Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Dome apsver iespēju neatbalstīt klubus

Dome apsver iespēju neatbalstīt klubus
Marsels Hosa un Armands Šķēle
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Otrdien Rīgas mērs Jānis Birks, tiekoties ar Rīgas Domes īpašuma un privatizācijas lietu komitejas vadītāju Andri Ameriku, domes vadības sēdē sprieda, ka 2009. gadā netiks atbalstīts neviens profesionālais klubs. Līdz šim tika plānots atbalstīt "Barons/LMT", "ASK Rīga", "VEF", "TTT-Rīga" un Rīgas "Dinamo".

Portāla eSports.lv žurnālists Māris Noviks par klubu jautājumu vaicāja Rīgas Domes īpašuma un privatizācijas lietu komitejas vadītājam un sieviešu basketbola kluba "TTT Rīga" valdes priekšsēdētājam Andrim Amerikam, kurš izteicās, ka "no sākuma 2009. gada budžetā tika iestrādātas summas 50000 latu apmērā, bet, ņemot vērā, ka trūkst līdzekļu citām ļoti jūtīgām jomām, nebūtu ieteicams atbalstīt profesionālās komandas Rīgā."

"Domes prioritāte ir atbalstīt bērnu un jauniešu sportu, sporta skolas, mēģinot saglabāt sporta skola pedagogu atalgojumu," uzsvēra Ameriks. Sporta kluba "Rīga" vadītājs Imants Rākins, papildinot Amerika teikto, informēja, ka šobrīd atbildīgās domes komitejas lemj par sporta skolu pedagogu darba apmaksu un ir cerības to saglabāt atbilstoši plānotajam līmenim.

Notiks arī vairāku struktūru apvienošana un pārcelšana jeb birokrātijas valodā - optimizācija. "Plānots apvienot sporta kompleksu "Anniņmuiža" (Imantā) un 3. bērnu un jaunatnes sporta skolu, bet Rīgas futbola skola pārcelsies uz Universitātes stadionu Krišjāņa Barona ielā," atbildot uz eSports.lv jautājumu teica Rākins. Savukārt Rīgas Domes Sporta pārvalde, kuru vada Kārlis Villerušs, atstās dārgās telpas centrā un pārcelsies uz Āgenskalnu.

Par klubiem vēl lems
Jāatzīmē, ka Rīgas Dome vēl lems par šo jautājumu. Šobrīd tas ir tikai Andra Amerika un mēra Jāņa Birka viedoklis. Nesen Sporta Avīzē tika publicēti "pārmaksātie" sportisti Latvijā, un šī saraksta galvgalī tika nosaukti hokejists Marsels Hosa un basketbolists Armands Šķēle.

Telefonsarunā ziņo Māris Noviks.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +83 [+] [-]

, 2009-01-22 15:04, pirms 16 gadiem
skumji lasiit šas ziņas!! reizeem šķiet ka latvijaa sports atgriezisies tada limeni kada bijam pirms 10 gadiem!
ZEEL!

 +45 [+] [-]

, 2009-01-22 15:04, pirms 16 gadiem
Nu tas ir kkas traks. gribat pashu pedeejo atnjemt, to kas mums Latvieshu tautai weel ir???? Mes latvieshi esam siiksta tauta. Un tik viegli nepadosimies.

 +56 [+] [-]

, 2009-01-22 15:04, pirms 16 gadiem
to nu gan ne!

bet par Šķēli gan piekrītu! Vismaz šosezon viņš, točna, nav tādas naudas vērts!

 +21 [+] [-]

, 2009-01-22 15:05, pirms 16 gadiem
Idioti. :/

 +57 [+] [-]

, 2009-01-22 15:05, pirms 16 gadiem
ai, bla tas ir vispar zb, man jau shitie visi smirdigie sudi kas naak ar to kriizi! Piedodat ka tik rupji, bet man netur nervi!

 +20 [+] [-]

, 2009-01-22 15:06, pirms 16 gadiem
Njaa shitas tiesham sucks.... jobanie zaglji ...

 +12 [+] [-]

, 2009-01-22 15:06, pirms 16 gadiem
to varēja paredzēt un nekas jauns nu tas nav. realitāte.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:06, pirms 16 gadiem
mja, tas bija sagaidāms..

  +7 [+] [-]

, 2009-01-22 15:06, pirms 16 gadiem
Vot pakaļā!!!

 +13 [+] [-]

, 2009-01-22 15:07, pirms 16 gadiem
Bla idioti ka tad vini grib atbalstit ?

 +11 [+] [-]

, 2009-01-22 15:07, pirms 16 gadiem
gico rakstīja: ai, bla tas ir vispar zb, man jau shitie visi smirdigie sudi kas naak ar to kriizi! Piedodat ka tik rupji, bet man netur nervi!
ja treknajos gados nemāk kārtīgi saimniekot, tad pienākot krīzei ir pakaļā!
ja mācētu un domātu uz priekšu tad krīzi pārdzīvot būtu vieglāk!

 +36 [+] [-]

, 2009-01-22 15:07, pirms 16 gadiem
es tomēr piekrītu , ka pašvaldību nauda nav jātērē profesionālo klubu atbalstišana (apnicis, ka gan ASK gan Barons tik pērk un pērk ārzemniekus.. lai spēlē jaunie, ja nav sponsoru naudas ārzemnieku iegādei)

 +39 [+] [-]

, 2009-01-22 15:07, pirms 16 gadiem
Kādā sakarā Hosa ir "pārmaksāts"??? Manuprāt, savu algu atstrādā laukumā. Par Šķēli drošvien varētu piekrist.
Un vēl jautājums, taisnība, taču, ka pašlaik Rīgas Dome neatbalsta Dinamo? Bija tāds plāns nākamgad?

 +37 [+] [-]

, 2009-01-22 15:08, pirms 16 gadiem
Nu Rīgas "Dinamo" jau no pašvaldīubas budžetaneko nesaņem! Un, galu galā, kas ir 10 000 (, ja 50 000 izdala uz 5 klubiem), ja Dinamo budžets ir 5 miljoni...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2009-01-22 15:08, pirms 16 gadiem
Manchester-Scuba rakstīja: Bla idioti ka tad vini grib atbalstit ?
vinji grib atbalstit tikai Šlesera un Godmaņa macinjus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-01-22 15:09, pirms 16 gadiem
Pareizi dara, nav ko atbalstīt par nodokļu maksātāju naudu. Klubiem jāmaksā saviem spēlētājiem nauda, ko tie iegūst no biļešu pārdošanas un citiem naudas iegūšanas veidiem, nevis no domes dotācijām. Sports ir bizness.

 +13 [+] [-]

, 2009-01-22 15:09, pirms 16 gadiem
Un pareizi ir. Profesionaals klubs lai uztur sevi pats no iipashnieku un sponsoru liidzekljiem. Valsts un pilseeta lai izmaksaa kaadu preemiju par sasniegumiem (ja ir), finansee sporta baazes, kuras cita starpaa izmantos arii shie klubi, un tamliidziigi.

Varbuut iemaaciisies taupiigaak saimniekot, nepaarmaksaat leciigaam pseidozvaigzneem un maarketingam pieveersties, lai vairaak skanoshaa no faniem un sponsoriem ienaak.

 +11 [+] [-]

, 2009-01-22 15:09, pirms 16 gadiem
iestrādātas 50 štukas, ja dalām uz visiem, tad tāds nieks vien ir!
Bet SA publicētie cipari gan bija iespaidīgi, itsevišķi Grafam!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:10, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: Pareizi dara, nav ko atbalstīt par nodokļu maksātāju naudu. Klubiem jāmaksā saviem spēlētājiem nauda, ko tie iegūst no biļešu pārdošanas un citiem naudas iegūšanas veidiem, nevis no domes dotācijām. Sports ir bizness.
sports ir ARĪ bizness!
Sports ir tas ar ko Latvijas vardu nes pasaulee, tapec tas ir jaatbalsta no LV domes puses!

 +10 [+] [-]

, 2009-01-22 15:10, pirms 16 gadiem
ZAGLJI !!!! SPORTS VAIRS LATVIJAA NEBUS !!!! UN TAD NEKAA NEBUS

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:11, pirms 16 gadiem
pilnīgi IDIOTI!!! nav vārdu vnk...
kuras tad būtu tās jomas,kam vairāk vajadzīga nauda???
kas nes Latvijas vārdu pasaulē??? sportisti...
dusma parauj vnk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-22 15:11, pirms 16 gadiem
Par PĀRMAKSĀTAJIEM: SA ir visas atbildes par katru pārmaksāto!

  +9 [+] [-]

, 2009-01-22 15:11, pirms 16 gadiem
Taa jau sports ir vieniigais, kas mani dzimtenee pricee, un tas arii pamazaam saak brukt....

 +11 [+] [-]

, 2009-01-22 15:11, pirms 16 gadiem
Varbūt vāc naudu Šlēgelmilham?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:12, pirms 16 gadiem
zaabaks8 rakstīja: Es apsveru iespēju uzlaist gaisā domi
tas vairs neko nedos, jo naudas jau vairs nav enīvei.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-22 15:12, pirms 16 gadiem
Priekš Dinamo tas tikai tāds piliens jūrā, bet basketbolistiem gan būs sāpīgi, ņemot vērā, ka arī citi sponsori iet mazumā.

Par Hossu es negribētu piekrist SA, ka būtu pārmaksāts. Tik apmēram arī maksā šādas klases spēlētājs, krievi solīja pat vēl vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-01-22 15:13, pirms 16 gadiem
Par ko sliktaaks ir tas pats S.Valters par Skeeli???? Par Hosu es nepiekritu,ja gribam redzeet ridziniekus playofos tad taadi meistari mums vajadziigi!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:13, pirms 16 gadiem
un vispār tad labāk atbalstīt dakāru,kurā piedālās labi,ja 8 mūsējie sportisti? vai tomēr komandas,kur mūsējie attīsta sevi i fiziski, i skatītājiem prieks!

  +8 [+] [-]

, 2009-01-22 15:13, pirms 16 gadiem
kas tas par virsrakstu " apsver iespeeju neatbalstiit...",itkaa veel buut ceriiba... bet pirmajaa teikumaa jau raksta,ka viss jau ir nolemts....tad taa arii uzreiz buutu rakstijushi!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:13, pirms 16 gadiem
Rokas nost no Dinamo! Par parejiem tik traki sirds nesapetu, jo hokitis patreiz ir vienigais, ko ir verts skatities no visa ta, kas ir shaja saraksta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:14, pirms 16 gadiem
Jā un tagad sportam arī nē ... liekuļi

 +11 [+] [-]

, 2009-01-22 15:14, pirms 16 gadiem
gico rakstīja: sports ir ARĪ bizness!
Sports ir tas ar ko Latvijas vardu nes pasaulee, tapec tas ir jaatbalsta no LV domes puses!
Rīgas prostitūtas arī nes Latvijas vārdu pasaulē, iespējams pat "labāk" nekā sports. Varbūt domei jāsāk dotēt prostitūcija?

 +10 [+] [-]

, 2009-01-22 15:15, pirms 16 gadiem
principā profesionālie klubi ir privāti un tas ir biznesa projekts.
un nav tur mana nodokļu maksātāja nauda jāliek iekšā!
pievienojos tiem, kas uzskata, ka sporta atbalstīšana kā tāda ir svarīga un ar visām četrām esmu par, tikai..
..tas jādara bērnu un jauniešu līmenī.
nevis jābaro klubi, kuriem tas ir bizness.
punkts.

 +18 [+] [-]

, 2009-01-22 15:16, pirms 16 gadiem
Bet par mistiskā Slēpošanas Kluba ''Rīga'' neatbalstīšanu nekur nav dzirdēts...
Laikam patiešām 2018. gada Olimpiādē būs medaļas...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:16, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Tu esi tāds stulbenis....Par biļešu ienākumiem var nosegt tikai pliko arēnas īri, un noorganizēšanu!!!!!!
Kas tad par mūsu nodokļiem ir jāatbalsta? Varbūt citiem tās citas jomas ir po.uj, citiem varbūt sports ir svarīgāks par visu
Tad lai paceļ cenu biļetēm. Un tad redzēs vai fani ir gatavi maksāt par to ko redz laukumā no spēlētājiem, kam algu maksā klubs? Nevajag dzīvot pāri saviem līdzekļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:17, pirms 16 gadiem
gacha90 rakstīja: kas nes Latvijas vārdu pasaulē??? sportisti...
Par kuriem muusu sportistiem vispaar var teikt, ka tie nesushi Latvijas vaardu pasaulee, ka uzreiz vinjus atpaziist un asociee ar Latviju? Amerikaa Irbe, Ozolinjsh, Biedrinjsh. Par shiem noteikti zinu. Pasaulee - nu mosh Gulbis vai kaads liidziigs. Kursh veel?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:17, pirms 16 gadiem
kkur nauda ir jaiegulda,savadak pashi izteres kkados meslos kas nevienam neintreses

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:18, pirms 16 gadiem
Atstājiet tač kaut vai ASK Rīga, kuriem klājas visgrūtāk!!! Vismaz kkāds prieks arī bezdarbniekiem.

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:18, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Parādiet kaut vienu pilsētu, kurā ir kāds klubs kautcik profesionāls, kuram pilsētas pašvaldība nedotu naudu?
Labaak paraadi, kur tad dod? Vai arii vismaz tik lielu procentu no budzheta kaa pie mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:19, pirms 16 gadiem
Fucke all ya rakstīja: tada gadijumaa cik tad sporta avize grafam bija alga Juri$$$,???
~150k

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:20, pirms 16 gadiem
Nu ļoti forši... Sportam ir jābūt!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-22 15:20, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: Rīgas prostitūtas arī nes Latvijas vārdu pasaulē, iespējams pat "labāk" nekā sports. Varbūt domei jāsāk dotēt prostitūcija?
tas jau bus interesu konflikts. Sevi tacu nevar dotet par domes lidzekliem!!!!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-22 15:20, pirms 16 gadiem
Un ļoti labi. Atbalstu.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:21, pirms 16 gadiem
Lords rakstīja: principā profesionālie klubi ir privāti un tas ir biznesa projekts.
un nav tur mana nodokļu maksātāja nauda jāliek iekšā!
pievienojos tiem, kas uzskata, ka sporta atbalstīšana kā tāda ir svarīga un ar visām četrām esmu par, tikai..
..tas jādara bērnu un jauniešu līmenī.
nevis jābaro klubi, kuriem tas ir bizness.
punkts.
Pilnībā piekrītu, ka no nodokļu maksātāju naudas ir tikai un vienīgi jāatbalsta jauniešu sports vai arī lietas, kas dod vienādas iespējas visiem iedzīvotājiem nodarboties ar sportu - piemēram riteņbraukšanas celīņi, skeitparki, basketbola grozi parkos utt, kas ļauj nodarboties par velti ar sportu veselām ģimenēm.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-22 15:21, pirms 16 gadiem
resniem kunģiem pietruka gaļa pie zupas?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-22 15:21, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: Rīgas prostitūtas arī nes Latvijas vārdu pasaulē, iespējams pat "labāk" nekā sports. Varbūt domei jāsāk dotēt prostitūcija?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:21, pirms 16 gadiem
Batigola!

Nepārdzīvo, ka smējās par tevis teikto, vabūt tu nebiji norādījis avotu un tapēc neviens tev neticēja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:22, pirms 16 gadiem
Sametamies ;

  +7 [+] [-]

, 2009-01-22 15:23, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Par kuriem muusu sportistiem vispaar var teikt, ka tie nesushi Latvijas vaardu pasaulee, ka uzreiz vinjus atpaziist un asociee ar Latviju? Amerikaa Irbe, Ozolinjsh, Biedrinjsh. Par shiem noteikti zinu. Pasaulee - nu mosh Gulbis vai kaads liidziigs. Kursh veel?
tiem obligāti nav jābūt individuāliem spēlētājiem...
kautvai Eiropas līmenī ASK, Barons...
Dinamo aptver visu Krieviju, Kazahstānu...
tāpat TTT spēlēšana Eirolīgā veicina Latvijas atpazīstamību...

 +11 [+] [-]

, 2009-01-22 15:23, pirms 16 gadiem
Rīgas domei gan jau ka noskatīts kāds jauns dienesta auto!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-22 15:24, pirms 16 gadiem
Cūku bars!!! Tagad atņems vienīgo kas vēl ir palicis - sportu. Dauņi bļat. Jāņem un jāuzspridzina tas būvlaukums, kur ceļ to bibliotēku. Tērē naudu visādās nevajadzīgās greznībās un tagad piegriež skābekli sportam... Nožēlojami.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:24, pirms 16 gadiem
Lokomatives Stadions is Dead rakstīja: Par ko sliktaaks ir tas pats S.Valters par Skeeli???? Par Hosu es nepiekritu,ja gribam redzeet ridziniekus playofos tad taadi meistari mums vajadziigi!
daudz sliktāks. bet hosa saņem tikpat cik elisons un hartigans kopā. nav jau teikts, ka ir slikti, ka viņi te spēlē. a valters vispār - no comment.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:25, pirms 16 gadiem
Kamazist

Ir info, kuru pieņemu un ir info kuru laižu gar ausīm(neticu)!
Patika šajā SA, ka Jurisons bija apzvanījis visu LBL trenerus un apvaicājies par sezonu un sastāviem, bet VV nav varējis sazvanīt (interesanti kāpēc?)

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:25, pirms 16 gadiem
tas jau bija zināms un Baronam tas neskādēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:25, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu bļin tā ir visur, nejau no biļetēm klubi pelna...kā tu tādas lietas vari nesaprast...Uz Dinamo pienākot pilnai arēnai, tas ir 12 000 cilvēku, tikai tad var nosegt pilnībā šīs spēles noorganizēšanu, vēl nedaudz kautkas tur peļņā atlec, bet praktiski nekas....To teica, pats KOZIOLS !!
Arēnā īre laikam uz stundu bija 10 000, tas bija sen, kautkad pirms 2 gadi man liekas toreiz vienā raidījumā stāstīja , + vēl ledus jālej tam visam klāt, visa noorganizēšana ar gaismām utt.... Parēķini izmaksas...
Zonne teica, ka tajā gadā kad Barons pacēla titulu lv, tad viņa viena spēle arēnā bleķoja 3000 ls!! vienalga vai tur spēlēja rīdzene vai kas!
ok tagad stabili dārgāk- un uz hokeju ar protams vairāk!

un arī fakts tāds ka no nabaga jau nenems to ko nevar maksāt ! tapeč no rd plēš stabil iviarāk !

kaut vai olimpiskajā ask par zāles īri maksā vienu cenu, bet teiksim florbola klubs viens maksā citu cenu( tas no droša avota ir)

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:26, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: Rīgas prostitūtas arī nes Latvijas vārdu pasaulē, iespējams pat "labāk" nekā sports. Varbūt domei jāsāk dotēt prostitūcija?
šis pac labakais

  +4 [+] [-]

, 2009-01-22 15:26, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Par kuriem muusu sportistiem vispaar var teikt, ka tie nesushi Latvijas vaardu pasaulee, ka uzreiz vinjus atpaziist un asociee ar Latviju? Amerikaa Irbe, Ozolinjsh, Biedrinjsh. Par shiem noteikti zinu. Pasaulee - nu mosh Gulbis vai kaads liidziigs. Kursh veel?
Balderis, Ulja, Valters, Strombergs, Bricis, Maluhins, Latvijas futbola, hokeja,basketbola izlases, Minins, Prusis,brali Dukuri, Vasilevskis, ka jebkurs sportists!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:27, pirms 16 gadiem
Pilnīgi pareizi.Jāatbalsta bērnu-jaunatnes sports,nevis profesionāli bumbotāju un pa reni šļucēji!Lai bumbo un šļūc par savu naudu,nevis manējo!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:27, pirms 16 gadiem
gacha90 rakstīja: tiem obligāti nav jābūt individuāliem spēlētājiem...
kautvai Eiropas līmenī ASK, Barons...
Dinamo aptver visu Krieviju, Kazahstānu...
tāpat TTT spēlēšana Eirolīgā veicina Latvijas atpazīstamību...
Diez vai Latvijai Krievijaa kaada iipasha papildus atpaziistamiiba veel vajadziiga bet nu labi, kopeejo domu sapratu. Jautaajums ir par to, ka es to atpaziistamiibu stipri apshaubu.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:28, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Tu esi tāds stulbenis....Par biļešu ienākumiem var nosegt tikai pliko arēnas īri, un noorganizēšanu!!!!!!
Kas tad par mūsu nodokļiem ir jāatbalsta? Varbūt citiem tās citas jomas ir po.uj, citiem varbūt sports ir svarīgāks par visu
Varbūt ka tomēr atbalsts jaunajiem vecākiem, bērnudārzi, skolas utt. ir daudz svarīgākas jomas??? Profesionāls sports, it sevišķi tik komercionālos sporta veidos kā basketbols un hokejs, nu galīgi domei nav jābūt starp prioritātem kur grūst naudu krīzes laikā.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:28, pirms 16 gadiem
Jā nu vispar,
Latvija ta ciena sportu,bet pat nevar naudu iedot.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:28, pirms 16 gadiem
Tauta! Ko pashvaldiibas un valsts var dot, ja naudas ta nav? Iedomaajaties ko juus dariitu taadaa situaacija! Un protams, ka sheit lielaakaa dalja breec par to ka nedos valsts naudu, jo sheit salasiijushies sporta draugi, kuriem citas jomas kaa jaunu areenu celtnieciiba neinterese, nemaz nepadomaajot, ka svarigas ir arii citas jomas, citaam sabiedriibas grupaam! Katrs jau to dekjiiti velk uz savu pusi! Ja valsts nevar atbalstit Latvijas radio, tad kur lai rauj to naudu klubiem???

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:28, pirms 16 gadiem
šitie sportistu izcenojumi bija pēdējā šīsnedēļas Sporta avīzē???? būtu jāiečeko

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:29, pirms 16 gadiem
autors patieshaam zina ko raksta? manuprat dinamo ir akciju sabiedriba un vispaar ljoti privaats klubs..man liekas ka vinji no domes neko nesanjem.. vismaz shosezon ..nezinu kaadi bija naakotnes plaani

  +6 [+] [-]

, 2009-01-22 15:30, pirms 16 gadiem
Marty82 rakstīja: Varbūt ka tomēr atbalsts jaunajiem vecākiem, bērnudārzi, skolas utt. ir daudz svarīgākas jomas??? Profesionāls sports, it sevišķi tik komercionālos sporta veidos kā basketbols un hokejs, nu galīgi domei nav jābūt starp prioritātem kur grūst naudu krīzes laikā.
par šo piekrītu! jo pēc gadiem 10 var būt tā ka nebūs neviena latviešu sportista ko atbalstīt, jo krīzes apstākļos daudzi vecāki nevar savas atvases sūtīt sportos utt! tapēc prātīgāk kā jau VV teica ir sakārtot sistēmu nevis stutēt augšu, bet pamats sapuvis!

mājas būvēšanas princips
bet nu ne jau man te spriest! mums jau bBirks ir eksperts šajās lietās!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-22 15:30, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: klubi nes to Rīgas vārdu pasaulē...cilvēki tikai redzot šo klubu vispār uzzin kas tā Rīga tāda...un ,moš izdomā ar ģimeni atlaist paskatīties , kā ta še ir !
Nee, nee nee - es nebiju domaajis Latviju, es globaalaak. Profesionaalie klubi aarzemees. Viss no privaatajiem liidzekliem - pilseeta labi ja zemi stadionam iedod. To, ka Latvijaa sportaa un ne tikai tur daudz kas ir shkjeersaam, man vari nestaastiit.

Par citeeto argumentu - way too long a shot. Nedomaaju, ka peec tevis aprakstiitaa scenaarija daudzi tuuristi sheit ieradushies. Ja tu buutu miljonaars, tu naakajamaas briivdienaas brauktu uz Mudostaanu, jo tikko butu uzzinaajis, ka turienes futbola klubs kaut kaadus pretiniekus vinneejis?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:31, pirms 16 gadiem
Nez,vai lieldienās kartona olas arī vairs nebūs par piecām štukām? un ziemassvētkos egle? un rīgas svētkos kādas desmit štukas par kārtējo gaismas dārzu ar vecām dekorācijām...

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:31, pirms 16 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: autors patieshaam zina ko raksta? manuprat dinamo ir akciju sabiedriba un vispaar ljoti privaats klubs..man liekas ka vinji no domes neko nesanjem.. vismaz shosezon ..nezinu kaadi bija naakotnes plaani
izlasi rakstu- ir tiekts ka netiks atbalstīts- RD nevis tiks pārtraukts atbalstīt!
pārtrauks atbalstīt visus citus! un vispār nevienu vairs neatbalstīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:32, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Vo vo , par to es arī tieši te vienam cenšos ieskaidrot !! Vismaz vēl kāds to sarpot!
viss jau ir jauki! bet šajā krīzes laikā ir galvenais nodrošināties lai ir ko atbalstīt pēc 10-20 gadiem, ja nebūs jaunatnes kura sproto , tad pēc 20 gadiem tu atbalstīsi Nigērijas un Rumānijas invāzistus!negribu te apvainot kādu tautu bet tā būs!

kas ir krīzē galvenais- domāt par to kā nākotnē uzplaukt, nevis to kā šodien spīdēt!! tā ir lielākā Latvijas problēma0- ir jāatista nevis jāaizlāpa caurumi!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-22 15:33, pirms 16 gadiem
Finansejums jatstai Dinamo kas cinas kautkur

Baronam gana daudz sponsori

ASK lai pamekle sponsorus

VEF lai biki iedod naudu, jo tur ir jauni basketbolisti, lai klubs neizjuuk

TTT vaidzetu ar pamekleet kadu sponsoru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-22 15:35, pirms 16 gadiem
sametam pa latiņam, sanāks Hosam ko amaksāt par vienu spēli

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:35, pirms 16 gadiem
Krīzes laikā ir j'domā par to kā investēt nākotnes vērtībās, nevis šodienas spīdumā! No krīzes tikt laukā vajag ar perspektīvu rītdienai, nevis ar to ka šodien redz ēdīsim restorānā, bet rītā vairs nebūs ko ēst! labāk aiziet uz veikalu un ēst nedēļām!

tas tā tēlaini izsakoties!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:35, pirms 16 gadiem
gacha90 rakstīja: tiem obligāti nav jābūt individuāliem spēlētājiem...
kautvai Eiropas līmenī ASK, Barons...
Dinamo aptver visu Krieviju, Kazahstānu...
tāpat TTT spēlēšana Eirolīgā veicina Latvijas atpazīstamību...
Nezinu vai kāds Eiropā īpaši pievēršs uzmanību tam, ka ASK vai Barons spēlē Eiropas kausos. Tā pat man arī īpaši neinteresē izcelsmes valsts kādam klubam ar kuru spēlē ASK Rīgā. Sofijas Lukoil no Bulgārijas - Nu Un ?

Lūk, uzspridzini Uzvaras pieminekli Uzvaras pārkā un visai pasaulei Latvijas vārds būs momentā daudz labāk zināms nekā viss mūsu sports ir kopā paveicis pa neatkarības gadiem.

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:37, pirms 16 gadiem
protams pasaulē arī domes neatbalsta un valsts točna nē. Jo ytas ir biznes dažiem izpriesa un sava veida izrādīšanās.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:37, pirms 16 gadiem
Es Domaaju ka dinamo ir pelnijushi vairaak atbalstu no domes

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:38, pirms 16 gadiem
kazha6 rakstīja: Kādā sakarā Hosa ir "pārmaksāts"??? Manuprāt, savu algu atstrādā laukumā. Par Šķēli drošvien varētu piekrist.
Un vēl jautājums, taisnība, taču, ka pašlaik Rīgas Dome neatbalsta Dinamo? Bija tāds plāns nākamgad?
Hosa saņem sezonā 700000 latus un ir par 5 rezultativitātes punktiem vairāk nekā Hartiganam un Elisonam, bet Hartigana un Elisona alga kopā pārsniedz knapi 700000 latus. Tāpēc daudziem šķiet, ka Hosa ir pārmaksāts

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:38, pirms 16 gadiem
Protams, ka jāpārtrauc finansēt, jābeidz, tak vienreiz šis farss, labāk bērnus skolā nodrošināt ar brīvpusdienām, sakārtot infrastruktūru tā lai jauniešiem, bērniem un galvenokārt maznodrošinātajiem būtu iespēja normāli sportot. Kāda jēga no finansēšanas, ja tas nedod nekādu taustāmu efektu, truli 3. šķiras USA viesspēlētāji bumbo un pelna naudu saviem simts brāļiem un māsām...par mūsu nodokļiem, kā arī, lai Latvijas stāri varētu braukāt ar pēdējā kaluma mašīnītēm un pie klubiem mētāt tā atslēgas. Ir citi porta veidi, kā piem. BMX, ko varētu attīstīt, kā arī naudu atdodu mūsu pašu sporta skolām, kādā stāvoklī ir dažas Rīgas skolas....Ja grib sportot labā līmenī, nevajag 22000 Ls mēnesī...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:38, pirms 16 gadiem
Papenheims rakstīja: Nezinu vai kāds Eiropā īpaši pievēršs uzmanību tam, ka ASK vai Barons spēlē Eiropas kausos. Tā pat man arī īpaši neinteresē izcelsmes valsts kādam klubam ar kuru spēlē ASK Rīgā. Sofijas Lukoil no Bulgārijas - Nu Un ?
Cilveek, es nezinu kas tu esi, bet visam tevis te komenteetajam 100% piekriitu...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:39, pirms 16 gadiem
"..un šī saraksta galvgalī tika nosaukti hokejists Marsels Hosa un basketbolists Armands Šķēle. Telefonsarunā ziņo Māris Noviks..."

laikam steidzās. nākamā bija Ieva Kubliņa.

nav iebildumu ja vismaz daļa summas aiziet bērnu sportam, sporta skolām

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:42, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Es Domaaju ka dinamo ir pelnijushi vairaak atbalstu no domes
neko viņa nav pelnijuši, jo normālās valstis valsts un pašvaldības proporcianāli tik daudz profesionālus klubus neatbalst!!@!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:42, pirms 16 gadiem
SweetDude rakstīja: Sports un tam līdzi jušana ir svarīga mana dzīves sastāvdaļa, ja tā nebūs, būs jāaizpilda savs laiciņš kā citādi, piemēram zogot, demolējot un slepkavojot...
nesmīdini tautu! atradies te lielais demolētājs! protams sports svarīgs, bet reāli vajag investēt ar bērnos lai viņi par tādiem nekļūst un lai viņiem ir ko darīt, nevis la iteiksim Roudss var uzbumbot latvijā! es ar esmu totāli par to la ibūtu augsts līmenis lbl utt bet ne šajos kržies apstākļos!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:43, pirms 16 gadiem
SweetDude rakstīja: Sports un tam līdzi jušana ir svarīga mana dzīves sastāvdaļa, ja tā nebūs, būs jāaizpilda savs laiciņš kā citādi, piemēram zogot, demolējot un slepkavojot...
Tu uzskati, ka jaafano tikai par mineetajaam komandaam un tikai tad, ja taam ir finanseejums no domes? Sports nekur nepazudiis. Fanosi par to, kas buus, vai veel labaak - iesi aaraa un pats vairaak sportosi. Aa nu jaa, nav jau kur - dome visu naudu profiishiem iegruuda, nevis dazhus visiem pieejamus sporta laukumus iekaartoja.

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:44, pirms 16 gadiem
Rokets rakstīja: Protams, ka jāpārtrauc finansēt, jābeidz, tak vienreiz šis farss, labāk bērnus skolā nodrošināt ar brīvpusdienām, sakārtot infrastruktūru tā lai jauniešiem, bērniem un galvenokārt maznodrošinātajiem būtu iespēja normāli sportot. Kāda jēga no finansēšanas, ja tas nedod nekādu taustāmu efektu, truli 3. šķiras USA viesspēlētāji bumbo un pelna naudu saviem simts brāļiem un māsām...par mūsu nodokļiem, kā arī, lai Latvijas stāri varētu braukāt ar pēdējā kaluma mašīnītēm un pie klubiem mētāt tā atslēgas. Ir citi porta veidi, kā piem. BMX, ko varētu attīstīt, kā arī naudu atdodu mūsu pašu sporta skolām, kādā stāvoklī ir dažas Rīgas skolas....Ja grib sportot labā līmenī, nevajag 22000 Ls mēnesī...
nu un ko tu neteiksi, viss javelta tak hokejam

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:44, pirms 16 gadiem
jojo rakstīja: neko viņa nav pelnijuši, jo normālās valstis valsts un pašvaldības proporcianāli tik daudz profesionālus klubus neatbalst!!@!
tieši tā! kapēc mums sponsorēt Viestura un iteras biznesa projektu? cik pēc tam no viņu ienākumiem atleks domei? necik!!! slava? slava ir laba lieta, bet ja tev pēc 10 gadiem nebūs kas vispār spēle hokeju tad redzēsim kas ir kas!

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:45, pirms 16 gadiem
lai atbalsta jaunatni, klubi gan atradiis citus sponsorus ja gribes

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:45, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Bet tas tak viss nāk atpakaļ ar laiku. divi vārdi - ATPAZĪSTAMĪBA PASAULĒ !!!!!!!
Kas tev nāks atpakaļ??? No tās atpazīstamības kā dažas komandas bumbojās no kaut kādas banānu valsts Lavijas šeit nesāks plūst kaudzēm tūristu. Cik daudz cilvēku no Latvijas ir bijuši tūrismā piemēram Lihtenšteinā, Azarbaidžānā, Armēnijā u.c. mazajās valstīs ar kurām ir spēlēts piemēram futbols. Atļaušos minēt, ka nekāds lielais tūristu daudzums nebūs šadā veidā piesaistīts.

Savukārt ja mums nebūs bērnu un iespēju viņu attīstībai, tad gan valsts izmirs un sports līdz ar to.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:45, pirms 16 gadiem
SweetDude rakstīja: Sports un tam līdzi jušana ir svarīga mana dzīves sastāvdaļa, ja tā nebūs, būs jāaizpilda savs laiciņš kā citādi, piemēram zogot, demolējot un slepkavojot...
Laiku vari aizpildīt, ne tikai zogot, demolējot, bet lasīt grāmatas attīstīt sevi intelektuāli utt..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:45, pirms 16 gadiem
vajag ieguldīt jaunatnes sportā lai pēc 20 gadiem mums ir 10 tādi biedriņi, kuri 17 gados jau vinē eiropas kausu! tad būs slava! lai mums ir tāda serbu jauno talantu skola! vot tā būs slava, nevis ka kāds leģionārs iedankojis!
visu vajag ar mēru! nevar rīga atļauties divus superklubus! nu nevar!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:45, pirms 16 gadiem
jojo rakstīja: neko viņa nav pelnijuši, jo normālās valstis valsts un pašvaldības proporcianāli tik daudz profesionālus klubus neatbalst!!@!
tur vismazs ir kautkads liimenis un tur ir nakotne, neka basi, kur letini izgazas uleb kausa

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:45, pirms 16 gadiem
strops rakstīja: Pilnīgi pareizi.Jāatbalsta bērnu-jaunatnes sports,nevis profesionāli bumbotāju un pa reni šļucēji!Lai bumbo un šļūc par savu naudu,nevis manējo!!!
Tas it ka butu pareiz, ja nebutu tik naivi.....Realitate ir ta, ka valsts un pasvaldibas praktiski ne s.....a neatbalsta bernu un jauniesu sportu.

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:46, pirms 16 gadiem
O, sports,tu miers...

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:46, pirms 16 gadiem
Daniel rakstīja: "..un šī saraksta galvgalī tika nosaukti hokejists Marsels Hosa un basketbolists Armands Šķēle. Telefonsarunā ziņo Māris Noviks..."

laikam steidzās. nākamā bija Ieva Kubliņa.

nav iebildumu ja vismaz daļa summas aiziet bērnu sportam, sporta skolām
kublina spele nu jau chehijaaa

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:47, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: tur vismazs ir kautkads liimenis un tur ir nakotne, neka basi, kur letini izgazas uleb kausa
parto, ko Latvijas klubi basketa sasnieguši eiropā ar ierobežotiem līdzekļiem es tev varētu parauglekciju nolasīt!
vēlies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:48, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu jā, bet piemēram, pirms cik tur tiem gadiem Valda Valtera u nēģeriem...
un krištopāna skola ar tika izsaimniekota! bija parādos līdz ausīm! šēnhofs ar savām attiecībām domē saglāba! Šēnis ar nav zelts, bet kaut ko vismaz izdarīja!

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:48, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: parto, ko Latvijas klubi sasnieguši eiropā ar ierobežotiem līdzekļiem es tev varētu parauglekciju nolasīt!
vēlies?
nu nu, domes lidzekli jau tur bija vai tad ne

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:49, pirms 16 gadiem
Meerkakji, grib atnemt paaedeeo prieku mums! Cerams, ka Dinamo deelj taa nepazudiis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 15:50, pirms 16 gadiem
Nu, ja taa veesu praatu padomaa...( Un ja RD sanjem vai plaanoja sanjemt naudu no domes) Nevajag dot nodoklju maxaataaju naudu profesionaaliem klubiem. Tas tomeer ir bizness RD klubam. Ja Riigas dome neredz atdevi no ieguldiitaas naudas, tad nav jeegas ar to svaidiities. Riigas domei ir izdeviigi, ja vinjas vaards skan bijushajaa Padomijaa, bet taapeec jau nav jaamaxaa - klubu tachu tik un taa sauc "Dinamo Riiga". Nedomaaju, ka RD mainiis nosaukumu, ja Varakljaanu pashvaldiiba pieshkjirs Ls50,000.
Vai Hossa paarmaksaats? To redzees sezonas beigaas - ja klubs baigos paraados buus un netiks play-offos, tad, iespeejams, paarmaksaats.
Ja RD finansiaali buus izdziivojushi un tikushi play-offos (99.5% tas buus!!), tad neatkariigi no taa, cik izmaksaa Hossa, biznesa plaans buus paarpildiits. Un to, cik daudz no Hossas iemaaacaas Latvijas speeleetaaji, nevar apreekjinaat naudas izteiksmee.
Ja neveelas paliidzeet, tad nevajag. Galvenais lai NETRAUCEE!

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:50, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: tur vismazs ir kautkads liimenis un tur ir nakotne, neka basi, kur letini izgazas uleb kausa
Tu saki viss hokejam, bet pasaki, kāda tur ir nākotne, Krievija jau ir sabrukuma priekšā finansiālā ziņā, varbūt tāds KHL nemaz nebūs drīz...kā arī, cik jaunie letiņu puikas spēlē Dinamo, vai Dinamo sistēmā ir attīstīta jauniešu komandu struktūra, kur mazie puikas var trenēties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:51, pirms 16 gadiem
nu ko, pēdējais laiks jelovajai armijai parādīt, ka tā ir vienā dura.. atvainojos, dūre, un samest mīļotajam klubam naudu! Turku Galatasaray fanu klubs "ultras Aslan", piemēram, spēja izvilkt komandu no bankrota, savācot ziedojumos un atribūtiku tirgojot, dažu labu miljonu. Uz priekšu, rolandi!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:51, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: nu nu, domes lidzekli jau tur bija vai tad ne
nu neiet runa par to vai bija via ne! bet nekādi dižie ar nebija! un tu pirmkārt teici ka neko nesasniedza! ui un kā vēl sasniedza! un kā vēl!

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:51, pirms 16 gadiem
iespējams grautiņa rezultāti ;/

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:52, pirms 16 gadiem
iisteniibaa jau nav gan nekas trak, jo Latvijaa ir daudz lielaaki suudi kuriem vajag naudu. nesaku ka man sports neinteresē, bet priekšroka tomēr jādod primārajam, lai cilvēkiem ir ko ēst.. Tālāk var runāt par sportu un visu pārējo!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:53, pirms 16 gadiem
Koks ar diviem galiem. No vienas puses žēl, no otras puses es negribu lai Šķēlem maksā no rīdzinieku kabatas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:54, pirms 16 gadiem
SweetDude rakstīja: Ir jānošķir divas lietas, es piekrītu viedoklim ka liela daļa sportistu algu ir vienkārši nesamērīgi augstas un šajā gadījumā ir jābūt kaut kādai struktūrai kam dot, cik daudz un kādiem mērķiem, bet neatbalstīt nevienu klubu kopumā tas, manuprāt, būtu degradējoši visai nācijai...
atbalstīt vajag! BĒEEET ir jāsāk ar apakšu- jāsakārto apakša- jaunieši! un tad var , kad sistēma darbojas, tad var raut vaļā! nu nav normāli, ka teiksim komandai jauniešu knapi jāsavelk gali un nevar spēlēt un trenēties, bet redz Rīgas dome dod simtus štukas baronam or ask!

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:55, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Kādā sakarā valstij būtu Latvijas radio jāatbalsta? tas radio nes Latvijas vārdu kautkādā mērā pasaulē ? nē nenes...A klubi ta to dara....
Latvijas radio ir NACIONĀLAIS (ceru, ka tu saproti šo vārdu) radiouzņēmums, kas informē par notikumiem valstī, jaunajiem likuma grozījumiem utt. Es arī ļoti apšaubu tavu argumentu par to,ka sporta līdzjutēji ir gandrīz lielākie tūristi, nu jā viņi atbrauc atbalstīt savas komandas, jo augstākā līmenī spēlē komanda jo vairāk cilvēku brauc, bet ja tu gribi teikt, ka kāda ģimene ieraudzīja ka Uleb'ā spēlē kaut kāda ASK Rīga un nodomāja:" O, Rīga, nekad nebiju dzirdējis, vasarā jāaizbrauc paskatīties kas tā tāda ir" tad tu rūgti maldies Kā tika pieminēts jau iepriekš, sekstūrisms Latvijai ir piesaistījis DAUDZ reizes vairāk tūristu nekā sportisti.
P.S. Atpazīstamība nepalīdz uzcelt bērnudārzus, skolas un slimnīcas.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:55, pirms 16 gadiem
Rokets rakstīja: Tu saki viss hokejam, bet pasaki, kāda tur ir nākotne, Krievija jau ir sabrukuma priekšā finansiālā ziņā, varbūt tāds KHL nemaz nebūs drīz...kā arī, cik jaunie letiņu puikas spēlē Dinamo, vai Dinamo sistēmā ir attīstīta jauniešu komandu struktūra, kur mazie puikas var trenēties?
Veciiit hokejs krievija buuus un paliks un KHL nepazudis, lai kadi tur lidzekli buutu, tur nav iejaukta politika, un sponsori tai ligai buus, a par jaunatni tev teikshu ta ka ir Hokeja skola Lushi kur ir dazadu vecuma grupas un vini ir apaksha zem Dinamo!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 15:55, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: atbrauks varbūt 100 cilvēki..bet ja tie klubi nenestu to vārdu ārpus Latvijas, tad te nebrauktu vispār tie simts kautvai...
Un tagad padomaasim - vai ar 100 tuuristu atbraukshanu (njemot veeraa, cik te katrs atstaaj $$ un kaa uzvedas - mosh tie ir britu churaataaji?) esam ieguvushi adekvaatu atdevi klubaa ieguldiitajai naudai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 15:56, pirms 16 gadiem
Verso rakstīja: Daudzi te runā jāiegulda citās jomās, skolās utt. Varu pateikt, ka tas NEKAD nenotiks, ja pie valdības stūres būs tādi, kas to naudu bāž sev kabatā. Padomājiet loģiski, ja dome vairs neatbalstīs sportu, kur jau tā ieguldītās summas bij smieklīgas, tad nu viņi būs tik devīgi un šajos apstākļos grūdīs naudu, lai tik skolā bērniņi varētu normāli mācīties vai vecs tantuks tiktu pirmklasīgi aprūpēts slimnīcā... šī krīze ir tikai kā labs aizbildinājums, ka mums nepietiek tam, tam, tai pat laikā nekas jau nemainās un viss tiek grābts savās kabatās
Tev ir visas iespējas iet politikā un mainīt šo pastāvošo iekārtu, tāpat, ka visiem Latvijas pilsoņiem...Un ar savu darbu garantēt sporta skolām naudu, un pensionāriem pirmklasīgu veselības aprūpi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-01-22 15:57, pirms 16 gadiem
Ja skeles algu un valtera vaidzetu samazinaat uz pusi, neko vini neradaa galiiigi, kalve un berzinsh spele daudz labaaak par viniem un sanem mazaaak

     [+] [-]

, 2009-01-22 15:58, pirms 16 gadiem
Un vispār es domaju, ka jau sen, to naudu kuru valsts un dome ieguldīja lielajos klubos, vajadzēja ieguldīt jaunu sporta bāžu celtniecībā un jaunatnes sporta sistēmas sakārtošanā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:00, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Jā ir...protams nejau zem nosaukuma dinamo....bet tas viss ir zem Rīga 2000 piramīdas......Jo Rīga 2000 tak ir fārmklubs Dinamo.....Rīgai 2000 jau ir apakšā sava jaunatnes sistēmiņa....
Ja ir, tad tas ir super!Paldies par info, jo līdz šim nebiju par to informēts Zināju tikai, ka Dinamo fārmklubs ir Rīga 2000.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-22 16:01, pirms 16 gadiem
Teikšu ļoti nepopulāru lietu - cilvēkus masveidā atlaiž no darba, drīz trūks naudas pat bezdarbniekun pabalstiem, tādēļ atļaušos uzskatīt, ka valstij un pašvaldīm būtu maksimāli jāsamzina visu izklaides pasākumu un sporta pasākumu un komandu atbalstīšana, to novirsot sociālo jautājumu risināšanai.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:02, pirms 16 gadiem
Ja Skele ir baigais Stars kapecs neviens negrib arzemes vinu

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:02, pirms 16 gadiem
nu, kas ira? Dinārbrieži jau reģistrē kontu bankā un telefonu latelkomā, komandas glābšanai ar godi un sirdi?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:02, pirms 16 gadiem
Domes prioritāte ir atbalstīt bērnu un jauniešu sportu, sporta skolas, mēģinot saglabāt sporta skola pedagogu atalgojumu," uzsvēra Ameriks.

kāds sakars? Bērni izaug par pieaugušajiem- tātad arī pieaugušo sports jāatbalsta!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:03, pirms 16 gadiem
onkols rakstīja: nu ko, pēdējais laiks jelovajai armijai parādīt, ka tā ir vienā dura.. atvainojos, dūre, un samest mīļotajam klubam naudu! Turku Galatasaray fanu klubs "ultras Aslan", piemēram, spēja izvilkt komandu no bankrota, savācot ziedojumos un atribūtiku tirgojot, dažu labu miljonu. Uz priekšu, rolandi!
chau onka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:04, pirms 16 gadiem
gacha90 rakstīja: pilnīgi IDIOTI!!! nav vārdu vnk...
kuras tad būtu tās jomas,kam vairāk vajadzīga nauda???
kas nes Latvijas vārdu pasaulē??? sportisti...
dusma parauj vnk
Šis labs! Pareizi, lai labāk naudiņu, ko vajadzētu tērēt, kaut vai, maznodrošināto pabalstiem, iegrūž profesionālā (lasi privātā) komandā, lai varētu samaksāt algas "pabalējušiem" uzvārdiem. Labākais, padsmitniek, būtu kad Tava māmiņa pārnāk no darba un saka:"...piedod dēliņ, rīt Tev nebūs pusdienas, jo šodien apgrieza algas mums, lai varētu samaksāt nu tam basketbolistam un laikam hokejistam!..." Priekā

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:04, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Teikšu ļoti nepopulāru lietu - cilvēkus masveidā atlaiž no darba, drīz trūks naudas pat bezdarbniekun pabalstiem, tādēļ atļaušos uzskatīt, ka valstij un pašvaldīm būtu maksimāli jāsamzina visu izklaides pasākumu un sporta pasākumu un komandu atbalstīšana, to novirsot sociālo jautājumu risināšanai.
Lai tak nem un piegriezh, stipras komandas neizniks, dinamo atbalstu nebuss problema dabuuut

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:04, pirms 16 gadiem
Zhigalo rakstīja: chau onka
kas tu tāds? cik ziedoji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:05, pirms 16 gadiem
Par kadu naudu slakters udens formula braucs

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:05, pirms 16 gadiem
Rokets rakstīja: Tu saki viss hokejam, bet pasaki, kāda tur ir nākotne, Krievija jau ir sabrukuma priekšā finansiālā ziņā, varbūt tāds KHL nemaz nebūs drīz...kā arī, cik jaunie letiņu puikas spēlē Dinamo, vai Dinamo sistēmā ir attīstīta jauniešu komandu struktūra, kur mazie puikas var trenēties?
Shkjiet hokeja klubs "Luushi", kuraa var treneeties mazie puikas, ir RD paspaarnee.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:05, pirms 16 gadiem
Andris Ameriks tā kā būtu Biedriņš?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:06, pirms 16 gadiem
onkols rakstīja: kas tu tāds? cik ziedoji?
daudz meeslu dazhiem

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:06, pirms 16 gadiem
pareizs lēmums, klubiem jāvar piesaistīt pašiem līdzekļi, dzīvojam kapitālismā, kapēc atbalstīt profesionāļus, ja nav jauniešiem naudas

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:06, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: Neviens nav padomājis, ka taisnība vien ir, ka jāatbalsta jauniešu sports un sporta skolas nevis profesionāli klubi? Kādreiz breins arī jāpakustina..
protams ka ir

  +4 [+] [-]

, 2009-01-22 16:06, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu neizskatās, ka cilvēkiem nebūtu ko ēst...pasties Rīgā uz ielas uz mašīnām...tā uz sitiena atrodi kādu 87. gada escortu piemēram !! Pasties uz Dinamo apmeklētību...vidēji 14 ls nomest trīs reizes mēnesī , par hoķi izskatās, ka var ļoti daudzi....ja vēl ar ģimeni iet kādi 3 cilvēki vispār...bet cilvēki iet tūkstošiem....neizskatās, ka viņiem nav naudiņas...man sencis arī itkā vaimanā par to krīzi, bet tai pat laikā saka, ka šobrīd dzīvo krienti labāk kā pirms 5-10 gadiem....protams, pensionāriem ir smagi un par tiem ir jādomā, arī par studentiem, bet kopumā skatoties, visi runā cik slikti slikti, bet paskatoties veikalos, ka iepērkās, un ar kādām mašinām pārsvarā cilvēki braukā...nuu....
Tās mašīnas drīz izsolēs varēs dabūt par labu cenu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:08, pirms 16 gadiem
Atliek vien meklēt sponsorus ārvalstīs, kā to dara Žalgiris! Un izskatas, ka diezgan veiksmīgi to būs izdarījuši!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:08, pirms 16 gadiem
Trakulis rakstīja: Domes prioritāte ir atbalstīt bērnu un jauniešu sportu, sporta skolas, mēģinot saglabāt sporta skola pedagogu atalgojumu," uzsvēra Ameriks.

kāds sakars? Bērni izaug par pieaugušajiem- tātad arī pieaugušo sports jāatbalsta!
Jā ir jāatbalsta. Lai uzbūvē Dome kādu sabiedrisku sporta laukumu, kur pieauguši veči pēc darba var iet basīti vai volejbolu uzraut par brīvu, nevis grūst pieaugušo veču nodokļos maksāto naudu iekšā profesionālā klubā, kur lai skatītos spēles tāpat vēl ir biļete jāmaksā.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-22 16:08, pirms 16 gadiem
lai nu kada krze butu, bet dinamo fani uz hokeju iess

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:08, pirms 16 gadiem
Paši sev arī tie ierēdnīši varētu samazināt algas..... un nevajadzīgās štata vietas kas sadotas radiniekiem....

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:09, pirms 16 gadiem
Birks kā mērs ir ASK valdē joprojām laikam! Valsts kopā ar Parex uzņēmās renovēt ASK zīmolu! Tad nu lūdzu paši savu projektu neatstājat novārtā!!!

Dinamo ir gana spēcīgs projekts ar sponsoriem! nez cik lielu summu saņem, bet visticamāk varētu arī izdzīvot!
VEF gan jau VV izvilks, viņam lieli plāni. Tik ar jautajums cik liela summa no valsts nāca!
TTT Rīgai varētu so to gan atstāt!
Barons vispar it tīrākais privātā entuziasta klubs un kādā sakarā piesavinas domes naudu!
ASK ar valsts līdzdalību atjaunots klubs un cerams ka ASK naudu atstās! Lai ir mazak, bet lai ir vispār! Domei jāpilda savi solījumi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:09, pirms 16 gadiem
gercis89 rakstīja: Atliek vien meklēt sponsorus ārvalstīs, kā to dara Žalgiris! Un izskatas, ka diezgan veiksmīgi to būs izdarījuši!
Pareiz, jameklee arvalstisss, varbut igauni grib sponsoret kadu LV klubu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:10, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu neizskatās, ka cilvēkiem nebūtu ko ēst...pasties Rīgā uz ielas uz mašīnām...tā uz sitiena atrodi kādu 87. gada escortu piemēram !! Pasties uz Dinamo apmeklētību...vidēji 14 ls nomest trīs reizes mēnesī , par hoķi izskatās, ka var ļoti daudzi....ja vēl ar ģimeni iet kādi 3 cilvēki vispār...bet cilvēki iet tūkstošiem....neizskatās, ka viņiem nav naudiņas...man sencis arī itkā vaimanā par to krīzi, bet tai pat laikā saka, ka šobrīd dzīvo krienti labāk kā pirms 5-10 gadiem....protams, pensionāriem ir smagi un par tiem ir jādomā, arī par studentiem, bet kopumā skatoties, visi runā cik slikti slikti, bet paskatoties veikalos, ka iepērkās, un ar kādām mašinām pārsvarā cilvēki braukā...nuu....
Izbrauc kādreiz ārpus Rīgas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:11, pirms 16 gadiem
Jurchiks rakstīja: tad kāda velna pēc sports tiek piesiets politikai? es personīgi gribētu, lai sportam ar politiku nav ne mazākā sakara, tāpēc tikai priecājos par s'o paziņojumu. Valsts pienākums ir izaudzināt bērnus, profesionāļus audzina klubi- tas ir tāpat kā ar vidusskolu un universitāti!
ta ir tikai latvija, visi grib uzdzivot

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:11, pirms 16 gadiem
jēēbal tas ir...atbalstīsiet jaunatni, ok..cilvēks izaug un ko nu? ne jau visiem ir iespējas uz ārzemēm braukt spēlēt un līdz ar to pazudīs talanti..būs mazāka nauda, būs zemāks līmenis, mazāk sponsoru un tad vēl mazāk naudas un nevienam nebūs degsme kkur censties par sporta nozari, labāk aizies mācīties uz ekonomistiem vai kkur citur, dabūs izglītību un dzīvos kā normāli cilvēki, bet vienīgi tiks PAZAUDĒTI TALANTI!
un ja būs zemāks līmenis, būs mazāka intrese par sportu...diez vai Sotnieks būtu tik labs ja nebūtu dinamo, vai rēdlihs ar dārziņu par baltkrieviju spēlētu, kamēr te, khl ir augstāks līmenis..visi paliksim zaudētājos, izņemot kādu Ivaru vai Ati..

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:12, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Runa ir par smirdīgiem pāris simtiem tūkstošu..un nejau par šo naudu ja iedos sportam, varēs pacelt visiem Rīdziniekiem algas utt...nu nē...tā naudiņa tikai kautkur aizies...uzcels vēl kādu tiltu pāri šosejai , kuram pāri tapat reti kurš iet......un viss..nejau par to naudu stimulēs ekonomiku...
Par tiem taviem "smirdīgajiem" pāris simtiem tūkstošu latu cik skolām Rīgā varētu sporta zāles izremontēt un jaunu aprīkojumu nopirkt? Tev laikam naudas daudz, ja svaidies ar tādiem vārdiem kā "smirdīgs"!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:13, pirms 16 gadiem
nu tad sauksim komandu par PIŅĶU DINAMO ja jau nav pat mazliet naudas komandai kas visvairaak popularize Rigas vaardu pasaulee

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:13, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Un nejau par 50 000 arī tiks uzcelti šie bērnudārzi utt....tas nenotiks par tādu naudu...
50 000 katru gadu tiek ieekonomēti, lai viņi aiziet jauniešu sporta programmā, sociālajā programmā vai kur citur tas jau ir liels progress. Ja Dome beigtu tērēt naudu visādām nelietderīgām lietām viss būtu ok. Un ja paskaita cik naudas dome pa neatkarības gadiem ir izdevusi profesionālajām komandām, galvenokārt populisma un sevis reklamēšanas nolūkos, tad tur visdrīzāk vairāk nekā viens bērnudārzs sanāktu. Protams es uzskatu ka LV pašlaik daudzas daudz nelietderīgākas lietas notiek nekā profesionālo klubu sponsorēšana, piemēram, nacionālās bibliotēkas celšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:14, pirms 16 gadiem
Kas tālāk?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:14, pirms 16 gadiem
ParLieluLatviju rakstīja: Birks kā mērs ir ASK valdē joprojām laikam! Valsts kopā ar Parex uzņēmās renovēt ASK zīmolu! Tad nu lūdzu paši savu projektu neatstājat novārtā!!!
vecīt! vai neliekas, ka projektam varēja būt pietiekoši daudz smadzeņu meklēt vēl kādu stratēģisko sponsoru,nevis cerēt uz mūžīgu plūsmu no nodokļu naudas? barčiks no šīs naudas zaudējuma nemirēs nost, bet, ja pastās ASK sponsoru un atbalstītāju sarakstā, redzam, ka tur nekā nopienta vairs NAV! Bet klubam jubilejas tortīte nav jāliek tikai viena svecīte!

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:14, pirms 16 gadiem
Ulvis Brože rakstīja: Bet par mistiskā Slēpošanas Kluba ''Rīga'' neatbalstīšanu nekur nav dzirdēts...
Laikam patiešām 2018. gada Olimpiādē būs medaļas...
kā ieminējās par šāda kluba esamību, tā uzreiz pieauga viņu rigaski.lv mājas lapas apmeklējums
ko varu pateikt - esat sveicināti atpakaļ akmens laikmetā, lai gan no otras puses ja skatās, tad izdzīvos stiprākais, kas arī piesaistīs vairāk līdzjutējus

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:15, pirms 16 gadiem
Es Domes vieta apdomatu kam vajag, un samazinatu buzetu bet nepiegriestu

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:15, pirms 16 gadiem
dzelzs rakstīja: jēēbal tas ir...atbalstīsiet jaunatni, ok..cilvēks izaug un ko nu? ne jau visiem ir iespējas uz ārzemēm braukt spēlēt un līdz ar to pazudīs talanti..būs mazāka nauda, būs zemāks līmenis, mazāk sponsoru un tad vēl mazāk naudas un nevienam nebūs degsme kkur censties par sporta nozari, labāk aizies mācīties uz ekonomistiem vai kkur citur, dabūs izglītību un dzīvos kā normāli cilvēki, bet vienīgi tiks PAZAUDĒTI TALANTI!
un ja būs zemāks līmenis, būs mazāka intrese par sportu...diez vai Sotnieks būtu tik labs ja nebūtu dinamo, vai rēdlihs ar dārziņu par baltkrieviju spēlētu, kamēr te, khl ir augstāks līmenis..visi paliksim zaudētājos, izņemot kādu Ivaru vai Ati..
Ieguldīt naudu jaunatnes sportā vienmēr nenozīmē izaudzināt Ozoliņus, Biedriņus un Jēkabsones. Šajā gadījumā sports varētu tikt pasniegts kā veselīgas jaunatnes un tādējādi sportiskas, miesā un garā veselas tautas audzināšana.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:16, pirms 16 gadiem
Ceru ka sievieshu basketbola chempionats bus, jo te vis mainas katru dienu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:17, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Nu neizskatās, ka cilvēkiem nebūtu ko ēst...pasties Rīgā uz ielas uz mašīnām...tā uz sitiena atrodi kādu 87. gada escortu piemēram !! Pasties uz Dinamo apmeklētību...vidēji 14 ls nomest trīs reizes mēnesī , par hoķi izskatās, ka var ļoti daudzi....ja vēl ar ģimeni iet kādi 3 cilvēki vispār...bet cilvēki iet tūkstošiem....neizskatās, ka viņiem nav naudiņas...man sencis arī itkā vaimanā par to krīzi, bet tai pat laikā saka, ka šobrīd dzīvo krienti labāk kā pirms 5-10 gadiem....protams, pensionāriem ir smagi un par tiem ir jādomā, arī par studentiem, bet kopumā skatoties, visi runā cik slikti slikti, bet paskatoties veikalos, ka iepērkās, un ar kādām mašinām pārsvarā cilvēki braukā...nuu....
Tur jau tā lieta... "Nabadzīgā Rīga"... smieties gribās par to kādus šie te makaronus visiem uz ausīm karina.... neesot redz viņiem līdzekļu... kā tad!!! Decembrī prēmijas 170K latu apmērā varēja izmaksāt (kamēr daudzkur citur no plikas algas bija jādzīvo), bet sportam redz' pēkšņi līdzekļu vairs neatrodās?? Un kā ta palika ar to faktu, ka RD (šajā gadijumā Rīgas Dome) 2008. gadā ir strādājusi ar peļņu...? Visa peļņa ir pēkšņi kaut kur "izkūpējusi"???

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:17, pirms 16 gadiem
Ķencis rakstīja: Nee, nee nee - es nebiju domaajis Latviju, es globaalaak. Profesionaalie klubi aarzemees. Viss no privaatajiem liidzekliem - pilseeta labi ja zemi stadionam iedod. To, ka Latvijaa sportaa un ne tikai tur daudz kas ir shkjeersaam, man vari nestaastiit.

Par citeeto argumentu - way too long a shot. Nedomaaju, ka peec tevis aprakstiitaa scenaarija daudzi tuuristi sheit ieradushies. Ja tu buutu miljonaars, tu naakajamaas briivdienaas brauktu uz Mudostaanu, jo tikko butu uzzinaajis, ka turienes futbola klubs kaut kaadus pretiniekus vinneejis?
ja būtu es miljonārs, tad brauktu(it sevišķi jau šajā krīzes laikā,kad visi drūmi kā nāves un to vien dzird katru dienu kā krīze tur,krīze te) es ne tikai pa tādām mudostānām, kā tu sali, bet arī uz Inter spēlēm vērot kā Rubīnam spēlējas

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:18, pirms 16 gadiem
Es nezinu, bet man šķīet, ka tur kāds ar galvu nedraudzējas riktīgi. Iespējams es rēķinu nepareizi, bet manuprāt ir tā:
Nav naudas - nav normālu klubu, nav normālu klubu - nav spēļu arēnā "Rīga", nav spēļu, nav biznesa arēnai un līdz ar to arēna var vērties ciet. Ja nav arēnas, tad nav koncertu un ja dēļ tā izgāž kaut vai vienu koncertu, uz kuru atnāktu 10000 skatītāju, nopērkot biļeti par 25Ls, tad nodokļos (PVN biļetēm taču parāva uz augšu) netiek ieņemti apmēram 50 000 Ls. Atliek izgāzt divus koncertus un valsts vai Rīga jau ir mīnusā no viena šāda Birka vai Amerika lēmuma. Un ja nebūs šie profesionāli klubi, tad uz ko tad tiekties tiem jauniešiem, kuri trennējās sporta skolās. Šķiet pieres tur dažam labam ir visnotaļ šauras.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:18, pirms 16 gadiem
Zhigalo rakstīja: daudz meeslu dazhiem
nu baigais dzheks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:19, pirms 16 gadiem
Beidzot ari balons dabūtu iekšās. :]

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:19, pirms 16 gadiem
LBL pavasarī finālā par medaļām cīnīsies Ventspils, Valmiera, Liepāja -tā var izrādīties realitāte.

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:20, pirms 16 gadiem
nu gaidisim kas notiks

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:20, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Es dzīvoju Saldū Te ir tieši tas pats...
Tu kādreiz ārzemēs esi bijis? Vācijā, piemēram, cilvēki brauc ar tādām pašām automasīnām kā pie mums. Taču Vācijas un Latvijas ekonomisko situāciju un labklājību nevar salīdzināt, tā kā automašīnu faktors ir nederīgs salīdzinājums.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:20, pirms 16 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Es nezinu, bet man šķīet, ka tur kāds ar galvu nedraudzējas riktīgi. Iespējams es rēķinu nepareizi, bet manuprāt ir tā:
Nav naudas - nav normālu klubu, nav normālu klubu - nav spēļu arēnā "Rīga", nav spēļu, nav biznesa arēnai un līdz ar to arēna var vērties ciet. Ja nav arēnas, tad nav koncertu un ja dēļ tā izgāž kaut vai vienu koncertu, uz kuru atnāktu 10000 skatītāju, nopērkot biļeti par 25Ls, tad nodokļos (PVN biļetēm taču parāva uz augšu) netiek ieņemti apmēram 50 000 Ls. Atliek izgāzt divus koncertus un valsts vai Rīga jau ir mīnusā no viena šāda Birka vai Amerika lēmuma. Un ja nebūs šie profesionāli klubi, tad uz ko tad tiekties tiem jauniešiem, kuri trennējās sporta skolās. Šķiet pieres tur dažam labam ir visnotaļ šauras.
Arēnai galvenie ienākumi man liekas, ka ir tieši no koncertiem nevis sporta spēļu rīkošanas, tā kā neuztraucies, Arēna nebankrotēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:22, pirms 16 gadiem
turboezis rakstīja: LBL pavasarī finālā par medaļām cīnīsies Ventspils, Valmiera, Liepāja -tā var izrādīties realitāte.
un barons, jo nav tik lieli tie dotie lidzekli, lai izjuktu komanda barons, par ASK nezinu jo viniem piegriez no visam puseem

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:22, pirms 16 gadiem
idiotu bar tur domē sēž, pietiek izlasīt vien sporta avīzi, lai saprastu...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:22, pirms 16 gadiem
50000 uz pieciem klubiem jebkurā gadījumā būtu smieklīga nauda.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:23, pirms 16 gadiem
Tiem murmuļiem pašiem vajadzētu kules apgriest un atņemt mašīnas telefonus utt lai staigā ar kājām un raksta vēstules.Kauns par valsti.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:24, pirms 16 gadiem
g77 rakstīja: Beidzot ari balons dabūtu iekšās. :]
Nu piedod, salīdzinājumā ar ASK, tā nebija liela summa, jo RD( rīgas domes) favorīts vienmēr bija ASK !

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:24, pirms 16 gadiem
Un ja nav noslēpums, cik ta saņem Hosa un Šķēle - nav redzēta tā sporta avīze

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:24, pirms 16 gadiem
sliver rakstīja: Arēnai galvenie ienākumi man liekas, ka ir tieši no koncertiem nevis sporta spēļu rīkošanas, tā kā neuztraucies, Arēna nebankrotēs.
Tu klaikam nezini ka tagad arena vis balstisies uz sportu jo koncerti shogad neuss tik daudz ka pagasho gadu

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:25, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: A, kas tad dibinot klubu bija jāparedz, ka Parex izputēs? Ko ?
Kas notiktu ja tagad pēkšņi LMT pateitku, ka ir finansiālās grūtībās...barons arī pa burbuli.....
Kas ASK vadībai jābūt kautkādiem gaišreģiem, ka galvenais sponsors pēc pāris gadiem izčibēs.?? takā nevajag ..
kāds tur galvenais - viens un vienīgasi sponsors+Aizsardzības ministrija. un viss! pasties, piemēram BKV - kuģniecība, vietējie uzņēmumi, Latvijas meži, Latvijas dzelzceļš, joprojēm dome un bŗīvosta. ja kāds pazsutu, nebūtu traģēdijas. Tā nosacīti šim var pievilkt teicienu: "Nav ko visas oles vienā kulītē turēt"

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:25, pirms 16 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Un ja nebūs šie profesionāli klubi, tad uz ko tad tiekties tiem jauniešiem, kuri trennējās sporta skolās. Šķiet pieres tur dažam labam ir visnotaļ šauras.
Tu domā, ka vecāki savus bērnus uz sporta skolām sūta tikai tādēļ, lai izaugtu nākamie Zidāni, Džordani vai Grecki?

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:26, pirms 16 gadiem
zzk rakstīja: Priekš Dinamo tas tikai tāds piliens jūrā, bet basketbolistiem gan būs sāpīgi, ņemot vērā, ka arī citi sponsori iet mazumā.

Par Hossu es negribētu piekrist SA, ka būtu pārmaksāts. Tik apmēram arī maksā šādas klases spēlētājs, krievi solīja pat vēl vairāk.
tas varētu R2000 ietekmēt

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:26, pirms 16 gadiem
zjeel... dinamo vairs nebuus, barons veel taa, izdziivos, bet ask pazudiis, vef arii iespeejams pazudiis jo vv nebuus ieintereseets..., TTT domaaju, paliks, bet eiroliigaa vairs nespeelees, tas ir skaidrs! Druumi, latviijaa sports atkritiis kaadus 10 gadus atpakalj! Stulbaa riigas dome!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:27, pirms 16 gadiem
orlis rakstīja: Un ja nav noslēpums, cik ta saņem Hosa un Šķēle - nav redzēta tā sporta avīze
Pēc SA iegūtās in informācijas Hosa sezonā saņem 700 000 eiro, bet Šķēle 3 seonās aptuveni 750 000 - 800 000 eiro, ar piebildi, ka ar dažādām prēmijām un piemaksām viņš šajās 3 sezonās var nopelnīt līdz miljonam.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:27, pirms 16 gadiem
nu bet protams. "Portāla eSports.lv žurnālists Māris Noviks" aizmirsa piebilst,ka sarakstā vēl tika minēti 2 ASk spēlētāji un kas nu galīgi netīkami,tad arī TTT aktivitātes ar naudas škaidīšanos. Bet tas jau pierastā e-sporta stilā-no konteksta izraut vajadzīgo,bet pārējo,kas pašiem ne pārāk patīk,"nepamanīt".
p.S. bet lēmums,ņemot vērā finsansiālo situāciju,ir pareizs. ja tikai vēl pakontrolētu,kā tiek nauda izšeptēta citos "vērtīgos" projektos(piem. burāšanā),tad būtu pavisam jauki.

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:27, pirms 16 gadiem
tie 50000 neko nevar ietekmeeet manupraat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:29, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: A, kas tad dibinot klubu bija jāparedz, ka Parex izputēs? Ko ?
Kas notiktu ja tagad pēkšņi LMT pateitku, ka ir finansiālās grūtībās...barons arī pa burbuli.....
Kas ASK vadībai jābūt kautkādiem gaišreģiem, ka galvenais sponsors pēc pāris gadiem izčibēs.?? takā nevajag ..
Nu pag, pag par valsts naudas stabilitāti gan pirms tam vajadzēja nedaudz padomāt!!

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:29, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Tu klaikam nezini ka tagad arena vis balstisies uz sportu jo koncerti shogad neuss tik daudz ka pagasho gadu
Varbūt arī, bet tad viņiem nāksies iztikt tikai uz RD.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:29, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Gluži vai mistika Vismaz tu piekrīti manai domai neesi vismaz tik naivs un nedomā, ka tagad pēkšņi to naudiņu viņi ieguldīs jaunatnes sportaaa ...taisīs velo celiņus un audzēs margrietiņas ceļa malās, stādīs kociņus, cels bērnudārzus un viss būs skaisti. Tapat tā nauda izslīdēs pa visu kabatām...
Cik saprotu vnk pārstrukturizējamies uz slēpošanu...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:30, pirms 16 gadiem
Man liekas ASK ar šito jau rēķinājās, ne? Bet nu Baronam tas būtu trieciens, pēc pagājušā gada aprēķiniem, Barons no valsts saņēma vairāk par ASK, fakts ko nevienam nepatika pieminēt

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:31, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Es tev pateikšu, ka nekādas daudzās sporta zāles nesanāks izremontēt....tu laikam galīgi skaitļos neorientējies.....Mums Saldū sporta zāli vienai skolai izremontēja par 170 000 ls.....neviss jaunu uzcēla bet vnk izremotēja....a tajā pašā sporta zālē nekas tāds īpaši kruts nav.....Bet tas viss maksā neiiedomājamu naudu !!
kas tu domā, ka es to visu arī neatbalstu....protams, ka atbalstu...vnk nejau tie pāris simti iedoto tūkstošu kautko baigi mainīs....vai otrādi tieši neiedotie....tā nauda, lai kautko izdarītu citur nav nekas...
pie mums jau ir pierasts, ka peerk kraasu par 100 ls litraa, kraasotaajam tjipa it kaa maksaa 7-10 ls par m2 un tad redz briinaas kur aiziet taa nauda! Reaali, es domaaju taadu sporta zaali kapitaali vareeja izrenonteet par 50-70 stukaam, bet protams, tad nesanaaktu kukulis direktoram, pashvaldiibu paarstaavjiem un visaam buuvvaldeem! Bullshits kaut kaads!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-22 16:31, pirms 16 gadiem
Par Hosu nepiekrītu, tā ir lielā mēroga zvaigzne, kas patiesi spīd RD sastāvā!!!

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:32, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: Man liekas ASK ar šito jau rēķinājās, ne? Bet nu Baronam tas būtu trieciens, pēc pagājušā gada aprēķiniem, Barons no valsts saņēma vairāk par ASK, fakts ko nevienam nepatika pieminēt
Tā nu gan nav tiesa, ka Barons saņēma vairāk par ASK, es zinu par 100% ka tā nebija, ASK saņēma 2x vairāk no Rīgas Domes kā Barons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:32, pirms 16 gadiem
sliver rakstīja: Varbūt arī, bet tad viņiem nāksies iztikt tikai uz RD.
sievieshu basketbol chempionats vel buuus pa vidu

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:33, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Jā jā, nesāc, tikai kautkā šai sezonai baronam no RD piešķīra 600 000k ls ASK 500 000k ls .... takā neraksti, ja nezini...
No kurienes tev šādi skaitļi, kuri neatbilst patiesībai?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:33, pirms 16 gadiem
kamazists un krokodils!
Luudzu konkreetus avotus, no kurienes shie skaitlji rauti!
Jeb tas no seeriijas, viena tante teica?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:36, pirms 16 gadiem
Gribeetos teikt lai taa valsts iebaaz savu naudu sev pakalaa! Kad Repshe bija pie valdiibas stuures, tad pid..s nolikvideeja sporta fondu, kas paredzeeja naudu sportam, (veel pie tam tas skaitlis sastaaveeja tikai no tabakas un alko akciizes nodokla),teica ka pats personiigi dos naudu sportam!Se ku reku nav ne fonda ne naudas sportam, a za to buus varbuut biblioteeka.

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:37, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Jā jā, nesāc, tikai kautkā šai sezonai baronam no RD piešķīra 600 000k ls ASK 500 000k ls .... takā neraksti, ja nezini...
ASK saņēma tos 600 000 tavai zināšanai, bet Barons +/- 2x mazāk, tā ka nesprēga te!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:37, pirms 16 gadiem
Pag, pag, pāgāšgad konkrēti tikai publiskots fakts, ka Barons saņem no domes vairāk par ASK! Ar visiem skaitļiem un taciņām, kā nauda nonāk līdz baronam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:39, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: Pag, pag, pāgāšgad konkrēti tikai publiskots fakts, ka Barons saņem no domes vairāk par ASK! Ar visiem skaitļiem un taciņām, kā nauda nonāk līdz baronam.
Tu kaut ko jauc, jo ASK saņēma vairāk par Baronu, vnk es zinu, ir avoti!

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:39, pirms 16 gadiem
Juris. rakstīja: Pag, pag, pāgāšgad konkrēti tikai publiskots fakts, ka Barons saņem no domes vairāk par ASK! Ar visiem skaitļiem un taciņām, kā nauda nonāk līdz baronam.
Vai tas publiskotaajs gadiijumaa nebiija cieniijamais VV 32?

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:40, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: BET TIEŠI VALSTS, jeb Rīgas dome, JAU GRIBĒJA ATJAUNOT ASK ZĪMOLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tad arī pašiem tas jāuztur, neviss, jāpamet, kā sūdi klāt.....
Tas nav tas pats kas baronam, kurš ir tikai privāts.
Takā pašiem arī jāuztur
Nē, ne jau Rīgas dome, bet entuziastu bariņš, kuram tikai vēlāk Rīgas Dome piebalsoja!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:40, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Cik saprotu vnk pārstrukturizējamies uz slēpošanu...
Ta vienam mūsu kopējam draugam varētu būt prieki....

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:41, pirms 16 gadiem
pohuj to baronu ! bet Dinamo gan vajag ! vienigais normala augsta limenja sports kas ir ! ! ! ! ! ! ! DInamo ! vinus taks noraks ja neatbalstis Dinamo !

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:42, pirms 16 gadiem
Neuzskatu,ka Marsels Hosa ir pārmaksātais sportists-tāda līmeņa hokejisti tā arī maksā,vnk ja nav naudas,tad spēlējiet ar to,kas ir...uzlec augstāk par savu pakaļu,bet kad ūdens smeļas mutē,tad pārmaksāts...aitu bars!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:42, pirms 16 gadiem
vismaz sportu ļaujiet mums izbaudīt.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:43, pirms 16 gadiem
Te jau iet kaa Dombura raidiijumaa

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:43, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu kaut ko jauc, jo ASK saņēma vairāk par Baronu, vnk es zinu, ir avoti!
Nu pēc maniem barons saņēma vairāk par ASK, vismaz pagāšgad. Bet nav jēgas strīdēties, drīz nesaņems neviens peace
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:44, pirms 16 gadiem
Driz saksies lautini hokejs

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:47, pirms 16 gadiem
butu rigas Dome Aivars tad viss butu OK

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:47, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Par PĀRMAKSĀTAJIEM: SA ir visas atbildes par katru pārmaksāto!
Kurā Sporta Avīzes numurā ir raksts par šo tēmu? (par pārmaksātajiem)

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 16:47, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Vot tu arī esi to lasījis, kur tas bija rakstīts? es īsti neatceros, kur lasīju šito !
Nu jā, viena tante teica, ja nu kas vismaz paliek LMT un Nordea, taču gan jau Zonne kā biznesa cilvēks šādu scenāriiju bija paredzējis!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 16:50, pirms 16 gadiem
Vieniigo lietu ar ko mēs varam lepotie viņi atņems

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu jā, viena tante teica, ja nu kas vismaz paliek LMT un Nordea, taču gan jau Zonne kā biznesa cilvēks šādu scenāriiju bija paredzējis!
Tas nav viena tante teica, tas raksts bija arī te. Pietam viena daļa naudas nenāca tieši no RD-baronam, bet caur mistiskiem sporta klubiem, kas tālāk to atdeva baronam. Viss bija normāli aprakstīts. Bet kā jau minēju, kāda tam tagad vairs starpība..?

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:55, pirms 16 gadiem
ssnurks rakstīja: Vieniigo lietu ar ko mēs varam lepotie viņi atņems
nenīdi, ziedo!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:58, pirms 16 gadiem
Skelem algu, lai maksa Esiitis....!!

     [+] [-]

, 2009-01-22 16:58, pirms 16 gadiem
100% atbalstu (kamēr runa ir par klubiem)

  -3 [+] [-]

, 2009-01-22 16:59, pirms 16 gadiem
Gunijs rakstīja: Skelem algu, lai maksa Esiitis....!!
cik ilgi šito domāji? 3 garos starpbrīžus?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:00, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: 100% atbalstu (kamēr runa ir par klubiem)
Atbalsti nogriešanu?

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:02, pirms 16 gadiem
viniem pasiem vajadzetu olas apgriezt!!!! kameer tos ideotiskos deputatus nesaaks reali dauzit nekas nemainisies!!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:04, pirms 16 gadiem
Ja doma ka vajag apgriezt spied -

ja nevajag apgriezt spied +

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:06, pirms 16 gadiem
Dome varētu tomēr atbalstīt piedāvājumu samazināt Padomes un Valdes locekļu skaitu Pašvaldības uzņēmumos. Domājams, ka gadā no šādas optimizācijas varētu nodrošināt algas VISIEM sporta pedagogiem un vēl pāri paliktu. Lielajos pašvaldību uzņēmumos Padomes locekļu darba samaksa par sēžu apmeklēšanu 4 reizes gadā ir ap 5000 LVL mēnesī. Var apskatīties VID mājas lapā. Ja jau griež, tad griež!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:06, pirms 16 gadiem
Manuprāt tad jādara tā, ka privātos projektus neatbalsta un miers. Kādā sakarā lai dotu $ privatam biznesa projektam!
Lai smazina to finansējumu, ja tik traki un izdala prporcionāli tiem, kuriem saistība ar domi!
Rīgas Dinamo: cik zinām, tad nav sakars ar Domi, jo neemu nekur neko tādu dzirdejis! Un RD labi pelna ar biļetēm, ir sponsori!
TTT: Sievietem kaut ko vajadzētu
VEF: Par cik tur spēlē arī jaunie un nākotnes baskbolisti, atd ats saskan ar Domes paziņoju, ka jāatbalsta jauniesi utt! Tas būtu nākotnes vārdā.
Barons: Pilnīgi privāts Zonnes klubs ar savu sponsoru loku. Manuprāt bez domes piķa iztiks mierīgi!
ASK: Parex un valsts dibināts klubs ar Rīgas mēru valdē. Ar to šķiet viss izteikts, kaut kadu naudu būtu jādod gan!
Kas paliek pāri, to jaunatnei! Bet lai nepamet Dome tos, ar kuriem tiešām sadarbojās un kurus vajag atbalstīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:17, pirms 16 gadiem
vismaz Dinamo atstājat naudiņu !

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:20, pirms 16 gadiem
cik tad iisti pelna hosa???

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:22, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Ja doma ka vajag apgriezt spied -

ja nevajag apgriezt spied +
gribi iedzivoties plusos uz so visu

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:23, pirms 16 gadiem
ko jūs visi čīkstat? kas ir 50000Ls profesionālai komandai uz gadu? tad ta baigais "piķis" apgriezts!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:23, pirms 16 gadiem
nav godigi deputātiem tik palielina bt sportam nogriez

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:24, pirms 16 gadiem
vieniigais kas izdziivos buss Barons un VEF...

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:26, pirms 16 gadiem
Var just ka RD vēl nav ar olām nomētāta...

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:28, pirms 16 gadiem
visu naudu hokejam

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:34, pirms 16 gadiem
Hellrevenger rakstīja: cik tad iisti pelna hosa???
Lasīju, ka Hosam alga ir 200000 EUR

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:34, pirms 16 gadiem
gan jau busss labi

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:36, pirms 16 gadiem
Tā nauda laikam bija Rīgai 2000.Farmklubs arī ir vajadzīgs.
Nekā nebūs?Skumji.RD-vienīgais prieks.Aizej uz hoķīti,un garastāvoklis
uzreiz labs.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:40, pirms 16 gadiem
Ja klubs nes Rīgas vardu, tad Domei noteikti jaatbalsta! Ja nevar nauda- tad graudaa! Ko Birks teiktu, ja tagad Barons butu - Barons/Ogre, vai ASk/Jelgava vai Dinamo Ventspils??? Es klubu vietaa taa ari izdariitu!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:41, pirms 16 gadiem
ja naudu nedos sportam,tad mazajiem berniem skolas nav jegas uz sporta nodarbibam staigat...
vares pa paksiem skraidit,piipeet ,dzert...
nafik skola vispar vajadziga,ieshu ielas slaucit

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:41, pirms 16 gadiem
Hosam alga ir 700.000.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:43, pirms 16 gadiem
BANU Godmanim

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:45, pirms 16 gadiem
idioti, Godamanim vnk. algu mazāku vajag.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:50, pirms 16 gadiem
valsts ekonomiku sabradaja milijonari

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:50, pirms 16 gadiem
ja nebutu godmanis tad ASK un BKV tiktu talak ULEB un Euro cup

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:50, pirms 16 gadiem
Pilnīgi pareizi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:51, pirms 16 gadiem
besī šitie lielie klaigātāji, "sporta" atbalstītāji, vārdos gatavi par katru cenu sportu atbalstīt, bet par biļeti uz basīša vai futbola spēli i čiriku nav gatavi maksāt (un ne jau tāpēc, ka naudas nebūtu; labāk uz krogu aizies nodzers, nekā par spēli samaksās).

profesionālos klubus ir jāuztur sponsoriem un līdzjutējiem, nevis jābaro no valsts pustukšajiem naudas kambariem.

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:51, pirms 16 gadiem
Irbi par ministru

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 17:54, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: besī šitie lielie klaigātāji, "sporta" atbalstītāji, vārdos gatavi par katru cenu sportu atbalstīt, bet par biļeti uz basīša vai futbola spēli i čiriku nav gatavi maksāt (un ne jau tāpēc, ka naudas nebūtu; labāk uz krogu aizies nodzers, nekā par spēli samaksās).

profesionālos klubus ir jāuztur sponsoriem un līdzjutējiem, nevis jābaro no valsts pustukšajiem naudas kambariem.
nu nu, jaa uz basi ejam jo tur bilete nemaksa 10ls un par futbolu es chiriku neatstatu jo tur nav ko redzeeet galiiigi!!!
Vot hokejs tur atstaju 15 ls par bileti jo tas ir musu sporta veids

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:54, pirms 16 gadiem
apshalnieks rakstīja: Irbi par ministru
vismaz labak par godmani

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:54, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: besī šitie lielie klaigātāji, "sporta" atbalstītāji, vārdos gatavi par katru cenu sportu atbalstīt, bet par biļeti uz basīša vai futbola spēli i čiriku nav gatavi maksāt (un ne jau tāpēc, ka naudas nebūtu; labāk uz krogu aizies nodzers, nekā par spēli samaksās).

profesionālos klubus ir jāuztur sponsoriem un līdzjutējiem, nevis jābaro no valsts pustukšajiem naudas kambariem.
Nevis pustukšajiem, bet izzagtajiem...

     [+] [-]

, 2009-01-22 17:54, pirms 16 gadiem
ai galiigi nu dinamo pamaazam tad arii bankrotees forshi ! cepuri nost! un nerunaasim veel par basiiti! untt...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-22 17:56, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: BET TIEŠI VALSTS, jeb Rīgas dome, JAU GRIBĒJA ATJAUNOT ASK ZĪMOLU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tad arī pašiem tas jāuztur, neviss, jāpamet, kā sūdi klāt.....
Tas nav tas pats kas baronam, kurš ir tikai privāts.
Takā pašiem arī jāuztur
Cik Dome saņem no ASK ietirgotajām biļetēm - domājams, necik! Tātad privāts!
P.s. Tu varētu būt labs pašreizējās Saeimas pārstāvis, jo šiem arī patika grūzt piķi pa labi un kreisi tā, lai pietiktu "savējiem"! Tikai šobrīd izskatās, ka tā sile ir tā nedaudz iesprāgusi!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 18:02, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: iestrādātas 50 štukas, ja dalām uz visiem, tad tāds nieks vien ir!
Bet SA publicētie cipari gan bija iespaidīgi, itsevišķi Grafam!
Grafam slaliidziinajuma ar skeeli nekas tur nebija....skeelem jau nu tieshaam ir nesameeriigi augsts atalgojums vinjs laukumaa to neattasnoo!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 18:13, pirms 16 gadiem
baigi kruta, ''Liepājas Lauvas'' būs čempioni.

     [+] [-]

, 2009-01-22 18:20, pirms 16 gadiem
nu nez nez vai Hosa ir pārmaksāts...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 18:20, pirms 16 gadiem
Rokets rakstīja: Protams, ka jāpārtrauc finansēt, jābeidz, tak vienreiz šis farss, labāk bērnus skolā nodrošināt ar brīvpusdienām, sakārtot infrastruktūru tā lai jauniešiem, bērniem un galvenokārt maznodrošinātajiem būtu iespēja normāli sportot. Kāda jēga no finansēšanas, ja tas nedod nekādu taustāmu efektu, truli 3. šķiras USA viesspēlētāji bumbo un pelna naudu saviem simts brāļiem un māsām...par mūsu nodokļiem, kā arī, lai Latvijas stāri varētu braukāt ar pēdējā kaluma mašīnītēm un pie klubiem mētāt tā atslēgas. Ir citi porta veidi, kā piem. BMX, ko varētu attīstīt, kā arī naudu atdodu mūsu pašu sporta skolām, kādā stāvoklī ir dažas Rīgas skolas....Ja grib sportot labā līmenī, nevajag 22000 Ls mēnesī...
Mož ieteiksi arī Ventspils domei pārtraukt finansēt BK Ventspils un labāk finansēt BMX? Tas saucas, nezāģē zaru, uz kura pats sēdi.
Un vispār, kāda Tev darīšana par to, ko dara Rīgas dome? Ventspils iedzīvotāju samaksātie nodokļi nenokļūst Rīgas domes krājkasītē.
Protams, vispārīgi jau Tev piekrītu, arī uzskatu, ka profesionāliem klubiem pašiem ir jātiek ar finansēm galā, vienīgi tas, ka esi ventspilnieks (pieņemu ka tā ir), mazliet aizkaitināja mani. Man nav nekas pret Ventspili, patīk, bet nu kaut kā pastulbi, ka māci tikai kaimiņus, kam ar Tavu ciemu (globālā līmenī gan Rīga, gan Ventspils tādi ciemi vien ir, tā, ka neuztvert to kā aizvainojumu) nav nekāda sakara.

     [+] [-]

, 2009-01-22 18:23, pirms 16 gadiem
Profesionālā slēpotāja honorārs Latvijā ir relatīvi vismežonīgākais - tas izputināja šo valsti.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 18:43, pirms 16 gadiem
Brīnumu nav. Visa naudiņa pēc "koplīguma" kungiem bija jāizmaksā prēmijās. Sportisti var arī iztikt...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 18:52, pirms 16 gadiem
Jukos7 rakstīja: Brīnumu nav. Visa naudiņa pēc "koplīguma" kungiem bija jāizmaksā prēmijās. Sportisti var arī iztikt...
Prēmijām vienmēr atrodas naudiņa, tas nu gan ir fakts. Atceros, ka labu laiku atpakaļ strādāju valsts iestādē, prēmijas jau it kā tajā laikā tika aizliegtas. Bet ar visiem aizliegumiem man bija kādas 17 algas gadā. Protams, kā vienmēr tas tiek savādāks noformēts, darbs par virstundām utt.

     [+] [-]

, 2009-01-22 18:55, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: cik ilgi šito domāji? 3 garos starpbrīžus?
Nedomaaju.....iesaku...

     [+] [-]

, 2009-01-22 18:56, pirms 16 gadiem
tomeer daudzi iedziivotaaji to uztvers apsveicoshi, jo Riigaa truukst un ko uzlabot ir daudz kas cits: beernu daarzi, darbavietas, normaala mediciiniskaa apruupe u.t.t.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 19:04, pirms 16 gadiem
Tas nekas, mūs vismaz priecēs mūsu izcilā bendija izlase!

Atņem pēdejo prieku, SKARBI!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 19:06, pirms 16 gadiem
driiz buus priivpraatiigo speeleetaaju klubi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 19:09, pirms 16 gadiem
pec manam domam, musu lielaka kluda ir ta, ka mes gribam attistit visus sporta veidus, bet Latvija ir maza, un mes fiziski to nespejam izdarit, tadejadi mums ir daudzi sporta veidi, bet visi ir viduvejibas, bet par piemeru mes varam paskatities uz Lietuvu, viniem lielakais finansejums aiziet uz basketbolu un paskatieties , kadu limeni vini ir sasniegusi, tiem pasiem Baltkrieviem hokejs ka attistas, jau Latvijai ir garam pa pars gadiem!! vajadzetu aizdomaties, kuru sporta veidu attistit, nevis visiem pa biskitinam naudu dodam(ja dodam)!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 19:18, pirms 16 gadiem
Laikam Hosa 50% no RD budzheta aiznjem

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 19:22, pirms 16 gadiem
yes, varbūt beidzot ratiņbasketbolu pafinansēs

     [+] [-]

, 2009-01-22 19:29, pirms 16 gadiem
Laikam man buus jaapsver iespeeja atbalstiit Dinamo nakamsezon!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-22 19:30, pirms 16 gadiem
nu blc!!! Villerušs Sporta Avīzē pirms pusgada vispār nemāceja nosaukt NEVIENU konkrētu paveiktu darbu, viņš vispār nemācēja, noformulēt, ko viņi tur dara, izņemot "koordinē, monitorē, konsultē"!!! Vot tas ir visparazītiskākasi kantoris visā Rīgas domē, ar s.dainu mietu Daugavā dzenami! Naudas pumpīši! ESmu pārliecināts, ka arī tagad Vilermanis nemācētu paskaidrot, ar ko nodarbojas... Ja Sporta Avīze varētu lūdzu vēlreiz uzaicināt to smerdeli uz interviju?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 19:34, pirms 16 gadiem
skelem lai ņem... bet nu Hosa savu atpelna!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 19:35, pirms 16 gadiem
nu un manu sporta veida ta pat valsts nekad nav atbalstijusi cik tetis ir devis tik esmu sasniegusi ...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 19:37, pirms 16 gadiem
VInji tgd domaa kaa vairaak sev kabata iebazt!Aa pareiz ir tak vel klubi kurus vareetu neatbalstiit!par to naudu nopirks jaunu mashiinu sev vai uzceels kaad joban biblootek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 20:17, pirms 16 gadiem
pareizi itka dara, jo profesionalam komandam ir privati sponsori, nevis sponsore vals....protams, ja valstij daudz naudas var ari sponsoret komandas, bet taa kaa naudas nav, tad
Pareizi ir jaunajiem taa nauda buus vairak noderiga un liederigak

     [+] [-]

, 2009-01-22 20:23, pirms 16 gadiem
Lai aizrijās ar saviem 50000 tūkstošiem Rīgas dome.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-22 20:24, pirms 16 gadiem
Kauns par šo valsti un attieksmi pret sportu. Skaidrs, ka grūti ir visiem, bet sports, it sevišķi Rīgas Dinamo, ir vienīgais prieks, kas mums atlicis šajā banānu republikā.
Par tiem pārmaksātajiem sportistiem. Nu Šķēle pilnīgi noteikti, bet Hosa savu naudu atpelna. Bez Hosas Rīgas Dinamo diez vai būtu šobrīd tik cerīgajā 12. vietā. Šodien gan sagrāve Maskavā

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 20:33, pirms 16 gadiem
andrejff rakstīja: pilnīgi manas domas
Taada valdiiba ko padariis!sadziivo jo sports vinjiem neintrese

     [+] [-]

, 2009-01-22 21:52, pirms 16 gadiem
Manchester-Scuba rakstīja: Bla idioti ka tad vini grib atbalstit ?

kaa ko?

J. Birks kaa iistais Latvijas "PATRIOTS" no "TB/LNNK" grib atbalstiit savu maku, gjimenas un draugu bankas kontus un protams patuseet Araabu Emiraatos vai Pariizee!!

un protams, galvenais atbalstiit savu deelu vai meitu, nopirkot jauno mashiinu (kaadu BMW X6)

un shos cilveekus sauc par "Tautas kalpiem" (!!!)

PS. un neaizmirstiet pamatlikumu - "Viens likums - visiem" (vai kaut kaa taa, iisti neatceros)

iisak sakot, mnjaaa.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:16, pirms 16 gadiem
Diemžēl, bet loģiski! Sports nevar būt proritāte valstī, kur valsts iestādēs (skolās, slimnīcās, policijā) kavējas algas... Valsts ir uz kraha robežas... tāpēc šobrīd nodokļu nauda ir jānovirza vitāli svarīgākajam!

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:19, pirms 16 gadiem
DzhonyFrontana rakstīja: Taada valdiiba ko padariis!sadziivo jo sports vinjiem neintrese
man viņu vietā sports arī pašlaik būtu pašā pēdējā vietā...

anyway - man patīk kā šais komentāros vietā un nevietā parādās "Godmaņi" un "valdības", ja runa iet par Rīgas domi... Un vispār mums taču ir KRĪZE! Ak, nē! KRĪZE! Tas ir smieklīgi. Un jā, mums ir arī GRAUTIŅI, kuros tiek aplaupīts veikals un ar akmeņiem apmētāta policijas mašīna - ziniet kā, līdz šim jau jebkuras tautas padziedāšana kopā ar zvaigzni bija ASINSTINDZINOŠA un VĒSTURISKA PROTESTA AKCIJA, tad tie tik tiešām bija grautiņi. Oj, es dievinu medijus...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 22:20, pirms 16 gadiem
Simron rakstīja: Kauns par šo valsti un attieksmi pret sportu. Skaidrs, ka grūti ir visiem, bet sports, it sevišķi Rīgas Dinamo, ir vienīgais prieks, kas mums atlicis šajā banānu republikā.
Par tiem pārmaksātajiem sportistiem. Nu Šķēle pilnīgi noteikti, bet Hosa savu naudu atpelna. Bez Hosas Rīgas Dinamo diez vai būtu šobrīd tik cerīgajā 12. vietā. Šodien gan sagrāve Maskavā
Kas tev svarīgāks. Dinamo 12. vieta vai savs vēders? Tu maz apjēdz, kas valstī notiek? Esmu par sportu... Bet šobrīd valstij patiesi sports jābeidz atbalstīt uz laiku! Ir svarīgākas lietas...

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:21, pirms 16 gadiem
mošk vispār slēgt visius čempjus un likvidēt komandas jebkurā sporta veidaa? tas pitec.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 22:22, pirms 16 gadiem
gragox rakstīja: man viņu vietā sports arī pašlaik būtu pašā pēdējā vietā...

anyway - man patīk kā šais komentāros vietā un nevietā parādās "Godmaņi" un "valdības", ja runa iet par Rīgas domi... Un vispār mums taču ir KRĪZE! Ak, nē! KRĪZE! Tas ir smieklīgi. Un jā, mums ir arī GRAUTIŅI, kuros tiek aplaupīts veikals un ar akmeņiem apmētāta policijas mašīna - ziniet kā, līdz šim jau jebkuras tautas padziedāšana kopā ar zvaigzni bija ASINSTINDZINOŠA un VĒSTURISKA PROTESTA AKCIJA, tad tie tik tiešām bija grautiņi. Oj, es dievinu medijus...
Rīgas Dome nav atkarīga no saeimas? Jeb Rīga vēl joprojām ir ārpus kārtas?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 22:23, pirms 16 gadiem
bet_bet rakstīja: mošk vispār slēgt visius čempjus un likvidēt komandas jebkurā sporta veidaa? tas pitec.
Nē... Protams, ka labāk atlaidīsim skolotājus, policistus un ugunsdzēsējus.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 22:26, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Rīgas Dome nav atkarīga no saeimas? Jeb Rīga vēl joprojām ir ārpus kārtas?
Rīgas Domei ir savs budžets, kurš ir tikai nosacīti atkarīgs no Saeimas (no tās piešķirtajiem līdzekļiem) - Rīgas Domei pieder pašai savi uzņēmumi, tā pati veido savu budžetu - arī tā pati varēja to veidot ar pārpalikumu, bet nē. Un jā - no RD zog citi cilvēki, par kuriem mēs runājam krietni mazāk, lai gan summas visticamāk ir līdzvērtīgas. Man ļoti interesē kā basketbola klubi (nezinu kurš, tik iedziļināts spēlē es toreiz nebiju) panāk, ka tos sponsorē Rīgas Satiksme - wtf? Kāda velna pēc VIENĪGAJAM Rīgas sabiedriskā transporta operatoram vajadzīga reklāma? Korupcija? KORUPCIJA! KORUPCIJA!! ĀĀĀ! Vēl viens vārds, ar kuru var piesaistīt tautas uzmanību - var to labi pārdot... Galu galā, cik mums dažādas KRĪZES jau ir bijušas? politiskā, ekonomiskā, lauksaimniecības, u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 22:33, pirms 16 gadiem
kr4 ta lai vinji sleedz sporta kantori ciet un lai tgd visi njem gramatas un lasa tas ekonomiskaak!Un jaa kriizi juut taadi kam stabils darbs nav ;0

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:35, pirms 16 gadiem
gragox rakstīja: Rīgas Domei ir savs budžets, kurš ir tikai nosacīti atkarīgs no Saeimas (no tās piešķirtajiem līdzekļiem) - Rīgas Domei pieder pašai savi uzņēmumi, tā pati veido savu budžetu - arī tā pati varēja to veidot ar pārpalikumu, bet nē. Un jā - no RD zog citi cilvēki, par kuriem mēs runājam krietni mazāk, lai gan summas visticamāk ir līdzvērtīgas. Man ļoti interesē kā basketbola klubi (nezinu kurš, tik iedziļināts spēlē es toreiz nebiju) panāk, ka tos sponsorē Rīgas Satiksme - wtf? Kāda velna pēc VIENĪGAJAM Rīgas sabiedriskā transporta operatoram vajadzīga reklāma? Korupcija? KORUPCIJA! KORUPCIJA!! ĀĀĀ! Vēl viens vārds, ar kuru var piesaistīt tautas uzmanību - var to labi pārdot... Galu galā, cik mums dažādas KRĪZES jau ir bijušas? politiskā, ekonomiskā, lauksaimniecības, u.t.t.
Tātad... Tu uzskati, ka krīzes nav? Šobrīd, kad reāli tiek masām laisti cilvēki vaļā no darba? Kad pat lielākie uzņēmumi strādā ar mīnusiem, tu saki, ka krīzes nav? Tagad tikai pārtikas veikali un monopoliski uzņēmumi pelna! Pārtiku cilvēki pirks arī dārgu... Un elektrību arī vajag...

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:43, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Tātad... Tu uzskati, ka krīzes nav? Šobrīd, kad reāli tiek masām laisti cilvēki vaļā no darba? Kad pat lielākie uzņēmumi strādā ar mīnusiem, tu saki, ka krīzes nav? Tagad tikai pārtikas veikali un monopoliski uzņēmumi pelna! Pārtiku cilvēki pirks arī dārgu... Un elektrību arī vajag...
Čalīt tā nav krīze, tā ir katastrofa!

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:45, pirms 16 gadiem
Es varētu teikt skarbus vārdus , bet neteikšu labāk....

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:46, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Tātad... Tu uzskati, ka krīzes nav? Šobrīd, kad reāli tiek masām laisti cilvēki vaļā no darba? Kad pat lielākie uzņēmumi strādā ar mīnusiem, tu saki, ka krīzes nav? Tagad tikai pārtikas veikali un monopoliski uzņēmumi pelna! Pārtiku cilvēki pirks arī dārgu... Un elektrību arī vajag...
nē, bet es domāju, ka krīze savu maksimumu vēl nav sasniegusi, savukārt konkrētais vārds jau ir pārlieku nodrāsts

pārtiku un dārgu? kā, tavuprāt, var pirkt dārgu pārtiku, ja nav, kas to pērk? no rītdienas kkādam(nav īpaši svarīgi, kuram) pienam ir -20%. un kādēļ - tādēļ, ka Maksimas ievestais leišu ir lētāks un attiecīgi pieprasītāks. tiesa, tas, ka tie 20% reāli aizies uz darbinieku un lauksaimnieku rēķina ir skaidrs, bet tik un tā, pašlaik cenas jau nu gan neaugs.

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:54, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Čalīt tā nav krīze, tā ir katastrofa!
Mūsu pašu nopelns tas ir... Aplokšņu algas... nodokļu nemaksāšana... aizņemšanās... u.t.t. Bet vainojam tikai 100 cilvēkus...

     [+] [-]

, 2009-01-22 22:59, pirms 16 gadiem
sen jau vajadzeja, kad valsts nesponsore profesionalo sportu, bet gan jaunos sportistus un sporta skolas, ka vissas normalas valstis....profesionalais sports ir bizness un tadel diezgan liela mera privata padarisana- valstij tur nebutu jaiejaucas...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-22 23:00, pirms 16 gadiem
DzhonyFrontana rakstīja: kr4 ta lai vinji sleedz sporta kantori ciet un lai tgd visi njem gramatas un lasa tas ekonomiskaak!Un jaa kriizi juut taadi kam stabils darbs nav ;0
Stabils darbs tagad ir ~30% no valsts iedzīvotājiem. Pat normālu firmu īpašniekiem nav pārliecības par savu darbu nākotnē!

     [+] [-]

, 2009-01-22 23:03, pirms 16 gadiem
Yurchix rakstīja: Stabils darbs tagad ir ~30% no valsts iedzīvotājiem. Pat normālu firmu īpašniekiem nav pārliecības par savu darbu nākotnē!
no kurienes tu rāvi to procentu? (man vnk interesē)

     [+] [-]

, 2009-01-22 23:06, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja:
kaa ko?

J. Birks kaa iistais Latvijas "PATRIOTS" no "TB/LNNK" grib atbalstiit savu maku, gjimenas un draugu bankas kontus un protams patuseet Araabu Emiraatos vai Pariizee!!

un protams, galvenais atbalstiit savu deelu vai meitu, nopirkot jauno mashiinu (kaadu BMW X6)

un shos cilveekus sauc par "Tautas kalpiem" (!!!)

PS. un neaizmirstiet pamatlikumu - "Viens likums - visiem" (vai kaut kaa taa, iisti neatceros)

iisak sakot, mnjaaa.....
Tas tieciens ir "Viens likums-viena taisnība visiem." Un kamēr Latvijā tā nebūs tikmēr uz priekšu virzīties būs ļoti grūti.

     [+] [-]

, 2009-01-22 23:09, pirms 16 gadiem
gragox rakstīja: no kurienes tu rāvi to procentu? (man vnk interesē)
Analītiķi tā spriež

  +1 [+] [-]

, 2009-01-22 23:36, pirms 16 gadiem
nu kad aizies no politikas, tad ta pat ka Kalvitis peksnhji bus kljuvushi par miljonariem un pashi diminas savus dinamo! tadus ka skjele, shlesers... sen bij laiks patriekt no valdiibas

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 08:51, pirms 16 gadiem
PSC, visiem njem nost tikai neesmu dzirdejis, kur ta naudinja paliek, jo klat nevienam neliek, SUKAS!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 09:06, pirms 16 gadiem
virsrakstam bija jābūt ''Rīgas Dome apsver vai būt vēl leilākiem idiņiem''
tiešām sportista karjieru tā jau grūti Latvijā izveidot bet ja vēl klubiem naudu apgraizīs tad vispār mūsu pasaules klases sportistu paliks vēl mazāk
varēs Rīgas Dome skatīties kā pa sētu šaibu vai bumbu dzenā bet neko vairāk

  +2 [+] [-]

, 2009-01-23 09:11, pirms 16 gadiem
p.s.
saprastu ja vēl viņi rūpētos par jauno paaudzi sākot ar to ka vecāki varētu palaist bērnu dārziņā nemaksājot 999999999 naudiņas bet par velti vai simbolisku summu un ja rūpētos par jauniešu sporta skolu un jauniešu sporta klubu attīstību augstākā līmenī
piemērs Leiši ar savu basketbolu
nu nav viņi megatalanti bet viņiem ir sasodīti labākas skolas
bet līdz ar to aug komandas kuras var cīnīties pat par olimpiskajām medaļām

     [+] [-]

, 2009-01-23 10:38, pirms 16 gadiem
pareizi vien ir lai labaak attiista beernu un jaunieshu komandas nekaa klubus kas domaa tikai par to kaa no Domes lielaaku pikji noraut un pretii paraada figu jo jeegas nu pilniigi nav nekaadas ka dome sponsoree kaut kaadus Barons ASK un Vef
labaak to naudu lai dod basketbola un hokeja federaacijai ar noteikumu ka shiis federaacijas sho naudu ieguldiis jauno speeleetaaju attiistiibaa

     [+] [-]

, 2009-01-23 12:05, pirms 16 gadiem
federacijam gan nee, jo tad taa nauda aizies tik kabatas...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-23 17:56, pirms 16 gadiem
Kāda jēga tad atbalstīt bērnu sportu, ja viņiem nav nekādas nākotnes un nekādas motivācijas trenēties- kārdreiz spēlēt "lielajā" komandā!!! Ļoti tuvredzīgi strādā mūsu funkcionāri.Jābūt visa līmeņa komandām -sākot no 5 gadīgiem un beidzot ar profesionāļiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-24 00:33, pirms 16 gadiem
man ar' tāds čuis, ka ar DR tur sakars mazs.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-24 20:31, pirms 16 gadiem
SK Rīga sen ir īsts naudas slaukšanas aparāts, tur barojas visi, kam nav slinkums. Tas pats Vilerušs, Dombrovskis. Vispersonas un tie starpnieki jeb lietu kūrētāji brauc uz visiem hokeja, basketa utt čempionātiem, saņem atkatus atpakaļ, tā kā sports no tā visa redz ne vairāk kā 60-70 %. Tur tak valde valdes galā, tās visas vajag izformēt.