Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Ventspils iedarbina tālo artilēriju un apklusina VEF skrējējus

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Ventspils iedarbina tālo artilēriju un apklusina VEF skrējējus
Žanis Peiners: 21 punkts finālsērijas otrajā spēlē
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Basketbola klubs "Ventspils" otrdien, 19. maijā, izbraukumā iemeta 11 no 26 tālmetieniem un apspēlēja "VEF Rīga" ar rezultātu 85:68. Finālsērijā līdz četrām uzvarām rezultāts kļuvis 1-1. Nākamā spēle notiks 21. maijā plkst. 19:40 Ventspilī, savukārt 24. maijā komandas tiksies Rīgā.

Dažas stundas pirms otrās spēles iemetiena Rīgā sākās Eiropas čempionu kausa ceļojums. Puslaika pārtraukumā visiem interesentiem bija iespēja nofotografēties ar prestižo trofeju un Eiropas čempionāta talismanu Frenkiju. Viesu loku kuplināja Armands Krauliņš un BK “Ventspils” prezidents Aivars Lembergs.

Latvijas Basketbola savienības prezidents Valdis Voins pauzē starp pirmo un otro ceturtdaļu apbalvoja LBL regulārās sezonas izcilniekus. Vērtīgākā spēlētāja balvu saņēma Jelgavas lietuviešu leģionārs Deniss Krestiņins, bet rezultatīvākā basketbolists gods tika VEF aizsargam Džeraldam Robinsonam.

Starta piecnieki

VEF Rīga: Jakovičs, Robinsons, Timma, A. Bērziņš, Mejeris
BK Ventspils: Gikass, Ate, Butjankovs, Bārnīss, Grants

Toni spēlei uzdeva kurzemnieku mazie spēlētāji. Gikasa garāmgājiens un Ates precīzie pustālie metieni pāris minūtēs panāca Ventspilij astoņu punktu pārsvaru – 0:8. Pirmajās minūtēs viesi paspēja arī laicīgi atgriezties aizsardzībā, taču ceturtdaļas vidū VEF spēlētājiem izdevās vairākas zibenīgas pārejas uzbrukumā. Rezultāts mainījās strauji – 12:11. Robinsons, Lauerijs un Heriss turpināja skriet iespaidīgā ātrumā, vairākas reizes groza apakšā atrodot Zaķi, kurš savas iespējas izmantoja perfekti (3/3). Ventspili no lielākiem mīnusiem glāba Akseļa Vairoga tālmetiens – 18:15.

Nākamās ceturtdaļas sākumā kurzemnieku situācija pasliktinājās. Rīdzinieku aizsargi Ventspils aizsardzībai soda laukumā gāja cauri kā nazis sviestam, Jānim Bērziņam un Lauerijam pāris minūtēs palielinot atrāvienu līdz divciparu skaitlim – 27:17. Turpinājumā ventspilniekiem izdevās piebremzēt VEF uzbrukumus. Bārnīsa un Butjankova tālmetieni apvienojumā ar Peinera precīzo soda metienu sēriju no pārsvara neatstāja gandrīz neko – 31:29.

Ventspils izrāvienu (4:15) turpināja Kristapa Janičenoka trīspunktnieks – 31:32. Puslaika galotnē sekoja vairākas vadības maiņas. Abu komandu spēlētājiem izdevās izlauzties līdz groza apakšai. Timmas un Peinera pēdās devās Robinsons un Bārnīss, uzbrukumus noslēdzot ar “and-one”. Puslaiks beidzās ar kaujiniecisku neizšķirtu – 39:39.

Spēle atsākās ar vēl vienu Ventspils izrāvienu. Gikasa tālmetienam sekoja Mejera nesportiskā piezīme, kura varēja rīdziniekiem izmaksāt dārgi. VEF tika cauri gandrīz sausā. Gikass iemeta tikai vienu no diviem soda metieniem, bumbas kontrole beidzās ar neprecīzu metienu, bet rīdzinieku atbildes uzbrukums noslēdzās ar Artūra Bērziņa tālmetienu – 42:44.

Jānis Timma un Artjoms Butjankovs vienlaikus saņēma tehniskās piezīmes. Pēc tām ventspilniekiem izdevās divi rezultatīvi uzbrukumi. Peiners ielidināja bumbu grozā no perimetra, bet Bārnīss aizskrēja līdz groza apakšai – 42:49. Lauerija brīvmetieniem Peiners atbildēja ar vēl vienu tālo bumbu, savukārt Meiera pustālais panāca plus desmit – 44:54. Peiners un Grants palielināja viesu pārsvaru, tomēr pēdējo punktu pusstundā guva VEF spēlētāji – 50:62.

Rīdzinieki sāka aktīvāk presingot Ventspils bumbas turētājus. Viņiem vajadzēja 70 sekundes, lai atspēlētu pusi starpības, bet Māra Gulbja tālmetienam ar tikpat tālu raidījumu atbildēja Roberts Lauerijs – 59:65. Tālmetienu konkursu ar precīziem metieniem turpināja Robinsons un Gikass – 62:68. Īpaši vērtīgs bija grieķa trāpījums, kurš signalizēja Ventspils īslaicīgās krīzes beigas. Viesi ierobežoja VEF kapteini Jāni Timmu (ceturtā piezīme, Granta bloks), bet pretējā pusē mērķi sasniedza Janičenoka un Bārnīsa tālmetieni – 64:78. Pēc tiem cīņa bija galā.

LBL otrā finālspēle, Rīgas arēna, 19. maijs

VEF Rīga – BK Ventspils 68:85 (18:15, 21:24, 11:23, 18:23)
VEF: Lauerijs 20, Mejeris 14 (8ab), Robinsons 11 (5rp, 6ip), Zaķis 9, Timma 6 (4ip), J. Bērziņš 3 (5ab, 3pb), A. Bērziņš 3, Strēlnieks 2, Jakovičs, Heriss, Pasečņiks.
Ventspils: Peiners 21, Grants 13 (10ab), Bārnīss 11, Gikass 9, Janičenoks 7, Butjankovs 6, Gulbis 6, Meiers 5, Ate 4, Vairogs 3, Lejasmeiers; Kanbergs.
Tiesneši Oļegs Latiševs, Ingus Baumanis, Mārtiņš Kozlovskis. Komisārs Viesturs Ozols.

Statistika. VEF 68, Ventspils 85

Metieni no spēles: 24/66 vs 29/61
2p: 20/44 vs 18/35
3p: 4/22 vs 11/26
1p: 16/20 vs 16/23
AB: 34 (12/22) vs 43 (13/30)
RP: 11 vs 17
Kļ.: 14 vs 20
PB: 15 vs 8
BM: 4 vs 3
Personiskās piezīmes: 22 vs 24
Starta piecnieki: 34 vs 43
Rezerves: 34 vs 42

  +4 [+] [-]

, 2015-05-19 21:52, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet nu Timma joprojām taisās uz NBA? Vai tas vairs nav aktuāli.
Pēc tetovējumu daudzuma taisās, tik basketbolu prasmju trūkst.

Tādu pat nevienam Eirolīgas klubam nevajag. Ārzmeniekam ir jāspēlē un jādod rezultāts nevis jāizšauj.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-19 21:53, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Manuprāt, atkal uzvarēja nevis štelmahers, bet ventspils spēlētāji, pareizāk Žanis ar Janičenoku. VEF kā meta garām, tad žanis varēja skriet, spēlēt viens uz viens strītiņu un tas atmaksājās. Ja Ventspils būtu spēlējusi Štelmahera basketbolu, tad rezultāts būtu tāds pats kā pirmajā spēlē. Līdz ko tādiem spēlētājiem kā Žanis un Krisītis ļauj spēlēt un sajusties kā līderiem, tā aiziet spēle.

70% arēnā par ventspili. brīžiem tāda sajūta, ka tas ir speciāli, lai parādītu jaunupam savu attieksmi. Žanis simpātisks spēlētājs, arī ļoti nosvērts!
Bišķi nepiekrītu - Štelmahera basketbols tieši šodien bija - tā labākajās un arī veiksmīgākajās formās. Par Žani - bija nojausma, ka finālsērijā viņa loma būs ja ne galvenā, tad tuvu tam, īpaši pēc Cetmena aiziešanas. Galu galā - finālā komandai jābūt spēlētājam, kurš gatavs pretinieka apspēlēšanai 1:1. Arī atsevišķi fragmenti ventiņu spēlē lika tā domāt (ja nemaldos- BBL plei-offos Žanis sāka parādīties laukumā arī saspringtu spēļu galotnēs). Bišķi jau pārsteidza Ates un Lejasmeiera atrašanās laukumā 4.cet., kad vefs vilka klāt, bet nu - šoreiz Štelmahers vinnēja.

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:54, pirms 10 gadiem
Bet man patīk kā spēlē Vpils , lai gan neredzeeju pirmo speeli, katrā ziņā viss izšķirsies 3 un 4 spēlē. Arī likās, ka ar Gikasu pa 1. Nr būs pa īsu, tad tagad ir Peiners un Telefons arī var vēl vilkt. Būs laba sērija.
Slēpts komentārs: Sporta novērotājs

     [+] [-]

, 2015-05-19 21:56, pirms 10 gadiem
stulbs ir BKV treneris, kas tādu Tony kukoch -CRO neizmantoja pilnvērtīgi sezonas laikā, intriga- Peiners vs VEF

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 21:57, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: pie -6 sāka nervozēt un centās pēc iespējas ātrāk izlīdzināt
Kāds nervozēt? Pie - 3 bija minūte, kur taktiķis Mazurs izdomāja sākt nezkāpēc presingot kaut gan vēl 5 minūtes bija. VEF ierija ātrus uzbrukumus un troiku un viss, atpakaļ mīnus padsmit. Nafig to vajadzēja? Kāpēc nevarēja mierīgi spēlēt aizsardzībā kā no 4/4 sākuma?
P.S. Redzēju tikai pēdejo ceturtdaļu, normāla Jakovičam, Timmam attieksme - kā aizmiguši vai palēlinātā filmā spēlēja.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 21:58, pirms 10 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kāds nervozēt? Pie - 3 bija minūte, kur taktiķis Mazurs izdomāja sākt nezkāpēc presingot kaut gan vēl 5 minūtes bija. VEF ierija ātrus uzbrukumus un troiku un viss, atpakaļ mīnus padsmit. Nafig to vajadzēja? Kāpēc nevarēja mierīgi spēlēt aizsardzībā kā no 4/4 sākuma?
P.S. Redzēju tikai pēdejo ceturtdaļu, normāla Jakovičam, Timmam attieksme - kā aizmiguši vai palēlinātā filmā spēlēja.
Nezinu, vienkārši šķita, ka pa daudz ir sasteigti metieni bez reāla mērķa, pie - 8 vēl daudz sliktāk palika, bet nu tas laikam daļēji atbilst tavam teiktajam

     [+] [-]

, 2015-05-19 22:03, pirms 10 gadiem
CEsvaines monstrs shodien laikam veel uz vestnesha vaaka gozeejaas ka nulliiti ieskoreeja
Turaas ventini, varam panjemt

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:05, pirms 10 gadiem
likās jau ka pēdējos gados VEF pārpircis visus konkurentu līderis, bet ko nu - būs Žanin jāpiedāvā līgumu?

     [+] [-]

, 2015-05-19 22:06, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: likās jau ka pēdējos gados VEF pārpircis visus konkurentu līderis, bet ko nu - būs Žanin jāpiedāvā līgumu?
Tik daudz spēles viņš nepavilks.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:08, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tā ir sliktā puse, ka ir gados jauna komanda, it īpaši gados jauni līderi, retu kurš jaunais basketbolists spēj demonstrēt labu spēli bez kritumiem iekš LBL
Nu beidz te pinšķēt! Nav jau vefam nekāda traģēdija notikusi - zaudējuši jau arī Jēcenei un Liepājai, tas ir tikai normāli. Par tiem jaunajiem līderiem - morīši jau nu nav pirmā svaiguma, Mareks mejeris ir LV izlases spēlētājs vismaz ceturto gadu, Zaķis - vai ta jauniņais!? Turklāt - šādās sērijās nekad nav dominējis viens spēlētājs, arī Barona ziedu laikos Armands Šķēle rezultatīvākais bija , max divās spēlēs sērijā. Jakovičs izšāva (tiešām - izšdāva, jo tas iznāciens Ingum bija vismaz 70% virs normas), šodien Žanis, iespējams pēc pāris dienām būs Timmas vai Janičenoka iznāciens. Mazuram man gribētos pārmest vienīgi to, ka sezonas laikā nav sagatavojis iestrādes uz Mareku Mejeri! Viņa sniegums faktiski vienmēr (pēdējos pāris mēnešos noteikti) ir vai n u labs, vai ļoti labs, bet uzbrukumos joprojām pārtiek no pārpalikumiem! Ja kas - rezerve vefam! Bet ja godīgi - nu nebūtu labi, ja LBL par čempionu kļūtu komanda, kura tur nospēlē tikai ...desmit spēles...

     [+] [-]

, 2015-05-19 22:09, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Nezinu, vienkārši šķita, ka pa daudz ir sasteigti metieni bez reāla mērķa, pie - 8 vēl daudz sliktāk palika, bet nu tas laikam daļēji atbilst tavam teiktajam
vai tad tas nav VEF stils? vienkārši 1jā sakrita iekšā, 2jā ne

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:10, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Un? Tas piestāv pie fanošanas, kas tur nesaprotams? Visa smalkā runa utt. ir normāla parādība starp komandu faniem
Ok - drīkst pajautāt - vai un kā tu runā ar ..Saratovas faniem!?

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:13, pirms 10 gadiem
brunoje rakstīja: Nu beidz te pinšķēt! Nav jau vefam nekāda traģēdija notikusi - zaudējuši jau arī Jēcenei un Liepājai, tas ir tikai normāli. Par tiem jaunajiem līderiem - morīši jau nu nav pirmā svaiguma, Mareks mejeris ir LV izlases spēlētājs vismaz ceturto gadu, Zaķis - vai ta jauniņais!? Turklāt - šādās sērijās nekad nav dominējis viens spēlētājs, arī Barona ziedu laikos Armands Šķēle rezultatīvākais bija , max divās spēlēs sērijā. Jakovičs izšāva (tiešām - izšdāva, jo tas iznāciens Ingum bija vismaz 70% virs normas), šodien Žanis, iespējams pēc pāris dienām būs Timmas vai Janičenoka iznāciens. Mazuram man gribētos pārmest vienīgi to, ka sezonas laikā nav sagatavojis iestrādes uz Mareku Mejeri! Viņa sniegums faktiski vienmēr (pēdējos pāris mēnešos noteikti) ir vai n u labs, vai ļoti labs, bet uzbrukumos joprojām pārtiek no pārpalikumiem! Ja kas - rezerve vefam! Bet ja godīgi - nu nebūtu labi, ja LBL par čempionu kļūtu komanda, kura tur nospēlē tikai ...desmit spēles...
VEF līdz ar Robinsona atgriešanos ir atgriezusies tā sliktā īpašība, ka daudz balstās spēle uz Robinsonu un Timmu, un nu abi nav pieredzējuši spēlētāji un nav viņiem tā spēle tik stabila....Redzēju pēdējo ceturtdaļu tikai, tāpēc spriežu tikai par to....Un es nečīkstu, sērija nebeidzas pēc otrās spēles...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:13, pirms 10 gadiem
par Timmu nepatika nejau ka punktu maz, bet ka jau 2jā spēlēs ieslēdzis mīksto, tiešām netur spriedzi? nevarēja redzēt, ka maximāli kapātu, ar viņa fizisko vajadzēja iet kā caur sviestu, nevis atmest bumbas citiem .. 1x pa piecām spēlēm salidināt 3punktiekus par maz augstā līmenī..

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:14, pirms 10 gadiem
Super, liels prieks par BK Ventspils!!

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:15, pirms 10 gadiem
brunoje rakstīja: Ok - drīkst pajautāt - vai un kā tu runā ar ..Saratovas faniem!?
Pie fanošas starp dievām principiālām komandām....Jums viss sīki līdz burtam jāizskaidro? Spilgts piemērs ir PAO un OLY.....To pašu jau saka arī BKV puse, ka 4-0 utt. Tas viss piestāv pie lietas starp sāncešiem

     [+] [-]

, 2015-05-19 22:15, pirms 10 gadiem
kur visi lielie vef faneli, kas te soliija ka buus 4-0 ? lol

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:15, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: kur visi lielie vef faneli, kas te soliija ka buus 4-0 ? lol
pag pag, paši jau arī teicāt 4-0

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:15, pirms 10 gadiem
Ventiniem saadi tik jaturpina speleet un cempiona tituls nekur neizpaliks!!

     [+] [-]

, 2015-05-19 22:16, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: pag pag, paši jau arī teicāt 4-0
nekad nebiju teicis ka BKV vareetu uzvareet vefeli ar 4-0.. es teicu ka buus 6 vai 7 spelees kur beigas BKV pacels kausu

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:16, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Manuprāt, atkal uzvarēja nevis štelmahers, bet ventspils spēlētāji, pareizāk Žanis ar Janičenoku. VEF kā meta garām, tad žanis varēja skriet, spēlēt viens uz viens strītiņu un tas atmaksājās. Ja Ventspils būtu spēlējusi Štelmahera basketbolu, tad rezultāts būtu tāds pats kā pirmajā spēlē. Līdz ko tādiem spēlētājiem kā Žanis un Krisītis ļauj spēlēt un sajusties kā līderiem, tā aiziet spēle.

70% arēnā par ventspili. brīžiem tāda sajūta, ka tas ir speciāli, lai parādītu jaunupam savu attieksmi. Žanis simpātisks spēlētājs, arī ļoti nosvērts!
Manuprāt Štelmahers tiek nepamatoti nozākāts, nu nav tai Ventspilij nekāda spēcīgā sastāva, salīdzinājumā ar VEF tur vispār nekā nav. Janičenoks, Peiners, Grants ir virs vidējā LBL līmeņa, kas tur pārējie - Butjankovs, Vairogs, Gulbis, Ate.... nu vidējs LBL .....
Okay, finālā viņiem bija jābūt jo uz papīra ir stiprāki par Liepāju,Valmieru un pārējiem, bet nekas vairāk, tādēļ dažreiz liekas nesaprotamas tās gaidas pēc kaut kāda īpaša Ventspils snieguma, drīzāk pierasts, ka "vecos laikos" bija nauda un tā komanda bija spēcīgāka, tādēļ arī tiek gaidīts kaut kas vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:17, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nekad nebiju teicis ka BKV vareetu uzvareet vefeli ar 4-0.. es teicu ka buus 6 vai 7 spelees kur beigas BKV pacels kausu
un? citi teica, tas jau nemaina faktu....

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:20, pirms 10 gadiem
Pirms sis speles domaju ka Vef panems bez variantiem, bet nu laikam ta nebus! Novelu so seriju vinnet Ventiniem, komandai kas tiesam cinas!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:24, pirms 10 gadiem
No vienas bedres otrā Pēc pirmās spēles - 4-0 VEF, pēc otrās 4-1 BKV!

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:24, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: un? citi teica, tas jau nemaina faktu....
Davaj, atrodi kadu komentaru kur kads BKV fans ir prognozeejis ka buus 4-0?? varu dereet ka nevienu neatradiisi... BKV fani nav tik tupi un sekli ka vef faneli., jeb keponi

  -2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:25, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Davaj, atrodi kadu komentaru kur kads BKV fans ir prognozeejis ka buus 4-0?? varu dereet ka nevienu neatradiisi... BKV fani nav tik tupi un sekli ka vef faneli., jeb keponi
Tu tik tikko parādīji ar šo komentāru, kuri ir tie keponi. (Vismaz par sevi noteikti)

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:26, pirms 10 gadiem
Piekrītu pelikans.
Nav Ventspils komandai šogad laba saspēles vadītāja, kas ir puse no uzvaras. Bet ar visu to Štelmahers spēj nodrošināt stabilu komandas sniegumu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:26, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tu tik tikko parādīji ar šo komentāru, kuri ir tie keponi. (Vismaz par sevi noteikti)
ja jaa noteikti.. jums vnk jaiemacas but objektivaakiem nevis tadiem keponiem kas prognozee ka vefs parbrauks pari Ventspilij

  -3 [+] [-]

, 2015-05-19 22:29, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: ja jaa noteikti.. jums vnk jaiemacas but objektivaakiem nevis tadiem keponiem kas prognozee ka vefs parbrauks pari Ventspilij
Kāpēc to nedarīt? Tu fano par komandu un tas ir saprotams, ka tā rakstīs, kaut vai tā nedomās....Esmu reālists un saprotu, ka VEF paņem sēriju ar 4-0 bija kādi 5 %, bet tāpat es rakstīju 4-0, jo pirmkārt esmu fans un otrkārt jūs pavelkaties uz to kā nozombēti.....vēl jautājumi tev kādi ir?

Un man ir lielas aizdomas, ka daļa tā vienkārši raksta, jo jūs uz to, tā teikt, pavelkaties. Vienkārši ķircina jūs, bet jūs to nopietni uztverat

Teiksim, piemēram, es labi ja pusi atklāju šeit, no tā, ko realitātē domāju....

  +1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:33, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: ja jaa noteikti.. jums vnk jaiemacas but objektivaakiem nevis tadiem keponiem kas prognozee ka vefs parbrauks pari Ventspilij
pff, man godīgi šobrīd VEF vairs neuztrauc. Būšu par viņiem tikai tad, kad beidzot kāds tur sāks domāt ar galvu (šajā gadījumā es nedomāju trenerus un spēlētājus, bet vadību)
Bet kas attiecas uz sēriju, tāpat es uzskatu, ka VEF pacels. Bez skatītājiem abām komandām, mājas faktors nav nekāda priekšrocība.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-19 22:35, pirms 10 gadiem
olee olee ventspils chempion paljubomu chempioni

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:41, pirms 10 gadiem
Tāds Kurtinaitis vai Butauts jau sen būtu aizsūtijis Robinsonu uz soliņa galu par tādu visautļautību, gan laukumā,gan ari uz soliņa. Mazurs vnk ir mīkstais un tāds arī paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-19 22:54, pirms 10 gadiem
Labs fans esi sporta noverotaj!
Sezonas sakuma fano par vef, tad par liepaju,pectam jekabpils un beigas atkal par vef! Pat kristapins fano tikai par vef!