Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Trajkovičs: "Šī bija vissvarīgākā spēle"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Trajkovičs: "Šī bija vissvarīgākā spēle"
Nenads Trajkovičs
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

„Svarīgākais, ka uzvarējām. Zinājām, ka šī spēle ir vissvarīgākā, lai tiktu uz finālturnīru un nācās spēlēt psiholoģiskā spiediena apstākļos,” pēc uzvaras pār Igauniju atzina Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Nenads Trajkovičs.

Helmanis: "Pēdējos treniņos puiši bija nedaudz vieglprātīgi"

Kristjans Makke, Igaunijas valstsvienības spēlētājs: „Nav daudz ko teikt, spēlējām samērā labi. Izdarījām visu, ko treneris ģērbtuvēs teica. Varbūt latviešiem bija vairāk nervu un laimes beigās.”

Ulars Kerde, Igaunijas valstsvienības galvenais treneris: „Tā bija otrā spēle starp ļoti labām komandām un redzējām labu basketbolu. Mēs visu laiku spēlējam bez centriem, tas ir basketbols, tāpēc nevaru teikt, ka speciāli spēlējām, lai beigās dabūtu malā latviešu centrus."

Uvis Helmanis, Latvijas valstsvienības spēlētājs: „Spēle bija ļoti grūta. Pēdējos treniņos puiši nedaudz vieglprātīgi izturējās pret spēli, nācas pateikt kādu asāku vārdu, to darīja arī treneris. Rezultātā bijām vadībā gandrīz visu laiku, bet trīs minūtes pirms beigām iznāca mīnus viens. Neesam spēlējuši modeli bez Andra (Biedriņa), viņš nav spēlētājs, kas parasti savāc piecas piezīmes. Neparasti, ka četras no tām bija uzbrukumā. Rezultāts ir apmierinošs. Ja uzvarēsim pēdējo spēli, varētu likt atzīmi teicami par kvalifikācijas spēlēm."

Nenads Trajkovičs, Latvijas valstsvienības galvenais treneris: „Svarīgākais, ka uzvarējām psiholoģiska spiediena apstākļos. Zinājām, ka šī spēle ir vissvarīgākā, lai iekļūtu finālturnīrā. Izlūkošana bija ļoti laba un smagi strādājām aizsardzībā, lai viņus apturētu. Zinājām, ka jāaptur Tanels Teins un Gerts Kullamē. Aizsardzībā savu paveicām, bet uzbrukumā bija problēmas, jo garie ļoti ātri tajā tika pie piezīmēm. Rezultātā uzbrukumā nācās veikt izmaiņas. Mums bija 30 piezīmes, viņiem 22.

Spēli sākām ļoti labi, zinājām savas stiprās puses, labi nogādāja bumbas centriem. Sākumā Andris netrāpīja dažus soda metienus, jo izpaudās nogurums. Pie šādas tiesāšanas Andris saņēma piezīmes uzbrukumā, līdz ar to nevarēja būt tik efektīvs soda laukumā. Šodien saslima Veselovs, viņam bija temperatūra. Mēģināju viņu izmantot, bet izrādījās, ka viņš nav gatavs un tas radīja problēmu garo spēlētāju rotācijā.

Pārsteigumu sagādāja pretinieku divpadsmitais numurs, Kristjans Kangurs, kurš guva 21 punktu. Apturējām Teinu, Kullamē, Soku, arī Taltsu, taču izrādījās, ka nevaram nosegt visus.

Kasparam Bērziņam bija veselības problēmas, apaukstēšanās, no rīta viņš netrenējās, vēlāk nebija pusdienās, lietoja zāles. Esmu apmierināts ar viņa sniegumu. Puiši parādīja, ka beigās spēja uzvarēt bez Andra, kurš iepriekš bija laukumā izšķirošos brīžos. Spēli izdevās lauzt ar citiem spēlētājiem."

Pēdējo kvalifikācijas sacensību spēli Latvija aizvadīs sestdien, 20. septembrī, izbraukumā tiekoties ar Portugāli, kurai šovakar vēl stāv priekšā spēle ar Maķedoniju.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-17 23:20, pirms 16 gadiem
Kastanim akārtoju vēlreiz!!!
AR ŠĀDU SPĒLI MUMS EČ CETURDAĻFINĀLU NEREDZĒT!!!!!!!!!
Tā ka beidz, puis, fantazēt par to, kā mēs EČ tagad visus sitīsim..!!!

Pārbaudes spēles ar to pašu Lietuvu kaut vai (tāpat kā izlases demonstrētais basketbols iepriekšējā EČ) tiek pieminēts tādā nozīmē, ka tas bija daudz, daudz kvalitatīvāks basketbols par pašreiz izlases rādīto šajā kvalifikācijas turnīrā, kuram bija pietiekoši garš sagatavošanās cikls!!!
Tieši tāpēc mēs te satraucamies, jo neredzam izlases pašreizējā spēlē argumentus, lai kaut vai cīnītos ar patiešām labām komandām.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:23, pirms 16 gadiem
Krisssss rakstīja: LAi gan jāpiekrīt, ka īzlases potenciālu spēlēm ar spēcīgiem nevis vidusmēra un zema līmeņa pretiniekiem (kā šajā kvalifikācijas grupā) parādīs tikai pašas spēles finālturnīrā, tomēr nespēju noticēt, ka mēs nākošgad spēsim kaut vai cīnīties ar nopietnām un labi organizētām komandām.
Runājot par Muižnieku.. - izņemot vienu spēli pret Portugāli (kurā Portugālei sanāca absolūti viss, bet mums pilnīgi nekas), viņš ar šavām komandām nav izgāzies ne reizi (vismaz es neatceros..)
varbūt padomā kapēc biedrs nemeta ti kdaudz? nemācēja izmantot!! arī progresējis ir bet
no otras puses helmanis vītols pirms gada bija jaunāki un labāki
šadi var spriedelēt ilgi un dikti!!

tapēc ir tāda lietā kā ieņemtā vieta pēc kuras var objektīvi spriest par sasniegto nevienu neinteresē cik labs vai slikts tu biji nevienam neinteresēs cik duadz sūdus vai labus darbus nenads ir izdarījis kvalifikāvijā ja viņs tiks 8 niekā via izgāzīsiestagad!

pasaki ko mums dotu 6 uzvaras ar +40 ja mēs nakamgad pakāstu visas trīs spēles?
pasaki ko?
tev bikses būtu pilnas tagad aiz laimes un viss! nekas viarāk!

tapēc vērtēsim viņu pēc eč!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-17 23:27, pirms 16 gadiem
es nerunāju par šadu sniegumu! tev nepielec ka pēc gada būs cits sastāvs cerams bez traumētiem!!!!!!!!!!!
man nav zobs uz muižnieku bet tu nesaproti ka mēs neesam ar muižnieku neko sansieguši !!!!! tu saproti to!!!! mēs netikām no grupas ārā!!!! kas tur izcils? muižnieks nav slikts bet ne izcils!!!!!

trajko tas pats variants!!!

tu gribi teikt ka tu sākot no 2001. gada akli ticēji ka mēs būsim eiropa čempji un tu gribi teikt ka tev deva pamatu optimismam uzvara paŗ lietuvu?
lietuva bija 3. vieta un pēc gada 4. vieta os tu gribi teikt ka sagaidīji to pašu no latvijas ???
netak
mūsu vieta bija tāda ka mums bija jāuzvar portugāle un vso! un viss
tagad mūsu vieta no tā ka nevinējam somus pārbaudes spēlē labāka vai sliktāka ar nepaliks !

  -2 [+] [-]

, 2008-09-17 23:30, pirms 16 gadiem
ar šadu spēli mums nav ko darīt eč! bet es tev pateikšu priekša eč ir pēc gada-trajko stra'dā ar izlasi tikai 3 mēnešus! mazāk pat! ļausim iestrādāties!
tev tiešām nepielec ka nav zvanīts ka mēs tieši tā spēlēsim pēc gada!!!
un nu ja jau tev tā patīk tās pārbaudes spēles tad franciju mēs uzvarējām- un viņi būs ofic 4. grozā!!!!!!!! tā kā satraukumam nav pamata pārbaudes spēlē tak vinējām!

a un vēl kas iespējams tu domā ka mēs esam vinējuši lietuvu pābaudes spēlē značit mums vajadzēja ar os spļeēt šovasar? un tur ar nebūtu zemāka vieta kā šiem ne?

kad tev pieleks ka pārbaudes spēles vari spēlēt cik sūdīgi gribi galvenais nospēlēt eč ir līmenī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:32, pirms 16 gadiem
mēs jā tu nē! labi apteici
paskatīsimies ko teiksi nākamgad tu man par šo!!!!!!!!

p.s
maķedonijai -13
značit 3. groz mūsu?? tad jau stresam nav pamata ne Hose? visus uzvarēsim ēč?

  +3 [+] [-]

, 2008-09-17 23:38, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: es nerunāju par šadu sniegumu! tev nepielec ka pēc gada būs cits sastāvs cerams bez traumētiem!!!!!!!!!!!
man nav zobs uz muižnieku bet tu nesaproti ka mēs neesam ar muižnieku neko sansieguši !!!!! tu saproti to!!!! mēs netikām no grupas ārā!!!! kas tur izcils? muižnieks nav slikts bet ne izcils!!!!!

trajko tas pats variants!!!


tu gribi teikt ka tu sākot no 2001. gada akli ticēji ka mēs būsim eiropa čempji un tu gribi teikt ka tev deva pamatu optimismam uzvara paŗ lietuvu?
lietuva bija 3. vieta un pēc gada 4. vieta os tu gribi teikt ka sagaidīji to pašu no latvijas ???
netak
mūsu vieta bija tāda ka mums bija jāuzvar portugāle un vso! un viss
tagad mūsu vieta no tā ka nevinējam somus pārbaudes spēlē labāka vai sliktāka ar nepaliks !
par sastāvu.. - klāt nāks VARBŪT vienīgi par dopinga lietošanu diskvalificēts sportists, no izlases atskaitīts basketbolists un Raitis Grafs.

par Muižnieku.. - ar viņu mēs tiešām zaudējām Portugālei (totāla neveiksme!), toties spēlējām labu basketbolu un pārliecinoši, nevis smagās cīņās ar Igauniju, izcīnījām SAVU vietu EČ!

runājot par 2001. gadu - nē, es neticēju, jo tam nebija reāla pamata, ka mēs būsim EČ čempioni. Toties bija acīmredzams, ka izlase progresē. Ja līdz tam mēs zinājām, ka pārliecinoši zaudēsim Lietuvai, toties uzvarēsim Igauņus (vnk esam pārliecinoši 2. Baltijā), tad, arī pateicoties Muižniekam, mēs vēl pavisam nesen pietuvojāmies Lietuvai un pirms spēlēm ar Igauniju bijām pārliecināti, ka viņiem vienkārši nav variantu.

Turpretim pašlaik, mēs varam būt pārliecināti, ka mums nav absolūti nekādu variantu pret Lietuvu, taču ar Igauņiem būs jācīnās kā līdzīgiem ar līdzīgu.

vienkārši žēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:41, pirms 16 gadiem
par kļūdām piekrītu..
varbūt, ka izlases treneris beigs mācīt spēlētājiem driblēt, bet pārmaiņas pēc kādu kombināciju izdomās..

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:43, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: netēlo klaunu!
Ar šādu spēli mēs nevienu neuzvarēsim.
Maķedoniju mēs uzvarētu "vēsi", ja Trajkovičs būtu pareizi motivējis komandu, jo spēle bija haotiska. Pret Igauniju tik pavirši spēlēt nedrīkst. Vismaz pret Portugāļiem realizējām kaut daļu sava potenciāla.
Tagad ir TAGAD, bet līdz EČ vēl daudz laika pārmaiņām. Lai tagadējās kļūdas kalpo par mācību. Cerams, ka Trajkovičs tās būs ņēmis vērā.
cerēsim gan ka būs ņemis es nesaku ka trajko nev kludu -tiesi otradi to ir daudz! bet tās novērst ir laiks vēl līdz kaklam!

bet tu gribi teikt ka mēs ar muižnieku maķedoniju uzvarētu vēsi? ar viņa spēles filazofiju? ar to pašu kuru mēs protugālei pakāsām?

nespriedelē kā būtu ja būtu!
mes knapi uzvarējām un vso! un portugāli sagrāvām
ar muiznieku pret portugāli bija kā bija
un neinteresē nevienu ka tā bija itikai viena tāda spēle
tādas bija trīs gadus pēc kārtas

so ceru ka nākamgad pats būšu polijā un pats pacelšu rokas gaisā pēc latviajs uzvaras un izkļūšanas no grupas pēc ilgajiem uiznieka teknajiem gadiem!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:46, pirms 16 gadiem
Krisssss rakstīja: par kļūdām piekrītu..
varbūt, ka izlases treneris beigs mācīt spēlētājiem driblēt, bet pārmaiņas pēc kādu kombināciju izdomās..
ko dod tas ka māki kombināciju ja nespēj iedot pareizi piespēli!
tu nezini kas atšķir biedru nocipas? ne jau tas ka biedrs zin vairāk kombenes bettas ka ir meistarība
un tā ir spēlētāju problēma- leiši mūs viens uz viens drā** laukā!!
tā ir meistarība
ja māki griblēt ar vienu roku tika inetiksi ārā no grupas un zāģi portugālei norākstīsi uz neveiksmi! protams ka tā

tavai zināšnai nāks klāt kambala cerams
grafs valters skele
vitols kurs nospeleja 2 min šeit!! nav maz tā kā!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:47, pirms 16 gadiem
kastanis rakstīja: so ceru ka nākamgad pats būšu polijā un pats pacelšu rokas gaisā pēc latviajs uzvaras un izkļūšanas no grupas pēc ilgajiem uiznieka teknajiem gadiem!
Es arī ceru! tikai neticu!!!

labaak ej izgulies vai arī paskaties kādu kvalitatīvu basketbola spēli!!! (Ja gribi kaut ko LV izlases, tad pameklē starp iepriekšējo gadu ierakstiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:49, pirms 16 gadiem
kas attiecās uz Šķēli, tad pie šī trenera tas nemaz nav tik droši..
kambalam visticamāk uz to laiku būs FIBA piespriestā papildus diskvalifikācija
Grafs', Vītols un Valters - piekrītu un ceru, ka tā!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-17 23:51, pirms 16 gadiem
lab nav ko te strīdēties jums savs viedoklis man savs

vienīgi nespēju saprast kā kaut kāda uzvara paŗbaudes spēlē var tikt vērtēta tik augstu!!

gadiam nākamo gadu un tad spriedīsim par trajko
pagaidām diagnoze no manas puses:

nepārliecinoši, bet ir komandai iekšā , ļaujam iepazīt latvijas basketu vairāk un tiesāsim pēc gada!

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:52, pirms 16 gadiem
tiesa tās kvalitatīvās spēles latvijas izlasei bija krauliņa laikos( iet runa ne par pārbaudes spēlēm) kurās arī kvalifikācija vēl ar jaunu Štelmaheru tika mājās uzveikta Itālija - vot tas bija spēks!

bet ceru ka par vienu liekēdi kostu jankovu gan jūs piekritīsiet?? man ko ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-09-18 00:03, pirms 16 gadiem
ok, vēl pēdējie argumenti..

Krauliņa laikā bija pilnīgi cita izlase (Robis, Šneps, Bagijs), pilnīgi citi spēku samēri un savādāks basketbols, tā ka tos laikus salīdzināt nav korekti..

Kvalitatīvas spēles izlasei ir bijušas vēl pavisam nesen (arī KM laikos). Kaut vai tās pašas spēles ar Horvātiem un Spāņiem pagājušajā EČ.

runājot par kostiem jankoviem.. - neesmu basketbola speciālists un nevaru vērtēt viņa ieguldījumu, bet, pēc manām domām, visa serbu & GW "mafija" izlasei un Latvijas basketbolam neko labu (iznjemot atļauju AB spēlēt) nav devuši..

viss.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-18 00:05, pirms 16 gadiem
un jā.. - arī Krauliņa izlases laikos izlasē bija Muižnieks tikai citā statusā.. (norāde par salīdzinājuma nekorektumu)

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 00:05, pirms 16 gadiem
labi labi labi
kapēc kambalam ar muižnieku bija konflikts? neesam ar talantiem bagāti tik!!
un tur nebija disciplīnas pārkāpumi! disciplīna dara bieži vien vairāk nekā zvaigznes!

jā bija uzvara pret horvātiem, tad krita- tu neiestāstīsi ka tā mēs varam nospēlēt visas spēls - nevaram ja tu kādreiz nospēlē labāk kā vari, tad kādreiz ar sanāks sliktāk! un tas ir logiski, bet vai tiešām mēs nevarējām tā spiest uz apakšu ar muižnieku un izmocīt to sasodīto uzvaru pret portugāli kā to tagad izdaram ar trajkoviču?
neviens neprasija nomētāt portugāli- mēs prasījām vienu nozēlojamu neskaistu uzvaru nepārliecinošā spēlē !! saproti vienu nieka uzvaru nevis skaistu spēli, nepārliecinošu, bet kura protokolā tiktu ierakstītā kā uazvara!!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 00:11, pirms 16 gadiem
nu redzi tur tā lieta ka tu nezini par jaunatnes sitēmu neko daudz
es ar neesmu speciālsist vai vv! bet tomēr to sistēmu zinu un tur vairāk vai mazāk skaidrs ka nu nav jankvs paveicis ko tādu ka viņa būtu jāmaksā tie 100 k gadā nu nav!

saproti izlases sniegumu es vērtēju pē izcīnītās vietas! un tā ir tāda kāda ir!

protams bija labas spēls pret cro un spa
bet vai tas ko deva?
neko tas nedeva! tapat uzkāpa uz vien agrābekļa trīsreizes!

dievs dod musm vispār nākamajam čempim kvalific'ties!!!!!!!!!!!
redzēs kas nāks pie stūres! a moš trajko paliks ;D

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 02:05, pirms 16 gadiem
gascoigne rakstīja: Raksti atlūgumu- ar tādu treneri Latvijas izlase labākajā gadījumā var piedalīties setdienas talkā
Vai tu vari lūdzu noargumentēt savus izteikumus par Nenadu?

p.s. Es ne atbalstu, ne nopeļu treneri. Es priecājos, ka esam EuroBasket fiālā, bet pats apzinos, ka kaut kas nav un izloze bija veiksmīga...PALDIES jau iepriekš
par atbildi...

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 09:50, pirms 16 gadiem
Ja kaut kas mani reāli tracina, tad par katru cenu vēlme izēst treneri no izlases. Nu kuram te viņš ir ceļu šķērsojis? Autogrāfu nav iedevis? Ir ok objektīva kritiva, bet viss ko es redzu, ka sākam "šis un tas ir slikti, JO [...], tāpēc ka tas ir slikti, un tas ir atkarīgs no trenera (bļ, maita atkāpies, nesaprati vēl vienu manu kruto mājienu?!). Muižnieks forever. Kāpēc nav latvietis?! Mums taču ir tik daudz treneru, kas ir pilnīgi idioti, bet ir latvieši. Viņi vismaz pārbaudes spēles uzvarēs ar +40.".

Atslābstiet. Kad jūs veiksmīgi novadīsiet kaut pirmās divīzijas basīša komandas klubu un iekļūsiet LMT līgā, tad parunāsim.

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:52, pirms 16 gadiem
Ja runājot objektīvi, vakardien spēle pajuka viena iemesla dēļ - visa spēle būvēta uz Bērziņu/Biedriņu. Tā ir vienīgā lielā kritika, kas man ir trenerim. Un runājot par psiholoģiju. Mūsējie uzvarēja beigās, vai nē? Beigas tomēr parādija, ka varbūt šim trenerim nav vajadzīgi vārdi, lai spēlētāji saprastu, KURAM ir jāuzņemās iniciatīva.