Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Braients ar "triple-double" palīdz "Lakers" uzveikt "Raptors"

Braients ar "triple-double" palīdz "Lakers" uzveikt "Raptors"
Kobe Braients
Foto: AFP/Scanpix

30. novembrī Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) tika aizvadītas astoņas spēles. Vienā no tām Kobe Braients un Losandželosas "Lakers" ar 129:122 papildlaikā uzvarēja Toronto "Raptors".

Austrumu konferences līdervienība Toronto "Raptors" šonakt spēlēja bez sava savainotā līdera Demāra Derouzena. Viņa prombūtnē 29 punkti, sešas bumbas zem groziem un deviņas rezultatīvas piespēles Kailam Lourijam, bet 20 punktus pievienoja Terenss Ross.

"Raptors" tomēr piedzīvoja ceturto zaudējumu 17 mačos, ar 122:129 pagarinājumā zaudējot Rietumu konferences vājākajai komandai Losandželosas "Lakers". "Staples Center" sienās Kobe Braients sekmēja mājinieku uzvaru ar 31 punktu, 11 atlēkušajām un 12 rezultatīvām piespēlēm. "Lakers" līderis šonakt kļuva par pirmo basketbolistu NBA vēsturē, kurš iekrājis vairāk nekā 30 tūkstošus punktu un sešus tūkstošus piespēļu.

Pie kārtējām uzvarām tika Rietumu līderi Memfisas "Grizzlies" un Goldensteitas "Warriors", kas uzvarēja attiecīgi Sakramento "Kings" (97:85) un Detroitas "Pistons" (104:93).

Citā mačā Maiami "Heat" ar 86:79 pārspēja Ņujorkas "Knicks". Pēc septiņu spēļu izlaišanas ierindā atgriezās viens no "Heat" līderiem Dveins Veids, kurš guva 27 punktus, bet 20 punktus un deviņas atlēkušās bumbas pievienoja Kriss Bošs. Ņujorkas kluba sastāvā pēc divu spēļu pārtraukuma atkal bija Karmelo Entonijs, kuram 31 punkts un astoņas bumbas zem groziem.

NBA regulārā sezona, 30. novembris

SpēleRezultāts
Celtics – Spurs89:111
Nets – Bulls84:102
Pistons – Warriors93:104
Kings – Grizzlies85:97
Knicks – Heat79:86
Suns – Magic90:93
Trail Blazers – Timberwolves107:93
Lakers – Raptors129:122 P

Izmantotie resursi:
NBA.com

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 11:54, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: entonijam nba nozaga gada debitantu atdodot to lebronam tā pat neticu,ka lebrons nospēlēs līdz 38 gadiem gan jau viņa miesa plīsis un viņš ir psiholoģiski nenoturīga.
Nu ta jau redzēs,man gan liekas,ja motivācija būs varēs arī līdz 42 spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 11:54, pirms 10 gadiem
Lielākā bēda ir tā, ka mēs visu laiku diskutējam, jo lebrons ar kobi nesatikās finālā un tad neviens te neko neteiktu sapņu fināls mums izpalika.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 11:56, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu ta jau redzēs,man gan liekas,ja motivācija būs varēs arī līdz 42 spēlēt.
Viņš nesen izteicās par spēļu samazināšanu beidz ākstīties!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:10, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Mentāli spēcīgāki ir pārāk subjektīvs spriedums,nestrīdēšos bet arī nepiekritīšu.
MJ nebija nekādas muskuļu masas. Bija atlētisks spēcīgs, ļoti kvalitatīvu treniņu rezultātā iegūts labs rezultāts. KD ir kas cits viņš ir stiprii virs 2m ar roku pletni 2.40m un mīkstu metienu un arī ātrums, veiklība nav sveša. Laba ģenētika, kā radīta basketbolam, nez kapēc vispār minēji viņu kā piemēru, nevaru iedomāties kā vispār viņu segtu 90itajos

Un tā arī nesaprati tā mana komentāra jēgu. Agrāk atļāva vairāk, bet pats basketbols bija lēnāks, aizsargi sliktāki, nekustīgāk tāpēc +100 punktu spēles nebija retums neskatoties uz to,ka tiesneši ļāva aizsargiem vairāk.
Vēl Juliusa Ērvingalaikos atceros skatījos maču kur startā spēlēja viens čalis,kurš kliboja. Pat tad ja viņam ļautu spert pretiniekam diez vai priekš KD vai LBJ tā būtu problēma.
Nedrīkst skatīties tikai uz to,ka agrāk tiesāja savādāk.
Lēnāks bija, bet daudz fiziski grūtāks. Tādam kā Durentam šis basis tiešām būtu maizīte, jo viņš varētu plivināt no distances.

LBJ gan šājā laikā nespētu pat uz pusi vākt tādu statistiku. Jo kā zinām viņa spēle balstās uz viņa caurgājienu. Cik labs šūteris viņš ir, varam paskatīties tagad, kamēr Cavs nav saspēlējušies un viņam sanāk mest troikas pāri rokām vai, kad sedzējs ir tuvu viņām. Par brīviem metieniem neko nesaku, daudzi NBA mestus tos ar 50%. Arī Kobe. Bet tajā laikā LBJ caurgājienos būtu daudz daudz smagāk. Tāpēc MJ ir tik ļoti liels fenomens, bet daudz ko deva arī viņa mid range spēle un spēle ar muguru pret grozu.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:13, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: To var redzēt tikai tie, kas neko neredz kas tad ir mainījies?
Tad pasaki, kas ir mainījies LBJ spēlē?

Kobes kāju darbība karjeras sākumā, un tagad. Kobes spēle poustā un tagad. Viņa IQ, tad un tagad. Nav īpaši daudz lietu ko uzskaitīt, jo viss pārejais ir bijis tur. Kas LBJ ir labāks? Metiens nav uzlabojies, tas ir tikai viņa %, par to jāpasakas Heat, kuri viņam izkārtoja daudz brīvu metienu no distances.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:14, pirms 10 gadiem
Galīgs murgs.

Būtu pielāgojies, ja vajadzētu.

Un kāpēc, tad daudzi nemet to 50%?

  -2 [+] [-]

, 2014-12-01 12:14, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Lins ir overrated saspeelnieks! LAL tieshaam nodereetu kaads laba level shpiileris, kas vadiitu saspeeli.
Lins ir ļoti ļoti overrated saspēlnieks, viņa gājieni ir tik neizturami, Kobe met pār rokām trakus metienus, bet tiem vismaz var iekrist, kamēr Lins driblē, aizskrien zem groza, apgriežas skrien atpakaļ, ja nav pakāsis bumbu, atdod pēdejās sekundēs kādam bumbu, un viss LAL uzbrukums.

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:18, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Galīgs murgs.

Būtu pielāgojies, ja vajadzētu.

Un kāpēc, tad daudzi nemet to 50%?
Kā viņš pielāgotos, ja viņš netiktu zem groza? Ar šo spēles stilu, kāds viņam ir tagad, neko viņš nepielāgotos.

Kā teicu, Heat viņam izkārtoja tiešām labus metienus. Protams bija arī tādi, kas lido pār rokām, bet vairums bija brīvi. Nebija viņu daudz, jo LBJ daudz nemeta no troikas. Tas ir lieliskas komandas nopelns. Citi nemet, jo viņu komanda nespēlēja kā Heat. 4 no 4 fināliem manuprāt pierāda to, ka zēni bija tā neko saspēlējušies.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:18, pirms 10 gadiem
Kobe monstrs!

  -4 [+] [-]

, 2014-12-01 12:19, pirms 10 gadiem
DainixDT rakstīja: Kobe monstrs!
pff, jebkurš spēlētājs 36 gados to vārētu. JEBKURŠ Tikai dodiet bumbu visu laiku viņam!

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:25, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Nu ta jau redzēs,man gan liekas,ja motivācija būs varēs arī līdz 42 spēlēt.
Ar šādu spēles stilu Lebronam jau būtu izcili izvilkt līdz 38 gadiem.

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:30, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Ar šādu spēles stilu Lebronam jau būtu izcili izvilkt līdz 38 gadiem.
Spēlēt jau viņš varēs varbūt ilgi, bet cik labi viņš to darīs ...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:31, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kā viņš pielāgotos, ja viņš netiktu zem groza? Ar šo spēles stilu, kāds viņam ir tagad, neko viņš nepielāgotos.

Kā teicu, Heat viņam izkārtoja tiešām labus metienus. Protams bija arī tādi, kas lido pār rokām, bet vairums bija brīvi. Nebija viņu daudz, jo LBJ daudz nemeta no troikas. Tas ir lieliskas komandas nopelns. Citi nemet, jo viņu komanda nespēlēja kā Heat. 4 no 4 fināliem manuprāt pierāda to, ka zēni bija tā neko saspēlējušies.
Kas tas pa murgu, ka netiktu zem groza? Kas tev liek par to domāt?

Tāpat 3,5 truļi pa spēli bija ar 38% precizitāti. Nav jau gluži 30%...

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:43, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tas pa murgu, ka netiktu zem groza? Kas tev liek par to domāt?

Tāpat 3,5 truļi pa spēli bija ar 38% precizitāti. Nav jau gluži 30%...
Nu man liek domāt tieši šis hand check rule, kurš tika atcelts pēc 2000. gada man liekas. Bet vēl vairāk dēļ tā, ka nebija 3 sekunžu zonas. Garie varēja stāvēt soda laukumā un vispār nekur nekustēties, tik maukt pēc atlēkušajām un stāvēt kā siena priekšā caurgājieniem. Manuprāt iet caurgājienā būtu daudz grūtāk, ja tur visu laiku zem groza būtu burzma un konkrēti sistu par rokām bez soda.

Atrodi jūtjūbā hand check rule, un tur baigi sīki izstāsta kā ļāva spēlēt tajā laikā.

Tāpat var apskatīt sarakstu ar garajiem spēlētājiem. Daudzi saka kāpēc agrāk bija tik dominējoši garie, bet mūsdienās praktiski tādu nav ... viss mainījās ar noteikumu maiņu.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:47, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Spēlēt jau viņš varēs varbūt ilgi, bet cik labi viņš to darīs ...
Par to jau es runāju. Lebrons var līst uz laukuma arī 42 gados, mest 10 punktus spēlē un atbilst NBA līmenim, bet šaubos vai viņam tas ir vajadzīgs. Katram ir jāzin savs laiks, kad aiziet.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:52, pirms 10 gadiem
Varu nomierināt LAL un Kobes fanus, kā izrādās arī slotas kāts (LAL) var izšaut.
Īsto varējumu mēs redzam kopvērtējuma tabulā. Šogad bez nopietnām sastāva izmaiņām, nekas tur nebūs.

     [+] [-]

, 2014-12-01 12:53, pirms 10 gadiem
gohardorgohome rakstīja: Par to jau es runāju. Lebrons var līst uz laukuma arī 42 gados, mest 10 punktus spēlē un atbilst NBA līmenim, bet šaubos vai viņam tas ir vajadzīgs. Katram ir jāzin savs laiks, kad aiziet.
Tur jau tā lieta, piemēram es nespēju Kobi iztēloties tā, kā piemēram Pīrsu, Gārnetu, Šaku .... kuri nevarēja/nevar aiziet no spēles būdami labā līmenī, tagad diezgan skumji uz viņiem skatīties.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-01 12:54, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Varu nomierināt LAL un Kobes fanus, kā izrādās arī slotas kāts (LAL) var izšaut.
Īsto varējumu mēs redzam kopvērtējuma tabulā. Šogad bez nopietnām sastāva izmaiņām, nekas tur nebūs.
Neviens arī necer, ka kautkas būs zemniek.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:55, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Neviens arī necer, ka kautkas būs zemniek.
Tev viss labi?
Laikam māki tikai citus apvainot ar nepamatotiem izdomātiem apvainojumiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:57, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tur jau tā lieta, piemēram es nespēju Kobi iztēloties tā, kā piemēram Pīrsu, Gārnetu, Šaku .... kuri nevarēja/nevar aiziet no spēles būdami labā līmenī, tagad diezgan skumji uz viņiem skatīties.
Un tas vēl pie tam ir 37/38 gados. Tā kā Lebrons spēlējot 40+ gados sevi tikai pataisītu par izsmieklu.

  -2 [+] [-]

, 2014-12-01 12:59, pirms 10 gadiem
Jēziņ, kas par labu diskusiju aizgājusi...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 12:59, pirms 10 gadiem
valjero rakstīja: Tev viss labi?
Laikam māki tikai citus apvainot ar nepamatotiem izdomātiem apvainojumiem.
mieru, tikai mieru.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:07, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: ek
Apskauzhu! Kad saakumskolas pirmajos gados biju uz Celtics speeli, redzeeju Bird dziivajaa, tad to nenoveerteeju, tagad, ja man buutu iespeeja apmekleet kaau NBA speeli.. ehh Ko dariiji shtatos?
just visiting, izmantoju iespēju, ka draugi te apmetušies, paceļojam, paskatāmies sportiņus utt. Galvenais, ka nav par hoteli jāmaksā

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:13, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Nu man liek domāt tieši šis hand check rule, kurš tika atcelts pēc 2000. gada man liekas. Bet vēl vairāk dēļ tā, ka nebija 3 sekunžu zonas. Garie varēja stāvēt soda laukumā un vispār nekur nekustēties, tik maukt pēc atlēkušajām un stāvēt kā siena priekšā caurgājieniem. Manuprāt iet caurgājienā būtu daudz grūtāk, ja tur visu laiku zem groza būtu burzma un konkrēti sistu par rokām bez soda.

Atrodi jūtjūbā hand check rule, un tur baigi sīki izstāsta kā ļāva spēlēt tajā laikā.

Tāpat var apskatīt sarakstu ar garajiem spēlētājiem. Daudzi saka kāpēc agrāk bija tik dominējoši garie, bet mūsdienās praktiski tādu nav ... viss mainījās ar noteikumu maiņu.
Nu to zinu, ka galvenais, kas ir mainījies ir hand check rule (2004. gadā atcēla, Lebrons vienu sezonu tai ērā, kā rokijs, ir spēlējis).

Un nez, kā tur ar to dežūrēšanu zem groza, ja zonas aizsardzība bija aizliegta. Tādu dežūrēšanu jau varētu saukt par zonas aizsardzību...

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:14, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Jēziņ, kas par labu diskusiju aizgājusi...

Kā jau pienākās, ja Kobe/Lebrons nospēlē labi/slikti

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:25, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu to zinu, ka galvenais, kas ir mainījies ir hand check rule (2004. gadā atcēla, Lebrons vienu sezonu tai ērā, kā rokijs, ir spēlējis).

Un nez, kā tur ar to dežūrēšanu zem groza, ja zonas aizsardzība bija aizliegta. Tādu dežūrēšanu jau varētu saukt par zonas aizsardzību...
Es gan domāju tieš par aizsardzības savilkšanos uz caurgājieniem. Kad dažreiz pat visi pieci bija ap soda laukumu vai tājā. Bet pārsvarā bija ap 3 cilvēkiem pilnīgi noteikti. Kautvai tie paši "Jordan Rules" tur savā ziņā ir baisāka aizsardzība ever pret vienu cilvēku, un tur ir izteikts savtīguma piemērs, kad uz tevi uznāk 4 vai pat 5 sedzēji un tu nedod piespēli ....

     [+] [-]

, 2014-12-01 13:27, pirms 10 gadiem
Visu saprotu... Saprotu gan par, gan pret... Tāpat saprotu daļēji veco laiku salīdzinājumus. Piekrītu, ka kādreiz bija grūtāk tikt uz soda metienu līnijas, ka grūtāk bija no apakšas iemest, jo centri bija dominantāki (bija centri tas jau ir daudz) bet par punktu gūšanu un aizsardzību, nu nez, nez...

Kādreiz nebija tāds multi-skills kāds ir tgd, ka parktiski 4 no 5 spēlētājiem komandā liek truļus virs 30%.
Un aizsardzība, nu nez, cik es atceros kādreiz bija tā, ja tu savējo apspēlē, tad tev ir brīvs ceļs uz grozu. Jā bij sasist, nobakstīts, bet aizsardzība bija viens uz viens. Nebija ne zonas ne kas.. Pat palīdzības nebija tādas īsti... Jā bija spēles, kur visi aizsargi ir soda laukumā, bet to tikai tā pēc nostāstiem un apskatiem redzu, citādi tā īsti neatceros... Bet tā visu zonu un perimetru sedzot komandas neatceros...
Neatceros ka MJ laikos Fils būtu kaut ko baigi ar aizsardzību piņķerējies... Bet varbūt tad to tā nespēju saskatīt, lai vai kā tāda aizsardzība kāda bija Heat tāda tok nebija un ar visu to, komandas met 100+ punktus. Kas nozīmē, nevis vieglāk iemest, bet spēlētāji ir vairāk atslīpējuši metienu, jo šodienas basī ir jāmet visiem. Nav tā, ka tu vaķsi bumbas un tikai bloķēsi un spēlēsi 25 minūtes, nu tā nenotiek.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:29, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Visu saprotu... Saprotu gan par, gan pret... Tāpat saprotu daļēji veco laiku salīdzinājumus. Piekrītu, ka kādreiz bija grūtāk tikt uz soda metienu līnijas, ka grūtāk bija no apakšas iemest, jo centri bija dominantāki (bija centri tas jau ir daudz) bet par punktu gūšanu un aizsardzību, nu nez, nez...

Kādreiz nebija tāds multi-skills kāds ir tgd, ka parktiski 4 no 5 spēlētājiem komandā liek truļus virs 30%.
Un aizsardzība, nu nez, cik es atceros kādreiz bija tā, ja tu savējo apspēlē, tad tev ir brīvs ceļs uz grozu. Jā bij sasist, nobakstīts, bet aizsardzība bija viens uz viens. Nebija ne zonas ne kas.. Pat palīdzības nebija tādas īsti... Jā bija spēles, kur visi aizsargi ir soda laukumā, bet to tikai tā pēc nostāstiem un apskatiem redzu, citādi tā īsti neatceros... Bet tā visu zonu un perimetru sedzot komandas neatceros...
Neatceros ka MJ laikos Fils būtu kaut ko baigi ar aizsardzību piņķerējies... Bet varbūt tad to tā nespēju saskatīt, lai vai kā tāda aizsardzība kāda bija Heat tāda tok nebija un ar visu to, komandas met 100+ punktus. Kas nozīmē, nevis vieglāk iemest, bet spēlētāji ir vairāk atslīpējuši metienu, jo šodienas basī ir jāmet visiem. Nav tā, ka tu vaķsi bumbas un tikai bloķēsi un spēlēsi 25 minūtes, nu tā nenotiek.
Michael Jordan vs. Piston's Defense (aka:...

Šeit apspēlē vienu, un nāk virsū vēl 3

Un protams, ka tajā laikā nebija tik daudz truļu metēju, kas padarīja dzīvi grūtāku nevis tieši vieglāku.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:31, pirms 10 gadiem
Kautgan pa lielam, tāpat neviens nevieam neko nepierādīs. Jo katrs uzskatīs, ka viņam ir taisnība un ticēs sev nevis komentāram internetā.

  +1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:41, pirms 10 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Apskauzhu! Kad saakumskolas pirmajos gados biju uz Celtics speeli, redzeeju Bird dziivajaa, tad to nenoveerteeju, tagad, ja man buutu iespeeja apmekleet kaau NBA speeli.. ehh Ko dariiji shtatos?
Redzēji L.Bird dzīvajā? Kurā gadā tad? Jo viņa pro karjera 1979–1992. Un līdz 1991 šaubos, ka baigi varēja izbraukt no tā laika Padomju Savienības, jo īpaši uz ASV. Ok, uz beigām jau viss kļuva brīvāks un pieejamāks, bet nu tomēr. Šis nav uzbrauciens, vienkārši ziņkāre.

     [+] [-]

, 2014-12-01 13:48, pirms 10 gadiem
Marchelitto rakstīja: Mentāli spēcīgāki ir pārāk subjektīvs spriedums,nestrīdēšos bet arī nepiekritīšu.
MJ nebija nekādas muskuļu masas. Bija atlētisks spēcīgs, ļoti kvalitatīvu treniņu rezultātā iegūts labs rezultāts. KD ir kas cits viņš ir stiprii virs 2m ar roku pletni 2.40m un mīkstu metienu un arī ātrums, veiklība nav sveša. Laba ģenētika, kā radīta basketbolam, nez kapēc vispār minēji viņu kā piemēru, nevaru iedomāties kā vispār viņu segtu 90itajos

Un tā arī nesaprati tā mana komentāra jēgu. Agrāk atļāva vairāk, bet pats basketbols bija lēnāks, aizsargi sliktāki, nekustīgāk tāpēc +100 punktu spēles nebija retums neskatoties uz to,ka tiesneši ļāva aizsargiem vairāk.
Vēl Juliusa Ērvingalaikos atceros skatījos maču kur startā spēlēja viens čalis,kurš kliboja. Pat tad ja viņam ļautu spert pretiniekam diez vai priekš KD vai LBJ tā būtu problēma.
Nedrīkst skatīties tikai uz to,ka agrāk tiesāja savādāk.
Vecīt Lebronam pat kustīgs rokas piespiedis Chandler lika agonijā vārtīties pa zemi kā pēc labāko futbolistu daivošanas paraugstundas.

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 13:55, pirms 10 gadiem
Visu saprotu... Saprotu gan par, gan pret... Tāpat saprotu daļēji veco laiku salīdzinājumus. Piekrītu, ka kādreiz bija grūtāk tikt uz soda metienu līnijas, ka grūtāk bija no apakšas iemest, jo centri bija dominantāki (bija centri tas jau ir daudz) bet par punktu gūšanu un aizsardzību, nu nez, nez...


Fakti gan liecina par pretējo. 80os, 90os FT/FGA attiecība ir bijusi daudz augstāka kā tagad. Un tas liecina drīzāk, ka bija vieglāk tikt uz FT līnijas. Ja jau tagad runā, ka svilpj katru sīkumu, tad jājautā, kā tad svilpa, ja skaitļi rāda, ka svilpa vairāk?!?!

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 14:06, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Visu saprotu... Saprotu gan par, gan pret... Tāpat saprotu daļēji veco laiku salīdzinājumus. Piekrītu, ka kādreiz bija grūtāk tikt uz soda metienu līnijas, ka grūtāk bija no apakšas iemest, jo centri bija dominantāki (bija centri tas jau ir daudz) bet par punktu gūšanu un aizsardzību, nu nez, nez...


Fakti gan liecina par pretējo. 80os, 90os FT/FGA attiecība ir bijusi daudz augstāka kā tagad. Un tas liecina drīzāk, ka bija vieglāk tikt uz FT līnijas. Ja jau tagad runā, ka svilpj katru sīkumu, tad jājautā, kā tad svilpa, ja skaitļi rāda, ka svilpa vairāk?!?!
He, tiešām? Neesmu skatījies statistiku šādā griezumā, bet nu, tā vizuāli atceroties spēles, tā liekas... Interasanti

  -1 [+] [-]

, 2014-12-01 14:17, pirms 10 gadiem
Nu to es arī neskatīju, bet lasīju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja