Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlasei Zviedrijā un Ukrainā būs jāiztiek bez Timmas

Agris Suveizda

Latvijas izlasei Zviedrijā un Ukrainā būs jāiztiek bez Timmas
Jānis Timma
Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Latviešu uzbrucējs Jānis Timma vakar sagaidītā ģimenes pieauguma dēļ izlaida pārbaudes spēli pret Krieviju (71:79), bet šodien viņš savā Instagram profilā pavēstījis, ka tomēr nevarēs piedalīties arī Pasaules kausa kvalifikācijas mačos Zviedrijā un Ukrainā.

"Lai kā man gribētos palīdzēt saviem čaļiem šajā atlases ciklā, tomēr ģimenes apstākļu dēļ būšu spiests izlaist nākamās divas spēles. Bet es ticu, ka mūsējie spēs atvest mājās vēlamo rezultātu. Un tad jau tiekamies augustā un septembrī nākamajās spēlēs," raksta Jānis Timma.

ULEB un FIBA domstarpību dēļ Timmam nācās izlaist arī iepriekšējās četras kvalifikācijas spēles, kurās Latvija izcīnīja divas uzvaras (79:70 pār Turciju un 82:73 pār Zviedriju), kā arī piedzīvoja divas neveiksmes (73:85 pret Turciju un 68:82 pret Ukrainu). Parīt Latvija izbraukumā Stokholmā tiksies ar Zviedriju, bet 1. jūlijā Kijevā viesosies pie Ukrainas.

Nepilnus 26 gadus vecais Timma šosezon kopā ar "Baskonia" kļuva par Spānijas vicečempionu, finālsērijā ar 1-3 atzīstot Madrides "Real" pārākumu, bet Eirolīgā baski izstājās ceturtdaļfinālā, ar 1-3 piekāpjoties Stambulas "Fenerbahce". Timma debijas sezonā Eirolīgā piedalījās 33 mačos, 27 no tiem sāka starta pieciniekā, vidēji laukumā pavadīja 22 minūtes un 45 sekundes, guva 7,6 punktus, izcīnīja 2,4 atlēkušās bumbas un izdarīja 1,3 rezultatīvas piespēles.

Šorīt medicīniskās pārbaudes tika veiktas Dairim Bertānam, bet par viņa gatavību spēlēt Zviedrijā un Ukrainā pagaidām vēl nav skaidrības.

VKomandaUZ+/-
1.Ukraina31+26
2.Turcija22+9
3.Latvija22-8
4.Zviedrija13-27

Izmantotie resursi:
https://www.instagram.com/p/BkfNj5Y...

1 2 63 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2018-06-26 16:49, pirms 6 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Kaut kāds bulšits. Nu labi, piedalies dzemdēšanas procesā, pavadi pāris dienas ar sievu un ej uz darbu. Kaut kādi jocīgi tie cilvēki. Nekādu pienākumu vai apziņas sajūta pret šo visu!!!
Viņam pienākas tēva kopšanas atvaļinājums.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 16:51, pirms 6 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Kaut kāds bulšits. Nu labi, piedalies dzemdēšanas procesā, pavadi pāris dienas ar sievu un ej uz darbu. Kaut kādi jocīgi tie cilvēki. Nekādu pienākumu vai apziņas sajūta pret šo visu!!!
Tu laikam pavisam maziņš.

 +10 [+] [-]

, 2018-06-26 16:57, pirms 6 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Kaut kāds bulšits. Nu labi, piedalies dzemdēšanas procesā, pavadi pāris dienas ar sievu un ej uz darbu. Kaut kādi jocīgi tie cilvēki. Nekādu pienākumu vai apziņas sajūta pret šo visu!!!
Noskaties to slaveno video kur Jasikēvičš atbild leišu žurnālistam un mošk tad tev sāks pielekt ka basketbols dzīvē nav galvenais

  +6 [+] [-]

, 2018-06-26 16:59, pirms 6 gadiem
Žēl, protams, Timma ļooooti noderētu šajās divās spēlēs, bet viņu var saprast.

 +21 [+] [-]

, 2018-06-26 17:05, pirms 6 gadiem
Šis ir iemesls, kura dēļ ir pilnīgi attaisnojama spēļu izlaišana! Veselību mazajam un veiksmi Timmām!

  -2 [+] [-]

, 2018-06-26 17:08, pirms 6 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Kaut kāds bulšits. Nu labi, piedalies dzemdēšanas procesā, pavadi pāris dienas ar sievu un ej uz darbu. Kaut kādi jocīgi tie cilvēki. Nekādu pienākumu vai apziņas sajūta pret šo visu!!!
Par darbu parasti maksā, ja jau piepi... ies līdz galam. Timmam ar galvu viss kārtībā!

 +15 [+] [-]

, 2018-06-26 17:12, pirms 6 gadiem
Ļaksu no ACB jāņem, cim var .isties ar tiem LBL koka gabaliem. Treneri arī jāmeklē labākas klases, kas tas par absurdu ka eirolīgas un nba spēlētājus vada treneris, kas tajā līmenī nav ne spēlējis, ne arī kā treneris trenējis...fuuu LBS!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 17:16, pirms 6 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Kaut kāds bulšits. Nu labi, piedalies dzemdēšanas procesā, pavadi pāris dienas ar sievu un ej uz darbu. Kaut kādi jocīgi tie cilvēki. Nekādu pienākumu vai apziņas sajūta pret šo visu!!!
Kādu darbu? Darbs klubā jau sen beidzies! Izlase nav nekāds darbs, bet gan izvēle. Un ģimene tomēr vienmēr būs 100reiz svarīgāka par patriotismu. Būtu tev ģimene, tad to saprastu.

 +18 [+] [-]

, 2018-06-26 17:22, pirms 6 gadiem
Vecvagar, atkāpies!

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 17:24, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Kādu darbu? Darbs klubā jau sen beidzies! Izlase nav nekāds darbs, bet gan izvēle. Un ģimene tomēr vienmēr būs 100reiz svarīgāka par patriotismu. Būtu tev ģimene, tad to saprastu.
Normāli džeki paņem atvaļunājumu pēc tām 10 dienām, lai palidzētu sievām/draudzenēm.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 17:31, pirms 6 gadiem
Absolūti atbalstāms lēmums! Timma vienmēr ir bijis klāt izlasē,nekad nav atteicis.Un galu galā - jebkura pasaules basketbola spēle nobāl uz bērna piedzimšanas fona.Loģisks lēmums - būt kopā ar ģimeni.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 17:31, pirms 6 gadiem
Prieks par katru pieaugumu kārtīgā latviešu ģimenē .Piekrītu ,ka visādi ir jāatbalsta ,jārūpējās u.t.t par ģimeni ,bet nav jau treniņnometne mēneša garumā ,bet jāpagarina sezona par 1nedēļu un pēc tam rūpes pa pilnu programmu . Vienkārši tikšana uz pasaules kausu var daudziem šiem džekiem nepiepildīties

     [+] [-]

, 2018-06-26 17:37, pirms 6 gadiem
inter hok rakstīja: Prieks par katru pieaugumu kārtīgā latviešu ģimenē .Piekrītu ,ka visādi ir jāatbalsta ,jārūpējās u.t.t par ģimeni ,bet nav jau treniņnometne mēneša garumā ,bet jāpagarina sezona par 1nedēļu un pēc tam rūpes pa pilnu programmu . Vienkārši tikšana uz pasaules kausu var daudziem šiem džekiem nepiepildīties
Ja mēs runājam par tikšanu uz pasaules kausu,tad visnotaļ reāls ir scenārijs,ka potenciālās divas uzvaras var būt kaķim zem astes-bezjēdzīgas...Ja līdz nākamajam logam/logiem netiks atrisināts fiba kolflikts ar uleb,tad aina ir gaužām bēdīga..Nevarēs spēlēt vesela virkne- Dairis Strēlnieks Peiners Šmits Pašečniks Timma Mālmanis KP Dāvis Kurus -pats par sevi saprotams...Pirmo reizi Latvijas basketbola vēsturē mums būs tik daudz pārstāvju eirolīgā - laime nelaimē...

  -4 [+] [-]

, 2018-06-26 17:39, pirms 6 gadiem
Kad bērni dzima strādāju un brīvas dienas neviens nedeva,bet Timmas sakarā atceros interviju pēc EČ.Un viņš teica ,ka ir iespējams ,ka tādā sastāvā izlase vairs nesavāksies,jo redz viņš uzskatot ,ka Eirolīgas spēlētājiem nevajagot spēlēt izlasē to čaļu vietā ,kuri izlasē spēlējot sezonas laikā.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 17:44, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Kad bērni dzima strādāju un brīvas dienas neviens nedeva,bet Timmas sakarā atceros interviju pēc EČ.Un viņš teica ,ka ir iespējams ,ka tādā sastāvā izlase vairs nesavāksies,jo redz viņš uzskatot ,ka Eirolīgas spēlētājiem nevajagot spēlēt izlasē to čaļu vietā ,kuri izlasē spēlējot sezonas laikā.
Iespējams, ka strādāji, jo nevarēji galus savilkt kopā, jo kaut ko ģimenei arī ēst vajadzēja... Neko nevar pārmest, kaut gan daudz ko vērtīgu ģimenē palaidi garām, pirmās mazuļa dienas ir īpašas, kā viņš pamazām aprod ar šo pasauli - atbalsts no tuvajiem ir nepieciešams! Timmam nav gluži tāda izmisuma situācija, kā tev!

  -4 [+] [-]

, 2018-06-26 17:52, pirms 6 gadiem
nu bet ģimene ta jau ir pieaugusi bet spēles vēl tikai būs... kāpēc tad nevarēs spēlēt, kautvai dēļ sīča ja par pārējiem pofig... ir taču aptekšņu komanda kas dara savu darbu, vai tad Timmam tur blakus jāsēž un rociņa jātur dienām un naktīm?
Slēpts komentārs: lacis67

  -2 [+] [-]

, 2018-06-26 18:02, pirms 6 gadiem
karoče dir.sā, varam jau atvadīties no jebkādām cerībām uzspēlēt pk... ja jau pašiem spēlētājiem ir mazsvarīgi tad velti te pārdzīvot un cepties

  -3 [+] [-]

, 2018-06-26 18:02, pirms 6 gadiem
Varéja gan tãs 2 spéles nospélét Ğimene no tã neciestu!
Diemźél patriotisms daudziem tukśa skaña

  -3 [+] [-]

, 2018-06-26 18:05, pirms 6 gadiem
Komentāros aktīvi var redzēt, kam ir bērni un kam nav. Kurš jūt atbildību pret savu bērnu un ģimeni, un kurš pret to ir vienaldzīgs!
Netrūkst arī tādu, kuri uzskata, ka ikdienā strādā smagāku fizisku darbu nekā profesionāli sportisti!

  +7 [+] [-]

, 2018-06-26 18:08, pirms 6 gadiem
Tas laikam ir atkarīgs no paša cilvēka uztveres pret šādiem dzīves pavērsieniem. Atceros viens NHL spēlētājs spēlēja play offā tieši dienā kad sievai piedzima mazais, viņš teica, es esmu spārnos, lidoju pa laukumu un gribu uzvarēt, lai šo uzvaru veltītu sievai un mazulim. Tā kā viss atkarīgs no cilvēka un pāmest katra izvēli ir nepareizi!😉
Slēpts komentārs: Jānis Derums

  +3 [+] [-]

, 2018-06-26 18:24, pirms 6 gadiem
Derum aizver muti un turpini komentēt par smukām tenisistēm

     [+] [-]

, 2018-06-26 18:26, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Kad bērni dzima strādāju un brīvas dienas neviens nedeva,bet Timmas sakarā atceros interviju pēc EČ.Un viņš teica ,ka ir iespējams ,ka tādā sastāvā izlase vairs nesavāksies,jo redz viņš uzskatot ,ka Eirolīgas spēlētājiem nevajagot spēlēt izlasē to čaļu vietā ,kuri izlasē spēlējot sezonas laikā.
Ha ha ha . Melnstrādniekiem Eiropā tā ir.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-26 18:32, pirms 6 gadiem
Visu cieņu Timmam, ğimene pirmajā vietā!
Vienīgi mazie kas te spamo nesaprot kas ir ğimene un brīdis kad piedzimst bērns...

  +5 [+] [-]

, 2018-06-26 18:49, pirms 6 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Komentāros aktīvi var redzēt, kam ir bērni un kam nav. Kurš jūt atbildību pret savu bērnu un ģimeni, un kurš pret to ir vienaldzīgs!
Netrūkst arī tādu, kuri uzskata, ka ikdienā strādā smagāku fizisku darbu nekā profesionāli sportisti!
Netrūkst arī dalbajobi, kas visu laiku raksta boldā.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-26 18:49, pirms 6 gadiem
Edison rakstīja: Tas laikam ir atkarīgs no paša cilvēka uztveres pret šādiem dzīves pavērsieniem. Atceros viens NHL spēlētājs spēlēja play offā tieši dienā kad sievai piedzima mazais, viņš teica, es esmu spārnos, lidoju pa laukumu un gribu uzvarēt, lai šo uzvaru veltītu sievai un mazulim. Tā kā viss atkarīgs no cilvēka un pāmest katra izvēli ir nepareizi!😉
NHL Play-off nav izlase , izlasē nemaksā par spēlēšanu , bet spēlēšana klubā gan.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 18:54, pirms 6 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 18:56, pirms 6 gadiem
marciss77 rakstīja: Absolūti atbalstāms lēmums! Timma vienmēr ir bijis klāt izlasē,nekad nav atteicis.Un galu galā - jebkura pasaules basketbola spēle nobāl uz bērna piedzimšanas fona.Loģisks lēmums - būt kopā ar ģimeni.
bet pasaules čempis notiek reizi četros gados.. vai tad nav iekšā vēlme arī tur nokļūt un ko lielu sasniegt. Vecums jau var liegt uz nākošo piegājienu palikt sastāvā.. un nav jau pirmdzimtais, un ir arī pārējā ģimene, radi

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 19:01, pirms 6 gadiem
Chelubejs rakstīja: bet pasaules čempis notiek reizi četros gados.. vai tad nav iekšā vēlme arī tur nokļūt un ko lielu sasniegt. Vecums jau var liegt uz nākošo piegājienu palikt sastāvā.. un nav jau pirmdzimtais, un ir arī pārējā ģimene, radi
Viņš ir tēvs un grib būt kopā šajā mirklī ar sievu un tikko dzimušo bērnu. Tiešām kkas vēl jāpaskaidro?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 19:02, pirms 6 gadiem
Nu jā... Tikai tie kas nav To piedzīvojuši ,var ko pārmest.....

  +1 [+] [-]

, 2018-06-26 19:09, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Varéja gan tãs 2 spéles nospélét Ğimene no tã neciestu!
Diemźél patriotisms daudziem tukśa skaña
Bērna piedzimšana ir lielākais patriotisms.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-26 19:15, pirms 6 gadiem
Laikam jau bērnu padarīšana vienmer bijusi pasaulē nr 1, cik atceros pat armijā nesauca tos kuriem bija ģimene vai gaidāms pieaugums, vai apm tā... es neticu ka piedalīšanās dažās spēlēs varētu kautkā negatīvi ietekmēt viņa ģimeni, bet lai nu paliek... izsaku tikai savas domas bet par cik fanoju par savas valsts izlasi ceru ka man ir tiesības tādas izteikt

  +5 [+] [-]

, 2018-06-26 19:18, pirms 6 gadiem
Mēs neviens nezinam kas tur visam ir apakšā It kā ja ar bērnu un māti viss OK, tad jau patiešām varbūt varētu palaist savu vīru uz skaitītām dienām, šaubos vai klubā viņš to varētu atļauties, bet te taču izlase un nekādi finanšu riski nav

  +4 [+] [-]

, 2018-06-26 19:20, pirms 6 gadiem
Armijā nesauca tad ja bija divi bērni, ja nebija tad varēja kaut lekt divu pakaļu augstumā, bet noteiktā datumā bija jābūt uz strīpas..
lacis67 rakstīja: Laikam jau bērnu padarīšana vienmer bijusi pasaulē nr 1, cik atceros pat armijā nesauca tos kuriem bija ģimene vai gaidāms pieaugums, vai apm tā... es neticu ka piedalīšanās dažās spēlēs varētu kautkā negatīvi ietekmēt viņa ģimeni, bet lai nu paliek... izsaku tikai savas domas bet par cik fanoju par savas valsts izlasi ceru ka man ir tiesības tādas izteikt
1 2 63 komentāri