Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija mostas par vēlu un pārpildītajā arēnā piekāpjas spāņiem

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Latvija mostas par vēlu un pārpildītajā arēnā piekāpjas spāņiem
Aigars Šķēle. Foto: fiba.basketball

Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra priekšpēdējā spēlē Latvija savā laukumā prata atspēlēt 19 punktu deficītu pret Spāniju un sarūpēt intriģējošu maču izskaņu, tomēr piedzīvoja zaudējumu 62:67.

Kā jau bija paredzams, Latvijas izlase šajā mačā vēl nepalīdzēja Eirolīgas basketbolisti, bet spēli mājinieki sāka ar Mārtiņu Meieru, Mareku Mejeri, Arti Ati, Rihardu Lomažu un Aigaru Šķēli.

Abas komandas apmainījās neveiksmīgiem uzbrukumiem, bet rezultātu ar pustālu metinu atklāja Šķēle. Tomēr jau otrās minūtes beigās Arnin Vecvagaram bija jāsauc komanda uz minūtes apspriedi – viesi bija divas reizes likuši Latvijai kļūdīties un paši sametuši septiņus punktus pēc kārtas. Lai gan tūlīt pēc tam izdevās divus punktus atgūt, situācija laukumā uz labo pusi nemainījās.

Gluži pretēji – Alberto Abaldo realizēja savu otro tālmetienu, pēc brīža Dario Brisuela realizēja trīspunktu gājienu, bet Sebass Saiss trieca no augšas un panāca jau 19:6. Latvijai bija lielas grūtības apturēt sāncenšu ātru uzbrukumu un kaut ko likt pretī tik pat enerģiskajai aizsardzībai, turklāt vēl metienu precizitāte komandām bija atšķirīga. Visi seši Latvijas basketbolistu tālmetieni lidoja grozam secen, bet spāņi ar savu trešo panāca jau 25:10… Līdz ceturtdaļas beigām mājiniekiem gan izdevās no mīnusiem nodzēst četrus punktus, taču vajadzēja vēl.

Tomēr otrā ceturtdaļa sākās gandrīz ar to pašu, ar ko sākās pirmā – šoreiz spāņi sameta sešus punktus pēc kārtas un minūti atkal lūdza Vecvagars. Latvijas pirmos punktus otrajā ceturtdaļā guva Mejeris, bet, gluži tāpat kā pirmajā, veiksmes vilni tas neuzsāka. Līdz ceturtdaļas vidum mūsējiem bija vēl četras iespējas uzbrukt no tālās distances, bet grozs tādas bumbas joprojām pretī neņēma (0/10). Rezultāts auga ļoti lēnām, kas, protams, vairāk bija pa prātam spāņiem. Latvijas pēdējā uzbrukumā Šķēlem izdevās panākt neizšķirtu ceturtdaļā, bet Brisuela septiņu sekunžu laikā paguva šķērsot laukumu un iemest no tuvas distances, lai gan mājiniekiem vēl rezervē bija divi noteikumu pārkāpumi – 25:38.

Arī otrā puslaika sākums bija veiksmīgāks spāņiem – šoreiz 5:0. Latvijas komandai ritmu uzbrukumā atrast nekā neizdevās un joprojām bumba grozā negāja no tālās distances, kas veiksmīgas pakaļdzīšanās iespēja krietni samazināja. Mērķi sasniedza vien 16. tālmetiens, ko realizēja Siliņš, kas, protams, uzlaboja garastāvokli, taču ne skatu uz tablo, jo stabili pietuvoties sāncenšiem neizdevās.

Cerību stariņu iededza ceturtdaļas beigas, ko izdevās noslēgt ar deviņiem punktiem pēc kārtas un pietuvoties līdz -10 (41:51). Kas līdzīgs prasījās arī pēdējās ceturtdaļas ievadā. Īsā laikā divas reizes no tālās distances trāpīja Šķēle, bet jau nākamajā uzbrukumā trīs soda metienus varēja mest Ingus Jakovičs, kurš visus arī iemeta, panākot jau 50:55. Vēl pēc minūtes spāņu treneris Serhio Skarliolo jau steidza pēc pārtraukumu – Jakovičs bija precīzs ātrajā uzbrukumā, komandas šķīra tikai trīs punkti, jāspēlē sešas ar pusi minūtes.

Latvija ar ļoti lielu azartu cīnījās aizsardzībā, kas apgrūtināja sāncenšu uzbrukumu, taču viņiem regulāri izdevās tikt pie otrajām iespējām, tāpēc ilgu laiku tikt tuvāk par trim punktiem neizdevās. Tomēr nepilnas divas minūtes līdz pamatlaika beigām starp komandām bija vien punkts – Jakovičs iemeta divus sodas metienus, Šķēle bija precīzs pēc smaga caurgājiena un uz tablo 60:61.

Viesi savā uzbrukumā kārtējo reizi tika pie atlēkušās bumbas un pēc mirkļa uz soda metienu līnijas stājās Saiss. Viņš meta garām abus, taču veiksme vēlreiz uzsmaidīja visiem – bumba lidoja ārpus laukuma robežām, bet tiesneši pēc video pētīšanas to atdeva spāņiem. Pēc brīža Koloms iemeta tālmetienu, Meiers meta garām abus soda metienus, bet spāņi savu uzbrukumu noslēdza ar triecienu no augšas – 60:66, 52 sekundes spēles laika.
Mūsējie vēl izmisīgi centās glābt šo maču, taču viss veiksmes limits jau bija izsmelts – 62:67.

Pasaules kausa kvalifikācija, I apakšgrupa

Latvija – Melnkalne 62:67 (14:25, 11:13, 16:13, 21:16)
Latvija: Šķēle 18 (8ab), Jakovičs 9, Siliņš 8, Meiers 6 (9ab), Mejeris 6 (6ab), Lomažs 5, Ate 4, Vecagars 4, Zaķis 2, Blūms
Spānija: Brisuela 17, Koloms 13, Abalde 9, Arteaga 6 (6ab), Beirans 5 (7ab), Lopess Arostegui 4, Jovets 4, Saiss 3 (14 ab), Bareiro 3, Vicedo 2, Sanmigels 1, Alocens

I grupa

VKomandaUZ+/-P
1.Spānija92+6320
2.Turcija83+8519
3.Melnkalne74+318
4.Latvija65+2317
5.Ukraina56+1716
6.Slovēnija29-8013

 +11 [+] [-]

, 2019-02-22 21:29, pirms 6 gadiem
Vecvagars kā galvenais treneris? Nē paldies... līmenis viņa atbilstošais ir kur viņš ir tagad Kazahstānas kluba galvenais treneris... kur vispār Kazahstānas basketbols ir bez Astanas? Nekur augstu.
Ta vienalga kā beigās būs pret Melnkalni, Ar sūdainu mietu padzīt no izlases galvenā trenera amata Veco.

Tas tik liek aizdomāties, ja nebūtu Blūma meistarstiķis iepriekšējā spēlē pret Slovēniju...

Jautājums: Vecvagars vispār zina ka viņš var samainīt nedaudz spēles plānu spēles laikā?

 +10 [+] [-]

, 2019-02-22 21:30, pirms 6 gadiem
Pietrūka viens/divi veči, kas var iemest - Timma un Bertāns

 +14 [+] [-]

, 2019-02-22 21:30, pirms 6 gadiem
Kapāja, kapāja, lai beigas tāpat nolietu... Metienu precizitāte – katastrofa, groza apakša zaudēta tīri, iznākums - likumsakarīgs. Visa un pēdējā cerība tikai uz leģiem.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:30, pirms 6 gadiem
Bļ..g, bet tas ir vienkārši fenomenāli. Es nesaprotu. Vienmēr kāds tiesneša lēmums, kāda neizcīnīta bumba pie sava groza, kāds netiek spēlēt, citu spēļu rezultāti nekad nepalīdz, tad kaut ko FIBA ar ULEBu pi..s savā starpā un neļauj normāli spēlēt... KAD VIENREIZ DZĪVĒ Latvijas basī viss sakritīs normāli???? Hokejs ir vienkārši hujovais sporta veids un pasaulē nekotējas nekur augstu, futbols mums vienkāši nav, bet basī, basī KUR IR VISS, i zvaigznes, i apstākļi spēlēšanai, i jaunatne utt., bet NEKAD NEVEICAS. Kā?

  +7 [+] [-]

, 2019-02-22 21:31, pirms 6 gadiem
Vecvagar atkāpies!
Nu zaje bala
Pirmdien būs +7 un tad stresos un atkal

 +10 [+] [-]

, 2019-02-22 21:31, pirms 6 gadiem
Mejeris, nu bāc 3 gadi vtb, bet nu tizlums abās laukuma pusēs

  +9 [+] [-]

, 2019-02-22 21:31, pirms 6 gadiem
Apsveicu visus, kas TOTO uzlika uz Spāņiem, labs koefs bija.
Slēpts komentārs: Finklijs15

  +6 [+] [-]

, 2019-02-22 21:31, pirms 6 gadiem
Sītā pakāst spēli!! Pievelk klāt un tad sasteidz četrus uzbrukumus un pazaudē bumbu vēl

Bet kopumā, es teiktu, ka šis bija Vecvagara zaudējums. Pēdējās minūtēs, kad defu vajag, Ati noņem nost. Pietrūka šajā spēlē Gražulis, grūti gāja garajā galā + kāpēc mazie tik maz palīdzēja?

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 21:32, pirms 6 gadiem
Tā besī šitie zaudējumi galotnēs. Labāk būtu zaudējuši ar tien -20. Ka' nav, ta' nav.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:32, pirms 6 gadiem
Šķēle vnk... Būtībā pateica, ka šitais sastāvs sūds un gan jau eirolīgas džeki izvilks pret Melnkalni.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:32, pirms 6 gadiem
Un paldies Ukraiņiem par "palīdzību"

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:33, pirms 6 gadiem
Nav pārsteigums, ka mūsu 2.izlase zaudēja spāņu 2.izlasei, bet par to, ka spēja pievilkt no -19 līdz -1, puiši pelnījuši uzslavu. Protams, jāuzslavē arī treneris, kas savlaicīgi ņēma minūtes pārtraukumus un labi rotēja spēlētājus. Tagad viss izšķirsies Melnkalnē - lai mūsējiem veicas, turēšu īkšķus.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:33, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Mejeris, nu bāc 3 gadi vtb, bet nu tizlums abās laukuma pusēs
Tieši kāds? Jā, super nenospēlēja, bet pie esošā bezsistēmas basketbola, ir ok, tici man, varēja daudz sliktāk spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:33, pirms 6 gadiem
GreenUprise rakstīja: Šķēle vnk... Būtībā pateica, ka šitais sastāvs sūds un gan jau eirolīgas džeki izvilks pret Melnkalni.
Nekas. Mēs taču ukraiņiem arī Rīgā zaudējām ar -14, bet Kievā vinnējām ar +22

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 21:33, pirms 6 gadiem
Vismaz KP nebūs jāatsaka izlasei

 +12 [+] [-]

, 2019-02-22 21:34, pirms 6 gadiem
Nav nozīmes pat no trenera Blata Latvijas izlasē, ja uz laukuma ir vietējā čempionāta šlāgeristi, kuri pat ''ritmu'' nespēj noturēt. Viss loģiski. Ja vēl ''eksperti'' spētu atzīt, kas ir kas, bet tad viņus neaicinās muldēt TV.

  +7 [+] [-]

, 2019-02-22 21:34, pirms 6 gadiem
Kad Vecajam kāds pateiks, ka Lomažs, Vecvagars kategoriski nav laižami laukumā!? Kaut kāds LBL2 līmenis, jau kuro spēli! Un kāds var pateikt Mejerim, ka ar saviem 10-% no līnijas, troikas nav jāmet.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:34, pirms 6 gadiem
petjka_neimanitis_100866384245432 rakstīja: Paldies maniem lemberdzēniem, turam līmeni!

p.s. Lasiet Ventas Balsi.
Bla kepka96 uztaisi savu profilu, minetist!

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 21:35, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši kāds? Jā, super nenospēlēja, bet pie esošā bezsistēmas basketbola, ir ok, tici man, varēja daudz sliktāk spēlēt
Iemest nevar no apakšas, bumbas nevar savākt, atbloķējot nojrīt un pazaudē pozīciju

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:35, pirms 6 gadiem
Cik tur trūka.. nekas.. Melnkalni izvālēsim ar +10 un tiksim uz PČ

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:35, pirms 6 gadiem
Lomažs slikti jau kuro spēli nospēlēja. Tieši šis bija iemesls, kāpēc es nevēlējos, lai viņš paliek Latvijā. Ārzemēs, tomēr ir lielāks spiediens uz tevi.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:36, pirms 6 gadiem
Gulbis visgudrákais exsperts pàrsmieties var par to gudrìti baig jau tálu viñš
ir ticis ar to savu Jùrmalu runàt visi màk gudri.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:36, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Iemest nevar no apakšas, bumbas nevar savākt, atbloķējot nojrīt un pazaudē pozīciju
Nav pierasts tik ''ātri'' spēlēt.

  -3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:36, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Iemest nevar no apakšas, bumbas nevar savākt, atbloķējot nojrīt un pazaudē pozīciju
tā iemešana, diemžēl ir mūsu daudzu basketbolistu standarts Par to pārējo, piekrītu, bet tas parasti nav tik raksturīgi viņam

  +9 [+] [-]

, 2019-02-22 21:37, pirms 6 gadiem
Tāda škrobe. Jau spēles sākumā -25, es jau samierinājos, ka būs zāģis, nu neko darīt, vismaz Ukraiņi Melnkalnei priekšā ar +15, tie mums palīdzēs. Skuju!, šie nolej pārsvaru un zaudē, plus vel mūsējie uztaisa comeback un pēdējās minūtēs zaudē tuvā spēlē

Labi, ka es vel esmu jauns, savādāk aizietu ar sirdi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:37, pirms 6 gadiem
Vai Vecvagars tiešām piekrita strādāt par pusdienu kuponiem, ka šo paņēma par treneri?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:38, pirms 6 gadiem
PēterisP rakstīja: Kad Vecajam kāds pateiks, ka Lomažs, Vecvagars kategoriski nav laižami laukumā!? Kaut kāds LBL2 līmenis, jau kuro spēli! Un kāds var pateikt Mejerim, ka ar saviem 10-% no līnijas, troikas nav jāmet.
Vecvagaram 4 punkti un +/- rādītājs +4, otrs labākais komandā, aiz Jakoviča +7.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 21:38, pirms 6 gadiem
LUPATAS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:38, pirms 6 gadiem
Pret Melnkalni bet visu cieņu Zaķis ,Blūms ,Vecvagars un Lomažš nebūtu jāņem jo pēdējās spelēs vairāk mīnusu neka plusu (izņemot Blums pret Slovēniju)

  -3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:39, pirms 6 gadiem
Ha haa... Tak teicu,ka padirsīs,ka maz nelekas
#pērtiķbols

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:39, pirms 6 gadiem
Kad Bagij bija tad lietas gàja bez kautkádiem eirolìgas spèlétàjiem
Vecvagars tas nau treneris.Štelmaheru vajag jeb atpakaĺ bagiju

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 21:40, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Lomažs slikti jau kuro spēli nospēlēja. Tieši šis bija iemesls, kāpēc es nevēlējos, lai viņš paliek Latvijā. Ārzemēs, tomēr ir lielāks spiediens uz tevi.
Ventspilī Lomažam ir bijušas tiešām labas spēles. Izlasē gan nevar un nevar atvērties...

  +9 [+] [-]

, 2019-02-22 21:40, pirms 6 gadiem
Bet kopumā, es uzskatu, ka visi šie logi ir rupja basketbola degradēšana. Pilnīgi bezjēdzīga lieta. Skatāmība diezgan cieš

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 21:41, pirms 6 gadiem
LV nejēdz spēlēt galotnēs pie mīnus viens visu atkal nolēj lo.. Ar šādu treneri nekad LV netiks ne uz kādu PČ!! Būsim reāli nav ko sapņot vienreiz

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:41, pirms 6 gadiem
elements rakstīja: Ventspilī Lomažam ir bijušas tiešām labas spēles. Izlasē gan nevar un nevar atvērties...
pats spēles līmenis, atbildības līmenis cits + kaut kāda ietekme ir arī pašiem treneriem.

  +6 [+] [-]

, 2019-02-22 21:41, pirms 6 gadiem
Pirmais puslaiks bija absolūti drausmīgs. Neko pozitīvu nevaru pateikt.

Bet otrajā puslaikā beidzot saņēmās un bija prieks skatīties Šķēli - ar tādu pārliecību spēlēja un arī sameta.

Tikai nevar vinnēt, ja nespēlē visu spēli.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:42, pirms 6 gadiem
Man te vēl pārmeta ka gribeju lai izlasē ka otrs C tiek ņemts Rozītis tagad redzot ka Zaķis neko neizdarija domaju sliktaks nebūtu.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:43, pirms 6 gadiem
Ar eirolīgas dūžiem būs +10, nemīžat.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 21:43, pirms 6 gadiem
Tas, ko es redzēju - pirmo puslaiku nekādas kustības, viss notiek statiski un tie dullie metieni.
Otrajā sāk kustēties, jau kkas sāk sanākt, BET bumbas aizsardzībā ir jāsavāc. Bijām jau tikuši tuvu un, principā, padirsām tāpēc, ka Saiz savāca katru otro bumbu pie mūsu groza un, protams, svaigais saspēlnieks, 10 nr?, kurš sameta visu pēc uznākšanas uz laukumu.

Skarbi, paši neizmantoja dotās iespējas...

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:43, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Man te vēl pārmeta ka gribeju lai izlasē ka otrs C tiek ņemts Rozītis tagad redzot ka Zaķis neko neizdarija domaju sliktaks nebūtu.
Starp citu to es spēles laikā iedomājos, it īpaši, ja tāpat nelaid spēlēt. Tas pats ar Ausēju, pirmajā puslaikā spēles neiet, trīņi nekrīt, bet vienu no snaiperiem, pat uz piecām sekundēm neizlaid. Tā vietā varēja rezervei to pašu Rozīti paņemt. Vismaz manas domas.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:44, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet kopumā, es uzskatu, ka visi šie logi ir rupja basketbola degradēšana. Pilnīgi bezjēdzīga lieta. Skatāmība diezgan cieš
Logi ir ideāli priekš basketa skatītājiem - visu gadu izlases spēles.
Tas, ka Ulebs un Fiba nesadala savā starpā ir cita lieta.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:44, pirms 6 gadiem
Ok tagad jādomā kuru 5 no šodienas sastāva jaņem nost lai dotu vietu EL džekiem?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:45, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: tā iemešana, diemžēl ir mūsu daudzu basketbolistu standarts Par to pārējo, piekrītu, bet tas parasti nav tik raksturīgi viņam
Neskatos vef spēles jau pasen. Bet nu džekam izaugsme kaut kur apstājās Žēl

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:45, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Starp citu to es spēles laikā iedomājos, it īpaši, ja tāpat nelaid spēlēt. Tas pats ar Ausēju, pirmajā puslaikā spēles neiet, trīņi nekrīt, bet vienu no snaiperiem, pat uz piecām sekundēm neizlaid. Tā vietā varēja rezervei to pašu Rozīti paņemt. Vismaz manas domas.
augums ir un par rebiem varētu cīnīties vismaz.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:46, pirms 6 gadiem
5 kļūdas pirmajās 5 minūtēs pilnībā sa.... spēli!
Paldies džekiem, bet pietrūka augsta līmeņa maču pieredze!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:46, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Logi ir ideāli priekš basketa skatītājiem - visu gadu izlases spēles.
Tas, ka Ulebs un Fiba nesadala savā starpā ir cita lieta.
Ir arī citas sistēmas, kas strādātu un sliktas nebūtu, ja skatamies, tieši uz brīvo laiku spēlētajiem. Arī par to, ka visu gadu spēle, bet piedod un atvaino, ja tās izlases spēles sāk kristies kvalitātē, tad labāk es gaidu vasaru. Personīgi es uzskatu, ka pat bez tā uleb-fiba kašķa, tā spēles kvalitāte kristu.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:47, pirms 6 gadiem
austrumnieks rakstīja: Vecvagars kā galvenais treneris? Nē paldies... līmenis viņa atbilstošais ir kur viņš ir tagad Kazahstānas kluba galvenais treneris... kur vispār Kazahstānas basketbols ir bez Astanas? Nekur augstu.
Ta vienalga kā beigās būs pret Melnkalni, Ar sūdainu mietu padzīt no izlases galvenā trenera amata Veco.

Tas tik liek aizdomāties, ja nebūtu Blūma meistarstiķis iepriekšējā spēlē pret Slovēniju...

Jautājums: Vecvagars vispār zina ka viņš var samainīt nedaudz spēles plānu spēles laikā?
Vecvagaram katrā spēlē ir citi spēlētāji, kuru līmenis ir atšķirīgs, taču, neskatoties uz to, mēs līdz pēdējai spēlei pretendējam uz dalību Pasaules kausā, kur nekad neesam spēlējuši, un cerams, ka tur arī laimīgi nokļūsim. Kādas vispār var būt pretenzijas pret treneri? Viņam var tikai izteikt līdzjūtību par grūto un nepateicīgo darbu. Arī treneris ir izlases daļa, turklāt būtiska, tāpēc viņš ir jāatbalsta, nevis jānoniecina.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 21:48, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Pietrūka viens/divi veči, kas var iemest - Timma un Bertāns
Spāņiem arī pietrūka abi Gazoli, lai vēl vairāk mūs pazemotu zem pašu groza.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:49, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Neskatos vef spēles jau pasen. Bet nu džekam izaugsme kaut kur apstājās Žēl
Viņš ir diezgan atkarīgs no komandas biedriem + šajā spēlē viņš kaut kādas mistiskas pozicionālas izvēles izdarīja. Tas ir tas līdzīgs variants, kas Gražulim, izlasē, kad jāspēlē, tā ātri piezīmes un sēdi malā, kā vtb, tā džeks ir komandas līderis. Met gan trojkas, pa reizei iedanko, nobloķē...

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:49, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ir arī citas sistēmas, kas strādātu un sliktas nebūtu, ja skatamies, tieši uz brīvo laiku spēlētajiem. Arī par to, ka visu gadu spēle, bet piedod un atvaino, ja tās izlases spēles sāk kristies kvalitātē, tad labāk es gaidu vasaru. Personīgi es uzskatu, ka pat bez tā uleb-fiba kašķa, tā spēles kvalitāte kristu.
Kristu, varbūt, uz NBA pāris džeku rēķina.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:50, pirms 6 gadiem
Bļāviens, ja mēs netiksim uz PČ, es nezinu... Vēnas jāgriež.

  +8 [+] [-]

, 2019-02-22 21:50, pirms 6 gadiem
Es vnk brinos kpc Siliņš nebija sakumsastava.. Itkā ir iespelejoes italijas augstakaja līgā, trīņus met un iemeta ar šoreiz..un pec tam kad jau iet dir sā tad redz palaiž un pectam saprot ka labs un pat īsti nelaiz sedet... iepriekš neticeju šitiem Vecvagara nolicejiem, bet šodien sapratu ka kkas nav kārtībā...

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:50, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vecvagaram 4 punkti un +/- rādītājs +4, otrs labākais komandā, aiz Jakoviča +7.
Man arī būtu bijuši +4 neko nedarot, vienkārši esot laukumā tajā brīdī, kad Šķēle uzsāka comebacku

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:51, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vecvagaram katrā spēlē ir citi spēlētāji, kuru līmenis ir atšķirīgs, taču, neskatoties uz to, mēs līdz pēdējai spēlei pretendējam uz dalību Pasaules kausā, kur nekad neesam spēlējuši, un cerams, ka tur arī laimīgi nokļūsim. Kādas vispār var būt pretenzijas pret treneri? Viņam var tikai izteikt līdzjūtību par grūto un nepateicīgo darbu. Arī treneris ir izlases daļa, turklāt būtiska, tāpēc viņš ir jāatbalsta, nevis jānoniecina.
Nav tīri tiesa, ka katrā spēlē citi spēlētāji + jautājumi ir par rotāciju. Taktiskām izvēlēm defā utt.

Tā pati Spānija, identiskāsituācijā, bet kā spēlēja pirmajā puslaikā defā? Visi double - team, palīdzības uz Meieru utt.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:51, pirms 6 gadiem
PČ bez horvātiem, slovēņiem, ukraiņiem! Cik tur NBA džeki + Eirolīgas džeki?

  -2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:52, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Bļāviens, ja mēs netiksim uz PČ, es nezinu... Vēnas jāgriež.
Vai tad jau nepārgriezi pēc RD netikšanas plejofos? Ar šo PČ basketbols nebeidzas, būs citi PČ, EČ un OS. Protams, ceru, ka mēs tur tiksim.

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:52, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: PČ bez horvātiem, slovēņiem, ukraiņiem! Cik tur NBA džeki + Eirolīgas džeki?
Serbiem arī jāpasvīst

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:53, pirms 6 gadiem
Drausmas...

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:53, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Kristu, varbūt, uz NBA pāris džeku rēķina.
Ne tikai. Šīs ir tikai manas domas, ko izsaku un nepretendēju, ka man taisnību šajā zinā būtu. Vienkārsi man šķiet, ka izlašu ātra salasīšana, un fiksa uzspēlēšana, neļauj visas taktiskās iestrādnes ielikt utt. tikai pāris, ar kuram jāstrādā, tur protams trenera darbs, cik katrs var izdarīt....Tāpat, ja teiksim izkrīt trīs spēlētaji, tad izlasei lielas auzas var būt, jo vienkārši nav nekādu nopietnu iespēju tos iespēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:54, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Bļāviens, ja mēs netiksim uz PČ, es nezinu... Vēnas jāgriež.
Sāc jau griezt,jo netiksim
#pērtiķbols

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:54, pirms 6 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Serbiem arī jāpasvīst
Somija/Krievija, Izraēla/Serbija
Tik daudz labu spēlētāju nebūs!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:54, pirms 6 gadiem
Dāvis_P rakstīja: Serbiem arī jāpasvīst
Serbiem vieglāk, ir ko pasaukt.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 21:55, pirms 6 gadiem
Vienīgais ko FIBA ir panākusi, ka PČ daudz labu spēlētāju nebūs

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 21:57, pirms 6 gadiem
tagad visas cerības uz BIG5. Vienīgais sakarīgais sniegums šovakar šķēlem. Pārējie lika vilties...Jako un Lomažam bija jāvelk, bet nekā...Ates aizsardzībai nav jēgas, ja uzbrukumā jāspēlē ar 4 večiem...arī Siliņš kopumā blāvs...trūka arī blūma kāds trulis un iedvesmotājs kopumā..

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 21:57, pirms 6 gadiem
ļoti vāja spēle lv izpildījumā...ko lai saka..ok viens ir sastāvs,bet nav pie Vecvagara nekādas taktikas-spēlētāji vai nu improvizē vai met pie pirmās iespējas,skrien uz dullo..Vajadzēja spāņu ar viņu sastāvu vinnēt!

     [+] [-]

, 2019-02-22 21:58, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vienīgais ko FIBA ir panākusi, ka PČ daudz labu spēlētāju nebūs
Tas gan, kopumā FIBA ar šiem logiem ir nogriezusi diezgan daudz spēļu, kurās mēs varētu vērot NBA džekus

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 21:58, pirms 6 gadiem
Ja nevar savākt bumbas zem sava groza nevar uzvarēt. Šie spāņi bija jāņem, bet ar šādu spēli tas nebija iespējams. Ļoti slikti zēni nospēlēja.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 21:59, pirms 6 gadiem
veco nav ko vainot šoreiz....viena tukšā loze pēc otras, spēle tika zaudēta jau sākumā

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 21:59, pirms 6 gadiem
Izšķirošais nebija ka vēlu pamodās! Izšķirošais bija ka beigās pietrūka meistarības, līderu! Pēdējā ceturtdaļā vairāk par sešām minūtēm līdz beigām vairākkārt bijām vienā metiena attālumā, pat viena punkta!

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 22:00, pirms 6 gadiem
batista rakstīja: Sāc jau griezt,jo netiksim
#pērtiķbols
Eu pērtiķi, kad Taviem Dinamo plovi sākas...

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:01, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Nav pārsteigums, ka mūsu 2.izlase zaudēja spāņu 2.izlasei, bet par to, ka spēja pievilkt no -19 līdz -1, puiši pelnījuši uzslavu. Protams, jāuzslavē arī treneris, kas savlaicīgi ņēma minūtes pārtraukumus un labi rotēja spēlētājus. Tagad viss izšķirsies Melnkalnē - lai mūsējiem veicas, turēšu īkšķus.
Daudz tu gan sajēdz no basketbola..reāli pie tv ļoti bēdīga spēle lv izpildījumā bija..Nu plus 10 dabūt tagad Melnkalnē,nu smagi būs!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:03, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Bļāviens, ja mēs netiksim uz PČ, es nezinu... Vēnas jāgriež.
Nu izskatās,ka netiksim gan..tagad!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 22:03, pirms 6 gadiem
Izskaidrojiet man, muļķim, kāpēc vajag +10, nevis +9

  +6 [+] [-]

, 2019-02-22 22:04, pirms 6 gadiem
Pēc šī vakara vairs neož labi. Neesam mēs tik vareni, lai Melnkalnei tās mājās pārbrauktu pāri. Tie tur grauzīs dēļus tā, ka būs grūti vispār uzvarēt. Domāju, ka iespēju aizbraukt uz PČ nav vairāk par 20%.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:06, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Pēc šī vakara vairs neož labi. Neesam mēs tik vareni, lai Melnkalnei tās mājās pārbrauktu pāri. Tie tur grauzīs dēļus tā, ka būs grūti vispār uzvarēt. Domāju, ka iespēju aizbraukt uz PČ nav vairāk par 20%.
Labi, ka vismaz nebūs Budučnostj zālē

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:07, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Pēc šī vakara vairs neož labi. Neesam mēs tik vareni, lai Melnkalnei tās mājās pārbrauktu pāri. Tie tur grauzīs dēļus tā, ka būs grūti vispār uzvarēt. Domāju, ka iespēju aizbraukt uz PČ nav vairāk par 20%.
Mums būs citi spēlētāji un būs cita spēle. Viegli nebūs, bet gan jau būs labi.

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:08, pirms 6 gadiem
dextersaicis rakstīja: Eu pērtiķi, kad Taviem Dinamo plovi sākas...

Nav ne jausmas,jo kkā nesanāk sekot līdz. Ko teiksi pēc zaudējuma Montenegro,ka pērtiķbolisti padirsīs?
#pērtiķbols

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 22:08, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: pats spēles līmenis, atbildības līmenis cits + kaut kāda ietekme ir arī pašiem treneriem.
1. Lomažam blakus ir vajadzīgs labs PG, šķēle tāds nav, viņš labāks ir kā SG
2. Štelmahers nav auns, Vecais ir
3. Meijeris apliecina, ka var spēlēt tikai vafeļniekos, kopā ar Vecvagaru jr. Un ati, kura aizsardzība bija slikta un ar viņu uzbrukumā sanāk 4 spēlēt!
4. Spāņi pirmajā puslaikā izmantoja 2 veida izspēles, un pat uz divām Vecvagars nevarēja izdomāt aizsardzību

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:13, pirms 6 gadiem
Mums būs pieci Eirolīgas veči takā mēs varam šos vinnēt ar tiem +10

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:14, pirms 6 gadiem
dextersaicis rakstīja: Eu pērtiķi, kad Taviem Dinamo plovi sākas...
kads sakars klubam ar izlasem ????

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:14, pirms 6 gadiem
dextersaicis rakstīja: 1. Lomažam blakus ir vajadzīgs labs PG, šķēle tāds nav, viņš labāks ir kā SG
2. Štelmahers nav auns, Vecais ir
3. Meijeris apliecina, ka var spēlēt tikai vafeļniekos, kopā ar Vecvagaru jr. Un ati, kura aizsardzība bija slikta un ar viņu uzbrukumā sanāk 4 spēlēt!
4. Spāņi pirmajā puslaikā izmantoja 2 veida izspēles, un pat uz divām Vecvagars nevarēja izdomāt aizsardzību
No trešā punkta izņem Ati ārā, viņš defā nospēlēja labāk kā Jakovičs, Šķēle, Lomažs, kurus Koloms izģērba. Kas saistās ar uzbrukumu, tad ar Ati ir tas pats, kas ar Lomažu un uz abiem ir jāspēlē. Gan jau pats skatījies spēli, un vari pateikt, cik reizes bija izspēles abiem uz trīni, pat bez tā, cik abi kopā izmeta trīņus? Pateikšu priekšā, četrus metienus, vienu Ate un trīs Lomažs, no kuriem neviens nebija pēc izspēles. Un tas uz mūsu izlases diviem vadošajiem snaiperiem. Izdari pats secinājumus.

  +5 [+] [-]

, 2019-02-22 22:15, pirms 6 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Bļ..g, bet tas ir vienkārši fenomenāli. Es nesaprotu. Vienmēr kāds tiesneša lēmums, kāda neizcīnīta bumba pie sava groza, kāds netiek spēlēt, citu spēļu rezultāti nekad nepalīdz, tad kaut ko FIBA ar ULEBu pi..s savā starpā un neļauj normāli spēlēt... KAD VIENREIZ DZĪVĒ Latvijas basī viss sakritīs normāli???? Hokejs ir vienkārši hujovais sporta veids un pasaulē nekotējas nekur augstu, futbols mums vienkāši nav, bet basī, basī KUR IR VISS, i zvaigznes, i apstākļi spēlēšanai, i jaunatne utt., bet NEKAD NEVEICAS. Kā?
Pareizi. Futbols ari hujovais. Basis ir pasaulē nr 1! Katrā amerikas mello kvartālā visi piedzimst ar baša bumbu rokās! Un katrā Latvijas kūtī ļaudis spēlē basi un grozā vietā izmanto buļļa irsu. Tāpēc Latvijas izlasē ir džeki no Rūjienas, Latgales , Kurzemes, utt. Īsts Latvijas lauku puišu kapiņš. Mūsu zeme-Latvija!!!

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:20, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Somija/Krievija, Izraēla/Serbija
Tik daudz labu spēlētāju nebūs!
Izrādās, ka Somija vakar apspēlējusi Franciju. Ja vēl izsitīs ārā krievus, būs pavisam jauki. Jāpaskatās svētdien tā spēle. Galu galā mājās FIN zaudēja RUS tikai ar 2 punktiem.

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:21, pirms 6 gadiem
Latvija – Melnkalne????? 62:67 (14:25, 11:13, 16:13, 21:16)

autor?

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 22:23, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Vienīgais ko FIBA ir panākusi, ka PČ daudz labu spēlētāju nebūs
Un kas tur jauns? Tur spēlēs 12 labākās Eiropas komandas, tad gribētu dzirdēt, kurai no tām, kas tikušas, tur nav jābūt? Varbūt izņemot Poliju... tik pat labi tavi piesauktie somi un izraēļi ar nav nekas īpašs.

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:25, pirms 6 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Bļ..g, bet tas ir vienkārši fenomenāli. Es nesaprotu. Vienmēr kāds tiesneša lēmums, kāda neizcīnīta bumba pie sava groza, kāds netiek spēlēt, citu spēļu rezultāti nekad nepalīdz, tad kaut ko FIBA ar ULEBu pi..s savā starpā un neļauj normāli spēlēt... KAD VIENREIZ DZĪVĒ Latvijas basī viss sakritīs normāli???? Hokejs ir vienkārši hujovais sporta veids un pasaulē nekotējas nekur augstu, futbols mums vienkāši nav, bet basī, basī KUR IR VISS, i zvaigznes, i apstākļi spēlēšanai, i jaunatne utt., bet NEKAD NEVEICAS. Kā?
Vispār mums basketbolā ir tikai viena zvaigzne... KP!

  +3 [+] [-]

, 2019-02-22 22:26, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Ar eirolīgas dūžiem būs +10, nemīžat.
50/50, ne grama vairāk!

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 22:30, pirms 6 gadiem
Spāņi 4. ceturtdaļā atdevās, bet mūsējiem tomēr pietrūka erekcijas stingruma, lai paņemtu. Bet tas tizlums jau bija ne tikai mača beigās, bet visu laiku. Un arī atspēlēšanās bija uz veiksmes un spāņu vājuma brīža rēķina.

Interesanti, kāpēc nav paskaidrots, kāpēc Freimanis bija pietiekumā, bet nebija uz pat uz soliņa formā? Tā vispār drīkst pēc noteikumiem?

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:32, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kas tur nepareizs?
Pret Melnkalni vēl tikai jāspēlē. Un jāuzvar.

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:33, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Pret Melnkalni vēl tikai jāspēlē. Un jāuzvar.
nemaz neieskatījos standartā uz skaitļiem uzmanību pievērsu

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 22:33, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Spāņi 4. ceturtdaļā atdevās, bet mūsējiem tomēr pietrūka erekcijas stingruma, lai paņemtu. Bet tas tizlums jau bija ne tikai mača beigās, bet visu laiku. Un arī atspēlēšanās bija uz veiksmes un spāņu vājuma brīža rēķina.

Interesanti, kāpēc nav paskaidrots, kāpēc Freimanis bija pietiekumā, bet nebija uz pat uz soliņa formā? Tā vispār drīkst pēc noteikumiem?
Vecvagars to paskaidro blakus rakstā - Freimanim bija nopietns savainojums.

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:33, pirms 6 gadiem
Vienīgais, kas šovakar patika bija tas mūsu Eirolīgas piecinieks, kas sēdēja uz soliņa un tajā visā noraudzījās. Likme uz Spānijas un Latvijas spēli bija pareiza.. spāņi nespējniekus atveda, bet mums arī nekas grandiozs nebija ko likt pretī.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 22:36, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Vienīgais, kas šovakar patika bija tas mūsu Eirolīgas piecinieks, kas sēdēja uz soliņa un tajā visā noraudzījās. Likme uz Spānijas un Latvijas spēli bija pareiza.. spāņi nespējniekus atveda, bet mums arī nekas grandiozs nebija ko likt pretī.
Kolomu (saspēle) un Saisu (atlēkušās) es par nespējniekiem nesauktu.

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:40, pirms 6 gadiem
kristapz16 rakstīja: Un kas tur jauns? Tur spēlēs 12 labākās Eiropas komandas, tad gribētu dzirdēt, kurai no tām, kas tikušas, tur nav jābūt? Varbūt izņemot Poliju... tik pat labi tavi piesauktie somi un izraēļi ar nav nekas īpašs.
Kādas b... labākās 12 komandas!
EČ slovēņi tur nespēlēs, bet visos iepriekšējos turnīrus ir spēlējuši!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:47, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Kādas b... labākās 12 komandas!
EČ slovēņi tur nespēlēs, bet visos iepriekšējos turnīrus ir spēlējuši!
Es personīgi uzskatu, ka reģionālo čempionu automātiska neiekļaušana PČ ir stu.lbuma kalngals.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:53, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es personīgi uzskatu, ka reģionālo čempionu automātiska neiekļaušana PČ ir stu.lbuma kalngals.
Agrāk 5-7 uzreiz tika, bet pārējie dalīja wild card!
Šobrīd visiem jaspēlē un lielvalstis ar dziļu komplektāciju var mierīgi tikt!

     [+] [-]

, 2019-02-22 22:54, pirms 6 gadiem
Vvagars uztur to basketbola bezsistēmu? Nu, cik var jāties?!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 22:57, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Agrāk 5-7 uzreiz tika, bet pārējie dalīja wild card!
Šobrīd visiem jaspēlē un lielvalstis ar dziļu komplektāciju var mierīgi tikt!
Tā bija laba sistēma. Pašlaik, teiksim tādu SPāniju, bezjēdzīgi nodzen. Kā jau no sākuma teicu, es uzskatu, ka FIBA ieviesa tieši šādu sistēmu, lai palielinātu naudas ieņēmumus

  +2 [+] [-]

, 2019-02-22 23:05, pirms 6 gadiem
Es nesaprotu vienu - kāpēc 4min līdz beigām, kad uznāca Koloms, bija jāpaiet 3 spāņu uzbrukumiem (rezultatīviem), lai Vecais saprastu, ka Koloms jāsedz ir Siliņam ? Pirmie 3 mēģināja Jakovičs, Lomažs un Ate un visus viņš apveda kā dēlus. Pret Siliņu aplauzās.

     [+] [-]

, 2019-02-22 23:08, pirms 6 gadiem
kalvis60 rakstīja: Es vnk brinos kpc Siliņš nebija sakumsastava.. Itkā ir iespelejoes italijas augstakaja līgā, trīņus met un iemeta ar šoreiz..un pec tam kad jau iet dir sā tad redz palaiž un pectam saprot ka labs un pat īsti nelaiz sedet... iepriekš neticeju šitiem Vecvagara nolicejiem, bet šodien sapratu ka kkas nav kārtībā...
Var piekrist, ka sākumsastāva izvēle nepārliecināja. Haoss. Ātrāk vajadzēja veidot citu spēlētāju kombināciju, kad negāja. Bet ko nu vairs, jāmauc tālāk!

  -1 [+] [-]

, 2019-02-22 23:10, pirms 6 gadiem
RobertsK rakstīja: Es nesaprotu vienu - kāpēc 4min līdz beigām, kad uznāca Koloms, bija jāpaiet 3 spāņu uzbrukumiem (rezultatīviem), lai Vecais saprastu, ka Koloms jāsedz ir Siliņam ? Pirmie 3 mēģināja Jakovičs, Lomažs un Ate un visus viņš apveda kā dēlus. Pret Siliņu aplauzās.
Koloms 1,88!
Parasti jau 2m spēlētāji nesedz mazos "nazīšus".

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 23:13, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Koloms 1,88!
Parasti jau 2m spēlētāji nesedz mazos "nazīšus".
Parasti jā, bet 1.puslaiks jau parādīja, ka mazie viņu nosegt nevar

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 23:14, pirms 6 gadiem
RobertsK rakstīja: Es nesaprotu vienu - kāpēc 4min līdz beigām, kad uznāca Koloms, bija jāpaiet 3 spāņu uzbrukumiem (rezultatīviem), lai Vecais saprastu, ka Koloms jāsedz ir Siliņam ? Pirmie 3 mēģināja Jakovičs, Lomažs un Ate un visus viņš apveda kā dēlus. Pret Siliņu aplauzās.
Kurā brīdī Ate viņu sedza? Pie soda metieniem? Vinekārši divus pustālos viņš iemeta, kad Jakovičs ar Lomažu pret viņu spēlēja un trīni arī, kad Lomažs sedza. Nevienu neaizstāvu, tik vienkārši nepamanīju.

     [+] [-]

, 2019-02-22 23:21, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurā brīdī Ate viņu sedza? Pie soda metieniem? Vinekārši divus pustālos viņš iemeta, kad Jakovičs ar Lomažu pret viņu spēlēja un trīni arī, kad Lomažs sedza. Nevienu neaizstāvu, tik vienkārši nepamanīju.
Ok, varbūt sajaucu.

     [+] [-]

, 2019-02-22 23:29, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vai tad jau nepārgriezi pēc RD netikšanas plejofos? Ar šo PČ basketbols nebeidzas, būs citi PČ, EČ un OS. Protams, ceru, ka mēs tur tiksim.
Kuru pis kaut kāds Dinamo.

  +4 [+] [-]

, 2019-02-22 23:30, pirms 6 gadiem
spāņi spēlēja tizli, bet Latvija spēlēja vnk katastrofāli!!! ar šo sastāvu, šāda Spānija bija jānorullē !!!

     [+] [-]

, 2019-02-22 23:32, pirms 6 gadiem
Cik reiz bija briva linija iet caurgajienu uz grozu, visas tika parverstas nevajadzigas piespeelees, chalji negribeja uznemties pashi atbildibu par metieniem. Cik danku bija spanjiem un cik latvieshiem??? Kadi 8:1. Kur bija nepiecieshamaa energija un pashatdeve, 1.puslaiks bija tads, ko labak nekomentet vispar.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-22 23:39, pirms 6 gadiem
Pilnīgs murgs ar to Fiba/Uleb kašķi. Kur tas redzēts, ka izlase un valsts spēcīgākais klubs vienlaicīgi mauc turinīrā. Žalgiris un leišu izlase vienaicīgi spēlēja. Varēja vēl uztaisīt, lai izlase spēlē Viļņā un Žalgiris Kauņā.

     [+] [-]

, 2019-02-22 23:53, pirms 6 gadiem
"Prieks", ka turpinām spītīgi turēties pie 3p metiena, kā galvenā ieroča... 17.4% tomēr ir vērā ņemams rādītājs-spāņi pat apjuka uz dažām minūtēm
Ungāri, kuri iemet 41p!!! 47,6% truļos

     [+] [-]

, 2019-02-22 23:53, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: Pilnīgs murgs ar to Fiba/Uleb kašķi. Kur tas redzēts, ka izlase un valsts spēcīgākais klubs vienlaicīgi mauc turinīrā. Žalgiris un leišu izlase vienaicīgi spēlēja. Varēja vēl uztaisīt, lai izlase spēlē Viļņā un Žalgiris Kauņā.
Un kā tieši tas traucēja leišu 4tajam sastāvam!?

     [+] [-]

, 2019-02-23 00:07, pirms 6 gadiem
Es braukšu uz Ķīnu ar savu izlasi! Mīzaļi paliks mājās

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 00:11, pirms 6 gadiem
Salagas 😁

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 00:11, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Un kā tieši tas traucēja leišu 4tajam sastāvam!?
es nesaku, ka tas traucēja sasniegt rezultātu, bet runa ir par absurdo situāciju kopumā.

     [+] [-]

, 2019-02-23 00:44, pirms 6 gadiem
Sastāvs PG Jānis Strēlnieks, Aigars Šķēle. SG Dairis Bertāns, Rihards Lomažs, Jānis Blūms. SF Jānis Timma, Žanis Peiners .PF Rolands Šmits, Ojārs Siliņš, Mareks Mejeris. C Mārtiņš Meiers, Ronalds Zaķis.

     [+] [-]

, 2019-02-23 00:59, pirms 6 gadiem
Tad kā sastāv ar +9?

  -2 [+] [-]

, 2019-02-23 01:00, pirms 6 gadiem
Ar šo sastāvu var tikt arī pie pluss 20 jo Eirolīgas izakolos Melnkalni

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 01:07, pirms 6 gadiem
Nekas,25.februaris ir musejais!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 01:10, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Ar šo sastāvu var tikt arī pie pluss 20 jo Eirolīgas izakolos Melnkalni
Bravūra nav laba lieta. Spēlēt Melnkalnē basi ir apmēram tas pats, kas Krievijā hoķi - pret tevi būs pretinieku komanda, skatītāji un tiesneši. Un skatītāji tur kurs pirti. Turklāt melnkalnieši par sevi nav peramie puikas un arī viņiem būs Eirolīgas džeki. Uzvara ir iespējama, bet tā noteikti nebūs tik viegla kā tu raksti...

     [+] [-]

, 2019-02-23 05:13, pirms 6 gadiem
martins_grasmanis_154723 rakstīja: Es braukšu uz Ķīnu ar savu izlasi! Mīzaļi paliks mājās
Jūs ir Spānis ?

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 07:56, pirms 6 gadiem
Rebi 37-48 tur arī uzvara palika.

  -2 [+] [-]

, 2019-02-23 08:48, pirms 6 gadiem
veel jau nav pamata panikai,jaapagaida pirmdiena,shis sastaavs nospeeleeja savaa liimenii ,dabiigi zemaa ,taadiem speeleetaajiem kaa Zakis,Vecvagars ,Blums Melnkalnee nav ko mekleet,Blumam jau vajadzeeja prasties jau tad ,kad Janiconoks saprata savu vietu.
Vecvagars ,kaa treneris ir leenpraatiigs nespeej aatri pienjemt leemumus ,bet labaaks kaa Bagatskis ir noteikti,Bagadski vispaar nedriikst laist izlases tuvumaa....

  +2 [+] [-]

, 2019-02-23 09:12, pirms 6 gadiem
kristaps30 rakstīja: Ar šo sastāvu var tikt arī pie pluss 20 jo Eirolīgas izakolos Melnkalni
Nav jau nekādi Eirolīga spīdekļi, ja tā var runāt.

  +3 [+] [-]

, 2019-02-23 09:14, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Bravūra nav laba lieta. Spēlēt Melnkalnē basi ir apmēram tas pats, kas Krievijā hoķi - pret tevi būs pretinieku komanda, skatītāji un tiesneši. Un skatītāji tur kurs pirti. Turklāt melnkalnieši par sevi nav peramie puikas un arī viņiem būs Eirolīgas džeki. Uzvara ir iespējama, bet tā noteikti nebūs tik viegla kā tu raksti...
Pluss ja vēl reāli paskatāmies uz saviem EL kadriem... Strēlnieku var saukt par labu EL spēlētāju, pārējie, diemžēl, ir diezgan vidēji spēlētāji, nekas vairāk.

  +2 [+] [-]

, 2019-02-23 09:15, pirms 6 gadiem
puslaiks rakstīja: es nesaku, ka tas traucēja sasniegt rezultātu, bet runa ir par absurdo situāciju kopumā.
Tas būtu absurdi, ja Holande uzvarētu-visādi citādi, ja esi basketbola nācija-tas nav šķērslis! Nezināmu iemeslu dēļ arī Latvija sevi uzskata par basketbola nāciju... kura, kā izrādās-bez 4-5 spēlētājiem ir totālākā viduvējība!
P.S. Nez kā Igaunijas uzvaru kāds varētu izskaidrot?!

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 09:23, pirms 6 gadiem
aldenss rakstīja: Kad Bagij bija tad lietas gàja bez kautkádiem eirolìgas spèlétàjiem
Vecvagars tas nau treneris.Štelmaheru vajag jeb atpakaĺ bagiju
Nav "nau''. Ir tikai un vienīgi ''nav''.

  +1 [+] [-]

, 2019-02-23 10:22, pirms 6 gadiem
Autor, nenoroc mūs jau pirms laika. Tikko spēle pret Spāniju zaudēta, bet raksta beigās jau "Latvija - Melkalne 62:67". Vai tad tik skumji jau??

  +2 [+] [-]

, 2019-02-23 11:04, pirms 6 gadiem
Spēli noskatījos klātienē.
Daži vienkārši secinājumi:

1.) Vecvagaram (tam, kas treneris) tiešām kaut kas pietrūkst. Neprot mainīt spēles gaitu.
Spēles izskaņa bija lielisks piemērs: -6, palikušas kaut kādas 12 sekundes. Jūtams, ka nekas glābjams vairs īsti nav, bet Vecvagars paņem minūti. Viss ok - kaut vai treniņa nolūkos to var un vajag darīt: pamēģināt izspēlēt to pēdējo uzbrukumu. Bet kas notiek pēc pārtraukuma? Bumbu iedod Šķēlem, Šķēle nodriblē 10 sekundes krustām šķērsām pa laukumu (un beigās to kaut kā iedabū grozā, bet tas šoreiz mazsvarīgi). Bažas: ja Vecajam spēļu izskaņu mega plāns tiešām ir "dodiet bumbu Aigaram un viņš kaut kā lai to iemuļļā grozā", tad ir baigi skumji. Ja plāns bija cits, bet Aigariņš izdomāja to neievērot... arī skumji - trenerim nav autoritātes, acīmredzot.

2.) Šķēle ir interesants gadījums. It kā salauza spēli, iemetot to pusķiku trešdaļas beigās un pēc tam 2 truļus, BET: līdz tam un pēc tam tik un tā bija pirmais rindā uz bumbas pārturēšanu, kas arī bija galvenais iemesls tam, ka uzbrukums bija nožēlojams. Riktīgs strītbolists - viņam uz 3 pret 3 vajadzētu pāriet - pavisam nopietni. Tur viņš Latvijas krāsas godam pārstāvētu.

3.) Viss spēles 1. puslaiks tika norakts ar to, ka bumba nekustējās: gan Šķēle, gan Lomažs, gan Jahovičs - saņem un tad nu driblē kā aptrakuši. Tad vienā brīdī saprot, ka nekas no tā nav sanācis un vai nu piļī vai grūž bumbu pēdējās sekundēs kādam kolēģim.
Aizsardzībā spēlējot nav vieglāka uzdevuma par stāvēšanu un viena driblētāja vērošanu pretiniekos: sak, lai taču driblējas, ja patīk. Spāņu aizsardzībai tā vnk ir dāvana tādi Šķēles, Lomaži un Jahoviči.

4.) Garais gals bez komentāriem: tur vienkārši ir lempīguma paraugstunda. Meiers... skatoties uz viņa šļūkāšanu, top skaidrs, kāpēc Porziņģis tiek uzskatīts par tādu brīnumbērnu. Mums te visi, kas virs 2 metriem, uzreiz ir lempji un tizleņi, kam bumba rokās neturas un labā kāja nezina, ko dara kreisā. Nav baigi patīkami uz to skatīties - teikšu kā ir.
Un ja vēl tam lempīgumam nāk klāt mīkstums un necīnīšanās, tad vispār nav variantu. Tās n-tās spāņiem atdotās bumbas pie sava groza... tas ir slinkuma fenomens. Jo nebija tā, ka spāņi pārlēktu mūsējos; nebija tā, ka bumbas atlēktu tālu laukumā. Bija tā, ka vienkārši garais gals jaunībā mācītos pamatus nevar izpildīt: atbloks, johaidī! Nav atbloka. Stāv puikas aiz spāņu mugurām pie sava groza. Lūk, tas ir kaut kas, ko izlases līmenī es tiešām neticēju ieraudzīt.

Garie nesavāc bumbas, mazie driblē līdz uzbrukuma laiks beidzas (pārējiet tikmēr stāv un ir pilnīgi nekaitīgi spāņu aizsardzībai), trenerim nav autoritātes vai vispār "instrumentu" lai lauztu spēli. Tas ir bezceris.

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 12:08, pirms 6 gadiem
Limpompo rakstīja: Spēli noskatījos klātienē.
Daži vienkārši secinājumi:

1.) Vecvagaram (tam, kas treneris) tiešām kaut kas pietrūkst. Neprot mainīt spēles gaitu.
Spēles izskaņa bija lielisks piemērs: -6, palikušas kaut kādas 12 sekundes. Jūtams, ka nekas glābjams vairs īsti nav, bet Vecvagars paņem minūti. Viss ok - kaut vai treniņa nolūkos to var un vajag darīt: pamēģināt izspēlēt to pēdējo uzbrukumu. Bet kas notiek pēc pārtraukuma? Bumbu iedod Šķēlem, Šķēle nodriblē 10 sekundes krustām šķērsām pa laukumu (un beigās to kaut kā iedabū grozā, bet tas šoreiz mazsvarīgi). Bažas: ja Vecajam spēļu izskaņu mega plāns tiešām ir "dodiet bumbu Aigaram un viņš kaut kā lai to iemuļļā grozā", tad ir baigi skumji. Ja plāns bija cits, bet Aigariņš izdomāja to neievērot... arī skumji - trenerim nav autoritātes, acīmredzot.

2.) Šķēle ir interesants gadījums. It kā salauza spēli, iemetot to pusķiku trešdaļas beigās un pēc tam 2 truļus, BET: līdz tam un pēc tam tik un tā bija pirmais rindā uz bumbas pārturēšanu, kas arī bija galvenais iemesls tam, ka uzbrukums bija nožēlojams. Riktīgs strītbolists - viņam uz 3 pret 3 vajadzētu pāriet - pavisam nopietni. Tur viņš Latvijas krāsas godam pārstāvētu.

3.) Viss spēles 1. puslaiks tika norakts ar to, ka bumba nekustējās: gan Šķēle, gan Lomažs, gan Jahovičs - saņem un tad nu driblē kā aptrakuši. Tad vienā brīdī saprot, ka nekas no tā nav sanācis un vai nu piļī vai grūž bumbu pēdējās sekundēs kādam kolēģim.
Aizsardzībā spēlējot nav vieglāka uzdevuma par stāvēšanu un viena driblētāja vērošanu pretiniekos: sak, lai taču driblējas, ja patīk. Spāņu aizsardzībai tā vnk ir dāvana tādi Šķēles, Lomaži un Jahoviči.

4.) Garais gals bez komentāriem: tur vienkārši ir lempīguma paraugstunda. Meiers... skatoties uz viņa šļūkāšanu, top skaidrs, kāpēc Porziņģis tiek uzskatīts par tādu brīnumbērnu. Mums te visi, kas virs 2 metriem, uzreiz ir lempji un tizleņi, kam bumba rokās neturas un labā kāja nezina, ko dara kreisā. Nav baigi patīkami uz to skatīties - teikšu kā ir.
Un ja vēl tam lempīgumam nāk klāt mīkstums un necīnīšanās, tad vispār nav variantu. Tās n-tās spāņiem atdotās bumbas pie sava groza... tas ir slinkuma fenomens. Jo nebija tā, ka spāņi pārlēktu mūsējos; nebija tā, ka bumbas atlēktu tālu laukumā. Bija tā, ka vienkārši garais gals jaunībā mācītos pamatus nevar izpildīt: atbloks, johaidī! Nav atbloka. Stāv puikas aiz spāņu mugurām pie sava groza. Lūk, tas ir kaut kas, ko izlases līmenī es tiešām neticēju ieraudzīt.

s un
Visi shie 129 komentaari nobaal pret 130 komentu,Limpompo pasaka par 10000 procentiem taisniibu,beidzot viens logjisks un sakariigs veerteejums par muusu sapeelniekiem it sevishkji pirmajaa puslaikaa ,kad es pat teicu kaa var laukumaa tureet Skeeli,tas bija neapdomiigi teiks ,jo lejaa prieshaa seedeeja Skeeles fani,kuri par mani teica ka esmu nejeega basketbolaa ,lai jau taa buutu ,bet Limpompo pasaka tainiibu,tad jau divi nejeegas !!!????

  -1 [+] [-]

, 2019-02-23 13:38, pirms 6 gadiem
norden rakstīja: Visi shie 129 komentaari nobaal pret 130 komentu,Limpompo pasaka par 10000 procentiem taisniibu,beidzot viens logjisks un sakariigs veerteejums par muusu sapeelniekiem it sevishkji pirmajaa puslaikaa ,kad es pat teicu kaa var laukumaa tureet Skeeli,tas bija neapdomiigi teiks ,jo lejaa prieshaa seedeeja Skeeles fani,kuri par mani teica ka esmu nejeega basketbolaa ,lai jau taa buutu ,bet Limpompo pasaka tainiibu,tad jau divi nejeegas !!!????
Par Šķēli 1.puslaikā - 100% piekrītu. Lai arī 2.puslaikā pavilka ar pāris metieniem, galīgi nepārliecina.