Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" joprojām neapturama un panāk 2-0 pret Klīvlendu

Rolands Eliņš

"Warriors" joprojām neapturama un panāk 2-0 pret Klīvlendu
Lebrons Džeimss sveicina Stīvu Keru ar atgriešanos pie komandas stūres
Foto: AP/Scanpix

NBA finālsērijas otrajā spēlē „triple-double” sakrāja gan Stefens Karijs, gan Lebrons Džeimss, taču vēl vienu pārliecinošu uzvaru guva „Warriors” (132:113), nokārtojot sev vadību 2-0 sērijā. "Warriors" bilance šī gada izslēgšanas spēlēs sasniegusi jau 14-0, un joprojām nav zaudēts nevienā spēlē, kas ir NBA rekords.

„Warriors” galvenā trenera amata pienākumus pirmoreiz kopš aprīļa vidus uzņēmās Stīvs Kers, kurš iepriekšējās spēles bija izlaidis muguras sāpju dēļ. Kers pirmsspēles sarunā ar medijiem pauda apņemšanos veikt galvenā trenera darbu arī visā atlikušajā finālsērijas gaitā.

Pirmajā spēlē zaudējusī „Cavaliers” šoreiz sākumā tika pie nelielas vadības, taču „Warriors” drīz vien izvirzījās vadībā. Rezultatīvajā mačā „Warriors” pirmajā puslaikā tika pie 12 punktu pārsvara, taču Lebrona Džeimsa pūles palīdzēja „Cavaliers” puslaika pārtraukumā doties ar tikai trīs punktu deficītu (64:67). Džeimss jau pirmajā puslaikā bija veicis desmit rezultatīvas piespēles, kamēr „Warriors”, kas finālsērijas pirmajā spēlē pieļāva tikai četras kļūdas, šoreiz krietni biežāk zaudēja bumbu, līdz ar to nespējot izmantot savu pārsvaru cīņā par atlēkušajām bumbām.

Trešajā ceturtdaļā „Warriors” savu pārsvaru nostiprināja ar pāris izrāvieniem, kas noveda arī pie 16 punktu vadības. Ar lielisku driblu un caurgājienu pret Džeimsu izcēlās Stefens Karijs, kamēr Džeimss jau trešajā ceturtdaļā nokārtoja sev „triple-double”. Tas viņam bija astotais NBA finālsērijās, tādējādi atkārtojot Maģiskā Džonsona NBA rekordu.

Pēdējā ceturtdaļā, kuru „Cavs” iesāka ar 89:102, rezultatīvi turpināja spēlēt Zelta štata komandas aizsargs Klejs Tompsons, kurš sasniedza 20 punktu robežu pirmoreiz kopš pēdējā mača sērijā pret Jūtu. Klīvlendai ar sarežģītu tālmetienu pēc dribla izcēlās Kairijs Ērvings, taču „Warriors” turpināja palielināt savu pārsvaru – pēc Kevina Durenta bloķēta Kevina Lava metiena Durents pats savāca bumbu, pārvadīja to pāri centra līnijai un realizēja sarežģītu caurgājienu pret Džeimsu un Lavu (115:97). „Warriors” bija uz viļņa, ko turpināja ar diviem Durenta un Karija tālmetieniem pēc kārtas (121:99).

„Triple-double” sev sakrāja arī Karijs. Divi spēlētāji vienā NBA „play-off” spēlē savāca „triple-double” tikai otro reizi vēsturē, kamēr finālmačā tas ir nebijis notikums. Bet tas nepalīdzēja Klīvlendai, kas otro maču pēc kārtas bija spiesta izskaņā sūtīt rezervistus, jo uzvarētājs pēdējās piecās minūtēs bija jau skaidrs. Mača beigu rezultāts 132:113, un „Warriors” uz Klīvlendu dosies ar 2-0 sērijā. „Warriors” joprojām nav zaudējusi nevienā izslēgšanas spēlē šajā sezonā (14-0).

Karijs spēli pabeidza ar 32+10+11, kas ir viņa pirmais „triple-double” NBA finālā, taču viņš arī atbildīgs par astoņām „Warriors” kļūdām. Durents pievienoja 33 punktus un 13 atlēkušās bumbas, kā arī bloķēja piecus metienus, kamēr Tompsonam 22 punkti un komandas labākais +/- rādītājs plus 24. „Warriors” kopumā trāpīja 18 no 43 tālmetieniem un uzvarai nepatraucēja arī 20 pieļautās kļūdas, kuru Klīvlendai bija tikai deviņas. Džeimss savukārt izcēlās ar statistikas līniju 29+11+14, bet Lavs sameta 27 punktus.

”Warriors”-”Cavaliers” 132:113 (40:34, 27:30, 35:24, 30:25)

Warriors: Durents 33 (11 atl.b., 5 bl.), Karijs 32 (11 rez.p., 10 atl.b.), Tompsons 22, Grīns 12, Livingstons 10, Klārks 10, Igudala 5, Pačulija 2, Vests 2, Makadū 2, Magī 2, Makāvs, Bārnss.
Cavaliers: Džeimss 29 (14 rez.p., 11 atl.b.), Lavs 27, Ērvings 19, Korvers 8, Tompsons 8, Džefersons 7, Šamperts 6, Deriks Viljamss 5, Frajs 2, Dā. Džounss 2, Dž. Džounss, Derons Viljamss, Smits.

Finālsērijas grafiks. ”Warriors”-”Cavaliers” 2-0

DatumsLaiksSpēleRez.
2.06.4:00Warriors – Cavaliers 113:91
5.06.3:00Warriors - Cavaliers132:113
8.06.4:00Cavaliers - Warriors
10.06.4:00Cavaliers - Warriors
13.06.*4:00Warriors - Cavaliers
16.06.*4:00Cavaliers - Warriors
19.06.*3:00Warriors - Cavaliers

* - ja nepieciešams.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:24, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tā gluži nebūs, bet Kids bija līderis Nets, kad komandā bija pieminētais Džefersons!
Es domāju, ka uzbrukuma līderis bija Kārters.

  -2 [+] [-]

, 2017-06-05 12:24, pirms 8 gadiem
AnimalZ rakstīja: Spēle bija labāka par pirmo, bet ar tādu aizsardzību nevinnēt. Pietrūkst Īrvinga punkti, cīņa par bumbām un aizsardzība.
Nedomāju, ka GSW Klīvlendā metīs tik labi, līdz ar to lai ņemtu (obligāti) 3. spēli, jāpieliek defā un roleplayeriem arī jādod pienesums. Esmu diezgan drošs, ka 3. spēli CLE paņems. Ja ne, nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka no 0:3 CLE nav variantu atspēlēties. Pašlaik GSW ir uz viļņa un vajag "kārtīgi iedot pa purnu", lai paši gūtu pārliecību un warioriem to sašķobītu. Es pat teiktu, ka ar vienkāršu uzvaru 3. spēlē var nepietikt, vajag pārliecinošu. Līdz šim playoff GSW ir bijis cakewalk, it sevišķi pēc Zazas gājiena. Vai mu to maina 3. spēlē vai arī čempioni ir zināmi.
Role playeri, parasti mājās ir labāki... uz to arī ceram.
Mājās ir jāņem , savādāk tiešām kauti putni te būs . Ja CAVS ņem abas mājas spēles , kas nebūt nav neiespējams, tad var aizvilkt līdz 7 spēlēm , Kas nozīmē, ka 7.spēle notiks Oklendā,kas nepavisam nav labi ..
Par CAVS !

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:26, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Es domāju, ka uzbrukuma līderis bija Kārters.
Playoff vilka tieši Kids!

  -2 [+] [-]

, 2017-06-05 12:36, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Lebrona fanboys ?
Piekrītu, ka šajā spēlē bez Lebrona un Lava neviens cits īsti neko nedarīja uzbrukumā. Šampis vēl vismaz aizsardzībā kapāja. Kur ir max džeks Tompsons ? J.R vispār malacis no tiem 14 sodiņiem kurus Karijs meta, gandrīz par pusi jāsaka paldies Smitam, jo šis sasita tik dumjus sodus viņš laikam tikai katru otro finālsēriju var labi spēlēt. 15 gadā bija mēsls, pagājušo gadu bija labs, šogad atkal mēslam jābūt (un ir).

Tiem, kas saka, ka Irvings spēlē slikti ieteiktu sākt skatīties šīs spēles. Klejs viņu vienkārši nereāli krampē. Visu cieņu Bostona Bredlijam, bet Tompsons ir galvas tiesu garāks un tikpat labs, ja ne pat labāks, aizsardzībā kājās.
Nu LeBrons ir , manā skatījumā,labākais spēlētājs NBA,kas nozīmē -Pasaulē? Vai tas ir kas slikts, ka Fanoju par viņu , nevis par , teiksim to Stefu Gumijžļambu ?Kāda nozīme ? Tu būtu GSW fanboy's? Kur tā loģika?
Īrvings arī iepriekš ir krampēts,tad viņam tas tik uzskatāmii netraucēja ..

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:39, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nu gan tu iebrauci auzās. Kad Knicks ar Melo tika PO 2.vieta Austrumos, tad Smits bija opcija nr.2 Džefersons ar Nets tika finālā un bija uzbrukuma opcija nr.2. Derons bijis komandas līderis, regulāri bija PO 2,3 kārta ar Jazz. Pirms fināla taču te runāja par to, ka Cavs ir tik pat labs soliņš, ja ne labāks, vnk GSW piedevām spēlē kā komandu, nesavtīgu basi, kārtējā 30+ asist spēle! Vnk, Lebim apkārt spēlētājiem vairs nav atļauts dribla, izņemot Irvingu, kas ļauj atvilkt elpu.
kepkas tak bļāva, ka GSW palikusi bez soliņa, bet finālā redzams, ka Cavs sols nevelk

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:41, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tā gluži nebūs, bet Kids bija līderis Nets, kad komandā bija pieminētais Džefersons!
OK sapinos ar tām uzbrukuma opcijām, bet uzbrukumā- aizsardzībā un kā līderi jebkurā gadījumā Grīns, Igudala ir priekšā Smitam, Džefersonam, Šumpertam u.c.
Tu esi retais, kurš redz Iguodalas vērtīgumu, gluži vai jābrīnas! Ja es būvētu komandu, es arī dotu priekšroku Igijam un Grīnam, nevis Smitiem, Šampertiem u.c. bezdefa stāriem!

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:42, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Playoff vilka tieši Kids!
Kids arī bija USA izlases dvēsele, kur skoloja jaunos puikus, lai paceltu zeltu!
Interesanti, ka ar Kidu ierindā arī NYK bija PO komanda

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:45, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Tu esi retais, kurš redz Iguodalas vērtīgumu, gluži vai jābrīnas! Ja es būvētu komandu, es arī dotu priekšroku Igijam un Grīnam, nevis Smitiem, Šampertiem u.c. bezdefa stāriem!
Ar viņu Filadelfija bija playoff komanda, bet tagad tos "labos" rezultātus nevar nepamanīt!

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:46, pirms 8 gadiem
Pabeidzot diskusiju, GSW ir tieši labāki kā komanda, ar Keru kā treneri, komandas ķīmiju un mikroklimatu. Nu nevar kā Cavs salasīt Korverus, Deronus, par treneri ielikt Šo un domāt, ka nu tik būs!

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:47, pirms 8 gadiem
Man visvairāk patika kā Karijs vazāja Lebronu un pēc tam iemeta - tas bija vienkārši skaisti. Vismaz viena spēle GSW ir jāņem Klīvlendā.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:48, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ar viņu Filadelfija bija playoff komanda, bet tagad tos "labos" rezultātus nevar nepamanīt!
Iguodala kā Lebis nogaida, kad 76ers sadraftē stārus, lai pēctam paceltu komandu kontenderu augstumos

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:51, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Kids arī bija USA izlases dvēsele, kur skoloja jaunos puikus, lai paceltu zeltu!
Interesanti, ka ar Kidu ierindā arī NYK bija PO komanda
Knicks jau tagad pilna komanda ar metējiem un 1vs1, nav tur nesavtīgi kapļi, ir Noah, kurš ir norietā ar traumām. Tā komanda būtu laba, tikai vajag PG ar piespēli un kādu Igija tipa spēlētāju.
Tas arī atšķir spēlētāju kvalitātes. Tā pat kā Iversons bija monstrs, bet titulu tā arī neatnesa un ar nuggets+Melo neko nerādīja, bet tādā pašā situācijā Bilapss, kas netika uzskatīts par mega zvaigzni, aizveda komandu līdz titulam un iecēla MVP, pēc tam, kad samainīja Nuggets Aiversonu vietām ar Bilapsu, Nugets sāka spēlēt labāk. Tā pat kā, kur ir Igijs tur komanda spēj sasniegt savus griestus, bet kad viņš komandā vairs nav, tad redzam 76ers un nuggets, vēl tagad nespēj atgūties, un, ja viņš šovasar aizies prom, arī tad GSW paliks vājāki, varbūt šoreiz tas nespēlēs tik lielu lomu, bet vājāki viņi paliks.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 12:53, pirms 8 gadiem
Un var fanot jau par Lebronu Džeimsu (man personīgi viņš riebjas - visu dzīvi esmu un būšu pret viņu) bet nevajag tāpēc pazemot un ņirgāties par citiem spēlētājiem - Kariju saukt par žļambātāju, KD par lupatu un pusiju - un tā tālāk. Ja jau jūs gribat lai cilvēki ciena jūsu dievu Lebronu tad lūdzu cieniet arī citus.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 12:55, pirms 8 gadiem
Es piekrītu to fanu viedoklim par Warriors (pats nēesmu Warriors fans ) , ka komandas kodols ir ar gadiem veidots , kāpēc warrioriem neņemt Durantu , ja algu griesti atļauj . Lebronam visu cieņu , bet vīņš visus titulus pašlaik arī ir izcīnījis ar divām superzvaigznēm blakus un nevajag te stāstīt pasaciņas , ka Lebronam visi tituli ir nākoši bez palīdzības .

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:55, pirms 8 gadiem
Un nevar uzvarēt spēlē ielaižot 132 punktus - vienkārši nevar.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:58, pirms 8 gadiem
4567 rakstīja: Es piekrītu to fanu viedoklim par Warriors (pats nēesmu Warriors fans ) , ka komandas kodols ir ar gadiem veidots , kāpēc warrioriem neņemt Durantu , ja algu griesti atļauj . Lebronam visu cieņu , bet vīņš visus titulus pašlaik arī ir izcīnījis ar divām superzvaigznēm blakus un nevajag te stāstīt pasaciņas , ka Lebronam visi tituli ir nākoši bez palīdzības .
Par GSW nav jautājumu!
Te var apspriest tikai divas lietas: Ko darīt Klīvlendai, lai apturētu GSW? Durenta gadījums nav pirmais gadījums līgā? Līderis laiž bez stresa, jo zin, ka ir vēl citi līderi, kas var uzvarēt arī bez viņa!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:00, pirms 8 gadiem
Jā, bet kur tad ir tās Klīvlendas superzvaigznes? Visu otro spēli visu laiku komandu vilka uz priekšu viens vienīgs spēlētājs - Lebrons Džeims. Bet lai uzvarētu tādu komandu kā GSW ar to ir par maz. Pie tam - ja komandai ir tāda aizsardzība kas ielaiž spēlē 132 punktus.

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:08, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ar viņu Filadelfija bija playoff komanda, bet tagad tos "labos" rezultātus nevar nepamanīt!
nē , viņš jau nespēlēja kopā ar Aiversonu ?
vai arī tu runā par to sezonu, kad Rouzs krusteniskās pirmo reizi sajāja un Igijs bija 3. opcija uzbrukumā aiz Holideja un Tērnera ?

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:10, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: nē , viņš jau nespēlēja kopā ar Aiversonu ?
vai arī tu runā par to sezonu, kad Rouzs krusteniskās pirmo reizi sajāja un Igijs bija 3. opcija uzbrukumā aiz Holideja un Tērnera ?
Es runāju par laika periodu no 2007-2012, kad viņš bija līderis gan uzbrukumā, gan aizsardzībā! Aiversons tad jau bija prom!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:12, pirms 8 gadiem
LeBron NBA rakstīja: Nu LeBrons ir , manā skatījumā,labākais spēlētājs NBA,kas nozīmē -Pasaulē? Vai tas ir kas slikts, ka Fanoju par viņu , nevis par , teiksim to Stefu Gumijžļambu ?Kāda nozīme ? Tu būtu GSW fanboy's? Kur tā loģika?
Īrvings arī iepriekš ir krampēts,tad viņam tas tik uzskatāmii netraucēja ..
Jums jāmācas laikam lasīt. Es nevienā vietā šeit neko sliktu par Lebronu neesmu teicis. Viennozīmīgi labākais šobrīd un top10 visu laiku.
Runa iet par Lebrona komandas biedriem. Kautkā atceros, ka vēl pirms 2 nedēļām visi teica, ka Klīvlenda sasniegusi savu 'pīku' spēlē tik labi kā jebkad. Tu saki, ka Irvingu visu laiku krampē - kurš ? Goldensteita ir pirmā šāda līmeņa komanda, iespējams, jebkad. Teikt, ka viņš vienkārši spēlē slikti ir galīgi aplami - redzu, ka tu nevienu no abām spēlēm neesi skatījies. Ieteiktu noskatīties - pavēro kā Tompsons viņu sedz. Viņam nedod vieglus metienus un caurgājienus kā iepriekšējās sērijās, tāpēc arī ir tik zems procents.

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:14, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Es runāju par laika periodu no 2007-2012, kad viņš bija līderis gan uzbrukumā, gan aizsardzībā! Aiversons tad jau bija prom!
Tu runā par laiku, kad Sixeri nekad nebija virs .500% un vienīgā playoff sērija uzvarētā bija pret jau minētajiem Bulls ? (vienīgā kas nāk prātā, varbūt bija vēl, bet ne par to stāsts).

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:16, pirms 8 gadiem
Vēl man tev jautājums - vai būt par līderi vājā komandā ir kautkāds rādītājs ?

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:19, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Tu runā par laiku, kad Sixeri nekad nebija virs .500% un vienīgā playoff sērija uzvarētā bija pret jau minētajiem Bulls ? (vienīgā kas nāk prātā, varbūt bija vēl, bet ne par to stāsts).
Derētu grafiks pirms un pēc, jo laikam nespēj iedziļināties! Sixers biežāk iekļuva playoff, kā neiekļuva un playoff pretinieki bija top4 komandas!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:21, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Vēl man tev jautājums - vai būt par līderi vājā komandā ir kautkāds rādītājs ?
Līderis nosaka vai tā būs vāja, konkurētspējīga vai stipra komanda!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:22, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Līderis nosaka vai tā būs vāja, konkurētspējīga vai stipra komanda!
es tev neprasu vārdu definīcijas, es tev prasu vai būt par līderi vājā komandā kautko nozīmē ?

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:24, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Derētu grafiks pirms un pēc, jo laikam nespēj iedziļināties! Sixers biežāk iekļuva playoff, kā neiekļuva un playoff pretinieki bija top4 komandas!
lol, nu, protams, ka tur nekāda sakara ar faktu, ka Bainums lo.s nevienu spēli Sixeros nenospēlēja.. ā un Hinkijs arī nav mudaks katru gadu draftējot savainotus garos spēlētājus..
bet, protams, Sixeri smird jau piecus gadus tikai tāpēc, ka Igiju atdeva prom

trollis - pretinieki top 4 komandas - no shit, ja tava komanda knapi iekļūst PO, tad spēlēsi pret top komandām

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:33, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: es tev neprasu vārdu definīcijas, es tev prasu vai būt par līderi vājā komandā kautko nozīmē ?
Viss atkarīgs no spēlētāja vecuma!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:34, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Viss atkarīgs no spēlētāja vecuma!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:35, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: lol, nu, protams, ka tur nekāda sakara ar faktu, ka Bainums lo.s nevienu spēli Sixeros nenospēlēja.. ā un Hinkijs arī nav mudaks katru gadu draftējot savainotus garos spēlētājus..
bet, protams, Sixeri smird jau piecus gadus tikai tāpēc, ka Igiju atdeva prom

trollis - pretinieki top 4 komandas - no shit, ja tava komanda knapi iekļūst PO, tad spēlēsi pret top komandām
Es runāju par konkrētu spēlētāju un viņa pienesumu, bet ne organizāciju kopumā!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:36, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja:
Tieši tā arī ir! 20 gadīgs rausies, lai izvilktu to vājo komandu, bet 30 gadīgs vairs tā nerausies!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 13:38, pirms 8 gadiem
Normāla diskusija vīri, kamēr izlasu jaunumus, tikmēr jau vēl 6 komentāri. Tā tik rullēt!

Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.

Pirmā daļa par šo Cavs modeli, otrā daļa par GSW modeli.

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:40, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja:
Tieši tā arī ir! 20 gadīgs rausies, lai izvilktu to vājo komandu, bet 30 gadīgs vairs tā nerausies!
Tā arī bija ar Bostonas trio, kuri vairs negribēja vilkt tās vājās komandas!

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:42, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tieši tā arī ir! 20 gadīgs rausies, lai izvilktu to vājo komandu, bet 30 gadīgs vairs tā nerausies!
Tā arī bija ar Bostonas trio, kuri vairs negribēja vilkt tās vājās komandas!
negribēja, vai bija veci un nevarēja?

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:43, pirms 8 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Normāla diskusija vīri, kamēr izlasu jaunumus, tikmēr jau vēl 6 komentāri. Tā tik rullēt!

Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships.

Pirmā daļa par šo Cavs modeli, otrā daļa par GSW modeli.
vislabāk attiecināms par 2011 gada finālu

     [+] [-]

, 2017-06-05 13:44, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: negribēja, vai bija veci un nevarēja?
30 gadnieku par pensionāru uzskati?