Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija aptur Turcijas ofensīvu un nosargā svarīgu uzvaru

Agris Suveizda

Latvija aptur Turcijas ofensīvu un nosargā svarīgu uzvaru
Anžejs Pasečņiks
Foto: FIBA

Otro uzvaru Pasaules kausa kvalifikācijā izcīnīja Latvijas basketbola izlase, kas atspēlēja 11 punktu deficītu un otrajā puslaikā sakāva Turciju (79:70), revanšējoties par zaudējumu izbraukumā. Pa 13 punktiem guva Mārtiņš Meiers un Rolands Šmits.

Starta piecinieki

Latvija: Jakovičs, Pasečņiks, Peiners, Šķēle, Šmits
Turcija: Mahmutolu, Diksons, Šanli, Sipahi, Tirens

Latvijas izlases sākumpieciniekā Ingus Jakovičs aizstāja Rodionu Kurucu, kurš kopā ar Mareku Mejeri šovakar nespēlēja, un šoreiz pats spēles sākums izdevās pozitīvs – Anžejs Pasečņiks uzvarēja centra iemetienā un no tuvas distances atklāja rezultātu (2:0). Turpinājums gan vairs nebija tik patīkams. Bobijs Diksons trāpīja divus tālmetienus pēc kārtas (6:2), un Kenans Sipahi ātrajā uzbrukumā panāca 10:4. Latvijai gan izdevās ātri atgūties, un Pasečņika divi danki un turku neveikls metiens savā grozā atjaunoja līdzsvaru (10:10).

Komandas nemainīja spēles stilu – latvieši turpināja spiest uz groza apakšu, kamēr viesi turpināja lādēt tālmetienus -, tomēr Latvijas precizitāte piekliboja un uzbrukums iestrēga uz gandrīz trim minūtēm. Turki tikām iemeta vēl vairākus tālmetienus un otrās ceturtdaļas sākumā jau pārsniedza desmit punktu starpību (25:14). Ilgāku laiku turki kontrolēja notikumus laukumā, bet puslaika beigās Latvija atkal spēja veikt izrāvienu, un Aigars Šķēle ātrajā pretuzbrukumā aizsūtīja Rolandu Šmitu, kurš deficītu samazināja vairs tikai līdz četriem punktiem (29:33).

Pēc šīs epizodes Šmita noskrietais un pārlektais Sertačs Šanli pagrūda valmierieti, kurš, pierausies atpakaļ kājās, metās izrēķināties ar pretinieku un tika apturēts vienīgi, pateicoties Žanim Peineram. Gan Šanli, gan Šmits saņēma nesportisko piezīmi. Ceturtdaļas sākumā asumi bija arī starp Jāni Blūmu, kurš uzskatīja, ka pārkāpums bijis pārāk atklāts, un Gekseninu Keksalu, kuri nopelnīja pa tehniskajai piezīmei. Pēc minūtes pārtraukuma Diksons ar kārtējo trejaci atvēsināja mājinieku ofensīvu (36:29), tomēr Blūma tālmetiens ļāva pārtraukumā doties ar mīnus četri (32:36).

Otro puslaiku Latvija iesāka lieliski un pēc Mārtiņa Meiera četriem punktiem, Peinera danka un Jakoviča tālmetiena jau ieguva piecu punktu vadību (41:36), taču prieki nebija ilgi. Jakovičs no varoņa gan ātri kļuva par antivaroni, pret Diksonu nopelnot nesportisko piezīmi, un Šanli pēcāk atguva vadību Turcijai (42:41). Nervi uzvilkti bija arī turkiem, kuru treneris Ufuks Saridža pēc vairākām Latvijas atlēkušajām bumbām uzbrukumā nopelnīja tehnisko piezīmi, un Jakovičs drīzumā atjaunoja trīs punktu pārsvaru (45:42).

Amerikāņu kalniņi turpinājās - Melihs Mahmutolu ar diviem tālmetieniem panāca 48:47 viesu labā, bet Peiners izšķirošās ceturtdaļas sākumā no pustālās distances deva Latvijai septiņu punktu pārsvaru – 61:54. Katastrofālas minūtes aizvadot Diksonam, Turcija pirmo grozu ceturtdaļā guva vien tās vidū, nespēja apturēt latviešu ofensīvu, un Šmits no soda metienu līnijas pirmoreiz spēlē deva Latvijai divciparu pārsvaru (70:59). Kad šķita, ka jau varētu sākt skaitīt starpību abu spēļu summā, Blūms galotnē netrāpīja abus soda metienus, un Diksons no tālās distances starpību sadeldēja vairs tikai līdz divu metienu tiesai (66:72). Pēc minūtes pārtraukuma Mārtiņš Meiers gan guva grozu ar sodu (75:66), un uzvara nekur neizpalika - 79:70, Blūmam pēdējās sekundēs nerealizējot grūtu tālmetienu un nepanākot izlīdzinājumu savstarpējās spēlēs.

Par grupas jauno līderi kļuva Ukraina, kas paralēlajā spēlē savā laukumā apspēlēja Zviedriju (77:66). Mājiniekiem 13 punktus guva Igors Zaicevs. Pēdējās spēles šajā atlases posmā Latvija aizvadīs vasarā, vispirms 28. jūnijā viesojoties Zviedrijā un tad 1. jūlijā dodoties uz Ukrainu.

Latvija – Turcija 79:70 (14:21, 18:15, 25:18, 22:16)
Latvija: Meiers 13 (7ab), Šmits 13 (7ab), Jakovičs 10, Lomažs 10, Peiners 10 (2bm), Pasečņiks 8, Blūms 8 (6rp, 3p. 1/6), Gražulis 2 (2bm), Lejasmeiers
Turcija: Diksons 23 (3p. 5/12), Mahmutolu 11 (3p. 3/9), Sipahi 8, Balbajs 7, Arars 6, Tirens 5, Aldemirs 4 (13ab), Keksals 4, Šanli 2, Ermiss

PK 2019 kvalifikācija, B grupa

V.IzlaseSUZPAP
1.Ukraina431303:2777
2.Turcija422280:2716
3.Latvija422302:3106
4.Zviedrija413274:3025

 +14 [+] [-]

, 2018-02-26 21:24, pirms 7 gadiem
malači puikas. ar cīņu paņēma kebabus... noplauka jau nu baigi....
bet nu man 7 gadīgam puikam basītī minūtes pārtraukumā labāk treneris runā, nekā vecvagars. bail klausīties. nav brīnums, ka čaļi nesaprot ko tas ērms tur viņiem stāsta
p.s. lomažs pozitīvi pārsteidza

 +15 [+] [-]

, 2018-02-26 21:25, pirms 7 gadiem
blūmam 4 rībaundi, pašečņikam 1... kuru tad likt pa centru domā vecvagars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2018-02-26 21:27, pirms 7 gadiem
Šmits MVP!!

 +10 [+] [-]

, 2018-02-26 21:27, pirms 7 gadiem
Lielisks 2.puslaiks

 +12 [+] [-]

, 2018-02-26 21:27, pirms 7 gadiem
Tagad jāņem abas spēles vasarā un viss štokos!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
MALAČI

  +5 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: blūmam 4 rībaundi, pašečņikam 1... kuru tad likt pa centru domā vecvagars
Uh, 220cm un tik maz rebound. Cilvēki ar 188cm savāc vairāk neka šitādi centriņi. Hehe. Jābūt iekšam un jākāpajas, laiks Pasečņikam vairāk būt agresīvam nevis mīkstam par reboundiem.

 +12 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Beidzot normāls puslaiks! Prieks, ka beidzot komanda darbojās laukumā!

 +18 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Priekš manis,pesimista,visai negaidīti,bet tādā gadījumā apsveicu ar uzvaru.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Paldies komandai, tribīnēm un treneriem!
Cik nu kura loma bija - laiks rādīs!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Super, sejā visiem heiteriem!

īpaši ekspertam Lauvam, kā izlasei aizgāja tā aizvērās ..

Lomažs!

ja vēl Blūmam pietktu spēka beigām, tad arī tuvotos +20.

malači.

 +27 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Lomažam lieliska debija salīdzinājumā ar Kurucu.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Vēlvienu klaunu nosēdināja studijā.

 +21 [+] [-]

, 2018-02-26 21:28, pirms 7 gadiem
Savicku Juris rakstīja: Vai man vienīgajam tas padebīlais Zeltiņš krīt uz nerviem?
Man izklausās, ka viņš vel joprojām uzdod neloģiskos jautājumus

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 21:29, pirms 7 gadiem
nu jaa bet pat uzvarot abas atlikushaas nekas labs uz prieksu negaida... tas zaudeejums ukrainai maksaas daargi

  +4 [+] [-]

, 2018-02-26 21:29, pirms 7 gadiem
Malači, ka saņēmās un palīdzēja Meieram ar Blūmu, Anžejs joprojām mīksts...Tā teikt, izglāba Vecvagara ādu, bet cik ilgi?

Uz pēdējo sasaukumu, domāju, ka sastāvā nebūs Lejasmeiers, Kurucs, Mejeris un Lomažs, viņu vietu eirolīgas čaļi ieņems

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:29, pirms 7 gadiem
Pārsteidzoši,ka puiši (Jakovičs, Lomažs, Šķēle), kurus LBL laukumos skolo pat LU komanda, šodien bija tik produktīvi. Malači!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: Super, sejā visiem heiteriem!

īpaši ekspertam Lauvam, kā izlasei aizgāja tā aizvērās ..

Lomažs!

ja vēl Blūmam pietktu spēka beigām, tad arī tuvotos +20.

malači.
Lauva jau vispār pareizi runā, daudz maz...To diži noliegt ar nevajadzētu...Arī Štālbergs vēlējās zināt, kā Ukraiņi mūsu sākumsastāvu zināja?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: nu jaa bet pat uzvarot abas atlikushaas nekas labs uz prieksu negaida... tas zaudeejums ukrainai maksaas daargi
Pofig, citi arī zaudē spēles, slovēņi, horvāti. Būs ok!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
Apsveicu,kuri tur teica ,ka ir jāaizmirst par Pasaules kausa finālturnīru?

#LeopardiPaBūriem

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Malači, ka saņēmās un palīdzēja Meieram ar Blūmu, Anžejs joprojām mīksts...Tā teikt, izglāba Vecvagara ādu, bet cik ilgi?

Uz pēdējo sasaukumu, domāju, ka sastāvā nebūs Lejasmeiers, Kurucs, Mejeris un Lomžs, viņu vietu eirolīgas čaļi ieņems
kas ar Mejeri? varbūt trauma? vai raksturs? bija cerība, ka varētu būt viens no līderiem šajā modelī ..

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 21:31, pirms 7 gadiem
ha ha,in your face gudrie totalizātoristi pirms spēles
Handikaps -4.5 un augstāk turkiem utt.Ceru ka uzlikāt visu kas jums pieder

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:31, pirms 7 gadiem
san4ito rakstīja: Tagad jāņem abas spēles vasarā un viss štokos!
ne gluži viss štokos

  +5 [+] [-]

, 2018-02-26 21:32, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: nu jaa bet pat uzvarot abas atlikushaas nekas labs uz prieksu negaida... tas zaudeejums ukrainai maksaas daargi
Kapec? Uzvara Ukraina bus labs plusins, talak jau nekas briesmigs negaida, Spanija ir Spanija, bet parejais ir izdarams!

Esmu priecigi sokets, patiesi nebiju gaidijis pec tas bezceribas, kas valdija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:32, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ne gluži viss štokos
Da nemīžat nu. Pretinieki arī zaudē spēles, te viss var notikt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:32, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: kas ar Mejeri? varbūt trauma? vai raksturs? bija cerība, ka varētu būt viens no līderiem šajā modelī ..
Saproti, viņu VEF vēlas attīstīt kā spēlētāju, kurš pats var sev iespējas radīt, tikai diemžēl tas ne visai sanāk, jo Mejeris vairāk ir darbs zirgs, nevis tāds, kurš pats ies un radīs. Bet nu atlēkušās un punkti ir daudz maz normāli, atšķirība ir tikai tā, ka to spilgto epizožu vairs nav.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:34, pirms 7 gadiem
Liekas, ka katrs studijā pa 100 grami paņēmis pirms tiešraides

  +7 [+] [-]

, 2018-02-26 21:34, pirms 7 gadiem
Malači . Super spēle . Liels prieks par Lomažu . Nodeva uguņus debijā , bet šo spēli uzvarēja komanda . Prieks par jums veči .

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:34, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ne gluži viss štokos
Stokos ne, bet iziesim ar cerigu bilanci, un lugsim Perkonu un Meza maati, lai FIBA ar Eiroligu met mieru kaskim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:35, pirms 7 gadiem
pašlaik mums ir -17 , Turkiem +10 , Ukrainai +7 skatoties savstarpējo spēļu rezultātus .

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 21:36, pirms 7 gadiem
var,ja grib!

 +11 [+] [-]

, 2018-02-26 21:36, pirms 7 gadiem
Lomažs atnāca, ieraudzīja un sameta. Malacis, lieliska debija!

  +3 [+] [-]

, 2018-02-26 21:36, pirms 7 gadiem
Izbesīja tv6 ar savu mistisko skaņas līdzsvaru.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:37, pirms 7 gadiem
man sanāk ,ka vajag Zviedru vēl vienu uzvaru pret Turkiem , lai reāli varētu uz pirmo vietu cerēt grupā

  -4 [+] [-]

, 2018-02-26 21:38, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Lomažam lieliska debija salīdzinājumā ar Kurucu.
Kas ir Kurucs un kāpēc viņš eksistē?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:38, pirms 7 gadiem
Vasarā toč paņemsim gan Zviedrus, gan Ukraiņus, jo būs Eirolīgas džeki un Lāzers ierindā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:39, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: man sanāk ,ka vajag Zviedru vēl vienu uzvaru pret Turkiem , lai reāli varētu uz pirmo vietu cerēt grupā
Bilance tak butiska, ne pirma vieta

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:39, pirms 7 gadiem
Par Kurucu aizverat mutes, viņš ir jauns talants, kurš pierādīs vēl sevi tā, ka beigās visiem būs kauns no saviem komentāriem

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:39, pirms 7 gadiem
Vasarā ar papildinājumu no Eurolīgas jāņem uzvaras😊

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:40, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Par Kurucu aizverat mutes, viņš ir jauns talants, kurš pierādīs vēl sevi tā, ka beigās visiem būs kauns no saviem komentāriem
kad? Šī jau ir otrā sezona, kad nesanāk pierādīt...Kalnītis ir puiku salaidis dēlī, tostarp, attieksmē pret komandu

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:41, pirms 7 gadiem
Kaut kā esmu palaidis garām, kas būs nākamajā kārtā... Ar kuras grupas komandām mums būs jāspēlē?

  -2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:42, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Par Kurucu aizverat mutes, viņš ir jauns talants, kurš pierādīs vēl sevi tā, ka beigās visiem būs kauns no saviem komentāriem
Rodion, tas tu?!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:43, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Kaut kā esmu palaidis garām, kas būs nākamajā kārtā... Ar kuras grupas komandām mums būs jāspēlē?
ESP - SLO - BLR - MNG

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:45, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: ESP - SLO - BLR - MNG
nu un cik peec tam tiek uz pasaules kausu?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:46, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Vasarā toč paņemsim gan Zviedrus, gan Ukraiņus, jo būs Eirolīgas džeki un Lāzers ierindā
uz lāzeru necerat. Viņu mainīs prom un vajadzēs sevi reklamēt

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:46, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: nu un cik peec tam tiek uz pasaules kausu?
3 no 6 KOMANDĀM NO I GRUPAS

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:49, pirms 7 gadiem
Paldies visai komandai! Vai tad Šķēle neko neiemeta?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:49, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: ESP - SLO - BLR - MNG
Baltkrievi šovakar apspēlēja Slovēniju 93:92. Tad jau jācer uz baltkrieviem, lai Slovēnijai nāk līdzi zaudējums. Spēle pret Melnkalni slovēņiem savā laukumā, gan jau uzvarēs. Visdrīzāk Baltkrievijas un Melnkalnes liktenis izšķirsies savstarpējā mačā, kas notiks 28. jūnijā Melnkalnē. Viesos pārliecinoši uzvarēja melnkalnieši (91:67), bet šobrīd abām komandām tabulā ir pa uzvarai un baltkrieviem var derēt uzvara kaut vai ar viena punkta pārsvaru.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:49, pirms 7 gadiem
Vismaz uzbrukums šovakar izskatijās solīds!!!

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:50, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bilance tak butiska, ne pirma vieta
man jau liekas , ka beigās visu izšķirs savstarpējo spēļu bilance otrajā raundā par tikšanu uz PK starp UKR , TUR , LAT

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:50, pirms 7 gadiem
Lielisks 2 puslaiks, sāka presingot, izslēgt melni un spēle aizgāja uz urrā!
PLus lieliski sevi parādīja Lomažs!!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 21:50, pirms 7 gadiem
komentējot komentētājus - Vecais neko nejēdz, bet redz garām gāja Lomažs un nolēma, ka jāpavelk LV....

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 21:50, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Baltkrievi šovakar apspēlēja Slovēniju 93:92. Tad jau jācer uz baltkrieviem, lai Slovēnijai nāk līdzi zaudējums. Spēle pret Melnkalni slovēņiem savā laukumā, gan jau uzvarēs. Visdrīzāk Baltkrievijas un Melnkalnes liktenis izšķirsies savstarpējā mačā, kas notiks 28. jūnijā Melnkalnē. Viesos pārliecinoši uzvarēja melnkalnieši (91:67), bet šobrīd abām komandām tabulā ir pa uzvarai un baltkrieviem var derēt uzvara kaut vai ar viena punkta pārsvaru.
uz otro kārtu nāk līdzi visa bilance

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:51, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Baltkrievi šovakar apspēlēja Slovēniju 93:92. Tad jau jācer uz baltkrieviem, lai Slovēnijai nāk līdzi zaudējums. Spēle pret Melnkalni slovēņiem savā laukumā, gan jau uzvarēs. Visdrīzāk Baltkrievijas un Melnkalnes liktenis izšķirsies savstarpējā mačā, kas notiks 28. jūnijā Melnkalnē. Viesos pārliecinoši uzvarēja melnkalnieši (91:67), bet šobrīd abām komandām tabulā ir pa uzvarai un baltkrieviem var derēt uzvara kaut vai ar viena punkta pārsvaru.
Visus rezultātus ņems vērā no pirmā raunda otrajā kārtā

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:52, pirms 7 gadiem
All results from the First round are carried over to the second round

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:53, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Visus rezultātus ņems vērā no pirmā raunda otrajā kārtā
Tiešām?! Arī pret ceturto vietu? Vispār ZB FIBA lapa, nesanāca tur atrast info par kvalifikācijas principu. Common88, ieliec, lūdzu, saiti uz to nolikumu.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:54, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tiešām?! Arī pret ceturto vietu? Vispār ZB FIBA lapa, nesanāca tur atrast info par kvalifikācijas principu. Common88, ieliec, lūdzu, saiti uz to nolikumu.
jā, fiba šodien ietvītoja.

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:55, pirms 7 gadiem
Uz otro kārtu nāk līdzi tikai to komandu bilance, kas tiek tālāk?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:57, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Uz otro kārtu nāk līdzi tikai to komandu bilance, kas tiek tālāk?
srsly?

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:58, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tiešām?! Arī pret ceturto vietu? Vispār ZB FIBA lapa, nesanāca tur atrast info par kvalifikācijas principu. Common88, ieliec, lūdzu, saiti uz to nolikumu.
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_FIBA_Basketball_World_Cup_qualification_(Europe)#Second_round

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:58, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2018-02-26 21:59, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Uz otro kārtu nāk līdzi tikai to komandu bilance, kas tiek tālāk?
Visur raksta ,ka ņems visus rezultātus vērā

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:00, pirms 7 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Uh, 220cm un tik maz rebound. Cilvēki ar 188cm savāc vairāk neka šitādi centriņi. Hehe. Jābūt iekšam un jākāpajas, laiks Pasečņikam vairāk būt agresīvam nevis mīkstam par reboundiem.
Prziņģis jau nu ari rebus nemaz tā nevāc....

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:02, pirms 7 gadiem
Mixes rakstīja: Rodion, tas tu?!
Jā,es...vēt dažus gadus pazīmēšos ,ka esmu Barselonas apritē un tad pie Porziņģa uz KNICK....

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:02, pirms 7 gadiem
Rebel par Kurucu neuztraucies, viņam pa lielam nav bijusi iespēja sevi pa īstam pierādīt ne klubā, ne izlasē. Domāju, ja viņu izīrēs, kur būs daudz min un lielāka loma, savus vārdus ņemsi atpakaļ, es tev apsolu. Viņš ir nba reāls prospekts, kas ir salīdzinoši jauns, labs augums, metiens, caurgājiens, jāiedod pāria gadi un būs cits džeks es tev saku

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 22:08, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: blūmam 4 rībaundi, pašečņikam 1... kuru tad likt pa centru domā vecvagars
Ja tu kko saprastu no basketbola, tad saprastu ka mazajiem nereti ir vairāk bumbu kā garajiem, jo garajam galvenais ir atbloķēt savējo un mazais ieskrien savākt!

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:09, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: nu jaa bet pat uzvarot abas atlikushaas nekas labs uz prieksu negaida... tas zaudeejums ukrainai maksaas daargi
Ar eirolīgas džekiem būs uzvaras garantētas (90%).

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:10, pirms 7 gadiem
līdz +13 pietrūka kāds Kuruca ZB, Mejera, Šķēles/ AusējA PTS

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:10, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Rebel par Kurucu neuztraucies, viņam pa lielam nav bijusi iespēja sevi pa īstam pierādīt ne klubā, ne izlasē. Domāju, ja viņu izīrēs, kur būs daudz min un lielāka loma, savus vārdus ņemsi atpakaļ, es tev apsolu. Viņš ir nba reāls prospekts, kas ir salīdzinoši jauns, labs augums, metiens, caurgājiens, jāiedod pāria gadi un būs cits džeks es tev saku
Ir bijusi iespēja, gan pērn, kad varēja labāk nospēlēt, gan sezonas sākumā...Viņa ignorance pret kluba svinīgajām vakariņām ir liels viņa attieksmes rādītājs jaunā trenera acīs un īre būtu tikai loģisks solis, jo pašreiz es teiktu, ka ir 99% varbūtība netikt spēlēt lielajā komandā....Taču atkal jautājums, kurš viņu ņems, jo sezonas iet uz beigām un daudz jau labus leģus paņēmuši + viņam nerunā par labu tas, ka tīri statistiski nespēj būt labākais Barcelona B sastāvā....Kas attiecas par NBA, tad pašlaik par to nevajadzētu domāt, jo viņam sevi jāpierāda, kaut vai ČL līmenī

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 22:13, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Ar eirolīgas džekiem būs uzvaras garantētas (90%).
pret Ukrainu tik viegli neklāsies viesos

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:14, pirms 7 gadiem
cesinieks777 rakstīja: Prziņģis jau nu ari rebus nemaz tā nevāc....
Kada pozicija spele KP un kada pozicija spele AP?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 22:17, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: https://en.wikipedia.org/wiki/2019_FIBA_Basketball_World_Cup_qualification_(Europe)#Second_round
Paldies! FIBA labāk būtu sakārtojusi savu mājas lapu, nevis tvītotu.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:19, pirms 7 gadiem
Šmits monstrs. Pavilka komandu. Lomažam ļoti laba spēle aizsardzībā. Uzbrukumā arī savus punktus iemeta. Kā treneris ļauj spēlēt tiem kam jāspēlē tā spēle aiziet. Šķēle joprojām nekāds. Varēja spēlēt vel mazāk. Vīlos Pasečnikā. Prot tik iespraust no augšas. Uzbrukumā komanda mocījās. Bet aizsardzībā nokapāja. Patika Gražulis kaut maz minūtes. Labi ka turki beigās tik uz tiem truļiem pavilkās.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:20, pirms 7 gadiem
Malači, puiši. Žēl, ka tā neizdevās atspēlēties pret ukraiņiem. Tāpat vajadzēja tomēr panākt lielāku starpību, iespēju bija gana. Protams, pēc pirmās 1/4 arī uzvara jebkura šķita so so.
Lomažam atsevišķs respekts. Tas pierāda, ka jaunie var, tikai tiem jādod iespēja.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 22:21, pirms 7 gadiem
Beidzamā izspēle sanāca tāda dīvaina

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:24, pirms 7 gadiem
Eu uz draftu iet Lomažs ne Kurucs?

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:32, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: man jau liekas , ka beigās visu izšķirs savstarpējo spēļu bilance otrajā raundā par tikšanu uz PK starp UKR , TUR , LAT
Bilance nav vienada ar pirmo vietu grupa, tu var apspelet tris no cetram spelem TUR, UKR, pakast abas zviedriem, un nebut pirmais grupa...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 22:34, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Ar eirolīgas džekiem būs uzvaras garantētas (90%).
Drizak ap 70%, tomer bez KP, un bez si faktora esam vienkarsi laba, bet ne loti laba Eiropas izlase

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:34, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: pret Ukrainu tik viegli neklāsies viesos
Tu joko vai? Tik sliktu spēli kā 5dien vairs neaizvadīs... Timmam, Strēlniekam un Dairim ir cits līmenis.

Rodionam vajag minūtes.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:35, pirms 7 gadiem
Panjeema uz desas kebabus. Es biju noskanojies skeptisks, godiigi sakot, bet labi, ka taa

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:36, pirms 7 gadiem
BLR Sadlers HUN Govens Tur Muhamads UKR Jeter KOS Jonas CHE Schilbs POL Slaughters GEO Dixon Visām ''sim izlasēm līderi ir naturalizētie spēlētāji.(Mums bijis tikai tāds Ostlers)

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:37, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Tu joko vai? Tik sliktu spēli kā 5dien vairs neaizvadīs... Timmam, Strēlniekam un Dairim ir cits līmenis.
Tu nosauci 3 ok EL speletajus ar viduvejam sezonam. Tas bus baigais garants uzvarai? Nevis garants, bet trekns pluss, ne vairak.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:38, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Tu joko vai? Tik sliktu spēli kā 5dien vairs neaizvadīs... Timmam, Strēlniekam un Dairim ir cits līmenis.

Rodionam vajag minūtes.
Ukrainai vasarā vēl nāks Mikhailuks,Ļeņs un Bolombojs.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 22:40, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Ukrainai vasarā vēl nāks Mikhailuks,Ļeņs un Bolombojs.
Ja, Ukraina svakaka tok nebus.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:40, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Tu joko vai? Tik sliktu spēli kā 5dien vairs neaizvadīs... Timmam, Strēlniekam un Dairim ir cits līmenis.

Rodionam vajag minūtes.
Timma izstumj Kurucu no izlases

Tik ceru, ka Mālmanis izlasē būs, nevis Vecvagars atkal teiks, lai pierāda sevi

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:40, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu nosauci 3 ok EL speletajus ar viduvejam sezonam. Tas bus baigais garants uzvarai? Nevis garants, bet trekns pluss, ne vairak.
Strēlnieks ir vairāk kā ok un Timma arī ir virs ok, abi ir nopietni rotācijas spēlētāji

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:42, pirms 7 gadiem
Lai tad Skele neguva nevienu punktu?

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:42, pirms 7 gadiem
prieks ka musejie nesaluuza pie -13, un saaka kapaaties!! Lomazs labi iesaistijas spele, Smits nereals!!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-26 22:43, pirms 7 gadiem
Par agri priecaties. Ar vienu labu speli nekur talu netikt. Ceram uz papildinajumu vasaras izbraukuma spelem. Lai izdodas. Apsveicu ar komandas uzvaru.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-26 22:47, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu nosauci 3 ok EL speletajus ar viduvejam sezonam. Tas bus baigais garants uzvarai? Nevis garants, bet trekns pluss, ne vairak.
Peiners jau spēles lasīšanas ziņā ir citā līmenī, tad Timma ir līdzvērtīgs + labāks metiens un fiziskāks. Strēlnieks top līmeņa eiropas pg, Dairis punktu mašīna.
Nav variantu ukriem, bez nekāda respekta tur jākapā un būs +20.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:48, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: līdz +13 pietrūka kāds Kuruca ZB, Mejera, Šķēles/ AusējA PTS
Pietrūka pacietības uzbrukumā. Spēles beigās tika izmesti pāris nevajadzīgi trīnīši, kas neiekrita. Vajadzēja ilgāk turēt bumbu un līst uz grozu, izprovocēt piezīmes.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:51, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Timma izstumj Kurucu no izlases

Tik ceru, ka Mālmanis izlasē būs, nevis Vecvagars atkal teiks, lai pierāda sevi
nuu skatoties ko sēdināt kā 12-o .. Kurucam var sanākt arī vairāk izredzes nekā Mejerim.

un gan jau sastāvu ietekmēs arī spēlētāju individuālie vasaras plāni.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:52, pirms 7 gadiem
es tikai nesaprotu kada jega saukt Kurucu uz izlasi ja nedod vinam spelet? Vins tiesam ir tik sudigs vai ari vienkarsi nedod iespeju?Jega sim triekties no spanijas uz 4 min. vareja kadas 10 katra spele vismaz iedot.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:52, pirms 7 gadiem
Onslovs rakstīja: Peiners jau spēles lasīšanas ziņā ir citā līmenī, tad Timma ir līdzvērtīgs + labāks metiens un fiziskāks. Strēlnieks top līmeņa eiropas pg, Dairis punktu mašīna.
Nav variantu ukriem, bez nekāda respekta tur jākapā un būs +20.
Labi speletaji, bet ne zvaigznes, vai pat zvaigznites EL limeni.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:53, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: nuu skatoties ko sēdināt kā 12-o .. Kurucam var sanākt arī vairāk izredzes nekā Mejerim.

un gan jau sastāvu ietekmēs arī spēlētāju individuālie vasaras plāni.
Es kā 12to lieku Mālmani, tomēr šosezon +/- stabils ACB un eirolīgas spēlētājs

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:53, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: Lai tad Skele neguva nevienu punktu?
saskaitot kopā rakstā norādīto - sanāk 74 punkti

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:55, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es kā 12to lieku Mālmani, tomēr šosezon +/- stabils ACB un eirolīgas spēlētājs
varbūt. ļoti dažādas iespējas ..
Timmam vasarā ģimenes pieaugums. tu dod 100% ka būs izlasē?

  +4 [+] [-]

, 2018-02-26 22:57, pirms 7 gadiem
Lomažs ļoti patīkami pārsteidza! Šmits arī pamatīgi noārdījās! Un vispār bija patīkami redzēt pilnīgi citu cīņassparu no komandas.

     [+] [-]

, 2018-02-26 22:57, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: varbūt. ļoti dažādas iespējas ..
Timmam vasarā ģimenes pieaugums. tu dod 100% ka būs izlasē?
Nedodu, to es teicu, ja viņš būs. Tikpat labi, ja viņa nav, tad Siliņš var kā trešais arī spēlēt, bet nu šaubos par Mālmaņa esamību izlasē

     [+] [-]

, 2018-02-26 23:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nedodu, to es teicu, ja viņš būs. Tikpat labi, ja viņa nav, tad Siliņš var kā trešais arī spēlēt, bet nu šaubos par Mālmaņa esamību izlasē
tieši tā. ja būtu garāka gatavošanās, tad varbūt uzaicinātu un treniņos novērtētu/iespēlētu. bet īsi uz 2 spēlēm gan jau priekšroka būs "pārbaudītiem" kadriem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-26 23:03, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: tieši tā. ja būtu garāka gatavošanās, tad varbūt uzaicinātu un treniņos novērtētu/iespēlētu. bet īsi uz 2 spēlēm gan jau priekšroka būs "pārbaudītiem" kadriem.
ne jau "pārbaudītiem"....Es to saku, jo vienkārši Vecvagaram, spriežot pēc intervijām, ir kaut kādi aizspriedumi, jo Kurucu paņem bez spēļu prakses pat, bet Mālmanim, kurš jau spēlēja EL un ACB pateica, ka, lai sevi pierāda vēl, lai tiktu kandidātos tik, nevis sastāvā.

     [+] [-]

, 2018-02-26 23:04, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne jau "pārbaudītiem"....Es to saku, jo vienkārši Vecvagaram, spriežot pēc intervijām, ir kaut kādi aizspriedumi, jo Kurucu paņem bez spēļu prakses pat, bet Mālmanim, kurš jau spēlēja EL un ACB pateica, ka, lai sevi pierāda vēl, lai tiktu kandidātos tik, nevis sastāvā.
laikam palaidu garām info - Mālmanis EL sezonas laikā drīkstēja braukt uz izlasi ?

  +8 [+] [-]

, 2018-02-26 23:19, pirms 7 gadiem
Lomažam arī BKV labas spēles mijas ar vājākām , bet kā enerģijas spēlētājs un sasp vad. presēšanā ir top 3 spēlētājs Latvijā.Protams Siliņš pietrūka-- Šķiet ka Lejasmeijeram trekns mīnuss izlases vad. acīs-- Kurucs pazaudēja ļoti daudz aizejot uz Spāniju-- būtu pareizākā vietā būtu patreiz cits līmenis--- ir pazudusi veiklība, caurgājiens Šķēle vienkārši pēc traumas vēl nav iegājis ritmā Šmits - būtisks spēlētājs Latvijas izlasē-- enerģijas ziņā top3 Gražulis --- pazaudējis pārliecību metienos-īsti nesaprot savu vietu izlaē Pasečņiks pārāk sevi saudzēja izvairoties no traumas Labs Jakovičs Blūms beigās tomēr sasteidza--viņa pieredze šeit kaut kur pazuda/ iespējams tāpēc nepavilkām to vajadzīgo starpību/ lai gan kā kapteinis darīja visu ko varēja

     [+] [-]

, 2018-02-26 23:28, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: laikam palaidu garām info - Mālmanis EL sezonas laikā drīkstēja braukt uz izlasi ?
Nevarēja, bet vienkārši saistībā ar to, visi tie Vecvagara izteicieni ir smieklīgi, un ja blakus abus noliec, tad ir jāpasmīn nedaudz un jāsarauc piere

  +2 [+] [-]

, 2018-02-27 00:02, pirms 7 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Uh, 220cm un tik maz rebound. Cilvēki ar 188cm savāc vairāk neka šitādi centriņi. Hehe. Jābūt iekšam un jākāpajas, laiks Pasečņikam vairāk būt agresīvam nevis mīkstam par reboundiem.
Var redzēt, ka cilvēki nav trenējušies basketbolā, ja godīgi basketbolā centriem parasti māca atbloķēt savu pretspēlētāju tā, ka bumbai ir jakrīt zemē, un mazajiem, kuru spēlētaji ir pie trīnīšu līnijas, ir jāsavāc tā krītošā bumba. Ja paskatās pagājušogada OKC spēles, paskatieties, cik rezerves centri vāca bumbas, un cik Westbrūks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-02-27 00:14, pirms 7 gadiem
Un vispār autor, kopš Diksons ir ticis pie Turcijas pilsonības, viņš ir Ali Muhammed, nevis Diksons.

     [+] [-]

, 2018-02-27 00:50, pirms 7 gadiem
Skatījos spēli un nevarēju saprast, ka tā ir itkā tā pati komanda, kas pakāsa UK vienos vārtos. Par laimi netika pat izmēģināts mans "favorīts" Kurucs, kuram paredzu DAL karjeru kā augstāko virsotni, bet beidzot sāka spēlēt daži citi, no kuriem to varēja cerēt. Bet, kas tiešām acīs iekrita, un kam es vēlu ilgu un sekmīgu karjeru, tas ir Lomažs. Piekrītu tiem dīvāna ekspertiem pēc spēles, ka viņš bija atslēgas vecis šodien. Kuruca vietā ...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-27 00:51, pirms 7 gadiem
Subaars rakstīja: Lasu un brīnos, kas sc.com "ekspertiem" tik ļoti nepatika studijā. Forša, nepiespiesta atmosfēra. Par neloģiskajiem jautājumiem galīgi nepiekrītu, jo visi bija sakarīgi, ņemot vērā, ka Zeltiņam ar basketbola izpratni ir ļoti ok. Te vairāk problēma skatītāja šaurajā pierē.
Jautājums, ko tad gribāt? Šķiet nekad nebūs labi. Lab, pietiek.
Manā skatījumā - neko pielikt, neko atņemt.
Droši vien grib Rīmeni, lai komentē basketbolu...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-27 07:38, pirms 7 gadiem
Вы вкурсе что теперь что бы привести тело в порядок и подкачаться не обязательно ходить в тренажорку,этoт мeтод oпиcан в блoгe одногo чувaкa.Вот тот блог--- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

     [+] [-]

, 2018-02-27 08:00, pirms 7 gadiem
Nu malači,parādīja raksturu. Pirmajā ceturtdaļā,kura bija pilnīgi nekāda,gribējās jau sasist Tv,jo turpinājās tāda pat spēle,kā pret ukraiņiem. Viens no lūzuma punktiem varēja būt Šmita mēģinājums uzlekt turkam kuprī. Tas viņam izdevās,uzsita emocijas sev ,un arī visai komandai.

     [+] [-]

, 2018-02-27 08:05, pirms 7 gadiem
Žēl,bet sāk izskatīties,ka Anžejs,kam vēl nesen bija labs metiens,sāk pārvērsties par Biedriņu,kas trāpīt var tikai liekot no augšas. Lai stumdītos,spēciņa arī krietni pietrūkst.
Par Lejasmeieru un Kurucu vispār labāk neizteikties.

     [+] [-]

, 2018-02-27 08:10, pirms 7 gadiem
Noslēgumā gan Vecais skaisti pateica par RL, visu cieņu, viedi vārdi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-27 08:40, pirms 7 gadiem
Arī pret Ukrainu uzvara būtu bijusi svarīga uzvara.

  -4 [+] [-]

, 2018-02-27 10:21, pirms 7 gadiem
Viens ir tik pat kaa skaidrs,zaudeejums Ukrainai ir duncis muguraa ,tiirs zaudeejums Bagatska stilaa ,vinju pat kaa konsultantu vajadzeetu tureet milzu attaalumaa no izlases,visa Eiropa saprot kas vinhs par Viltus treneri,tikai ne Latvijaa....
Vakar laimiiga uzvara ,bet tikai skatiitaaju priekam,jaanotiek briinumam ,lai tiktu taalaak...
Kaa var izlasee panjemt °,Jakovichu ,Kurucu bez sp'elju prakses ,kursh uztaisa 5 kljuudas un vairaak mees vinju neredzam,Skeeli,Lejasmeijeri,kas vinjus LOBEE ??????
Jaa ,vieniigaa pilnaa loze bija Lomazs
Kapeec tika shajaa gruutajaa situaacijaa ,aizbildinoties ar vecumu ignoreeti Iljins,Jeromaanovs ,Sirsninsh ,kurs izgjeerba Ventspili,Vitols,kapeec labaakie skataas ,kaa neveiksminieki tiek celti it kaaa GODAAA ?????
p.s. Tas LBS un agjentu lobijs ir jaaizbeidz.....,izlasee ir jaaspeelee labaakajiem un nav jaaizdomaa visaadas mistiskas atrunas......

     [+] [-]

, 2018-02-27 12:13, pirms 7 gadiem
Kaut kaa iegajies , ka Turcija sakusi palikt par Latvijas sporta spelu klientu!

     [+] [-]

, 2018-02-27 19:15, pirms 7 gadiem
Nosargāja pārsvaru un izcīnija uzvaru.