Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džordžs atgriežas ar 13 punktiem, "Pacers" ar +23 pārspēj "Heat"

Džordžs atgriežas ar 13 punktiem, "Pacers" ar +23 pārspēj "Heat"
Pols Džordžs
Foto: AP/Scanpix

Pēc nedaudz vairāk nekā astoņu mēnešu pārtraukuma laukumā šonakt atgriezās Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Indiānas "Pacers" līderis Pols Džordžs, palīdzot savai komandai tikt pie pārliecinošas uzvaras pār konkurentu Maiami "Heat" (112:89).

Pols Džordžs devās laukumā pirmās ceturtdaļas vidū un pavadīja laukumā 14 minūtes un 34 sekundes. Šajā laikā "Pacers" basketbolists iemeta 13 punktus (2p. – 2/6; 3p. – 3/6). Indiānas komanda tikmēr svinēja ļoti svarīgu uzvaru cīņā par "play-off", ar 112:89 pārspējot tiešo konkurentu Maiami "Heat".

Luiss Skola uzvarētāju labā guva 23 punktus un izcīnīja 12 atlēkušās bumbas, turklāt pavadīja laukumā tikai nepilnas 19 minūtes. 19 punktus pievienoja Solomons Hils, bet 17 punkti, septiņas atlēkušās bumbas un trīs bloki Roja Hiberta rēķinā. "Heat" sastāvā ar 27 punktiem rezultatīvākais bija Dveins Veids.

Austrumu konferences vadošo komandu cīņā Klīvlendas "Cavaliers" ar 99:94 savā laukumā uzveica Čikāgas "Bulls". Uzvarētāju sastāvā ar "triple-double" izcēlās Lebrons Džeimss, kura rēķinā 20 punkti, 10 atlēkušās bumbas un 12 rezultatīvas piespēles. Kairijs Ērvings pievienoja 27 punktus, bet astoņus tālmetienus realizēja Ērls Džozefs Smits.

Austrumu konferences pastarīšu duelī Ņujorkas "Knicks" ar 101:91 pārspēja Filadelfijas "76ers", pārtraucot deviņu spēļu zaudējumu sēriju. Andrea Barnjāni Ņujorkas kluba labā guva 25 punktus, pievienojot arī astoņas atlēkušās bumbas, četras piespēles un četrus bloķētus metienus. 15 punkti, 11 bumbas zem groziem un septiņas piespēles "Knicks" saspēles vadītāja Šeina Larkina kontā. "76ers" labā pa 17 punktiem guva Išs Smits un Holiss Tompsons.

Rietumu konferencē tikmēr pārtrūka Goldensteitas "Warriors" 12 uzvaru sērija – līgas līderi viesos ar 92:107 piekāpās Sanantonio "Spurs". Uzvarētāju sastāvā labākais bija Kavai Lenards, kurš 26 punktiem pievienoja arī septiņas pārtvertās bumbas. 19 punkti un septiņas bumbas zem groziem Tima Dankana kontā, bet 18 punktus iemeta Denijs Grīns. "Warriors" sastāvā Stefans Karijs guva 24 punktus, bet Klejam Tompsonam tikai seši punkti (2p. – 3/8; 3p. – 0/3).

Jūtas "Jazz" ar 101:95 izbraukumā uzveica Sakramento "Kings". Rodnijs Huds iemeta 25 punktus "Jazz" labā, bet vismaz astoņus punktus pievienoja vēl septiņi Jūtas komandas basketbolisti. "Kings" sastāvā ar 26 punktiem un 12 atlēkušajām bumbām labākais bija Demarkuss Kazinss. Indiešu izcelsmes milzis Sims Bulārs (226 cm, 161 kg), ar kuru "Kings" pirms dažām dienām parakstīja 10 dienu līgumu, netika laukumā.

Losandželosas klubu cīņā "Clippers" ar 106:78 sakāva "Lakers", kuriem tas bija 56. zaudējums šajā sezonā – tas ir sliktākais rādītājs kluba vēsturē. "Lakers" bija tuvu vēl vienam kluba antirekordam – vismazāk gūtajiem punktiem vienā spēlē (70). "Clippers" sastāvā 10 un vairāk punktus guva seši dažādi basketbolisti. 18 punkti, piecas atlēkušās bumbas un piecas piespēles Bleika Grifina kontā, bet Kriss Pols pievienoja septiņus punktus un 15 piespēles. Deandrē Džordanam 16 punkti un 11 atlēkušās bumbas. "Lakers" sastāvā 16 punktus iemeta Veslijs Džonsons.

NBA regulārā sezona, 5. aprīlis

SpēleRezultāts
Thunder – Rockets112:115
Cavaliers – Bulls99:94
Pacers – Heat112:89
Spurs – Warriors107:92
Knicks – 76ers101:91
Kings – Jazz95:101
Lakers – Clippers78:106

Austrumu konference

V.KomandaSU-Z%
1.Atlantas "Hawks"7657-1975.0
2.Klīvlendas "Cavaliers"7750-2764.9
3.Čikāgas "Bulls"7746-3159.7
4.Toronto "Raptors"7745-3258.4
5.Vašingtonas "Wizards"7744-3357.1
6.Milvoki "Bucks"7738-3949.4
7.Bruklinas "Nets"7635-4146.1
8.Bostonas "Celtics"7735-4245.5
9.Indianas "Pacers"7734-4344.2
10.Maiami "Heat"7734-4344.2
11.Šarlotes "Hornets"7633-4343.4

Treknrakstā izceltas komandas, kuras jau garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Rietumu konference

V.KomandaSU-Z%
1.Goldensteitas "Warriors"7763-1481.8
2.Hjūstonas "Rockets"7753-2468.8
3.Memfisas "Grizzlies"7752-2567.5
4. Portlendas "Trail Blazers"7650-2665.8
5.Losandželosas "Clippers"7852-2666.7
6.Sanantonio "Spurs"7751-2666.2
7.Dalasas "Mavericks"7746-3159.7
8.Oklahomas "Thunder"7742-3554.5
9.Ņūorleānas "Pelicans"7641-3553.9
10.Fīniksas "Suns"7739-3850.6

Treknrakstā izceltas komandas, kuras jau garantējušas vietu izslēgšanas spēlēs

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +2 [+] [-]

, 2015-04-06 17:14, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Drīzāk jau tu esi heiters, reti kurš LBJ fans pirms sezonas staroja par Wigginsa aizmainīšanu, jo zināja ka Lovs neiederas, viņš pats jūtas nekomfortabli, par to runā gan spēle, gan izteikumi sezonas gaitā.

Tā pat mēs CLE līdzjutēji teicām,ka daudz būs atkarīgs no Kairija, viņš ir progresējis un komanda tiešām spēlē patīkamāk.
Lovs ir spēlētājs kuram ir jāspēlē ar bumbu, viņš ir slikta superzvaigzne (līdzīgi kā Karmelo), pie tam viņš nav tik labs uzbrukumā kā citas šāda statusa zvaigznes, kā role players viņš vispār pazūd, nav ne rebu ne 3pt ar ko viņš bija slavens, pieļauju ka nejūt ritmu, kad nav komandas līderis.
Nu un protams viņa aizsardzība ir tas kapracis dēļ kā viņš tiek kritizēts. Ja Lovs play-off dabūs traumu (nenovēlu) tas neatsauksies uz komandu ar mīnusa zīmi. Lovs galīgi nav Bošs. Lovu ir jāmaina pret perspektīviem drafta pikiem.

Kas attiecas uz J.R. viņš noteikti ir iejuties veiksmīgi un spēle'pavisam atšķirīgi no spēles NY. Tā pat Mozgovs spēlē milzīgu lomu.
Tu CLE fans?Tu esi viena speletaja fans.Ja esi tads liels fans,tad vismaz nomaini profila bilde Lebronam maiku.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 17:31, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tu CLE fans?Tu esi viena speletaja fans.Ja esi tads liels fans,tad vismaz nomaini profila bilde Lebronam maiku.
Slinkums mainīt bildi un neuzskatu to par svarīgu. Par to ka neesmu Cle fans kā to ņem, varbūt tev taisnība.
Ne reizi vien esmu teicis, ka neesmu nevienas komandas fans, sekoju līdzi basketbola talantam, atsevišķiem spēlētājiem un jūtu līdz tam sastāvam, kas visvairāk simpatizē, neatkarīgi kurā klubā tas atrodas, jo neviena ASV pilsēta mani nesaista, neviens klubs nenes labumu ne man ne manai pilsētai, ne sabiedrībai man apkārt atšķirībā no Klīvlendas iedzīvotajiem Man nav nekāda sakara ar Ameriku, bet man patīk basketbols un basketbols kuru es iemīlēju ir palicis tikai ASV - diemžēl.

Labprāt sekotu līdzi mīļākajam klubam Latvijā, tad gan justu līdzi klubam ne spēlētājam, bet kopš Holdena laikiem Bročos eiropas basketbolu neskatos, lai sākumā atgriež 48 min spēles laiku. Par LBL izspēles sistēmu vispār negribu runāt, haoss.

Tāpēc jā esmu par Klīvlendu jo tur spēlē Džeimss (arī Mozgovs patīk), bet MIA pēdējos 4 gadus patika daudz daudz vairāk. Tas tik bija sastāvs.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 17:38, pirms 9 gadiem
ventilators rakstīja: Da man vienalga par IND, galvenais, lai Nets tur nav. Viss, izņemot Džonsonu, kas saistīts ar to organizāciju šobrīd reāli smird.

Galvenais lai vienu vietu paķer Bostona, nu un tad man ir vienalga vai tur Miami vai IND plejos. Jebkurā gadījumā neviena no šīm komandām tāpat no pirmā raunda neizkļuūs.
Domā, ka IND ar Džordžu nevarētu pacelt CLE/ATL? Manuprāt, 50/50

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 17:40, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Domā, ka IND ar Džordžu nevarētu pacelt CLE/ATL? Manuprāt, 50/50
Sarkasms?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 17:52, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Sarkasms?
Ja godīgi, ne mazākā mērā. MEM ir zināma, kā aizsardzības komanda un var pacelt da jebkuru rietumos. Un tas pats attiecināms uz IND. Viņi spēlē lēnu, it kā neskatāmu basi, bet tas dod rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 18:25, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Drīzāk jau tu esi heiters, reti kurš LBJ fans pirms sezonas staroja par Wigginsa aizmainīšanu, jo zināja ka Lovs neiederas, viņš pats jūtas nekomfortabli, par to runā gan spēle, gan izteikumi sezonas gaitā.

Tā pat mēs CLE līdzjutēji teicām,ka daudz būs atkarīgs no Kairija, viņš ir progresējis un komanda tiešām spēlē patīkamāk.
Lovs ir spēlētājs kuram ir jāspēlē ar bumbu, viņš ir slikta superzvaigzne (līdzīgi kā Karmelo), pie tam viņš nav tik labs uzbrukumā kā citas šāda statusa zvaigznes, kā role players viņš vispār pazūd, nav ne rebu ne 3pt ar ko viņš bija slavens, pieļauju ka nejūt ritmu, kad nav komandas līderis.
Nu un protams viņa aizsardzība ir tas kapracis dēļ kā viņš tiek kritizēts. Ja Lovs play-off dabūs traumu (nenovēlu) tas neatsauksies uz komandu ar mīnusa zīmi. Lovs galīgi nav Bošs. Lovu ir jāmaina pret perspektīviem drafta pikiem.

Kas attiecas uz J.R. viņš noteikti ir iejuties veiksmīgi un spēle'pavisam atšķirīgi no spēles NY. Tā pat Mozgovs spēlē milzīgu lomu.
kādi ir tie Lova izteikumi? 99% ir par to, ka viņš ir CLE spēlētājs un tāds būs un ka vienkārši jāiejūtās shēmās.

Turklāt apgalvojums, ka slikta superzvaigzne, jo viņam vajag bumbu ir vienkārši prāta īsums Kā tavs LBJ spēlētu, ja viņam nedotu bumbu, piemēram Kairijs? Jebkuram spēletājam, lai tiktu pie statiem vajag bumbu, izņemot. Kā pie tās tikt ir daudzi varianti, bet bumbu vajag.
Un ja nedod bumbu Lovam, tad jādomā par komandas spēli kopumā nevis par to, ka viņš slikts.
Un arī tās tavas ieteiktās maiņas pret draftpickiem (viegli jau izklausās) ir diezgan nereālas kaut vai tāpēc, ka neko vairs mainīt šogad nedrīkst un noslēdzot jaunu līgumu tas būs par lielu naudu, kuru vienkārši pret pickiem samainīt nav iespējams par 95%.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 18:28, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Drīzāk jau tu esi heiters, reti kurš LBJ fans pirms sezonas staroja par Wigginsa aizmainīšanu, jo zināja ka Lovs neiederas, viņš pats jūtas nekomfortabli, par to runā gan spēle, gan izteikumi sezonas gaitā.

Tā pat mēs CLE līdzjutēji teicām,ka daudz būs atkarīgs no Kairija, viņš ir progresējis un komanda tiešām spēlē patīkamāk.
Lovs ir spēlētājs kuram ir jāspēlē ar bumbu, viņš ir slikta superzvaigzne (līdzīgi kā Karmelo), pie tam viņš nav tik labs uzbrukumā kā citas šāda statusa zvaigznes, kā role players viņš vispār pazūd, nav ne rebu ne 3pt ar ko viņš bija slavens, pieļauju ka nejūt ritmu, kad nav komandas līderis.
Nu un protams viņa aizsardzība ir tas kapracis dēļ kā viņš tiek kritizēts. Ja Lovs play-off dabūs traumu (nenovēlu) tas neatsauksies uz komandu ar mīnusa zīmi. Lovs galīgi nav Bošs. Lovu ir jāmaina pret perspektīviem drafta pikiem.

Kas attiecas uz J.R. viņš noteikti ir iejuties veiksmīgi un spēle'pavisam atšķirīgi no spēles NY. Tā pat Mozgovs spēlē milzīgu lomu.
Smitam nav tik daudz jauzbruuk 1vs1 principaa vinja speele nav mainiijusies tikai tiek pie mazaak dribla. Mozgovs to pashu dariija arii nuggets. Lovs ir palicis sliktaaks, jo vinjam postaa neviens neiespeelee. Rietumos vinji playoffa nebuutu ar taadu speeli. K.Lovu ja nemaak izmantot, tad pashi vainiigi, ka netiks finaalaa.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 18:38, pirms 9 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: kādi ir tie Lova izteikumi? 99% ir par to, ka viņš ir CLE spēlētājs un tāds būs un ka vienkārši jāiejūtās shēmās.

Turklāt apgalvojums, ka slikta superzvaigzne, jo viņam vajag bumbu ir vienkārši prāta īsums Kā tavs LBJ spēlētu, ja viņam nedotu bumbu, piemēram Kairijs? Jebkuram spēletājam, lai tiktu pie statiem vajag bumbu, izņemot. Kā pie tās tikt ir daudzi varianti, bet bumbu vajag.
Un ja nedod bumbu Lovam, tad jādomā par komandas spēli kopumā nevis par to, ka viņš slikts.
Un arī tās tavas ieteiktās maiņas pret draftpickiem (viegli jau izklausās) ir diezgan nereālas kaut vai tāpēc, ka neko vairs mainīt šogad nedrīkst un noslēdzot jaunu līgumu tas būs par lielu naudu, kuru vienkārši pret pickiem samainīt nav iespējams par 95%.
Prāta īsums ir lauzt otra cilvēka domu.
Es neteicu, ka viņš ir slikta superzvaigzne jo viņam vajag bumbu.
Pārlasi lūdzu, kā reiz otrādi, teicu, ka viņš ir superzvaigzne kuram ir jāspēlē ar bumbu - kā Minesotā, bet viņš nav tik efektīvs kā citas superzvaigznes, kuras daudz spēlē ar bumbu (LBJ, KB, KD, RWB, JH), bet ja bumbu nedod spēlē vēl sliktāk, jo neprot būt efektīvs bez bumbas kā role playeri, nu ceru, ka saprati.
Kā saka krievi ņe riba, ņe mjaso. Būtu vismaz labs aizsargs būtu cita runa.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 18:40, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ja godīgi, ne mazākā mērā. MEM ir zināma, kā aizsardzības komanda un var pacelt da jebkuru rietumos. Un tas pats attiecināms uz IND. Viņi spēlē lēnu, it kā neskatāmu basi, bet tas dod rezultātu.
Tas, ka aizsardzības komandas var parūpēties par pārsteigumu un uzvarēt jebkuru - tam piekrītu, mani vairāk mulsina attiecība 50/50.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 18:45, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Domā, ka IND ar Džordžu nevarētu pacelt CLE/ATL? Manuprāt, 50/50
Pirms gada IND ar ATL pirmajā raundā cīkstējās kā līdzīgs ar līdzīgu. Šogad pozīcijas ir sagriezušās - ATL ir stabili pirmie, IND knapi ieskries pleiofos, Horfordam trauma pērn, šogad trauma Džordžam plus mazas traumas role playeriem.
Manuprāt, neliekas pārāk reāli. Pusotru uzvaru pret ATL dabūs, bet pret Klīvlendu gribas dot vēl mazāk. Sastāvs saraustīts, Hiberts nekāds..

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 18:59, pirms 9 gadiem
Marchelitto rakstīja: Tas, ka aizsardzības komandas var parūpēties par pārsteigumu un uzvarēt jebkuru - tam piekrītu, mani vairāk mulsina attiecība 50/50.
Tas bija vnk izteiciens fifty - fifty, nevis bukmeikera likme

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 19:00, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Smitam nav tik daudz jauzbruuk 1vs1 principaa vinja speele nav mainiijusies tikai tiek pie mazaak dribla. Mozgovs to pashu dariija arii nuggets. Lovs ir palicis sliktaaks, jo vinjam postaa neviens neiespeelee. Rietumos vinji playoffa nebuutu ar taadu speeli. K.Lovu ja nemaak izmantot, tad pashi vainiigi, ka netiks finaalaa.
Ej Ej, gan jau ka plejofā būtu, nu gan CLE par zemu vērtē.
Citās spēlēs J.R nebūs tik daudz iespēju.
Lovs Minesotā bija līderis (nesliktas komandas līderis) un komandas sniegums bija nekāds. Lovs ar bumbu ir neefektīvs tā pat kā Entonijs, abi it kā spēlē labi, it kā statistika ir norm, bet komandas sniegums klibo. Rezerves sastāvs ar debitantu Švedu izskatījās labāks, kad vilkiem bija traumu lēkme.

Nezinu kā, lai izsakās skaidrāk -

Lovu var izmantot tikai kā līderi, bet kā līderis viņš ir viduvējs. Tas pats attiecas uz Karmelo Entoniju.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 19:02, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tas bija vnk izteiciens fifty - fifty, nevis bukmeikera likme
OK

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 19:27, pirms 9 gadiem
Spurs vienkārši dominēja pret kareivjiem, Leonards vienkārši piesmēja aizsardzībā Kariju, 7 stīli, bet to norakstīsim uz to, kad back to back kareivjiem bija. Bet sāk arī parādīties tā bumbas kustība Spurs, kāda tā bija finālā bija bauda skatīties. Manas domas par PO ir, kā jau te daži pieminēja, ja Pacers tiks PO tad Atlantai var būt lielas problēmas, jo Džordža atgriešanās ir ļoti liels pluss Indiānai uzbrukuma izvēlē kā arī aizsardzības rotācijā, jo runāsim godīgi viņa pretspēlētājs PO ja būs pret Atlantu būs Korvers kurš neprot spēlēt aizsardzība, bet ir arī jāņem vērā tāds fakts, kad Džordžš nav un nedomāju, ka būs vēl tuvākajā laikā, tas Džordžš kurš bija pirms traumas.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 19:45, pirms 9 gadiem
Born Ready rakstīja: āaaa.....pēkšņi Lebrons ir izmainījis J.R uz labo pusi,bet Lovs uz slikto pusi mainījies ir pats.
Nolaidies tak uz zemes,faniņ.
pajols, apskaties, kas notika ar Dellavedovu, Tompsonu, Mozgovu to pašu Smitu, bl*d, pat Kairijam šosezon vidēji vairāk punktu neka pērn. Šie visi purni spēlē labāk lielā merā pateicoties Lebronam un tu man te piemini vienu Lovu, kurš ir TĪRS statistiķis , tādu padarīt labāku var tikai viņam esot komandā ar pilnīgiem palīgiem

  +1 [+] [-]

, 2015-04-06 20:28, pirms 9 gadiem
niklaavsv rakstīja: pajols, apskaties, kas notika ar Dellavedovu, Tompsonu, Mozgovu to pašu Smitu, bl*d, pat Kairijam šosezon vidēji vairāk punktu neka pērn. Šie visi purni spēlē labāk lielā merā pateicoties Lebronam un tu man te piemini vienu Lovu, kurš ir TĪRS statistiķis , tādu padarīt labāku var tikai viņam esot komandā ar pilnīgiem palīgiem
Protams,tie tipiskie role-player paliek labāki ar Lebrona klātbūtni-brīvi 3punktu metieni,atmetieni brīvam uz apakšu. Par to nemaz nav šaubu un es to nemaz neapšaubu. Bet šeit ir runa vairāk par to,kā iesaistīt vēl vienu zvagzni komandā un es nevarētu teikt,ka ar to Lebronam ļoti sokās. Katrā ziņā Lovs arī pats ir pie vainas,bet Lebrona faktors noteikti arī šeit spēlē.
p.s Man vnk riebjas LEBRONA glorificētāji!!

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 20:33, pirms 9 gadiem
Born Ready rakstīja: Protams,tie tipiskie role-player paliek labāki ar Lebrona klātbūtni-brīvi 3punktu metieni,atmetieni brīvam uz apakšu. Par to nemaz nav šaubu un es to nemaz neapšaubu. Bet šeit ir runa vairāk par to,kā iesaistīt vēl vienu zvagzni komandā un es nevarētu teikt,ka ar to Lebronam ļoti sokās. Katrā ziņā Lovs arī pats ir pie vainas,bet Lebrona faktors noteikti arī šeit spēlē.
p.s Man vnk riebjas LEBRONA glorificētāji!!
Nu, pēc manām domām, Lavs ir tagad ielikts īsti ne viņa pozīcijā. Cik esmu skatījies spēles, tad viņš postā baigi neiet(līdz ar ko arī nemaz netiek pie cīņas par rebiem, kas visu laiku tika uzskatīts par viņa lielo plusu salīdzinoši ar viņa it kā mazo augumu). Bet arī MIN laikos viņš man vairāk asociējās ar šūteri, rebu vācēju un pēc reba, protams, divi punkti. Kaut kā nemanīju viņu kā tādu post up spēlētāju, kur pieņemsim Dirks viņam ieliek vienos vārtos (tas tā piemērs, jo abiem ir labi metieni).

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 20:46, pirms 9 gadiem
Born Ready rakstīja: Protams,tie tipiskie role-player paliek labāki ar Lebrona klātbūtni-brīvi 3punktu metieni,atmetieni brīvam uz apakšu. Par to nemaz nav šaubu un es to nemaz neapšaubu. Bet šeit ir runa vairāk par to,kā iesaistīt vēl vienu zvagzni komandā un es nevarētu teikt,ka ar to Lebronam ļoti sokās. Katrā ziņā Lovs arī pats ir pie vainas,bet Lebrona faktors noteikti arī šeit spēlē.
p.s Man vnk riebjas LEBRONA glorificētāji!!
2xNBA čempions
2x NBA fināla mvp
4x MVP
5x NBA fināli
2x Olimpiskais čempions
Labākais amerikas skolu basketbolists
Labākais rūkijs
5X pirmā aizsardzības komanda
Visās komandās neapstrīdams līderis gan spēlē gan uz soliņa
27,5 ppg
7,2 reb
6,9 ast
Athlete of the year dažādās nominācijās
Miljonu elks un pēc daudzu līdzjutēju domām labākais basketbolists all time
Lielisks tēvs, veiksmīgs biznesmenis, cilvēks kurš ir bijis ienīsts un piedots.
Superzvaigzne kurš amerikas uzmanību iemantojis kopš bērnības - izturējis spiedienu, realizējis sevi jau līdz 30 gadu vecumam.

Tas tikai tā vispārīgos vilcienos. Nezinu kādēļ viņu glorificēt būtu kas peļams?

  -1 [+] [-]

, 2015-04-06 21:53, pirms 9 gadiem
Born Ready rakstīja: Protams,tie tipiskie role-player paliek labāki ar Lebrona klātbūtni-brīvi 3punktu metieni,atmetieni brīvam uz apakšu. Par to nemaz nav šaubu un es to nemaz neapšaubu. Bet šeit ir runa vairāk par to,kā iesaistīt vēl vienu zvagzni komandā un es nevarētu teikt,ka ar to Lebronam ļoti sokās. Katrā ziņā Lovs arī pats ir pie vainas,bet Lebrona faktors noteikti arī šeit spēlē.
p.s Man vnk riebjas LEBRONA glorificētāji!!
zini, vispirms radās tas milzīgais heits un tikai pēc tam glorificēšana, lai gan es pat to nenosauktu tā, drīzāk jau faktu konstatēšana
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja