Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Vēbers ies sākumsastāvā

Vēbers ies sākumsastāvā
Kriss Vēbers un Patriks O'Braients
Foto: AP

Goldensteitas "Warriors" spēlētāji pēc pirmajiem kopīgajiem treniņiem ar spēka uzbrucēju Krisu Vēberu ir sajūsmā par komandas jaunieguvumu. Vēbers arī visticamāk iešot komandas sākumsastāvā jau no pirmās spēles.

"Domāju, ka viņam vajadzētu iet sākumsastāvā. Plānoju viņu likt sākumsastāvā katru spēli," tā izteicies "Warriors" galvenais treneris Dons Nelsons par plāniem attiecībā uz Krisu Vēberu, kurš tikai trijās no karjerā aizvadītajām 822 spēlēm iesaistījies no rezervistu soliņa.

Paredzams, ka "Warriors" sākumsastāvu sastādīs Barons Deiviss, Monta Elliss, Stīvens Džeksons, Kriss Vēbers, bet piektais spēlētājs būs atkarīgs no pretinieka. Centrs Andris Biedriņš sāks spēles, kad Goldensteita vēlēsies tradicionālāku sākuma piecinieku, bet Els Heringtons vai Mets Bārnss sāks spēli, ja kareivji gribēs īsāku sastāvu.

Nelsons arī minējis, ka labprāt redz Heringtonu iesaistoties spēlē no rezervistu soliņa, jo tad komanda esot labāka, bet vienmēr šādu ekstru atļauties nevarot. Pirmdienas treniņā Heringtons bija ļoti precīzs no tālās distances, kas izraisīja arī veselīgu diskusiju: kas labāks? Heringtona metiens vai Vēbera piespēles?

"Izskatās, ka kopš viņš (Vēbers - aut.) ir šeit, spēlētāji vairāk skrien pēc bumbas, lai dabūtu to vieglo metienu no groza apakšas. Nevaru sagaidīt, kad varēšu dabūt kādu no tām piespēlēm," tā Heringtons paslavēja Vēbera teicamās piespēles. Par Vēberu vēl vairāki spēlētāji izteikuši pozitīvus komentārus, bet viņa pirmo spēli šosezon "Warriors" sastāvā redzēsim jau ceturtdien, kad Ouklendā viesosies Čikāgas "Bulls".

Izmantotie resursi:
www.sfgate.com

Slēpts komentārs: Boxy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-02-05 09:58, pirms 17 gadiem
njaa specigs pastiprinajums redzes ko tas warriors dos.
Slēpts komentārs: Mr.Expert
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: es-par-BKV
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: virpulcuka

  +7 [+] [-]

, 2008-02-05 10:12, pirms 17 gadiem
Biedriņa laiks varētu samazināties par minūtēm 3-4, bet domāju, ka Vēbers arī iedos kādu labu piespēli Biedram un kopā Andra efektivitāte tikai pieaugs. Pašreiz komandā ir tikai viens spēlētājs, kas viņam regulāri dod pasus un tas ir Jacks. Tagad domājams būs divi jo Vebers piesaistīs sev vairāk spēlētājus, kas dos brīvākas rokas citiem. Cerams.

  +4 [+] [-]

, 2008-02-05 10:12, pirms 17 gadiem
tb "bye bye" AB vai AH no starta 5...?! Laikam jau tomēr tas vairāk uz Haringtonu attieksies, bet gan jau C Web arī Biedram kādas minūtes atņems... :/
Slēpts komentārs: RayAllen
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-02-05 10:20, pirms 17 gadiem
vismaz tagad varees ciiniities ar taadam komandaam kaa Jazz, kam ir ljoti liels spiediens uz groza apakshu, jo diemzheel AB ar AH netiek galaa ar pretiniekiem taadaas speelees....
Ja runa iet par AB minuuteem, tad labaak ir jaapriecaajaas ka vinjam ir iespeeja maaciities un treneeties pret tik labu speeleetaaju un domaaju ka naakotnee tas vinjam buus tikai pluss, jo skaties no kuras puses gribi AB veel ir zaljsh gurkjis kas veel savas labaakaas speeles tikai raadiis naakotnee!

  +4 [+] [-]

, 2008-02-05 10:24, pirms 17 gadiem
nu bljaavuiens ko var spriest ka biedruinjam tas atjems taas 5as minuutes- varbuut gsw vadiiba domaa par komandas intereseem- un es domaaju arii pats biedrs buus tikai prieciigs ja komandai buus reaaalas izredzes sevi paraadiit pleiofos- un jebkursh kas tgd chiikst par to ka biedrs speelees paars minuutes mazaak, no prieka palektos katru reizi kad gsw tiktu taalaak izsleegshanas speelees..

  +5 [+] [-]

, 2008-02-05 10:24, pirms 17 gadiem
Jurchiks, 2008-02-05 10:03
vēbers ir ceturtais nummurs... kāds tam sakars ar biedriņu? haringtons ir ļoti vājš centra pozīcijā
=========
ceturtais viņš ir parastā komandā, bet pie Nelsona mierīgi varētu būt arī pamatcentrs.

--------
Čakars, 2008-02-05 10:10
Cerams tas samazinās Biedriņa spēles laiku. Ja mazāk spēlēs, tad būs mazāk iespējas satraumēties
========
Tas tikai pirmajā brīdī tā liekas it kā man strādājot IT nozarē ar nulle minūtēm spēles laika ir mazāka iespēja satraumēties.., bet ja tu zinātu, kā var sašķaidīt celi pret servera stūri.. āā!!!

     [+] [-]

, 2008-02-05 10:28, pirms 17 gadiem
tas ir tikai vards kas speelee,nevbis tas speletajs kas kadreiz vinjs bija..

  +2 [+] [-]

, 2008-02-05 10:29, pirms 17 gadiem
vnk latviesi ir tadi pesimisti...vnk pisgets... nu buus vinjs pamatssastava...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-05 10:39, pirms 17 gadiem
Ko var ņemties kā tirgus bābas, tikai un vienīgi spēles parādīs, kas ir kas. Ja uzvar, tad kāda šķirba cik min esi bijis laukuma, galvenais ka esi izdarījis visu maximumu. galvenais ir kvalitāte nevis kvantitāte, tik un tā pamatlaiku par 48 min garāku nepastiepsi.
Slēpts komentārs: rudaiz

  +5 [+] [-]

, 2008-02-05 11:00, pirms 17 gadiem
palasot iepriekšējos komentārus:

1. Vebers, lai arī izies sākuma sastāvā, vidēji tomēr spēlēs kādas 20-25 minūtes. Nav tie gadi un traumas arī darījušas savu.
2. Pat savos zelta laikos Sakramento Vebera trumpji bija piespēle (vispār izcila bumbas pārvaldīšana un laukuma redzēšana. Tāpat kā gandrīz visiem Kingiem no tā laika sastāva) un metiens no soda laukuma stūra, vai jebkurš pustālais. Nekādu spiedienu zem groza Kings laikos Vebers neradīja un neradīs arī tagad.

Līdz ar to Biedram minūtes tas pārāk neatņems un varbūt ir cerība, ka kādreiz saņems arī labu piespēli, ja uz laukuma abi atradīsies vienlaicīgi.
Līdz ar to

  +3 [+] [-]

, 2008-02-05 11:00, pirms 17 gadiem
Nak pleyofi un GSW ir oti labas pozicijasl ai cinitos un kko tur sasniegtu, vairak parp irmo kaartu..un Webbers protams ka atnems minutes Biedram, vinsh ir bijis ligas zvaigzne un joprojam ir labs speletajs, no kura Biedrs daudz var maciities, nav jega iespringt par tam minutem ko biedrs zaudee, vai par statistiku ko biedrs nesavaaks..jo visi taa pat zin uz ko vinsh ir spejiigs..tagad pirmajaa vietaa ir komanda un Webbers viennozimigi to pastiprina!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 11:09, pirms 17 gadiem
a ko, Vēbers ir viens no visu laiku labākajiem spēlētājiem jauno laiku NBA vēsturē.

Protams, ka Vēbers nespēlēs 48 minūtes, bet inputs no viņs būs pamatīgs tas nu ir skaidrs. Plus varbūt, ka Krišjānim Baronam tas ļaus papildus pieņemties pratā, jo tas ir vienīgais, kas viņam pietrūkst, lai kļūtu par superstāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-05 11:25, pirms 17 gadiem
uuu ai nu tagad ciikstam ka atnjems minutes statistika suudiigaaka buus!! labs ir, tas i labs pastiprinaajums komandai un viss buus bumbaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-05 11:36, pirms 17 gadiem
runājot perspektīvā,vēbera piesaistīšana komandai ir tikai 1 liels pluss. reāli jau ab komandā garajā galā konkurence ir minimāla,bet tagad sastāvā vēl 1 garais,bijušais all-stārs un gan jau viņš savus padomus arī veltīs andžam,tā ka mācīties,mācīties un vēlreiz..jo no kā viņš gs var ņemt paraugu? kad bija foils,domāju,ka savu darba specifiku viņš arī pastāstīja biedram,tag tādu treniņa partnera vairs nebija. nezinātājiem atgādināšu,ka vēbers pistons komandā gāja pa centru,tā ka neteiktu,ka tikai "neparastās" komandās var spēlēt ne savā īstajā pozīcjā. biedram spēles laiks varbūt arī samazināsies,taču spēles gudrības tik nāks klāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-02-05 11:47, pirms 17 gadiem
Veel paaragri ko spriest par Webera lietderiibu...to redzeesim ar pirmajaam speeleem, vinsh savu noskanjojumu maina biezhaak kaa apenes, taapeec paaragri veerteet kaa vinsh jutiisies zem Nellija neprognozeejamaas rokas...izskataas arii ka Nellijs ar vinju netaisaas aukleeties...viens ir skaidrs, Webers nevienu neizbiidiis no sastaava...ja nu vieniigi POB
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-05 12:06, pirms 17 gadiem
Vairāk piekrītu, ka Vēbers nebūs tas, kurš izdarīs baigo spiedienu uz grozu. Vismaz viņam visu karjeru ir pārmests, ka esot pārāk mīksts - piespēle un metiens jā, bet kad riktīgi jākapājas (it īpaši izšķirošās spēlēs), tā čiks vien sanākot.
Bet nu redzēs, kā būs tagad - meistarība viņam vienmēr ir bijusi un to jau tā pazaudēt nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-05 12:34, pirms 17 gadiem
Nu redzēsim ko tad šis jaunieguvums pārādīs. Jācer ka labu sniegumu.

  -2 [+] [-]

, 2008-02-05 12:34, pirms 17 gadiem
Nu principā ja ir tā kā ta daudzi saka - C Webs pie groza nav īpaši labāks par Haringtonu vai kādu citu no 3-4 nummuriem, tad es GSW neredzu nekādu jēgu no C Weba!!! Viņiem ko??? Metēju trūkst???? Laikam jau nē! Pus komanda ir snaiperi! A pie groza reāli tik AB kapājas.... viņiem drīzāk vajadzēja vēl kādu rebu vācēju un aizsardzības monstru paņemt (ja tāds starp brīvajiem vēl ir palicis) nekā kārtējo metēju/piespēlētāju.... tādu viņiem jau ir puskomanda... vot šito es nesaprotu... ka tik atkal Nellijs ar šito iepirkumu kaut ko nebūs biš "peremudril"... :/

  -2 [+] [-]

, 2008-02-05 12:36, pirms 17 gadiem
nu neuzskatu, ka vinjam vajadzetu iet pamatsastavaa...

  +6 [+] [-]

, 2008-02-05 13:14, pirms 17 gadiem
^webber, to Tu par sevi?

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 13:15, pirms 17 gadiem
piekrītu viedoklim, ka Vēbera iegāde ir Mulina kļūda un man pie kājas cik mīnusus tagad dabūšu.
Ja notiks pretējais un Warriors spēlēs vēl labāk, tad atzīšu, ka esmu smagi kļūdījies.

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 13:15, pirms 17 gadiem
webber, 2008-02-05 12:36

nu neuzskatu, ka vinjam vajadzetu iet pamatsastavaa...

un to saka webber...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-05 13:30, pirms 17 gadiem
Čakars, 2008-02-05 10:10
Cerams tas samazinās Biedriņa spēles laiku. Ja mazāk spēlēs, tad būs mazāk iespējas satraumēties

ja tu neo nesaproti no basketbola, nu tad labāk paturi savu komentāru pie sevis tu tikai sevi apkauno!

protams biedrinja laiks nedaudz nedaudz samazinasies tachu biedrinsh vairak iederas nelsona taktika ta ka es nedomaju ka nelsons tikai delj vebera kaut ko ljoti ljoti mainis! bet nu AB anywy ir jauns un par vietu Warriors var nešaubīties tikai jāgaida līgums!

  +2 [+] [-]

, 2008-02-05 13:32, pirms 17 gadiem
nee vnk spriezhu objektiivi, pirmkart vinsh ir lens, pazaudejis savu atrumu, 2. kart vinsh kartigi nobremzes Warriors atro splei, pagaidam , gan nezinu vai tas naks par sliktu, vai gluzhi preteji, par labu. 3. kart vinsh nekapaa aizsardzibaa, vismaz man kaa gribetos, bet ja to Nellijs pamanis un sapratis, tad webbers 4 ceturtdaljaa speles maz, ljoti maz....

     [+] [-]

, 2008-02-05 13:42, pirms 17 gadiem
viss ir pareizi, kaartiigam saakumsastaavam tomeer komandai vajadzeetu buut ar 2 ciiniitaajiem zem groza& Veebers domaaju tur vareetu buut daudz noderiigaaks par Haringtonu, kurshs tomeer paarsvaraa "ganaas" aiz 3punktu liinijas. Tas protams variants ar Biedrinu centra poziicijaa, bet pret taadiem pashiem skreejeejiem kaa Warriors Als+Veebers vareetu buut pat optimaalaaks variants (Kaut vai skatoties to pashu Pistons speeles modeli, kur Veebeers ar bij centra poziicijaa). Neticu, ka Biedra speeles laiks kljuus iipashi mazaaks, iespeejams pat vairaak tiks apdaavinaats ar piespeeleem no taa pasha Veebera. Dziivosim redzeesim& vairaak secinaajumu peec 4dienas.

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 13:46, pirms 17 gadiem
tachu atcerieties, puikas, pec vienas speles secinajumus, neizsakiet... viena slikti vai labi nospeleta spele vel neko nenoziimee..

  -3 [+] [-]

, 2008-02-05 13:56, pirms 17 gadiem
Nu Nelsoni te salasiijushies, vaaks ,prom uz NBA ,nevis esportaa tupeet

     [+] [-]

, 2008-02-05 14:00, pirms 17 gadiem
Nu super tagad kiomanda ir ļoti spēcīga, bet no Biedriņa viedokļa skatoties gan pasūdīgi ! kā viņi dabuja Weberu iemainija , vai kā brīvo aģentu?
Un vēl es palaidu garām pret ko Gazolu iemainija grizliji uz leikeriem?

     [+] [-]

, 2008-02-05 14:05, pirms 17 gadiem
nekādas izmaiņas jau nav.

  -2 [+] [-]

, 2008-02-05 14:06, pirms 17 gadiem
nu tas jau bija zināms, ka Wēbers noņems no laukuma Biedru. neskatoties uz to, ka viņš nav centrs. labi ja 20min biedrs turpmākajās spēlēs dabūs. protams, laiks jau rādīs. vēl jau nevar zināt kā pats Webber spēlēs.

     [+] [-]

, 2008-02-05 14:30, pirms 17 gadiem
Jā, tagad laikam starta piecinieks būs Deivss, Eliss, Džeksons, Harringtons un Vēbers. Bet vispār - es esmu par piecinieku, kurā zem groza būtu nevis Harringtons ar Vēberu, bet Vēbers ar Biedriņu! Vēberam jau ir gadu nasta, nekāds 30-35 minūšu spēlētājs viņš vairs nav(vismaz ne katrā spēlē). Tomēr viņš labi piespēlē, uz pieredzīti var uzbrukumā apspēlēt, bet baigais pēc bumbām lecējs gan viņš diez vai būs. Tieši tāpēc, lai komandas spēle zem groza nepārvērstos par katastrofu, Biedriņam jābūt laukumā!

     [+] [-]

, 2008-02-05 14:41, pirms 17 gadiem
Ja arii Webberu izmantos kaa centru taa vareetu buut arii veseliiga konkurence prieksh dre un tas vareetu vinjam likt vairaak plosiities katraaa speeles minuutee un arii katraa treninjaa! Liidziigaa veidaa progreseeja Ellis!

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 14:48, pirms 17 gadiem
lai veicas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-05 15:39, pirms 17 gadiem
es domaaju ka tas ir labi ka webers ir labi iejuties komandaa!!!
un andri tas daudz neispaidos!!vinsh tiks savu laiku laukumaa un varees sevi pieraadiit!!!jaa varbuut mazak!!!bet taa pataas buus ljoti produktiivs!!

     [+] [-]

, 2008-02-05 16:07, pirms 17 gadiem
Gribēju tik pateikt to, ka Vēbers visu šito pussezonu nebija nevienam vajadzīgs. Secinājumus var izdarīt katrs pats - vai nu prasīja pārāk lielu algu, vai arī nevienam viņu šajā vecumā vairāk nevajag...
Redzēs kā ies, varbūt viņš vēl visiem parādīs...

     [+] [-]

, 2008-02-05 16:13, pirms 17 gadiem
weebers paliidzees biedrinjam!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-02-05 16:29, pirms 17 gadiem
veel labaak : Biedrins, Webbers, Jacksons, Ellis, Davis !! gandriiz ALL-Star sastavs, vel Harringtons uz mainju..ideaali !

     [+] [-]

, 2008-02-05 16:55, pirms 17 gadiem
Mani fascinee visi pesimisti, kuri te seezh LV pie kompjiem un tik spriedelee par starta piecinieku! Dzeki, kaut viens no jums ir redzeejis GSW treninju ar Webbera liidzdaliibu?! Varat pat neatbildeet uz sho retorisko jautaajumu.. Domaaju, ka tikai pashi speeletaaji un Nellijs zina kas un kaa notiek un ja vinji saka, ka Webbers ir labs tad nav pamata vinjiem neticeet. Ta kaa secinaajumus varees izdariit tikai peec speeles ar Bulljiem.

     [+] [-]

, 2008-02-05 17:11, pirms 17 gadiem
Cik atceros, Biedrs pēc sezonas ir brīvais aģents...

     [+] [-]

, 2008-02-05 18:03, pirms 17 gadiem
Ierobežots brīvais aģents

  +1 [+] [-]

, 2008-02-05 18:10, pirms 17 gadiem
Blin (Klinton), Nelsons ar savu īso sastāvu labi Latvijas basketbolā izskatītos...

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 18:10, pirms 17 gadiem
šo piektdien Vēbera kājas jau būs nokritušas..

  +1 [+] [-]

, 2008-02-05 18:12, pirms 17 gadiem
Es esmu par garo duetu Vebers-Biedriņš. ja Vebers nevarēs pavilkt, pats vainīgs.

  -1 [+] [-]

, 2008-02-05 18:27, pirms 17 gadiem
hujova buus!!!


AB speeles laiks samazinaasies veel vairaak

  +1 [+] [-]

, 2008-02-05 18:33, pirms 17 gadiem
Kāpēc vēl vairāk. Vai tad tas ir samazinājies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-05 19:57, pirms 17 gadiem

fearangel, 2008-02-05 14:06
nu tas jau bija zināms, ka Wēbers noņems no laukuma Biedru. neskatoties uz to, ka viņš nav centrs. labi ja 20min biedrs turpmākajās spēlēs dabūs. protams, laiks jau rādīs. vēl jau nevar zināt kā pats Webber spēlēs.


tā būtu liela kļūda, laist Andri tik maz spēlēt. Es paredzu, ka pagaidām Vebers atņems minūtes Alam - viņš ar savu spēli pēdēja laikā nepārliecina.

     [+] [-]

, 2008-02-05 20:19, pirms 17 gadiem
pēc pāris gadiem weberam nāksies iet pensijā un Biedriņš pa šiem pāris gaidiem būs ieguvis diezgan lielu pieredzi un domājams, ka būs vēl labāks labs papildinājums

     [+] [-]

, 2008-02-06 15:36, pirms 17 gadiem
a Vebers maak speelet aizsardziibaa?