Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

LBL soda "Baronu" par fanu izdarībām spēlē pret VEF

Andrejs Siliņš

LBL soda "Baronu" par fanu izdarībām spēlē pret VEF
Foto: Renārs Buivids

Latvijas Basketbola līgas (LBL) vadība piespriedusi "Barons kvartāls" klubam naudas sodu 300 latu apmērā par Nolikuma 75.3.punkta pārkāpumu, kas aizliedz spēles zālē jebkādā veidā aizskart tiesnešus, spēles komisāru, sekretariāta tiesnešus, spēlētājus, trenerus, pavadošās personas vai pretinieku komandas skatītājus un draudēt tiem.

Rīgas VEF kluba direktore Laila Spaliņa vēstulē LBL vadībai norādījusi uz "Barons" komandas līdzjutēju izdarībām, kā rezultātā pārkāpts attiecīgais Nolikuma punkts. ""Barons Kvartāls" fanu agresīvi huligāniskā uzvedība, pārkāpjot sabiedriskās kārtības noteikumus un izrādot klaju necieņu pret basketbola kluba "VEF Rīga" spēlētājiem, treneriem un klubu kopumā, tajā skaitā sabiedriskā vietā jeb spēlē lamājoties necenzētiem vārdiem un adresējot tos iepriekš minētajiem LBL čempionāta dalībniekiem, ir rupjš LBL nolikuma pārkāpums un nopietns apdraudējums basketbola reputācijai Latvijā," rakstīts vēstulē.

Tāpat norādīts, ka jau spēles laikā VEF menedžeris Emīls Toms vērsies pie mača komisāra ar lūgumu ierobežot pretinieku komandas fanu uzvedību. Vēstulē atzīmēts arī fakts par dūmu sveču aizdedzināšanu spēles izskaņā, faniem joprojām atrodoties balkonā aiz VEF soliņa.

Ņemot vērā Nolikumu, spēles komisāra atskaiti, Latvijas Basketbola Savienības (LBS) prezidenta ziņojumu par drošību spēles laikā un Eiropas Savienības likumu pantiem, LBL vadība 4. janvārī pieņēmusi lēmumu sodīt "Barons kvartāls" komandu ar soda naudu 300 latu apmērā.

Vai LBL piešķirtais sods ir adekvāts?

  • 57

  • 329

  • 29

  • 103


  -4 [+] [-]

, 2013-01-07 19:35, pirms 12 gadiem
Klubs nav vainīgs, ka viņiem ir tādi resni apmāti fani, kuri nespēj pieņemt esošo situāciju. Tā nav fanošana par savu komandu.

 +12 [+] [-]

, 2013-01-07 19:36, pirms 12 gadiem
kaut ko tādu pirmo reizi dzirdu, ka notiek LBL... parasti Adrijas līgā vai Grieķijas- tas ir ierasti... xD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-01-07 19:38, pirms 12 gadiem
Laila apvainojās uz https://twitter.com/BC_BARONS/statu...

  -4 [+] [-]

, 2013-01-07 19:40, pirms 12 gadiem
1 rakstīja: Laila apvainojās uz https://twitter.com/BC_BARONS/status/285064250769162240
Nav runa par faniem. Vai viņi tur ir vai nav. Bet gan par to, ka spēlētāji pie nekā nav vainīgi. Tas ir lēts huligānisms, un reali dzīvē, ja vien šie VEF spēlētāji varētu to darīt, visi ultras sen rāpotu uz vēderiem.

  -3 [+] [-]

, 2013-01-07 19:42, pirms 12 gadiem
Vinjiem jau vajadzeeja pieshchirt sodu paars gadus atpakal Valmieraa VOC kad vinji puslaika partraukumaa kameer Valmieras fani izgaaja uzpipeet aizgaja un nozaga sireenu un tad veel ar apsargiem kasijaas.Peec speeles vinji taa pat pie VOC ieejas labi dabuja pieree visi.Bet kapeec tad vinjiem nekaads sods netika piemerots.Baroni lai spelee LBL2 tur vismas tie banditi laikam uzvesties maak,tas par faniem ne par speletaajiem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2013-01-07 19:46, pirms 12 gadiem
BKValmieraera rakstīja: Vinjiem jau vajadzeeja pieshchirt sodu paars gadus atpakal Valmieraa VOC kad vinji puslaika partraukumaa kameer Valmieras fani izgaaja uzpipeet aizgaja un nozaga sireenu un tad veel ar apsargiem kasijaas.Peec speeles vinji taa pat pie VOC ieejas labi dabuja pieree visi.Bet kapeec tad vinjiem nekaads sods netika piemerots.Baroni lai spelee LBL2 tur vismas tie banditi laikam uzvesties maak,tas par faniem ne par speletaajiem .
nu to sirēnu vajadzēja viņiem saplēst būtu kko labu izdarījuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: BKValmieraera

  -1 [+] [-]

, 2013-01-07 19:49, pirms 12 gadiem
Ļeņins rakstīja: Vefa fanu klubanosaukums "Mēmās zivis"
Vienalga kāds nosaukums. Par faniem man pilnīgi vienalga. Katrs dara kā māk, un ko viņiem liek darīt trulais pauris. Bet riebjas, ka aiziek spēlētājus. Kad šie spēlētāji pārstāv Latvijas izlasi, tad arī viņiem aiz muguras jāstāv un jāmētā trīsstāvīgie?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-01-07 19:51, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Žēl, ka tādi fani tik foršai komandai, bet nu 300ls nesit pa kabatu nevienam.
Piekrītu, summai jābūt tādai, lai klubs varbūt aizdomātos vai laist šādus tipus iekšā spēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-01-07 19:52, pirms 12 gadiem
Tas faniem ir sezonas budzets prieks divchiem ,ko tu traks vinji tak izputeetu.
fasans rakstīja: Jūs ņirgājaties 300Ls jāpiešķir Barona faniem nevi klubam. Viens liels kukū tā sistēma.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-07 19:52, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Žēl, ka tādi fani tik foršai komandai, bet nu 300ls nesit pa kabatu nevienam.
Komandai tiešām nav ne vainas,bet tādi grīdas (fani) ir jāpameklē! Kontingents ir vienkārši graujošs! Ir pretīgi ar tādiem vienā sporta pasākumā kopā atrasties!!!

  -4 [+] [-]

, 2013-01-07 19:54, pirms 12 gadiem
Nu baigais sods 300 lati smiekligi

 +10 [+] [-]

, 2013-01-07 19:54, pirms 12 gadiem
BKValmieraera rakstīja: Vinjiem jau vajadzeeja pieshchirt sodu paars gadus atpakal Valmieraa VOC kad vinji puslaika partraukumaa kameer Valmieras fani izgaaja uzpipeet aizgaja un nozaga sireenu un tad veel ar apsargiem kasijaas.Peec speeles vinji taa pat pie VOC ieejas labi dabuja pieree visi.Bet kapeec tad vinjiem nekaads sods netika piemerots.Baroni lai spelee LBL2 tur vismas tie banditi laikam uzvesties maak,tas par faniem ne par speletaajiem .
Žēl, ka tā sirēna vēl darbojas. Novēlu VEF, Barona, Ventspils vai kādam Baltijas fanu grupējumam to sirēnu beidzot iznīcināt

  +7 [+] [-]

, 2013-01-07 19:55, pirms 12 gadiem
Normāli fani, nevis kaut kādi plaudētāji vai kuzmiči!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-07 19:56, pirms 12 gadiem
Ja jau tev vinja tik loti traucee aizej un iznicini.Cik gadus jau vinju griez diezvai kaads tgd paartrauks to dariit tikai taapeec ka kadam nepatiik ,tai skaitaa arii man.
Maijs Klemijs rakstīja: Žēl, ka tā sirēna vēl darbojas. Novēlu VEF, Barona, Ventspils vai kādam Baltijas fanu grupējumam to sirēnu beidzot iznīcināt

 +11 [+] [-]

, 2013-01-07 19:56, pirms 12 gadiem
ak dies laikam lailai spalinai nepatika paris saukli : "vef-kur ir jusu faneli?,"tas nav iistais vef,tas nav iistais vef" utt

laikam skauz,ka pashu fani kaujas ar saviem speletajiem,tapeec nav vispar

Un nekas tads ,kas nenotiktu citas ligas eiropaa tur nebija.Neviens ne meta kautko,ne kadu aiztika.Berzinsh pat padziedaja mums lidzi,kaa jau bijushais Barons speletaajs

Laikam labaak,meemas kaa izvis grib LBL padariit visu liigu

Pa piemeru iemetishu nakamaja diena esosho Lietuvas cempja splei starp Zalgiri un Sakalai!

GWB kūrena senąją Ekinstą (Vilniaus...

,

  +5 [+] [-]

, 2013-01-07 19:57, pirms 12 gadiem
BKValmieraera rakstīja: Man taa sireena pasham besii ,bet runaaju par to ka nevienai LBL komandai nav taadu fanu kaa Baronam ,tos pat pa faniem nevar nosaukt .
BARONS ULTRAS
Starp citu arī futbola klubam Skonto ir ultras, tā kā nav vienīgā komandā

  -4 [+] [-]

, 2013-01-07 19:59, pirms 12 gadiem
Kur tu redzi manaa rakstitajaa vaardu ULTRAS ,tur ir skaidri uzrakstiits BARONS un otri taadi LV nav ..
Macaron* rakstīja: BARONS ULTRAS
Starp citu arī futbola klubam Skonto ir ultras, tā kā nav vienīgā komandā
Slēpts komentārs: markkomartins
Slēpts komentārs: enzo77

  -1 [+] [-]

, 2013-01-07 20:03, pirms 12 gadiem

 +12 [+] [-]

, 2013-01-07 20:05, pirms 12 gadiem
Kādas summas apgrozās NBA un kādas LBL?
enzo77 rakstīja: 300 Ls,jaa tas jau ir riktigi smiekligi NBA ja speletajs ieraksta sava tviteri ko nepatikamu par ligu,tad kaa minimums sods ir 10tk dollaru,hahaha a te klubam uzliek 300 Ls nu jaa,tas ir amatieru ligas limenis pareiz

  +9 [+] [-]

, 2013-01-07 20:05, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Normāli fani, nevis kaut kādi plaudētāji vai kuzmiči!
+1000, es nesaprotu kas te tādi nolasījušies, plaukstiņpolkas fani, kas Arēnā Rīga picu ar alu gremo???
Turcijā vai Grieķijā, kad bumba uziet gaisā zālē vai nazītis kādam vēderā tad, protams, bik pa traku, bet no tā, ka kādu par ''pid**u" nosauc vai dūri sejā iemet neviens vēl nav nomiris...
Slēpts komentārs: duum

  +9 [+] [-]

, 2013-01-07 20:07, pirms 12 gadiem
Stulbs sods! Tad nav briinums, ka VEF speles arena tik klusa, ka var dzirdet, ka kads otra gala nopirzhas!

  -4 [+] [-]

, 2013-01-07 20:09, pirms 12 gadiem
Urlāti,ultrāti vai kā tos pamuļķus tur sauca,intensīvi mīnusus liek!

     [+] [-]

, 2013-01-07 20:11, pirms 12 gadiem
Vefam skauž, ka nav tādi fani. VISU CIEŅU, vismaz prieks skatīties basketu, ka kāds atbalsta! Es kā neitrāls fans saku, ka viss bija ideāli, vismaz kaut kādas emocijas, nevis kā VEF spēlēs teātri skatās!!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-07 20:11, pirms 12 gadiem
beidzot normāls gājiens no LBS puses! Fano viņi ok, bet kad divlitrenes ir ribās tad sākas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-01-07 20:26, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: beidzot normāls gājiens no LBS puses! Fano viņi ok, bet kad divlitrenes ir ribās tad sākas!
Nesmu nevienu divlitreni redzejis sektora,Normali fani,kroga padzeram pirms speles,un peec speles.Kaa visur pasaulee,sestdienas atpushas no gimenem un darbiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-07 20:26, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: twitter karalis Valters gan ir totals auns! tada skaudiba ieksa
Kāds šeit sakars ar Valteru?

 +12 [+] [-]

, 2013-01-07 20:30, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: beidzot normāls gājiens no LBS puses! Fano viņi ok, bet kad divlitrenes ir ribās tad sākas!
Ko Tu atkal te smirdi? Neviens nenoliedz, ka tiek lietots alkohols, bet piedod, atvaino, mēs neesam nabagi, varam atļauties kvalitatīvāku pudeli iepirkt. Paši apmaksāt sev ceļu uz izbraukumiem, paši nodrošināt sevi ar jaunu atribūtiku ( karogi, baneri, standarto utt. ), mēs nesaņemam par to algu, un neesam nevienam pakļauti. Man godīgi sakot, ir pilnīgi vienalga, ka uzlika sodu, nav jau pirmā reize. Būs vēl, to es varu apsolīt. Un Spaliņa par šo visu vēl dzirdēs.

Un kas pats galvenais, ar mūsu nodzertajām urlu smadzenēm, mēs esam spējīgi izdomāt paši savas jaunas dziesmas, saukļus, nevis spert tos no citiem. Es nerunāju par populāru meldiju izmantošanu. Es runāju par ko daudz dziļdomīgāku.

Bet pieļauju, ka neesi dzirdējis nevienu mūsu dziesmu, jo ne reizi uz spēli neesi bijis. Neesi bijis pat tuvu sektoram.

Lai arī kādi nodzērušies urāli mēs būtu, esam ar izglītību, apmaksātu darbu, un vienmēr par Baronu - jebkuros laikos, jebkurā līga.

''One Life, One Love - BARONS''
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs
Slēpts komentārs: Onslovs
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +3 [+] [-]

, 2013-01-07 20:34, pirms 12 gadiem
v3_karstgalvis rakstīja: twitter karalis Valters gan ir totals auns! tada skaudiba ieksa
W takš ienīst VEFu... Sen tas skaidrs.
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

 +10 [+] [-]

, 2013-01-07 20:44, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Galvenasi tā prātīgāk ar tām svecēm, nosvilināsiet savu šķūni un atkal jūsu klubu izmetīs uz ielas.
Tas nav šķūnis, bet Rīgas Hanzas vidusskola. Tātad pieder Rīgas Domei.

  -4 [+] [-]

, 2013-01-07 21:05, pirms 12 gadiem
fjurers rakstīja: ak dies laikam lailai spalinai nepatika paris saukli : "vef-kur ir jusu faneli?,"tas nav iistais vef,tas nav iistais vef" utt

laikam skauz,ka pashu fani kaujas ar saviem speletajiem,tapeec nav vispar

Un nekas tads ,kas nenotiktu citas ligas eiropaa tur nebija.Neviens ne meta kautko,ne kadu aiztika.Berzinsh pat padziedaja mums lidzi,kaa jau bijushais Barons speletaajs

Laikam labaak,meemas kaa izvis grib LBL padariit visu liigu

Pa piemeru iemetishu nakamaja diena esosho Lietuvas cempja splei starp Zalgiri un Sakalai!

GWB kūrena senąją Ekinstą (Vilniaus...

,
Arī šis sauklis, kad Daniels (melnādainais VEF spēlētājs) meta sodiņus bija pavisam normāls - You know you're little shit, you know you're little shit.
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  +1 [+] [-]

, 2013-01-07 21:10, pirms 12 gadiem
Aisiņš rakstīja: Ko Tu atkal te smirdi? Neviens nenoliedz, ka tiek lietots alkohols, bet piedod, atvaino, mēs neesam nabagi, varam atļauties kvalitatīvāku pudeli iepirkt. Paši apmaksāt sev ceļu uz izbraukumiem, paši nodrošināt sevi ar jaunu atribūtiku ( karogi, baneri, standarto utt. ), mēs nesaņemam par to algu, un neesam nevienam pakļauti. Man godīgi sakot, ir pilnīgi vienalga, ka uzlika sodu, nav jau pirmā reize. Būs vēl, to es varu apsolīt. Un Spaliņa par šo visu vēl dzirdēs.

Un kas pats galvenais, ar mūsu nodzertajām urlu smadzenēm, mēs esam spējīgi izdomāt paši savas jaunas dziesmas, saukļus, nevis spert tos no citiem. Es nerunāju par populāru meldiju izmantošanu. Es runāju par ko daudz dziļdomīgāku.

Bet pieļauju, ka neesi dzirdējis nevienu mūsu dziesmu, jo ne reizi uz spēli neesi bijis. Neesi bijis pat tuvu sektoram.

Lai arī kādi nodzērušies urāli mēs būtu, esam ar izglītību, apmaksātu darbu, un vienmēr par Baronu - jebkuros laikos, jebkurā līga.

''One Life, One Love - BARONS''
Ja jums blakus 5 metrus no jums stāvētu cilvēks ar VEF maiku un pretiniekiem metot sodiņus nobļautos garām, jūs viņu nesistu? Tik pasaki, ka nē, un kā vēl uzmestos pa visiem virsū. Tur jau tā lieta.
Vienmēr esmu uzskatījis, ka BU ir vismaz ilglaicīgi atbalstītāji, jau kopš lainera laikiem utml, ir ok, petardes, fajeri utt, visu atbalstu, bet, tieši no šāda aspekta, nu reāli, jūs ietu un iedotu bietē, īstenībā ne parko. Un tas jau ir bēdīgi.

  +9 [+] [-]

, 2013-01-07 21:16, pirms 12 gadiem
Lai gan šitā Spaliņas darbība bija reāli smieklīga un nevajadzīga. Tas bojā tikai kluba tēlu, kā viņa pati to nesaprot, man kā VEF atbalstītājam ir kauns par tādu sūdzēšanos. Ir skaidrs, ka viņa pati neko no sporta nesaprot, un ir jauki iefīrēta šajā vietiņā, lai gan sajēgas ir mazas.
Tad jau savulaik, kad ASK:VEN spēlēja finālus DSN, un vārdi no fanu abām pusēm bija trīsstāvīgi , tad arī vajadzēja rakstīt sūdzības. Atšķirība tik tā, ka tur nebija doma, ka tik iedot bietē kādam.
Slēpts komentārs: Juri$$$

 +10 [+] [-]

, 2013-01-07 21:20, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ja jums blakus 5 metrus no jums stāvētu cilvēks ar VEF maiku un pretiniekiem metot sodiņus nobļautos garām, jūs viņu nesistu? Tik pasaki, ka nē, un kā vēl uzmestos pa visiem virsū. Tur jau tā lieta.
Vienmēr esmu uzskatījis, ka BU ir vismaz ilglaicīgi atbalstītāji, jau kopš lainera laikiem utml, ir ok, petardes, fajeri utt, visu atbalstu, bet, tieši no šāda aspekta, nu reāli, jūs ietu un iedotu bietē, īstenībā ne parko. Un tas jau ir bēdīgi.
Ko Tu te tagad izdomā? Kāda sišana? Ja mēs būtu vardarbīgi noskaņoti, sen jau būtu atskaldījuši kādu. Mēs esam par to, lai katrs atbalsta savu komandu. Par piemēru, 10. novembrī, Jūrmalā, bērnudārzā taurenītis, gavilējām uz urrāaa, mums iedalīga gala sektoru, kur pusrokas stiepiena attālumā bija cilvēki, kuri atbalstīja Jūrmalu, vai kāds kādu sita? Nē, tas tikai lika mums darboties ar vēl lielāku jaudu, lai viņus pārbļautu. Tā tas ir bijis vienmēr. Nav runa par derbija komandu attiecībām ( Barons vs Vef ).

Sezonas sākumā, kad Hanzā bija spēle pret Sakalai, bija atbraukuši 3 fani, 1 sieviete, 2 džeki, atbalstīja savējos. Vai kāds kādu sita? Nē.

Vienīgos, ko mēs esam izaicinājuši ir nu jau savu karjeru beigušie ask/vef fani, visas reizes viņi ir atteikuši. Viņi jau nav gatavi nopietnam mačam, konkrēts skaits pret skaitu. Viņiem ir veci veči, kuri neorganizēti uzbrūk jauniešiem 2009. gadā.

Mūsu uzdevumi spēlē ir:

1. atbalstīt savu komandu
2. graut pretinieka koncetrāciju spēlei
3. gavilēt ( ja mums nepatīk menti, kuri neļauj normālai Ultru kustībai Latvijā izvērsties, tad ar viņiem mēs konfliktējam )

Turklāt, ja neesi informēts, ir tāda organizācija Ultras Latvija, kur darbojas ne tikai futbola līdzjutēji, bet jau izsenis Barons Ultras un arī individuāli kadri no Vef ( tie, kuri puslīdz saprot, kas ir normāls supports, tie, kuri nesēž, kā uz teātri atnākuši ). Iespējas sist, desmitiem, bet tā to fanu aprindās nedara. Fanu aprindās ja grib kauties NEUZBRŪK..., bet SARUNĀ.

Apmēram skaidrs?

  +6 [+] [-]

, 2013-01-07 21:21, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ja jums blakus 5 metrus no jums stāvētu cilvēks ar VEF maiku un pretiniekiem metot sodiņus nobļautos garām, jūs viņu nesistu? Tik pasaki, ka nē, un kā vēl uzmestos pa visiem virsū. Tur jau tā lieta.
Vienmēr esmu uzskatījis, ka BU ir vismaz ilglaicīgi atbalstītāji, jau kopš lainera laikiem utml, ir ok, petardes, fajeri utt, visu atbalstu, bet, tieši no šāda aspekta, nu reāli, jūs ietu un iedotu bietē, īstenībā ne parko. Un tas jau ir bēdīgi.
Nu neviens, nekad nav aizticis parastos cita klubu fanus.Ne ari muus aiztiek.Ja paintresetos ULTRAS kustiba dzilaak ,tad to saprastu.
Turklat ari ar citiem Rytas,Zaliris,Venspils faniem,ultram ir kolegialas attiecibas.Cits stasts ir pa Vef,ASk,kas ir vienas pilsetas komandas fani un pret attiecigo klubu un vinu faniem ,attiecigi ari izturamies.
Organizetu vef grupu gan jau meiginatu izproviceet,bet parastu cilveku fanu kreklaa ,diezvai.

  +9 [+] [-]

, 2013-01-07 21:25, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: kur Barons, tur skandāls!
kur Barons, tur skandāls!
Tāds miers bija, kad Barons spēlēja LBL2, pat ultras neapmeklēja spēles! Tagad Barons LBL un ultras arī uzradušies!
Kāpēc tā???????????
Barons Ultras LBL2 apmeklēja visas Barons mājas spēles, un arī vairākas izbraukuma. Bet, protams, to jau Tu nevarēji zināt, jo uz spēlēm neesi bijis. Lašara.

 +10 [+] [-]

, 2013-01-07 21:28, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: nu tad aizej nošaujies urla! bla man pilnīgi pie d.rsas viss tavs rakstītais!
No Tevis es neko vairāk negaidīju. Izteikti pats parādi kas par gnīdu Tu esi. Muahahahahahha....

 +12 [+] [-]

, 2013-01-07 21:29, pirms 12 gadiem
kur ir sodīto spēlētāju saraksts par tiesnešu aizskāršanu??!

žēl, ka VEF tik zemu vērtē savu spēlētājus un domā, ka nav fiziski vai psiholoģiski gatavi izturēt pāris fanu spiedienu.

savējos fanus VEFs jau piebeidza tagad jāpiebeidz vēl pēdējie Latvijā palikušie.
Slēpts komentārs: Juri$$$

  +9 [+] [-]

, 2013-01-07 21:34, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Aisiņš, 2012-12-30 20:36, pirms nedēļas, ignorēt, atbildēt
Domu_Lasītājs rakstīja: Es atceros, ka Arēnā baloni kārtīga dabūja pa pieri, ka atnāca uz citas komandas spēli un atkal parādīja savas gudrības...
Urla: Es arī esmu lietas kursā par to, ka 40 gadīgi veči nesankcionēti uzbruka vairākiem 16gadniekiem.
Normāli fani vienojas par kautiņu. Pēc tam mēs reizes 10 izaicinājām viņus uz godīgu cīņu, bet līdz šai baltai dienai vēl neesam saņēmuši apstiprinājumu.

Te sanāk labs lašarņiks
Kad dabū bietē, tad sāk domāt a par ko? Vajag par vārdiem atbildēt uzreiz nevis kad bietē dabūjis, tad nu varoņi!
Vai būt varonim ir trijatā spārdīt vienu guļošu?
Vai varonim ir 35 gadīgam vīrietim iesist 16 gadīgam puisim?

Kad tie, kas bija gatavi aizstāvēt, tad NEVIENS vairs no dzelteno puses nebija tuvumā.

Bet ko tu te visu laiku sprediķo, tu neesi bijis klāt, tu nezini neko. ( Piezīmēšu, ka šajā uzbrukumā arī nebiju, jo es strādāju, jā, man tad bija darbs, un ir joprojām, labs ne? )

  +5 [+] [-]

, 2013-01-07 21:39, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: kur Barons, tur skandāls!
kur Barons, tur skandāls!
Tāds miers bija, kad Barons spēlēja LBL2, pat ultras neapmeklēja spēles! Tagad Barons LBL un ultras arī uzradušies!
Kāpēc tā???????????
Pagājušo gadu viņi bija ieradušies uz LBL2 izbraukumu spēli pret BK Saldus. Baigais bars nebija, nu kādi pieci. Atšķirība no spēles pret VEF tajā saukļi nebija rupji un arī piedzērušies nebija. Tik mazajiem 12-13gadīgajiem Saldus puikām gan pa muti solīja sadot, jo šie atļāvās pateikt "Barons sūkā" vai kko tamlīdzīgu

  +3 [+] [-]

, 2013-01-07 21:44, pirms 12 gadiem
sald0063 rakstīja: Pagājušo gadu viņi bija ieradušies uz LBL2 izbraukumu spēli pret BK Saldus. Baigais bars nebija, nu kādi pieci. Atšķirība no spēles pret VEF tajā saukļi nebija rupji un arī piedzērušies nebija. Tik mazajiem 12-13gadīgajiem Saldus puikām gan pa muti solīja sadot, jo šie atļāvās pateikt "Barons sūkā" vai kko tamlīdzīgu
Ko Tu te tagad izdomā?
Mēs bijām atbraukuši ar 3 mašīnām - 13 cilvēki.
Un Aiga D., kura ir viena no galvenajām Saldus atbalstītājām fanu pulkā to var apstiprināt.

Neizdevās Tev. Piedod.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-07 21:50, pirms 12 gadiem
Aiga ir meitene, kura sēž pa vidu, viņai pa labi ir Helmuts.
BK Saldus — attēlu galerija

BK Salds fani ir mūsu draugi. Ne pa velti viņi tika uzaicināti uz Barons Ultras CUP 2012

  +3 [+] [-]

, 2013-01-07 21:51, pirms 12 gadiem
Aisiņš rakstīja: Ko Tu te tagad izdomā?
Mēs bijām atbraukuši ar 3 mašīnām - 13 cilvēki.
Un Aiga D., kura ir viena no galvenajām Saldus atbalstītājām fanu pulkā to var apstiprināt.

Neizdevās Tev. Piedod.
hmmm, itkā sēdēju jums turpat blakus virs BK Saldus soliņa un šķita, ka esat maz. ja nu tomēr tev taisnība tad piedod, ierakstīšu biezpienu iepirkuma sarakstā.

  -3 [+] [-]

, 2013-01-07 21:51, pirms 12 gadiem
Aisiņš rakstīja: Vai būt varonim ir trijatā spārdīt vienu guļošu?
Vai varonim ir 35 gadīgam vīrietim iesist 16 gadīgam puisim?

Kad tie, kas bija gatavi aizstāvēt, tad NEVIENS vairs no dzelteno puses nebija tuvumā.

Bet ko tu te visu laiku sprediķo, tu neesi bijis klāt, tu nezini neko. ( Piezīmēšu, ka šajā uzbrukumā arī nebiju, jo es strādāju, jā, man tad bija darbs, un ir joprojām, labs ne? )
es nerunāju par spārdīšanu trijatā! Par vārdiem jāatbild! Barā nokliegties gudru čaiņiku nevajag!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-07 21:51, pirms 12 gadiem
sald0063 rakstīja: Pagājušo gadu viņi bija ieradušies uz LBL2 izbraukumu spēli pret BK Saldus. Baigais bars nebija, nu kādi pieci. Atšķirība no spēles pret VEF tajā saukļi nebija rupji un arī piedzērušies nebija. Tik mazajiem 12-13gadīgajiem Saldus puikām gan pa muti solīja sadot, jo šie atļāvās pateikt "Barons sūkā" vai kko tamlīdzīgu
Nu bet,taa ir normala reakcija.Vajag jau domaat,kad to teikt..itsevishki sezot aiz Barons faniem.Pa to jau iet runa,neviens parastajam fanam nekad neuzkluup taapat vien,ne aiztiek.Palasi manu ieprieksh rakstito.
Un tie kas bij Arena,ari dabuja,nebij gatavi uznemt ask vecus,bij bishku vecuma mazinji,turklat no Bu tur bij pamaz cilveki.Peectam gan nekadigi nevareja sarunat godiigu faitu ar ASK,kautka bikses bij pilnas ask kaushliem

  -1 [+] [-]

, 2013-01-07 21:52, pirms 12 gadiem
sald0063 rakstīja: Pagājušo gadu viņi bija ieradušies uz LBL2 izbraukumu spēli pret BK Saldus. Baigais bars nebija, nu kādi pieci. Atšķirība no spēles pret VEF tajā saukļi nebija rupji un arī piedzērušies nebija. Tik mazajiem 12-13gadīgajiem Saldus puikām gan pa muti solīja sadot, jo šie atļāvās pateikt "Barons sūkā" vai kko tamlīdzīgu
Tici vai nē, ir atšķirība starp savas komandas atbalstīšanu un citas nolikšanu. Ja ap.d.i.r.$.ī.s.i baronu, dabūsi pa muti, ja atbalstīsi savējos, viss būs kārtībā.

 +10 [+] [-]

, 2013-01-07 21:52, pirms 12 gadiem
Un nobeidzot šo lielisko saraksti, gribu izteikt savu pieņēmumu, un tas būtu.

Man domāt, ka Jurishshshs pats atrodas Īrijā un lasa zemenes, tāpēc viņš ir tik agresīvs un neapmierināts ar dzīvi.

Visu labu.

Pist un Slavēt. Barons.

  +8 [+] [-]

, 2013-01-07 22:00, pirms 12 gadiem
Un ari es beigshu sho saraksti ar nozeelu,ka BU pietruukst pretinieka!!!
Butu Jums te visiem peec katras Barons-Vef speles ,spamot un gaaniit muuus.Izteloties ka peldamies 2L pudelees un gulam nakti zem tilta Varetu juus izladeties ,ne tikai spiezot pumpas un puushot tauri pie Tv ekrana un kliedzot DINAAAAAAAAAAAAAAAAAAMOOOOOOO!!!!

Bet diemzeel taa pagaidam nebuus,jo Riga Vef fani is R.I.P

P.s starpcitu pie taa ir vainiga vienigi Vef kluba vadiba un nekas cits.Tapec "paldies' sakiet viniem,ne mums vai veel kadam.
Slēpts komentārs: Juri$$$

  +7 [+] [-]

, 2013-01-07 22:09, pirms 12 gadiem
Lai kā man iespējams besītu Barons fani, jāatzīst, ka pārpildītā Arēna, ASK -Barons fanu dueļi, saukļi, lielie plakāti utt ir baigi labas atmiņas. Cerams, ka kaut ko tādu nākotnē vēl būs iespējams piedzīvot.

     [+] [-]

, 2013-01-07 22:11, pirms 12 gadiem
Aisiņš rakstīja: Ko Tu te tagad izdomā? Kāda sišana? Ja mēs būtu vardarbīgi noskaņoti, sen jau būtu atskaldījuši kādu. Mēs esam par to, lai katrs atbalsta savu komandu. Par piemēru, 10. novembrī, Jūrmalā, bērnudārzā taurenītis, gavilējām uz urrāaa, mums iedalīga gala sektoru, kur pusrokas stiepiena attālumā bija cilvēki, kuri atbalstīja Jūrmalu, vai kāds kādu sita? Nē, tas tikai lika mums darboties ar vēl lielāku jaudu, lai viņus pārbļautu. Tā tas ir bijis vienmēr. Nav runa par derbija komandu attiecībām ( Barons vs Vef ).

Sezonas sākumā, kad Hanzā bija spēle pret Sakalai, bija atbraukuši 3 fani, 1 sieviete, 2 džeki, atbalstīja savējos. Vai kāds kādu sita? Nē.

Vienīgos, ko mēs esam izaicinājuši ir nu jau savu karjeru beigušie ask/vef fani, visas reizes viņi ir atteikuši. Viņi jau nav gatavi nopietnam mačam, konkrēts skaits pret skaitu. Viņiem ir veci veči, kuri neorganizēti uzbrūk jauniešiem 2009. gadā.

Mūsu uzdevumi spēlē ir:

1. atbalstīt savu komandu
2. graut pretinieka koncetrāciju spēlei
3. gavilēt ( ja mums nepatīk menti, kuri neļauj normālai Ultru kustībai Latvijā izvērsties, tad ar viņiem mēs konfliktējam )

Turklāt, ja neesi informēts, ir tāda organizācija Ultras Latvija, kur darbojas ne tikai futbola līdzjutēji, bet jau izsenis Barons Ultras un arī individuāli kadri no Vef ( tie, kuri puslīdz saprot, kas ir normāls supports, tie, kuri nesēž, kā uz teātri atnākuši ). Iespējas sist, desmitiem, bet tā to fanu aprindās nedara. Fanu aprindās ja grib kauties NEUZBRŪK..., bet SARUNĀ.

Apmēram skaidrs?
Es visu saprotu, bet par to 2009.g, tu domā, to , kur vēl vēsturiskais video SC ir no ASK spēles Arēnā, kur tas kautiņš bija?
Ja tā, tad nu nevajag taisīties baltam utt, jo toreiz barons fani pārlējušies atnāca uz ASK spēli pret Rytas un baigi blatoja, apdi.rsa gan ASK gan fanus utt, un domāja, ka nekas nebūs, un tur nebija nekādi 16 gadnieki, tur bija arī kārtīgi veči, atnāca no ASK veči un iedeva galvā, jo bija pelnījuši. Nu ok, katram savs. Un nevajag stāstīt, ka neiet un nedod galvā, pats apmeklēju VEFiņu diezgan bieži, un tā tikai ir nācies redzēt konfliktus starp VEF atbalstītājiem un pāris cilvēkiem no Barona par neko, vienkāŗši atnāk uz spēli, kur pat barons nespēlē un pēc spēles meklē kašķi ar jebkuru, kurš iet VEF maikā prom no arēnas, pat bez mazākā iemesla, nu šitie gājieni- uzskrien speciāli virsū utt.
Bet viss ir kulē, atbalstīt vajag! Es pret šādu sūdzēšanos. Vienkārši nevajag arī uztaisīt, ka viss ir tik solīdi un nevainīgi
Pašam mīļākā filma ir green street hooligans, kāda tipa kultūrai jūs arī cenšaties līdzināties. Takā es to saprotu, bet ja tas skartu mani, man tas riebtos., kkā tā

  -1 [+] [-]

, 2013-01-07 22:13, pirms 12 gadiem
Aisiņš rakstīja: Aiga ir meitene, kura sēž pa vidu, viņai pa labi ir Helmuts.
BK Saldus — attēlu galerija

BK Salds fani ir mūsu draugi. Ne pa velti viņi tika uzaicināti uz Barons Ultras CUP 2012
Paradoksāli bet Helmuts ir arī VEF atbalstītājs un diezgan bieži arī aktīvs fans
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +8 [+] [-]

, 2013-01-07 22:27, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: ko tu atkal muldi zeņķi? ASK laikā arī ultras izcēlās velkoties uz svešām spēlēm un uzvedoties kā urlām.
Noformulē lūdzu loģiskāk savu domu..
Slēpts komentārs: Macaron*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-01-07 23:03, pirms 12 gadiem
Nezinu, ko te psihot, darbs vai ne-darbs. Skaidrs, ka kaut kādā veidā katram naudiņu jāpelna, nevajag arī bāzt argumentos to darbu sejā. Kam viens darbs skaitās "labs", uz to cits pat nepaskatīsies labvēlīgi un pat neķersies klāt. Tas viss ir ļooooooti subjektīvi, kas ir "labs darbs".

Par sodu - neadekvāts nodarītajam (pa smagu)!
Pirmā reizē varēja iztikt ar brīdinājumu!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-07 23:16, pirms 12 gadiem
Temats diskusijai par Latvijas basketbola aizkulisēm

Iespējamā krāpšanas lietā aizturēts Lietuvas...

  +5 [+] [-]

, 2013-01-07 23:26, pirms 12 gadiem
Pfig,kas tur lietuva aiztureets...Riit barons spele pret Valencia
frombar.tv

  -2 [+] [-]

, 2013-01-08 00:31, pirms 12 gadiem
Tie ir neveiksminieki, kuri nav izauguši no bērna prāta.

  +8 [+] [-]

, 2013-01-08 01:03, pirms 12 gadiem
Spaliņaāā! a kur ir palikuši VEF fani?? a? ka tik arī nav tavs roku darbs?

  +5 [+] [-]

, 2013-01-08 02:07, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Paradoksāli bet Helmuts ir arī VEF atbalstītājs un diezgan bieži arī aktīvs fans
Nav svarīgi kas par ko un kurā brīdī ir fanojis. nevajag jaukt Trešos klubus iekšā un izcelt konkrētus cilvēkus. Katrs pats atbild par to ko katrā konkrētā brīdī ir darijis.

P.S. Es neesmu Helmuts
Slēpts komentārs: JTerry

  +1 [+] [-]

, 2013-01-08 04:14, pirms 12 gadiem
kas tad Vef faniem bija ka šie vairs nav?

pamanīju jau Saldū BKV-VEF duelī tikai vienu vef fanu kas bija atbraucis
bet pie tam BKV bija kādi 50

     [+] [-]

, 2013-01-08 05:25, pirms 12 gadiem
nu davai tak zabivaite strelku..
garlaiciigi jau paliek sasiit juusu saraksti.. visi balj miikstie

     [+] [-]

, 2013-01-08 07:55, pirms 12 gadiem
Kustās mums tās ultru kustības uz priekšu, tas labi
Jau apnika lasīt cik labi ir Dinamo "fani"....

  -2 [+] [-]

, 2013-01-08 08:53, pirms 12 gadiem
Mr.Shit rakstīja: Normāli fani, nevis kaut kādi plaudētāji vai kuzmiči!
nevis ultras bet urlas, uz plakāta laikam kļūda gadījusies

  +2 [+] [-]

, 2013-01-08 11:02, pirms 12 gadiem
nu ja tā ir bijis kā tur rakstīts tad vajadzēja izsaukt policiju... rupja apsaukāšanās un dūmu sveču dedzināšana telpās velk uz huligānismu un sabiedriskās kārtības traucēšanu..un sodīt vajag huligānus nevis klubu..

     [+] [-]

, 2013-01-08 11:20, pirms 12 gadiem
hahahahah labs, žel ka nav vecie VEF fani, tad drošVIEN VEFam arī uzliktu

     [+] [-]

, 2013-01-08 11:48, pirms 12 gadiem
Udzha rakstīja: Nav svarīgi kas par ko un kurā brīdī ir fanojis. nevajag jaukt Trešos klubus iekšā un izcelt konkrētus cilvēkus. Katrs pats atbild par to ko katrā konkrētā brīdī ir darijis.

P.S. Es neesmu Helmuts
Es vienkārši esmu manījis VEF spēlēs fanu sektorā

  -1 [+] [-]

, 2013-01-08 12:25, pirms 12 gadiem
Sods neadekvāti mazs... Barona trenerim pirmajam vajadzēja spēles laikā pieiet pie faniem un palūgt nomierināties vai pamest zāli. Lai tas neatkārtotos sodam jābūt kādiem 5000LVL vismaz.

     [+] [-]

, 2013-01-08 16:34, pirms 12 gadiem
Juri$$$ rakstīja: Nē neuzminēji!
Esmu ļoti apmierināts ar dzīvi! Strādāju lielā Latvijas uzņēmumā! Tā kā šmuli viss ir kārtībā!
Ha, ha, 16 gados tu strādā lielā uzņēmumā?
Vai arī tev ir 18 un tu esi kā palīgs kupidonā paņemts?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-08 16:50, pirms 12 gadiem
Keep rollin' BU #ultrasstyle

  +1 [+] [-]

, 2013-01-08 18:22, pirms 12 gadiem
Heh...labi palasīt komentārus
Ja Vef spēlē pre BKV ar lielu prieku esmu par Vef un arī ja arēnā ir kāda laba spēle un varu aiziet,tad kāpēc ne?!
Man patīk Barons fani un arī,kad bija Saldū,pietam kuplā skaitā bija interesanti sabļaustīties
Mans klubs ir un būs BK Saldus https://www.facebook.com/photo.php?...