Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Ārtests uz ''Lakers''

Ārtests uz ''Lakers''
Rons Ārtests
Foto: AP

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) čempionvienība Losandželosas ''Lakers'' papildinājusi savu sastāvu ar līdzšinējo Hjūstonas ''Rockets'' basketbolistu Ronu Ārtestu, noslēdzot līgumu ar spēlētāju uz trim gadiem.

Zināms, ka pagājušajā sezonā Rons Ārtests palīdzēja Hjūstonas ''Rockets'' iekļūt izslēgšanas cīņās, kur vienā no kārtām tā cīnījās arī pret Losandželosas ''Lakers'', piekāpjoties vien sērijā ar 3:4. Vēlāk tieši ''Lakers'' izcīnīja NBA čempiontitulu.

Šodien kļuvis zināms, ka Rons Ārtests ir pievienojies klubam un nākamās trīs sezonas basketbolists aizvadīs Losandželosā. Pats Ārtests bija apmierināts par panākto vienošanos: ''Esmu ļoti priecīgs beidzot doties spēlēt uz Losandželosu. Jau dažus gadus ''Lakers'' interesējas par mani, taču nekad mēs nespējām panākt vienošanos. Beidzot esmu ''Lakers'' basketbolists un es nevaru sagaidīt brīdi, kad varēšu doties laukumā kopā ar Kobi Braientu, Pau Gasolu un pārējiem komandas spēlētājiem. Pieņēmu savu lēmumu par labu ''Lakers'', saprotot, cik laba organizācija un komanda tā ir. Esmu ļoti priecīgs pievienoties ''Lakers''. Es centīšos palīdzēt klubam aizstāvēt čempiontitulu nākamajā sezonā.''

Tiek ziņots, ka Ārtests noslēgs līgumu ar ''Lakers'' uz trim sezonām, kuru laikā basketbolists pelnīs 18 miljonus dolāru. Basketbolista aģents Deivids Baumans gan apgalvo, ka sarunas par līguma summu vēl nav beigušās: ''Mēs joprojām strādājam pie līguma nosacījumiem. Viņš vēlas izcīnīt čempiontitulu, jo ir uzvarētājs un smagi strādā, lai uzvarētu.''

Rons Ārtests pagājušajā sezonā Hjūstonas ''Rockets'' sastāvā vidēji spēlē guva 17,1 punktu, izcīnīja 5,2 atlēkušās bumbas un atdeva 3,3 rezultatīvas piespēles.

Izmantotie resursi:
news.yahoo.com

1 2 39 komentāri

 +21 [+] [-]

, 2009-07-03 09:31, pirms 15 gadiem
Hmmm kā viņš sadzīvos ar Kobi???
Ja jau play off laikā gandriiz vai sakāvās!!!
Slēpts komentārs: KB24

 +23 [+] [-]

, 2009-07-03 09:32, pirms 15 gadiem
Ariza pretējā virzienā uz "Rockets"

  +9 [+] [-]

, 2009-07-03 09:33, pirms 15 gadiem
Fly James Fly#23,
Hmmm kā viņš sadzīvos ar Kobi???
Ja jau play off laikā gandriiz vai sakāvās!!!

Sadzīvos!

youtube.com: YouTube - 07-02-2009 - SportsCenter - Ron...

  +5 [+] [-]

, 2009-07-03 09:35, pirms 15 gadiem
Nu interesanti,
Kobe ar Artestu,tgd ganjau tiks aizmirsts viss

 +11 [+] [-]

, 2009-07-03 09:35, pirms 15 gadiem
nu to es saprotu - džeks spēlē par mazu atalgojumu, lai dabūtu gredzenu. bet daži spēlētāji to nesaprot, viņi grib gan kaudzi naudas, gan komandu, kas cīnītos par čempiontitulu.

  +8 [+] [-]

, 2009-07-03 09:35, pirms 15 gadiem
Pēc statiem skatoties Ārtestam pienāktos lielāks līgums. Varbūt viņš piekāpies finansiālajā ziņā, lai izcīnītu čempiontitulu!

  +6 [+] [-]

, 2009-07-03 09:40, pirms 15 gadiem
Fly James Fly#23 rakstīja: Hmmm kā viņš sadzīvos ar Kobi???
Ja jau play off laikā gandriiz vai sakāvās!!!
Tā taču ir spēle, pretinieks ir viens - bet, kad esi ar viņu vienā komandā ir pavisam kas cits!

  +3 [+] [-]

, 2009-07-03 09:53, pirms 15 gadiem
Izrādās ne tikai es domāju, ka ar šādu sastāvu atkārtotu Čempiona titulu nesanāks izcīnīt arī LA Lakers paši dara vius lia manāmi pastiprinātos...
Interesants būs nākamais solis. Fišers vai Bainams. Kurš viņiem liksies vājāks. Abi nospēlēja epizodiski labi, bet nestabili. Papildinājums zem groza vai tomēr Robinsons?
Slēpts komentārs: ericcartman

  +1 [+] [-]

, 2009-07-03 10:05, pirms 15 gadiem
šo gan negaidīju, bet izskatās ļoti labi, LAL spiež uz pieredzi un aizsardzību, domāju, ka Kobem kļūs vieglāk spēlēt.

bet kopumā šis fakts tikai priecē, un, lai kā man fascinē Šaks visa mūža garumā, tad tomēr novēlu Lakeriem turpināt iesākto arī nākamajā sezonā un PP.

 +10 [+] [-]

, 2009-07-03 10:05, pirms 15 gadiem
ericcartman rakstīja: nu Fišers kā saspēles vadītājs jau ir tuvu nullei
tu esi idiots ?

  +1 [+] [-]

, 2009-07-03 10:06, pirms 15 gadiem
ericcartman rakstīja: nu Fišers kā saspēles vadītājs jau ir tuvu nullei, tik jautājums, vai šādai komandai vajag tādu pass - first saspēlnieku, ja ir tādi piespēlētāji kā Gazols, Kobe (viņš beidzot ir sapratis, ka labāk ir atdot brīvam piespēli, nekā mest pāri rokām) ...
Ja jau viņi domā par robinsonu, tad acīmredzot nevajag Neits jau ar labprāt uzmet pirms domā vai atdot, vai nē piespēli...
Slēpts komentārs: ericcartman
Slēpts komentārs: ericcartman

  +2 [+] [-]

, 2009-07-03 10:14, pirms 15 gadiem
neko tādu nebiju gaidījis , bet ziņa laba . būs Arizas tipa spēlētājs aizsardzībā .

  +1 [+] [-]

, 2009-07-03 10:34, pirms 15 gadiem
Fly James Fly#23 rakstīja: Hmmm kā viņš sadzīvos ar Kobi???
Ja jau play off laikā gandriiz vai sakāvās!!!
Kobijs Ronu jau sen gribēja dabūt Lakers. + cik esmu dzirdējis viņi ir labi paziņas vnk uz laukuma spēles karstumā dažreiz tā notiek.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-03 10:36, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ja jau viņi domā par robinsonu, tad acīmredzot nevajag Neits jau ar labprāt uzmet pirms domā vai atdot, vai nē piespēli...
Viņš spēlēja run and gun komandā, tā kā tas viss ir nosacīti...

  +2 [+] [-]

, 2009-07-03 10:37, pirms 15 gadiem
Līdz ar šo ziņu izskatās, ka citām komandām aizvien mazāk izreču uz čempiona titulu nākamgad
Interesanti, kas tagad vilks Hjūstonu? Ok, būs atpakaļ Makgreidijs, taču nebūs vairs Jao un Ārtesta. Jāpapildinās katrā ziņā ar ko jēdzīgu.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-03 10:39, pirms 15 gadiem
ericcartman rakstīja: nu Fišers kā saspēles vadītājs jau ir tuvu nullei, tik jautājums, vai šādai komandai vajag tādu pass - first saspēlnieku, ja ir tādi piespēlētāji kā Gazols, Kobe (viņš beidzot ir sapratis, ka labāk ir atdot brīvam piespēli, nekā mest pāri rokām) ...
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=simmons/090616&sportCat=nba

interesants rakts apr to kā kobe ir "sapratis" (nav nekāda kobes nodirsšana vienkārši viss izanalizēts)

  -1 [+] [-]

, 2009-07-03 10:39, pirms 15 gadiem
hajduk rakstīja: Līdz ar šo ziņu izskatās, ka citām komandām aizvien mazāk izreču uz čempiona titulu nākamgad
Interesanti, kas tagad vilks Hjūstonu? Ok, būs atpakaļ Makgreidijs, taču nebūs vairs Jao un Ārtesta. Jāpapildinās katrā ziņā ar ko jēdzīgu.
Komandu būvēs no jauna. Turklāt Makgreidiju ar vēlas aizmainīt.

     [+] [-]

, 2009-07-03 10:56, pirms 15 gadiem
prieks, ka lakers dabuja artestu, un lai arī man trevors ļoti patika, artests kā spēletajs ir daudz labaks - labākais 1-1 aizsardzibas speletajs nba(paprasiet kobem...), turklat ari uzbrukuma daudzveidigaks, labak met trispunktnieku un pats sev var izkartot metienu....kas attiecas uz to, kā viņš iejutisies komanda, nedomaju ka bus problemas, ja fils džeksons prata rodmenu iegrožot ta, ka tas deva milzigu labumu komandai, nedomaju ka artests bus izņēmums.....ja izdosies saglabat odomu, tad pavisam ideali!

     [+] [-]

, 2009-07-03 10:57, pirms 15 gadiem
jackie_chan rakstīja: sports.espn.go.com: Bill Simmons: Did Kobe Bryant really change for...

interesants rakts apr to kā kobe ir "sapratis" (nav nekāda kobes nodirsšana vienkārši viss izanalizēts)
es palasiiju paaris rindkopas, bet sapratu ka taa mainiisanaas ir domaata starp so un pagaajuso play-off nevis no karjeras saakuma liidz muusdienaam
Tagad laikam "Lakers" nevajadzees Arizu, bet Odomu gan lkm vajadzētu noturēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-03 11:01, pirms 15 gadiem
jackie_chan rakstīja: sports.espn.go.com: Bill Simmons: Did Kobe Bryant really change for...

interesants rakts apr to kā kobe ir "sapratis" (nav nekāda kobes nodirsšana vienkārši viss izanalizēts)
Simmonsam ir vnk personiigas antipaatijas pret kobi, vinsh nekad neko labu nav uzrakstijis un vnm meigjina atrast kkur kko sliktu pat kad leikers vinnee chempi

  +5 [+] [-]

, 2009-07-03 11:06, pirms 15 gadiem
ericcartman rakstīja: es jau nesaku, ka Fišers ir slikts spēlētājs, bet gan slikts saspēles vadītājs. Met labi, vada saspēli ne īpaši labi.
ar fisheru lieta ir tāda, ka viņam jāspēle fila džeksona trijstura uzbrukumā, kur 80% laika bumba ir tieši pie uzbrukošā aizsarga- tā tas bija bulls laikos, kad ar bumbu rīkojās džordans, un tagad, kad uzbrukumu faktiski diriģē kobe, pg uzdevumi trijsturi principa ir vnk ganīties pa perimetru un kad viņa spēletajs aiziet uz double-team, izdarīt brivu trini......tāpec fisheram visu karjeru ka pg statistika ir vid 11 punkti, un 2 piespeles, kas škiet vaji, tomer savu lomu vins izpilda loti labi.....klasiskiem pg pie dzeksona iet gruti, kautvai peitonam 2004. bija gruti saprast, kadel vinam butu jaspele bez bumbas? kas attiecas uz robinsonu, ja viņu dabus jau šovasar, vinš speles saks aiz fishera, jo ar otro sastavu laukuma vins vares izliekties par visiem 100 %, un kad sezonu bus pieradis pie dzeksona sistemas, pec fishera aizieshanas parnems starta pg lomu, ja vien var ticet, ka neits tiehsam nonak lakeros......

     [+] [-]

, 2009-07-03 11:24, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: ar fisheru lieta ir tāda, ka viņam jāspēle fila džeksona trijstura uzbrukumā, kur 80% laika bumba ir tieši pie uzbrukošā aizsarga- tā tas bija bulls laikos, kad ar bumbu rīkojās džordans, un tagad, kad uzbrukumu faktiski diriģē kobe, pg uzdevumi trijsturi principa ir vnk ganīties pa perimetru un kad viņa spēletajs aiziet uz double-team, izdarīt brivu trini......tāpec fisheram visu karjeru ka pg statistika ir vid 11 punkti, un 2 piespeles, kas škiet vaji, tomer savu lomu vins izpilda loti labi.
prātīgi teikts.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-03 11:32, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: ar fisheru lieta ir tāda, ka viņam jāspēle fila džeksona trijstura uzbrukumā, kur 80% laika bumba ir tieši pie uzbrukošā aizsarga- tā tas bija bulls laikos, kad ar bumbu rīkojās džordans, un tagad, kad uzbrukumu faktiski diriģē kobe, pg uzdevumi trijsturi principa ir vnk ganīties pa perimetru un kad viņa spēletajs aiziet uz double-team, izdarīt brivu trini......tāpec fisheram visu karjeru ka pg statistika ir vid 11 punkti, un 2 piespeles, kas škiet vaji, tomer savu lomu vins izpilda loti labi.....klasiskiem pg pie dzeksona iet gruti, kautvai peitonam 2004. bija gruti saprast, kadel vinam butu jaspele bez bumbas? kas attiecas uz robinsonu, ja viņu dabus jau šovasar, vinš speles saks aiz fishera, jo ar otro sastavu laukuma vins vares izliekties par visiem 100 %, un kad sezonu bus pieradis pie dzeksona sistemas, pec fishera aizieshanas parnems starta pg lomu, ja vien var ticet, ka neits tiehsam nonak lakeros......
Baigi jau skaisti izsātsīji. Tur protams tev taisnība. Bet par to daļu kur nākotne... Lakers komandai nebūs Fils Džkesons. Maksimāli šo sezonu, un kā pats pieņem varētu tikai uz mājas spēlēm...
TAs mainīs daudz ko uzbrukuma sistēmās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-03 12:27, pirms 15 gadiem
ericcartman rakstīja: es jau nesaku, ka Fišers ir slikts spēlētājs, bet gan slikts saspēles vadītājs. Met labi, vada saspēli ne īpaši labi.
Ko ta tu domā, ka viņam postā ar muguru jāspēlē???
JA viņam ir 4 gredzeni, tas vien nozīmē, ka metams viņš nav, un Lakers sastāvā viņš iederas ļoti labi.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-03 12:27, pirms 15 gadiem
SportFanTournament.com rakstīja: sorry, personigi man Artests nekad nesimpatizeja ka CILVEKS! Es domaju ka prieks komandas tas ir labs papildinajums, bet prieks mikroklimata un attiecibas komanda - NEEE!
Kobe visu nokārtos!

  -1 [+] [-]

, 2009-07-03 12:35, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Baigi jau skaisti izsātsīji. Tur protams tev taisnība. Bet par to daļu kur nākotne... Lakers komandai nebūs Fils Džkesons. Maksimāli šo sezonu, un kā pats pieņem varētu tikai uz mājas spēlēm...
TAs mainīs daudz ko uzbrukuma sistēmās...
braients tev nepiekritis....ja nopietni, 2004-05 sezona pec fila aizieshanas, lakers atteicas no vina uzbrukuma sistemam un rezultata lakers palika bez playoffiem.....lai ari kas nomainis filu - rambiss, brains shaw, kuri abi ir daudzgadigi dzeksona asitenti, vai braienta favorits maiks križevskis( nezinu ka pareizi raksta uzvardu, bet tas džeks kas treneja asv izlasi pekina) jaunajam trenerim bus jaatrod labakais pielietojums braientam un reālākie varianti ir vai nu turpinat balstities uz trijsturi, vai kobi laist pa saspelnieku ( kas manuprat nakotne notiks jebkura gadijuma, kad kobe ar vecumu zaudes dalu sava atletisma...)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-07-03 12:45, pirms 15 gadiem
Čoka rakstīja: Ko ta tu domā, ka viņam postā ar muguru jāspēlē???
JA viņam ir 4 gredzeni, tas vien nozīmē, ka metams viņš nav, un Lakers sastāvā viņš iederas ļoti labi.
vai tad PG galvenais darbs ir spēlēt postā? nē - galvenais ir vadīt saspēli, kas Fišam nav stiprā puse. Neviens nesaka, ka viņš ir metams vai slikts spēlētājs, skaidrs, ka viņa ieguldījums komandā bija liels. Tik teicu, ka kā saspēles vadītājs viņš ir vājš, jo kādam izkārtot brīvus metienus viņš neprot, tieši otrādi - to izkārto viņam Kobe&co, pie tam Fišam aizsardzība klibo.
Un par gredzeniem - bez Kobes viņam nav neviena gredzena! Tas arī runā pats par sevi. Vienkārši varētu teikt - Fišers un Kobe ir ļoti labs aizsargu pāris, bet to latiņu uz augšu, protams, velk Kobe

     [+] [-]

, 2009-07-03 12:48, pirms 15 gadiem
hypnoss66 rakstīja: braients tev nepiekritis....ja nopietni, 2004-05 sezona pec fila aizieshanas, lakers atteicas no vina uzbrukuma sistemam un rezultata lakers palika bez playoffiem.....lai ari kas nomainis filu - rambiss, brains shaw, kuri abi ir daudzgadigi dzeksona asitenti, vai braienta favorits maiks križevskis( nezinu ka pareizi raksta uzvardu, bet tas džeks kas treneja asv izlasi pekina) jaunajam trenerim bus jaatrod labakais pielietojums braientam un reālākie varianti ir vai nu turpinat balstities uz trijsturi, vai kobi laist pa saspelnieku ( kas manuprat nakotne notiks jebkura gadijuma, kad kobe ar vecumu zaudes dalu sava atletisma...)
To treneri vieglāk saukt vienkārši par Coach K.
Kobe pa PG var spēlēt lielāko spēles daļu, bet principā lai viņš būtu efektīvs viņam vajag kādu kurš iedod bumbu kustībā pēc aizsega utt.. To parasti tas PG dara, Tapēc domāju, ka kobe paliks kā SG, lai tur vai kas, kānekā kā PG viņš nevarēs spēlē darīt to darbiņu ko viņš dara neesot ar bumbu un čakarējot aizsargus atarst PG NBA nebūtu nekāda dizā problēma
To trijstūri jau var izmantot visi, bet ne jau tikai trijstūris atnes panākumus LA. Bez fila komandā mainītos diezgan daudz. Viņš tomēr ir autoritāte un spēcīga personība tieši psiholoģiskajos jautājumos.
Bet to jau redzēsim kā komandai ies ar viņa daļēju iesaistīšanos.
1 2 39 komentāri