Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" joprojām neapturama un panāk 2-0 pret Klīvlendu

Rolands Eliņš

"Warriors" joprojām neapturama un panāk 2-0 pret Klīvlendu
Lebrons Džeimss sveicina Stīvu Keru ar atgriešanos pie komandas stūres
Foto: AP/Scanpix

NBA finālsērijas otrajā spēlē „triple-double” sakrāja gan Stefens Karijs, gan Lebrons Džeimss, taču vēl vienu pārliecinošu uzvaru guva „Warriors” (132:113), nokārtojot sev vadību 2-0 sērijā. "Warriors" bilance šī gada izslēgšanas spēlēs sasniegusi jau 14-0, un joprojām nav zaudēts nevienā spēlē, kas ir NBA rekords.

„Warriors” galvenā trenera amata pienākumus pirmoreiz kopš aprīļa vidus uzņēmās Stīvs Kers, kurš iepriekšējās spēles bija izlaidis muguras sāpju dēļ. Kers pirmsspēles sarunā ar medijiem pauda apņemšanos veikt galvenā trenera darbu arī visā atlikušajā finālsērijas gaitā.

Pirmajā spēlē zaudējusī „Cavaliers” šoreiz sākumā tika pie nelielas vadības, taču „Warriors” drīz vien izvirzījās vadībā. Rezultatīvajā mačā „Warriors” pirmajā puslaikā tika pie 12 punktu pārsvara, taču Lebrona Džeimsa pūles palīdzēja „Cavaliers” puslaika pārtraukumā doties ar tikai trīs punktu deficītu (64:67). Džeimss jau pirmajā puslaikā bija veicis desmit rezultatīvas piespēles, kamēr „Warriors”, kas finālsērijas pirmajā spēlē pieļāva tikai četras kļūdas, šoreiz krietni biežāk zaudēja bumbu, līdz ar to nespējot izmantot savu pārsvaru cīņā par atlēkušajām bumbām.

Trešajā ceturtdaļā „Warriors” savu pārsvaru nostiprināja ar pāris izrāvieniem, kas noveda arī pie 16 punktu vadības. Ar lielisku driblu un caurgājienu pret Džeimsu izcēlās Stefens Karijs, kamēr Džeimss jau trešajā ceturtdaļā nokārtoja sev „triple-double”. Tas viņam bija astotais NBA finālsērijās, tādējādi atkārtojot Maģiskā Džonsona NBA rekordu.

Pēdējā ceturtdaļā, kuru „Cavs” iesāka ar 89:102, rezultatīvi turpināja spēlēt Zelta štata komandas aizsargs Klejs Tompsons, kurš sasniedza 20 punktu robežu pirmoreiz kopš pēdējā mača sērijā pret Jūtu. Klīvlendai ar sarežģītu tālmetienu pēc dribla izcēlās Kairijs Ērvings, taču „Warriors” turpināja palielināt savu pārsvaru – pēc Kevina Durenta bloķēta Kevina Lava metiena Durents pats savāca bumbu, pārvadīja to pāri centra līnijai un realizēja sarežģītu caurgājienu pret Džeimsu un Lavu (115:97). „Warriors” bija uz viļņa, ko turpināja ar diviem Durenta un Karija tālmetieniem pēc kārtas (121:99).

„Triple-double” sev sakrāja arī Karijs. Divi spēlētāji vienā NBA „play-off” spēlē savāca „triple-double” tikai otro reizi vēsturē, kamēr finālmačā tas ir nebijis notikums. Bet tas nepalīdzēja Klīvlendai, kas otro maču pēc kārtas bija spiesta izskaņā sūtīt rezervistus, jo uzvarētājs pēdējās piecās minūtēs bija jau skaidrs. Mača beigu rezultāts 132:113, un „Warriors” uz Klīvlendu dosies ar 2-0 sērijā. „Warriors” joprojām nav zaudējusi nevienā izslēgšanas spēlē šajā sezonā (14-0).

Karijs spēli pabeidza ar 32+10+11, kas ir viņa pirmais „triple-double” NBA finālā, taču viņš arī atbildīgs par astoņām „Warriors” kļūdām. Durents pievienoja 33 punktus un 13 atlēkušās bumbas, kā arī bloķēja piecus metienus, kamēr Tompsonam 22 punkti un komandas labākais +/- rādītājs plus 24. „Warriors” kopumā trāpīja 18 no 43 tālmetieniem un uzvarai nepatraucēja arī 20 pieļautās kļūdas, kuru Klīvlendai bija tikai deviņas. Džeimss savukārt izcēlās ar statistikas līniju 29+11+14, bet Lavs sameta 27 punktus.

”Warriors”-”Cavaliers” 132:113 (40:34, 27:30, 35:24, 30:25)

Warriors: Durents 33 (11 atl.b., 5 bl.), Karijs 32 (11 rez.p., 10 atl.b.), Tompsons 22, Grīns 12, Livingstons 10, Klārks 10, Igudala 5, Pačulija 2, Vests 2, Makadū 2, Magī 2, Makāvs, Bārnss.
Cavaliers: Džeimss 29 (14 rez.p., 11 atl.b.), Lavs 27, Ērvings 19, Korvers 8, Tompsons 8, Džefersons 7, Šamperts 6, Deriks Viljamss 5, Frajs 2, Dā. Džounss 2, Dž. Džounss, Derons Viljamss, Smits.

Finālsērijas grafiks. ”Warriors”-”Cavaliers” 2-0

DatumsLaiksSpēleRez.
2.06.4:00Warriors – Cavaliers 113:91
5.06.3:00Warriors - Cavaliers132:113
8.06.4:00Cavaliers - Warriors
10.06.4:00Cavaliers - Warriors
13.06.*4:00Warriors - Cavaliers
16.06.*4:00Cavaliers - Warriors
19.06.*3:00Warriors - Cavaliers

* - ja nepieciešams.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-05 08:44, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet piekritīsi, ka taisni no šiem spēlētājiem, šādus metienus nav brīnums redzēt Es saprastu, ja būtu sašutums, kad pēkšņi Grīns sāktu mest transition 3p atlēcienā no groza utt, bet šie džeki ne reizi ir pierādījuši, ka spēj realizēt pašus trakākos metienus. It sevišķi Stefs!
Bet nejau vienā spēlē viesiem jāuzkrīt . Lai Īrvings un J.R saņem sevi rokās, n lai Simts izšauj 8 troikas, pietrūka Īrvings šajā spēlē.. Galīgi negāja .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-06-05 08:56, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Gaidam Lebrona asaras pēc fināla, un kādus spēlētājus vajag viņam klāt? Īrvings, Lovs, Lebis .... Otrā komanda, kas speciāli būvēta pēc BIG 3 principa. Kamēr GSW savu sastāvu sākot ar Kleju un Stefu ir būvējusi gadiem. Durants pievienojas un visi aizmirst par Heat un Cavs. Warriors ir būvēta gadiem ilgi, kamēr Heat un Cavs ir vienas vasaras darba rezultāts. Warriors visu šo ir pelnījuši, arī Durantu.
Ko?
Īrvingu Klīvlenda pati draftēja, izaudzinājusi pati, vienīgais ieguvums te ir Lavs. Turklāt arī Lebronu Klīvlenda draftēja un viņš pats izvēlējās kā brīvais aģents no Heat atgriezties Cavaliers. Tas, ka viņš ir spēlējis Heat, šajā situācijā pilnīgi neko nemaina, viņš visu karjeru bijis Klīvlendas čalis.

     [+] [-]

, 2017-06-05 08:57, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: Krūmos vienīgi ar tavu mammu gangbang varu noorganizēt, bet savādāk gatavojies ar chubaki pēc finālsērijas uz centrāltirgu pēc cavs keponiem iet
Ta jau esi biežs viesis pēc spirtik sigaret un kepkam, ja jau tik labi esi informēts
Man Cavs kepka nebūs vajadzīga pat tad, ja Cavs paņem sēriju 4-2!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 09:00, pirms 7 gadiem
18+ ganga banga, kruīzs, nesavtīgums, zaza, pussy, Latloto 5 no 35

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 09:13, pirms 7 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Ko?
Īrvingu Klīvlenda pati draftēja, izaudzinājusi pati, vienīgais ieguvums te ir Lavs. Turklāt arī Lebronu Klīvlenda draftēja un viņš pats izvēlējās kā brīvais aģents no Heat atgriezties Cavaliers. Tas, ka viņš ir spēlējis Heat, šajā situācijā pilnīgi neko nemaina, viņš visu karjeru bijis Klīvlendas čalis.
Šājā gadījumā tikai Īrvings ir CLE spēlētājs, Lebis bija Heat stūrakmens un Lovs bija vilkos. Tas, ka Lebis pirms tam bija CLE tiešām neko nemaina, jo BIG 3 tika veidots no jauna. Tās ir 3 superzvaigznes.

Kas bija Warriors? Klejs, kuram baigo nākotni neviens neparedzēja, Stefs ar stikla potītēm, Grīns vispār daudziem bija miskaste līdz atnāca uz Warriors. Igijs, lai arī zvaigzne, bet ne tuvu tā līmeņa, kad pievienojās Warriors.

Vienīgais skaļais mūvs no Warriors bija Durenta iegūšana, pārejais viss ir mērķtiecīgs darbs, komandas uzbūve atrodot pareizos spēlētājus, raksturus utt.

Tāpēc arī prieks, ka mākslīgās komandas katru gadu papi$. Tad, kad tas bija ar Heat, kā arī tagad ar CLE. Kautgan viņi jau vēl nav zaudējuši, mājās uzvarēs 3no3 un būs mož 7ņas spēles.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 09:16, pirms 7 gadiem
Būs lebronam 40pt spēle, būs uzvara, citu variantu te nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 09:24, pirms 7 gadiem
Tagad var ļoti labi redzēt ka Cavs ir tikai pa lielam trīs spēlētāji. Pārējiem kā zvaigznes krīt(korvers, frajs, džefersons, padsmit ļimakus vērtais tomsons)..

Garlaicīgs basis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-06-05 09:28, pirms 7 gadiem
Un kāds tad Īrvings KLīvlendas audzēksni, KLīvlenda viņu dabūja tikai pateicoties Lebronam, jo viņš aizgāja prom no Klīvlendas, lai tie paliktos par miskasti un dabūtu pirmo drafta numuru, un tad kad redzēja perspektīvu Lebrons atgriezās...
GSW uztaisot komandu no saviem spēlētājiem vispār neko nevar viņiem pārmest, tas, ka pēc Lebrona big3 izveides, tas sačakarēja NBA tas laikam nevienam neinteresē.

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 09:45, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Un kāds tad Īrvings KLīvlendas audzēksni, KLīvlenda viņu dabūja tikai pateicoties Lebronam, jo viņš aizgāja prom no Klīvlendas, lai tie paliktos par miskasti un dabūtu pirmo drafta numuru, un tad kad redzēja perspektīvu Lebrons atgriezās...
GSW uztaisot komandu no saviem spēlētājiem vispār neko nevar viņiem pārmest, tas, ka pēc Lebrona big3 izveides, tas sačakarēja NBA tas laikam nevienam neinteresē.
Tur jau tā lieta. Būtu Lebrons palicis Cavs Irvings spēlētu pavisam citā komandā.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:01, pirms 7 gadiem
Ja GSW uzvar trešo spēli, tad GSW in 4.
Ja trešo zaudē, tad visādi var notikt.

  -1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:02, pirms 7 gadiem
He he.. Nopēra kā tādus mazus lebronzēnus

Anilops jau krūmos
#ĶepkasPaKrūmiem!

  +4 [+] [-]

, 2017-06-05 10:06, pirms 7 gadiem
grūti noticēt, ka neviena komanda nekad vēsturē nav aizgājusi 16-0. 🤔

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 10:06, pirms 7 gadiem
Pus spēli jau turējās godam, bet izskatās, ka fiziski nav gatavi visai spēlei.

Cavs baigi pietrūkst kāda, kurš no soliņa nākot var arī kustināt bumbu, veidot saspēli... Viliams itkā mēgina, bet nu reāli nesanāk viņam, visas tās situācijas itkā pareizas, bet tādas nepārliecinātas, novēlotas utt.

GSW izdarīja visu, lai emocionāli būtu uz viļņa 2. spēlē, tai skaitā arī skatītāji...
Jācer, ka vismaz vienu uzvaru savā smājās Cavs izcīnīs

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 10:12, pirms 7 gadiem
Cavs nevajadzeja palaist Dellavedovu, īstu aizsardzības kapli. Salasīja visādus Vilijamsus un Džoņus par kapeikam, čuš vien.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:16, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: garlaicīgi.. izskatās šī CLE versija nav spējīga sevi piespiest cīnīties aizsardzībā.. vismaz GSW irspēja ieiet vēsturē 16-0
jau iegaja vesture ar 14-0

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 10:28, pirms 7 gadiem
https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn....

Interesanti:

Tristan Thompson earns $3,000,000 more per year than Stephen Curry and has grabbed half as many rebounds so far these finals.

Paskatoties klīvlendas algas smieklīgi paliek. Pārliecinoši visvairāk tērē piķi līgā.
Piekrītu tam kurš rakstīja par to mākslīgo izveidoto komandu.
Tiešām novēlu GSW tikt pie tā titula.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:34, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Šājā gadījumā tikai Īrvings ir CLE spēlētājs, Lebis bija Heat stūrakmens un Lovs bija vilkos. Tas, ka Lebis pirms tam bija CLE tiešām neko nemaina, jo BIG 3 tika veidots no jauna. Tās ir 3 superzvaigznes.

Kas bija Warriors? Klejs, kuram baigo nākotni neviens neparedzēja, Stefs ar stikla potītēm, Grīns vispār daudziem bija miskaste līdz atnāca uz Warriors. Igijs, lai arī zvaigzne, bet ne tuvu tā līmeņa, kad pievienojās Warriors.

Vienīgais skaļais mūvs no Warriors bija Durenta iegūšana, pārejais viss ir mērķtiecīgs darbs, komandas uzbūve atrodot pareizos spēlētājus, raksturus utt.

Tāpēc arī prieks, ka mākslīgās komandas katru gadu papi$. Tad, kad tas bija ar Heat, kā arī tagad ar CLE. Kautgan viņi jau vēl nav zaudējuši, mājās uzvarēs 3no3 un būs mož 7ņas spēles.
Šķērsām raksti. L.Railijs (bijušais warriors GM) Karijā un Klejā saskatīja ļoti lielu superzvaigžņu potenciālu un tika vaļā no ballhoga M.Ellis (iegūstot traumatisku, bet labu melnā darba darītāju Bogatu), ar to arī sāka veidoties Warriors komanda (visi GSW pēc 2011.gada drafta bija sajūsmā par Kleja fantastisko metienu un redzēja superzvaigzni). Arī 2012.gada drafts, kas Warriors izrādījās superlabs (Barnes, Ezeli, Green), bija tieši GM Railija skautinga nopelns. Iggija pievienošanās GSW lielā mērā bija paša Iggy darbs, jo tieši viņš gribēja prom no Denveras un sāka sarunas ar GSW, jo viņam patika turienes fani/atmosfēra.
Līdz tam brīdim viss bija GSW vadības "mērķtiecīgs darbs" un ar to sastāvu GSW arī šobrīd būtu favorīti finālā un, iespējams, būtu patīkamāka komanda. Cilvēkiem, tai skaitā, man, nepatīk visi GSW rudimenti, kuri saskatīja titula iespēju un atlīda uz GSW (Durants, Mcgee, Barnes, Pachulia un jo sevišķi prostitūta West). Tāpēc nevar GSW nosaukt par "dabīgi izveidotu komandu", jo ar visiem atlīdeņiem GSW ir tieši tik pat mākslīga, kā jebkura cita NBA "superkomanda".

  +3 [+] [-]

, 2017-06-05 10:35, pirms 7 gadiem
Gsw!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:38, pirms 7 gadiem
Spēle bija labāka par pirmo, bet ar tādu aizsardzību nevinnēt. Pietrūkst Īrvinga punkti, cīņa par bumbām un aizsardzība.
Nedomāju, ka GSW Klīvlendā metīs tik labi, līdz ar to lai ņemtu (obligāti) 3. spēli, jāpieliek defā un roleplayeriem arī jādod pienesums. Esmu diezgan drošs, ka 3. spēli CLE paņems. Ja ne, nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka no 0:3 CLE nav variantu atspēlēties. Pašlaik GSW ir uz viļņa un vajag "kārtīgi iedot pa purnu", lai paši gūtu pārliecību un warioriem to sašķobītu. Es pat teiktu, ka ar vienkāršu uzvaru 3. spēlē var nepietikt, vajag pārliecinošu. Līdz šim playoff GSW ir bijis cakewalk, it sevišķi pēc Zazas gājiena. Vai mu to maina 3. spēlē vai arī čempioni ir zināmi.
Role playeri, parasti mājās ir labāki... uz to arī ceram.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:48, pirms 7 gadiem
AnimalZ rakstīja: Spēle bija labāka par pirmo, bet ar tādu aizsardzību nevinnēt. Pietrūkst Īrvinga punkti, cīņa par bumbām un aizsardzība.
Nedomāju, ka GSW Klīvlendā metīs tik labi, līdz ar to lai ņemtu (obligāti) 3. spēli, jāpieliek defā un roleplayeriem arī jādod pienesums. Esmu diezgan drošs, ka 3. spēli CLE paņems. Ja ne, nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka no 0:3 CLE nav variantu atspēlēties. Pašlaik GSW ir uz viļņa un vajag "kārtīgi iedot pa purnu", lai paši gūtu pārliecību un warioriem to sašķobītu. Es pat teiktu, ka ar vienkāršu uzvaru 3. spēlē var nepietikt, vajag pārliecinošu. Līdz šim playoff GSW ir bijis cakewalk, it sevišķi pēc Zazas gājiena. Vai mu to maina 3. spēlē vai arī čempioni ir zināmi.
Role playeri, parasti mājās ir labāki... uz to arī ceram.
Pašai Cavs bija cakewalk. Kamēr pretinieki sitās visas 6,7 spēles, tikmēr Cavs atpūtās vismaz nēdeļu, kamēr parējiem nabagiem iedod tikai 2 dienas brīvas! Paveicas ka attiecīgi Lowrijs un Thomas savainojās!

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 10:52, pirms 7 gadiem
LeBron NBA rakstīja: GSW pārāk zvaigžņota komanda, gribot / negribot jāatzīst tas .
-Par LeBronu . Viņš tiešām velk uz saviem pleciem, visu .. Kapā līdz galam, tie caurgājieni un kad izslavēto Igudalu izd*āza, kas par kapakmeni .
Tomēr jāsaka, ka šodien negāja galīgi ne Īrvingam, nedz ari J.R, kamēr Klejs, Stefs, un Durents met iekšā visu, tādi zile krita ..
Negribas atzīt, ka Durents zvērā kapā, taču tā diemžēl ir .. Kritienā kkādu ļevu uzmet, trāpa un ar sodu .
Ļoti pretīga tā Gumijžļemas attieksme . Hz kurā periodā tas bija, vienkārši apgūlās malā, dvielis uz acīm, ķipa - mēs jau brīvi te ņemam . Gailis .
Klīvlenda atkal 3.periodā sabruka, neturēja līdz .. Pāris GSW Metieni uz grozu, n jau - 16
Jā, solīdāk būtu mētāt ūdens pudeli laukumā visai komandai. LeBron James, Cleveland Cavaliers kill time...

  +4 [+] [-]

, 2017-06-05 10:54, pirms 7 gadiem
Visu cieņu Lebim, kā viņš centās vilkt, bet kā sāk iebraukt lielos mīnusos, viņš vairs neiet cauri un nevelk uz sevi, grūž bumbu Shampertam vai Korveram, it kā viņi būtu glābēji.
Man izraisa smieklus, kad te cavs kepka jau sāk runāt, ka Lebis ir viens un parējie cavs spēlētāji ir miskastes u.t.t, ko vēl vajag Lebim klāt, AD,RW,Bārdu, lai paceltu titulu? GSW vnk ir labāki un tagad rāda īsto spēku, bet ticu, ka rezerve vēl ir. Šodien Igijam nekrita, bet tik un tā savu melno darbu padarīja, Stefam šodien kļūdu jūra, bet ar visu to 18+. Ja Stefs ar KD šādi turpinās, tad abiem jādod MVP. Klejs šodien sajuta spēli. Un Smita gājiens ar kājas izvirzīšanu būtu jāsoda, tik atklāti ar smaidu sejā izlikt kāju zem KD pēdas nav normāli. #Kepkas pa krūmiem! #Mēs visi pērsim Lebronzēnus! #16-0 4-0 18+ Ceļa rullis!

     [+] [-]

, 2017-06-05 10:57, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Pašai Cavs bija cakewalk. Kamēr pretinieki sitās visas 6,7 spēles, tikmēr Cavs atpūtās vismaz nēdeļu, kamēr parējiem nabagiem iedod tikai 2 dienas brīvas! Paveicas ka attiecīgi Lowrijs un Thomas savainojās!
Bostonai paveicās, ka Rondo satraumējās!

     [+] [-]

, 2017-06-05 10:58, pirms 7 gadiem
Gluži kā pirmajā spēlē, lai gan Cavs sākumā turējās līdzi, nepameta sajūta, ka viņiem tas izdodas tikai ar mocībām, kamēr GSW ir vadībā ar puselpu. Citējot vietējos dzejniekus, atlika GSW ielikt ugunsrobā un īsā laikā tika nokārtota sagrāve.

Var jau meklēt problēmu role playeros, kas Cavs devuši niecīgu pievedumu abās spēlēs, bet paskatieties uz +/-, kas sliktākais ir Cavs starta 5. Fakts ir tāds, ka GSW starta 5 ir galvas tiesu pārāks. 4 zvaigznes pret 3.

Cavs ir tikai viens veids, kā uzvarēt, un tas ir spēlējot krietni labāku aizsardzību. Piekrītu, ka bez Delija viņiem pietrūkst asuma, bet ar gribasspēku un neatlaidību tāpat pietiktu, lai vsm neļautu izmest tik daudz brīvu metienu.

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:02, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Man izraisa smieklus, kad te cavs kepka jau sāk runāt, ka Lebis ir viens un parējie cavs spēlētāji ir miskastes u.t.t, ko vēl vajag Lebim klāt, AD,RW,Bārdu, lai paceltu titulu?
Ēēē, nu bet tieši tā, lai kopētu GSW variantu, kur big 3 pievienojās KD. Tātad arī Cavs big 3 vajag pievienot kādu elites čali.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:14, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: NEz, te daudzi izsakās, ka garlaicīga spēle..nu hz, man patika, bija labs kapiņš un intriga turējās līdz 4Q vidum.
Lūzums likās, ka bija brīdī, kad Stefs iemeta kārtējo troiku, un Lebis mēģināja uzreiz atbildēt ar to pašu. Tas ļoti krita acīs, jo iepriekš pāris reizes bija izdevies, bet kā aizgāza divus garām tā GSW aizgāja prom.
Par to, ka tgd pāris gadus būs baigā GSW dominance - šogad beidzas līgums, un,piemēram, Stefs vairs nespēlēs par 11M. Kaut kādas izmaiņas jau tur būs.
Par to, ka citi uzskata, ka Durentam gredzens būs uzdāvināts - viņš tak ir galvenais vilcējs. Ar to gribu teikt, ka pats būs arī izcīnījis tās uzvaras. Protams, ar spēcīgu komandu, bet ne jau viņam te visu pienes uz paplātes. To pāreju katrs var vērtēt pa savam, bet katrā ziņā es nebūšu tas nolicējs. Cilvēks grib uzvarēt, un neviens nezina, ko viņš izvēlēsies pēc tam.
Durents pats nopelnījis, bet uz viņu nav tik liela tā atbildība! Spēlē brīvi un tieši tad arī visvairāk sanāk!

  +2 [+] [-]

, 2017-06-05 11:15, pirms 7 gadiem
Tikko noskatījos visu spēli atkārtojumā, nezinot rezultātu, un jāsaka, ka bija daudz interesantāk, nekā vērojot pirmo maču. Tikai abām spēlēm bija kopīgs fakts, ka CAVS pret "Kareivjiem" nav nekādu variantu. Lebrons nav pārvērtēts, bet viņš nav Džordans (pat jocīgi tā salīdzināt).
Stīvs Kers ir lielisks, tāpat kā jaunībā

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:21, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tikko noskatījos visu spēli atkārtojumā, nezinot rezultātu, un jāsaka, ka bija daudz interesantāk, nekā vērojot pirmo maču. Tikai abām spēlēm bija kopīgs fakts, ka CAVS pret "Kareivjiem" nav nekādu variantu. Lebrons nav pārvērtēts, bet viņš nav Džordans (pat jocīgi tā salīdzināt).
Stīvs Kers ir lielisks, tāpat kā jaunībā
Cavs drīzāk ir Utah Jazz un 2015-2016 pretī bija Bulls, bet šogad GSW 4 no 5 ir all star + vēl rezervē ir spēlētāji!
Pret šādu GSW arī Džordanam būtu maz variantu!

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:24, pirms 7 gadiem
LeBron NBA rakstīja: GSW pārāk zvaigžņota komanda, gribot / negribot jāatzīst tas .
-Par LeBronu . Viņš tiešām velk uz saviem pleciem, visu .. Kapā līdz galam, tie caurgājieni un kad izslavēto Igudalu izd*āza, kas par kapakmeni .
Tomēr jāsaka, ka šodien negāja galīgi ne Īrvingam, nedz ari J.R, kamēr Klejs, Stefs, un Durents met iekšā visu, tādi zile krita ..
Negribas atzīt, ka Durents zvērā kapā, taču tā diemžēl ir .. Kritienā kkādu ļevu uzmet, trāpa un ar sodu .
Ļoti pretīga tā Gumijžļemas attieksme . Hz kurā periodā tas bija, vienkārši apgūlās malā, dvielis uz acīm, ķipa - mēs jau brīvi te ņemam . Gailis .
Klīvlenda atkal 3.periodā sabruka, neturēja līdz .. Pāris GSW Metieni uz grozu, n jau - 16
Lebrona fanboys ?
Piekrītu, ka šajā spēlē bez Lebrona un Lava neviens cits īsti neko nedarīja uzbrukumā. Šampis vēl vismaz aizsardzībā kapāja. Kur ir max džeks Tompsons ? J.R vispār malacis no tiem 14 sodiņiem kurus Karijs meta, gandrīz par pusi jāsaka paldies Smitam, jo šis sasita tik dumjus sodus viņš laikam tikai katru otro finālsēriju var labi spēlēt. 15 gadā bija mēsls, pagājušo gadu bija labs, šogad atkal mēslam jābūt (un ir).

Tiem, kas saka, ka Irvings spēlē slikti ieteiktu sākt skatīties šīs spēles. Klejs viņu vienkārši nereāli krampē. Visu cieņu Bostona Bredlijam, bet Tompsons ir galvas tiesu garāks un tikpat labs, ja ne pat labāks, aizsardzībā kājās.

  +1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:27, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Cavs drīzāk ir Utah Jazz un 2015-2016 pretī bija Bulls, bet šogad GSW 4 no 5 ir all star + vēl rezervē ir spēlētāji!
Pret šādu GSW arī Džordanam būtu maz variantu!
Kāpēc Grīnu pieskaita ka allstar spēletāju? Viņš ir vnk labs spēlētājs! Tā ir kāda atmazka Cavs faniem ? Tā pašiem pilns ar allstar un ex allstariem

  -1 [+] [-]

, 2017-06-05 11:29, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Kāpēc Grīnu pieskaita ka allstar spēletāju? Viņš ir vnk labs spēlētājs! Tā ir kāda atmazka Cavs faniem ? Tā pašiem pilns ar allstar un ex allstariem
2016, 2017 nepiedalījās All star?

     [+] [-]

, 2017-06-05 11:30, pirms 7 gadiem
DainisU rakstīja: Šķērsām raksti. L.Railijs (bijušais warriors GM) Karijā un Klejā saskatīja ļoti lielu superzvaigžņu potenciālu un tika vaļā no ballhoga M.Ellis (iegūstot traumatisku, bet labu melnā darba darītāju Bogatu), ar to arī sāka veidoties Warriors komanda (visi GSW pēc 2011.gada drafta bija sajūsmā par Kleja fantastisko metienu un redzēja superzvaigzni). Arī 2012.gada drafts, kas Warriors izrādījās superlabs (Barnes, Ezeli, Green), bija tieši GM Railija skautinga nopelns. Iggija pievienošanās GSW lielā mērā bija paša Iggy darbs, jo tieši viņš gribēja prom no Denveras un sāka sarunas ar GSW, jo viņam patika turienes fani/atmosfēra.
Līdz tam brīdim viss bija GSW vadības "mērķtiecīgs darbs" un ar to sastāvu GSW arī šobrīd būtu favorīti finālā un, iespējams, būtu patīkamāka komanda. Cilvēkiem, tai skaitā, man, nepatīk visi GSW rudimenti, kuri saskatīja titula iespēju un atlīda uz GSW (Durants, Mcgee, Barnes, Pachulia un jo sevišķi prostitūta West). Tāpēc nevar GSW nosaukt par "dabīgi izveidotu komandu", jo ar visiem atlīdeņiem GSW ir tieši tik pat mākslīga, kā jebkura cita NBA "superkomanda".
Nu nu.. Par Durantu es piekrītu, ka 'atlīdenis', bet pārējie tevis nosauktie jau nav nekādi pirmās vijoles džeki. Bārnss vispār playoffos nespēlē, McGee visa līga jau ir izsmējusi un čalis jau no vairākām komandām atbrīvots. Vests - vienkārši vecs un karjeras beigās grib gredzenu. Nekā slikta tur nav.

Durants - praima džeks top5 līgā atlien pie cita top5 džeka - tas gan nav labi.