Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Eksperti vērtē: izlasei jaudīgs uzbrukums, bet jāmācās spēlēt spiediena apstākļos

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Eksperti vērtē: izlasei jaudīgs uzbrukums, bet jāmācās spēlēt spiediena apstākļos
Latvijas izlase pirmajā 2023.gada PK logā. Foto: FIBA

Latvijas basketbola izlase aizvadījusi pirmās divas spēles 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijā, izcīnot vienu uzvaru un piedzīvojot vienu neveiksmi. Portāls ''Sportacentrs.com'' demonstrēto sniegumu vērtēja kopā ar basketbola zinātāju Artūru Šēnhofu un 3x3 olimpiskās zelta medaļas komandas treneri Raimondu Feldmani.

Latvijas basketbola izlase pēdējās nedēļas laikā sāka 2023. gada Pasaules kausa kvalifikācijas cikla A apakšgrupas izspēli, 25. novembrī ar 100:101 piekāpjoties Serbijai, bet pirmdien savā laukumā ar ar 82:74 apspēlējot Slovākiju. Pēc aizvadītām divām spēlēm Latvija ieņem trešo vietu grupā, bet nākamās spēlēs aizvadīs nākamā gada 25. un 28. februārī, kad divas reizes spēkosies pret Beļģiju - komandu, kas pēc pirmā loga ir grupas līdere.

Eksplozīvs uzbrukums, taču ar trūkumiem aizsardzībā groza apakšā

Pirmajās divās spēlēs Latvija līdzjutējus iepriecināja uzbrukumā, divu spēļu laikā gūstot 182 punktus. To, vērtējot izlases sniegumu pirmajās divās spēlēs, atzīmēja basketbola zinātājs Artūrs Šēnhofs un 3x3 olimpiskās zelta komandas treneris Raimonds Feldmanis. ''Uzbrukums bija iespaidīgs. Metām ar ļoti labu precizitāti, un varēja redzēt, ka puiši jūtas ļoti pārliecināti,'' par gūtajiem 100 punktiem pret Serbiju klāstīja Feldmanis, kuram Šēnhofs piebalso ar redzējumu par lielo līderu nozīmi FIBA logu laikā. ''Īsā sagatavošanās posma dēļ visu izšķir līderi. Mums viņi spēlēja labi, bumba kustējās labi, un varējām gūt grozus.''

Zaudējumam pret Serbiju ir vairāki iemesli, bet Šēnhofs akcentē centra basketbolistu darbību savā soda laukumā. ''Gribētu labāku spēli aizsardzībā groza apakšā, taču Čavars un Pasečņiks nav aizsardzības speciālisti - viņi labāk spēlē uzbrukumā,'' piebilstot, ka līdzīga problēma Latvijas izlasi gaida arī nākamajos FIBA logos, ja nemainīsies spēlētāju sastāvs. Pēdējā brīdī neiesaistītais Mārtiņš Meiers arī nav labākais basketbolists ''pick&roll'' aizsardzībā, un ir līdzīga tipa basketbolists Klāvam Čavaram, savukārt uzvarā pār Slovākiju tās izskaņā līdz Gražuļa piektajai piezīmei laukumā spēlēja tā saucamais īsais sastāvs ar Gražuli un Mareku Mejeri ceturtā un piektā numura pozīcijā. ''Ja tāds pats sastāvs būs arī nākamajos logos, tad, visticamāk, treneri turpinās pielietot šādu risinājumu,'' komentēja Šēnhofs.

Feldmanis zaudējumu saista ar saskatītām tiesnešu strīdīgām piezīmēm tās izskaņā, kā arī netrāpītiem metieniem. Līdzīgs viedoklis pēc zaudējuma Serbijai bija tās spēles līderim Rihardam Lomažam, kurš akcentēja vairākus netrāpītos tālmetienus pēdējās minūtēs.

Mācīties uzvarēt spēles, kurās esam favorīti, un jaunās paaudzes pozitīvās vēsmas

Uzvara pār Slovākiju tika izcīnīta grūtā cīņā, laužot spēles gaitu ceturtajā ceturtdaļā. Pēc spēles Luka Banki vērsa uzmanību uz kvalitatīvi spēlētajām pirmajām desmit minūtēm, kurās Latvijas basketbolisti uzbrukumus prata izspēlēt līdz vairākiem brīviem metieniem, kuri neiekrita. Trenerim piekrita gan Šēnhofs, gan Feldmanis, atklājot, ka spēle ritētu citādāk, ja metieni iekristu. ''Spēle varēja beigties jau pirmajā ceturtdaļā, ja iemestu brīvos metienus - nerealizējām septiņus tālmetienus,'' cīņu pret Slovākiju vērtēja Šēnhofs, to pašu sakot arī Feldmanim. ''Spēle aizietu citā gultnē, ja metienu tiktu realizēti.''

Pēc spēles Dairis Bertāns portālam ''Delfi'' pauda, ka izlase turpina kāpt uz tiem pašiem grābekļiem, ar to domājot nelaimīgo Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēli pret Bulgāriju. ''Ceturtās ceturtdaļas vidū iezagās mazas šaubas, bet tādas sajūtas kā spēlē pret Bulgāriju, nebija. Lomažs ieslēdza nākamo jaudu uzbrukumā,'' Dairim savā ziņā nepiekrita Šēnhofs. Treneris Feldmanis pamanījis, ka pēc pirmās ceturtdaļas Latvija pielāgojusies pretinieka spēlei, kurā Slovākija jutusies kā zivs ūdenī. ''Lomažs parādīja, ka komandai ir vairāki ieroči uzvaras izcīnīšanai. Viņam piebalsoja Zoriks,'' turpināja treneris, piebalsojot, ka nezina treneru apsvērumus, taču, iespējams, pret Serbiju rezultatīvākais spēlētājs Lomažs bija jālaiž laukumā jau no pirmajām minūtēm. ''Otrajā puslaikā viņš spēlēja vairāk un arī vairāk palīdzēja.''

Tieši Rihards Lomažs un Kristers Zoriku abas spēles nospēlēja visstabilāk. Lomažs divās spēlēs kopā guva 61 punktu (30.5 spēlē - rezultatīvākais starp visiem Eiropas kvalifikācijas zonā), bet Zoriks pret Serbiju gūtajiem 14 pirmdien pievienoja vēl 15 punktus. Tieši šie spēlētāji vilka pretī Latviju uzvarai un, iespējams, tieši viņi var palīdzēt pārvarēt mentālo slogu pret tāda līmeņa pretiniekiem kā Slovākija, kuri šķietami ir obligāti jāuzvar. ''Tā ir īpašība, kuru vajadzētu kādreiz izmainīt. Spēlēs, kurās neviens neko negaida, spēlējam labāk, bet tādās, kurās ir lielāka atbildība un spiediens ik pa laikam sliktāk. Grūti to izmainīt, ja kvalifikācijas laikā mainās spēlētāji, taču kopumā ir jāatrod basketbolisti, kuri nākamajos piecos līdz septiņos gados ir gatavi spēlēt līdzvērtīgi spiediena un otrādi apstākļos. Jaunajā paaudzē mums tādi ir - Lomažs un Zoriks šīs divas spēles aizvadīja bez lieliem kritumiem, neizjūtot mentālo slogu,'' veidu, kā Latvijai derētu uzlabot sniegumu spēlēs, kurās ir spiediens, komentēja Šēnhofs. Feldmanis teikto papildināja, ka uzvaras spiediena apstākļos nāk ar pieredzi, bet viņš ir priecīgs par redzēto pārliecību Rihardā Lomažā: ''Tādas personības arī veido spēli.''

Pēdējā laika atsevišķās grūtības uzvarēt izlases, kas FIBA rangā atrodas zem Latvijas liek uzdot jautājumu, vai esam galvastiesu pārāki par izlasēm kā Bulgārija, Slovākija, Baltkrievija, un citas. ''Pie pilna sastāva esam trīs galvastiesu pārāki, bet pie šī vienu. Slovākiju ar Bulgāriju gan nevēlos likt vienā katlā - slovākiem talanta līmenis ir augstāks,'' esošo situāciju vērtēja Šēnhofs. ''Mūsdienu basketbolā ar pretinieka analīzi uzvarēt var jebkurš. Šveice ir uzvarējusi Serbiju un arī šajā kvalifikācijā jau bijuši pārsteigumi. Varam būt pārliecināti par savām spējām, taču ne pašpārliecināti,'' piezemētāku viedokli jautājumā sniedza Feldmanis.

Beļģija - līdzīga līmeņa komanda, bet pašiem jāsapulcē labs sastāvs

Februārī Latvijas izlase turpinās kvalifikāciju ar spēlēm pret Beļģiju. Beļģi pirmajās divās spēlēs izcīnīja panākumus - vispirms pārliecinoši apspēlējot Slovākiju, bet vēlāk savā laukumā sagādājot pirmo neveiksmi Serbijai. ''Beļģija talanta ziņā neapšaubāmi ir līdzīga līmeņa komanda kā Latvija,'' pretinieka spēku ieskicē Šēnhofs. ''Mums primāri ir jāsavāc iespējami labākais sastāvs. Kurš tajās spēlēs labāk cīnīsies, tas arī uzvarēs,'' turpina basketbola zinātājs, atklājot jau iepriekš pausto, ka ir jāuzlabo spēle aizsardzībā groza apakšā.

Treneris Feldmanis akcentē, ka būtu vērtīgi, ja spēlētāju kodols februārī nemainītos, jo tādējādi treneriem būtu vieglāk strādāt, bet spēlētājiem saprast treneru prasības: ''Vasarā bija septiņi spēlētāji, kuri piedalījās arī novembrī. Viņiem jau bija iesēdusies informācija un taktiskais zīmējums, kamēr pārējiem bija jāpavelkas. Šiem septiņiem spēlētājiem pārējiem jāpalīdz ar informācijas nodošanu.'' Feldmanis pats ir strādājis valstsvienībā FIBA logu laikā, atzīstot, ka tam ir sava specifika. Idejiski taktika mainīta netiek, taču pielāgota attiecīgajam pretiniekam, bet lielākais izaicinājums ir īsā laikā izveidot organizētu komandu. Treniņu nav daudz, tāpēc pirms katras spēles jāsniedz galvenā informācija par pretinieku kopā ar atsevišķām nozīmīgām niansēm.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-30 15:14, pirms 3 gadiem
Kurā vietā izlasei ir jaudīgs uzbrukums? Cik aklam jābūt, lai neredzētu acīmredzamo? Ir sevi parādījuši un apliecinājuši pāris gana jaudīgi jaunie, Lomažs, Zoriks. Uz tā viss arī šajās spēlēs noturējās. Turklāt ir zaude tur, kur bija jābūt uzvarai. Liela daļa komandas spēlētāju šobrīd tiek izmantoti pavisam maz un neefektīvi. Es to nesaucu par labu jaudīgu uzbrukumu. Jaudīgs bija pie bagatska

  +1 [+] [-]

, 2021-11-30 15:28, pirms 3 gadiem
Vai kāds var man, dīvana ekspertam, paskaidrot kāpēc Atem un Gražulim tiek minūtes, it īpaši tik daudz? Nav citu ko likt viņu vietā vai viņi dara melno darbu ko vienkārši neredzu?

  +3 [+] [-]

, 2021-11-30 15:58, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurā vietā izlasei ir jaudīgs uzbrukums? Cik aklam jābūt, lai neredzētu acīmredzamo? Ir sevi parādījuši un apliecinājuši pāris gana jaudīgi jaunie, Lomažs, Zoriks. Uz tā viss arī šajās spēlēs noturējās. Turklāt ir zaude tur, kur bija jābūt uzvarai. Liela daļa komandas spēlētāju šobrīd tiek izmantoti pavisam maz un neefektīvi. Es to nesaucu par labu jaudīgu uzbrukumu. Jaudīgs bija pie bagatska
Paskaties uz iemestajiem punktiem - principā ar divās spēlēs iemestajiem vidēji 90 punktiem normālai komandai ir jābūt divām uzvarām.

     [+] [-]

, 2021-11-30 16:15, pirms 3 gadiem
Tomēr ir jaut. par šo speciālistu rakstu un spēlēm kopumā.Izskatās ,ka mainās paaudzes un treneri ,bet stils ,kas balstīts uz trīnīšiem, nemainās. Vakardienas pirmajā 4 daļā neslikti nospēlēja A P,bet ceturtajā 4 daļā nebija laukumā( neizskatījās baigās kļūdas aizsadzībā) Piekrītu ,ka kardināli mainīt sastāvu svarīgajām februāra spēlēm mainīt nevajag ( tas nemaz nav iespējams ,nemot vērā mūsu iespējas),bet ja būs pieejams Šmits un Strautiņš ir formā ,tad tie gan derētu ,tāpat jāizvērtē otra M.M piesaiste.Kāpēc sastāvā bija jāpaņem Žagars,bet netiek uzlaists laukumā Šķēles vietā.Cerams ,ka kāds Grieķijas vai Turcijas Eirolīgas klubs nenofraktēs Lomažu .lai būtu mierīgi par spēlēm nākošajā etapā.

     [+] [-]

, 2021-11-30 16:27, pirms 3 gadiem
Kad būs Meiers atpakaļ, izlase būs ļoti laba, jo tieši viņa iztrūkums ļoti jūtams. Ja viņš būtu, būtu uzvarējuši serbus

     [+] [-]

, 2021-11-30 16:32, pirms 3 gadiem
ekleersnotalsiem rakstīja: Vai kāds var man, dīvana ekspertam, paskaidrot kāpēc Atem un Gražulim tiek minūtes, it īpaši tik daudz? Nav citu ko likt viņu vietā vai viņi dara melno darbu ko vienkārši neredzu?
Atem ir viens no labākajiem, ja ne labākais defs tajā modelī, bwt Gražulis ir laba līmeņa garais ar normālu defu un uzbrukumu 🤷‍♂️

     [+] [-]

, 2021-11-30 16:33, pirms 3 gadiem
inter hok rakstīja: Tomēr ir jaut. par šo speciālistu rakstu un spēlēm kopumā.Izskatās ,ka mainās paaudzes un treneri ,bet stils ,kas balstīts uz trīnīšiem, nemainās. Vakardienas pirmajā 4 daļā neslikti nospēlēja A P,bet ceturtajā 4 daļā nebija laukumā( neizskatījās baigās kļūdas aizsadzībā) Piekrītu ,ka kardināli mainīt sastāvu svarīgajām februāra spēlēm mainīt nevajag ( tas nemaz nav iespējams ,nemot vērā mūsu iespējas),bet ja būs pieejams Šmits un Strautiņš ir formā ,tad tie gan derētu ,tāpat jāizvērtē otra M.M piesaiste.Kāpēc sastāvā bija jāpaņem Žagars,bet netiek uzlaists laukumā Šķēles vietā.Cerams ,ka kāds Grieķijas vai Turcijas Eirolīgas klubs nenofraktēs Lomažu .lai būtu mierīgi par spēlēm nākošajā etapā.
Treneri nevar likt darīt to, ko spēlētāji nespēj realizēt

     [+] [-]

, 2021-11-30 16:51, pirms 3 gadiem
zuzu rakstīja: Paskaties uz iemestajiem punktiem - principā ar divās spēlēs iemestajiem vidēji 90 punktiem normālai komandai ir jābūt divām uzvarām.
Es nerunāju par iemestajiem punktiem, ir ne tikai cipari, ir reālā spēles aina, visās spēlēs kopumā aina ir bijusi līdzīga, ir labas iezīmes un ne tik labas, komanda spēlē ar lielu atdevi, turpina cīnīties līdz galam. Bet ir otra ēnas puse, komandas uzbrukuma kvalitāte ir diezgan zema. Ne jau tāpēc, ka met pārāk daudz un paļaujas uz trīņiem, mana uztverē, zinot to, kādi ir mūsu spēlētāji, šāda pieeja ir loģiska, par laimi ir arī atsevišķi spēlētāji, kuri spēj variet mūsu uzbrukumu, kā Lomažs, brīžiem Zoriks, varbūt par Anžejs. Uzbrukuma kvalitāte ir zema, jo šāda veida uzbrukuma ir pārāk paredzams un pretinieks mūsu uzbrukumam ir visu laiku gatavs. Labu izkārtotu metienu ir maz. Tikai tiem, kas to spēj sev izkārtot paši.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-30 16:56, pirms 3 gadiem
inter hok rakstīja: Tomēr ir jaut. par šo speciālistu rakstu un spēlēm kopumā.Izskatās ,ka mainās paaudzes un treneri ,bet stils ,kas balstīts uz trīnīšiem, nemainās. Vakardienas pirmajā 4 daļā neslikti nospēlēja A P,bet ceturtajā 4 daļā nebija laukumā( neizskatījās baigās kļūdas aizsadzībā) Piekrītu ,ka kardināli mainīt sastāvu svarīgajām februāra spēlēm mainīt nevajag ( tas nemaz nav iespējams ,nemot vērā mūsu iespējas),bet ja būs pieejams Šmits un Strautiņš ir formā ,tad tie gan derētu ,tāpat jāizvērtē otra M.M piesaiste.Kāpēc sastāvā bija jāpaņem Žagars,bet netiek uzlaists laukumā Šķēles vietā.Cerams ,ka kāds Grieķijas vai Turcijas Eirolīgas klubs nenofraktēs Lomažu .lai būtu mierīgi par spēlēm nākošajā etapā.
Kādu stila maiņu Tu sagaidi? Spēlētāji, kuri vairums savās karjerās nav bijuši izcili apspēlēšanā viensuzviens, tagad pēkšņi pēc trenera rīkojuma sāks to darīt ar labiem panākumiem? Tu tiešām neesi redzējis, kā izskatās spēlētāji brīžos, kad sāk darīt to, kas nav viņu stiprā puse? Nekāds labs skats tur nav. Taisnais ceļš Us Shaqtinafoll

  +3 [+] [-]

, 2021-11-30 17:02, pirms 3 gadiem
noteikti izlasē jābūt Siliņam ! No garajiem viņš ir labākais aizsardzības spēlētājs! Kādēļ viņš tagad nebija - nav skaidrs.. Uzbrukums patiešām bija līmenī, taču izteikta nevēlēšanās atbloķēt savus cilvēkus un vispārēja slinkošana aizsardzībā atgādināja Bagatska laikus. Ar beļģiem būs ļooti grūti ! Šeit bez 100% atdeves aizsardzībā būs sagrāve ar -20.

  +1 [+] [-]

, 2021-11-30 17:55, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es nerunāju par iemestajiem punktiem, ir ne tikai cipari, ir reālā spēles aina, visās spēlēs kopumā aina ir bijusi līdzīga, ir labas iezīmes un ne tik labas, komanda spēlē ar lielu atdevi, turpina cīnīties līdz galam. Bet ir otra ēnas puse, komandas uzbrukuma kvalitāte ir diezgan zema. Ne jau tāpēc, ka met pārāk daudz un paļaujas uz trīņiem, mana uztverē, zinot to, kādi ir mūsu spēlētāji, šāda pieeja ir loģiska, par laimi ir arī atsevišķi spēlētāji, kuri spēj variet mūsu uzbrukumu, kā Lomažs, brīžiem Zoriks, varbūt par Anžejs. Uzbrukuma kvalitāte ir zema, jo šāda veida uzbrukuma ir pārāk paredzams un pretinieks mūsu uzbrukumam ir visu laiku gatavs. Labu izkārtotu metienu ir maz. Tikai tiem, kas to spēj sev izkārtot paši.
Vēlreiz - ar 90 punktiem spēlē (nerunājot jau par 100), normālai komandai Eiropā uzvarai ir jāpieliek. Ja nepietiek, tātad pirmām kārtām ir vāja spēle aizsardzībā, tā manuprāt ir galvenā problēma.
Ja tu saki - problēma ir uzbrukums, tad man jājautā, cik tad tavuprāt komandai ir jāsamet, lai tavuprāt viņai nebūtu problēmu uzbrukumā. Neesmu speciāli pētījis, bet manuprāt būs grūti atrast spēles, kur Serbi būtu ielaiduši 100 , bet tomēr uzvarējuši.

  -2 [+] [-]

, 2021-11-30 18:04, pirms 3 gadiem
Calvin rakstīja: noteikti izlasē jābūt Siliņam ! No garajiem viņš ir labākais aizsardzības spēlētājs! Kādēļ viņš tagad nebija - nav skaidrs.. Uzbrukums patiešām bija līmenī, taču izteikta nevēlēšanās atbloķēt savus cilvēkus un vispārēja slinkošana aizsardzībā atgādināja Bagatska laikus. Ar beļģiem būs ļooti grūti ! Šeit bez 100% atdeves aizsardzībā būs sagrāve ar -20.
Slinkošana aizsardzībā un neatbloķešana vispār nav saistāma ar Bagatski, tā ir mūsu kopējā iezīme. Tas aizsākas jau jauniešos un pieaugušo basketbolā ir tikai loģisks turpinājums. Beļģi vinnēja serbus, kuriem mēs nupat pagrūdām, tātad, pie šī basketbola, ko mēs spēlējam šobrīd, tur ir stabila zaude. Pat ar visu nenormāli komandu uz priekšu velkošo Lomažu un Zoriku piedevām.

  -3 [+] [-]

, 2021-11-30 18:05, pirms 3 gadiem
zuzu rakstīja: Vēlreiz - ar 90 punktiem spēlē (nerunājot jau par 100), normālai komandai Eiropā uzvarai ir jāpieliek. Ja nepietiek, tātad pirmām kārtām ir vāja spēle aizsardzībā, tā manuprāt ir galvenā problēma.
Ja tu saki - problēma ir uzbrukums, tad man jājautā, cik tad tavuprāt komandai ir jāsamet, lai tavuprāt viņai nebūtu problēmu uzbrukumā. Neesmu speciāli pētījis, bet manuprāt būs grūti atrast spēles, kur Serbi būtu ielaiduši 100 , bet tomēr uzvarējuši.
Ja Tev liekas, ka uzbrukums nav problēma, vari mierīgi palikt pie šī uzskata. Es kļūdos visai reti un maz.

  -1 [+] [-]

, 2021-11-30 19:53, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ja Tev liekas, ka uzbrukums nav problēma, vari mierīgi palikt pie šī uzskata. Es kļūdos visai reti un maz.
Nuja, tu jau esi lielais Latvijas izlases basketa eksperts.. Mierīgi paliec pie saviem uzskatiem,vai ta kādam par to galva sāpēs

  -2 [+] [-]

, 2021-11-30 19:58, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Nuja, tu jau esi lielais Latvijas izlases basketa eksperts.. Mierīgi paliec pie saviem uzskatiem,vai ta kādam par to galva sāpēs
Es tikai zinu, ka galva sāpēs vēlāk, ar šo superduper importa mega speciālistu knapi novinnē slovākus, pagrūž jau praktiski novinnētu spēli pusmīkstiem vājiem serbiem, ar norietā esošu Teo, serbus uzreiz pēc tam uzvelk beļģi, ar kuriem mums jau izsenis iet grūti, tā ka, jā, turpiniet stutēt Bankī auru)))

     [+] [-]

, 2021-11-30 20:02, pirms 3 gadiem
Un kuru auru tu kā eksperts,kas kļūdās visai maz,stutē ?

  -1 [+] [-]

, 2021-11-30 20:37, pirms 3 gadiem
striker rakstīja: Un kuru auru tu kā eksperts,kas kļūdās visai maz,stutē ?
Es eksperts? Eksperti, lūk tur, rakstā, visi tādi priecīgi utt
Esot baigi labi. Ja jau pro eksperti neredz vai nerunā par problēmu, tad jau viss ir tiešām labi

  +1 [+] [-]

, 2021-11-30 20:40, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es eksperts? Eksperti, lūk tur, rakstā, visi tādi priecīgi utt
Esot baigi labi. Ja jau pro eksperti neredz vai nerunā par problēmu, tad jau viss ir tiešām labi
Neuzrakstīji atbildi,tas,ka "kļūdies visai maz " ir skaidrs,bet : kuru auru tu stutē ?

     [+] [-]

, 2021-11-30 20:45, pirms 3 gadiem
Interesanti būtu kā LV izskatītos ar šo treneri labākajā sastāvā

  +2 [+] [-]

, 2021-11-30 20:56, pirms 3 gadiem
Principā trenerim Banki nav ne vainas. Bet ir lietas, ko viņš nevar izdarīt laukumā čaļu vietā. Un varbūt pāris īstie puikas šoreiz nebija paņemti, bet to jau Banki viens neizvēlas...

  +2 [+] [-]

, 2021-11-30 22:38, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Interesanti būtu kā LV izskatītos ar šo treneri labākajā sastāvā
Nu nekà

  -3 [+] [-]

, 2021-11-30 22:41, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Interesanti būtu kā LV izskatītos ar šo treneri labākajā sastāvā
Es negribētu, lai viņš nonāk līdz iespējai piedalīties nopietnā čempī, viņam nav tas spēles rokraksts un līmenis, lai izspiestu maksimumu.

  +3 [+] [-]

, 2021-11-30 23:59, pirms 3 gadiem
Ko tad cilvēks kas kļūdās visai reti un maz iesaka ņemt par mūsu Latvijas basketbola izlases galveno treneri? Ja pareizi saprotu Banki ir jālaiž jau tagad vaļā pēc viena zaudējuma ļoti vājajai Serbijas izlasei ar -1.

     [+] [-]

, 2021-12-01 06:38, pirms 3 gadiem
''Mūsdienu basketbolā ar pretinieka analīzi uzvarēt var jebkurš. Šveice ir uzvarējusi Serbiju un arī šajā kvalifikācijā jau bijuši pārsteigumi."
Vai esam pārliecināti par sc tekstiem???

     [+] [-]

, 2021-12-01 15:01, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es negribētu, lai viņš nonāk līdz iespējai piedalīties nopietnā čempī, viņam nav tas spēles rokraksts un līmenis, lai izspiestu maksimumu.
par kādu nopietnu čempi tu runā ??? Latvijas izlase nekad nav spēlējusi pasaules čempī un olimpiādē.........un nekad tur nespēlēs...

     [+] [-]

, 2021-12-01 15:27, pirms 3 gadiem
2RR rakstīja: Ko tad cilvēks kas kļūdās visai reti un maz iesaka ņemt par mūsu Latvijas basketbola izlases galveno treneri? Ja pareizi saprotu Banki ir jālaiž jau tagad vaļā pēc viena zaudējuma ļoti vājajai Serbijas izlasei ar -1.
Protams, ka Bagiju.

     [+] [-]

, 2021-12-01 20:47, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Protams, ka Bagiju.
Protams.