Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Latvijas basketbola klasikā atkal strīdīgas beigas un "Ventspils" uzvara

Emils Ozerinskis

Latvijas basketbola klasikā atkal strīdīgas beigas un "Ventspils" uzvara
Džonatans Arledžs cīņā ar Robertu Stumbri. Foto: Aivars Ķesteris

"Olybet" Latvijas - Igaunijas līgā norisinājās sezonas otrā Latvijas klasika, kurā atkal spēles beigu galvenie varoņi bija mača soģi, kuri pēdējās sekundēs fiksēja "VEF Rīga" nesportisko pārkāpumu, kas ļāva "Ventspilij" uzvarēt ar 61:59.

:Starta sastāvi
Ventspils: Džonsons, Jakovičs, Bērziņš, Arledžs, Zaķis.
VEF Rīga: Durems, Džeksens, Ate, Mejeris, Zeks.

Spēles sākumā ventspilnieku saspēles vadītājs Ārons Džonsons izcēlās ar rezultatīvu piespēli uzbrukumā un pārtvertu bumbu aizsardzībā, ļaujot kurzemniekiem spēles ievadā iegūt nelielu pārsvaru. Rīdziniekiem pirmajās minūtēs grūti gāja ar punktu gūšanu, bet pirmās ceturtdaļas vidū Beidens Džeksens guva septiņus punktus pēc kārtas, ļaujot rīdziniekiem pārņemt vadību ar 9:6. Ceturkšņa otrajā pusē Mareks Mejeris divreiz trieca bumbu grozā no augšas, bet mājinieku rindās vairākkārt produktīvi nospēlēja Džonatans Arledžs, izlīdzinot spēles rezultātu. Pēdējais vārds pirmajās desmit minūtēs piederēja Endrū Endrjūzam, kurš rīdziniekiem ļāva noslēgt ceturtdaļu ar minimālu pārsvaru - 17:16.

Otrā ceturkšņa pirmajās minūtēs VEF pārsvars pieauga līdz sešiem punktiem pēc Kristapa Janičenoka realizētā trejača, bet rezultātu izlīdzināja Ingus Jakovičs, kurš trāpīja tālmetienu un realizēja trīs soda metienus. Pirmā puslaika turpinājumā vairākkārt rīdzinieki izvirzījās nelielā vadībā, bet mājinieki deficītu atspēlēja. Pirms puslaika noslēguma Jānis Gailītis paņēma minūtes pārtraukumu, kurā VEF sagatavoja kombināciju Mejera bumbas triecienam no gaisa. Tas ""VEF Rīga" puslaika pārtraukumā ļāva doties ar sev labvēlīgo 39:36.

Pēc lielā pārtraukuma abas komandas bija atdzisušas un teju četras minūtes komandām neizdevās gūt punktus no spēles. Ceturtdaļas vidū Mejeris ar savu produktīvo sniegumu ļāva rīdziniekiem sasniegt deviņu punktu vadību (47:38), kas lika Robertam Štelmaheram pieprasīt minūtes pārtraukumu. Pēc minūtes pārtraukuma mājinieki uzsāka pakaļdzīšanos un Jānis Bērziņš ar trejaci sadeldēja rezultāta starpību līdz trīs punktiem, kas jau pārtraukumu lika pieprasīt Jānim Gailītim. Taču arī perioda pēdējā minūtē ventspilnieki turpināja savu izrāvienu un Osmans Dramē ar metienu no groza apakšas pārņēma vadību Kurzemes komandai - 50:49.

Noslēdzošās ceturtdaļas sākumā "Ventspils" pārsvars pieauga līdz sešiem punktiem (55:49), bet VEF lielākais klupšanas akmens bija vājā metienu precizitāte, kas teju piecas minūtes neļāva rīdziniekiem gūt punktus. Ceturtdaļas vidū labāk nesekmējās arī ventspilniekiem, kuri aizmeta garām virkni ar tālmetieniem. Sākoties pēdējām trīs minūtēm rezultāta starpība bija minimāli par labu "Ventspilij" - 57:56. Bērziņš starpību palielināja līdz trīs punktiem, bet 80 sekundes līdz spēles laika beigām Endrjūzs atkal panāca minimālu starpību. Džonsons svarīgā brīdī turpināja paļauties uz tālmetieniem, kas nevainagojās panākumiem, dodot rīdziniekiem iespēju izraut panākumu. Džeksens no soda metiena līnijas trāpīja tikai vienu, astoņas sekundes pirms mača beigām izlīdzinot rezultātu. Pirms "Ventspils" pēdējā uzbrukuma viesiem bija tikai viens komandas pārkāpums, ko VEF centās izmantot ar pārkāpumu stratēģiju. Taču tas pret VEF nospēlēja ļaunu joku, tiesnešiem saskatot nesportisko pārkāpumu. Ārons Džonsons trāpīja abus soda metienus un nokārtoja Latvijas čempionvienībai uzvaru ar 61:59.

"Ventspils" komandas rindās galvenais uzvaras kaldinātājs bija Ārons Džonsons ar 17 gūtiem punktiem un astoņām rezultatīvām piespēlēm. Savukārt VEF sastāvā 17 punktus guva un astoņas bumbas izcīnīja Mareks Mejeris.

"Ventspils" - "VEF Rīga" 61:59 (16:17, 20:22, 14:10, 11:10)
Ventspils: Džonsons 17 (8 rez.p.), Jakovičs 12, Dramē 11, Bērziņš 9, Arledžs 3, Bīns 2, Gulbis 2, Jurevičus.
VEF Rīga: Mejeris 17 (8atl.b.), Džeksenes 13, Zeks 8 (12 atl.b.), Ate 6, Endrjūzs 6, Durems 3, Stumbris 2, Ausējs, Misters.

Turnīra tabula

VKomandaSUZ%
1.Ventspils1514193.3%
2.Kalev/Cramo1312192.3%
3.VEF Rīga1412285.7%
4.Ogre1410471.4%
5.TalTech149564.3%
6.Kalev/TLU159660.0%
7.Betsafe Jūrmala157846.7%
8.Tartu Ulikool136746.2%
9.Parnu Sadam167943.8%
10.Avis Rapla145935.7%
11.Latvijas Universitāte124833.3%
12.Liepāja1441028.6%
13.Valka/Valga1331023.0%
14.Valmiera Glass/ViA1431121.4%
15.Jēkabpils140140.0%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: GRIFFONS

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:51, pirms 7 gadiem
Tas ir pi*dets šitā tiesāt

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:52, pirms 7 gadiem
nafig stumbra bilde vislaik figure pie vef rakstiem??? ne liideris , ne speeleetaajs, dabas un basketbola kļuuda

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 18:52, pirms 7 gadiem
Ja Lembergs varēja Latvijas tiesu sistēmu uzpirkt kapēc neuzpirkt Olybet tiesnešus?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:52, pirms 7 gadiem
Nepatika Džonsona lēmumi spēles pēdējās aptuveni 2 minūtēs. Piekrītu Šēnijam, tikai mans subjektīvais viedoklis, bet nevajag, lai spēles likteni izšķīrtu tik strīdīgas svilpes...

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 18:52, pirms 7 gadiem
Ventspils turpina uzvarēt vefu

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:53, pirms 7 gadiem
Jebāl tādu tiesāšanu. Nu kur vēl trakāk

  +6 [+] [-]

, 2018-12-29 18:53, pirms 7 gadiem
Tik strīdīgām svilpēm nav jaizskir speles liktenis.

  +5 [+] [-]

, 2018-12-29 18:53, pirms 7 gadiem
Njā....tiesneši izšķir visu.

Bet kopumā divas vienlīdzīgas komandas, abiem problēmas ar traumām un problēmas ar spēli.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:54, pirms 7 gadiem
un interesanti, ko tad tiesnesi sadir.a???? NEKO. Peec graamatas iedeva kaa jaadod nesportiskaa!!!

     [+] [-]

, 2018-12-29 18:55, pirms 7 gadiem
Finklijs15 rakstīja: un interesanti, ko tad tiesnesi sadir.a???? NEKO. Peec graamatas iedeva kaa jaadod nesportiskaa!!!
Pēc būtības jau jā, bet piemēram, Eirolīgā, šāds sods tiktu noignorēts. Tapēc jau nereti paceļas jautajums, kā paši tiesneši lasa spēli un pieņem attiecīgi lēmumus. Piemēram, ja spēlētājam ir 4 piezīmēs, tad nereti maznozīmīgus sodus viņam piedos, ko piemēram nosvilptu spēles sākumā. Arī tiesnesim ir jābūt izpratnei.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:55, pirms 7 gadiem
Finklijs15 rakstīja: un interesanti, ko tad tiesnesi sadir.a???? NEKO. Peec graamatas iedeva kaa jaadod nesportiskaa!!!
Atskir man to lappusi gramata, pirms gudri muldi kaut ko !

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:55, pirms 7 gadiem
Lucis čempions! izsmiekls ne tiesāšana..mana interese par šo sētas turnīru ir zudusi..un ne jau tikai par pēdējām minūtēm...es principā visām komandām ieteiktu atteikties spēlēt ar trubasgalu

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:56, pirms 7 gadiem
Te ir jāskatās arī svilpes nozimība, kā arī merkis, kam tādas nesportiskās piezimes dod. Ja tiesatu tikai pēc gramatas, no basketbola laukumā nebutu ne smakas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:58, pirms 7 gadiem
Pēc noteikumu burta beigas bija. Cita lieta, ka Džonsons pēdėjās minūtes sākumā pilnīgi bezsakarā troiku uzmeta... Interesanti, ka zem groza vairāk dominēja VEFs, izņemot pāris pēdējās minūtes, kad ventiņi savāca AB pie sava groza. Es gaidīju ventiņu uzvaru un tā arī beigās atnāca, par to liels prieks. Robis rullē!
Slēpts komentārs: Smacee nost

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:58, pirms 7 gadiem
Robis zina kā pērt!
Ventspils ar pus spēku uzvarēja
Wwe, kepka un Rebels kā jau parasti #PaKrūmiem ar aizvaidznieku

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:59, pirms 7 gadiem
Simts gadus kopš pastāv basketbols, nekas tāds nav bijis līdz pat pēdējai Eirolīgas spēlei, bet re - izrādās Latvijas Estu līgā basketbola intelektuāļi spēj kaut ko tādu izdomāt. Aplausi sev kungi! Aizraujoši pārspēlējāt uzvaru savējiem un tad brīnās, ka cilvēki nenāk un līgas popularitāte ir nožēlojama. Ņirgāšanās par basketbolu. Ventspilī domāju tur džeki arī nav pārāk priecīgi par tādu uzdāvinātu uzvaru. Cirks un izsmiekls. Ieliktenis voins arī neko pār lūpu nevar pārspļaut. Aplausi basketbola savienībai! P.s. Gailītim mūža līgumu. Cepums arī par melno atlasi! Īsti intelektuāļi.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:59, pirms 7 gadiem
Rezultāts uz tablo ir apkaunojums tik švaku rezultivitāti sen nebiju redzējis.

"Tiesāja briesmīgi bet manuprāt uz abām pusēm, atkārtojuma nerādīja, tāpēc nesapratu vai tur bija nesportiskā jādod vai nē..

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 19:00, pirms 7 gadiem
vaaajpraatsi,tam blondajam iismatainajamnatnjemt tiesnesha licenci,idiotisms nav aarsteejams...

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:01, pirms 7 gadiem
Hokejā ir videoatkārtojums, basketbolā parodija

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:01, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Rezultāts uz tablo ir apkaunojums tik švaku rezultivitāti sen nebiju redzējis.

"Tiesāja briesmīgi bet manuprāt uz abām pusēm, atkārtojuma nerādīja, tāpēc nesapratu vai tur bija nesportiskā jādod vai nē..
Paskaties Fene - Real rezultātu.

Pie Eiropas baša, šādās spēlēs diezgan bieži var tādu gaidīt.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:01, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: ak jā..un vēl tie fani pie best4sport komentatoru mikrofoniem..malēnieti..Tu i skaists!
Kas vainas Reinim Lācim? Tomēr cilvēks - fakts.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:02, pirms 7 gadiem
Neimanitis tagad vares atkal pieliet mūli un gaudot pa Ventogradas ielām!

  +5 [+] [-]

, 2018-12-29 19:02, pirms 7 gadiem
B lje es skatos eirolīgu katru maču , cik vien iespējams. B.lje es neesmu redzējis nekad ka speciāli sitot sodus beigās iedotu nesportisku piezīmi. Pirmo reizi redzēju tos divus tiesnešus, bl.e tikko nolikuši licenci . Pilnīgi dalbajobi

  +7 [+] [-]

, 2018-12-29 19:02, pirms 7 gadiem
Klausoties Voinu studijā, liekas, ka es no basīša saprotu vairāk.
Slēpts komentārs: zaxx

  +5 [+] [-]

, 2018-12-29 19:03, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Klausoties Voinu studijā, liekas, ka es no basīša saprotu vairāk.
vai ne? Puslaika studijā zināja laikam tikai trīs spēlētājus, kurus uzsvērt

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:06, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas vainas Reinim Lācim? Tomēr cilvēks - fakts.
nē nu mani fascinē, ka pie vienas komandas iemestiem punktiem kliedz kā brazīļi pie Corinthians iesista gola pēdējā minūtē, bet otras komandas iemestos punktus visu laiku traktē kā kļūdas aizsardzībā un ar to plato Ē san lieliski

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:06, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc būtības jau jā, bet piemēram, Eirolīgā, šāds sods tiktu noignorēts. Tapēc jau nereti paceļas jautajums, kā paši tiesneši lasa spēli un pieņem attiecīgi lēmumus. Piemēram, ja spēlētājam ir 4 piezīmēs, tad nereti maznozīmīgus sodus viņam piedos, ko piemēram nosvilptu spēles sākumā. Arī tiesnesim ir jābūt izpratnei.
Eiroliigu tiesaa gudri tiesneshi ,ne jau shaadi nejeegas,kas neizprot basketbolu,kuri tiesaa peec graamatas un ariintad to neprot izlasiit....

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:08, pirms 7 gadiem
Ir arī jāmāk sist tās piezīmes..
būtu sitiens pa seju, jūs visi arī teiktu ka tur nevajadzētu dot nesportisko???

Tiesneši noskatījās atkārtojumu vairākas reizes un visu pareizi izdarīja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:08, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: nē nu mani fascinē, ka pie vienas komandas iemestiem punktiem kliedz kā brazīļi pie Corinthians iesista gola pēdējā minūtē, bet otras komandas iemestos punktus visu laiku traktē kā kļūdas aizsardzībā un ar to plato Ē san lieliski
Es jau ņirgājos par to cilvēku faktu. Šēnijs un Buļs gan viņu tā pilnā nopietnībā sauc.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:09, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: KO jūs te ar Eirolīgu salīdziniet tiesāšanu, tak sen ir skaidrs ka te ir zemākas raudzes tiesneši un nebūs tāda tiesāšana kā eirolīgā..
Mazie bērni beidziet ņergstēt ejiet gatavoties jaunajam gadam,,
jautājums tik tāds..kāpēc uz šo spēli nevarēja līga izsaukt Igaunijas brigādi..a?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:09, pirms 7 gadiem
bet protams būtu jau feināk ja šajā gadījumā visu izšķirtu spēlētāji. bet nu nekas, finālos šīs abas blices varēs sisties uz nebēdu

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:09, pirms 7 gadiem
Runājot par spēlētājiem, tad no VEF puses šodien nebija neviena, kurš uzņemtos Ates punktus, jo viņš defā daudz strādāja, atkal īsti nesapratu, kāpēc Jaxen mazāk izmanto, it sevišķi, ja viņu Džonsons sedza.

No BKV puses, man iekrita acīs, ka Džonsonam ir grūtāk atdot piespēli ja neizmanto pick and roll vai neatmet pēc caurgājiena. Vēlētos Boni uzteikt, visu speli viena līmenī nospēlēja un guva izšķirošo grozu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:10, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Ir arī jāmāk sist tās piezīmes..
būtu sitiens pa seju, jūs visi arī teiktu ka tur nevajadzētu dot nesportisko???

Tiesneši noskatījās atkārtojumu vairākas reizes un visu pareizi izdarīja
Ja tantei būtu pa*ti, būtu onkulis. Normala piezime spēles beigās, nenormals traktejums!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:10, pirms 7 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Ja tantei būtu pa*ti, būtu onkulis. Normala piezime spēles beigās, nenormals traktejums!
man visi čomi kas saprot no basketbola šo to teica ka tur bija nesportiskā un vēl daudzi tviterī to pašu raksta

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:11, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: jautājums tik tāds..kāpēc uz šo spēli nevarēja līga izsaukt Igaunijas brigādi..a?
vai Latiševu kaut? Bļin, VEFam pret LU jāspēlē un tur Latiševs uzreiz ielikts, pret BKV jāliek, pa lielam, otrās vijoles, kas tā par plānošanu? Vai to speciali jau dara LBS?

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:13, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: man visi čomi kas saprot no basketbola šo to teica ka tur bija nesportiskā un vēl daudzi tviterī to pašu raksta
Pēc rakstītā burta jā, bet pēc spēles tā ir nedaudz ņirgāšanās par pašiem spēlētājiem un spēli kopumā. Pie tam, kādu sesto daļu no spēles sodiem varam pavilkt uz nesportisko. Salīdzini Gulbja sodu, kur viņš no mugurpuses, tā teikt, apskāva Mejeri un Andrews minimalo kontaktu.

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:13, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Ir arī jāmāk sist tās piezīmes..
būtu sitiens pa seju, jūs visi arī teiktu ka tur nevajadzētu dot nesportisko???

Tiesneši noskatījās atkārtojumu vairākas reizes un visu pareizi izdarīja
Aahaa haaa😀 ja būtu 😀😀 ja ventspils būtu Lakers , vinji spēlētu NBA, tad jūs arī teiktu , ka viņi nav no NBA ?😀😀 Apmēram, kkas no šādas sērijas tavs komentārs 😀 ja būtu 😀 ja būtu pi saks pa seju tad būtu izraidīts no spēles, bet nu bija neliels pieskāriens rokai un divi soda metieni 😀

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:13, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: man visi čomi kas saprot no basketbola šo to teica ka tur bija nesportiskā un vēl daudzi tviterī to pašu raksta
Visi viņi bija BKV fani?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:14, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: man visi čomi kas saprot no basketbola šo to teica ka tur bija nesportiskā un vēl daudzi tviterī to pašu raksta
Ahaaaa haa😀 daudzi chomi no Ventspils 😀 ārkārtīgi objektīvi 😀 Sirsniņš no Ogres arī neko nesaprot ja, rakstot ka kkas neredzēts!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:15, pirms 7 gadiem
Prieks, ka VEF zaudēja, bet nu Ventspilij arī baigā taktika, pēdējos 10-15 uzbrukumus noslēgt ar trīnīti, mest garām un cerēt, ka nākamais iekritīs.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:16, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Visi viņi bija BKV fani?
Rīdzinieki..neitrāli

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:17, pirms 7 gadiem
pirmajā spēlē tur bija nesportiskā arī jādod?

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:17, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Rīdzinieki..neitrāli
Butu labi, ja tiesneši būtu arī bijuši neitrāli

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:17, pirms 7 gadiem
Vnk uz pēdējām 2 minūtēm ir jāņem nost tie maigie nesportiskie sodi. Tiesnešiem par daudz dota vara pār spēli un tās ritmu. Es protams priecājos par BKV uzvaru. Bet tad labāk es būtu skatījies pagarinājumu.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 19:18, pirms 7 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Butu labi, ja tiesneši būtu arī bijuši neitrāli
Iespējams tāpat BKV iemestu bazeri

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:18, pirms 7 gadiem
Vai ot iznīcinātu vefu

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 19:19, pirms 7 gadiem
RajonRondo rakstīja: Vnk uz pēdējām 2 minūtēm ir jāņem nost tie maigie nesportiskie sodi. Tiesnešiem par daudz dota vara pār spēli un tās ritmu. Es protams priecājos par BKV uzvaru. Bet tad labāk es būtu skatījies pagarinājumu.
Taisnība! Es jau biju nobriedis uz OT

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:19, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Vai ot iznīcinātu vefu
Nu to mēs nekad neuzzināsim, pateicoties tiesnešu lēmumam!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:19, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Vai ot iznīcinātu vefu
ja omei būtu olas, tad būtu opis

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:20, pirms 7 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Nu to mēs nekad neuzzināsim, pateicoties tiesnešu lēmumam!
katrs tik savā paurī var izsapņot kas varēja notikt ot

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:20, pirms 7 gadiem
Man ir jautājums! Ko ta netika svilpts nesportiskais pie pirmā soda? Visi taču zināja ka speciāli sitīs sodu un neviens uz bumbu nespēlēs. Pēc tam redz Robītis paceļ sakrustotās un iedod. Kāpēc tad pirmajā gadījumā viss ok bet pēc tam? Un galvenais ka pat pēc tam vefs pēc sodiņiem kad izmeta autu, uzsita kādas 5 piezīmes, bet nevienu nenosvilpj.. spēle beigusies!!! Kāds labi uzvārījās! Smird pēc netīrām lietām

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:20, pirms 7 gadiem
kādas sajūtas? 5 zāģis pēc kārtas pret Ventspili?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:21, pirms 7 gadiem
Pēcgarša palika, jo šoreiz spēles likteni izšķīra tiesneši nevis spēlētāji, kā tam vajadzētu būt.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:22, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Man ir jautājums! Ko ta netika svilpts nesportiskais pie pirmā soda? Visi taču zināja ka speciāli sitīs sodu un neviens uz bumbu nespēlēs. Pēc tam redz Robītis paceļ sakrustotās un iedod. Kāpēc tad pirmajā gadījumā viss ok bet pēc tam? Un galvenais ka pat pēc tam vefs pēc sodiņiem kad izmeta autu, uzsita kādas 5 piezīmes, bet nevienu nenosvilpj.. spēle beigusies!!! Kāds labi uzvārījās! Smird pēc netīrām lietām
Tas bija nenormali dīvaini. Drīzāk tur bija nesportiskās nekā Andrews. Tada sajūta bija, ka VEF tur var BKV spēlētāju nosist un tāpat sodu nedotu.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vai Latiševu kaut? Bļin, VEFam pret LU jāspēlē un tur Latiševs uzreiz ielikts, pret BKV jāliek, pa lielam, otrās vijoles, kas tā par plānošanu? Vai to speciali jau dara LBS?
VEF ar LU spēlē Rīgā, nevis Ventspilī. Oļegam sanāk tuvāk.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:23, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: kādas sajūtas? 5 zāģis pēc kārtas pret Ventspili?
pilnīgi nekādas Pat ja būtu, tas laikām nepārspētu 4-0 finalā

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:24, pirms 7 gadiem
loook ploik! rakstīja: VEF ar LU spēlē Rīgā, nevis Ventspilī. Oļegam sanāk tuvāk.
Ta pati doma, ka tāda līmeņa tiesnesis kā Latiševs, tiesā pret LU ne pret BKV....Kā jau kāds te minēja, varēja arī igauņus aizrunāt.

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:26, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: kādas sajūtas? 5 zāģis pēc kārtas pret Ventspili?
Pēc tādām speles beigām labak nokaunejies būtu!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:30, pirms 7 gadiem
sist sodu var dažādi, nu tipa pa bumbu, bet trāpi pa roku. Šeit, ja es pareizi sapratu, ventspilnieks bija ticis garām, bet vef leģis šo aiz maikas parāva. Tas jau ir jautājums par spēlētāju izpratni par noteikumiem, jo noteikti paļāvās uz to, ka nu pēdējās sekundēs nesportisko jau nedos. A vot redzi kā sanāca

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ta pati doma, ka tāda līmeņa tiesnesis kā Latiševs, tiesā pret LU ne pret BKV....Kā jau kāds te minēja, varēja arī igauņus aizrunāt.
Nu protams, ka neizdarība no līgas puses. Jātiesā labākajiem, nevis jāizdabā tiesnešiem. Šodien tiesāja vienīgie, kas paši gribēja. Lūk rezultāts.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:31, pirms 7 gadiem
https://twitter.com/Astalbergs/stat... Štālberga viedoklis. Perfekti raksturo šo svilpi

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:36, pirms 7 gadiem
Kur tur tiesnešu vaina, ja paši VEF spēlētāji nevis spēlē aizsardzībā, bet katru sekundi sit sodus, pie tam pat to nepaspēj laikā izdarīt. Būtu laicīgi uzsitīs, nebūtu nesportiskā. Tiesneši notiesāja pilnīgi pareizi.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:37, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: sist sodu var dažādi, nu tipa pa bumbu, bet trāpi pa roku. Šeit, ja es pareizi sapratu, ventspilnieks bija ticis garām, bet vef leģis šo aiz maikas parāva. Tas jau ir jautājums par spēlētāju izpratni par noteikumiem, jo noteikti paļāvās uz to, ka nu pēdējās sekundēs nesportisko jau nedos. A vot redzi kā sanāca
Nepiepušķo, ne aiz kādas maikas neko neparāva. Uzsita pa labo roku

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 19:41, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: man visi čomi kas saprot no basketbola šo to teica ka tur bija nesportiskā un vēl daudzi tviterī to pašu raksta
tas tik liecina par to, ka tusē ļoti apšaubāmā un iespējams pat noziedzīgā kompānijā..kāds fīrers..tāds lemb,,,j;ugendz

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:41, pirms 7 gadiem
maris777 rakstīja: Kur tur tiesnešu vaina, ja paši VEF spēlētāji nevis spēlē aizsardzībā, bet katru sekundi sit sodus, pie tam pat to nepaspēj laikā izdarīt. Būtu laicīgi uzsitīs, nebūtu nesportiskā. Tiesneši notiesāja pilnīgi pareizi.
Aha, 100 gadus tā basketbolā dara, bet VEF redz kaut ko stulbi darīja. Tur jau ir tā priekšrocība, ka vefs ir cītīgi, godīgi un tīri kapājis visu ceturtdaļu aizsardzībā , lai ja gadījumā kas, šo savu kapiņu varētu izmantot beigās, ne pirmā ne pēdējā tāda spēle. Tieši tā viņi sevi varētu atalgot. Tāds ir basketbols un vienmēr bijis, līdz šim brīdim. komanda kas tīri ir strādājusi aizsardzībaā, un kura grib šo savu priekšrocību pelnīti izmantot beigās, nedrīkst tā rīkoties.

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:43, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Aha, 100 gadus tā basketbolā dara, bet VEF redz kaut ko stulbi darīja. Tur jau ir tā priekšrocība, ka vefs ir cītīgi, godīgi un tīri kapājis visu ceturtdaļu aizsardzībā , lai ja gadījumā kas, šo savu kapiņu varētu izmantot beigās, ne pirmā ne pēdējā tāda spēle. Tieši tā viņi sevi varētu atalgot. Tāds ir basketbols un vienmēr bijis, līdz šim brīdim. komanda kas tīri ir strādājusi aizsardzībaā, un kura grib šo savu priekšrocību pelnīti izmantot beigās, nedrīkst tā rīkoties.
Tieši tā 50+

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:43, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nepiepušķo, ne aiz kādas maikas neko neparāva. Uzsita pa labo roku
No muguras, venspilniekam bija brīvs ceļš uz grozu, pēdējās cerības sods. Kādi vēl jautājumi?

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 19:45, pirms 7 gadiem
maris777 rakstīja: No muguras, venspilniekam bija brīvs ceļš uz grozu, pēdējās cerības sods. Kādi vēl jautājumi?
Tas nebija pēdējās cerības sods, lejā bija Mejeris un sods bija augšā, Mejeris mierīgi lejā būtu nolaidies. Fakts kā tāds, ka ja pēc burta piegaja, tad visu spēli tā vajadzēja, nevis beigās izdomāt. Ja tiesā vienā līnijā, tad tiesā.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:46, pirms 7 gadiem
un kas tās par džonsona gudrajām piezīmēm kā Malēnietis auroja ceturdaļu sākumā.,,ceturtdaļu beigās pārvēršas nesportiskajās?

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas nebija pēdējās cerības sods, lejā bija Mejeris un sods bija augšā, Mejeris mierīgi lejā būtu nolaidies.
Tur jau izskatījās ka Mejeris nebūtu paspējis. Džonsons būtu viegli iemetis divus punktus!

     [+] [-]

, 2018-12-29 19:47, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Aha, 100 gadus tā basketbolā dara, bet VEF redz kaut ko stulbi darīja. Tur jau ir tā priekšrocība, ka vefs ir cītīgi, godīgi un tīri kapājis visu ceturtdaļu aizsardzībā , lai ja gadījumā kas, šo savu kapiņu varētu izmantot beigās, ne pirmā ne pēdējā tāda spēle. Tieši tā viņi sevi varētu atalgot. Tāds ir basketbols un vienmēr bijis, līdz šim brīdim. komanda kas tīri ir strādājusi aizsardzībaā, un kura grib šo savu priekšrocību pelnīti izmantot beigās, nedrīkst tā rīkoties.
Sods ir jāuzsit laicīgi, nevis no aizmugures, ja uzbrucējam ir brīvs ceļš uz grozu, tāpēc jau tos nesportiskos sodus izdomāja.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2018-12-29 19:48, pirms 7 gadiem
Brīnos, kur te tik daudz VEF faneļu saradies. VTB līgā šēž klusi.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 19:49, pirms 7 gadiem
maris777 rakstīja: No muguras, venspilniekam bija brīvs ceļš uz grozu, pēdējās cerības sods. Kādi vēl jautājumi?
Ej tač tu dir st . Štālbergs arī neko nerubī vai ne? Pēdējās cerības sods tev 😀 tjipa Jonsons bija viens pats groza apakšaā un spēlētājs viņam izmeta baļķi zem kājām 😀
Slēpts komentārs: bārda un sifons
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 19:53, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Brīnos, kur te tik daudz VEF faneļu saradies. VTB līgā šēž klusi.
sorry bro..mums vienkārši riebjas kāds papagailis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 19:55, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: sorry bro..mums vienkārši riebjas kāds papagailis
A tas Gaigalietis jau ne pirmo sezonu atklāti spēļu tiešraidēs atbalsta BKV, ne?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 19:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: A tas Gaigalietis jau ne pirmo sezonu atklāti spēļu tiešraidēs atbalsta BKV, ne?
nu neesmu manījis gaigalieti papagaiļa cienīgos ietērpos...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 20:01, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: nu neesmu manījis gaigalieti papagaiļa cienīgos ietērpos...
Es nejautāju par papagaiļiem. Brilli uzliec...

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 20:04, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nejautāju par papagaiļiem. Brilli uzliec...
es jau varētu ieteikt atpakaļ neiespējamu opciju smadzeni ieslēgt:F

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 20:06, pirms 7 gadiem
pateikšu priekšā,,maza auguma, zaglīga paskata, bezgaumīgs apģērbs

     [+] [-]

, 2018-12-29 20:07, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: es jau varētu ieteikt atpakaļ neiespējamu opciju smadzeni ieslēgt:F
Jauku vakaru!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 20:08, pirms 7 gadiem
Es piekrītu ka uz šādiem mačiem jāsauc Igauņu brigādi, tas vairs nav smieklīgi! Divi mači, abos pēdējas sekundes brīnumus taisa! Gaidu spēli, kad gan VEFs gan Bkv būs optimālos sastāvos! Ta vai tā, prieks par Bkv uzvaru!

     [+] [-]

, 2018-12-29 20:12, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jauku vakaru!
Laimīgu (cerams) jauno gadu!
Slēpts komentārs: KristsT

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 20:21, pirms 7 gadiem
Kāpēc visi apspriež pēdējo sekunžu nebūtības?
Kāpēc neviens neapspriež, kālab līdz tam nonāca? Nu BKV bija tādā vadībā un puļī jau 7. sekundē. Kāpēc? Totalizators spiež uz smadzenēm? Vajadzēja +2?

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 20:26, pirms 7 gadiem
Lai piedod mani Stumbris, Misters, Ausējs un Čavars (kurš gan šovakar nespēlēja) - bet šie čaļi neatbilst pat tam ne visai augstajam VEFa līmenim, kāds tas ir šosezon. Un gandrīž visi VEF leģionāri arī tādi, kādi iepriekšējās sezonās skraidīja otrā ešelona komandās.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 20:27, pirms 7 gadiem
Lai vai kā,bet uzvarēja stiprākais,un ar to arī Ventspilniekus apsveicu,malači!

     [+] [-]

, 2018-12-29 20:29, pirms 7 gadiem
johniz rakstīja: Kāpēc visi apspriež pēdējo sekunžu nebūtības?
Kāpēc neviens neapspriež, kālab līdz tam nonāca? Nu BKV bija tādā vadībā un puļī jau 7. sekundē. Kāpēc? Totalizators spiež uz smadzenēm? Vajadzēja +2?
Kā Tu to domā?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 20:59, pirms 7 gadiem
Nu, ja šitā pieiet tam noteikumu burtam, tad jau puse visu sodu būtu jāinterpretē kā nesportiskie. Ja iegrūd mugurā, tu arī nespēlē pa bumbu. Izliec gurnu aizsardzībā - tu arī nespēlē bumbā. Principā, nepareizs aizsegs uzbrukumā kustībā - tur arī nekāda spēle bumbā nenotiek. Kas ar to? Es jau nemaz nerunāšu par vienkāršu cīņu zem groza par vietu, kur bumba pat tuvumā var nebūt abiem censoņiem. Saķēri aiz elkoņa - viss nesportiskā. Nu vienkārši tad ar basketbolu, kādu mēs viņu zinām un cienām ir beigas. No otras puses es saprotu - nu var jau vienkārši nesist to taktisko sodu beigās. Spēlē aizsardzībā un mēģini nosegt. Bet - kur garantija, ka kāds tiesnesis, kam mājās jāsteidzas, arī tad nesaskatīs kaut ko īpašu šīs interpretācijas dēļ? Pateiks, ka bija jau vienu soli garām un viss. Viņaprāt atkal burts būs ievērots, lai arī kā tu censtos nospēlēt aizsardzībā. Sviests pilnīgs ne tiesāšana.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 21:10, pirms 7 gadiem
Tikko no speles..Teiksu ta,vairak esmu par Ventspili ka jau kurzemnieks!!!Bet ne par to,pirmaja gadijuma tehniskaa bija stridiga,bet tur tiesam vareja dot....ta ari nesapratu kapec tika pieskaitits viens punkts?49+2 sodini 51 un tad peksnji 52...Ka neka sanaca tiesi to momentu speles beigas iemuzinaju savaa viedieriicee un lai kaa skattiitos,noskatijos 10 reizes taa arii nesapratu kur un kapec iedeva to tehnisko?Ja gribeja atdot atpakalj,tad tadus nedod speles beigas kad izskiras speles liktenis!!!Godigi butu bijis papildlaiks!!!Tiesnesi tiesam nogalinaja speli!Patika Meijera spele,plosija visu Ventspils aizsardzibu,rezultatam 3saja bija jabut vismaz +10 VEfam,bet nekrita,zato mazajam nazitim no bkv gan iekrita paris zilie,spele 3saja neatbilda rezultatam!!!Visa visumaa forsa spele,ja vien ne tiesnesi....Prieceja mazas karsejas ar saviem iznacieniem un grinchu!

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 22:05, pirms 7 gadiem
Neesmu par ventiņiem, bet, neliegšos, prieks par vafeļnieku pakāsienu ir.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 22:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc būtības jau jā, bet piemēram, Eirolīgā, šāds sods tiktu noignorēts. Tapēc jau nereti paceļas jautajums, kā paši tiesneši lasa spēli un pieņem attiecīgi lēmumus. Piemēram, ja spēlētājam ir 4 piezīmēs, tad nereti maznozīmīgus sodus viņam piedos, ko piemēram nosvilptu spēles sākumā. Arī tiesnesim ir jābūt izpratnei.
Ko nu muldi, 100% nesportiska piezīme! Āksts no VEF ( starp citu neesmu ne par vienu no šīm komandām!) nemāk pat sodu uzsist!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 22:34, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kāds tev brīvs ceļš? Ko tu tur murgo? Groza apakšā bija Mejeris, vai Zeks, nepiefikseju!!!
Kāda starpība kas kur bija? Āksts no VEF nemāk sodu uzsist, sit no muguras pa dibenu!!! Kāda te spēle bumbā??? TĪRI NESPORTISKA PIEZĪME!!! Vari Latiševam uzprasīt

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 22:40, pirms 7 gadiem
Ha ha haaa...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 22:44, pirms 7 gadiem
Beidz. Tikko pa Best4sport. Andorra-Estudiantes. Speēls 32-34 minūte. Varu kļūdīties precīzi minūtē. Andoras spēlētājs palaiž garām pretinieku caurgājienā un no muguras mēģina kaut ko labot. Ir riktīgs sods ar grūdienu mugurā. Vispār pa bumbu nenospēlē. Tiesnesis dodas skatīties video un pieņem lēmumu - nav nesportiska piezīme. Lieki teikt, ka spēli tiesā Eirolīgas tiesnesis. Bet varbūt tāpēc bez Latiševa neviena cita latvieša arī Eirolīgā nav.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 22:54, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Kāda starpība kas kur bija? Āksts no VEF nemāk sodu uzsist, sit no muguras pa dibenu!!! Kāda te spēle bumbā??? TĪRI NESPORTISKA PIEZĪME!!! Vari Latiševam uzprasīt
Kā jau larondons rakstīja. Tad jau katrs nepareizi liktais aizsegs ir nesportiska, jo nespēlē bumbā, tāpat katra cīņā zem groza, da jeb kas kur nespēlē bumbā 😀

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 23:02, pirms 7 gadiem
Daudz dīvaini tiesnešu lēmumi spēlē tika pieņemti, neskaitot absurdu galotnē, kaut kas neizprotams par nesportisko piezīmi pie rezultāta 55:49 un nesportiskā piezīme pret Mejeri. Tiesnesis "apakšā" norāda, ka parastais sods Gulbim, bet nolemj drošs paliek nedrošs noskatīties atkārtojumu. Pieņem lēmumu, ka Nesportiskā piezīme. Kas tālāk? Mejeris met un realizē 2 sodus (55:51), bet pēkšņi tiesneši aprunājas un nolemj pielikt klāt 1 punktu VEF. Ja pieņemam, ka "2 + 1" gājiens tika definēts pēc tam, kad atkārtojumu noskatījās, tad kāda velna pēc Mejeris meta 2 sodiņus? Tak ne jau viņš to izdomāja. Visi tiesneši gulēja laukumā vai kā? Ja tomēr nebija "2+1", tad kur radās 1 punkts VEFam? Teksta tiešraidē šajā brīdī ir vispirms nesportiskā Gulbim, tad Mejerim 2 punkti un pēc tam realizēts 1 sods. Vajadzētu arī tur būt šādā secībā: 2 punkti, tad nesportiskā Gulbim tad 1 soda metiens. Par galotni - neizteikšos: pelēkie vīri bija pirmās vijoles laukumā. Žēl.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 23:03, pirms 7 gadiem
Man pat gribētos šito epizodi tiešām aizsūtīt un parādīt Emilio Pérez Pizarro, kas tagad tiesā ACB spēli, un pajautāt. Varbūt es tiešām kaut ko nesaprotu, bet te izskatās, ka ne tikai noteikumu gars, bet arī pats burts katrā līgā ir citādāks!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 23:16, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā jau larondons rakstīja. Tad jau katrs nepareizi liktais aizsegs ir nesportiska, jo nespēlē bumbā, tāpat katra cīņā zem groza, da jeb kas kur nespēlē bumbā 😀
Tu ko no baša saproti??? Ko muļķības raksti!!! Uz ko deram, kā šī ir nesportiska piezīme! Kasti koņa?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 23:18, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā jau larondons rakstīja. Tad jau katrs nepareizi liktais aizsegs ir nesportiska, jo nespēlē bumbā, tāpat katra cīņā zem groza, da jeb kas kur nespēlē bumbā 😀
Aizsegs nav nesportiska! Muļķis vai tēlo??? Vai tīnis ?

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 23:22, pirms 7 gadiem
Zināms, šai gadījumā varēja nesvilpt, bet, ja nosvilpa, tad 100% nesportiska. Bet par ākstu, kas uzsita, vispār nav jēgas runāt...jāsūta uz Jēkabpili, lai spēlēt mācās...Kepkām- uzsist sodu nemāk, spēlēt nemāk, spēlē krievu čempī ne Eiropā, bet tiesneši vainīgi??? Lai mācās labāk spēlēt, nevis vainīgos meklē!

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 23:29, pirms 7 gadiem
Nu es uz Jēkabpili paņemtu ne tikai to vienu... Tā gan ir baigi labā doma. Bet nu piekrīti taču, ka tā spēles pabeigt nedrīkst! Ja negrib tukšas zāles, tad vienkārši nedrīkst!
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +4 [+] [-]

, 2018-12-30 00:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tehnisko var iedot, ja spēle nav bumbā (spēles laikā tie ir +/- 40% no pārkapumiem), pēdējās cerības sods, kas arī nebija, jo sods tika uzsists laukuma dziļumā vai rupja pārkāpuma.

Tādu sodu, kādu iedeva spēles beigās var nosaukt kā absurdu un turpinajumu arī pēc tam. Ja to vēlies tā traktēt, tad spēles laikā bija vēl kādām 6 nesportiskajām jābūt.
Spēli neskatījos, kas bija nezinu. Šo epizodi noskatījos reizes 10! Varēja nesvilpt, es nesvilptu, bet 100% nesportiska piezīme! Par kādu tehnisko tu runā? Murgs! Nekāda tehniskā! Tīri nesportiska, jo nespēlēja bumbā! VEF spēlētājs 10x vairāk vainīgs nekā tiesnesis! Eirolīgā (EuroCup) ar tādas bieži redzēts, ka nosvilpj un spēlētājs (ja no ASV) brīnās un nesaprot, kāpēc nesportiska!

  +5 [+] [-]

, 2018-12-30 00:24, pirms 7 gadiem
larondons rakstīja: Nu es uz Jēkabpili paņemtu ne tikai to vienu... Tā gan ir baigi labā doma. Bet nu piekrīti taču, ka tā spēles pabeigt nedrīkst! Ja negrib tukšas zāles, tad vienkārši nedrīkst!
Jā, svilpt nevajadzēja, bet visvairāk vainīgs spēlētājs!!! Nu, zāles jau tāpat tukšas...kamēr VEF krievu līgā spēlēs un nebūs, kā Lietuvā normāli budžeti un darbs ar līdzjutējiem, skatītājus zālē nedabūs. Bēdīgi...

  +1 [+] [-]

, 2018-12-30 00:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: par akstīšanos var nosaukt tikai tavu basketbola uztveri. Pat NBA saprata, ka tāda svilpšnaa ir par traku. + Žalgirim katrā spēlē būtu diezgan daudz nesportiskajām jābūt. Tas tā, lai tev prātā tas kopā saietu.
Labs, idiots sit pa dibenu un nav nesportiska??? Tavs ''līmenis" skaidrs...tāds pats kā VEF ar krievu līgu, un šim ākstam, kas pretiniekam no muguras sit pa dibenu un brīnās...

  -4 [+] [-]

, 2018-12-30 00:28, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Spēli neskatījos, kas bija nezinu. Šo epizodi noskatījos reizes 10! Varēja nesvilpt, es nesvilptu, bet 100% nesportiska piezīme! Par kādu tehnisko tu runā? Murgs! Nekāda tehniskā! Tīri nesportiska, jo nespēlēja bumbā! VEF spēlētājs 10x vairāk vainīgs nekā tiesnesis! Eirolīgā (EuroCup) ar tādas bieži redzēts, ka nosvilpj un spēlētājs (ja no ASV) brīnās un nesaprot, kāpēc nesportiska!
Un tagad paceļas tas jautājums, kas tika iepriekš apspriests, ka spēles beigās šādas nesportiskās nedod, jo ja tā vēlas pieturēties pie noteikumu burta, tad tās piezīmes par maz tika dotas. Eirolīgā šādas piezīmes spēles beigās nedod. Pats padomā, ko Jasikevičus teiktu, ja tādu Žalgirim iedotu....Realitāte ir tā, ka tiesneši vēlējās izlemt spēli un izlēma, tas bojā basketbolu. Tur bija soda, bet ne nesportiskā, vismaz ne pamatlaika pēdejā minūtē.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-30 00:36, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Labs, idiots sit pa dibenu un nav nesportiska??? Tavs ''līmenis" skaidrs...tāds pats kā VEF ar krievu līgu, un šim ākstam, kas pretiniekam no muguras sit pa dibenu un brīnās...
tad jau nepiekrīti arī Štālbergam, Sirsniņam? Viņi sliktak kā Tu zināsi? Skatos atkārtojumu un redzu, ka tikai pa roku uzsita. Džonsons labi paķēma uz kustības un Andrews tik ātri nespēja mainīt kustības virzienu.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-30 01:48, pirms 7 gadiem
No strīdīgām beigām te nebija ne vēsts.
Otrais puslaiks bija nožēlojams abu komandu izpildījumā.
Džonsons iemeta pāris caurgājienus, pēc kā aizpuļīja liekas piecas troikas un pat ķieģeli, tēlodams, ka nesaprot, kas pa vainu. Štelmahera shame.
VEF labi iesāka 3/4, pēc tam Bonis parādīja, kādi vēži ir V&V kulēs.
Taču tad soģi izdomāja VEFam iedot 5p uzbrukumu, kas atgrieza VEF cerību.
Tas, kas notika 4 sek pirms beigām, jau bija izsmiekls.
VEN bija pelnījuši uzvaru, bet soģu vēlme spēlēt pirmo vijoli izjauca labu intrigu.

Paldies par 2/3 pilnajām tribīnēm. Pat mazus bērnus priecēja!!!
Jaunu Laimīgo gadu visiem!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-12-30 01:52, pirms 7 gadiem
GRIFFONS rakstīja: Tiesneši uzvarēja Spēli!
Ieliku +
jo vakara rangs
Melnsvārči
Ventiņi
Vefieši

  -1 [+] [-]

, 2018-12-30 01:53, pirms 7 gadiem
VITAMĪNS-A rakstīja: Ja Lembergs varēja Latvijas tiesu sistēmu uzpirkt kapēc neuzpirkt Olybet tiesnešus?
uzgriez 35.min un tad runā
Es no Liepājas braucu skatīt cīņu, bet 3 min soģi skaidrojas par noteikumiem...
Latvijas klubu futbols ir tomēr augstākā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-30 01:56, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nepatika Džonsona lēmumi spēles pēdējās aptuveni 2 minūtēs. Piekrītu Šēnijam, tikai mans subjektīvais viedoklis, bet nevajag, lai spēles likteni izšķīrtu tik strīdīgas svilpes...
Džo pilnīgs īblis, bet Štelmis jau viņam ne vārda. Atradi Melo savā komandā...
Ja Tu saki, ka spēli izšķīra svilpes, tad nebiji klāt h/kūtī.
Kopš 35 min soģu šedevra, atgriežot VEF spēlē, negribējās VEF uzvaru, par ko parūpējās pats VEF Džaksēna veidolā.

     [+] [-]

, 2018-12-30 01:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc būtības jau jā, bet piemēram, Eirolīgā, šāds sods tiktu noignorēts. Tapēc jau nereti paceļas jautajums, kā paši tiesneši lasa spēli un pieņem attiecīgi lēmumus. Piemēram, ja spēlētājam ir 4 piezīmēs, tad nereti maznozīmīgus sodus viņam piedos, ko piemēram nosvilptu spēles sākumā. Arī tiesnesim ir jābūt izpratnei.
Es braucu uz spēli no Liepājas, nevis par VEN just, bet, ja 3/4, kad VEN jau zaud - 3 2.5 min laikā tiek uzzīmētas 5 (3 absolūti liekas) piezīmes VEN, tad tas ir mazvērtības komplekss tiem slaikbikšiem laukumā!!!

     [+] [-]

, 2018-12-30 01:59, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Pēc noteikumu burta beigas bija. Cita lieta, ka Džonsons pēdėjās minūtes sākumā pilnīgi bezsakarā troiku uzmeta... Interesanti, ka zem groza vairāk dominēja VEFs, izņemot pāris pēdējās minūtes, kad ventiņi savāca AB pie sava groza. Es gaidīju ventiņu uzvaru un tā arī beigās atnāca, par to liels prieks. Robis rullē!
Nevis ventiņi, bet Bonis un Zaķis 2x

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:01, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Rezultāts uz tablo ir apkaunojums tik švaku rezultivitāti sen nebiju redzējis.

"Tiesāja briesmīgi bet manuprāt uz abām pusēm, atkārtojuma nerādīja, tāpēc nesapratu vai tur bija nesportiskā jādod vai nē..
AES sēdēj aiz tiesnešu galdiņu un redzēju, jo soģi cenšas pierādīt.
Šeit vakadzēja tādu inspektoru kā Ozolu Sr. kādreiz vai Pērkonu nesen.

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:02, pirms 7 gadiem
LAIKS rakstīja: Hokejā ir videoatkārtojums, basketbolā parodija
Futenē tikām miljonus vāra soģi par sliktu taisnībai.

  +6 [+] [-]

, 2018-12-30 02:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad paceļas tas jautājums, kas tika iepriekš apspriests, ka spēles beigās šādas nesportiskās nedod, jo ja tā vēlas pieturēties pie noteikumu burta, tad tās piezīmes par maz tika dotas. Eirolīgā šādas piezīmes spēles beigās nedod. Pats padomā, ko Jasikevičus teiktu, ja tādu Žalgirim iedotu....Realitāte ir tā, ka tiesneši vēlējās izlemt spēli un izlēma, tas bojā basketbolu. Tur bija soda, bet ne nesportiskā, vismaz ne pamatlaika pēdejā minūtē.
Ko muldi! Eirolīgā Žalgirim ar tādu iedeva!!!

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: vai Latiševu kaut? Bļin, VEFam pret LU jāspēlē un tur Latiševs uzreiz ielikts, pret BKV jāliek, pa lielam, otrās vijoles, kas tā par plānošanu? Vai to speciali jau dara LBS?
Latiševs Latvijā ar pēkšņi atceras katra lamuvārdu LJBL B grupā...
Tā kā viņš ar nemāk te būt tāds kā OS vai EL ; )

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:10, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Aahaa haaa😀 ja būtu 😀😀 ja ventspils būtu Lakers , vinji spēlētu NBA, tad jūs arī teiktu , ka viņi nav no NBA ?😀😀 Apmēram, kkas no šādas sērijas tavs komentārs 😀 ja būtu 😀 ja būtu pi saks pa seju tad būtu izraidīts no spēles, bet nu bija neliels pieskāriens rokai un divi soda metieni 😀
Galvenais, ka sodu trobelis VEFam būtu ļāvis tik izvilkt OT.
1 piezīme pēdējā minūtē ir riskanti, ja ir ničis...
Jo VEN tk vajadzēja ķert tauriņus un nezaudētu.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-30 02:11, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad jau nepiekrīti arī Štālbergam, Sirsniņam? Viņi sliktak kā Tu zināsi? Skatos atkārtojumu un redzu, ka tikai pa roku uzsita. Džonsons labi paķēma uz kustības un Andrews tik ātri nespēja mainīt kustības virzienu.
Stulbs vai tēlo? Lai tad Sirsniņš ar Štālbergu iet tiesāt, baigie NBA...tiesneši.

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:11, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Iespējams tāpat BKV iemestu bazeri
Džonsons, ja iemestu, būtu pārsprādzis no uzpūtības.
Tādu nevajag uz finālu.

  -3 [+] [-]

, 2018-12-30 02:13, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Taisnība! Es jau biju nobriedis uz OT
Štelmis virtuozāko cīnītāju Boni noliek uz auta izmešanu - un man ar likās, ka būs OT.
Liekat Axeli par treneri sev.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-30 02:16, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nepiepušķo, ne aiz kādas maikas neko neparāva. Uzsita pa labo roku
Atvēziena rokai, kas bija 1.5m aiz droši kontrolētas bumbas ; )

  +4 [+] [-]

, 2018-12-30 02:17, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Aha, 100 gadus tā basketbolā dara, bet VEF redz kaut ko stulbi darīja. Tur jau ir tā priekšrocība, ka vefs ir cītīgi, godīgi un tīri kapājis visu ceturtdaļu aizsardzībā , lai ja gadījumā kas, šo savu kapiņu varētu izmantot beigās, ne pirmā ne pēdējā tāda spēle. Tieši tā viņi sevi varētu atalgot. Tāds ir basketbols un vienmēr bijis, līdz šim brīdim. komanda kas tīri ir strādājusi aizsardzībaā, un kura grib šo savu priekšrocību pelnīti izmantot beigās, nedrīkst tā rīkoties.
Šogad un jau 7 gadus iepriekš nekā tāda VEFā nav, lai lietu tādu medutiņu.
Samocīta mazbudžeta izrādīšanās.

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:19, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Sabojāja spēli loši !!!
Jā, bet ne jau 6 sek pirms beigām...
Visa spēle jāskatās
P.S.
Es gan 17.00 vēl biju Ēdolē ; )

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:24, pirms 7 gadiem
angrybird rakstīja: Daudz dīvaini tiesnešu lēmumi spēlē tika pieņemti, neskaitot absurdu galotnē, kaut kas neizprotams par nesportisko piezīmi pie rezultāta 55:49 un nesportiskā piezīme pret Mejeri. Tiesnesis "apakšā" norāda, ka parastais sods Gulbim, bet nolemj drošs paliek nedrošs noskatīties atkārtojumu. Pieņem lēmumu, ka Nesportiskā piezīme. Kas tālāk? Mejeris met un realizē 2 sodus (55:51), bet pēkšņi tiesneši aprunājas un nolemj pielikt klāt 1 punktu VEF. Ja pieņemam, ka "2 + 1" gājiens tika definēts pēc tam, kad atkārtojumu noskatījās, tad kāda velna pēc Mejeris meta 2 sodiņus? Tak ne jau viņš to izdomāja. Visi tiesneši gulēja laukumā vai kā? Ja tomēr nebija "2+1", tad kur radās 1 punkts VEFam? Teksta tiešraidē šajā brīdī ir vispirms nesportiskā Gulbim, tad Mejerim 2 punkti un pēc tam realizēts 1 sods. Vajadzētu arī tur būt šādā secībā: 2 punkti, tad nesportiskā Gulbim tad 1 soda metiens. Par galotni - neizteikšos: pelēkie vīri bija pirmās vijoles laukumā. Žēl.
Man dēlam nebija to izskaidrot tai vietā.
Es ne velti no G punkta trbīnēs bļāvu - Dodiet spēlēt!!!
Par šo situāciju Lucim FIBU nost, lai gan salāti tur šo muļķību ķimiķoja.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-30 02:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tehnisko var iedot, ja spēle nav bumbā (spēles laikā tie ir +/- 40% no pārkapumiem), pēdējās cerības sods, kas arī nebija, jo sods tika uzsists laukuma dziļumā vai rupja pārkāpuma.

Tādu sodu, kādu iedeva spēles beigās var nosaukt kā absurdu un turpinajumu arī pēc tam. Ja to vēlies tā traktēt, tad spēles laikā bija vēl kādām 6 nesportiskajām jābūt.
Beidz nīdēt pirms neesi izskaidrojis 49-55 situāciju.

     [+] [-]

, 2018-12-30 02:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad paceļas tas jautājums, kas tika iepriekš apspriests, ka spēles beigās šādas nesportiskās nedod, jo ja tā vēlas pieturēties pie noteikumu burta, tad tās piezīmes par maz tika dotas. Eirolīgā šādas piezīmes spēles beigās nedod. Pats padomā, ko Jasikevičus teiktu, ja tādu Žalgirim iedotu....Realitāte ir tā, ka tiesneši vēlējās izlemt spēli un izlēma, tas bojā basketbolu. Tur bija soda, bet ne nesportiskā, vismaz ne pamatlaika pēdejā minūtē.
Tikai mīksti tiesneši atdod parādu - tas par 35.min
VEN uzvarēja tomēr pelnīti, jo Bonis bija way over other.
Nebūtu 35.min, es piekristu VEF gaudām.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-30 02:29, pirms 7 gadiem
Izskatos pēc spamera, bet ātrāk nevarēju Jūs te paārdīt!!!
Vairāk esiet arēnās un būs atklātāks skats ; )
RR spēli skatījās TV... Esmu 94% drošs.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-30 02:46, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Spēli neskatījos, kas bija nezinu. Šo epizodi noskatījos reizes 10! Varēja nesvilpt, es nesvilptu, bet 100% nesportiska piezīme!
A Tu pats saproti, ko pateici?
Ja 100% (!) nesportiskā, tad kāds "varēja nesvilpt, es nesvilptu"? Vai nu nav 100%, vai arī ir, bet tad nevarēja nesvilpt un arī Tu svilptu.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-30 09:24, pirms 7 gadiem
Ventiņi ar mazāku budžetu kārtējo reizi apspēlē. Novēlu vefam trenera un menedžera maiņu.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-30 09:29, pirms 7 gadiem
fuelis rakstīja: Ventiņi ar mazāku budžetu kārtējo reizi apspēlē. Novēlu vefam trenera un menedžera maiņu.
BKV nav mazāks budžets

  +2 [+] [-]

, 2018-12-30 09:30, pirms 7 gadiem
Pati spēle sanāca ļoti neskatāma. Džonsons beigās metot truļus gandrīz sagādāja zaudējumu. Labi ka vefs pretī bija. Vefs neizskatās pēc komandas. Nebūtu Mejeris -10 punkti zaude.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-30 09:31, pirms 7 gadiem
Pēdējos gadus cik zināms ventiņi nabadzīgāki.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-30 10:07, pirms 7 gadiem
fuelis rakstīja: Pēdējos gadus cik zināms ventiņi nabadzīgāki.
vēlies teikt, ka mājojot ventspilī viņiem ir mazāks algu budžets par 500 - 600k? Tur tas sastāvs neiet kopā ar tavu teikto. Ņem vērā algu budžetu, ne kopējo.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-30 10:09, pirms 7 gadiem
fuelis rakstīja: Pati spēle sanāca ļoti neskatāma. Džonsons beigās metot truļus gandrīz sagādāja zaudējumu. Labi ka vefs pretī bija. Vefs neizskatās pēc komandas. Nebūtu Mejeris -10 punkti zaude.
nebūtu Mejeris, tad būtu atlētisks melnis un uzvara +10....Pats saproti tādu pieņēmumu vajadzību?