Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Vēlreiz par Bertānu, Porziņģi un Latvijas valstsvienību

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Viedoklis: Vēlreiz par Bertānu, Porziņģi un Latvijas valstsvienību
Vīriešu valstsvienības spēlētāji Belgradā
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

"Nav jāžēlojas priecīgos laikos un nav jākrīt izmisumā grūtos laikos." -Mateja Nenadovičs, serbu valstsvīrs 18. un 19. gadsimtā.

Sākot no "tagad vai nekad" paaudzes (20. gadsimta 70. gadu beigās un 80. gadu sākumā dzimušie spēlētāji) laikiem, Latvijā tiek kaismīgi runāts un diskutēts par ideālo valstsvienības sastāvu. Visbiežāk dzirdētā frāze: “ja izlasē spēlētu tas un tas spēlētājs, mums būtu labākā iespējamā komanda”.

Vēlmju domāšana par valstsvienības sastāva aprisēm sākas pirms turnīra, turpinās turnīra laikā un pēc tā. Laba iztēle ir vajadzīga, taču kāds tai sakars ar spēlētājiem, kuri ziedo atvaļinājumu un aizstāv savu valsti, sacenšoties pret labākajiem?

Tā vietā, lai atbalstītu izlases divpadsmitnieku, notiek nebeidzamas runas par spēlētājiem, kuri negrib, nevar vai neder. Būsim reālisti – labākā iespējamā komanda ir tā, kura attiecīgajā brīdī vēlas un var spēlēt par savu valsti, nevis tā, kuru iespējams sarakstīt uz papīra.

2016. gada kampaņā viss kļuva skaidrs pietiekami ātri. Kristaps Porziņģis par lēmumu paziņoja 2. maijā. “Apspriežoties ar ģimeni, komandas un kluba vadību, izlēmu, ka Latvijas izlasē šovasar nespēlēšu. Izsverot visus par un pret, domāju, ka valstsvienībai ilgtermiņā tas nāks par labu. Šajā vasarā labākais risinājums ir parūpēties par savu ķermeni un sagatavoties nākamajai NBA sezonai, taču nākotnē gribu palīdzēt Latvijas izlasei.”

Vēl viens spēlētājs, kurš stāv uz NBA sliekšņa – Dāvis Bertāns – par vasaras plāniem informēja 14. maijā, Eirolīgas “Četru fināla” norises laikā Berlīnē. Formāli pastāvēja iespēja, ka “Baskonia” uzbrucējs pievienosies valstsvienībai, taču tikai gadījumā, ja Vitorijas klubs ACB līgas pusfinālā neaizvadītu vairāk par trīs spēlēm.

Neraugoties uz to, abu censoņu vārdi izlases kontekstā tika locīti gan jūnijā, gan jūlijā, lai gan izlases treneriem un LBS vadībai viss bija skaidrs jau agrāk. Patiesību sakot, Porziņģa pievienošanās kļuva mazticama jau 2015. gada nogalē, kad liepājnieks nostiprinājās “New York Knicks” pamata rotācijā. Zinot ģimenes ilgtermiņa domāšanu – un tā ir paraugs ne tikai Latvijas basketbolā vien – kļuva skaidrs, ka izlasei 2016. gadā jāgatavojas iztikt bez Porziņģa palīdzības.

Laika gaitā nostiprinājusies pārliecība, ka valstsvienībā jāspēlē spēlētājiem, kuri grib to darīt – spēlēšanai izlasē ir jābūt brīvprātīgai. Kā jebkurā nozarē, cilvēki ar spēcīgu personīgo motivāciju būs vairāk noderīgi kopējai lietai, nekā talanti, kuri meklēs dažādus aizbildinājumus.

Valstsvienība ir vieta, kur “es” tiek pakārtots “mēs”. Izlasē nepelna naudu, nebūvē visu ap vienu cilvēku un nerada personības kultu. Valstsvienībā spēlē par vārdu, kurš rakstīts formas priekšā, nevis uz muguras. Tā ir vieta, kur labākie spēlē pret labākajiem, neaprobežojoties ar personīgajām, kluba vai pilsētas interesēm.

Laiku pa laikam pasaulē izveidojas komandas, kurās kopības un vienotības gars ir tik spēcīgs, ka basketbolisti spēlēšanu valstsvienībā uztver kā prestiža un luksusa lietu. Kā 1992. gada ASV “sapņu komanda”, kā 2004. gada Argentīnas komanda, kā 2006. gada Spānijas komanda, kā 2008. gada ASV “Redeem team”, kā vairākas Lietuvas komandas.

Iespējams, visnesavtīgākā attieksme vērojama ASV sieviešu valstsvienībā – komandā, kura izcīnījusi piecas Olimpiskās zelta medaļas pēc kārtas. Šķiet, ka šajā komandā lielāka iespēja ir atskaitīt kādu superzvaigzni – kā 2016. gada pavasarī negaidīti un pārsteidzoši notika ar Kendisu Pārkeri – nekā pirmā lieluma zvaigznei negribēt spēlēt savā izlasē.

Taisnību sakot, ASV sieviešu izlase ir izņēmums. Olimpiskās spēles vienmēr notiek WNBA sezonas vidū un līga reizi četros gados paredz vienu mēnesi garu pauzi, kuras laikā labākās spēlētājas var pievienoties izlasei. Neraugoties uz to, viņu atsaucība un apņēmība ir apbrīnojama, ņemot vērā, ka vairākumam sezona turpinās 10-11 mēnešus gadā, spēlēšanu WNBA apvienojot ar profesionālajām saistībām Eiropā un Āzijā.

NBA līdzīgu nostāju iedomāties ir daudz grūtāk. Kur runā nauda – un tagad vēl lielāka nauda – valsts intereses arvien biežāk tiek pakārtotas personīgajām interesēm. Līgā izveidojušies tik lieli ego, ka notiek virzīšanās no “mēs” uz “es”, komandas daļēji upurējot superzvaigžņu pielūgšanai.

Cits nenovērtēts aspekts ir atbildīga rīcība par savu veselību. Grūti iztēloties, taču NBA ir un paliek nežēlīga gaļasmašīna ar 170-230 darba dienām pēc kārtas. Cilvēki pārāk nevērīgi izturas pret to, kas viņiem ir, kamēr tas tiek zaudēts. Vai ir daudz situāciju, kurās vērts upurēt veselību, īpaši darot to gadu pēc gada?

Saskaitot visu kopā, cilvēki, kuri vēlas brīvajā laikā pārstāvēt savu valsti, dara to atbildīgi un no sirds, pelnījuši cieņu un atbalstu. Vai jūs vēlētos saņemt nepamatotu kritiku par brīvprātīgu darbu valsts labā? Kritiskā domāšana jāsaglabā jebkurā situācijā, taču, vai, nogānot brīvprātīgos – lai arī profesionāļus, mēs neejam par tālu? Vai neprasām pārāk daudz no citiem par darbu, kuru paši neizvēlētos?

Tas, ko varam pieprasīt, ir – profesionāla rīcība, atbildīga attieksme, cieņa vienam pret otru, disciplīna, godīgums un ticība kopīgai lietai. Sportiskās ambīcijas un augsti mērķi šķiet pašsaprotami, taču bez augstākminētā nez vai būs īstenojami.

Nenosodu Kristapu Porziņģi un Dāvi Bertānu par nespēlēšanu Latvijas valstsvienībā 2016. gada vasarā. Viņu lēmumi bija savlaicīgi, viņu motivācija – skaidra. Var patikt vai nepatikt viņu nostāja, taču tā jāpieņem, kāda ir. Ar vēlējumu gan viņiem, gan visiem jaunajiem spēlētājiem un spēlētājām, lai nākotnē motivācija spēlēt par “Trīs zvaigznēm” būtu spēcīgāka par personīgajām interesēm.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: taspatspuisis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-07-11 20:09, pirms 8 gadiem
Man liekas, ka Porziņģi daļa līdzjutēju ķengā viena vienīga iemesla dēļ. Angļu valodu profesionālajai karjerai iemācījās, runāt ar medijiem trenējās, bet vienu lietu neievēroja vai aizmirsa - latviešiem noniecināt savu valsti ārvalstu medijos, kaut pa jokam, ir milzīgs tabu. Tā arī sanāca puisim muļķīgi pajokot (kas to interviju un visu kontekstu ir redzējis, tam ir skaidrs, ka ne jau viņa personīgās domas par dzimteni kāds tur prasīja), bet šaipus okeānam sākās teju vai histērija. Attiecīgā sabiedrības daļa tagad klusībā tic, ka šāds kauns ir jānomazgā tikai ar 101% patriotismu, proti, spēlēšanu izlasē no zvana līdz zvanam. Ak vienu reizi atteicās? Divdesmitgadīgam puisim diagnoze un zīmogs uzlikts - nodevējs, materiālists, divdesmit pirmā gadsimta Vētra un Miglinieks. Stulbi, bet tāda tā sabiedrība ir.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 20:10, pirms 8 gadiem
Cik var jēgties,nu nespēlēja un viss!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2016-07-11 20:15, pirms 8 gadiem
Lai spēlē tie kuri grib/tiek. Tie kas negrib lai nespēlē. Pietiek čīkstet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 20:18, pirms 8 gadiem
Hokejā veseli divi piecinieki nespēlēja, te basī 3 spēlētāji un baigā vaina tagad viņiem jāuzņemas? Kā ir tā ir Bertānam nu nav laika šogad spēlēt, ja viņš atrodas spurs, kur viņam ir dzīves viens no svarīgākajiem līgumiem, lai nodrošinātu dzīvi sev. KP nebija atpūties, jo bija drafti un paraugspēles treniņi u.t.t Šķēle varbūt varēja spēlēt, bet viņš sevi atdeva LBL visus spēkus un nav vairs tas.

     [+] [-]

, 2016-07-11 20:21, pirms 8 gadiem
Būsim godīgi,pat ar KP un DB un KJ sastāvā no Serbiem dabūtu -20, jo viņi bija sagatavojušies ne pa jokam. Arī viņiem salinieki iemocīja 77punktus bet serbi parādīja kā ir labi spēlēt uzbrukumā.Ir kur mums vēl augt...

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 20:22, pirms 8 gadiem
taspatspuisis, vai tik vecais Šķēle ir tīrs?...varbūt negribēja iegàzt izlasi med.pārbaudē? ..kā izlases dalībnieku viņu regulāri var pārbaudīt pirms olimpiskās kvalifikācijas

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 20:26, pirms 8 gadiem
Ko var izdomāt te visādus murgus, tak sen jau rakstīts, ka Armands finālu uz špricēm mauca, ar traumu. Gribēdams nevarētu palīdzēt.

  +5 [+] [-]

, 2016-07-11 20:28, pirms 8 gadiem
Viss skaidri un saprotami - katrs rīkojas kā pašam izdevīgāk, pārmetumu nav.

Cilvēkus parasti vērtē pēc darbiem nevis vārdiem. Ja regulāri atkārto "esmu patriots / gribu spēlēt valsts izlasē" un tikpat regulāri to nedara, tad nav jābrīnās par zināmu kritiku. Nerunā. Kad izdarīsi, tad varēsi runāt.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-11 20:30, pirms 8 gadiem
Mums to augstas klases (ja tā var teikt) spēlētāju ir tieši tik cik ir. Un pilnīgi saprotams, ka tie pāris, kas cenšas (jauni tak) nostiprināties NBA, nedabūt traumas, sakārtot nākotni utt. ir loģiski un saprotami. Bertāns vispār nevar riskēt, Porziņģim jācenšas neriskēt. Drīzāk vēlme nesavainoties, ne kā nevēlēšanās. Ko tad darīsim ar tiem garajiem, ja šiem būs traumas? Ne viņiem maize, ne Latvijas izlasei palīgi... Būs laiks, viss notiks. Drīzāk KP jaunais laukums paspēs vairāk dot, nekā KP trauma izlases sakarā. Par traumām - šie jaunieši vēl nostiprinās, galvenais, ka ļoti labu speciālistu uzmanībā. Šaubos, vai Latvijā tādi ir, kas ar viņiem individuāli strādātu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 20:44, pirms 8 gadiem
Ak, Dievs, kādi nodevēji ne? Tikko sāk veidot savas karjeras NBA un uzdrošinās neuzspēlēt KVALIFIKĀCIJAS turnīrā. Tas, ka daudzi saoda, ka šī ir reāla iespēja tikt uz Rio neko nenozīmē. Ja KP turpinās tikpat spoži, Dāvis iefiltrēsies NBA un Pasečniks turpinās progresēt, tad mums izlase vēl ne uz to vien būs spējīga

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 20:45, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Izlaisei mīksto var uzlikt tikai atsaldētie un mīkstie =))))
jaunatnei ir problēmas ar patriotismu.. ceru, ka visi šitie klauni aizvāksies no mūsu zemītes =))) na hj tādus pilsoņus, pasakiet man?
Nācija katram ir sava un tikai viena. Ja tev viņa nerūp, tad Tu neesi tur vajadzīgs.
Tu gan izklausies pēc riktīga patriota, NA HJ!

 +15 [+] [-]

, 2016-07-11 20:47, pirms 8 gadiem
Tie visi ir attaisnojumi. Pats kādreiz ar rozā brillēm sliecos aizstāvēt gan KP, gan Dāvi un visus, kas atsaka, bet ja tā padomā un paklausās, tad ir skaidrs, ka KP izlasē nespēlēs, iespējams, nekad, tāpēc zūd cieņa, jo ir zināms, ka bračkas super menedžeri čalim skalos smadzenes tik ilgi, kamēr redzēs naudas maisu sev priekšā. Pēc viņa retorikas medijos var saprast, ka viņš nespēlēs tuvākos gadus 100% un pat nekaunās no tā. Dāvim arī nav attaisnojumu. Timma arī varētu censties tikt Orlando sastāvā spēlējot vasaras līgā, jo ir ļoti progresējis Zenitā, bet skaidri un gaiši pateica, ka viņam prioritāte dzīvē ir izlase un NBA pagaidīs. Lūk tas ir īsts patriots, ar darbiem, nevis vārdiem un punkts. Tas pats Anžejs varēja pateikt, ka nafig tā izlase, tāpat jau gan jau baigi necerēja tikt 12niekā, varēja iet un kapāt tāpat kā Gromovs vasaras līgā, pieteikties draftam utt, bet nē, viņš gāja sitās un pierādīja vietu izlasē un ir skaidrs, ka viņš ar saviem 12 pt un 9 bumbām pret Puerto riko ir vairāk uzmanības pievērsis sev kā tāds gromovs deldējot soliņu vasaras līgā un cerot uz brīnumiem.

  +8 [+] [-]

, 2016-07-11 20:50, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Man liekas, ka Porziņģi daļa līdzjutēju ķengā viena vienīga iemesla dēļ. Angļu valodu profesionālajai karjerai iemācījās, runāt ar medijiem trenējās, bet vienu lietu neievēroja vai aizmirsa - latviešiem noniecināt savu valsti ārvalstu medijos, kaut pa jokam, ir milzīgs tabu. Tā arī sanāca puisim muļķīgi pajokot (kas to interviju un visu kontekstu ir redzējis, tam ir skaidrs, ka ne jau viņa personīgās domas par dzimteni kāds tur prasīja), bet šaipus okeānam sākās teju vai histērija. Attiecīgā sabiedrības daļa tagad klusībā tic, ka šāds kauns ir jānomazgā tikai ar 101% patriotismu, proti, spēlēšanu izlasē no zvana līdz zvanam. Ak vienu reizi atteicās? Divdesmitgadīgam puisim diagnoze un zīmogs uzlikts - nodevējs, materiālists, divdesmit pirmā gadsimta Vētra un Miglinieks. Stulbi, bet tāda tā sabiedrība ir.
Viņš ir atteicies jau 3 vasaras pēc kārtas Pēc u -18 viņu aicināja, tāpat pērn pirm Rīgas čempja, un tagad. Uzmetis ir visu laiku, kāpēc lai būtu citādi vēlāk ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 20:53, pirms 8 gadiem
KP next intervijā pateiks i dont like to live in latvia un sāksies te haoss un atkal KP iedos piķīti un muļķiem mutes būs atkal ciet
Mīkstais negribi būt sporto, bet te tizleņu pilna jūra, kuru vienīgais sports bija skolā sporta stundas un jūtas baigi varenie aiz monitora ekrāna sēdēdami un blatodami

 +10 [+] [-]

, 2016-07-11 20:54, pirms 8 gadiem
Profesionals sportists vienmer atradis attaisnojumu nespelet izlase, lielakas vai mazaks traumas un nogurum ir jebkuram, jebkura sporta veida. Neatbalstu tadas galejibas ka spelesana uz spricem, tacus si ir tiri patriotisma jautajums. 82 speles sezona var nospelet, tagad 3 speles par valsti nevar ? Lai nespele, bet taisit kaut kadu berniskigu aizstavibas kampanu ir nedaudz smiekligi, var saprast Bertanu, 2x smaga trauma, un iespeja tikt tur kur bija jabut jau sen-NBA. Tie kas fano par Porzinga spelesanu pec ntajiem gadiem, labak padomajiet, kurs bus tas, kurs apdrosinas 100+ miljonu jauno kontraktu ?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 20:56, pirms 8 gadiem
rediss77 rakstīja: Profesionals sportists vienmer atradis attaisnojumu nespelet izlase, lielakas vai mazaks traumas un nogurum ir jebkuram, jebkura sporta veida. Neatbalstu tadas galejibas ka spelesana uz spricem, tacus si ir tiri patriotisma jautajums. 82 speles sezona var nospelet, tagad 3 speles par valsti nevar ? Lai nespele, bet taisit kaut kadu berniskigu aizstavibas kampanu ir nedaudz smiekligi, var saprast Bertanu, 2x smaga trauma, un iespeja tikt tur kur bija jabut jau sen-NBA. Tie kas fano par Porzinga spelesanu pec ntajiem gadiem, labak padomajiet, kurs bus tas, kurs apdrosinas 100+ miljonu jauno kontraktu ?
Ņemot vērā, ka visa LBS gada budžets ir 500 tk eiro

  -1 [+] [-]

, 2016-07-11 20:58, pirms 8 gadiem
Visi taču grib lai mūsējie spēlē pēc iespējas augstākā līmenī. Klubos Eiropā vai NBA. Un ir jāsaprot, jo vairāk čaļi šo līmeni sasniegs, jo izlasē viņus būs grūtāk redzēt, jo reti kurš virsotnes no Latvijas čaļiem sasniedz ar izteiktu talantu un vieglu ceļu. Visa pamatā tomēr ir riktīgs melnais darbs. Un to darbu viņu dara cauru sezonu un arī vasarā. Ne visu var apvienot un reizēm gribas arī atpūsties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-07-11 21:03, pirms 8 gadiem
stodar rakstīja: Visi taču grib lai mūsējie spēlē pēc iespējas augstākā līmenī. Klubos Eiropā vai NBA. Un ir jāsaprot, jo vairāk čaļi šo līmeni sasniegs, jo izlasē viņus būs grūtāk redzēt, jo reti kurš virsotnes no Latvijas čaļiem sasniedz ar izteiktu talantu un vieglu ceļu. Visa pamatā tomēr ir riktīgs melnais darbs. Un to darbu viņu dara cauru sezonu un arī vasarā. Ne visu var apvienot un reizēm gribas arī atpūsties...
Mulkibas, izlase spele tikai profesionali un katrs no viniem trenejas smagi, tas ja netiek sasniegts NBA nav raditajs, vai kadam no viniem negribejas atpusties? Un Porzinga gadijuma vispar varetu saprast nespelesanu EC, OS kvalis prieks LV izlases bija ka spelesana PC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:14, pirms 8 gadiem
Šoreiz Novikam prātīgs gabals sanācis. Turklāt Latvijai spēlēt olimpiādē arī ir mazliet par agru, tur varētu ar kādu paspēkoties, augstākais, pāris spēlēs. Uz Rio tika tieši tie, kas visvairāk to bija pelnījuši, viss notika likumsakarīgi. Jo tie paši serbi veiksmes gadījumā var uzkapāt pat par medaļām, mūsējiem tas ir ļoti tāls sapnītis. Esiet objektīvi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 21:16, pirms 8 gadiem
Ja Pasečņiks izaugs par tādu veci, kāds bija pēdējās desmit minūtēs pret Puerto, tad mūsējie uz PČ un Olimpiādi tiks noteikti. Un nebūs tur peramie puikiņi. Vēl viens pleimeikerītis jauns derētu gan klāt (varbūt jaunais Vecais?), viss pārējais ir vai būs.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:17, pirms 8 gadiem
vienu brīdi visi šausminās - "kas ar tiem mūsu jaunajiem talantiem? visu laiku visiem smagas traumas?".(Siliņš, Kurucs, Jakovičs,Bertāns, Strautiņš, Vecvagars, J.Bērziņš, Aigars Šķēle) tad visi, kas kaut ko sajēdz, sāk runāt "nu jā, ziniet, viņi visi smagi trenejas, lielākā daļa spēlē vairākās vecuma grupās. tātad, laikam tomēr ir pārslodze?" . Tagad, kad jaunie talantīgie spēlētāji, mēgina sevi savest kārtībā, uzlabot fizisko kondīciju, iekārtoties klubos utt, pēkšņi visi atkal aizmirsuši, cik no mūsu jaunajiem jau ir pabijuši zem skalpeļa/ Un jums tiešām nepielec, ka labāk vienu vai pāris gadus neuzspēlēt izlasē, sagatavot savu ķermeni nopietnām slodzēm, nekā būt invalīdam visu atlikušo dzīvi un noskatīties, kā citi spēlē?

  +3 [+] [-]

, 2016-07-11 21:20, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Ja Pasečņiks izaugs par tādu veci, kāds bija pēdējās desmit minūtēs pret Puerto, tad mūsējie uz PČ un Olimpiādi tiks noteikti. Un nebūs tur peramie puikiņi. Vēl viens pleimeikerītis jauns derētu gan klāt (varbūt jaunais Vecais?), viss pārējais ir vai būs.
Anžejs visas trīs kvalifikācijas spēles bija ļoti labs. Un pret Puertoriko, tur bija krietni vairāk, kā tikai 10 minūtes labas. Viņam atliek tikai pakāpeniski sasniegt labu fizisko, kā arī nostiprināt pašpārliecību, jo viss pārējais viņam ir pārpārēm.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:24, pirms 8 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Šoreiz Novikam prātīgs gabals sanācis. Turklāt Latvijai spēlēt olimpiādē arī ir mazliet par agru, tur varētu ar kādu paspēkoties, augstākais, pāris spēlēs. Uz Rio tika tieši tie, kas visvairāk to bija pelnījuši, viss notika likumsakarīgi. Jo tie paši serbi veiksmes gadījumā var uzkapāt pat par medaļām, mūsējiem tas ir ļoti tāls sapnītis. Esiet objektīvi!
pilnībā piekrītu, obkjektīvi tika stiprākās izlases. vienīgais, par ko mazliet "škrobe", nesanāca uzraut maču ar Serbiem, tomēr ļoti gribējās redzēt, spēlētājiem arī kapitāla pieredze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 21:32, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Ceru ka serbi pakapasies ar USA
Pie ideālā sastāva (ja būtu klāt Furņjē, Gobērs) es pat liktu frančus, kā ticamākus. Bet mēs tak visi zinam, ka beigās ir Spānija, Lietuva, ASV un tad tikai pārējie,
Nu un Horvātiem, ja būs Dragans Benders, kurš ir tikpat kā porzinģis, tad neapšaubami, viņi būs favorīti NR1

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:34, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Skele var izaugt par labu. Var speli labi norrganizet (nav pat problemas ar driblu kaa jakovicham), var speli saasinat, caurgajiena iemest un no distances. Savaa zinaa atgadina uzlabotu armandu vina zelta gados un universalaku, katra gadijuma ir potenciaals liels iekshaa + otrs kadrs ir anzhejs kuram Meijejreiri var jau tagad udeni pienest. Nakotnei perspektivas labas tikai strelkis par maz uznemas uz sevi
Uzlabots Armands viņš būtu, ja viņš būtu tik jaudīgs, ātrs, agresīvs un nekaunīgs, kā Armands.
Bet Labs viņš ir, nenoliedzami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:45, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: CRO toch nav top4 blice nekada sastava!!! Serbi un FRA var likt kko preti, FRA gan ticamak NBA blices un galvenokart parkera deel. Nu SPA muzhsenie pretinieki kas vienigie reali spej cinities. Pat leisiem nez, gruti teikt
es ākstos par CRO. jo visi tak salīdzina Draganu ar POrzinģi. un pie mums jau te visi saka, ja izlasē Porzinģis, tad mēs savus zeltus olimpiādē nevienam neatdosim. spāņiem šobrīd trūkst tādi, kā savulaik Navarro. Pret Asv varētu pacīnīties tikai Spānija, Serbija, Lietuva, Francija ar nosacījumu, ka ir maksimāli ideālais sastāvs. tas būtu interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:46, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Telefons pietruka Bluma vietaa
Kurš ir teicis,ka negrib spēlēt? Neviens.Ja ir nedaudz savādākas prioritātes,tas nenozīmē,ka negrib spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:47, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: Kurā tur EČ, lietuvieši caur adatas aci mūs pieveica ar viena punkta starpību, tādēļ nevajag teikt, ka Olimpiskais 12 nav mūsu spēkos. Mūsējie ir pierādījuši, ka var spēlēt ar augstākās klases izlasēm
Mūsējie pagaidām ir pierādījuši, ka atbildīgos mirkļos nestrādā galvenais ierocis. "maģiskie 3 punkti"
labi nokapā, nosedz, izcīna, bet brīvos neiemet.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:48, pirms 8 gadiem
Man te sāk jukt - kuri no komentētājiem ir profesionāli sportististi, kuri ne. Varbūt varat vnk ielikt pie sava komenta prfs, vai nprfs. Profesionāls sportists, vai ne. Vienkāršāk būs lasīt. Mans gadu skaits mani ieskaita grupā 50+. Nprfs.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:49, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pie ideālā sastāva (ja būtu klāt Furņjē, Gobērs) es pat liktu frančus, kā ticamākus. Bet mēs tak visi zinam, ka beigās ir Spānija, Lietuva, ASV un tad tikai pārējie,
Nu un Horvātiem, ja būs Dragans Benders, kurš ir tikpat kā porzinģis, tad neapšaubami, viņi būs favorīti NR1
paskatijos summer league spēli ar Benderu.Viņam līdz kaut cik sakarīgam pienesumam komandai normālu vīru basī,kā līdz Ķīnai..Viņš izskatas uz pusi sliktāk nekā Kristaps summer league pagāšgad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 21:53, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: paskatijos summer league spēli ar Benderu.Viņam līdz kaut cik sakarīgam pienesumam komandai normālu vīru basī,kā līdz Ķīnai..Viņš izskatas uz pusi sliktāk nekā Kristaps summer league pagāšgad
o! būs jāapskatās, kā šamam iet. man arī likās, ka vinš ir fiziski negatavāks. Porzinģis tomēr bija jau pietiekami izspēlējies spānijā. daudz gatavāks.

  +5 [+] [-]

, 2016-07-11 21:53, pirms 8 gadiem
Šļupsteklis ir it kā pareizi visu salicis pa plauktiem, bet noklusējis acīm redzamu tendenci. KP ir BIZNESA projekts viņa ģimenei ( lasi brāļiem) un viņš pats ir atzinis, ka nejaucas un nejauksies "brāļu" menedžmentā, bet tas sola mums nākotnē vēl ne tādus "brīnumus" LV izlases kontekstā. Bet tā ir dzīve.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 21:59, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Tie magiskie 3pt ir uzpuusts burbulis bez pamata. Galvena problema ir tada ka grutajos un svarigajos machos mees NEKO CITU nedaram kaa pulijam trojkas.

3 izcili piemeri - LTU, FRA un tagad salinieki, kur spelejam punkts punktaa, cinamies par uzvaru, 2pt metam 50%+, bet nee, spitigi jazhari trojkas ar 10% precizitati. Speletu savu agresivo speli uz apakshu, panemtu mierigi. Pat jabrinas ka ar tik katastrofalu speli no distances tikai 30sek pirms beigam zaudejam
nepiekrītu, mūsu spēles plāna liela loma ir brīviem metieniem, jo mums nav tādu spēlētāju, kā leišiem Maciulis, Kuzminskas, Seibutis, Kalnietis, kas ļoti daudz iet caurgājienos. Nosegt vienu pašu Bertānu nav baigā problēma. Lai tiktu pie laba caurgājiena, ar metienu ir jāizvelk spēlētāji no groza apakšas. Ja pretinieks, kā mūsu spēlē pret puertoriko, redz,ka mums nekas nekrīt, viņi pārstāj segt metējus un vienkārši noslēdz groza apakšu. Ir vieglāk nosegt spēlētāju, kurš tikai met vai tikai iet caurgājienā, spēlētāju, kurš māk abus, jau ir daudz grūtāk noturēt.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-11 22:01, pirms 8 gadiem
Pēdējā rindkopa visu izsaka. Aizvainojuma raksts...

Neviens nekad nav bijis situācijā kādā bija/ir Kristaps, gan arī tagad kādā atrodas Dāvis... takā jābeidz par to raudāt! ņemot vērā kādā tempā latvieši sāk iekarot NBA, mēs nākotnē varēsim izveidot izcilu komandu un sasniegt LT līmeni un panākumus!

Pašreizējās izlases modeļa izgāšanos nedrīkst novelt uz dažiem indivīdiem, kur tur vnk nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:04, pirms 8 gadiem
mart8ins rakstīja: Pēdējā rindkopa visu izsaka. Aizvainojuma raksts...

Neviens nekad nav bijis situācijā kādā bija/ir Kristaps, gan arī tagad kādā atrodas Dāvis... takā jābeidz par to raudāt! ņemot vērā kādā tempā latvieši sāk iekarot NBA, mēs nākotnē varēsim izveidot izcilu komandu un sasniegt LT līmeni un panākumus!

Pašreizējās izlases modeļa izgāšanos nedrīkst novelt uz dažiem indivīdiem, kur tur vnk nebija.
Vairāk jau pēdejais teikums.Pirmais teikums ir veidots,tā lai cilvēki saprastu viņu pieņemto lēmumu.Tad bums otrs teikums,kur tiek maigi pasūtīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:07, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: nav jau tā, ka nevienā atbildīgajā mirklī nestrādā ,protams, tā spēle pret Beļģiju gan bija tīrākā neizpratne- kā tā var nekrist
nu redz, tur tas viens avīznieks izvilka metienu attiecību visiem mūsu līderiem, visās atbildīgajās zaudētajās spēlēs. baigi nesmuks % truļos. Biedriņa līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-11 22:11, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: 4 vitaali svarigas speles shaadi tika nolietas. Basta, teema slegta, sedies 2 un uzgrauz jaunpupa atmesto asaku
Spēles pa lielam tiek lietas, jo nav spēlētāju, kuri māk būt līderi tad, kad neiet. Kā arī tāpēc, ka nav iespējas kvalitatīvi saasināt uzbrukumu uz groza apakšu. Es domāju, ja Bagatskim būtu spēlētāji, kuri varētu uzņemties šo lomu, viņš viņus ņemtu izlasē. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc Peineris tika iepriekš paņemts, jo cerēja, ka viņš varēs saasināt spēli, izrādījās, ka nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:14, pirms 8 gadiem
cultivate rakstīja: ķip, nevienu atbildīgo spēli nav ņēmuši?
nu ķip, visas atbildīgākās spēles Beļģija, Grieķija, Čehija(kur tā nesmukā sagrāve), Puertoriko, visās % tā tuvu 0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:17, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Nu ar Dairi vienu nepavilks, tas gan. Visi tik zharii trojkas, Silins,Timma, lai gan abi var mierigi spelet uz apakshu un dankot paari. Bet Bagijam ari butu laiks so to veciem sadas speles ieskaidrot, kaut vai aizliegt mest tos zilos pari rokam un sedinat uz benka ja taa dara. Tas nav normali ka atbildigajos machos palaujas uz zilajiem uz met 2/30
Siliņš īsti nav uzbrukuma līderis, viņs ir tāds izteikts aizsardzības spēlētājs, kurš var pieslēgties uzbrukumam. Principā, izņemot Bertānu vēl varēja gaidīt no TImmas un viņam tīri labi gāja, bija 2+1, sodiņi, tikai diemžēl, arī pats savāca piezīmes. es pieļauju, ka tas arī savā ziņā izšķīra spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:19, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Galvenais ieprieks kaa universalais mazais tika nemts peieners - pieviila. Soreiz vafelnieku berzins - atkal pieviila. Nu jagaida nakamais ko Bagijs izraks, cerams bus istaa loze jo mums viens taads 2-3 poz speletajs tiesi pietrukst
Ir tā, bet 'tā jau nav Bagatska vaina, ka milzīgā latvijas talantu rūpnīca šobrīd neko pārliecinošu nav saražojusi. pārbaudēs tak varēja redzē, ka kāds tiks paņemt tikai ņemšanas pēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 22:19, pirms 8 gadiem
Tad, kad Novikam būs tuvumā iespēja pelnīt 10+ miljonus dolāru gadā, tad varēs objektīvi vērtēt, kas un kā, tikmēr šitā ir tukšu salmu kulšana tīri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 22:27, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Peiners tiesham pieviila. Mums ari tads viens kadrs pietrukst, universaals kaa vinsh. Ja dairim butu kompanjons uzbrukumaa, tad butu vieglak, bet tagad vienam gruuti. Nu saliniekiem zaudejam loti iespejams jo timma dabuja 5. piezimi. Vinam gabariti un kvalitates atlauj spiest uz apakshu, uzvilkt 2 virsu un atbrvot parejiem rokas. Nu mazo speletaju kontekstaa nav parak laba nakotne, cerams kads izpeldes.

Pievila strelkis, ja ieprieksh likas ka negrib, tad pieradija ka tomer nevar iemest. Organizators izcils, bet tas ari viss
Par Strēlnieku nav pārliecības, ka viņš bija kondīcijā. Man neliekas, ka Strēlnieks būtu tāds, kurš liktu mīksto, nespēlētu uz 100%. Reāli trūkst šobrīd vēl viens Bertāna, TImmas līmeņa uz uzbrukumu tendēts agresīvs spēlētājs. J. Bērziņš it kā centās, bet ar to vien nepietiek. Bet Timma riktīgi labi vairākas reizes iespieda uz groza apakšu, gan pret čehiem, gan pret puertoriko. Caurgājiens, piezīmes, sodiņi, un vēlreiz. čotka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 22:33, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Par Strēlnieku nav pārliecības, ka viņš bija kondīcijā. Man neliekas, ka Strēlnieks būtu tāds, kurš liktu mīksto, nespēlētu uz 100%. Reāli trūkst šobrīd vēl viens Bertāna, TImmas līmeņa uz uzbrukumu tendēts agresīvs spēlētājs. J. Bērziņš it kā centās, bet ar to vien nepietiek. Bet Timma riktīgi labi vairākas reizes iespieda uz groza apakšu, gan pret čehiem, gan pret puertoriko. Caurgājiens, piezīmes, sodiņi, un vēlreiz. čotka.
Strēlniekam un Dairim vispār cepuri nost, kapāja izlasē jau 7.vasaru pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 22:35, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Peiners regresēja savā spēlē pēdējās divās sezonās, varbūt spēlēšana pir Robja, striktajā sistēmā slikta izvēle bija, lai gan uz finālu kā rokas atraisīja tā spēja dominēt, bet šosezon atkal nokritās
es domāju, peineri iegāž viņa problēmas ar sirdi. Es domāju, ka viņam daudz kur sanāk pietaupīties, ņemt mazākas slodzes. Līdz ar to arī viņam pietrūkst mazliet fiziskā asuma, kondīcijas. es domāju, ka baigi arī psiholoģiski bremzē, ja tev visu laiku ilgstoši sevi jāpieskata, jātaupās un jāuzmanās. iespējams arī pēc rakstura viņam nepatīk spēlēt pret asu aizsardzību. LBL visi luņo aizsardzībā, viņs pieradis izpausties, kad tiek pret riktiīgiem, tad viņš uzreiz nosēžās. Čempī bij grūti tikt pāri laukumam. un tas bija pēc ļoti labas sezonas. Ko tad var gribēt pēc čābīgas? vispār, žēl, interesants spēlētājs.

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:37, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Strēlniekam un Dairim vispār cepuri nost, kapāja izlasē jau 7.vasaru pēc kārtas.
lūk, man jau sāk palikt brīžiem raustīgi, ka pēc tik ilgas ziedošanās un spēlēšanas, viņi izdomās paņemt atpūtu, bet tad tieši būs Porzinģis, Dāvis, tad visi teiks un cels traci "nodevēji, atkal izlasē nevar savākt visus labākos!!"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:40, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Jacel no piishliem armands, Bagijs jau ar taadu merki ari uz vinu skaitijas!!! Nu jaa viens universals 2-3 numurs + Pasecniks,KP,Davis sastava un varam kapaties
Armandu baigi gribējās redzēt. Viņš joprojām nenormāli labi var nospēlēt, plus pārtver piespēles, atņem driblā.

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:42, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Pret saliniekiem pietruka Telefons. Vinam VIENIGAJAM izlases kontekstaa ir killera instikts, atgadina nedaudz Veidu, kursh ari speles laika var mest 2/15, bet izskirosaja momenta iemest svarigu truli Ja parejie met 1/30 trojkas, Telefons uzmestu 3/4 un mes panemtu. Jej bogu ar vinu pie 2min left butu nevis 68-68 nicha bet +5 mums
Skrobe
Kas ir domāts ar TELEFONS? Piekrītu, ka kāds LV "veterāns" tikai par labu nāktu.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-11 22:42, pirms 8 gadiem
Tikko basket.lv paskatījos, ka skaitot klāt arī jaunatnes izlases, Dairis dragājis jau 12. vasaru pēc kārtas, bet Strēlnieks 10. vasaru pēc kārtas. Lūk, tie ir īsti patrioti un paraugs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:43, pirms 8 gadiem
vf rakstīja: Kas ir domāts ar TELEFONS? Piekrītu, ka kāds LV "veterāns" tikai par labu nāktu.
Janičenoks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:52, pirms 8 gadiem
tak, pāris tuvāko gadu laikā Lomažs, Kurucs Strautiņš, varbūt vēl arī Pļavnieks, Zoriks, Gludīts, Mežnieks, Kohs būs jau pietiekami gatavi, lai sāktu ieplūst izlasē.

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:52, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: RedREX nesaprasana, tik daudz negaciju par vina Vafelniekiem, ka paslaik caur skype sazinas ar jaunpupu
Interesanti pašam ar sevi sarunāties?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:54, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Kas tev naapli pret Ekspertu??? Labak uzskaiti kadu statistiku FUNA stilaa, mosh soreiz kadu tas intereses
Es vismaz atrodu interesantu info, bet tu tikai spēj uzrakstīt, ko ēdīsi. Tā lūk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 22:57, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Nu vairs neko sodien, tikai loyd teejina jaiemalko un Birojaa jashivere, ko tu???
Laikam tāpēc tik liels NE-EKSPERTS esi, par daudz Loyd tēju dzer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:00, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Kurus ar lomazhu mosh, parejie nez. Mosh gludits
Interesanti, ka tu palaid garām Strautiņu, kurš kā uzbrucējs jau no U16 laika ir stipri vērtīgāks par Kurucu,jo māk apspēlēt un aiziet uz grozu viens uz viens, kas ir visvājākā vieta kurucam. KUrucs tikai danko smuki. Paliks, kā Mejeris, kurš arī labi lec, var iemest, bet nemāk apspēlēt, tāpēc neatliek nekas cits, kā pielabot un dankot citu mestos metienus.
Jaunieši vecumā tu nekad nezini, kurš no talatnīgajiem apsīks un kurš turpinās Zoriks pie u16 u18 bija ļoti labs, līdzīgi, kā LOmažs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:02, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Henry kā fucis vakar?
Patika, biju par Portugāli, pēc komentiem nopratu, ka tu arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 23:05, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Redzes, mums taja vecumaa visi ir baigie staari Eiropas jaunatnes chempjos, bet kad jasak nopietni spelet tad puse vispar pamet basketu
no U-18 bronzas 2007. g. mums OS kvalī bija 2 spēlētāji,
no u- 20 sudraba 2013.g. mums OS kvalī bija 3 spēlētāji.

Manuprāt, labs pienesums, nebūs jau tā, ka no viena gadagājuma izlasē spēlēs puse no visa sastāva

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:05, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: He he, RedREX meklee kompanjonu
Ar viņu var padiskutēt par sportu, par tevi tikai par ēšanu un tējām. Atškirību jūti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:06, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Jap, beigās tā Ronaldu diriģēšana vien ko vērta bija, šodien video savilkumu tieši par to noskatījos
Tas teksts pirms maiņas Ederam, ka tieši viņš gūs uzvaras vārtus, vien ir ko vērts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:08, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Slikti tas nav!!! Nu butu tiesam jauztrucas ja u-20 tiek medalas bet neviens nav izlases kadrs tuvakajos gados, u-18 lidzigi tapec krasava un uvazuha

Taa jaturpina
Turklāt no 93.gadiem ir vēl Vecvagars, kurš, manuprāt, vēl daudz spēļu izlasē nospēlēs. Gražulis no BKV ar bija tajā sudraba izlasē, nebūšu nemaz pārsteigts, ja viņš tomēr arī kaut kad sasniegs izlases līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:10, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: tas gan, vinš kā līderis zina, ko un kad pateikt, tikai žēl, ka nervi viņam švaki
Man liekas, ka būtu daudz sliktāk, ja viņš neizrādītu emocijas. Nezinu, vai lasīji bet grupu turnīra laikā lietotājsa sandis444444 rakstīja, ka CR spēlē redzama vienaldzība. Kā var kaut ko tik stulbu pilna nopietnībā rakstīt? Lieki teikt, ka pēc Portugāles triumfa šis lietotājs nav manīts komentējam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:13, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Auzās nebrauc tagad, labi? Kuruca danki ir tikai tāds labs bonuss
BEt kur tieši ir auzas? Tajā, ka es ļoti precīzi raksturoju līdzības Kuruca un Mejera spēlē? Abi labi kapā aizsardzībā, labi lec, danko, abiem ir metiens, tikai nemāk paši sev izkārtot ne metienu ne caurgājienu. Vajag skatīties atbildīgās spēles. un spēles vispār. tur varēs redzēt, ka Kurucs gūst tikai vieglos punktus, un iemet brīvos, ja viņam ļauj, tad viņš var smuki iemest, ja sedz, tad jāmet strautiņam, jo viņš jebkurā brīdī sev izkārto pastaigu liz grozam. nevajag iekrist uz ilīzijām, ja Kurucs neapaudzēs sevi ar normālām uzbrukuma kustibām, labu driblu, viņš izaugs mazliet virs Mejera līmeņa. nebūs nekāds NBA un drafts. Porzinģim 18 gados bija lielāka dažādība uzbrukumā, kā kurucam.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:13, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Slikti tas nav!!! Nu butu tiesam jauztrucas ja u-20 tiek medalas bet neviens nav izlases kadrs tuvakajos gados, u-18 lidzigi tapec krasava un uvazuha

Taa jaturpina
Atceries tādu kadru kā Dukulis, kurš spēlēja 2009. g., bija viens no līderiem kopā ar Dāvi Bertānu, Timmu, Vecvagaru u-18 izlasē, kas izcīnīja bronzu? Viņš arī u-19 labi kapāja, tagad viņš studē ASV, nepateikšu, cik vēl viņam gadi jāmācas, bet viņš varētu būt labs papildinājums izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:16, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: To es tiku lasījis, mani nedaudz smīdina tie viņa heiteri....Skatoties spēles beigas, nez kāpēc prātā iešāvās, ka Messi tā nedarītu un nebūtu ar visu sirdi par izlasi, vienkārši, pirmo reizi tādu atdevi redzēju futbola spēlē
Man negribas nolikt Messi, domāju, ka sirdī viņš arī pārdzīvotu tikpat daudz, vienīgi to neizrādītu.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:18, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Tie visi ir attaisnojumi. Pats kādreiz ar rozā brillēm sliecos aizstāvēt gan KP, gan Dāvi un visus, kas atsaka, bet ja tā padomā un paklausās, tad ir skaidrs, ka KP izlasē nespēlēs, iespējams, nekad, tāpēc zūd cieņa, jo ir zināms, ka bračkas super menedžeri čalim skalos smadzenes tik ilgi, kamēr redzēs naudas maisu sev priekšā. Pēc viņa retorikas medijos var saprast, ka viņš nespēlēs tuvākos gadus 100% un pat nekaunās no tā. Dāvim arī nav attaisnojumu. Timma arī varētu censties tikt Orlando sastāvā spēlējot vasaras līgā, jo ir ļoti progresējis Zenitā, bet skaidri un gaiši pateica, ka viņam prioritāte dzīvē ir izlase un NBA pagaidīs. Lūk tas ir īsts patriots, ar darbiem, nevis vārdiem un punkts. Tas pats Anžejs varēja pateikt, ka nafig tā izlase, tāpat jau gan jau baigi necerēja tikt 12niekā, varēja iet un kapāt tāpat kā Gromovs vasaras līgā, pieteikties draftam utt, bet nē, viņš gāja sitās un pierādīja vietu izlasē un ir skaidrs, ka viņš ar saviem 12 pt un 9 bumbām pret Puerto riko ir vairāk uzmanības pievērsis sev kā tāds gromovs deldējot soliņu vasaras līgā un cerot uz brīnumiem.
Tā taču nav Tava dzīve. Ne tu esi tur, kur ir viņš. Pat ja tu kādā dzīves jomā nonāktu līdz līmenim, kad vari aizstāvēt savas valsts godu, tu joprojām nevari garantēt, ka tu nu gan atdotu sevi visu un savas personiskās intereses. Es priecātos, ja mēs spēlētu labākajā sastāvā, bet es nevienam nevaru neko pārmest, pirms pats neesmu bijis tur, kur ir viņi un rīkojies citādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:19, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Shaadu nezinasu. Visas jauniesu speles neesmu skatijies, pieauguso gan
Es jau arī neskatos, bet tad u-19 čempis notika LV, tāpēc pa LTV rādīja un tur Dukulis labs bija. Protams, ka daudz laika jau pagājis, grūti pateikt, cik labs būs Dukulis, bet aizmirst viņu nevajadzētu. Ja jau tādi kadri kā Rozītis un Kārlis, kad bija NCAA kadri, nopietni kandidēja uz vietu sastāvā vai pat Kārla gadījumā tika sastāvā, tad domāju, ka Dukulis arī būs kandidātos.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:20, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Gan jau tā būtu, žēl, ka to pendeli nomāzēja
Klau, nezini, cik gadi vēl jāstudē ASV ir Dukulim? Atceros tikai to, ka viņš saņēma 1 gada diskābeli par to, ka uzspēlēja profesionālā klubā (Liepājā).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:22, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Gan jau tā būtu, žēl, ka to pendeli nomāzēja
Mašerano ne mazāk žēl, viņam tas bija 6. zaudētais fināls ar izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 23:23, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Kad KP savaks ar visu savu menedzmentu vismaz 100 limakus, tad ari saks domat par izlasi. Brachkaam tachu acis aizmiglotas, padomajiet pashi, pateelos lielos GM un smuki no brachkas naudas dziivos ceputi kuldami

P.S. Leediju gan ar 2,2m bus vinam gruti atrast, lai gan nauda ir, nebus gruti
Bagātniekiem grūti sievieti atrast? Neliekuļo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:25, pirms 8 gadiem
taspatspuisis rakstīja: A kāpēc Šķēle nepalīdzēja? Ko nozīmē atpūsties tādam vecim pēc LBL sezonas?
a varbut vinu neaicinaja,neaizdomajies par to?

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:25, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Atceries no UK izlases Krauču? Viņš vienā intervijā atbildēja, ka ja nebūtu futbolists, tad būtu nevainīgs
Zinu to garo kātu, viņam vēl draudzene vai sieva bija riktīgi glītā.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:25, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: man šķiet kā viens vai divi bija, bet vai tad par Liepāju? Viņš man šķiet vēl Kantu uzspēlēja, ne?
Varbūt kļūdos ar to Liepāju, bet diskābelis točna bija
Patika šis kadrs jauniešu izlasēs. Ceru, ka būs lielajai izlasei papildinājums.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:26, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: a varbut vinu neaicinaja,neaizdomajies par to?
Viņš taču bija kandidātos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:28, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: un tas tieši tāpēc, ka futbolists
Ja pareizi saprotu, tad tev Eiropas basis labāk par NBA patīk, OS būsi par Eiropas izlasēm?

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:28, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Nu es neteiktu tā, ja protams viņam nedaudz tā 1 pret 1 spēlē pieklibo, bet nav tik traki un Mejera tipa spēlētājs jau nu noteikti nebūs
nevis pieklībo, bet viņa ir šausmīgi zemā līmenī, es vēl nesen uzraku aiz intereses jūtūbā video ar u18 barselonas spēlēm. Jaunēklim steidzami vajag sākt trenēties. viņš iznieko savu talantu, visi spiedz "viņš būs NBA". Priekš baltā viņš ir atlētisks, bet tur viņš būs tikai baltais, kurš lec mazliet labāk par citiem baltajiem. Pamatā viņš ir kā 3 numurs, un NBA 3 numuri ir nenormāli fiziski un skiloti, metieni pēc pagrieziena, step back, flouteri,krosoveri, caurgājieni, vesela kaudze lietu, no kurām Kurucam pagaidām nekā nav, Viņš tak nav tik izteikts snaipers, kā Dāvis, lai izbrauktu uz metiena vien. Pēc tā ko es redzēju jūtūbā, viņa uzbrukums ir tieši tajā pašā līmenī, kā u16. Kur pie ciešas aizsardzības viņš vairs nespēja aiziet uz grozu, jo slikts vienveidīgs dribls un kāju darbība, nav maņu kustību. Un viss, ko viņš varēja iemest atbildīgajās spēlēs, tas bija atlekušās, pārķertās un tad, ja aizsardzība viņu nogulēja. Tāpēc manā rangā Strautiņš ir augstāk, jo viņš uzbrukumu sev izkārto pats jebkurā brīdī. un viņam sanāk. pofig, ka nedanko,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:30, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Shii: https://en.wikipedia.org/wiki/Abbey...
Nefiga sebe
Tu vēl uztraucies par KP un dāmām Viņš vēl bračkām atradīs

p.s. Nezinu, vai viņa brāļi jau precēti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:31, pirms 8 gadiem
Maikl30 rakstīja: a varbut vinu neaicinaja,neaizdomajies par to?
a varbūt viņš jau visu finālu esot nospēlējis uz špricēm, tāpēc arī nevis neņēma, bet pats neaizgāja uz izlasi, jo aicināts tika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-11 23:32, pirms 8 gadiem
daudzi te noliek Pori,bet tad kad vins tiks pie sprices,kartigi nodriiles LV izlase,tad teiks oi nemu savus vardus atpakal isteniba vins ir baigi labais utt,sitais bernudarzs ir baigi zinamais,daudziem te patik čurat pret vēju,tas ir noverots!

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Šitas bija šķiet viņa pēdējais gads, tikko vienu rakstu atradu, kur tas minēts, betnu ar rezultativitāti abās universitātēs neizcēlās, taču realizācija bija laba
Man jau šķiet, ka rezultivitāte nav tik svarīga, jo mums jau vairāki kadri no NCAA pēc tam tikuši kandidātos lielajā izlasē. Un vairāki no tiem nav bijuši līderi universitātēs. Protams, nezinu, cik daudz viņš progresējis vai saista savu dzīvi ar basketu. Vnk atceros, ka šis bija labs tajā bronzas komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:34, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Pirmkārt būšu par Serbiem un Leišiem, jo pagaidām citas izlases neinteresē, gribētos, lai jau ASV iekož, bet nu šaubas māc, galvenais, lai cīņas aizraujošas
par jebkuru izlasi, kura spēs panervozēt ASV. Principiāli patīk un gribās, lai viņi zaudē laiku pa laikam.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:35, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Pirmkārt būšu par Serbiem un Leišiem, jo pagaidām citas izlases neinteresē, gribētos, lai jau ASV iekož, bet nu šaubas māc, galvenais, lai cīņas aizraujošas
Es nekad neesmu bijis par ASV, mani vnk šokē, ka šajā portālā netrūkst cilvēku, kuri ASV izlasi atbalsta daudz vairāk kā mūsu izlasi.
Kāpēc man atbalstīt ASV, kura ir pārliecinoši stiprākā izlase uz papīra un arī dzīvē pēdējos gados? Man OS basītī būs izdevušās, ja ASV nedabūs zeltu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:36, pirms 8 gadiem
sākšu ar to kāpēc vispār ir šāds raksts? Nu nespēlēja viņi, iemesli visiem zināmi, arī to kāda ir bijusi KP situācija visu gadu, ik viens kas seko basim to zina, kas viņam ir bijis, kāda mikrotrauma utt un katrs loģiski domājoš cilvēks to saprot, ka atteicās. Par D.Bertānu taspats, kad bija vesels palīdzēja un spēlēja izlasē, tagad pēdējas sezonas ir bijušas smagas traumas un ir izdevies tiktuz ķepām un pieklauvēt pie NBA durvīm un saliekot to visu kopā, arī garo sezonu pilnīgi saprotama lieta ir atteikšanās šovasar spēlēt. Un vai tad kāds viņus baigi vaino par to, ka vajadzēja šādu rakstu? Visi mēs cerējām redzēt Izlasi RIO, bet visi arī apzinājās to iespēju tur tikt un ja būtu šie divi, tā nebūtu garantija par labām iespējām tik uz OS. vienam ir 20 otram 23 un es nemaz nešaubos, ka viņi abi nospēlēs vēl vairākus gadus izlases kreklā un priecēs mūs ar lielām uzvarām. Latvijai basketbolā vis vēl ir priekšā un nešaubos ka pēc dažiem gadiem Latvija cīnīsies par kādām medeļām pavisam reali.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:37, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Man arī patika viņa spēle, atceros kā lamājos, kad delfiem strīms kārās nost

Šī starpsezona būs interesanta tieši dēļ jaunajiem, tik ceru, ka Vecvagars nebūs BKV
Gribi, lai Vecais uz VEF?

p.s. Mani ļoti pārsteidz, ka BKV vēlas paturēt Dīnu Nepatika viņa spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:38, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tas, ka neatbalsta tikpat spēcīgi mūsu izlasi kā asv arī nesaprotu, bet ja tiekas asv un kāda cita izlase, tad var saprast to lielo atbalstu, jo nu tomēr zvaigznes no nba, basis ar lielāku šova elementa devu
Man jau pasen kā basis nav tikai danki un šovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:39, pirms 8 gadiem
taspatspuisis rakstīja: A kāpēc Šķēle nepalīdzēja? Ko nozīmē atpūsties tādam vecim pēc LBL sezonas?
Armands pēc sezonas bija lupatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:40, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Man vel burgerits un alaaks klaat!!! Kad sakas NBa jauna sezona?
Droši vien kaut kad oktobra beigās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:41, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: man tas šovs besī arā, atceros, ka skatījos KP spēli un tās laikā vienkārši mūziku atskaņot, tā kā vienkāršā spēlē uz ielas
Vēl tie n-tie minūtes pārtraukumi besī.

Taču kopumā man, protams, NBA interesē un patīk, bet arī Eiropas basīti nemaz nesmādēju un nenolieku

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:42, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ja VEF būs VTB, tad noteikti, tieši vairāk dēļ spēļu skaita, bet primāri tāpēc, ka jau tagad BKV ir divi jaunie pg, negribas, lai Leimani marinētu

Dīnam jau izvēle ir par šo sezonu, šaubos, ka paliks
Man patīk, ka BKV spēlēs FIBA Čempionu līgā, būs daudz labāks turnīrs par Eurochallenge
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:43, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Ok lidz tam nevienu burgerit needishu
Hesburger čīzīši un bekona burgers - krasava un ņižčag, kā tu saki

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:44, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: man eiropas basis tomēr tuvāks sirdij, tās eirolīgas spēles vien ir ko vērtas, atceros kā Brose ar Cska spēlēja
Man ļoti nepatīk, ka samazināja Eirolīgas komandu skaitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:44, pirms 8 gadiem
Būtu šie abi mēs būtu iespējams tagad RIO.
Par Bertānu nešaubos(ja traumas nebūs) spēlēs 2017 gada EČ,bet par NBA stāru gan šaubas māc,ka šis nav pēdējais atteikums LV

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:44, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Strautiņš būs augstāk tas gan, bet es domāju, ka Kurucs viennozīmīgi pieliks
Es esmu tikai par, lai Kurucs nebūtu Mejera līmeņa spēlētājs,arī pats Mejeris ar savu fizisko varēja būt krietni augstākā līmeņa spēlētājs, sevišķi uzbrukumā. Smieklīgi un bēdīgi vienlaikus, kad redzi, ka spēlētājam ir ļoti labs fiziskais, garš augums, pedere, patīk cīnīties, ir sakarīgs metiens, bet viņs gadiem neko neiemācās, lai varētu dažādot savu uzbrukumu. tik vien, ka savākt vai iedankot atlekušo, nobloķēt metienu, bet tiklīdz ir brīvs metiens, tā viņš atdod piespēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:45, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Labāks būs, bet tas spēļu skaits mazs būs, nepārvarēs šķiet pirmo kārtu, jo tie pretinieki labi izskatās un pašreizējā komplektēšanās neko labu nesola + Butjankova aiziešana un viņa vietā tomēr teikšu, ka nedaudz vājāks paņemts
Vai tad ar Ziediņu jau noslēgts līgums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:46, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Uvazuha arii, pavisam noteikti
Pēdējā mēneša laikā pārāk bieži tur iegriezos, tagad jāietur pauze būs, savādāk jau sāka apnikt, nelikās tik gardi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:47, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Labāks būs, bet tas spēļu skaits mazs būs, nepārvarēs šķiet pirmo kārtu, jo tie pretinieki labi izskatās un pašreizējā komplektēšanās neko labu nesola + Butjankova aiziešana un viņa vietā tomēr teikšu, ka nedaudz vājāks paņemts
Manuprāt, pat ja izkritīs jau sākumā, tad labāk maz spēļu, nekā tikai LBL un BBL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-11 23:50, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Būtu šie abi mēs būtu iespējams tagad RIO.
Par Bertānu nešaubos(ja traumas nebūs) spēlēs 2017 gada EČ,bet par NBA stāru gan šaubas māc,ka šis nav pēdējais atteikums LV
nebūtu mēs nekādā Rio. Pat ar visiem abiem mūsu talantiem nebūtu. Porzinģis vēl pavisam nav līderis, viņš nba nav spēlētājs, kuru visvairāk sedz laukumā, jo komandā ir citi, kurus vajag krampēt. te viņš uzreiz tiktu krampēts pa riktīgo. un pa lielam, ne Dāvis, ne Porzinģis neatrisinātu mūsu mūžīgo problēmu ar spiedienu uz groziem. jo arī Porzinģis nemīl stumdīties pa groza apakšu, viņš lielāko daļu punktu gūst no distances.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:51, pirms 8 gadiem
Rīt FK Liepāja ļoti smaga spēle pret Zalcburgu, cerams, ka uz Liepāju tiks atvesta vismaz intriga pirms atbildes spēles. Kofs uz Liepāju - 32
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:53, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: 0-4 stabil
Aizsardzība jau LV līmenim pieklājīga - Gorkšs, Ivanovs, Kļava, tāpēc ceru, ka kļūdies.

     [+] [-]

, 2016-07-11 23:56, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Mejeris beigās jau sāka vairāk no tālienes mest, man tieši nepatika viņa nevēlēšanās postā spēlēt, lai gan to var
Mejeris pēc idejas varētu ļoti daudz ko, viņš pamatā ir ļoti līdzīgs Kuzmisnkam, garš, atlētisks, ar metienu, tikai Kuzminskam patīk uzbrukt, lauzties uz grozu, , viņš var spinmove un crossover, lai izkustinātu sedzēju. Un Mejers ar skaitījās savulaik ļoti talantīgs un perspektīvs. Tika uz spāniju, tikai kaut kā labumā negāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:00, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Gorksh jau visada zinaa sen ir pencis. Paspeles domaju sito sezonu Liepaja un mekles jau kaadu benki ofisos, tas pa 90% skaidrs. Domaju vinam Liepaja vajadziga kaa pareja no sportista gaitaam uz citu amatu
Dienas futbola apskatnieks twiterī rakstīja, ka it kā Gorkšs tikai uz dažām spēlēm būs Liepājā, līdz atradīs variantu ārzemēs. Domāju, ka tas ir ļoti ticams variants.

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:01, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Doma KP butu baigi gruti parmest 2m sedzejiem paari? NBA tomer spele jaudigaki vechi gan auguma gan miesaas un sezonas otraja puse pamatigi sedza. Galinari,belinelli,neizteiksmigi spelejosais Parkers jau paradija ka Eiropaa izlasu speles vini ir monstri
Galinari un Belineli parādīja, kā var nokāst HOrvātiem. tik tupi spēlēja, ka man tiešām likās, ka latvijai nevajadzētu būt grūtībām apspēlēt itāļus.
Bet ar porzinģi mēs atkal nonākam tikai pie tā, ka mūsu komandas metēji tikai pastiprinās ar vēl vairāk metējiem., un Porzinģa % nav nekāds izcilais, un arī mēdz būt riktīgi klusās spēles. Līdz ar to, galvenā problēma, agresīvi caurgājieni, spiediens uz grozu tā arī paliek neatrisināti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:03, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Doma KP butu baigi gruti parmest 2m sedzejiem paari? NBA tomer spele jaudigaki vechi gan auguma gan miesaas un sezonas otraja puse pamatigi sedza. Galinari,belinelli,neizteiksmigi spelejosais Parkers jau paradija ka Eiropaa izlasu speles vini ir monstri
es atceros, Smārtu, kurš krietni īsāks par porzinģi, un viņs agresīvi sedza nepārtraukti un porzinģis pēc spēles pats atzina,ka nespēja tikt galā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:08, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: KP ir tas kursh var ari uziet kada caurgajiena vai uz apakshu uzspiest. Nu Eiropas standartiem pa so sezonu domaju loti audzis. Itaali sava elementaa, zvaigznes lielas sastavaa bet zaude kkadam Bogdanovicam kursh plivina pusi zilos. Nesaprotu

Eiropas standartiem Gentile lielais staars pat reaali netiek laukumaa, bet tapat pamanas zaudet
bet itāļiem tak visa komanda, Aradori, Belinelli, Galinaari, Gentile, melli, hakets, bet viņi iznāk atbildīgajā spēlē un spēlē strītbolu.

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:11, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: KP ir tas kursh var ari uziet kada caurgajiena vai uz apakshu uzspiest. Nu Eiropas standartiem pa so sezonu domaju loti audzis. Itaali sava elementaa, zvaigznes lielas sastavaa bet zaude kkadam Bogdanovicam kursh plivina pusi zilos. Nesaprotu

Eiropas standartiem Gentile lielais staars pat reaali netiek laukumaa, bet tapat pamanas zaudet
Eiropas standartiem pret Serbiju viņam vēl ir kur tiekties. Serbi labi sedz, agresīvi, provocē. Tas pats Štimacs ļoti labi aizsardzībā kapā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:18, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Taa vish ir. Katrs deki uz savu pusi vilka, lai gan CRO nebija nekas dizi labaks. Viens bogdanovics meta zilos cik uziet, garais shlanga viniem ar off rebiem patiesiba izvilka machu. Nu jaa gentiles 5 sodi + tomer jasaka vismaz 3x pashas beigas italiem konkreti izgriezas metieni no groza apakshas, paveicas CRO arii
taktiskā ziņā divas ļoti prastas komandas. it kā abās stāri, horvātiem Šaričs bja labs un Bogdanovičs, Simons.
Hezonja nekāds. horvāti vēl kaut cik kustināja bumbu, itāļiem, kuram bumba, tas uzbrūk un sitās viens uz viens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-12 00:25, pirms 8 gadiem
BirojsPiesledzas rakstīja: Individuaali ITA ir labaki speletaaji, bet kamer laukumaa bija Galinaari, shis blatoja. Dabuja piezimes, laukuma malaa platijas un tad naaca Belinelli iznaaciens. Likas pec tas trojkas ka pievilks un panems, bet tomer nee
individuāli itāļi var sēdēt mājās un vērot olimpiskās spēles pa tv. tāds loģisks iznākums.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-12 00:55, pirms 8 gadiem
Sanāk,ka Tagad vai Nekad izlasei bija vairāk plusi nekā šobrīd! Kambis spieda uz apakšu, Ab labi rebus vāca. Telefons killers, abi valteri veidoja spēli. Žēl,ka visi dzēra pirms spēlēm un potenciāls palika zemē. Atceros kā pret frančiem kambim 20+ punktu, nosegt nevarēja neviens, Ab 20reebi, beigās Parkers paņēma uz sevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-12 01:23, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Sanāk,ka Tagad vai Nekad izlasei bija vairāk plusi nekā šobrīd! Kambis spieda uz apakšu, Ab labi rebus vāca. Telefons killers, abi valteri veidoja spēli. Žēl,ka visi dzēra pirms spēlēm un potenciāls palika zemē. Atceros kā pret frančiem kambim 20+ punktu, nosegt nevarēja neviens, Ab 20reebi, beigās Parkers paņēma uz sevi.
ņemot vērā, ka bija BLūms, kurš tobrīd meta ne tikai no spotiem, bet darīja arī visu pārejo, abi Valteri, Armands Šķēle, Jahovičs, K. Bērziņš, tā bija daudzpusīgāka izlase un groza tuvumā noteikti jaudīgāka, bīstamāka. Bet nu...viss pārējais, tā uzvedība un visi tie sūdi, kāsiens Portugālei, es toreiz to spēli skatījos un nevarēju saprast, vemt vai pakārties? kas tur nāca ....nu piedodiet. Šī izlase man patīk daudz labāk.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-12 05:01, pirms 8 gadiem
nu un ka nespēlēja izlasē? tāpat netiktu uz rio! pat ja tiktu - kapātos par 1 vai 2 uzvarām. riskēt noraut traumu vai pat ietekmēt tālāko karjeru dēļ tādiem sīkumiem ir vienkārši stulbi. nevajag aizmirst ka porziņģis savam vecumam ir izdarījis pietiekami, kaut vai spēlējot U-1* izlasēs. tagad laiks nostabilizēties nba un aizmirst par blakus lietām.

     [+] [-]

, 2016-07-12 06:25, pirms 8 gadiem
Kur runā nauda – un tagad vēl lielāka nauda – valsts intereses arvien biežāk tiek pakārtotas personīgajām interesēm.

Arī šo tēzi var atspēkot teiksim ar nu pat svaigo Eiropas čempionātu futbolā,kur miljonāri aizstāvēja savas valsts godu.Un spēlēja līdz spēku izsīkumam.

Domāju tomēr,ka galvenais noteicošais spēlēšanā valsts izlasē ir vēlme aizstāvēt valsts intereses,uzstādīt kopējās intereses augstāk par personiskajām.Attaisnojošo iemeslu meklēšana ir tikai putas.Kurš atteicis vienreiz,atteiks vēl daudz reizes.Kāds iemesls vienmēr atradīsies.Tādus piemērus sportā var atrast ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2016-07-12 08:07, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ņemot vērā, ka bija BLūms, kurš tobrīd meta ne tikai no spotiem, bet darīja arī visu pārejo, abi Valteri, Armands Šķēle, Jahovičs, K. Bērziņš, tā bija daudzpusīgāka izlase un groza tuvumā noteikti jaudīgāka, bīstamāka. Bet nu...viss pārējais, tā uzvedība un visi tie sūdi, kāsiens Portugālei, es toreiz to spēli skatījos un nevarēju saprast, vemt vai pakārties? kas tur nāca ....nu piedodiet. Šī izlase man patīk daudz labāk.
Tā NOTEIKTI NEBIJA daudzpusīgāka izlase. Šķēle, lai gan ar talantu, tomēr nekad līdz galam tā arī sevi neparādīja, neuzspēlējot Daira un Strēlnieka apmēra klubos, Sandis Valters - viena laba spēle izlasē, pēc kuras vienmēr sekoja vismaz pāris nekādas, tāpat kā KV, kurš, manuprāt, izlasē tā arī nekad neuzspīdēja kārtīgi, Jahoo netiktu nemaz šajā izlasē, kaut vai salīdzini ar Siliņu, paņemam un salīdzinām izlašu garumu un atlētismu, šī izlase ir vairākus cm garāka un potenciāls viennozīmīgi augstāks.

2001. gadā izlasi pacēla tieši Štelmahers, Bagijs, Miglinieks, vecāko paaudžu spēlētāji, ar Kambalu. Abu Valteru, Šķēles paaudze sūkāja. Bērzs labs ir bijis vien pēdējos 5-6 gadus.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-12 08:12, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Kur runā nauda – un tagad vēl lielāka nauda – valsts intereses arvien biežāk tiek pakārtotas personīgajām interesēm.

Arī šo tēzi var atspēkot teiksim ar nu pat svaigo Eiropas čempionātu futbolā,kur miljonāri aizstāvēja savas valsts godu.Un spēlēja līdz spēku izsīkumam.

Domāju tomēr,ka galvenais noteicošais spēlēšanā valsts izlasē ir vēlme aizstāvēt valsts intereses,uzstādīt kopējās intereses augstāk par personiskajām.Attaisnojošo iemeslu meklēšana ir tikai putas.Kurš atteicis vienreiz,atteiks vēl daudz reizes.Kāds iemesls vienmēr atradīsies.Tādus piemērus sportā var atrast ļoti daudz.
tur kur runā liela nauda, pretī arī kaut ko prasa. Neviens nemētājas ar miljoniem pa labi pa kreisi. Uzspiest dalību izlasē kā tu to gribi, nedrīkst.

     [+] [-]

, 2016-07-12 08:15, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Sanāk,ka Tagad vai Nekad izlasei bija vairāk plusi nekā šobrīd! Kambis spieda uz apakšu, Ab labi rebus vāca. Telefons killers, abi valteri veidoja spēli. Žēl,ka visi dzēra pirms spēlēm un potenciāls palika zemē. Atceros kā pret frančiem kambim 20+ punktu, nosegt nevarēja neviens, Ab 20reebi, beigās Parkers paņēma uz sevi.
Kādi plusi, dikti viduvēja izlase ar dažiem spīdekļiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-12 10:53, pirms 8 gadiem
Nez kā būtu, ja, teiksim, nākamgad Dairis ar Strēlnieku pateiktu, ka ir noguruši un grib vienu vasaru beidzot atpūsties? Šie džeki reāli kādus desmit gadus ir dragājuši bez vasaras "brīvlaikiem". Izlases pamati...

Veiksmi KP nākamajā sezonā. Gribu redzēt kā progresējis.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-12 11:33, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tā NOTEIKTI NEBIJA daudzpusīgāka izlase. Šķēle, lai gan ar talantu, tomēr nekad līdz galam tā arī sevi neparādīja, neuzspēlējot Daira un Strēlnieka apmēra klubos, Sandis Valters - viena laba spēle izlasē, pēc kuras vienmēr sekoja vismaz pāris nekādas, tāpat kā KV, kurš, manuprāt, izlasē tā arī nekad neuzspīdēja kārtīgi, Jahoo netiktu nemaz šajā izlasē, kaut vai salīdzini ar Siliņu, paņemam un salīdzinām izlašu garumu un atlētismu, šī izlase ir vairākus cm garāka un potenciāls viennozīmīgi augstāks.

2001. gadā izlasi pacēla tieši Štelmahers, Bagijs, Miglinieks, vecāko paaudžu spēlētāji, ar Kambalu. Abu Valteru, Šķēles paaudze sūkāja. Bērzs labs ir bijis vien pēdējos 5-6 gadus.
Nu gribētu redzēt, kā kāds groza apakšā Kambalu apturētu kāds viņš bija toreiz un AB reebus, un pikenrolu ar Valteru.
Ja pret Puerterico mēs bumbas nesavācām, tad AB tajos laikos savāktu 30reebus un Kambim būtu 30+ punktu. Jahovič varbūt nebija tik atlētisks, bet viņš sevi neuzskatīja par snaiperi un nemeta tos 3pt, kad nekrīt, tajā laikā 3nr. pozīcija bija ļoti pavāja, salīdzinot ar šo gadu. S.Valters un Ādolfs bija krietni stabilāki no 3pt nekā Strēlnieks un Bertāns.
šajā gadā visu izbojāja telefona trauma un Bagatska spītības pēc nepaņemt Kuksiku, kurš tomēr ir stabilāks 3pt par jeb kuru šobrīd izlasē!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-12 11:38, pirms 8 gadiem
Bezjēdzīga šīs tēmas apzelēšana dažādu žurnālistu, vai parastu rakstītāju izpratnē. Ja šo puišu attieksme par spēlēšanu izlasē tuvākā nākotnē nemainīsies, tad savu daļu nosodijuma būs pelnijuši bet pagaidām pagaidīsim , ne žulti liesim.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-12 15:53, pirms 8 gadiem
Labi basketbolisti Latvijā bijuši vienmēr. Kuras paaudzes labāki par to var diskutēt. Tagadējā paaudze ir garāka, fiziski spēcīgāka, varbūt ātrāka. Bet metienu precizitatē noteikti atpaliek no dažādu gadugājuma izlasēm. vai varam iedomāties, ka zelta roka Bagatskis aizmestu garām 5-6 tālos, tāpat vēl agrāko laiku meistari. Rets bija gadījums, kad brīvs metiens nekrita grozā.
Bet savākt labākos vienkopus tā jau hroniska kaite. Atceroties senākus krievu laikus, nekad nevarēja visus labākos savākt vienā meistarkomandā.
Vai šis izlases modelis ir labāks par iepriekšējiem nesenā pagātnē? Tad saspēle vadītājos bija vairāki Eiropas līmeņa spēlētāji - Štelmahers, Miglinieks, Kristaps Valters, Valeiko. Tagad izvēle trūcīgāka. Bija viens izcils centrs Kambala, epizodiski Biedriņš. Tagad ir Porziņgis, kuram izlase nav svarīga, viņš nespēlē.
Ja nekad neizdosies vienkopus savākt labāko sastāvu, tad cerības uz augstām vietām Latvijai ir niecīgas.
Par Porziņģi, Dāvi Bertānu. Nu Dāvi vēl var attaisnot, jānoslēdz līgums NBA, Kristapam nav nekāda attaisnojuma, nevarēja trīs spēles nospēlēt? Ar japāniem jau varēja nespēlēt, ar Kristapu jau Puertoriko būtu piebeiguši, serbus gan maz cerību.
Iespēja dabūt traumu? Tā vienmēr ir visiem un visur. Treniņā, spēlējot, kāpjot no gultas ārā , dušā. . .tas nav nopietns arguments. dažiem nepatīk, ka vēl cilā šo tematu. Neko darīt, cilā un vēl ilgi cilās un atcerēsies. Vienīgi , ja nākotnē Kristaps mainīs savu attieksmi, tad gan jau piedos, bet to jau redzēsim pēc gada.

     [+] [-]

, 2016-07-12 16:45, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nu gribētu redzēt, kā kāds groza apakšā Kambalu apturētu kāds viņš bija toreiz un AB reebus, un pikenrolu ar Valteru.
Ja pret Puerterico mēs bumbas nesavācām, tad AB tajos laikos savāktu 30reebus un Kambim būtu 30+ punktu. Jahovič varbūt nebija tik atlētisks, bet viņš sevi neuzskatīja par snaiperi un nemeta tos 3pt, kad nekrīt, tajā laikā 3nr. pozīcija bija ļoti pavāja, salīdzinot ar šo gadu. S.Valters un Ādolfs bija krietni stabilāki no 3pt nekā Strēlnieks un Bertāns.
šajā gadā visu izbojāja telefona trauma un Bagatska spītības pēc nepaņemt Kuksiku, kurš tomēr ir stabilāks 3pt par jeb kuru šobrīd izlasē!
Nebij neko stabilāki 3niekos, ne Kristaps, ne Sandis, Tipiskie latvju metēji "krīt-labi, nekrīt, nu tad nekrīt" Lai būtu godīgi, šī brīža izlasē ir vājāks garais gals, tas tā būs līdz brīdim, kad Anžejs būs sasniedzis optimālu fizisko formu un piebiedrosies Porzinģis.savukārt1,2,3 numuros, sevišķi 3ajos, šī izlase ir krietnu spŗidi augstāka.

     [+] [-]

, 2016-07-12 16:46, pirms 8 gadiem
pūce raksta-Uzspiest dalību izlasē kā tu to gribi, nedrīkst.

Nekur neesmu rakstījis,ka vajag piespiest sportistu startēt valsts izlasē.Rezultātā no tāda spēlētāja atdeves nebūs nekādas.Tas taču ir skaidrāks par skaidru.Jautājums šeit ir pavisam cits.Attieksme pret valsts izlasi kā tādu.Gan hokejā ,gan basketbolā daži indivīdi to attiecīgi ir parādījuši.Un vai nav dīvaini,ka tieši latvieši uzspļauj savas valsts izlasei.Varam sākt ar Vētru un Miglinieku,tagad Porziņģis, basketbolā un viens bariņš visiem zināmu hokejistu.Agrāk pret tādiem sportistiem attieksme bija vienkārša.Uz izlasi viņus vairs neaicināja.Būtu mana teikšana,tā notiktu arī tagad.

     [+] [-]

, 2016-07-12 16:47, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Nu gribētu redzēt, kā kāds groza apakšā Kambalu apturētu kāds viņš bija toreiz un AB reebus, un pikenrolu ar Valteru.
Ja pret Puerterico mēs bumbas nesavācām, tad AB tajos laikos savāktu 30reebus un Kambim būtu 30+ punktu. Jahovič varbūt nebija tik atlētisks, bet viņš sevi neuzskatīja par snaiperi un nemeta tos 3pt, kad nekrīt, tajā laikā 3nr. pozīcija bija ļoti pavāja, salīdzinot ar šo gadu. S.Valters un Ādolfs bija krietni stabilāki no 3pt nekā Strēlnieks un Bertāns.
šajā gadā visu izbojāja telefona trauma un Bagatska spītības pēc nepaņemt Kuksiku, kurš tomēr ir stabilāks 3pt par jeb kuru šobrīd izlasē!
un es neredzu nekādu Bagatska spītību attiecībā uz Kuksiku. Kuksiks visu šo laiku ir bijis nenormāli svārstīgs, es arī neatceros, ka viņš būtu labs aizsardzībā. Un viens no atlases kritērijiem šajā posmā bija tas, cik labi spēj šancēt aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2016-07-12 16:51, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tā NOTEIKTI NEBIJA daudzpusīgāka izlase. Šķēle, lai gan ar talantu, tomēr nekad līdz galam tā arī sevi neparādīja, neuzspēlējot Daira un Strēlnieka apmēra klubos, Sandis Valters - viena laba spēle izlasē, pēc kuras vienmēr sekoja vismaz pāris nekādas, tāpat kā KV, kurš, manuprāt, izlasē tā arī nekad neuzspīdēja kārtīgi, Jahoo netiktu nemaz šajā izlasē, kaut vai salīdzini ar Siliņu, paņemam un salīdzinām izlašu garumu un atlētismu, šī izlase ir vairākus cm garāka un potenciāls viennozīmīgi augstāks.

2001. gadā izlasi pacēla tieši Štelmahers, Bagijs, Miglinieks, vecāko paaudžu spēlētāji, ar Kambalu. Abu Valteru, Šķēles paaudze sūkāja. Bērzs labs ir bijis vien pēdējos 5-6 gadus.
ok, vienojamies par neizšķirtu, garais gals tālaika izlasē bija draudīgāks, savukārt pārējās pozīcijas līdzvērtīgas vai pat labākas ir šobrīd.
šķēle un citi 2001 bija tikai 16, 17 gadu veci.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-13 12:31, pirms 8 gadiem
Tik debilu rakstu sen nebija nācies lasīt. Nu Noviks un SC ir parādījis vienreiz klasi - varbūt vispār atteikties no šīs vietnes apmeklēšanas? Nevajadzēs lasīt visādas stulbības, tirliņu komentārus pēc tam, banu vienkārši nebūs. Vienmēr tiek meklēti attaisnojumi - kāpēc tas un tas nespēlē izlasē. Bet ar tādu attieksmi tiek nonivilēta vispār vārda "izlase" būtība un nozīme.Izlase esot - kuri varot un gribot pārstāvēt Latviju. Tad es arī savākšu sava pagalma dream team un brauksim pārstāvēt Latviju - mēs taču arī varam un gribam. Es laikam novācu šīs vietnes interneta adresi manā Operā. Apnikuši stulbi raksti, gramatiskās kļūdas un vēl lielāki stulbeņi komentāros. Un SC jau sen ir pārvērties par interneta troļļu ligzdu un perēšanas vietu, kā arī tā ir vieta ar nebeidzamām, bezgalīgām relāmām visos iespējamos stūros.

     [+] [-]

, 2016-08-08 13:32, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tik debilu rakstu sen nebija nācies lasīt. Nu Noviks un SC ir parādījis vienreiz klasi - varbūt vispār atteikties no šīs vietnes apmeklēšanas? Nevajadzēs lasīt visādas stulbības, tirliņu komentārus pēc tam, banu vienkārši nebūs. Vienmēr tiek meklēti attaisnojumi - kāpēc tas un tas nespēlē izlasē. Bet ar tādu attieksmi tiek nonivilēta vispār vārda "izlase" būtība un nozīme.Izlase esot - kuri varot un gribot pārstāvēt Latviju. Tad es arī savākšu sava pagalma dream team un brauksim pārstāvēt Latviju - mēs taču arī varam un gribam. Es laikam novācu šīs vietnes interneta adresi manā Operā. Apnikuši stulbi raksti, gramatiskās kļūdas un vēl lielāki stulbeņi komentāros. Un SC jau sen ir pārvērties par interneta troļļu ligzdu un perēšanas vietu, kā arī tā ir vieta ar nebeidzamām, bezgalīgām relāmām visos iespējamos stūros.
tev neviens nespiezh lasiit te kko Shtraume, nu i nakuj nevienam tevi te nevajag pargudreli un tavi bedu stasti nevienu neinterese