Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Gada nogales saldais ēdiens – VEF centīsies atņemt "Ventspilij" pirmo vietu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Gada nogales saldais ēdiens – VEF centīsies atņemt "Ventspilij" pirmo vietu
Māris Gulbis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Šodien Latvijas un Igaunijas apvienotajā basketbola līgā tiks aizvadīta viena spēle – pulksten 17:00 Latvijas čempione "Ventspils" savā laukumā uzņems vicečempioni Rīgas VEF. Komandas tiksies otro reizi sezonā, pirmajā duelī ar minimālu pārsvaru pārāki bija kurzemnieki.

"Ventspils" ir turnīra līdervienība, vienīgo zaudējumu 14 maču laikā piedzīvojot atklāšanas spēlē 28. septembrī, kad viesos nācās atzīt Igaunijas čempiones Tallinas "Kalev/Cramo" pārākumu. Sekojusi uzvaru sērija, kuras ietvaros pieveikta arī Rīgas VEF komanda, kurai tas bijis vienīgais zaudējums Latvijas un Igaunijas līgā.

Komandas satikās 13. oktobrī VEF laukumā, bet uzvaru izcīnīja "Ventspils" basketbolisti – 90:89. Nokaitētajā galotnē kurzemniekiem minūti pirms beigām piederēja piecu punktu pārsvars, bet beigās VEF radās iespēja izraut uzvaru. Desmit sekundes pirms beigām Rihardam Lomažam tika piešķirta nesportiskā piezīme, un Arta Ates soda metiens samazināja deficītu līdz minimumam. Ate pēcāk izdarīja metienu arī no spēles, taču bumba lidoja mērķim garām, "Ventspilij" nosargājot dramatisko uzvaru.

Uzvarētāju rindās četriem basketbolistiem izdevās iemest vismaz 15 punktus, bet labākie bija Lomažs un komandas kapteinis Māris Gulbis, kuri iemeta 18. Gulbja kontā arī sešas atlēkušās bumbas, bet Lomažam četras bumbam zem groziem un trīs rezultatīvas piespēles. VEF rindās labākais ar 19 punktiem un deviņām bumbām bija Stīvs Zeks, kuram ar 17 punktiem piebalsoja Mareks Mejeris.

Tiesa, abu komandu sastāvā kopš pirmās tikšanās reizes notikušas vairākas izmaiņas. "Ventspils" atkal var rēķināties ar savainojumu sadziedējušā Jāņa Bērziņa palīdzību, tāpat pievienojies centrs Usmans Dramē. Tikmēr VEF papildinājuši ārējās līnijas spēlētāji Džabrils Durems, Beidens Džeksens un Endrjū, Endrjūss.

Komandas pavasarī satikās Latvijas Basketbola līgas finālā, un "Ventspils" bija pārāka ar 4-2, izcīnot desmito čempiones titulu. Turklāt triumfs tika nodrošināts pretinieku laukumā, izvairoties no izšķirošās septītās spēles.

Turnīra tabula

VKomandaSUZ%
1.Ventspils1413192.9%
2.VEF Rīga1312192.3%
3.Kalev/Cramo1312192.3%
4.Ogre1410471.4%
5.TalTech149564.3%
6.Kalev/TLU159660.0%
7.Betsafe Jūrmala157846.7%
8.Tartu Ulikool136746.2%
9.Parnu Sadam167943.8%
10.Avis Rapla145935.7%
11.Latvijas Universitāte124833.3%
12.Liepāja1441028.6%
13.Valka/Valga1331023.0%
14.Valmiera Glass/ViA1431121.4%
15.Jēkabpils140140.0%

  +5 [+] [-]

, 2018-12-29 10:51, pirms 7 gadiem
Kas ar BKV sastāvu? Pēdējā spēlē pret Tartu nespēlēja ne Gulbis, ne Lomažs, ne Ārledžs, ne Freimanis. Raksts pilnīgi tukšs, ja nepasaka, kas ar šiem spēlētājiem... Kas ar J.Antropu? Vai viņš izlaidīs visu sezonu?

P.S. Kāds piefiksēja, ka BKV sastāvā spēlē ar Tartu debitēja 18 gadus vecais uzbrucējs Reinis Krūmiņš, kurš nospēlēja nepilnas 5 minūtes?

  +6 [+] [-]

, 2018-12-29 11:00, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas ar BKV sastāvu? Pēdējā spēlē pret Tartu nespēlēja ne Gulbis, ne Lomažs, ne Ārledžs, ne Freimanis. Raksts pilnīgi tukšs, ja nepasaka, kas ar šiem spēlētājiem... Kas ar J.Antropu? Vai viņš izlaidīs visu sezonu?


P.S. Kāds piefiksēja, ka BKV sastāvā spēlē ar Tartu debitēja 18 gadus vecais uzbrucējs Reinis Krūmiņš, kurš nospēlēja nepilnas 5 minūtes?
Vai ne. Kur kāda intervija vai kas tāds? Zems līmenis.
Ārledžs pret Anwill beigās dabūja pa galvu, tāpēc kādu laiku bija ārā. Gulbis it kā bija slims pret Murcia un Tartu. Lomažs vēl laikam kādu brīdi nespēlēs.

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 11:08, pirms 7 gadiem
loook ploik! rakstīja: Vai ne. Kur kāda intervija vai kas tāds? Zems līmenis.
Ārledžs pret Anwill beigās dabūja pa galvu, tāpēc kādu laiku bija ārā. Gulbis it kā bija slims pret Murcia un Tartu. Lomažs vēl laikam kādu brīdi nespēlēs.
Ja par VEF, Gražulis taču izlaidis pēdējā spēles, viņš šodien spēlēs? Man tagad jāzīlē, kādos sastāvos spēlēs abi klubi, kas ir ļoti svarīgi??
P.S. Brože, zinu, ka neņemsi vērā, bet varbūt tomēr raksti tikai par hokeju, jo, rakstot par citiem sporta veidiem, Tavi raksti ir ļoti zemas kvalitātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 11:19, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas ar BKV sastāvu? Pēdējā spēlē pret Tartu nespēlēja ne Gulbis, ne Lomažs, ne Ārledžs, ne Freimanis. Raksts pilnīgi tukšs, ja nepasaka, kas ar šiem spēlētājiem... Kas ar J.Antropu? Vai viņš izlaidīs visu sezonu?


P.S. Kāds piefiksēja, ka BKV sastāvā spēlē ar Tartu debitēja 18 gadus vecais uzbrucējs Reinis Krūmiņš, kurš nospēlēja nepilnas 5 minūtes?
Klau, Tu gadījumā neesi pārāk prasīgs?! Rakstā ir ļoti plaši aprakstīta komandu iepriekšēja savstarpējā spēle pirms divarpus mēnešiem, pieminēti arī abu komandu papildinājumi! Pat ļoti lielam basketbola fanam vajadzētu pietikt ar šo informācijas gūzmu!

     [+] [-]

, 2018-12-29 11:22, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Klau, Tu gadījumā neesi pārāk prasīgs?! Rakstā ir ļoti plaši aprakstīta komandu iepriekšēja savstarpējā spēle pirms divarpus mēnešiem, pieminēti arī abu komandu papildinājumi! Pat ļoti lielam basketbola fanam vajadzētu pietikt ar šo informācijas gūzmu!
Tas bija sarkasms? Man nepietiek. Bet varbūt Tev taisnība, ka es pārāk daudz prasu no Kopī centra, tas tomēr nav pārbublicēt LETAS relīzes.

     [+] [-]

, 2018-12-29 11:27, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kas ar BKV sastāvu? Pēdējā spēlē pret Tartu nespēlēja ne Gulbis, ne Lomažs, ne Ārledžs, ne Freimanis. Raksts pilnīgi tukšs, ja nepasaka, kas ar šiem spēlētājiem... Kas ar J.Antropu? Vai viņš izlaidīs visu sezonu?


P.S. Kāds piefiksēja, ka BKV sastāvā spēlē ar Tartu debitēja 18 gadus vecais uzbrucējs Reinis Krūmiņš, kurš nospēlēja nepilnas 5 minūtes?
Arī intresanti zināt vai būs Lomaž,Gūlbis,Ārledžš un vai VEF būs pēdējās spēlēs neespēlējis Gražulis?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 11:31, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Arī intresanti zināt vai būs Lomaž,Gūlbis,Ārledžš un vai VEF būs pēdējās spēlēs neespēlējis Gražulis?
Domā, ka hokeja žurnālists mums to prieku sagādās?

     [+] [-]

, 2018-12-29 11:33, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas bija sarkasms? Man nepietiek. Bet varbūt Tev taisnība, ka es pārāk daudz prasu no Kopī centra, tas tomēr nav pārbublicēt LETAS relīzes.
Bet kā lai čaļi visu to uzzina? Viņi taču skatās tikai ESTLAT līgas mājaslapu, bet tur ir tikai spēļu rezultāti un statistika.

Atceros, ka pirms pāris gadiem Noviks ierakstīja par sieviešu Austrumeiropas līgas sabraukumu, ka viena no komandām startēs ar otro sastāvu. Paldies viņam, toreiz sanāca ļoti labs ķēriens!

     [+] [-]

, 2018-12-29 11:33, pirms 7 gadiem
BKV mājas lapā arī nekas jēdzīgs nav uzrakstīts sakarā ar gaidāmo spēli. Neimani, ieliec info te, zinu, ka lasi komentārus.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 11:34, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet kā lai čaļi visu to uzzina? Viņi taču skatās tikai ESTLAT līgas mājaslapu, bet tur ir tikai spēļu rezultāti un statistika.

Atceros, ka pirms pāris gadiem Noviks ierakstīja par sieviešu Austrumeiropas līgas sabraukumu, ka viena no komandām startēs ar otro sastāvu. Paldies viņam, toreiz sanāca ļoti labs ķēriens!
Mēs tagad attaisnosim žurnālistus par nekvalitatīvu darbu? Tad lai raksta tas, kurš var dabūt info, piemēram, Neimanis.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 11:35, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet kā lai čaļi visu to uzzina? Viņi taču skatās tikai ESTLAT līgas mājaslapu, bet tur ir tikai spēļu rezultāti un statistika.

Atceros, ka pirms pāris gadiem Noviks ierakstīja par sieviešu Austrumeiropas līgas sabraukumu, ka viena no komandām startēs ar otro sastāvu. Paldies viņam, toreiz sanāca ļoti labs ķēriens!
Noviks vakar ar Eibeli komentēja RSU-TTT spēli, abi vēl ierēca, kad Noviks ar bumbu dabūja kādā no spēles epizodēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-12-29 11:38, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Mēs tagad attaisnosim žurnālistus par nekvalitatīvu darbu? Tad lai raksta tas, kurš var dabūt info, piemēram, Neimanis.
Oi, nu labi, labi, es atzīstos - protams, ka manis iepriekš rakstītais par šo ziņu ir sarkasms!!!!!

OK, par SC skribentiem ir skaidrs. Bet kāda dzimumlocekļa pēc paši klubi savās mājaslapās neieliek informāciju??!!! ZB šitais akmens laikmets.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 11:41, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Oi, nu labi, labi, es atzīstos - protams, ka manis iepriekš rakstītais par šo ziņu ir sarkasms!!!!!

OK, par SC skribentiem ir skaidrs. Bet kāda dzimumlocekļa pēc paši klubi savās mājaslapās neieliek informāciju??!!! ZB šitais akmens laikmets.
Es jau sapratu, ka tas bija sarkasms, jo ne reizi vien esmu lasījis arī Tavu neapmierinātību ar SC autoru darbu. Labi, tas nav pareizi, bet vēl pieņemtu, ja neuzraksta, kas ar sastāvu, ja spēle ar tādu Valgu, bet te ir mūsu klubu basketbola galvenais duelis.

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 11:44, pirms 7 gadiem
PAR LIELU VEFiņa uzvaru!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 11:45, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es jau sapratu, ka tas bija sarkasms, jo ne reizi vien esmu lasījis arī Tavu neapmierinātību ar SC autoru darbu. Labi, tas nav pareizi, bet vēl pieņemtu, ja neuzraksta, kas ar sastāvu, ja spēle ar tādu Valgu, bet te ir mūsu klubu basketbola galvenais duelis.
Bet kāpēc tad liec mīnusus?!

Nu bet tieši tā - šajās dienās nekas cits būtisks nenotiek Latvijas sportā, tāpēc šo maču varēja uztaisīt par TOP notikumu. Tā vietā vecas spēles atreferējums...

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 11:54, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Bet kāpēc tad liec mīnusus?!

Nu bet tieši tā - šajās dienās nekas cits būtisks nenotiek Latvijas sportā, tāpēc šo maču varēja uztaisīt par TOP notikumu. Tā vietā vecas spēles atreferējums...
Kāpēc domā, ka es ieliku mīnusus?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 11:55, pirms 7 gadiem
Tak tās ir pilnīgas šausmas. Latvijā vispār nav sporta žurnālistu. Cik ilgu laiku prasa viens zvans katram trenerim un pēc tam atreferēt sarunu? Ja nevar dabūt rokā trenerus, tak tepat autoros ir Ventspils atbalstītājs, kura pēdējais raksts bija par taisnošanos, par skriešanu reibumā uz laukuma. :O Viņš tak varētu uzrakstīt sastāvu vai jau atkal ir pielējies?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 11:59, pirms 7 gadiem
loook ploik! rakstīja: Tak tās ir pilnīgas šausmas. Latvijā vispār nav sporta žurnālistu. Cik ilgu laiku prasa viens zvans katram trenerim un pēc tam atreferēt sarunu? Ja nevar dabūt rokā trenerus, tak tepat autoros ir Ventspils atbalstītājs, kura pēdējais raksts bija par taisnošanos, par skriešanu reibumā uz laukuma. :O Viņš tak varētu uzrakstīt sastāvu vai jau atkal ir pielējies?
Domā, ka tik traki pielējies, ka vairs neko uzrakstīt nevar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 12:20, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Domā, ka tik traki pielējies, ka vairs neko uzrakstīt nevar?
Piecos redzēsim vai būs noliets vēders tribīnēs vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 13:03, pirms 7 gadiem
Ja lasu komentārus un man jāpiekrīt par sastāviem, jo abiem tie iztrūkumi ir diezgan nopietni. Protams varēja raksts arī sliktāks, jo dažs labs ar savu protežē varēja rakstu veidot. Man pat reizēm šķiet, ka dažs labs Aldara atbalstītājs vairāk par vef uztraucas kā par bkv.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 13:51, pirms 7 gadiem
Nu un kur tad šādu saldo ēdienu varēs baudīt, ja nav iespējas redzēt klātienē? Varēja jau painformēt, ne katru dienu šādas spēles notiek.

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 13:56, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Nu un kur tad šādu saldo ēdienu varēs baudīt, ja nav iespējas redzēt klātienē? Varēja jau painformēt, ne katru dienu šādas spēles notiek.
B4S.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 14:07, pirms 7 gadiem
Njaa, pēc šitik skopas info nav pilnīgi nekādas jausmas uz ko likmi likt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-12-29 14:26, pirms 7 gadiem
Kas ir tas slavenais Neimanis?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 14:29, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: B4S.
delfos arī rādīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 14:32, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: neliec !!! labāk paņem sušī setu !!! HE HE
Neliktu, bet klondaikā 50% apdrošināta likme uz šo spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 17:13, pirms 7 gadiem
B4S iesūkā

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 17:22, pirms 7 gadiem
Cik fps ir B4S bildei? 12? Nebaudāmi.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 17:44, pirms 7 gadiem
Labs basketbols. Katrs izmanto savas spēcīgās puses. Abas cīnās ar iztrūkumiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 17:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Labs basketbols. Katrs izmanto savas spēcīgās puses. Abas cīnās ar iztrūkumiem.
Izskatās, ka skatītāju tikpat daudz kā uz visām VEF šīs sezonas VTB mājas spēlēm kopā, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:06, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Izskatās, ka skatītāju tikpat daudz kā uz visām VEF šīs sezonas VTB mājas spēlēm kopā, ne?
uz cska bija pāri tūkstotim cilvēku, pats parēķini Pie tam, ir kādas pāris spēles bijušas ar 600+ cilvēkiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:09, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Mareks iet uz spēles MVP !!!
Cerams, ka izlasē spēs palīdzēt. Varbūt iepriekš nevajadzēja toreiz uz to Franciju doties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:13, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: kādēļ viņš izlasē nebija ?VEF maz šosezon esmu skatījies , bet izskatās viņš iespaidīgi !!!
Viņš atteica, jo vēlējās atpūtināt traumēto celi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:17, pirms 7 gadiem
Uznāca rezervisti vefam, tā pakritās nedaudz spēle uzbrukumā

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:17, pirms 7 gadiem
petjka_neimanitis_100866384245432 rakstīja: Uz VTB Arēnā biļete maksā 8 eiro, kamēr te mūsu mārketinga menedžerīte Pleinica dāļā biļetītes pat par 1 eiro.
Un? kas svarīgāk - gūt ieņēmumus 8eur x 200cilv. 1600 eur un spēlēt pie tukšām tribīnēm vai 1eur x 1200cilv. 1200 eur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:21, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Un? kas svarīgāk - gūt ieņēmumus 8eur x 200cilv. 1600 eur un spēlēt pie tukšām tribīnēm vai 1eur x 1200cilv. 1200 eur?
Man atgādinat, cik švaks apmeklējums jums ir spēlēs bez VEF? Tu te neiztaisi, ka BKV apmeklē daudz vairāk

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:23, pirms 7 gadiem
petjka_neimanitis_100866384245432 rakstīja: Nu, nu, uz pseido Čempionu līgas "derbijiem" tur tāpat max ap 400cilv. sanāk ieskaitot mūsu jefiņu sektoru.
Nemaini tēmu!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man atgādinat, cik švaks apmeklējums jums ir spēlēs bez VEF? Tu te neiztaisi, ka BKV apmeklē daudz vairāk
Tu arī nemaini! Cik Rīgā skatītāju bija uz derbiju?

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:27, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Tu arī nemaini! Cik Rīgā skatītāju bija uz derbiju?
Un uz Pērnavu atnāca vairāk (vismaz izskatījās tā), tad jautājums, kuru vairāk gaida Rīgā?

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un uz Pērnavu atnāca vairāk, tad jautājums, kuru vairāk gaida Rīgā?
Atbilde - nevienu! Uz Pērnavas spēli lielāko daļu skatītāju sastādīja igauņi!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un uz Pērnavu atnāca vairāk (vismaz izskatījās tā), tad jautājums, kuru vairāk gaida Rīgā?
Tu labāk pasaki, kas tad Vefam ar uzbrukumu, ka 4. ceturtdaļā pirmajam grozam vajadzēja vairak kā 4 minūtes

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:30, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tu labāk pasaki, kas tad Vefam ar uzbrukumu, ka 4. ceturtdaļā pirmajam grozam vajadzēja vairak kā 4 minūtes
precizitāte, pietiekoši daudz brīvu metienu bija

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:32, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: precizitāte, pietiekoši daudz brīvu metienu bija
Kā parasti - pretinieki nekad neuzvar, VEF zaudē paši! Klasika!

  -2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:34, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Kā parasti - pretinieki nekad neuzvar, VEF zaudē paši! Klasika!
Tātad BKV izkārtojas brīvus metienus vefam? Paldies, ka apgaismoji

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tātad BKV izkārtojas brīvus metienus vefam? Paldies, ka apgaismoji
tieši tā!

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:35, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Kā parasti - pretinieki nekad neuzvar, VEF zaudē paši! Klasika!
Vēl jau spēle nav beigusies. Visas iespējas abiem zaudēt/uzvarēt

  -4 [+] [-]

, 2018-12-29 18:35, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: tieši tā!
pamuļķi, izlasi vēlreiz

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:37, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pamuļķi, izlasi vēlreiz
1. Nelamājies!
2. Iemācies uztvert sarkasmu!

  +2 [+] [-]

, 2018-12-29 18:38, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vēl jau spēle nav beigusies. Visas iespējas abiem zaudēt/uzvarēt
Es to ne par šo spēli, bet par jebkuru VEF spēli, ko "analizē" Rebels

  -3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:40, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Es to ne par šo spēli, bet par jebkuru VEF spēli, ko "analizē" Rebels
Tu nesaproti, ka man primāri svarīgs ir VEF sniegums? Ja viņi zaud, es uzsvēršu viņu problēmas, tas būs loģiski tikai. Ne tā? Piemēram, taisīsi tabureti un pirmajā reizē, kad apsēdīsies tā saplīsīs, tu taču skatīsies, ko nepareizi izdarīji, nevis darba rīkus uzreiz vainosi.

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu nesaproti, ka man primāri svarīgs ir VEF sniegums? Ja viņi zaud, es uzsvēršu viņu problēmas, tas būs loģiski tikai. Ne tā? Piemēram, taisīsi tabureti un pirmajā reizē, kad apsēdīsies tā saplīsīs, tu taču skatīsies, ko nepareizi izdarīji, nevis darba rīkus uzreiz vainosi.
Salīdzinājums pilnīgi nevietā

  +3 [+] [-]

, 2018-12-29 18:42, pirms 7 gadiem
Nu bet sportā viss nav atkarīgs no "tavas komandas". To ietekmē pretinieks. Ja ir brīvi metieni, kurus nerealizē - iespējams, pretinieks ir spējis nogurdināt vai psihologiski ietekmēt un tāpēc tie brīvie metieni nekrīt. Tas pats par kļūdām un visu pārējo. komandu sportu neveido viena komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:44, pirms 7 gadiem
edza87 rakstīja: Salīdzinājums pilnīgi nevietā
Tieši precīzs salīdzinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:46, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu bet sportā viss nav atkarīgs no "tavas komandas". To ietekmē pretinieks. Ja ir brīvi metieni, kurus nerealizē - iespējams, pretinieks ir spējis nogurdināt vai psihologiski ietekmēt un tāpēc tie brīvie metieni nekrīt. Tas pats par kļūdām un visu pārējo. komandu sportu neveido viena komanda.
Bet tad tā ir metēja problēma, ka viņš, esot snaiperis, nevar brīvu metienu trāpīt. Tāpat krišana iekšā aizsardzībā, kad aizmirst savu spēlētaju. Tā ir tieši pašu atbildība. Tās kļūdas arī divejādas ir, kuras piespiež pretinieks un kuras paši izdara.

     [+] [-]

, 2018-12-29 18:48, pirms 7 gadiem
Basketbola speci apskaidrojiet man to pēdējo nesportisko, vai tā bija pa djēlu?

  +1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet tad tā ir metēja problēma, ka viņš, esot snaiperis, nevar brīvu metienu trāpīt. Tāpat krišana iekšā aizsardzībā, kad aizmirst savu spēlētaju.
Bet tev jau neienāk prātā tāda opcija, ka piemēram iepriekšējā aizsardzībā pretinieku uzbrucējs ir tā nopresējis, ka kājas un rokas nevelk? Tu VEF šobrīd pasniedz kā top komandu, kura zaudē tikai tad ja paši slinko, kļūdās nenovērtē. Pateikšu priekšā - VEF ne tuvu nav tik varena komanda un viņus ietekmē arī pretinieku treneru, spēlētāju darbības

     [+] [-]

, 2018-12-29 18:49, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: Basketbola speci apskaidrojiet man to pēdējo nesportisko, vai tā bija pa djēlu?
Pēc būtības jau bija, dēļ tā, ka Džonsonam bumbas nebija un Andrews aizķērās aiz bloka, kā dēļ uzsita piezīmi no aizmugures

     [+] [-]

, 2018-12-29 18:50, pirms 7 gadiem
Jesssss! Kaut arī gailītis mazs putniņš, tomēr cepetis garšīgs... Prieks par ventiņiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-12-29 18:51, pirms 7 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bet tev jau neienāk prātā tāda opcija, ka piemēram iepriekšējā aizsardzībā pretinieku uzbrucējs ir tā nopresējis, ka kājas un rokas nevelk? Tu VEF šobrīd pasniedz kā top komandu, kura zaudē tikai tad ja paši slinko, kļūdās nenovērtē. Pateikšu priekšā - VEF ne tuvu nav tik varena komanda un viņus ietekmē arī pretinieku treneru, spēlētāju darbības
Es nekad to neesmu noliedzis un preset jau visi defā presē, priekš tā ir fiziskās sgatavotība utt. Un es nekad neesmu nolicis pretinieku. Jūs taču lasiet, ko es uzrakstu. Nekur neesmu rakstījis, ka viena vai otra komanda sliktāk nospēlēja utt. Es tikai uzsveru pašu VEF problēmas. Piemērs pērn no Eirolīgas, kad OLY izkrita, pirmais, ko viņi vainoja bija legionāri un sliktais spēles plāns nevis labā Žalgiris spēle