Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

''Warriors'' 12. uzvara pēc kārtas, Vestbruks atkārto "triple-double" rekordu

Krišs Upenieks

''Warriors'' 12. uzvara pēc kārtas, Vestbruks atkārto "triple-double" rekordu
Rikijs Rubio un Stefens Karijs
Foto: AP/Scanpix

Bez Dāvja Bertāna un Kristapa Porziņga pārstāvēto klubu cīņām šonakt Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) regulārās sezonas ietvaros aizvadītas deviņas spēles, kurās iztika bez ļoti lieliem pārsteigumiem.

Lai gan īsi pēc tam, kad Kevins Durents iedzīvojās savainojumā šķita, ka bez viņa ''Warriors'' klājas ļoti grūti, pēdējā laikā komanda iespēlējusies un aizvada jau itin garu uzvaru sēriju. Pret ''Timberwolves'' komanda spēlēja atbrīvoti, ātri uzbrukumā, un visas spēles gaitā Minesota nespēja skrieties ar Goldensteitu - 121:107.

Klejs Tompsons šajā spēlē guva 41 punktu, realizējot septiņus no 14 izmestajiem tālmetieniem. Stefens Karijs 19 punktiem pievienoja deviņas rezultatīvas piespēles. ''Warriors'' guva jau 12. uzvaru pēc kārtas, un komanda atkal nostabilizējusies virs 80 procentiem uzvarēto spēļu.

Sava potenciāla robežās pēdējā laikā sāk spēlēt arī cita titula pretendente Klīvlendas ''Cavaliers'', kas ar 122:102 pieveica Orlando ''Magic''. Kevins Lavs izcēlās ar 28 punktiem un 11 atlēkušajām bumbām. Kairijam Ērvingam 24 punkti, bet produktīvāko sniegumu nodemonstrēja Lebrons Džeimss - 18 punkti, 11 atlēkušās bumbas un 11 rezultatīvas piespēles. Klīvlendai trešā uzvaru pēc kārtas, bet pirms tam bija trīs zaudējumi. Uzvaru procents Klīvlendai tagad ir identisks kā Bostonas ''Celtics''.

Tikmēr 1961./1962. gadā sasniegto Oskara Robertsona rekordu atkārtojis Rasels Vestbruks. 41. "triple-double" sezonā Rasels sasniedza ar 12 punktiem, 13 atlēkušajām bumbām un 13 rezultatīvām piespēlēm, pēc kā līdzjutēji skandēja: "MVP! MVP!". Arī kopumā komandai laba spēle un droša uzvara savā laukumā pret Milvokī ''Bucks'' - 110:79.

''Šis ir viens no īpašajiem vakariem, un kaut kas tāds, ko es noteikti neaizmirsīšu. Esmu patiesi pateicīgs, ka man šo izdevās paveikt tieši Oklahomsitijā. Jau tikai būt pieminētam vienā sarunā ar Oskaru Robertsonu ir gods,'' tā pēc spēles sacīja Rasels Vestbruks.

NBA, 5. aprīlis

SpēleRezultātsRezultatīvākie
Cavaliers – Magic122:102Lavs 28 - Furnjē 21
Pacers – Raptors108:90Džordžs 35 - Derouzans 27
76ers – Nets118:141Luvavu-Kabaro 19 - Lins 16 Lopess 16
Wizards – Hornets118:111Vols 23 - Vokers 37
Pelicans – Nuggets131:134Deiviss 41 - Galināri 28
Knicks – Bulls100:91Entonijs 23 - Batlers 26
Thunder – Bucks110:79Kanters 17 - Bīslijs 14
Spurs – Grizzlies95:89 PLenards 32 - Konlijs 19
Jazz – Trail Blazers106:87Heivords 30 - Makolums 25
Warriors – Timberwolves121:107Tompsons 41 - Muhameds 24 Viginss 24
Kings – Mavericks98:87Maklemors 22 - Brusino 13

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1.Celtics502764.9%1.Warriors641482.9%
2. Cavaliers502764.9 %2.Spurs601777.9%
3.Raptors473160.3%3.Rockets522567.5%
4.Wizards473160.3%4.Jazz483061.5%
5.Bucks403851.3%5.Clippers473160.3%
6.Hawks393850.6%6.Thunder443357.1%
7.Bulls384048.7%7.Grizzlies423653.8%
8.Pacers404048.7%8.Trail Blazers384048.7%
9.Heat374048.1%9.Nuggets374048.1%
10.Hornets364246.2%10.Pelicans334542.3%
11.Pistons354245.5%11.Mavericks324541.6%
12.Knicks304838.5%12.Timberwolves314640.3%
13.76ers285035.9%13.Kings314739.7%
14.Magic275134.6%14.Suns225528.6%
15.Nets195924.4%15.Lakers225628.2%

Pasvītrotas komandas, kas jau nodrošinājušas vietu "play-off"

1 2 46 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2017-04-05 09:51, pirms 8 gadiem
Rekords kritīs! Par MVP nevar būt ne mazāko šaubu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-05 09:56, pirms 8 gadiem
Raselam jabūt MVP... Ja balsojums būs bez aprēķina, tad Raselam jāuzvar...
Daži iedos pirmās vietas balsojumā, bet pārējie, kuri balsos par Hardenu, un citiem, Raselam dos 2. vietas, kas beigās kopsummā būs vērtīgāk, nekā tās dažas pirmās vietas viņa konkurentiem. Protams, visi to apzinās un iespējams tieši tapēc nedos Raselam augstas vietas.... bet ja ne - Rasels MVP

     [+] [-]

, 2017-04-05 09:57, pirms 8 gadiem
GSW aizmirsuši, ka KD nav komandā. Visi līderi uzvar - tas ir labi, interesantāki PO būs. Cavs fani jau var pamazām līst atpakaļ ārā no krūmiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-05 10:04, pirms 8 gadiem
GSW nometa gāzi un jau laiž kruīza režīmā, jo kārtējā 1.vieta regulājā sezonā iegūta par 99%
Jāuzteic Iguodala ar 100% precizitāti, nesavtīgo melno darbu un kā ierasts ar vienu no labākajiem +- komandā!
Kas ar Bulls vienīgie ko šie var stabili paņemt ir Cavs Tad jau atliek novēlēt 1.kārtu Bulls-Cavs
Iguodala pēc kārtējā titula, GO GSW!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 10:11, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: GSW nometa gāzi un jau laiž kruīza režīmā, jo kārtējā 1.vieta regulājā sezonā iegūta par 99%
Jāuzteic Iguodala ar 100% precizitāti, nesavtīgo melno darbu un kā ierasts ar vienu no labākajiem +- komandā!
Kas ar Bulls vienīgie ko šie var stabili paņemt ir Cavs Tad jau atliek novēlēt 1.kārtu Bulls-Cavs
Iguodala pēc kārtējā titula, GO GSW!
Nesautīgumu redzēs vasarā, kad būs jāizvēlas, spēlēt GSW par kapeikām vai iet pēc naudas Trīs "Stāri" pa ~20M jau komandā ir un Kariju jau gan ar gribēs pa kādiem 25+ atstāt pie sevis... ko tad darīs ar Igiju?
Ka tik Igijam nav jāiet pēc kārtējais un pēdējā

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:27, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nesautīgumu redzēs vasarā, kad būs jāizvēlas, spēlēt GSW par kapeikām vai iet pēc naudas Trīs "Stāri" pa ~20M jau komandā ir un Kariju jau gan ar gribēs pa kādiem 25+ atstāt pie sevis... ko tad darīs ar Igiju?
Ka tik Igijam nav jāiet pēc kārtējais un pēdējā
Tas nekas, Iguodala var atgriezties 76ers, kur trūkst tāda pieredzējuša, nesavtīga, ar labu defu spēlētājs, ja 76ers GM nebūs muļķis, tad noslēgs ar Igiju līgumu. Un tad jau kopā ar perspektīvajiem jauniem+ vēl gribētos Korveru un kādu PG ar labu defu.
1.Free agent vai drafts
2.Iguodala
3.Simons
4.Sarich
5.Embits
Maiņa Korvers, Okafors,Covingtons, Holms u.c Varētu pāriet nākamjā līmenī. Bet vai 76ers gaidīs vēl kādu sezonu, tankojot, vai sāks cīņu un veidos komandu ap jaunajiem kombinācijā ar pieredzējušiem kapļiem, ar labu defu un metienu+ piespēle.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 10:29, pirms 8 gadiem
Kā PAcers ar 40-40 var būt 48%

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 10:32, pirms 8 gadiem
Ja godīgi, lai arī Spurs ir spēcīgi, tomēr viņi jau 1.kārtā var paklupt pret Grizzlies, jo tieši viņi ir visneparocīgākais pretnieks. Ja godīgi būtu priecīgs ja Nuggets tomēr tiktu playoffos, tas būtu pelnīti.Austrumos domāju, ka Ind var mierīgi pārsteigt Boston, jo ja Ind saņemās kā komanda, viņai ļoti liels potenciāls

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:37, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Nesautīgumu redzēs vasarā, kad būs jāizvēlas, spēlēt GSW par kapeikām vai iet pēc naudas Trīs "Stāri" pa ~20M jau komandā ir un Kariju jau gan ar gribēs pa kādiem 25+ atstāt pie sevis... ko tad darīs ar Igiju?
Ka tik Igijam nav jāiet pēc kārtējais un pēdējā
Vasarā Iguodalam teorētiski būs 2 tituli un final MVP, tālāk viņš var doties uz 76ers, paņemt $ un pacelt 76ers PO līmenī.
Bet daudzi klubi gribēs Iguodalu, es pat domāju Lebis šo gribētu redzēt pie sevis!

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:38, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kā PAcers ar 40-40 var būt 48%
Ko saki par Bulls? Es domāju, ka šie kā stratēģi dara visu iespējamo, lai pirmā kārta pret Cavs Bulls var uzveikt Cavs, bet zaudēt visiem pārējiem

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:43, pirms 8 gadiem
Varbūt kāds, kurš redzēja spēli var pateikt - kas tur atkal Stīvensonam bija par kašķi pret TOR spēlētājiem, kuri, visi kā viens(jo īpaši Takers), gribēja pēc spēles viņu noslaktēt?

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:49, pirms 8 gadiem
Thunder pret Rockets pirmajā kārtā. Saldais ēdiens

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:51, pirms 8 gadiem
Puikad tiesham kruiizaa

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 10:52, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Varbūt kāds, kurš redzēja spēli var pateikt - kas tur atkal Stīvensonam bija par kašķi pret TOR spēlētājiem, kuri, visi kā viens(jo īpaši Takers), gribēja pēc spēles viņu noslaktēt?
Da nekas, 4sek līdz beigām pie +15 izskrēja viens pret grozu un iemeta layupu

     [+] [-]

, 2017-04-05 10:58, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: Ko saki par Bulls? Es domāju, ka šie kā stratēģi dara visu iespējamo, lai pirmā kārta pret Cavs Bulls var uzveikt Cavs, bet zaudēt visiem pārējiem
Bulls ir ļoti jocīga komanda. Rondo spēlē defa tikai tad, kad pretī ir augstas raudzes PG, ar ,ko cīņa ir principiāla. Manuprāt, PO viņiem vnk beņķis būtu par īsu un trūkst Veida tieši PO. Bet ceru, ka viņi tiks PO, jo no viņiem var sagaidīt pārsteigumu, tā pat kā no Pacers, kur PG13 ir sataupījies sezonas beigām.

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:04, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Da nekas, 4sek līdz beigām pie +15 izskrēja viens pret grozu un iemeta layupu
Savā stilā. Šī Stīvensona piesaiste devusi komandai kaut kādu otro elpu, fani arī sajūsmā, ka tik pirmajā kārtā Pacers nesatiekas ar Lebi, kur Stīvensons kādu pūtienu ausī neuztaisa!

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:06, pirms 8 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Thunder pret Rockets pirmajā kārtā. Saldais ēdiens
nav teikts, bet būtu jau super

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:09, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Da nekas, 4sek līdz beigām pie +15 izskrēja viens pret grozu un iemeta layupu
un pareizi darīja! Negribēja segt vairs, jo spēles liktenis jau bija izšķirts, bet pēc tam pakašķēties gan gribēja. Toronto āksti! Lenss pēc spēles atvainojās Toronto. Es gan nesapratu, par ko - tāpēc ka viņu nesedza un viņš brīvi iemeta no apakšas??

Neatceros, kurš te dažas dienas atpakaļ teica, ka Majami ir labāks atlikušais kalendārs kā pacers/bulls, bet nu tā ir tikai daļēja taisnība. Heat palikuši 5 mači, no kuriem 4 pret plejofkomandām, kamēr pacers tikai 2 (no 5) pret plejofkomandām. Nu, bulls gan palikuši mači pret sixers, magic un nets x2. Ja nenolažos, tad vajadzētu tikt plejofos.

RW būs vidēji TD sezonas vidējos rādītājos Jābūt MVP.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-05 11:09, pirms 8 gadiem
Rass ir monstrs! es nezz, ja MVP neiedos čalim ar vidējo triple double statistisku sezonā un 42-45 triple double sezonā komandā, kura iekļūst play off, tad es neticu nekam vairs šajā pasaulē

un nepiekrītu Udenszeļļiem, ka Rasam tas viss mākslīgi izveidots, nu lec viņs pats pēc bumbām, pretinieki neatdod viņam visus reboundus, jāpaskatās vairāk spēles, tad viss skaidrs būs.

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:21, pirms 8 gadiem
Visiem patīk rekordi, bet Robertsonam arī neiedeva mvp, kad sezonā bija vidēji TD. (Ja nemaldos). Tā kā 50/50 vēljoprojām, un vēl okc var palikt 7tie konferencē.

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:27, pirms 8 gadiem
raveetaajs rakstīja: Visiem patīk rekordi, bet Robertsonam arī neiedeva mvp, kad sezonā bija vidēji TD. (Ja nemaldos). Tā kā 50/50 vēljoprojām, un vēl okc var palikt 7tie konferencē.
un kas, ka viņi paliktu 7.? Manuprāt, jau kopš apmēram februāra ir skaidrs, ka MVP būs Westbruks. Ja TD tik viegli varētu savākt, tad līdz tādam rekordam nebūtu jāgaida ~50 gadus.

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:42, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: un kas, ka viņi paliktu 7.? Manuprāt, jau kopš apmēram februāra ir skaidrs, ka MVP būs Westbruks. Ja TD tik viegli varētu savākt, tad līdz tādam rekordam nebūtu jāgaida ~50 gadus.
Bet redz, arī tajā sezonā tak netika pie MVP

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:46, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Varbūt kāds, kurš redzēja spēli var pateikt - kas tur atkal Stīvensonam bija par kašķi pret TOR spēlētājiem, kuri, visi kā viens(jo īpaši Takers), gribēja pēc spēles viņu noslaktēt?
Te epizode: https://www.youtube.com/watch?v=9xJ...

Atceros, kad Šķēle līdzīgi izdarīja, tad vietējie SC fanboyi teica, ka viss štokos...

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:50, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: un pareizi darīja! Negribēja segt vairs, jo spēles liktenis jau bija izšķirts, bet pēc tam pakašķēties gan gribēja. Toronto āksti! Lenss pēc spēles atvainojās Toronto. Es gan nesapratu, par ko - tāpēc ka viņu nesedza un viņš brīvi iemeta no apakšas??
Tu lkm par tādu lietu kā etiķete un nerakstītie noteikumi vsp neko neesi dzirdējis.

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:54, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet redz, arī tajā sezonā tak netika pie MVP
Varbūt tāpēc, ka Čemberlenam bija 50+25 vidēji sezonā? Šogad kādam ir kas tuvu tam?

     [+] [-]

, 2017-04-05 11:56, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tu lkm par tādu lietu kā etiķete un nerakstītie noteikumi vsp neko neesi dzirdējis.
Manuprāt, tie ir nejēdzīgi spēlētāju izdomāti likumi. Spēle rit 48 minūtes. Ja nevēlies spēlēt līdz galam, tad neņaudi, ja tev iemet vēl punktus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 11:57, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet redz, arī tajā sezonā tak netika pie MVP
Tajā sezonā Robertsonam bija 43-37 bilance un spēlēja viņš 45min spēlē! Un uz MVP viņam bija liels konkurents ar 50+25 vidēji spēlē, kurš jocīgi, ka nedabūja MVP un to iedeva Bill Russelam. Laikam spēlētāji paši varēji izvēlēties, kam dot MVP.
RW ir pelnījis MVP, bet Bārda būtu pelnījis tik pat ļoti. Varētu iedot abiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-05 11:57, pirms 8 gadiem
Vestbruks MVP, bet pie tam ir jāatzīst, ka arī Hārdens šosezon ir rādījis lietas, kas Džordana kungam ziedu gados sapņos nerādījās.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 12:05, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Te epizode: https://www.youtube.com/watch?v=9xJ...

Atceros, kad Šķēle līdzīgi izdarīja, tad vietējie SC fanboyi teica, ka viss štokos...
Būšu viens no tiem nedaudzajiem dīvaiņiem kurš uzskata, ka spēles etiķete ir, nevis nemest pēdējās sekundēs pie -15, bet gan cienīt spēli un beigt to līdz ar beigu signālu. Ja skolā savulak bija tā, ka stunda ir beigusies nevis tad, kad atskan zvans, bet gan tad, kad skolotājs pasaka, ka viss, tad sportā ir otrādi - spēle beidzas līdz ar beigu signālu/svilpi, nevis tad, kad atsevišķi spēlētāji izdomā, ka spēle ir beigusies.
Ja reiz TOR spēlētāji negribēja, ka Stīvensons iemet, tad tas pats Džozefs, redzot, ka Stīvensons iet uz grozu, varēja pielikt soli un iekraut viņam pa rokām, nevis pēc tam tēlot aizvainotos...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-05 12:09, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Būšu viens no tiem nedaudzajiem dīvaiņiem kurš uzskata, ka spēles etiķete ir, nevis nemest pēdējās sekundēs pie -15, bet gan cienīt spēli un beigt to līdz ar beigu signālu. Ja skolā savulak bija tā, ka stunda ir beigusies nevis tad, kad atskan zvans, bet gan tad, kad skolotājs pasaka, ka viss, tad sportā ir otrādi - spēle beidzas līdz ar beigu signālu/svilpi, nevis tad, kad atsevišķi spēlētāji izdomā, ka spēle ir beigusies.
Ja reiz TOR spēlētāji negribēja, ka Stīvensons iemet, tad tas pats Džozefs, redzot, ka Stīvensons iet uz grozu, varēja pielikt soli un iekraut viņam pa rokām, nevis pēc tam tēlot aizvainotos...
Vispār kāda starpība 2pt vairāk vai mazāk tā pat TOR bija zaudējuši, ko tur kašķēties. Nemešana pa grozu nozīmē, ka uzvarētājs ir noskaidrots, ka nav vairs jēga tālāk spēlēt, bet Stīvensons paliek Stīvensons.

     [+] [-]

, 2017-04-05 12:13, pirms 8 gadiem
Emilio rakstīja: Būšu viens no tiem nedaudzajiem dīvaiņiem kurš uzskata, ka spēles etiķete ir, nevis nemest pēdējās sekundēs pie -15, bet gan cienīt spēli un beigt to līdz ar beigu signālu. Ja skolā savulak bija tā, ka stunda ir beigusies nevis tad, kad atskan zvans, bet gan tad, kad skolotājs pasaka, ka viss, tad sportā ir otrādi - spēle beidzas līdz ar beigu signālu/svilpi, nevis tad, kad atsevišķi spēlētāji izdomā, ka spēle ir beigusies.
Ja reiz TOR spēlētāji negribēja, ka Stīvensons iemet, tad tas pats Džozefs, redzot, ka Stīvensons iet uz grozu, varēja pielikt soli un iekraut viņam pa rokām, nevis pēc tam tēlot aizvainotos...
Šeit nu es tev piekrītu 100%!

     [+] [-]

, 2017-04-05 13:05, pirms 8 gadiem
Par Hārdenu neviens nav labāk spēlējis, ja runājam par regulāro sezonu.
Uzvarēti praktiski visi pretinieki 57-1!
Nebūtu Hārdena, tad būtu 25-52, ne 52-25!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 46 komentāri