Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Kalniņš: "Latvijas izlase nav personiskā piparbodīte"

Kalniņš: "Latvijas izlase nav personiskā piparbodīte"
LBS prezidents Ojārs Kehris un Kosta Jankovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīta laikrakstā "Diena" publicētais "ASK Rīga" menedžera Ģirta Kalniņa personiskais viedoklis precīzi iezīmē galvenās likstas Latvijas vīriešu valstsvienības organizātoriskajā darbā.

"Latvijas basketbola valstsvienība nav īstā vieta, kur var nodarboties ar kaut kādu pašdarbību vai shēmošanu, kas bija raksturīgas deviņdesmito gadu pārvaldes modelim.

Atklātas diskusijas un konsekventas rīcības vietā dzirdamas spekulācijas ap vienu kandidātu, ko mēģina dabūt cauri LBS prezidenta Ojāra Kehra padomnieks Kosta Jankovs. Kas ir Kosta Jankovs? Kehris publiski pateicis, ka viņa pakalpojumi izmaksā 100 000 eiro gadā. Ko viņš ir paveicis par šo naudu? Tagad Jankovs lobē serbu treneri vārdā Nenads Trajkovičs. Es paskatījos viņa dosjē: pēdējais ieraksts izdarīts 2004.gada sezonā, kad viņš bijis viduvēja Bosnijas kluba galvenais treneris. Deviņdesmito gadu beigās divus mēnešus bijis Belgradas Partizan galvenais treneris. Pēc tam trenējis studentu izlasi. Bet mēs taču runājam par Latvijas izlasi, nevis personisko piparbodīti!

Tieši LBS prezidentam Kehrim jāuzņemas atbildība par to, ka tika sabojāts Kemzuras variants. Viņš jau bija izrādījis interesi, taču sarunu process apstājās, kad Kehris pavaicājis Lietuvas žurnālistiem, kas ir Kemzura, ne tikai parādīdams savu nekompetenci, bet arī piesaistīdams lielu uzmanību. Jau Ainara Zvirgzdiņa gadījums pierādīja, ka šie jautājumi nerisinās normāli. Pēc 4.vietas Eiropas čempionātā sākās nesaprotamas pauzes un dīvaini paziņojumi, tā vietā, lai skaidri paziņotu, ka LBS prioritāte ir pagarināt līgumu ar Zvirgzdiņu. Šo situāciju noteikti varēja atrisināt daudz ātrāk nevis tā, kā tā tika atspoguļota publiskajā telpā.

Cik lietderīgs bija veselas delegācijas brauciens pasniegt Biedriņam izlases kreklu, ja izlozes brīdī nav zināms ne izlases treneris, ne direktors un pat ne vadības struktūra! Biedriņš un visi citi Latvijas labākie basketbolisti spēlēs izlasē, ja komandā būs normāla profesionāla darba gaisotne. Lietuviešiem izlases direktors jau mēnesi dzīvojas pa Ameriku un runā ar spēlētājiem par termiņiem, par plāniem. Rada sajūtu, ka viņi ir gaidīti izlasē. Bet mums izlasei ir jauni krekli, toties Arēnā Rīga pat nav rezervēti laiki kvalifikācijas turnīra spēlēm, kaut gan datumi sen jau bija zināmi. Spēlēsim Ventspilī?

Varbūt lietderīgāk būtu šim braucienam iztērēto naudu un Jankovam maksāto algu novirzīt kur citur. Piemēram, katru gadu divus trīs jaunos menedžerus vai trenerus sūtīt uz ārzemēm mācīties, stažēties, apgūt pieredzi. Dažu gadu laikā mums būtu sagatavoti kadri, kas noderētu gan savienībai, gan klubiem. Treneru kvalifikācijas problēmas taču ir katastrofālas. Daži aktīvākie paši dibina sakarus un brauc mācīties. Bet tas ir jāpadara par sistēmu.

Taču sistēmas trūkums ir raksturīgs visai LBS darbībai. Kādi ir kritēriji sporta skolām? Basketbola akadēmijas Rīga prezidents Guntis Šēnhofs priecājas par daudzajiem kausiem un medaļām, bet cik viņa skolā ir sagatavotu spēlētāju junioru un pieaugušo izlasēm? Kehris ieraksta atskaitē, ka basketbola popularitāte strauji aug, taču tas ir klubu nopelns — ko LBS ir darījusi, piemēram, lai palīdzētu sakārtot nodokļu problēmas vai ieinteresētu privātuzņēmējus vairāk atbalstīt sportu? Kāpēc netiek mērķtiecīgi izmantots veterānu potenciāls basketbola tradīciju uzturēšanai un attīstīšanai?

LBS vadītājam jābūt vai nu izcilam menedžerim, vai cilvēkam no basketbola vides. Kehra gadījumā nevar manīt ne vienu, ne otru pazīmi. Jukas ap izlasi var kalpot kā katalizators nopietnām pārmaiņām. Ja prezidents nav spējīgs mainīt darba stilu, tad jādomā par personāliju nomaiņu."

* Basketbola kluba ASK Rīga ģenerālmenedžeris paudis personisko, nevis kluba oficiālo viedokli

Izmantotie resursi:
www.diena.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2008-02-18 09:21, pirms 18 gadiem
Kopumā visnotaļ precīzi, jo kopumā LBS pēdējā laikā arvien vairāk sāk atgādināt LHF. Šķiet vienīgā atšķirība ir tā LBS ir bik vairāk naudas nekā LHF un drusku lielāka nojēga kā to naudu tērēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-02-18 09:27, pirms 18 gadiem
100% piekrītu

tanīs resnajās pakaļās ir implantēts par daudz naudas

  +9 [+] [-]

, 2008-02-18 09:30, pirms 18 gadiem
Kehris basiti jau driz bus ka ikona - Lipmans hokejaa! Ja sheit ir kads LBS tuvu stavosha persona, tad noteikti var apstiprinat to, ka Kehrim vairak rup savs personigais labums, nevis izlases un jaunatnes attistiba un sistema Latvijas basketbolaa. Kalninj .... neapstajies pie iesaakta! Ceru tev uzradisies domu biedri.

  +7 [+] [-]

, 2008-02-18 09:36, pirms 18 gadiem
nu ko es sapratu tad doma ir ari tada ka kehris izmet naudu pa vejam braucot nelietderigi uz ameriku, turot kostu u.t.t.
tade tam es piekritu
bet kas tas par mistisku treneri no serbijas???
kam mums tadu treneri kas trene viduvejus serbijas klubus????

  +8 [+] [-]

, 2008-02-18 09:36, pirms 18 gadiem
Viss skaidrs...Kehri ar mietu!!! Buus jau aizseedeejies siltajaa vietinjaa...mosh akcijas komplektaa abus ar Kiru...sak kopaa jautraak

  +4 [+] [-]

, 2008-02-18 09:39, pirms 18 gadiem
Principā viss pareizi, kehris vienmēr bijis klusais līdējs ( PSKP laikos), nekad nav bijis savs viedoklis, kuru varējis argumentēti aizstāvēt, baidījies atbildības un ar savu pelēcību vienmēr centies sev savākt apkārt tikpat pelēkas un neizteiksmīgas personas. Štrunts par viņa pagātni, bet LBS ir uztaisīta patiešām par Kehra privāto bodīti un galvenais, ka šī tipa zīmīgākā rakstura iezīme " ka tik kaut kas nenotiek" dara vairāk ļauna nekā laba. Pārvēlēšanas tikko bija, kosmētisiki uzlabojumi ir izdarīti, bet principi nemainās...
Slēpts komentārs: ledusledus

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 09:45, pirms 18 gadiem
Absoluut piekriitu - fakti runaa pashi par sevi....!
Vadiibas stils - nekorekts, darbiibas - nesaskanotas ar parejas basketbola sisteemas buutiibu.....

Njez, taa jau likaas, ka buus baigais attiistibas kurss - kur esam nonakusi? It ka jau tik atri rezultatus nevar gaidiit, bet visa sii jezga ar treneri, krekliem, Kostaam un viriesu izlases atlaisanaam un pienemsanaam - njez, galiigi zuud jebkaada ticiiba

 +10 [+] [-]

, 2008-02-18 09:48, pirms 18 gadiem
Jankovam Kehris maksā 100 štukas ,bet jaunatnes sporta skolām palīdzēt nevar...Un kamdēļ Lietuvā ārzemnieka licence maksā 80 LS ,bet Latvijā 800LS,tas tādēļ lai sev un saviem padotajiem varētu nofinansētu nesakarīgus braucienus uz ārzemēm un pie reizes arī aizbrauktu uz kādu kūrortu paslēpot.Pilnīgi piekrītu par to mietu un jo ātrāk jo labāk.

  +3 [+] [-]

, 2008-02-18 09:49, pirms 18 gadiem
Cerams, ka ar šo rakstu nekas tā arī neaprobežosies šai sakarā ...
Cerams, ka godājamos žurmālistus nepiebaros ar preses konforencēs bagātīgi klātiem galdiem un šie turpinās lbs sakarā pūst miglu acīs finansētājiem un skatītājiem ...

P.s. Ko tas Kosta reāli ir izdarījis no līguma noslēgšanas dienas ar viņu līdz šim brīdim?

P.p.s. Laikam pārāk daudz to cerams man sanāca ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kino

  +3 [+] [-]

, 2008-02-18 10:03, pirms 18 gadiem
starp citu hokejā un futbolā jau sen neviens klubs nemaksā federācijai nodokļus( dalības maksu, licences un uttt) ,bet tik LBS uzspiež saviem basketbola klubiem to visu nomaksāt un vidēji sezonā no katra lielā LBL kluba LBs ieņem ap 10 000 LS ,no zemākajiem līgas klubiem ap 3000 LS. Kopā sanāk oioioio un kur tā naudiņa tik novirzīta ???????
Pat ģenerālsponsoru LBL nevar atrst ,fotbolam un hokejam gan jau vairākas sezonas ir nosaukums un naudiņa ar ko atbalstīt klubus...Kehri ,padomā vai nebūtu laiks pamest šo silto vietiņu.

  +4 [+] [-]

, 2008-02-18 10:03, pirms 18 gadiem
Kapec gan lai liktu mieru?
Slēpts komentārs: kino

     [+] [-]

, 2008-02-18 10:06, pirms 18 gadiem
Ja liks mieru, tad nezinaas, kur ir probleemas.
Gan probleemas saprast, gan probleemas pashas par sevi!

  +4 [+] [-]

, 2008-02-18 10:07, pirms 18 gadiem
Par Kemzuru un Zvirgzdiņu - 100%!

  +4 [+] [-]

, 2008-02-18 10:12, pirms 18 gadiem
vai no Kostas 100K barojas puse LBS kantora?

ko divu mēnešu laikā izdarījis Jaunpups? vai kādas sporta bāzes projekts (izņemot Jelgavu) ir sācis kustēties?

vai ja Latvija nekvalificēsies LBS 2009. Kehris atkāpsies?

kādēļ nepaziņo presei, ka par Latvijas vīriešu izlases direktoru kļūs Buļs, kura tēvs ir liels ziedotājs Latvijas basketbolā?

     [+] [-]

, 2008-02-18 10:14, pirms 18 gadiem
Izlese kvalificēsies jau 5 reizi pēc kārtas. Tas jau liecina par stabilu piederību Eiropas top 16.

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 10:25, pirms 18 gadiem
GAIDAM KEHRA ATBILDI!!! PIETIEK KLUSU SLAPSTĪTIES

     [+] [-]

, 2008-02-18 10:26, pirms 18 gadiem
un kāpēc neziņo tautai ka Buļu izmeta no TTT direktora amata..???

     [+] [-]

, 2008-02-18 10:29, pirms 18 gadiem
ja gribi stundu klausīties Kehra runās un pēc tam saprast ka viņš ir lējis baigo ūdeni tad tiešām ir vērts aiziet tev pie viņa uz ofisu.Nu lielāks ūdens lējējs Latvijā ir tikai Repše ko ar nevar apstādināt.

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 10:32, pirms 18 gadiem
Jaa, Buljs ir slikts Taads neporfesionaali pacilaats.. Kursh gan cits, ja ne Maaxvels.. Atkal Maaxvels

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 10:34, pirms 18 gadiem
Futbolā piederība Eiropas top 16 būtu panākums, bet basketbolā ... man kaut kā neērti būtu ko tādu pateikt
un tam nav vajadzīgi tādi resursi, lai sasniegtu tādu mērķi
Un ja kādam garlaicīgi un vēl nekas nav skaidrs, tad lai aiziet un iepazīstas ar lbs valdes un īpaši jau padomes sastāvu. Manuprāt padome ir ekskluzīvākais klubiņš Latvijā ...
grūti tikai saprast, pēc kādiem kritērijiem tur šīs personas iekļautas ... man domāt, ka ar to, ka jaunībā šad tad uzspēlēts bik par maz. tik pat labi mani varētu apstiprināt par dziesmusvētku virsdiriģentu jo es jau ar sad tad klusām pavelku līdz himnai un spēju pāris žestus parādīt
Un vades sastāvs jau pakārtots padomei, tātad nav jēgas komentēt ...
ak pareizi, tā ir sabiedriskā organizācija
Turklāt iepazīstoties ar tiem sastāviem, tur tak neviens nav ne tuvu darītājs. Daži ir labi vadītāji, bet kurš tad darīs? Ar to ka tehniski nevainojami novada valdes sēdi, piedalās preses konforencē un prezentē kreklus pus gadu, pirms tie vispār kādam būs vajadzīgi, ir pa maz.
Man domāt, ka to lbs visi uztver kā tādu goda organizāciju, kurā ir jauki atrasties ... prestizi nu ja un droži vein arī ienesīgi ... sabiedrīskā organzācija ar visu no tā izrietošo ($$$) u.t.t.
īsi sakot ... smagi ... aizejam pa lipmana taku ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-02-18 10:35, pirms 18 gadiem
Nu vismaz peec šā raksta ask nelabvēļiem nebūtu jāsaka ka lbs protežē ASK!

  -1 [+] [-]

, 2008-02-18 10:36, pirms 18 gadiem
Nu Basketbola savienībā valdošā kārtība ir lieliska, ja salīdzinam ar hokeja virtuvē notiekošo...

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 10:38, pirms 18 gadiem
Pilnīgi pareizi atzīmēts, ka LBS sāk līdzināties LHF- tās pašas aizkulišu spēles jocīgā treneru izvēle un tā tālāk.Tikai starpība tā ka Lipmans tiek vērtēts pretrunīgi, bet Kehris ar savu "komandu" nekā - manuprāt apsalūtas nulles.
Ar tādu Valsts atbalstu, kāds ir basketbolam Latvijai vajadzēja būt tuvu kaimiņiem Lietuviešiem, bet kur esam paši zināt.
Ja hokejā ir dažādi vērtētas, bet personības( Vorobjovs, Lipmans, Znaroks u.t.t.), tad Basketbolā ir dārgi Jefiņi (Jaunups, Jankovs, Eiropas ''čempī izlasē bija vesels bars)- kuri neko neko nemāk un nedara...

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 10:40, pirms 18 gadiem
to cigors

tas jau neko nepieraada, ne jua vienmeer "gali" noziimee pashu augshu

Ja godiigi tad man ir paarsteigums, ka Kalninjsh tik atklaati runaa un taa sakariigi... Katraa zinjaa Kalninjsh ir viens no sakariigaakajiem cilveekiem ASK, par to jau otro reizi paarliecinos (pirmaa bija intervija "SA"), lai gan protams varbuut vinjsh ir tikai labs runaataajs??! Kaa ar to Kalninju ir, ASK fani?

  +5 [+] [-]

, 2008-02-18 10:54, pirms 18 gadiem
Kehris muuzhdien ir liidis siltaas vietinjaas...nu jau kaa 11 gads ka vinsh silti silda savu kreeslu, paraleeli shai siltajai vietinjai vinsh jauki ieritinaajies arii vairaakaas valdees un padomees, nu pof.... bet galvenais ka vinsh ir ekonomists...tad kaada velna peec ekonomists maksaa kaut kaadam mistiskam Kostjam 100 stabus par apsoliitajiem zelta kalniem LV basketbolaa, kur ir kaads atskaites periods, pagaajushi jau 6 meeneshi kopsh muusu glaabeejs ir pienjemts shajaa amtaa...atskaiti luudzu, plashaakai sabiedriibai ??? Principaa, manupraat mums tepat Latvijaa var atrast cilveekus kas buutu gatavi straadaat 100x ciitiigaak un efektiivaak idejas vaardaa...un ne pat par 10 dalju no taas summas...personiigi veelos redzeet Kehra vietaa taadus tipaazhus kaa Bondars, Klinstons vai Shneps...vienvaardsakot vai nu cilveekus kas gaajushi cauri basketbola virtuvei visu savu dziivi vai veiksmiigus funkcionaarus ar labu darbu dosjee kabataa...

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 10:57, pirms 18 gadiem
Drosmīgi. Cerams ka kaut kas mainīsies, ja teiktais atbilst objektīvai patiesībai.

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 11:08, pirms 18 gadiem
Kehris jau ilgu laiku klusi slapstaas, tikai ik pa briidm paradas info ka shis pie AB kreklus shim ved.....
Nu ir pienaacis laiks...... aizvakties un saaakt normaali kaadam citam lietas kaartot ! cerams, ka shii lietya pacelsies skaljaaka liimenii!

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 11:12, pirms 18 gadiem
Var piekrist, un tiek piedavati ne tikai kļūdu uzskaite bet arī iespējamie risinājumi, kas protams šo raxtu padara auzreiz vērtīgāku. Beidzot kāds pauž vieokli, pietam cilvēks kurš par to var visnotaļ labi spriest... Nu cerams ka Kehra u viņa ''konsultantu'' nezidarības ēļ šis latvijai nebūs kārtējai neveiksmīgais cikls... Šaj izlasei ir milzīgs potenciāls un vaja beidzot to izmantot netikai pārbaudes spēlēs! Es par latvijas basketbolu!

     [+] [-]

, 2008-02-18 11:30, pirms 18 gadiem
100% Piekritu Berzinam, pec ta, domaju,ka topika viss ir pateikr=ts!

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 11:31, pirms 18 gadiem
Šitais ir labs raksts!!!
Kalniņam taisnība par 99%.
Varbūt naudu dodam jaunatnes basketbolam labāk nekā delegācijas brauc pie Biedriņa?

  +7 [+] [-]

, 2008-02-18 11:33, pirms 18 gadiem
hmm, Kalniņa kungs gatavojas mainīt darba vietu?
Kopumā labi rūkts, bet vai būs rezonanse?

  +5 [+] [-]

, 2008-02-18 11:39, pirms 18 gadiem
Paskaitam-OK?
Jankovs 100 000 EUR
Kehris 100 000 EUR-mazāk būtu nepieklājīgi
Padomniece 50 000 EUR / D.M /
LBS 15 cilveki - nu katram vidēji mēnesī 350-400 Ls=700 EUR x 15 = 10 500 EUR mēnesī x 12 mēneši = 126 00 EUR gadā
+ visam nodokļi 200 000 EUR
KOPĀ = 576 000 EUR - tas tikai algās!!!!!
Labi dzīvojam ...
Vēl delegāciju daudzie braucieni 200 000 EUR.
Pavisam jau kāds 1 000 000 $ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 11:41, pirms 18 gadiem
Kalniņš pārsvarā nodarbojas ar demagoģiju, vismaz iepriekš tā bija, taču patreiz ir pateicis taisnību. Nekas jauns tas nav, nevienam Amerika netika atklāta (spriežot pēc atsauksmēm šeit, arī esports apmeklētājiem). Līdzīgas problēmas ir 99% sporta federācijās, iekaitot hokeju, bobsleju, futbolu utt. Laiks kaut ko mainīt, bet lai to darītu, vajadzētu ne tikai kritizēt, bet pateikt recepti, kā to izdarīt labāk, un, ja Kalniņš tagad pateiktu, ka viņš ir gatavs vadīt LBS un izdarīs to par pakāpi labāk kā Kehris, tad manās acīs būs ievērojami pacēlies, citādi- kritizēšana kritizēšanas pēc.

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 11:43, pirms 18 gadiem
Varbūt LBS var latviešu tautai parādīt pilnīgi caurredzamu izdevumu un ieņēmumu tāmi???

     [+] [-]

, 2008-02-18 12:19, pirms 18 gadiem
Nevar noliegt, ka tieši Kehra laikaa gan sieviešu, gan vīriešu izlasei beidzot tika nosrošinaati visi apstaakļi veiksmiigai speelešanai EČ ( kaa atzina paši speeleetaaji).Tas, ka viirieši ierastaa Izreaalas graabekļa vietaauzkaapa uz Portugaalesgraabekļa, nav Kehra vaina.
To nevar noliegt. Nauda tika samekleeta un veiksmiigi menedžēta.
Kaut kaa mees par daudz te visos gadiijumos esam gatavi ar lietusssargiem mahaaties...


Kas attiecas uz Kostu Jankovu (honoraars,apmeers, lietderiiba u.t.t.) un viiriešu izlasestreneri, domaaju, ka prezidenta kungam buutu meedijos jaasniedz atbilde. Citaadi manaa samaitaatajaa uztveree rodas domas par kaut kaadaam atmazgaašanas sheemaam. Domaaju, ka kljuudos.

  +5 [+] [-]

, 2008-02-18 12:21, pirms 18 gadiem
ko jus gribejat no cekista ? labi, ka beidzot kads, kura ieklausisies, sak runat.

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 12:33, pirms 18 gadiem
Prieks,ka beidzot kaads ir saacis runat par sho probleemu!! Cerams,ka pareizaas ausis sho rakstu sadzirdees un kaut ko saaks lietas labaa darit!

     [+] [-]

, 2008-02-18 12:46, pirms 18 gadiem
nu jaa ar to nomainju jau ar nezinam,mosh tapat ka ar Lipmanu-pasham sevi jaaatlaiz vai jaanomirst citaadi foreverun taadu nenormaalu baru tiesham nevajag,jo cik atceros viens no treneriem pat piemineeja treninaa,ka iisti nesaprot kas ta vinjam tur jaadara!pietiek ar vienu paligu un viss!

  +3 [+] [-]

, 2008-02-18 12:50, pirms 18 gadiem
tikai atcerieties ka Kehrim un LBS ir arī atbildīgi par klubiem un LBL kā arī par LJBL ,a jūs tik bļaujat par izlasēm.
Jā kad vajag prezentēties pie izlasēm tur Kehris ir klāt kā nagla,bet kad vajag sameklēt sponsorus LBL tad pa to viņš neliekas ne zinis.Kamdēļ gan visiem Latvijas klubiem ir uz saviem pleciem jānes LBS,lai viņi paši iemācās sev pelnīt naudu.
Tur viens, kas skaitīja naudu, aizmirsa vēl ģenseka ciparu pierakstīt......

     [+] [-]

, 2008-02-18 13:04, pirms 18 gadiem
norobežojoties no Kalniņa personības - ļoti paamtots un aktuāls viedoklis.

Oklenas braucienu es tik skarbi nevērtētu - ar NBA klubu tomēr draudzēties vajag. taču pirms tam elementāri darbi mājās jāpaveic.

bet par valsts finansējumu, ko vajadzētu vietējo menedžeru audzināšanai un sporta skolām - Jankova algošana tomēr nav tik bezjēdzīgs pasākums kā valsts finansēta superkluba nēģeru algošana...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 13:50, pirms 18 gadiem
Klasmann, par:
"Nevar noliegt, ka tieši Kehra laikaa gan sieviešu, gan vīriešu izlasei beidzot tika nosrošinaati visi apstaakļi veiksmiigai speelešanai EČ"...
==========
Varētu padomāt, ka tas Kehra laiks te kaut kādus pāris gadus tik noris un pirms tam bija ilgs un šausmīgs neKehra laiks. Varbūt uz to apstākļu nodrošināšanu paraudzīties no otras puses - cik ilgu laiku procentuāli no Kehra valdīšanas laika tie apstākļi nebija nodrošināti?
Pie tam, cik saprotu, tos apstākļus jau nodrošināja izlases direktori vai kaut kas tamlīdzīgs un Kehra nopelns ir tikai tāds, ka beidzamo reizi iespējams viņš tādu kadru atdrada.

  +3 [+] [-]

, 2008-02-18 13:59, pirms 18 gadiem
An2, 2008-02-18 13:50

+ tevis teiktajam...Latvijas ekonomiskaa situaacija ir nesaliidzinaama ar laiku pirms 10 gadiem...taa kaa neba tas ir Kehra nopelns, ka finansiaali esam kluvushi varoshaaki...tas ir dabisks process arii bez vinja viss notiktos, tas attiecinaams uz visu sportu kopumaa...

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 14:13, pirms 18 gadiem
GRibetos zinaat cik tads O.Kehris ilgi veel buus shaja amataa,jo kkadas parmainjas ir vajadziigas un ceru ka drizuma kds vinju nomainiis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 14:39, pirms 18 gadiem
Manupraat pietiek gvelzt nost ar Kehri, bet kaut kas pasiem jaaadara, T.I. Jasavaacas kaut vai desmit cilvekiem un jaavaac paraksti, kaut vai balstoties uz so rakstu, pietiek tuksi komenteet un pasiem jaasaak kaut ko dariit.
domaaju, ja savaaktu vismaz kaadus 10 000 parakstus, ko nemaz nebuutu tik gruuti izdariit, jo Latvijaa ir loti daudz jauno basketbolistu vien, kur nu veel parastie liidzjuteeji. un peec tam to visu vareetu palaist kaut vai caur bezt tabuun viss notiktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 15:34, pirms 18 gadiem
Nu Kosta Jankovs Latvijas basketbolam ir pilnīgi lieks,ko tad viņam šeit pārbūvēt,ja mazā Latvija jau tā ,uz lielās eiropas fona izskatās ļoti labi.Veči regulāri finālā,dāmas gandrīz ar medaļām,jauniešiem 5 no 6 komandām spēlē A divīzijā! Te stipri jāskatās vai veidojot kaut ko jaunu pilnīgi nesagrausim veco.Ne jau Kehris vainīgs ja komandas zaudē,Kehra uzdevums ir nodrošināt izlases ar finansējumu un pēdējos gadus par naudas trūkumu baketbolā neviens nesūdzas ne izlašu ne klubu līmenī!Tā kā bļaut jau varam,bet vai tas ko mainīs? Vienīgais ko varētu pārmest, ir pārāk lēni un neadekvāti izlašu kadru komplektācijas principi,ja nu piemēram Zvirgzdiņam pēc čempionāta ,uzreiz kāds piedāvātu darbu citā izlasē,tad mūsu labākais treneris varbūt zviedrietes trenētu!!! Kemzura arī garām palaists,tagad Kostas tauti lenksim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-18 15:53, pirms 18 gadiem
Vai tad juus nezinaat, ka Kehris uz Oakland brauca runaat par Nellija piesaistiishanu par galveno treneri?




muah tas tik buutu cirks ja taa buutu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 16:02, pirms 18 gadiem
1. To, ka šajā sporta veidā pašlaik apgrozās nauda, jau nu absolūti NAV o.k. nopelns. Tik pat varam pateikt paldies LBS par to, ka tik daudz X5 pārvietojās pa Rīgu... Tad , kad kāds cits iekustina lielo vezumu ( piem. Zonne ar privātu naudu), tad uz braucošiem ratiem jau daudzi gatavi uzlekt... tā teikt vecu vecā skola, kad nav rezultāti, tad muti paturam, kad pasniedzam apakškrekliņu tad bļaujam pilnā sparā...
2. Caurspīdīgums šajās finansēs nebūs NEKAD! Un tas ir viens no primitīvākajiem iemesliem, kapēc dažs labs turās pie šī krēsla. Katram tak skaidrs... ziedojumi, "atkatiņi", komandējumi... pluss vēl ar mazām naudiņām var nodrošināt atbalstu "apakšās"...
3. Vai kaut kur var redzēt precīzas pēdējo braucienu tāmes un komandējumu atskaites???

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 16:05, pirms 18 gadiem
Kas tur ko redzeet?
1. Izlases krekls Biedram - 10k Ls
2. Dzīvošana, ēšana, ljotenes biljetes - 3k Ls.
Viss uzskaitiits liidz santiimam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-18 17:16, pirms 18 gadiem
Aizmirsu par Ģenerālsekretāru pieskaitīt naudiņas...
Tur jau ar kādi 50 000 EUR + nodokļi gadā.
Tad jau vairāk kā 1 000 000 USD gadā būs izdevumos !!!
+ nemaz nerēķinot visu U-16,U-18,U-20 un lielo izlašu naudas.
Laba vietiņa,silta vietiņa LBS

     [+] [-]

, 2008-02-18 17:21, pirms 18 gadiem
lol, Kehris

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 17:32, pirms 18 gadiem
nu un kapec gan parmainjas pec atkal neuzspelet Ventspili!? tik un ta viss gatavosanas posms vasara notiks Ventspili!! Kura vienmer bus atverta prieks Latvijas izlases un gatava sadarboties!!

  +7 [+] [-]

, 2008-02-18 18:22, pirms 18 gadiem
Neprasiet ko devis Jankovs Latvijas basketbolam.Neprasiet ko devis Kehris.Labāk paskatieties ko Latvijas basketbols devis viņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: RiekstinsG
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-18 19:43, pirms 18 gadiem
Jataajums ir viekaarsh! Kursh kuram dod Kehris LV basketbolam vai otraadi?

     [+] [-]

, 2008-02-18 19:44, pirms 18 gadiem
Biedri Kalninj, un ar ko jus varat palepoties ASK vadishanaa? Man domat, ka situacija nav ne par matu labaaka...

  -1 [+] [-]

, 2008-02-18 19:59, pirms 18 gadiem
klinsons atrada izlasei opel autiņus ,bet Buļš no tēva firmas izlūdzās 10 000ls ,lai šo ieceļ par siev izl direktoru.

varbūt tiešām 32 kg der par direktoru večiem,nu un ka Jaunupa cilvēks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-02-18 22:38, pirms 18 gadiem
Interesants un paties raksts,gribēros ticēt, ka tas ir Kalniņa viedoklis,bet galu galā vai nav vienalga .
Mūsu basketbolā ir vairāki augoņi un ļaunākais ka viņi ilgi netiek ārstēti un ja sāk ārstēt tad izcili lēni,bet vajadzētu taisīt Keizargriezienu un visus bez želastības likvidēt,sākts tika ar Grigaļāviču(izbrīna fakts ka Latvija par šo ģenerālsekretāru smējas vismaz 10 gadus ),tad laikam padzina to brīnumu Buļu,tad padzina Pogu un vistrakākais padzina arī Izlases direktoru Klintsonu,kas pēdejajos gados ir bijis vienīgais sakarīgais LBS darbinieks - vienīgo ko vajadzēja atstāt ????!!!!! idiotisma kalngals....
Nu ar steigu lai atkal neatrastos kur vienmēr vajadzētu atbrīvoties no Kehra,Janševica,Kostas utt...
Vienvārdsakot -nomain'it 100% visus un veidot jaunu komandu no Nulles.... savādāk šo vājprātu nereaminēt...

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 22:55, pirms 18 gadiem
Ja, bet kas to var izdarit? Formāli padome, bet reāli finansētāji ...
Viņiem atklāti sakot basis pie vienas vietas, viņiem vajag nodokļu atlaides, reklāmu un pagozēties slavas saulītē ... basketbola izlase ir labs brends ...
viņi savu dabū, i nodokļu atlaides, i reklāmu tv pārraisdēs ar lielu auditoriju i visās iespējamajās dzeltenās preses lapās pagozēties ... viņiem Kehris dod to ko viņi grib, tāpēc ar šis tur bija, ir un būs ...
Tas ka viņš aizbrauc AB maiku aizvest ar veselu šaiku viņus nesatrauc ...
kosta no tiem 100 kg visticamākais labi ja 20% redz ...
Īsi sakot lbs visiem atskaitot basketbola attīstību un saprātīgu virzību ir izdevīga ...

     [+] [-]

, 2008-02-18 23:09, pirms 18 gadiem
nu izskataas, ka mums ir probleema visos sporta veidos!
basketbolaa kehris
hokejaa l(p)ipmans
volejbolaa un handbolaa arii nekad nevar visus labaakos savaakt un motiveet
kamaninjnieku ''izlase'' trenneejaas katrs atsevishkji?!?!

vieniigaa vieta, kur ir kaartiiba, izskataas, ka bobslejaa, kur pruusis ar ekmani visu salikushi pa plauktinjiem un kapaa... un rezultaati liidz ar to neizpaliek!

  +6 [+] [-]

, 2008-02-18 23:17, pirms 18 gadiem
Daži jautājumi Kehrim (lai viņš pamēģina atbildēt):

- kāpēc joprojām LBL nav ģenerālsponsora, kas iesākumā varētu nodrošināt vismaz simboliskas prēmijas komandām par pirmajām trim vietām? Mans viedoklis: tas ir aboslūti neprofesionāla menedžmenta darba rezultāts, ka jau ilgstoši LBL nevar un neprot piesaistīt nevienu brendu LBL čempionātam, kurš taču beidzot ir interesants!
- kāpēc par Latvijas kausa izcīņu tiek runāts jau vismaz 10 gadus, bet kāpēc tas netiek izspēlēts??? Nu kāpēc?
- kad, Kehra k-gs, pēdējo reizi bijāt Gulbenē, Liepājā vai uz kādu Ķeizarmeža spēli;
- kāds pamatojums Jūsuprāt ir lielajām LBL dalības maksām un spēlētāju licenču maksām;
-kpaēc šogad vēl neesat sarīkojis savas ikgadējās pusdienas klubu vadītājiem, uz kurām pat visi klubi nekad nesaņem ielūgumus?
- vai zinat cik Rīgā un Latvijā ir basketbola sporta zāles?
-vai Jums ir nojausma,kāpēc basketbols netiek spēlēts Daugavas sporta namā, Sporta manēžā ?
- cik Jūs personīgi esat piesaistījis naudu basketbolam? Piesaist'jis, nevis Jums to Hansabanka vai Mārtiņš Lauva ir atnesis Jums uz paplātes?
- kuram basketbola klubam Jūs jūtat līdzi šajā sezonā?
- kādi bija Jūsu kā LBS prezidenta mēŗki kārtējā ceļojumā pie Andra Biedriņa?
- kādas sporta skolas komadā trenējas Jūsu dēli?
-kāpēc murgojat kaut ko par " basketbola Dievu" (kas starp citu ir pretrunā ar bībeli- Tev nebūs velti Dieva vārdu valkāt) pēc izlozes, bet nensosaucat konkrētus iemeslus, kāpēc beidzot tika atlaists Grigalāvičus, kāpēc šķīrāties ar izlases direktoru Visvaldi Klintsonu? Labāk tā arī pateikt visiem basketbola interesentiem, ka KLinstons pat sakarīgu atskaiti par veikto darbu uzralstīt nevarēja. Bet varbūt no Jūsu puses netika prasītas konkrētas atbildes?
- vai uz izlases direktoru, menedžeru amatiem tiks organizēti konkursi? Varbūt šo konkursu organizēšana jau ir tā kā drusku nokavēta?
- vai varat, roku liekto uz sirds, teikt, ka U-18, U-20 izlasēm ir izvēlēti tie profesionālākie treneri, kas gribēja strādāt? Vai varbūt tie atkal tik apstiprināti, tā teikt, uz vecajiem lauriem (piem.Varis Krūmiņš) ?


Ceru, Kehra k-gs, ka kāds Jūsu darbinieks lasa šos esporta kometārus, izdrukās Jums manus jautājumus un es saņemšu atbildes. Tas varētu būt pirmais mazais solītis pretim basketbola sabiedrībai !

  +1 [+] [-]

, 2008-02-18 23:38, pirms 18 gadiem
> Prese
Zini kāda būs atbilde uz Taviem jautājumiem? Tāda pati, kā reiz uz jautājumu, kuru uzdeva sai pašai personai esot Latvenergo padomes priekšsēdētāja amatā, kad tika runāts par Ls 20 000,00 algu - Ko Jūs izdarījāt pagājušajā mēnesī? Kādus darbus tieši veicāt?
Domāju, ka atbildi zini ... ja nē, sāc apjautāt jebkurus cilvēkus, domāju ja 2 nezinās 3 noteikti zinās ... tā jau ir klasika
tā kā vari principā uzskatīt, ka atbildi esi saņēmis
p.s. Bet vēstuli jau vari uzrakstīt ... tikai atceries, tā nav valsts institūcija un viņam APL un pārējie tiesību akti neuzliek viņiem pienākumu Tev atbildēt ... kur nu vēlpēc būtības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-02-19 06:16, pirms 18 gadiem
sinTizators
Un varis to pieraadiija pashaa chempii... atvedot maajaas bronzu...!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-02-19 06:56, pirms 18 gadiem
Prese

Tas jautājums par Krūmiņu ir demagoģija un konkrētākā pie tam. Tā vietā, lai pajautātu, vai nebija labāka kandidāta par Vari Krūmiņu (neskatoties uz viņa lielo pieredzui un panākumiem pie jauniešu izlašu stūres) U-18 galvenā trenera amatam ? <-- tādam bija jābūt jautājumam, nevis jānoniecina Krūmiņš. Vismaz es to tā uztveru...

     [+] [-]

, 2008-02-19 09:24, pirms 18 gadiem
Eu, a Kruuminu davaj neaiztieciet! Pilniigi nekada pamata nav izveleties citu, ja vinam ir taadi panaakumi!
Bish nelogiski: vins sasniedz medaljas, bet vinu jaatlaiz no darba tikai tapec, ka kads grib bisku vairaak straadaat - kas, protams, ir subjektiivi izmeeriit - kurs grib stradat vairaak un kursh mazaak.

Par tiem Opeliem labak nerunaasim - kada ir zimolu saderiiba ar Nacionalo izlasi.... khe khemmmm

     [+] [-]

, 2008-02-19 12:28, pirms 18 gadiem
serbi solās boikotēt visus, kas atzīs Kosovu, tātad mums serbs kā izlases treneris nespīd, un Kosta ar varētu iet mājās... politika iespaido sportu?

  +1 [+] [-]

, 2008-02-19 12:58, pirms 18 gadiem
Paldies E-sportam ,ka dzeeshat aaraa...
Re ku veel!!!
Latvijas Basketbola Savienības 2008.gada budžeta projekts 01.01.2008.- 31.12.2008.
Ieņēmumi
AVOTI 2008.gada proj.
1.1. LBS licences,biedru naudas 20 000
1.2. LBL, LSBL ieņēmumi 193 720
1.3. LBS ģenerālsponsors, sponsori 419 000
1.4. Valsts līdzfinansējums basketbola federācijai 426 000
1.5. Valsts līdzfinansējums basketbola federācijai Eurobasket Women 2009 900 000
1.6. MK prēmijas, dotācija 40 000
1.7. U-20 EČ plānotie kopējie ieņēmumi 357 840
1.8. Biļešu ieņēmumi 100 000
1.9. LBS Jaunatnes līgas ieņēmumi 70 256
1.10. Sieviešu izlases olimpiskās kvalifikācijas finansēšana 115 000
1.11. Ziedot.lv 25 000
1.12. Debitori 76 000
1.13. 2007.gada budžeta izpildes faktiskais pārpalikums uz 01.01.2008. 18 000
1.14. Finanšu resursi, kas 2008.gada ietvaros jāpiesaista 385 500
Ieņēmumi kopā: 3 146 316

Izdevumi
MĒRĶIS 2008.gada proj.
2.1. Vīriešu nacionālās izlases izdevumi 298 714
2.2. Sieviešu nacionālā izlases izdevumi 187 826
2.2.1. Sieviešu izlases Olimpiskā kvalifikācija 93 779
2.2.2. Sieviešu izlases starts vasaras mēnešos 94 047
2.3. Jaunatnes izlašu izdevumi kopā: 267 136
2.3.1. U-20 jauniešu izlase 39 246
2.3.2. U-20 jaunietēm izlase 39 246
2.3.3. U-18 junioru izlase 39 246
2.3.4. U-18 junietes izlase 39 246
2.3.5. U-16 kadetu izlase 39 246
2.3.6. U-16 kadešu izlase 39 246
2.3.7. Baltijas jūras kauss jauniešiem Tallina, Valmiera Baltijas kauss U-16 31 660
2.4. EČ fināla organizēšana U-20 Rīga 357 840
2.5. LBL izdevumi 140 644
2.6. Mārketinga nodaļas izdevumi 224 026
2.7. LBS Administratīvie izdevumi 296 651
2.8. LBS Saimnieciskie izdevumi 33 900
2.9. Medicīnas programmas izdevumi 30 671
2.10. Tiesnešu komisijas izdevumi 13 935
2.11. Treneru komisijas izdevumi 10 524
2.12. Jaunatnes komisijas izdevumi 10 524
2.13. Sacensību komisijas izdevumi 10 524
2.15. LBS īpašiem mērķiem paredzētie izdevumi 181 827
2.16. Mērķziedojumu līgumu izpilde 19 000
2.17. LBL un citu spēļu translācijas tiesību pirkšana 25 000
2.18. LBS Jaunatnes līga 93 827
2.19. U.Semjonovas un Veterānu sociālais fonds 25 000
2.20. Eirobasket Women 2009 organizēšanas izdevumi 900 000
Izdevumi kopā: 3 127 569
Finanšu līdzekļu atlikums uz 31.12.2008. 18 747

     [+] [-]

, 2008-02-19 14:29, pirms 18 gadiem
Jā, mani izdzēsa. Vai tad budzets bija kas slepens?

     [+] [-]

, 2008-02-19 15:33, pirms 18 gadiem
bet kas konkrēti slēpjas zem tiem cipariem ?????
kaut vai zem LBS adm izdevumiem 296 000 LS
vai arī mārketinga nodaļas izdevumi 224 000
ni ir jau vēl pārs interesanti punkti zem kuriem var palikt un noslēpt da jeb ko.
LBS īpašie mērķi 181 000 Ls
un kur nu vēl TV pirkšana ,baigā māksla par naudu TV raidlaikus nopirkt..:-(((
ar ko tad LBL mārketings nodarbojas ???? ar Z S organizāciju un tam pašam lielais sponsors bija -parex.
nu īsāk sakot šī atskaite ir galīgs ūdens gabals ......