Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" uzvar "Grizzlies", Biedriņam divi punkti

Jānis Pārums

"Warriors" uzvar "Grizzlies", Biedriņam divi punkti
Dorels Raits un Andris Biedriņš aizsardzībā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas regulārā čempionāta spēlē pie trešā panākuma šosezon tika latvieša Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" vienība, kas ar 115:109 pārspēja Memfisas "Grizzlies".

Pēc punkts punktā aizvadītās pirmās ceturtdaļas, otrajā "Warriors" veica izrāvienu, no 27:26 panākot 43:33. Nedaudz vēlāk pārsvars tika palielināts līdz +12, taču pāris reizes neveiksmīgi nospēlējot aizsardzībā "kareivju" pārsvars saruka līdz pieciem punktiem. Trīs rezultatīvi noslēgti uzbrukumi puslaika pēdējā minūtē, tostarp Raita tālmetiens trīsarpus sekundes līdz sirēnai ļāva "Warriors" dodies pārtraukumā ar 64:52.

Teicams padevās arī otrā puslaika sākums – pēc Elisa un Raita metieniem "kareivji" panāca 69:52, vēlāk Lī pārsvaru palielināja arī līdz +18 (71:53), taču ne pārāk labi nospēlētā ceturtdaļas beigu fāze ļāva viesiem pietuvoties – 88:83. Vēlāk "Grizzlies" pietuvojās četru punktu attālumā, taču mājinieki kopīgām pūlēm spēja uzvaru nosargāt. Galarezultātā – 115:109.

Lielisku maču "Warriors" rindās aizvadīja Monta Eliss, kuram pavisam nedaudz pietrūka, lai sasniegtu "triple - double" – Eliss guva 39 punktus, izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas, kā arī atdeva astoņas rezultatīvas piespēles. Dorela Raita rēķinā 25 punkti, bet Deivids Lī guva 15 punktus un izcīnīja 16 atlēkušās bumbas. Zaudētāju rindās 35 punkti Rūdijam Gejam.

Andris Biedriņš laukumā devās sākumsastāvā, nospēlēja gandrīz trīsdesmit minūtes (29:56), guva divus punktus (2p. – 1/3), izcīnīja piecas atlēkušās bumbas, atdeva trīs rezultatīvas piespēles, bloķēja vienu pretinieka metienu, pārtvēra vienu piespēli, vienreiz kļūdījās un nopelnīja piecas personiskās piezīmes.

"Lakers", "Hawks" un "Hornets" turpina uzvarēt

Bez zaudējumiem sezonu turpina trīs komandas, kas arī aizvadītajā naktī tika pie panākumiem. Losandželosas "Lakers" izbraukumā ar 112:100 pieveica Sakramento "Kings", bet Kobe Braients izcēlās ar triple double - 30 punkti, 12 rezultatīvas piespēles un 10 atlēkušās bumbas. Atlantas "Hawks" savā laukumā ar 94:85 pieveica Detroitas "Pistons", bet Ņūorleānas "Hornets" tika galā ar Hjūstonas "Rockets" (107:99), kas joprojām spēlē bez panākumiem. "Lakers" un "Hawks" ir pa piecām uzvarām, "Hornets" - četras.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Hawks - Pistons94:85
Nets - Bobcats83:85
Magic - Timberwoves128:86
76ers - Pacers101:76
Celtics - Bucks105:102P
Rockets - Hornets99:107
Nuggets - Mavericks101:102
Jazz - Raptors125:108
Suns - Spurs110:112
Warriors - Grizzlies115:109
Clippers - Thunder107:92
Kings - Lakers100:112

Izmantotie resursi:
nba.com

 +32 [+] [-]

, 2010-11-04 08:17, pirms 15 gadiem
tāda sajūta, ka Andža futeni spēlē, 1/2 stundā vieni vārti!

 +10 [+] [-]

, 2010-11-04 08:21, pirms 15 gadiem
shitaa rakstīja: tāda sajūta, ka Andža futeni spēlē, 1/2 stundā vieni vārti!
Drīzāk Lee ieliek "superstāram" vienos vārtos!

 +26 [+] [-]

, 2010-11-04 08:21, pirms 15 gadiem
ko var darīt 30 min uz laukuma, ja galā ir izmesti tikai 3 metieni? sanāk ka viņš vnk ir skraidījis šurpu turpu visu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-11-04 08:22, pirms 15 gadiem
Un vēl Biedram sliktākais plus-minus komandā. Kaut kāda štruntīga statistika veidojas. Izskatās, ka Deivids Lī raujas par diviem.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-04 08:23, pirms 15 gadiem
bet tas ari ir jāmāk 30 minūtēs 2 punkti, bet iet pamatsastāvā. :]

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 08:24, pirms 15 gadiem
nu skaisti nu

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 08:26, pirms 15 gadiem
Gazol 10 pt., 6 reb. > Biedriņš 2 pt., 5 reb.

Ir jaamaak 30 minuutees izmest 3 metienus, pa metienam 10 minuutees... Izcili...

 +20 [+] [-]

, 2010-11-04 08:30, pirms 15 gadiem
9 miljonu spēlētājs...

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 08:30, pirms 15 gadiem
ThomYork rakstīja: Gazol 10 pt., 6 reb. > Biedriņš 2 pt., 5 reb.

Ir jaamaak 30 minuutees izmest 3 metienus, pa metienam 10 minuutees... Izcili...
Tak šodien bumbu viņam vispār nedeva. Arī rebi nekrita tur kur AB bija ;/

  +7 [+] [-]

, 2010-11-04 08:31, pirms 15 gadiem
Man protams grūti vērtēt, bet visiem spēlētājiem gadās melnās spēles. Šajā gadījumā daudz labāk, ka komanda uzvar. Bez tam, ja jau viņš tika turēts uz laukuma 30 min, tad gan jau kāds pamatojums tam bija.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 08:34, pirms 15 gadiem
Madara Andžam vienkārši neļauj pārpūlēties

     [+] [-]

, 2010-11-04 08:35, pirms 15 gadiem
DoOrDie rakstīja: Tak šodien bumbu viņam vispār nedeva. Arī rebi nekrita tur kur AB bija ;/
Rebiem nav jaakriit rokaa, peec rebien jaaiet/jaaciinaas un jaajuut klur tie buus...

 +28 [+] [-]

, 2010-11-04 08:37, pirms 15 gadiem
kaut kādi dīvaini te komentētāji ("fani") - kad šim statistika lieliska, mazajās minūtēs daudz punktu iet pa gaisu, nu tik tesīs, nu tik būs, bet kad spēlētāju laiž uz laukuma un nokapā lielāko daļu mača (tātad treneri uzticās) un komanda uzvar ... nu ko jums te vairāk vajag? katrā mačā pa 20 punktiem?! vairāk piezīmes Andrim un atkal iet, ka nemāk spēlēt aizsardzībā? i bītīt matos ... kaut kā neizskatās, ka LV saprot basi, vismaz ne tie, kas te tik intensīvi "komentē" ...

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 08:42, pirms 15 gadiem
Bet tomēr piespēles bija 3 un viena no tām skaisti padota Eliasam!

     [+] [-]

, 2010-11-04 08:43, pirms 15 gadiem
ThomYork rakstīja: Rebiem nav jaakriit rokaa, peec rebien jaaiet/jaaciinaas un jaajuut klur tie buus...
Čali ko var izdarīt ja vienā groza pusē stāv AB, otrā Lī, bet Rebi krīt Lī pusē ?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 08:45, pirms 15 gadiem
moskis rakstīja: kaut kādi dīvaini te komentētāji ("fani") - kad šim statistika lieliska, mazajās minūtēs daudz punktu iet pa gaisu, nu tik tesīs, nu tik būs, bet kad spēlētāju laiž uz laukuma un nokapā lielāko daļu mača (tātad treneri uzticās) un komanda uzvar ... nu ko jums te vairāk vajag? katrā mačā pa 20 punktiem?! vairāk piezīmes Andrim un atkal iet, ka nemāk spēlēt aizsardzībā? i bītīt matos ... kaut kā neizskatās, ka LV saprot basi, vismaz ne tie, kas te tik intensīvi "komentē" ...
Taa jau ne tikai basii! Taa ir visurt. Kaut vai tajaa pashaa hokejaa... Vajadzeeja redzeet ,kas te notika peec Vitjaz zaagja. Ok ,es saprotu ,ka vinji nospeleeja slikti un taa nedriikst speleet, bet nu cilveekiem vajadzeetu arii iemaaciities savaldiities un patureet emocijas pie sevis ,nevis visu gaazt aaraa internetaa!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 08:47, pirms 15 gadiem
Galvenajs ka uzvara,uzvarētājus netiesā!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 08:55, pirms 15 gadiem
Tagad komandā ir vairāki, kuri dodas pēc atlēkušajām bumbām un ir rezultatīvi, tādēļ Andžam double-double vairs nebūs bieži

  +7 [+] [-]

, 2010-11-04 08:58, pirms 15 gadiem
AB un piezimes tas ir ka cimds ar roku.
Slēpts komentārs: Dzerevņa

 +20 [+] [-]

, 2010-11-04 09:07, pirms 15 gadiem
Andrim statistika gūtajos punktos atpaliek no Ovečkina statistikas vidēji spēlē gūto punktu ziņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 09:15, pirms 15 gadiem
Ar nepacietību gaidu Levenhaupta komentu !

  +5 [+] [-]

, 2010-11-04 09:16, pirms 15 gadiem
Biedriņš noplosījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 09:18, pirms 15 gadiem
eliot rakstīja: Drīzāk Lee ieliek "superstāram" vienos vārtos!
Atgadini ludzu ka iepriekseja spele veicas Lee? Cik punktus guva?

AB ne ta veiksmigaka spele, bet galvenais, ka komanda vinne. Oponentam Gasolam ari ne parak daudz - zem sezonas videjiem raditajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-11-04 09:20, pirms 15 gadiem
ja katrs spēlētājs vidēji mačā samestu 20 punktus, tad komanda vidēji gūtu pāri pa 200! tā vien šķiet, ka sportacentra vidējais komentētājs tiešām īsti nesaprot basketbola būtību un to, ka nav jāmet 30pt. spēlē, lai 'tiktu pie 30min spēles laika! izlasīju pat komentāru, ka, ja izmesti tikai 3 metieni pa spēli, tad pavadītais laiks uz laukuma ir bijis nelietderīgs, jo notikusi trula skraidīšana pa laukumu...izskatās, ka cilvēki tiešām basketbolu uztver kā spēli, kurā notiek mešana pa grozu un nekas vairāk... čaļi, jums jāiet spēlēt "mīnusos", kur notiek tikai mešana - bez aizardzības! peace!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: shitaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 09:36, pirms 15 gadiem
DoOrDie rakstīja: Čali ko var izdarīt ja vienā groza pusē stāv AB, otrā Lī, bet Rebi krīt Lī pusē ?
Un kaapeec Lee var samest savus punktus un Biedrs pa 30 min. tikai 2???

  +4 [+] [-]

, 2010-11-04 09:39, pirms 15 gadiem
Nu David Lee izmeta 17 metienus un guva 15 punktus 5 no 17 nav tā labākā statistika.

Lee uzdevums jau ir mest, bet kaut kā pagaidām metieni nekrīt, kā viņš vēlētos.

Andrim savukārt bija 1 galvenais uzdevums - neļaut dominēt M Gasol zem groziem, manuprāt 10 punkti un 5 rebi norāda ka M. Gasol nav diži daudz paveicis un AB ir salīdzinoši labi ticis galā ar savu uzdevumu.

 +18 [+] [-]

, 2010-11-04 09:40, pirms 15 gadiem
Protams, Biedriņam statistikas rādītāji ne tie augstākie, bet šodien viņš padarīja labu melno darbu un treneris to novērtēja - cik nu atļāva piezīmju norma, laida spēlēt, arī ceturtās ceturtdaļas pēdējās 5 minūtes, kad izšķīrās spēles liktenis. Kādreiz pavērojiet kā Biedriņš darbojas aizsardzībā - iet palīgā komandas biedriem, kad tie palaiž garām pretspēlētāju, mēģina traucēt katru metienu, neļauj iemest vieglus metienus, atbloķē savu pretspēlētāju, ļaujot atlēkušo bumbu savākt komandas biedriem. Tas arī ir šis melnais darbs, ko treneris spēj novērtēt. Protams, daudziem kaitina pārāk lielā Biedriņa centība, spēlējot aizsardzībā, bet viņš ir viens no retajiem, kas darbojas tikai komandas interesēs, nemēģinot savākt sev statistiku.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 09:44, pirms 15 gadiem
Runājot par piezīmēm, savulaik leģendārais treneris I.Pļaviņš mēdza teikt, ka, ja tu nospēlē lielāku daļu spēles un tev ir tikai 1 vai 2 piezīmes, tas nozīmē, ka tu nestrādā pietiekami aktīvi aizsardzībā.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-04 09:55, pirms 15 gadiem
ThomYork rakstīja: Un kaapeec Lee var samest savus punktus un Biedrs pa 30 min. tikai 2???
Katram savi uzdevumi laukuma. Rodmenam Cikagas laikos pie videji nospeletam 30-35 min spele bija ~5 punkti, vai vins bija slikts speletajs?
Nesalidzinu AB ar Rodmanu, vienkarsi tas loti labi parada, ka speletajam var but loti dazadi uzdevumi.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 10:00, pirms 15 gadiem
shitaa rakstīja: tas kas kaut ko nesaprot šķiet esi Tu, 1/2 stundā 3 metieni pamatcentram ir komentēšanas vērts sniegums.
Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-11-04 10:12, pirms 15 gadiem
Varam priecāties par komandas uzvaru bet sajūsmināties par Andra sniegumu gan nav iemesla. Ja nekļūdos tad tā Biedriņš spēlēja pirmajā sezonā kad līguma summa nebija samērojama ar pašreizējo un viņš nebija pamatcentrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 10:16, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: Katram savi uzdevumi laukuma. Rodmenam Cikagas laikos pie videji nospeletam 30-35 min spele bija ~5 punkti, vai vins bija slikts speletajs?
Nesalidzinu AB ar Rodmanu, vienkarsi tas loti labi parada, ka speletajam var but loti dazadi uzdevumi.
Es to visu labi saprotu. To saki tiem, kuriem Andris ir superstaars.... Nu nav vinsh punktu mashiina un nebuus...
Aizsardziiba, bloki, rebi - tas ir Andra...
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 10:27, pirms 15 gadiem
Kroks rakstīja: Biedrs laikam pēc tusiņa bija
Nespriedz pēc sevis un, ja neredzēji spēli, tad vismaz paturi savus tizlos komentus pie sevis..

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 10:30, pirms 15 gadiem
Andris šonakt aizvadīja patiešām labu spēli. Lai arī nav sasniegts Quattro-quattro, tā galvenajā komponentā (Dž.Viljamss savā "Policejisms basketbolā" 4.nodaļā "Policista statistikas vēlamais modelis" norāda, ka svarīgākais tomēr ir piezīmes) ir darbojies atzīstami.
2 punkti Andrim ir ļoti labs rādītājs. Varbūt varēja vēlēties 3 vai 4 punktus, taču tas jau vairāk ir tādā vēlamības izteiksmē. 0-2 punkti ir pietiekami normāli šādas misijas spēlētājam.

Kā lielisku sasniegumu ir jāatzīmē fakts, ka Andris joprojām nav nonācis uz soda metiena līnijas. Te Andris spējis pārsniegt Dž.Viljamsa noteikto maksimālo robežu, kuru policistam nebvajadzētu pārkāpt- 0,4FT vidēji spēlē.
Slēpts komentārs: Zebiekste007

  +5 [+] [-]

, 2010-11-04 10:44, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
un ne jau tikai Entonijs viens tāds, piemēram:

Taisons čendlers - 3 spēles pamatā, vidēji izmesti 2 metienu gandrīz 25 minūtēs, tiesa, izmesti arī 12 sodi.
Emeka Okafors - 3 spēles pamatā, vidēji izmesti 5 metieni 25minūtēs.
Ronijs Turiafs - 3 spēles, vidēji izmesti 2 metieni 23 minūtēs, tiesa, iemesti arī 6 no 12 sodiem.
Bens Voless - 4 spēles pamatā, vidēji izmesti gandrīz 4 metieni 24 minūtēs, tiesa, izmesti arī 13 sodi, no kuriem gan iemesti tikai 4.
Čaks Heizs - 3 spēlēs, 1 pamatā, vidēji izmesti 3 metieni 24 minūtēs.

un tie ir tikai spilgtākie - neskaitot centrus, kuri izmet pa 5-6 metieniem spēlē, kas arī nav diezko daudz!
morāle - ja centram alga ir 10m sezonā, tas nenozīmē, ka viņam līgums ir jāatsrādā ar n-tajiem metieniem pa spēli, jo ne jau visi pēc būtības ir skoreri - kādam arī defā jāspēlē un melnais darbs jādara!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 11:03, pirms 15 gadiem
Bljin nu tas nav normaali 3 metieni 30 minuutees,slikta speele vinjam!

Prieks,ka ''Hornets'' ar CP3 atgrieshanos speelee tikpat labi kaa vecajos labajos laikos
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:18, pirms 15 gadiem
ThomYork rakstīja: Rebiem nav jaakriit rokaa, peec rebien jaaiet/jaaciinaas un jaajuut klur tie buus...
Tu pirms muldi noskaties spēli, auns. Biedriņš tik daudz reizes atbloķēja Gasolu un pārējos, lai Jūsu visi Lī utt. varētu vieglas bumbas dabūt.Galvenais ir komandas uzvara, un viņš tajā ieguldīja ļoti lielu darbu.

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:18, pirms 15 gadiem
ThomYork rakstīja: Rebiem nav jaakriit rokaa, peec rebien jaaiet/jaaciinaas un jaajuut klur tie buus...
to vienkarsi sauc par vietas izvēli!
Slēpts komentārs: BoW WoW

  +6 [+] [-]

, 2010-11-04 11:23, pirms 15 gadiem
Tā liekas, ka 9 no 10 sportacentra komentētājiem ir idioti... Jums laikam nesaprast, ka basketbols nav tikai punktu gūšana un ka Biedriņš nav un nebūs aktīvākais metējs komandā... Īpaši jau tagad, kad garajā galā ir spēlētājs, kurš tomēr nenoliedzami uzbrukumā ir labāks par Biedriņu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:24, pirms 15 gadiem
BoW WoW rakstīja: nu pa taam 30min, aizsardziibaa jau ar neko TAADU nav izdariijis.
bloķēja VIENU pretinieka metienu, pārtvēra VIENU piespēli,
aa jaa un veel tik 5 rebi...
Šķiet aizmirsi par to, ka sagādāja Gazolam priekš viņa standartiem sūdīgu spēli...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:25, pirms 15 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Savā intervijā norvēģu laikrakstam Nyheter Smārts, starp citu, teica, ka pirms sezonas esot bijusi doma aizliegt Andrim pa grozu mest vispār (kā savulaik tika izdarīts Bruno Pētersonam), taču pirmssezonas spēles skaidri parādījušas, ka Andris no groza apakšas var iemest un tādēļ šāds lēmums nav pieņemts.
Nu gan tu dod Šis ir viens no lielākajiem idiotismiem, ko no tevis esmu dzirdējis

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:31, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
Tur es tev pilnīgi piekrītu, bet ir viens bet-cik saņem Biedriņš un cik saņem Miami centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:39, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
nu atbilde vienkārša Wade,James un Bosh

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 11:40, pirms 15 gadiem
moskis rakstīja: kaut kādi dīvaini te komentētāji ("fani") - kad šim statistika lieliska, mazajās minūtēs daudz punktu iet pa gaisu, nu tik tesīs, nu tik būs, bet kad spēlētāju laiž uz laukuma un nokapā lielāko daļu mača (tātad treneri uzticās) un komanda uzvar ... nu ko jums te vairāk vajag? katrā mačā pa 20 punktiem?! vairāk piezīmes Andrim un atkal iet, ka nemāk spēlēt aizsardzībā? i bītīt matos ... kaut kā neizskatās, ka LV saprot basi, vismaz ne tie, kas te tik intensīvi "komentē" ...
viss jau buutu labi, Andris vareetu vaakt 2 pts un 4 rebus videeji speelee, bet vai par to vinjam maksaaa 50 vai cik tur miljonus?? no vinja gaida vairaak!!!

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:42, pirms 15 gadiem
suicidakuilis rakstīja: Tur es tev pilnīgi piekrītu, bet ir viens bet-cik saņem Biedriņš un cik saņem Miami centrs
Un cik saņem Džermeins ONīls?
Tad, kad viņam noteica ciparu viņš bija stabils double-double vecis, taka nevar sūdzēties. Gluži tāpat kā Džermeins, kā Okafors, kā Čandlers un vēl daži, kas nemaz vairs NBA nespēlē.
Protmas, ka līmenis ir krities, bet ir lietas, aks izdodas labāk, bet šoreiz jau ne par to.
P.S.
Entonijam laikam kaut kādi 800 tūkstoši algā, skaidri nezinu, bet nu trīs gadus jau tikai līgā, lielākais līgums viņam vēl priekšā...

  +5 [+] [-]

, 2010-11-04 11:42, pirms 15 gadiem
Noskatījos šo spēli - AB spēlēja tīri aizsardzība, ļoti labi tiekot tur galā! Jā, viņa stati nav lieli (bloki, pārķertās), bet viņš piespieda daudz kļūdīties pretiniekam un sagādāja vairākus "steelus" un atlēkošās citiem.
AB pat pirmajā puslaikā nevienu metienu neizdarīja un vismaz 2 no 3 metieniem bija vienkārši cīņā par "offencive reb.". Tie, kas skatījās spēli - tiem ir skaidrs, ko AB darīja šajā spēlē un izdarīja viņš to labi.
Tie, kuri neskatījās - jā, pēc statiem tā vien liekas, ka neko viņš tur nav darījis, bet tamdēļ jau nav jānoliek spēlētājs par sūdīgu spēli, ja to spēli nemaz nav redzējis!!! Jo nospēlēja viņš tiešām labi un tieši aizsardzībā!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:42, pirms 15 gadiem
un nesakiet ka nedod bumbu, jautaajums kaapeec?? varbuut vinsh neattaisno ceriibas un nemaak apspeeleet, cik redzeejis esmu viunjam ir 1 vai 2 kustiibas, aizsargiem tas ir zinaams un liidz ar to naw gruuti nosegt, bet Andrim jau labi, naudu sanjem bet ambiicijas nekaadas, dara savu melno darbu

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:43, pirms 15 gadiem
mdam, "eksperti", kā vienmēr izceļās ... it kā baskets sastāv vien no mešanas pa grozu un atlēkušajām bumbām ... ir vilcējspēki, kas met iekšā, bet ir tie, kas dara melno darbu - bez tiem melnā darītājiem komanda var izvilkt vienu, divas, 5 spēles, bet ne ilgtermiņā ... te var redzēt tos, kas neskatās basketu un paši to nespēlē - uz dumjām piezīmēm neapvainošos

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:43, pirms 15 gadiem
m.ozols rakstīja: nu atbilde vienkārša Wade,James un Bosh
arī pirms Džeimsa un Boša ierašānās, Entonijs spēlēja pamatā un pa grozu uzmeta labi, ja 1reiz pa spēli.

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:46, pirms 15 gadiem
m.ozols rakstīja: nu atbilde vienkārša Wade,James un Bosh
Tā nu gan nav, Entonijs lielāko spēles daļu laukumā ir tad, kad laukumā nav Bošs, turklāt bumbu arī viņš dabūn, bet principā nemet, izspēlē uz āru, tas nav viņa darbs, viņam laukumā liek darīt citas lietas, nevis atbrīvoties metienam. Ja LBJ, Bošs vai Vieds būtu tik nedāsni, ka nabagu uz nullēm gribētu atstāt, tad Džounsam nebūtu tik daudz punktu un Hazlemam neviens double-double.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:49, pirms 15 gadiem
vot penali jus! acimredzami visa spele gaja uz elisu. ja ta var uzvaret, tad lai ta arī spele. bus ari komandas ar vaju garo galu un tad ab un dlee spides

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:50, pirms 15 gadiem
BoW WoW rakstīja: nu pa taam 30min, aizsardziibaa jau ar neko TAADU nav izdariijis.
bloķēja VIENU pretinieka metienu, pārtvēra VIENU piespēli,
aa jaa un veel tik 5 rebi...
1. tu kaut reizi mūžā esi redzējis, kā spēlē basketbolu, vai arī tu par basketbolu spried tikai apskatot box score?
2. tu vispār saproti ko basketbolā nozīmē termins - "melnais darbs"?
tā vien rādās, ka tavā uztverē laba spēle bijusi tad, ja spēlētājs ir savācis triple double vai dd kā minimums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 12:18, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
Tas tikai liecina, ka šīs komandas (GSW, MIA) neveido spēli ap saviem centriem, nav ne vajadzības ne iespējas. Nu labi, lai tā būtu. Mēs tikai gaidām no Andra drusku ko citu. ka tik nākamgad Lietuvā Andža aiz pieraduma nestāv tik uz blokiem mazajiem.

     [+] [-]

, 2010-11-04 12:18, pirms 15 gadiem
mēness rakstīja: andzha paliek sliktaaks ar laiku.
Sliktaaks, nee tieshi labaaks, ja neesi redzeejis speeles nesapratisi.
Uzbrukumaa paradijushas jaunas kustibas, aizsardziba pretinieki vairs tik izteikti neiet uz grozu, kad laukumaa ir Biedrins, vairaak censhas met pustaalos Gazols, Skola to darija ipashi aktiivi.

     [+] [-]

, 2010-11-04 12:23, pirms 15 gadiem
BoW WoW rakstīja: nu pa taam 30min, aizsardziibaa jau ar neko TAADU nav izdariijis.
bloķēja VIENU pretinieka metienu, pārtvēra VIENU piespēli,
aa jaa un veel tik 5 rebi...
Sarkasms ir laba lieta. Pasmieties mēs varam par visiem un pat darīt to ar īpašu talantu. Tavi liktie uzsvari ir pietiekami LABI, lai liktu saprast, ka Biedrs tavās acīs NEKO NAV IZDARĪJIS, tipa ar domu loosers?! Nu pasaki uzreiz, ka esi neglābjami gudrs un lepojies ar sevi.

Ja Tev tik ļoti kaitina Biedriņš, tad nelasi tos sūdus kas ir saistīti ar viņu. Bet, ja tomēr nevari savaldīties un tas Tevi tik ļoti uzbudina un sniedz morālu pacilātību nolikt viņu - dari tā...tikai atceries, ka viņš atšķirībā no Tevis un manis spēlē NBA un pelna miljonu.

     [+] [-]

, 2010-11-04 12:31, pirms 15 gadiem
Pēc statiem skatoties nemaz nav tik slikti ja ņem vērā ka viņš nav punktu mašīna jeb ka tur viņus sauc!!! piespēles pēris rebs un garšoks un pat steal!!! un cerams ka tas ir tikai sezonas sākums!! good luck!

Bet Rondo ir un paliek meistars!!! 17 asists šonakt atkal!! Nezvērs!!!

     [+] [-]

, 2010-11-04 12:49, pirms 15 gadiem
Oi ku daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 13:04, pirms 15 gadiem
trakais v.5 rakstīja: njā maksāt viņam 9ļimonus sezonā par 2p un 5rebiem? ahujel
Viņam nemaksā par vienu spēli Tu āpsi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-04 13:17, pirms 15 gadiem
trakais v.5 rakstīja: par tiem 9ļimoniem sezonā,varētu LBL kādas 3komandas izveidot ar labiem ārzemniekiem
Skaudība tevi novedīs kapā....

     [+] [-]

, 2010-11-04 13:39, pirms 15 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Savā intervijā norvēģu laikrakstam Nyheter Smārts, starp citu, teica, ka pirms sezonas esot bijusi doma aizliegt Andrim pa grozu mest vispār (kā savulaik tika izdarīts Bruno Pētersonam), taču pirmssezonas spēles skaidri parādījušas, ka Andris no groza apakšas var iemest un tādēļ šāds lēmums nav pieņemts.
Savā intervijā amerikāņu medijiem Andris Biedriņš atdzinis, ka Smārts viņam liek vairāk mest pa grozu un vairāk kombinācijas veido uz viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 14:25, pirms 15 gadiem
Biedriņš zvērs Es vakar rakstīju, ka būs 4+6, bet nē pārskaitījos Es arī nesaprotu ko viņš 30 minūtēs ir darījis laukumā, ja ir izmetis 3 metienus. Labi savāc minimums 10 rebus to viņš arī nevar. Pēc līguma beigām viņam nba durvis būs slēgtas.

     [+] [-]

, 2010-11-04 14:27, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts, 05:05, pirms 9 stundām, atbildēt
Atcelt Ziņot
Līdz spēles sākumam apmēram pusstunda. Lī iesilda treniņā nedaudz savainoto kreisās rokas elkoni. Izskatās, ka tas nopietnas problēmas spēlei neradīs.


Pazors pa visu ģīmi
gribēja notēlot lielo ekspertu, kurš ir lietas kursā par to, ko visi pirms spēles dara, bet nesanāca - pulksteņu griešana pirms nedēļas tik ļoti sagrozījusi galvu, ka Lī jau halucinācijās rādās

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 14:27, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts, 05:05, pirms 9 stundām, atbildēt
Atcelt Ziņot
Līdz spēles sākumam apmēram pusstunda. Lī iesilda treniņā nedaudz savainoto kreisās rokas elkoni. Izskatās, ka tas nopietnas problēmas spēlei neradīs.


Pazors pa visu ģīmi
Neuzskatu, ka Lī par šo spēli būtu pazors pa visu ģīmi, kā Tu saki. Tomēr stabils double-double sanāca. Vienīgi slikti, ka negatīvs lietderības kofs. Diemžēl Andrim gan sanāca vēl bēdīgāks +/-.

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 14:30, pirms 15 gadiem
Jā, pirms spēles Lī intensīvi ielocīja roku, jo tiešām treniņā bija saņēmis sitienu.

     [+] [-]

, 2010-11-04 14:46, pirms 15 gadiem
Par Biedriņu...nu it kā savu melno darbu laukumā padarīja labi, bet tik un tā lai kā te daudzi bļautu, ka Andris nav nekāds superstārs, no viņā tomēr tiek gaidīts daudz vairāk, jo to ka viņš va daudz vairāk visi zin!
Kobe gan vienkārši monstrs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 15:12, pirms 15 gadiem
Ko jūs te visi piekasās par 3 metieniem , ja viņam vsp nedod bumbu vismaz es neredzēju tad ar ko viņš metīs pa grozu ar tupelēm vai ?

     [+] [-]

, 2010-11-04 15:36, pirms 15 gadiem
Atzīsim, ka 30min ir jāiemet/jāizmet vairāk metienu! Aizsardzība, melnais darbs, tika izpildīts ļoti labi!

     [+] [-]

, 2010-11-04 15:44, pirms 15 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Biedriņš zvērs Es vakar rakstīju, ka būs 4+6, bet nē pārskaitījos Es arī nesaprotu ko viņš 30 minūtēs ir darījis laukumā, ja ir izmetis 3 metienus. Labi savāc minimums 10 rebus to viņš arī nevar. Pēc līguma beigām viņam nba durvis būs slēgtas.
Var redzēt, ka šī nav Tava sadaļa, kur atstāt savus komentārus! Labāk paliec pie hokeja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 15:51, pirms 15 gadiem
INGUZEENS rakstīja: un nesakiet ka nedod bumbu, jautaajums kaapeec?? varbuut vinsh neattaisno ceriibas un nemaak apspeeleet, cik redzeejis esmu viunjam ir 1 vai 2 kustiibas, aizsargiem tas ir zinaams un liidz ar to naw gruuti nosegt, bet Andrim jau labi, naudu sanjem bet ambiicijas nekaadas, dara savu melno darbu
Tavs pēdējais apgalvojums ir izcili tups. Domugājiens izcils...

Par pirmo daļu arī var papriecāties...Ja Tev ir neskaidrības uzzvani Smārtam un paprasi: WTF...is Biedrs doing 30min on the field...Punktu mašīnas GSW ir citas, bet Biedrs dara savu darbu, kuru treneris novērtē. Kaut vai to pašu darba apjomu, kuru aprakstīja cilvēki, kuri redzēja šo spēli. Protams visi priecātos redzēt status, piemēram, 15+10 vai otrādi, bet būsim reāli. Biedrs ir tāds kāds ir un nemālēsim jaunu Gasolu vai Lebronu. Nav viņš tāds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 16:49, pirms 15 gadiem
Vieni AB slavē ,otri lamā.Manuprāt taisnība ir kā vieniem tā otriem.Protams Andris atstrādā aizsardzībā un pilda trenera dotos uzdevumus.Mest pa grozu ,cik var nojaust, šajos uzdevumos neietilpst.Bet no otras puses ,sākumsastāva centram,ar lielu spēles laiku un iespaidīgu līgumu.........Laikam jau tieši līguma cipari ir tie kas garantē vietu sastāvā .

     [+] [-]

, 2010-11-04 17:03, pirms 15 gadiem
Noskatījos visu šo spēli, un jāsaka, ka man patika, kā warriors spēlēja. Katrā gadījumā Smārts neeksperimentē ar sastāvu, kā to darīja Nelsons, plus aizsardzība noteikti ir uzlabojusies, spēlējot pie Smārta. Kas attiecas uz Andri, tad noteikti viņš ir Nr. 1 vecis aizsardzībā šajā komandā (stīls pret Gasolu bija vien tā vērts) un tas nekas, ka punkti maz, galvenais lai komandai iet labi. P.S. zinu, ka ir sezonas sākums un tā, taču Warrioriem būt playoff.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 17:14, pirms 15 gadiem
Zebiekste007 rakstīja: Protams, Biedriņam statistikas rādītāji ne tie augstākie, bet šodien viņš padarīja labu melno darbu un treneris to novērtēja - cik nu atļāva piezīmju norma, laida spēlēt, arī ceturtās ceturtdaļas pēdējās 5 minūtes, kad izšķīrās spēles liktenis. Kādreiz pavērojiet kā Biedriņš darbojas aizsardzībā - iet palīgā komandas biedriem, kad tie palaiž garām pretspēlētāju, mēģina traucēt katru metienu, neļauj iemest vieglus metienus, atbloķē savu pretspēlētāju, ļaujot atlēkušo bumbu savākt komandas biedriem. Tas arī ir šis melnais darbs, ko treneris spēj novērtēt. Protams, daudziem kaitina pārāk lielā Biedriņa centība, spēlējot aizsardzībā, bet viņš ir viens no retajiem, kas darbojas tikai komandas interesēs, nemēģinot savākt sev statistiku.
Perfekti teikts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 17:24, pirms 15 gadiem
Šī spēle savā ziņā bija ļoti simboliska un iezīmēja tendences tekošjai sezonai- Biedriņš kā izteikti defensīvais spēlētājs, kuram treneris uzticās (to pierāda ilgais spēles laiks ap 30 minūtēm), neatkarīgi no gūto punktu daudzuma.
Pilnīgs abloms visiem DD cerību lolotājiem, redzams, ja arī kādā spēlē to sasniegs, tā būs vairāk sagadīšanās nekā likumsakarība. Visspilgtāk situāciju raksturo fakts, ka komandas pamatcentrs 4 spēlēs NE REIZI NAV STĀJIES UZ SODA METIENU LĪNIJAS- tas ir vnk neticami un skaidri norāda, ka viņš pats izvairās no kontakta cīņas uzbrukumā un arī komandas biedri zina, ka viņš joprojām negrib (nespēj) iemest sodiņu, tāpēc labāk viņam bumbu piespēlē tikai pilnīgi brīvam esam.

     [+] [-]

, 2010-11-04 17:37, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Šī spēle savā ziņā bija ļoti simboliska un iezīmēja tendences tekošjai sezonai- Biedriņš kā izteikti defensīvais spēlētājs, kuram treneris uzticās (to pierāda ilgais spēles laiks ap 30 minūtēm), neatkarīgi no gūto punktu daudzuma.
Pilnīgs abloms visiem DD cerību lolotājiem, redzams, ja arī kādā spēlē to sasniegs, tā būs vairāk sagadīšanās nekā likumsakarība. Visspilgtāk situāciju raksturo fakts, ka komandas pamatcentrs 4 spēlēs NE REIZI NAV STĀJIES UZ SODA METIENU LĪNIJAS- tas ir vnk neticami un skaidri norāda, ka viņš pats izvairās no kontakta cīņas uzbrukumā un arī komandas biedri zina, ka viņš joprojām negrib (nespēj) iemest sodiņu, tāpēc labāk viņam bumbu piespēlē tikai pilnīgi brīvam esam.
Cik lielā mērā šada spēles maniere sarežģī visas komandas spēli?Kā šāda taktika ietekmēs AB spēles stilu ,kāds tas izveidosies?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 17:46, pirms 15 gadiem
POLICISTS!

Tagad lieku reizi var pārliecināties kāda loma i Biedram komandā, uzbrukums tas noteikti nav...

nav ko māžoties Biedram uzbrukumā tur dot bumbu veel, ja komandā tādi uzbrukuma noslēdzēji kā Elis, Curry, Lee, Raits..uzbrukumā vnk nav Biedram vieta kur ielīst....tāpē jāpilda policista pienākumi

     [+] [-]

, 2010-11-04 20:16, pirms 15 gadiem
lyla rakstīja: Tavs pēdējais apgalvojums ir izcili tups. Domugājiens izcils...

Par pirmo daļu arī var papriecāties...Ja Tev ir neskaidrības uzzvani Smārtam un paprasi: WTF...is Biedrs doing 30min on the field...Punktu mašīnas GSW ir citas, bet Biedrs dara savu darbu, kuru treneris novērtē. Kaut vai to pašu darba apjomu, kuru aprakstīja cilvēki, kuri redzēja šo spēli. Protams visi priecātos redzēt status, piemēram, 15+10 vai otrādi, bet būsim reāli. Biedrs ir tāds kāds ir un nemālēsim jaunu Gasolu vai Lebronu. Nav viņš tāds...
tieshi taa - paarmaksaats

     [+] [-]

, 2010-11-05 00:14, pirms 15 gadiem
Blin besii araa ka komentaaros lien visaadi tiini kas basketbola bumbu tikai TV redzeejushi.
Sen jau rakstiiju ka Biedrins nekad nebuus punktu mashina, vins ir labs ciinjaa zem groziem, aizsardziibaa un paskatieties uzbrukumaa ko vins dara- bloki, noskrieshanas caur vinju - Ellis lielu dalju punktu guust ar Andra netiesu liidzdaliibu.
Ja nejeedzat neko no basketa - tad nelienat komentos. Loti labu speeli Andris aizvadiija.
Atskiriibaa no jums vins lieliski dara savu darbu un sanjem attieciigu atalgojumu. Taa ka beidzat chiiksteet skaugi.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-05 00:19, pirms 15 gadiem
Gribeeju veel piebilst ka liela dalja nemaz nemaak pareizi skatiities basketbolu kur nu veel izprast taa patieso buutiibu.
Lielaakaa dalja ar aciim tikai seko liidzi bumbas kustiibai un neko vairaak neredz kas tajaa briidi notiek citaas laukuma vietaas - piem. kaada ciinja notiek starp centriem par poziiciju soda laukumaa, kur paarvietojas paareejie speeleetaaji.
Bet veel interesantaak paveerot nevis uzbruukoshos speeleetaajus bet aizsardziibas speeleetaajus.
Iemaacieties vispirms skatiities basketu vispusiigi un tad spriezhat labi kaads speeleetajs nospeeleeja vai nee....

  -1 [+] [-]

, 2010-11-05 07:10, pirms 15 gadiem
belluschi rakstīja: Andrim statistika gūtajos punktos atpaliek no Ovečkina statistikas vidēji spēlē gūto punktu ziņā
hahaha labs!