Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" izcīna piekto čempiontitulu, Mejeris MVP

Emils Ozerinskis

"VEF Rīga" izcīna piekto čempiontitulu, Mejeris MVP
"VEF Rīga"

Piekto Latvijas čempiontitulu šovakar izcīnīja "VEF Rīga" basketbolisti, ar rezultātu 78:69 finālsērijas ceturtajā mačā sakaujot "Ventspili". Līdz ar to pirmo reizi abu komandu finālsērijās VEF ar 4-0 aizslaucījuši ventspilniekus. Par finālsērijas vērtīgāko spēlētāju otro reizi karjerā tika atzīts Mareks Mejeris.

Finālsērijas ceturtajā spēlē "Ventspils" komandai nevarēja palīdzēt komandas līderis Kristaps Janičenoks, kurš ar komandu sāka iesildīties spēlei, tomēr potītes traumas dēļ mačam nebija gatavs. Tādējādi kurzemnieki bez sava kapteiņa ceturtajā cīņā atradās piespiesti pie kraujas malas, jo rīdziniekiem bija iespēja šovakar noslēgt sēriju.

Starta piecinieki:
VEF: Gadijs, Ričards, Labucks, Mejeris, Meiers
Ventspils: Dīns, Šķēle, Kembels, Gražulis, Zaķis

Rīgas VEF rezultatīvi sāka spēli, pārņemot vadību ar Mareka Mejera un Mārtiņa Meiera precīzajiem metieniem. "Ventspils"rindās ar metieniem no distances atbildēja Andrejs Gražulis un Aigars Šķēle. Pirmo reizi šajā spēlē "Ventspils" vadību ieguva ceturtdaļas vidū pēc Vilija Dīna precīzā trīs punktu metiena - 12:11. Tomēr kurzemnieku vadība pirmajā ceturtdaļā bija pavisam īsa, Mejerim ar trīs punktu gājienu atgriežot pārsvaru mājiniekiem. Iesaistoties spēlē no soliņa, Jānis Blūms šāva grozā tālmetienu pāri Edgara Žeļoņa rokām. Ceturtdaļas pēdējā minūtē Blūms guva grozu caurgājienā, sasniedzot desmit punktu vadību Rīgas VEF. Rezultāts 27:17.

Otrās ceturtdaļas ievadā Alekss Gordons raidīja grozā trīs punktu metienu, bet līdz deviņu punktu starpībai viesus pievilka Gražulis, raidot grozā bumbu pēc izcīnītas bumbas uzbrukumā. Tuvāk par šo starpību līdz ceturtdaļas vidum "Ventspilij"piekļūt neizdevās. Otrā ceturkšņa otrajā pusē mājinieki spēlēja ne pārāk rezultatīvi, tomēr vairākas atlēkušās bumbas uzbrukumā ļāva rīdziniekiem nogurdināt ventspilniekus aizsardzībā. Līdz puslaika izskaņai "Ventspils" spēja pietuvoties, pēdējo perioda metienu gūstot Ronaldam Zaķim, samazinot starpību līdz pieciem punktiem. Pārtraukumā VEF devās ar rezultātu 37:32.

Otro puslaiku vāji iesāka ventspilnieki, vairākkārt pie sava groza ļaujot atlēkušās bumbas izcīnīt pretiniekiem. Nonākot desmit punktu iedzinējos, ventspilnieku uzbrukumu ar precīzu trīs punktu metienu centās iekustināt Māris Gulbis - 40:47 trešā ceturkšņa vidū. Trīs minūtes pirms ceturtdaļas noslēguma Dīnam izdevās divi rezultatīvi uzbrukumi, sasniedzot rezultātu 47:52. Taču kurzemniekiem izrāvienu turpināt neizdevās, Blūmam ar diviem tālmetieniem īsā laikā spējot sasniegt +13, pirms noslēdzošās spēles daļas panākot 60:47.

Noslēdzošo ceturtdaļu ar diviem punktiem sāka Gulbis, bet Blums nekavējoties atbildēja ar trejaci. Astoņas minūtes līdz spēles laika noslēgumam savu piekto personīgo piezīmi saņēma Mārtiņš Meiers. Pirms ceturkšņa vidus punkta rezultatīvs uzplaiksnījums izdevās "Ventspilij", pēc Dīna ātrā uzbrukuma pietuvojoties līdz septiņiem punktiem, kas minūtes pārtraukumu lika sasaukt Jānim Gailītim. Pēc pārtraukuma Rīgas vienība spēja atjaunot desmit punktu pārsvaru.

Divas ar pusi minūtes pirms mača noslēguma Artis Ate guva divus punktus ātrajā uzbrukumā, sasniedzot rezultātu 64:70. Mirkli vēlāk Ate stājās uz soda metiena līnijas, realizējot vienu no diviem brīvmetieniem, panākot piecu punktu starpību. Ar aktīvu presingu ventspilnieki piespieda pretiniekus uz kļūdu, tomēr Šķēles riskantais tālmetiens grozā nekrita. Pusotru minūti pirms beigām kurzemnieki vieglprātīgi spēlēja ar bumbu, ļaujot spēles instrumentu pārtvert mājiniekiem. Minūti pirms beigām Ate atkal stājās uz brīvmetiena līnijas. Tomēr "Ventspils"aizsargam sodiņus realizēt neizdevās, kas ļāva mājiniekiem droši saglabāt vadību. Spēles pēdējā pusminūtē nelaimīgā potītes traumā iedzīvojās Andrejs Gražulis. Sērijas noslēgumā vēl soda metienus realizēja Mejeris un Gadijs, noslēdzot maču ar rezultātu 78:69.

Tādējādi ar rezultātu 4-0 sērijā negaidīti pārliecinoši pie čempiontitula tika Rīgas VEF. Pirmo reizi par čempionu galvenā trenera statusā kļuva Jānis Gailītis. Finālsērijā par vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Mareks Mejeris, šo titulu iegūstot otro reizi pēdējo trīs sezonu laikā.

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas fināls, 25. maijs

"VEF Rīga"- BK "Ventspils" 78:69 (27:17, 10:15, 23:15, 18:22)
VEF: Mejeris 20, Blūms 18, Ričards 10, Meiers 10, Gordons 9, Gromovs 6, Gadijs 3, Labucks 2 (11 ab), Antrops, Helmanis
Ventspils: Šķēle 18, Gražulis 12, Dīns 11, Gulbis 10 (10 ab), Zaķis 8, Ate 5, Kembels 3, Žeļonis 2, Jakovičs, O'Braiens

Šīs desmitgades LBL medaļnieki

SezonaČempionsSudrabsBronza
2017.VEF RīgaBK VentspilsBarons kvartāls
2016.Valmiera/OrdoVEF RīgaBK Ventspils
2015.VEF RīgaBK VentspilsBK Jēkabpils
2014.BK VentspilsVEF RīgaBK Jēkabpils
2013.VEF RīgaBK VentspilsBK Valmiera
2012.VEF RīgaBK VentspilsLiepājas Lauvas
2011.VEF RīgaBK VentspilsLiepājas Lauvas
2010.BaronsVEF RīgaBK Ventspils

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas fināls

Komandas1.spēle2.spēle3.spēle4.spēleSērijā
BK Ventspils - VEF Rīga66:7676:8482:9069:780-4

 +15 [+] [-]

, 2017-05-25 21:36, pirms 7 gadiem
Neliegšos, ka man bija studentu taktika – tikt uz 2. puslaiku pa fraiju iekšā.
Normāls cilvēks pēc darba pasporto un ap 20:00 ir brīvs un dodas mājās vai izklaidē...
Bet apsargi uz ¾ iekšā nelaiž un kases arī jau ciet. Saku: “Kur varu samaksāt!?!” Viens melnais vīriņš vēl pameklē kasieri, bet saka, ka visi prom.
Dodu apsargiem naudu par biļetes nominālu (ir tak kāds piečuks), bet šie man rāda durvis.

Tā jau par VEF maz laba ko teikt.
Tā jau uz VEF maz nāk.

Atnāk cilvēks beidzot uz spēli un netiek iekšā ne pa naudu, ne pa velti. Uz Statoil jau nebraucu vairs biļeti pirkt.
Nospļāvos un uzrakstīju šo negatīvo komentāru.

P.S.
Pirmo reiz ko tādu savā četru desmitu vasaru garajā pusmūžā piedzīvoju.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-25 21:36, pirms 7 gadiem
VEFā pat nav, kas diži bez Blūma priecājās...
Gailīti pat gaisā nemeta uzreiz!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-05-25 21:37, pirms 7 gadiem
malači. tā tam bija jābūt,,,, mvp mareks... arī blūms bija pelnījis.... bet blec kā var sūda ušakovu palaist fināla vietā.... tā jau tam ltv7 maz tiek... nu tad lai netiek vispār ja var tā darīt... miskastnieku kantoris

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:37, pirms 7 gadiem
Pelnīti

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:37, pirms 7 gadiem
VEF +
Ka neskan vī ār ze čempjons
bet
Vecā Prātenieku/Broču laiku himna!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-05-25 21:38, pirms 7 gadiem
kristaps30 rakstīja: Pelnīti
Par ko - par pussezonas izlaišanu!?!

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:39, pirms 7 gadiem
Ak, die!!!
Latvian champion!!
Kas tie par krekliņiem!?!?!?

Iekšā nelaiž
Spēlē ciemos
Spēlē pussezonu
Un krekliņi svešvalodā
...........

  +4 [+] [-]

, 2017-05-25 21:39, pirms 7 gadiem
Viegla pastaiga. Tagad jāgaida izlase, beidzot kaut kas jāparāda.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-25 21:39, pirms 7 gadiem
Malači!!! Spēja pat paņemt pie sliktas spēles!!! Mareks pelnīti MVP!!!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:40, pirms 7 gadiem
Malači! Perfekti!
7:0 playoff sērijās kopā. Zelts atpakaļ galvaspilsētā.
4:0, kas to būtu gaidījis finālā.
Lielisks komandas darbs VEFam

  +4 [+] [-]

, 2017-05-25 21:40, pirms 7 gadiem
Banzai rakstīja: Malači! Perfekti!
7:0 playoff sērijās kopā. Zelts atpakaļ galvaspilsētā.
4:0, kas to būtu gaidījis finālā.
Lielisks komandas darbs VEFam
ne tikai zelts, bet arī bronza!!!

 +10 [+] [-]

, 2017-05-25 21:40, pirms 7 gadiem
Ventspils gan vāja šajā finālā. Ne treneris, ne komanda. Pilnīgi nekā.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:42, pirms 7 gadiem
Ka jau prognozeju Barons bronza,Vefs zelts!
Blums nifiga sebje saka labaka sezona pastavesanas vesture!!!
PS. VEF stārs Jakovics silda solinu!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:42, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Ventspils gan vāja šajā finālā. Ne treneris, ne komanda. Pilnīgi nekā.
Kas Kažam kaitēja ziemā, mēs nezinām!
Tapēc par Kažu, muti ciet!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:43, pirms 7 gadiem
Pelnita uzvara! Aspveicu VEF!!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:43, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Ka jau prognozeju Barons bronza,Vefs zelts!
Blums nifiga sebje saka labaka sezona pastavesanas vesture!!!
PS. VEF stārs Jakovics silda solinu!
ja LBL finālus tad jā, bet ja kopā, tad Rowlanda sezona labāka, top 40 klubu skaitā eiropā tika iekšā

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:44, pirms 7 gadiem
Cik zīmīgi, jauno kausu paceļ tieši izlases kapteinis!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:44, pirms 7 gadiem
VEF tomēr uzliek angļu irāni uz plates....

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:44, pirms 7 gadiem
fināls un ltv 7 rāda tikai pēdējo ceturtdaļu???
mjā, sports numur 1...

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:44, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ja LBL finālus tad jā, bet ja kopā, tad Rowlanda sezona labāka, top 40 klubu skaitā eiropā tika iekšā
JAUTAJUMU NAV, KA ROWLANDA SEZONA IR NR1!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-25 21:44, pirms 7 gadiem
Blūms teica, ka labāka sezona VEF pastāvēšanas laikā.

Diez vai.

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:45, pirms 7 gadiem
Labākā alkohola reklāma - LBL fināls
Laiks saņemties Johnie Walker, Valmiermuiža vai kaut vai Walter ; )

  +5 [+] [-]

, 2017-05-25 21:45, pirms 7 gadiem
HMB-PJANKAA!!! rakstīja: Kepka jau triec aldariti??? vel jau var paspeet uz bodi
Es nesaprotu kapēc Tevi bano. Sen jau VIP statusu vajadzēja piešķirt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:46, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Blūms teica, ka labāka sezona VEF pastāvēšanas laikā.

Diez vai.
Nemot vera,ka sogad ir vismazakais budzets pedejos gados un abi uzdevumi zelts LBL +VTB play0ff izpilditi,tad varetu vinam piekrist!!

  +6 [+] [-]

, 2017-05-25 21:46, pirms 7 gadiem
Nozelojami BKV!Diezgan liela vilsanas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 21:46, pirms 7 gadiem
HMB-PJANKAA!!! rakstīja: Kepka jau triec aldariti??? vel jau var paspeet uz bodi
Visu cieņu par komentu pie futenes, ka blatu sistēma, izlases sastāvā liekot, jābeidz.

  +5 [+] [-]

, 2017-05-25 21:47, pirms 7 gadiem
Vismaz tas murgs ir beidzies. Ventiņi vispār nekādi, kas viņiem notika nav ne jausmas. Kā saka, paši pa*irsa šo sēriju. Nekas cits neatliek kā cerēt uz pozitīvām pārmaiņām starpsezonā un gaidīt nākamo sezonu. Līdz rudenim kepon, esi nopelnījis nedēļas kodienu.

  +4 [+] [-]

, 2017-05-25 21:47, pirms 7 gadiem
Apsveicu VEF, malachi! Tikai kapec uz maikam raksta angliski gan man nav saprotams?!?!?!
Jau kuro gadu nevaru saprast, ko Zaki tura, pilnigs cau!
Muiznieks kada velna pec laiz uz izkiroso minuti Dean, kursh visu speli noraka un beigas paspeja norakt otrreiz.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-25 21:47, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Blūms teica, ka labāka sezona VEF pastāvēšanas laikā.

Diez vai.
tak nav! Rowlanda sezona parliecinosi nr1!
Gan speletaji bija leiliski, gan arena bija pilna!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:48, pirms 7 gadiem
HMB-PJANKAA!!! rakstīja: mani bano prikola peec, bazarejam visi po gelu, bans tikai man!!! mosh vacam parakstus???
Jāvāc, cik var IP mainīt!!!

 +10 [+] [-]

, 2017-05-25 21:48, pirms 7 gadiem
Drīzāk nevis VEF šogad kaut kādi baigi monstruāli spēcīgi, ka atstāja Ventiņus sausā, bet Ventiņi galīgi nespējnieki. Tāda impotence sen nebija redzēta no viņu puses.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:49, pirms 7 gadiem
HMB-PJANKAA!!! rakstīja: mani bano prikola peec, bazarejam visi po gelu, bans tikai man!!! mosh vacam parakstus???
Uz Eiropas cilvektiesibu tiesu!Tiek parkaptas tavas tiesibas! Lai sie razbirajetsja, ta ta lieta krasta neies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:49, pirms 7 gadiem
kauns par Ventspili! KAut ari esmu Ventspils fans, vnk trukst vardu, uzskatu ka kadam seit ir jatkapjas no sava amata!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:49, pirms 7 gadiem
Blūms vispār nesakarīgi runāja, baigi ātri tas šampis uzsūcās.

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:50, pirms 7 gadiem
hokejaentuziasts rakstīja: Nemot vera,ka sogad ir vismazakais budzets pedejos gados un abi uzdevumi zelts LBL +VTB play0ff izpilditi,tad varetu vinam piekrist!!
VTB 13 komes ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:50, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Blūms vispār nesakarīgi runāja, baigi ātri tas šampis uzsūcās.
man atkal normāli šķita, tomēr slodze un emocijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:51, pirms 7 gadiem
BKV bezierunu kāsienu nebiju gaidījis, esmu pamatīgi vīlies, bet tomēr jāapsveic VEF ar pelnītu zeltu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:51, pirms 7 gadiem
es pirms sērijas teicu ka Vefiņš paņems 4 vai 5 spēlēs..šampja nav bet šnabuli gan ieņēmu..URRĀAAA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:52, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: Slodze tev bus kad atbrauksi pie manis uz laukiem, govs sudus vaksi, saprati ambal?
centie labāk

  +6 [+] [-]

, 2017-05-25 21:52, pirms 7 gadiem
Es nezinu! Kurā valstī vēl, tā var izdarīt ! Fināls,pēdējā spēle un Paradīt tiešraidē tikai pedējo 4daļu!! Varbūt Ziemeļkorejā!!! Nu tas ir pipec! Tā vietā laiž kautkadas rus,putinator debates ar atklausītiem solijumiem!!!! Apokaunojums LTV7 un basketbola savienibai!!! PAZORS

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 21:52, pirms 7 gadiem
Vpilij peec izgaashanaas Cempionu liigaa jau vajadzeeja saprast, ka auzas ir... tad veel regulaaraas sezonas beigaas tie zaagji pilniigaakajiem nabagiem...Un finaals kaa punkts uz i... Tur kur vinji tagad ir buutu arii bez puses pamatsastaava...Gromovs iemet sodus, Ate nevar, Gulbis nevar... Aarpraats kaads ne komanda...

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:52, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: man atkal normāli šķita, tomēr slodze un emocijas
slodze? Normalam sportsmenam pulss jau ir atkacajies!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:53, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Blūms teica, ka labāka sezona VEF pastāvēšanas laikā.

Diez vai.
Protams, ka nē..
Labākā VEF sezona bija ar 32kg un Renfro
Tā bija iemīlēšanās stadija... Pat man!!!
Pēc tam sākās aristokrātija un nu jau ir degradācija, kad pat finālā nav ar ko sacensties.

Janku saprotu, viņam viss iet uz laimīgām beigām laukumā un viņa prieku neliegsim. DOmāju, ka pēc 10 gadiem būs tādi veterānu mači - Blūms skries plēsīsies, bet Janičs stāvēs uz troikas un Armanda pasus caur padusi realizēs : )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:53, pirms 7 gadiem
tads rakstīja: Es nezinu! Kurā valstī vēl, tā var izdarīt ! Fināls,pēdējā spēle un Paradīt tiešraidē tikai pedējo 4daļu!! Varbūt Ziemeļkorejā!!! Nu tas ir pipec! Tā vietā laiž kautkadas rus,putinator debates ar atklausītiem solijumiem!!!! Apokaunojums LTV7 un basketbola savienibai!!! PAZORS
viņi netā traslēja, speciāli, pat youtube palaida, lai nekarās mājaslapas strīms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:53, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: es tev uzsugshu pa galvu siikais uraalll
Nevajag būt tik agresīvam visu var atrisināt bez lamāšanas. Stulbais kretīn.

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:54, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Vpilij peec izgaashanaas Cempionu liigaa jau vajadzeeja saprast, ka auzas ir... tad veel regulaaraas sezonas beigaas tie zaagji pilniigaakajiem nabagiem...Un finaals kaa punkts uz i... Tur kur vinji tagad ir buutu arii bez puses pamatsastaava...Gromovs iemet sodus, Ate nevar, Gulbis nevar... Aarpraats kaads ne komanda...
palabošu
Ventiņi izdomāja taupīt spēkus un par to samaksāja
miesa atjēdzas 2 dienās, ko tur taupīt 3 nedēļas pirms 1/2

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:54, pirms 7 gadiem
Puzes mežos šodien sēras!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:54, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: Es necenshos suda pujka
švaka švaka tā izdoma mūsdienu bērniem

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:54, pirms 7 gadiem
Tagad rāda spēli no sākuma : DDDDDDDDDDDD

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:54, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: Uzminet sho scenariju bija vieglak neka apmizt divus pirkstus
Saostijies esi urīnu? Vai arī padzēries to?

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:55, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņi netā traslēja, speciāli, pat youtube palaida, lai nekarās mājaslapas strīms
Bet tas tak ir smieklīgi!! Iedomajies kautko tādu Italijā,Spanijā,Francijā... utt!! Tur tak ,par tadiem variantiem fani visus tur augsā nožmiegtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:57, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kas Kažam kaitēja ziemā, mēs nezinām!
Tapēc par Kažu, muti ciet!
Kārlis kā treneris nav palicis labāks un tur nav jābūt lielam speciālistam, lai to redzētu. 0-4. Komentāri lieki.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 21:57, pirms 7 gadiem
tads rakstīja: Bet tas tak ir smieklīgi!! Iedomajies kautko tādu Italijā,Spanijā,Francijā... utt!! Tur tak ,par tadiem variantiem fani visus tur augsā nožmiegtu!
tādā ziņā piekrītu jums, LTV7 vispār degradējis, ja runājam sporta sakarā

  +3 [+] [-]

, 2017-05-25 21:58, pirms 7 gadiem
Apsveicu VEFu ar pelnītu uzvaru, pēdējās 7 spēlēs tikai Valmiera bija vienā tuvu uzvarai... Bet lecīgais rītdienas pilsētas pilsētas mēbele play- play-game over dabūja kāvienu pēc pilnas programmas, un arī par to prieks!
P.S .Ziediņ, brauc mājās! Vēpilī tu ar putekļiem pār klāsies, laukumā ieša nu gaidīdams...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 21:58, pirms 7 gadiem
knaible rakstīja: Kārlis kā treneris nav palicis labāks un tur nav jābūt lielam speciālistam, lai to redzētu. 0-4. Komentāri lieki.
Es pamanīju, ka pat Ziediņu neizmantoja, neskatoties uz problēmām zem groza

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es pamanīju, ka pat Ziediņu neizmantoja, neskatoties uz problēmām zem groza
GULBI UZ VENTSPILI! DIEZGAN REALS VARIANTS!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 21:59, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: Es dzeru tikai viskiju, zhel ka tev garsho uriins :/
izmazgātas alus mucas tu sauc par viskiju, tu jauc ar bamsli, ņārbu puika!

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tādā ziņā piekrītu jums, LTV7 vispār degradējis, ja runājam sporta sakarā
Ir kaut kādi likumi par vēlēšanām. DOmāju, ka nebija variantu.
Reāli VEF nav pelnījis tādu cieņu par pussezonu un spēlēm ciemos. Reāli arī VEN par savu jēlumu nav pelnījis mega reveransu.

     [+] [-]

, 2017-05-25 21:59, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: GULBI UZ VENTSPILI! DIEZGAN REALS VARIANTS!
Iespējams, lai gan pievilcīgāks Štālbergs varētu būt

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:00, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Apsveicu VEFu ar pelnītu uzvaru, pēdējās 7 spēlēs tikai Valmiera bija vienā tuvu uzvarai... Bet lecīgais rītdienas pilsētas pilsētas mēbele play- play-game over dabūja kāvienu pēc pilnas programmas, un arī par to prieks!
P.S .Ziediņ, brauc mājās! Vēpilī tu ar putekļiem pār klāsies, laukumā ieša nu gaidīdams...
joprojām saki, ka Gadijs slikts pg?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: joprojām saki, ka Gadijs slikts pg?
Kaa legis vins limeni netur.

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:01, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: Kaa legis vins limeni netur.
nu, viņš izvilka VEFu otrajā sezonas pusē un tagad PO, un diezgan daudz

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:02, pirms 7 gadiem
32kg ir taisnība
Mūsdienās vajag F4

Iedomājieties, kas tas būtu par festu, ja spēlētu kā amatier turnīros - vienā dienā F4
10 1. 1/2
13 2. 1/2
16 spēle par bronzu
19 FInāls

uzvar gladiatori!!!
Arēnā būtu 8000
vairāk nekā tagad pa 16 spēlēm kopā - ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: joprojām saki, ka Gadijs slikts pg?
Sasodīts, meiča velns, va ta bija pretinieks?!?!

  +3 [+] [-]

, 2017-05-25 22:03, pirms 7 gadiem
Nu Ventspils sezonas laika iegūtie -pastiprinajumi- Jakovičs,,O,Braiens finālsērijā vienkārši monstri,,,,,Nav saprotams, vai tur kaut viena rieva smadzenēs kādam ir?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: joprojām saki, ka Gadijs slikts pg?
Nu, tāds puslīdz ciešams beigās izrādījās... Ja nu galīgi nevien nav, ko sūtīt, tad Gadijs, protams, tavs privātais dejotājs alias mvp.

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:04, pirms 7 gadiem
Piesmēja kā bomžus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:06, pirms 7 gadiem
gircs rakstīja: Nu Ventspils sezonas laika iegūtie -pastiprinajumi- Jakovičs,,O,Braiens finālsērijā vienkārši monstri,,,,,Nav saprotams, vai tur kaut viena rieva smadzenēs kādam ir?????
Piekrītu
Nesaprotu kam tads centrs vajadzigs kuru izkonkureja Šeļekovs...

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:06, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Nu, tāds puslīdz ciešams beigās izrādījās... Ja nu galīgi nevien nav, ko sūtīt, tad Gadijs, protams, tavs privātais dejotājs alias mvp.
nejauc mani iekšā, pats jau kļūdījies un lielu daļu sezonas skaitījis cik viņš slikts un cik Pitts esot labs

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:06, pirms 7 gadiem
gircs rakstīja: Nu Ventspils sezonas laika iegūtie -pastiprinajumi- Jakovičs,,O,Braiens finālsērijā vienkārši monstri,,,,,Nav saprotams, vai tur kaut viena rieva smadzenēs kādam ir?????
Mēs taču visi ziņam, ka Latvijas basketbolā visgudrākais ģeneralmenedžeris ir neliela auguma puisis vārdā play-play-game over...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:06, pirms 7 gadiem
KAS NOTEIK AR VEF STĀRU JAKOVICU?

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:06, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: Nu ko, lemberdzēni, liekam jaunu bildi iekšā- #2no11 ? #MēsVisiPērsimLemberdzēnus
Vispār jau nevaram, jo tu taču runāji par desmitgadi. pagaidām tāpat sanāk #2no10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 22:06, pirms 7 gadiem
Apsveicu VEF ar uzvaru . Tagad Arēnā Rīgā basketbola izlases pārbaudes spēles jāgaida .

  +5 [+] [-]

, 2017-05-25 22:07, pirms 7 gadiem
Nu re, palikušas tikai divas komandas, kas pleiofos nav zaudējušas. Goldensteita un VEFs.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:07, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Mēs taču visi ziņam, ka Latvijas basketbolā visgudrākais ģeneralmenedžeris ir neliela auguma puisis vārdā play-play-game over...
Muižnieks jau arī interesanti novadīja spēli, Ziediņu tā arī nevienā spēlē neizmantoja, ČL, tīri solīdi izskatījās + diezgan fizisks

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Muižnieks jau arī interesanti novadīja spēli, Ziediņu tā arī nevienā spēlē neizmantoja
tev par generalmenedzeriem stasta a tu par Muiznieku!

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:09, pirms 7 gadiem
PSL123 rakstīja: tev par generalmenedzeriem stasta a tu par Muiznieku!
Es par abiem, vienam interesanti papildinājumi un otram interesanta taktika

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:09, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Muižnieks jau arī interesanti novadīja spēli, Ziediņu tā arī nevienā spēlē neizmantoja, ČL, tīri solīdi izskatījās + diezgan fizisks
Ja esi spēlējis kaut rajona līmenī, tad sapratīsi, ka treniņi un viss pārējais sasaista eksperimentiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:10, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Nu re, palikušas tikai divas komandas, kas pleiofos nav zaudējušas. Goldensteita un VEFs.
To Blūmijš domāj par labāko sezōn...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:12, pirms 7 gadiem
kepka96 rakstīja: A kas vainas vienpadsmitgadei? 2006/07. tak ASK nopēra lemberdzēnus.
Ar ko beidzās 2007 gads....................
Būtu kaunējies pieminēt!

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:14, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Neliegšos, ka man bija studentu taktika – tikt uz 2. puslaiku pa fraiju iekšā.
Normāls cilvēks pēc darba pasporto un ap 20:00 ir brīvs un dodas mājās vai izklaidē...
Bet apsargi uz ¾ iekšā nelaiž un kases arī jau ciet. Saku: “Kur varu samaksāt!?!” Viens melnais vīriņš vēl pameklē kasieri, bet saka, ka visi prom.
Dodu apsargiem naudu par biļetes nominālu (ir tak kāds piečuks), bet šie man rāda durvis.

Tā jau par VEF maz laba ko teikt.
Tā jau uz VEF maz nāk.

Atnāk cilvēks beidzot uz spēli un netiek iekšā ne pa naudu, ne pa velti. Uz Statoil jau nebraucu vairs biļeti pirkt.
Nospļāvos un uzrakstīju šo negatīvo komentāru.

P.S.
Pirmo reiz ko tādu savā četru desmitu vasaru garajā pusmūžā piedzīvoju.
Apsargiem tik laba atmiņa, ka piefiksēja, ka pirmajā puslaikā nebiji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:16, pirms 7 gadiem
Basket lv ... arī šampis līst

Ventspilnieki 20.reizi pēc kārtas (vispār – 21.reizi) finišēja Latvijas čempionāta pirmajā trijniekā un astoto reizi izcīnīja bronzas medaļas (9 reizes čempionu tituls, četras reizes bronzas medaļas). 11.reizi medaļas ventspilniekiem palīdzējis izcīnīt galvenais treneris Kārlis Muižnieks – pieci čempiona tituli kā galvenajam trenerim, divi – kā palīgam, divi sudrabi kā spēlētājam, viens – kā trenerim un viena bronza kā trenerim.

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:17, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Apsargiem tik laba atmiņa, ka piefiksēja, ka pirmajā puslaikā nebiji?
viss normāli - uzreiz pateica, ja iziet ārā, tad iekšā vairs netiek - tas jau arī uz biļetēm rakstīts, civilizēti

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:18, pirms 7 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Cilvēks bija ar mieru maksāt par biļeti, pat varbūt atkārtoti
Tad jau nevajadzēja sevi nodot, ka nav biļetes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:19, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Neliegšos, ka man bija studentu taktika – tikt uz 2. puslaiku pa fraiju iekšā.
Normāls cilvēks pēc darba pasporto un ap 20:00 ir brīvs un dodas mājās vai izklaidē...
Bet apsargi uz ¾ iekšā nelaiž un kases arī jau ciet. Saku: “Kur varu samaksāt!?!” Viens melnais vīriņš vēl pameklē kasieri, bet saka, ka visi prom.
Dodu apsargiem naudu par biļetes nominālu (ir tak kāds piečuks), bet šie man rāda durvis.

Tā jau par VEF maz laba ko teikt.
Tā jau uz VEF maz nāk.

Atnāk cilvēks beidzot uz spēli un netiek iekšā ne pa naudu, ne pa velti. Uz Statoil jau nebraucu vairs biļeti pirkt.
Nospļāvos un uzrakstīju šo negatīvo komentāru.

P.S.
Pirmo reiz ko tādu savā četru desmitu vasaru garajā pusmūžā piedzīvoju.
es gan neesmu pārāk liels speciālists šajās lietās, bet domāju, ka te pārmetumi jāraida arēnas personāla un atbildīgo virzienā nevis vefiņa, jo diezvai basketbola klubs ierodas ar savām kasierēm, iekšā laidējiem u.t.t. Situācija protams idiotiska. Bet apsveicu vefu ar pelnītu titulu!

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 22:19, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Mana meitene sodien pateica ka esmu labakais, milakais un sakarigakais chalis kads vinai bijis

Man liels prieks, esmu laimiigs!!!
nezināju, ka tev tā piepūšamā lelle runā, tad turpini ar viņu sarunāties, ignorētajos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:20, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: es gan neesmu pārāk liels speciālists šajās lietās, bet domāju, ka te pārmetumi jāraida arēnas personāla un atbildīgo virzienā nevis vefiņa, jo diezvai basketbola klubs ierodas ar savām kasierēm, iekšā laidējiem u.t.t. Situācija protams idiotiska. Bet apsveicu vefu ar pelnītu titulu!
atceros, ka pērnajā sezonā arī kaut kāda tādal ieta bija, tad paskaidroja, ka VEF vienkārši pasaka cik kases atvērt un viss, pārējo arēna rīko

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:21, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Apsargiem tik laba atmiņa, ka piefiksēja, ka pirmajā puslaikā nebiji?
Nē nē - apsargi malači - izpildīja uzdevumu.
Viena fida ap 40 pīpētavā strabag žogu pavēra un ielīda. Man tas bija zem sava goda.
Es gāju ar patiesību - esmu bez biļetes, kā varu tikt iekšā. Biju stalts un labs. Diemžēl nebija ierastā mana Policijas akadēmijas cīņu mākslas pasniedzēja, kas līdzētu atrisināt. Jaunie apsargi cītīgi burtu kalpi kā jau visi jaunieši - negatavi elastīgiem risinājumiem'.

Es izvēlējos nemācīt un nezvanīt pa pogām, kas arī zināmas - piemēram Šēnhofa solabiedrs Kuldīgā u.tml.

Nekas jau tur nebija no tā fināla. Bet gribēju izrādīt cieņu top1 LV sporta veidam pēc Gulbja lejupslīdes, bet laikam jau basīts atdos pozīcijas LNK Rigai, Mogo Liepājai u.t.t

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:21, pirms 7 gadiem
VEF paņēma ar pārliecību, ļoti veiksmīgi - jo reāli jau to izdarīja ar sešiem spēlētājiem (un pat ar Meiera stulbajām piezīmēm un ar to ka Blūms nebija augstākajā līmenī..)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:21, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: viss normāli - uzreiz pateica, ja iziet ārā, tad iekšā vairs netiek - tas jau arī uz biļetēm rakstīts, civilizēti
A kur bija apsargi? Pie galvenās ieejas vai pie katra no sektoriem?
Ja pirmais variants, tad tiešām variantu ielīst par brīvu nebija

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:22, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: es gan neesmu pārāk liels speciālists šajās lietās, bet domāju, ka te pārmetumi jāraida arēnas personāla un atbildīgo virzienā nevis vefiņa, jo diezvai basketbola klubs ierodas ar savām kasierēm, iekšā laidējiem u.t.t. Situācija protams idiotiska. Bet apsveicu vefu ar pelnītu titulu!
Uz Ģināma spēlēm man piemaksātu, lai tik eju iekš, zinot manu rīkli ; )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:23, pirms 7 gadiem
žēl tikai, ka no fināla uz izlasi tik maz - Mārtiņš, Mareks un Blūms vai Janičenoks .. Bagijam maz ko redzēt bija

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:24, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Bluums panema, parejie ir musari
Sveiks!
Pamanīji, ka es Tev žetonu devu par to, ka slimi ir fanot par ideju, ka izlasē spēles ir avansā karjerai.
Dienas eksperta slēdziens - Tev un man. Neatkarīgi!!!

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:24, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: žēl tikai, ka no fināla uz izlasi tik maz - Mārtiņš, Mareks un Blūms vai Janičenoks .. Bagijam maz ko redzēt bija
nebūtu Vecvagars traumējies...

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:25, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Ar nodzertu riikli parasti nelielas
Beidz uzbraukt!!!
Uz POR LAT nāc?
Iepazīsiemies.

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:25, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nē nē - apsargi malači - izpildīja uzdevumu.
Viena fida ap 40 pīpētavā strabag žogu pavēra un ielīda. Man tas bija zem sava goda.
Es gāju ar patiesību - esmu bez biļetes, kā varu tikt iekšā. Biju stalts un labs. Diemžēl nebija ierastā mana Policijas akadēmijas cīņu mākslas pasniedzēja, kas līdzētu atrisināt. Jaunie apsargi cītīgi burtu kalpi kā jau visi jaunieši - negatavi elastīgiem risinājumiem'.

Es izvēlējos nemācīt un nezvanīt pa pogām, kas arī zināmas - piemēram Šēnhofa solabiedrs Kuldīgā u.tml.

Nekas jau tur nebija no tā fināla. Bet gribēju izrādīt cieņu top1 LV sporta veidam pēc Gulbja lejupslīdes, bet laikam jau basīts atdos pozīcijas LNK Rigai, Mogo Liepājai u.t.t
Ielīšana par brīvu ir ar pieredzi iegūstama māksla
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:27, pirms 7 gadiem
Vai Muižnieks atgriezīsies Polijā? Tur viņam labi gāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:29, pirms 7 gadiem
interesanti ko VEF darīs - jo beidzot saprot, ka reāli zeltu var paņemt ar nelielu budžetu (agrāk jau vienkārši nopirka)...

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:29, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Doma ir, tik meichai hokejs krutee, a parejie fanati pa UK un SWE fermam. Isti nav ar ko iet
beidz liet! Meicha Ronaldo negrib redzet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 22:36, pirms 7 gadiem
Esmu loti vilies Ventspilī.. komanda necīnījās un nenoticēja sev...kā pilnīgākie nabagi izgāja uz izskirošajām spēlēm sezonā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 22:41, pirms 7 gadiem
Ventspils šo sezonu iesāka cerīgi, bija ļoti labs sastāvs, komanda bija vienozimigi favorīti uz titulu LBL un augstu vietu ČL, bija labas spēles pirmajā pusē, komanda cīnījās un rādījā diezgan labu basketbolu.. bet otrā puse pilnīga izgāšanās jeb fiasko.. čempion līgā mierīgi varējām tikt 1/4 fināla'un pat pusfinālā... tagad vēl šis fināls 0-4.. kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:45, pirms 7 gadiem
Prieks par abām Rīgas komēm. Parasti skatos TV vai Inetā, lai redzētu atkārtojumus un gudrīšu komentārus. Šodien aizgāju uz arēnu, ar domu, ka mana mīļā VEF kome izcīnīs zeltu. bija mirkļi, kad nevarēja saprast, kam taisnība, piemēram 2/4 Zaķis -Meiers. ja redzētu atkārtojumu, varētu spriest. Manā skatījumā- LBL līmenis krītās jau vairākus gadus. Ja Vefā izdodās savākt personības, kā komandu, tad VPilī izskatās, ka mikroklimats ir nekāds. No tribīnes bija redzams kā divi cirvji- zaķis un ate bļāva starpā. Ja nu kam ir kāda perspektīva no VPils starptatiskā arēna, tad tas ir Ai Šķelem. Varbūt viņam paT vajadzētu kādu sezonu VTB?

  +2 [+] [-]

, 2017-05-25 22:47, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Ielīšana par brīvu ir ar pieredzi iegūstama māksla
Vecit, man to asumu nevajag
ja nelaiž iekšā zolīdu vīru uzvalkā,,, tad jau Latvija paliks par tūtiņ putniņ perētāju stabulētāju valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:50, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Esmu bijis uz kadam 5 spelem izbraukumaa Lepaja, ko jods teiks par Lepajas faniem??? Tur pirmas 12 rindas seezh siichi

Man vislabak ir atminaa spele pret Zalcburgu eirokausos, gadu toch nez bet nuu ir kadi 6-7 atpakal, tur pec 0-3 puse skatitaju aiztinas
Pieņemu, ka izdzerts vienādi mums abiem, bet Tu jauc - Zalcburga bija pērn, bet pat pret Dinamo Kiev pie 0-4 neviens mājās netinās

Klusums gan ir Liepājas zvejnieku gaumē. Paldies - izcilajam teātrim - bez ironijas!!

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:51, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Vina 3-5min man nems mutee, tad uzgulsies virsuu, jaadeles kadas 5min, tad buus 69 un es beigshu vinas mutee, loti aatri, jo vina ir nevaldaama!

IESAKU
Ej ārstē savu šizo.
Tik daudz par sportu zin un komentē retais, bet iejauc te savus putnus...
Gaidi bāni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:54, pirms 7 gadiem
Gribēju 1/2 izskriet uz auto, bet draugi teica, ka atpakaļ būs jāpērk biļete, tāpec iešāvu pa dārgo GIMBIN 100gr/8 eur. Vēl auto stāvvieta 6 eur un biljete 6 . Kas tas ir salīdzinot ar savas pilsētas uzvaru LV čempī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:54, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Doma ir, tik meichai hokejs krutee, a parejie fanati pa UK un SWE fermam. Isti nav ar ko iet
Saproti, ka CR7 šobrīd ir pasaules top10 ietekmīgākais cilvis:
Tramps
Merkele
Meja
arābs 1
Arābs 2
Pūķins
Bono
Makarons
CR7
Švarcs

Tappēc jannāk

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:55, pirms 7 gadiem
Hmm... rakstīja: Drīzāk nevis VEF šogad kaut kādi baigi monstruāli spēcīgi, ka atstāja Ventiņus sausā, bet Ventiņi galīgi nespējnieki. Tāda impotence sen nebija redzēta no viņu puses.
Nevarētu gan tā teikt. Jau no pagājušā gada,kad Vefu sāka trenēt Gailītis, komanda ir tikai progresējusi. Un lūk rezūltāts.. Šogad sasniegti visi mērķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 22:55, pirms 7 gadiem
hooker rakstīja: Prieks par abām Rīgas komēm. Parasti skatos TV vai Inetā, lai redzētu atkārtojumus un gudrīšu komentārus. Šodien aizgāju uz arēnu, ar domu, ka mana mīļā VEF kome izcīnīs zeltu. bija mirkļi, kad nevarēja saprast, kam taisnība, piemēram 2/4 Zaķis -Meiers. ja redzētu atkārtojumu, varētu spriest. Manā skatījumā- LBL līmenis krītās jau vairākus gadus. Ja Vefā izdodās savākt personības, kā komandu, tad VPilī izskatās, ka mikroklimats ir nekāds. No tribīnes bija redzams kā divi cirvji- zaķis un ate bļāva starpā. Ja nu kam ir kāda perspektīva no VPils starptatiskā arēna, tad tas ir Ai Šķelem. Varbūt viņam paT vajadzētu kādu sezonu VTB?
KP kritums no 5 mio t un 0,3 mio t atsauksies uz visu...
Tā kā nebrīnies, vecīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:58, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Sekss ir sports un sports ir sex, tev kas nepatik??? pasudzies pumpainim
Kādā sakārā?
Kam man jasuudzas?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 22:59, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Nu lab ir jau teoretiski maasa, tik vinai 10 gadi, ko man darit
Savācies, vai arī pats paliksi par māsu Matīsa vai Brasas ielā

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:01, pirms 7 gadiem
hooker rakstīja: Ja Vefā izdodās savākt personības, kā komandu, tad VPilī izskatās, ka mikroklimats ir nekāds. No tribīnes bija redzams kā divi cirvji- zaķis un ate bļāva starpā. Ja nu kam ir kāda perspektīva no VPils starptatiskā arēna, tad tas ir Ai Šķelem. Varbūt viņam paT vajadzētu kādu sezonu VTB?
BKV tā dedzīgi gribēja uzvarēt tikai Janičenoks un Gražulis .. Ai Šķēle diezgan daudz ko dara labi (metiens, piespēle, apspēlē driblā), bet viņš nav spējīgs spēlēt kontaktā - līdz ar to Eiropā maz kur vajadzīgs ..

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:01, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Nuu bet pret ko bija taa 0-3 spele kad kepkas pazuda???
Tu tik uz to ļauno...
Nezinu - Šeļesta laikos kārtoju eksāmenus
Beļķēvičs neizgāzās
Osipovs netika pie šprices

Laikam jauc ar spēli pret Jūrmalu šo aprīl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:03, pirms 7 gadiem
KP kritums no 5 mio t un 0,3 mio t atsauksies uz visu...
Tā kā nebrīnies, vecīt!
Es taču nebŗīnos, bet secinu. Bet Ai Šķēle ar bračku VEFā būtu skatāmi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:03, pirms 7 gadiem
hooker rakstīja: Gribēju 1/2 izskriet uz auto, bet draugi teica, ka atpakaļ būs jāpērk biļete, tāpec iešāvu pa dārgo GIMBIN 100gr/8 eur. Vēl auto stāvvieta 6 eur un biljete 6 . Kas tas ir salīdzinot ar savas pilsētas uzvaru LV čempī?
Labi, ka tā...
Atpakaļ būtu ticis, bet es - paliku uz ielas!!!
Nauda kā spaļi rijā, bet, ja kase ciet, tad ej kā vaga-bonds

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:03, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Pumpainim! nuu ja tev kkas nepatik mana dikcijaa
Kas tas ir Tavā respublikā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-25 23:06, pirms 7 gadiem
Sakiet ko gribiet, bet ne jau VEF milzīgais pārspēks, bet kaut kādas iekšējās lietas BKV ir pie vainas nevarīgajā 0:4 sniegumā, tas bija redzams uz laukuma, nebija ne baigās cīņas pēc bumbām (rebiem), ne īpaša līderība, nav lietas kārtībā un patiešām būtu labi, ja kāds to līdzjutējiem arī pastāstītu, sērijas rezultāts nemaz neparāda īsto samēru (paldies par mīnusošanu, mazajiem VEF faniem)

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:07, pirms 7 gadiem
hooker rakstīja: KP kritums no 5 mio t un 0,3 mio t atsauksies uz visu...
Tā kā nebrīnies, vecīt!
Es taču nebŗīnos, bet secinu. Bet Ai Šķēle ar bračku VEFā būtu skatāmi.
Šī bija dīvaina sezona.
Tik vājš VEF tik pārliecinoši paņēma titulu - ja jāsaka 30 zīmēs!!!

Vali.mierā! pēc zoles krita
Barons izspieda 200%
Jēcīši bija kā vienmēr
Liepāja kļuva par Rīgas studentu placdarmu
VEN nogulēja iespēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:10, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Tu stulbais stulbeni redzi???

2011/12 UEFA Europa League 2QR Austria Red Bull Salzburg 1–4 0–0 1–4

Pec puslaika bija 0-3, 90% kepkas pazuda tu losi

Ja nefiltree bazaru tad vispar nerunaa!!!
Paldies par atgādinājumu, bet man šo dienu dzēsis daudz lielāks kauns - zāģis penāļos Velsas kabaniem pendelēs.
Uz sālspili nebiju 2011, bet uz Velsu 2014 biju, kad Dāvis -nelaimes putns izšķirošu penāli izslēja augšā virs vārtiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:14, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Blūms vispār nesakarīgi runāja, baigi ātri tas šampis uzsūcās.
Tas tāpēc ka Blūms lieto tikai sezonas beigās un vienīgi kausu paņemot, tādēļ arī ātri iekāpj šampanietis smadzenēs!

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:16, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Nuu tad nejauc savus atminas zudumus ar Eksperta analiizi, vel stridesies te kepka

Uz speli biji??? Redzeji kaa 90% pazuda??? otraja puslaikaa palika tik tovaarishi un tie kas jau aprijushies...

A zinkas recigakais, pirms speles un pirmaja puslaikaa teica ka alu nepardod, nuu mums bija dinamitaa buteles savs shkidrums liidzi, kaa jau vienmer, a kad pec 0-3 visi pazuda, alaakam uzmeta 50% atlaidi!!! mes norm iekeram

Tu jau normals pacans esi, tik parak slims un neobjektiivs
Arlabunakti, kritušais enģeli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:18, pirms 7 gadiem
Nez VEF vadība centīsies ko mainīt saistībā ar līdzjutēju piesaisti? Vai varbūt tas ir normāli, ka tukša arēna kad notiek svinības? ;D

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:19, pirms 7 gadiem
Jā, Gražulis man patīk ar cīņassparu. bet auguma parametri neder centram, bet 4 viņš ir par lēnu europai, tātad LBL, protams, būšu priecīgs kļūdoties.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:31, pirms 7 gadiem
Nu labi, jaatziist arii ka kokrochi vefaa arii sameta... Taas divas Meijera trojkas pie -2 vnk kaa auksta dusha...Taads Meijeris Francijas otrajaa liigaa izbraakjeets tika a LBL finaalu MVP... rodas jautaajumi par liimeni...Skumji iisteniibaa, tik vaaja komanda tik paarliecinoshi panjem titulu...Zakjis var iet uz LU speeleet, niggas ar garaam pilniigi... fiasko karoce Vpilij shitaa sezona, pilniigs fiasko...

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:32, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Nez VEF vadība centīsies ko mainīt saistībā ar līdzjutēju piesaisti? Vai varbūt tas ir normāli, ka tukša arēna kad notiek svinības? ;D
Zini, aiz KP6 un Rižā nav jēgas ko celt. Ja spriež no biznesa viedokļa.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-25 23:33, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu labi, jaatziist arii ka kokrochi vefaa arii sameta... Taas divas Meijera trojkas pie -2 vnk kaa auksta dusha...Taads Meijeris Francijas otrajaa liigaa izbraakjeets tika a LBL finaalu MVP... rodas jautaajumi par liimeni...Skumji iisteniibaa, tik vaaja komanda tik paarliecinoshi panjem titulu...Zakjis var iet uz LU speeleet, niggas ar garaam pilniigi... fiasko karoce Vpilij shitaa sezona, pilniigs fiasko...
Tieši tā - šogad LBL zaudē visu gānītai VL futenē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-25 23:45, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu labi, jaatziist arii ka kokrochi vefaa arii sameta... Taas divas Meijera trojkas pie -2 vnk kaa auksta dusha...Taads Meijeris Francijas otrajaa liigaa izbraakjeets tika a LBL finaalu MVP... rodas jautaajumi par liimeni...Skumji iisteniibaa, tik vaaja komanda tik paarliecinoshi panjem titulu...Zakjis var iet uz LU speeleet, niggas ar garaam pilniigi... fiasko karoce Vpilij shitaa sezona, pilniigs fiasko...
Mejeris bija FRA pirmaja liga ELAN CHALON...Un taa komanda tgd cinas 1/4 ar labam iespejam tikt 1/2

     [+] [-]

, 2017-05-26 00:11, pirms 7 gadiem
hokejaentuziasts rakstīja: Mejeris bija FRA pirmaja liga ELAN CHALON...Un taa komanda tgd cinas 1/4 ar labam iespejam tikt 1/2
Elan Chalon jau tikuši pusfinālā

     [+] [-]

, 2017-05-26 00:34, pirms 7 gadiem
Rīga - lauki 2:0

     [+] [-]

, 2017-05-26 00:42, pirms 7 gadiem
Kāpēc Janičenoks nespēlēja?

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 00:43, pirms 7 gadiem
Vai man vienīgajam ir sajūta, ka Janičenoks ir par kaut ko apvainojies un bojā gaistoni Ventspilī?

     [+] [-]

, 2017-05-26 00:48, pirms 7 gadiem
blackx rakstīja: Vai man vienīgajam ir sajūta, ka Janičenoks ir par kaut ko apvainojies un bojā gaistoni Ventspilī?
Tur kaut kam ir jābūt...
Sančo arī tika atsēdināts tā, ka gada laikā kedu meta gunskurā
Ne bez vainas Puzes medību kolektīvs

     [+] [-]

, 2017-05-26 00:49, pirms 7 gadiem
HMB. ESMU.PRIECIIGS!!! rakstīja: Ko pa futenes teemu kluse???
lasi cītīgi, mexika

  -1 [+] [-]

, 2017-05-26 00:59, pirms 7 gadiem
Paldies Labuckam par visu, ko VEF labā darījis. Liels respekts, ļoti liels. Katrā čempionu komandā nepieciešams leitis, vēl labāk kopā ar VIENU jugu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-26 01:40, pirms 7 gadiem
Paldies Muižniekam,bet nevelk viņš šobrīd līmeni un ceru ka paņems Gulbi.Paldies Ate,vari atgriesties Liepājā,jo tas ir tavs līmenis,Zaķim jāsaka paldies,Žeļonim,visiem trim amerikāņiem paldies un protams,Pleinica kungs domāju jums arī laiks pamainīt vidi,jo pēdējās 2 sezonas man personīgi ir nesaprotama spēlētāju izvēle.Visu ziemu nevar atrast centru,paņem Obraienu,kas pat normāli nevienu spēli nenospēlēja,jautājums priekškam viņu parakstīja?

     [+] [-]

, 2017-05-26 03:02, pirms 7 gadiem
Komandām uz priekšdienām - Gribi tutulu, paņem Armi. Kvai uz soliņa.

     [+] [-]

, 2017-05-26 07:31, pirms 7 gadiem
Pirmo reizi pa shiem gadiem ,pilniigi neskataams finaals,abas komandas pat necentaas ciiniities ,vienkaarshi nokaartoja formalitaates.
Šogad sanāca divas lielas blamāžas Valmiera un Ventspils...,komandas kuras necīnijās,baigā spēlētāju vienaldzība ......
Ventspils sastāvā var paturēt tikai divus spēlētājus Gražuli un Šķēlēnu ,pārejos ar slotu pa pakaļu ,tai skaqitā Pleinicu ,lai iet atpakaļ vadītr LBL ,varbūt tur būs kāds labums, tagadēja marionete galīgi nevelk fišku.....
p.s. Vienalga kā ,bet tāda necieņa pret skatītājiem nekad nebija redzēta,VEF pat neuzvarēja ,viņam Ventspils atdevās kā ielasmeitas...,ar to arī apsveicu.....

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 08:12, pirms 7 gadiem
Autors nerubī, kas ir desmitgade? 2010. jau nu toč nav šī desmitgade

  +1 [+] [-]

, 2017-05-26 08:14, pirms 7 gadiem
Tik garlaicīgs fināls LBL kādu laiku nebij redzēts..

     [+] [-]

, 2017-05-26 09:05, pirms 7 gadiem
- skatītāju maz ( play-off spēlēs 1.vieta VEF Rīga neesošie skatītāji, 2.vieta - lepnie Ventspils skatītāji , 3.vieta - vīlušies Valmieras skatītāji)
- intrigas nekādas
- noteikumi izdomāti vienai komandai (2 apļi)
- apbalvošana NEORGANIZĒTA un NESKATĀMA
- TV finālspēles pārraides cirks
- TV sezonas skatīšanās murgs
- lai arī augšas nezin, ko apakšas domā, revolucināras situācijas NAV

     [+] [-]

, 2017-05-26 11:07, pirms 7 gadiem
Prese rakstīja: - skatītāju maz ( play-off spēlēs 1.vieta VEF Rīga neesošie skatītāji, 2.vieta - lepnie Ventspils skatītāji , 3.vieta - vīlušies Valmieras skatītāji)
- intrigas nekādas
- noteikumi izdomāti vienai komandai (2 apļi)
- apbalvošana NEORGANIZĒTA un NESKATĀMA
- TV finālspēles pārraides cirks
- TV sezonas skatīšanās murgs
- lai arī augšas nezin, ko apakšas domā, revolucināras situācijas NAV
divu apļu pieminēšana ir diletantiska un amizanta, jo domājiet, ka tie divi apļi kaut ko ietekmē LBL

     [+] [-]

, 2017-05-26 11:10, pirms 7 gadiem
norden rakstīja: Pirmo reizi pa shiem gadiem ,pilniigi neskataams finaals,abas komandas pat necentaas ciiniities ,vienkaarshi nokaartoja formalitaates.
Šogad sanāca divas lielas blamāžas Valmiera un Ventspils...,komandas kuras necīnijās,baigā spēlētāju vienaldzība ......
Ventspils sastāvā var paturēt tikai divus spēlētājus Gražuli un Šķēlēnu ,pārejos ar slotu pa pakaļu ,tai skaqitā Pleinicu ,lai iet atpakaļ vadītr LBL ,varbūt tur būs kāds labums, tagadēja marionete galīgi nevelk fišku.....
p.s. Vienalga kā ,bet tāda necieņa pret skatītājiem nekad nebija redzēta,VEF pat neuzvarēja ,viņam Ventspils atdevās kā ielasmeitas...,ar to arī apsveicu.....
Ak dievs, kāpēc jūs nopeļat tā BKV? Reāli viņi cīnījās, tikai esošās problēmkas neļāva pilnībā parādīt konkurenci un daudzās ziņās viņi bija līmeni zemāki kā VEF....nevis kā jūs teicāt atdevās...viņi vienkārši neko izdarīt nevarēja

     [+] [-]

, 2017-05-26 12:46, pirms 7 gadiem
Um KUR intervijas ar BKV trneri?

     [+] [-]

, 2017-05-26 12:57, pirms 7 gadiem
Bet šeit par bronzas cenu!

Pēc sensācijas paveikšanas “Barons”...

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:38, pirms 7 gadiem
Izlasē būs maz vietu LBL pārstāvjiem- Mejeris, Meiers, Blūms, varbūt vēl? Lomažs, Telefons, Gražulis.
Priekšā jau KP6, br.Bertāni, Strēlnieks, Timma, Freimanis, Pasečņiks, Šmits, Siliņš, varbūt Peiners ,Kurucs, Bērzs- jau sanāk TOP '18

     [+] [-]

, 2017-05-26 13:56, pirms 7 gadiem
Kaads vee Grazulis izlasee? Finaalos, kur vajadzeeja nopietni uzspeeleet, tur pilniibaa pazaudeejaas dzeks..Nu cerams izlasee arii Mareks buus taads pats monstrs trojkaas kaa bija finaalos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-05-26 14:38, pirms 7 gadiem
vf rakstīja: Um KUR intervijas ar BKV trneri?
Nu jau ar bijušo treneri.