Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Braucam uz Slovēniju!

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Braucam uz Slovēniju!
Latvijas izlase
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība otrdien, 11. septembrī, Eiropas čempionāta kvalifikācijas izbraukuma spēlē Sibiu uzvarēja Rumānijas izlasi ar rezultātu 85:77, D grupā finišēja trešajā vietā ar bilanci 5-3 un septīto reizi pēc kārtas izcīnīja ceļazīmi uz finālturnīru. Citā spēlē Gruzija uzvarēja Nīderlandi ar 97:89. Eiropas čempionāta izloze notiks 18. novembrī Postojnas alā.

Latvija ir viena no divpadsmit Eiropas valstīm, kura septīto reizi pēc kārtas spēlēs finālturnīrā (Turcija 2001, Zviedrija 2003, Serbija 2005, Spānija 2007, Polija 2009, Lietuva 2011, Slovēnija 2013). Pārējās valstis ir Lietuva, Spānija, Vācija, Krievija, Francija, Horvātija, Grieķija, Slovēnija, Izraēla, Turcija un Serbija (pēdējā līdz 2007. gadam startēja Dienvidslāvijas, kā arī Serbijas un Melnkalnes sastāvā).

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Bosnija-Hercegovina6-2736:67214
2Gruzija6-2707:66614
3Latvija5-3655:58413
4Nīderlandes2-6667:72610
5Rumānija1-7569:6869

Ainara Bagatska vīri palika uzticīgi savai taktikai, kārtējo reizi spēles laikā iemetot vairāk nekā desmit precīzus tālmetienus. Pirmajā ceturtdaļā veiksmīgi uzbrukumi padevās no visām pozīcijām un desmit minūšu laikā tika iekrāts vienpadsmit punktu pārsvars 27:16.

Nākamajās divās ceturtdaļās Latvijas uzbrukums piebremzēja, aizsardzība nebija uzdevumu augstumos un rumāņi pietuvojās piecu punktu attālumā (44:40). Iniciatīvu tomēr izdevās noturēt un trešās ceturdaļas vidū sarkanbaltsarkanie atkal sāka ar lielāku pārliecību spēlēt uzbrukumā. Divus tālmetienus pēc kārtas realizēja Dairis Bertāns, vairākas labas epizodes izdevās Artūram Bērziņam un Latvijas pārsvars sāka pieaugt.

Strēlnieka, Jeromanova un Bertāna kārtējie tālmetieni trīsdesmit piektajā minūtē panāca sešpadsmit punktu atrāvienu 76:60, ļaujot komandai pārliecinoši virzīties pretī uzvarai. Mājinieki cīnījās līdz galam, 92 sekundes pirms finālsvilpes pietuvojoties septiņu punktu attālumā 84:77, taču apdraudēt Latvijas uzvaru nespēja un beidza turnīru ar vienu panākumu astoņās spēlēs.

EuroBasket 2013 kvalifikācija, D grupa, 11. septembris, Sibiu

Rumānija – Latvija 77:85 (16:27, 18:17, 20:21, 23:20)
Rumānija: Silvasan 19, Baciu 14, Dragusin 12, Mandache 10, Paul 10, Moldoveanu 5 (6ab), Andrei 4, Lazar 3, Popescu, Jucan; Calota.
Latvija: Jānis Strēlnieks 14 (2p 3/3, 3p 2/4, 1p 2/3; 8rp, 4ip), Kaspars Bērziņš 13 (2p 6/7, 1p 1/2; 5ab), Dāvis Bertāns 11, Mārtiņš Meiers 11 (5ip), Dairis Bertāns 11, Edgars Jeromanovs 9 (3p 3/4), Rihards Kuksiks 9 (4rp), Artūrs Bērziņš 5, Andrejs Šeļakovs 2, Kaspars Vecvagars, Mareks Mejeris; Rolands Freimanis.

Statistika. Rumānija 77, Latvija 85

Metieni no spēles: 30/56 vs 30/54
2p: 26/45 vs 19/26
3p: 4/11 vs 11/28
1p: 13/21 vs 14/23
AB: 29 (9/20) vs 26 (6/20)
RP: 16 vs 19
Kļ.: 11 vs 10
PB: 6 vs 7
BM: 1 vs 4
Personiskās piezīmes: 22 vs 20
Punkti soda laukumā: 32 vs 30
Punkti ātrajos uzbrukumos: 8 vs 9
Punkti pēc kļūdām: 10 vs 13
Otrās iespējas punkti: 8 vs 6
Starta piecnieki: 61 vs 66
Rezerves: 16 vs 19

Finālturnīra dalībnieki

Trīsdesmit astotās Eiropas meistarsacīkstes basketbolā vīriešiem notiks 2013. gada 4. - 22. septembrī Slovēnijas pilsētās Ptujā, Novo Mesto, Jaseņicā, Koperā un Ļubļanā. Finālturnīra izloze notiks 2012. gada 18. novembrī Postojnas alā.

2013. gada čempionātā sacenšas 39 valstis. Finālturnīram automātiski kvalificējās astoņas Olimpisko spēļu vai Olimpiskā kvalifikācijas turnīra dalībnieces: 1) Spānija, 2) Francija, 3) Krievija, 4) Maķedonija, 5) Lietuva, 6) Grieķija, 7) Slovēnija, 8) Lielbritānija.

Kvalifikācijas sacensībās ceļazīmes uz finālturnīru nopelnīja katras grupas divas labākās komandas un četras no sešām trešo vietu ieguvējām. Nākamgad uz Slovēniju brauks 9) Ukraina, 10) Horvātija, 11) Itālija, 12) Melnkalne, 13) Vācija, 14) Bosnija-Hercegovina, 15) Čehija, 16) Polija, 17) Somija, 18) Gruzija, 19) Latvija, 20) Izraēla, 21) Turcija, 22) Zviedrija, 23) Beļģija, 24) Serbija.

Izmantotie resursi:
FIBA Europe

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2012-09-11 19:39, pirms 13 gadiem
Paldies puiši par parādīto sniegumu šajā ciklā, ja trīs zaudētajās spēlēs nebūtu jācīnās pret 8 pretiniekiem, no kuriem 3 bija tiesneši, tad bilance būtu perfekta. No šī sastāva pateiksim paldies A.Bērziņam un uz Eiropas čempi lai brauc Šķēle( viņš var un grib spēlēt). Lielu latviešu paldies pateiksim arī Biedriņam, Janičenokam, Blūmam, Kambalam, Valteriem. Šajā izlasē viņu vilciens ir aizgājis…Domāju ka no Latvijas izlases šajā turnīrā labākie bija K.Bērziņš, Dairis Bertāns un Kuksiks, labs arī Meiers, pārējiem vēl daudz jāpieliek līdz čempim…un tad paskatīsimies, varbūt būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-09-11 19:40, pirms 13 gadiem
"Veči, nesaudzējiet savas rokas un tos lētos pulksteņus"
Vot Bagijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2012-09-11 19:41, pirms 13 gadiem
nevajag mums nekaadu Kristapu Valteru!
Lai speele tie kas grib un var!

Bluums gan lieti nodereetu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:42, pirms 13 gadiem
Tuulinj heiteri sarosiisies.. lai gan uzdevums izpildiits priekaa

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 19:42, pirms 13 gadiem
Apsveicu.

 +15 [+] [-]

, 2012-09-11 19:42, pirms 13 gadiem
lai vai kāda bija šī spēle, bet apsveicu visus ar iekļūšanu Eiropas čempionātā JĀĀ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 19:43, pirms 13 gadiem
Braucam! Bet prieks - praktiski minimāls. Pēc vecās sistēmas mēs nekur nebrauktu jau otro EČ pēc kārtas.

 +23 [+] [-]

, 2012-09-11 19:43, pirms 13 gadiem
Labs darbs kas padarīts.
Skatos, Rumānijas basketbola izlasei apmeklējums ir gandrīz lielāks nekā Maskavas CSKA khl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: HitMix*

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 19:45, pirms 13 gadiem
Ple! Paspeju tik uz pasam beigam. Tas ko es redzeju bija... Labak nebutu redzejis! Pajeli un bez motivacijas. Soliju, ka paaugstinasu Bagija reitingu, ja tiks ara no grupas ka 1 vai 2. Netika. Bagijs tapat paliek sutiko treneru kategorija.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 19:45, pirms 13 gadiem
Shenker rakstīja: nevajag mums nekaadu Kristapu Valteru!
Lai speele tie kas grib un var!

Bluums gan lieti nodereetu!
Kur Valters ir teicis, ka negrib? Vēl jo vairāk nevar?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 19:46, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: dzērājus mums izlasē nevajag!
no šiem dzērājs ir tikai Valters, bet pārējiem nepiepisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2012-09-11 19:46, pirms 13 gadiem
Iekļūsatam Eiropas čempionātā, bet vēl ir tādi, kuri pamanās kaut ko panīdēt un pačinkstēt Es nesaprotu vnk šos indivīdus, NESAPROTU!

Priekā basketbola draugi, šodien var svinēt, bet heiteri, lai sēž mājās un spiež pumpas.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-11 19:47, pirms 13 gadiem
vajag mums kādus pieredzējušus bukus, kas var paņemt uz sevīm izšķirošajos brīžos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2012-09-11 19:47, pirms 13 gadiem
HitMix* rakstīja: Kristaps Valters, Blūms, Janičenoks un vel kāds Kambis noderētu mums čempī, bet zinot Bagiju tas nekad nenotiks, jo viņš ar rubuli nedomā
protams, protams- palūgsimies valteram (un viņš vēl ilgi padomās, vai to darīt) utt. un pastumsim malā tos, kas izcīnīja iespēju doties uz eč
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:47, pirms 13 gadiem
Kristaps #5 rakstīja: Iekļūsatam Eiropas čempionātā, bet vēl ir tādi, kuri pamanās kaut ko panīdēt un pačinkstēt Es nesaprotu vnk šos indivīdus, NESAPROTU!

Priekā basketbola draugi, šodien var svinēt un heiteri, lai sēž mājās un spiež pumpas.
vo vo

MUMS JĀSVIN !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-09-11 19:48, pirms 13 gadiem
APSVEICU muus!!! Sajuuta butu labaka ja Gruziju butu vinnejushi, tomeer ar tik nepieredzejushu sastaavu jaapriecajas ka bilance 5:3! Nakamgad visus specigakos vajag iekshaa!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2012-09-11 19:49, pirms 13 gadiem
Kristaps #5 rakstīja: Iekļūsatam Eiropas čempionātā, bet vēl ir tādi, kuri pamanās kaut ko panīdēt un pačinkstēt Es nesaprotu vnk šos indivīdus, NESAPROTU!

Priekā basketbola draugi, šodien var svinēt un heiteri, lai sēž mājās un spiež pumpas.
Prieks ir, ka jaunie tika. Bet paskaties no cita skatupunkta. Spēle vienveidīga, un EČ esam pateicoties leišu rocībai palielināt komandu skaitu līdz 24 jau pirms iepriekšējā EČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 19:49, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ja tie paši brauks, tad 0 w garantētas. pieminiet manus vārdus, mazdēli!
Sitie mazdeli aizbrauks un sasniegs vairak ka "tagad vai nekad" un vel bik pirms viniem. Si ir labaka izlase kops 90-tajiem. Tikai pajauni vel. Piemini manus vardus faRAon, Saules dieva Ra saikne ar mirstigajiem!

  +7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:50, pirms 13 gadiem
pikolo rakstīja: protams, protams- palūgsimies valteram (un viņš vēl ilgi padomās, vai to darīt) utt. un pastumsim malā tos, kas izcīnīja iespēju doties uz eč
nē nu jā piekrītu tev, , bet priekš eiropas čempja Vecvagars, un vel daži ir par zaļu, ja mēs gribam kautko arī sasniegt tad vajag kādus pieredzējušus bukus

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:50, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: +
Sveiks!
Futenei gatavs?
100% ! Alus jau vakar tika iepirkc!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 19:50, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: dzērājus mums izlasē nevajag!
ja nebūtu mainījies formāts, bez dzērājiem mums gar degunu ietu jau otrais Fināls!

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 19:50, pirms 13 gadiem
''Eiropas čempionāta izloze notiks 18. novembrī Postojnas alā.''
Izloze notiks alā?!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 19:50, pirms 13 gadiem
Spēle nekāda...... Lūgums aizliegt Latvijas komentētājiem kladzināt pāris minūtes pirms spēles beigām, ka esam uzvarējuši! Totāli tracina! Mēs mākam visas galotnes pakāst, pap...t, pad...st! Vnk aizlīmējiet ar skoču komentētājiem mutes, lai netraucē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:50, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Dēliņ
pie ši formāta un izlozes citu jautājumu nav, kā iekļūt, BET sporta draugi nav uz bling bling tēmēti, viņus interesē sniegums (kamf uber alles)
bet tas bija vājš kopumā
Man jau šķiet, pat tad, ja tiktu 16 komandas uz EČ un mēS iekļūtu, kā teiksim 14ie, arī tad nebūtu labi. Latviešu tautas stulbākais paradums. Lai kas arī būtu/nebūtu, vienmēr ir slikti. Žēl, ka tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 19:51, pirms 13 gadiem
Yes,beidzot,varam nedomat,tagad kadu laiku par izlasi,kad naks izloze,tad domasim,kadi pretinieki,bus mums,labaki,iespejams,ka viena,grupa,mes varetu,nebut,pret sloveniem,un Ukrainiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:52, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Bet Bagija faktors...
Lielakais izlases minussss

  +7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:52, pirms 13 gadiem
Apsveicu visus ar 7. Eiropas Čempionātu pēc kārtas
Labi sācies LV sporta vakars. Tagad kārta futbolistiem.
Sarauj Latvija!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:52, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: dzērājus mums izlasē nevajag!
tu esi lords resnais nevis trakais

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:53, pirms 13 gadiem
Daņila Fokss rakstīja: un tu tas būsi ar kaut kādo ļevo profilu
kaa tu zinaaji

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 19:53, pirms 13 gadiem
Shenker rakstīja: nevajag mums nekaadu Kristapu Valteru!
Lai speele tie kas grib un var!

Bluums gan lieti nodereetu!
Vajag K. Valteru, jo otrs saspēlnieks ir vajadzīgs. Blūms ir 2. numurs, ja kas...
Congratz LV basket!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:53, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Šausim pa tiem kātiem Dzeko un Ibisevičiem ar korķiem - heee
vai te kāds zina, kā sauc buču apakšas : ))))
Tagad gan jau vairs nav skruvejamie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-09-11 19:54, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Raķete
Bērzs
Meiers
pārējie īslaicīgi ieročnesēji
ev ev STRELNIEKS taču arī bija labs!!

  -4 [+] [-]

, 2012-09-11 19:54, pirms 13 gadiem
Kristaps #5 rakstīja: Man jau šķiet, pat tad, ja tiktu 16 komandas uz EČ un mēS iekļūtu, kā teiksim 14ie, arī tad nebūtu labi. Latviešu tautas stulbākais paradums. Lai kas arī būtu/nebūtu, vienmēr ir slikti. Žēl, ka tā.
Klau, kas tie par pieņēmumiem? Tev šķiet ... Pats izdomā, un pats apvainojies. Gluži kā sieviete. Cik atceros, visus iepriekšējos ciklus, kad LV izlase tika uz EČ - valdīja tikai un vienīgi pozitīvas emocijas. Plus pamatoti, jo rādītā spēle tad bija reizes piecas kvalitatīvāka. Vari nosodīt tos, kuri apsmej spēlētājus, bet ne tos, kuri pamana vājās vietas vai norāda uz tām mūsu izlases sniegumā.

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:55, pirms 13 gadiem
yes!

     [+] [-]

, 2012-09-11 19:55, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: ar šo sastāvu netiktu
ja tiktu - es pirmais bļautu malači malači malači
Piedod, draugs! Es domaju ka varetu tikt ja butu vecais formats, si pati grupa un labs treneris.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-11 19:56, pirms 13 gadiem
tgd jācer uz labu izlozi !!! un mošk mums ir cerības čempī

APSVEICU VISUS !!

  +6 [+] [-]

, 2012-09-11 19:57, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Piedod, draugs! Es domaju ka varetu tikt ja butu vecais formats, si pati grupa un labs treneris.
Cmon, Latvija varēja būt arī pirmajā vietā grupā, nepaveicās pret Gruziju, thats all.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-11 19:57, pirms 13 gadiem
BRAUCAM!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 19:57, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: švaka spēle.EČ no grupas netiksim laukā 100%
Beidz smakot ,daudzi teica,ka netiksim Uz EČ. Bet ar vienu no jaunākām izlasēm tikām Un bez visiem tusētājiem!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 19:58, pirms 13 gadiem
Meieram ligums beidzas. Vajadzetu abiem ar Kuksiku tikt ACB, Lega vai Eirokausu klubos.
Nakamgad joprojaam 5 no 6 labakajiem bus 25 vai mazaak gadu.

  +7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:58, pirms 13 gadiem
Nu kas par d.irseeju naaciju ir latvieši... Valsts izlase iekļūst EČ, bet taa pat atrodas indiviidi kas visu sabojaa... psc vnk...

  +7 [+] [-]

, 2012-09-11 19:59, pirms 13 gadiem
Apsveicami!! Iekļūts ir....līdz nākamgad būsim vēl stiprāki
Domāju , ka šie džeki grib un var progresēt!

No "vecajiem" vēl varētu pastiprināt Blūms, droši vien arī Šķēle (būtu jau ar tagad, ja ne veselība), Jahovičš (?), varbūt ņem un naturalizējas Badingers (kā tur īsti ar viņu ir?). vairāk gan īsti neredzu, jāaug šiem pašiem

Agrāk būtu teicis arī Janičenoks, bet izskatās, ka viņš nebūt izlasē spēlēt nevēlas...., kaut gan viņu aicina ik vasaru.

K.Valters, Kambala- tas laiks pagājis.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:00, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Piedod, draugs! Es domaju ka varetu tikt ja butu vecais formats, si pati grupa un labs treneris.
Pēc vecā formāta kā bija? Pirmās divas vietas no katras grupas, plus labākās cik? Paskaties, kuri mūsējie ir un tad uzzināsi, kā būtu, ja būtu.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 20:01, pirms 13 gadiem
ThomYork rakstīja: Nu kas par d.irseeju naaciju ir latvieši... Valsts izlase iekļūst EČ, bet taa pat atrodas indiviidi kas visu sabojaa... psc vnk...
Tieši tā ņaudēt tik māk!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:01, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Klau, kas tie par pieņēmumiem? Tev šķiet ... Pats izdomā, un pats apvainojies. Gluži kā sieviete. Cik atceros, visus iepriekšējos ciklus, kad LV izlase tika uz EČ - valdīja tikai un vienīgi pozitīvas emocijas. Plus pamatoti, jo rādītā spēle tad bija reizes piecas kvalitatīvāka. Vari nosodīt tos, kuri apsmej spēlētājus, bet ne tos, kuri pamana vājās vietas vai norāda uz tām mūsu izlases sniegumā.
Protams, ka vājās vietas mūsu izlasei ir dafigā, bet šeit ir runa par faktu, ka esam jau 7to gadu pēc kārta Eiropas čempī. Un nav nozīmes, ka turnīrs ir paplašināts un vēl kaut kas. Tikām uz čempi? Tikām. Par to arī japriecājas un pie dir*as kādi bija pretinieki. Nākamgad visiem būs pajāt, ko grupā vinnējām, kam zaudējām. Gads laika, lai spēlētāji uzlabotu sevi. Tākā, heiteriem pie šī raksta nav ko darīt, vēl jo mazāk rakstīt, ka nav izredžu pēc gada + nemaz nezinot, kāds sastāvs būs.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:02, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Braucam! Bet prieks - praktiski minimāls. Pēc vecās sistēmas mēs nekur nebrauktu jau otro EČ pēc kārtas.
Pēc vecās sistēmas tu ietu skolā ar formu mugurā! Duriks - ka tik kaut ko panīdēt, iemācies priecāties par sasniegumiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:02, pirms 13 gadiem
+Blūms, Janičenoks
ja AB sakārtos galvu, tad viņš, ja nē, tad Zaķis.
Vecvagaram tomēr vēl par agru EČ, Jeromanovs ar nevilks EČ līmeni. Tāpat A.Bērziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:03, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Meieram ligums beidzas. Vajadzetu abiem ar Kuksiku tikt ACB, Lega vai Eirokausu klubos.
Nakamgad joprojaam 5 no 6 labakajiem bus 25 vai mazaak gadu.
Kuksiku ACB izbrāķēja , tā kā tur joprojām pastāv uzticības aplis es nezinu kā viņš tur varētu tikt atpakaļ, Eirokausu klubā varbūt, lai iet uz VEF, tāpat jau nav kur. Meiers, kur viņš vispār spēlē?

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:04, pirms 13 gadiem
HitMix* rakstīja: Kristaps Valters, Blūms, Janičenoks un vel kāds Kambis noderētu mums čempī, bet zinot Bagiju tas nekad nenotiks, jo viņš ar rubuli nedomā
Kambalu es gribētu redzēt, būtu spēks pie groziem

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:05, pirms 13 gadiem
raivisss rakstīja: +Blūms, Janičenoks
ja AB sakārtos galvu, tad viņš, ja nē, tad Zaķis.
Vecvagaram tomēr vēl par agru EČ, Jeromanovs ar nevilks EČ līmeni. Tāpat A.Bērziņš
+
Zaķis mošk pa sezonu iespēlēsies un būs labs spēks izlasē

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:05, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pēc vecā formāta kā bija? Pirmās divas vietas no katras grupas, plus labākās cik? Paskaties, kuri mūsējie ir un tad uzzināsi, kā būtu, ja būtu.
Ka butu, ja butu! Kaut ka tacu butu!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:06, pirms 13 gadiem
Kristaps #5 rakstīja: Protams, ka vājās vietas mūsu izlasei ir dafigā, bet šeit ir runa par faktu, ka esam jau 7to gadu pēc kārta Eiropas čempī. Un nav nozīmes, ka turnīrs ir paplašināts un vēl kaut kas. Tikām uz čempi? Tikām. Par to arī japriecājas un pie dir*as kādi bija pretinieki. Nākamgad visiem būs pajāt, ko grupā vinnējām, kam zaudējām. Gads laika, lai spēlētāji uzlabotu sevi. Tākā, heiteriem pie šī raksta nav ko darīt, vēl jo mazāk rakstīt, ka nav izredžu pēc gada + nemaz nezinot, kāds sastāvs būs.
Kas ir heiteri tavuprāt? Tādi, kuri pasaka, ka pēc vecā formāta netiktu tālāk? ....

Prieks ir, bet piesardzība arī. Pēc uzvaras pār Bosniju arēnā, tie neheiteri un īstie fani bļāva, ka pirmā vieta garantēta .... tādi nu ir letiņi ....
Slēpts komentārs: Synco

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:07, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kas ir heiteri tavuprāt? Tādi, kuri pasaka, ka pēc vecā formāta netiktu tālāk? ....

Prieks ir, bet piesardzība arī. Pēc uzvaras pār Bosniju arēnā, tie neheiteri un īstie fani bļāva, ka pirmā vieta garantēta .... tādi nu ir letiņi ....
Bija taalu no 1 vietas?

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:07, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Mēs nebūtu 3 grozā, mēs būtu 4tajā un jatiek būtu 2niekā
mums nāktu klāt vēl kāda ITA MEL vai tml.
Un ar labu treneri tiktu no grupas ka 2.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:07, pirms 13 gadiem
raiversons rakstīja: Pēc vecās sistēmas tu ietu skolā ar formu mugurā! Duriks - ka tik kaut ko panīdēt, iemācies priecāties par sasniegumiem!
Interesanti, kā nez tas tevi aizskar? Esmu priecīgs, ka tikām. Bet ne veidu kā tikām. Chill, elpo brīvi puis!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:08, pirms 13 gadiem
qwyx rakstīja: Paldies puiši par parādīto sniegumu šajā ciklā, ja trīs zaudētajās spēlēs nebūtu jācīnās pret 8 pretiniekiem, no kuriem 3 bija tiesneši, tad bilance būtu perfekta. No šī sastāva pateiksim paldies A.Bērziņam un uz Eiropas čempi lai brauc Šķēle( viņš var un grib spēlēt). Lielu latviešu paldies pateiksim arī Biedriņam, Janičenokam, Blūmam, Kambalam, Valteriem. Šajā izlasē viņu vilciens ir aizgājis…Domāju ka no Latvijas izlases šajā turnīrā labākie bija K.Bērziņš, Dairis Bertāns un Kuksiks, labs arī Meiers, pārējiem vēl daudz jāpieliek līdz čempim…un tad paskatīsimies, varbūt būs
Nu jau nu jau? Kāpēc, lai Blūms nespēlētu, kāpēc, lai Janičenoku neaicinātu? Kāpēc, lai Šķēli neņemtu, ja būs formā, jo Bagatskis pats teica, ka Šķēle treniņos izskatījās ļoti labi. Gan Blūms gan Janičenoks, gan Šķēle ir pelnījuši, lai viņus aicina pārstāvēt valsti čempionātā.
Kāpēc?
BLūms ar savu attieksmi ir to nopelnījis, un, protams, sportiskā puse - labākais combo guard, kāds LV ir.
Janičenoks - atteica pagāšreiz, jo paši redzējām ar kādu potīti viņš spēlēja VEF finālos. Šovasar atteica, jo piedzima mazais, un saprotami, ar visām epopejām pie reizes, ka vēlēsies pavadīt laiku ar savu pirmdzimto vienīgajā brīvajā periodā gadā -vasarā. Tomēr ir spēlējis vienmēr izlasē, kad varējis, un nav arī ne kodis, ne viesnīcu dedzinājis.
K. Valters - ?! Nu jautājums atklāts, daudziem viņš nepatīk, bet spēlē viņš lieliski, un cik pats intervijās izsakās, tad tas laiks ir pagājis, kad uzvedās kā puika, tagad daudz dzīvē ir pārdomājis un labprāt vēlas palīdzēt izlasei. šovasar diskābeli neatcēla, tāpēc nespēlēja.
Ko viņi varētu aizstāt? Nu pirmkārt jau Mejeri Mareku, kas priekš 3.nr ir bez metiena un pārliecības. Otrkārt, manuprāt, jāsaka paldies - Jeromanovam, palēns, ne priekš EČ.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:10, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Bija taalu no 1 vietas?
Tas ko maina? Mums bija jābūt pirmajā vietā, un lielie žūpas šo grupu būtu paņēmuši bez ieraksta zaudējumu ailītē. Tā lūk!

Esmu no tiem faniem, kurš saka, ka izlasē jāspēlē labākajiem. Un muļķības, ka nevēlās spēlēt ... Visi grib, tik lieta tāda, ka LBS ir atsevišķas personas, kurām ragi ir izauguši tiktāl, ka nespēj atrast kopīgu valodu ar spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:11, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: lūdzu, brauc uz savu dzimteni! proti, Rumāniju!
tikpat labi var teikt Lūdzu brauc prom uz savu Vāciju

  +4 [+] [-]

, 2012-09-11 20:12, pirms 13 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu jau nu jau? Kāpēc, lai Blūms nespēlētu, kāpēc, lai Janičenoku neaicinātu? Kāpēc, lai Šķēli neņemtu, ja būs formā, jo Bagatskis pats teica, ka Šķēle treniņos izskatījās ļoti labi. Gan Blūms gan Janičenoks, gan Šķēle ir pelnījuši, lai viņus aicina pārstāvēt valsti čempionātā.
Kāpēc?
BLūms ar savu attieksmi ir to nopelnījis, un, protams, sportiskā puse - labākais combo guard, kāds LV ir.
Janičenoks - atteica pagāšreiz, jo paši redzējām ar kādu potīti viņš spēlēja VEF finālos. Šovasar atteica, jo piedzima mazais, un saprotami, ar visām epopejām pie reizes, ka vēlēsies pavadīt laiku ar savu pirmdzimto vienīgajā brīvajā periodā gadā -vasarā. Tomēr ir spēlējis vienmēr izlasē, kad varējis, un nav arī ne kodis, ne viesnīcu dedzinājis.
K. Valters - ?! Nu jautājums atklāts, daudziem viņš nepatīk, bet spēlē viņš lieliski, un cik pats intervijās izsakās, tad tas laiks ir pagājis, kad uzvedās kā puika, tagad daudz dzīvē ir pārdomājis un labprāt vēlas palīdzēt izlasei. šovasar diskābeli neatcēla, tāpēc nespēlēja.
Ko viņi varētu aizstāt? Nu pirmkārt jau Mejeri Mareku, kas priekš 3.nr ir bez metiena un pārliecības. Otrkārt, manuprāt, jāsaka paldies - Jeromanovam, palēns, ne priekš EČ.
vel arī Vecvagars par zaļu priekš EČ,
bet tā visumā piekrītu tev

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:12, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas ko maina? Mums bija jābūt pirmajā vietā, un lielie žūpas šo grupu būtu paņēmuši bez ieraksta zaudējumu ailītē. Tā lūk!
lielie žūpas Eiropas čempī zaudēja Portugālei!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:13, pirms 13 gadiem
raivisss rakstīja: lielie žūpas Eiropas čempī zaudēja Portugālei!!!
Uzvarējām Horvātiju, bet Horvātija - Spāniju utt. Tāds ir basketbols, un toreiz Portugāļi meta pār rokām troikas, ka pat mūsu Bagijam mute būtu vaļā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:15, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Interesanti, kā nez tas tevi aizskar? Esmu priecīgs, ka tikām. Bet ne veidu kā tikām. Chill, elpo brīvi puis!
Tā, ka visu laiku kaut kas nav labi. Uzvaram ar +35 - nav labi, zaudam līdzīgā spēlē - nav labi, uzvaram ar mazu pārsvaru - nav labi, tiekam uz EČ - nav labi, jo redz formāts tagad vieglāks. Kāda starpība?! Mērķis ir sasniegts - jāpriecājas par sasniegumiem nevis jāmeklē kaut kādus mēslus tur, kur tie nemaz nav.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-11 20:16, pirms 13 gadiem
jācer ka Bagijs kautko izštukos līdz nākamajam gadam !!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:17, pirms 13 gadiem
HitMix* rakstīja: jācer ka Bagijs kautko izštukos līdz nākamajam gadam !!
Badingeru mozh piesaistis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 20:19, pirms 13 gadiem
raiversons rakstīja: Tā, ka visu laiku kaut kas nav labi. Uzvaram ar +35 - nav labi, zaudam līdzīgā spēlē - nav labi, uzvaram ar mazu pārsvaru - nav labi, tiekam uz EČ - nav labi, jo redz formāts tagad vieglāks. Kāda starpība?! Mērķis ir sasniegts - jāpriecājas par sasniegumiem nevis jāmeklē kaut kādus mēslus tur, kur tie nemaz nav.
Man nepatīk, ja izdomā faktus ... Kur esmu paudis nepatiku, kad mūsējie uzvar kaut ar +20?

Un kur nu vēl man prāts nesās slavēt, kādu, ja zaudam līdzīgā spēlē.

Tiekam uz EČ - LABI.

Nesaprotu, par ko tu raudi? Tikai par to, ka es pasaku, ka nepatīk kā šobrīd spēlē LV izlase? Tas ir kkas nosodāms un neko tādu nevar teikt? Tad jau mums vispār nav vājo vietu, jo kad kāds kko pasaka, tad tas ir heiteris utt. Jo redz, nespēj priecāties par tikšanu uz EČ!

  +6 [+] [-]

, 2012-09-11 20:20, pirms 13 gadiem
Nu nezinu gan, ir jau tādi izlases spēlētāji kuri vispār ir bez kontrakta pašlaik, stipri apšaubu tādu iespējamību, ka šī izlase varētu aizķert Eiropas desmitnieku. Starp citu, kad jaunākais Bertāns sāks rādīt kaut kādu spēli? Biedriņš viņa vecumā jau dragāja pa NBA dēļiem.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:21, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: lai būtu, kā būtu
jo nekad tā nav bijis
ka nekā nav bijis
(Šveiks)
lai būtu, kā būtu,
kaut ka tacu butu,
jo nekad tā nav bijis
ka nekā nav bijis
Bet autors, man liekas, bija kada no latviesu dzejniecem. Shveiku zinu, vins nekad nerunaja dzeja, bet toties runaja tiru patiesibu.

  +5 [+] [-]

, 2012-09-11 20:21, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas ko maina? Mums bija jābūt pirmajā vietā, un lielie žūpas šo grupu būtu paņēmuši bez ieraksta zaudējumu ailītē. Tā lūk!

Esmu no tiem faniem, kurš saka, ka izlasē jāspēlē labākajiem. Un muļķības, ka nevēlās spēlēt ... Visi grib, tik lieta tāda, ka LBS ir atsevišķas personas, kurām ragi ir izauguši tiktāl, ka nespēj atrast kopīgu valodu ar spēlētājiem.
Nu ko tu cepies? Pietrūka 4 punkti, lai tagad LV svinētu pirmo vietu grupā. Un neaizmirsti, ka pēdējā ciklā ar "žūpām" savā laukumā tika uzvarēta Maķedonija ar +1 tikai pateicoties tiesnešu aklumam. Un loģiski bija divi zāģi Meķedonijā un Portugālē. Nez vai tajā laikā šīs divas izlases kotējās augstāk par Gruziju un BH tagad. Iedzer vīnu labāk un priecājies

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:24, pirms 13 gadiem
īpatnis rakstīja: Sitie mazdeli aizbrauks un sasniegs vairak ka "tagad vai nekad" un vel bik pirms viniem. Si ir labaka izlase kops 90-tajiem. Tikai pajauni vel. Piemini manus vardus faRAon, Saules dieva Ra saikne ar mirstigajiem!
tu esi tipisks latvietis, kurš ir apfarejies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:26, pirms 13 gadiem
Merkis ir sasniegts, kas tagad ir galvenais. Bet uz EC ir jabut vai nu Biedrinam vai Kambim, citadi mus nems prieksa ka Lietuvaa. Katru speli pretinieku garie pret mums vienkarsi ardijas. Meiers galigi nenobriedies, skiet, ka vel nav adaptejies viriesu basketbolam. Selakovam augsts limenis, manuprat, ir jaaizmirst, jo talanta un basketbola domasanas vinam vispar nav. Freimanis izskatas, ka ir krietni regresejis kops Lietuvas EC. Pretiniekiem ir viena taktika, tas ir spelet

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:28, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: +
Sveiks!
Futenei gatavs?
prognozes?

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:29, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu nezinu gan, ir jau tādi izlases spēlētāji kuri vispār ir bez kontrakta pašlaik, stipri apšaubu tādu iespējamību, ka šī izlase varētu aizķert Eiropas desmitnieku. Starp citu, kad jaunākais Bertāns sāks rādīt kaut kādu spēli? Biedriņš viņa vecumā jau dragāja pa NBA dēļiem.
Ceru, ka saproti, ka uzbrūkošā aizsarga pozīcija ir ar vislielāko konkurenci basketbolā. C - iztrūkums pasaulē. Tāpēc, ja Dāvis būtu C, ar attiecīgu augumu, tad viņš arī tupētu kādas NBA komandas rezervē.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:30, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Man nepatīk, ja izdomā faktus ... Kur esmu paudis nepatiku, kad mūsējie uzvar kaut ar +20?

Un kur nu vēl man prāts nesās slavēt, kādu, ja zaudam līdzīgā spēlē.


Tiekam uz EČ - LABI.

Nesaprotu, par ko tu raudi? Tikai par to, ka es pasaku, ka nepatīk kā šobrīd spēlē LV izlase? Tas ir kkas nosodāms un neko tādu nevar teikt? Tad jau mums vispār nav vājo vietu, jo kad kāds kko pasaka, tad tas ir heiteris utt. Jo redz, nespēj priecāties par tikšanu uz EČ!
es tev vienkārši uzrakstīju piemēru, par ko šeit raud nīgrie latvieši. Ja gribētu, varētu atrast arī konkrēti tavas negācijas pie uzvarēto spēļu komentāriem.
tur, kur es tev atbildēju, neko nebiji teicis par mūsu spēles stilu vai ko tamlīdzīgu, bet bija komentārs par to, ka pateicoties formātam esam EČ. EČ mēs esam pateicoties mūsu spēlētājiem, kuri grib spēlēt izlasē un viņu izcīnītajām uzvarām. Kāda starpība, ar ko spēlēja, kā spēlēja utt? Galvenais ir, ka izcīnījām uzvaras tieši tik, cik vajadzēja, lai kvalificētos.
Būtu cits formāts vai cita grupa, tad arī par to varētu runāt. Kāda jēga kaut ko sūdzēties (raudāt) par to, kas vispār nav bijis?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:31, pirms 13 gadiem
Synco rakstīja: tu esi tipisks latvietis, kurš ir apfarejies
Tu neticesi! Es ar to lepojos!

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:31, pirms 13 gadiem
itkā jau forši ka jauniem dod iespēju!

bet tik tik žēl, ka ir jāmokās ar tādu rumāniju... ja mums
izlasē nespēlē Kambala, Blūms, Valteri, Janičenoks...
uzskatu ka arī Biedriņš nav norakstāms!

nu bet... lai vīriem izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:32, pirms 13 gadiem
raiversons rakstīja: es tev vienkārši uzrakstīju piemēru, par ko šeit raud nīgrie latvieši. Ja gribētu, varētu atrast arī konkrēti tavas negācijas pie uzvarēto spēļu komentāriem.
tur, kur es tev atbildēju, neko nebiji teicis par mūsu spēles stilu vai ko tamlīdzīgu, bet bija komentārs par to, ka pateicoties formātam esam EČ. EČ mēs esam pateicoties mūsu spēlētājiem, kuri grib spēlēt izlasē un viņu izcīnītajām uzvarām. Kāda starpība, ar ko spēlēja, kā spēlēja utt? Galvenais ir, ka izcīnījām uzvaras tieši tik, cik vajadzēja, lai kvalificētos.
Būtu cits formāts vai cita grupa, tad arī par to varētu runāt. Kāda jēga kaut ko sūdzēties (raudāt) par to, kas vispār nav bijis?
Lūdzu atrodi, kur es izsaku kādu nievājošu komentāru pēc LV izlases pārliecinošas uzvaras? Oi, šai izlasei tādas vispār ir?

Ir lietas par kurām uztraukties vairāk, nevis par maniem komentāriem. Ne es tevi sāku citēt, ne es tevi sāku saukt par duriku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:35, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Lool, kāds tur vēl EČ, paši sev var skatīties sejā un teikt, ka viņiem tur būs ko darīt? Stipri šaubos.
eu lolotāj sēdi alā un nelien laukā. Braucam uz čempi, kaut arī heiteri prognozēja palikšanu mājās.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:37, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: eu lolotāj sēdi alā un nelien laukā. Braucam uz čempi, kaut arī heiteri prognozēja palikšanu mājās.
Muļķības, tika prognozēts 4-4 un trešā vieta. Loģiski, ka amatierbasketbola valstis - Rumāniju un Nīderlandi uzvarēt vajadzēja, bet neko vairāk.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:37, pirms 13 gadiem
Tranquillo rakstīja: Merkis ir sasniegts, kas tagad ir galvenais. Bet uz EC ir jabut vai nu Biedrinam vai Kambim,..
Kambalu aizmirsti! Varbut tev piemirsusies spele pret Vaciju, kad speles beigas, kad isti viri iet paspiest roku viens otram, sitas lupata ar elkoni ievilka pa seju pretiniekam. Pec speles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:39, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Lūdzu atrodi, kur es izsaku kādu nievājošu komentāru pēc LV izlases pārliecinošas uzvaras? Oi, šai izlasei tādas vispār ir?

Ir lietas par kurām uztraukties vairāk, nevis par maniem komentāriem. Ne es tevi sāku citēt, ne es tevi sāku saukt par duriku!
Domā, ka man nav, ko darīt, lai meklētu kaut kādus vecus tavus komentārus? Man jau ir skaidrs pēc šī paša komentāra, kuru šobrīd citēju, ka tādus nebūtu grūti atrast, ja jau ironiski jautā, vai mūsu izlasei ir vispār pārliecinošas uzvaras
protams, ka ir svarīgākas lietas un paklausīšu tavam ieteikumam. Ignorēt poga būs noderīga šajā sakarā.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:41, pirms 13 gadiem
Starp citu tūlīt sākas serbu izšķirošā spēle - tikt vai netikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:42, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Muļķības, tika prognozēts 4-4 un trešā vieta. Loģiski, ka amatierbasketbola valstis - Rumāniju un Nīderlandi uzvarēt vajadzēja, bet neko vairāk.
Bosnija vinēta 2 spēļu summā + tiesneša uzdāvinātā spēle gruzijai izbraukumā izsaka visu.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:42, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Muļķības, tika prognozēts 4-4 un trešā vieta. Loģiski, ka amatierbasketbola valstis - Rumāniju un Nīderlandi uzvarēt vajadzēja, bet neko vairāk.
Kur ta nu pēkšņi tādi komentāri tik optimistiski? Es lasīju pirms kvalifikācijas, ka izmocīsim 3 uzvaras - pret Niderlandi un Rumaniju mājās + vēl kādu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:43, pirms 13 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Tu šobrīd velc uz to, ka Golande un Rumānija kaut tuvu spēj apstāvēt to līmeni, kāds Portugālei bija tajā gadā?? Vecīt, uzģērb vien savu kepku un marš uz kepku tusiņu pie Dinamo rakstiem. LOL
A kas? +/- tas arī ir tas līmenis. Tik nesaki, ka portugāle ir somijas, bosnijas līmenis.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:44, pirms 13 gadiem
raiversons rakstīja: Domā, ka man nav, ko darīt, lai meklētu kaut kādus vecus tavus komentārus? Man jau ir skaidrs pēc šī paša komentāra, kuru šobrīd citēju, ka tādus nebūtu grūti atrast, ja jau ironiski jautā, vai mūsu izlasei ir vispār pārliecinošas uzvaras
protams, ka ir svarīgākas lietas un paklausīšu tavam ieteikumam. Ignorēt poga būs noderīga šajā sakarā.
Īsti man tas neinteresē un paziņojums par ignorēšanu arī.

Okey, priecājies par šādu spēli un 0-5 čempī! GL&HF!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:46, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: A kas? +/- tas arī ir tas līmenis. Tik nesaki, ka portugāle ir somijas, bosnijas līmenis.
Pasaki, ka Portugāle tajā un nākamajā čempī spēlēja slikti ar Evoru priekšgalā? Manuprāt šeit galveno lomu jūsu pašpārliecinātībā spēle vārds - Portugāle.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:46, pirms 13 gadiem
Pats galvenais meerkjis iekljuushana finaalturniiraa sasniegts,bet sniegumu un speeles kvalitaati gan krietni jaauzlabo!

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 20:49, pirms 13 gadiem
Ņemot vērā visus apstākļus un meistarības līmeni izlasei par startu var likt stabilu 7 (no 10 ballēm).
Ja kāds teiktu šai izlasei smagākais zaudējums atlases ciklā būs ar 3 punktiem tad pirms spēlēm tas liktos ļoti labi. Cita lieta ka mums ir 3 zaudējumi ar 3 punktiem. Kopumā labi, jo izlase nevienā spēlē nesalūza, nevienā spēlē sākoties pēdējai minūtei nebija bezcerīgs rezultāts.
Protams pēc gada ar šādu sastāvu būs ļoti grūti, bet joprojām pieturos pie uzskata ka labāk esam šādi un braucam uz čempionātu ar šo sastāvu nevis ar dzērāju baru, kas viesnīcā aizmirst jebkādas morāles un ētikas normas.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 20:50, pirms 13 gadiem
One Man Show! rakstīja: Pasaki, ka Portugāle tajā un nākamajā čempī spēlēja slikti ar Evoru priekšgalā? Manuprāt šeit galveno lomu jūsu pašpārliecinātībā spēle vārds - Portugāle.
Beidz, dzērāji vispār nespēlēja aizsardzībā un tad tik viņi sāka lādēt, ka mūsējie nozāģēja. Labi atceros to spēli.

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:52, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Beidz, dzērāji vispār nespēlēja aizsardzībā un tad tik viņi sāka lādēt, ka mūsējie nozāģēja. Labi atceros to spēli.
Vari mož pameklēt video? Es atceros, ka plivināji pāri rokām. Kurš no mums melo?

     [+] [-]

, 2012-09-11 20:52, pirms 13 gadiem
Lords_trakais rakstīja: dzērājus mums izlasē nevajag!
Mulki,Blums toc nav nekads dzerajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 21:10, pirms 13 gadiem
Apsveicu mūsu izlasi ar iekļūšanu Eiropas finālturnīrā! Bagatskis ir izaudzinājis paaudzi, kuri pierāda, ka arī bez "tagad vai nekad" kolektīva spēj darīt lielus darbus, un kuriem rūp Latvijas basketbola nākotne. Paldies puišiem!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 21:16, pirms 13 gadiem
Apsveicu mūsējos. Principā šis modeli ir +/- ok, trūkst 2 lietas, cilvēks, kas var aiziet garām savam vecim jo šeit to var izdarīt tikai Bertāns vecākais un biški Strēlnieks un garais, kas var pretinieku centrus noturēt 1:1, gribētos jau lai tas būtu Biedriņš, jo cita jau nav, lai ko arī par viņu teiktu.
Ļoti negatīvi pārsteidza Freimanis, ceru, ka solis atpakaļ lai pēc tam spertu 2 uz priekšu!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 21:16, pirms 13 gadiem
Apsveicu čaļus un Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 21:44, pirms 13 gadiem
Skatishos Vacija -Austrija, pie 1-1 galigs borings sakas, musejie nekadi, iznemot caunu un lukjanovu vairak bumbu nevienam nevajag izskatas.

     [+] [-]

, 2012-09-11 21:47, pirms 13 gadiem
Apsveicu Bagiju un izlasi ar labi padarītu darbu.
Tomēr, piekrītu tiem, kas saka, ka ar šādu izlasi mums EČ nav ko darīt. Saspēles vadītāja pozicija ir vāja. Tādēļ nākamgad vajadzīgs Kristaps Valters .
Nesaprotu kas ir ar Freimani, tāpēc garajā galā Biedriņš vai Kambala arī lieti noderētu.
Sabalansētai un pārliecinošai komandai Blūma un Janičēnoka pieredze arī nāktu par labu.
Vēl var testēt Jahoviču un Kalvi.
Par Šķēli šaubos, bet jāskatās sezona.
Iespējas komandas pastiprināšanai ir, bet ir vajadzīgs treneris, kurš spēj laist laukumā pareizos spēlētājus un ja nepieciešams kādu zvaigznīti arī nosēdināt malā. No aizkulisēm izklausās, ka Štemahers ir autoritāte arī pieredzējušajiem, tādēļ viņš noteikti jāpiesaista uz EČ.

Lielajiem dzērāju nosodītājiem iesaku padomāt kas šī izlase būtu bez Bērza.

  -1 [+] [-]

, 2012-09-11 21:50, pirms 13 gadiem
Bagijs malcis izpildija uzdevumu un izveidoja no speletajiem kas grib spelet izlasee konkuretspejigu sastavu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 21:57, pirms 13 gadiem
Tagad saka, ka grupa ļevā, pirms spēlēm teica, ka izredzes nekādas varbūt pie 2 uzvarām, tiks puikas iekļūst EČ un vēljoprojām nav labi.!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 22:03, pirms 13 gadiem
simeks rakstīja: kā svinas?
labi iekožu roltonu un dzeru šampi

  +2 [+] [-]

, 2012-09-11 22:04, pirms 13 gadiem
Vesais18 rakstīja: Tagad saka, ka grupa ļevā, pirms spēlēm teica, ka izredzes nekādas varbūt pie 2 uzvarām, tiks puikas iekļūst EČ un vēljoprojām nav labi.!
tādi ir tie letiņi , viss kas ir labs to uzreiz noriet

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 22:15, pirms 13 gadiem
tagad galvenais visu nesačakarēt, piemēram, atsaucot izlasē Biedriņu, Kambalu, Janičenoku, Valterus. Blūms arī nejūtas ērti un labi Latvijas izlases kreklā starp jaunajiem. Lai šie tad arī močī

  -3 [+] [-]

, 2012-09-11 22:36, pirms 13 gadiem
Es, piemeram, domaju, ka lai ari daudziem nepatik Kambala un vina izgajieni, bet tiesi tads calis mums ir vajadzigs izlase, kurs nem*iz no kaut kada 220 rumana un var uzvilkt komandu!

     [+] [-]

, 2012-09-11 22:49, pirms 13 gadiem
karstgalvis rakstīja: Blums un Janicenoks uz neko vairak vari neceret un isteniba ari nevajag!
Interesanti, ka Blūms ir rezultatīvākais pārbaudes spēlēs Lietuvos Rytas, kuri spēlēs Eirolīgā, bet Tev viņš nav vajadzīgs. Kāpēc tad LR nepaņēma nevienu no šīs izlases? Bet kopumā paldies mūsu izlasei par iekļūšanu finālturnīrā, kas man bija pārsteigums, īpaši jau uzvara pār BIH.

     [+] [-]

, 2012-09-11 22:58, pirms 13 gadiem
Hey smartasi!!!Kas ir Postoinas ala, kkaada basketa taf balliite esiisha vietaa??
Jebkuraa gadiijumaa prieks ka jauneeklji tika galaa

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:10, pirms 13 gadiem
serbi ar turkiem ar tika uz čempi.

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:11, pirms 13 gadiem
okijs rakstīja: Hey smartasi!!!Kas ir Postoinas ala, kkaada basketa taf balliite esiisha vietaa??
Jebkuraa gadiijumaa prieks ka jauneeklji tika galaa
skaties......http://www.postojnska-jama.eu/
20 km gara, ūdenskritumi, upes utt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:15, pirms 13 gadiem
kāds izrēķināja, kra ir otrā komanda no trešajām vietām, kas netiek? Laikam jau igauņi ?

  +4 [+] [-]

, 2012-09-11 23:15, pirms 13 gadiem
Kus,kus,miera ar sastāvu EČ! Bagijs ar šiem puikam ceļazīmi izcīnīja,viņiem ari pirmais sauciens. Vesels bars t.s. slavenību, kuriem savas intereses šovasar izrādījās svarīgākas par Latvijas izlasi, lai pastāv pie ratiem un lai pamacas patriotismu no Daira Bertana! Vins vareja atteikties, bet vins ir kārtīgs calis nevis kāds tur mikstais...

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:18, pirms 13 gadiem
ak nē..igauņi ir 4-tie.....

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 23:20, pirms 13 gadiem
Man ir reāls prieks, ka šie džeki ir izturējuši zināmu sabiedrības spiedienu, pierādijuši ka ar pareizu attieksmi un darbu var kautko sasniegt. Un jāsaprot ka ir ļoti daudz vēl priekšā, jo ir ļoti jauni. Bagijs malacis kas šitos sūdus uzņēmās un iznesa līdz galam. Galam nē, varbūt līdz jaunam sākumam.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-11 23:24, pirms 13 gadiem
bet formāts ir mainījies un DZĒRĀJIEM IES GARĀM OTRAIS FINĀLTURNĪRS.
srajo rakstīja: ja nebūtu mainījies formāts, bez dzērājiem mums gar degunu ietu jau otrais Fināls!

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:26, pirms 13 gadiem
Laikam bulgāri netiek un Izraēla tiek....

  +1 [+] [-]

, 2012-09-11 23:30, pirms 13 gadiem
Ai, LV izlases čaļi ir malači, ļoti jauns sastāvs, spēlē ne augstākā plaukta klubos un visi zaudējumi "uz nažiem", arī Tbilisi. Lai ko neteiktu, tur beigās bija jāieskaita gūtais grozs....... un tā jau bijagruzīnu problēma, ka viņi pārstāja spēlēt. LV nepārstāja. Un Gruzijas izlases sastāvs ir daudz spēcīgāks, arī BIH nebija nekādi vājuļi.
Faktiski izlasei pietrūka līdera zaudēto spēļu galotnēs. Jauni un zaļi.

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:32, pirms 13 gadiem
džeki malači un tīri labi nospēlēja, nedomāju ka Valtera sapņotā "pirmā" izlase nospēlētu īpaši labāk.

bet jāatzīst, ka finālturnīra sistēma ir tā neinteresanti izjāta, ka tur netiek tikai galīgi nabagi - nosauciet normālu basketbola valstī, kas nebūs Slovēnijā?

     [+] [-]

, 2012-09-11 23:37, pirms 13 gadiem
papildinājumam derētu tikai Blūms un varbūt K.Valters kā nekaunīgs kapātājs. viss. Janičenoks derētu uz soliņa un ģerbtuvē, laukumā neko nedotu, Šķēlem arī diemžēl laiks skrien projām ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-09-12 00:17, pirms 13 gadiem
Tizleņi!!!Ar tādu spēli, kādu Latvija parādīja kvalifikācijā uz finālturnīru braukt ir kauns!

     [+] [-]

, 2012-09-12 01:33, pirms 13 gadiem
[quote murlass]
Tizleņi!!!Ar tādu spēli, kādu Latvija parādīja kvalifikācijā uz finālturnīru braukt ir kauns!
[/quot
Tu esi LATVIETIS vai neesi,būtu priecājies par savu izlasi,kas atkal ir čempī un pietam nevienā spēlē nebija bezcerīgi,bet cīnijās līdz pēdējam, neesam mēs nekāda basketbola lielvalsts,laiks jau bija to pieņemt,pienāks klāt Blūms,cerams ar Šķēle un Kristaps,varam sagādāt pārsteigumus

     [+] [-]

, 2012-09-12 03:18, pirms 13 gadiem
malači

     [+] [-]

, 2012-09-12 03:18, pirms 13 gadiem
cerams pa gadu uzlabosim savu spēli, jo pagaidām ir tā kā pa vilņiem,

     [+] [-]

, 2012-09-12 03:19, pirms 13 gadiem
un apsveicu visus!

     [+] [-]

, 2012-09-12 03:22, pirms 13 gadiem
Apsveicu čaļus ar labi padarītu darbu. Pie veiksmīgas apstākļu sakritības varējām arī būt pirmie,bet kā ir tā ir,nav ko bēdāties. Galvenais uzdevums ir izpildīts.
Runājot par finālturnīru,tad vajag kādu papildinājumu. Esmu pārliecināts,ka Blūms nāks palīgos. Par pārējiem liela jautājuma zīme. Kas tad vēl var būt palīgi? Janičenoks,K.Valters? Viņi jau vairākus gadus uzmet izlasi. Būšu ļoti pārsteigts,ja viņi piekritīs pārstāvēt LV. Drošvien šī būs pēdējā cerība Biedriņu ieraudzīt izlases kreklā,jo kā zināms,tad pēc 2 gadiem viņš ar basketbolu vairs nenodarbosies,jo līgums viņam jau būs beidzies un kurš klubs no NBA viņu gribēs. Eiropā diez vai par kapeikām taisīsies spēlēt. Runājot par Badingeru,tad viņu gan ļoti gribētos redzēt izlasē,bet tas jau ir darbs LBS vadībai.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-12 06:19, pirms 13 gadiem
Smiekli nāk , kas te bļauj , ka nevajg ne K.Valteru , ne citus pieredzējušos. Daudzi te sadomājušies , ka čempī kalnus gāzīs ar šo sastāvu , kā nekā uzvarēta tak Rumānija un Nīderlande...

  -2 [+] [-]

, 2012-09-12 08:14, pirms 13 gadiem
SPēle nekāda, bet galvenais rezultāts. Komentētājs reāli kaitināja:"Mēs jau uzvarēsim, mēs jau uzvarēsim..."

  -1 [+] [-]

, 2012-09-12 09:21, pirms 13 gadiem
...jauki, ka izspiedām uzvaru, ...tā arī nesapratu....., trenneris nevelk vairs vai zēnus jāpamaina....jo visvājākā grupā mums bija!, ja būtu pēdējā spēle ar Holandi...pa maku mums!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-12 10:05, pirms 13 gadiem
murlass rakstīja: Tizleņi!!!Ar tādu spēli, kādu Latvija parādīja kvalifikācijā uz finālturnīru braukt ir kauns!
ko satraucies, neviens jau tevi līdzi neņems

     [+] [-]

, 2012-09-12 14:08, pirms 13 gadiem
Ronaldi rakstīja: ''Eiropas čempionāta izloze notiks 18. novembrī Postojnas alā.''
Izloze notiks alā?!
Alā, un kādā vēl alā - Slovēnijas lepnumā. Droši vien tajā zālē, kur visādas balles notiek. Bagijam, ja viņš turp brauks, jāpaņem līdzi pufaika, savādāk nosals piecos grādos pēc C.

     [+] [-]

, 2012-09-12 14:12, pirms 13 gadiem
fans366 rakstīja: Par Janičenoka līdera dotībām ārpus laukuma tu pareizi pateici, bet nevajadzētu šaubīties par viņa spējām laukumā. Pats svaigākais piemērs - svētdien Lietuvā pret Žalgiri - 26 punkti. Un kas mums pietrūka, lai mēs izcīnītu 1. vietu savā grupā ??? Pareizi, BUZZER BEATER Janicenoks. Esmu 100 % pārliecināts, ka Janicenoks būtu iemetis pāris izšķirošos metienus Gruzijā un Bosnijā
Par Janičenoka meistarību, šaubu nav, par attieksmi gan. Arī dažas dienas pirms iepriekšējā EČ viņš Šauļiem salika 30 pts, kaut gan skaitijās ta kā "ar smagu traumu". Šogad tas pats. Ta kā es viņu šajā izlasē redzēt negribu. Vienīgi Blūmu vajadzētu, un Šķēli, ja viņš nākošgad spēj tikt sastāvā. Viss. Štrunts par kādu, varbūt, zaudētu spēli. Šis sastāvs kvalificējās, 'tiem pašiem arī jāspēlē, un brieduma gadi komandai gaidāmi pēc gadiem 4-5, ja nekļūs par "zvaigznēm". Un tad, varbūt ar stiprākiem treneriem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-12 16:47, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: papildinājumam derētu tikai Blūms un varbūt K.Valters kā nekaunīgs kapātājs. viss. Janičenoks derētu uz soliņa un ģerbtuvē, laukumā neko nedotu, Šķēlem arī diemžēl laiks skrien projām ..
Vienmēr ir fascinējuši tavi komentāri. Tie ir tik bezgala tizli ... Pamato ar ko labāki ir Kuksiks, Bertāns Jr. par Telefonu?

Man tāds jautājums? Tev maz sajēga kāda par basketbolu ir vai tikai tāpat kko ieraksti?

Pēc nepilniem 2 mēnešiem sāksies NBA sezona, gatavo savus smieklīgos bloGus! No tiem čista smiekli nāca! Labi, ka zinu, ka Tu tur jokojies speciāli, savādāk padomātu, ka jocīgs esi!

     [+] [-]

, 2012-09-12 16:52, pirms 13 gadiem
eermss rakstīja: Par Janičenoka meistarību, šaubu nav, par attieksmi gan. Arī dažas dienas pirms iepriekšējā EČ viņš Šauļiem salika 30 pts, kaut gan skaitijās ta kā "ar smagu traumu". Šogad tas pats. Ta kā es viņu šajā izlasē redzēt negribu. Vienīgi Blūmu vajadzētu, un Šķēli, ja viņš nākošgad spēj tikt sastāvā. Viss. Štrunts par kādu, varbūt, zaudētu spēli. Šis sastāvs kvalificējās, 'tiem pašiem arī jāspēlē, un brieduma gadi komandai gaidāmi pēc gadiem 4-5, ja nekļūs par "zvaigznēm". Un tad, varbūt ar stiprākiem treneriem...
Tie kuri atsaka izlasei tagad ir jānosoda? Kas tā par cūcību no fanu puses, ka spēlētājs pēc garas sezonas izvēlās atpūsties? Visi esam cilvēki, tik kautkā fani to negrib saprast. Arī Tu nemācies vai nestrādā visu laiku, bet ņem brivdienas! Tev patiktu maukt visu laiku praktiski bez brīvā laika? Nav jau vairs jauns KJ, un visu dzīvi spēlējis visās LV vecuma izlasēs! Tāpēc nosodīt viņu var tikai LOHI!

  -1 [+] [-]

, 2012-09-12 16:55, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Varbūt labāk padomāt DIVREIZ, vai ir vērts braukt uz Slovēniju pēc zāģiem?..
Tāpat pagrūdīs visiem,kam vien iespējams un atgriezīsies nokārušies..
taks ko tu muldi, bus labi,