Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3
Autors: Māris Noviks

Janičenoks nobloķē Dārgo, Peresa tālmetieni izrauj VEF uzvaru Ogrē

Janičenoks nobloķē Dārgo, Peresa tālmetieni izrauj VEF uzvaru Ogrē
Alekss Peress
Foto: Ritvars Raits

"Olybet" Latvijas basketbola līgā trešdien, 10. janvārī, notika divas spēles. Pieckārtējie Latvijas čempioni "VEF Rīga" (10-2, #2) izbraukumā uzvarēja BK "Ogre" (9-6, #4) ar 81:78.

Starta piecinieki

Ogre: Sirsniņš, Jānis Antrops, Zēbergs, Pozņaks, Sīpoliņš
VEF: Peress, Janičenoks, Labucks, Mejeris, Gromovs

Sestdien mājās piedzīvotā neveiksme VTB līgas cīņā pret Saratovas “Avtodor” rīdziniekiem lika mobilizēties. VEF pirmajā puslaikā disciplinēti nospēlēja aizsardzībā, pieļaujot tikai septiņas kļūdas, kā arī precīzi meta no spēles. Jāņa Gailīša, Jevgeņija Kosuškina un Dāvja Čodera vīri 20 minūtēs realizēja 55% divpunktu un trīspunktu metienu (2p 10/18, 3p 5/9).

Pretinieku mobilizācija un plašā rotācija – VEF rindās pirmajā puslaikā piecas un vairāk minūtes aizvadīja 11 spēlētāji – radīja Ogrei grūtības uzbrukumā. Mājiniekiem ne reizi neizdevās izrauties ātrajos uzbrukumos. Ogrēniešiem klājās grūti cīņā par atlēkušajām bumbām (15-22) un izdevās trāpīt vien 7 no 19 divpunktu metieniem. No lielākiem mīnusiem glāba seši iemestie tālmetieni. Puslaikā 34:46 VEF labā.

Trešajā ceturtdaļā Ogres sniegums uzbrukumā jūtami uzlabojās. VEF garo spēlētāju pārsvaru mājinieki kompensēja ar pacietīgu spēli un precīziem metieniem no distances. Īpaši perimetrā izcēlās Mārcis Vītols, Jānis Pozņaks un Guntis Sīpoliņš, kamēr rīdzinieku precizitāte strauji gāja mazumā. VEF spēlētāji 15 minūtēs iemeta 1 no 10 trīspunktu metieniem, bet Ogres vīri trāpīja 7 no 12 mēģinājumiem. Pēc Vītola piektā tālmetiena komandas šķīra viena metiena tiesa – 70:73.

VEF nākamajā uzbrukumā atbildēja ar Peresa divpunktu metienu no groza apakšas – 70:75. Sekoja vairākas neveiksmīgas bumbas kontroles – vienā no Ogres uzbrukumiem Kristaps Janičenoks nobloķēja Latvijas labāko dankeri Kristapu Dārgo. Tādā garā pagāja trīs minūtes, kamēr Vītols realizēja sesto trīspunktu metienu – 73:75! Pēc Peresa kļūdas Ogres aizsargam radās iespēja izcelties vēlreiz, tomēr šoreiz viņš nebija precīzs. VEF četras minūtes nevarēja trāpīt un Pozņaks panāca neizšķirtu – 75:75. Rīdziniekus atkal glāba Peress, 20 sekundes pirms pamatlaika iemetot tālmetienu – 75:78. Ogre devās minūtes pārtraukumā. Rinalda Sirsniņa tālmetiens septiņas sekundes pirms pamatlaika beigām panāca neizšķirtu (78:78), bet VEF pēdējā uzbrukumā atkal izcēlās Peress.

Olybet LBL, 10. janvāris, Ogres 1. vidusskola

BK Ogre – VEF Rīga 78:81 (18:22, 16:24, 26:21, 18:14)
Ogre: Vītols 21 (2p 0/2, 3p 6/11, 1p 3/4; 3pb), Pozņaks 11, Sīpoliņš 10, Jānis Antrops 8, Sirsniņš 8 (3p 2/9; 7rp), Niedra 8, Gints Antrops 4, Zēbergs 3, Mizis 3, Dārgais 2; Atelbauers.
VEF: Peress 20 (2p 4/5, 3p 3/4, 1p 3/4; 4ab, 5rp, 8ip, eff 25), Mejeris 11 (5ab), Vecvagars 10, Janičenoks 9 (7ab), Misters 9, Helmanis 7, Gromovs 6, Ate 5, Labucks 4, Čavars, Bērziņš; Zotovs.
Tiesneši: Oļegs Latiševs, Mārcis Senkēvičs, Gatis Saliņš.
Komisārs Agnis Pērkons.

Kopvērtējums 10. janvārī

#KomandaU-Z%
1Ventspils14-0100.0
2VEF Rīga10-283.3
----
3Jūrmala11-473.3
4Ogre9-660.0
5Betsafe/Liepāja5-838.5
6Jēkabpils4-1126.7
----
7Valka/Valga2-625.0
8Latvijas Universitāte3-1121.4
9Valmiera/Ordo3-1318.8

Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-01-10 21:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie Ogres zilie trīņi (+1 tiesnesis ) labi pirti uzkūra, bet ar to pat nepietika pret Perezu un viņa meksikāņu karstasinību Nez ko Bērziņš tik maz spēlēja? Kad gāja nost, diezgan dusmīgs izskatījās
Nesaprotu kādēļ viņu ņēma , labāk kādu amerikosu par tādu cenu ne nodevēju !!!!
, 2018-01-10 21:48, pirms 7 gadiem
Rebelam prieki, beidzot kaut ko uzvar!
, 2018-01-10 21:48, pirms 7 gadiem
Sezonas beigas būs interesantas...
, 2018-01-10 21:49, pirms 7 gadiem
Peress sāpīgu tālmetienu iemeta Ogrei .
, 2018-01-10 21:50, pirms 7 gadiem
Kas Tev tiesnesi nepatika?
Slēpts komentārs: W W E
, 2018-01-10 21:59, pirms 7 gadiem
W W E rakstīja: Vemtspils kāššš..
Kāds sakars šeit Ventspilij? P.S tagad ir tikai 2/4 ceturdaļa un rezultāts ir par labu Ventspilij 30:29
, 2018-01-10 22:13, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie Ogres zilie trīņi (+1 tiesnesis ) labi pirti uzkūra, bet ar to pat nepietika pret Perezu un viņa meksikāņu karstasinību Nez ko Bērziņš tik maz spēlēja? Kad gāja nost, diezgan dusmīgs izskatījās
Knapa uzvara, bet Tev jau pirksti gaisā?
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-01-10 22:18, pirms 7 gadiem
principā, jāsaka, ka ļoti skarbs rādītājs VEFam, ja knapi ar nagiem vinnē komandu, kura pēc sastāva un budžeta būtu devējama par otrā, trešā ešalona komandu(tīri tādā ziņā, ka VEF tomēr ir izlases līmeņa esošie, izbijušie spēlētāji, kandidāti, veterāni, citu valstu izlašu spēlētāji, kuriem pretī tiek likts tāds labs (tomēr tikai) LBL vidusmērs)
, 2018-01-10 22:18, pirms 7 gadiem
Nu jaa Vefs kaarteejo reizi paraada, kaadas shausmas ir...Jau pagajusogad Vpils bija galvastiesu paaraaki un umudrilisj pakaast finaalu, tad domaaju shogad galiigi bez intrigas finaals buus...Ogres un Juurmalas amatieri iisti konkurenti tomeer nav, tachu finaalaa ar buus briinums ja kaut vienu uzvaru aizkjers... Kauns Vafeleem..
, 2018-01-10 22:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lasīt iemācies, nevari? Tad neatbildi
Aizver pāksti, man Tava atļauja nav vajadzīga, lai atbildētu.
, 2018-01-10 22:20, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Aizver pāksti, man Tava atļauja nav vajadzīga, lai atbildētu.
Un atkal, lasīt iemācies, ja nevari, tad neatbildi un savas lietas neizdomā
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-01-10 22:25, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Nu jaa Vefs kaarteejo reizi paraada, kaadas shausmas ir...Jau pagajusogad Vpils bija galvastiesu paaraaki un umudrilisj pakaast finaalu, tad domaaju shogad galiigi bez intrigas finaals buus...Ogres un Juurmalas amatieri iisti konkurenti tomeer nav, tachu finaalaa ar buus briinums ja kaut vienu uzvaru aizkjers... Kauns Vafeleem..
nu nevar teikt, ka pagājšgad Ventspils galvastiesu pārāka komanda. Tur bija Blūms, kurš pat savā pirmspensijas vecumā tiek aicināts spēlēt uz Spāniju? Meiers, vēl šādi tādi.
, 2018-01-10 22:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par ko īsti kauns? Gailītis vairāk izmantoja rezervistus kā Čavaru, Misteru, vairāk Atem uzticējās, kā arī neizmantoja Bērzu + Hawkins malā...Pie tam, tie, kuri spēli skatījās, redzēja, ka paši VEF jau ievārīja to galotni + Ogres zilie trīņi, kas iekrita...Tāpēc īsti nesaprotu par ko kauns + ja jau BKV pieminēji, tad viņi arī diez ko labāk nenospēlēja pret Ogri, pie tam, ja skatāmies, ka pamatsastāvu izmantoja un mazāku rotāciju kā Gailītis...Šī bija standarta ierindas LBL spēle, tā kā, sēžam un gaidam finālus
Nu ir paļubomu kauns, gribi vai negribi to atzīt, bet viņiem (VEF) būtu vienkārši jābrauc pāri
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2018-01-10 22:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Par ko īsti kauns? Gailītis vairāk izmantoja rezervistus kā Čavaru, Misteru, vairāk Atem uzticējās, kā arī neizmantoja Bērzu + Hawkins malā...Pie tam, tie, kuri spēli skatījās, redzēja, ka paši VEF jau ievārīja to galotni + Ogres zilie trīņi, kas iekrita...Tāpēc īsti nesaprotu par ko kauns + ja jau BKV pieminēji, tad viņi arī diez ko labāk nenospēlēja pret Ogri, pie tam, ja skatāmies, ka pamatsastāvu izmantoja un mazāku rotāciju kā Gailītis...Šī bija standarta ierindas LBL spēle, tā kā, sēžam un gaidam finālus
Ok, it kaa Tev taisniiba, bet kaapeec Gailiitis nevar nevienu speeli nospeeleet taa pilnaa gaazee? VTB visiem kaash stabili, tur nav variantu ne pret vienu komandu gandriiz, manupraat, un tagad, speekoties kaa liidziigiem (ok vadiibaa vislaik stabili bija, bet anyway) ar komandu, kam abi saspeelnieki ar 10kg liekaa svara.. Nu diezgan tragjiski izskataas...Bet nu ok, gan jau finaalos kaut kaadu intrigu radiis, ko arii noveelam...
, 2018-01-10 22:33, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Ok, it kaa Tev taisniiba, bet kaapeec Gailiitis nevar nevienu speeli nospeeleet taa pilnaa gaazee? VTB visiem kaash stabili, tur nav variantu ne pret vienu komandu gandriiz, manupraat, un tagad, speekoties kaa liidziigiem (ok vadiibaa vislaik stabili bija, bet anyway) ar komandu, kam abi saspeelnieki ar 10kg liekaa svara.. Nu diezgan tragjiski izskataas...Bet nu ok, gan jau finaalos kaut kaadu intrigu radiis, ko arii noveelam...
Pirmkārt, vienu nospēlēja, pret Valmieru Otrkārt, viņš piekopj dīvainu taktiku, ka LBL plaši rotē ar sastāvu un pamatsastāvu īsti neiespēlē...Teiksim, Valmiera, Jēkabpils utt. ir spēles, kur Zotovs diezgan tiks spēlēt, laukumā izies Misters un Čavars vairāk, lai gan vajadzētu pamatsastāvu iespēlēt, tas netiek īsti darīts
, 2018-01-10 22:39, pirms 7 gadiem
Rebel Tu toč muļķis esi! Sēdi sava saimniecībā un nelien ārā! Ogres zilie trīņi..., bladddd perezam tie abi nebija zilie? Tam pajolim laikam, misteram nebija?
Slēpts komentārs: W W E
, 2018-01-10 22:47, pirms 7 gadiem
Wwe, kepkveidigie un Rekši ir dauņi, bet jums Vafeļu piekritējiem tas ir priekšniekā-pidraaa iedzimts! Nez kāpēc citu komandu fani, Liepājas, Ventspils, Valmieras neheito citas komandas! To sākāt jûs vafeļnieki-pidri!
, 2018-01-10 22:48, pirms 7 gadiem
dextersaicis rakstīja: Wwe, kepkveidigie un Rekši ir dauņi, bet jums Vafeļu piekritējiem tas ir priekšniekā-pidraaa iedzimts! Nez kāpēc citu komandu fani, Liepājas, Ventspils, Valmieras neheito citas komandas! To sākāt jûs vafeļnieki-pidri!
ar ko tad tu šeit šobrīd nodarbojies? vairo draudzību un saticību?
, 2018-01-10 22:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ... ir spēles, kur Zotovs diezgan tiks spēlēt, ...

cik šovakar minūtes Zotovam tajā plašajā Gailīša rotācijā, spēlē kur pamatsastāvs spēlēja mazāk?

Bērzs nonākot no laukuma nemaz neapsēdās uz komandas soliņa, bet aiz tā.. un atšņorēja botas.. ka tik nav kāda trauma atkal
, 2018-01-10 22:51, pirms 7 gadiem
umm rakstīja: cik šovakar minūtes Zotovam tajā plašajā Gailīša rotācijā, spēlē kur pamatsastāvs spēlēja mazāk?

Bērzs nonākot no laukuma nemaz neapsēdās uz komandas soliņa, bet aiz tā.. un atšņorēja botas.. ka tik nav kāda trauma atkal
Es teicu, ka šodien Zotovs spēlēja? Nē, es teicu, ka Misters vairāk, tāpat ievērojami vairāk Čavaram, jo Bērziņš nespēlēja, kurš ir nopietns rotācijas spēlētājs...Cilvēki, lasām, ko raksta, es neteicu, ka šodien Zotovs spēlēja...Pat ar tādiem trūkumiem, VEF spēlētāji nenospēlēja visu spēli mobilizēti un par ātru atlaida spēli, pēc tam problemātiski viņiem bija to savākt, es teiktu, ka pat nesavāca, tikai individuāli izvilka
, 2018-01-10 22:53, pirms 7 gadiem
šī nemaz nebija tā sliktākā VEF spēle ... var tikai atkārtoties cik bēdīgs skats uz VEF - vienkārši skaidrs, ka šosezon komanda slikti sagatavota, jācer ka vismaz uz pavasari izdosies saglābties un stabili tikt finālā, tur jau viss var notikt.

skatoties kā mokās ar līmeni zemākiem pretiniekiem ar daudz mazākām aldziņām, sen bija laiks kārtīgi vadībai parunāt ar spēlētājiem. labs piemērs šeit:
https://www.youtube.com/watch?v=S1c...
, 2018-01-10 22:55, pirms 7 gadiem
Nesportist, Tu nesaproti ironiju, kad atbild viņu pierastajā manierē?
, 2018-01-10 22:57, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: šī nemaz nebija tā sliktākā VEF spēle ... var tikai atkārtoties cik bēdīgs skats uz VEF - vienkārši skaidrs, ka šosezon komanda slikti sagatavota, jācer ka vismaz uz pavasari izdosies saglābties un stabili tikt finālā, tur jau viss var notikt.

skatoties kā mokās ar līmeni zemākiem pretiniekiem ar daudz mazākām aldziņām, sen bija laiks kārtīgi vadībai parunāt ar spēlētājiem. labs piemērs šeit:
https://www.youtube.com/watch?v=S1cXvviZfrI
Ir skaidrs, ka šosezon ir sastāvs sliktāks, es pat nesaprotu, ko tur salīdzināt? Pērn, bija Blūms kapteinis, kurš arī vadīja komandu, šosezon kapteinis ir Mejeris un nesen Janičenoks izteicās, ka dažam spēlētājam jākļūst agresīvākam...Tāpat pērn, pa lielam, garais gals labāks un lielāks pienesums no otrās pozīcijas, kur šosezon ir lielas problēmas un it kā pastiprinājums, tagad ar traumu sēž
, 2018-01-10 22:58, pirms 7 gadiem
dextersaicis rakstīja: Nesportist, Tu nesaproti ironiju, kad atbild viņu pierastajā manierē?
kur tur tavā tekstā bija ironija? es redzēju tikai kolhoznieka līmeņa vārdukrājumu
, 2018-01-10 23:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir skaidrs, ka šosezon ir sastāvs sliktāks, es pat nesaprotu, ko tur salīdzināt? Pērn, bija Blūms kapteinis, kurš arī vadīja komandu, šosezon kapteinis ir Mejeris un nesen Janičenoks izteicās, ka dažam spēlētājam jākļūst agresīvākam...Tāpat pērn, pa lielam, garais gals labāks un lielāks pienesums no otrās pozīcijas, kur šosezon ir lielas problēmas un it kā pastiprinājums, tagad ar traumu sēž
nu bāc, Rebel, vienalga, komandā ir Vecvagars, Bērzs, Janičenoks, Mejeris, Perezs, pretī spēlētāji, no kuriem lielākā daļa nekad pat netiktu aicināti uz Ventspils vai VEF komandu, pat uz dziļu rezervi netiktu
, 2018-01-10 23:03, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu bāc, Rebel, vienalga, komandā ir Vecvagars, Bērzs, Janičenoks, Mejeris, Perezs, pretī spēlētāji, no kuriem lielākā daļa nekad pat netiktu aicināti uz Ventspils vai VEF komandu, pat uz dziļu rezervi netiktu
Savi 3-4 spēlētāji Ogres sastāvā varētu pretendēt gan uz BKV, gan uz VEF...Bet tas pārsvars neatrisina VEF problēmas, ka par ātru atlaiž utt. Viņiem sastāva problēmas ir visu sezonu, ja vēl Bērzs izkrīt, tad ir lielas problēmas
, 2018-01-10 23:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Savi 3-4 spēlētāji Ogres sastāvā varētu pretendēt gan uz BKV, gan uz VEF...Bet tas pārsvars neatrisina VEF problēmas, ka par ātru atlaiž utt.
nu uz tālākā sola gala sildīšanu tikai
, 2018-01-10 23:05, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu uz tālākā sola gala sildīšanu tikai
daļēji, dažs labs, es domāju, ka pat rotācijā tiktu
, 2018-01-10 23:07, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir skaidrs, ka šosezon ir sastāvs sliktāks, es pat nesaprotu, ko tur salīdzināt? Pērn, bija Blūms kapteinis, kurš arī vadīja komandu, šosezon kapteinis ir Mejeris un nesen Janičenoks izteicās, ka dažam spēlētājam jākļūst agresīvākam...Tāpat pērn, pa lielam, garais gals labāks un lielāks pienesums no otrās pozīcijas, kur šosezon ir lielas problēmas un it kā pastiprinājums, tagad ar traumu sēž
es sapratu, ka budžets tāds pats. tad jocīgi, ka to pašu naudu maksā sliktākiem spēlētājiem ..bet tas tā.

man ļoti acīs krīt, ka tieši aizsardzībā vājš komandas sniegums - ja nav izcils talants uzbrukumā, tad panākumu iemeslam vajadzēja būt kapļiem aizsardzībā - un atsevišķi skatoties arī ir labi defa speci - bet kopā nevelk..
, 2018-01-10 23:09, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es sapratu, ka budžets tāds pats. tad jocīgi, ka to pašu naudu maksā sliktākiem spēlētājiem ..bet tas tā.

man ļoti acīs krīt, ka tieši aizsardzībā vājš komandas sniegums - ja nav izcils talants uzbrukumā, tad panākumu iemeslam vajadzēja būt kapļiem aizsardzībā - un atsevišķi skatoties arī ir labi defa speci - bet kopā nevelk..
nu tad manās acīs tas viss velk uz trenera nespēju pret citu treneri, kurš no zemāka līmeņa spēlētājiem spēj izspiest vairāk
, 2018-01-10 23:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ...Cilvēki, lasām, ko raksta, es neteicu, ka šodien Zotovs spēlēja...Pat ar tādiem trūkumiem, VEF spēlētāji nenospēlēja visu spēli mobilizēti un par ātru atlaida spēli, pēc tam problemātiski viņiem bija to savākt, es teiktu, ka pat nesavāca, tikai individuāli izvilka
jocīgi, ka uz spēli pret komandu kurai šosezon jau zaudējuši, VEFs sāk priecāties un nesavākties pie knapa +10.

uz ātro apskatīju arī minūtes (vidēji) VTB un šodienas protokolā ... nu tik dramatiskas atšķirības neatradu, kā tu te saki (manuprāt).

bet lai vai kā, paldies komandām par skaisto spēli, bija vērts braukt skatīties
, 2018-01-10 23:11, pirms 7 gadiem
Nesportist, acīmredzot Tev arī ir tas sindroms.....
, 2018-01-10 23:12, pirms 7 gadiem
Rebel, vtb līgā VEFs arī par ātru atlaiž....? Tik ātri ka jau ntie zāģi ir un pēdējā vieta!
, 2018-01-10 23:13, pirms 7 gadiem
dextersaicis rakstīja: Nesportist, acīmredzot Tev arī ir tas sindroms.....
nezinu, cik sanāk palasīt tevis rakstīto, reti redzu ko sakarīgu
, 2018-01-10 23:14, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: es sapratu, ka budžets tāds pats. tad jocīgi, ka to pašu naudu maksā sliktākiem spēlētājiem ..bet tas tā.

man ļoti acīs krīt, ka tieši aizsardzībā vājš komandas sniegums - ja nav izcils talants uzbrukumā, tad panākumu iemeslam vajadzēja būt kapļiem aizsardzībā - un atsevišķi skatoties arī ir labi defa speci - bet kopā nevelk..
Defā tieši Bērza pietrūkst, vinš tur sāka komandēt ar ierašanos...Bet skaidrs, ka vismaz tagad nevilks, kā var vilkt? Ja viņi kaujas sastāvā spēlē tikai VTB, uz LBL otro galu tiek rotācija paplašināta un dotas minūtes tiem, kas VTB nespēlē, vai spēlē pāris minūtes. Tajā pašā laikā, vadošie spēki tiek mazāk laukumā...Tā stratēģija ir dīvaina....

Ja runājam par budžetu, tad domāju, ka pērn izvilka tas, ka Meieram bija mazais līgums vēl, man ir slikta aizdoma, ka uz sezonas beigām parādīsies arī ceturtais leģionārs. Esošais sastāvs ir jāpastiprina
, 2018-01-10 23:16, pirms 7 gadiem
W W E rakstīja: Vemtspils kāššš..
Pats tu kaš
, 2018-01-10 23:17, pirms 7 gadiem
umm rakstīja: jocīgi, ka uz spēli pret komandu kurai šosezon jau zaudējuši, VEFs sāk priecāties un nesavākties pie knapa +10.

uz ātro apskatīju arī minūtes (vidēji) VTB un šodienas protokolā ... nu tik dramatiskas atšķirības neatradu, kā tu te saki (manuprāt).

bet lai vai kā, paldies komandām par skaisto spēli, bija vērts braukt skatīties
Tas ir jocīgi, piekrītu, it īpaši, ka visu spēli kontrolēja, un beigās dīvainas kļūdas, no it kā līderiem...
, 2018-01-10 23:19, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu tad manās acīs tas viss velk uz trenera nespēju pret citu treneri, kurš no zemāka līmeņa spēlētājiem spēj izspiest vairāk
Bagatskis labi pateica par Gailīti, ka viņš ir treneris, kurš savāc labus spēlētājus, ieliek savā zīmējumā un ļauj spēlēt, iesaistās, tikai, kad tas nepieciešams...Problēma jau šim sastāvam ir tā, ka viņi, to savu spēli nevar atrast, tad lēnāk spēlē, tad uzskrien utt. Visockis, Gulbis ir vairāk treneri, kuri redz pretinieku un uzliek konkrētu spēles plānu, kurš, gandrīz vai reliģiski ir jāizpilda, tas, pie šī VEF modeļa problēmām būtu labāk kā atļaušana spēlēt, jo kā redzams, tā viņiem buksē
, 2018-01-10 23:23, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bagatskis labi pateica par Gailīti, ka viņš ir treneris, kurš savāc labus spēlētājus, ieliek savā zīmējumā un ļauj spēlēt, iesaistās, tikai, kad tas nepieciešams...Problēma jau šim sastāvam ir tā, ka viņi, to savu spēli nevar atrast, tad lēnāk spēlē, tad uzskrien utt. Visockis, Gulbis ir vairāk treneri, kuri redz pretinieku un uzliek konkrētu spēles plānu, kurš, gandrīz vai reliģiski ir jāizpilda, tas, pie šī VEF modeļa problēmām būtu labāk kā atļaušana spēlēt, jo kā redzams, tā viņiem buksē
ja? man tad izskatās, ka augstāk vērtējams treneris, kurš paņem otrā trešā ešalona materiālu un spēj gan uzvarēt, gan likt drebēt līdz pašam spēles beigu signālam līmeni augstākam klubam
, 2018-01-10 23:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bagatskis labi pateica par Gailīti, ka viņš ir treneris, kurš savāc labus spēlētājus, ieliek savā zīmējumā un ļauj spēlēt, iesaistās, tikai, kad tas nepieciešams...Problēma jau šim sastāvam ir tā, ka viņi, to savu spēli nevar atrast, tad lēnāk spēlē, tad uzskrien utt. Visockis, Gulbis ir vairāk treneri, kuri redz pretinieku un uzliek konkrētu spēles plānu, kurš, gandrīz vai reliģiski ir jāizpilda, tas, pie šī VEF modeļa problēmām būtu labāk kā atļaušana spēlēt, jo kā redzams, tā viņiem buksē
fakts ir tāds, ka VEF jau ilgstoši mokās. un tas stipri atgādina trenera nespēju savākt, motivēt, atrast pareizo zīmējumu utml. un tā nav viena vai pāris gadījuma spēles, bet ilgstoša tendence
, 2018-01-10 23:26, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: principā, jāsaka, ka ļoti skarbs rādītājs VEFam, ja knapi ar nagiem vinnē komandu, kura pēc sastāva un budžeta būtu devējama par otrā, trešā ešalona komandu(tīri tādā ziņā, ka VEF tomēr ir izlases līmeņa esošie, izbijušie spēlētāji, kandidāti, veterāni, citu valstu izlašu spēlētāji, kuriem pretī tiek likts tāds labs (tomēr tikai) LBL vidusmērs)
LBL TOP 3/4 komanda, nekāds vidusmērs. Komandai pieliek 1/2 labus ārzemniekus un eirokausu komanda gatava.
, 2018-01-10 23:27, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ja? man tad izskatās, ka augstāk vērtējams treneris, kurš paņem otrā trešā ešalona materiālu un spēj gan uzvarēt, gan likt drebēt līdz pašam spēles beigu signālam līmeni augstākam klubam
Esošajā brīdī, es tev varu piekrist, jo tomēr Gailītim ir jārisina sastāva problēmas, kas viņa spēles plānā iegriež robus, ko viņš nav spējis aizlāpīt...Taču, ja uz sezonas beigām, būs pērnās sezonas atkārtojums, kad komanda atrod savu spēli un spēle iet no rokas, tad Gailīša spēles plāns aiziet uz urrā, jo tādai spēlei ir praktiski ļoti maz pretargumentu ar striktiem spēles plāniem utt.
, 2018-01-10 23:37, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: LBL TOP 3/4 komanda, nekāds vidusmērs. Komandai pieliek 1/2 labus ārzemniekus un eirokausu komanda gatava.
nu nē, tu šauj riktīgi garām. Daudz izsaka vien tas fakts, ka abas top komandas spēj sastāvā iesaistīt izlases esošos vai bijušos spēlētājus. Janičenoks, Šķēle, Jakovičs, Mejeris,, Vecvagars, Lomažs, Gromovs, pat Zaķis, nu ir visai krietna līmeņu atšķirība
un tas manās acīs ir tikai liels pluss Ogres trenerim. ja viņš spēj savākt, motivēt un sagatavot komandu šādām spēlēm, tas tikai parāda, ka viņš ir kaut ko vērts
, 2018-01-10 23:39, pirms 7 gadiem
Rebel, vinji pat ar Valmieru, kura pati gribeeja zaudeet vismaz pa 17 vajadzeeja, 5 minuutes liidz beigaam bija tikai +3 vai kas taads... Tas ka peedeejaa minuutee Perezs sameta triis trojkas laikam, un Vefs vinneja pa 27 laikam nenoziimee, ka paarbrauca paari... Nu Perezs un Meijeris ir vieniigie, kas atbilst VTB liimenim shajaa komandaa, varbuut Janicenoks, Berzs un Labuckas ar lielu piespieshanos...Paareejie reaali ir Ogres liimenja dzeki...Nu ja Hawkinss varees speeleet, tad veel shis (ar pret Valmieru, kad laukumaa bija taisija rezultaatu) Nu ja taa paspriesh, tad jaa, rezultaats, iisteniibaa ir likumsakariigs, un ja saliidzinam ar Vpili atkal (nu vnk reaali jau nav jau ar ko citu saliidzinaat), tad nu jaa variantu finaalaa ir ljoti maz...Jo visi Misteri, Zotovi un Gromovi ir aarpraats, es domaaju, ka arii Ogree saakumsastaavaa netiktu..
, 2018-01-10 23:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Taču, ja uz sezonas beigām, būs pērnās sezonas atkārtojums, kad komanda atrod savu spēli un spēle iet no rokas, tad Gailīša spēles plāns aiziet uz urrā
Cik zinu, tad VEFam ir divi sezonas uzdevumi:
- LBL tituls
- VTB izslēgšanas spēles (nezinu kam lielāka prioritāte)

jau šodien 50% netiek izpildīts.. otri 50% vēl jāizdara.. īsti nepiekrītu, ka trenera pieeja iet uz urrā.
, 2018-01-10 23:42, pirms 7 gadiem
Kadrs23 rakstīja: Rebel, vinji pat ar Valmieru, kura pati gribeeja zaudeet vismaz pa 17 vajadzeeja, 5 minuutes liidz beigaam bija tikai +3 vai kas taads... Tas ka peedeejaa minuutee Perezs sameta triis trojkas laikam, un Vefs vinneja pa 27 laikam nenoziimee, ka paarbrauca paari... Nu Perezs un Meijeris ir vieniigie, kas atbilst VTB liimenim shajaa komandaa, varbuut Janicenoks, Berzs un Labuckas ar lielu piespieshanos...Paareejie reaali ir Ogres liimenja dzeki...Nu ja Hawkinss varees speeleet, tad veel shis (ar pret Valmieru, kad laukumaa bija taisija rezultaatu) Nu ja taa paspriesh, tad jaa, rezultaats, iisteniibaa ir likumsakariigs, un ja saliidzinam ar Vpili atkal (nu vnk reaali jau nav jau ar ko citu saliidzinaat), tad nu jaa variantu finaalaa ir ljoti maz...Jo visi Misteri, Zotovi un Gromovi ir aarpraats, es domaaju, ka arii Ogree saakumsastaavaa netiktu..
pēdējā spēlē Valmiera ar -40 zaudēja
, 2018-01-10 23:43, pirms 7 gadiem
umm rakstīja: Cik zinu, tad VEFam ir divi sezonas uzdevumi:
- LBL tituls
- VTB izslēgšanas spēles (nezinu kam lielāka prioritāte)

jau šodien 50% netiek izpildīts.. otri 50% vēl jāizdara.. īsti nepiekrītu, ka trenera pieeja iet uz urrā.
izlasi lūdzu visu es rakstīju, ka ja komanda atrod savu spēli, kā tas bija pērnās sezonas beigās, tad Gailīša spēles plāns aiziet vienkārši super, taču pašlaik tas nenotiek un ir redzamas problēmas savākt to sastāvu un atrast piemērotu spēles manieri viņiem
, 2018-01-10 23:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlasi lūdzu visu es rakstīju, ka ja komanda atrod savu spēli, kā tas bija pērnās sezonas beigās, tad Gailīša spēles plāns aiziet vienkārši super, taču pašlaik tas nenotiek un ir redzamas problēmas savākt to sastāvu un atrast piemērotu spēles manieri viņiem
Es izlasīju..
, 2018-01-11 01:37, pirms 7 gadiem
Trīs gadus jau Gailītis nespēj pacelt VEF. Pēdējais LBL fināls bija izņēmums, bet to izvilka spēlētāji ne treneri. Nespēlēs pieaugušies pie Gailīša, kamēr pats nebūs kļuvis pieaudzis. Lai puika vēl nobriest pie tīņiem. Priekā!
, 2018-01-11 11:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir jocīgi, piekrītu, it īpaši, ka visu spēli kontrolēja, un beigās dīvainas kļūdas, no it kā līderiem...
Iespējams, ka gaidīji manu komentāru. Bet ar šo savu ierakstu pats esi atbildējis. Un to, kāpēc beigās bija maukošānās līdzīgi kā nesenajā mačā pret Jūrmalu, Tu arī labi zini.