Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" beidzot uzvar, sagraujot "Pistons"

Jānis Pārums

"Lakers" beidzot uzvar, sagraujot "Pistons"
Dvaits Hovards aizsardzībā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas čempionātā aizvadītajā naktī neveiksmju sēriju beidzot pārtrauca Losandželosas "Lakers", kas savā laukumā ar 108:79 apspēlēja citu neveiksminieci Detroitas "Pistons".

"Lakers" jaunās sezonas sākums bija pagalam neveiksmīgs – astoņiem zaudējumiem pēc kārtas pirmssezonas pārbaudes spēlēs sekoja vēl trīs neveiksmes regulārā čempionāta ievadā, tātad kopumā Losandželosas komanda zaudēja 11 spēlēs pēc kārtas. Aizvadītajā naktī neveiksmju sēriju beidzot izdevās pārtraukt...

"Lakers" vareni iesāka spēli, dominējot laukumā pirmajā ceturtdaļā, kad ļāva pretiniekiem iemest vien 13 punktus, bet paši guva gandrīz trīsreiz vairāk, uzvarot ceturksni ar 34:13. Pārliecinošu sniegumu "Lakers" turpināja demonstrēt arī nākamajās 12 minūtēs, to izskaņā panākot +28 un puslaiku noslēdzot ar 62:34.

Lielāko pārsvaru spēlē jeb +36 "Lakers" panāca trešajā ceturtdaļā, kad kārtējo tālmetienu realizēja Meta Vorlds Pīss – 82:46. Trešo ceturksni mājinieki noslēdza ar 86:55, bet pēdējās 12 minūtes jau faktiski bija formalitāte. Nedaudz pārāki tajās pat bija viesi, taču tas neliedza "Lakers" gūt graujošu panākumu – 108:79. "Pistons" regulārajā čempionātā joprojām cīnās bez uzvarām (0-3).

Ar 28 punktiem rezultatīvākais uzvarētāju rindās bija Dvaits Hovards, kurš izcīnīja arī septiņas atlēkušās bumbas. Meta Vorlds Pīss atzīmējās ar 18 punktiem, bet Kobī Braients – ar 15 punktiem un septiņām bumbām zem groziem. Zaudētājiem 18 punktus guva zviedrs Jonass Jerebko, aizvadot savu rezultatīvāko spēli šosezon.

Otro zaudējumu trijās spēlēs piedzīvojuši iepriekšējās sezonas NBA fināliste Oklahomsitijas "Thunder", kas savā laukumā nespēja pieveikt Atlantas "Hawks" – 95:104. Atlantai tā bija pirmā uzvara sezonā (1-1). Ar 23 punktiem un 12 bumbām zem groziem viesu panākumu kaldināja Als Horfords, bet zaudētāju rindās 28 punktus guva Kevins Martins. Savukārt Kevins Durants guva 22 punktus, izcīnīja 12 atlēkušās bumbas un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Knicks – 76ers100:84
Raptors – Timberwolves105:86
Magic – Suns115:94
Thunder – Hawks95:104
Lakers – Pistons108:79

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:29, pirms 12 gadiem
N1ce pedejais laiks bija sakt kapaties

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:35, pirms 12 gadiem
Ja par LJB, jāizceļ, ka viņam pirmajos trīs mačos caurmērā tikai 1,7 kļūdas.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 14:50, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Esi reāls, visa pasaule zina, ka Kobe ir shoot first spēlētājs un viņš nekad nemainīsies. Piespēlēt viņš prot un to arī dara, taču ja būs jāizvēlas starp piespēli un metienu, esmu drošs par 100%, ka būs metiens.
10 metieni, 8 piespēles šonakt, 20 metieni ar realizāciju pie 60% un 40 punkti piektdien ar 5 kļūdām cenšoties bumbu piespēlēt Hovardam cauri Kravfordam un Polam (divi no labākajiem zagļiem spēlē). Manuprāt ir acīmredzama tendence šīs sezonas sākumā - kad komandas biedriem vedas spēle, tad viņam nav nekādu problēmu piespēlēt, ja nē - tad sākas Kobe doin' work

Kas attiecas uz mešanu, jā, būs arī spēles, kad Kobe metīs virs 20 metieniem

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 14:55, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Piekritīšu tev, ka Kobe padalīsies, kad rezultāts būs drošs un tici man arī pēdējās sekundēs es Kobi ņemtu uzreiz aiz Duranta šobrīd, lai viņš izdara pēdējo metienu. Taču ir viena lieta jeb atšķirība starp Džeimsu un Braientu. Braients pēdējās sekundēs vienmēr metīs pats un nedomās, ka labāk izspēlēt uzbrukumu, savukārt Džeimss novērtēs situāciju un ja redzēs labāku iespēju (kā bija pret Nuggets), tad arī atdos piespēli un to jau sauc par uzticēšanos komandas biedriem.

Tāpēc arī es vienā maisā lieku MJ un LBJ, jo viņi vienmēr domā komandas interesēs un uzticas saviem biedriem, lai arī paši ir fantastiski atlēti un spēlētāji, un varētu iemest izšķirošo metienu jebkurā brīdī.

Vēl gribēju piebilst, ka visi pēdējā laikā Lebronā atrod negatīvās spēles un kļūdas Maiami, savukārt viss labais, kas noticis Klīvlendā ir aizmirsts.
Atceries kaut vai pēdējo titulu pret Celtics, kad Kobe pēdējo metienu no double team izspēlēja (tad vēl) Ronam Artestam. Ir, ir vairākas situācijas, kurās Kobe piesaista divus sedzējus un atmet bumbu, tik pat labi (vai vismaz tuvu tam) kā Lebrons.

Atšķirībi ir tajā, ka Kobe iet uz grozu cenšoties izkārtot sev metienu un piespēlē tikai tad, ja rodas tāda iespēja, bet Lebrons iet uz grozu ar mērķi nonākt uz soda līnijas, vai arī piesaistīt divus sedzējus un atspēlēt, ja nenotiek neviens no abiem, tad Lebronam nākas izpildīt metienu, kuru viņš nemaz nav gribējis. Bet Kobe vienmēr grib metienu Un tā ir liela priekšrocība Kobem.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:44, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Neviens nav labāks par Veidu
P.S.
Vieds ir iegājis līgas vēsturē, kā metienu bloķētājs starp aizsargiem - un izskatās, ka šosezon netaisā pārtraukt.
Labākais spēlētājs NBA otrā numura pozīcijā ir viennozīmīgi Kobe. Tur pat nav ko domāt, vai ostīt.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 16:51, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: paspēj izmest 30-40 metienus pa spēli un vēl aktīvi dalīties ar bumbu... Baigais zellis!
Nedaudz nepārspīlē puis? Tā nepatika galīgi tevi neved uz objektīvu komentāru.

Vislabāk ilgtermiņā par spēlētāju parāda statistika. Un Kobem karjera ir bijusi pietiekami gara.

Protams viņš ir punktu guvējs pirmkārt, nevis saspēles vadītājs. Bet teikt, ka viņš nekad nevar atdod piespēli vai izmet 30 - 40 metienus katru spēli - TĀ TEIKT IR STULBI.

Karjerā vidēji viņš atdevis 4.7 piespēles, kas kā otrā numura spēlētājam ir lieliski.

Un vidēji karjerā Kobe spēlē izmet nepilnus 20 metienus. Tā kā nepird par kkādiem mistiskiem 30 un kur nu vēl 40!

     [+] [-]

, 2012-11-05 17:13, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labākais spēlētājs NBA otrā numura pozīcijā ir viennozīmīgi Kobe. Tur pat nav ko domāt, vai ostīt.
Tas ir tavs viedoklis. Citiem ir savs, es saku, ka Veids. Bet ja vēlies šķīrēju, tad paseko līdzi, ko saka NBA apskatnieki. Kobe jau labu laiciņu nav starp pieciem labākajiem spēlētājiem NBA.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 17:29, pirms 12 gadiem
Es atkal saku, ka irbejs ierija un tg klusee kaa partizaans

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 18:30, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Tas ir tavs viedoklis. Citiem ir savs, es saku, ka Veids. Bet ja vēlies šķīrēju, tad paseko līdzi, ko saka NBA apskatnieki. Kobe jau labu laiciņu nav starp pieciem labākajiem spēlētājiem NBA.
Pašam smiekli nenāk? Pajolis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 19:16, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Pašam smiekli nenāk? Pajolis
Pirmkārt bez apvainojumiem jaunaiscilvēk, otrkārt man smiekli nenāk, esmu pārliecināts, ka ja tagad NBA ģenerālmenedžeriem notiktu drafts no visiem spēlētājiem, Kobe TOP5 netiktu izvēlēts.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 19:28, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Pirmkārt bez apvainojumiem jaunaiscilvēk, otrkārt man smiekli nenāk, esmu pārliecināts, ka ja tagad NBA ģenerālmenedžeriem notiktu drafts no visiem spēlētājiem, Kobe TOP5 netiktu izvēlēts.
Tāpēc, ka apkārt viņam nebūtu jēga būvēt komandu, jo drīz viņš beigs karjeru! Viņš būtu produktīvs tikai īstermiņā, bet ja kko draftētu, tad protams, ka ņemtu to, kas ir jaunāks! Domā taču ar galvu!

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 19:34, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Tāpēc, ka apkārt viņam nebūtu jēga būvēt komandu, jo drīz viņš beigs karjeru! Viņš būtu produktīvs tikai īstermiņā, bet ja kko draftētu, tad protams, ka ņemtu to, kas ir jaunāks! Domā taču ar galvu!
Pirmkārt drafts kaut vai uz sezonu varētu notikt, Kobe netiktu TOP 5, šobrīd ir vismaz pieci citi spēlētāji, kuri laukumā ir produktīvāki un labāki nekā Braients, ja tu to nespēj ieraudzīt, tad tā vairs nav mana problēma. Visu cieņu Braientam, viņš ir un paliks viens no labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē, taču šobrīd viņš ne tuvu nav tik labs, kā bija agrāk.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 20:13, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Pirmkārt drafts kaut vai uz sezonu varētu notikt, Kobe netiktu TOP 5, šobrīd ir vismaz pieci citi spēlētāji, kuri laukumā ir produktīvāki un labāki nekā Braients, ja tu to nespēj ieraudzīt, tad tā vairs nav mana problēma. Visu cieņu Braientam, viņš ir un paliks viens no labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē, taču šobrīd viņš ne tuvu nav tik labs, kā bija agrāk.
Saderam, ka ņemtu gan un kā vēl ņemtu!

Man patīk, kā argumentējot Kobes vai MJ līgas labākā spēlētāja statusu (Kobe), vai visu laiku labākā statusu (Džordans), bieži tiek meklēti visādi skatapunkti, no kuriem viņi nav pirmā izvēle. Viņi abi ir attiecīgi sava laika (Kobe) un visu laiku (MJ) tehniski apdāvinātākie spēlētāji, bet, tā kā 2. numura pozīcija NBA nespēlē tik lielu lomu kā PG vai centrs, tad, protams, ap viņiem komandu ir grūtāk uzbūvēt.

Tik pat labi varētu teikt, ka ja veidotu komandu no visas NBA vēstures pieejamajiem spēlētājiem, tad Maikls varētu nebūt pat TOP 3, jo viņa vietā varētu izvēlēties Medžiku, Hakīmu vai Robinsonu, kuri kā kodols būtu spējīgāki un tikai pēc tam Maiklu, kaut gan viņš ir labākais bastketbolists no viņiem visiem. Līdzīgi varētu spriedelēt, ka ap Lebronu, Krisu Polu, vai Dvaitu Hovardu ir vieglāk apbūvēt komandu nekā ap Braentu.

BET! Ir viens bet. Ja, jau mēs domās ejam tādus līkločus un vērtējam šos spēletājus no GM spektra, tad ir jāatceras iespējams vissvarīgākais arguments, kuru jebkuras komandas GM ņemtu vērā: Vai šis spēlētājs piepildīs arēnu? Un tur nu Bilam Raselam nav argumentu pret Maiklu, un Krisam Polam nav argumentu pret Kobi. Lai kur šie abi spēlētu, cilvēki nāk skatīties par jebkuru summu

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 20:29, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Pirmkārt bez apvainojumiem jaunaiscilvēk, otrkārt man smiekli nenāk, esmu pārliecināts, ka ja tagad NBA ģenerālmenedžeriem notiktu drafts no visiem spēlētājiem, Kobe TOP5 netiktu izvēlēts.
Un interesanti, kuri tad ir tie apskatnieki? Fantasy drafta top 5 varbūt viņu arī neņemtu Es uzskatu, ka slavenākie un cienījamākie apskatnieki ir TNT un ESPN komandas, nekad neesmu dzirdējis, ka kāds no viņiem būtu atstājis Kobi ārpus līgas top 5.

Vēljovairāk, Stīvens A. Smits, kurš droši vien ir pazīstamākais un ievērojamākais NBA insaiders (varbūt Šaks ar Čaku ir slavenāki, bet ne jau kā žurnālisti) vēl pirms nedēļas ar putām uz lūpām aizstāvēja Kobes vietu TOP 3, nevis TOP 5.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 20:38, pirms 12 gadiem
irbiite rej, bet karavaana iet taalaak

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:16, pirms 12 gadiem
valjero rakstīja: irbiite rej, bet karavaana iet taalaak

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:18, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Pirmkārt drafts kaut vai uz sezonu varētu notikt, Kobe netiktu TOP 5, šobrīd ir vismaz pieci citi spēlētāji, kuri laukumā ir produktīvāki un labāki nekā Braients, ja tu to nespēj ieraudzīt, tad tā vairs nav mana problēma. Visu cieņu Braientam, viņš ir un paliks viens no labākajiem spēlētājiem NBA vēsturē, taču šobrīd viņš ne tuvu nav tik labs, kā bija agrāk.
To tu vari stāstīt sev.

     [+] [-]

, 2012-11-05 22:22, pirms 12 gadiem
Ok, quick un it`s all about #24 - pirmkārt jau laikam ar otru čali nav jēgas strīdēties, jo pēc nika Kobe ir un būs labākais. Jebkurā gadījumā nosauciet man vismaz piecus iemeslus, kādēļ Braients šobrīd, tieši šobrīd ir labāks par Polu, Deronu Vilijamsu, kuri ir tuvāk viņa pozīcijai un uzreiz aiz LBJ un Duranta rangā. Droši varat izpausties, ja spēsi argumentēt ok, Kobe ir TOP 5.

Un vēl quick, ja jau tu uzticies ESPN apskatniekiem, tad kādēļ divus gadus pēc kārtas Kobe ir bijis attiecīgi #7 un #6 viņu veidotajā TOP 500 rangā?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 22:47, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Ok, quick un it`s all about #24 - pirmkārt jau laikam ar otru čali nav jēgas strīdēties, jo pēc nika Kobe ir un būs labākais. Jebkurā gadījumā nosauciet man vismaz piecus iemeslus, kādēļ Braients šobrīd, tieši šobrīd ir labāks par Polu, Deronu Vilijamsu, kuri ir tuvāk viņa pozīcijai un uzreiz aiz LBJ un Duranta rangā. Droši varat izpausties, ja spēsi argumentēt ok, Kobe ir TOP 5.

Un vēl quick, ja jau tu uzticies ESPN apskatniekiem, tad kādēļ divus gadus pēc kārtas Kobe ir bijis attiecīgi #7 un #6 viņu veidotajā TOP 500 rangā?
1.Labākais scoreris NBA
2.Labāks clucth playeris
3.Labāks sedzējs, rebounders
4.Uzbrukuma arsenāls daudz vispusīgāks
5.Basketbola IQ ir milzīgs
Viņš ir atletiskāks utt.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 23:23, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Ok, quick un it`s all about #24 - pirmkārt jau laikam ar otru čali nav jēgas strīdēties, jo pēc nika Kobe ir un būs labākais. Jebkurā gadījumā nosauciet man vismaz piecus iemeslus, kādēļ Braients šobrīd, tieši šobrīd ir labāks par Polu, Deronu Vilijamsu, kuri ir tuvāk viņa pozīcijai un uzreiz aiz LBJ un Duranta rangā. Droši varat izpausties, ja spēsi argumentēt ok, Kobe ir TOP 5.

Un vēl quick, ja jau tu uzticies ESPN apskatniekiem, tad kādēļ divus gadus pēc kārtas Kobe ir bijis attiecīgi #7 un #6 viņu veidotajā TOP 500 rangā?
Viņus pat īsti nav godīgi salīdzināt, neviens no viņiem vairs nav nekāds jauniņais, abi spēlē jau 7 gadus un neko īsti nav sasnieguši un nekas neliecina par to, ka viņi kaut ko sasneigs tuvā nākotnē. Viņi vienkārši vēl nav pacēluši tādā līmenī: 0 titulu starp abiem, 0 nozīmīgu individuālo balvu, tikmēr Kobe ir spēlētājs, kurš ir vairākkārt pierādījis, ka ir spējīgs aizvest komandu līdz galam.

Arī tīri pēc parametriem viņš ir pārāks:
1. Kobe VIENNOZĪMĪGI ir labākais skoreris no šiem trim.
2. Kobe ir fiziski spēcīgāks par abiem pārējiem.
3. Kobe ir garāks un labāks cīnītājs zem groziem, savāc vairāk atlēcošās.
4.Kobe ir labāks aizsardzībā par Viljamsu, ar Polu gan viņi ir līdzvērtīgi, neliels pārsvars ir Polam, bet pagāšsezon Kobe izslēdza no spēles gan Veidu (Maskas spēle), gan Hārdenu (visa pleiofu sērija). Un šogad Kobe ir zaudējis padaudz svara, tāpēc mēs varētu redzēt kā viņš atkal sedz 1.numurus svarīgās spēlēs.
5. Ātrumā, protams, saspēlniekiem ir priekšrocība, tomēr Kobe šovasar nometa svaru + caurgājienos uz grozu viņš to ar uzviju kompensē uz spēka un tehnikas rēķina.
6. Kuru Tu labāk gribētu izdarot izšķirīgus metienus play of? Pats teici, ka Kobi.

Tas tā uz ātru galvu, šodienai pietiks.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 23:35, pirms 12 gadiem
Vēl tikai par tiem topiem: Esmu redzējis tos abus topus, kuros Dvaits Hovards ir bezmaz vai blakus ar Lebronu Tie ir veidoti faktiski tikai balstoties uz statistiku, kas manuprāt ir aplami. Lūk arī ESPN First Take Insaderi diskutē tieši par šo šogad: Kobe And D-Wade Not In Top 5 NBA Players...

Un pagāšgad:http://www.youtube.com/watch?v=kL2TnZS0dWA&feature=fvwrel

Tāpat arī TNT brigāde ar Čaku, Šaku un Keniju Smitu vienmēr ir likuši Kobi pašā augšā uzreiz aiz Lebrona.

Saproti, Kobe vēljoprojām dara neiedomājamas lietas uz laukuma, kuras Pols un Viljams nekad nebūs spējīgi atkārtot. Ja viņš šosezon turpinās spēlēt tik pat efektīgi spēles lielāko laiku un varēs uzņemties spēli uz sevi atbildīgos brīžos kā viņš to varēja pagašgad, tad es uzskatu, ka viņš vēljoprojā varēs sastādīt konkurenci Lebronam. Protams, ne pēc statistikas

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 23:38, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: 1.Labākais scoreris NBA
2.Labāks clucth playeris
3.Labāks sedzējs, rebounders
4.Uzbrukuma arsenāls daudz vispusīgāks
5.Basketbola IQ ir milzīgs
Viņš ir atletiskāks utt.
Labi, saprotu, ka nav jēgas ar tevi cīkstēties. Esi viens no Kobes mafijas, kuram uz acīm ir rozā brilles. Piekrītu - Kobe ir TOP 5 spēlētājs NBA šobrīd.

Par taviem argumentiem - 1.) Ja tu par visu līgu runā, tad Durants un Entonijs.
2.) Paskaties statistiku kopš 2000.gada, tā nebūs patīkama aina tavām acīm, brīdinu, vari nokrist no šoka, cik tā ir salīdzinoši sliktāka par pārējiem NBA spēlētājiem.
3. Piekrītu par sedzēju, par atlecošajām Pols un Derons nemaz nav daudz sliktāki.
4.) Iespējams, taču Pols un Vilijamss nekur tālu neatpaliek un teiktu, ka abi PG ir daudz labāki caurgājienos, Kobem palicis tikai metiens.
5.) Tas ir smieklīgi Polam ir viens no augstākajiem IQ NBA, Kobe varbūt ar Vilijamsu ir līdzīgi.
Atlētismu pieminēt, kad tiek salīdzināti čaļi ar desmit gadu starpību ir diezgan dumi.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 23:52, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Labi, saprotu, ka nav jēgas ar tevi cīkstēties. Esi viens no Kobes mafijas, kuram uz acīm ir rozā brilles. Piekrītu - Kobe ir TOP 5 spēlētājs NBA šobrīd.

Par taviem argumentiem - 1.) Ja tu par visu līgu runā, tad Durants un Entonijs.
2.) Paskaties statistiku kopš 2000.gada, tā nebūs patīkama aina tavām acīm, brīdinu, vari nokrist no šoka, cik tā ir salīdzinoši sliktāka par pārējiem NBA spēlētājiem.
3. Piekrītu par sedzēju, par atlecošajām Pols un Derons nemaz nav daudz sliktāki.
4.) Iespējams, taču Pols un Vilijamss nekur tālu neatpaliek un teiktu, ka abi PG ir daudz labāki caurgājienos, Kobem palicis tikai metiens.
5.) Tas ir smieklīgi Polam ir viens no augstākajiem IQ NBA, Kobe varbūt ar Vilijamsu ir līdzīgi.
Atlētismu pieminēt, kad tiek salīdzināti čaļi ar desmit gadu starpību ir diezgan dumi.
Statistiku kopš 2000. gada? Kobe ir izcīnījis vairākus NBA titulus, finālu MVP (pēdējo pirms 2 gadiem!) un regulārās sezonas MVP, tāpat ir bijis visu ALL STAR pamatsatāvā, simboliskajās UN simboliskajās aizsardzības izlasēs

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 23:57, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Statistiku kopš 2000. gada? Kobe ir izcīnījis vairākus NBA titulus, finālu MVP (pēdējo pirms 2 gadiem!) un regulārās sezonas MVP, tāpat ir bijis visu ALL STAR pamatsatāvā, simboliskajās UN simboliskajās aizsardzības izlasēs
Labi, man reāli apnika strīdēties un es piekrītu, ka Kobe vēl ir TOP5. Bet pirmkārt, teica, ka labākais clutch, es tikai pierādīju ar statistiku, ka tā nav un viss. Otrkārt, ja tu man liksi titulus iekšā, tad c`mon Šaks un pēc tam Gazols, pa vidu Kobe principā vienatnē spēja izdarīt to pašu, ko Derons ar Jūtu un Pols ar "Hornets" - ievest play-off un zaudēt pirmajā kārtā, tā kā nebāz man te titulus acīs, kad Kobem blakus ir bijuši NBA All-Star spēlētāji, salīdzini, kā viņš spēlēja, kad viņam nebija, visi trīs ievilka komandu izslēgšanas spēlēs un tālāk neko nevarēja izdarīt.