Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Eksperts: "Vecvagara CV nekas neliecināja par atbilstību amatam"

Ints Megnis
Ints Megnis

Eksperts: "Vecvagara CV nekas neliecināja par atbilstību amatam"
Jānis Blūms un Edgars Šneps. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Kad Arnis Vecvagars kļuva par Latvijas basketbola izlases galveno treneri, viņa CV nekas neliecināja par atbilstību tam, savukārt tagad basketbola sabiedrības locekļiem būtu jānostājas aiz valstsvienības kapteiņa Jāņa Blūma muguras, sarunā ar Sportacentrs.com izteicās basketbola apskatnieks Ingmārs Jurisons. Cits eksperts Artūrs Šēnhofs aicināja ikvienu izlases spēlētāju runāt un izteikt savu viedokli, bet Ģirts Kalniņš basketbola savienību raksturoja kā novalkātu mēteli ar daudziem ielāpiem.

Jaunākajā žurnāla "Sporta Avīze" numurā Blūms skarbi izteicies par nu jau bijušo izlases galveno treneri Vecvagaru, sakot, ka ir noziegums šādi izšķērdēt valstsvienības šī brīža potenciālu.

"Šāda bija mana pārliecība jau tad, kad Bagatskis atradās amatā, bet, kad Arnis to pārņēma, viss likās savādi. Šobrīd man ir prieks, ka kāds izdarīja to, ko visi klusi runāja aiz muguras vai tviterī. To pateica džeks, kuram ir reāls svars, kura lojalitāti karogam neviens neapšaubīs. Viedoklis par viņu var būt dažāds, bet neviens nešaubīsies par viņa godaprātu pret izlasi. Ja kapteinis pasaka šādas lietas, basketbola sabiedrībai būtu noziegums nereaģēt," saka "Sporta Avīzes" galvenais redaktors Jurisons. "Ceru, ka tiks plašāk runāts par personībām, kuras basketbolu Latvijā padarījušas par šauru klubiņu, ko vada daži cilvēki. Šāda cilvēka ielikšana izlases galvenā trenera amatā maksājusi, iespējams, līdz šim labākas Latvijas basketbola paaudzes pamatīgu fiasko. Tas ir liels noziegums pret atsevišķiem cilvēkiem un Latvijas basketbolu kopumā, iespējām, kas būtu, ja izietu šiem Pasaules kausa vārtiņiem cauri. Mums nevajadzēja nonākt tur, kur esam nonākuši."

"Viņi zināja ar ko riskē, ieliekot Arni, teica, ka uzņemas atbildību. Tagad gaidu, kad tas notiks. Pagaidām šūmēšanās ir vien soctīklos, gribētu dzirdēt, ka kāds paprasa Edgaram vai Valdim konkrētu komentāru - vai viņi uzskata, ka kapteinis runā muļķības, vai paši kļūdījušies," pauž žurnālists, kurš atzīst, ka problēmas Latvijas izlasē ir jau kopš vismaz kopš 2016. gada vasarā notikušā olimpiskā kvalifikācijas turnīra.

"Arī Bagatska laikā bija diezgan lielas problēmas ar dažādiem aģentu stāstiem, neizmantotajiem potenciāliem, savādiem sastāva lēmumiem. Tad bija Eiropas čempionāts, kurā mums vajadzēja iet pēc medaļām, bet nolaidām luni pret serbiem, tāpat olimpiskā kvalifikācija," saka Jurisons "Tālākā pagātnē gan nevajadzētu skatīties, jo tad tiešām komanda bija tapšanas procesā. Tomēr pēdējos divos turnīros arī Bagatska vadībā tā nenostartēja līmenī, kādā vajadzēja - tas bija arī trenera problemātiku dēļ. Šāds kurss sākās pie Bagatska un tika turpināts, amatu pārņemot vienam no viņa kursa lojālākajiem džekiem, par kura atbilstību amatam viņa CV neliecināja nekas, izņemot to, ka bija ērts esošajai vadībai un gatavs turpināt Bagatska kursu. Tāpat viņš bija lēts, bet tas ir stiepjams jēdziens, jo dārgie nemaz netika apzināti. Kāpēc bija ieciklēšanās tikai uz Latvijas trenerim? Ja uz vietas nespējam atrast trenerus tam līmenim, kādus rezultātus šis sastāvs spēj sasniegt, bija jāskatās ārzemēs un jāmeklē speciālists, kurš ticis tālāk par Jūrmalu un U20 čempionāta B divīziju."

"Tagad bumba ir basketbola sabiedrības pusē, ceru, ka Jānis nepaliks vienīgais cīnītājs. Viņš ir pelnījis to, nevar būt tā, ka visi esam akli - drīzāk bailīgi, jo to, kas notiek LBS redz daudzi cilvēki, bet runā tikai aiz muguras. Ceru, ka kāds sadūšoties atbalstā nostāties kapteinim aiz muguras," noslēdz Jurisons.

"Izlasot ziņu, bija pārsteigums, ka to teicis Janka, zinot viņa vēsturiski labās attiecības ar Šnepu un to, kur strādā viņa sieva. Viņš pateica acīmredzamo, tomēr viens ir pateikt, ka viss ir slikti un jāmainās vadībai, jo šāds teksts ir vispārīgs. Lietderīgāk būtu, ja viņš pateiktu, ka konkrēti tas cilvēks jāliek amatā tā vietā," pauž raidījuma "Kosmodroms" vadītājs un basketbola komentētājs Artūrs Šēnhofs.

"Kad Vecvagaru ielika amatā, es sapratu tam loģiku. Teicu, ka vērtēsim, kad beigsies. Kad beidzās, redzējām, ka diemžēl šī loģika neattaisnojās. Nebiju viņa fans, bet tobrīd domāju, ka dosim laiku," saka Šēnhofs. "Cilvēcīgi ļoti stulbi, ka džeks, kurš bijis visdziļāk iekšā izlasē kopš 2010. gada, kad uztaisīja lielo tīrīšanu, izšķirošajā mačā netika laists pie iespējas. Cilvēcīgi tas ir nepareizi, bet taktiski grūti teikt vai ar viņu būtu labāk. Taktiskajā ziņā ir arī citi jautājumi, tomēr šī visa ir tikai spekulācija."

"Vienmēr esmu bijis Latvijas treneru fans un domāju, ka ārzemnieku jāņem tikai tad, ja tiešām ļoti kvalitatīvu veci. Ja man būtu iespēja, ņemtu kādu latvieti, drošs variants būtu Roberts Štelmahers," saka basketbola komentētājs.

"Esmu runājis ar vairākiem izlases spēlētājiem, katrs situāciju redz mazliet citādāk. Tiem, kuri domā tāpat, var droši Jāni atbalstīt, tomēr tie, kuriem es esmu prasījis, nebija naidīgi noskaņoti pret Vecvagaru. Žanis Peiners publiski pateica, ka arī spēlētājiem jāuzņemas atbildība, jo laukumā bija spēlētāji, tāpēc nevar tikai ar pirkstu rādīt uz treneri," saka Šēnhofs. "Tomēr jārunā ir, svarīgi, lai cilvēki izsaka viedokli. Lai kāda būtu basketbola savienības esošā vadība, par problēmām un lietām, kas sasāpējušas, ir jārunā. Spēlētāji būtu jāskubina izteikt savu viedokli."

"Beidzot kāds saņēmās!" saka bijušais "ASK Rīga" ģenerālmenedžeris Ģirts Kalniņš, kurš jau ilgus gadus ir tuvu Latvijas basketbolam. "Man jau sen nāk vēmiens no tās vides, jo jau sen visiem viss tur riebjas, bet to spēj pateikt tikai zem četrām acīm. Saku viņiem, ka tad kaut kas jādara, bet atbildē saņemu vien čīkstēšanu. Man tas pieriebās un aizgāju prom, bet tagad beidzot to pateica aktuālais izlases kapteinis - viens pret vienu to, ko es nesen teicu intervijā "Dienai". Tas visiem ir apriebies."

"Latvijas čempionāts kopā ar igauņiem bija labs lēmums, bet turnīrs iesaiņots drausmīgi, sieviešu izlase šobrīd ir milzīgā pabērna lomā, tāpat pērn drausmīgi izsmērēja Juci (Māri Jučmani). Tur viss smird. Malacis Janka, ceru, ka tam būs turpinājums, ka sāksies kāda rīcība. Nezinu no kuras puses, bet ceru, ka beidzot sakustēsies," stāsta Kalniņš.

"Uzreiz pēc Vecvagara iecelšanas teicu, ka manas domas ir ļoti negatīvas. Tad mani Ingmārs [Jurisons] izprovocēja un kādu septiņu stundu laikā uzrakstīju rakstu par to. Vecvagars, Šneps, Robis (labi, viņš vēl ne tik traki), bet neviens no tās paaudzes spēlētājiem nav bijis ne basketbolists labā līmenī, ne funkcionārs. Ko varam gribēt? Tur ir absolūts ambīciju trūkums un liela savējo bīdīšana. Krīzes laikā viņi nedaudz pierāvās, bet tad viss atsākās," Kalniņš iekarsa. "Pēc tam sākās izaugsme, bet, kad līmenis bija sasniegts, atsākās shēmošana. Kad bija sūdi, man prasīja, vai varu palīdzēt piesaistīt naudu, bet, kad palika labāk, spļāva sejā. Sirds sāp, ka izlase izpurgāja vienu turnīru pēc otra."

Latvijas Basketbola savienību Kalniņš raksturoja kā pārvalkātu mēteli ar daudziem ielāpiem. "Jāņem, viss jāuzspridzina un jāslauka no jauna. Primāri tas jāsāk ar personālijām, šobrīd būtu jāiztīra no visiem - Voins, Šneps, [Guntis] Šēnhofs, kurš savulaik rakstīja vēstuli Putinam," noslēdz basketbola eksperts.

 +21 [+] [-]

, 2019-03-28 19:00, pirms 6 gadiem
Kalniņš perfekti visu pateica un Jurisons arī.

Lai beidzot kaut kas kustētos uz priekšu par to ir jārunā !!!
Slēpts komentārs: the best11

  -3 [+] [-]

, 2019-03-28 19:25, pirms 6 gadiem
the best11 rakstīja: Nu vai zini 😄 Tik treneris un vēlreiz treneris vainīgs. Bļa tak spēlētājiem jāsāk ar sevi!
To pasaka Žanis, visu cieņu viņam.

 +20 [+] [-]

, 2019-03-28 19:28, pirms 6 gadiem
To kantori vajadzėtu izmēzt tukšu! Un tad meklėt atbildīgus un basketbolu mīlošus cilvėkus. Nevis vīru ar pagoniem no naudīgas vietas un patoloģisku štellīšu taisītāju ar saviem basketbola laika čomiem. Un kur tad vėl Bemhens...

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 19:30, pirms 6 gadiem
the best11 rakstīja: Nu vai zini 😄 Tik treneris un vēlreiz treneris vainīgs. Bļa tak spēlētājiem jāsāk ar sevi!
Ne visiem speletajiem tika dota iespeja saakt pashiem ar sevi.

 +23 [+] [-]

, 2019-03-28 19:30, pirms 6 gadiem
the best11 rakstīja: Nu vai zini 😄 Tik treneris un vēlreiz treneris vainīgs. Bļa tak spēlētājiem jāsāk ar sevi!
treneris pieņēma lēmumus, nelaist laukumā, blūmu, nedot spēlēt šķēlem, neņemt nost strēlnieku.. nedod atpūtu..
un treneri izvēlējās vadība.. un izvēlējās džeku vispār bez pieredzes "nopietnā" basītī. un ja analizē uzvaras, tad šajā ciklā tās izcīnja spēlētāji, bet neizcīnja treneris.. cik jaunas kombenes vai to variācijas varēja redzēt pēdējā spēlē.. izšķirošajā.. manuprāt nevienu.. ar to viss par trenera spējām patiekts.. cik visā ciklā bija bija postkonvenciālu domas gājienu no treneru soliņa.. "viens".. paņem vecvagaru jaunāko sastāvā!
un blūms nevienā mirklī nenoņem atbildību par nepadarīto no sevis.
tikai beidzot norāda uz to, kas notiek apkārt spēlei

 +22 [+] [-]

, 2019-03-28 19:35, pirms 6 gadiem
the best11 rakstīja: Nu vai zini 😄 Tik treneris un vēlreiz treneris vainīgs. Bļa tak spēlētājiem jāsāk ar sevi!
OK!
Pastāsti, ko Vecvagars kā galvenais treneris vispār ir sasniedzis?
Un tad nākošais jautājums - vai bija prāta darbs ļaut vadīt izlasi atlases cikla NEKO nesasniegušam trenerim?

Savulaik filmā ar Ņikuļinu, Vicinu un Morgunovu pirms pasākuma uzsākšanas bija ieteikums uz kaķiem patrenēties. Tas būtu līmenis, ko pirms tam bija darījis Vecvagars. Taču arī tur viņš prakstiski visu izgāza. Šis būs subjektīvi, taču Vecvagaram lūzerisms ir sejā ierakstīts.

 +10 [+] [-]

, 2019-03-28 19:41, pirms 6 gadiem
Vadība nemainīsies neceriet! Labakais ko varētu izspiest būtu augstas klases treneris!

 +21 [+] [-]

, 2019-03-28 19:46, pirms 6 gadiem
Atbalstu Janku Blūmu viņu domubiedrus ! Kaut nedaudz zinot viņa raksturu,ticu tam,ko viņš saka,jo fakti bija un ir
acīmredzami.Leišiem,piemēram, BS vada Sabas(nav jāskaidro,kas viņš ir).
Kas ir Voins,kāds viņam sakars ar sportu bija pirms ievēlēšanas amatā?
Šenhofs? Daiļrunātājs,iet pavadiņā pie naudiņas maciņa. Roka roku mazgā,laikam gan.
Slēpts komentārs: OILER1981
Slēpts komentārs: OILER1981

 +12 [+] [-]

, 2019-03-28 20:22, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Protams, ka treneris ir atbildīgs par rezultātu, taču katram trenerim - savs redzējums. Neuzskatu, ka Vecvagars ir sliktākais treneris. Nezinu, kas Vecvaragar CV kam neatbilda; Arnis vairākus gadus nostrādāja plecu pie pleca ar Bagatski, zināja izlases virtuvi, zināja spēlētājus... Manuprāt, labs arguments, lai uzticētu trenerim izlases vadīšanu. Neizdevās, kļūdījās treneris... Protams, ka visi ir ciltēki, un katrs, kas kaut ko dara, var kļūdīties. Katram trenerim ir savs redzējums par to, ko laist, bet ko nelaist laukumā. Tas ir normāli. Bija Vecvagaram neveiksmīgas spēles, taču bija arī labas spēles. Kā jau ikvienam trenerim. Tāpēc man LBS lēmums par Arņa nozīmēšanu par galveno izlases treneri šķiet loģisks un pareizs. Cita lieta, treneris neizpildīja uzdevumu, un ar viņu sadarbība neturpināsies.
Atkārtošu jautājumu Vecvagara aizstāvjiem - ko V kā galvenais treneris VISPĀR ir sasniedzis??

Atbildi uz šo un tad spried par "labs arguments, lai uzticētu trenerim izlases vadīšanu"
Slēpts komentārs: OILER1981

  -2 [+] [-]

, 2019-03-28 20:25, pirms 6 gadiem
Pie viņa labajām spēlēm kā trenerim var nosaukt otrā spēle pret Turciju un Ukrainu kā arī pārbaudes spēle pret Lietuvu.
Slēpts komentārs: OILER1981

  +5 [+] [-]

, 2019-03-28 20:29, pirms 6 gadiem
Hokejā mums ir Hārtlijs. Intuīcija saka ka futbolā mums ir tāds mini Hārtlijs. Ceru ka basketbolā arī parādīsies savs Hārtlijs.
Slēpts komentārs: kokkāpējs

 +14 [+] [-]

, 2019-03-28 20:30, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Protams, ka treneris ir atbildīgs par rezultātu, taču katram trenerim - savs redzējums. Neuzskatu, ka Vecvagars ir sliktākais treneris. Nezinu, kas Vecvaragar CV kam neatbilda; Arnis vairākus gadus nostrādāja plecu pie pleca ar Bagatski, zināja izlases virtuvi, zināja spēlētājus... Manuprāt, labs arguments, lai uzticētu trenerim izlases vadīšanu. Neizdevās, kļūdījās treneris... Protams, ka visi ir ciltēki, un katrs, kas kaut ko dara, var kļūdīties. Katram trenerim ir savs redzējums par to, ko laist, bet ko nelaist laukumā. Tas ir normāli. Bija Vecvagaram neveiksmīgas spēles, taču bija arī labas spēles. Kā jau ikvienam trenerim. Tāpēc man LBS lēmums par Arņa nozīmēšanu par galveno izlases treneri šķiet loģisks un pareizs. Cita lieta, treneris neizpildīja uzdevumu, un ar viņu sadarbība neturpināsies.
Nu nevar par Nacionālās izlases galveno treneri nozīmēt cilvēku, kura augstākie sasniegumi kā galvenajam trenerim ir iegūti LBL viduvējos klubos un ir ĻOTI neveiksmīga sadarbība (vai rezultāts) ar jauniešu izlasi...
Valsts izlase nav treniņlaukums nepieredzējušiem treneriem..
un kuru spēli uzvarēja Vecvagars? Slovēnijas... ja tas pats Blūms nebūtu sametis, tu tiešām tici, ka Vecajam bija kāds plāns?

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 20:31, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Protams, ka treneris ir atbildīgs par rezultātu, taču katram trenerim - savs redzējums. Neuzskatu, ka Vecvagars ir sliktākais treneris. Nezinu, kas Vecvaragar CV kam neatbilda; Arnis vairākus gadus nostrādāja plecu pie pleca ar Bagatski, zināja izlases virtuvi, zināja spēlētājus... Manuprāt, labs arguments, lai uzticētu trenerim izlases vadīšanu. Neizdevās, kļūdījās treneris... Protams, ka visi ir ciltēki, un katrs, kas kaut ko dara, var kļūdīties. Katram trenerim ir savs redzējums par to, ko laist, bet ko nelaist laukumā. Tas ir normāli. Bija Vecvagaram neveiksmīgas spēles, taču bija arī labas spēles. Kā jau ikvienam trenerim. Tāpēc man LBS lēmums par Arņa nozīmēšanu par galveno izlases treneri šķiet loģisks un pareizs. Cita lieta, treneris neizpildīja uzdevumu, un ar viņu sadarbība neturpināsies.
kā var treneri,kuram nav pieredzes pat neviena nopietna kluba vadīšanā ar vismaz kaut kādiem rezultātiem ielikt par treneri izlasei,kura reāli pretendēja ,bet cita trenera nespējas dēļ nespēleja, eiropas čempionāta finālā... tur jābūt citam līmenim un ambīcijām ,jo reāli,mums bija jātiek uz PK. un domāju,ka tiktu ārā no savas grupas,ja būtu visi labākie

 +10 [+] [-]

, 2019-03-28 20:34, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kopš kura laika slavens sportists nozīmē arī labu vadītāju?! Kāda startpība, kas bija Voins pirms vadīt LBS? Galvenais - mums šobrīd ir izlase, par kuru pirms gadiem 10 atpakaļ mēs varējām sapņot. Es atceros, kā vairākus EČ mūsu maksimums bija izkļūšana no grupas. Vai tas nav LBS nopelns?
Bet kāds Voinim sakars ar izlases panākumiem? viņš ir kādu no šitiem džekiem izaudzinājis? ko viņš ir paveicis, bez smukās runāšanas?

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 20:34, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Viņam nebija nekas jāsasniedz. Arī Bagijam pirms izlases pārņemšanas nebija sasniegumu. Un?
paskaties kaut vai kādos klubos viņš strādāja ..Vecvagaram nav neviena eirolīgas,pat vtb līgas kluba vadīšanas pieraksta

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 20:36, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Viņam nebija nekas jāsasniedz. Arī Bagijam pirms izlases pārņemšanas nebija sasniegumu. Un?
Lietuvas čempions, BBL čempions kā treneris un trenēt Žalgiri jau ir kā sasniegums.

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 20:41, pirms 6 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Jānim Blūmam visu cieņu par karjeru, tomēr arī Arnim Vecvagaram bija tiesības nelaist J. Blūmu laukumā, jo veterāniem ir grūti sev atzīt, ka vairs nevar! Šķiet, ka var, bet... Arī Arnis Vecvagars ir bijis labs spēlētājs un zina šo sajūtu. Paskatāmies pat NBA. Piemēram, K. Braients domāju arī Lebronam Džeimsam varēšanas līkne iet uz leju.
ir tiesības.
bet tām ir arī sekas. un runa nav jau tikai par blūmu, bet arī par šķēli.. nu nav tie džeki tik švaki, lai nedotu līderiem normālu atpūtas laiku..
es domāju, ka vecvagaram kā galvenajam, nebija pierdzes, kas automātiski nes līdzi nepārliecinātību par sevi un savām darbībām. un personiski domāju, ka arī domāšanas elestība viņam ir diezgan švaka..

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 20:43, pirms 6 gadiem
Eksperts Šenhovs rakstīja vēstuli ekspertam Putinam,un prasīja padomu......

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 20:44, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Viņam nebija nekas jāsasniedz. Arī Bagijam pirms izlases pārņemšanas nebija sasniegumu. Un?
Izlases trenera amats nav nekāda praktikantu vieta, kur dzīvē mēģināt kaut ko iemācīties un izsisties.

Kā vispār kaut ko tādu var iedomāties pateikt.

     [+] [-]

, 2019-03-28 20:46, pirms 6 gadiem
isor rakstīja: ir tiesības.
bet tām ir arī sekas. un runa nav jau tikai par blūmu, bet arī par šķēli.. nu nav tie džeki tik švaki, lai nedotu līderiem normālu atpūtas laiku..
es domāju, ka vecvagaram kā galvenajam, nebija pierdzes, kas automātiski nes līdzi nepārliecinātību par sevi un savām darbībām. un personiski domāju, ka arī domāšanas elestība viņam ir diezgan švaka..
Gan J. Blūms, gan A. Šķēle ir vāji spēlētāji aizsardzībā. Diemžēl. Spēlē ar Spāniju pat Lomažs netika līdzi Spānijas saspēles vadītājam. Spēlē ar Melnkalni Dairi Bertānu regulāri uz pirmā soļa apsteidza Melnkalnes saspēles vadītājs. Tā nu tas bija.

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 20:56, pirms 6 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Gan J. Blūms, gan A. Šķēle ir vāji spēlētāji aizsardzībā. Diemžēl. Spēlē ar Spāniju pat Lomažs netika līdzi Spānijas saspēles vadītājam. Spēlē ar Melnkalni Dairi Bertānu regulāri uz pirmā soļa apsteidza Melnkalnes saspēles vadītājs. Tā nu tas bija.
piekrītu par aizsardzību, bet blūms to spēj kompensēt ar savu enerģiju un šķēle ar var ienest svaigumu spēlē.. un spēlētāju pārturēšanas sekas jau nav vienmēr tik redzamas kā strēlnieka gadījuma, tās izpaužas palēļinātā lēmumu pieņemšanā (pozīcijas izvēle, mest nemest, pat kuras kombenes izspēlēt), jo organisms ir sadedzinājis skābekli un tas nav labi ne kājām, ne galvai! un reti uzvar komandas, kuras izmanto "īso" soliņu..

  +9 [+] [-]

, 2019-03-28 21:03, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Viņam nebija nekas jāsasniedz. Arī Bagijam pirms izlases pārņemšanas nebija sasniegumu. Un?
??
Bagijs, ja atceries, paņēma praktiski no nulles veidojamu izlasi, turklāt situācijā, kad reti kurais ar šādu izlasi vēlējās strādāt. Tā bija pilnīgi cita situācija!
Izlase, to nododot vadīšanā tenerim Nullem Vecvagaram (kam taču "nekas nebija jāsasniedz"!), bija citā līmenī, turklāt atlases cikla priekšvakarā. Ja Tev nešķiet, ka tas bija absurds lēmums, tad, sorry, jāārstē galvas slimība! Tur pat nav ko vairs komentēt ...

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 21:05, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tavuprāt, par treneri bija jāņem cilvēks no malas, kas pirms PČ kvalifikācijas nezina spēlētājus? Sportā bieži notiek tā, ka galvenā trenera asistents pēc galvenā aiziešanas paliek par galveno. Un tas ir LOĢISKI!
LOĢISKI ir izlasi ļaut vadīt trenerim, kurš ir pierādījis, ka spēj būt par galveno treneri. Elementāri kā lāpsta!

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 21:07, pirms 6 gadiem
Kapteinis ir metis kauliņus! Ceru, ka viņam sekos visi labākie Latvijas basketbolisti. Un ne tikai labākie. Ja Strēlnieks, Timma, Bertāni, KP, Kurucs, Šmits, Pašečniks, Peiners un citi atbalstīs Blūma iniciatīvu, viss ir iespējams. Ir pienācis mirklis, kad visiem LV izlases spēlētājiem ir jāiesaka personālijas, pat jāpieprasa, kuras vadīs LBS, izlasi utt. Un tas ir jādara ātri, jo ticu, ka vilcienā uz Tokiju brauks Latvijas izlase, kuras priekšgalā būs Jānis Blūms.

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 21:07, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tavuprāt, par treneri bija jāņem cilvēks no malas, kas pirms PČ kvalifikācijas nezina spēlētājus? Sportā bieži notiek tā, ka galvenā trenera asistents pēc galvenā aiziešanas paliek par galveno. Un tas ir LOĢISKI!
Nez vai tev šķistu LOĢISKI sevi ļaut operēt ķirurga asistentam, kurš savā dzīvē vēl neko veiksmīgi nav izoperējis ...

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 21:09, pirms 6 gadiem
Леонидс Грецкис rakstīja: Kapteinis ir metis kauliņus! Ceru, ka viņam sekos visi labākie Latvijas basketbolisti. Un ne tikai labākie. Ja Strēlnieks, Timma, Bertāni, KP, Kurucs, Šmits, Pašečniks, Peiners un citi atbalstīs Blūma iniciatīvu, viss ir iespējams. Ir pienācis mirklis, kad visiem LV izlases spēlētājiem ir jāiesaka personālijas, pat jāpieprasa, kuras vadīs LBS, izlasi utt. Un tas ir jādara ātri, jo ticu, ka vilcienā uz Tokiju brauks Latvijas izlase, kuras priekšgalā būs Jānis Blūms.
Ja godīgi, kaut kā šķiet, ka Blūms ar laiku varētu izveidoties par labu treneri. Protams, ja viņš to grib.

  +9 [+] [-]

, 2019-03-28 21:11, pirms 6 gadiem
Es vienkārši brīnos par Vecvagara aizstāvjiem...Jūs muļķi esiet? Nu nebija Vecvagars gatavs trenēt tādā līmenī kā galvenais...

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 21:13, pirms 6 gadiem
the best11 rakstīja: Nu vai zini 😄 Tik treneris un vēlreiz treneris vainīgs. Bļa tak spēlētājiem jāsāk ar sevi!
kā spēlētājs var sākt ar sevi, ja viņu nelaiž laukumā?

 +10 [+] [-]

, 2019-03-28 21:19, pirms 6 gadiem
Pret Spāniju jau Blūmu vajadzēja laist vairāk.Viņš tomēr ar savu agresīvo spēli ir viens no retajiem kas māk lauzt spēli,pret Slovēniju viss apgriezēs pateicoties Jankam,tāpat arī Rīgā pret Turciju biški pielēja eļļu ugunī.Bet kā saka uzvar spēli komanda,bet zaudē Treneris.Slikti,ka LBS NEMĀK UN NEGRIB ATZĪT SAVAS KĻŪDAS.Gandrīz jāpiekrītJjaunākam Valterēnam lai cik skumji tas nebūtu.

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 21:20, pirms 6 gadiem
Kuram dirsā lien Šēnhofs? Grib tikt kādā amatā?

     [+] [-]

, 2019-03-28 21:20, pirms 6 gadiem
Nebija gan, piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 21:26, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kuram dirsā lien Šēnhofs? Grib tikt kādā amatā?
Tā ir politiskās nomenklatūras skola - palūko, kas ir viņa fāterītis. Tāds pats - visiem labs, jo pavei, kādu dienu jebkurš var noderēt...

  +6 [+] [-]

, 2019-03-28 21:28, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Kopš kura laika slavens sportists nozīmē arī labu vadītāju?! Kāda startpība, kas bija Voins pirms vadīt LBS? Galvenais - mums šobrīd ir izlase, par kuru pirms gadiem 10 atpakaļ mēs varējām sapņot. Es atceros, kā vairākus EČ mūsu maksimums bija izkļūšana no grupas. Vai tas nav LBS nopelns?
Pie šādas LBS tu saredzi kaut kādus nopelnus? Konkrēti,ko katrs no šiem kungiem ir paveicis?
Sabam ir nauda,mugurkauls un sakari,atbalsts vairumā leišos,kuriem baskets gandrīz vai reliģija.Mums bijušais policists tiek nozīmēts amatā,lai viņu raustītu kā marioneti tie,kam ambīcijas.Vietā Šķēles(nejauc ar Armandu!) teiciens "..kurš no viņieml lielākais k**ns?.."Nav grūti saprast,kāpēc. Ar savu skatījumu basketā šajā gadījumā neiet cauri..Interesanti,kāda bija Voina konkrēta stratēģija,kad viņu iecēla šajā amatā.Izņemot frāzi:attīstīt basketbolu Latvija.

  +7 [+] [-]

, 2019-03-28 21:30, pirms 6 gadiem
Man interesē, kādēļ šāds raksts.
Ok, es saprotu Blūmu, kuram šajā izlasē bija jāspēlē, bet visādi Šēnhofi un Jurisoni, kuriem neviens netraucēja izteikties pirms turnīra... Tagad kaut kā dīvaini ir dzirdēt "..bet es taču teicu..", sevišķi, ja to "es taču teicu" klusiņām čukstēja vientuļā vietā....

  +4 [+] [-]

, 2019-03-28 21:34, pirms 6 gadiem
Šēnijs vēl meklēja iemeslus, kāpēc Veco aizstāvēt vienā no "Kosmodromiem".

  +1 [+] [-]

, 2019-03-28 21:37, pirms 6 gadiem
Kāds kaut kad ierosināja ,ka basketbolam piešķirams sporta veida Nr1 statuss valstī. Bet ja ņemam pēc faktiem ,tad laikam p.a...ti bija 1935.g. paaudzei un tagad ir tikai dažiem basketbolistiem un visiem hokejistiem. Jau 2009.g. - nu tik būs - tagad vai nekad - pļurkt. Tad 2017.g. - ar NBA un Eirolīgas džekiem - un atkal pļurkt. Spēlētāju līmenis kosmosā ,bet nav atbilstoša līmeņa treneru. Kā slovēņiem piem. Kokoskovs,Fīniksas Suns treneris .Vērojot EČ Lat Slo spēli ,Kokoskovs to daudz vairāk kontrolēja ,Bagijs ļāva lietām notikt gandrīz neiejaucoties. Viens leišu eksperts izteicās "Mēs daudz vairāk strukturējam ,kontrolējam cīņas gaitu ,a latvieši ,ā tie tik paši skrien ,met ,cīnās , izdomā ,treneris stāv malā ,pīpē ,savā nodabā kko knibinās " .... ))))Tas ,protams ,bija viņa joks ,bet kā mēs zinām, katrā jokā ir daļa patiesības .

  +8 [+] [-]

, 2019-03-28 21:43, pirms 6 gadiem
Par mūsu izlases treneru kompetenci kaut vai saistībā ar Strēlnieka traumu "caur puķēm" jau visu pateica Deivids Blats. Tur nav pat par ko diskutēt. Bet ir cits ļoti būtisks jautājums. Cik ilgi turpināsim neredzēt, ka mūsu pašu "mājas" (vietējā čempionāta) pamati brūk ar katru gadu?
Piedodiet, bet pasaules kausa kvalifikācija vēlreiz pārliecināja, ka nevar bezgalīgi paļauties uz to, ka mums ir labi spēlētāji Eirolīgā, nerunājot nemaz par NBA. Ir jāstiprina sava pašmāju līga, kaut vai ar Igaunijas-Latvijas čempionāta nosaukumu. 7-8 Latvijas klubi augstākajā līmenī ir katastrofa. 28 spēļu turnīrs ir vienkārši izsmiekls. Kur jaunatnei Latvijā augt, ja nav klubu un nav saprātīgas spēļu prakses? Treneri izlasei, protams, jau sen ir jāmeklē ārzemēs, un jāmeklē tajā līmenī, kādā spēlē izlases vadošie spēlētāji. Bet, nerisinot jautājumu par paaudžu maiņu, par sakārtotu savu līgu, kur augt šīm nākamajām paaudzēm, mums basis pēc 7-8 gadiem beigsies. Piedodiet, bet dzīves algoritms paliek nemainīgs. Pēc gadiem 10 mēs arī par Porziņģi un Bertānu runāsim, kā par Latvijas basketbola veterāniem, un, ja gribēsim basketbolu, arī viņu vietā kādam būs jānāk. Ja šobrīd jautājums par Eirolīgas spēlētājiem FIBA turnīros nav sakārtots, nav citas alternatīvas, kā stiprināt to, ko paši varam kontrolēt. Savs čempionāts - tas ir jautājums Nr.1 šobrīd.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-28 21:50, pirms 6 gadiem
Laikam tomēr Blūma intervija ir negaidīta "bomba" LBS lauciņā. It īpaši ņemot vērā ģimenes saistību ar šo kantori. Ar šausmām var iedomāties ko šie shēmotāji sadarītu ja viņiem būtu futbola federācijas budžets Sasaiste Voins ( lai ments, bet tomēr sakarīgs un savulaik sportojis pilnā ekipējumā ar ugundzēsēju kāpnēm rāpjoties Dinamo stadiona ugundzēsēju tornī, to ne katrs varētu izdarīt) ar Šnepu tomēr no pozitīvā pirmsākumos tagad ir izvērties absolūtā marasmā. Un šī āža kāja lien ārā ar katru gadu arvien garāka un garāka. Absolūta bezkontrole un necaurspīdīgums LBS darbībā, ļoti apšaubāmas un neizprotamas reputācijas personālijas padomē un valdē un absolūts poh.jisms komunikācijā ar sabiedrību Izlases treneri un to "mātes naba"ar LBS vadību pēdējā desmitgadē ir jau ir kļuvusi par anekdotisku labākajā gadījumā. Vistrakākais, ka griezt var, bet ko likt vietā, ne jau plikpauraino tusni, kas daudz neatpaliek no kiviča izrādībām sociālajos tīklos un iedomājies no sevis kā basketbola nācijas glābēju Vajag vienkārši samērā "jaunu" cilvēku komandu ar atbilstošu basketbola un reālās dzīves pieredzi ņemot to vislabāko kas ir LBSā ir izdarīts uz doto brīdi. Komanda ir, vajag jaunu kapteini

     [+] [-]

, 2019-03-28 22:35, pirms 6 gadiem
Pag, par kuru Robi runā Kalniņš?

  +2 [+] [-]

, 2019-03-28 23:34, pirms 6 gadiem
eksperts Jurisons pamodies. kur viņš bija iepriekš? tagad, kad rezultāts zināms, tad kopā ar citiem gatavs nedaudz paspārdīt.
un viņš ir eksperts vai žurnālists? uz ko viņš vēl gaida? īpašu lūgumu no LBS vadības ekskluzīvai intervijai?

"Ceru, ka tiks plašāk runāts par personībām, kuras basketbolu Latvijā padarījušas par šauru klubiņu, ko vada daži cilvēki ... Tagad gaidu, kad tas notiks. Pagaidām šūmēšanās ir vien soctīklos, gribētu dzirdēt, ka kāds paprasa Edgaram vai Valdim konkrētu komentāru - vai viņi uzskata, ka kapteinis runā muļķības, vai paši kļūdījušies"

  -1 [+] [-]

, 2019-03-29 01:10, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Tavuprāt, par treneri bija jāņem cilvēks no malas, kas pirms PČ kvalifikācijas nezina spēlētājus? Sportā bieži notiek tā, ka galvenā trenera asistents pēc galvenā aiziešanas paliek par galveno. Un tas ir LOĢISKI!
Labāk ņemt treneri, kas nezina nevis treneri lūzeri - Bagijam bija pieredze peiaguso basī pie tā paša Žalgira pirms izlases. Vecā lielākā pieredze ir totala izgāšanās u0-20 čempī

  +5 [+] [-]

, 2019-03-29 01:13, pirms 6 gadiem
Pēdējā laikā SA nav lasīta - vai Jurisons tikpat nikni runāja arī kad pieņēma Veco, kad izgāzās Melnkalnē, jeb tāpat kā LBS pamodās vienlaicīgi ar Blūma runu? Interesanti - kaut kā pēkšņi daudziem ekspertiem un LBS parādījusies sapratne, ka Vecais bija galīgi garām - atlika tikai Blūmam pateikt to, ko domā lielākā daļa fanu (gan jau arī basketbolistu), lai pēkšņi visi pamostos un saprastu, ka Vecais bija milzu kļūda.

  +3 [+] [-]

, 2019-03-29 01:25, pirms 6 gadiem
Pilnībā piekrītu Blūmam! Visu laiku tieši to pašu saku! Kas Voins par basketbolistu? Šneps sen sapuvis...Pareizi, ZIVS PŪST NO GALVAS! Kas Vecvagaru, viduvējību, kas jau U20 no A līgas nolaida uz B, nevienu spēli neuzvarot!!! ielika par galveno treneri??? Vecvagars Melnkalnē 0 bija! Jebkurš varēja labāk spēli novadīt!!! LBS jāuzņemas atbildību! JĀMAINA LBS VADĪBU! Izlase sākas no trenera, tāpēc Latvija ir pelnījusi Pasaules klases treneri, ja gribam tikt uz Olimpiskajām spēlēm!!!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-29 03:56, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es vienkārši brīnos par Vecvagara aizstāvjiem...Jūs muļķi esiet? Nu nebija Vecvagars gatavs trenēt tādā līmenī kā galvenais...
Kāpēc tad nebija, ja mēs līdz pat turnīra pēdējai sekundei pretendējām uz dalību PK? Lai nosauktu citus par muļķiem, tur gan daudz prāta nevajag.

  +6 [+] [-]

, 2019-03-29 05:15, pirms 6 gadiem
Arī Bagatskim kā trenerim nekādus dižos sasniegumus neredzu.
Ar izlasi un klubiem- daudz pakāstas galotnes svarīgās spēlēs.
Klubos, kas neceremonējas, vinš vairākas reizes tāpēc atlaists.
Nu un vecais ir vina skolnieks.

Šī ir izlase ar milzu potenciālu LIELIEM sasniegumiem, jau Turcijā tas netika izmantots, ko Blūms uzreiz atklāti pateica uzreiz pēc turnīra. Tagad nākamā izgāšanās

  +1 [+] [-]

, 2019-03-29 05:21, pirms 6 gadiem
otins , 03:56, pirms stundas
Real Rebel rakstīja: Es vienkārši brīnos par Vecvagara aizstāvjiem...Jūs muļķi esiet? Nu nebija Vecvagars gatavs trenēt tādā līmenī kā galvenais...
Kāpēc tad nebija, ja mēs līdz pat turnīra pēdējai sekundei pretendējām uz dalību PK? Lai nosauktu citus par muļķiem, tur gan daudz prāta nevajag.

Piekritīšu Real Rebel- jau līdz tai pēdējai sekundei varēja visu bez bažām sakārtot. Visas iespējas bija dotas. Kaut spēle Rīgā pret spānijas rezerves sastāvu- gudri vadot bija uzvarama. Un vēl arī senāk var paskatīties

  +5 [+] [-]

, 2019-03-29 07:06, pirms 6 gadiem
2009 bija lielais cirpiens ar izkapti, toreiz spēlētāji bija vainīgie. Pagājuši 10 gadi un rezultāta nav, acīmredzot, nepareizi nocirpa. Šoreiz tad ir jāiet otrs ceļš un jācērpj LBS vadības līmenī!
Slēpts komentārs: jbk

  +1 [+] [-]

, 2019-03-29 09:21, pirms 6 gadiem
OILER1981 rakstīja: Arnis vairākus gadus nostrādāja plecu pie pleca ar Bagatski, zināja izlases virtuvi, zināja spēlētājus...
Tad kāpēc par izlases treneri nekļuva Štālbergs??? Viņš vēl ilgāk bija kopā ar Bagatski gan izlasē, gan klubos. Turklāt pašam bija labi panākumi gan ar jauniešu izlasi, gan pierede kā head coach klubos labās līgās! Atbilde laikam ir zināma. Štālbergam bija un ir mugurkauls, savs viedoklis un viņš negrasījās ziepēties LBS vadībai. Tāda ir skumjā realitāte- ja neesi čoms Šnepam un Co, neceri kaut ko sasniegt.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-29 09:27, pirms 6 gadiem
suncity_3336361623 rakstīja: Kāds kaut kad ierosināja ,ka basketbolam piešķirams sporta veida Nr1 statuss valstī.
Basketbols mentāli mums ir vispiemērotākais, ir diezgan plaša infrastruktūra, liela jauniešu un amatieru iesaiste, n-tās līgas, tagad ir arī pārstāvība NBA ar savu superzvaigzni. Basketbols ir Nr.1 sportaveids LV. Pret to attiecīgi būtu jāizturas.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-29 10:31, pirms 6 gadiem
Kamēr LBS sēdēs shēmotāji un ''savi cilvēki'', kas tajā piedalās, nav ko gaidīt pozitīvas pārmaiņas.Labi ka Jānis atklāti visu pateica, lai cilvēki zin un vērtē.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-29 12:21, pirms 6 gadiem
Par šo esmu tik pat ļoti izbrīnīts, cik pirmajā dienā, kad izplētu acis, uzzinot par jauno treneri..
Vienīgi klāt nāk skumjas un mieles par neizmantoto iespēju..

Novēlu visu to labāko Latvijas basketbola izlasei!

  -3 [+] [-]

, 2019-03-29 12:24, pirms 6 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Basketbols mentāli mums ir vispiemērotākais..
Kādā ziņā jums mentāli vispiemērotākais?
Latvietim tak hokejs ir asinīs!

  +2 [+] [-]

, 2019-03-29 13:22, pirms 6 gadiem
Jā Latvija grib rezultātus,ka Lietuvai ir jātaisa līdzīga sistēma,ka Lietuvai

  +1 [+] [-]

, 2019-03-29 18:59, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Kādā ziņā jums mentāli vispiemērotākais?
Latvietim tak hokejs ir asinīs!
Hokejs ir krievam asinīs!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-30 08:14, pirms 6 gadiem
balts rakstīja: Hokejs ir krievam asinīs!
Vispār jau latvietis mācīja hokeju krievam, nevis otrādāk