Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Janičenoks: Uzbrukums bija zem katras kritikas

Janičenoks: Uzbrukums bija zem katras kritikas
Kristaps Janičenoks
Foto: LTV7

Latvijas basketbolists Kristaps Janičenoks intervijā žurnālam "Sports" kritiski izvērtējis aizvadīto Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīru un kopumā situāciju ap Latvijas izlasi, kā arī pastāstījis par saviem kluba meklējumiem.

Visa intervija ar Kristapu Janičenoku atrodama žurnālā "Sports".

Par izlases startu Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā
Lai arī pēdējā spēlē Portugālē zaudējām, tomēr mēs tikām ietērpti krekliņos ar uzrakstu Mēs braucam uz Poliju! Ne tikai paši basketbolisti, bet arī līdzjutēji un žurnālisti lieliski apzinās, ka netika sasniegta vēlamā spēles kvalitāte. Aizsardzībā tikai ar cīņassparu vien bieži vien sasniedzām labus rezultātus, bet uzbrukums bija zem katras kritikas - darbojāmies pārāk statiski. Nepieciešamais uzvaru skaits tika izcīnīts, taču ne bez veiksmes palīdzības. Ja pretī stātos spēcīgākas komandas, tad mums ātri piegrieztu skābekli, jo ar punktu gūšanu būtu ļoti lielas problēmas...

Komandas spēli uzbrukumā nosaka treneris. Kāda tad bija Nenada Trajkoviča taktika?
Treneris uzskatīja, ka Latvijas izlasei ir tikai Andris Biedriņš, visai mākslīgi samazinot citu basketbolistu lomu komandas sniegumā. Arī pārējie puiši māk spēlēt basketbolu, bet mēs uzbrukumā koncentrējāmies vienīgi uz spēli groza tuvumā, piespēlējot bumbu Biedriņam. Bija vairākas sadarbības, kuras praktiski ne ar ko neatšķīrās, jo bumbas saņēmējs uz ūsiņas vienmēr bija Andris. Tāpēc neveidojās savstarpēja saspēle starp centriem un ārējās līnijas spēlētājiem. Uzbrukumam jābūt daudzveidīgam, lai sāncenšu aizsardzībai būtu grūti atšifrēt mūsu ieceres.
Mēs spēlējām pārāk vienkārši - 15 sekundes patērējām uzbrukuma imitācijai, lai pēc tam tik un tā bumbu piespēlētu Biedriņam. Ja jau mēs izvēlamies spēlēt tā, tad to varējām darīt uzbrukuma sākumā... Citādi mums radās problēmas. Ja Biedriņu sāncenši nosedza, tad nekas vairs neatlika kā ārējiem spēlētājiem izpildīt sasteigtus metienus pāri pretinieku rokām. Latvijas izlase tā arī neatrada savu spēles ritmu, sniegums nebija pietiekami plūstošs. Lai arī spēlētāji labi pazīst viens otru, tomēr bieži vien laukumā tā arī nespējām sadarboties. Brīžam radās iespaids, ka basketbolisti pēdējā brīdī ir sapulcināti kopā no dažādām valstīm. Tas taču nav normāli, jo kopā vien esam uzauguši.

Varbūt bija nepieciešams deleģēt izlases kapteini Uvi Helmani sarunām ar izlases vadību?
Katrs treneris īsteno dzīvē savu skatījumu par spēli, kuru basketbolistiem atliek vien izpildīt. Ja jau mēs būtu turnīru sākuši ar zaudējumiem, tad gan būtu pamats revolūcijai - diskusijām un ieceru mainīšanai. Bet mēs taču iesākām ar trijām uzvarām pēc kārtas. Demonstrētais sniegums nevarēja apmierināt nevienu, taču gūtie panākumi mazināja spiedienu un kritiku no malas. Šajā gadījumā varējām tikai atcerēties Armanda Krauliņa reiz teikto - labāk uzvara sliktā spēlē nekā skaists zaudējums.

Iepriekš bija radies iespaids, ka Latvijas izlase finālturnīrā varētu ieņemt 9.—12. vietu, tādēļ iekļūšana Eurobasket dalībnieku pulkā vairs netiek uzskatīt par milzīgu panākumu.
Pēdējos gados Latvijas izlase pieradinājusi līdzjutējus pie vietas finālturnīra 16 komandu pulkā. Lai tas tiešām kļūtu par normu un minimālo uzdevumu, nepieciešams ieviest daudz lielāku sakārtotību jau sagatavošanās posmā. Nedrīkst pieļaut situāciju, ka pēkšņi paliekam bez Armanda Šķēles... Arī es pats neiztiku bez sarežģījumiem attiecībās ar izlases vadību. Tagad to varētu nosaukt par bābu izgājieniem, taču konkrētajā situācijā neko citu nevarēju darīt. Problēmas radīja ne tikai ceļgala sasitums vien, taču pēc vairākām dienām tomēr pieņēmu lēmumu atgriezties komandā.

Neiepazīstot Latvijas izlases darbības nianses, radās visai dīvains iespaids par sastāva komplektācijas norisi.
Ja līdzjutējiem nav vispusīgas informācijas par komandas virtuvi, tad arī rodas dažādi nepamatoti pieņēmumi. Armands Šķēle vispār kļuvis par peramo zēnu, regulāri ieņemot redzamas vietas dzeltenās preses lappusēs. Kāda gan ir saistība izbraucienam ar laivu, lai atveseļotos pēc pleca traumas? Vai tad Armands tika pieķerts ar šņabja pudeli rokā?

Kā vērtē pats savu sniegumu šajā kvalifikācijas ciklā?
Protams, nav pamata būt gandarītam par savu sniegumu. Šajā izlases spēles formātā ne tikai es, bet arī, piemēram, Jānis Blūms un Kristaps Valters tika uztaisīti par tādiem kā nemākulīšiem, kuri laukumā var izpildīt tikai dažas konkrētas darbības. Reālajā dzīvē jau nav tā, ka būtu tik milzīga atšķirība starp vadošo basketbolistu meistarības līmeņiem. Ļoti liela loma ir trenerim, jo tieši viņam jāveicina spēlētāju pārliecība par saviem spēkiem, kā arī jāmāk maksimāli labi izmantot katra basketbolista stiprās puses. Iespējams, ja tiktu izvēlēta cita taktika, tad sasniegtais rezultāts būtu daudz labāks. Iespējams, dīvaini, taču labāko basketbolu mēs demonstrējām turnīrā Krievijā, uz kurieni devāmies jūlijā dažas dienas pēc sanākšanas kopā. Mums divas sadarbības - pick'n'roll un bumbas iespēlēšana groza tuvumā Kasparam Ciprusam. Vēlreiz pārliecinājāmies, ka Cipruss, saņemot uzticības kredītu no treneriem, spēj demonstrēt labu spēli. Latvijas izlase līdzvērtīgi cīnījās ar Krieviju un Serbiju, maču beigās zaudējot vienīgi nepietiekamās fiziskās sagatavotības dēļ. Šajā laikā mums vēl vajadzēja skriet krosus, bet mēs spēlējām ar Eiropas vadošajām izlasēm... Šīs bija tikai pirmās pārbaudes spēles, taču zaudējumi uzvedināja uz domām par taktikas maiņu.

Kurš varētu mainīt Latvijas izlases spēles stilu, lai pēc gada Polijā mēs atkal nebrauktu mājās pēc pirmajiem trijiem mačiem? Nevar taču cerēt tikai uz Biedriņu?
Arī Biedriņam ir nepieciešami komandas biedri, kuri viņam varētu iespēlēt bumbas. Nav jau tā, ka Latvijas valstsvienībai ir Biedriņš un vēl 11 muļķīši, kuri pārmaiņus tikai skraida pa laukumu. Par savu vietu komandā man nebija pamata īpaši sūdzēties, jo Trajkovičs bija konsultējies ar vienu no maniem kluba treneriem. Par pārējo basketbolistu varēšanu Trajkovičam īstas skaidrības nebija. To jau vien apliecina Jāņa Blūma izmantošana par otro numuru. Treniņu un pārbaudes spēļu laikā Trajkovičam bija iespēja iepazīt katru izlases kandidātu, taču tā netika izmantota. Treniņi vairāk līdzinājās lekcijām par basketbola pamatiem. Gluži kā augstskolā, kad studenti sēž auditorijā un klausās lektoru. Nedrīkst domāt tikai par pareizu kāju darbību apspēlēšanas laikā, ja no tā cieš komandas saspēlētības veidošana. Ja izlasē būtu Stīvs Nešs, tad mēs visos uzbrukumos veidotu vienīgi pick’n’roll sadarbību? Vienveidīgā spēle uz Biedriņu beidzās ar to, ka pretinieki ar katru maču arvien labāk neitralizēja mūsu ieceres.
Uzbrukumā visiem spēlētājiem jābūt agresīviem, lai aizsargi nevarētu trijatā segt Biedriņu. Ja tas tā notiktu, tad no trīspunktnieku līnijas viņiem pilnu grozu piemestu Jānis Blūms, Kristaps Valters vai arī es.

Katrs treneris atstāj iespaidu uz basketbolista karjeru, meistarības izaugsmi. Ko ieguvi no Trajkoviča?
Trajkoviča stiprā puse noteikti ir individuālie treniņi. Vasarā trīs reizes nedēļā piedalījos šajās divu līdz trīs stundu ilgajās nodarbībās, kurās tika izkoptas dažādas basketbola nianses, piemēram, pareiza kāju kustība vai svara pārnešana konkrētos apspēlēšanas brīžos. Trajkovičs ir basketbola fanāts, kurš šajā pasaulē dzīvo 24 stundas dienā un septiņas dienas nedēļā. To viņš prasīja arī no spēlētājiem, taču mums dzīvē ir arī kaut kas cits - vienam ģimene, citam draugi un radi. Basketbols ir gan mans darbs, gan mans hobijs, taču nevaru būt kā priesteris kalnu baznīciņā, kuram nekas cits neinteresē.

Izlases pašreizējais sastāvs izpelnījies Valda Valtera epitetu - tusētāju paaudze, no kuras jau cīņassparu nesagaidīt.
Sezonas laikā, it īpaši ārzemju klubos, nepārtraukti koncentrējos uz basketbolu. Cits nekas neatliek - treniņi un spēles. Pēc atgriešanās Latvijā vēlos izbaudīt vasaru un atvaļinājumu. Ja es dzīvoju līdzās Sarkanam, tad kāpēc gan nevaru atnākt uz šo restorānu un atpūsties vēl pēc pusnakts? Jebkurš sportists ir izklaidējies, izklaidējas un izklaidēsies arī turpmāk kā jebkurš jauns un sabiedriski aktīvs cilvēks. Ja mēs tikai nepārtraukti tusētu, tad jau nevarētu demonstrēt pietiekami augsta līmeņa basketbolu. Izteikt apvainojumus var jebkurš! Ja iepriekš bija zudusī paaudze, šī ir tusētāju paaudze, tad nākamā būs narkomānu paaudze? Tā nav, ka basketbols Latvijā iznīks.

Joprojām esi bez kluba...
Biju pārliecināts par palikšanu Boloņas klubā, tādēļ arī netika meklēti citi varianti. Tomēr situācija klubā mainījās, dodot priekšroku pašmāju basketbolistam. Protams, bija iespēja tikt pie līguma, taču ne visu nosaka garantētais atalgojums. Iespējams, pie līguma tikšu vēl septembrī. Mans mērķis ir spēlēt iespējami labākā valsts čempionātā un Eirolīgā. Vai īstenosies šī iecere - to redzēsim visai drīz.

Nereti dzirdēts, ka Latvijas vadošie basketbolisti prasot pārāk lielu algu pašmāju klubiem. Vai Latvijas klubi iesaistījās cīņā par tevi?
Mākslīga cenas celšana nenotiek, jo aģents visiem klubiem piedāvā vienādus līguma finansiālos nosacījumus. Latvijas klubu funkcionāriem gan vajadzētu apzināties, ka pašmāju basketbolistiem tomēr tiek maksāts vairāk. Tā ir normāla Eiropas basketbola pieredze. Šovasar konkrētus līguma piedāvājumus no Latvijas klubiem neesmu saņēmis. Viena no komandām gan izrādīja pastarpinātu interesi par mani, apjautājoties draugos par maniem plāniem, par vēlamo līguma summu... Uz šādiem piedāvājumiem varu atbildēt vienīgi šādi - vienu miljonu un daļu no Kanāriju salām! Vēl gan bija zvans no kāda kluba menedžera ar piedāvājumu tikties.

Izmantotie resursi:
Sports

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-29 11:51, pirms 16 gadiem
Baabu izgaajieni skaneeja skarbi un patiesi Plus Janicenosk aizveera muti skeptikjiem, kas neticeeja par vinja sagatavotiibu.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 11:53, pirms 16 gadiem
kad atnaaks Kambala es domaaju, ka vinsh taa wnk nesamierinaasies ar sadarbiibaam kas iet caur Biedrinju. Mums izlasee katrs var izdariit ljoti daudz un tas ka Biedrs ir nedaudz labaaks kaa citi ir jaaizmanto tikai kad vajag.

  -4 [+] [-]

, 2008-09-29 11:56, pirms 16 gadiem
kurš te teica ka baigais sasniegums vinēt leišus un krievus pārb spēlē, kad šie tikko iznākuši arā no svariem un knapi pārus treniņus aizvadījuši!!!!
vot sasniegums būtu vinēt viņus čempī nevis sasniegt formu labāko kādu mēnesi a'trāk nekā vajag un tā nto reizi pēc kārtas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 12:07, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Uz ko tad vajadzētu spēlēt, ja ne uz Biedriņu??Nu nav mums tik līdzvērtīga komanda..AB ir daudz pārāks par pārejiem tāpēc arī uz viņu IR jāspēlē (līdzīgi kā ''vācieši'' spēlē un Novicki)
Ne jau tur tā vaina...Vienkārši izlasei vajag speciālistu, kas saprastu kā pēc iespējas optimālāk/liederīgāk izmantot pārejos 11 spēlētājus...Lai nav tā kā Janičenoks saka, ka izlase uzbrukumā 15sek nodriblē bezjēgā un tad iedot bumbu AB, no sērijas ''dari ko vari''...EČ arī Biedriņam pretī nāks daudz labāki centri, nekā tas bija kval.spēlēs...

Vai jāmaina treneris?Var mainīt...spēle'tājiem tas varētu palīdzēt, bet vai tas uzlabos izlases sniegumu?Nezinu.Varbūt.

Bet nu vispār jau Trajko pagaidām ir izpildījis visu ko vajadzēja- EČ esam iekļuvuši...
Pirmkārt nebija LV ierastās ātrās spēles, šorez mēģinājām spēlēt pozicionāli un spēlēt pozicionāli nenozīmē, ka tiek iespēlēta bumba vienam spēlētājam(Biedriņam), kurš arī uzbrūk! Šoreiz tas izskatījās nožēlojami un ja Trajko ir divas sadarbības, kuras spēlētājiem jaizpilda (pirmā spēlēt uz Biedriņu, otrā spēlēt tikai uz Biedriņu), es pilnīgi saprotu Janičēnoku! Demar, šadi spēlējot Eč būs auzas, sen zināms, ka LV var uzvarēt daudz spēcīgākas izlases ar ātrumu un KOLEKTĪVO spēli nevis individuāli, protams jābūt līderiem, bet cik reizes Biedriņš, kad viņu sedza trīs spēlētāji, atspēlēja pilnīgi brīvi uz trīspuntu līnijas stāvošiem džekiem?
Stedzami vajadzīgas pārmaiņas sākot LBS iekšienē, beidzot ar galveno treneri! Ja Traiko neviens kvalifikācijā nerespektēja, es nedomāju, ka situācija mainīsies EČ, drīzāk otrādi...

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:13, pirms 16 gadiem
polks111 rakstīja: kad atnaaks Kambala es domaaju, ka vinsh taa wnk nesamierinaasies ar sadarbiibaam kas iet caur Biedrinju. Mums izlasee katrs var izdariit ljoti daudz un tas ka Biedrs ir nedaudz labaaks kaa citi ir jaaizmanto tikai kad vajag.
Nezinu, kā būs kad Kambis spēlēs, bet to, ka Kambala teica, ka Biedrs varētu spēlēt kā 4.nr to laikam visi dzirdēja!
P.S Bet kopumā piekrītu tev.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-29 12:16, pirms 16 gadiem
tas ka Biedrs ir nedaudz labaaks kaa citi ir jaaizmanto tikai kad vajag.
[/quote]
biedrs nedaudz labāks?

nu jā principā starp knapiem uleb līmeņa spēlētājiem un nba pamatcentru un top 10 centru pasaulē uz doto momentu nav lielas starpības
esv nk līks šitā pateikt
ja biedrs būtu tikai nedaudz labāks par pārējiem tad : varianti divi būtu
1) viņš spēlētu ask vai uleb kausa komandā!
2)mums būtu draftēti 10 spēlētāji un visi spēlētu eirolīgā vadošas lomas !!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:17, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Viena no komandām gan izrādīja pastarpinātu interesi par mani, apjautājoties draugos nē nu ja tā ir taisnība un nav izdomājums, tad es nezinu ...
kāpēc lai kaut ko tādu izdomātu???

  +8 [+] [-]

, 2008-09-29 12:21, pirms 16 gadiem
Man lieks, ka Janičenoks ir v1 no retajiem, kas smuki māk paskaidrot savu rīcību un pamatot visu ko dara. Un piedevām vēl kādu labu, sulīgu, epitetu iestarpināt. malacs

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:23, pirms 16 gadiem
taisniba, ka kaut kas uzbrukuma ir jamaina, varam ari spelet uz arejo liniju, jo ir kas pacinas uzbrukuma par bumbaam ari..

     [+] [-]

, 2008-09-29 12:26, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: tas ka Biedrs ir nedaudz labaaks kaa citi ir jaaizmanto tikai kad vajag.
[/quote]
biedrs nedaudz labāks?

nu jā principā starp knapiem uleb līmeņa spēlētājiem un nba pamatcentru un top 10 centru pasaulē uz doto momentu nav lielas starpības
esv nk līks šitā pateikt
ja biedrs būtu tikai nedaudz labāks par pārējiem tad : varianti divi būtu
1) viņš spēlētu ask vai uleb kausa komandā!
2)mums būtu draftēti 10 spēlētāji un visi spēlētu eirolīgā vadošas lomas !!!
Neapšaubāmi Biedrs ir labākais savā pozīcijā, bet vai tadēļ jāspēlē tika uz viņu?
Es domāju, ka uz šito EČ jāsavāts VISI labākie spēki un bez liekiem eksperimentiem jāspēlē savā stilā un nav svarīgi cik kurš punktus gūs - galvenais ir uzvara un komandas spēle, kura pārliecina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:32, pirms 16 gadiem
Govermenc rakstīja: Man lieks, ka Janičenoks ir v1 no retajiem, kas smuki māk paskaidrot savu rīcību un pamatot visu ko dara. Un piedevām vēl kādu labu, sulīgu, epitetu iestarpināt. malacs
Piekrītu, bet tas jau bija gaidāms pēc šīs samocītās kvalifikācijas, ļoti ceru, ka šo interviju arī kāds no LBS izlasīs.

  +5 [+] [-]

, 2008-09-29 12:48, pirms 16 gadiem
No drošiem avotiem ir zināms, ka Janičenoks ir smagi kļūdijies. Par to, ka narkomānu paaudze būs tikai nākamā.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:52, pirms 16 gadiem
ka tad uzbrukums bija zem kritikas?
ja AB iemetiis 50-60 punktus spele jums ir iespejas uzvaret.

  +3 [+] [-]

, 2008-09-29 12:55, pirms 16 gadiem
iena no komandām gan izrādīja pastarpinātu interesi par mani, apjautājoties draugos par maniem plāniem, par vēlamo līguma summu...
------------------------------
kakinovs vai portnovs droši vien BK Ķekari gribēja šo redzēt, izskatās. Tāds darbības stils pazīstams, ļoti mūsdienīgs 21.gs. garā...līgumu jau ar var draugiem.lv vēstulē uzrakstīt, nem tik e-parakstu un uz priekšu !

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 12:58, pirms 16 gadiem
Baigais čujs, ka EČ nebūs kas spēlē!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 13:00, pirms 16 gadiem
Bet Janičenoku redzēju divas dienas olimpiskajā centrā un arī Vītolu vienreiz! Tā kā šie trennējas! Bet kurā kluba būs, kur spēles! Ei nu sazinI!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 13:04, pirms 16 gadiem
vot šito es nekad neesmu sapratis -spēlētāji ar trenneri neapmierināti, līdzjutēji neapmierināti, prese neapmierināta, kas ir tie pāris civēki no kuriem atkarīgs, ka viņš ir vēl pie izlases stūtes?! nu tak jāmaina nost, eksperiments izgāzies, nebija un nebūs, tas tak ir skaidrs! zb!

  +5 [+] [-]

, 2008-09-29 13:14, pirms 16 gadiem
Piekrītu Janičenokam saistībā ar Trajkoviča kritiku. Biedriņš ir ļoti labs spēlētājs un ir pareizi spēlēs uzsvaru likt uz viņu. Jautājums ir cik ļoti lielā mērā... Skatoties spēlēs bija sajūta, ka brīžos, kad laukuma nav Biedriņš, neviens spēlētājs nezina ko darīt... Haoss. Nedomāju, ka izlases spēletāji ir tik neprofesionāli, jo kaut vai klubos var redzēt viņus spēlējam organizēti. Tātad vainīgs ir Trajkovičs. Man personīgi patika, ka K. Muižnieks izmantoja Barons līderi Šķēli finālā pret ASK. Pirmajā spēlē Šķēle ļoti labi nospēlēja. Pārējās spēlēs, kad viņu sāka segt pa vairākiem spēlētājiem, brīvi palika citi, kuri tad arī tika pie viegliem metieniem. Un tāpāt Šķēle savus punktus savāca. Nevis viena stratēģija, neatkarīgi no situācijas.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 13:29, pirms 16 gadiem
Parasti jau spēlētāji neko īpaši sliktu nesaka par treneri, bet ja jau tā var pateikt, tad tam iemesls ir...
Un spēlētāji spēlē tā kā treneris liek, ja brīdī kad laikumā nav Andris spēlē pajūk... tātad treniņos nav atstrādāta tāda situācija... Skatoties spēles par treneri varu pateikt, ka viņš treniņos nav izdarījis pilnīgi neko. Jo pamata piecinieks vēl kautcik spēlēja, vairāk gan balstoties uz savu meisterību, bet rezervistu ienākšana spēlēbija vienkārši katastrofāla. Nu karoče, nepatīk man darbs ko ir pavaicis treneris, vairāk gan jāsaka ka viņš neko anv paveicis... Lai strādā par konsultantu, bet ne jau par galveno treneri... Patika VV ideja, ka varētu Latviajs labāko treneru kolektīvu noorganizēt un lai pacenšas vīri... kānekā skatītājiem ir vajadzīgs rezultāts...

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 13:35, pirms 16 gadiem
Normala intervija, pat ja kaut kas ir piepuskots klat. Manuprat ir ok - kamer darija darbu (respektivi cinijas par ieklusanu finalturnira), tikmer kluseja. Kad uzdevums ir sasniegts, tad drosi vien ari var sniegt normalu interviju bez sakapinatam emocijam, ja redz, ka bus auzas chempi. Manuprat Trajko ir labs individualais treneris (ko atzimer ari Janichenoks), bet ka komandas vaditajs vins pavajs, jo uzkritoshi jau bija tas, ka spele gaja tikai caur AB, pat tadas situacijas, kad vinam naca virsu 2-3 speletaji. Berniem sporta skola maca, ka shaja bridi vinam jaatmet mazajam uz brivu metienu, ja nesanaks, tad iespeles centram atpakal, bet speles izskatijas, ka AB dots uzdevums obligati pasham uzbrukt. Tikai pret Portugali otraja puslaika redzeju, ka AB atspele kadam, ar ko Trajko izskatijas, ka nebija apmierinats. Shada situacija novedis pie parak statiska uzbrukuma un kas notiks, ja nu Biedrins netiks uz chempi vai ari bus trauma? (tfu, tfu, tfu).
Vienigais + mana skatijuma ir ta, ka izmantoja Berzinu kopa ar Biedru. Pec ilgiem laikiem Latvija dazhas speles vienkarsi domineja zem groza. A Muiznieks redz nepanema vinu un Biedrins praktiski viens pats par bumbam cinijas iepriekseja chempionata.
Domaju, ka ar Muiznieku Latvijas izlase bija sasniegusi maksimumu vina vadiba, bet Trajkovichs labaks ari nav. Vajadzetu kadu specu, kas varetu sabalanset komandu, lai vina butu bistama visiem. Mums tak komanda ir pietiekami jauna un atra, bet taja pasha laika ar jau vairaku turniru pieredzi un komanda ir gan labs centrs beidzot, gan ari arejie speletaji ir labi.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 13:38, pirms 16 gadiem
kristaps baigi prātīgs izklausās.. veiksmi kluba meklējumos!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 13:45, pirms 16 gadiem
Pietiek ekperimentēt ar mūsu izlasi.Serbam jābrauc mājās.Par tādu naudu ko maksā šim iesācējam var atrast labu treneri ar vārdu un pieredzi.Ir tikai jautājums vai to ir spējīga izdarīt pašreizējā LBS vadība.

     [+] [-]

, 2008-09-29 13:55, pirms 16 gadiem
[quote chirik]
Ja mēs tikai nepārtraukti tusētu, tad jau nevarētu demonstrēt pietiekami augsta līmeņa basketbolu.

Kas kuram skaitās pietiekami augsta līmeņa basketbols?! Jeb uzsvars šeit domāts uz vārdu "pietiekami"
Turpinu:
Un,ja mazāk dzerstītos un ostītos,tad katra individuālā meistarība būtu vēl augstāka,arī prātinš šancētu labāk,sarežģītās kombinācijas izspēlējot.
Pajautā piem. Artūram,kā var kļūt no viduvējības par pasaules zvaigzni!
Protams,ka Andris visu iznesa,bet vēl nesenā pagātnē situācija bija pretēja-Kārlim,atsakoties no vienīgā Centra-Kambalas,mums vispār šīs pozīcijas spēlētāju nebija,sori ,bet zināmie nebija nopietni ņemami..Tagad otra galējība.Nu,nav jau tik sarežģīti iespēlēt arī citus variantus-tā lai ārējie nejūtas apbižoti un skatītajiem savs prieciņš atlec,lai Ādolfs, caurgājienā aizejot līdz grozam,esot brīvā pozīcijā,arī mestu grozā(ko viņš prot),nevis vēl skatītos,kam piespēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-29 14:22, pirms 16 gadiem
Trajkovičs mums neder !

     [+] [-]

, 2008-09-29 14:49, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Bet par to, ka pārāk liels uzsvars tiek likts uz AB es nepiekrītu...Ir jāizmanto tas, ka mums ir tādas klases spēlētājs. Ja uz viņu netiktu tik daudz spēlēts, iespējams mēs šodien nerunātu par gaidāmo spēlēšanu EČ.../Vienīgi varētu uzlabot sadarbību dažādību un variantus, kā spēlēt kad AB nav laukumā...Bet nu tam ir vajadzīgs laiks...Diez vai nomainot izlases galv.treneri kaut kas strauji mainītos...
Tā lieta jau tāda, ka tie spēlētāji jau musm sen jau visiem ir zināmi, un viņu prasmes tikpat sen... Labi musm ir Andris, OK uztaisam kaukādas kominācijas caur viņu, bet atceramie4s ka viņš nav robots, ka vajag arī kko bez viņa, turklāt andris lieliski māk atspļēt uz āru brīvajiem mazajiem, Goldensteitā viņs pietiekami to ir pierādījis...
Nevaig jau izgudrot nezin ko sarežģītu, tikai uzspodrināt un pamainīt sadarbības... Bet tas šim trenerim nekādi neizdoas, tapēc nepiekrītu ka cits treneris neko nemainītu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-29 15:38, pirms 16 gadiem
vismaz Kristaps pasaka visu kā ir, nevis tur aplinkus kkādu sviestu samurgo

  +2 [+] [-]

, 2008-09-29 15:52, pirms 16 gadiem
Biedriņš vilka, jā, bet arī visas sadarbības bija tikai uz viņu. Tādēļ arī citi palika ēnā. Nafig Trajkoviču!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-29 16:11, pirms 16 gadiem
ok a ko ta liekam Trajkovicha vieta?ieliksim kadu arzemju specu,a tas atkal pa savam un neka!izlase tomer vairak lidzinas warriors skrien un met,tamdelj vajdzetu meklet treneri,kas piekopj sho speles stilu.Nelsonu mums nedabut,tachu vajadzetu apskatities uz vietas...nu piemeram Ainars Zvirgzdins vai Valdis Valters,neaizmirstot Armandu Kraulinu!