Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" joprojām neapturama un panāk 2-0 pret Klīvlendu

Rolands Eliņš

"Warriors" joprojām neapturama un panāk 2-0 pret Klīvlendu
Lebrons Džeimss sveicina Stīvu Keru ar atgriešanos pie komandas stūres
Foto: AP/Scanpix

NBA finālsērijas otrajā spēlē „triple-double” sakrāja gan Stefens Karijs, gan Lebrons Džeimss, taču vēl vienu pārliecinošu uzvaru guva „Warriors” (132:113), nokārtojot sev vadību 2-0 sērijā. "Warriors" bilance šī gada izslēgšanas spēlēs sasniegusi jau 14-0, un joprojām nav zaudēts nevienā spēlē, kas ir NBA rekords.

„Warriors” galvenā trenera amata pienākumus pirmoreiz kopš aprīļa vidus uzņēmās Stīvs Kers, kurš iepriekšējās spēles bija izlaidis muguras sāpju dēļ. Kers pirmsspēles sarunā ar medijiem pauda apņemšanos veikt galvenā trenera darbu arī visā atlikušajā finālsērijas gaitā.

Pirmajā spēlē zaudējusī „Cavaliers” šoreiz sākumā tika pie nelielas vadības, taču „Warriors” drīz vien izvirzījās vadībā. Rezultatīvajā mačā „Warriors” pirmajā puslaikā tika pie 12 punktu pārsvara, taču Lebrona Džeimsa pūles palīdzēja „Cavaliers” puslaika pārtraukumā doties ar tikai trīs punktu deficītu (64:67). Džeimss jau pirmajā puslaikā bija veicis desmit rezultatīvas piespēles, kamēr „Warriors”, kas finālsērijas pirmajā spēlē pieļāva tikai četras kļūdas, šoreiz krietni biežāk zaudēja bumbu, līdz ar to nespējot izmantot savu pārsvaru cīņā par atlēkušajām bumbām.

Trešajā ceturtdaļā „Warriors” savu pārsvaru nostiprināja ar pāris izrāvieniem, kas noveda arī pie 16 punktu vadības. Ar lielisku driblu un caurgājienu pret Džeimsu izcēlās Stefens Karijs, kamēr Džeimss jau trešajā ceturtdaļā nokārtoja sev „triple-double”. Tas viņam bija astotais NBA finālsērijās, tādējādi atkārtojot Maģiskā Džonsona NBA rekordu.

Pēdējā ceturtdaļā, kuru „Cavs” iesāka ar 89:102, rezultatīvi turpināja spēlēt Zelta štata komandas aizsargs Klejs Tompsons, kurš sasniedza 20 punktu robežu pirmoreiz kopš pēdējā mača sērijā pret Jūtu. Klīvlendai ar sarežģītu tālmetienu pēc dribla izcēlās Kairijs Ērvings, taču „Warriors” turpināja palielināt savu pārsvaru – pēc Kevina Durenta bloķēta Kevina Lava metiena Durents pats savāca bumbu, pārvadīja to pāri centra līnijai un realizēja sarežģītu caurgājienu pret Džeimsu un Lavu (115:97). „Warriors” bija uz viļņa, ko turpināja ar diviem Durenta un Karija tālmetieniem pēc kārtas (121:99).

„Triple-double” sev sakrāja arī Karijs. Divi spēlētāji vienā NBA „play-off” spēlē savāca „triple-double” tikai otro reizi vēsturē, kamēr finālmačā tas ir nebijis notikums. Bet tas nepalīdzēja Klīvlendai, kas otro maču pēc kārtas bija spiesta izskaņā sūtīt rezervistus, jo uzvarētājs pēdējās piecās minūtēs bija jau skaidrs. Mača beigu rezultāts 132:113, un „Warriors” uz Klīvlendu dosies ar 2-0 sērijā. „Warriors” joprojām nav zaudējusi nevienā izslēgšanas spēlē šajā sezonā (14-0).

Karijs spēli pabeidza ar 32+10+11, kas ir viņa pirmais „triple-double” NBA finālā, taču viņš arī atbildīgs par astoņām „Warriors” kļūdām. Durents pievienoja 33 punktus un 13 atlēkušās bumbas, kā arī bloķēja piecus metienus, kamēr Tompsonam 22 punkti un komandas labākais +/- rādītājs plus 24. „Warriors” kopumā trāpīja 18 no 43 tālmetieniem un uzvarai nepatraucēja arī 20 pieļautās kļūdas, kuru Klīvlendai bija tikai deviņas. Džeimss savukārt izcēlās ar statistikas līniju 29+11+14, bet Lavs sameta 27 punktus.

”Warriors”-”Cavaliers” 132:113 (40:34, 27:30, 35:24, 30:25)

Warriors: Durents 33 (11 atl.b., 5 bl.), Karijs 32 (11 rez.p., 10 atl.b.), Tompsons 22, Grīns 12, Livingstons 10, Klārks 10, Igudala 5, Pačulija 2, Vests 2, Makadū 2, Magī 2, Makāvs, Bārnss.
Cavaliers: Džeimss 29 (14 rez.p., 11 atl.b.), Lavs 27, Ērvings 19, Korvers 8, Tompsons 8, Džefersons 7, Šamperts 6, Deriks Viljamss 5, Frajs 2, Dā. Džounss 2, Dž. Džounss, Derons Viljamss, Smits.

Finālsērijas grafiks. ”Warriors”-”Cavaliers” 2-0

DatumsLaiksSpēleRez.
2.06.4:00Warriors – Cavaliers 113:91
5.06.3:00Warriors - Cavaliers132:113
8.06.4:00Cavaliers - Warriors
10.06.4:00Cavaliers - Warriors
13.06.*4:00Warriors - Cavaliers
16.06.*4:00Cavaliers - Warriors
19.06.*3:00Warriors - Cavaliers

* - ja nepieciešams.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:39, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Cavs drīzāk ir Utah Jazz un 2015-2016 pretī bija Bulls, bet šogad GSW 4 no 5 ir all star + vēl rezervē ir spēlētāji!
Pret šādu GSW arī Džordanam būtu maz variantu!
Bulls pret Bulls būtu varianti Turklāt tolaik kapāja par katru cm, un tas bija citādi. Šis ir pavisam citāds basketbols, bet fakts paliek - Lebrons garīgajā ziņā nav Džordans.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:41, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Durents pats nopelnījis, bet uz viņu nav tik liela tā atbildība! Spēlē brīvi un tieši tad arī visvairāk sanāk!
Ko viņš ir nopelnījis ? Atnākot pie pēdējo 2x sezonu MVP, no shit ka tiks pie labākiem metieniem un uzbruks ar augstāku procentu.

Warriori uzvarēs, un tas šķiet būs visu laiku nepelnītākais gredzens vienai no līgas superzvaigznēm. DURANTU ŠAI KOMANDAI NEVAJAG. To esmu teicis jau vairākas reizes - viņu paņēma, lai paši sev atvieglotu ceļu uz finālu. Tā vietā, lai 2. raundā mauktu 6 spēles pret Westbruku un Durantu un WCF pret Lenarda Spurs, tagad ir jāuztraucas tikai par Spurs.

Nezinu, kuri ir tie cilvēki, kas izlemj par finālu MVP, bet nu Durantam to dot nevajadzētu - laigan uzbrūk ar labu procentu un savu darbu defā dara, Stefs joprojām ir nozīmīgākais spēlētājs šajā komandā.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:43, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bulls pret Bulls būtu varianti Turklāt tolaik kapāja par katru cm, un tas bija citādi. Šis ir pavisam citāds basketbols, bet fakts paliek - Lebrons garīgajā ziņā nav Džordans.
Nav Džordans, bet ja paskatās uz GSW sastāvu, tad tur ir 5 spēlētāji, kas varētu būt 1 opcija- playoff komandā, bet Klīvlendai tādu ir 3!
Šumperts, Smits, Džefersons nekad nav bijuši līderi!

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:46, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Ko viņš ir nopelnījis ? Atnākot pie pēdējo 2x sezonu MVP, no shit ka tiks pie labākiem metieniem un uzbruks ar augstāku procentu.

Warriori uzvarēs, un tas šķiet būs visu laiku nepelnītākais gredzens vienai no līgas superzvaigznēm. DURANTU ŠAI KOMANDAI NEVAJAG. To esmu teicis jau vairākas reizes - viņu paņēma, lai paši sev atvieglotu ceļu uz finālu. Tā vietā, lai 2. raundā mauktu 6 spēles pret Westbruku un Durantu un WCF pret Lenarda Spurs, tagad ir jāuztraucas tikai par Spurs.

Nezinu, kuri ir tie cilvēki, kas izlemj par finālu MVP, bet nu Durantam to dot nevajadzētu - laigan uzbrūk ar labu procentu un savu darbu defā dara, Stefs joprojām ir nozīmīgākais spēlētājs šajā komandā.
Ar savu spēli nopelnījis, bet skaidrs, ka ja divās komandās ir 7 all star un pārējie 1 vai 2, tad tas paliek nenopietni!
Es taču uzrakstīju, ka citi līderi noņem to atbildību no Durenta pleciem!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:47, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav Džordans, bet ja paskatās uz GSW sastāvu, tad tur ir 5 spēlētāji, kas varētu būt 1 opcija- playoff komandā, bet Klīvlendai tādu ir 3!
Sastāvs ir viens, bet spēle ir kaut kas cits. GSW vienkārši spēlē gudrāk. Karijam n-tās kļūdas, bet arī to CAVS nevar izmantot, tad par ko ir runa?

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:47, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav Džordans, bet ja paskatās uz GSW sastāvu, tad tur ir 5 spēlētāji, kas varētu būt 1 opcija- playoff komandā, bet Klīvlendai tādu ir 3!
Šumperts, Smits, Džefersons nekad nav bijuši līderi!
Jā, Grīns pirmā opcija Nets viņš varbūt būtu pirmā opcija

un, atvaino, bet Klīvlendā tādu džeku ir 1 ! Ne Irvings, ne Lavs bez Lebrona neko nav izdarījuši

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:47, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Nu nu.. Par Durantu es piekrītu, ka 'atlīdenis', bet pārējie tevis nosauktie jau nav nekādi pirmās vijoles džeki. Bārnss vispār playoffos nespēlē, McGee visa līga jau ir izsmējusi un čalis jau no vairākām komandām atbrīvots. Vests - vienkārši vecs un karjeras beigās grib gredzenu. Nekā slikta tur nav.

Durants - praima džeks top5 līgā atlien pie cita top5 džeka - tas gan nav labi.
Jep, tiem pārējiem nav ko pārmest. Parasti veterānu utt. gājieni. Nekā slikta tur nav.
Mani gan vienīgi izbrīna Vests. Džeks nu tika vājš palicis gan uzbrukumā gan aizsardzībā, kur vēl piedevām regulāri nosačko. Kgan 36 gadi ir 36 gadi.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:47, pirms 8 gadiem
Un kuram vispār var mute atvērties, lai apgalvotu, ka Īrvings slikti spēlē? Bez viņa CAVS nebūtu nekādi čempioni.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:48, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Lebrona fanboys ?
Piekrītu, ka šajā spēlē bez Lebrona un Lava neviens cits īsti neko nedarīja uzbrukumā. Šampis vēl vismaz aizsardzībā kapāja. Kur ir max džeks Tompsons ? J.R vispār malacis no tiem 14 sodiņiem kurus Karijs meta, gandrīz par pusi jāsaka paldies Smitam, jo šis sasita tik dumjus sodus viņš laikam tikai katru otro finālsēriju var labi spēlēt. 15 gadā bija mēsls, pagājušo gadu bija labs, šogad atkal mēslam jābūt (un ir).

Tiem, kas saka, ka Irvings spēlē slikti ieteiktu sākt skatīties šīs spēles. Klejs viņu vienkārši nereāli krampē. Visu cieņu Bostona Bredlijam, bet Tompsons ir galvas tiesu garāks un tikpat labs, ja ne pat labāks, aizsardzībā kājās.
Uz Irvingu jau iet palīdzība, piemēram TT liek bloku Irvingam, bet Zaza ar Kleju paliek pie Irvinga, tikmēr Grīns rotē zem groza. GSW defs labi rotē, mainās, praktiski, pie visiem blokiem. Labi slēpj Stefu. Irvingam neļauj spēlēt 1vs1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:49, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Jā, Grīns pirmā opcija Nets viņš varbūt būtu pirmā opcija

un, atvaino, bet Klīvlendā tādu džeku ir 1 ! Ne Irvings, ne Lavs bez Lebrona neko nav izdarījuši
Patiesībā bez Īrvinga Lebronam nebūtu pērnā titula, un to nevar noliegt.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:49, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Jā, Grīns pirmā opcija Nets viņš varbūt būtu pirmā opcija

un, atvaino, bet Klīvlendā tādu džeku ir 1 ! Ne Irvings, ne Lavs bez Lebrona neko nav izdarījuši
Detroitā bija vairāki tādi "Grīni" un viņi uzvarēja !

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:50, pirms 8 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Sastāvs ir viens, bet spēle ir kaut kas cits. GSW vienkārši spēlē gudrāk. Karijam n-tās kļūdas, bet arī to CAVS nevar izmantot, tad par ko ir runa?
Klīvlendas transition aizsardzība ir katastrofa. Stefam n-tās kļūdas, iespējams, švakākais TD kādu esmu redzējis pēdējā laikā, un ar visu to blowouts.

Izskatās, ka Klīvlenda fiziski nevar izskraidīt pakaļ Warrioru uzbrukumam.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:53, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Detroitā bija vairāki tādi "Grīni" un viņi uzvarēja !
Bet vai kāds, piemēram, Rašīdu uzskatīja par ahūno superzvaigzni ? Visiem toreiz bija pārsteigums, ka viņi vispār līdz finālam tika, nemaz nerunājot par uzvaru pret Šaku un Kobi.
Nevajag vienu izolētu gadījumu jaukt iekšā. Grīns uzbrukumā nav tik talantīgs, lai būtu 1. opcija - viņš ir perfects role playeris, kurš pateicoties komandas uzvarām tiek uz ASG bet viņš nav superzvaigzne.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:53, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Klīvlendas transition aizsardzība ir katastrofa. Stefam n-tās kļūdas, iespējams, švakākais TD kādu esmu redzējis pēdējā laikā, un ar visu to blowouts.

Izskatās, ka Klīvlenda fiziski nevar izskraidīt pakaļ Warrioru uzbrukumam.
Bet tā jau ir trenera kļūda. Vesela sezona bija sagatavoties šim finālam, bet redz, ka nav variantu, tikai taustās kā pa tumsu. Man nepatīk ne CAVS ne Lebrons, bet tīri objektīvi esmu vīlies, jo pagaidām fināls ir nevienlīdzīgs.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:53, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Bet vai kāds, piemēram, Rašīdu uzskatīja par ahūno superzvaigzni ? Visiem toreiz bija pārsteigums, ka viņi vispār līdz finālam tika, nemaz nerunājot par uzvaru pret Šaku un Kobi.
Nevajag vienu izolētu gadījumu jaukt iekšā. Grīns uzbrukumā nav tik talantīgs, lai būtu 1. opcija - viņš ir perfects role playeris, kurš pateicoties komandas uzvarām tiek uz ASG bet viņš nav superzvaigzne.
Viņš var aizvilkt komandu līdz uzvarai! Role player to nevar izdarīt!
Nav pat svarīgi kā viņš to izdara vai caur aizsardzību vai uzbrukumu, bet viņš to izdara!
Paskaties uz to Harrisonu Bārnsu, kas tagad ir Mavericks pirmā opcija!

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:58, pirms 8 gadiem
Korver, J R Smith labākie 6th player, bet nav līderi!

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:58, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Viņš var aizvilkt komandu līdz uzvarai! Role player to nevar izdarīt!
Ķipa Horijs bija ahūnā zvaigzne ? Vai vienkārši džeks, kurš strādāja un svarīgajā brīdī pareizi nospēlēja ? Un kā ar Rondo - par šo džeku visi saka, ka nav zvaigzne (piekrītu, btw), bet pat šogad playoffos redzējām kas notika ar un bez viņa (nemaz nerunājot par Bostonas laiku sērijām)

šie ir divi ašie piemēri kas ienāca prātā. un jā - role playeri pa retam var komandu aizvilkt uz uzvaru. tas, ka NBA līmenī viņi ir role playeri nav nekas slikts. jebkurā citā līgā pasaulē viņi dominētu. visi šie džeki ir ļoti labi spēlētāji - arī tie, kas sēž pašā sola galā.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:58, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav Džordans, bet ja paskatās uz GSW sastāvu, tad tur ir 5 spēlētāji, kas varētu būt 1 opcija- playoff komandā, bet Klīvlendai tādu ir 3!
Šumperts, Smits, Džefersons nekad nav bijuši līderi!
Nu gan tu iebrauci auzās. Kad Knicks ar Melo tika PO 2.vieta Austrumos, tad Smits bija opcija nr.2 Džefersons ar Nets tika finālā un bija uzbrukuma opcija nr.2. Derons bijis komandas līderis, regulāri bija PO 2,3 kārta ar Jazz. Pirms fināla taču te runāja par to, ka Cavs ir tik pat labs soliņš, ja ne labāks, vnk GSW piedevām spēlē kā komandu, nesavtīgu basi, kārtējā 30+ asist spēle! Vnk, Lebim apkārt spēlētājiem vairs nav atļauts dribla, izņemot Irvingu, kas ļauj atvilkt elpu.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 11:59, pirms 8 gadiem
Ļoti patiess FB koments, pie bildes kur Kardašjana nes neveiksmi Cavs komandai. Viņa arī cepumus esot uzcepusi.

Before the series LeBron was better than Jordan, kyrie was currys daddy, k-love was gonna expose draymond and the cavs were gonna dominate in the paint. After game 2 Durant is a coward and needed an Allstar team to win.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:00, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Ķipa Horijs bija ahūnā zvaigzne ? Vai vienkārši džeks, kurš strādāja un svarīgajā brīdī pareizi nospēlēja ? Un kā ar Rondo - par šo džeku visi saka, ka nav zvaigzne (piekrītu, btw), bet pat šogad playoffos redzējām kas notika ar un bez viņa (nemaz nerunājot par Bostonas laiku sērijām)

šie ir divi ašie piemēri kas ienāca prātā. un jā - role playeri pa retam var komandu aizvilkt uz uzvaru. tas, ka NBA līmenī viņi ir role playeri nav nekas slikts. jebkurā citā līgā pasaulē viņi dominētu.
Protams, ka dominētu, bet mēs te runājam par NBA līmeni!
Tavuprāt cik uzvaras izcīnītu Bruklinas Nets, ja tur galvenais spēlētājs būtu J R Smith vai Korvers?

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:01, pirms 8 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Ļoti patiess FB koments, pie bildes kur Kardašjana nes neveiksmi Cavs komandai. Viņa arī cepumus esot uzcepusi.

Before the series LeBron was better than Jordan, kyrie was currys daddy, k-love was gonna expose draymond and the cavs were gonna dominate in the paint. After game 2 Durant is a coward and needed an Allstar team to win.
Tie Irvinga - Karija komentāri vispār pffff
Irvingam šī ir karjeras labākā sezona, kamēr Stefam 'down year' un stati ir labāki nekā Irvingam. Playoffos arī dominē visas aizsardzības, kas pret viņu ir liktas. Pagājušajā finālā acīmredzami nebija 100%, un gadu pirms tam vajadzēja būt finālu MVP.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:01, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nu gan tu iebrauci auzās. Kad Knicks ar Melo tika PO 2.vieta Austrumos, tad Smits bija opcija nr.2 Džefersons ar Nets tika finālā un bija uzbrukuma opcija nr.2. Derons bijis komandas līderis, regulāri bija PO 2,3 kārta ar Jazz. Pirms fināla taču te runāja par to, ka Cavs ir tik pat labs soliņš, ja ne labāks, vnk GSW piedevām spēlē kā komandu, nesavtīgu basi, kārtējā 30+ asist spēle! Vnk, Lebim apkārt spēlētājiem vairs nav atļauts dribla, izņemot Irvingu, kas ļauj atvilkt elpu.
Redzi kāds vienmēr ir priekšā! Smitam, Džefersonam, utt

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 12:04, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Protams, ka dominētu, bet mēs te runājam par NBA līmeni!
Tavuprāt cik uzvaras izcīnītu Bruklinas Nets, ja tur galvenais spēlētājs būtu J R Smith vai Korvers?
es jau tev necenšos oponēt, ka Korvers vai Smits ir zvaigznes bet mēs šobrīd runājām par Grīnu! es tev saku - uzliec Grīnu Netos vai Fīniksā un neviens par viņu nerunātu. tas pretīgais gailis būtu irrelevant. savā karjerā nevienu all-star spēli neredzētu, kur nu vēl all-nba tīmus. viņš ir labs defā, bet tas arī viss. viņa vērtību uzsita Karijs un Klejs.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:08, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: es jau tev necenšos oponēt, ka Korvers vai Smits ir zvaigznes bet mēs šobrīd runājām par Grīnu! es tev saku - uzliec Grīnu Netos vai Fīniksā un neviens par viņu nerunātu. tas pretīgais gailis būtu irrelevant. savā karjerā nevienu all-star spēli neredzētu, kur nu vēl all-nba tīmus. viņš ir labs defā, bet tas arī viss. viņa vērtību uzsita Karijs un Klejs.
Pāris gadus atpakaļ neviens arī par GSW nerunāja!
Redzi Rodmens nevienu reizi netika all star(Bulls)
Vairs neatceros kāda bija balsošana agrāk, bet kādas sakarības var vilkt!

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:10, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pāris gadus atpakaļ neviens arī par GSW nerunāja!
Redzi Rodmens nevienu reizi netika all star!
paldies - vai Rodmens jebkurā komandā jebkad būtu bijis 1. opcija uzbrukumā ?

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:11, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: paldies - vai Rodmens jebkurā komandā jebkad būtu bijis 1. opcija uzbrukumā ?
Pistons, Spurs tika all star, bet tad pārgāja uz Bulls!
Punktu gūšanā nebija, bet atlēkušās bumbas uzbrukumā, piespēles!
Faktiski dominēja abos laukuma galos!

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:12, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nav Džordans, bet ja paskatās uz GSW sastāvu, tad tur ir 5 spēlētāji, kas varētu būt 1 opcija- playoff komandā, bet Klīvlendai tādu ir 3!
Šumperts, Smits, Džefersons nekad nav bijuši līderi!
ps: tavā orģinālajā postā rakstīji, ka GSW ir 5 džeki, kas varētu būt pirmā opcija uzbrukumā playoff komandā?

Stefs, KD, Klejs, acīmredzot Grīns, un kurš ir piektais ? please, amuse me.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:13, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pistons, Spurs tika all star, bet tad pārgāja uz Bulls!
nenovirzies no temata, vai tad vismaz atzīsti, ka normāli sap.isies

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 12:15, pirms 8 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: Krūmos vienīgi ar tavu mammu gangbang varu noorganizēt, bet savādāk gatavojies ar chubaki pēc finālsērijas uz centrāltirgu pēc cavs keponiem iet
Haha , labs

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:16, pirms 8 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Ko?
Īrvingu Klīvlenda pati draftēja, izaudzinājusi pati, vienīgais ieguvums te ir Lavs. Turklāt arī Lebronu Klīvlenda draftēja un viņš pats izvēlējās kā brīvais aģents no Heat atgriezties Cavaliers. Tas, ka viņš ir spēlējis Heat, šajā situācijā pilnīgi neko nemaina, viņš visu karjeru bijis Klīvlendas čalis.
Vārds vietā .

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:16, pirms 8 gadiem
Par to 1 uzbrukuma opciju jā, bet ja tu pretinieku komandu atstāj uz maz punktiem, bet izkārto daudz iespēju savai komandai, tad tu esi līderis, ne kāds lomas spēlētājs!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 12:18, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Par to 1 uzbrukuma opciju jā, bet ja tu pretinieku komandu atstāj uz maz punktiem, bet izkārto daudz iespēju savai komandai, tad tu esi līderis, ne kāds lomas spēlētājs!
ķipa grūti salasīt 7 asistus spēlē, ja tev ir Karijs, Klejs un KD kam dot piespēles ? visi trīs ir all-time great šūteri.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 12:19, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Par to 1 uzbrukuma opciju jā, bet ja tu pretinieku komandu atstāj uz maz punktiem, bet izkārto daudz iespēju savai komandai, tad tu esi līderis, ne kāds lomas spēlētājs!
Tad jau sanāk, ka Mavs tajā gadā, kad uzvarēja MVP bija Kids, kurš deva piespēles, bet Dirks meta pa grozu.

     [+] [-]

, 2017-06-05 12:22, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tad jau sanāk, ka Mavs tajā gadā, kad uzvarēja MVP bija Kids, kurš deva piespēles, bet Dirks meta pa grozu.
Tā gluži nebūs, bet Kids bija līderis Nets, kad komandā bija pieminētais Džefersons!
OK sapinos ar tām uzbrukuma opcijām, bet uzbrukumā- aizsardzībā un kā līderi jebkurā gadījumā Grīns, Igudala ir priekšā Smitam, Džefersonam, Šumpertam u.c.