Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis samet 29 "Knicks" uzvarā, Taunss ārdās ar 47+18

Rolands Eliņš

Porziņģis samet 29 "Knicks" uzvarā, Taunss ārdās ar 47+18
Kristaps Porziņģis pret Karlu Entoniju Taunsu
Foto: AP/Scanpix

Ņujorkas "Knicks" ar Karmelo Entonija pēdējo sekunžu uzvaras metienu pieveica "Timberwolves" ar 106:104. Kristaps Porziņģis izcēlās ar 29 punktiem, bet Minesotas komandā karjeras spilgtākā spēle Karlam Entonijam Taunsam.

Kristaps Porziņģis izcēlās gan ar „Knicks” sastāvā lielāko spēles laiku (39 minūtes), gan rezultatīvākā spēlētāja (29 punkti) godu. Porziņģis trāpīja 11 no 20 metieniem no spēles (1p. 4/5, 2p. 8/13, 3p. 3/7), kā arī savāca astoņas atlēkušās bumbas. Latviešu uzbrucējs izcēlās ar četrām rezultatīvām piespēlēm un diviem blokiem, taču arī pieļāva vienu kļūdu un nopelnīja četras piezīmes. Viņa +/- rādītājs (plus deviņi) bija labākais „Knicks” pamatsastāva vidū un ceturtais labākais komandā.

Neviens cits „Knicks” sastāvā neguva vairāk pat pusi no Porziņģa punktiem, bet pa 14 savāca pēdējo sekunžu varonis Karmelo Entonijs un Lietuvas debitants Mindaugs Kuzminsks. Porziņģim šī bija trešā spēle pēc kārtas ar vismaz 20 gūtiem punktiem un reizē arī NBA karjeras atkārtota trešā rezultatīvākā spēle. Taču pagājušā gada drafta spēlētāju konkurencē viņš šonakt tik un tā piekāpās Karlam Entonijam Taunsam, kurš sadragāja „Knicks” grozā 47 punktus (karjeras rekords, 1p. 17/20, 2p. 15/19, 3p. 0/3) un savāca 18 atlēkušās bumbas.

„Knicks” šodien potītes traumas dēļ nevarēja spēlēt Žoakims Noā, līdz ar to centra pozīcijā sākumsastāvā devās Kails O`Kvins. Taču ne O`Kvins, ne viņu mainošais Villijs Ernangomess, ne Porziņģis pirmajā ceturtdaļā nevarēja apturēt Karlu Entoniju Taunsu, pagājušās sezonas labāko debitantu. Taunss pirmajā ceturtdaļā guva 22 punktus un savāca septiņas atlēkušās bumbas, trāpot visus astoņus metienus no spēles.

Porziņģis pirmajā ceturtdaļā sameta septiņus punktus, ieskaitot metienu ar atsitienu pret vairogu, bet otrās ceturtdaļas sākumā kopā ar Brendonu Dženingsu spārnoja „Knicks” izrāvienu, kas ļāva izvirzīties 10 punktu vadībā. Lai arī tālmetienos Porziņģim neveicās, viņš trāpīja vairākus pustālos metienus, kā arī izcēlās ar iespaidīgi apturētu Šababa Muhameda danku.

„Knicks” puslaiku pabeidza ar 58:49, bet Porziņģim šajā brīdī bija komandas pārliecinoši labākais +/- rādītājs (+20). Porziņģis arī parūpējās par Taunsa pirmo netrāpīto metienu, puslaika izskaņā kavējot viņa caurgājienu, un Taunsa danks neizdevās. Abi jaunie garie spēlētāji pirmajā puslaikā bija sarīkojuši īstu šovu – Taunsam 26 punkti, Porziņģim 16.

„Knicks” traumas dēļ bija palikusi bez Kortnija Lī, kamēr otrs pamatsastāva aizsargs Deriks Rouzs otrā puslaika sākumā ātri sapelnīja trīs piezīmes un tika nomainīts. Porziņģis gan trāpīja patiešām tālu tālmetienu pašā puslaika sākumā, taču „Knicks” uzbrukums iesprūda. „Timberwolves” gan arī neveicās metienos, taču Rouza piezīmju dēļ Minesota ātri tika pie iespējas pēc katra pārkāpuma izpildīt soda metienus un pievilka līdz mīnus viens.

Taču „Knicks” atbildēja ar veiksmīgiem Dženingsa un Mindauga Kuzminska tālmetieniem, kā arī stabili spēlēja aizsardzībā, un astoņas minūtes pirms beigām Porziņģis ar brīvu tālmetienu no laukuma malas panāca +16. Pārliecinoša uzvara gan izpalika, jo pie darba ķērās Taunss, kurš turpināja dominēt zem groziem, un Minesota četras minūtes pirms beigām bija vairs tikai četru punktu iedzinējos.

Porziņģis cīņā ar Taunsu neveiksmīgi piezemējās, bet turpināja spēli un citā epizodē bloķēja Taunsa metienu. Taču uzbrukumā pēdējās minūtēs Porziņģis pie bumbas tika reti, kamēr „Knicks” spēlēja (jau atkal) haotiski, Entonijs izcēlās ar kluso tālmetienu, un pēdējā minūtē Zeks Lavīns ar tālmetienu panāca neizšķirtu. Nākamajā uzbrukumā „Knicks” kļūdījās metienā, taču Porziņģis izrāva atlēkušo bumbu no Žoržui Dienga rokām un trieca grozā no augšas, izpelnoties vietējo līdzjutēju ūjināšanu par nenosvilpto sodu.

Taunss atbildēja ar diviem soda metieniem, un rezultāts kļuva 104:104 tikai 24 sekundes pirms beigām. „Knicks” uzticējās Entonijam, kurš aukstasinīgi trāpīja pustālo metienu. Minesotai palika divas sekundes, kurās tika mēģināts iespēlēt Taunsam postā pret Porziņģi, taču Lavīns autu izspēlēja pārāk neveikli, „Knicks” pārtvēra bumbu un uzvarēja 106:104.

Abas komandas pēc divām dienām Ņujorkā tiksies atkārtoti, un tā būs abu komandu otrā un pēdējā savstarpējā spēle šosezon. „Knicks” panākusi uzvaru bilanci 9-9, kamēr Minesotai šis bija 13. zaudējums 18 spēlēs.

”Timberwolves”-”Knicks” 104:106

(31:28, 18:30, 25:23, 30:25)
Timberwolves: Taunss 47 (18 atl.b.), Viginss 19, Lavīns 17, Diengs 8, Rubio 8, Muhamads 3, Oldrihs 2, Bjelica, Džounss, Dans
Knicks: Porziņģis 29, Entonijs 14 (5/16 met.), Kuzminsks, Dženingss 12, Rouzs 11, Lī 7, Ernangomess 6, Vujačičs 5, Plamlī 4, Holidejs 2, O`Kvins 2, Ndūrs.

Statistika

Met.Tālm.Soda m.Atl. b.Rez. p.Kļūdas
Timberwolves34/77 (44%)4/19 (21%)32/39 (82%)401715
Knicks41/91 (45%)13/32 (41%)11/15 (73%)392413

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 05:37, pirms 8 gadiem
Malacis, 2 sastāvs ar KP pārliecinošāk izskatījās bez visiem Rozīšiem un Antoškām. Tagad tik nesakiet kad tā nebija.. Uznāk Rozīts ar Antonu, momentāli 1min laikā 6pt ierija. Labi, kas labi beidzās. KP arī diezgan laba spēle, labi momenti tieši pret Townsu. Jēga Townsam no tiem pt, ja komanda zaudē.. Soģi gan tur mazliet pa traku svilpa pret Townsu. GN

  -3 [+] [-]

, 2016-12-01 05:39, pirms 8 gadiem
47+18

 +10 [+] [-]

, 2016-12-01 05:40, pirms 8 gadiem
Antoška Antoška Pošlji kopatj kartošku .. Rose ar Melo.. aprbrīnoju kā var tā spēlēt kad vajag tieši visvairāk koncentrāciju ..
Wolfi vnk bedre.. kāds rur PO ... tur vajag kādu Veterānu ASAp,

KP 6 mierigi iet uz 30 + spēlēm itkā tas jau nekāds sasniegums

  +5 [+] [-]

, 2016-12-01 05:41, pirms 8 gadiem
Gan Taunss, gan KP būs 100% all star spēlee !!!

  +4 [+] [-]

, 2016-12-01 05:43, pirms 8 gadiem
Mača varoņi Rose un Melo - darīja visu, lai beigās būtu intriga.. Melo ar uzvaras metienu noņēma daļu vainas..
CAT šodienas spēle.. VĀKS...
Bet arī KP rādīja ļoti labu sniegumu. Garo defs varēja būt labāks, t.sk. KP., bet nu MIN jādomā par vairāk kā 3 spēlētāju uzbrukumu..

 +15 [+] [-]

, 2016-12-01 05:47, pirms 8 gadiem
Labāk 29 punkti un uzvara nekā 47 punkti un zaudējums.
Ja par spēli,es tā arī neiebraucu,kā varēja NY 7 minūtēs 17 punktus izsēt. Labi kas labi beidzas. Kristaps malacis. Augstvērtīgs sniegums viņa izpildījumā. Tomēr KAT ir tādā komandā kur bez viņa tikai Vigins kaut ko sakarīgu var parādīt. Lavīns tomēr ir nestabils spēlētājs. Tāpēc visa spēlē iet caur Taunu. Bet sniegums šodien viņam ļoti iespaidīgs. Bet 2 reizes Kristaps iespaidīgi viņu apturēja

     [+] [-]

, 2016-12-01 05:47, pirms 8 gadiem
Vēl kāds no šī drafta spēlē šo jauno ziķeru līmenī?

 +16 [+] [-]

, 2016-12-01 05:48, pirms 8 gadiem
Ļoti smuki Kuzminskas pieslēdzās no soliņa, mori daudz ziepes vārīja.. KP6 gan reāli stabils. Gan jau arī drīz pirmā 40 pts spēle, cerams šosezon..

  -1 [+] [-]

, 2016-12-01 05:51, pirms 8 gadiem
Dēēēm kad Antons uzlika to 3pt airball, es padomāju ar to arī Knicks norakstīti.. Kad lēma pēdējo uzbrukumu, tomēr mazliet cereju, ka uz KP spēlēs. Gan jau bija kkāda noruna, kā sanāks ar maiņām.

  +7 [+] [-]

, 2016-12-01 05:52, pirms 8 gadiem
Krish1986 rakstīja: Ļoti smuki Kuzminskas pieslēdzās no soliņa, mori daudz ziepes vārīja.. KP6 gan reāli stabils. Gan jau arī drīz pirmā 40 pts spēle, cerams šosezon..
Tieši tā! Kuzminskas labi trāpa, aizsardzībā neviens tā nekapā. Un spēlētājs ar galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-12-01 05:53, pirms 8 gadiem
Skatos status un raudāt gribas. Plus/mīnus Melo mīnus17. Metienu procents atkal superstāriem katastrofāls. Piespēles? KP 4, bet abiem stāriem pa divām. Rebi? Abiem stāriem kopā rebi divreiz mazāk kā Kristapam vienam. Un tā mēs priecāsimies visu sezonu

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 05:53, pirms 8 gadiem
Vai nav dīvaini, KAT visu spēli lec ārā no biksēm un kurpēm, bet spēli ar vienu darbību uzvar CA

KP? Nemanāma spēle komandas interesēs, beigās trūka dažu sulīgu atlecošo, tad vilki vispār varētu iet gulēt ar apziņu, ka viņus izpogājis tieši KP.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 05:55, pirms 8 gadiem
Tas tik veel truuka,lai Melo peec sava kaarteeja "lieliskaa snieguma" neiemestu to peedeejo metienu!!!Ja veel buutu kluso izmetis ta vispaar....

     [+] [-]

, 2016-12-01 05:56, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Dēēēm kad Antons uzlika to 3pt airball, es padomāju ar to arī Knicks norakstīti.. Kad lēma pēdējo uzbrukumu, tomēr mazliet cereju, ka uz KP spēlēs. Gan jau bija kkāda noruna, kā sanāks ar maiņām.
Brīdī, kad komentētājs saka, ka Knicks nav trāpījuši pēdējos desmit no spēles, Melo ar šo dienas momenta cienīgu metienu spilgti parādīja, kas ir kas. Un arī Rouza brīnums no deviņiem metriem pirms tam bija kas unikāls. Laikam abi saderēja, kurš lielāku lažu nolaidīs?

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 05:57, pirms 8 gadiem
Long story short. 1v1 KP sodien tureja KAT labi. 1 no 4 laikam, plus stripainie iedeva foulu uz tiru bloku pret KAT. Twolves loti svaki, NYK bija daudz labaki, bet nu sanaca ta, kaa sanaca beigas.

Karmelo varetu principa but spot up shooteris, un pedejo sekunzu metejs. Tas vinam padodas. ISO ... pat Twolves fani kliedza, lai tik mochiii

Un jaa, Rouzs ... auns. Loti zems speles IQ un passing vision. Ja Karmelo vel spej ieraudzit brivos, tad shis ... Nu labi, ok, ja ari neredz, tad vismaz nedzen xuinu uz laukuma ...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 05:58, pirms 8 gadiem
D rose atkal lunjoja...labi,ka nelaida beigaas vairaak laukumaa...nepietika,ka nesen paartruuka rouza seerija kad vinjam 15+ punkti tad NY 0-6 bilance..!Karo4e gribeeja saakt jaunu seeriju,bet launais Horna4eks apstaadinaaja

     [+] [-]

, 2016-12-01 06:01, pirms 8 gadiem
Kārtējo reizi pēc Karmelo metiena, bumba nonāk skatītājos. TOPs garantēts.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 06:01, pirms 8 gadiem
Visaa visuma negribas isti teikt, ka Taunss ir tik loti labaaks par KP, bet nu spele vienkarsi pec statiem fantastiska

     [+] [-]

, 2016-12-01 06:07, pirms 8 gadiem
Cik Bertānam?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 06:08, pirms 8 gadiem
Kristapa Porzinga speles momentu video apskats: Kristaps Porzingis Full Highlights vs...

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 06:16, pirms 8 gadiem
Jessy rakstīja: Cik Bertānam?
7 pts. 2/2 1/1 100%

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 06:17, pirms 8 gadiem
xvalchax rakstīja: 7 pts. 2/2 1/1 100%
Arī labi!

  +8 [+] [-]

, 2016-12-01 06:18, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Dēēēm kad Antons uzlika to 3pt airball, es padomāju ar to arī Knicks norakstīti.. Kad lēma pēdējo uzbrukumu, tomēr mazliet cereju, ka uz KP spēlēs. Gan jau bija kkāda noruna, kā sanāks ar maiņām.
Kāda tur noruna. Karmelo ir superstārs, patīk tas kādam vai nepatīk, bet bumba būtu pie viņa, ja arī būtu 0/20 no spēles jebkurā gadījumā.

Karmelo un Rouzs raka raka, beigās nenoraka. Kamēr Karmelo nemetīs vismaz 40% no spēles, tikmēr viss, uz ko Ņujorka var cerēt ir 8.vieta konforencē un zāģis četrās spēlēs pret Cavs. Labi, ka Rouzam beidzas līgums pēc sezonas. Ko ar Noah darīt ar viņa 18 ļimakiem katrā no nākamajām 3 sezonām, nav nejausmas... Nezinu komandu, kurā viņš būtu noderīgs par tādu naudu un kā back-up centrs par 18 miljoniem... Džeksons ļoti labs līgumu slēdzējs.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 07:18, pirms 8 gadiem
KAT ir 10 labāks postā, abos laukuma galos, tāpēc pret NY nīkuļiem zem groza salādēja vieglus punktus postā + 20 izmesti soda metieni. Un vēl 18 atlēkušās.. Tādā ziņā Kristapa spēle bija daudzveidīgāka, interesantāka.

Bet nu skaidrs, ka šie divi džeki arvien biežāk būs galvenie spēlētāji savās komandās un par viņu dueli klīdīs leģendas

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 07:41, pirms 8 gadiem
Aigaro rakstīja: KAT ir 10 labāks postā, abos laukuma galos, tāpēc pret NY nīkuļiem zem groza salādēja vieglus punktus postā + 20 izmesti soda metieni. Un vēl 18 atlēkušās.. Tādā ziņā Kristapa spēle bija daudzveidīgāka, interesantāka.

Bet nu skaidrs, ka šie divi džeki arvien biežāk būs galvenie spēlētāji savās komandās un par viņu dueli klīdīs leģendas
pret Thunder Knicks arī pakāsa, jo nemācēja reb savākt pie sava groza

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 08:09, pirms 8 gadiem
Izlasīju, ka KAT sametis 47 un nobijos, bet tad paskatījos, ka 17 no tiem ar sodiem - palika vieglāk

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 08:13, pirms 8 gadiem
Brīdī kad nomainija Kuzminsku un spāni pret amīšiem domāju, ka būs sūdi lieli, bet šoreiz reāli NYK paveicās. Eiropieši parādija kā jāspēlē aizsardzībā.☺
Slēpts komentārs: Abrrags

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 08:20, pirms 8 gadiem
Abrrags rakstīja: Taunss labāks par Porziņģi
Pa zirgu labak nerunasim..

     [+] [-]

, 2016-12-01 08:52, pirms 8 gadiem
Abrrags rakstīja: Taunss labāks par Porziņģi
ir bet ne tik traki kā pirmajā sezonā. KP ir pievilcis klāt. 29p KP ir forši bet tomēr tie 47 noēno mūsējo

     [+] [-]

, 2016-12-01 08:53, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Malacis, 2 sastāvs ar KP pārliecinošāk izskatījās bez visiem Rozīšiem un Antoškām. Tagad tik nesakiet kad tā nebija.. Uznāk Rozīts ar Antonu, momentāli 1min laikā 6pt ierija. Labi, kas labi beidzās. KP arī diezgan laba spēle, labi momenti tieši pret Townsu. Jēga Townsam no tiem pt, ja komanda zaudē.. Soģi gan tur mazliet pa traku svilpa pret Townsu. GN
Infatīlisms lien ārā pa visām vīlēm...

Vispirms, iemācies ''ka'' un ''kad'' pareizu lietošanu, nav te nekāds bērnudārzs.

Otrkārt, kāda jēga Taunsam no 47 p., ja komanda zaudē? Saprotu, ka tev skauž, ka KP galvenais konkurents ir tik spēcīgs, bet nav viņa vaina, ka viņš gandrīz vienatnē velk šādus mačus. Patiesība ir, ka viņš bija absolūti neapturams un iemest 17/20 sodus ar vajag mācēt, nemaz nerunājot par tiem 2 aukstasinīgajiem sodiem spēles beigās.

KP ir zvaigzne, bet Taunss jau ir superzvaigznes līmenis...

  +4 [+] [-]

, 2016-12-01 09:05, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Infatīlisms lien ārā pa visām vīlēm...

Vispirms, iemācies ''ka'' un ''kad'' pareizu lietošanu, nav te nekāds bērnudārzs.

Otrkārt, kāda jēga Taunsam no 47 p., ja komanda zaudē? Saprotu, ka tev skauž, ka KP galvenais konkurents ir tik spēcīgs, bet nav viņa vaina, ka viņš gandrīz vienatnē velk šādus mačus. Patiesība ir, ka viņš bija absolūti neapturams un iemest 17/20 sodus ar vajag mācēt, nemaz nerunājot par tiem 2 aukstasinīgajiem sodiem spēles beigās.

KP ir zvaigzne, bet Taunss jau ir superzvaigznes līmenis...
Nevajag arī pārspīlēt. KAT jorpojām ir ļoti neizteiksmīgas spēles. Izcilas mijās ar nekādām, vienkārši labām.

KAT vienatnē velk? Viņš pat nav rezultatīvākais komandas spēlētājs. Un uz ko viņš ir galvenais konkurents KP?

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 09:21, pirms 8 gadiem
kino rakstīja: Nevajag arī pārspīlēt. KAT jorpojām ir ļoti neizteiksmīgas spēles. Izcilas mijās ar nekādām, vienkārši labām.

KAT vienatnē velk? Viņš pat nav rezultatīvākais komandas spēlētājs. Un uz ko viņš ir galvenais konkurents KP?
precīzi, ja skatās vidējos sezonas status, nekur tālu Taunss nav virs KP

     [+] [-]

, 2016-12-01 09:26, pirms 8 gadiem
29 pts taslabi un piesspēļu skaits arī pamazām aug tas parāda ka sāk spēlēt arī uz komandu vairāk.

     [+] [-]

, 2016-12-01 09:27, pirms 8 gadiem
kino rakstīja: Nevajag arī pārspīlēt. KAT jorpojām ir ļoti neizteiksmīgas spēles. Izcilas mijās ar nekādām, vienkārši labām.

KAT vienatnē velk? Viņš pat nav rezultatīvākais komandas spēlētājs. Un uz ko viņš ir galvenais konkurents KP?
KAT pats atzina, ka sezonas sākums bijis slikts. Bet šādas spēles parāda, uz ko viņš ir spējīgs un gan jau sāks spēlēt labāk. Kas zin, varbūt ar šo spēli maisam gals ir vaļā.

Šodien viņš vienatnē nevilka? Es speciāli neteicu, ka viņš standartā velk komandu, bet atsevišķās spēlēs tā sanāk.

Viena gada drafts, protams, tur ir draudzīga konkurence. Ne par velti KP teica, ka abi ļoti vēlas spēlēt viens pret otru. Visiem mums gribas, lai KP būtu labākais no sava gada, bet nu pagaidām nav. Un daudzi saka, ka KP ir labāki griesti. Kad KP iemetīs gandrīz 50 p un savāks gandrīz 20 bumbas vienā spēlē, tad lūdzu to sakiet, jo griesti tieši KAT šķiet augstāki.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 09:30, pirms 8 gadiem
KAT superzvaigznes liimenis!!!?Par to nu galiigi nepiekriitu.Abi gan KP gan KAT vareetu kljuut par superzvaigzneem uz ceturto piekto sezonu liigaa...otraa sezona...veel pat kaartiigi nba gaiss nav apostiits kur nu jau superstar!!!Buus par to nav shaubu,bet 47 speelee un..pirmkaart superstarir 25+...abi ir liimenii un buus megastaaribetveel nee.

P.s.Pirms nedeelas laikam bija speele pret A Deivisu Taunsam..neskatiijos,bet gaidiiju kaa KAT norukaas pret Deivisu jo kaadu laiku atpakalnba gm aptaujaa ar milziigu paarsvaru gms teica,ka saaktu fran4iizi ar Taunsu un Deivis kurs jau ceturto gadu laikam liigaa dabuuja vispaar nieka procentus..ilgi nebuutu jaamekleebet slinkumsun miegs naakbet KAT laikam bija kkadi 70% pret Deivisa 17%!!!Domaaju nu tad redzee kaa buus....naakamajaa riitaa skatos nujaa...Njuuorleaana uzvareeja..Deivis noaardiijaas nepilni 50 a4i vai tik nebija tik cik Taunsam shonakt 47!!!A Taunsam laikam 9!!!Buus buus kaa jau teicu superstaars ja turpinaas...bet veel nav noteikti..un apgalvojot,ka Tauns ir superstar liimeni peec 47 punktu speeles..abiem stati identiski pirms sitaas speeles....

  +7 [+] [-]

, 2016-12-01 09:31, pirms 8 gadiem
Abrrags rakstīja: Taunss labāks par Porziņģi
Taunss ir 1. numurs draftā tomēr. Bet es teiktu tā - Taunss ir efektīvāks, bet Porziņģis ir efektīgāks. Domāju, ka Kristaps nākotnē būs lielāka un atpazīstamāka zvaigzne. Kā paši amerikāņi saka, ka Porziņģis ir "fun to watch" un nevar nepiekrist. Katrā mājas spēlē viņš ar kādu triku norauj MSG arēnas jumtu. Taunss atkal ir kārtējais melnais, kurš gūst "garlaicīgus" darba grozus. Porziņģis ir netipisku parametru baltais, kuram ir daudzveidīgs uzbrukums un spilgtas epizodes topos teju katru spēli. Fani vadās pēc emocijām un KP tās prot iedot.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-01 09:32, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: KAT pats atzina, ka sezonas sākums bijis slikts. Bet šādas spēles parāda, uz ko viņš ir spējīgs un gan jau sāks spēlēt labāk. Kas zin, varbūt ar šo spēli maisam gals ir vaļā.

Šodien viņš vienatnē nevilka? Es speciāli neteicu, ka viņš standartā velk komandu, bet atsevišķās spēlēs tā sanāk.

Viena gada drafts, protams, tur ir draudzīga konkurence. Ne par velti KP teica, ka abi ļoti vēlas spēlēt viens pret otru. Visiem mums gribas, lai KP būtu labākais no sava gada, bet nu pagaidām nav. Un daudzi saka, ka KP ir labāki griesti. Kad KP iemetīs gandrīz 50 p un savāks gandrīz 20 bumbas vienā spēlē, tad lūdzu to sakiet, jo griesti tieši KAT šķiet augstāki.
Par griestiem doma ir tāda, ka KAT tos jau teju teju ir sasniedzis, kamēr KP līdz savējiem potenciāli vēl varētu būt patālu.

     [+] [-]

, 2016-12-01 09:41, pirms 8 gadiem
Daumants666 rakstīja: KAT superzvaigznes liimenis!!!?Par to nu galiigi nepiekriitu.Abi gan KP gan KAT vareetu kljuut par superzvaigzneem uz ceturto piekto sezonu liigaa...otraa sezona...veel pat kaartiigi nba gaiss nav apostiits kur nu jau superstar!!!Buus par to nav shaubu,bet 47 speelee un..pirmkaart superstarir 25+...abi ir liimenii un buus megastaaribetveel nee.

P.s.Pirms nedeelas laikam bija speele pret A Deivisu Taunsam..neskatiijos,bet gaidiiju kaa KAT norukaas pret Deivisu jo kaadu laiku atpakalnba gm aptaujaa ar milziigu paarsvaru gms teica,ka saaktu fran4iizi ar Taunsu un Deivis kurs jau ceturto gadu laikam liigaa dabuuja vispaar nieka procentus..ilgi nebuutu jaamekleebet slinkumsun miegs naakbet KAT laikam bija kkadi 70% pret Deivisa 17%!!!Domaaju nu tad redzee kaa buus....naakamajaa riitaa skatos nujaa...Njuuorleaana uzvareeja..Deivis noaardiijaas nepilni 50 a4i vai tik nebija tik cik Taunsam shonakt 47!!!A Taunsam laikam 9!!!Buus buus kaa jau teicu superstaars ja turpinaas...bet veel nav noteikti..un apgalvojot,ka Tauns ir superstar liimeni peec 47 punktu speeles..abiem stati identiski pirms sitaas speeles....
Tāpēc es saku superzvaigznes LĪMENIS, nevis jau statuss. Lai iegūtu to statusu tomēr vajag nostabilizēties un parādīt, ka esi spējīgs dominēt lielākajā daļā spēļu. Bet uz šādu dominanci, kā šodien, ir spējīgs retais, un KAT jau rūkija sezonā parādīja, ka ir spējīgs ņemt spēli uz sevi. Ne par velti tie GM izvēlējās KAT, gan jau viņi kko saprot!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 09:46, pirms 8 gadiem
Witslenamitea rakstīja: 29 pts taslabi un piesspēļu skaits arī pamazām aug tas parāda ka sāk spēlēt arī uz komandu vairāk.
KP visu laiku speeleeuz komandu..vinja darbs nav dot piespeeles..tas ir saspeeles vadiitaaju darbs..vienkaarshi vins atskiriibaa no viena "laba" "saspeeles vadiitaaja" maak kustinaatbumbu pa perimetru un iedot briivam speeleetaajam!Esmu redzeejis visas KP speeles..KP ir loti laba viizija sanjemot bumbu(laba saspeelnieka iipashiiba(tikai tas nav 4/5 numura galvenais pienaakum))vins uzreiz speej noveerteet situaaciju uz laukuma kas NY komandaa sogad ir loti daudziem kadriem.Top 2 Jenings ar Noa..tad Hernandgomez ar Kuzmincku(eiropas skola)labs uz piespeeleem ir arii Oqiins,bet vinja piespeeles ir taadas kaa sistemaatiskasbet viendimensiaalas-bet taa vai taa piespeeleet vinjs var labi!Rouzs..bez komentaariem...Melo..vaajs piespeeleetaajs..pret bleizers laikam 2 smukus pasus hernangomesam speeles galotnee iedeva un atkal hernangomezam kaasienaa pret OKC un uzvaraa paar Hornets pashaa speeles galotnee KP uz truli ala Lebrons stilaa,bet ja tas nav patstaaviigi(par ko liecina karjeras stati)un eye test tad ko nu tur....

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 09:53, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Infatīlisms lien ārā pa visām vīlēm...

Vispirms, iemācies ''ka'' un ''kad'' pareizu lietošanu, nav te nekāds bērnudārzs.
Paklau, čali, ja reiz esi tādā tonī iesācis - varbūs iemācies svešvārdu rakstību, pirms lieto? Nav tāds "infantīlisms".

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 10:03, pirms 8 gadiem
Problem? rakstīja: 47+18
Gadās, ja KAT vispār netiek segts, jeb pret viņu nespēlē aizsardzībā, bet tikai noskatās kā viņš gūst punktus.
Porziņģis izdarīja arī ļoti daudz melnā darba tieši aizsegu ziņā - palīdzot Melo gūt savus punktus.
Teiksim atklāti - Knicks spēlēja slikti, bet Porziņģis ar savu agresivitāti šo spēli izvilka!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 10:05, pirms 8 gadiem
Bergjis rakstīja: KAT neko īpašu nerādija, vnk sakrita metieni, tiesneši ar sodus nekorekti dalija.
Ja skatāmies spēli tad varēja redzēt, ka Kvinns pret KAT pat neko nebloķē tikai nostājas priekšā un skatās kā viņam pāri pārmet bumbu un gūst punktus.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-01 10:13, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Paklau, čali, ja reiz esi tādā tonī iesācis - varbūs iemācies svešvārdu rakstību, pirms lieto? Nav tāds "infantīlisms".
Nu, šito stāstu jau var turpināt un turpināt. Laikam garais ''ī'' tajā vārdā tiešām nav (vienprātības nav), bet tajā pašā laikā tad ievēro ortogrāfijas un interpunkcijas kļūdas savā mazājā komentārā, jo biški esi pārcenties ar komatiem, piemēram

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 10:16, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tāpēc es saku superzvaigznes LĪMENIS, nevis jau statuss. Lai iegūtu to statusu tomēr vajag nostabilizēties un parādīt, ka esi spējīgs dominēt lielākajā daļā spēļu. Bet uz šādu dominanci, kā šodien, ir spējīgs retais, un KAT jau rūkija sezonā parādīja, ka ir spējīgs ņemt spēli uz sevi. Ne par velti tie GM izvēlējās KAT, gan jau viņi kko saprot!
Nu jaa pieraadiija rukii sezona tam es piekriitu..katram protams ir savs subjektiivais viedoklis..reaali es nepiekriitu tevis rakstiitajamka KP ir zvaigzne bet KAT jau superzvaigznes liimenis!
Baac luuziens,bet davai bisku paanalizeshu un uzskribileeshu aatri manu domu gaajienu.

Skaties KP pirmajaa sezonaa bija fiziski daudz svakaaks...KAT ir diezgan atleetisks...KP sosezon ir fiziski daudz speeciigaaks...vasaraa loti pie daudzaam lietaam piestraadaajis kuras speelee var redzeet..crosouveri fallback dzamperi dribls...bet koncentreesimies uz fizisko...Idomaajies KP fizisko pirmajaa sezonaa taa kaa sosezon...Njem veeraa faktoru,ka KAT speeleeja koledzaa un visu laiku skatiijaas nba speeles un nba kuultuura nebija svesha un toka posta speele vijam jau bija laba un komandu kur vinjs jau no pirmaas sezonas ir pirmaa vijole!Sogad abiem stati identiski un paskaties kaa KP pielicis...taa kaa abi ir vienaadaa liimenii un abi jau ir zvaigznes...ja KAT ir superzvaigznes liimenii tad arii noteikti...+veel baisi iedomaaties peec vasaras ieguuldiitaa KP darba svara zaalee un pie baksetbola iemanjaam kaads pozitiivaa zinjaa briesmonis KP var buut naakotnee...!!!Taa kaa par tiem KAT augstaakiem griestiem,veciit,ieteiktu iepauzeet

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 10:19, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nu, šito stāstu jau var turpināt un turpināt. Laikam garais ''ī'' tajā vārdā tiešām nav (vienprātības nav), bet tajā pašā laikā tad ievēro ortogrāfijas un interpunkcijas kļūdas savā mazājā komentārā, jo biški esi pārcenties ar komatiem, piemēram
Kādas vēl vienprātības nav Tādos svešvārdos garo "ī" nekad nelieto un tā tas ir bijis, kamēr sevi zinu.
Par komatiem varētu konkrētāk? To pēdējo nevajadzēja? Iespējams. Man gan šķiet, ka vajadzēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:00, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: njaa par Fakinga 21pp visi juusmo, par KAT 22pp visi saka nekas izcils. Neizteiksmigas speles? vai KAT ir bijusas speles pa nullem???
Tā runā it kā KP tādas daudz būtu bijušas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 11:06, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: Taunss pahodu ir nakoshais staars!!! Diemzel ari labaks par KP, produktivaks un lietderigaks komandai. KP ir Karameles iespaidaa pats kluvi par karameli junioru!!!
kāds vēl stārs... pahodu tāds pats statistikas upuris kā Davis un Durants ar lūzerkomandām.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:07, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Kādas vēl vienprātības nav Tādos svešvārdos garo "ī" nekad nelieto un tā tas ir bijis, kamēr sevi zinu.
Par komatiem varētu konkrētāk? To pēdējo nevajadzēja? Iespējams. Man gan šķiet, ka vajadzēja
Pirms ''pirms'' komatam nav nekādas vajadzības, tas nav ne palīgteikums, ne tur jauns teikuma priekšmets. Būtībā - "iemācies pirms lieto". Nah tur komatu pa vidu?

Davai, beidzam, abi kļūdāmies, nav ko ievilkt dziļāk purvā. Galvenais, lai mazie zin, kad jālieto ''ka'' un kad ''kad''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:19, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: man te vakar keponi teica ka taunss ir mirkla uzplaiksnijums un bus viginss

Taunss pahodu ir nakoshais staars!!! Diemzel ari labaks par KP, produktivaks un lietderigaks komandai. KP ir Karameles iespaidaa pats kluvi par karameli junioru!!!
KAT ir viens no sliktākajiem +/- koefiem komandā, KAT varbūt ir labs uz rebiem un ir puntu mašīna, bet pozicionālā spēlē viņš nav kā Deandre un Hasans, kas grozu var aizsargāt un visi baidās no viņa bloka. KAT vajag blakus zem grozu kaut ko nopietnāku, kādu, kas viņu piesedz un spēlē komandas interesēs vismaz uz 20 min un spēles beigās KAT var atkal spēlēt par C. Līdzīgi, kā KP, kad KP spēlē par centru viņam reeb vācas daudz ātrāk uz pusi.

     [+] [-]

, 2016-12-01 11:21, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: Durantu sauc par shii briza labako basketbolistu pasaulee, stabilakais shooters, met ap 60%

tiesi pateicoties vinam USA panema zeltu

Davisam tiesham apkart ir noobi, ja KP taa butu un sis mestu pa 40p spele, tadi ka tu slapinatu bikses

P.S. tas nemaina faktu ka abi ir superstaari!!! viens nav karotaajs!!!
Kobe D-līgas spēlētājus ievilka PO. Smush Parkers gāja pamatā, Waltons bija otrā opzija uzbrukumā.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-01 11:31, pirms 8 gadiem
Daumants666 rakstīja: Taa kaa par tiem KAT augstaakiem griestiem,veciit,ieteiktu iepauzeet
Tur jau tā lieta, ka visi ar tiem KP griestiem biedē, bet tie ir tādi miglā tīti nākotnes griesti. Tikmēr KAT jau šodien ir ļoti tuvu 50+20 griestiem. Tā ir tikai viena spēle, bet visi zinām, ka tas nav arī nekāds veiksmīgs negadījums. Sapņot nav aizliegts, bet augstāk par 50+20 kāpt ir ļoooti grūti.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 11:32, pirms 8 gadiem
Taunsa griesti ir tā, ka viņš nevar spēlēt 2-3 pozīcījās, bet Porzinģis to var darīt, jo var izmest no jebkuras pozīcījas un pārvietoties pa visu laukumu!
Gluži kā Durants un Džeimss. Taunss ir diezgan atkarīgs no aizsargiem, bet Porzinģim aizsargus vajag, lai tie tikai pārdriblē pāri centram!
Varētu teikt, ka lielākā problēma Taunsam, ka viņam ir grūtāk pārslēgties kā Porzinģim! Taunsam ir divas spēcīgas īpašības, ja redz, ka ir brīvāks, tad met, ja redz, ka nav tik brīvs, tad uzreiz laužas uz grozu!(Abās ir grūti apstādināms).

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:33, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Tur jau tā lieta, ka visi ar tiem KP griestiem biedē, bet tie ir tādi miglā tīti nākotnes griesti. Tikmēr KAT jau šodien ir ļoti tuvu 50+20 griestiem. Tā ir tikai viena spēle, bet visi zinām, ka tas nav arī nekāds veiksmīgs negadījums. Sapņot nav aizliegts, bet augstāk par 50+20 kāpt ir ļoooti grūti.
50+20 savākt pret rūkijiem nav problēmu, bet lai iemet tos pašu pret all star! Tur palīgā vajag izcilus aizsargus, bet Timbervolves tādi nav!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:35, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Gluži kā Durants un Džeimss. Taunss ir diezgan atkarīgs no aizsargiem, bet Porzinģim aizsargus vajag, lai tie tikai pārdriblē pāri centram!
Interesants viedoklis, ņemot vērā vispārējo histēriju par Rozes un Melodrāmas nevēlēšanos meklēt laukumā KP. Pluss vēl paskaties, kā KP atdzīvojas, kad laukumā ir Dženingss, kurš regulāri pabaro KP ar izcilām piespēlēm. Tāpat ar viņa augumu alley-oop ir obligāta prasība komandas arsenālā, kad KP ir laukumā. Tā kā noņem nu rozā brilles, KP nav nekāds tīrais ISO vecis, kuram uzspļaut komandas saspēlei, viņam mazie ir ļoti vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:41, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Interesants viedoklis, ņemot vērā vispārējo histēriju par Rozes un Melodrāmas nevēlēšanos meklēt laukumā KP. Pluss vēl paskaties, kā KP atdzīvojas, kad laukumā ir Dženingss, kurš regulāri pabaro KP ar izcilām piespēlēm. Tāpat ar viņa augumu alley-oop ir obligāta prasība komandas arsenālā, kad KP ir laukumā. Tā kā noņem nu rozā brilles, KP nav nekāds tīrais ISO vecis, kuram uzspļaut komandas saspēlei, viņam mazie ir ļoti vajadzīgi.
Jebkurš aizsargs var savākt statistiku uz KP. Nevajag tagad domāt, ka Dženigss ir kāds supermens! Arī Kalderons vāca piespēles- iedodot bumbu Porzinģim! Atliek tik dalīties ar bumbu! Porzinģis arī Satoranski, Vūdsaidu padarīja izcilus, jo realizēja metienus- pēc viņu piespēlēm!

Porzinģim bumbu deva pat Pullens, jo saprata, ka tā ir vieglāk savākt statistiku un tas ir rādītājs.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:44, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Jebkurš aizsargs var savākt statistiku uz KP. Nevajag tagad domāt, ka Dženigss ir kāds supermens! Arī Kalderons vāca piespēles- iedodot bumbu Porzinģim! Atliek tik dalīties ar bumbu! Porzinģis arī Satoranski, Vūdsaidu padarīja izcilus, jo realizēja metienus- pēc viņu piespēlēm!

Porzinģim bumbu deva pat Pullens, jo saprata, ka tā ir vieglāk savākt statitiku un tas ir rādītājs.
Nav korekti salīdzināt parastu bumbas pamešanu KP ar Dženingsu, kurš prot vadīt saspēli un ar asām, zibenīgām piespēlēm atrast vajadzīgo spēlētāju. Tu jau runā tā, it kā saspēles vadītāja klasiskās funkcijas ir tukša vieta, jo kurš gan nemāk iedot parastu piespēli komandas nazim.

     [+] [-]

, 2016-12-01 11:45, pirms 8 gadiem
bembists rakstīja: Taunss ir 1. numurs draftā tomēr. Bet es teiktu tā - Taunss ir efektīvāks, bet Porziņģis ir efektīgāks. Domāju, ka Kristaps nākotnē būs lielāka un atpazīstamāka zvaigzne. Kā paši amerikāņi saka, ka Porziņģis ir "fun to watch" un nevar nepiekrist. Katrā mājas spēlē viņš ar kādu triku norauj MSG arēnas jumtu. Taunss atkal ir kārtējais melnais, kurš gūst "garlaicīgus" darba grozus. Porziņģis ir netipisku parametru baltais, kuram ir daudzveidīgs uzbrukums un spilgtas epizodes topos teju katru spēli. Fani vadās pēc emocijām un KP tās prot iedot.
Šis "bomba" no tevis - Taunss atkal ir kārtējais melnais, kurš gūst "garlaicīgus" darba grozus. Mēs laikam skatāmies atšķirīgas komandas Atceries ,ka KP6 spēle NY ,kas ir mediju un šovbiznesa "galvaspilsēta" ja pie viņiem spēlētu KAT , tad jau viņš būtu gan all star balsojuma starp jau iebalsotiem spēlētājiem un Tu par viņu tādas slavas dziesmas dziedātu . Šoreiz no pilsētas ir ļoti atkarīgs ,kāpēc Kristaps ir daudz vairāk video topos...

     [+] [-]

, 2016-12-01 11:49, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Nav korekti salīdzināt parastu bumbas pamešanu KP ar Dženingsu, kurš prot vadīt saspēli un ar asām, zibenīgām piespēlēm atrast vajadzīgo spēlētāju. Tu jau runā tā, it kā saspēles vadītāja klasiskās funkcijas ir tukša vieta, jo kurš gan nemāk iedot parastu piespēli komandas nazim.
Dženingss ir labākais ar ko Porzinģis ir spēlējis, bet ir arī labāki piespēlētāji līgā!
Tāpēc jau teicu pēc sezonas, ka Knicks vajag vienu aizsargu, kas pats forsē uzbrukumu un vienu, kas forsē uzbrukumu ar piespēlēm!
Knicks ir 9-9, bet vai viņi ļoti labi spēlē? Vai viņi labi spēlē aizsardzībā?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:51, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Dženingss ir labākais ar ko Porzinģis ir spēlējis, bet ir arī labāki piespēlētāji līgā!
Par Lebronu labāks nav ne viens, bet Dženigss noteikti ir starp labākajiem. Un, kā jau teicu, KP+Dženingss ir pilnīgi cits smeķis, nevis awkward trio Rose+Melo+KP, kur pirmie divi uzstājīgi velk deķi uz savu pusi.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-01 11:53, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Par Lebronu labāks nav ne viens, bet Dženigss noteikti ir starp labākajiem. Un, kā jau teicu, KP+Dženingss ir pilnīgi cits smeķis, nevis awkward trio Rose+Melo+KP, kur pirmie divi uzstājīgi velk deķi uz savu pusi.
Lebrons šogad nav TO3 nekvienā statistikas ailē, viņa liaks ir pagājis! RW ir labāks!

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 11:54, pirms 8 gadiem
Gaidu to spēli ,kad Kristaps savus 8 truļus ieliks ,jo uz to viņš ir spējīgs , tik mīksta rociņa viņam ,bauda skatīties viņa metienu kā garajam A , Rouzs ir tipiskais jātnieks bez galvas , kā var būt tāds saspēles vadītājs ,kurš tik slikti pārredz laukumu...

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 11:55, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Par Lebronu labāks nav ne viens, bet Dženigss noteikti ir starp labākajiem. Un, kā jau teicu, KP+Dženingss ir pilnīgi cits smeķis, nevis awkward trio Rose+Melo+KP, kur pirmie divi uzstājīgi velk deķi uz savu pusi.
Kāds te vispār sakars ar Džeimsu?
Dženingss ir labs, bet tādi "Dženingsi" starp aizsargiem ir vismaz 15-20 līgā un kādi 10 noteikti ir labāki.
Cilvēks nav redzējis labākos, tad domā, ka tādi neeksistē!
Vestbrūks, Pauls, Rubio- būtu vēl labāki varianti!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 11:56, pirms 8 gadiem
sasmeejos rakstīja: Gaidu to spēli ,kad Kristaps savus 8 truļus ieliks ,jo uz to viņš ir spējīgs , tik mīksta rociņa viņam ,bauda skatīties viņa metienu kā garajam A , Rouzs ir tipiskais jātnieks bez galvas , kā var būt tāds saspēles vadītājs ,kurš tik slikti pārredz laukumu...
Rouzs ir sezonas MVP

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 11:57, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lebrons šogad nav TO3 nekvienā statistikas ailē, viņa liaks ir pagājis! RW ir labāks!
Lebronam statistika šobrīd neinteresē ,paskaties kā viņš spēlē ,izbauda spēli un lielāko daļu nemaz neiespringst ,ar tādu atbrīvotību spēlē un reizē tādas piespēles var redzēt no viņa un viņa laiks sāksies tad ,kad viņš to gribēs un tas jau būs ar play off sākšanos ...

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 11:59, pirms 8 gadiem
Man liekas smieklīga šī salīdzināšana starp KP un KAT. Abi ir izcili spēlētāji, ļoti veiksmīgas izvēles komandām draftā. Tomēr tie ir atšķirīgi spēlētāji, ar atšķirīgām stiprajām pusēm. KP ir perimetra spēlētājs, KAT ir pilnasinīgs centrs.

Būs ļoto interesanti pavērot kā šo spēlētāju duelis attīstīsies. Man liekas, ka abi šie spēlētāji tiksies Ņūorleānā, tikai Porziņģim ir labākas izredzes tikt sākumsastāvā, galvenokārt tāpēc, ka mazāka konkurence un tāpēc, ka spēlē lielāka tirgus komandā, bet arī tāpēc, ka spēlē skatāmāku basketbolu.

Porziņģis pašlaik ir rezultatīvākais centrs, bet skaitot centrus un uzbrucējus, viņš ir 6., ieskaitot Batleru un Antetokounmpo. Priekšā no uzbrucējiem viņam ir tikai James, Antony un Love. James protams sev vietu ir rezervējis, bet es domāju, ka Antony Porziņģis varētu apiet, domāju, ka Porziņģis Ņojorkā ir populārāks par Antony.

Pagājušajā gadā Porziņģim priekšā bija vēl Drummond un George un Gasol. Pirmie divi spēlē aptuveni tādā pašā līmenī kā Porziņģis, bet Gasols tagad spēlē gan sliktāk, gan citā konferencē. No aizmugures Porziņģi apsteigt šogad varētu debitants Embids, Whitesides, bet nedomāju, ka viņi savāks tik daudz balsis.

Tāpēc domāju, ka Porziņģis būs 2. vietā starp austrumu uzbrucējiem. Towns situācija ir grūtāka, priekšā Durants, Griffins, Lennards, Davis, varbūt vēl daži. Līdz ar to KAT objektīvi būs grūtāk tikt sākumsastāvā. Rezervistos viņš noteikti būs.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 12:00, pirms 8 gadiem
Camon dzheki, Towns ir zveers, nevajag nolikt, ka nemaak speeleet pa vairaakaam poziicjaam utt. Suudiigs speeleetaajs 47+18 nevar savaakt. KP aug, palenam, un vins, protams, ir dzivnieks vnk!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 12:01, pirms 8 gadiem
Entonijs ar droši vien gribētu tikai "clutch" metienus mest, bet visiem tomēr jāpieliek roka, lai līdz turienei tiktu!

     [+] [-]

, 2016-12-01 12:02, pirms 8 gadiem
Budah rakstīja: Camon dzheki, Towns ir zveers, nevajag nolikt, ka nemaak speeleet pa vairaakaam poziicjaam utt. Suudiigs speeleetaajs 47+18 nevar savaakt. KP aug, palenam, un vins, protams, ir dzivnieks vnk!
Spēlē tā, kā tev ļauj pretinieks! Kurš no Knicks spēlētājiem var nosegt 1vs1 Taunsu?

     [+] [-]

, 2016-12-01 12:04, pirms 8 gadiem
Ko tu neteiksi, piespēles vairs nav statistika? Lebrons aizvada izcilu sezonu, komanda lieliski spēlē. To, kas ir labākais parādīs Play-off. Ļoti iespējams, ka GSW ar CLE spēkosies par titulu. Ja CLE dabūs, tad Lebrons būs apliecinājis, ka vēl arvien ir labākais.

chubaki rakstīja: Lebrons šogad nav TO3 nekvienā statistikas ailē, viņa liaks ir pagājis! RW ir labāks!

     [+] [-]

, 2016-12-01 12:29, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds te vispār sakars ar Džeimsu?
Dženingss ir labs, bet tādi "Dženingsi" starp aizsargiem ir vismaz 15-20 līgā un kādi 10 noteikti ir labāki.
Cilvēks nav redzējis labākos, tad domā, ka tādi neeksistē!
Vestbrūks, Pauls, Rubio- būtu vēl labāki varianti!
Lebrons ir labākais piespēlētājs, to es domāju.
Slēpts komentārs: GrantsHills

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 12:47, pirms 8 gadiem
GrantsHills rakstīja: Podriņķis saka - atkal Taun tu mani izpogāji.
aizej labāk pasēdi uz poda

  -3 [+] [-]

, 2016-12-01 13:06, pirms 8 gadiem
sasmeejos rakstīja: Lebronam statistika šobrīd neinteresē ,paskaties kā viņš spēlē ,izbauda spēli un lielāko daļu nemaz neiespringst ,ar tādu atbrīvotību spēlē un reizē tādas piespēles var redzēt no viņa un viņa laiks sāksies tad ,kad viņš to gribēs un tas jau būs ar play off sākšanos ...
Ja viņam neinteresētu stati, tad pret 76ers nespēlētu 42 min, bet nospēlētu uz pilnu 20 min un sēdētu un smietos uz soliņa, bet viņš velk garumā spēlē uz piespēlēm un pēc tam viņam jāgļabj ar pūlēm pašās beigās, tīrs statu vācējs!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-01 13:19, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Malacis, 2 sastāvs ar KP pārliecinošāk izskatījās bez visiem Rozīšiem un Antoškām. Tagad tik nesakiet kad tā nebija.. Uznāk Rozīts ar Antonu, momentāli 1min laikā 6pt ierija. Labi, kas labi beidzās. KP arī diezgan laba spēle, labi momenti tieši pret Townsu. Jēga Townsam no tiem pt, ja komanda zaudē.. Soģi gan tur mazliet pa traku svilpa pret Townsu. GN
Negribēju konfrontēt ar SC NBA basketbola stila ekspertiem, bet otrdien man bija saruna klātienē ar draugiem, kas arī seko KP gaitām.
Un sarunas secinājums bija, ka KP ar rezervistiem (Holidejs, Kuzminskas, Dženings, Gomezs vai O'Kvins) taisa NYK spēli un nevis Entonijs vai Rouzs. Ok, Lee arī labi iekļaujas rotācijā
Tas nozīmē, ka par Noa, Rouzu, var tekt arī Entoniju tiek pārmaksāts.
Vienvārdsakot, Fils Džeksons nav uzdevuma augstumos. It īpaši, ņemot vērā, ka baumo par to, ka Fils plāno atgriezties LA, iesējams viņa domas jau ir tur..
Un, manuprāt, pāris zaudējumi ir uz Hornačeka rēķina, jo maiņas, ko viņš taisa [netaisa] es reizēm nevaru saprast.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 13:25, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Ja viņam neinteresētu stati, tad pret 76ers nespēlētu 42 min, bet nospēlētu uz pilnu 20 min un sēdētu un smietos uz soliņa, bet viņš velk garumā spēlē uz piespēlēm un pēc tam viņam jāgļabj ar pūlēm pašās beigās, tīrs statu vācējs!
Ir Jeimss labākais. Viņš izdr** tavu GSW un Igiju, un pelnīti dabūja MVP. Visur kur spēlē Džimss, vienmēr fināli un gedzeni. Pat Džordans nav tik labs kā Džeimss.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 13:33, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kāds te vispār sakars ar Džeimsu?
Dženingss ir labs, bet tādi "Dženingsi" starp aizsargiem ir vismaz 15-20 līgā un kādi 10 noteikti ir labāki.
Cilvēks nav redzējis labākos, tad domā, ka tādi neeksistē!
Vestbrūks, Pauls, Rubio- būtu vēl labāki varianti!
Rubio..... zirgam jāsmejas

     [+] [-]

, 2016-12-01 13:44, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Rubio..... zirgam jāsmejas
Par ko smejies?
6,4 piespēles uz 2,1 kļūdām ir līgas top rādītājs!
Agrāk bija vēl labāki rādītāji, kad bija vairāk eiropiešu, bet tagad rādītāji ir kritušies!

  +3 [+] [-]

, 2016-12-01 14:12, pirms 8 gadiem
KP progress ir daudz iespaidīgāks man liekas, nekā mēs to novērtējam. ';

  -2 [+] [-]

, 2016-12-01 14:14, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: bet joprojam ir!!!

vienigi patik ka Fakingu jau sak ar Durantu salidzinat nevis to frici debiilo
Pilnībā piekrītu, tieši Durants pēc spēles stila ir vislīdzīgākais Pordiņķim, bet Novickis vairāk uz Taunu

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 14:20, pirms 8 gadiem
Šajā spēlē KP parādīja kā pēc viņš bija TOP izvēle draftā, bet KAT pilnībā nodemonstrēja kāpēc viņš bija Nr.1.

     [+] [-]

, 2016-12-01 14:25, pirms 8 gadiem
GrantsHills rakstīja: Pilnībā piekrītu, tieši Durants pēc spēles stila ir vislīdzīgākais Pordiņķim, bet Novickis vairāk uz Taunu
Tauns un Novickis? Are u mad? Ja kādam Tauns ir līdzīgs, tad drīzāk KG vai TD. Nepavisam Novickim!

     [+] [-]

, 2016-12-01 14:30, pirms 8 gadiem
osio rakstīja: Negribēju konfrontēt ar SC NBA basketbola stila ekspertiem, bet otrdien man bija saruna klātienē ar draugiem, kas arī seko KP gaitām.
Un sarunas secinājums bija, ka KP ar rezervistiem (Holidejs, Kuzminskas, Dženings, Gomezs vai O'Kvins) taisa NYK spēli un nevis Entonijs vai Rouzs. Ok, Lee arī labi iekļaujas rotācijā
Tas nozīmē, ka par Noa, Rouzu, var tekt arī Entoniju tiek pārmaksāts.
Vienvārdsakot, Fils Džeksons nav uzdevuma augstumos. It īpaši, ņemot vērā, ka baumo par to, ka Fils plāno atgriezties LA, iesējams viņa domas jau ir tur..
Un, manuprāt, pāris zaudējumi ir uz Hornačeka rēķina, jo maiņas, ko viņš taisa [netaisa] es reizēm nevaru saprast.
Neko jaunu nepateici :| Vai nu Noa ir veiksminieks, vai Dzheksons ir zaabaks..

     [+] [-]

, 2016-12-01 14:36, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tauns un Novickis? Are u mad? Ja kādam Tauns ir līdzīgs, tad drīzāk KG vai TD. Nepavisam Novickim!
Embīds un Towns ir Entonija Deivisa jaunās versijas.. KP ir kkas tāds, kas līgā īsti nav bijis. No visa pa mazliet - Novitzkis, kkur mazliet Gazols + pats - dribls un kustīgums.

     [+] [-]

, 2016-12-01 14:41, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Embīds un Towns ir Entonija Deivisa jaunās versijas.. KP ir kkas tāds, kas līgā īsti nav bijis. No visa pa mazliet - Novitzkis, kkur mazliet Gazols + pats - dribls un kustīgums.
KP ir Džeimss, Durants, bet tikai izteiktāks 4-5 numurs!
Dribls, bloki ir piespēļu vietā!
Gazols, Novickis ir krietni savādāki spēlētāji!

     [+] [-]

, 2016-12-01 14:55, pirms 8 gadiem
Šī spēlē labi parādija kādi ir šie spēlētāji - Tauns pliks scorers kurš komandai nedod nekādu labumu, KP gūst mazliet mazāk punktu, toties palīdz komandai uzvarēt

     [+] [-]

, 2016-12-01 14:57, pirms 8 gadiem
GrantsHills rakstīja: Ir Jeimss labākais. Viņš izdr** tavu GSW un Igiju, un pelnīti dabūja MVP. Visur kur spēlē Džimss, vienmēr fināli un gedzeni. Pat Džordans nav tik labs kā Džeimss.
Igijam bija muguras problēmas, kad abi bija veseli redzēji, kuram beigās bija MVP.
Un Lebim līdz MJ ir kā līdz mēnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:11, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: Kur lebis tur finaali, nevar pat to apstridet. Staari apkart??? visam finalu komandam ir Big3, tikai visi nez kapec finalos netiek. Taads derouzans,lillards,CP ar savu brigaadi...
Derozans ir rezervists, ko tu gribi, ASV izlasē pat pie +40 nelaida laukumā! CP3 ir otrās kārtas lāsts. Kad Igijs gāja pēc gredzena Stefs un Klejs netika uzskatīti par baigiem staariem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:19, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: Skatos roziiti atkal noliek

Rouziits ir kkads freaaks, fakts ka speletajs bez metiena ir paspejis buut MVP, tomer kko norada

Vina cuargajiens ir laabs, man patiesiba reizem patik kaa vinsh spele. Ja peiemeram puika aizskrien atrajaa, vinsh tapat kaa Raselits ies kaa tanks cauri lidz apaksai kaut 1 pret 3, poh sods vai grozs bet kkas buus. NY tiesi tas pietruka pagajusho gadu, tapec sobrid ari cinas par ploviem!!!

Pagajusho gadu vienigais taads bija mellais tanks, a taadi galoveji,dzeningsi,noaa un parejie manekeni tik speli bremzee!!!!
Vinam tas speles stils ir tāds, vai nu viņš iemet un ir ok, vai arī ir tizls, ja aizmet garām. Viņš reti izmanto savu mid range shot, kas nav nemaz tik slikts. Pagaidām ir tā, ka vairāk ir tizlu momentu un patiesībā viņš norok komandu ar tiem caurgājieniem, nekā palīdz. Ir protams spēles, kur sakrīt, tāpat kā Melo tā 30+ spēle, bet pa lielam Rozītis šobrīd taisa sūdus vairāk.

Viņa spēles IQ ir ļoti ļoti zems. Ar savu spēles stilu, viņš varētu vākt kā minimums 9-10 piespēles spēlē, bet tā vietā viņš vāc TO un garām aizmestus metienus tikai dēļ tā, ka ļoti švaks piespēļu dalītājs.

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:22, pirms 8 gadiem
HMB tu centies saprast ko tev saka? Spēlē kā Džeimss, Durants, bet tikai ir 4-5 numurs ar attiecīgajiem parametriem(2,20)

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:23, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: NBA vinsh nav nekads rezervists klaun
Velk savu blici, bet nekur isti aizvilkt nespej!

Paskaties tos pashus kleperus,kaadi kadri rinki, a neko nevar izcinit. Griffins plovos kaa parasti met 30%, Deandree kad tiek kartigi segts neko uzbrukumaa nerada, CP3 velk, pret spurs tapat izvilka a viss, Rediks vienmer izkirosho truli aizmet garam utt
LAC trūkst 3.nr spēlētājs, tieši tāds, kā Igijs.

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:26, pirms 8 gadiem
Un vispār, Hornačekam jāsāk domāt mož par to, ka Entoniju vajag atpūtināt road tripos uz vienu maču vai dot limitētas minūtes. Jo, kad viņš ir atpūties, tad CA spēlē kā pavisam cits spēlētājs. 28 punkti pret 20 punktiem vidēji. Tā ir liela starpība. Tāpēc Pops varbūt šādu praksi ir ieviesis. CA nav nekāds jaunais, un nav tā, ka viņš nav aizstājams ar esošajiem resursiem. Kuzminskas troikas var iemest pat labāk, un defā noteikti ir labāks kā CA.

Savādāk pēdejās 3 spēlēs pēc slotas šāviena (35p) karmelo ir iemetis TIKAI 16 no 60 metieniem. Murgs!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:28, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: Bet nu apstridet Lebja panakumus, tas toch ir murgs. Speleja ar Boshu un Veidu, finaali, gredzeni. Spele ar lavu un kairiju, tas pats!!!! Iedos vinam blakus roziiti + karameli, tapat vini speles finala
Lebis ar shaku netika finālā, Kobe ar Veidu ņēma titulus kā skābenes! Veids uz to brīdi bija TOP3 spēlētājs līgā aiz muguras bija 30+8+8 sezona, kā tur ar tādiem diviem var nebūt tituls un Bosh ar 25+10, tas ir tā pat, kā tagad salikt kopā AD,RW un Lenardu, tur tituli būs vieni pēc otra. Šajā gadījumā Lovs ar Irvingu ir atšķirīgs stāsts. Pēdējas sezonas gan dēļ savas labās spēles Cavs tickuši finālā, bet Austrumos jau ir tukšums, salīdzinot, kas ir jāizdara GSW, lai tiktu finālā. OKC, Spurs LAC GSW izsitās, bet cavs pretējā pusē pret Detroitu un Atlantu brauc pāri 4-0.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 15:29, pirms 8 gadiem
Un tā arī šobrīd pamazām sāk izskatīties, ka KP esot laukumā ar otro sastāvu spēle ir daudz vienkāršāka priekš Knicks. Pretinieki koncentrējas uz KP, un līdz ar to nenovērtē teiksim pārejos Knicks rezervistus, kuri spēj iemest. Kamēr kopā laukumā ir ar KP ir Entonijs un Rouzs, itkā visam būtu jābūt pretēji, bet starpība ir tā, ka Rouzs ļoti slikti pārredz laukumu un ļoti reti spēj izkārtot komandas biedriem metienu iespējas, un CA dragā savu ISO un nav komandas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:30, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Lebis ar shaku netika finālā!
Nebūtu korekti salīdzināt to Šaku, teiksim ar to, kurš bija kopā ar Veidu un Kobi! To jau tu saproti!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:31, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: HMB tu centies saprast ko tev saka? Spēlē kā Džeimss, Durants, bet tikai ir 4-5 numurs ar attiecīgajiem parametriem(2,20)
Emm, šiet tu ļoti kļūdies. Nosauc to spēles aspektu, kur KP līdzinās Džeimsam. Par Durentu ir skaidrs, kad KP ir labs metiens, un spēj arī kādreiz ieskriet caurgājienā.

Bet, salīdzināt ar LBJ eksplozivitāti ... nu tie gan ir murgi!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:32, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: kura vieta vinsh spele kaa lebis?
Fast break points!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:33, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un vispār, Hornačekam jāsāk domāt mož par to, ka Entoniju vajag atpūtināt road tripos uz vienu maču vai dot limitētas minūtes. Jo, kad viņš ir atpūties, tad CA spēlē kā pavisam cits spēlētājs. 28 punkti pret 20 punktiem vidēji. Tā ir liela starpība. Tāpēc Pops varbūt šādu praksi ir ieviesis. CA nav nekāds jaunais, un nav tā, ka viņš nav aizstājams ar esošajiem resursiem. Kuzminskas troikas var iemest pat labāk, un defā noteikti ir labāks kā CA.

Savādāk pēdejās 3 spēlēs pēc slotas šāviena (35p) karmelo ir iemetis TIKAI 16 no 60 metieniem. Murgs!
CA nav jāspēlē 1vs1 tik bieži, viņam jašpēlē kā Rio, kad meta praktiski brīvs un tad viņam bija labs procents, žēl jau, ka Roze neizkārto tos metienus.

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:33, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Fast break points!
Un tas būtu pamats uz kā balstās spēles stils LBJ? Tikpat labi var teikt, ka KP spēlē kā Aizeja Tomass mož?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:35, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: lebis katra spele aizkrien 3 atrajos pec parkertam, KP katra tresaja spele varbut!!! riktiga lidziga

nuu nav vini ne tuvu lidzigi, pat aattaaali nee!
he! Kuzminskas spēlē kā RW
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 15:36, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: CA nav jāspēlē 1vs1 tik bieži, viņam jašpēlē kā Rio, kad meta praktiski brīvs un tad viņam bija labs procents, žēl jau, ka Roze neizkārto tos metienus.
Pilnīgi piekrītu. CA nav vairs 27 gadi, kad spēja būt letāls 1vs1. Šobrīd es uzskatu, ka viņš būtu ļoti labs, ja viņš neforsētu savu uzbrukumu ar stulbiem metieniem pār rokām. Nu nevar viņš vairs tā kā agrāk. Spot up šūteris, otrā opcija uzbrukumā, kad teiksim neiziet kāda kombene utt. Pēdejo sekunžu metējs ...

Savādak pagaidām sanāk tā, ka viņš vienkārši nobremzē komandas saspēli, jo bumba pie viņa apstājas, nevis rotē tālāk.

OK, KP arī varbūt izmet trakus metienus, bet starpība ir tāda, ka viņš tos spēj realizēt, un ja jūt, kad neiet, tad viņam nevajag 25 metienus vai 48 min signālu, lai to saprastu.

Rozīti esmu vīlies, pat ļoti.

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:37, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:37, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: Rouzs spele kaa griffins
Plamlijs ar Igiju gan spēlē līdzīgi!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:38, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: nuu ieskreja paris reizes, tad jau Kapella ir fast brake monstrs sogad peec Bardas piespele no SAVAS laukuma puses
Atceries, ka KP ir 2,20!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-01 15:40, pirms 8 gadiem
Flipsider, tu tagad te met iekšā video pilnīgā beztolkā. Par katru spēlētāju var atrast šādus video, un tu katru salīdzināsi ar LBJ? Neesi muļķīgs. LBJ spēle nebalstās uz šiem ātrajiem pretuzbrukumiem. Tāda bija varbūt Heat mentalitāte, kad viņi spēlēja agresīvi aizsardzībā un līdz ar to bija ļoti daudz to ātro pretuzbrukumu. LBJ spēle balstās uz viņa fizisko pārspēku pret pretspēlētājiem un neticamo atlētismu. Izcilu spēles IQ un nenormālu talantu.

Tie ātrie pretuzbrukumi tomēr ir komandas spēle, nevis kāda spēlētāja izteikta niša.

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:41, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: nuu tak ikviens to zin un ari to ka vinsh ir kustigs savam augumam!!! Bet janem veraa ka vinsh nav taads muskulu kalns kaadi ir lebji,kazinsi,deandree utt... vinsh savam augumam ir kaulu kambaris jaateic
Muskuļus salīdzina vai spēles stilus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:43, pirms 8 gadiem
Un vispār, šogad NYK ir 27 vietā pēc FBP, kamēr CLE ir 12 un pirmā protams ir GSW. Varbūt tad tomēr LBJ spēlē kā teiksim RW?

Varbūt tomēr Durantam ir vairāk to FBP?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:48, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: nee nu ir speletaji kas atrajos 99% ies kaut 1 pret 3 cauri un metis, nevar teikt ka TIKAI komandas spele. Taads rouzs un Raselits nu nemak apstaties. Paskatieties piemeram ko pagajusho gadu darija kalderons - iespeja skriet atraja, redz priekshaa 2 chali, viss piebremze. To pashu Delijs Cavos darija, nekad neskreja kaa jatnieks bez galvas. Rondo taada pasha maniere un veel virknei..
Nu šeit jau viss atkarīgs no atlētisma. Nu nevar salīdzināt Kalderonu ar RW vai Rouzu. Tie, kuri var atļauties to darīt, to arī darīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:54, pirms 8 gadiem
Nu re, atradu!

TOP 5 FBP
Westbrook
Wall
Curry
Greek Freak
LBJ

....

KP ir 73 vietā!

Auzās ar to savu salīdzinājumu iebrauci!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:57, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu re, atradu!

TOP 5 FBP
Westbrook
Wall
Curry
Greek Freak
LBJ

....

KP ir 73 vietā!

Auzās ar to savu salīdzinājumu iebrauci!
Ja tava komanda ir starp pēdējām līgā un tu esi 4-5 nr, tad tas vēl ir izcils rādītājs! Iemet statistiku!

     [+] [-]

, 2016-12-01 15:59, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ja tava komanda ir starp pēdējām līgā un tu esi 4-5 nr, tad tas vēl ir izcils rādītājs!
Tu galīgi negribi pieņemt taisnību. OK, lai ir kā tu saki, KP ir līdzīgs spēles stils LBJ un tikai.

Es drīzāk salīdzinātu tad, ka KP ir tendence būt eksplozīvam un cenšās pabeigt uzbrukumu ar kādu danku, kad vien ir iespēja. Tādā ziņā viņš būtu kaut nedaudz līdzīgs LBJ.

Pacenties pieņemt to, ka reali iebrauci auzās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:01, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu galīgi negribi pieņemt taisnību. OK, lai ir kā tu saki, KP ir līdzīgs spēles stils LBJ un tikai.

Es drīzāk salīdzinātu tad, ka KP ir tendence būt eksplozīvam un cenšās pabeigt uzbrukumu ar kādu danku, kad vien ir iespēja. Tādā ziņā viņš būtu kaut nedaudz līdzīgs LBJ.

Pacenties pieņemt to, ka reali iebrauci auzās!
Statistiku iemet, lai var apskatīties!

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:01, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Statistiku iemet, lai var apskatīties!
Netici ne? NBA Miner | NBA Player Advanced Stats- Player...

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:04, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Netici ne? http://www.nbaminer.com/player-miscellaneous-scoring/
Top10 starp 4-5 numuriem, bet Knicks ir tikai 27 līgā!
Kur es esmu kļūdījies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:05, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Top10 starp 4-5 numuriem, bet Knicks ir tikai 27 līgā!
Mēs taču salīdzinājām spēles stilus ar LBJ?
Vēl spurojies. Muļķis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:08, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Mēs taču salīdzinājām spēles stilus ar LBJ?
Vēl spurojies. Muļķis!
Ir ļoti līdzīgi, bet Porzinģis nevar vadīt saspēli vai spēlēt par aizsargu, jo ir 4-5 numurs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:17, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ir ļoti līdzīgi, bet Porzinģis nevar vadīt saspēli vai spēlēt par aizsargu, jo ir 4-5 numurs!
Ir ļoti līdzīgi Vecīt, tu strīdies, kaut tev nav ne pist taisnība. Tieši tāpēc viņi ar nav līdzīgi, jo viens spēlē ar bumbu otrs nē! ;D

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:18, pirms 8 gadiem
HMB-RESTART2 rakstīja: pilnigas auzas. KP visu laiku ganas ap troikas liniju, censhas atverties soda laukumaa lai sanemtu piespeli un brivi izmestu kamer lebis visu nem uz sevi, kaa PG. Pietam var spelet gan postaa, gan taalu no groza!!! Es verojot abu speles paraleli neredzetu nekaadu, NEKAADU lidzibu

Vot Durants gan kopija!!!
Protams, ka Durants kopija, jo arī viņam nav masa un arī viņš nevar vadīt saspēli!
Durants FBP bija(ir) vairāk, jo gan Thunder, gan Warriors spēlēja tādu basketbolu!
Porzinģis spēlētu tādā komandā, tad būtu vairāk FSB un vēl vairāk ņemtu spēli uz sevi!

     [+] [-]

, 2016-12-01 16:34, pirms 8 gadiem
Paldies par statistiku!

     [+] [-]

, 2016-12-01 17:15, pirms 8 gadiem
es dumāju, tā pastulbi salīdzināt spēlētājus, kur vienam nav pat īsti izvēles un jāņem spēle uz sevi, bet otrs ir tikai viena no galvenajām uzbrukuma opcijām. ar to visu es KP punktus vērtēju vienlīdz augstu KAT gūtajiem punktiem, jo beigās svarīgākais, cik, kura komanda spēles vinnē. Un ne jau vienam spēlētājam metot pusi komandas punktu komandas izcīna titulus vai tiek pleijofos. otrkārt, KAT griesti ir praktiski sasniegti, nedomāju, ka viņš kļūs vēl fiziskāks, labāks, lielākais, ko viņš varēs vēl izdarīt, tas ir nostabilizēt savu spēli., savukārt KP ir vēl milzīga rezerve izaugsmei fiziskajā, kā arī spēles iemaņās, piemēram, posta kustībās, apspēlēšanā utml. tas jau sākotnēji tika pieminēts, ka KAT ienāk līgā, kā viens no gatavākajiem spēlētājiem, no kura var gaidīt tulītēju ieguldījumu, salīdiznot ar visiem citiem augstākajiem drafta pikiem. bet mēs redzam, ka KP pat savā projekta stadijā esot ir spējis būt ļoti noderīgs, lai gan fiziski viņš joprojām ir tālu no savas maksimālās ronbežas.

     [+] [-]

, 2016-12-01 17:58, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es dumāju, tā pastulbi salīdzināt spēlētājus, kur vienam nav pat īsti izvēles un jāņem spēle uz sevi, bet otrs ir tikai viena no galvenajām uzbrukuma opcijām. ar to visu es KP punktus vērtēju vienlīdz augstu KAT gūtajiem punktiem, jo beigās svarīgākais, cik, kura komanda spēles vinnē. Un ne jau vienam spēlētājam metot pusi komandas punktu komandas izcīna titulus vai tiek pleijofos. otrkārt, KAT griesti ir praktiski sasniegti, nedomāju, ka viņš kļūs vēl fiziskāks, labāks, lielākais, ko viņš varēs vēl izdarīt, tas ir nostabilizēt savu spēli., savukārt KP ir vēl milzīga rezerve izaugsmei fiziskajā, kā arī spēles iemaņās, piemēram, posta kustībās, apspēlēšanā utml. tas jau sākotnēji tika pieminēts, ka KAT ienāk līgā, kā viens no gatavākajiem spēlētājiem, no kura var gaidīt tulītēju ieguldījumu, salīdiznot ar visiem citiem augstākajiem drafta pikiem. bet mēs redzam, ka KP pat savā projekta stadijā esot ir spējis būt ļoti noderīgs, lai gan fiziski viņš joprojām ir tālu no savas maksimālās ronbežas.
Paldies, paldies! Citādi jau no visas tās salīdzināšanas un strīdiem, kam tad īsti pēc spēles stila ir līdzīgs Porziņģis, kļūst nelabi. Labāk pieņemsim, ka viņš ir līdzīgs pats sev, unikāls un ar milzīgām izaugsmes iespējām.

     [+] [-]

, 2016-12-02 02:01, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es dumāju, tā pastulbi salīdzināt spēlētājus, kur vienam nav pat īsti izvēles un jāņem spēle uz sevi, bet otrs ir tikai viena no galvenajām uzbrukuma opcijām. ar to visu es KP punktus vērtēju vienlīdz augstu KAT gūtajiem punktiem, jo beigās svarīgākais, cik, kura komanda spēles vinnē. Un ne jau vienam spēlētājam metot pusi komandas punktu komandas izcīna titulus vai tiek pleijofos. otrkārt, KAT griesti ir praktiski sasniegti, nedomāju, ka viņš kļūs vēl fiziskāks, labāks, lielākais, ko viņš varēs vēl izdarīt, tas ir nostabilizēt savu spēli., savukārt KP ir vēl milzīga rezerve izaugsmei fiziskajā, kā arī spēles iemaņās, piemēram, posta kustībās, apspēlēšanā utml. tas jau sākotnēji tika pieminēts, ka KAT ienāk līgā, kā viens no gatavākajiem spēlētājiem, no kura var gaidīt tulītēju ieguldījumu, salīdiznot ar visiem citiem augstākajiem drafta pikiem. bet mēs redzam, ka KP pat savā projekta stadijā esot ir spējis būt ļoti noderīgs, lai gan fiziski viņš joprojām ir tālu no savas maksimālās ronbežas.
Pilnīgi sasummēji manas domas par šo diskusiju.

KP salīdzināt ar James ir pilnīgs sviests - tur pat nav ko apspriest.

Taunsam un KP, pirmkārt, ir dažādas lomas un dažādi uzdevumi laukumā. Taunss JAU ir galvenā opcija uzbrukumā un to šajā spēlē lieliski varēja redzēt. Turklāt tā kā Taunss ir centrs, tad viņa uzdevums ir vākt rebus un viņš vairāk tiek pie action zem groza, tātad arī vairāk punktu gūšanas iespēju arī pēc neprecīziem metieniem. Ja ir krītamā diena kā šodien (un švaki/īsi sedzēji), tad savākt šādu punktu summu no metieniem in the paint nav problēmu tik talantīgam čalim kā Tounss. KP savukārt reti iet zem groza pēc neprecīzajiem metieniem - biežāk viņš jau ir ceļā uz pretējo pusi. Tātad arī second chance un put back punktus nopelnīt sanāk reti. Laikam tāds ir trenera uzstādījums? Bet tad kad viņš to dara, tad gūst gan punktus, gan rebus vāc. KP vēl nav attīstīta spēle postā (vienīgi shake and bake movi un metiens atlēcienā labi sanāk) tāpēc vākt punktus paintā arī grūtāk. Uzskatu, ka ar KP komandai labāk iet arī tādēļ, ka Porziņģim ir labs court vision un viņš spēj labi pieslēgties vietās, kur to visvairāk vajag, prot iedot labu piespēli. Vārdusakot, viņš ļauj arī citiem kļūt labiem - to statistikā nemanīs. Minesotā bez Tounsa un Wiginsa vairs nav spēlētāju, kas dotu lielu labumu. Lavīns šodien vispār izgāzās. Benčs arī nekāds. Knicks tādā ziņā tā uzmanība izdalās, jo ir daudzi citi, kas spēj palīdzēt.

Vārdusakot, dažādas situācijas abiem un grūti abus salīdzināt objektīvi, lai gan tas tiks darīts arī turpmāk. Pēc spēles uzskatu, ka abi šodien parādīja lielisku sniegumu. Un tajās retajās divkaujās biežāk uzvarētājs šodien bija tieši KP starp citu. Arī komanda uzvarēja... Iespējams tieši dēļ tā, ka KP vairāk dara tās lietas, kas neparādās statistikā?