Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kvalifikācija noslēgta ar uzvaru

Andrejs Siliņš

Kvalifikācija noslēgta ar uzvaru
Edgars Jeromanovs (ar bumbu)
Foto: basket.fi

Latvijas vīru basketbola valstsvienība svētdien Somijas pilsētā Vantā pēdējā 2011. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēlē ar rezultātu 93:90 pieveica Somijas izlasi, tādējādi izcīnot trešo uzvaru astoņos mačos un tiekot pie ceturtās vietas apakšgrupā.

Tāpat kā pirmajā mačā Rīgā, arī šovakar Somijas pilsētas Vantas hallē uz spēli neiesildījās pieredzes bagātais somu ārējās līnijas līderis Tēmu Ranniko. Arī Latvijai sastāvā trūka pieredzējušākā vīra Raita Grafa, kurš palika Rīgā, jo Ahileja cīpslas savainojuma dēļ nebūtu palīgs. Pirms mača nepatīkamu pārsteigumu sagādāja Lielbritānija, kas pamanījās izbraukumā zaudēt ukraiņiem, un tas savukārt nozīmēja to, ka, lai cerētu uz labāko ceturto vietu starp visām grupām, somus jāpieveic ar 42 punktu starpību...

Pirmie punktus guva somi, bet tam sekoja Šeļakova un Zaķa pieci punkti pēc kārtas. Mājinieki vadību atkal pārņēma sešas minūtes pirms beigām (6:5), bet Strēlnieks, Jurevičus un Jeromanovs padarīja savu – 11:5. Līdz ceturtdaļas izskaņai gan neizdevās noturēt sešu punktu pārsvaru – 21:18. Otrās ceturtdaļas sākumā kārtējo reizi savu vārdu teica 19 gadus vecā uzlecošā Somijas basketa zvaigzne Salins, iemetot astoņus punktus pēc kārtas un ļaujot mājiniekiem vēlreiz pārņemt vadību spēlē (28:23). Tieši šajā mirklī somi sajuta īsto pavedienu un vaļā to nelaida, lai kāda būtu latviešu pretestība. Latvija divas ar pusi minūte spirms puslaika beigām pietuvojās līdz trim punktiem (37:40), taču izskaņa atkal labāki bija somi un pēc 20 minūtēm latvieši bija iedzinējos ar 42:50.

Pirmie punkti otrajā puslaikā nāca tikai pēc pusotras spēlētas minūtes, kad Zaķis sodīja somus no soda metienu līnijas. Ventspilnieka solo gājiens turpinājās ar vēl pieciem bezatbildes punktiem un divas ar pusi minūtes pēc sākuma vairs tikai mīnus viens (49:50). Tomēr līdz trešā ceturkšņa viducim mājinieki palielināja savu pārsvaru (58:51). Četras minūtes pirms beigām pirmos punktus mačā guva iepriekšējās savstarpējās spēles rezultatīvākais vīrs Bankevics, realizējot divus doa metienus. Divas minūtes pirms ceturtkšņa beigām ar sodiņiem izdevās pietuvoties līdz četru punktu atstatumam (60:64), taču tūlīt pat Kanervo iemeta savu otro trejaci.

Kalves sodiņi un Bankevica tālais minūti pirms beigām atjaunoja cerību (65:67). Ernests vēl mirkli vēlāk ar divpunktnieku panāca vairs mīnus viens, bet Bertāns no soda metienu līnijas pirmo reizi kops pirmās ceturtdaļas atguva vadību Latvijai (69:68). Divas sekundes līdz beigām gan Mūrinens tika pie iespējas izvirzīt vadībā mājiniekus, un tā tika izmantota – pēc trim ceturtdaļām Latvijai - 69, Somijai – 70.

Pēdējo ceturksni ar trim punktiem pēc kārtas sāka Lī, kurš kopumā bija sametis jau 20 punktus. Divas reizes vairāk nekā uz to brīdi rezultatīvākais Latvijas spēlētājs Kalve. Latvija atbildēja ar Freimaņa noslēgtu ātro uzbrukumu, bet kārtējo reizi svarīgā brīdī izšāva Mūrinens – trāpīts tālais un jau plus pieci somiem (71:76). Pēc tam, kad atkal tālo iemeta Salins, Latvijai jau mīnus astoņi (71:79) un loģisks minūtes pārtraukums. Sešas minūtes pirms beigām Bankevics pie mīnus pieci aizmeta garām abus sodus, bet otrā laukuma galā mājinieki trika pie trim sodiņiem un, kurš gan cits, ja ne...Salins!

Tikmēr Latvija turpināja turēties uz Kalves pleciem – Ernests atkal deva cerību izglābties no neveiksmes, gūstot četrus punktus pēc kārtas četras ar pusi minūtes pirms beigām, un Detmans pieprasīja minūti pārrunām. Tas nelīdzēja – Kuksiks trīs ar pusi minūtes līdz beigām ar trijnieku izlīdzināja rezultātu (84:84). 120 sekundes vēlāk Bērziņš iemeta soda metienus (88:86). Pēdējā minūte sākās pie plus divi (90:88). Šeļakovam gūstot četrus punktus pēdējās sekundēs, Latvijai izdevās noturēt uzvaru - 93:90.

Latvija izdarīja to, kas bija jāizdara - uzveica somus, taču ar to diemžēl nepietika, lai tiktu pie labākās bilances starp ceturtajām vietām, jo briti pamanījās zaudēt Ukrainai. Līdz ar to papildu kvalifikācijas turnīrā pēc gada latvieši spēlēs tikai tādā gadījumā, ja FIBA pieņems lēmumu, ka šajā turnīrā cīnīsies visas desmit automātiski netikušās komandas.

EuroBasket 2011 kvalifikācija

Somija – Latvija 90:93
Latvija: Bērziņš 15, Kalve 14, Šeļakovs 10, Kuksiks 10, Strēlnieks 8, Jurevičus 8, Bertāns 8, Zaķis 7, Jeromanovs 6, Bankevics 5, Freimanis 2.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

+214 [+] [-]

, 2010-08-29 21:53, pirms 15 gadiem
nobeidza uz pozitīvas nots. malači

 +14 [+] [-]

, 2010-08-29 21:53, pirms 15 gadiem
Prieks ka puiši uzvarēja pat neskatoties uz to ka uzvara neko nedeva

 +54 [+] [-]

, 2010-08-29 21:53, pirms 15 gadiem
Likās jau ka Bērzs uzsita 5to piezīmi nu ir dir*ā, bet Šeļakovs tomēr izvilka ar savu bloku un soda metieniem.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-29 21:53, pirms 15 gadiem
Laimīgais sviests

 +73 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
Malači, ka uzvarēja, ka beidzot uzvarēja izbraukumā un par spīti briesmīgai aizsardzībai. Kalve 14 p+6 reb+ 2 st + 1 bs

 +60 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
Paldies Tev, Šeļakov!!!

 +15 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
Vienkaarshi zveeeri
Slēpts komentārs: Flaying

 +26 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
Kalve noplosijies

 +12 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Neatkarīgi no FIBA lēmuma par to, cik izlases var cerēt uz otro kvalifikāciju, mūsējie ir MALAČI! Uzvara izbraukumā un 3 uzvaras šajā ciklā - gribas teikt objektīvi: Maksimums uz ko varējām cerēt!
Es ticu šai izlasei: nāks pieredze, paies gadi un Latvija būs Eiropas top izlase!!!
Jā,jā ,jā,jā utt...

 +28 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
ur'a, ura un velreiz ura, veiksmigu vakaru LV izlases nolicejiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-08-29 21:54, pirms 15 gadiem
iedzeram par too glāzi piena!

     [+] [-]

, 2010-08-29 21:55, pirms 15 gadiem
[quote janis2404]
Malači, ka uzvarēja, ka beidzot uzvarēja izbraukumā un par spīti briesmīgai aizsardzībai. Kalve 14 p+6 reb+ 2 st + 1 bs
[/quot
svarīgākais jau bij 2 st, kaut gan spēlē viss ir svarīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-08-29 21:55, pirms 15 gadiem
kādi tur malači, ja mocās ar somu otro sastāvu un netiek uz EČ.

  -2 [+] [-]

, 2010-08-29 21:55, pirms 15 gadiem
Mūsējie malači, cerības uz čempi tikt vēl ir un es arī ticu ka tiksim, vajadzēs vēl tik pāris palīgus nākamgad klāt un viss būs!

 +52 [+] [-]

, 2010-08-29 21:55, pirms 15 gadiem
Kā kkādiem somiem koeficients būt 1,25???

  -2 [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
kas tālāk??

 +17 [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
Tagad nesaprotu, esam laimīgie zaudētāji, vai nē esam nelaimīgie uzvarētāji?????

 +28 [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
Neatkarīgi no FIBA lēmuma par to, cik izlases var cerēt uz otro kvalifikāciju, mūsējie ir MALAČI! Uzvara izbraukumā un 3 uzvaras šajā ciklā - gribas teikt objektīvi: Maksimums uz ko varējām cerēt!
Es ticu šai izlasei: nāks pieredze, paies gadi un Latvija būs Eiropas top izlase!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
Jē, nu malači, ka izkapāja uzvaru! Prieks! Kopumā, ņemot vērā visus apstākļus, domāju, ka turnīru var vērtēt pozitīvi. Būsim reāli - ar šādu sastāvu bijām švakāki par komandām, kas finišēja augstāk. Galvenais somus vinnējām, vēl vienu spēli paņēmām pret Itāļiem. Ir ok. Čaļi sakapās vēl pieredzīti vairāk un ja tiksim starp tām 6 komandām, kas varēs turpināt cīņu, tad cerams tur jau būs pavisam cita - Labāka, komanda!

 +11 [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
Malači
Šeļakovs pēdējās minūtes un 10 sekunžu varonis. 4p un 2 bloki

  +6 [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
Jaatziist ,ka mees savaa grupaa esam tur kur vajadzeeja arii mums buut, respektiiivi, prieksha somiem un aiz melnkalnes, izraeelas ,itaalijas! Vareejaam meeginaat veel paciiniities ar itaaljiem ,kas arii pusliidz sanaaaca.
Tomeer jau puishi malachi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-29 21:56, pirms 15 gadiem
ja spējam uzvarēt sava limeņa komanda un tik izšķirošā cīnā .tad uz pareizā ceļa kopumā ir izlase!

  +5 [+] [-]

, 2010-08-29 21:57, pirms 15 gadiem
pie tās teksta tiešraides gandrīz kluci noliku, labs čaļi galīgi kaunā neiekritāt
Slēpts komentārs: Bertuzzi
Slēpts komentārs: player7

 +18 [+] [-]

, 2010-08-29 21:57, pirms 15 gadiem
Malači. Trīs uzvaras būtu jāatzīst kā pozitīvs rezultāts mūsu situācijā. Jācer uz FIBA labvēlību un jāparāda nākamvasar kur vēži ziemo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-08-29 21:57, pirms 15 gadiem
Rexis95 rakstīja: Kā kkādiem somiem koeficients būt 1,25???
ļoti labi-man lieli plusi šodien,jo zināju,ka vinnēsim

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 21:57, pirms 15 gadiem
gerrard rakstīja: pie tās teksta tiešraides gandrīz kluci noliku, labs čaļi galīgi kaunā neiekritāt
es jau noliku, vēl šobrīd lieku!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 21:58, pirms 15 gadiem
Šelakovs malacsi peedeejas 3 minuutees.....

 +19 [+] [-]

, 2010-08-29 21:58, pirms 15 gadiem
antuanito rakstīja: kādi tur malači, ja mocās ar somu otro sastāvu un netiek uz EČ.
Paskaties Izraeelas un Melnkalnes basketbola liimeni un tad padomaa veelreiz ,kapeec mees netikam..! Mums nebija NEVIENS speeleetaajs no eiroliigas ,savukaart, shiim divaam valstiim ir viss piecinieks no eiroliigas klubiem!
Slēpts komentārs: lidotajs

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 21:58, pirms 15 gadiem
Nu kur it Selakova noliceeji?

skatos puikam ir aizgaajis un noveelu tik taa turpinaat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Godlike

  -3 [+] [-]

, 2010-08-29 21:59, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Minimums - ielaisti 90p - izpildīts! Apsveicu!
mees esam Fiiniksas ''Suns''

 +15 [+] [-]

, 2010-08-29 21:59, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Nu kur it Selakova noliceeji?

skatos puikam ir aizgaajis un noveelu tik taa turpinaat!
Redzēji Kimi bija tribīnēs?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-08-29 21:59, pirms 15 gadiem
Kalve malacis, ja pirms gada vai cik, teiksim noraka spēles galotni ar sodiņiem neiemestiem, tad šovakar ar STEAL izcīnīja uzvaru 3sek pirms spēles beigām!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-29 21:59, pirms 15 gadiem
Bērziņš,Kuksiks,Zaķis,Strēlnieks, šiem jāturpina spēlēt izlasē !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:00, pirms 15 gadiem
Kalve malacis....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-29 22:00, pirms 15 gadiem
vf rakstīja: Kalve malacis, ja pirms gada vai cik, teiksim noraka spēles galotni ar sodiņiem neiemestiem, tad šovakar ar STEAL izcīnīja uzvaru 3sek pirms spēles beigām!
KALVENATORS
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv

  -3 [+] [-]

, 2010-08-29 22:01, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Bērziņš,Kuksiks,Zaķis,Strēlnieks, šiem jāturpina spēlēt izlasē !
kur tad paareejie?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-08-29 22:02, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nee, tikai sev blakus, savos apartamentos
Nopietni....bija apķēris blakus sēdošo sievieti...Tu tā nebiji!

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:02, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Paldies, noteikti ņemšu to vērā.



ar cieņu Ainars Bagatskis!
Tiešām?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 22:03, pirms 15 gadiem
Valdi, eat this,
ja nopietni tad objektivs turnira noslegums, tagad tikai jaturpina iesaktais

  -3 [+] [-]

, 2010-08-29 22:03, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Nopietni....bija apķēris blakus sēdošo sievieti...Tu tā nebiji!
beidz man par Kimi visur piesieties, esi vinaa samiileejeis?

  +2 [+] [-]

, 2010-08-29 22:03, pirms 15 gadiem
antuanito rakstīja: kādi tur malači, ja mocās ar somu otro sastāvu un netiek uz EČ.
Ja nav 1 spēlētāja (Ranniko) tad jāsaka ka 2 sastāvs>?

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:03, pirms 15 gadiem
Rexis95 rakstīja: Kā kkādiem somiem koeficients būt 1,25???
Ko tur brīnīties?! Pēc visām nebūšanām ap mūsu izlasi,šobrīd vairs neviens mūs Eiropā par pilnu neņem!

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:04, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: beidz man par Kimi visur piesieties, esi vinaa samiileejeis?
Tu jau visur bāz to Kimi....es tikai tev palīdzu!

  -3 [+] [-]

, 2010-08-29 22:04, pirms 15 gadiem
Valters rīt no prieka raudās, gribējās jau, lai tiek uz to kvalifikāciju vismaz.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-29 22:04, pirms 15 gadiem
kaut nu FIBA pieņemtu lēmumu, ka šajā turnīrā cīnīsies visas desmit automātiski netikušās komandas.

 +10 [+] [-]

, 2010-08-29 22:04, pirms 15 gadiem
jāraksta petīcija Fiba'i
kas tas par EČ bez basketbola lielvalsts - LATVIJAS?

  +6 [+] [-]

, 2010-08-29 22:06, pirms 15 gadiem
lai vai ka tai viru basiti neiet, japriecaja,s ka aug tadi kalve, bertans, strelnieks, timma, vecvagars cerams, ka dzekiem ar galvu viss bus kartiba

  -3 [+] [-]

, 2010-08-29 22:07, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Tu jau visur bāz to Kimi....es tikai tev palīdzu!
kur es tev ko baazu? sis ir raksts par bbolu, kaads sakars ar Kimi? tavam stulbumam laikam nav robezu

 +26 [+] [-]

, 2010-08-29 22:08, pirms 15 gadiem
naftas magnāts rakstīja: jāraksta petīcija Fiba'i
kas tas par EČ bez basketbola lielvalsts - LATVIJAS?
Lai dod Wild card!

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:09, pirms 15 gadiem
mekto rakstīja: lai vai ka tai viru basiti neiet, japriecaja,s ka aug tadi kalve, bertans, strelnieks, timma, vecvagars cerams, ka dzekiem ar galvu viss bus kartiba
Jaunatne ir vēl trakaaka nekāa Biedriņš Kambala un co

 +15 [+] [-]

, 2010-08-29 22:11, pirms 15 gadiem
gii1981 rakstīja: Lai dod Wild card!
Jaa Moraalais kaitējums par to, ka 1937 gadaa , ja nemaldos, Leishi nozagaa mums eč titulu!

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:14, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Jaa Moraalais kaitējums par to, ka 1937 gadaa , ja nemaldos, Leishi nozagaa mums eč titulu!
tolaik vienkarsi minute medza ilgt vairak par 60 sekundem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-29 22:18, pirms 15 gadiem
Dzērāji un tusētāji var tagad priecāties

Jā, jūs bijāt labāki par šiem PUSPROFESIONĀĻIEM;

  +9 [+] [-]

, 2010-08-29 22:21, pirms 15 gadiem
Cerēsim tagad uz FIBA varenajiem. Ja viss notiek mums par labu, tad nākamgad mums varētu būt reāla blice to pēdējo vietu arī izcelt, lai tiktu uz EČ, ja vēl nāk klāt "vecie" buki kā Janičēnoks, Blūms, Kambala un Jahovičs, un nebūtu arī sūdīgi, ja Biedriņš beidzot savāktos. Diezgan nesūdīgu sastāvu varētu salikt.

  +6 [+] [-]

, 2010-08-29 22:23, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: Dzērāji un tusētāji var tagad priecāties

Jā, jūs bijāt labāki par šiem PUSPROFESIONĀĻIEM;
varbuut vini ir labaaki, bet cienu, vismaz no manis nav pelniijusi un lai seez savos klubos un tusee taalaak, mums vini nav vajadziigi, ar laiku tiksim tur kur ir muusu vieta.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 22:23, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: Dzērāji un tusētāji var tagad priecāties

Jā, jūs bijāt labāki par šiem PUSPROFESIONĀĻIEM;
nu dzeraji un tusetaji, ka tu saki pret siem pretiniekiem, sados sastavos nespeleja, taka to nevar salidzinat

  +9 [+] [-]

, 2010-08-29 22:24, pirms 15 gadiem
Iguodala rakstīja: Cerēsim tagad uz FIBA varenajiem. Ja viss notiek mums par labu, tad nākamgad mums varētu būt reāla blice to pēdējo vietu arī izcelt, lai tiktu uz EČ, ja vēl nāk klāt "vecie" buki kā Janičēnoks, Blūms, Kambala un Jahovičs, un nebūtu arī sūdīgi, ja Biedriņš beidzot savāktos. Diezgan nesūdīgu sastāvu varētu salikt.
nesaprotu, kaapeec vini buutu vajadziigi? ja eiz uzgrieza muguru LV izlasei, ja nespeej atziit savas kluudas un vajag lai kaads viniem naak un luudzas, tad lai paliek labaak maajaas

  -2 [+] [-]

, 2010-08-29 22:29, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: varbuut vini ir labaaki, bet cienu, vismaz no manis nav pelniijusi un lai seez savos klubos un tusee taalaak, mums vini nav vajadziigi, ar laiku tiksim tur kur ir muusu vieta.
Tev varbūt nav vajadzīgi

  -2 [+] [-]

, 2010-08-29 22:31, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nesaprotu, kaapeec vini buutu vajadziigi? ja eiz uzgrieza muguru LV izlasei, ja nespeej atziit savas kluudas un vajag lai kaads viniem naak un luudzas, tad lai paliek labaak maajaas
Kurš uzgrieza? neviens neuzgrieza,ja tev ar atmiņu sliktāk,tad viņus diskvalificēja. Un savas kļudas viņi ir atzinuši,tā ka nemuldi te

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:35, pirms 15 gadiem
ar so uzvaru viss beidzas

  +9 [+] [-]

, 2010-08-29 22:36, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Kurš uzgrieza? neviens neuzgrieza,ja tev ar atmiņu sliktāk,tad viņus diskvalificēja. Un savas kļudas viņi ir atzinuši,tā ka nemuldi te
es kaut kaa neesmu dzirdeejusi un lasiijusi, ka vini buutu saviem liidzjuteejiem atvainojusies par savaam kluudaam. Visi mees esam cilveeki un reiz kluudaamies, vnk jaamaak atziit savas pielautaas kluudas.
man TIESAAM nav VAJADZIIGI taadi speeleetaji, jo es miljoniem reizu labaak skatos kaa Streelnieks, Zakis, Jurevicus, Kuksiks, Selekovs un visi paareejie no sirds speelee, kaut arii zaudee, bet es vismaz redzu ka ciinaas.

Vieniigie kas ir ko sapratusi ir Beerzins un arii Skeele, paarejie....atvainojiet, es vinus labpraat neredzeetu vairaak LV bbola izlases tuvumaa

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:37, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: nesaprotu, kaapeec vini buutu vajadziigi? ja eiz uzgrieza muguru LV izlasei, ja nespeej atziit savas kluudas un vajag lai kaads viniem naak un luudzas, tad lai paliek labaak maajaas
Kambala nolēma izlaist šo kvalifikāciju, jo viņam ir 4 spēļu diskvalifikācija no FIBA puses, Biedriņam bija gada diskvalifikācija no LBL puses, Janičēnoks un Jahovičs sēdēja uz traumām un Blūmam cik sapratu, nevis neļāva, bet nebija apmierināts viņa klubs par spēlēšanu izlasē, par cik tad vēl nebija līgums vajadzēja piekāpties. Arī tas nav tik vienkārši visu sezonu nokapāt klubā un vēl visu vasaru ar izlasi trenēties, ja ir tāda reize, kad iespēja ir spēlēt jaunajiem, tad lai iekrāj pieredzīti. Ja FIBA lems mums spēlēt nākamvasar, tad kārtīgi nodosim pa nažiem. Nākotni es šamējiem paredzu labu.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-29 22:37, pirms 15 gadiem
Cik maz mums vajag, nieka uzvara par Somiju un visi jau 7debesīs! Bet nu Somija tak ir pavisam cita līmeņa komanda!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 22:37, pirms 15 gadiem
Edzu`s POX rakstīja: ar so uzvaru viss beidzas
tikai saakas!

es nesaprotu sos taa saucamos bbola fanus, jums vajag kaut kaadu sovu un pilnas tribiines lai miileetu Latvijas bbolu???
es labaak eju uz pustuksu areenu, bet vismaz redzu, ka te ir iisti bbola miileetaaji un laukumaa iisti ciiniitaaji

  +2 [+] [-]

, 2010-08-29 22:39, pirms 15 gadiem
Iguodala rakstīja: Kambala nolēma izlaist šo kvalifikāciju, jo viņam ir 4 spēļu diskvalifikācija no FIBA puses, Biedriņam bija gada diskvalifikācija no LBL puses, Janičēnoks un Jahovičs sēdēja uz traumām un Blūmam cik sapratu, nevis neļāva, bet nebija apmierināts viņa klubs par spēlēšanu izlasē, par cik tad vēl nebija līgums vajadzēja piekāpties. Arī tas nav tik vienkārši visu sezonu nokapāt klubā un vēl visu vasaru ar izlasi trenēties, ja ir tāda reize, kad iespēja ir spēlēt jaunajiem, tad lai iekrāj pieredzīti. Ja FIBA lems mums spēlēt nākamvasar, tad kārtīgi nodosim pa nažiem. Nākotni es šamējiem paredzu labu.
taas diskvalifikaacijas bija, bet viniem bija piedaavaajumi speleet un norakt kara cirvi, bet labaak jau tiesaam ir atpuusties.

es saprotu, ka vasaraa gribas atpuusties, bet tad nevajadzeeja izveeleeties saadu savu karjeru sportaa!
nekas, vismaz jaunie dabuja uzspeeleet un paradiit sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 22:40, pirms 15 gadiem
Balons rakstīja: Cik maz mums vajag, nieka uzvara par Somiju un visi jau 7debesīs! Bet nu Somija tak ir pavisam cita līmeņa komanda!
kaa Kreipaans saka, futbolu maak tagad speeleet visi, arii bbolu visi maak speeleet

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:40, pirms 15 gadiem
pat somus nevar vinnet ar +20 kauns veciem ,lai iet uz ielas un macas spelet basiti

  +7 [+] [-]

, 2010-08-29 22:42, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Kurš uzgrieza? neviens neuzgrieza,ja tev ar atmiņu sliktāk,tad viņus diskvalificēja. Un savas kļudas viņi ir atzinuši,tā ka nemuldi te
Nu pag, pag ar atmiņu laikam sliktāk ir tev LBS diskvalificēja reāli tikai divus spēlētājus, kas tāpat nebūtu nekādi palīgi šajā kvalifikācijā:
1) K.Valters - jau pirms čempja, tātad pirms tika diskvalificēts, paziņoja, ka izlasē vairs nespēlēs (nebūtu šajā atlasē tātad spēlējis ša vai tā)
2)A.Šķēle - diezin vai šā brīža kondīcijā viņš spētu kā palīdzēt izlasei

Kambala tika diskvalificēts no FIBA puses par sitienu, pārējie atteicās spēlēt nevis tika reāli diskvalificēti

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 22:44, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: es kaut kaa neesmu dzirdeejusi un lasiijusi, ka vini buutu saviem liidzjuteejiem atvainojusies par savaam kluudaam. Visi mees esam cilveeki un reiz kluudaamies, vnk jaamaak atziit savas pielautaas kluudas.
man TIESAAM nav VAJADZIIGI taadi speeleetaji, jo es miljoniem reizu labaak skatos kaa Streelnieks, Zakis, Jurevicus, Kuksiks, Selekovs un visi paareejie no sirds speelee, kaut arii zaudee, bet es vismaz redzu ka ciinaas.

Vieniigie kas ir ko sapratusi ir Beerzins un arii Skeele, paarejie....atvainojiet, es vinus labpraat neredzeetu vairaak LV bbola izlases tuvumaa
Tu gribi tekt,ka viņi Polijā necīnijās? Kas attiecas uz Valteru,paskaties interviju SA

 +10 [+] [-]

, 2010-08-29 22:46, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Tu gribi tekt,ka viņi Polijā necīnijās? Kas attiecas uz Valteru,paskaties interviju SA
ar pohaam varbuut arii ciiniijaas!
man neviena speele nepaarliecinaaja, ka vini ciiniijaas liidz galam par katru bumbu, par katru centimetru!

Valteru blice var vnk iet ieskrieties

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:46, pirms 15 gadiem
Iguodala rakstīja: Kambala nolēma izlaist šo kvalifikāciju, jo viņam ir 4 spēļu diskvalifikācija no FIBA puses, Biedriņam bija gada diskvalifikācija no LBL puses, Janičēnoks un Jahovičs sēdēja uz traumām un Blūmam cik sapratu, nevis neļāva, bet nebija apmierināts viņa klubs par spēlēšanu izlasē, par cik tad vēl nebija līgums vajadzēja piekāpties.
Cik atceros, tad Biedriņam tāpat kā Bērziņam no LBS bija tikai brīdinājums(nosacīta diskvalifikācija) un tāpat kā Bērziņš viņš drīkstēja spēlēt kvalifikācijā

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:48, pirms 15 gadiem
Marty82 rakstīja: Nu pag, pag ar atmiņu laikam sliktāk ir tev LBS diskvalificēja reāli tikai divus spēlētājus, kas tāpat nebūtu nekādi palīgi šajā kvalifikācijā:
1) K.Valters - jau pirms čempja, tātad pirms tika diskvalificēts, paziņoja, ka izlasē vairs nespēlēs (nebūtu šajā atlasē tātad spēlējis ša vai tā)
2)A.Šķēle - diezin vai šā brīža kondīcijā viņš spētu kā palīdzēt izlasei

Kambala tika diskvalificēts no FIBA puses par sitienu, pārējie atteicās spēlēt nevis tika reāli diskvalificēti
Ai nezinu ko lai jums saka,čaļi bija pieļāvuši kļūdu nu un ,visi esam cilvēki,tagad cipa viņi nevajadzīgi dzērāji,tiešām nesaprotu jūs,sen jau visi mainījušies uz labo pusi...

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 22:53, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ar pohaam varbuut arii ciiniijaas!
man neviena speele nepaarliecinaaja, ka vini ciiniijaas liidz galam par katru bumbu, par katru centimetru!

Valteru blice var vnk iet ieskrieties
Es tiešām gribētu,lai tu nonāktu līdzīgā situācijā...

  +8 [+] [-]

, 2010-08-29 22:53, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Ai nezinu ko lai jums saka,čaļi bija pieļāvuši kļūdu nu un ,visi esam cilvēki,tagad cipa viņi nevajadzīgi dzērāji,tiešām nesaprotu jūs,sen jau visi mainījušies uz labo pusi...
nee nav paskaties kas notiek muusu klubos
ja vini buutu labojusies, buutu kaut uz vienu speelia tnaakusi u n atbalstiijusi saveejos

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 22:54, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Es tiešām gribētu,lai tu nonāktu līdzīgā situācijā...
kaadaa?

     [+] [-]

, 2010-08-29 22:57, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaadaa?
NU piem,ka tu pieļāvi kādu kļūdu un tevi visi tagad to bāž acīs un un nodirsh

  +6 [+] [-]

, 2010-08-29 22:58, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: NU piem,ka tu pieļāvi kādu kļūdu un tevi visi tagad to bāž acīs un un nodirsh
ja es kluudos, es to apzinos un atziistu!
bet sii jau nebija kluuda, bet vinu dziivesveids vairaak

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:08, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: ja es kluudos, es to apzinos un atziistu!
bet sii jau nebija kluuda, bet vinu dziivesveids vairaak
Nu un kuŗš no viņiem neapzinās un neatzīst,visi to jau ir izdarijuši
Tā ka turpmāk pietaupi savus nievājošos komentus

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 23:10, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Nu un kuŗš no viņiem neapzinās un neatzīst,visi to jau ir izdarijuši
Tā ka turpmāk pietaupi savus nievājošos komentus
labaak pietaupi savus aizstaaviibas rakstus, jo kur tev tas pat sBiedrins, kurs lika tuukstosiem Latvijas liidzjuteeju tik deel vina naakt uz areenu, klai redzetu vinu speeleejam, Kambalu, ko visi alka redzeet atgriezoties bbolaa? kur tu esi redzeejis so sapratni par notiekoso?
Taadam Biedrinam vsp buutu jaanokaunaas un jaaatvainojas, jo daudzi beerni pagalmos speeleejot bbolu bija kaa vins, tik labs speeletaajs, akadu prieksziimi vini raada muusu jaunajiem speeleetaajiem? ka sports ir savienojams ar izklaidi! jaa, to var savienot, tikai ja to dara profesionaali un ar praatu

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:19, pirms 15 gadiem
sandra ko tu tur beztolkaa deldee to klaviaturu,tac viss aciim redzams ka lv nav un nebus basis.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-29 23:20, pirms 15 gadiem
JUREKS-tu esi -diots ka doma ka vini ir savu kludu atzinusi.K.Valters visus Latvijas fanus nosauca par pajoliniem-ari TEVI D-UNI.Piekritu ka butu cita izlase ar Kambalu,Biedrinu,Jahovicu,Blumu,Janicenoku.Bet izlasei vel par agru Bertans[apsoluti neko neparadija.ka bija zimesanas ventinos ta ari palika],Bankevics[vislielakais sudu taisitajs,ka speletajs-0],Strelnieks-stipri par agru,vairak avanturists individualists.Jamacas spelet uz komandu,bez avanturiskiem caurgajieniem un speles nemsanu uz sevim.Pilniba atkarto K.Valteru speles maniere.Freimanis ari lai ka vinu nelielitu tomer ir palikusi spele pusaudza nestabilitate un censanas paradit ka ir spelejis Spanija,Bet pratins ir tas pats vien vecais.Kuksiks malacis.Pazistu vinu jaugadus 15.ir progress.Jutama ari Venta skola.Aizsardziba svaka.Nav tik traki ka Bankevicam, bet japiestrada riktigi.Loti patika Kalve.Aizsardziba visas speles kuras tika laukuma nospeleja gandriz idiali.Bija ari paris kludas bet tas varetu but uz maza speles laika rekina.Pedejas tris speles bija ar augsup ejosu reitingu,un pedeja spele ar labako efiktivitates koeficentu ir pieradijums visiem Kalves -pdirsejiem ka vini loti kludijusies neticot vinam.Ta turpini!Ja runat par Sirsninu tad tas ir viennozimigi-jaspele Barona.Jeromanovs labaks 50%.Zel nebija Timermana-patik speletajs ,bet redzesim ka bus pec traumas.Loti nepatika Berzins.Neprognozejams,nestabils un netalredzigs speletajs.VEFs bus dzilaka .....pecpusdiena ar so speletaju,Bertanu un S. Valteru,kurs ari mil speli pavilkt uz sevi.Andrejs nospeleja sev atveletas minutes teicami.Labak par Zaki un Berzinu viennozimigi.Vislielako nepatiku izraisija Kaufmana piesaistisana izlasei.Pec zidu maca daudzi saka domat par valsts basketbolu ar sadu tuvako rezervi!Jurevicu neaiztiksu-calis loti centas un seviskus sudus negaza,kaut vareja ari biskin labak nosplet.

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:21, pirms 15 gadiem
Edzu`s POX rakstīja: sandra ko tu tur beztolkaa deldee to klaviaturu,tac viss aciim redzams ka lv nav un nebus basis.
nu tad es ceru, ka tadai kaa Tu, nenaaks uz areenu, akd muusu izlase uzvarees un buus diezgan speeciga, lai uzvareetu arii bbola grandus, e sloti ceru, ka arii tad Tu domaasi taapat!
Bbols man ir paaraak tuvs, lai atlautu taadiem kaa seit miitosajiem to nolikt un pazemot!

Dieva deel, nenaakat uz areenu un neskataties, jo bez jums bbols iztiks un izdziivs un pienaaks taa diena, kad atkal visi naaks uz bbolu un to miilees kaa savulaik, tikai tad luudzu neaizmirstat savu teikto un paliekat pie taa

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:23, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: labaak pietaupi savus aizstaaviibas rakstus, jo kur tev tas pat sBiedrins, kurs lika tuukstosiem Latvijas liidzjuteeju tik deel vina naakt uz areenu, klai redzetu vinu speeleejam, Kambalu, ko visi alka redzeet atgriezoties bbolaa? kur tu esi redzeejis so sapratni par notiekoso?
Taadam Biedrinam vsp buutu jaanokaunaas un jaaatvainojas, jo daudzi beerni pagalmos speeleejot bbolu bija kaa vins, tik labs speeletaajs, akadu prieksziimi vini raada muusu jaunajiem speeleetaajiem? ka sports ir savienojams ar izklaidi! jaa, to var savienot, tikai ja to dara profesionaali un ar praatu
Mja nu neko darīt,ka tev tāda nostāja,protams ir arī taisnība tavā teiktajā...

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:26, pirms 15 gadiem
zvaka gals rakstīja: JUREKS-tu esi -diots ka doma ka vini ir savu kludu atzinusi.K.Valters visus Latvijas fanus nosauca par pajoliniem-ari TEVI D-UNI.Piekritu ka butu cita izlase ar Kambalu,Biedrinu,Jahovicu,Blumu,Janicenoku.Bet izlasei vel par agru Bertans[apsoluti neko neparadija.ka bija zimesanas ventinos ta ari palika],Bankevics[vislielakais sudu taisitajs,ka speletajs-0],Strelnieks-stipri par agru,vairak avanturists individualists.Jamacas spelet uz komandu,bez avanturiskiem caurgajieniem un speles nemsanu uz sevim.Pilniba atkarto K.Valteru speles maniere.Freimanis ari lai ka vinu nelielitu tomer ir palikusi spele pusaudza nestabilitate un censanas paradit ka ir spelejis Spanija,Bet pratins ir tas pats vien vecais.Kuksiks malacis.Pazistu vinu jaugadus 15.ir progress.Jutama ari Venta skola.Aizsardziba svaka.Nav tik traki ka Bankevicam, bet japiestrada riktigi.Loti patika Kalve.Aizsardziba visas speles kuras tika laukuma nospeleja gandriz idiali.Bija ari paris kludas bet tas varetu but uz maza speles laika rekina.Pedejas tris speles bija ar augsup ejosu reitingu,un pedeja spele ar labako efiktivitates koeficentu ir pieradijums visiem Kalves -pdirsejiem ka vini loti kludijusies neticot vinam.Ta turpini!Ja runat par Sirsninu tad tas ir viennozimigi-jaspele Barona.Jeromanovs labaks 50%.Zel nebija Timermana-patik speletajs ,bet redzesim ka bus pec traumas.Loti nepatika Berzins.Neprognozejams,nestabils un netalredzigs speletajs.VEFs bus dzilaka .....pecpusdiena ar so speletaju,Bertanu un S. Valteru,kurs ari mil speli pavilkt uz sevi.Andrejs nospeleja sev atveletas minutes teicami.Labak par Zaki un Berzinu viennozimigi.Vislielako nepatiku izraisija Kaufmana piesaistisana izlasei.Pec zidu maca daudzi saka domat par valsts basketbolu ar sadu tuvako rezervi!Jurevicu neaiztiksu-calis loti centas un seviskus sudus negaza,kaut vareja ari biskin labak nosplet.
Un kādu rejakciju gaidīt man no tevis ,ja es tevi piem par kautkādu dzērāju,kr4 nodirshu gaidīt? Un skatos ,ka baigais spečuks esi,tak iazej šito Bagijam iesaki,vai nezinu kam

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:27, pirms 15 gadiem
saproti, lieta ir taada, ak nevajag sos puikas tagad nolikt un saukt par nejeegaam, jo viniem daudziem taa bija debija izlasee un veelme pieraadiit sevi bija lielaaka kaa vareesana.
Vinus vajag tikai atbalstiit un atbalstiit, noveeleet to labaako un gaidiit lieliskus rezultaatus naakotnee, sobriid mees ieguldam Latvijas bbola naakotnee

  +4 [+] [-]

, 2010-08-29 23:34, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: saproti, lieta ir taada, ak nevajag sos puikas tagad nolikt un saukt par nejeegaam, jo viniem daudziem taa bija debija izlasee un veelme pieraadiit sevi bija lielaaka kaa vareesana.
Vinus vajag tikai atbalstiit un atbalstiit, noveeleet to labaako un gaidiit lieliskus rezultaatus naakotnee, sobriid mees ieguldam Latvijas bbola naakotnee
Te tev piekrītu

  +8 [+] [-]

, 2010-08-29 23:35, pirms 15 gadiem
Man vienalga, kādā sastāvā spēlē izlase es vienmēr fanošu par to, bet man vārda tiešā nozīmē kretinē Kehris Šneps un visa līdzšinejā LBS

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:36, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: Man vienalga, kādā sastāvā spēlē izlase es vienmēr fanošu par to, bet man vārda tiešā nozīmē kretinē Kehris Šneps un visa līdzšinejā LBS
jebkura valdiiba Latvijaa vnk kretinee

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:37, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Te tev piekrītu
beidzot

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:43, pirms 15 gadiem
egils34 rakstīja: Man vienalga, kādā sastāvā spēlē izlase es vienmēr fanošu par to, bet man vārda tiešā nozīmē kretinē Kehris Šneps un visa līdzšinejā LBS
Protams,es vienmēr gaidu ar nepacietību izlases spēles ,kaut vai pārbaudes un tiešām neatkarīgi no sastāva

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:44, pirms 15 gadiem
prieks pa jaunajiem pēc gadiem būsim stipri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:49, pirms 15 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Paskaties Izraeelas un Melnkalnes basketbola liimeni un tad padomaa veelreiz ,kapeec mees netikam..! Mums nebija NEVIENS speeleetaajs no eiroliigas ,savukaart, shiim divaam valstiim ir viss piecinieks no eiroliigas klubiem!
Puis....i ko?? i ko ka mums nav neviens spelētājs no eirolīgas... tu izlases basketbola līmeni mēri ar eirolīgas klubiem.??? nu tādā gadījumā cik noprotu gan izraēlai ( maccabi) gan serbijai ( partizan ) eirolīgā ir viens klubs.....tāpat arī polijai ( asseco prokom) - kura vēl nav nav tikusi uz eiropas čempionātu. pēc tavas nereāli dzelžainās loģikas šajā grupā pirmo vietu noteikti jadod italijai.....jo tai taču ir veseli 3!!! Eirolīgas klubi ( Milano, Montepaschi, Virtus ) Šeit lieta nav pat ne tuvu saistīta ar eirolīgu ...protams tas ir svarīgi kurā līgā spēle..taču daudz svarīgāka ir meistarība par kuras lielumu katrs lai spriež pats

  +3 [+] [-]

, 2010-08-29 23:50, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Nezinu gan, vai kādam būtu baigā vēlme skatīties uz Biedriņu, kurš rokas augstāk par plecu augtumu nevar pacelt traumas/operācijas dēļ Varbūt vienīgi Tev, <knapi noturējos>
tu tiesaam neesi gudrs es nemaz nealkstu peec taa klauna esamiibas muusu izlasee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:51, pirms 15 gadiem
Gribētos zināt, kā šobrīd jūtās mūsu Mega stāri: Šķēle, abi Valteri, Biedriņš... Lai gan katram no viņiem savi iemesli nespēlēšasnai izlasē!
Bet jaunajai izlasei paldies par spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:53, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tu tiesaam neesi gudrs es nemaz nealkstu peec taa klauna esamiibas muusu izlasee
Tev tāds princips ?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:53, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Da labi, tu tādu pārgudro tēlo, ka slikti paliek....šausmīg vienkārši...
nu es ceru ka tev visu nakti buus slikti:d

man nav jaateelo, es vienkaarsi esmu arii gudra

     [+] [-]

, 2010-08-29 23:53, pirms 15 gadiem
...bet tu tikai resna

  -4 [+] [-]

, 2010-08-29 23:54, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Tev tāds princips ?
kaads princips?

juus tiesaam te visi kaut kaadi 11gadiigi beerneli, ka nesaprotat, mani neinteresee kaut kaadas " zvaigznes" bet iists bbols, kuru veelos redzet no speeleetaajiem, kas miil so speeli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-29 23:58, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Pēc tava rakstītā var padomāt, ka tev ir ap 11....

Ā piedod, nepamanīju sākumā tavu matu krāsu, nu jā tad viss skaidrs. Perfekts piemērs.
perfekts peimeers esi tu, kas nespeej pienemt sievietes viedokli sporta jautaajumos

ok, lai tev jauks vakars dziivojot savaa stulbajaa iluuziju pasaulee
gan jau spaarnus aplauziisi

  +5 [+] [-]

, 2010-08-29 23:58, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaads princips?

juus tiesaam te visi kaut kaadi 11gadiigi beerneli, ka nesaprotat, mani neinteresee kaut kaadas " zvaigznes" bet iists bbols, kuru veelos redzet no speeleetaajiem, kas miil so speeli
Tāds princips, nomelnot cilvēkus
Un tu domā ,ka viņi nemīl basketbolu? Tas pats Biedriņš,kad vinju draftēja GSW acīs bija prieka asaras. Kā tu vari teikt ,ka viņš nemīl basketbolu un vispār spriest ko par cilvēku,ja tu viņu pat nepazīsti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-08-30 00:00, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Tāds princips, nomelnot cilvēkus
Un tu domā ,ka viņi nemīl basketbolu? Tas pats Biedriņš,kad vinju draftēja GSW acīs bija prieka asaras. Kā tu vari teikt ,ka viņš nemīl basketbolu un vispār spriest ko par cilvēku,ja tu viņu pat nepazīsti?
un kaa tu vari spriest par mani, mani nepaziistot, ka man ir taads princips?
varbuut tad bija, nauda visus sabojaa

  +4 [+] [-]

, 2010-08-30 00:02, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: un kaa tu vari spriest par mani, mani nepaziistot, ka man ir taads princips?
varbuut tad bija, nauda visus sabojaa
Vienkārši,tu to vien dari kā nomelno tevis saukto "dzērāju" izlasi!
Kas tad ir sabojāts ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-30 00:04, pirms 15 gadiem
JUREK- tu tocna ar galvu nedraudzejies un mamma tevi laikam ienema caur pecpusi.Vienkarsi centies but objektivs.Esi atklats pret cilvekiem un vini tev atbildes ar sapratni.Neizlej savu zulti par to cilveku augumiem kuri kautko dara lai si dzive butu kaut nedaudz skaistaka.Tikai tev to nesaprast ar vienu rievu uz pieres[un ta pati no zokejenes]Man loti zel ka tada ir musu jaunatne,kura vairak doma par izklaidem,tusiniem,narkotikam un alhoholu.Sie puisi kas ir izlase,lai ka neietu spele tomer aizstav Latvijas godu,bet tu maki tikai smuki -irst,jo intelektuali un fiziski esi no viniem atpalicis par gadsimtu,un tas tev nedod mieru.Vari drosi nosauties.Tu vinus nepanaksi un tavi komentari vinus neinterese.Tu tads kruts esi tikai starp savejiem-tadiem pasiem atpalikusajiem -auniem ,un progress jums nav gaidams.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-30 00:04, pirms 15 gadiem
es te lasu lasu.....un domaju...johaidī...kāpēc jūs bieži runājat " cerēsim uz nākotni....nākotne būsim tur kur jābūt, pēc gadiem būsim top izlase" pēc kadiem gadiem??? paga vai mums izlasē spēlē 15- 18 gadīgi čaļi...? es tiešām nezinu kāds ir šobrīdējs komandas vidējais vecums, tacu stipri apšaubi ka nezin kāpēc ir jāgaida kaut kādu nereālu kāpumu pēc pāris gadiem? kas notiks pēc kāda laika?? pēkšņi visi uzkrās pieredzi un sāks likt visus pēc kārtas?? kapēc tam tā jābūt?? kāpēc jūs domājat ka meistarību var aizstāt ar pieredzi? es domāju ka šie džēki vairs nav puišeļi un nākotnē neko īpaši labāku ar šādu sastāvu nav jāsagaida...ir tāda lieta, ka kamēr šo sastāvu nepapildinās spēlētāji no 1. izlases ...tikmēr manuprāt labus rezultātus sagaidīt nebūs iespējams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-30 00:25, pirms 15 gadiem
zvaka gals rakstīja: JUREK- tu tocna ar galvu nedraudzejies un mamma tevi laikam ienema caur pecpusi.Vienkarsi centies but objektivs.Esi atklats pret cilvekiem un vini tev atbildes ar sapratni.Neizlej savu zulti par to cilveku augumiem kuri kautko dara lai si dzive butu kaut nedaudz skaistaka.Tikai tev to nesaprast ar vienu rievu uz pieres[un ta pati no zokejenes]Man loti zel ka tada ir musu jaunatne,kura vairak doma par izklaidem,tusiniem,narkotikam un alhoholu.Sie puisi kas ir izlase,lai ka neietu spele tomer aizstav Latvijas godu,bet tu maki tikai smuki -irst,jo intelektuali un fiziski esi no viniem atpalicis par gadsimtu,un tas tev nedod mieru.Vari drosi nosauties.Tu vinus nepanaksi un tavi komentari vinus neinterese.Tu tads kruts esi tikai starp savejiem-tadiem pasiem atpalikusajiem -auniem ,un progress jums nav gaidams.
Kur es nēsmu bijis objektīvs? Kam es tagad leju žulti,sandriņai,kura pati tik zin kā nolikt veco izlasi, UN kur es esmu teicis ko sliktu par tagadējo izlasi, kur? Tas ,ka tu vispar tagad neizproti par ko es runāju,bet saproti tā,ka es nodirs** izlasi ,tu smagi kļūdies.
Un tas kā tu salīdzināji fizisko un intelektuālo līmeni tiešām bija stulbi,nerunājot jau par pirmo teikumu,kas attiecas alkaholu un narkotikām arī smagi kļūdies
P.S Nošaujies pats

  +3 [+] [-]

, 2010-08-30 00:41, pirms 15 gadiem
Vecā izlase ne par matu nebija labāka par šo. Nu aizbrauca uz EČ apd..ās un brauca mājās kā sasisti suņi. Ja netika jaunā izlase tas ir sīkums manuprāt.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-30 00:57, pirms 15 gadiem
Nuu.runajot par nogurumu-u.t.t --lielaka letinu dala ruka 11 menesus gada un 1 menesis dots atputai/kura diemzel biezi nevar atpusties/ un nemaz nedara savu darbu sliktak ka basketbolisti-tapec ja medikiem muzikiem skolotajiem tiktu dota iespeja parstavet Latviju ----liekas atdeve tomer butu vairak neka Valteriem u.t.tDiemzel ne visiem ir dieva doti talanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-30 05:27, pirms 15 gadiem
piilaadzis rakstīja: Malači. Trīs uzvaras būtu jāatzīst kā pozitīvs rezultāts mūsu situācijā. Jācer uz FIBA labvēlību un jāparāda nākamvasar kur vēži ziemo.
3 uzvaras ir OK, aizsardzībā ielaisto punktu skaits un kopējā punktu starpība - zem katras kritikas...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-30 06:58, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: es kaut kaa neesmu dzirdeejusi un lasiijusi, ka vini buutu saviem liidzjuteejiem atvainojusies par savaam kluudaam. Visi mees esam cilveeki un reiz kluudaamies, vnk jaamaak atziit savas pielautaas kluudas.
man TIESAAM nav VAJADZIIGI taadi speeleetaji, jo es miljoniem reizu labaak skatos kaa Streelnieks, Zakis, Jurevicus, Kuksiks, Selekovs un visi paareejie no sirds speelee, kaut arii zaudee, bet es vismaz redzu ka ciinaas.

Vieniigie kas ir ko sapratusi ir Beerzins un arii Skeele, paarejie....atvainojiet, es vinus labpraat neredzeetu vairaak LV bbola izlases tuvumaa
Beidz smīdināt ytautu -ŠĶELE TUSĒ JOPROJĀM AR ALUS KAUSIEM ROKAS UN PAT NESLEPJAS

  +2 [+] [-]

, 2010-08-30 07:00, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaads princips?

juus tiesaam te visi kaut kaadi 11gadiigi beerneli, ka nesaprotat, mani neinteresee kaut kaadas " zvaigznes" bet iists bbols, kuru veelos redzet no speeleetaajiem, kas miil so speeli
mANI interesē basketbols ,kā šovs -ja spelēja ,teiksmi ,KAMBALA ,Biedriņš ,cilveki naca skatiities uz viniem ,jo zināja, ka tur varēs acis priecēt no skaistām izspēlem un rezult.metieniem ,bet kas man var piespiest iet skatiities uz šiem pienapuikaam....

  -1 [+] [-]

, 2010-08-30 08:15, pirms 15 gadiem
Es labāk atbalstu, šo izlasi nekā iepriekšējos... tusētājus.....

     [+] [-]

, 2010-08-30 08:15, pirms 15 gadiem
Vispār jāsaka godīgi, mums bija nāves grupa. No C grupas ar 6-2 tika tālāk Beļgija, bet ja mēs tiktu papildus kvalifikācijā, tad spēcīgākā pretiniece tur būtu atkal no mūsu grupas Itālija.
Tā mēdz gadīties. Protams, ļoti žēl, ka visdrīzāk nespēlēsim Eiropas čempī Lietuvā.

     [+] [-]

, 2010-08-30 11:48, pirms 15 gadiem
iepriekšejas speles maz tika izmantots Kalve !

  +2 [+] [-]

, 2010-08-30 11:58, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Vecā izlase ne par matu nebija labāka par šo. Nu aizbrauca uz EČ apd..ās un brauca mājās kā sasisti suņi. Ja netika jaunā izlase tas ir sīkums manuprāt.
Tikai ir viena problēma, tagadēja izlase tā arī vairs uz EČ neaizbrauks!

     [+] [-]

, 2010-08-30 12:36, pirms 15 gadiem
Balons rakstīja: Tikai ir viena problēma, tagadēja izlase tā arī vairs uz EČ neaizbrauks!
Nu būtu mums tāda atlases grupa kā pagājušajā reizē vai piemēram kā šogad C grupa arī šitie puikas spētu tikt uz čempi

     [+] [-]

, 2010-08-30 15:16, pirms 15 gadiem
Līdz ar to papildu kvalifikācijas turnīrā pēc gada latvieši spēlēs tikai tādā gadījumā, ja FIBA pieņems lēmumu, ka šajā turnīrā cīnīsies visas desmit automātiski netikušās komandas.
Nē, nu murgs kaut kāds! Kas tas par turnīru, kas notiek bez skaidra reglamenta!

     [+] [-]

, 2010-08-30 16:33, pirms 15 gadiem
malaci !!!

     [+] [-]

, 2010-08-30 18:14, pirms 15 gadiem
ta tik turet.

     [+] [-]

, 2010-08-30 21:12, pirms 15 gadiem
Kalve malacis!!!

     [+] [-]

, 2010-08-30 21:22, pirms 15 gadiem
Ha ha ha ha ha ha ha ha.......................
Bagijs teica sporta studijaa jaavinee un tiksim taalaak,sse tev diskfaliviceesim veel ssito izlasi un nekad augstaa liimenii nekapaasim
Jaunajiem cepuri nost malacci,ne jau jums vaina,bet visi zin kur....
Jaunajiem noveelu tikai to labaako,un augt pieredzee.Ssis turniirs noteikti paraadiija muusu jauno dribleetaaju potenciaalu...