Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 19 punkti un "double-double", Dončičs netrāpa pēdējā sekundē

Rolands Eliņš

Porziņģim 19 punkti un "double-double", Dončičs netrāpa pēdējā sekundē
Kristaps Porziņģis spēlē pret Fīniksu. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Kristaps Porziņģis guva 19 punktus Dalasas "Mavericks" mačā, bet viņa komanda turpināja zaudējumu sēriju, ar 108:109 piekāpjoties Fīniksas "Suns". Par to priekšpēdējā sekundē parūpējās Fīniksas spēlētājs Devins Bukers, iemetot uzvaras tālmetienu, kamēr pēc tam līdz ar beigu signālu izdarītais Lukas Dončiča tālmetiens nebija precīzs. Savukārt Hjūstonas "Rockets", Rodionam Kurucam paliekot bez punktiem, sagrāva "Thunder" vienību.

Kristaps Porziņģis šonakt nospēlēja 34 minūtes, atgriežoties laukumā pēc iepriekšējā spēlē saņemtās atpūtas. Viņš guva 19 punktus (1p. 4/4, 2p. 3/8, 3p. 3/7) un savāca desmit atlēkušās bumbas, kā arī trīsreiz bloķēja pretinieku metienus. Latviešu uzbrucējam arī viena rezultatīva piespēle, viena pārtverta bumba, četras kļūdas un viena piezīme. Viņa +/- rādītājs bija plus trīs.

Pēc janvāra vidū sasniegtas četru spēļu sērijas ar vismaz 20 punktiem Porziņģim šī bija ceturtā spēle pēc kārtas, kurā neizdevās sasniegt 20 punktu robežu. Taču šī bija pirmā reize šosezon, kad viņš izcēlies ar trim bloķētiem metieniem, turklāt divi bloķētie metieni bija svarīgos brīžos spēles pēdējās minūtēs, kad Porziņģis divreiz apturēja Deandrē Eitona metienus.

Dalasas "Mavericks" atradās vadībā spēles lielāko daļu, taču ne pārāk veiksmīgi aizvadīja spēles pēdējās ceturtdaļas pirmo pusi, kad pēc Porziņģa trāpīta tālmetiena Fīniksas "Suns" veica izrāvienu 10:0, panākot sev vadību 92:87. Šī vadība gan tika dzēsta, vēl vienu tālmetienu trāpīja Porziņģis, un spēles pēdējās minūtes norisinājās punkts punktā. Jānorāda, ka pēdējās četrās minūtēs Porziņģis izdarīja tikai divus metienus pa grozu – tie bija divi pustālie metieni, no kuriem precīzs bija viens.

Pēdējās minūtes sākumā Džošs Ričardsons panāca Dalasai vadību +2, turklāt Fīniksai pēc tam neizdevās divi uzbrukumi pēc kārtas. Pēc Krisa Pola netrāpīta metiena no groza apakšas bumbu savāca Eitons, bet viņam metienu neļāva izdarīt Porziņģis. Viņi abi satikās strīdus bumbā, kurā Porziņģis leca augstāk, taču komandas biedri nespēja noturēt bumbu laukumā. Attiecīgi Fīniksai palika desmit sekundes uzbrukumam, kurā Pols un Devins Bukers izspēlēja kombināciju, kuras rezultātā Bukers ar tālmetienu panāca 109:108. Dalasai palika pusotra sekunde atspēlēties, taču pēc minūtes pārtraukuma labāks risinājums par Dončiča tālmetienu no deviņiem metriem pret diviem sedzējiem netika atrasts. Dončičs netrāpīja, un Fīniksa uzvarēja.

Dalasai šis ir jau sestais zaudējums pēc kārtas. Pieci no tiem piedzīvoti ar mazāk nekā desmit punktu starpību, taču sezonas bilancei tas tik un tā licis noslīdēt līdz 8-13. Tas ir trešais sliktākais rādītājs Rietumu konferencē, apsteidzot tikai Ņūorleānas un Minesotas komandas. Dalasai nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām izbraukumā Atlantā, kamēr Fīniksa guvusi 11. uzvaru 19 spēlēs.

Dončičs šodien nospēlēja 38 minūtes, kurās guva 25 punktus un veica astoņas rezultatīvas piespēles. Dalasas sastāvā atgriezās ilgāku laiku nespēlējušais Maksi Klebers, taču viņam tikai divi punkti, kamēr Ričardsons iemeta 24 punktus. Dalasa trāpīja 24 no 25 soda metieniem, metot divreiz vairāk nekā Fīniksa. Taču Fīniksa bija nedaudz labāk zem groziem un trāpīja vairāk tālmetienu (13 pret 10). Tālu no "triple-double" nebija Pols, kuram 34 punkti, deviņas atlēkušās bumbas un deviņas rezultatīvas piespēles, kamēr uzvaras metiena autoram Bukeram 24 punkti. Savukārt Eitons, kuram daudz sanāca spēlēt pret Porziņģi, desmit punkti, 17 atlēkušās bumbas un piecas piezīmes.

Skaties pasaules klases sporta tiešraides Go3!

  +7 [+] [-]

, 2021-02-02 06:01, pirms 4 gadiem
Bļin! Šādi pakāst pēdējās 10 sekundēs.
Bet ir jau arī iepriecinoši momenti, jo šonakt Mavs jau puslīdz izskatījās pēc komandas.
KP neslikti nospēlēja. Žēl, ka viņu novāca, tad kad Mavs bija 11 pkt. pārsvars, kurš pēc viņa noiešanas no laukuma uzreiz izkusa.

  -2 [+] [-]

, 2021-02-02 06:02, pirms 4 gadiem
Eh tas neizportami tālais Lukas trīnis beigās...

  +6 [+] [-]

, 2021-02-02 06:03, pirms 4 gadiem
Kad tā Džima Kerija galva beidzot ripos? Ar "foul to give" atļaut izmest trojku 2 sec pirms beigām? jebkurā situācijā pat ja būtu jau norma labāk ir 2 sodi nevis trīnis, bet šeit pat vēl varēja brīvi sodu sist.

  +8 [+] [-]

, 2021-02-02 06:04, pirms 4 gadiem
KP beidzot 3 bloku un 3 trīņu spēle. Sāk jau vairāk pēc sevis izskatīties.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-02 06:05, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: KP beidzot 3 bloku un 3 trīņu spēle. Sāk jau vairāk pēc sevis izskatīties.
Spēles sākums gan bija tāds neizteiksmīgs.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 06:05, pirms 4 gadiem
Pončiks izdarīja visu,lai spēli pakāstu..savtīgais(rīkojas saskaņā tikai ar savām interesēm) ..ho ho ho!

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 06:05, pirms 4 gadiem
Nafig KP vismaz 15x pie pikisiem izdomāja, ka baigi segs mazo (CP3 un DB) .... 1x no 15 Pauls neiemeta. 1 fakin reizi. Karlailam pat Ķekavu nedotu trenēt

  +6 [+] [-]

, 2021-02-02 06:05, pirms 4 gadiem
Kārlails atkal ar rotācijām vnk ģēnijs..KP noņemšana pie pārsvara.Lukas atkal pārspēlēšana un tad pārturēšana malā.
Tiesneši uz abām pusēm peld.Suns var necīnīties ar reboundiem,jo viņas vnk viņu rokās krīt

  +5 [+] [-]

, 2021-02-02 06:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spēles sākums gan bija tāds neizteiksmīgs.
Sākumālabi rebus savāca. Uzbrukumā gan bija nemanāms. Bet nav jau tā kā arī Luka viņu meklētu. Pašam viss jāizkapā.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-02 06:07, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Kad tā Džima Kerija galva beidzot ripos? Ar "foul to give" atļaut izmest trojku 2 sec pirms beigām? jebkurā situācijā pat ja būtu jau norma labāk ir 2 sodi nevis trīnis, bet šeit pat vēl varēja brīvi sodu sist.
Šeit Ričardsons, kurš visā visumā aizvadīja ļoti labu spēli, nolažoja sedzot Bukeru.
Slēpts komentārs: oxa

     [+] [-]

, 2021-02-02 06:08, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Sākumālabi rebus savāca. Uzbrukumā gan bija nemanāms. Bet nav jau tā kā arī Luka viņu meklētu. Pašam viss jāizkapā.
Tas gan. Visā visumā bija interesants Mavs sākumsastāvs. Atstājot malā THJ.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-02 06:09, pirms 4 gadiem
Nekas jaunas. "Pensionārs" skolo mavs un mvp, un bukers piebeidz.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 06:09, pirms 4 gadiem
KP Q4 10pts,2bloki...pLukata Pončiks četras reizes tieši izšķirošajos momentos nopūdelēja...ar to arī viss izteikts!!!
Slēpts komentārs: Rafaello

  +8 [+] [-]

, 2021-02-02 06:11, pirms 4 gadiem
Bija sajūta, ka KP kaut kādā momentā bija noķēris spēles garšu, bet kaut kā atkal līdz viņam bumba nez kāpēc nenonāca, kaut viens no retajiem, kas aktīvi šancēja bez bumbas, lai atbrīvotos no sedzēja...kopumā, katrai komandai, ir kāpumi un bedres, jācer, ka Dalasa ir sasniegusi jau dibenu, jāsāk rāpties ārā , ja gribas ko vērā ņemamu sasniegt šajā sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-02 06:11, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Nafig KP vismaz 15x pie pikisiem izdomāja, ka baigi segs mazo (CP3 un DB) .... 1x no 15 Pauls neiemeta. 1 fakin reizi. Karlailam pat Ķekavu nedotu trenēt
Izdomāja? Tātad tagad izspēle, kad saspēlnieks caur screen nomaina sedzēju priekš mismatch saucās "izdomāja"? Sēdēja un domāja "jopt, bļin šodien segšu CP3...".

  +5 [+] [-]

, 2021-02-02 06:12, pirms 4 gadiem
oxa rakstīja: Aytonam 6 atlēkušās uzbrukumā! Porziņģim nevienas!
Un? Kāda jēga salīdzināt, ja viens uzbrukumā stāv zem groza, kamēr otrs 95% gadījumu stāv uz perimetra.

     [+] [-]

, 2021-02-02 06:13, pirms 4 gadiem
Erikovič rakstīja: Bija sajūta, ka KP kaut kādā momentā bija noķēris spēles garšu, bet kaut kā atkal līdz viņam bumba nez kāpēc nenonāca, kaut viens no retajiem, kas aktīvi šancēja bez bumbas, lai atbrīvotos no sedzēja...kopumā, katrai komandai, ir kāpumi un bedres, jācer, ka Dalasa ir sasniegusi jau dibenu, jāsāk rāpties ārā , ja gribas ko vērā ņemamu sasniegt šajā sezonā.
Cerība ir. Ja vel ieskriesies Maksis, tad būs vel labāk. Un, protams, Karlails pats netaisīs ziepes.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 06:15, pirms 4 gadiem
zirgam skaidrs, ka Luka metīs to metienu, divatā arī nosedza... sviestā

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 06:16, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Izdomāja? Tātad tagad izspēle, kad saspēlnieks caur screen nomaina sedzēju priekš mismatch saucās "izdomāja"? Sēdēja un domāja "jopt, bļin šodien segšu CP3...".
Ja tevi jau 10 mismatchos pēc kārtas drāž, Tu kko dari lietas labā, te nekas netika darīts.12 dažādu veidu treneri, skauti...Bet nu jā patīk ciest, tik uz priekšu

     [+] [-]

, 2021-02-02 06:19, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Ja tevi jau 10 mismatchos pēc kārtas drāž, Tu kko dari lietas labā, te nekas netika darīts.12 dažādu veidu treneri, skauti...Bet nu jā patīk ciest, tik uz priekšu
Tak kāda starpība, ja CP ir labākais mid range visā līgā. Vai tur garais pret viņu paliek vai nē.
Slēpts komentārs: ---ZzZ---

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 06:43, pirms 4 gadiem
---ZzZ--- rakstīja: Cik punktus Pols PnR izspēlēs sameta pret nožēlojamo Podriņķi? Liekas, ka kādus 20 vismaz. Podriņķis aizsardzībā ir izteikti lielākais caurums komandā, bet dažiem te pietiek bezkaunība runāt par Lukas aizsardzību.

Podriņķis kārtējo reizi visu spēli lādēja ķieģeļus, beigās dažas cūcenes sakrita, bet kopumā atkal knapais precizitātes procents. Protams, atkal bija melnais caurums - ar bumbu vispār nedalījās, kā tiek pie tās, tā metiens. Pretīgi skatīties.
Tupaks!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 06:48, pirms 4 gadiem
trupac rakstīja: Tak kāda starpība, ja CP ir labākais mid range visā līgā. Vai tur garais pret viņu paliek vai nē.
Labāk jau kā sērdienim pieņemt likteni un samierinaties, nevis variet ar sastāvu, hvz piemēram uzliec Kleberu pret Aytonu, lai mainās ar Maxi, vai Johnson, vai hvz, nevis vnk noskaties 15 copy paste epizodes
Es neesmu KP heiteris, vnk besis skatīties, kā viņš kā lohs spēlē. Aizmirsu vēl piebilst, ka labi, ka vēl to Aytonu samērā izšķirošā brīdī nobloķēja beigās. Bet kopumā Kjubanam ir ja sapurina visa komanda, viss stafs, nu moš slotas puiku ne

     [+] [-]

, 2021-02-02 06:57, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Labāk jau kā sērdienim pieņemt likteni un samierinaties, nevis variet ar sastāvu, hvz piemēram uzliec Kleberu pret Aytonu, lai mainās ar Maxi, vai Johnson, vai hvz, nevis vnk noskaties 15 copy paste epizodes
Es neesmu KP heiteris, vnk besis skatīties, kā viņš kā lohs spēlē. Aizmirsu vēl piebilst, ka labi, ka vēl to Aytonu samērā izšķirošā brīdī nobloķēja beigās. Bet kopumā Kjubanam ir ja sapurina visa komanda, viss stafs, nu moš slotas puiku ne
Piekrītu,ka nav ko KP aizsardzībā meklēt pie mazajiem,vismaz uz 3pts līnijas. Mazais tāpat ar stepback pārmetīs viņa garajām rokām,vai arī atdos garajam,kurš ir zem groza pret kādu Bransonu.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-02 07:37, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Piekrītu,ka nav ko KP aizsardzībā meklēt pie mazajiem,vismaz uz 3pts līnijas. Mazais tāpat ar stepback pārmetīs viņa garajām rokām,vai arī atdos garajam,kurš ir zem groza pret kādu Bransonu.
Šis vispār nav jautājums, kas adresējams KP. Viņš spēlē tur, kur treneri viņu aizsardzībā (vai uzbrukumā) noliek. Tas nav sporta stindas basis, kad katrs skrien un dara, ko grib.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 07:39, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlails atkal ar rotācijām vnk ģēnijs..KP noņemšana pie pārsvara.Lukas atkal pārspēlēšana un tad pārturēšana malā.
Tiesneši uz abām pusēm peld.Suns var necīnīties ar reboundiem,jo viņas vnk viņu rokās krīt
Ja bumbu spēlē,tad saproti,ka cilvēks nav monstrs un viņam atpūta arī vajadzīga.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 07:52, pirms 4 gadiem
Pēdējās sekundēs Eitons super.Ar Bukeru paņēma Mavs aizsardzību kā bērnus

  +3 [+] [-]

, 2021-02-02 08:18, pirms 4 gadiem
striker rakstīja: Ja bumbu spēlē,tad saproti,ka cilvēks nav monstrs un viņam atpūta arī vajadzīga.
Neviens nav monstrs,bet ja treneris gandrīz trīs gadi dara vienu un to pašu,bet joprojām neredz sekas nu tad sorry.
Par kādiem spēles ritmiem var iet runa ja konkrētiem/konkrētam spēlētājam liek spēlēt pilnu ceturdaļu bez atpūtas,un tad nākošajā ceturdaļā spēlētājs/i sēž brutāli uz soliņa pusi ceturdaļas.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 08:18, pirms 4 gadiem
Nu vienkārši WTF, nafig jāmainās vislaik defā uz mazajiem spēlētājiem, tiešām lisais neko nejēdz vispār? Nu un visi šitie Bransoni, Hardaveji, Burki ir tizleņi, ar tādiem loģiski, ka nevar neko uzvarēt, jo aizsardzības tiem džekiem nav vispār.
Un jēga no tādiem kā Klebers, Smits, Steins, kuri aizsardzībā var kaut ko nospēlēt, ja viņiem uzbrukuma arsenāls ir nekāds.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 08:19, pirms 4 gadiem
Šosezon redzams, ka pietrūkst Karijs, kurš meta ar labu procentu, pagaidām tā diezgan riskanti ropo zāģis pēc zāģa

  -1 [+] [-]

, 2021-02-02 08:19, pirms 4 gadiem
Nu ļoti sāk izskatīties, ka PO šogad atā. Tiesāšana brīžiem fascinējoši ārprātīga. Kā var 3 minūtes lūrēt atkārtojumu, lai pēc tam pieņemtu pilnīgi nepareizu lēmumu? Kaut ko tādu es nba vēl nebiju redzējis. Divi nēģeru pončiki ar svistuļām zobos, bļin, sagribējās iestāties kukluksbandā.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 08:19, pirms 4 gadiem
tik labs, Bocmanis jau "ekspertē" no paša rīta. Neskatoties uz Mavs kāsienu var vismaz uzreiz uzlabot garīgo
Ričardsons redz nolažoja pēdējo aizsardzību pret Bukeru... Nez kā? Nu bet Bocmanim jau labāk zināms, pāris spēles paskatījies, visu zina jau...

  -4 [+] [-]

, 2021-02-02 08:56, pirms 4 gadiem
pec katras mavs speles paliek arvien lielaka ceriba ka kp pametis pec sezonas sho miskasti vainu luka aiztisies prom un kp pacels sho komandu citos augstumos un pat ar kp laukuma piekjeru sevi pie domas ka jutu lidzi pretinieku komandai sanak kautka ta ka gribas lai kp gust daudz punktu bet pretinieki lai uzvar

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 08:58, pirms 4 gadiem
kuro speli jau pretspeletaji izskolo ponchiku vienos vartos driz jau tiesneshiem ari apniks tas raudoshais slovenis u saks shim dot tehniskas savadak ka zidainis pec katra uzbrukuma skrien pie tiesneshiem raudat nevis dodas spelet defa ka teikt nekas nepriece vairak par to ka mazais slovenis ierij katru speli arvien vairak

     [+] [-]

, 2021-02-02 09:13, pirms 4 gadiem
...bet varbūt tomēr Jangs būtu labāks? Vismaz spēlējot kopā ar KP. Dulls jau viņš ir ar saviem trīņiem no logo, bet mācās, piespēles dala super!

     [+] [-]

, 2021-02-02 09:53, pirms 4 gadiem
Pašlaik Mavs drāž visi pa kārtai. Jālien ārā no bedres ja vēlas ko saniegt šai sezonā.

     [+] [-]

, 2021-02-02 09:55, pirms 4 gadiem
xZ rakstīja: Šis vispār nav jautājums, kas adresējams KP. Viņš spēlē tur, kur treneri viņu aizsardzībā (vai uzbrukumā) noliek. Tas nav sporta stindas basis, kad katrs skrien un dara, ko grib.
Kurā brīdī teicu,ka tā ir paša KP vaina?

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 10:03, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: ...bet varbūt tomēr Jangs būtu labāks? Vismaz spēlējot kopā ar KP. Dulls jau viņš ir ar saviem trīņiem no logo, bet mācās, piespēles dala super!
Mans uzskats,ka ir virkne spēlētāju-Luka,Jangs,Hārdens,Kairijs,kas ir tiešām labi spēlētāji,bet nav patīkami ar viņiem kopā spēlēt. Kaut kā liekas,ka Karuzo no Lebrona saņem apmēram tikpat piespēļu,kā KP no Lukas.

     [+] [-]

, 2021-02-02 10:18, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: pec katras mavs speles paliek arvien lielaka ceriba ka kp pametis pec sezonas sho miskasti vainu luka aiztisies prom un kp pacels sho komandu citos augstumos un pat ar kp laukuma piekjeru sevi pie domas ka jutu lidzi pretinieku komandai sanak kautka ta ka gribas lai kp gust daudz punktu bet pretinieki lai uzvar
Kur viņi tev pametīs ambāli? Tikai un vienīgi, ja KP aizmainīs prom.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-02 10:31, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Nafig KP vismaz 15x pie pikisiem izdomāja, ka baigi segs mazo (CP3 un DB) .... 1x no 15 Pauls neiemeta. 1 fakin reizi. Karlailam pat Ķekavu nedotu trenēt
Kātlails SG liek spēlēt PG pozīcijā un KP ganīties pa perimetru. Kādėļ, lai viņš neizdomātu, ka šobrīd kājās lēnais KP var nosegt mazos spēlētājus. Dīvains treneris ir Kārlails un viņa eksperimenti ir tikai viņam saprotami. Gan jau kādā spēlē ieliks Brunsonu spēlēt centra pozīcijā....😁

     [+] [-]

, 2021-02-02 10:34, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: ...bet varbūt tomēr Jangs būtu labāks? Vismaz spēlējot kopā ar KP. Dulls jau viņš ir ar saviem trīņiem no logo, bet mācās, piespēles dala super!
Man Jangs liekas neskatāmākais spēlētājs līgā. Vienmēr flopo un lec spēlētājos iekšā. Tāds mini Hāŗdens. Un viņa aizsardzība liek pat Dončičam izskatīties pēc Kawhi.

     [+] [-]

, 2021-02-02 10:35, pirms 4 gadiem
ehhhh.... paskatoties uz šito puiku, prieka asaras acīs saskrien..

https://www.youtube.com/watch?v=hH0...

  -3 [+] [-]

, 2021-02-02 10:42, pirms 4 gadiem
ritvarz rakstīja: ehhhh.... paskatoties uz šito puiku, prieka asaras acīs saskrien..

https://www.youtube.com/watch?v=hH0JgyBJAzQ&ab_channel=BleacherReport
ahhaha. Jā, ubagu komandā, kur visi bija vēl lielāki nabagi par Podriņķi, viņš varēja izcelties. Tagad ubags nolikts blakus superzvaigznei un uzreiz var redzēt, kas ir kas - nevelk Podriņķis.

     [+] [-]

, 2021-02-02 10:43, pirms 4 gadiem
archa55 rakstīja: Man Jangs liekas neskatāmākais spēlētājs līgā. Vienmēr flopo un lec spēlētājos iekšā. Tāds mini Hāŗdens. Un viņa aizsardzība liek pat Dončičam izskatīties pēc Kawhi.
Un vēl tie stulbie gājieni,kad dodoties ar bumbu uzbrukumā,bremzē,lai tik pretinieks uztriektos viņa pakaļai. Šādi gājieni ir vēl idiotiskāki par speciālu kontakta meklēšanu,un sekojošu metiena imitēšanu.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-02 10:47, pirms 4 gadiem
Visam skaistajam reiz pienāk beigas!!😂

     [+] [-]

, 2021-02-02 10:50, pirms 4 gadiem
archa55 rakstīja: Man Jangs liekas neskatāmākais spēlētājs līgā. Vienmēr flopo un lec spēlētājos iekšā. Tāds mini Hāŗdens. Un viņa aizsardzība liek pat Dončičam izskatīties pēc Kawhi.
Ka Jangs ir viens no nīstākajiem spēlētājiem - fakts. Flopo, meklē piezīmes, met no logo utt. Aizsardzībā caurums. Bet toties kādas piespēles, kādi caurgājieni... Ir tādi spēlētāji - lieliski, kad viņi ir tavā komandā, bet nīstākie no pretinieku puses. Mums taču Uvis arī nebija nekāds cukurgabaliņš?

     [+] [-]

, 2021-02-02 11:16, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ka Jangs ir viens no nīstākajiem spēlētājiem - fakts. Flopo, meklē piezīmes, met no logo utt. Aizsardzībā caurums. Bet toties kādas piespēles, kādi caurgājieni... Ir tādi spēlētāji - lieliski, kad viņi ir tavā komandā, bet nīstākie no pretinieku puses. Mums taču Uvis arī nebija nekāds cukurgabaliņš?
Labi un pareizi pateici. Būtu MAVS Jangs, tad arī Luku piespiestu uzspēlēt uz komandu. Domāju, ka viņam arī ir jaudīgs raksturs ārpus laukuma.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-02 11:31, pirms 4 gadiem
erty rakstīja: Labi un pareizi pateici. Būtu MAVS Jangs, tad arī Luku piespiestu uzspēlēt uz komandu. Domāju, ka viņam arī ir jaudīgs raksturs ārpus laukuma.
Jangs ir maza auguma. Izsisties bez rakstura nebūtu iespējams

     [+] [-]

, 2021-02-02 11:34, pirms 4 gadiem
Porzinģim daudz maz normāla 4.ceturtdaļa. nekrīt pustālie. Neprot atvērties piedāvāt sevi tuvāk grozam. Dončičs arī bieži neredz Kristapu.

     [+] [-]

, 2021-02-02 11:58, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kārlails atkal ar rotācijām vnk ģēnijs..KP noņemšana pie pārsvara.Lukas atkal pārspēlēšana un tad pārturēšana malā.
Tiesneši uz abām pusēm peld.Suns var necīnīties ar reboundiem,jo viņas vnk viņu rokās krīt
Man jau sen šķiet, ka NBA ir kaut kāda līga kur vairākās spēlēs treneri rīkojas speciāli, lai uztaisītu tikai viņiem vien (un līgas spriedzes pasūtītājiem) zināmu intrigu un stresu, cita izskaidrojuma man nav! Ja kādam ir citas teorijas padalieties, lūdzu!?

     [+] [-]

, 2021-02-02 12:10, pirms 4 gadiem
nekas - drīz uzpeldēs ESPN apskatnieks Skips Beiliss un paziņos, ka Luka clutch laikā pēdējās spēlēs (ieskaitot pagāšgad) iemetis 1 no 13 metieniem. Kas gan atbilst patiesībai

     [+] [-]

, 2021-02-02 12:12, pirms 4 gadiem
abs-1982 rakstīja: pec katras mavs speles paliek arvien lielaka ceriba ka kp pametis pec sezonas sho miskasti vainu luka aiztisies prom un kp pacels sho komandu citos augstumos un pat ar kp laukuma piekjeru sevi pie domas ka jutu lidzi pretinieku komandai sanak kautka ta ka gribas lai kp gust daudz punktu bet pretinieki lai uzvar
Kad tu nomirsti, tad apkārtējiem ir grūti un smagi, bet tu no nezini. Tāpat ir, ja esi stulbs.

     [+] [-]

, 2021-02-02 12:23, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: nekas - drīz uzpeldēs ESPN apskatnieks Skips Beiliss un paziņos, ka Luka clutch laikā pēdējās spēlēs (ieskaitot pagāšgad) iemetis 1 no 13 metieniem. Kas gan atbilst patiesībai
Funny tas,ka pēdējās nedēļās ne ESPN ne Skipa šovs nav runājuši par Mavs neveiksmēm.
ESPN pat vienu reizi runājuši tikai par HEAT un viņu COVID problēmām.Spriežot pēc stulbā Steven A Smith komentāriem tajā video viņš noteikti nezināja,ka HEAT ir bijusi Covid elle komandā,un šonedēļ Hjero atkal laikam dodoties izolēties pozitīva gadījuma savā mājā.

Tāpat netiek runāts par Zionu un Pelicans šogad,jo haips ir miris
Zionu laukumā vispār aizsardzībā nevar turēt,un jāņem nost no laukuma nost.Reāli vista bez galvas