Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" uzvar "Grizzlies", Biedriņam divi punkti

Jānis Pārums

"Warriors" uzvar "Grizzlies", Biedriņam divi punkti
Dorels Raits un Andris Biedriņš aizsardzībā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas regulārā čempionāta spēlē pie trešā panākuma šosezon tika latvieša Andra Biedriņa pārstāvētā Goldensteitas "Warriors" vienība, kas ar 115:109 pārspēja Memfisas "Grizzlies".

Pēc punkts punktā aizvadītās pirmās ceturtdaļas, otrajā "Warriors" veica izrāvienu, no 27:26 panākot 43:33. Nedaudz vēlāk pārsvars tika palielināts līdz +12, taču pāris reizes neveiksmīgi nospēlējot aizsardzībā "kareivju" pārsvars saruka līdz pieciem punktiem. Trīs rezultatīvi noslēgti uzbrukumi puslaika pēdējā minūtē, tostarp Raita tālmetiens trīsarpus sekundes līdz sirēnai ļāva "Warriors" dodies pārtraukumā ar 64:52.

Teicams padevās arī otrā puslaika sākums – pēc Elisa un Raita metieniem "kareivji" panāca 69:52, vēlāk Lī pārsvaru palielināja arī līdz +18 (71:53), taču ne pārāk labi nospēlētā ceturtdaļas beigu fāze ļāva viesiem pietuvoties – 88:83. Vēlāk "Grizzlies" pietuvojās četru punktu attālumā, taču mājinieki kopīgām pūlēm spēja uzvaru nosargāt. Galarezultātā – 115:109.

Lielisku maču "Warriors" rindās aizvadīja Monta Eliss, kuram pavisam nedaudz pietrūka, lai sasniegtu "triple - double" – Eliss guva 39 punktus, izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas, kā arī atdeva astoņas rezultatīvas piespēles. Dorela Raita rēķinā 25 punkti, bet Deivids Lī guva 15 punktus un izcīnīja 16 atlēkušās bumbas. Zaudētāju rindās 35 punkti Rūdijam Gejam.

Andris Biedriņš laukumā devās sākumsastāvā, nospēlēja gandrīz trīsdesmit minūtes (29:56), guva divus punktus (2p. – 1/3), izcīnīja piecas atlēkušās bumbas, atdeva trīs rezultatīvas piespēles, bloķēja vienu pretinieka metienu, pārtvēra vienu piespēli, vienreiz kļūdījās un nopelnīja piecas personiskās piezīmes.

"Lakers", "Hawks" un "Hornets" turpina uzvarēt

Bez zaudējumiem sezonu turpina trīs komandas, kas arī aizvadītajā naktī tika pie panākumiem. Losandželosas "Lakers" izbraukumā ar 112:100 pieveica Sakramento "Kings", bet Kobe Braients izcēlās ar triple double - 30 punkti, 12 rezultatīvas piespēles un 10 atlēkušās bumbas. Atlantas "Hawks" savā laukumā ar 94:85 pieveica Detroitas "Pistons", bet Ņūorleānas "Hornets" tika galā ar Hjūstonas "Rockets" (107:99), kas joprojām spēlē bez panākumiem. "Lakers" un "Hawks" ir pa piecām uzvarām, "Hornets" - četras.

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
Hawks - Pistons94:85
Nets - Bobcats83:85
Magic - Timberwoves128:86
76ers - Pacers101:76
Celtics - Bucks105:102P
Rockets - Hornets99:107
Nuggets - Mavericks101:102
Jazz - Raptors125:108
Suns - Spurs110:112
Warriors - Grizzlies115:109
Clippers - Thunder107:92
Kings - Lakers100:112

Izmantotie resursi:
nba.com

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 09:44, pirms 14 gadiem
Runājot par piezīmēm, savulaik leģendārais treneris I.Pļaviņš mēdza teikt, ka, ja tu nospēlē lielāku daļu spēles un tev ir tikai 1 vai 2 piezīmes, tas nozīmē, ka tu nestrādā pietiekami aktīvi aizsardzībā.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-04 09:55, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Un kaapeec Lee var samest savus punktus un Biedrs pa 30 min. tikai 2???
Katram savi uzdevumi laukuma. Rodmenam Cikagas laikos pie videji nospeletam 30-35 min spele bija ~5 punkti, vai vins bija slikts speletajs?
Nesalidzinu AB ar Rodmanu, vienkarsi tas loti labi parada, ka speletajam var but loti dazadi uzdevumi.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 10:00, pirms 14 gadiem
shitaa rakstīja: tas kas kaut ko nesaprot šķiet esi Tu, 1/2 stundā 3 metieni pamatcentram ir komentēšanas vērts sniegums.
Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-11-04 10:12, pirms 14 gadiem
Varam priecāties par komandas uzvaru bet sajūsmināties par Andra sniegumu gan nav iemesla. Ja nekļūdos tad tā Biedriņš spēlēja pirmajā sezonā kad līguma summa nebija samērojama ar pašreizējo un viņš nebija pamatcentrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 10:16, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Katram savi uzdevumi laukuma. Rodmenam Cikagas laikos pie videji nospeletam 30-35 min spele bija ~5 punkti, vai vins bija slikts speletajs?
Nesalidzinu AB ar Rodmanu, vienkarsi tas loti labi parada, ka speletajam var but loti dazadi uzdevumi.
Es to visu labi saprotu. To saki tiem, kuriem Andris ir superstaars.... Nu nav vinsh punktu mashiina un nebuus...
Aizsardziiba, bloki, rebi - tas ir Andra...
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 10:27, pirms 14 gadiem
Kroks rakstīja: Biedrs laikam pēc tusiņa bija
Nespriedz pēc sevis un, ja neredzēji spēli, tad vismaz paturi savus tizlos komentus pie sevis..

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 10:30, pirms 14 gadiem
Andris šonakt aizvadīja patiešām labu spēli. Lai arī nav sasniegts Quattro-quattro, tā galvenajā komponentā (Dž.Viljamss savā "Policejisms basketbolā" 4.nodaļā "Policista statistikas vēlamais modelis" norāda, ka svarīgākais tomēr ir piezīmes) ir darbojies atzīstami.
2 punkti Andrim ir ļoti labs rādītājs. Varbūt varēja vēlēties 3 vai 4 punktus, taču tas jau vairāk ir tādā vēlamības izteiksmē. 0-2 punkti ir pietiekami normāli šādas misijas spēlētājam.

Kā lielisku sasniegumu ir jāatzīmē fakts, ka Andris joprojām nav nonācis uz soda metiena līnijas. Te Andris spējis pārsniegt Dž.Viljamsa noteikto maksimālo robežu, kuru policistam nebvajadzētu pārkāpt- 0,4FT vidēji spēlē.
Slēpts komentārs: Zebiekste007

  +5 [+] [-]

, 2010-11-04 10:44, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
un ne jau tikai Entonijs viens tāds, piemēram:

Taisons čendlers - 3 spēles pamatā, vidēji izmesti 2 metienu gandrīz 25 minūtēs, tiesa, izmesti arī 12 sodi.
Emeka Okafors - 3 spēles pamatā, vidēji izmesti 5 metieni 25minūtēs.
Ronijs Turiafs - 3 spēles, vidēji izmesti 2 metieni 23 minūtēs, tiesa, iemesti arī 6 no 12 sodiem.
Bens Voless - 4 spēles pamatā, vidēji izmesti gandrīz 4 metieni 24 minūtēs, tiesa, izmesti arī 13 sodi, no kuriem gan iemesti tikai 4.
Čaks Heizs - 3 spēlēs, 1 pamatā, vidēji izmesti 3 metieni 24 minūtēs.

un tie ir tikai spilgtākie - neskaitot centrus, kuri izmet pa 5-6 metieniem spēlē, kas arī nav diezko daudz!
morāle - ja centram alga ir 10m sezonā, tas nenozīmē, ka viņam līgums ir jāatsrādā ar n-tajiem metieniem pa spēli, jo ne jau visi pēc būtības ir skoreri - kādam arī defā jāspēlē un melnais darbs jādara!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 11:03, pirms 14 gadiem
Bljin nu tas nav normaali 3 metieni 30 minuutees,slikta speele vinjam!

Prieks,ka ''Hornets'' ar CP3 atgrieshanos speelee tikpat labi kaa vecajos labajos laikos
Slēpts komentārs: Ādams Ludvigs Lēvenhaupts

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:18, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Rebiem nav jaakriit rokaa, peec rebien jaaiet/jaaciinaas un jaajuut klur tie buus...
Tu pirms muldi noskaties spēli, auns. Biedriņš tik daudz reizes atbloķēja Gasolu un pārējos, lai Jūsu visi Lī utt. varētu vieglas bumbas dabūt.Galvenais ir komandas uzvara, un viņš tajā ieguldīja ļoti lielu darbu.

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:18, pirms 14 gadiem
ThomYork rakstīja: Rebiem nav jaakriit rokaa, peec rebien jaaiet/jaaciinaas un jaajuut klur tie buus...
to vienkarsi sauc par vietas izvēli!
Slēpts komentārs: BoW WoW

  +6 [+] [-]

, 2010-11-04 11:23, pirms 14 gadiem
Tā liekas, ka 9 no 10 sportacentra komentētājiem ir idioti... Jums laikam nesaprast, ka basketbols nav tikai punktu gūšana un ka Biedriņš nav un nebūs aktīvākais metējs komandā... Īpaši jau tagad, kad garajā galā ir spēlētājs, kurš tomēr nenoliedzami uzbrukumā ir labāks par Biedriņu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:24, pirms 14 gadiem
BoW WoW rakstīja: nu pa taam 30min, aizsardziibaa jau ar neko TAADU nav izdariijis.
bloķēja VIENU pretinieka metienu, pārtvēra VIENU piespēli,
aa jaa un veel tik 5 rebi...
Šķiet aizmirsi par to, ka sagādāja Gazolam priekš viņa standartiem sūdīgu spēli...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:25, pirms 14 gadiem
Ādams Ludvigs Lēvenhaupts rakstīja: Savā intervijā norvēģu laikrakstam Nyheter Smārts, starp citu, teica, ka pirms sezonas esot bijusi doma aizliegt Andrim pa grozu mest vispār (kā savulaik tika izdarīts Bruno Pētersonam), taču pirmssezonas spēles skaidri parādījušas, ka Andris no groza apakšas var iemest un tādēļ šāds lēmums nav pieņemts.
Nu gan tu dod Šis ir viens no lielākajiem idiotismiem, ko no tevis esmu dzirdējis

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:31, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
Tur es tev pilnīgi piekrītu, bet ir viens bet-cik saņem Biedriņš un cik saņem Miami centrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:39, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
nu atbilde vienkārša Wade,James un Bosh

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 11:40, pirms 14 gadiem
moskis rakstīja: kaut kādi dīvaini te komentētāji ("fani") - kad šim statistika lieliska, mazajās minūtēs daudz punktu iet pa gaisu, nu tik tesīs, nu tik būs, bet kad spēlētāju laiž uz laukuma un nokapā lielāko daļu mača (tātad treneri uzticās) un komanda uzvar ... nu ko jums te vairāk vajag? katrā mačā pa 20 punktiem?! vairāk piezīmes Andrim un atkal iet, ka nemāk spēlēt aizsardzībā? i bītīt matos ... kaut kā neizskatās, ka LV saprot basi, vismaz ne tie, kas te tik intensīvi "komentē" ...
viss jau buutu labi, Andris vareetu vaakt 2 pts un 4 rebus videeji speelee, bet vai par to vinjam maksaaa 50 vai cik tur miljonus?? no vinja gaida vairaak!!!

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:42, pirms 14 gadiem
suicidakuilis rakstīja: Tur es tev pilnīgi piekrītu, bet ir viens bet-cik saņem Biedriņš un cik saņem Miami centrs
Un cik saņem Džermeins ONīls?
Tad, kad viņam noteica ciparu viņš bija stabils double-double vecis, taka nevar sūdzēties. Gluži tāpat kā Džermeins, kā Okafors, kā Čandlers un vēl daži, kas nemaz vairs NBA nespēlē.
Protmas, ka līmenis ir krities, bet ir lietas, aks izdodas labāk, bet šoreiz jau ne par to.
P.S.
Entonijam laikam kaut kādi 800 tūkstoši algā, skaidri nezinu, bet nu trīs gadus jau tikai līgā, lielākais līgums viņam vēl priekšā...

  +5 [+] [-]

, 2010-11-04 11:42, pirms 14 gadiem
Noskatījos šo spēli - AB spēlēja tīri aizsardzība, ļoti labi tiekot tur galā! Jā, viņa stati nav lieli (bloki, pārķertās), bet viņš piespieda daudz kļūdīties pretiniekam un sagādāja vairākus "steelus" un atlēkošās citiem.
AB pat pirmajā puslaikā nevienu metienu neizdarīja un vismaz 2 no 3 metieniem bija vienkārši cīņā par "offencive reb.". Tie, kas skatījās spēli - tiem ir skaidrs, ko AB darīja šajā spēlē un izdarīja viņš to labi.
Tie, kuri neskatījās - jā, pēc statiem tā vien liekas, ka neko viņš tur nav darījis, bet tamdēļ jau nav jānoliek spēlētājs par sūdīgu spēli, ja to spēli nemaz nav redzējis!!! Jo nospēlēja viņš tiešām labi un tieši aizsardzībā!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:42, pirms 14 gadiem
un nesakiet ka nedod bumbu, jautaajums kaapeec?? varbuut vinsh neattaisno ceriibas un nemaak apspeeleet, cik redzeejis esmu viunjam ir 1 vai 2 kustiibas, aizsargiem tas ir zinaams un liidz ar to naw gruuti nosegt, bet Andrim jau labi, naudu sanjem bet ambiicijas nekaadas, dara savu melno darbu

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 11:43, pirms 14 gadiem
mdam, "eksperti", kā vienmēr izceļās ... it kā baskets sastāv vien no mešanas pa grozu un atlēkušajām bumbām ... ir vilcējspēki, kas met iekšā, bet ir tie, kas dara melno darbu - bez tiem melnā darītājiem komanda var izvilkt vienu, divas, 5 spēles, bet ne ilgtermiņā ... te var redzēt tos, kas neskatās basketu un paši to nespēlē - uz dumjām piezīmēm neapvainošos

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:43, pirms 14 gadiem
m.ozols rakstīja: nu atbilde vienkārša Wade,James un Bosh
arī pirms Džeimsa un Boša ierašānās, Entonijs spēlēja pamatā un pa grozu uzmeta labi, ja 1reiz pa spēli.

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:46, pirms 14 gadiem
m.ozols rakstīja: nu atbilde vienkārša Wade,James un Bosh
Tā nu gan nav, Entonijs lielāko spēles daļu laukumā ir tad, kad laukumā nav Bošs, turklāt bumbu arī viņš dabūn, bet principā nemet, izspēlē uz āru, tas nav viņa darbs, viņam laukumā liek darīt citas lietas, nevis atbrīvoties metienam. Ja LBJ, Bošs vai Vieds būtu tik nedāsni, ka nabagu uz nullēm gribētu atstāt, tad Džounsam nebūtu tik daudz punktu un Hazlemam neviens double-double.

  -2 [+] [-]

, 2010-11-04 11:49, pirms 14 gadiem
vot penali jus! acimredzami visa spele gaja uz elisu. ja ta var uzvaret, tad lai ta arī spele. bus ari komandas ar vaju garo galu un tad ab un dlee spides

     [+] [-]

, 2010-11-04 11:50, pirms 14 gadiem
BoW WoW rakstīja: nu pa taam 30min, aizsardziibaa jau ar neko TAADU nav izdariijis.
bloķēja VIENU pretinieka metienu, pārtvēra VIENU piespēli,
aa jaa un veel tik 5 rebi...
1. tu kaut reizi mūžā esi redzējis, kā spēlē basketbolu, vai arī tu par basketbolu spried tikai apskatot box score?
2. tu vispār saproti ko basketbolā nozīmē termins - "melnais darbs"?
tā vien rādās, ka tavā uztverē laba spēle bijusi tad, ja spēlētājs ir savācis triple double vai dd kā minimums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 12:18, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tad iekomentē lūdzu Miami pamatcentra, Joela Entonija, sniegumu, kurš vidēji laukumā pavada 20 minūtes spēlē, bet pa piecām spēlēm ir izmetis tik, cik Andris šajā spēlē izmeta.
Tas tikai liecina, ka šīs komandas (GSW, MIA) neveido spēli ap saviem centriem, nav ne vajadzības ne iespējas. Nu labi, lai tā būtu. Mēs tikai gaidām no Andra drusku ko citu. ka tik nākamgad Lietuvā Andža aiz pieraduma nestāv tik uz blokiem mazajiem.