Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Trajkovičs: "Šī bija vissvarīgākā spēle"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Trajkovičs: "Šī bija vissvarīgākā spēle"
Nenads Trajkovičs
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

„Svarīgākais, ka uzvarējām. Zinājām, ka šī spēle ir vissvarīgākā, lai tiktu uz finālturnīru un nācās spēlēt psiholoģiskā spiediena apstākļos,” pēc uzvaras pār Igauniju atzina Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Nenads Trajkovičs.

Helmanis: "Pēdējos treniņos puiši bija nedaudz vieglprātīgi"

Kristjans Makke, Igaunijas valstsvienības spēlētājs: „Nav daudz ko teikt, spēlējām samērā labi. Izdarījām visu, ko treneris ģērbtuvēs teica. Varbūt latviešiem bija vairāk nervu un laimes beigās.”

Ulars Kerde, Igaunijas valstsvienības galvenais treneris: „Tā bija otrā spēle starp ļoti labām komandām un redzējām labu basketbolu. Mēs visu laiku spēlējam bez centriem, tas ir basketbols, tāpēc nevaru teikt, ka speciāli spēlējām, lai beigās dabūtu malā latviešu centrus."

Uvis Helmanis, Latvijas valstsvienības spēlētājs: „Spēle bija ļoti grūta. Pēdējos treniņos puiši nedaudz vieglprātīgi izturējās pret spēli, nācas pateikt kādu asāku vārdu, to darīja arī treneris. Rezultātā bijām vadībā gandrīz visu laiku, bet trīs minūtes pirms beigām iznāca mīnus viens. Neesam spēlējuši modeli bez Andra (Biedriņa), viņš nav spēlētājs, kas parasti savāc piecas piezīmes. Neparasti, ka četras no tām bija uzbrukumā. Rezultāts ir apmierinošs. Ja uzvarēsim pēdējo spēli, varētu likt atzīmi teicami par kvalifikācijas spēlēm."

Nenads Trajkovičs, Latvijas valstsvienības galvenais treneris: „Svarīgākais, ka uzvarējām psiholoģiska spiediena apstākļos. Zinājām, ka šī spēle ir vissvarīgākā, lai iekļūtu finālturnīrā. Izlūkošana bija ļoti laba un smagi strādājām aizsardzībā, lai viņus apturētu. Zinājām, ka jāaptur Tanels Teins un Gerts Kullamē. Aizsardzībā savu paveicām, bet uzbrukumā bija problēmas, jo garie ļoti ātri tajā tika pie piezīmēm. Rezultātā uzbrukumā nācās veikt izmaiņas. Mums bija 30 piezīmes, viņiem 22.

Spēli sākām ļoti labi, zinājām savas stiprās puses, labi nogādāja bumbas centriem. Sākumā Andris netrāpīja dažus soda metienus, jo izpaudās nogurums. Pie šādas tiesāšanas Andris saņēma piezīmes uzbrukumā, līdz ar to nevarēja būt tik efektīvs soda laukumā. Šodien saslima Veselovs, viņam bija temperatūra. Mēģināju viņu izmantot, bet izrādījās, ka viņš nav gatavs un tas radīja problēmu garo spēlētāju rotācijā.

Pārsteigumu sagādāja pretinieku divpadsmitais numurs, Kristjans Kangurs, kurš guva 21 punktu. Apturējām Teinu, Kullamē, Soku, arī Taltsu, taču izrādījās, ka nevaram nosegt visus.

Kasparam Bērziņam bija veselības problēmas, apaukstēšanās, no rīta viņš netrenējās, vēlāk nebija pusdienās, lietoja zāles. Esmu apmierināts ar viņa sniegumu. Puiši parādīja, ka beigās spēja uzvarēt bez Andra, kurš iepriekš bija laukumā izšķirošos brīžos. Spēli izdevās lauzt ar citiem spēlētājiem."

Pēdējo kvalifikācijas sacensību spēli Latvija aizvadīs sestdien, 20. septembrī, izbraukumā tiekoties ar Portugāli, kurai šovakar vēl stāv priekšā spēle ar Maķedoniju.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-17 21:47, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: kur Tu redzi "iziešanu no EČ grupas"? Vai tad mēs nebūsim 4 izlozes grozā, ja paliksim otrie kvalifikācijā? Tas gan būtu sitiens zem jostasvietas, jo tad mēs būtu grupas pastarīši.
Spēle pret Portugāli bija tikai VIENA neveiksmīga spēle, kurā mums vienkārši negāja un viss. Pirms tam bija ļoti labs sniegums, kas neliecināja par zāģi pret Portugāli.
sākšu tad tā
viena neveiksmīga spēle? tešo ciklu peč kārtas tieši ņemamā spēle ir neveiksmīga viena spēle- visi spēlētāji netieši norāda ka bija noguruši cikls ir pa garu, vienīgais kurš uzdrošinās kritizēt ne caur puķēm Andris- kā nekā viņam muižnieks nekad nebūs dzīvē treneris jo viņšta nba spēlē, pārējie mazie melnie neatļaujas jo var nākties spēlēt pie viņa!!
otrkārt vai tad nav cita spēles plāna kā apspēlēt to objektīvi vājāko pretinieku?
t'a ir laba trenera pazīme spēt savākt komandu pat tad kad neiet un atrast veidus kā apspēlēt vājākos
nenads to ir atradis neiet mazajiem bet uzvaras nāk !!
nu tam grozam nebūtu lielas nozīmes tapat mums būs stipra grupa pat ja būtu trešā grozā-
ok mēs vinētu maķedonija būtu 4 grozā, iesp dabūtu šos- a iesp itāļus ar pašu belineli barnjani un galinari! so nav vieglas grupas un izlozes! mums nu tok nebūs daudz vieglāka dzīve no tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-17 21:48, pirms 16 gadiem
Nenads ir nervozs un kā spēles treneris nekam neder. Tāds spriedums man ir pēc viņa sasodīti stulbās, bezjēdzīgās lēkāšanas kopā ar roku vicināšanu spēles atbildīgākajos brīžos, kad vajadzētu būt prātīgam un nekā nepateikšana minūtes pārtraukumos.

  +2 [+] [-]

, 2008-09-17 21:49, pirms 16 gadiem
bet tas bija zināms jau ilgu laiku iepriekš tas nav tā ka izkrīt ka'ds kā šķēle mēnesi pirms ( arī tad ir iespējams novērst to robu zināmā mērā) vai kā vītols kurš izkrīt sākoties pirmajai spēlei!

un nedomāju ka Muižnieks kambalu būtu ņemis zinot kas notika 05 gadā!! pats aizcirta šam durvis pats ar vainīgs
neviens neliedza viņam to darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-17 21:54, pirms 16 gadiem
katram sava metode muižnieks savieba lūpas uztaisa tādu interesantu sejas izteiksmi nopūšas un noplāta rokas!
nenads darā tā! savukārt cits treneris bļauj un lamājas cits smaida

galvenais ir rezultāts!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 21:57, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: es tagad runāju par pašreizējo sastāvu --> ŠEIT! --> TAGAD!!!
Kur Tu redzi sliktus spēlētājus?! Problēma ir tajā, ka visa spēle iet caur Biedriņu. Kā laukumā nav Biedriņa, tā spēle pajūk. Tā lūk ir trenera kompetence. Pagaidām risinājuma nav. Tas NAV normāli.
tu gribi teikt ka Cipruss ir labs spēlētājs? kur viņš spēlē? lauvas pat viņu atlaida!!! paskaties tak kā viņš spēlē ok lai cīnās bet nu nevari tu prasīt la igrauj igauņus ar ciprusu uz laukuma!!

tu gribi teikt ka latvijai ir optimālais sastāvs/ ir rezerves ir trajko vēl labāk iepazīs komandu gada gaita i vēl nāks klāt s valters i Grafs i citi!
un atgādināšu vienu lietu pret lukoil kur sppēlē antičš utt maķedonijas spēlētāji Grafs nospēlēja ļoti labi bija dd un otrā spēlē ar kkas tāds! a te cipruss pret to pašu antiču izskatijās kā apjucis mazs bērns par izlases otro centur laikam lieki diskutēt ka'te daži gribēja man iestāstīt ka cipa labāks par grafu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 22:00, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: es tagad runāju par pašreizējo sastāvu --> ŠEIT! --> TAGAD!!!
Kur Tu redzi sliktus spēlētājus?! Problēma ir tajā, ka visa spēle iet caur Biedriņu. Kā laukumā nav Biedriņa, tā spēle pajūk. Tā lūk ir trenera kompetence. Pagaidām risinājuma nav. Tas NAV normāli.
muižnieka mtā spēle pajuka pat esot biedram uz laukuma! nu netika viņš izmantot tā kā to varēja nu netika te vismaz māk kaut cik izmantot

pagaidi cerams nākamgad ādolfs būs formā blūms ar spēlēs labāk , cerams janičs sāks rādīt to ko patiešām epizodēm rāda un tad ar būs tev rezultāts!
pagaidi un nenostādi sevi te pamuļķa lomā kritizējot beztēmā

saproti ka nav pamata kritikai jo nekas labāks nav bijis
trajko neko sliktāku nevar izdarīt jo uz eč mēs vienmēr tiekam a tur izgāžamies so var būt tikai labāk! es saprastu ja mēs par medaļām cīnijušies kādreiz būtu un tagad ietu šādi ar igauņiem! tad jā!

pagaidi un redzēsim kas ir kas EČ!

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:00, pirms 16 gadiem
kastani - ja mēs Maķedoniju vinnētu, tad būtu 3 grozā, neviss ceturtajā

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:04, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: kastani - ja mēs Maķedoniju vinnētu, tad būtu 3 grozā, neviss ceturtajā
ja mē vinētu tad jā! bet paskaties kādas komandas būtu tad ceturtajā grozā??
maķedonija, gan jau itālija, kas gan jau kvalificēsies utt
reāli tik lielas starpības starp tiem grozie mnav nemaz 3 un 4
ok turcija no trešā būtu galīg garām dabūt bet nu tāpat vāju komandu nedabūsim
tagad tās portugāles vietā kas bija pirms gada mēs iesp dabūsim britus ar dengu gordonu utt priekšgalā! nebūs vairs igauņu eč

maķedonija ir pastiprinājusies savākusi labākos spēkus bulgāri ir naturalizējuši amīšus nebūs vairs tūristu eč! so nav tik liela nozīme tam! gaidam izlozi!

francija arī būs 4 grozā laikam so nekādas panikas nav!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:06, pirms 16 gadiem
kastani es tev piekrītu, bet Latvija vēl var palikt 1 vietā grupā un tikt trešajā grozā, pieņemsim, ja šodien Portugāle paņem Maķedoniju, bet maz ticams

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 22:08, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: kastanis,
man ir tikai viens jautājums:
vai ar Muižnieku mēs bijām 4 grozā?
Jautājumu vairs nav.
atbildie - vai tev ***** kurā grozā esam vai tas vai tiekam ārā no grupas? ko dod kaut vai pirmais grozs ja tu pakās visas spēles? ko??
bērniņ nāc pie prāta!

vai tad tapēc ka mēs esam tagad esam 4 groz
ā uzreiz sūdīgāk būs? nu neē jo sūdīgāk nevar nav zemāka sasnieguma eč par neizkļūšanu no grupas

a to ka tu esi bijis trešajā izlozes grozā tev eč nevienu uzvaru nepiešķirs pa blatu

padomā logiski!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 22:14, pirms 16 gadiem
slinkumste baigi meklēt bet
pirmos divus grozus aizpilda tās komands kuras spēlēja os un cīnījas par tikšanu uz tām! 8 komandas - sanāk divi grozi

tālāk grupas uzvarētāji ieņem trešo grozu( 4 komandas)
3 otro vietu ieguvējas ieņem 4 grozu + veiksminiece no nākamgada arī

paskaitām

3 grozs
makedonija, turcija, serbija, lielbritānija

4 latvija, čehija vai izraēla, francija itālija( iespējams )

turcija itālija nav lielas starpības francija serbija ar( franciem būs labāks sastāvs kā šogad)
lielbritānija vai čehija- jā labāk būtu čehija bet atceramies ka arī portugāle bija loti labs variants tāpat kā izraēla.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:18, pirms 16 gadiem
Kastani - tu domā, ka Polija būs 1 vai otrā grozā, kaut kā neticās

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:18, pirms 16 gadiem
protams mūsējie nespēlē stabili, sniegums ir tālu no vēlamā, ir potenciāls, bet ne mazāks bija 07 gada modelim!
jā gan jau kaut kas tiks mainīts lai gan Kārlis neko nemain;īja un 2 reizes ar viņu un trīs vispār tika uzkāpts uz tāpaš grābekļā!

ir kļūdas spēle ir drausmīga utt bet kamēr viss notiek tikmēr nedrīkst kritizēt vienu un clet debesīs otru jo neko sliktāk mēs nespēlējam par citiem gadiem! izņemot pārbaudes spēles kurās nu nav šogad mums zelta medaļa tas jāatzīst!
a to kā nospēlēs eč laiks rādīs!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 22:21, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: Kastani - tu domā, ka Polija būs 1 vai otrā grozā, kaut kā neticās
oi piedod pareiz aizmirsu poliju kā rīkotājus 7 komandas no os kval
un polija! a polija tad būs 4 grozā???
šiem jau rangs nekāds nav labais! tad jau mēs vēl varam būt arī 3 grozā jo ar 5-1 nebūs nevienam bilance otraja'vietā un tādiem plusie mkādi ir mums!
so hose tu vari pietaupīt savu saķāmo!!

man nav pretargumentu uz tavu neargumentēto kritiku tur tu pariezi pateici
tukšu gvelžanu nevar atspēkot var tikai pasmieties par tavu izpratni par latvijas basketa sistēmu un apr mūsu spēku vērtējumu jo runā tu tā it kā mēs būtu bijušie ēč ar muižnieku priekšgalā!

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 22:22, pirms 16 gadiem
šo topiku iebukmārkošu un peč gada varēšu cerams kā pirmo komentāru iepostot ēsportā ! glorīhanteris tu tāds! !
tad redzēsim kurš bļaus pēdējais!

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:23, pirms 16 gadiem
Kangurs, viens no komandas līderiem, sametis visvairāk punktu - tad ta pārsteigums.. tjip no viņa to neviens negaidīja?

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:24, pirms 16 gadiem
tad toč sanāk, ka laikam tomēr būsim 3.grozā, bet kā jau teici, baigās priešrocības tas nedod, tad sanāk, ka turki ieleks 2 grozā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:31, pirms 16 gadiem
nu tur jau tā lieta ka nav tādas priekšrocības no tā jo nebūs te tev portugāles varianti via igauņu kad šie vēl tur spēlēja! ir izlīdzīnājies līmenis un pievilkušās klāt daudzas jaunas valstis!

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:34, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: kam tad tas bija veltīts?
Ja man, tad "glorīhanterus" un tamlīdzīgus epitetus vari pietaupīt, jo es tiešām uztraucos par mūsu izlasi un man nepatīk tas ko redzu (domāju, ka citiem arī nē). Ja Trajkovičs kaut ko darīs lietas labā - ok, ja nē, tad viņš lidos. Punkts.
nu prieks ka uztauc izlase bet es nesaprotu kā var bļautka tik slikti nav bijis utt?
ar ko tad tu salīdzini? ar 1935. gadu?jā tad bija uzvaras daudz eč!
a tā mums nav bijuās daudz uzvaras eč
izņemot pārbuades spēls kuras nevienu neinteresē! visu interesēs tas kas notiks EČ pēc gada! tagad ir neliela trauksme bet ne lielāka kā citus gadus !!!!
un kā var teikt ka jālido trajko ir tagad? a pēc tam tie visi bļaus ka trajko labs līdzīgi kā ar masalski, kambalu utt
sākumā visi te rasu naidu piesauc beigaš izrādās ka šo varonis pats vien vainīgs
kažoku mainīt nav māksla!

  -3 [+] [-]

, 2008-09-17 22:35, pirms 16 gadiem
ā un hosē, ja nu mēs tomēr nonākam trešajā grozā? ko mums tas tādu dod? cik zuvaras jau ierakstītas ir eč par to mums?
tad kapēc tādu traģēdiju taisi ka varbūt nebūsim 3 grozā?( tā ir atbilde uz tavu nākamo jautājumu!

  +3 [+] [-]

, 2008-09-17 22:39, pirms 16 gadiem
Trajkovič!
Tu kļūdies! Svarīgākās spēles ir vēl priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-09-17 23:06, pirms 16 gadiem
Kastanim laikam jau buus cits viedoklis, bet es vismaz labprātāk redzu, kā Latvijas izlase sitās par uzvaru katrā spēlē neatkarīgi no pretinieka.
Es izbaudīju tās spēles, kur izlase cienījami cīnījās un reizēm UZVARĒJA Lietuvu, Franciju, Krieviju.., kā EČ finālturnīrā uzvarēta tika Horvātija. Toties man ļoti nepatīk noskatīties, kā ar -50 nožēlojami tiek zaudēts spāņiem (un PO ka tikai pārbaudes spēle), kā tiek pakāsts somiem, kā, tikai pateicoties ABSOLŪTAI cūcenei, mājās tiek izmocīta uzvara pār Maķedoniju un pats galvenais - kā ar vienu no labākajiem centriem Eiropā sastāvā tiek kā līdzīgs pret līdzīgu spēlēts ar igauņiem. Tiem pašiem igauņiem, kurus veļ pavisam nesen ar to pašu Ciprusu un Grafu (un bez AB!) sastāvā mēs sitām ar kā minimums + padsmit.

Arī es apzinos, ka ir problēmas ar spēlētāju resursiem (eirolīgā šķiet, ka šogad nespēlēs neviens..), bet tik un tā nevaru nepārmest pašreizējam trenerim to, ka man ir zudusi ticība izlases spējām pārspēt spēcīgus pretiniekus (līdz ar to diemžēl zūd vēlme pat skatīties spēles).
Nevaru nepārmest trenerim, ka izlases spēlētais basketbols ir vienkāršots tiktāl, ka šķiet, ka kombinācijas ir tikai 2.. Pirmā - iespēlēt AB un gaidīt metienu. Otrā - iespēlēt AB un gaidīt izspēli uz perimetra, lai atkal censtos atdot piespēli AB.

  -2 [+] [-]

, 2008-09-17 23:06, pirms 16 gadiem
muižnieks nebūt nav lielisks treneris! ja viņš būtu lielisks tad viņš sen netrenētu baronu bet kādu citu klubu un nebūtu izgāzies ar izlasi
jā labākais latvijas treneris ir to es atzīstu bet ar to nebūtu jālepojas jo Butauts ir labāks treneris, ko r pierādijis ar šauļiem un tieko LTU izlases amatā!
trajko- jā kā treneris ne ar ko spožs nav, bet pagaidām sasniedzis ar latvijas izlasi tikpat daudz kā muižnieks ! ne par kapeiku mazāk! ne par kapeiku!!!!

saprotu ko dod trešais grozs bet pateiksi ka ceturtā groza komanda francija nākamgad būs parocīgs pretinieks? nedomāju viss! tu patieksi ka itālija no ceturtā groza būs labs pretinieks? nedomāju viss! tā kā nebūs diži liela starpība kurā grozā būsim, bet gan tas kā nospēlēsim! ja būsim spēcīgi tad uzvarēsim kādu ar spēlējot no ceturtā groza, savukaŗt ja nebūsim spēcīgi paši tad arī sekos portugāles variants!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:12, pirms 16 gadiem
LAi gan jāpiekrīt, ka īzlases potenciālu spēlēm ar spēcīgiem nevis vidusmēra un zema līmeņa pretiniekiem (kā šajā kvalifikācijas grupā) parādīs tikai pašas spēles finālturnīrā, tomēr nespēju noticēt, ka mēs nākošgad spēsim kaut vai cīnīties ar nopietnām un labi organizētām komandām.
Runājot par Muižnieku.. - izņemot vienu spēli pret Portugāli (kurā Portugālei sanāca absolūti viss, bet mums pilnīgi nekas), viņš ar šavām komandām nav izgāzies ne reizi (vismaz es neatceros..)

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:14, pirms 16 gadiem
es saprotu ka ir prieks skatīties kā uzvaram lietuvu pārbaudes spēlē, bet uzjūtas kuras tiek piedzīvotas pakāšot portugālei

savukārt kāsienu spāņiem un somiem pārbaudes spēlē atsvērs emocijas kuras tiks iegūtas tiekot tālāk no grupas

saproti ka svarīgākais ir uzvara turnīra spļes
nesaprotu kas letiniem ir?
kas mēs tiešām gribam būt sētaas maču karaļi? neivenā citā valstī neinteresē pārbaudes spēlu karaļi!