 2 - Kliperi un Nets.

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:58, pirms 5 gadiem
Tagad ir 3 nba komandas ar vispaz 2 superstāriem. Lakers ar LBJ un AD. Nets ar Kyrie un KD un tagad Clippers ar PG un Kawai. Lieliska izvēle no Kavai ! Jo ja viņš būtu pievienojies Lakers tad visticamāk spētu iegūt kadus 3 ringus, bet tolka no tā nebūtu, jo tad viņš būtu spēlējis ar vēl 2 superstars !

     [+] [-]

, 2019-07-06 11:59, pirms 5 gadiem
Ļoti interesanti atrisinājies viss un tagad nav tāda izteiktas super komandas. Ja neskaita Clippers un Lakers !

  +2 [+] [-]

, 2019-07-06 12:03, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Tagad ir 3 nba komandas ar vispaz 2 superstāriem. Lakers ar LBJ un AD. Nets ar Kyrie un KD un tagad Clippers ar PG un Kawai. Lieliska izvēle no Kavai ! Jo ja viņš būtu pievienojies Lakers tad visticamāk spētu iegūt kadus 3 ringus, bet tolka no tā nebūtu, jo tad viņš būtu spēlējis ar vēl 2 superstars !
Karijs ar Tomsonu?

     [+] [-]

, 2019-07-06 12:32, pirms 5 gadiem
esprets rakstīja: Ko Tu satraucies par to, kā sportisti dzīvo? Nav jau tā, ka viņi saka, ka paliks komandā un tad uzmet.

Plus, NBA komandas arī var vnk aizmainīt gandrīz jebkuru spēlētāju bez viņu piekrišanas
Bet tas ir stulbi!

     [+] [-]

, 2019-07-06 12:37, pirms 5 gadiem
NBA God rakstīja: Tagad ir 3 nba komandas ar vispaz 2 superstāriem. Lakers ar LBJ un AD. Nets ar Kyrie un KD un tagad Clippers ar PG un Kawai. Lieliska izvēle no Kavai ! Jo ja viņš būtu pievienojies Lakers tad visticamāk spētu iegūt kadus 3 ringus, bet tolka no tā nebūtu, jo tad viņš būtu spēlējis ar vēl 2 superstars !
Maveriks ar 2! Porziņģis un Dončičs! Hahaha!😁

  +1 [+] [-]

, 2019-07-06 12:39, pirms 5 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Taisnība, un ja tiešām Leoanrds zināja jau day1, ka ies uz kliperiem, tad viņa gaidīšana sapisa daudzām komandām sastāvu
ko sapisa. nav jau tā, ka Raptors būtu varējuši kādu citu viņa līmeņa spēlētāju piesaistīt. Un Lakers paši vainīgi, ka visu offsezonu ielika uz AD un cerībās par Kawhi. VIenā citā rakstā te iepostoju, ka nesaprotu, kapēc Lebronam vienmēr vajag komandu pilnu ar zvaigznēm, kāpēc nevar būt Lebrons + AD un labi role playeri. Tagad atkal dabūs lasīt veterānus par minimumu un čaļus, kurus neviena cita komanda negrib. Riskēja un nesanāca, neviens jau nelika riskēt.

     [+] [-]

, 2019-07-06 12:40, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Bet Lenards un PG vēl vismaz 3 sezonas spēlēs tur un būs joprojām jauni. Un līdz ar to viņu piki vismaz tuvākās 3 sezonas būs zemi. Par Lakers to nevar pateikt, jo no neviens jau nezin cik ilgi cilvēks-robots var vilkt
Tu taču zini, ka nedrīkst dot secīgas izvēles, tb jādod caur vienu gadu.

     [+] [-]

, 2019-07-06 12:42, pirms 5 gadiem
Alpaville rakstīja: Bet tas ir stulbi!
Skatoties uz to pašu TOronto, Derouzens bija gatavs visu karjeru tur nospēlēt un viņu vienkārši ņēma un aizmainīja. Sure playoffos čoukoja, bet vienmēr uzdūrās pret Lebronu, kā lielākā daļa komandu pēdējā desmitgadē. Bostona ar Tomasu vēl viens līdzīgs gadījums.
Spēlētāji taču to visu redz un visam seko līdzi, visi mūsdienās tur pa lielam ir čomi off court. Kāpēc spēlētājiem izrādīt kautkādu loyalty, ja komandas vadība tev var pateikt, ka tevi nekur nemainīs, un pēc nedēļas tu jau vairs neesi sastāvā.

     [+] [-]

, 2019-07-06 12:46, pirms 5 gadiem
Kopumā interesants pavērsiens. Visiem tiem ESPN apskatniekiem laikam maksā, lai viņi vienkārši runātu tajos šovos pirms pāris dienām bija Lakers 99%, tad Kawhi izkāpj Toronto - done deal, paliks uz vietas. Un te pēkšņi ne no kā ir Clippers. ļoti labi sanāca paslēpt savus patiesos nodomus, it sevišķi šobrīd kad ar internetu un medijiem ir praktiski nereāli tādai superzvaigznei informāciju noklusēt.

     [+] [-]

, 2019-07-06 12:48, pirms 5 gadiem
Bons Reikers rakstīja: Piekrītu. Redzot cik salīdzinoši švaks viņš bija play-offos, laikam vecums dara savu. Es dotu 7-8 milj.sez. viņam. Bet nu nekas cits labs jau tirgū vairs nav palicis. LAL laikam nebija baigo izvēļu.
Tu par Deniju Grīnu ? Par to pašu, kurš izčakarēja Karija 47 punktu spēli finālā pats sametot 7 troikas ? Jā, ļoti švaks bija

     [+] [-]

, 2019-07-06 13:01, pirms 5 gadiem
Maikl30 rakstīja: Ble ka man kaitina,sitie staiguli!!!
Uzticesanas vienam klubam,laikam tie laiki ir aizgajusi!!
KP jau ari kautkas nepatiks Dallasa skries talak,pilnigs stulbums palicis sporta!!!
Ko tu te pin KP iekšā... paklausies pēdējo Woj Pod un dzirdēsi beidzot no kāda ESPN apskatnieka viedokli, kas parāda cik briesmīga bija Knicks. KP vnk gribēja atslēgas un treniņzāli un pat to nevarēja nodrošināt tā miskaste.

     [+] [-]

, 2019-07-06 13:17, pirms 5 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Ko tu te pin KP iekšā... paklausies pēdējo Woj Pod un dzirdēsi beidzot no kāda ESPN apskatnieka viedokli, kas parāda cik briesmīga bija Knicks. KP vnk gribēja atslēgas un treniņzāli un pat to nevarēja nodrošināt tā miskaste.
Vakardienas?

     [+] [-]

, 2019-07-06 13:38, pirms 5 gadiem
Tagad jau viegli padomaat,Ka loogjisks iznaakums+ labaaks variants nemaz nevareeja buut. Visspateiciigaakais liigums tomeer bija Clipperiem,+ Doks Rivers+ Beverlijs,Lou,Harells,Zubac kluust labaaks,komanda kur chali jau iespeeleejusies,tas Ka veel praktiski ar so sastaavu playoffos vienaa machaa no -28 atspeeleejas pret GSW,tas vien paraada sie ir ciiniitaaji. Tagad pastiprinoties ar PG un KL ,tas buus Clippers 2.0...

  -2 [+] [-]

, 2019-07-06 14:15, pirms 5 gadiem
Dreiks #PaKrūmiem
Slotaskāta stāstam beigas
TOR sasniegt GSW dinastijas līmeni kā cūkai līdz mēnesim
Bet kopš Iguodalas aizmainīšanas esmu GSW heiteris
Tagad jācer, ka Igijs tiks uz Mavs un varēs skolot GSW, LAL un pārējos!
GO Iguodala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-06 14:32, pirms 5 gadiem
YES, visu sezonu un arī pēc fināla rakstīju, ka Kawi ies uz Clippers!!!

tas likās tik loģiski un acīmredzami, jābrīnās pēc kādie kritērijiem citi eksperti izteica savas prognozes ..

     [+] [-]

, 2019-07-06 14:48, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Dreiks #PaKrūmiem
Slotaskāta stāstam beigas
TOR sasniegt GSW dinastijas līmeni kā cūkai līdz mēnesim
Bet kopš Iguodalas aizmainīšanas esmu GSW heiteris
Tagad jācer, ka Igijs tiks uz Mavs un varēs skolot GSW, LAL un pārējos!
GO Iguodala!
Nets vai Klipers fanelis kopš dzimšanas esi?

Koē?

     [+] [-]

, 2019-07-06 15:10, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nets vai Klipers fanelis kopš dzimšanas esi?

Koē?
Teļ, tas, ka Tu metīsi kažoku uz otru pusi un atkal busi LAC fans nenozīmē, ka es to darīšu!
GSW man ietirsa dvēsele ar Iguodalas aizmainīšanu tāpēc heitošu viņus
GO Iguodala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-06 15:48, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Teļ, tas, ka Tu metīsi kažoku uz otru pusi un atkal busi LAC fans nenozīmē, ka es to darīšu!
GSW man ietirsa dvēsele ar Iguodalas aizmainīšanu tāpēc heitošu viņus
GO Iguodala!
Nop, neko nemetīšu. Cerēšu uz Lebronu, CP3 un KP rietumos. Austrumos vispār neviena blice neinteresē. Vienīgi BKN, bet riebjas KD.

     [+] [-]

, 2019-07-06 16:38, pirms 5 gadiem
Nakamajaa vasaraa Derouzans vares doties atpakal uz Toronto

     [+] [-]

, 2019-07-06 16:46, pirms 5 gadiem
noladets rakstīja: Nakamajaa vasaraa Derouzans vares doties atpakal uz Toronto
Nu jēga komandai no tā nav nekāda. Laurijs vecs, Gazols vecs, Ibaka vecs, Grīns prom, Lenards prom. Tur jāsāk mēģināt kaut ko būvēt ap Siakamu, bet nedomāju, ka viņš var būt frančīzes stūrakmens. Iegāja all in uz vienu sezonu, vinnēja, tagad jādzīvo ar sekām

     [+] [-]

, 2019-07-06 16:54, pirms 5 gadiem
According to ESPN's Adrian Wojnarowski, Thunder general manager Sam Presti offered George and Westbrook to Toronto for a package centered around forward Pascal Siakam, but the Raptors declined the offer.

     [+] [-]

, 2019-07-06 17:10, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu jēga komandai no tā nav nekāda. Laurijs vecs, Gazols vecs, Ibaka vecs, Grīns prom, Lenards prom. Tur jāsāk mēģināt kaut ko būvēt ap Siakamu, bet nedomāju, ka viņš var būt frančīzes stūrakmens. Iegāja all in uz vienu sezonu, vinnēja, tagad jādzīvo ar sekām
Kādām sekām ? Čempiona titulu ? Kāds tolks gadiem tikt play-off, ja nevari titulu iegūt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-06 17:50, pirms 5 gadiem
loook ploik! rakstīja: Vakardienas?
Jā, 05.07 pods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-06 18:03, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kādām sekām ? Čempiona titulu ? Kāds tolks gadiem tikt play-off, ja nevari titulu iegūt...
Es kaut ko teicu, ka viņi nepareizi izdarīja? Es vienkārši saku, ka ir laiks pārbūvei. Un šis sastāvs vairs neizdarīs neko?

     [+] [-]

, 2019-07-06 20:39, pirms 5 gadiem
Lenards pieiet tai lietai pavisam nopietni un par sevi nešaubās nemaz: ja gribi kļūt par visu laiku labāko, tad neder apvienošanās ar vēl vienu tā paša titula "pretendentu". Vajag, lai Tavs galvenais sāncensis paliek sāncensis un tad arī noskaidrosim, kurš ir labākais. Sportā pareizāku attieksmi nevar vēlēties.

     [+] [-]

, 2019-07-06 21:41, pirms 5 gadiem
Kazinss uz Lakers. 1 gada līgums.
Arī Kuks uz Lakers. 2 gadu līgums.

     [+] [-]

, 2019-07-06 22:08, pirms 5 gadiem
Limpompo rakstīja: Lenards pieiet tai lietai pavisam nopietni un par sevi nešaubās nemaz: ja gribi kļūt par visu laiku labāko, tad neder apvienošanās ar vēl vienu tā paša titula "pretendentu". Vajag, lai Tavs galvenais sāncensis paliek sāncensis un tad arī noskaidrosim, kurš ir labākais. Sportā pareizāku attieksmi nevar vēlēties.
Lenards vairs nevar kļūt par visu laiku labāko. Tas vilciens ir aizgājis.