Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Duranta 37 punkti neglābj "Thunder", "Lakers" 6.zaudējums pēc kārtas

Duranta 37 punkti neglābj "Thunder", "Lakers" 6.zaudējums pēc kārtas
Mo Viljamss "Thunder" spēlētāju Tabo Sefološas un Redžija Džeksona ielenkumā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) rezultatīvākais spēlētājs Kevins Durants guva 37 punktus, bet ar to bija par maz, lai "Thunder" savā laukumā spētu pieveikt Portlendas "Trail Blazers". Oklahomsitija piedzīvoja zaudējumu ar 94:98, kas bija tikai otrais savā laukumā piedzīvotais zaudējums šosezon.

"Trail Blazers" pirms mača pret "Thunder" bija cietusi divus sāpīgus zaudējumus pret "Heat" un "Pelicans", tādēļ nevēlējās aizvadītās nakts spēlē turpināt šo zaudējumu sēriju. Spēli pārliecinošāk uzsāka Oklahomsitijas basketbolisti, kuri, savu līdzjutēju atbalstīti, pēc pirmās ceturtdaļas iekrāja sešu punktu pārsvaru (30:24). Ar komandas līderi Durantu priekšgalā "Thunder" basketbolisti otrajā ceturtdaļā uzbrukumā turpināja uzņemto tempu, pēc pirmajām 24 nospēlētajām minūtēm dubultojot pārsvaru - 54:42.

Tomēr pēc pārtraukuma Terija Stota vadītie "Trail Blazers" basketbolisti pamazām sāka deldēt Oklahomsitijas pārsvaru. Pateicoties Oldridža, Lilarda un Batuma pūlēm (pa visiem kopā guva 24 punktus 3.ceturtdaļā), Portlenda trešo ceturtdaļu uzvarēja ar +5 (29:24). Pirms izšķirošās ceturtdaļas mājiniekiem bija septiņu punktu pārsvars (78:71), tomēr spēles iniciatīva no "Thunder" spēlētāju rokām pamazām slīdēja laukā. "Trail Blazers" pakaļdzīšanās turpinājās, un, kad tablo vēstīja, ka ceturtajā ceturtdaļā atlicis spēlēt 6:43 minūtes, Batums realizēja divpunktu metienu, sadeldējot Portlendas deficītu līdz -3 (81:84).

Atlikušajā laikā "Thunder" uzbrukums sāka buksēt arvien vairāk, jo Durants, kurš 4.ceturtdaļā guva vienu punktu, bet aizmeta garām visus no spēles izdarītos metienus, tika veiksmīgi neitralizēts. Spēles izskaņā svara kausus par labu Portlendai nosvēra labāka soda metienu precizitāte, ļaujot tai visā mačā gūt uzvaru ar 98:94. Tā bija jau otrā "Trail Blazers" uzvaru šosezon komandu savstarpējo dueļos.

Mājinieku labā 37 puntkus guva Kevins Durants, kura kontā arī 14 atlēkušās bumbas un trīs rezultatīvas piespēles. Seržs Ibaka savukārt pievienoja 17 punktus, taču izcīnīja vien četras atlēkušās bumbas (vid. sezonā izcīna 8,7). Portlendas vienībā labākais punktu guvējs bija Lamarkuss Oldridžs, kurš izcēlās ar "double-double", gūdams 25 punktus un izcīnīdams 14 atlēkušās bumbas. Arī Demiena Lilarda kontā "double-double" - 21 punkts un 11 rezultatīvas piespēles.

"Pacers" 15. uzvara savā laukumā, "Lakers" 6. zaudējums pēc kārtas

Indiānā Austrumu konferences līdervienība "Pacers" cīnījās ar Kairīja Ērvinga pārstāvēto "Cavaliers". Sīva cīņa noritēja līdz pat ceturtās ceturtdaļas sākumam, jo "Cavs" bija viena punkta pārsvars pirms pēdējām 12 minūtēm. Tomēr tad - izšķirošās ceturtdaļa sākumā - kontroli pār spēles gaitu pilnībā pārņēma Pols Džordžs ar komandas biedriem, ceturto ceturtdaļu uzvarot ar +16 (26:10). Klīvlendas basketbolisti spēles noslēdzošajā ceturtdaļā no spēles realizēja vien trīs metienus, visā mačā piedzīvojot zaudējumu ar 76:91.

Džordžs bija rezultatīvākais "Pacers" rindās, gūdams 21 punktu. Viņš arī izcīnīja astoņas bumbas zem groziem. Rojs Hiberts pievienoja 19, bet Džordžs Hils - 13 punktus. "Cavaliers" labā Andersons Varežao guva 14 punktus, kā arī izcīnīja 11 bumbas. Ērvings, kurš trešās ceturtdaļas vidū guva kreisā ceļgala savainojumu, bet ceturtās ceturtdaļas sākumā tomēr atgriezās laukumā, guva 10 punktus, atdeva piecas rezultatīvas piespēles un izcīnīja piecas atlēkušās bumbas.

Tikmēr traumu novārdzinātā un bez Kobe Braienta joprojām spēlējošā Losandželosas "Lakers" vienība piedzīvoja sesto neveiksmi pēc kārtas, savā laukumā ar 79:94 piekāpjoties līgas vājākai vienībai Milvoki "Bucks". Losandželosieši pirmajā ceturtdaļā nonāca iedzinējos ar 0:14 un spēles turpinājā tā arī ne brīdi nespēja apdraudēt "Bucks" uzvaru.

"Bucks" rindās lielisks bija Brendons Naits. Naits sasniedza karjeras rekordu, gūdams 37 punktus, 18 no kuriem viņš guva 3.cetutdaļā. Labākais "Lakers" vienībā bija Pau Gazols. Spānis guva 25 punktus un izcīnīja sešas atlēkušās bumbas.

Spēļu rezultāti

SpēleRezSpēleRez
Hawks – Celtics92:91Cavaliers – Pacers76:91
Warriors – Magic94:81Kings – Rockets110:106
Nets – Spurs92:113Raptors – Bulls85:79
Trail Blazers – Thunder98:94Bucks – Lakers94:79

Izmantotie resursi:
NBA.com
NBA - National Basketball Association Teams,...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:23, pirms 11 gadiem
Ļoti laicīgi.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:25, pirms 11 gadiem
Lakers ir nelaimes

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:33, pirms 11 gadiem
Nez ko teikt ir tiem mīzeļtapām, kuri saka, ka Kobe gremdē komandu. Varbūt Gazols, varbūt Jangs tagad?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:34, pirms 11 gadiem
Bet principā, šobrīd vairāk gaidu no Lakers kādu maiņu, un pamazām, lai veido 2 sezonu Lakers modeli. Ja baumas par Gazola maiņu piepildīsies, kad šamo mainīs pret Bainamu un vēl kko no Cavs, tad skaidrs, ka Lakers šogad tēmēs uz draftu un FA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 13:50, pirms 11 gadiem
Jā, LAL ir labāki bez Kobes klauni,wannabe experti jūs.

     [+] [-]

, 2014-01-01 13:52, pirms 11 gadiem
Priecīgu visiem pohu un laimīgu pārlāpīšanos!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:55, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet principā, šobrīd vairāk gaidu no Lakers kādu maiņu, un pamazām, lai veido 2 sezonu Lakers modeli. Ja baumas par Gazola maiņu piepildīsies, kad šamo mainīs pret Bainamu un vēl kko no Cavs, tad skaidrs, ka Lakers šogad tēmēs uz draftu un FA.
Pret Bainamu atdot Gazolu būtu muļķīgi. Gazola vērtība ir lielāka, var dabūt ko labāku priekš nākošā gada. Bet es tev piekrītu- es arī sliektos lai labāk tagad zaudē visiem pēc kārtas, bet dabū draftu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 13:57, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Pret Bainamu atdot Gazolu būtu muļķīgi. Gazola vērtība ir lielāka, var dabūt ko labāku priekš nākošā gada. Bet es tev piekrītu- es arī sliektos lai labāk tagad zaudē visiem pēc kārtas, bet dabū draftu.
Muļķīga būtu, ja skatās uz šo sezonu, bet pa lielam Rietumi nav Austrumi, kur PO varbūt varēs tikt pat ar negatīvu bilanci. Tāpēc, labāk, lai ietaupa naudu un gaida FA. Varbūt izdodas ar kādu treidu vēl nosmelt kādu drafta piku, jo šis drafts būs ļoti talantīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-01-01 14:37, pirms 11 gadiem
wilmaars rakstīja: Kur Beerzs speelee?
VEFā.

     [+] [-]

, 2014-01-01 14:39, pirms 11 gadiem
Hārdens iespaidīgi nospēlējis.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-01 14:53, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet principā, šobrīd vairāk gaidu no Lakers kādu maiņu, un pamazām, lai veido 2 sezonu Lakers modeli. Ja baumas par Gazola maiņu piepildīsies, kad šamo mainīs pret Bainamu un vēl kko no Cavs, tad skaidrs, ka Lakers šogad tēmēs uz draftu un FA.
vai tad šogad atkal anv vājš drafts? Kā pēdējie 2. Mani stipri māc šaubas vai jaunais Lakers vadonis spēs atkal izcelt super maiņas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-01-01 15:09, pirms 11 gadiem
Tie kas saka ka Gasol mainis pret Bynam!!!!! Jūs sevi par ekspertiem uzskatat!!??? Padibenes....Bynam ir atlaists no Cavs...kas grib var ņemt!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 15:12, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: vai tad šogad atkal anv vājš drafts? Kā pēdējie 2. Mani stipri māc šaubas vai jaunais Lakers vadonis spēs atkal izcelt super maiņas...
Nē, tieši šis drafts būs ļoti dziļš, ar daudz talantiem. Ne par velti TOP5 tiek prognozēti kā nākotnes zvaigznes, kas ir ļoti daudz. Viginss, Randls, Eksums, Parkers utt. Šie 4 jau noteikti pirmajā sezonā rādīs kko īpašu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 15:15, pirms 11 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Tie kas saka ka Gasol mainis pret Bynam!!!!! Jūs sevi par ekspertiem uzskatat!!??? Padibenes....Bynam ir atlaists no Cavs...kas grib var ņemt!!!
Ko tu tur muldi gudriniek, Bainams nav vēl atlaists no Cavs, bet gan atstādināts no spēlēm. Klubs līdz 7. janvārim centīsies aizmainīt Bainamu, ja neizdosies, tad atlaidīs. Jo no 7.janvāra Bainamam pienāksies vēl 6M par sezonu.

Lūk tev gudriniek info - Cavs suspend Bynum indefinitely for detrimental...

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 15:40, pirms 11 gadiem
6 zaudējumi jau nebūtu nekas traks, ja tie būtu pret Thunder, Pacers, Spurs... Bet zaudētas spēles ir pret Jazz, 76ers, Bucks. Kauns par Lakers...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 15:44, pirms 11 gadiem
Shadow_92 rakstīja: 6 zaudējumi jau nebūtu nekas traks, ja tie būtu pret Thunder, Pacers, Spurs... Bet zaudētas spēles ir pret Jazz, 76ers, Bucks. Kauns par Lakers...
Kpc kauns par 76ers? Atceries,ka vini saka sezonu?
Es teikti lielaks kauns ir par vakardienas Bostonas speli..
Sita atdot speli vnk psc.

     [+] [-]

, 2014-01-01 15:57, pirms 11 gadiem
Lakers nabagu maaja,

     [+] [-]

, 2014-01-01 16:00, pirms 11 gadiem
Stiflerss rakstīja: Lakers nabagu maaja,
To tu par sevi niekalbi vari teikt. Lakers ir lielākais brends NBA, pāris stagnācijas sezonas to nemainīs.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 16:05, pirms 11 gadiem
Mmm neizcelsos ar baigo izdomu, bet uzskatu ka Lakers ir jaamneste Kobes ligums. Jo nu tie 27 milj, (laikam tik vinsh shogad sanem) ir veja izmesta nauda, jo Kobe vairakas nedeljas nespeles, bet ta ja komanda amnestetu vinja ligumu, tad iegutu ieverojamus lidzeklus un nakamsezon var panemt kadu lielo zvaigzni!

Citati nekada tolka no Kobes.

     [+] [-]

, 2014-01-01 16:06, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: To tu par sevi niekalbi vari teikt. Lakers ir lielākais brends NBA, pāris stagnācijas sezonas to nemainīs.
Turpini vien tam ticet!
Tagad uzmanibas centra ir Miami ar Lebronu priekshgala!

     [+] [-]

, 2014-01-01 16:24, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Turpini vien tam ticet!
Tagad uzmanibas centra ir Miami ar Lebronu priekshgala!
Tieši tā, Heat franšīze tagad dominē. GO HEAT!

  -2 [+] [-]

, 2014-01-01 16:24, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: To tu par sevi niekalbi vari teikt. Lakers ir lielākais brends NBA, pāris stagnācijas sezonas to nemainīs.
Spēlētu tavs MJ, Lebrons viņam pārtriektu pāri ar astronomisku spēku. GO HEAT!

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 16:36, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Turpini vien tam ticet!
Tagad uzmanibas centra ir Miami ar Lebronu priekshgala!
Man gan kaut ka smagi liekas,ka tiesi MIami nav uzmanibas centra

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:04, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Spēlētu tavs MJ, Lebrons viņam pārtriektu pāri ar astronomisku spēku. GO HEAT!
Kas tev ir ar to monstruālo/astronomisko spēku? Katru reizi to teicienu izmanto katrā rakstā.

Es saprotu, ka tu troļļo, bet es nesaprotu priekš kam? Dusmas kaut kā neizraisa, vairāk nesapratni priekš kam tas vajadzīgs...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:06, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mmm neizcelsos ar baigo izdomu, bet uzskatu ka Lakers ir jaamneste Kobes ligums. Jo nu tie 27 milj, (laikam tik vinsh shogad sanem) ir veja izmesta nauda, jo Kobe vairakas nedeljas nespeles, bet ta ja komanda amnestetu vinja ligumu, tad iegutu ieverojamus lidzeklus un nakamsezon var panemt kadu lielo zvaigzni!

Citati nekada tolka no Kobes.
Ej uz hokeja sadaļu, mūdzi. Kaut arī cik esmu manījis, arī tur tu neko jēdzīgu nepasaki.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:16, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Kas tev ir ar to monstruālo/astronomisko spēku? Katru reizi to teicienu izmanto katrā rakstā.

Es saprotu, ka tu troļļo, bet es nesaprotu priekš kam? Dusmas kaut kā neizraisa, vairāk nesapratni priekš kam tas vajadzīgs...
Lebron James Alley-Oop Dunk over Jason Terry...

Noskaties un apdomaa ko runaa.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:25, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Lebron James Alley-Oop Dunk over Jason Terry...

Noskaties un apdomaa ko runaa.
Es nestrīdēšos Laimīgu tev Jauno gadu, lai izdodas būt tādam/ai kā vēlies!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:25, pirms 11 gadiem
cookiecrisp rakstīja: Ej uz hokeja sadaļu, mūdzi. Kaut arī cik esmu manījis, arī tur tu neko jēdzīgu nepasaki.
Ko gan es tik nejedzigu pateicu?
Tu uzskati ka ar traumetu un ljoti dargu veteranu komanda tagad kaut ko iegust?
Kobe vairs nav tas cenas verts. Vinsh tadu piki vareja pirms 5 gadiem prasiit, bet ne jau tagad!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:26, pirms 11 gadiem
Bostonietis rakstīja: Man gan kaut ka smagi liekas,ka tiesi MIami nav uzmanibas centra
Da nezinu, wnk komanda pedejos 3 gados spele wnk lieliski un komanda ir ligas labakais speletajs Lebrons!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:30, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ko gan es tik nejedzigu pateicu?
Tu uzskati ka ar traumetu un ljoti dargu veteranu komanda tagad kaut ko iegust?
Kobe vairs nav tas cenas verts. Vinsh tadu piki vareja pirms 5 gadiem prasiit, bet ne jau tagad!
Viņš nopelna arī ar to, ka viņš sēž uzvalkā uz beņķa. NBA ir bizness.
Citos rakstos jau komentāros ir rakstīts, ka Kobe atpelna savu līgumu arī savādākos veidos, ne tikai ar spēli uz laukuma

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:30, pirms 11 gadiem
cookiecrisp rakstīja: Ej uz hokeja sadaļu, mūdzi. Kaut arī cik esmu manījis, arī tur tu neko jēdzīgu nepasaki.
Bla,bla bla un tas ir vienigais ko spej pateikt?
Ka gan Tu vari zinat ka hokeja sadala neko jedzigu nerakstu, ja pats no si sporta veida pilnigi neko nejedz?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:32, pirms 11 gadiem
cookiecrisp rakstīja: Viņi nopelna arī ar to, ka viņš sēž uzvalkā uz beņķa. NBA ir bizness.
Citos rakstos jau komentāros ir rakstīts, ka Kobe atpelna savu līgumu arī savādākos veidos, ne tikai ar spēli uz laukuma
Un kads komandai ar to labums?
Vinsh tagad ir traumets uz vairakam nedeljam, bet komanda sligst ar vien dzilakos meslos ar visu vinj milzigo ligumu!
Pirmit es runaju par pasu komandu nevis NBA or smth!
Komandas sniegums ar vai bez vinja nekadi neuzlabojas!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:33, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bla,bla bla un tas ir vienigais ko spej pateikt?
Ka gan Tu vari zinat ka hokeja sadala neko jedzigu nerakstu, ja pats no si sporta veida pilnigi neko nejedz?
Kāpēc tu man atbildi 2x? Nevarēji izdomāt kā atbildēt vienā komentārā?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:34, pirms 11 gadiem
cookiecrisp rakstīja: Kāpēc tu man atbildi 2x? Nevarēji izdomāt kā atbildēt vienā komentārā?
HA HA HA cik smiekligi ne?
Jaunais gads knapi sacies, bet lauka splauj TADUS jocinjus!
Malacis, ta turpini puis!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:36, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Es nestrīdēšos Laimīgu tev Jauno gadu, lai izdodas būt tādam/ai kā vēlies!
Esi piesardzīgs tumšos vakaros.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:36, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kads komandai ar to labums?
Vinsh tagad ir traumets uz vairakam nedeljam, bet komanda sligst ar vien dzilakos meslos ar visu vinj milzigo ligumu!
Pirmit es runaju par pasu komandu nevis NBA or smth!
Komandas sniegums ar vai bez vinja nekadi neuzlabojas!
Tur jau tā lieta, ka uz vairākām nedēļām, nevis uz visu sezonu.
Un viņiem galvenais ir, lai Kobe beidz karjeru tieši Lakers, nevis kaut kur citur. Tāpēc viņi viņam maksā tādu summu.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:37, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: HA HA HA cik smiekligi ne?
Jaunais gads knapi sacies, bet lauka splauj TADUS jocinjus!
Malacis, ta turpini puis!
Tas nebija joks. Tu uz manu komentāru atbildēji 2x.
Un kāds te sakars ar jauno gadu?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:39, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Esi piesardzīgs tumšos vakaros.
Es to teicu bez sarkasma Cilvēkiem sliktu nevēlu

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:40, pirms 11 gadiem
cookiecrisp rakstīja: Tur jau tā lieta, ka uz vairākām nedēļām, nevis uz visu sezonu.
Un viņiem galvenais ir, lai Kobe beidz karjeru tieši Lakers, nevis kaut kur citur. Tāpēc viņi viņam maksā tādas summas.
Atnaks atpakal un atkal sacakares savu stikla kaju, un varesi priecaties par savu Kobi un PO neiekluvusajiem Lakeriem!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:41, pirms 11 gadiem
cookiecrisp rakstīja: Tas nebija joks. Tu uz manu komentāru atbildēji 2x.
Un kāds te sakars ar jauno gadu?
Nu kada starpiba?
Vareju arii 3x atbildet!

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:43, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Atnaks atpakal un atkal sacakares savu stikla kaju, un varesi priecaties par savu Kobi un PO neiekluvusajiem Lakeriem!
Labi, ka tu mums tāds kurš 17 gadus, bez traumām, no vietas var spēlēt ap 90 vai vairāk spēlēm gadā.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:47, pirms 11 gadiem
Skatos diezgan vājš te tas ekspertu pulks. Kādreiz šeit apgrozījās ļoti cienījami eksperti ar nikiem: irbiite un irbiite86
Laikam pārsviedušies uz ārzemju lapām.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 17:52, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Es to teicu bez sarkasma Cilvēkiem sliktu nevēlu
Manā blociņā tavs niks ir ierakstīts.

  -2 [+] [-]

, 2014-01-01 17:58, pirms 11 gadiem
Beidzot ir pienācis laiks, kad Celtics un Lakers abas ir lūzerblices. Heat dominē, kaifs skatīties! Labākie laiki nba ir šobrīd, kad NBA ir augstākajā punktā. Kobe iet lēnām prom no skatuves, jo saprot, ka ir izsmēlis sevi. Ienāk jaunas ēsmas - ljoti nenoveerteetais Kols, kursh manupraat jau shobriid ir ljoti spilgts uz kopeejaa fona. Domaaju no vinja iznaaks lietaskoks, jo daudz maaciijies no Lebrona. Paskatieties kur ir Mo Williams, pat All-star speeleejis. Lebrons ietekmee ljoti, jo taa aura iespiezjaas citur un tie citi tad saak uzraavienu. Veels taads speeleetaajs ir bijis MJ. Vinja klaatbuutnee Pippens kljuva par All-star, kgan bija nulle.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:06, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Turpini vien tam ticet!
Tagad uzmanibas centra ir Miami ar Lebronu priekshgala!
Tas nemaina to, ka LAL ir brends. Nejau es runāju par labākajām komandām līgā šobrīd. Tur Lakers smagi iesūkā.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:08, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Spēlētu tavs MJ, Lebrons viņam pārtriektu pāri ar astronomisku spēku. GO HEAT!
LBJ pārtriektu ar monstruālu spēku vienu danku, kamēr Džordans pret viņu samestu, nu teiksim kādus 50 punktus ar sasietām rokām.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:10, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kads komandai ar to labums?
Vinsh tagad ir traumets uz vairakam nedeljam, bet komanda sligst ar vien dzilakos meslos ar visu vinj milzigo ligumu!
Pirmit es runaju par pasu komandu nevis NBA or smth!
Komandas sniegums ar vai bez vinja nekadi neuzlabojas!
Jā, komanda ar Kobi izcīnīja 2 titulus, bez Kobes būtu apmēram šāds pats rezultāts. Pie tam, pag. sezon varēja redzēt, bez Kobes tur ne tuvu nebūtu PO. Tā ar Kobes palīdzību tur tika.

Pie tam šosezon tās pāris spēles, kuras viņš nospēlēja nav nekāds rādītājs, jo atgriezās pēc smagas traumas, un uzreiz sākt rādīt tādu pašu spēli kā pag. sezon būtu naivi cerēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:17, pirms 11 gadiem
AlfonsTrīcvaidziņš rakstīja: Tie kas saka ka Gasol mainis pret Bynam!!!!! Jūs sevi par ekspertiem uzskatat!!??? Padibenes....Bynam ir atlaists no Cavs...kas grib var ņemt!!!
Kur rodas tādi dunduki?

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:19, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Mmm neizcelsos ar baigo izdomu, bet uzskatu ka Lakers ir jaamneste Kobes ligums. Jo nu tie 27 milj, (laikam tik vinsh shogad sanem) ir veja izmesta nauda, jo Kobe vairakas nedeljas nespeles, bet ta ja komanda amnestetu vinja ligumu, tad iegutu ieverojamus lidzeklus un nakamsezon var panemt kadu lielo zvaigzni!

Citati nekada tolka no Kobes.
Ej palasi, ko var amnestēt un ko nevar. Kobi pat nevarētu amnestēt vairs, ja arī pirms tam jau nebūtu citplanētieti amnestējuši..

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:24, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Lebron James Alley-Oop Dunk over Jason Terry...

Noskaties un apdomaa ko runaa.
Tad jau tev jāpaskatās, kā kaut kāds students vai kas "monstruāli" pārdankoja Lebronam. Baig gribēj nobloķēt, bet aizsūtīja šo mājās.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:25, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Esi piesardzīgs tumšos vakaros.
Aizsūtīji apsveikuma kartīti vispār LeBronzai? Vai mož satiki šo nejauši?

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:27, pirms 11 gadiem
irbiite_HEAT rakstīja: Beidzot ir pienācis laiks, kad Celtics un Lakers abas ir lūzerblices. Heat dominē, kaifs skatīties! Labākie laiki nba ir šobrīd, kad NBA ir augstākajā punktā. Kobe iet lēnām prom no skatuves, jo saprot, ka ir izsmēlis sevi. Ienāk jaunas ēsmas - ljoti nenoveerteetais Kols, kursh manupraat jau shobriid ir ljoti spilgts uz kopeejaa fona. Domaaju no vinja iznaaks lietaskoks, jo daudz maaciijies no Lebrona. Paskatieties kur ir Mo Williams, pat All-star speeleejis. Lebrons ietekmee ljoti, jo taa aura iespiezjaas citur un tie citi tad saak uzraavienu. Veels taads speeleetaajs ir bijis MJ. Vinja klaatbuutnee Pippens kljuva par All-star, kgan bija nulle.
Man patīk tavs pirmais teikums. Tālākais gan murgs. Bet par pirmo teikumu tev +.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:35, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man patīk tavs pirmais teikums. Tālākais gan murgs. Bet par pirmo teikumu tev +.
Manus komentaarus uztver tikai augstaakaa kaluma intelektuaalji, kuri sastaada aptuveni 0.3 % no visas masas.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:42, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jā, komanda ar Kobi izcīnīja 2 titulus, bez Kobes būtu apmēram šāds pats rezultāts. Pie tam, pag. sezon varēja redzēt, bez Kobes tur ne tuvu nebūtu PO. Tā ar Kobes palīdzību tur tika.

Pie tam šosezon tās pāris spēles, kuras viņš nospēlēja nav nekāds rādītājs, jo atgriezās pēc smagas traumas, un uzreiz sākt rādīt tādu pašu spēli kā pag. sezon būtu naivi cerēt.
Aksels nemēģina teikt, ka Kobe ir slikts spēlētājs, to teikt ir vājprāts. Viņš ir leģenda, megazvaigzne utt.
Runa iet par to, ka Kobe nav tas, kas agrāk, pie tam hroniskas traumas par sevi liek manīt arvien biežāk un pat fakts, ka līgumu viņš atpērk ārpus basketbola laukuma nespēj nosegt citu faktu- NBA ir algu griesti
Nākamā starpsezona ir iespēja komandai iegūt lielos FA, tos ap kuriem būvē komandu, Kobes līgums to padara par neiespējamu. Ja jaunībā viņš varēja ievest PO jebkuru komandu (tā pat kā LBJ un KD) tad tagad viņš to nespēj un jebkurā gadījumā ir nepieciešams augstas raudzes palīgs, taču viss atduras Kobes līgumā, ja nebūtu algu griesti, gan LBJ, gan Kobe pelnītu daudz vairāk, jo kā komerclīdzeklis viņi ir vispieprasītākie.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:46, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Aksels nemēģina teikt, ka Kobe ir slikts spēlētājs, to teikt ir vājprāts. Viņš ir leģenda, megazvaigzne utt.
Runa iet par to, ka Kobe nav tas, kas agrāk, pie tam hroniskas traumas par sevi liek manīt arvien biežāk un pat fakts, ka līgumu viņš atpērk ārpus basketbola laukuma nespēj nosegt citu faktu- NBA ir algu griesti
Nākamā starpsezona ir iespēja komandai iegūt lielos FA, tos ap kuriem būvē komandu, Kobes līgums to padara par neiespējamu. Ja jaunībā viņš varēja ievest PO jebkuru komandu (tā pat kā LBJ un KD) tad tagad viņš to nespēj un jebkurā gadījumā ir nepieciešams augstas raudzes palīgs, taču viss atduras Kobes līgumā, ja nebūtu algu griesti, gan LBJ, gan Kobe pelnītu daudz vairāk, jo kā komerclīdzeklis viņi ir vispieprasītākie.
Pilnigi precizi!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:49, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ej palasi, ko var amnestēt un ko nevar. Kobi pat nevarētu amnestēt vairs, ja arī pirms tam jau nebūtu citplanētieti amnestējuši..
Atvainojos, ka neesmu tik gudrs ka Tu!
Tiesham piedod!

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:51, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Aksels nemēģina teikt, ka Kobe ir slikts spēlētājs, to teikt ir vājprāts. Viņš ir leģenda, megazvaigzne utt.
Runa iet par to, ka Kobe nav tas, kas agrāk, pie tam hroniskas traumas par sevi liek manīt arvien biežāk un pat fakts, ka līgumu viņš atpērk ārpus basketbola laukuma nespēj nosegt citu faktu- NBA ir algu griesti
Nākamā starpsezona ir iespēja komandai iegūt lielos FA, tos ap kuriem būvē komandu, Kobes līgums to padara par neiespējamu. Ja jaunībā viņš varēja ievest PO jebkuru komandu (tā pat kā LBJ un KD) tad tagad viņš to nespēj un jebkurā gadījumā ir nepieciešams augstas raudzes palīgs, taču viss atduras Kobes līgumā, ja nebūtu algu griesti, gan LBJ, gan Kobe pelnītu daudz vairāk, jo kā komerclīdzeklis viņi ir vispieprasītākie.
Nosauc man šīs vasaras lielos FA

Pie tam- Lakers mierīgi var ielīst luxury tax, viņiem tas lielu sāpi nesagādās.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:53, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pilnigi precizi!
Pie tam jāņem vērā, ka ar lielajām zvaigznēm nākošgad klubi mēģinās noslēgt ilgtermiņa līgumus, kas sarežģīs Lakers situāciju nākotnē, viss būs izķets. Labi ja viņi paņems labu spēlētāju draftā, savādāk Lakers antifani varēs ilgi priecāties par Lakeriem.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:54, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Atvainojos, ka neesmu tik gudrs ka Tu!
Tiesham piedod!
Gudrs vai nē, bet padomā pirms raksti, ko var darīt, ko nevar, kādas iespējas utt.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:55, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Nosauc man šīs vasaras lielos FA

Pie tam- Lakers mierīgi var ielīst luxury tax, viņiem tas lielu sāpi nesagādās.
Varbūt James, Anthony, Bošs... visiem ir spēlētāju opcijas. Un vēl tur bija neslikti uzvārdi.

Rekur saraksts bez manis minētajiem!

Looking At The Top Free Agents of 2014 « ...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:56, pirms 11 gadiem
Marchelitto rakstīja: Aksels nemēģina teikt, ka Kobe ir slikts spēlētājs, to teikt ir vājprāts. Viņš ir leģenda, megazvaigzne utt.
Runa iet par to, ka Kobe nav tas, kas agrāk, pie tam hroniskas traumas par sevi liek manīt arvien biežāk un pat fakts, ka līgumu viņš atpērk ārpus basketbola laukuma nespēj nosegt citu faktu- NBA ir algu griesti
Nākamā starpsezona ir iespēja komandai iegūt lielos FA, tos ap kuriem būvē komandu, Kobes līgums to padara par neiespējamu. Ja jaunībā viņš varēja ievest PO jebkuru komandu (tā pat kā LBJ un KD) tad tagad viņš to nespēj un jebkurā gadījumā ir nepieciešams augstas raudzes palīgs, taču viss atduras Kobes līgumā, ja nebūtu algu griesti, gan LBJ, gan Kobe pelnītu daudz vairāk, jo kā komerclīdzeklis viņi ir vispieprasītākie.
Pag. sezon vēl viens varēja ievest. Būtu normāli palīgi, būtu cita lieta. Skaidrs, ka D'Antoni neder ne Hovards, ne Gazols. Jo neizliksimies par muļķiem - pag. sezon vienīgais, kurš rādīja tādu sniegumu kādu no viņa gaidīja - bija Kobe. Un pa lielam arī tikšana PO bija viņa nopelns.

Var teikt par Gazolu, ka viņš laukumā nerāda tādu sniegumu, kāds teiksim ir viņa līgums. Bet Kobe pag. sezon rādīja savu labāko basketbolu karjerā. Ne tikai bija nesavtīgs, bet darīja visu pareizā laikā. Tad, kad vajadzēja meta, tad kad nevarēja iemest - dalījās.

Un tagad ķipa amnestēt dēļ traumas? Tad jau katru spēlētāju, kurš dabuj lielu traumu - jāamnestē.

Daudzi skatās uz gadiem, bet ne uz spēli ko rāda. Cits 25 gados jau iet uz norietu, bet citam 35 gados vēl ir iekšā. Tāpat kā tas bija Džordanam.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:58, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Varbūt James, Anthony, Bošs... visiem ir spēlētāju opcijas. Un vēl tur bija neslikti uzvārdi.
Vienīgais manuprāt būs Entonijs. Un, lai kā viņu negribu redzēt LAL, domāju, ka LAL centīsies viņu dabūt. Par nožēlu.

Par Bošu un LBJ - ganjau viss būs atkarīgs, kā ies PO. Ja zaudēs un sāksies kkādas nesaskaņas, tad varbūt ies prom kāds no Heat. Vai abi, nedomāju. Katrā ziņā nezinu, kam jānotiek, lai Heat juktu ārā - kāda jēga jaukt ejošu pulksteni.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 18:59, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Nosauc man šīs vasaras lielos FA

Pie tam- Lakers mierīgi var ielīst luxury tax, viņiem tas lielu sāpi nesagādās.
Ne tikai šīs vasaras, bet kobes līguma laikā būs daudz jo daudz lielo FA

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:02, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Vienīgais manuprāt būs Entonijs. Un, lai kā viņu negribu redzēt LAL, domāju, ka LAL centīsies viņu dabūt. Par nožēlu.

Par Bošu un LBJ - ganjau viss būs atkarīgs, kā ies PO. Ja zaudēs un sāksies kkādas nesaskaņas, tad varbūt ies prom kāds no Heat. Vai abi, nedomāju. Katrā ziņā nezinu, kam jānotiek, lai Heat juktu ārā - kāda jēga jaukt ejošu pulksteni.
Nu ej sazin, kā Entonijs eksistētu kopā ar Kobi. Izlases rindās jau nav slikti. Katram sava loma.

Nu jā tas ir fakts. Kaut vai tiks līdz finālam vai East finālam... tas jau nenozīmē, ka uzreiz visi jāuzmet. Bet, ja gadījumā viens ies prom, stipri ticams, ka uzreiz tad arī otrs.

Un runas jau par Lebronu un CLE nerimstās, tik vai Lebrons to grib. CLE protams to grib

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:05, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu ej sazin, kā Entonijs eksistētu kopā ar Kobi. Izlases rindās jau nav slikti. Katram sava loma.

Nu jā tas ir fakts. Kaut vai tiks līdz finālam vai East finālam... tas jau nenozīmē, ka uzreiz visi jāuzmet. Bet, ja gadījumā viens ies prom, stipri ticams, ka uzreiz tad arī otrs.

Un runas jau par Lebronu un CLE nerimstās, tik vai Lebrons to grib. CLE protams to grib
Tas būtu diezgan interesanti. Nu vismaz man kā neitrālam fanam. Klīvlenda tā bļaustījās par Džeimsu, bija tik dusmīgi, bet tagad?

Tāpat ar visiem Heat faniem - Cavaliers avatariem rastos noiets.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:09, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pag. sezon vēl viens varēja ievest. Būtu normāli palīgi, būtu cita lieta. Skaidrs, ka D'Antoni neder ne Hovards, ne Gazols. Jo neizliksimies par muļķiem - pag. sezon vienīgais, kurš rādīja tādu sniegumu kādu no viņa gaidīja - bija Kobe. Un pa lielam arī tikšana PO bija viņa nopelns.

Var teikt par Gazolu, ka viņš laukumā nerāda tādu sniegumu, kāds teiksim ir viņa līgums. Bet Kobe pag. sezon rādīja savu labāko basketbolu karjerā. Ne tikai bija nesavtīgs, bet darīja visu pareizā laikā. Tad, kad vajadzēja meta, tad kad nevarēja iemest - dalījās.

Un tagad ķipa amnestēt dēļ traumas? Tad jau katru spēlētāju, kurš dabuj lielu traumu - jāamnestē.

Daudzi skatās uz gadiem, bet ne uz spēli ko rāda. Cits 25 gados jau iet uz norietu, bet citam 35 gados vēl ir iekšā. Tāpat kā tas bija Džordanam.
Pirmais, ko es gribu, lai Lakers izdara ir aizdzen D'antonī... bez aizsardzības titulu vienkārši nevar pacelt. Pēc tam lai lasa spēlētājus... Gasols var palikt manis pēc, iekšā jau vēl ir, ja pareizi izmanto.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:12, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Pirmais, ko es gribu, lai Lakers izdara ir aizdzen D'antonī... bez aizsardzības titulu vienkārši nevar pacelt. Pēc tam lai lasa spēlētājus... Gasols var palikt manis pēc, iekšā jau vēl ir, ja pareizi izmanto.
Liekas, D'Antoni paliks, kaut sen ceru, ka viņš tiks patriekts. Viņš labi noder kā uzbrukuma koordinātors, jo jāsaka, ka LAL ļoti labi izskatās šobrīd uzbrukumā. Ir protams atsevišķas spēles, kurās nekrīt, bet pa lielam metieni ir labi. Bet jā, aizsardzība ir zem katras kritikas.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:14, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Liekas, D'Antoni paliks, kaut sen ceru, ka viņš tiks patriekts. Viņš labi noder kā uzbrukuma koordinātors, jo jāsaka, ka LAL ļoti labi izskatās šobrīd uzbrukumā. Ir protams atsevišķas spēles, kurās nekrīt, bet pa lielam metieni ir labi. Bet jā, aizsardzība ir zem katras kritikas.
Lakers zaudējumu sērija šobrīd ir pat izdevīga- iemesls D'antonī patriekt, dabūt labu drafta numuru, sagatavoties pārbūvei, ļaut Kobem atlabt un nespiest visu ārā...

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:17, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Lakers zaudējumu sērija šobrīd ir pat izdevīga- iemesls D'antonī patriekt, dabūt labu drafta numuru, sagatavoties pārbūvei, ļaut Kobem atlabt un nespiest visu ārā...
Tā pa īstam, es nezinu vai LAL to grib. Pie tam pārbūve caur draftu, ne vienmēr ir veiksmīga, kā teiksim OKC. Jo piemēram - Portlenda (pirms Lillarda), Cavs nav nekādi piemēri labie.

Tad labāk ņemt zvaigznes no FA un censties atrast pareizos spēlētājus, kas kopā var spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:24, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tā pa īstam, es nezinu vai LAL to grib. Pie tam pārbūve caur draftu, ne vienmēr ir veiksmīga, kā teiksim OKC. Jo piemēram - Portlenda (pirms Lillarda), Cavs nav nekādi piemēri labie.

Tad labāk ņemt zvaigznes no FA un censties atrast pareizos spēlētājus, kas kopā var spēlēt.
LAL ir standarti, no kuriem viņi negrib atkāpties. Labs jaunais, kas varētu dot pienesumu un ar mazu līgumu gan domāju būtu tieši laikā Un sliktāk kā Cavs jau nu draftēt gandrīz nav iespējams

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:33, pirms 11 gadiem
A tas gan būtu interesants gājiens, ja George aizietu uz LAL. Ir jau ierobežotais aģents, bet ja nemaldos viņš tur bija no LA puses...

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:36, pirms 11 gadiem
Un vispār runājot par spēlēm- IND smuki izvālēja CLE pēdējā ceturdaļā. Un Granger arī smuki pavandījās 2/4. Pilnīgi prieks.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 19:54, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un vispār runājot par spēlēm- IND smuki izvālēja CLE pēdējā ceturdaļā. Un Granger arī smuki pavandījās 2/4. Pilnīgi prieks.
Ļooti gribētu lai IND šogad paņem titulu Visi priekšnosacījumi ir- lielisks sākuma piecinieks + labs beņķis (Greindžers vien, ja ieskriesies būs spēks) un laba aizsardzība.

  +2 [+] [-]

, 2014-01-01 20:18, pirms 11 gadiem
Irbe, tas tev par savu varoni-

Lebron James - A True Flopper - YouTube

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 20:19, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Ļooti gribētu lai IND šogad paņem titulu Visi priekšnosacījumi ir- lielisks sākuma piecinieks + labs beņķis (Greindžers vien, ja ieskriesies būs spēks) un laba aizsardzība.
Nu tak Scola arī superlabs (kaut vai paskatoties ARG izlasi un viņa spēles HOU sastāvā, kad bija 22 vai cik tur uzvaru sērija). Un Mahimi un Watsons arī nav peļami....

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 20:21, pirms 11 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu tak Scola arī superlabs (kaut vai paskatoties ARG izlasi un viņa spēles HOU sastāvā, kad bija 22 vai cik tur uzvaru sērija). Un Mahimi un Watsons arī nav peļami....
Tieši tā Ļoti gribas lai šogad viņiem izdodas pacelt

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 21:41, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas būtu diezgan interesanti. Nu vismaz man kā neitrālam fanam. Klīvlenda tā bļaustījās par Džeimsu, bija tik dusmīgi, bet tagad?

Tāpat ar visiem Heat faniem - Cavaliers avatariem rastos noiets.
Džeims nekad vairs nespēlēs Klīvlendā, visa organizācija un pilsēta viņu ienīst. Labāk pāris gadus vēl pārbuvēties nekā, tas floperis spēlēs Klīvlendā.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 22:40, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un kads komandai ar to labums?
Vinsh tagad ir traumets uz vairakam nedeljam, bet komanda sligst ar vien dzilakos meslos ar visu vinj milzigo ligumu!
Pirmit es runaju par pasu komandu nevis NBA or smth!
Komandas sniegums ar vai bez vinja nekadi neuzlabojas!
Bļ** jūs man zaj**al sākumā Kobe atgriežas komanda kāš Kobes vaina. Tagad komanda pakāš Kobe sēž uz beņķa, bet viņš tā vai tā ir vainīgs. VNK JAU ZAJ**AL

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 22:48, pirms 11 gadiem
LakerForever rakstīja: Bļ** jūs man zaj**al sākumā Kobe atgriežas komanda kāš Kobes vaina. Tagad komanda pakāš Kobe sēž uz beņķa, bet viņš tā vai tā ir vainīgs. VNK JAU ZAJ**AL
Viņš pie visa ir vainīgs, jo viņš ir lūzeris.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 22:49, pirms 11 gadiem
varejao rakstīja: Džeims nekad vairs nespēlēs Klīvlendā, visa organizācija un pilsēta viņu ienīst. Labāk pāris gadus vēl pārbuvēties nekā, tas floperis spēlēs Klīvlendā.
Ha ha ha ha ha.... tu seko kaut kādiem jaunumiem līdzi sakarā ar NBA? CLE fani sēž ar plakātiem spēlēs "Gaidam tevi atpakaļ". Organizācija būtu nožēlojama, ja viņi negribētu viņu atpakaļ. Tā kā vienīgais nožēlojamais šajā sakarā esi tu.

  -1 [+] [-]

, 2014-01-01 22:52, pirms 11 gadiem
varejao rakstīja: Džeims nekad vairs nespēlēs Klīvlendā, visa organizācija un pilsēta viņu ienīst. Labāk pāris gadus vēl pārbuvēties nekā, tas floperis spēlēs Klīvlendā.
irbiite paredz ko citu

  +1 [+] [-]

, 2014-01-01 23:54, pirms 11 gadiem
varejao rakstīja: Džeims nekad vairs nespēlēs Klīvlendā, visa organizācija un pilsēta viņu ienīst. Labāk pāris gadus vēl pārbuvēties nekā, tas floperis spēlēs Klīvlendā.
Tik nez kāpēc jau Klīvlendā parādās plakāti ar uzrakstiem "James come back"

  +1 [+] [-]

, 2014-01-02 10:09, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tik nez kāpēc jau Klīvlendā parādās plakāti ar uzrakstiem "James come back"
Nu tad tie ir kaut kādi geji kuri nefano par komandu, bet gan par Džeimsu tikai.