Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija izsēj pārsvaru un zaudē divu pagarinājumu drāmā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija izsēj pārsvaru un zaudē divu pagarinājumu drāmā
Artūrs Žagars 2020. gada 24. februārī Botevgradā. Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība pirmdien, 24. februārī, izbraukumā Botevgradā otrajā pagarinājumā zaudēja Bulgārijai ar 104:110 (85:85, 96:96) un noslīdēja uz pēdējo vietu H grupā. Nākamās "EuroBasket 2021" kvalifikācijas spēles paredzētas 26. un 29. novembrī.

Roberta Štelmahera, Uvja Helmaņa, Raimonda Feldmaņa un Oskara Ernšteina trenētā komanda uz Bulgāriju devās tādā pašā sastāvā kā mājas spēlē pret Bosniju. Bulgāri nesaņēma cerēto pastiprinājumu no Eirolīgas, jo Pirejas “Olympiacos” daudzo savainojumu dēļ liedza Aleksandram Vezenkovam doties palīgā valstsvienībai.

Latvijas rindās debitēja Artūrs Mārtiņš Žagars. Divdesmit gadus vecais aizsargs pirmajā puslaikā realizēja abus metienus no spēles, guva piecus punktus un izdarīja divas rezultatīvas piespēles. Lielisku sniegumu uzbrukumā parādīja centra spēlētāji Mārtiņš Meiers un Klāvs Čavars, bet Artis Ate paveica lielu darba apjomu aizsardzībā.

Starta piecinieki

Bulgārija: Bosts, Kostovs, Jaņevs, Minčevs, Vaklinovs
Latvija: Šķēle, Ate, Laksa, Mejeris, Meiers

Abi treneri izmantoja plašu rotāciju – jau pirmajā ceturtdaļā laukumā devās 10 latvieši un 10 bulgāri. Artis Ate sedza Dī Bostu, pirmās minūtes beigās piespiežot amerikānim saņemt nesportisko piezīmi. Liepājnieks realizēja vienu no diviem brīvmetieniem, bet bumbas kontrole beidzās ar Mārtiņa Laksas 2+1 gājienu – 6:4! Nākamajās minūtēs Mareks Mejeris izcēlās ar diviem trīspunktu metieniem pēc kārtas – 12:9. Bulgāri turējās līdzi, pateicoties kuplās bārdas īpašniekam Kostovam. Viņa metieni no dažādām pozīcijām, pārķertās bumbas un piespēles vairākas reizes sekmēja neizšķirta panākšanu – 9:9 un 12:12.

Artūrs Žagars debitēja piektās minūtes sākumā. Jaunais aizsargs pēc nepilnām 60 sekundēm iespēlēja bumbu Mārtiņam Meieram, bet nākamajā uzbrukumā realizēja pustālo metienu – 18:14. Pirmās ceturtdaļas turpinājumā tik labi negāja. Latviešu metieni pārsvarā bija neprecīzi, kamēr bulgāri ar pāris tālmetieniem panāca sev labvēlīgu rezultātu – 19:22. Aigars Šķēle garāmgājienā guva pēdējos punktus starta desmitminūtē – 21:22.

Nākamās ceturtdaļas sākumā bulgāri divas reizes panāca piecu punktu pārsvaru – 21:26 un 23:28. Latviešu rindās ar rezultatīvām darbībām izcēlās sabraukuma debitanti. Māris Gulbis gājienā uz grozu guva pirmos divus punktus. Sekoja Artūra Kuruca divpunktnieks un Žagara pirmais tālmetiens (28:28), bet Klāvs Čavars 16. minūtē izvirzīja komandu vadībā – 30:28. Rezultāta šūpoles turpinājās. Dī Bosts kļuva aktīvs perimetrā un iemeta divus trīspunktu metienus pēc kārtas – 31:34. Puslaika beigas tomēr piederēja latviešiem. Žagars apgādāja Meieru, Artjoms Butjankovs izcēlās ar āķa metienu, savukārt Meiera brīvmetieni panāca “Trīs zvaigznēm” plus viens – 37:36.

Pirmajā puslaikā visdārgāk izmaksāja desmit pieļautās kļūdas – bulgāri guva sešus punktus ātrajos izrāvienos, kamēr latvieši nevienu. Neveiksmes cīņā par uzbrukuma bumbām (1-6) nemaksāja tik dārgi (otrās iespējas punkti 0-2). Latviešiem izdevās labi nospēlēt uz Meieru (11 punkti 14 minūtēs). Arī metienu precizitāte no spēles bija labāka nekā pretiniekiem (divpunktu metieni 10/15 pret 9/17, trīspunktu metieni 4/9 pret 5/16). Jāatzīmē, ka viesu rindās laukumā neizgāja tikai Rinalds Sirsniņš.

Spēle atsākās ar abpusējiem izrāvieniem. Jaņevs un Kostovs iemeta divus tālmetienus, bet Bosts pēc Kostova piespēles panāca plus trīs – 41:44. Latvieši atspēlējās, turpinot nogādāt bumbu Meieram. Šķēle vienreiz asistēja Jūrmalas tornim, kā arī divreiz pats agresīvi nospēlēja uzbrukumā – 47:44. Līdz 27. minūtei neizdevās iekrāt pārsvaru (48:48), taču pusstundas beigās nostrādāja Žagara saspēles vadītāja spējas, latviešu tālmetieni un Čavara spēle soda laukumā. Tālmetienu sēriju ar “stepback” metienu atklāja Šķēle. Sekoja Žagara piespēle cauri burzmai Mejerim, bet vēl pēc minūtes ar trīspunktnieku izcēlās Artūrs Kurucs – 59:50. Čavara rezultatīvā spēle ļāva panākt lielāko pārsvaru (61:51), tomēr izskaņā precīzāk nospēlēja bulgāri – 63:58.

Izšķirošās ceturtdaļas sākumā Rinalds Sirsniņš izcēlās ar rezultatīvu piespēli Mejerim, kurš realizēja jau ceturto tālmetienu – 66:58. Bosts un Kostovs noorganizēja 0:5 pretuzbrukumu, piespiežot Štelmaheram izmantot minūtes pārtraukumu – 66:63. Žagara ātrums sagādāja pretiniekiem problēmas, taču metienu precizitāte un lielais kļūdu skaits ļāva bulgāriem vēlreiz izrauties priekšā – 70:71. Laksas tālmetiens 35. minūtes beigās palīdzēja atgūt vadību – 73:71. Pēc pretinieku pieprasītā pārtraukuma Ate pārķēra bumbu, bet Laksa vēlreiz izšāva no distances – 76:71! Bulgāri mēģināja dzīties pakaļ, taču Meiers un Mejeris 39. minūtes ievadā atjaunoja plus pieci – 79:74.

Garo spēlētāju sadarbība turpinājās. Mejeris pēc kolēģa piespēles ietrieca bumbu grozā no augšas – 81:74. Izskaņā laukumā atgriezās Žagars un 40. minūtes sākumā realizēja svarīgu metienu lēcienā – 83:76. Bosts pēdējā pilnajā bulgāru uzbrukumā netrāpīja no spēles, bet izprovocēja piezīmi un realizēja abus brīvmetienus – 83:78. Bulgāri ātri pārkāpa noteikumus pret Mejeri, kurš iemeta vienu no diviem – 84:78. Aizsardzībā tiesneši fiksēja liepājnieka pārkāpumu. Marinovs meta aukstasinīgi – 84:80. Bulgāri presingoja, latvieši piecas sekundes nespēja iesākt uzbrukumu un pretinieki atguva bumbu. Kostovs 12,8 sekundes pirms pamatlaika beigām guva divus punktus no apakšas – 84:82. Jauns pārkāpums, Meiers iemeta pirmo no diviem brīvmetieniem – 85:82. Staņislavs Marinovs haotiskā pretuzbrukumā realizēja sarežģītu tālmetienu – 85:85. Latviešiem minūtes pārtraukums un 3,9 sekundes uzbrukumam. Žagars izmeta no neērtas pozīcijas un netrāpīja.

Pagarinājuma pirmajās divās minūtēs vadība mainījās gandrīz katrā uzbrukumā. Mejera kārtējā rezultatīvā piespēle Meieram un paša gājiens uz grozu deva plus trīs, taču bulgāri pēc labas bumbas kustības atbildēja ar tālmetienu – 91:91. Bulgāri 43. minūtes vidū trešo reizi izrāvās priekšā, bet pēc Šķēles neprecīzā tālmetiena ar Bosta centieniem panāca trīs punktu pārsvaru – 91:94. Mejeris izlauzās līdz groza apakšai, pēdējās minūtes varonis Marinovs nostaigāja. Sekoja neprecīzu uzbrukumu apmaiņa – Bosts netrāpīja ātrajā izrāvienā. Šķēle trešajā mēģinājumā bija precīzs no distances – 96:94!

Mejeris bloķēja pretinieku un...46,5 sekundes pirms beigām saņēma piekto piezīmi. Liepājnieks paraustīja plecus, bet Minčevs izlīdzināja rezultātu – 96:96. Laksas tālmetiens – garām. Bosta frontālais tālmetiens – garām, taču Kostovam 3,4 sekundes pirms pagarinājuma beigām iespēja mest no brīvmetienu līnijas. Precīzs nebija neviens. Šķēle līdz ar beigu signālu izmeta tālmetienu pāri visam laukumam. Bumba palēkāja pa stīpu un ievēlās grozā, taču tiesneši pēc video atkārtojuma noskatīšanās konstatēja, ka metiens izdarīts mirkli pēc papildlaika beigām.

Otrajā pagarinājumā rezultāts auga lēnāk. Latviešiem neveicās brīvmetienos. Meiers un Kurucs trāpīja tikai divus no četriem brīvmetieniem, tomēr jaunais aizsargs 95 sekundes pirms beigām izlīdzināja rezultātu – 100:100. Bosts no jauna izvirzīja vadībā mājiniekus – 100:102. Žagara tālmetiens nebija precīzs, Bosts ieskrēja soda laukumā un iespēlēja bumbu centram Vaklinovam, kurš pēc Meiera piektās piezīmes guva divus punktus ar sodu – 100:105. Laksa neprecīzi meta no kreisā stūra, taču Māris Gulbis izcīnīja atlēkušo bumbu un Žagars 22,4 sekundes pirms 50. minūtes beigām realizēja tālmetienu – 103:105.

Bulgāri spēja ievadīt bumbu spēlē, pārvarēja centra līniju, bet pārkāpums pret Bostu tika fiksēts reizē ar amerikāņa iemesto tālmetienu... Četrpunktu gājiens 12,4 sekundes pirms otrā pagarinājuma beigām gandrīz dzēsa Latvijas cerības – 103:109. Pārkāpums pret Šķēli, precīzs tikai otrais brīvmetiens – 104:109. Kurucs piekto reizi pārkāpa noteikumus, Kostovs iemeta pirmo brīvmetienu un cīņa bija galā – 104:110.

H grupa, 24. februāris, Botevgrada

Bulgārija – Latvija 110:104 (22:21, 14:16, 22:26, 27:22, 11:11, 14:8)
Bulgārija: Bosts 26 (2p 3/5, 3p 4/13, 1p 8/9; 8rp, eff 23), Kostovs 20 (2p 3/7, 3p 4/5, 1p 2/6), Marinovs 16 (9ab), Jaņevs 14 (5ab), Minkovs 11, Minčevs 11, Vaklinovs 5, Dimitrovs 5, Zaharjevs 2, Ivanovs, Avramovs; Velikovs.
Latvija: Meiers 27 (2p 8/13, 1p 11/17; 7ab, 5pp, eff 20), Mejeris 20 (2p 3/4, 3p 4/4, 1p 2/4; 6ab, 5rp, 5pp), Šķēle 15 (2p 4/6, 3p 2/6, 1p 1/2; 6ab, 6rp), Žagars 13 (2p 2/3, 3p 2/7, 1p 3/4; 5ab, 3rp), Laksa 10 (3p 3/7, 1p 1/1; 7ab), Čavars 8, Kurucs 6 (5pp), Gulbis 3, Butjankovs 2, Ate (5ab, 3rp, 2pb, 5pp), Blūms, Sirsniņš.
Tiesneši: Boris Krejic (Slovēnija), Zafer Yilmaz (Turcija), Zdravko Rutesic (Melnkalne).

Statistika. Bulgārija 110, Latvija 104

Metieni no spēles: 38/83 vs 35/69
2p: 25/43 vs 23/39
3p: 13/40 vs 12/30
1p: 21/29 vs 22/36
AB: 38 (12/26) vs 46 (9/37)
RP: 26 vs 24
Kļ.: 14 vs 21
PB: 7 vs 7
BM: 0 vs 3
Personiskās piezīmes: 31 vs 32
Punkti pēc kļūdām: 21 vs 19
Punkti ātrajos izrāvienos: 14 vs 6
Punkti soda laukumā: 36 vs 36
Otrās iespējas punkti: 8 vs 11
Starta piecinieki: 76 vs 72
Rezerves: 34 vs 32

H grupa 24. februārī

#KomandaU-Z+/-
1Grieķija2-0+15
2Bosnija1-1-4
3Bulgārija1-1-4
----
4Latvija0-2-7

H grupas kalendārs

DienaSpēleRezultāts
21.02.2020Grieķija – Bulgārija73:63
21.02.2020Latvija – Bosnija61:62
24.02.2020Bosnija – Grieķija65:70
24.02.2020Bulgārija – Latvija110:104 P2
---
26.11.2020Grieķija – Latvija-
26.11.2020Bosnija – Bulgārija-
29.11.2020Bulgārija – Grieķija-
29.11.2020Bosnija – Latvija-
---
19.02.2021Grieķija – Bosnija-
19.02.2021Latvija – Bulgārija-
22.02.2021Latvija – Grieķija-
22.02.2021Bulgārija – Bosnija-

  -2 [+] [-]

, 2020-02-25 00:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: zin, nekā svarīga šodien nav bijis, basketa rezultāts man ir vienaldzīgs, ja uzvarētu arī būtu vienaldzīgs. nekrata man viņi ne šā, ne tā
Tagad galvenais ir HK Rīga, viss kas reāli ir atlicis LV sportā pirms PČ Hokejā

  -1 [+] [-]

, 2020-02-25 00:08, pirms 4 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Tagad galvenais ir HK Rīga, viss kas reāli ir atlicis LV sportā pirms PČ Hokejā
jā, tev .
gaidi dzelzceļa kausu

  +1 [+] [-]

, 2020-02-25 00:18, pirms 4 gadiem
Iedomājos ,kas notiktu ar LV hokeju ,ja čempī spēlētu tikai vietējās līgas spelmaņi. Būtu tieši tas pats rezultāts , kā basi!
Kaut kas tur ir jāmaina vietējās līgas attīstībai komandas sporta veidos, jo būsim godīgi visos komandu sporta veidos Latvijā vietējās līgas ir dirså nolaistas

  +2 [+] [-]

, 2020-02-25 00:24, pirms 4 gadiem
Nekas, būs vēl viena iespēja pret BiH un Bul, tikai pretējā secībā viesos un mājās. Labās ziņas, ka zaudējumi minimmāli un ka grieķija mums palīdz.

Bet ko patiesi ienīstu - Eiropas izlašu naturalizētos nigerus. Reāli mums, leišiem un kas tur vēl "tīrie" - serbi laikam - jācīnās pret negodīgi uzbūstotiem pretiniekiem. Domāju, bez Rendolfa mēs jau arī Slovēņiem būtu tikuši pāri EČ.
Bet kā ir tā ir, ceru, ka mēs tā arī paliksim "tīri" līdz galam. Un leiši, noteikti, arī.

  +6 [+] [-]

, 2020-02-25 00:28, pirms 4 gadiem
Par Aburtu gan pat nedusmojos, ir pat rēcīgi, ka kārtējo reizi vnk parāda, cik tups pseidorasists viņš ir Tā vietā, lai līdzi justu mūžam baltai izlasei, kas Eiropā cīnās pret nigām, viņš sludina balto mīzēju taktiku - ķipa, labāk, lai mums vispār tas sportaveids neinteresē. Bet viņš tak pat mūsējais nav, francijas krievs.

     [+] [-]

, 2020-02-25 00:51, pirms 4 gadiem
88mB rakstīja: Zaudētāju mentalitāte un tas arī viss.. Neizmest autu 5sek šajā līmenī ir jāmāk..
Jā, tas moments vienkārši piebeidza visu. Bet pamanās vēl ielikt 3pt no pretējā laukuma. Es to saucu par freestyle.

  +2 [+] [-]

, 2020-02-25 00:55, pirms 4 gadiem
Neitrāli skatītāji pēc šādas spēles iemīlētu basketu uz mūžu!

  +2 [+] [-]

, 2020-02-25 01:03, pirms 4 gadiem
AbiDabu rakstīja: Kāpēc pusminūti līdz beigām pie +7 uzbrukuma pirmajā pusē jāmet trulis??!! Apker bumbu un kaut vai gaidi pārkāpumu!!
Tas arī izšķīra spēles likteni!!!...
...un tas, ka 5 sek nemākam autu izmest, neizšķīra? Un tas, ka pie +3 sodu uzsist nemākam, neizšķīra???

     [+] [-]

, 2020-02-25 01:05, pirms 4 gadiem
Štelmaheru ir jàliek atràk uz slèpèm...

     [+] [-]

, 2020-02-25 01:24, pirms 4 gadiem
Nopirku svilpi, novembrī došos tiesāt FIBA kvalifikācijas mačus.
Piesakoties prasīja vai ir pieredze līdzīgā darbā, teicu, ka nē - uzskatīja par bonusu.

     [+] [-]

, 2020-02-25 01:26, pirms 4 gadiem
Nerunāju, ka mūs notiesāja, bet par kopējo tiesnešu līmeni, esmu bijis uz dažiem LAT-EST līgas mačiem, nu sorry tur tiesā augstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2020-02-25 01:45, pirms 4 gadiem
Sakot - "cerams, ka paliksim tīri līdz galam", tas par finālturnīriem, a šādā kvalī pie ārkārtas situācijas (kāda ir pienākusi) pat nebūtu pret
Bet nenaturalizēs jau nevienu, tas tāpat skaidrs.

     [+] [-]

, 2020-02-25 02:29, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: FIBA čakars turpinās visā spožumā. Dikti neveiksmīgs turnīra sākums. Divas spēles, kurās varējā būt divas uzvaras, tagad ir divi zāģi. Protams, vēl svarīgas spēles priekšā, bet jau tagad redzam, ka mūsu otrajam sastāvam būs problēmas vispār kvalificēties. Mēs gan nezinam, kuri no mūsu Eirolīgas džekiem kādās komāndas spēlēs, bet jau tagad federācijai jāsāk domāt, kas un kā jāizdara, lai sastāvu uz rudens mačiem būtiski pastiprinātu.
2 sastāvs? Mums pietrūka chalu no otrā sastāva 😂 😭😭 var teikt 3 sastāvs labi nospēlēja pret Bosniesu gandrīz optimālo sastāvu, domāju ja būtu tas pats jakovics, Bērziņš no Ogres, Lomazs varbūt vēl kāds spēle izvērstos pavisam citādi, bet vienalga šī spēle bija jāņem

     [+] [-]

, 2020-02-25 04:05, pirms 4 gadiem
Īstenībā bez komentāriem. Bet izmest autu pēdējā pusminūtē jau nu būtu jāmāk(lai arī tās 5 sek bija stipri apšaubāmas).
Ir 3 spēlētāji-Meiers,Mejeris un Žagars.

     [+] [-]

, 2020-02-25 05:42, pirms 4 gadiem
Agrāk man likās, ka galīgā pakaļā ir Latvijas hokeja un futbola vietējie čempji.
Tagad redzu, ka arī mūsu vietējais basīša čempis ir nolaidies līdz tikpat nožēlojamam līmenim...

     [+] [-]

, 2020-02-25 07:45, pirms 4 gadiem
Uz kvalifikāciju vajadzēja naturalizēt labu PG kamēr Strēlnieka nav un Žagars nobriest tādas manas domas

     [+] [-]

, 2020-02-25 08:17, pirms 4 gadiem
nezinu, ko te visi fano par Žagaru - neko labu neredzēju, kā vien to, ka čalis ir prospekts, kam pagaidām stipri jāpieliek gan basketbola IQ, gan masu (tā nāks ar laiku), nu nevar tāds skaliņš nevienam neko izdarīt un visi viņu loka uz nebēdu.

Lielākā problēma kā jau te daudzi ir minējuši tas, ka Šķēle nav PG, bet ir labs SG. PG lomu vajadzēja visu laiku rotēt starp Žagaru, Sirsniņu un Blūmu, bet tā vietā Robis liek Šķēli, kas 20 sekundes nobriblē, neviens neko nedara un tad uzbrukumā ir pļekš.

Kāpēc Dārgais netika paņemts tā arī nesaprotu, izlasē bija lērums čaļi, kas ir gan fiziski, gan morāli vājāks nekā viņš.

     [+] [-]

, 2020-02-25 08:44, pirms 4 gadiem
Ar Stelmi ir tā- ja netiek uz EČ, tad jāatkāpjas un jāļauj citam mēģināt.

     [+] [-]

, 2020-02-25 08:54, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Ar Stelmi ir tā- ja netiek uz EČ, tad jāatkāpjas un jāļauj citam mēģināt.
Netiek uz EČ???
Tas vispār ir variants???

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:09, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Iedomājos ,kas notiktu ar LV hokeju ,ja čempī spēlētu tikai vietējās līgas spelmaņi. Būtu tieši tas pats rezultāts , kā basi!
Kaut kas tur ir jāmaina vietējās līgas attīstībai komandas sporta veidos, jo būsim godīgi visos komandu sporta veidos Latvijā vietējās līgas ir dirså nolaistas
Nemuldi, OHL izlase ir pietiekami spēcīga, lai noturētos Hokeja Elitē!
Pērtiķbolā nav tāda sastāva dziļuma, kāds ir Hokejā

  +3 [+] [-]

, 2020-02-25 09:13, pirms 4 gadiem
Veči! Esmu tik pat samulsis, kā lielākā daļa no Jums. Kā var šādi zaudēt.
Mēs varam vainot trenerus, spēlētājus utt. Bet lielākie vainīgie ir FIBA, kas faktiski iznīcināja iespēju stiprākajiem pārstāvēt izlasi un tas ļooti sāpīgi sit tieši mums, kuriem stiprākie nespēlē otrās šķiras klubos, bet gan NBA un Eirolīgā.Pie vecās sistēmas mēs jau būtu spēlējuši Pasaules čempī, Olimpiskajā atleses ciklā un Eiropas čempī bez kvalifikācijas.
Šāda sistēma ir derīga tām izlasēm, kuras vai nu ir ar milzīgiem cilvēkresursiem vai arī izlasēm, kurās ir viduvējības, proti, spēlētājiem, kas nav tik labi, lai spēlētu NBA vai Eirolīgā.
Mēs, protams, varam turpināt cepties un būt dīvānā pirdēji, kas paši neko nedara. Bet varbūt varam mēģināt kaut kā sākt ietekmēt šo lietu, lai nākotnē šī sistēma tiktu mainīta.
Kas būtu jādara:
1) Jāspiež uz mūsu federāciju, lai tā aktīvi sāk meklēt domubiedrus citu valstu federācijās, lai šo debīlo sistēmu mainītu, sazinātos ar Fiba un ar viņiem runātu
2) pašiem sazināties ar citu valstu faniem un pārciecināt tos iedarboties uz savu valstu federācijām sakt cīnīties pret fiba.
3) Pašiem bombardēt fiba ar protestiem un prasībām mainīt kārtību.
Var jau teikt - mēs neko nepanāksim, diezi vai panāksim utt. Bet kas ir labāk - pirst dīvānā un uzrakstīt kārtējo komentāru, vai tomēr mēģināt šo sistēmu mainīt. Un, ja nu mums izdodas!??
Ja šādi turpināsies, tad diemžēl ar laiku izlases basketbols tiks pilnībā iznīcināts un varēsim priecāties par atsevišķu basketbolistu veiskmēm, pārstāvot svešus, ārzemju klubus. Vai to mums vajag? Domāju, ka ne! Tādēļ mums jāsāk rīkoties!
Tā kā domājat - ir izvēle - turpināt neko nedarīt un tikai klabināt taustiņus un visus vainot, vai pašiem ko darīt, lai mainītu!

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:15, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Par Aburtu gan pat nedusmojos, ir pat rēcīgi, ka kārtējo reizi vnk parāda, cik tups pseidorasists viņš ir Tā vietā, lai līdzi justu mūžam baltai izlasei, kas Eiropā cīnās pret nigām, viņš sludina balto mīzēju taktiku - ķipa, labāk, lai mums vispār tas sportaveids neinteresē. Bet viņš tak pat mūsējais nav, francijas krievs.
Ja divi transvestīti, nigers un Lettiņš, sacenstos, kurš ātrāk apēdīs viens otra kaku, tu arī tad Lettiņu atbalstītu? P.S. neesmu nekāds Krievs, esmu pusLettinš, pusUkrainis ar LV pasi, kurš dzīvo gan Francijā, gan arī Latvijā, pilnvērtīgas mājas ir gan tur, gan tur

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:16, pirms 4 gadiem
izlase "izlasīta" raibu raibā. Šķēle ar savu basketa IQ nekādi nevelk uz saspēles vadītāju, savukārt spēlētāji nav pieraduši pie asajām Žagara tipa piespēlēm. Gulbis, Ate, Čavars, Butjankovs, Sirsniņš - nu nav viņiem ko darīt izlasē, tad jau labāk būtu paņēmuši puišus no Spānijas-Itālijas 2.līgām. Janka arī tikai vietu aizņem, būtu kaut Lomažu paņēmuši

  -3 [+] [-]

, 2020-02-25 09:29, pirms 4 gadiem
Morics rakstīja: Veči! Esmu tik pat samulsis, kā lielākā daļa no Jums. Kā var šādi zaudēt.
Mēs varam vainot trenerus, spēlētājus utt. Bet lielākie vainīgie ir FIBA, kas faktiski iznīcināja iespēju stiprākajiem pārstāvēt izlasi un tas ļooti sāpīgi sit tieši mums, kuriem stiprākie nespēlē otrās šķiras klubos, bet gan NBA un Eirolīgā.Pie vecās sistēmas mēs jau būtu spēlējuši Pasaules čempī, Olimpiskajā atleses ciklā un Eiropas čempī bez kvalifikācijas.
Šāda sistēma ir derīga tām izlasēm, kuras vai nu ir ar milzīgiem cilvēkresursiem vai arī izlasēm, kurās ir viduvējības, proti, spēlētājiem, kas nav tik labi, lai spēlētu NBA vai Eirolīgā.
Mēs, protams, varam turpināt cepties un būt dīvānā pirdēji, kas paši neko nedara. Bet varbūt varam mēģināt kaut kā sākt ietekmēt šo lietu, lai nākotnē šī sistēma tiktu mainīta.
Kas būtu jādara:
1) Jāspiež uz mūsu federāciju, lai tā aktīvi sāk meklēt domubiedrus citu valstu federācijās, lai šo debīlo sistēmu mainītu, sazinātos ar Fiba un ar viņiem runātu
2) pašiem sazināties ar citu valstu faniem un pārciecināt tos iedarboties uz savu valstu federācijām sakt cīnīties pret fiba.
3) Pašiem bombardēt fiba ar protestiem un prasībām mainīt kārtību.
Var jau teikt - mēs neko nepanāksim, diezi vai panāksim utt. Bet kas ir labāk - pirst dīvānā un uzrakstīt kārtējo komentāru, vai tomēr mēģināt šo sistēmu mainīt. Un, ja nu mums izdodas!??
Ja šādi turpināsies, tad diemžēl ar laiku izlases basketbols tiks pilnībā iznīcināts un varēsim priecāties par atsevišķu basketbolistu veiskmēm, pārstāvot svešus, ārzemju klubus. Vai to mums vajag? Domāju, ka ne! Tādēļ mums jāsāk rīkoties!
Tā kā domājat - ir izvēle - turpināt neko nedarīt un tikai klabināt taustiņus un visus vainot, vai pašiem ko darīt, lai mainītu!
Pat ja viss tevis rakstītais realizētos, tu domā, tas kaut ko mainītu ilgtermiņā? Tagad iedomājies tādu bildi, kaut kad vasarā, Fakings uzaicina bračkas Bertānus, Kurucu un pāris-trīs Eirolīgas kadrus privātajā pasakumā, pēc ballītes pa pālim palidināties ar vertoļotu , kurš cieš katastrofu...
Var droši teikt, pie šāda rasklada, vienā momentā VISS mūsdienu LV pērtiķbols aiziet pa burbuli!
Kā jau rakstīju, nav sastāva dziļuma!

  +2 [+] [-]

, 2020-02-25 09:30, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: izlase "izlasīta" raibu raibā. Šķēle ar savu basketa IQ nekādi nevelk uz saspēles vadītāju, savukārt spēlētāji nav pieraduši pie asajām Žagara tipa piespēlēm. Gulbis, Ate, Čavars, Butjankovs, Sirsniņš - nu nav viņiem ko darīt izlasē, tad jau labāk būtu paņēmuši puišus no Spānijas-Itālijas 2.līgām. Janka arī tikai vietu aizņem, būtu kaut Lomažu paņēmuši
vecīt,tu tulīt tiksi noriets no basketa specialistu puses!!Šķēlem bija jāvelk LV izlase pret Melnkalni!!!tā te liela daļa spečuku izteicāses neesmu lasijis visus komentus-nez ko tie speciālisti tagad saka?
un kā tur Blūms?atkal treneris vainīgs?nelaida laukumā?

  +1 [+] [-]

, 2020-02-25 09:32, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nekas, būs vēl viena iespēja pret BiH un Bul, tikai pretējā secībā viesos un mājās. Labās ziņas, ka zaudējumi minimmāli un ka grieķija mums palīdz.

Bet ko patiesi ienīstu - Eiropas izlašu naturalizētos nigerus. Reāli mums, leišiem un kas tur vēl "tīrie" - serbi laikam - jācīnās pret negodīgi uzbūstotiem pretiniekiem. Domāju, bez Rendolfa mēs jau arī Slovēņiem būtu tikuši pāri EČ.
Bet kā ir tā ir, ceru, ka mēs tā arī paliksim "tīri" līdz galam. Un leiši, noteikti, arī.
Lai ai kāds cirvis tu nebūtu,bet te nu tev piekrītu!!Eiropas basis ir pataisīts par cirku!!katra sūda valstele sadod mellajiem pilsonības,kamēr basketa pamatnāciju labākie spēlētāji nemaz netiek pielaisti sacensībām!!izlašu baskets Eiropā ir kļuvis par farsu!!

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:34, pirms 4 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Nemuldi, OHL izlase ir pietiekami spēcīga, lai noturētos Hokeja Elitē!
Pērtiķbolā nav tāda sastāva dziļuma, kāds ir Hokejā
Šobrīd,kad ir izveidots Olimp,es Tev piekritīšu!!tik ņem vērā faktu,ka Olimp uztur RUS nauda,ne LV!!!
un kā tur ar kazahiem?kaut ko lasiju,ka vakar Baris nespēlēja neviens naturalizētais?kazahiem būtu izslimojuši naturalizēšanas slimību???

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:44, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Šobrīd,kad ir izveidots Olimp,es Tev piekritīšu!!tik ņem vērā faktu,ka Olimp uztur RUS nauda,ne LV!!!
un kā tur ar kazahiem?kaut ko lasiju,ka vakar Baris nespēlēja neviens naturalizētais?kazahiem būtu izslimojuši naturalizēšanas slimību???
Olimp ir kazahu nauda.
Kazahi neko nav izslimojuši, tikko OS kvalī spēlēja ar 13 naturalizētajiem, tie stulbie čingizīdu kamieļsmadzenes neko nav spējīgi radīt, tikai nopirkt.

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:47, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Šobrīd,kad ir izveidots Olimp,es Tev piekritīšu!!tik ņem vērā faktu,ka Olimp uztur RUS nauda,ne LV!!!
un kā tur ar kazahiem?kaut ko lasiju,ka vakar Baris nespēlēja neviens naturalizētais?kazahiem būtu izslimojuši naturalizēšanas slimību???
Arī pirms Olimpa OHL izlase izskatījās tīri zolīdi starptautiskajā fonā Tādus Poļus, domāju, droši uzvilktu Jā, Kazahiem tagad ir nopietns šoks uz ilgu laiku, paši vien to ir pelnījuši, vēl sākot no Ustjkamenogorskas Torpedo laikiem Da ko tur vispār var teikt, viss Kazahstānas Hokejs tika izveidots pateicoties izteikti Krieviskā Ustjkamenogorskas apbgabala iekļaušanai iekš Kazahstānas PSR, bez tā viņi vispār pat Žē grupa netiktu

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:50, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: Šobrīd,kad ir izveidots Olimp,es Tev piekritīšu!!tik ņem vērā faktu,ka Olimp uztur RUS nauda,ne LV!!!
un kā tur ar kazahiem?kaut ko lasiju,ka vakar Baris nespēlēja neviens naturalizētais?kazahiem būtu izslimojuši naturalizēšanas slimību???
Te arī daudzi naturalizētie vienkarši var turpmāk negribēt piedalīties šajā afērā, it sevišķi pēc tāda fiasko pret Poliju Iespējams arī ka uz PČ tie negribēs braukt, kas mums nāktu tikai par labu

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:53, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: Olimp ir kazahu nauda.
Kazahi neko nav izslimojuši, tikko OS kvalī spēlēja ar 13 naturalizētajiem, tie stulbie čingizīdu kamieļsmadzenes neko nav spējīgi radīt, tikai nopirkt.
tikko vakar lasiju,ka ir spēlējuši tikai kazahi KHL spēlē!tāpēc ari pajautāju tjomam,kā vienam no kazahu mīlē'tājiem
tieši kontekstā ar zāģi poļiem ari domāju,ka šiem varbūt beidzot acis atvērsies

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:57, pirms 4 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Arī pirms Olimpa OHL izlase izskatījās tīri zolīdi starptautiskajā fonā Tādus Poļus, domāju, droši uzvilktu Jā, Kazahiem tagad ir nopietns šoks uz ilgu laiku, paši vien to ir pelnījuši, vēl sākot no Ustjkamenogorskas Torpedo laikiem Da ko tur vispār var teikt, viss Kazahstānas Hokejs tika izveidots pateicoties izteikti Krieviskā Ustjkamenogorskas apbgabala iekļaušanai iekš Kazahstānas PSR, bez tā viņi vispār pat Žē grupa netiktu
par Ustjkamenogorsku piekrītu pilnīgi!tikai kazahiem izdevās sapist to,ko PSRS izveidoja!kamēr LV jau krievu laikos veidoja latviskus hokeja pamatus,izveidojot specklases un ari šobrīd bērnu un jauniešu hokejs LV nes augļus!!
kamēr kazahi un baltkrievi ir galīgi sagājuši sviestā!un vismaz manās acīs šobrīd ir visnicināmākās komandas PČ!
vakar kaut kur izlasīju,ka Baris spēlējis tikai ar vietējiem spēlētājiem pret Admiral!tāpēc domāju Tev paprasīt,moš esi informēts par kursa maiņu kazahu hokejā!

     [+] [-]

, 2020-02-25 09:59, pirms 4 gadiem
Biedrs Noviks rakstīja: Arī pirms Olimpa OHL izlase izskatījās tīri zolīdi starptautiskajā fonā Tādus Poļus, domāju, droši uzvilktu Jā, Kazahiem tagad ir nopietns šoks uz ilgu laiku, paši vien to ir pelnījuši, vēl sākot no Ustjkamenogorskas Torpedo laikiem Da ko tur vispār var teikt, viss Kazahstānas Hokejs tika izveidots pateicoties izteikti Krieviskā Ustjkamenogorskas apbgabala iekļaušanai iekš Kazahstānas PSR, bez tā viņi vispār pat Žē grupa netiktu
par OHL un poļiem!nu poļi ir C grupas vidusmēra komanda,a tu jau par noturēšanos elitē runāji!neaizmirsti,ka OHL spēlētāji netrenējas profesionālā režimā,strādā-tātad īsā ,intensīvā turnīrā,kāds ir PČ,jau turnīra vidū būtu miruši...fiziski!

     [+] [-]

, 2020-02-25 10:01, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: tikko vakar lasiju,ka ir spēlējuši tikai kazahi KHL spēlē!tāpēc ari pajautāju tjomam,kā vienam no kazahu mīlē'tājiem
tieši kontekstā ar zāģi poļiem ari domāju,ka šiem varbūt beidzot acis atvērsies
aha, un Tjoma aprecēs nēģerieti.
vakar kazahu izlase spēlēja?

     [+] [-]

, 2020-02-25 10:03, pirms 4 gadiem
leonids_leo_115875843154099 rakstīja: vakar kaut kur izlasīju,ka Baris spēlējis tikai ar vietējiem spēlētājiem pret Admiral!tāpēc domāju Tev paprasīt,moš esi informēts par kursa maiņu kazahu hokejā!
jā, pirms kolhoza PO ir kursa maiņa, turpmāk spēlēs tikai tie, kas pierādīs ka ir tiešie čingishana pēcnācēji!