Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija paliek divu punktu attālumā no Eiropas astoņnieka

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija paliek divu punktu attālumā no Eiropas astoņnieka
Kristers Zoriks
Foto: FIBA

Latvijas U18 vīriešu basketbola izlase svētdien, 18. decembrī, ieguva 19 punktu pārsvaru, otrajā un trešajā ceturtdaļā kopā sameta tikai 19 punktus un, lai gan uzvarēja Bosniju ar 74:65, nespēja iekļūt Eiropas čempionāta "Top 8".

Lai tiktu ceturtdaļfinālā, bija nepieciešama uzvara ar 11 punktu pārsvaru. Pietrūka divu punktu... Latvijas uzvara ar 7-10 punktu pārsvaru bija izdevīga lietuviešiem – dienvidu kaimiņiem Francijas vietā būs jātiekas ar Krieviju. Mainījās arī Bosnijas situācija – 2015. gada Eiropas kadetu čempioni noslīdēja uz otro vietu un izslēgšanas cīņas sāks pret francūžiem. Latvija turpinājumā cīnīsies par devīto vietu. Pirmā pretiniece – D grupas pastarīte Slovēnija.

C grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZP
1Lietuva2-15
2Bosnija2-15
3Latvija2-15
4Izraēla0-33

Spēle sākās pēc Latvijai labvēlīga scenārija. Sarkanbaltsarkanie pirmajās astoņās minūtēs iemeta septiņus tālmetienus, izvirzoties vadībā ar 27:8! Artūrs Strautiņš realizēja 3 no 5 mēģinājumiem, Kristers Zoriks trāpīja abus metienus, pa vienai reizei precīzi bija Nikolajs Zotovs un Roberts Blumbergs. Pirmās ceturtdaļas izskaņā bosnieši sameta piecus punktus, tomēr Latvijas pārsvars palika solīds – 29:13.

Otrās ceturtdaļas sākums vairāk nebija tik labs. Pretinieku aizsargs Sani Čampara īsā laikā sameta astoņus punktus, tai skaitā realizēja divus tālmetienus, savukārt Gegičs guva otrās iespējas punktus ar sodu – 31:24. Latvijas basketbolisti sešas minūtes pēc kārtas nespēja trāpīt no spēles vai paveica to pēc svilpes, kamēr pretinieki savas iespējas izmantoja – 31:30. Melno sēriju pārtrauca Roberts Blumbergs. Viņš savāca atlēkušo bumbu pēc Kārļa Garozas netrāpītajiem brīvmetieniem un trieca ar abām rokām no augšas, bet nākamajā uzbrukumā pievienoja tālmetienu – 36:32. Pēc brīža labojās arī Garoza, bet pēdējo grozu puslaikā ar metienu lēcienā guva Artūrs Kurucs – 40:33.

Atpūtai sekoja četru minūšu rezultativitātes “bedre”. Bosnijas spēlētāji veica 0:9 izrāvienu un 24. minūtē jau bija priekšā – 40:42. Strautiņš pārtrauca ieilgušo klusēšanu, taču Čampara atkal atgādināja par sevi perimetrā – 43:47. Kristera Zorika tālmetiens samazināja starpību līdz minimumam, bet pretējā pusē tikpat aukstasinīgs bija Džanans Musa – 46:50. Līdz pusstundas beigām tuvāk grozam punktus joprojām spēja gūt tikai Strautiņš – 48:52.

Latvijas juniori otrajā un trešajā ceturtdaļā kopā sameta tikai 19 punktus. Lai tiktu tālāk, pēdējās 10 minūtēs vajadzēja uzvarēt ar +15. Zorikam iemetot vienu no diviem brīvmetieniem, bet Kurucam un Blumbergam trāpot pa vienam tālmetienam katram, situācija kļuva cerīgāka – 55:52. Pēc pretinieku pieprasītā minūtes pārtraukuma bosnieši nespēja aizkavēt Blumberga triecienu grozā no augšas, taču spēja atbildēt ar Musas tālmetienu uzbrukuma pēdējā sekundē – 57:55. Strautiņš atstāja laukumu ar piecām piezīmēm, bet perimetrā roka nenodrebēja Nikolajam Zotovam – 60:55.

Nākamajā uzbrukumā – 04:58 minūtes pirms pamatlaika beigām – Musa guva savainojumu un atstāja laukumu, taču Latvijas kļūda ļāva pretiniekiem gūt vieglus punktus no groza apakšas – 60:57. Garoza ātri atbildēja – 62:57. Kurucs tika nobloķēts, Blumbergs netrāpīja no perimetra, toties Zotovs aizsardzībā pārtvēra bumbu un aizskrēja ātrajā uzbrukumā – 64:58. Nākamais uzbrukums bija neveiksmīgs, savukārt bosnieši uzbrukumā savāca atlēkušo bumbu un guva otrās iespējas punktus – 64:61. Garozas divpunktnieks un Zotova reids soda laukumā atjaunoja cerības, taču līdz pamatlaika beigām palika vien 100 sekundes – 68:61. Sākoties pamatlaika pēdējai minūtei rezultāts bija tāds pats.

Bosnija saņēma tehnisko piezīmi. Zoriks iemeta soda metienu, bumbas kontrole noslēdzās bez precīza metiena, bet pretinieki atbildēja ar diviem ātriem punktiem – 69:63. Palika 38,3 sekundes. Zoriks piespēlēja Blumbergam, kurš augstā lēcienā noķēra bumbu un tika kavēts. Izdevās realizēt vienu no diviem brīvmetieniem un noturēties aizsardzībā – 70:63. Pēdējā pilnajā uzbrukumā bumba izvēlās no groza tīkliņa. Sekoja noteikumu pārkāpums, pretinieki iemeta abus soda metienus, atstājot Latvijas rīcībā vien 12 sekundes – 70:65. Blumbergs pielaboja kolēģa netrāpīto tālmetienu, ar “tip-in” metienu gūstot divus punktus – 72:65. Sods tika mests garām, tālmetiens bija neprecīzs un divi gūtie punkti pēdējā sekundē Latvijai neko nemainīja – turpinājumā jāspēlē par devīto vietu.

C grupa, 18. decembris, Mustafa Dagistanli arena

Latvija – Bosnija un Hercegovina 74:65 (29:13, 11:20, 8:19, 26:13)
Latvija: Strautiņš 18 (6ab, 5pp), Blumbergs 18 (9ab), Zotovs 12 (6ab, 3rp), Zoriks 10 (5rp), Kurucs 8 (6ab), Garoza 6, Jansons 2 (5pp), Dembskis, Hudins, Sīviņš, Kaufmanis; Atelbauers.
Bosnija: Musa 20 (9ab), Čampara 15, Gegičs 14, Čerkezovičs 5, Antunovičs 4, Zovko 3, Maričs 2, Taličs 2, Kobičs; Bojovičs, Nikoličs.

Izspēles kārtība

Sešpadsmit komandas, sadalītas četrās apakšgrupās (A, B, C, D) pa četrām vienībām katrā, izspēlē viena apļa turnīru. Katras grupas divas spēcīgākās komandas kvalificējas ceturtdaļfināliem (A1 – B2, B1 – A2, C1 – D2, D1 – C2), trešās un ceturtās vietas īpašnieces turpina cīņu par devīto vietu.

Grupu turnīra kalendārs (grupu secībā)

Piektdiena, 16. decembris
Spānija – Horvātija 74:62
Itālija – Zviedrija 75:56
Turcija – Grieķija 82:78
Vācija – Somija 92:63
Bosnija – Izraēla 103:102
Latvija – Lietuva 50:62
Francija – Krievija 53:48
Serbija – Slovēnija 68:60

Sestdiena, 17. decembris
Zviedrija – Spānija 48:58
Horvātija – Itālija 78:84
Somija – Turcija 65:53
Grieķija – Vācija 70:85
Lietuva – Bosnija 70:79
Izraēla – Latvija 70:71
Slovēnija – Francija 50:81
Krievija – Serbija 70:43

Svētdiena, 18. decembris
Zviedrija – Horvātija 77:78
Spānija – Itālija 62:68
Turcija – Vācija 70:80
Somija – Grieķija 71:73
Izraēla – Lietuva 88:94
Latvija – Bosnija 74:65
Slovēnija – Krievija 49:81
Francija – Serbija 71:68

Ceturtdaļfinālu pāri

Itālija – Somija (25)
Vācija – Spānija (26)
Lietuva – Krievija (28)
Francija – Bosnija (27)

Ceturtdaļfināli par devīto vietu
Horvātija – Turcija (29)
Grieķija – Zviedrija (30)
Serbija – Izraēla (31)
Latvija – Slovēnija (32)

  -1 [+] [-]

, 2016-12-18 22:10, pirms 8 gadiem
hokejaentuziasts rakstīja: Rodionam nekadas krusteniskaas nekad nav bijusas...
ejh fano par šaibas dzenātājiem un neraksti dumības.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-18 22:12, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ejh fano par šaibas dzenātājiem un neraksti dumības.
Kaadas mulkibas?? Kurucam nav bijis krustenisko saisu savainojums...Tev ir informacija ka ir??

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:13, pirms 8 gadiem
Žēl... Par daudz tika zaudēts mačā pret leišiem. Un, protams, arī šodien spēles vidusdaļā.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-18 22:13, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: kādā veidā tieši? Es atgādināšu, ka spēlēji praktiski jauni puikas
jauni, pie tam abās. tātad līdzīgi. pirmkārt nenosēdināja un nepietaupīja strautiņu. kļūda. otrkārt, strautiņam ir vislielākais skils provocēt sodus. iemest viņš arī var. nevar treneris sēdēt uz soliņa un neredzēt, ka viņš par daudz pavada laika un saņem piespēles aiz trīnieka līnijas.

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:14, pirms 8 gadiem
hokejaentuziasts rakstīja: Kaadas mulkibas?? Kurucam nav bijis krustenisko saisu savainojums...Tev ir informacija ka ir??
Nav tieši bijušas krusteniskās ,bet puisim ceļi tādi nestabili, menisks un vēl kāds cits ceļgaļa savainojums!
Slēpts komentārs: tādsnesportists

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:14, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: ajā čempionātā viņi nav trešā ešalona komanda, tas tā, ja nezināji
Protams, ka nav! Visi te cepās par Radionu, bet - jau Rīgā pie U-16 savas divcīņas Musam viņš zaudēja (ja kas - arī Sedekerskim). Šī komandas lielākā problēma ir - pamatsastāvs un rezervisti it kā no divām dažādām kompoānijām. Pamatsastāvs jau labs, bet - no soliņa nāk zēni it kā bez balstiesībām uz spēli, izņemot Kurucu jaunāko, protams. Rezultāts jau taisnīgs - divu līdzīgu komandu spēlē vienas pārsvars virs 10 punktiem jau būtu otras komandas neveiksme...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:15, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jauni, pie tam abās. tātad līdzīgi. pirmkārt nenosēdināja un nepietaupīja strautiņu. kļūda. otrkārt, strautiņam ir vislielākais skils provocēt sodus. iemest viņš arī var. nevar treneris sēdēt uz soliņa un neredzēt, ka viņš par daudz pavada laika un saņem piespēles aiz trīnieka līnijas.
Tu jau nepamani otru problēmu, ka ar viņa mazāku spēles laiku, visticamāk pati spēle arī sliktāka būtu

  +3 [+] [-]

, 2016-12-18 22:15, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā es lasīju, ka ir.
tad iedod linku ,kur lasiji

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:16, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Protams, ka nav! Visi te cepās par Radionu, bet - jau Rīgā pie U-16 savas divcīņas Musam viņš zaudēja (ja kas - arī Sedekerskim). Šī komandas lielākā problēma ir - pamatsastāvs un rezervisti it kā no divām dažādām kompoānijām. Pamatsastāvs jau labs, bet - no soliņa nāk zēni it kā bez balstiesībām uz spēli, izņemot Kurucu jaunāko, protams. Rezultāts jau taisnīgs - divu līdzīgu komandu spēlē vienas pārsvars virs 10 punktiem jau būtu otras komandas neveiksme...
Precīzi pateici, pie tam šīs u-izlašu spēles ir diezgan neprognozējami

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:17, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Bosnija par superkomandu sak klut...Europad basis attistas...
bosnija ir nomala basketbola valsts. kur sitie trolli no alas izlidusi...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-18 22:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ak dievs, beidz dramu burt un pārspīlēt, uzvaras garšu, kā tādu, viņi klubos saņem, nevis pāris spēlēs u- izlasēs
kuri ir tie klubi, cik daudzi, kuros viņi iemācās uzvarēt? tieši izlasē viņiem ir labākās iespējas spēlēt galvenās lomas un noteikt rezultātu.
ok, es piekrītu, esmu sacepies. un šajā vecumā viņi visi spēlē nestabili. tikai izšķirošajos mirkļos zaudē tieši mūsējie. vai nav laiks mainīt mentalitāti un pieeju? ja gribam labākus rezultātus nākotnē?

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:19, pirms 8 gadiem
Skatoties, kā audzis rezultāts, izskatās, ka Bosnija ir spēlējusi uz pašu minimumu.

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu jau nepamani otru problēmu, ka ar viņa mazāku spēles laiku, visticamāk pati spēle arī sliktāka būtu
ir kā, jā, bet mēs redzējām, ka beigās viņi vilka bez viņa pat tīri labi.
ok. ir kā ir. vienkārši redzot to pārsvaru sākumā mati deg no šitādiem rezzultātiem beigās.
reāli čali ļoti pasīvi daudz viet nospēlēja. pasīvi gāja pēc bumbām, pasīvi aizsardzībā. labāk, ja pārcenšas, nekā pasīvi

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu jau nepamani otru problēmu, ka ar viņa mazāku spēles laiku, visticamāk pati spēle arī sliktāka būtu
Ja kas - Strautiņam +/- rādītājs ir mīnusos... Treneri, protams, ir jālamā, visvairāk jau par stratēģiskām kļūdām. Grupas spēles katra aizvadīta kā pēdējā, ar līderu spēli uz spēka iasīkuma robežas (tur jau Strautiņam arī tie pēdējie sodi), lomu spēlētāji no soliņa - praktiski nav ... Kā tālāk? Būsim vēl pirmajā divīzijā arī nākamgad?

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:20, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kuri ir tie klubi, cik daudzi, kuros viņi iemācās uzvarēt? tieši izlasē viņiem ir labākās iespējas spēlēt galvenās lomas un noteikt rezultātu.
ok, es piekrītu, esmu sacepies. un šajā vecumā viņi visi spēlē nestabili. tikai izšķirošajos mirkļos zaudē tieši mūsējie. vai nav laiks mainīt mentalitāti un pieeju? ja gribam labākus rezultātus nākotnē?
nebur drāmu, šīs ir u-izlases, kur ir visādi rezultāti iespējami un to spēļu izlasē nav tik daudz, lai kaut ko svarīgu noteiktu, tās vairāk domātas, lai ilgtermiņā saspēlētu labākos un gatavotu lielajai izlasei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-18 22:23, pirms 8 gadiem
brunoje rakstīja: Ja kas - Strautiņam +/- rādītājs ir mīnusos... Treneri, protams, ir jālamā, visvairāk jau par stratēģiskām kļūdām. Grupas spēles katra aizvadīta kā pēdējā, ar līderu spēli uz spēka iasīkuma robežas (tur jau Strautiņam arī tie pēdējie sodi), lomu spēlētāji no soliņa - praktiski nav ... Kā tālāk? Būsim vēl pirmajā divīzijā arī nākamgad?
ja devīto vietu paņemam, tad jau paliekam....Trenerim bija kļūdas, bet ne īpaši lielas, spēlēja ar to, kas ir, viņš tomēr diezgan ar jaunajiem strādājis + pieredze pieaugušo basī, vienīgi palīgu kādu pieredzējušāku varēja

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:23, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Starpcitu, vai tik Strautins nav tada pasa limeni ka izslavetais Kurucs...
pašlaik neko tādu apgalvot nevar, ja skatāmies tīri pēc papīra, tad Kurucs ir augstāk

  +3 [+] [-]

, 2016-12-18 22:24, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebur drāmu, šīs ir u-izlases, kur ir visādi rezultāti iespējami un to spēļu izlasē nav tik daudz, lai kaut ko svarīgu noteiktu, tās vairāk domātas, lai ilgtermiņā saspēlētu labākos un gatavotu lielajai izlasei
ko nozīmē - nebur drāmu? kāpēc serbi, leiši, spāņi sitās par katru uzvaru.? kas, mums nevajag? tev tiešām liekas,ka mūsējie tik ļoti pieraduši uzvarēt, ka pāris zaudes tur, kur stabili varēja vinnēt, neko nemaina? man liekas, ja puikas spēj vinnēt izšķirošās spēles, viņi iegūst ticību. un ar katru nākamo reizi viņi iemācās noticēt vēl vairāk. kā arī citi redz viņu uzvaras un sāk ticēt, ka mēs arī varam.

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:26, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Starpcitu, vai tik Strautins nav tada pasa limeni ka izslavetais Kurucs...
manā uztverē strautiņš ir labāks. viņš māk apspēlēt un ir daudz agresīvsks. stipri labāk un vairāk par kurucu izprovocē pārkāpumus. un tas latvijas basketbolā ir rets talants.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-18 22:26, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Starpcitu, vai tik Strautins nav tada pasa limeni ka izslavetais Kurucs...
Strautiņš ir fiziski spēcīgāks,ar vismaz tikpat labu metienu un caurgājienu,varbūt nav tādas eksplovizitātes kā Rodionam..Rodions savukārt ir atlētiskāks,plastikāks,ļoti labi redz laukumu,arī metiens nav slikts..Katrā ziņā abi var izaugt par augstas klases spēlētājiem (NBA,Eirolīga) ko arī novēlu..

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:27, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Vai tad es saku,ka slikta? Bosnijas viriesu izlase ne tuvu nespele tik augsta limeni ka jauniesu, tas tikai rada par basketa attistibu tur!
Skatos kepka galvu apiez!
Kāpēc Bosnija šobrīd nav top izlase? Jo vnk tai valstij kopš smagā kara beigām ir knapi 20 gadi pagājuši. Šīs reāli ir pirmās U izlases, kas izaugušas. Lielā izlase pamazām attīrās no vecajiem serbiem, sāks parādīties arī rezultāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:27, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ko nozīmē - nebur drāmu? kāpēc serbi, leiši, spāņi sitās par katru uzvaru.? kas, mums nevajag? tev tiešām liekas,ka mūsējie tik ļoti pieraduši uzvarēt, ka pāris zaudes tur, kur stabili varēja vinnēt, neko nemaina? man liekas, ja puikas spēj vinnēt izšķirošās spēles, viņi iegūst ticību. un ar katru nākamo reizi viņi iemācās noticēt vēl vairāk. kā arī citi redz viņu uzvaras un sāk ticēt, ka mēs arī varam.
tāpēc, ka tie paši serbi un leiši ar pa reizei pagrūž spēles un tā necepjas un kā teicu beidz pārvērtēt to, ko šīs spēles sniegs, tu jau par dziļu aizej
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:29, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Strautiņš ir fiziski spēcīgāks,ar vismaz tikpat labu metienu un caurgājienu,varbūt nav tādas eksplovizitātes kā Rodionam..Rodions savukārt ir atlētiskāks,plastikāks,ļoti labi redz laukumu,arī metiens nav slikts..Katrā ziņā abi var izaugt par augstas klases spēlētājiem (NBA,Eirolīga) ko arī novēlu..
caurgājiens viņam jau stipri labāks, kā radionam. agresivitāte ir daudz labāks. to var redzēt pēc tā, cik kurš met sodus vidēji spēlē. strautiņš met ap 4-5 sodi vairāk vidēji katrā spēlē. tālmetiens ir labāks kurucam, pie groza viņš ir labāks aizsardzībā.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-18 22:29, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: manā uztverē strautiņš ir labāks. viņš māk apspēlēt un ir daudz agresīvsks. stipri labāk un vairāk par kurucu izprovocē pārkāpumus. un tas latvijas basketbolā ir rets talants.
VAru pievienoties...tikai Strautiņš vairāk piemērots Eiropas basketam..Ja čalis strādās un turpinās progresēt Eirolīgu sasniegs...Savukārt Kuruca spēles stils kā radīts NBA

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:32, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: tāpēc, ka tie paši serbi un leiši ar pa reizei pagrūž spēles un tā necepjas un kā teicu beidz pārvērtēt to, ko šīs spēles sniegs, tu jau par dziļu aizej
pagrūzt jau pagrūž viņi visi. turklāt ļoti negaidīti..

  -2 [+] [-]

, 2016-12-18 22:33, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: VAru pievienoties...tikai Strautiņš vairāk piemērots Eiropas basketam..Ja čalis strādās un turpinās progresēt Eirolīgu sasniegs...Savukārt Kuruca spēles stils kā radīts NBA
kuruca spēles stils, tas būtu dribls tikai ar vienu roku, ar caurgājienu pa tīru taisnu līniju?

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:35, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Bet es tev velreiz saku Bosnijas pieauguso izlase SOBRID nav tik augsta limeni ka U!
Nu bet es Tev saku, ka tas ir tikai normāli, jo vēl nav 1. īstā paaudze valstī izaugusi! Šobrīd parādās U izlasēs pirmie metieni - un uzreiz ir rezultāti!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-18 22:36, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: VAru pievienoties...tikai Strautiņš vairāk piemērots Eiropas basketam..Ja čalis strādās un turpinās progresēt Eirolīgu sasniegs...Savukārt Kuruca spēles stils kā radīts NBA
es piekrītu, ka Strautiņš tīri dēļ fiziskajiem parametriem vairāk iederēsies Eiropā. viņš nav tik garš, tik atsperīgs, tik ātrs. fiziskā ziņā viņam ir limits.

     [+] [-]

, 2016-12-18 22:37, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Samērā labi aizvadīta spēle. Es pat teiktu - labākā, kāda bijusi šajā čempionātā. Bosnijas komandu treneri bija labi izskautojuši. Un redz, te parādās arī tas, ka uz Lietuvu nevarēja izskautot, tā bija uzreiz pirmā spēle. Tālāk jau pēc šī pirmā zaudējuma treneri savu darbu padarīja godam.
Bet ne jau vieta čempionātā šajā vecumā ir galvenais, par to daudzkārt runāts - labāk lai čaļi iemācās pareizi spēlēt, nostiprina fizisko gatavību, lai nav problēmas ar saitēm un cīpslām. Nevis lai dzenas pakaļ U16 vai U18 medaļām. Galvenais bez traumām, un katrs lai paņem kaut kādu labumu sev līdzi no šiem junioru čempionātiem. Mums šajā vecumā medaļas nav galvenais, kaut vai lai 16.vietā paliek. Jādomā ar skatu uz nākotni, par lielo izlasi. Kurš no šiem tuvākajos 5-10 gados papildinās sastāvu!
vai 3pts žarīšana ir samērā laba spēle??? 1/4 uzkrita un bija uzreiz milzīgs pārsvars, bet pēc tam vairs tā nekrita, un ar to arī viss beidzās! beigās kad pakaļas sāka svilt, tad nu izdomāja ka varētu arī mēģināt iet cauri...