Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Baumaņa 21 punkts neglābj Latvijas U18 izlasi no sakāves pret Šveici

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Baumaņa 21 punkts neglābj Latvijas U18 izlasi no sakāves pret Šveici
Latvijas U18 basketbola izlase. Foto: LBS

Rumānijas pilsētā Ploješti notiekošo FIBA Eiropas U18 meistarsacīkšu B divīzijas turnīru šodien neveiksmīgi sāka Latvijas U18 valstsvienība, kas piekāpās (73:75) vienaudžiem no Šveices. Pirmoreiz kāda Latvijas jaunatnes izlase basketbolā atzina Šveices pārākumu.

• Latviešiem teicami padevās spēles pirmās piecas minūtes, kad Latvijas komanda iekrāja 15 punktu pārsvaru (18:3). Diemžēl turpinājumā sekoja lejupslīde, šveiciešiem arvien biežāk piespiežot Latvijas jaunos basketbolistus kļūdīties, un pirmā puslaika beigu daļā Šveice atguva neizšķirtu (33:33).

• Saspringtā cīņā šveicieši trešā ceturkšņa izskaņā pārņēma vairāku punktu vadību (57:53), Šveicei priekšgalā noturoties līdz pat spēles finālsirēnai. Vēl pusminūti pirms cīņas noslēguma šveicieši atradās priekšā ar astoņu punktu starpību (75:67).

Pēdējā pusminūtē latvieši centās sasmelt izlieto ūdeni - Rihards Berkolds un Rūdolfs Rudmiezis bija precīzi metienos no tālās distances, savukārt Šveices U18 basketbolisti netrāpīja sešus (!) soda metienus pēc kārtas. Kristofera Karlsona pēdējo sekunžu tālmetiens bija neprecīzs, Latvijas U18 izlasei tādējādi krietni sarežģījot savas izredzes nopelnīt kādu no pirmajām divām vietām C apakšgrupā.

Latvijas komanda šodien izcīnīja vairāk atlēkušo bumbu (48-40), kā arī biežāk atdeva rezultatīvas piespēles (15-8), tomēr krietni biežāk (25-17) pārkāpa noteikumus.

• Latviešus no sāpīgās neveiksmes neglāba Daniela Baumaņa 21 gūtais punkts (8 no 21 metienos no spēles). 12 punkti, piecas rezultatīvas piespēles un sešas kļūdas Jura Vītola kontā, kamēr iemestajiem 11 punktiem astoņas atlēkušās bumbas pievienoja Pēteris Pinnis.

Latvija - Šveice 73:75 (24:18, 16:18, 13:21, 20:18)

Latvija: Baumanis 21 (4 piez.), Vītols 12 (5 r.p., 6 kļ.), Pinnis 11 (8 a.b.), Meinarts 10 (4 a.b.), Galdiņš 6 (6 a.b., 4 pārtv.b.), Rudmiezis 5 (5 a.b.), Berkolds 5 (4 piez.), Karlsons 2 (6 a.b., 4 r.p.), Nkojs-Eale 1 (5 a.b.), Lastiņš, Mamajs.

• Latvijas izlase iekļūšanas ceturtdaļfinālā gadījumā tajā tiksies pret kādu no D grupas komandām (Somija, Zviedrija, Beļģija, Austrija, Kipra).

• Ceļazīmi uz A divīziju izcīnīs trīs labākās izlases. Spēļu tiešraides FIBA Youtube kanālā.

Latvijas U18 izlases sastāvs

SpēlētājsDz.gadsAugumsPozīcijaSporta skolaKlubs 2022
Juris Vītols20051871Rīga/DSNLiepāja
Markuss Mamajs20041801Rīga/DSNLU/BS Rīga
Kristofers Karlsons20041851Rīga/DSNRīga/DSN
Roberts Vēveris20041881/2ValmieraValmiera Glass/ViA
Dans Galdiņš20041942/3Rīga/DSNRīga/DSN
Markuss Lakstiņš20041943BS OgreBK Ogre
Daniels Baumanis20041882Rīga/DSNRīga/DSN
Rihards Berkolds20041942/3GulbeneGulbenes Buki/BJSS
Rūdolfs Rudmiezis20042004Cēsis-ValmieraGBA Lions (Čehija)
Frederiks Meinarts20042084/5Ķeizars - Rīga/DSNLiepāja
Pēteris Pinnis20042135IMSS-Rīga/A.Kraukļa VEF BSRSU/VEF Rīga
Fransuā Nkojs-Eale20052075Dublinas basketbola akadēmija

Galvenais treneris - Juris Umbraško
Treneris - Oskars Virsis
Treneris - Matīss Graudiņš
Fizioterapeits - Jurģis Eglītis
Menedžeris - Jānis Laganovskis

Izmantotie avoti:
https://www.fiba.basketball/europe/...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-29 15:37, pirms 2 gadiem
Šveicei tikai 8 piespēles mačā un tāpat zaudējums!

Komandai ir 8 piespēles mačā, tad tā nevar būt laba komanda

Šveicieši pie 75-70 aizmeta 4 sodus garām! Pie 75-73 aizmeta abus sodus garām! Tur pilnīgi nekā nebija no tās Šveices!

Atļāva vienkārši savākt atlēkušo šveiciešiem un vienkārši neuzsita piezīmi pēc 3p metiena!

  +7 [+] [-]

, 2022-07-29 15:38, pirms 2 gadiem
NOŽĒLOJAMI

  +7 [+] [-]

, 2022-07-29 15:41, pirms 2 gadiem
u20 izlase vismaz varēja atrunāties ar vairāku līderu trūkumu... šeit vnk izskatās, ka #vissirslikti un nekādas citas taktikas kā mest truļus nav... kamēr krita, tikmēr dominējām (pirmās 7 minūtes)...

Ja vien nākamajās spēlēs netiks panākts būtisks progress un izdomātas citas taktikas kā 3pts mešana, tad šī būs kārtējā izlase-izgāšanās...

  +8 [+] [-]

, 2022-07-29 15:45, pirms 2 gadiem
Vienkārši ārprāts. Tiktokeru un instagrammeru izlases ir vienas no mīkstākajām, kuras esmu redzējis pēdējos gados. Izkrišanas uz 3.divīziju būtu ideālākais scenārijs.
Bet piedodiet, tie, kas aizstāv LV basi un saka, ka LV treneri ir labi, šeit ir rezultāts, nu šitā uzaudzināt tik mīkstu paaudzi ir jāmāk

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 15:45, pirms 2 gadiem
Jāmaina sistēma pusei šeit jāspēlē veču baskets nevis jāsēž lielo klubu soliņos vai farmos. Varbūt Lat est līgā vajadzēja U18 komandu iekļaut jo igauņu treneri vairāk uzticās klubos saviem jaunajiem un tas dot rezultātu.

  +5 [+] [-]

, 2022-07-29 15:48, pirms 2 gadiem
Domāju vērts atgriezt īstos trenerus - Krūmiņu, Ziedoni, kuri vismaz mācēja savākt spēlētājus un uzaudzināt par normāliem kapļiem. Šitie visi jaunie treneri, lai sēž un mācās no vecajiem.
Piem, paskatieties, ko Endzels izdarīja ar LU, uzreiz redzams rezultāts, bet šie jaunie neko nav iedevuši pēdējos gadus.

     [+] [-]

, 2022-07-29 15:49, pirms 2 gadiem
"Savējie"... + JU

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 15:51, pirms 2 gadiem
Tas vairs nav skumji, tas paliek smiekligi! Kadam par to vajadzetu ari atbildet. Kur bija Pinnis galotne? Meteji, ibio

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 15:52, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Domāju vērts atgriezt īstos trenerus - Krūmiņu, Ziedoni, kuri vismaz mācēja savākt spēlētājus un uzaudzināt par normāliem kapļiem. Šitie visi jaunie treneri, lai sēž un mācās no vecajiem.
Piem, paskatieties, ko Endzels izdarīja ar LU, uzreiz redzams rezultāts, bet šie jaunie neko nav iedevuši pēdējos gadus.
Latvijas basketbola savienība ir jarevidē ārā pirmām kārtām.Vējonis tak ar savu sponsorēšanas likumu visu klubu sportu Latvijā ir nolaidis ka kaimiņiem pat sākam zaudēt

  +5 [+] [-]

, 2022-07-29 15:54, pirms 2 gadiem
Skatos uz Meinartu, ne metiens chalim, ne saturs. Uz doto briidi, chalim vispaar 3p mest aizliegt.
Pinnis aizsapnnojies, speelee kaa aizmidzis, varbuut chali vajag saniknot. Pick'n'roll vispaar nemaak ... Es shokaa par sho chali, ko vinsh visu sezonu dariija, ja vien negrib buut garsh galdnieks, saac domaat veciit un speeleet basi.
Karlsons kas dziivo uz jumta, nu tak pastraadaa aizsardziibaa, ja maz saproti, ko tas noziimee
Latvijas iirs, vinnam veel basketbola aabece jaamaacaas, bumbu neprot nokkert, par ko tur vispaar runa kaada.

Fiziskaa sagatavotiiba zem visas kritikas, challi kaajas nevelk. Neko nesaprotu, nu kaa taa var.

     [+] [-]

, 2022-07-29 15:55, pirms 2 gadiem
Te viens mēģināja uestāstīt, ka Rudmiezis baigais talants, kur tad bija šodien?

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 16:02, pirms 2 gadiem
Ak tad tā bija tā izlase ar daudzajiem lìderiem

     [+] [-]

, 2022-07-29 16:06, pirms 2 gadiem
Šajā komandā ir švaki mazie, kas nevar uztaisīt situācijas un saāsināt spēli, tāpēc arī nekas nesanāk. Arī šī izlase paliks B divīzijā, turklāt jautājums vai vispār izies ārā no grupas

  +1 [+] [-]

, 2022-07-29 16:13, pirms 2 gadiem
Vai var izkrist arī uz C divīziju?
Nesekoju līdzi jauniešu basim, bet zaudēt Šveicei ir jāmāk!!!

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 16:14, pirms 2 gadiem
Spēle nekāda. Bez kombinācijām, pikenrolu vienkārši nemāk. Kam bumba tas laiž pagrozu. Aizsardzībā mīksti puišeļi. Varbūt ka kādam ir potenciāls, tikai pagaidām tie ir nožēlojami mīksti nemākuļi...

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 16:14, pirms 2 gadiem
Turpiniet jaunatnes izlasēs bāzt trenerus - krēslu padevējus no “lielajām” komandām, kuri nevienu dienu nav strādājuši ar jaunatni.
Bulgārija, Portugāle, Šveice… kuri nākamie mūs ņems priekšā?

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 16:14, pirms 2 gadiem
Number 0 rakstīja: Vai var izkrist arī uz C divīziju?
Nesekoju līdzi jauniešu basim, bet zaudēt Šveicei ir jāmāk!!!
Var, kāpēc ne

  +1 [+] [-]

, 2022-07-29 16:27, pirms 2 gadiem
To ka strauji krītam lejā un mūs apsteidz basketbola '' lielvalstis '' jaunatnes vecumā signalizēja daudzi jau pirms vairākiem gadiem , kaut kas tiek darīts lai vismaz noturētu esošo līmeni, laikam jau nē , ja krītam vēl zemāk lejā . Ko darīt ? Tas laikam visiem skaidrs , trenniņ metodes ar kādām sagatavo mūsu jauniešis tā ir VĒSTURE 20 g. atpakaļ ar tādām jau īsti negāja cauri . Ja paši nevaram tak paaiciniet kaimiņus leišus viņiem dažādas vecuma izlases patstāvīgi cīnās par medaļām . Vējonīti slīdam lejā , krāmē čemodāniņus pats nesaproti tas amats nav priekšs tevis !!!!

  +5 [+] [-]

, 2022-07-29 16:33, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Vienkārši ārprāts. Tiktokeru un instagrammeru izlases ir vienas no mīkstākajām, kuras esmu redzējis pēdējos gados. Izkrišanas uz 3.divīziju būtu ideālākais scenārijs.
Bet piedodiet, tie, kas aizstāv LV basi un saka, ka LV treneri ir labi, šeit ir rezultāts, nu šitā uzaudzināt tik mīkstu paaudzi ir jāmāk
Jā, šveiciešiem gan paveicies, ka viņi dzīvo tik nabadzīgā valstī, kur jauniešiem "TikTok" un "Instagram" nav pieejams, tādēļ visu uzmanību var koncentrēt basketbolam

  +6 [+] [-]

, 2022-07-29 16:38, pirms 2 gadiem
Obligātais valsts aizsardzības dienests šos zēnus norūdīs !

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 16:41, pirms 2 gadiem
Hotshot rakstīja: Jā, šveiciešiem gan paveicies, ka viņi dzīvo tik nabadzīgā valstī, kur jauniešiem "TikTok" un "Instagram" nav pieejams, tādēļ visu uzmanību var koncentrēt basketbolam
Šis tiešām smieklīgi! Atlasei vajadzētu būt simtiem basketbolistu un tikai Latvijai visi 12 ir instagram, tiktok, bet citām valstīm tā nav
Vai tad ņem tos 12, kas nesēž tiktok, instagram

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 17:16, pirms 2 gadiem
Bēdīgs skats uz Latvijas basketbola nākotni. To nevar neredzēt.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-29 19:41, pirms 2 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Latvijas basketbola savienība ir jarevidē ārā pirmām kārtām.Vējonis tak ar savu sponsorēšanas likumu visu klubu sportu Latvijā ir nolaidis ka kaimiņiem pat sākam zaudēt
Nu labi,varbūt ka man arī tas Vejonis nepatīk,bet,pa lielam,viņš ar savu komandu šeit nu ir galīgi bez vainīgs, viss jau ir sastradats iepriekšējos gados. Par naudas būšanu jau viss sākās, kad Repše nāca pie varas. A par basketbolu,tad nav jau sistēma. Ap 14,15 gadiem jau redz kas ir kas. Tos atsevišķi,bet vēl ir tādi, kas ar lielām darba spējām kopejā grupā izsitis ies, tos tad tiem klāt. Ko tur mēs čakarejamies, veļļuks ir izdomāts, aizbrauciet uz Lietuvu,tur viņš ir. Virsraksts neatbilst īstenībai, viņi vinnēja tikai ar+2!

     [+] [-]

, 2022-07-29 19:43, pirms 2 gadiem
Datmon pārbaudīji visas citas izlases špīlerus, ja reiz zini, ka šie nav insta un tik tok?

     [+] [-]

, 2022-07-29 19:48, pirms 2 gadiem
Tā vāja attīstība Latvijas basketbolā ir kā vīriešiem tā sievietēm. Paskatāmies kāda ir mūsu jaunā paaudze!

  -2 [+] [-]

, 2022-07-29 20:05, pirms 2 gadiem
Jābeidz domāt, ka mums agrāk jaunieši baigi kruti bija. Tā pati U18 sudraba paaudze (biju klātienē visās spēlēs no 1/4), izbrauca tikai pateicoties Žagara fenomenālajam sniegumam. 4. vieta, tā pati vecuma grupa, uz diviem garajiem (domāju visi zina uz kuriem). Bertāna jaunākā paaudze bija ar daudziem talantiem. Bet arī U19 kauss notika LV. Un tikai tpc tur spēlēja. Šobrīd vnk nav tā 1-2 izteikto līderu. Bez tiem arī arī agrāk būtu krituši ārā

  +4 [+] [-]

, 2022-07-29 20:18, pirms 2 gadiem
hulis-mikstais rakstīja: Jābeidz domāt, ka mums agrāk jaunieši baigi kruti bija. Tā pati U18 sudraba paaudze (biju klātienē visās spēlēs no 1/4), izbrauca tikai pateicoties Žagara fenomenālajam sniegumam. 4. vieta, tā pati vecuma grupa, uz diviem garajiem (domāju visi zina uz kuriem). Bertāna jaunākā paaudze bija ar daudziem talantiem. Bet arī U19 kauss notika LV. Un tikai tpc tur spēlēja. Šobrīd vnk nav tā 1-2 izteikto līderu. Bez tiem arī arī agrāk būtu krituši ārā
Bet neko vairāk jau nevajag no katra gadagājuma. 2 - 3 spēlētājus, kas va izaugt līdz izlasei. Bet nu šeit neredzu nevienu, pagaidām
No 2000. gadiem jau ir Žagars ar Kurucu tikuši līdz izlasei. Miška spēlē Vefā, vēl ir Ķilps(Ventspils), Vīksne(LU), Vēveris (valmiera) un O. Bērziņs ogre.
Un no 4. vietas komandas vispār nāk četri izlases līderi (Porziņģis, Lomažs, Šmits, Pasečņiks). Un bija vēl daži, kas spēlēja un vēl spēlē profos.

     [+] [-]

, 2022-07-29 20:25, pirms 2 gadiem
Carmello rakstīja: Te viens mēģināja uestāstīt, ka Rudmiezis baigais talants, kur tad bija šodien?
Uz soliņa!!! Rudmiezis spelēja 22 min., viņa laikā (kad spēlēja) +15, tad jautājums "trenerim", kāpēc tik maz spelēja??? Vēl + tikai Vītols (+12) spēlēja 25 min un +8 Galdiņš (ar 25 min). Vislielākie mīnusi -17 Meinarts, -8 Berkolds. Pārējiem -3 līdz -5.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 20:34, pirms 2 gadiem
dacii rakstīja: Turpiniet jaunatnes izlasēs bāzt trenerus - krēslu padevējus no “lielajām” komandām, kuri nevienu dienu nav strādājuši ar jaunatni.
Bulgārija, Portugāle, Šveice… kuri nākamie mūs ņems priekšā?
100% piekrītu! Izlasi jāvada (vai vismaz galvenā asistents) treneris, kura komanda uzvarēja LJBL attiecīgo gadu (Rolands Pauliņš), vai šim gadam, kura audzēkņi visvairāk izlasē (Mārtiņš Fomins). Ko izlasē dara "treneris"", kas ar jauniešiem vispār neko nav izcīnījis, pat vispār NAV TRENĒJIS!!! Jābeidz LBS blatņikus virzīt, vai pašu LBS jāreformē!

  +1 [+] [-]

, 2022-07-29 20:37, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: 100% piekrītu! Izlasi jāvada (vai vismaz galvenā asistents) treneris, kura komanda uzvarēja LJBL attiecīgo gadu (Rolands Pauliņš), vai šim gadam, kura audzēkņi visvairāk izlasē (Mārtiņš Fomins). Ko izlasē dara "treneris"", kas ar jauniešiem vispār neko nav izcīnījis, pat vispār NAV TRENĒJIS!!! Jābeidz LBS blatņikus virzīt, vai pašu LBS jāreformē!
Pret šveiciešiem pieļaut 21 kļūdu un mest 3p ar 25% precizitāti(2p ar 50%) un tajā pašā laikā švaka aizsardzība!
Tīrs treneru zaudējums!

  -1 [+] [-]

, 2022-07-29 20:43, pirms 2 gadiem
datmons rakstīja: Pret šveiciešiem pieļaut 21 kļūdu un mest 3p ar 25% precizitāti(2p ar 50%) un tajā pašā laikā švaka aizsardzība!
Tīrs treneru zaudējums!
Zaudēt Šveicei ir jāmāk...

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 20:43, pirms 2 gadiem
Joprojām GAIDĀM no Ciprusa un co kaut ko līdzīgu komentāram par notiekošo jauniešu basketā, par plānu, kā tikt laukā no bedres u.tt. Dabūjuši uz izlasi KP un citus stārus, un viss, pārējais po...

     [+] [-]

, 2022-07-29 20:45, pirms 2 gadiem
Apskatījos, ka 4/4 2:30 sākumu aizvadīja ar 3 kļūdām uzbrukumā un aizsardzībā atļāva savākt 2 bumbas uzbrukumā(pretiniekiem) un tas pie rezultāta 53-57!
Interesanti ko šiem treneris teica pēc 3/4?

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 20:48, pirms 2 gadiem
cobham rakstīja: Vienkārši ārprāts. Tiktokeru un instagrammeru izlases ir vienas no mīkstākajām, kuras esmu redzējis pēdējos gados. Izkrišanas uz 3.divīziju būtu ideālākais scenārijs.
Bet piedodiet, tie, kas aizstāv LV basi un saka, ka LV treneri ir labi, šeit ir rezultāts, nu šitā uzaudzināt tik mīkstu paaudzi ir jāmāk
Leišiem un igauņiem arī tiktokeri un instagramisti, bet ir rezultāti. Cipruss kopš nākšanas pie varas nav darījuši absolūti neko, nekāds restarts NAV VEIKTS, par spīti tam, ka brīdinājuma signāliņi bija redzami jau pirms vairākiem gadiem... Maucam pa vecam! Ir pilnīgi reāli, ka tuvākie pāris, max pieci, gadi, kad varēsim kko sasniegt lielo veču basketā, pēc tam bedrē iekšā... Un ILGI, ja vien mums neparādīies pāris jauni brīnumbērni vienlaicīgi Nav ko teikt. Kā iespējams TĀDS regress, ar mūsu tradīcijām un basketa cilvēkiem?

     [+] [-]

, 2022-07-29 20:50, pirms 2 gadiem
marta rakstīja: Nu labi,varbūt ka man arī tas Vejonis nepatīk,bet,pa lielam,viņš ar savu komandu šeit nu ir galīgi bez vainīgs, viss jau ir sastradats iepriekšējos gados. Par naudas būšanu jau viss sākās, kad Repše nāca pie varas. A par basketbolu,tad nav jau sistēma. Ap 14,15 gadiem jau redz kas ir kas. Tos atsevišķi,bet vēl ir tādi, kas ar lielām darba spējām kopejā grupā izsitis ies, tos tad tiem klāt. Ko tur mēs čakarejamies, veļļuks ir izdomāts, aizbrauciet uz Lietuvu,tur viņš ir. Virsraksts neatbilst īstenībai, viņi vinnēja tikai ar+2!
Lielākie talanti jāiefiltrē leišu akadēmijās, nekā savādāk, jāparazitē, kā to dara mūsu jaunie hokejisti iekš Šveices...

     [+] [-]

, 2022-07-29 20:52, pirms 2 gadiem
4/4 7 kļūdas Latvijai, bet 2 kļūdas Šveicei

  +2 [+] [-]

, 2022-07-29 20:54, pirms 2 gadiem
juings rakstīja: To ka strauji krītam lejā un mūs apsteidz basketbola '' lielvalstis '' jaunatnes vecumā signalizēja daudzi jau pirms vairākiem gadiem , kaut kas tiek darīts lai vismaz noturētu esošo līmeni, laikam jau nē , ja krītam vēl zemāk lejā . Ko darīt ? Tas laikam visiem skaidrs , trenniņ metodes ar kādām sagatavo mūsu jauniešis tā ir VĒSTURE 20 g. atpakaļ ar tādām jau īsti negāja cauri . Ja paši nevaram tak paaiciniet kaimiņus leišus viņiem dažādas vecuma izlases patstāvīgi cīnās par medaļām . Vējonīti slīdam lejā , krāmē čemodāniņus pats nesaproti tas amats nav priekšs tevis !!!!
Ne jau Vējonītis par jauniešu basketu domā. Cipruss un co lielās ar lielo izlasi un Banki, a ko mēs, atvainojiet, skatīsimies pēc kāda 2025. gada? Kā izlase sitīsies punkts punktā ar austriešiem un rumāņiem? Bedre jau plešas vairāku gadu garumā, un DZIĻA, tika dziļa, ka no pēdējiem gadiem neredz neviena potenciāla stabila Eirolīgas kadra, par NBA slapjajiem sapnīšiem nemaz nerunāju. Talantu nav, kas ir daudz trākāk par U izlašu neveiksmēm.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-29 21:05, pirms 2 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Lielākie talanti jāiefiltrē leišu akadēmijās, nekā savādāk, jāparazitē, kā to dara mūsu jaunie hokejisti iekš Šveices...
Kādas leišu akadēmijas? Kapēc paši nevaram-domā leišiem baigi rūpēs.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 21:46, pirms 2 gadiem
Tas kas nenormāli krīt acīs, ka mūsējie ir slikti tehniski sagatavoti. Mūsu ārējās līnijas spēlētājiem izteikti bieži pie pretinieku spiediena zaudē bumbu vai dabū apstāties pēc dribla un ar grūtībām atdod piespēles.
Tiem pašiem šveiciešiem tumšādainie spēlētāji un spēka uzbrucējs labi parādīja atsķirību, kādu dod labs dribls un ātra domāšana. Viņi arī šo maču uzvarēja.
Ja mēs turpināsim gatavot tikai kombināciju basketbolu ar daļēji individuāli sagatavotiem spēlētājiem, tad pie kaut cik jēdzīgas pretinieka aizsardzības šo kombināciju izspēli nemaz nevarēsim pilnībā realizēt, jo to pamatīgi limitēs spēlētāju tehnikas trūkumi. Nezinu, kur ir pazudusi treneru vēlme ziedot daļu sava brīvā laika, lai bez samaksas palīdzētu papildus patrenēt jauniešus tīri indivuduāli, jo acīmredzami vairs tas nenotiek.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-29 21:47, pirms 2 gadiem
Valmieras puika Veveris jalaiz laukuma, tad ari bus rezultats. Zel, jo Sveice bija jauzvar!

     [+] [-]

, 2022-07-29 21:53, pirms 2 gadiem
Carmello Tu sauc šobrīd labos un kaut cik labos. Žagars vilka komandu. Ne Miška, ne Vēveris, ne Kurucs (Bija arī kādam pa labai spēlei) koka medaļas gadā vilka tikai abi garie (ne Lomažs, ne Šmits). Ieroču nesēji vienmēr būs. Mana iepriekšējā teksta doma bija, ka arī ne no tiem svarīgākajiem čaļiem izaug izlases veči (Tevis minētie Lomažs un Šmits. Nemaz nerunājot par patīkamo pārsteigumu Leimani. Lai gan, te tos desmit gadus atpakaļ, Vecvagars tika iecelts kā jaunais Strēlnieks). O. Bērziņš, Ķilps, Vēveris un Miška pie izlases tiks tikai kā pēdējie pilieni. Attiecīgi lieki viņus pieminēt. Varbūt kad būs jau tuvu pie 30, un ja nebūs rezerves nekādas labākas.

     [+] [-]

, 2022-07-29 22:22, pirms 2 gadiem
hulis-mikstais rakstīja: Carmello Tu sauc šobrīd labos un kaut cik labos. Žagars vilka komandu. Ne Miška, ne Vēveris, ne Kurucs (Bija arī kādam pa labai spēlei) koka medaļas gadā vilka tikai abi garie (ne Lomažs, ne Šmits). Ieroču nesēji vienmēr būs. Mana iepriekšējā teksta doma bija, ka arī ne no tiem svarīgākajiem čaļiem izaug izlases veči (Tevis minētie Lomažs un Šmits. Nemaz nerunājot par patīkamo pārsteigumu Leimani. Lai gan, te tos desmit gadus atpakaļ, Vecvagars tika iecelts kā jaunais Strēlnieks). O. Bērziņš, Ķilps, Vēveris un Miška pie izlases tiks tikai kā pēdējie pilieni. Attiecīgi lieki viņus pieminēt. Varbūt kad būs jau tuvu pie 30, un ja nebūs rezerves nekādas labākas.
Nu es vairāk biju domājis, par pienesumu lielajam basketbolam, nevis par tiem kas bija vilcēji jaunatnes čempjos. un ja tā padomā, tad ir vienalga, vai viņi bija vilcēji vai nē jauniešu čempī, galvenais ir, ka izauga līdz pro līmenim un citi līdz izlasei. un no viena gada pat divi ir pietiekami, bet no 2013. gada čempja pat ir pieci (manis iepriekš nosaukties, un vēl tak tur bija Čavars tālā rezervē) un no 2018. gada čempja 3 (žagars, kurucs, Šteinbergs jau visi ir uzspēlējuši izlasē).

  +3 [+] [-]

, 2022-07-29 23:58, pirms 2 gadiem
pzdc. Kas tie ir par treneriem??? Neviens neko nezin par LJBL spēlētājiem, par viņu varēšanu un puišu galvām. Umbraško... what??? Čoders... what??? kaut kāds Melderis... šefs Cipruss - lūzeris un karjerists. IQ
tests - pilnīga nulle. Varēs rudenī ap oktobri, novembri atkal aizslēgt visas basketa zāles un trenēties stadionos pa apli paskriešanā. rudens būs klāt un varēs atkal visi staigāt uzpurnos un netrenēties. Tā tik turpināt LV ! Idiotu bars...

     [+] [-]

, 2022-07-30 08:21, pirms 2 gadiem
Carmello. Jā to arī biju domājis, ka nav ko iespringt uz jauniešu rezultātiem, jo arī no šiem b divīzijas kadriem kāds izaugs gana labs priekš izlases.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-30 10:23, pirms 2 gadiem
hulis-mikstais rakstīja: Carmello. Jā to arī biju domājis, ka nav ko iespringt uz jauniešu rezultātiem, jo arī no šiem b divīzijas kadriem kāds izaugs gana labs priekš izlases.
Tikai kāda vairs būs tā izlase un par ko vairs cīnīsies? Neliekas, ka Lomažs ir pēdējais reālais pienesums izlasei, ok, varbūt arī Zoriks?
Pienesums būs, tikai vairs nespēlēsim EČ

     [+] [-]

, 2022-07-30 10:28, pirms 2 gadiem
hulis-mikstais rakstīja: Carmello. Jā to arī biju domājis, ka nav ko iespringt uz jauniešu rezultātiem, jo arī no šiem b divīzijas kadriem kāds izaugs gana labs priekš izlases.
Prakse rāda, ka augsti sasniegumi U izlasēm pārsvarā korelē ar izlases spēku, ir, protams, izņēmumi, bet...

     [+] [-]

, 2022-07-30 10:30, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Tikai kāda vairs būs tā izlase un par ko vairs cīnīsies? Neliekas, ka Lomažs ir pēdējais reālais pienesums izlasei, ok, varbūt arī Zoriks?
Pienesums būs, tikai vairs nespēlēsim EČ
Daudz tika gaidīts no Kuruciem un Žagara. Jā, baigi švaki ar 2000. gadu sākumā dzimušajiem. Redzēs, kas sanāks no Helmaņa Jr., Mačohas, Bagija Jr.... bet aizdomas, ka nekāds Eirolīgas materiāls nebūs, max ACB apakšgala ierindas spēlētāji.

     [+] [-]

, 2022-07-30 10:31, pirms 2 gadiem
Murlāpsis rakstīja: Tikai kāda vairs būs tā izlase un par ko vairs cīnīsies? Neliekas, ka Lomažs ir pēdējais reālais pienesums izlasei, ok, varbūt arī Zoriks?
Pienesums būs, tikai vairs nespēlēsim EČ
LOmažs gan izšāvis uz visiem 10, žēl, ka vienīgais tāds piemērs...

     [+] [-]

, 2022-07-30 10:33, pirms 2 gadiem
sapnis rakstīja: Kādas leišu akadēmijas? Kapēc paši nevaram-domā leišiem baigi rūpēs.
Nu tad leišiem jāpiķo, lai viņi ņem, tikai no LBS kabatām...