Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Lakers" beidzot uzvar, sagraujot "Pistons"

Jānis Pārums

"Lakers" beidzot uzvar, sagraujot "Pistons"
Dvaits Hovards aizsardzībā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas čempionātā aizvadītajā naktī neveiksmju sēriju beidzot pārtrauca Losandželosas "Lakers", kas savā laukumā ar 108:79 apspēlēja citu neveiksminieci Detroitas "Pistons".

"Lakers" jaunās sezonas sākums bija pagalam neveiksmīgs – astoņiem zaudējumiem pēc kārtas pirmssezonas pārbaudes spēlēs sekoja vēl trīs neveiksmes regulārā čempionāta ievadā, tātad kopumā Losandželosas komanda zaudēja 11 spēlēs pēc kārtas. Aizvadītajā naktī neveiksmju sēriju beidzot izdevās pārtraukt...

"Lakers" vareni iesāka spēli, dominējot laukumā pirmajā ceturtdaļā, kad ļāva pretiniekiem iemest vien 13 punktus, bet paši guva gandrīz trīsreiz vairāk, uzvarot ceturksni ar 34:13. Pārliecinošu sniegumu "Lakers" turpināja demonstrēt arī nākamajās 12 minūtēs, to izskaņā panākot +28 un puslaiku noslēdzot ar 62:34.

Lielāko pārsvaru spēlē jeb +36 "Lakers" panāca trešajā ceturtdaļā, kad kārtējo tālmetienu realizēja Meta Vorlds Pīss – 82:46. Trešo ceturksni mājinieki noslēdza ar 86:55, bet pēdējās 12 minūtes jau faktiski bija formalitāte. Nedaudz pārāki tajās pat bija viesi, taču tas neliedza "Lakers" gūt graujošu panākumu – 108:79. "Pistons" regulārajā čempionātā joprojām cīnās bez uzvarām (0-3).

Ar 28 punktiem rezultatīvākais uzvarētāju rindās bija Dvaits Hovards, kurš izcīnīja arī septiņas atlēkušās bumbas. Meta Vorlds Pīss atzīmējās ar 18 punktiem, bet Kobī Braients – ar 15 punktiem un septiņām bumbām zem groziem. Zaudētājiem 18 punktus guva zviedrs Jonass Jerebko, aizvadot savu rezultatīvāko spēli šosezon.

Otro zaudējumu trijās spēlēs piedzīvojuši iepriekšējās sezonas NBA fināliste Oklahomsitijas "Thunder", kas savā laukumā nespēja pieveikt Atlantas "Hawks" – 95:104. Atlantai tā bija pirmā uzvara sezonā (1-1). Ar 23 punktiem un 12 bumbām zem groziem viesu panākumu kaldināja Als Horfords, bet zaudētāju rindās 28 punktus guva Kevins Martins. Savukārt Kevins Durants guva 22 punktus, izcīnīja 12 atlēkušās bumbas un atdeva astoņas rezultatīvas piespēles.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Knicks – 76ers100:84
Raptors – Timberwolves105:86
Magic – Suns115:94
Thunder – Hawks95:104
Lakers – Pistons108:79

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 60 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 08:54, pirms 12 gadiem
Howards līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 09:28, pirms 12 gadiem
Durants pēc statistikas iet uz MVP, vienīgi komandai jāsāk uzvarēt!
savukārt Lakers uzvara nav īsti objektīvs rādītājs, jo Pistons šogad atkal izskatās ļoti švaki - būs jāpacenšās, lai nepaliktu pēdējie visā līgā! bet kas zina - varbūt tas ir viņu mērķis...

  +7 [+] [-]

, 2012-11-05 09:44, pirms 12 gadiem
Varbūt ar šo spēli pietiks, lai uz visiem laikiem pieklustu runas par Kobes ego un nevēlēšanos dalīties ar bumbu?

Tikai 10 metieni (2pt - 50%; 3pt - 60%) un 8 rez. piespēles. Kobe šodien faktiski aizvietoja Nešu diriģējot uzbrukumu un pie katras iespējas sūtot bumbu Hovardam postā. Šo spēli neredzēju, bet skatījos zaudējumu pret Clipers piektdien, arī tad Kobe centās pēc iespējas biežāk piespēlēt Hovardam zem groza (kad viņš bija laukumā, nevis sēdēja uz soliņa ar piezīmēm), bet Clipers aizsargi lieliski noslēdza piespēļu līnijas un pārtvēra vairākas no šīm piespēlēm.

Kobe šogad ir apmēram tik pat rezultatīvs kā citus gadus, bet krietni efektīgāks pateicoties brīvajai vietai laukumā, ko viņam rada Hovarda klātbūtne. Viņš pietiekoši ērti jūtās arī kā otrā izvēle uzbrukumā, jo, kad nojuks izspēle un uzbrukuma laiks tuvosies beigām, viņš tāpat tiks pie vismaz 10 sarežģītiem metieniem, kurus viņš realizē labāk par jebkuru citu līgā + atgriežoties Nešam un pateicoties uzmanībai ko pretiniku aizsargi veltīs Hovardam, šosezon būs arī krietni vairāk brīvo metienu kā pagāšsezon.

  -3 [+] [-]

, 2012-11-05 09:55, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: Durants pēc statistikas iet uz MVP, vienīgi komandai jāsāk uzvarēt!
savukārt Lakers uzvara nav īsti objektīvs rādītājs, jo Pistons šogad atkal izskatās ļoti švaki - būs jāpacenšās, lai nepaliktu pēdējie visā līgā! bet kas zina - varbūt tas ir viņu mērķis...
Man īsti nepatika Duranta spēle šodien un vispār, jo tajā pietrūkst agresivitātes. Es saprotu, ka tagad visiem uzbrūkošajiem 3. numuriem ir stilīgi centsties līdzināties Džemsam, bet 42 minūtes un tikai 17 metieni ir par maz vairākkārtējam rezultatīvākajam līgas spēlētājam zaudējumā. Un Vestbrūks, protams, atkal ir iemanījies izmest vairāk spēlējot krietni mazāk Protams, mani kā Lakers fanu tas priecē, jo es neticu, ka formula, kurā saspēles vadītājs met vairāk par labāko metēju līgā, apturēs šī gada Lakers, kaut gan pirms sezonas es vēl šaubījos.

Kas attiecas uz MVP, šaubos, vai tas būs Durants. Bez šaubām, viņš balsojumā būs tuvu pašai augšai, bet, lai izcīnītu titulu un MVP, viņam ir jāspēlē agresīvāk. Vēl ir pats sezonas sākums, bet starp MVP kandidātiem varētu izcelt Krisu Polu, kuram ir vnk dievišķa statistika un, ja notiek brīnums un Hārdens ievelk Hjūstonu play off, tad tai balvai ir jābūt aizņemtai par spīti visam ko dara Lebrons ar savu All Star komandu.

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 10:15, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Varbūt ar šo spēli pietiks, lai uz visiem laikiem pieklustu runas par Kobes ego un nevēlēšanos dalīties ar bumbu?

Tikai 10 metieni (2pt - 50%; 3pt - 60%) un 8 rez. piespēles. Kobe šodien faktiski aizvietoja Nešu diriģējot uzbrukumu un pie katras iespējas sūtot bumbu Hovardam postā. Šo spēli neredzēju, bet skatījos zaudējumu pret Clipers piektdien, arī tad Kobe centās pēc iespējas biežāk piespēlēt Hovardam zem groza (kad viņš bija laukumā, nevis sēdēja uz soliņa ar piezīmēm), bet Clipers aizsargi lieliski noslēdza piespēļu līnijas un pārtvēra vairākas no šīm piespēlēm.

Kobe šogad ir apmēram tik pat rezultatīvs kā citus gadus, bet krietni efektīgāks pateicoties brīvajai vietai laukumā, ko viņam rada Hovarda klātbūtne. Viņš pietiekoši ērti jūtās arī kā otrā izvēle uzbrukumā, jo, kad nojuks izspēle un uzbrukuma laiks tuvosies beigām, viņš tāpat tiks pie vismaz 10 sarežģītiem metieniem, kurus viņš realizē labāk par jebkuru citu līgā + atgriežoties Nešam un pateicoties uzmanībai ko pretiniku aizsargi veltīs Hovardam, šosezon būs arī krietni vairāk brīvo metienu kā pagāšsezon.
Bija pelnījis vēl vismaz kādas 4-5 piespēles vēl, ja nebūtu Gazols un citi brīvus metienus metuši garām, vai padevuši vēlvienu extra pass..
Bet, jā, Kobe šogad ļoti labi patīk, kaut arī tik daudz neizceļas kā parasti.
Slēpts komentārs: kabijs

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 10:17, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Man īsti nepatika Duranta spēle šodien un vispār, jo tajā pietrūkst agresivitātes. Es saprotu, ka tagad visiem uzbrūkošajiem 3. numuriem ir stilīgi centsties līdzināties Džemsam, bet 42 minūtes un tikai 17 metieni ir par maz vairākkārtējam rezultatīvākajam līgas spēlētājam zaudējumā. Un Vestbrūks, protams, atkal ir iemanījies izmest vairāk spēlējot krietni mazāk Protams, mani kā Lakers fanu tas priecē, jo es neticu, ka formula, kurā saspēles vadītājs met vairāk par labāko metēju līgā, apturēs šī gada Lakers, kaut gan pirms sezonas es vēl šaubījos.

Kas attiecas uz MVP, šaubos, vai tas būs Durants. Bez šaubām, viņš balsojumā būs tuvu pašai augšai, bet, lai izcīnītu titulu un MVP, viņam ir jāspēlē agresīvāk. Vēl ir pats sezonas sākums, bet starp MVP kandidātiem varētu izcelt Krisu Polu, kuram ir vnk dievišķa statistika un, ja notiek brīnums un Hārdens ievelk Hjūstonu play off, tad tai balvai ir jābūt aizņemtai par spīti visam ko dara Lebrons ar savu All Star komandu.
KD jau nekad nav bijis agresīvs spēlētājs + nelaime tāda, ka viņš nav no tiem, kurš pats bieži ar bumbu vadītos, līdz ar to, ja blakus ir tāds individuālists kā Westbruks, tad jāiztiek vien ar tiem pašiem 17 metieniem pa spēli... un, starp citu, man brīžiem šķiet, ka ar katru sezonu Westbruks kļūst arvien nepanesamāks, individuālāks, taču ne labāks. vienreiz taču viņam ir jānāk pie prāta un jāsāk spēlēt vairāk uz komandu!

par to MVP es jau tikai ironizēju, jo parasti šī balva tiek piešķirta tiem, kuri ir vistuvāk triplim vidējos statos.
par Hārdenu - nu nez, nez vai viņš visu sezonu spēs noturēties šādā līmenī - domāju, ka vienā brīdī lūzīs, jo tomēr šī viņam ir jauna pieredze - būt par absolūtu komandas uzbrukuma līderi. taču, ja spēs noturēt šo te augsto līmeni visu sezonu+komanda pārliecinoši tiks iekš PO - visas iespējas bārdai paņem MVP.
Slēpts komentārs: Traka vavere

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 10:45, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: KD jau nekad nav bijis agresīvs spēlētājs + nelaime tāda, ka viņš nav no tiem, kurš pats bieži ar bumbu vadītos, līdz ar to, ja blakus ir tāds individuālists kā Westbruks, tad jāiztiek vien ar tiem pašiem 17 metieniem pa spēli... un, starp citu, man brīžiem šķiet, ka ar katru sezonu Westbruks kļūst arvien nepanesamāks, individuālāks, taču ne labāks. vienreiz taču viņam ir jānāk pie prāta un jāsāk spēlēt vairāk uz komandu!

par to MVP es jau tikai ironizēju, jo parasti šī balva tiek piešķirta tiem, kuri ir vistuvāk triplim vidējos statos.
par Hārdenu - nu nez, nez vai viņš visu sezonu spēs noturēties šādā līmenī - domāju, ka vienā brīdī lūzīs, jo tomēr šī viņam ir jauna pieredze - būt par absolūtu komandas uzbrukuma līderi. taču, ja spēs noturēt šo te augsto līmeni visu sezonu+komanda pārliecinoši tiks iekš PO - visas iespējas bārdai paņem MVP.
Ne bez iemesla viņš nevadās ar bumbu, pirmkārt viņš ir ļoti, ļoti garš priekš SF, tāpēc vadoties viņš mēdz būt... biki patizls Ja viņam izdotos uzaudzēt gaļu, tad varētu uzbrukt vairāk no posta un tiktu pie papildus iespējām mest no spēles un no soda līnijas, un neizbēgami arī pie MVP.

Starpcitu, tagad, kad Hārdena vietā ir Martins, vai citiem vārdiem sakot spēlētāja, kurš ir spējīgs uzbrukt grozam un apspēlēt pretinieku 1 pret 1, vai arī piesaistīt divus sedzējus un atmest brīvajam, vietā ir snaiperis, Durantam BŪS jākļūst agresīvākam.

Par Hārdenu (vispār par jebkuru) vēl ir pāragri spriest, bet Hjūstona šobrīd nav sliktākā komanda, kur piepildīt statistikas ailes. Kādam taču būs jāmet pa grozu un Hārdens šobrīd ir viens no labākajiem savā pozīcijā, tāpec statistika varētu turēties (par efektivitāti gan nezinu). Cits faktors ir tas, ka MVP nedos komandai ar zaudējošu bilanci.

     [+] [-]

, 2012-11-05 10:50, pirms 12 gadiem
kabijs rakstīja: ''Lebrons ar savu All Star komandu..'' Kā Tu sauc Lakers šogad? Viņiem nav All Star komanda? Fano par savu favorītkomandu, taču nevajag visu laiku nolikt Lebronu un Heat, sāk jau tracināt! Haters gona hate...
Tev laikam ir slikts garīgais šorīt Nezināju, ka nosaukt kādu komandu par All Stariem ir apvainojums (it sevišķi, ja puse tiešām komandas ir vairākkārtēji All Stari) Tev ir heiterfobija

Kā es nosauktu savus Lakers? Tāpat. Starp iespējamajiem MVP kandidātiem es nenosaucu ne Braientu, ne Hovardu, jo arī viņi, tāpat kā Durants, manuprāt, būs balsojuma augšgalā, bet MVP iegūs Lebrons. To tiešām nav grūti paredzēt, jo, lai ko teiktu par Lebronu, statistikas ailes viņš vienmēr ir aizpildījis un dara to regulāri, tāpēc arī rakstīju, ka, nespēlējot Rouzam, Lebronu var apdraudēt tikai Hārdens vai vēl kāds, kurš varētu atkārtot kaut ko līdzīgu tam, ko Rouzs izdarīja savā MVP sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 10:52, pirms 12 gadiem
Traka vavere rakstīja: Howards leikers spele?cok par vinu samaksaja orlando?
Afflalo un maisu ar bumbām.

     [+] [-]

, 2012-11-05 11:13, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Ne bez iemesla viņš nevadās ar bumbu, pirmkārt viņš ir ļoti, ļoti garš priekš SF, tāpēc vadoties viņš mēdz būt... biki patizls Ja viņam izdotos uzaudzēt gaļu, tad varētu uzbrukt vairāk no posta un tiktu pie papildus iespējām mest no spēles un no soda līnijas, un neizbēgami arī pie MVP.

Starpcitu, tagad, kad Hārdena vietā ir Martins, vai citiem vārdiem sakot spēlētāja, kurš ir spējīgs uzbrukt grozam un apspēlēt pretinieku 1 pret 1, vai arī piesaistīt divus sedzējus un atmest brīvajam, vietā ir snaiperis, Durantam BŪS jākļūst agresīvākam.

Par Hārdenu (vispār par jebkuru) vēl ir pāragri spriest, bet Hjūstona šobrīd nav sliktākā komanda, kur piepildīt statistikas ailes. Kādam taču būs jāmet pa grozu un Hārdens šobrīd ir viens no labākajiem savā pozīcijā, tāpec statistika varētu turēties (par efektivitāti gan nezinu). Cits faktors ir tas, ka MVP nedos komandai ar zaudējošu bilanci.
Tu tiešām Hardenu tikko nodēvēji par labāko 2. numuru līgā?

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 11:20, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu tiešām Hardenu tikko nodēvēji par labāko 2. numuru līgā?
Vai Tu traks? Lai es viņu liktu priekšā Kobem? Nē, par vienu no labākajiem attiecīgajā pozīcijā. Pirmās divas vietas ir skaidras: Kobe un Veids, Kobi es lieku priekšā Veidam, jo viņš ir labākā formā, pēc tā, ka pēc OS nolēma nomest endaudz svaru, bet Veids atgūstas no salīdzinoši vājas un ar savainojumiem nomocītas sezonas. Bet tie arī ir vienīgie divi kurus es droši liktu priekšā Hārdenam. Vēl, protams, Džinobli, bet viņš ir traumatisks. Alens un Terijs jau ir labākās spēles nospēlējuši.

     [+] [-]

, 2012-11-05 11:32, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Vai Tu traks? Lai es viņu liktu priekšā Kobem? Nē, par vienu no labākajiem attiecīgajā pozīcijā. Pirmās divas vietas ir skaidras: Kobe un Veids, Kobi es lieku priekšā Veidam, jo viņš ir labākā formā, pēc tā, ka pēc OS nolēma nomest endaudz svaru, bet Veids atgūstas no salīdzinoši vājas un ar savainojumiem nomocītas sezonas. Bet tie arī ir vienīgie divi kurus es droši liktu priekšā Hārdenam. Vēl, protams, Džinobli, bet viņš ir traumatisks. Alens un Terijs jau ir labākās spēles nospēlējuši.
Lūdzu, nesalīdzini Kobi ar Veidu. Piekrītu, ka viņš ir top2, bet kaut vai par likšanu priekšā Kobem...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 11:37, pirms 12 gadiem
Pirmā uzvara ir! Bet mani interesē, kāpēc Brauns sūtija laukumā Kobi, Hovardu arī spēles beigās?
Pieļauju, lai LAL sagrautu pretinieku un varbūt tādā veidā iegūtu lielāku pārliecību? Nu nezinu vai tas ir pareizi, jo Tibido jau kļūdījās tā, ka tas maksāja PO zadējumu pirmajā kārtā.

Neslavēšu LAL, jo DET nu ne tuvu nav tā komanda, kura ir laba mēraukla.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-05 11:56, pirms 12 gadiem
LAL sāksies uzvaru gājiens, viņi guva pārliecību un saprata kā jāspēlē. Šogad MVP būs Kobe, ja LAL būs WEST 1 blice, jo viņa statistikas rādītāji šogad būs ļoti labi un parcik viņš iespējams spēlē vienu no savām pēdējām sezonam, nešaubos, ka tā notiks. Kobe šogad dabūs MVP, vai nu sezonas vai All-Star, vai arī Finals MVP...
Bet ja godīgi par MVP pāragri spriest, jo sezona ir tikai iesākusies un daudzi nav paspējuši ieskrieties.
Taču Rookie of The Year jau var teikt, ka tas būs Damian Lillard, 99,9%

     [+] [-]

, 2012-11-05 11:58, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pirmā uzvara ir! Bet mani interesē, kāpēc Brauns sūtija laukumā Kobi, Hovardu arī spēles beigās?
Pieļauju, lai LAL sagrautu pretinieku un varbūt tādā veidā iegūtu lielāku pārliecību? Nu nezinu vai tas ir pareizi, jo Tibido jau kļūdījās tā, ka tas maksāja PO zadējumu pirmajā kārtā.

Neslavēšu LAL, jo DET nu ne tuvu nav tā komanda, kura ir laba mēraukla.
Tāpēc, ka Brauns negribēja, lai pārsvars būtu zem 20

     [+] [-]

, 2012-11-05 12:12, pirms 12 gadiem
Meta Vorlds Pīss, latviski kaut kā vēl dīvaināk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 12:18, pirms 12 gadiem
Tranquillo rakstīja: Lūdzu, nesalīdzini Kobi ar Veidu. Piekrītu, ka viņš ir top2, bet kaut vai par likšanu priekšā Kobem...
Nesapratu, kāpēc nedrīkst šos divus salīdzināt? Es noprotu, ka Tu uzskati, ka viens no viņiem ir krietni pārāks par otru un salīdzināšana būtu zaimošana, bet par kurš? Un kā lai nesalīdzina divus veterānus, kuri spēlē vienā pozīcijā? Manuprāt Kobe vienmēr ir bijis labāks par Veidu.

     [+] [-]

, 2012-11-05 12:23, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: LAL sāksies uzvaru gājiens, viņi guva pārliecību un saprata kā jāspēlē. Šogad MVP būs Kobe, ja LAL būs WEST 1 blice, jo viņa statistikas rādītāji šogad būs ļoti labi un parcik viņš iespējams spēlē vienu no savām pēdējām sezonam, nešaubos, ka tā notiks. Kobe šogad dabūs MVP, vai nu sezonas vai All-Star, vai arī Finals MVP...
Bet ja godīgi par MVP pāragri spriest, jo sezona ir tikai iesākusies un daudzi nav paspējuši ieskrieties.
Taču Rookie of The Year jau var teikt, ka tas būs Damian Lillard, 99,9%
Es, par spīti tam, ka esmu Lakers fans, neuzskatu, ka Kobem ir izredzes tikt atzītam par MVP. Lai arī ko viņš darītu un cik vērtīgs nebūtu savai komandai, viņš nevarēs aizpildīt statistikas ailes tik labi kā Džemis. Ir sagaidāms, ka arī šogad Džeims grozīsies ap saviem ierastajiem 24-7-7 un lēks augstāk par citiem, Kobem šos rādītājus, statistiski, pārspēt nav reāli, pat tad, ja viņš savai komandai būs vērtīgāks par Lebronu un par spīti tam, ka viņš nepiepspēlēs Veidam, kad būs jāizdara izšķirīgi metieni, bet izpildīs tos pats.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 12:43, pirms 12 gadiem
Winless jau "Lakers" nepaliktu Katrā gadījumā uzvarēt līgas pastarīti viņiem vajadzēja, tomēr rietumos viņiem priekšā uz doto brīdi joprojām ir OKC, SAS un LAC noteikti. Joprojām īsti nesaprotu, kādēļ LAL vajadzēja Nešu. Nu nevajag Kobem saspēles vadītāju, pats viņš tāds var būt un šodien to pierādīja. Nešs godīgi sakot tajā komandā jauks tikai gaisu, labāk būtu bench uzlabojuši par naudu, ko iedeva Nešam, savādāk soliņš izskatās vienkārši briesmīgs, kuru ar Heat vai LAC nevar salīdzināt, kas noteikti var būt izšķirošs play-off.

Sezona gan tikko sākusies, taču izskatās, ka bez MIA un BOS, austrumos spēks varētu būt arī NYK, it sevišķi, ja viņi turpinās spēlēt aizsardzību, kā pirmajās divās spēlēs un Karmelo turpinās būs unselfish. Pagaidām izskatās komanda iespaidīgi, taču diezvai kādam izdosies MIA play-off apspēlēt četras spēles.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 12:59, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Winless jau "Lakers" nepaliktu Katrā gadījumā uzvarēt līgas pastarīti viņiem vajadzēja, tomēr rietumos viņiem priekšā uz doto brīdi joprojām ir OKC, SAS un LAC noteikti. Joprojām īsti nesaprotu, kādēļ LAL vajadzēja Nešu. Nu nevajag Kobem saspēles vadītāju, pats viņš tāds var būt un šodien to pierādīja. Nešs godīgi sakot tajā komandā jauks tikai gaisu, labāk būtu bench uzlabojuši par naudu, ko iedeva Nešam, savādāk soliņš izskatās vienkārši briesmīgs, kuru ar Heat vai LAC nevar salīdzināt, kas noteikti var būt izšķirošs play-off.

Sezona gan tikko sākusies, taču izskatās, ka bez MIA un BOS, austrumos spēks varētu būt arī NYK, it sevišķi, ja viņi turpinās spēlēt aizsardzību, kā pirmajās divās spēlēs un Karmelo turpinās būs unselfish. Pagaidām izskatās komanda iespaidīgi, taču diezvai kādam izdosies MIA play-off apspēlēt četras spēles.
Es pieļauju, ka liela loma Neša ceļā uz LAL bija tam, ka Hovards vējējās spēlēt pie laba saspēles vadītāja. Tāpat, Kobe vairs nav TIK labs kā dažus gadus atpakaļ un viņam ir jātiek pie vieglākiem metieniem, lai viņš būtu efektīvs. Es domāju, ka pēc mēneša, kad Lakers būs apraduši ar jauno uzbrukumu un Nešs atgriezīsies no traumas (Lakers solās nesteigties ar Nešu), viss nostāsies savās vietās. Un pick'n'roll ar Nešu, Hovardu un Gasolu būs iespaidīgs

Kas attiecas uz soliņu, Lakers parakstīja Džemisonu un Mīksu. Džemisons pagāšnedēļ intervijā taisnojās, ka neesot apmierināts ar savu spēli, bet arī soliņam esot grūti aprast ar jauno uzbrukumu. Pats gan viņš visu saprotot (trenera asistents ir viņa bijušais treneris no Vašingtonas laikiem) un citi esot vainīgi

Par Austrumiem es piekrītu, bet arī Filija var izrādīties melnais zirdziņš, līdzīgi kā pagāšgad Indiāna. Heat ir problēmas ar komandām, kuras ir lielas un spēcīgas iekšpusē un ar labu aizsardzību un saspēles vadītāju ārpusē. Vispār jebkurai small ball komandai tas ir ahileja papēdis Bošs nenosegs Bainamu

  -2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:06, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nesapratu, kāpēc nedrīkst šos divus salīdzināt? Es noprotu, ka Tu uzskati, ka viens no viņiem ir krietni pārāks par otru un salīdzināšana būtu zaimošana, bet par kurš? Un kā lai nesalīdzina divus veterānus, kuri spēlē vienā pozīcijā? Manuprāt Kobe vienmēr ir bijis labāks par Veidu.
Neviens nav labāks par Veidu
P.S.
Vieds ir iegājis līgas vēsturē, kā metienu bloķētājs starp aizsargiem - un izskatās, ka šosezon netaisā pārtraukt.

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:08, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Es, par spīti tam, ka esmu Lakers fans, neuzskatu, ka Kobem ir izredzes tikt atzītam par MVP. Lai arī ko viņš darītu un cik vērtīgs nebūtu savai komandai, viņš nevarēs aizpildīt statistikas ailes tik labi kā Džemis. Ir sagaidāms, ka arī šogad Džeims grozīsies ap saviem ierastajiem 24-7-7 un lēks augstāk par citiem, Kobem šos rādītājus, statistiski, pārspēt nav reāli, pat tad, ja viņš savai komandai būs vērtīgāks par Lebronu un par spīti tam, ka viņš nepiepspēlēs Veidam, kad būs jāizdara izšķirīgi metieni, bet izpildīs tos pats.
Pēdējo uzvaru Miami redzēji?
LBJ bija tas, kurš piespēlēja, tiesa ne Veidam, bet Rejam, lai gan pats avrēja iet uz sodu un mēģināt iemest, jo savā ziņā kontaktu ar sedzēju jau bija panācis...

     [+] [-]

, 2012-11-05 13:08, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Varbūt ar šo spēli pietiks, lai uz visiem laikiem pieklustu runas par Kobes ego un nevēlēšanos dalīties ar bumbu?

Tikai 10 metieni (2pt - 50%; 3pt - 60%) un 8 rez. piespēles. Kobe šodien faktiski aizvietoja Nešu diriģējot uzbrukumu un pie katras iespējas sūtot bumbu Hovardam postā. Šo spēli neredzēju, bet skatījos zaudējumu pret Clipers piektdien, arī tad Kobe centās pēc iespējas biežāk piespēlēt Hovardam zem groza (kad viņš bija laukumā, nevis sēdēja uz soliņa ar piezīmēm), bet Clipers aizsargi lieliski noslēdza piespēļu līnijas un pārtvēra vairākas no šīm piespēlēm.

Kobe šogad ir apmēram tik pat rezultatīvs kā citus gadus, bet krietni efektīgāks pateicoties brīvajai vietai laukumā, ko viņam rada Hovarda klātbūtne. Viņš pietiekoši ērti jūtās arī kā otrā izvēle uzbrukumā, jo, kad nojuks izspēle un uzbrukuma laiks tuvosies beigām, viņš tāpat tiks pie vismaz 10 sarežģītiem metieniem, kurus viņš realizē labāk par jebkuru citu līgā + atgriežoties Nešam un pateicoties uzmanībai ko pretiniku aizsargi veltīs Hovardam, šosezon būs arī krietni vairāk brīvo metienu kā pagāšsezon.
Nu, nu. Viena spēle nevar atsvērt 15-20 spēles, kurās viņš nedalās

  +2 [+] [-]

, 2012-11-05 13:14, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Nu, nu. Viena spēle nevar atsvērt 15-20 spēles, kurās viņš nedalās
Viņš vienmēr ir dalījies ar bumbu, tikai pajoli nemāk realizēt metienus brīvos. Tiesa, Kobe varbūt tur ir metis 4aizsargiem pāri, bet viņš ir pārliecināts, ka iemetīs. Galu, galā viņš ir viens no labākajiem spēlētājiem pasaules vēsturē...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:24, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Viņš vienmēr ir dalījies ar bumbu, tikai pajoli nemāk realizēt metienus brīvos. Tiesa, Kobe varbūt tur ir metis 4aizsargiem pāri, bet viņš ir pārliecināts, ka iemetīs. Galu, galā viņš ir viens no labākajiem spēlētājiem pasaules vēsturē...
Esi reāls, visa pasaule zina, ka Kobe ir shoot first spēlētājs un viņš nekad nemainīsies. Piespēlēt viņš prot un to arī dara, taču ja būs jāizvēlas starp piespēli un metienu, esmu drošs par 100%, ka būs metiens.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-05 13:40, pirms 12 gadiem
It's all about #24 rakstīja: Viņš vienmēr ir dalījies ar bumbu, tikai pajoli nemāk realizēt metienus brīvos. Tiesa, Kobe varbūt tur ir metis 4aizsargiem pāri, bet viņš ir pārliecināts, ka iemetīs. Galu, galā viņš ir viens no labākajiem spēlētājiem pasaules vēsturē...
paspēj izmest 30-40 metienus pa spēli un vēl aktīvi dalīties ar bumbu... Baigais zellis!

  +3 [+] [-]

, 2012-11-05 14:09, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Neviens nav labāks par Veidu
P.S.
Vieds ir iegājis līgas vēsturē, kā metienu bloķētājs starp aizsargiem - un izskatās, ka šosezon netaisā pārtraukt.
Tas, manuprāt, ir subjektīvi Veida spēle vienmēr ir vairāk balstījusies uz atlētismu, ātrumu utml. Un tagad, kad viņš vair nav nekāds jaunēklis un gadu laikā iekrātās traumas liek sevi manīt, nav īsti godīgi viņu salīdzināt ar Kobi, kura spēle uzbrukumā VIENMĒR ir bijusi daudzveidīgāka un tehniski Veids nekad nav bijis vienā līmenī ar Kobi. Mamba spēj izkārtot sev nesedzamu metienu no jebkuras vietas pretinieku laukuma pusē. + Atceries kā Kobe izrīkojās ar Veidu "Maskas spēlē" un lielākajā vairumā citu spēļu šosezon

Tas ir šobrīd. Taču arī ja salīdzina Veidu savā labākajā formā un Kobi, tad tā pat nav godīga sāncensība Veids ir labs metienu bloķētājs, bet nu un? Kobe arī sev ir garantējis vietu vēsturē kā viens no visu laiku labākajiem aizsardīzbas spēlētājiem 2. numura pozīcijā

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:13, pirms 12 gadiem
Ooopiits rakstīja: Esi reāls, visa pasaule zina, ka Kobe ir shoot first spēlētājs un viņš nekad nemainīsies. Piespēlēt viņš prot un to arī dara, taču ja būs jāizvēlas starp piespēli un metienu, esmu drošs par 100%, ka būs metiens.
Tas ir atkarīgs no situācijas..
Ja tuvojas spēles beigas, un ir svarīgi punkti, visi gaida no viņa nevis piespēles, bet punktus.. Ja ir spēle, kurā viss jau ir izšķirts, kā šīsnakts, kobe labāk padalās.. Ļoti labs piemērs bija ātrais uzbrukums Kobe ar Džeimsonu pret vienu detroitieti - Kobe bija ar bumbu un bija vieglāk iemest, bet viņš nomānīja un atdeva piespēli Džeimsonam, pret kuru bija sods(iemeta tikai 1 sodiņu, izšķirošā brīdī tāpēc jāmet būtu pašam Kobem)
Negribu neko sliktu teikt par Džeimsu, bet tādam King kā viņam izšķirošajos gadījumos ir tieši pretēji - padod piespēli, kuru ļoti bieži pārtver, vai komandas biedram grūta pozīcija, vai viņš nemaz nesaņem bumbu un Weids visu izdara(protams ir arī spēles bijušas, kur Džeimss iemet beigās, bet piespēles beigās ir bijušas vienkārši traki neapdomātas).

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:24, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēdējo uzvaru Miami redzēji?
LBJ bija tas, kurš piespēlēja, tiesa ne Veidam, bet Rejam, lai gan pats avrēja iet uz sodu un mēģināt iemest, jo savā ziņā kontaktu ar sedzēju jau bija panācis...
Vēl neredzēju, esmu darbā un video man ir slēgti, bet lasīju par to spēli. Cik es sapratu 4 punktu spēle pēdējās sekundēs pēc Lebrona piespēles? Iespaidīgi, un negribas noniecināt Lebrona spējas, jo tieši šādā elementā (piesaistīt double team un atspēlēt, vai izpelnīties sodu) viņš ir viens no labākajiem līgā un varbūt pat visā vēsturē.

BET! Kas notiktu, ja pretinieku aizsargi segtu viņu viens pret vienu? Viņam IR problēmas ar spriedzi spēļu galotnēs, tāpēc neesmu drošs, ka viņš spētu realizēt metienu bez soda un, arī tad, ja pret viņu pārkāptu noteikumus, vai tā būtu pirmā reize, kad viņš nespētu realizēt 2/2 sodiņus pēdējā minūtē? Nemaz nerunājot par to, ka viņam nevienmēr aiz muguras būs Ray Ray, vai Veids. Neviens no šiem abiem nav mūžīgs, toties abi pēdējās sezonās cīnas ar traumām.

Ņemot to visu vērā spēlētājs, kurš ir spējīgs izkārtot sev metienu pats un to realizēt, pat tad, ja tas ir sarežģīts, man vienmēr būs vērtīgāks un simpātiskāks par kādu, kurš to var izkārtot kādam citam.

     [+] [-]

, 2012-11-05 14:27, pirms 12 gadiem
iLoVe92 rakstīja: Tas ir atkarīgs no situācijas..
Ja tuvojas spēles beigas, un ir svarīgi punkti, visi gaida no viņa nevis piespēles, bet punktus.. Ja ir spēle, kurā viss jau ir izšķirts, kā šīsnakts, kobe labāk padalās.. Ļoti labs piemērs bija ātrais uzbrukums Kobe ar Džeimsonu pret vienu detroitieti - Kobe bija ar bumbu un bija vieglāk iemest, bet viņš nomānīja un atdeva piespēli Džeimsonam, pret kuru bija sods(iemeta tikai 1 sodiņu, izšķirošā brīdī tāpēc jāmet būtu pašam Kobem)
Negribu neko sliktu teikt par Džeimsu, bet tādam King kā viņam izšķirošajos gadījumos ir tieši pretēji - padod piespēli, kuru ļoti bieži pārtver, vai komandas biedram grūta pozīcija, vai viņš nemaz nesaņem bumbu un Weids visu izdara(protams ir arī spēles bijušas, kur Džeimss iemet beigās, bet piespēles beigās ir bijušas vienkārši traki neapdomātas).
Piekritīšu tev, ka Kobe padalīsies, kad rezultāts būs drošs un tici man arī pēdējās sekundēs es Kobi ņemtu uzreiz aiz Duranta šobrīd, lai viņš izdara pēdējo metienu. Taču ir viena lieta jeb atšķirība starp Džeimsu un Braientu. Braients pēdējās sekundēs vienmēr metīs pats un nedomās, ka labāk izspēlēt uzbrukumu, savukārt Džeimss novērtēs situāciju un ja redzēs labāku iespēju (kā bija pret Nuggets), tad arī atdos piespēli un to jau sauc par uzticēšanos komandas biedriem.

Tāpēc arī es vienā maisā lieku MJ un LBJ, jo viņi vienmēr domā komandas interesēs un uzticas saviem biedriem, lai arī paši ir fantastiski atlēti un spēlētāji, un varētu iemest izšķirošo metienu jebkurā brīdī.

Vēl gribēju piebilst, ka visi pēdējā laikā Lebronā atrod negatīvās spēles un kļūdas Maiami, savukārt viss labais, kas noticis Klīvlendā ir aizmirsts.
1 2 60 komentāri