Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL finālsērija pārceļas uz Rīgu

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

LBL finālsērija pārceļas uz Rīgu
Artūrs Strēlnieks, Kvameins Mičels un Džošua Bostiks
Foto: Edgars Vaivads, basket.lv

"Aldaris" Latvijas Basketbola līgas fināls pārcēlies uz Rīgu, kur VEF uzņems regulārā čempionāta uzvarētāju "Valmieru/Ordo". Sērijā līdz četrām uzvarām rezultāts ir 1-1. Sākums 19:40, tiešraide LTV7 kanālā un LMT Straumē.

Sērijas pirmajā mačā "Valmiera/Ordo", kas Latvijas Basketbola līgas finālu sasniegusi pirmo reizi vēsturē, uzvarēja gan pirmajā, gan otrajā ceturtdaļā, lielajā pārtraukumā dodoties ar sešu punktu pārsvaru. Taču izšķirošie notikumi risinājās spēles otrajā pusē.

Rīgas VEF turpināja dominēt zem groziem, un viesus uz priekšu vilka pusfināla varonis Pako Kruss un Džošua Bostiks, kurš uzvarā ar 70:59 bija rezultatīvākais spēlētājs laukumā ar 15 punktiem. Valmieriešu rindās neviens nepārkāpa deviņu punktu robežai.

Nonākuši iedzinējos, svaigākie un apņēmības pilnie laukuma saimnieki saņēmās, otrajā cīņā ņemot virsroku ar 73:71 un sērijā panākot izlīdzinājumu 1-1. "Valmiera/Ordo" cītīgi strādāja aizsardzībā, liekot sāncenšiem pieļaut kļūdas pašā ievadā.

Otrajā ceturtdaļā Akseļa Vairoga septiņi punkti pēc kārtas spārnoja izrāvienu, kas ļāva pārtraukumā doties ar plus astoņi. Lai gan "VEF Rīga" 33 sekundes līdz noslēgumam pietuvojās līdz diviem punktiem, aukstasinīgie valmierieši noturēja panākumu.

Ja pirmajā duelī Valmieras basketbolisti realizēja tikai 32% divpunktu metienu, otrajā mačā lampu drudzis bija pārvarēts - satraukums vairs netraucēja, un grozā lidoja 23 no 49 metieniem. Izcēlās 17 minūtes laukumā pavadījušais centrs Dāvis Rozītis, kurš trāpīja septiņus no astoņiem.

Sērijas trešā un ceturtā spēle tiks aizvadītas "Arēnā Rīga", kurā VEF Latvijas Basketbola līgas ietvaros šosezon nav cīnījusies, bet VTB Vienotajā līgā 15 mačos izcīnīti pieci panākumi; lai gan izdevās ieņemt 11. vietu 16 komandu konkurencē, mājās sliktāk klājies tikai vienai.

"VEF Rīga" treneru korpuss cer, ka sniegumu uzlabos Bostiks, kurš zaudējumā uzņēmās iniciatīvu, tomēr bez panākumiem - viens no pieciem divpunktu un viens no sešiem trīspunktniekiem. Taču Jāņa Gailīša padotie grozam no distances uzbruka labāk nekā pretinieki.

Vai sava laukuma priekšrocības palīdzēs rīdziniekiem atgriezties finālsērijas vadībā, vai "Valmiera/Ordo" gūs otro panākumu pēc kārtas? Sākums pulksten 19:40, tiešraide LTV7 kanālā un LMT Straumē.

LBL finālsērijas spēļu kalendārs

DatumsLaiksVietaSpēleRezultāts
21.05.17:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF59:70
22.05.19:10Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF73:71
24.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo-
25.05.19:40Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo-
27.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF-
29.05.17:10Arēna RīgaVEF – Valmiera/Ordo*-
31.05.19:40Vidzemes OCValmiera/Ordo – VEF*-

  +3 [+] [-]

, 2016-05-24 10:44, pirms 9 gadiem
Kas pa seriālu jārāda, ka ierasto 19:30 vietā spēle ir vēlāk?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 10:49, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kas pa seriālu jārāda, ka ierasto 19:30 vietā spēle ir vēlāk?
Sirmais. Kulta ēdieni...absurds!

  +4 [+] [-]

, 2016-05-24 10:49, pirms 9 gadiem
Ja Valmiera nospēlēs kā disciplinēta komanda, tad kas zin. Par cīņu un Valmieras uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 11:00, pirms 9 gadiem
Cerams ka Valmiera paņems vismaz 1 spēli. Bet, kas zin...

     [+] [-]

, 2016-05-24 11:01, pirms 9 gadiem
Grūti kaut ko prognozēt
Slēpts komentārs: Skudriniekss

  -3 [+] [-]

, 2016-05-24 11:09, pirms 9 gadiem
Janosēdina tās wannabe valmieras zvaigznes uz dēļiem!! Lets go VEF!!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 11:10, pirms 9 gadiem
veseli 6 komentāri... Kur tad dižie speci no vakardiens bronzas mača komentiem?

Ja Valmiera nepalaidīs vefu priekšā jau mača sākumā, tad ir cerības paņemt. tīri uz fizo rēķina. Protams, ir jau visādas nianses, bet šis var būt svarīgi.
Slēpts komentārs: denebs

  +9 [+] [-]

, 2016-05-24 11:24, pirms 9 gadiem
Vesais18 rakstīja: Janosēdina tās wannabe valmieras zvaigznes uz dēļiem!! Lets go VEF!!
Tās "wannabe zvaigznes" ne VEFam, ne BKV nevajadzēja! Skaudība? Nevari pieņemt ka VEFam ir konkurence? Miles, Jakovičs, Smith, Vilde, Geks, Rubio - tās ir īstās zvaigznes? Valmiera ir KOMANDA!

     [+] [-]

, 2016-05-24 11:28, pirms 9 gadiem
Nekas traks nav noticis, 1 zaudējums ir uz noguruma fona. VEFam laiks parādīt savu dominanci!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2016-05-24 11:48, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: VEF arī spēlē kā komanda, un ko Tu gribēji ar to teikt?
Ko es gribēju pateikt, ka pietiek te celt VEFu debesīs, nekas no viņiem vairs nav. Kadreiz bija simpātiska komanda, tagad lēti leģionāri LBL2 saspēles vadītājs, vnk nav par ko fanot. Basketbols nav tā vieta kur taisīt biznesu. Gribi lai nenoliek VEF, spēlē pilnu kalendāru LBL, un komandā max 4 viesspēlētāji. Viss!!!!! Ja sāksi čīkstēt par finansēm, tad varu pateikt - nevajag lekt augstāk par savu tirsu. VTB 10tā vieta nav nekāds nacionālais lepnums. Kas vēl tev nepatīk?

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 12:05, pirms 9 gadiem
noteikti par Valmieru vini to vairak ir penijusi !

     [+] [-]

, 2016-05-24 12:14, pirms 9 gadiem
duum rakstīja: noteikti par Valmieru vini to vairak ir penijusi !
Kāpēc viņi uzvaru būtu vairāk pēlnijuši, nekā Vefs? Abas spēkos līdzvertīgas komandas. Par skaistu basketbolu!

  +4 [+] [-]

, 2016-05-24 12:18, pirms 9 gadiem
Ja paskatās Valmieras komandas ģeogrāfiju, tad no Valmieras ir Kaufmanis - varbūt vēl kāds. Bet skatoties sastāvu nerodas šaubas - tā ir Latvijas komanda. VEF -vietējie, kas kaut ko arī spēlē Mejeris un Meiers. Fanot par to lai LV čempiona titulu izcīna pa visu pasauli salasīti 2.šķiras leģionāri, srsly?

  +5 [+] [-]

, 2016-05-24 12:24, pirms 9 gadiem
Vairāk kā 2 ārzemnieku kvota - basketbolā, kur rezultātu taisa vidēji 7-8 cilvēki - nožēlojami. Tā ir ņirgāšanās par vietējo čempionātu - un nekāds sakars ar līmeņa celšanu. LJBL -basketbols starp sporta skolām - tas ir reāls spēka/kvalitātes rādītājs, nevis cik kurš kluba īpašnieks var leģionārus sapirkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-05-24 12:57, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es arī labprāt pilnu VEF kalendāru vēlētos, bet tai pašā laikā es reāli saprotu, ka ieguvējs no tā pa lielam neviens nebūs, jo vienīgās komandas, ar kurām varētu spēlēt 4 spēlēs ir BKV, Valmiera, Liepāja un Jēkabpils, ar parējām ir vienkārši bezjēdzīgi spēlēt 4 spēles....Nemaz nerunāsim, ka regulārā sezona nedaudz neinteresantāka paliktu un tādām komandā kā Liepāja būtu praktiski neiespējami cīnīties par vietu LBL augšgalā....Pie tam, tās finanses spēlējot tikai LBL vēl mazākas gan jau paliktu un tur paceļas tas pats jautājums - vietējo spēlētāju algas
Demagoģisks apgalvojums. Šosezon VEFs LBL 20 spēlēs piedzīvoja 5 zaudējumus un nav pilnīgi nekāda pamata apgalvot, ka aizvadot pilnu sezonu viņi būtu uzvarējuši visas pārējās spēles. Īpaši jau ņemot vērā to cik "motivēti" viņi vienā otrā spēlē laukumā gāja.
Bet kas attiecas uz spēlēšanu arī citās līgās, esmu tikai par, lai spēlē VTB vai Eiropā vai pat abās, ja var pavilkt. Ceru, ka arī Valmiera nākamsezon spēs sadabūt pietiekami daudz naudas, lai Eiropas līmenī sevi pārbaudītu.

  +8 [+] [-]

, 2016-05-24 13:08, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tava greizā domāšana, man ir vienalga, cik leģionāru, es atbalstu komandu un vēlos uzvara, kaut vai tikai divi latvieši.....Es arī labprāt pilnu VEF kalendāru vēlētos, bet tai pašā laikā es reāli saprotu, ka ieguvējs no tā pa lielam neviens nebūs, jo vienīgās komandas, ar kurām varētu spēlēt 4 spēlēs ir BKV, Valmiera, Liepāja un Jēkabpils, ar parējām ir vienkārši bezjēdzīgi spēlēt 4 spēles....Nemaz nerunāsim, ka regulārā sezona nedaudz neinteresantāka paliktu un tādām komandā kā Liepāja būtu praktiski neiespējami cīnīties par vietu LBL augšgalā....Pie tam, tās finanses spēlējot tikai LBL vēl mazākas gan jau paliktu un tur paceļas tas pats jautājums - vietējo spēlētāju algas
Ieej lursoft.lv un uzraksti - "Basketbola klubs " VEF Rīga"" un izlasi darbības mērķus. Kā var vairot basketbola nozīmi Latvijā, nespēlējot pilnus divus apļus, tālāk par eiropu, cik zinu VEF nespēlē nevienā no eiropas kausiem, tikai krievijas atvērtajā čempī, Esot jāpopularizē basketbols bērnu un jauniešu vidū. Tas nozīmē to ka, piemēram, uz Jelgavu ir jābrauc spēlēt divas spēles, lai tas mazais puika kurš skatās VEF pa tv var aiziet, piemēram, Bonim paspiet roku un teiktt ka viņš arì grib būt tikpat labs spēlētājs kādreiz. Goda vārds neesmu dzirdējis ka kāds mazais saka - Es gribu būt kā Rubio.tas tā, ko paši sludina, un skata punkts no jauniešu un basketbola attīstības viedokļa.

     [+] [-]

, 2016-05-24 13:12, pirms 9 gadiem
jelleG rakstīja: Ja paskatās Valmieras komandas ģeogrāfiju, tad no Valmieras ir Kaufmanis - varbūt vēl kāds. Bet skatoties sastāvu nerodas šaubas - tā ir Latvijas komanda. VEF -vietējie, kas kaut ko arī spēlē Mejeris un Meiers. Fanot par to lai LV čempiona titulu izcīna pa visu pasauli salasīti 2.šķiras leģionāri, srsly?
Kaufmanis no Valmieras
Gabrāns no Gulbenes
Rozītis , Vīņauds no Cēsīm
Galvenais lai latvieši !!! Vienalga no Rojas , Rēzeknes vai Tukuma .

  +4 [+] [-]

, 2016-05-24 13:13, pirms 9 gadiem
Par šo finālu runājot - ļoti daudz izšķirs tas, cik veiksmīgi Valmiera spēs apturēt Mārtiņu un Mareku groza tuvumā un ierobežot Krusa darbības spēles veidošanā. Ceru, ka smago atbildības slogu spēs nokratīt Mārtiņš Laksa un Aigars Šķēle, viņu pienesums pirmajās 2 spēlēs bija krietni mazāks par pierasto. Ļoti patīkami pārsteidza Vairoga sniegums, laikam tiešām taisnība, ka fināli ir pieredzējušo spēlētāju laiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 13:26, pirms 9 gadiem
serkocins rakstīja: Ko es gribēju pateikt, ka pietiek te celt VEFu debesīs, nekas no viņiem vairs nav. Kadreiz bija simpātiska komanda, tagad lēti leģionāri LBL2 saspēles vadītājs, vnk nav par ko fanot. Basketbols nav tā vieta kur taisīt biznesu. Gribi lai nenoliek VEF, spēlē pilnu kalendāru LBL, un komandā max 4 viesspēlētāji. Viss!!!!! Ja sāksi čīkstēt par finansēm, tad varu pateikt - nevajag lekt augstāk par savu tirsu. VTB 10tā vieta nav nekāds nacionālais lepnums. Kas vēl tev nepatīk?
Dienas komentārs, trekns + no manis, bet tas tāpat nelīdzēs redneckam un citiem atvērt acis
Go Armand, Go Valmiera!

     [+] [-]

, 2016-05-24 13:28, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tur jau paverās tas, ka pie pilna LBL viņiem praktiski vienīgais, kur var spēlēt ir FIBA vai ULEB, jo VTB atkrīt tīri uz spēļu skaita
Un ko VEFs darītu ja pēkšņi caur VTB iekļūtu Eirolīgā, tad jau to spēļu vēl vairāk būtu? Pateiktu, ka ir par daudz un LBL vispār nespēlētu?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 13:28, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tava greizā domāšana, man ir vienalga, cik leģionāru, es atbalstu komandu un vēlos uzvara, kaut vai tikai divi latvieši.....Es arī labprāt pilnu VEF kalendāru vēlētos, bet tai pašā laikā es reāli saprotu, ka ieguvējs no tā pa lielam neviens nebūs, jo vienīgās komandas, ar kurām varētu spēlēt 4 spēlēs ir BKV, Valmiera, Liepāja un Jēkabpils, ar parējām ir vienkārši bezjēdzīgi spēlēt 4 spēles....Nemaz nerunāsim, ka regulārā sezona nedaudz neinteresantāka paliktu un tādām komandā kā Liepāja būtu praktiski neiespējami cīnīties par vietu LBL augšgalā....Pie tam, tās finanses spēlējot tikai LBL vēl mazākas gan jau paliktu un tur paceļas tas pats jautājums - vietējo spēlētāju algas
Tad izstāsti, ko VEFs finišēja tikai 3aja vietā un dabūja 5 zāģus švakajā lbl? Nu jau var plusot klāt 3 zāģus iekš PO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 13:32, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Kā tad ar VEF skolu superlīgu, jauniešu Eirolīgu, VEF apamksātām RTU budžeta vietām labākajiem vidusskolēniem, kas spēlē basketu, 24h krastu mačs, gada apbalvojumi? Vai tā nav basketa popularizēšana tavā skatījumā? Kas no tā visa ir lemberdzēniem? Vienīgais ko redzēju, pāris PR pasākumi uz talkām un kaut kādu lomu maiņu tehnikumā
he he Vefogradas petjkurs ar klāti

  +3 [+] [-]

, 2016-05-24 13:33, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: To neprasi man, bet ja skatāmies vēsturi, tad visticamāk viņi atkal laistu LBL VEF juniorus spēlēt un uz lielākām spēlēm nosūtītu spēlētājus no lielās komandas
un kāpēc tad šajā sezonā to pašu nevarēja darīt spēlēs ar Baronu, Valku, Ogri, Jelgavu, LU?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 13:37, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Velns zin, ko viņi domā, bet es labprāt redzētu tos jaunos + tas palīdzētu mūsu basketbolam
šim par visiem 100% piekrītu

     [+] [-]

, 2016-05-24 13:41, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Atbildi uz jautājumu labāk ne Petjka, ne muris man uz šo un vēl pāris pamatotiem jautājumiem nevarēja atbildēt
Uz kādu jautājumu? Pa Ventogradu vari nejautāt, neesmu viņu fans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 13:49, pirms 9 gadiem
Armands izručīs Valmieru! 100%

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 13:49, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Ko tad vispār piesējies manam komentāram?
jo tev ir acīmredzama sāpe pret ventogradu
Pleinics biļeti neiedeva?
Vienkārši smieklīgi, ka neredzi VEFa nebūšanas, bet tikai piesauc Aivariņu

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 13:50, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Cik esmu interesējies, tad viņiem tas tīri ir tikai naudas jautājums, pat nezinu kāpēc, jo man kā vienkāršam cilvēkam no malas šķiet, ka nekādi lielie izdevumi nebūtu, lai gan no otras puses ir visa braukšana + divkāršojas izmaksas uz mājas spēļu rēķina.....Velns zin, ko viņi domā, bet es labprāt redzētu tos jaunos + tas palīdzētu mūsu basketbolam
Jā aizbraukt uz Jelgavu , Ogri un Valmieru vajag '' milzu '' līdzekļus !!!!
Tā ir attieksme !!!! Necieņas izrādīšana !!! Tad jau Spānijā Barcelona futbola klubs arī varētu teikt na#uj mums kaut kādi ''sētas '' mači ,kur mēs uzvaram ar 8:2 vai 6:1 Tikai Latvijā ko tādu var sastapt .Visās normālās valstīs prioritāte ir valsts čempionāts !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-05-24 14:49, pirms 9 gadiem
Zilās Rīgas zaļie ķīļi. Izstādi atver šovakar.

     [+] [-]

, 2016-05-24 15:49, pirms 9 gadiem
kepka96 rakstīja: Man nekāda sāpe nav, eju uz spēlēm, neviens mani prom nedzen.
tu varbūt vēl esi ventspilnieks? hahaha tad nu gan kāds ar kaut ko nav padalījies Par vef turies, jo vienīgie, kas ilgtermiņā var sist Ventspili?

     [+] [-]

, 2016-05-24 16:30, pirms 9 gadiem
+/- 15 plusā apm. vai arī savādāk..

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 16:49, pirms 9 gadiem
Vesais18 rakstīja: Janosēdina tās wannabe valmieras zvaigznes uz dēļiem!! Lets go VEF!!
Pirmkārt šodien tev nebūs kauns, ka vienīgie kas arēnā radīs troksni būs zaļganbaltie Valmieras fani? Otrkārt vefam fani vispār nav- ā ir basketbolistu draudzenes un vienreiz uz Valmieru atbrauca 6 urļiki treniņbiksēs! Valmiera ir simpātiskākā LV komanda, to es nesaku tikai tāpēc ka esmu Valmieras fans, bet to atzīst daudzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 17:48, pirms 9 gadiem
tas pats Bērziņš ir no Valmieras

     [+] [-]

, 2016-05-24 18:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: tipisks augstprātīga tipiņa komentārs
Muldi cik gribi_ drīz sāksies spēle un atkal jums vef faniem 10 vai cik jūs tur esat būs kauns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 18:30, pirms 9 gadiem
Aiziet, Valmiera!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 18:30, pirms 9 gadiem
Armands Šķēle ierādīs vietu Cruzam.

     [+] [-]

, 2016-05-24 18:47, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Viena diena bija atpūtai, domāju, ka ja VEF spēs aizsardzībā tīri fiziski izturēt un savāk atlēcošās bumbas kā pirmajā spēlē, tad jābūt uzvarai!
Beidz spēlēt basketbolu uz papīra un izbaudi spēli! Tavas prognozes šosezon ir 99% nepareizas. Un aizej uz VEF spēli klātienē, lai nesvilpo vējš arēnā!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-24 19:34, pirms 9 gadiem
Ceru uz 3:1 sērijā VEF labā pēc spēlēm arēnā.
Sarauj!

     [+] [-]

, 2016-05-24 19:38, pirms 9 gadiem
Banzai rakstīja: Ceru uz 3:1 sērijā VEF labā pēc spēlēm arēnā.
Sarauj!
Labāk ceri, ka Arēna neskanēs tikai Valmieras fani!

     [+] [-]

, 2016-05-24 19:39, pirms 9 gadiem
Par lielu Valmieru un melnu VEFu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 19:43, pirms 9 gadiem
Vefs vinnē,jo ORDO gulēja blakšainājā Daily hotel.. vismaz ''ORDO''autobusu vakar tur redzēju..

     [+] [-]

, 2016-05-24 19:44, pirms 9 gadiem
Kur visi cilvēki? Tukšas tribīnes ...

     [+] [-]

, 2016-05-24 19:47, pirms 9 gadiem
Latvijas fināls , bildē redzami 2 melnie no 3 spēlētājiem
Par lielu Nigēriju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-05-24 20:02, pirms 9 gadiem
Nu vafelnieki ko teiksiet par to ka vef vidēji apmeklē 246 skatītāji? Ko sēžat un drukājat kapēc neejat atbalstīt savu komandu! Ja nebūtu ap 100 Valmieras fani tur būtu kapu klusums!

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:05, pirms 9 gadiem
Kas to būtu domājis, ka pēc laikiem kad ASK un Barona fani vieni otriem bija gatavi rīkles pārgrauzt, apmeklētākā komandā Rīgā būs Valmiera....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:09, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Ej prasi rīdziniekiem, man piemēram nav saprotams, kāda tev ir daļa, jo neesi vef fans
Vienkārši par to vef ierēc sporta draugi no visas Latvijas! Pat ja Valmiera nekļūs par čempioniem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:12, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: ierēc tikai mazi bērni un heiteri, normāli cilvēki saprot tam iemeslus, bet Tu vienkārši bezjēgā lien visu laiku ar to, kaut tevi tas neskar, pilnībā kā mazs bērns....
Bet tā ir katastrofa, labākais čempionāts , naudīgākais starp visiem sporta veidiem , bet neviens nenāk skatīties, līmenis ir labs. Nesaprotu .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:26, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: VEF spēlētāji paši sev bedri ierakuši ar tām muļķīgajām kļūdām....Un atkal kārtējo reizi nebija gatavi spēles sākumam
Atkal čīkstēšana, droši vien ja Valmiera uzvarēs teikska mums paveicās!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 20:26, pirms 9 gadiem
Valmiera ir labāka kā komanda, visi kas nāk uz maiņu gūst grozu!

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:27, pirms 9 gadiem
Gailītis sulīgi minūtes pārtraukumā lamājas

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:29, pirms 9 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Kas to būtu domājis, ka pēc laikiem kad ASK un Barona fani vieni otriem bija gatavi rīkles pārgrauzt, apmeklētākā komandā Rīgā būs Valmiera....
To periodu atceros miglaini, jo biju tik sīks, ka sportam īpaši nesekoju. Var kāds īsumā paskaidrot, kur palika abu klubu spēks un atbalstītāji? Uz TRTD?

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:42, pirms 9 gadiem
Kols rakstīja: To periodu atceros miglaini, jo biju tik sīks, ka sportam īpaši nesekoju. Var kāds īsumā paskaidrot, kur palika abu klubu spēks un atbalstītāji? Uz TRTD?
Uznāca arī Latvijā tā krīze un basis pamira! Barons ultras bija agresīvākie fani! Toreiz vēl klope bija arēna riga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:46, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: nav reklāmas un nestabils sniegums un nav skaļu spēlētāju
nav ne alus ,ne bezmaksas auto stāvietas līdz ar to ne velmes turp doties,klausītes pirms klubu spēlēm valsts himmnu ,vispār murgs, kurš to izdomāja,saprotu izlases spēleš,bet klubam ar valsti ir mazs sakars,parasti neceļos kājās principa pēc nevis necieņas .. alu nevis alus izstrādājumu hallēs un arēnās kausos nhevis plastmasas glāzēs,tad padomāšu,savādāk nav motivācijas

     [+] [-]

, 2016-05-24 20:47, pirms 9 gadiem
opā ,atkal neizšķirts

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 20:51, pirms 9 gadiem
Vispār interesanti par Ordo, it kā latvisks uzņēmums, bet tajā pašā laikā dibinātāji krievu tautības, bet atbalsta basketbolu .

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:01, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār interesanti par Ordo, it kā latvisks uzņēmums, bet tajā pašā laikā dibinātāji krievu tautības, bet atbalsta basketbolu .
Tev taisnība, bet arī krievi ir daļa no Latvijas! Vnk daudzus kas neciena mūsu valsti derētu izraidīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-05-24 21:03, pirms 9 gadiem
Šoreiz Valmiera vismaz pierādīja, ka māk nospēlēt arī 3.ceturtdaļu!

  +3 [+] [-]

, 2016-05-24 21:03, pirms 9 gadiem
Kaufmanis sāk skolot vjefus

  +3 [+] [-]

, 2016-05-24 21:03, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: krievi nav daļa no mūsu valsts
lielāku muļķību laikam nav iespējams pateikt! Mūsu valsts daļa ir katrs cilvēks, kurš ir šīs valsts patriots un ar tautību te nav nekāda sakara!

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:04, pirms 9 gadiem
Kaufmanis vel biedējošāks VEFam ar uzsisto seju izskatās. Turās Vamiera!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 21:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: krievi nav daļa no mūsu valsts
Nu tie kas pasaka , ka Latvija ir viņu valsts un ciena mūsu valodu man nav nekādu pretenziju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:10, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: šo spēli Valmiera paņems
Un labi, ka tā

     [+] [-]

, 2016-05-24 21:10, pirms 9 gadiem
Valmieras fani super! Rīt arī būšu!

  +2 [+] [-]

, 2016-05-24 21:10, pirms 9 gadiem
Valmieras fanus tikai dzird. izskatās,ka vef fani tikai ir twitter un sc.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:16, pirms 9 gadiem
denebs rakstīja: Vefam laiks parādīt, kas šai mājā saimnieks!
Paris reizes gada paspelet nenozime ,ka Vefs ir saimnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:17, pirms 9 gadiem
Nezin ko Kauča saēdies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:18, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Žēl, ka šo finālu tik ļoti ietekmē kalendārs
Beidz meklēt kaut kādus "attaisnojumus" vafeļu zāģim

     [+] [-]

, 2016-05-24 21:18, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Žēl, ka šo finālu tik ļoti ietekmē kalendārs
Vefam vienu apli vajadzēja spēlēt? Tu joko?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-24 21:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es to teicu par fināla sākuma datumu
Viņi paši vainīgi,ka regulārā sezonā palika trešie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:23, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: šito atrunu paturi bērniem, jo ikviena komandai, kas būtu bijusi trešā būtu šī pati situācija
Nebūtu vis,ja venspili uzrautu 3:0 būtu atpūta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:25, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: pret Valmieru nebūtu 3-0....Bija zināms, ka viens pāris būs daudz spēcīgāks nekā otrs pusfināla pāris
Samierinies valmieras fani un komanda saimnieko arēnā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:26, pirms 9 gadiem
Vef fani gatavo atmaskas... nevajag visu laiku meklēt kkādus aizbildinājumus, kāpēc tad VEF atkal zaudē, saspringts kalendārs, slikts trenneris, kokosrieksti šortos traucē utt. Profesionāliem sportistiem uz saspringtu playoff grafiku jābūt gataviem. Rupji spēlējot ir tikai loģiski, ka Valmiera vēl vairāk grib iedot mizā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-24 21:30, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: paskaiti cik VEF ir spēles un tā rupjā spēle ir tieši no noguruma
protams, ka nogurums būs. Tas ir LBL Playoffs, ne jau sētas čempis. Ja VEF turpinās uzticēties leģionāriem un cerēt, ka spēlētāji, kurus šeit saista tikai nauda izvilks čempi, tad var nesanākt kā iepriekšējos gadus.

     [+] [-]

, 2016-05-24 21:34, pirms 9 gadiem
Malaci puikas, ipass prieks par Ervinu, kurs atkal atguvis grozu gusanas garsu! Un ari visi parejie rulle!!!