Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3
Autors: Rolands Eliņš

Latvijas U20 izlase piekāpjas arī mājiniecei Grieķijai

Latvijas U20 izlase piekāpjas arī mājiniecei Grieķijai
Rolands Šmits
Foto:F64/Mārtiņš Sīlis

Pēc zaudējuma Lielbritānijai Eiropas čempionāta U20 izlasēm atklāšanas mačā Latvijas jaunie basketbolisti šodien sīvā cīņā ar 77:79 piekāpās arī turnīra rīkotājai Grieķijas izlasei.

Savu otro Eiropas čempionāta spēli Latvija uzsāka ar septiņiem pēc kārtas zaudētiem punktiem, taču atlikušajās pirmās ceturtdaļas septiņās ar pusi minūtes grieķiem tika ļauts gūt vien sešus punktus. Spēle ritēja mazrezultatīvi, taču Dāvja Geka tālmetiens 11 sekundes pirms ceturtdaļas beigām ļāva to noslēgt ar 12:13.

Otrajā ceturtdaļā grieķi vēlreiz izrāvās sešu punktu vadībā (16:22), taču Rolands Šmits un Kristaps Pļavnieks katrs iemeta pa trejacim, panākot neizšķirtu. Puslaika beigās Šmits vēlreiz trāpīja trīspunktnieku un pirmajās 20 minūtēs bija savācis jau 10 punktus. Veiksmīgi zem groziem cīnījās arī Anžejs Pasečņiks un Iļja Gromovs, kuriem katram pa četrām atlēkušajām bumbām (Pasečņikam trīs uzbrukumā), tāpat atkal tika veiksmīgi noslēgta ceturtdaļa - pāris sekundes pirms tās beigām divus punktus guva Pļavnieks, panākot 31:31.

Otro puslaiku ar trejaci uzsāka Pasečņiks, taču Latvijas aizsardzība nākamajās minūtēs sabruka Elefteriosa Bohoridisa priekšā - grieķu kreilis īsā laika posmā sameta 11 punktus, trīspunktnieku ielika arī Agravanis, un jau 48:40 mājinieku labā. Šis pārsvars gan neizturēja ilgi, un Pasečņika izcīnīta atlēkusī bumba uzbrukumā ļāva panākt 51:52.

Noslēdzošā ceturtdaļa gan iesākās ar Agravanisa lielisku spēli - viņš piespieda kļūdīties Pļavnieku, pēc tam arī iemeta tālmetienu un panāca +11. Tiesa, arvien aktīvāk uzbrukuma noslēgšanā iesaistījās Pasečņiks, un izdevās neatlaist grieķus neaizsniedzamā attālumā, kā arī vēl pēdējā minūtē pietuvoties līdz trīs punktu atstatumam, turklāt bumba nokļuva pie Latvijas. Grieķi gan uzsita sodu, liekot izpildīt divus soda metienus, un Pļavnieks trāpīja abus (77:78).

Desmit sekundes pirms mača beigām Kritodulu trāpīja tikai vienu no diviem sodiem, dodot Latvijai iespēju pēdējam uzbrukumam. Diemžēl tas neizdevās, un nācās piedzīvot zaudējumu ar 77:79.

Ar 18 punktiem un 10 atlēkušajām bumbām Latvijas rindās izcēlās Pasečņiks, savukārt Pļavnieks un Šmits pievienoja attiecīgi 15 un 13 punktus. Grieķu rindās 21 punkts Bohoridim, turklāt mājinieku izlase bija pārāka cīņā par atlēkušajām bumbām (43:35).

Latvija- Grieķija 77:79 (12:13, 19:18, 21:25, 25:23)
Latvija: Pasečņiks 18 (10 atl.b.), Pļavnieks 15, Šmits 13, Krastiņš 9, Geks 7, Štelmahers 3, Gludītis 2, Gromovs 1

A grupa

V.IzlaseU-ZP
1.Grieķija1-13
2.Lietuva1-02
3.Lielbritānija1-02
4.Latvija0-22
5.Ungārija0-00

A grupas kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
08.0719:00Grieķija – Lietuva65:73
08.0721:15Lielbritānija – Latvija64:62
09.0719:00Latvija – Grieķija77:79
09.0721:15Ungārija – Lielbritānija-
10.0719:00Grieķija – Ungārija-
10.0721:15Lietuva – Latvija-
11.0719:00Lielbritānija – Grieķija-
11.0721:15Ungārija – Lietuva-
12.0719:00Latvija – Ungārija-
12.0721:15Lietuva – Lielbritānija-

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 20:56, pirms 11 gadiem
Otro spēli pēc kārtas izgāž spēles pēdējās sekundes! Tas ir jāmāk, tas ir ļooti liels talants šai izlasei!

Visticamāk ka būs jācīnās par palikšanu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:00, pirms 11 gadiem
galvenais saglabāt vietu augstākajā divīzijā, no šīs izlases grūti vairs ko prasīt
, 2014-07-09 21:00, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Mazus uztaisīja kļūdu? Mazurs laiž laukuma tas kas ir
Nu ari treneris ir vainigs pie tā ka otro spēli tiek izgāzta mača galotne!!

Acimredzot treniņos nav pie tā strādāts vai arī neprot izstāstīt dzekiem kas jādara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:04, pirms 11 gadiem
tikmēr meitenes negaida, kamēr citi izšķirs viņu likteni, bet pašas izrēķinās ar krievenēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:06, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: PALDIES MAZUR par 2 zāģiem galotnē
Sāc pierast - VEFs nākamsezon arī bieži zaudēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:07, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: Viņas jau tiek jo Spānietes sagrava Turcietes
jā, tur tikko beidzās, apsveicu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:08, pirms 11 gadiem
Arī iepriekš, diemžēl, Mazura vadītie jaunieši beigās nespēja uzvarēt.
, 2014-07-09 21:08, pirms 11 gadiem
futbolists1 rakstīja: Divas minūtes līdz beigām +1 tikai.
ceru, ka nepiesaucu... bet nu tam vairs nav tik liela nozīme... mož kāds pačukstēja rezultātu paralēlajā spēlē
, 2014-07-09 21:09, pirms 11 gadiem
Un šī izlase domājot tikai par zeltu??! Nu labi uzvariet LTU un UNG, un uz priekšu, visticamāk ka netiks ārā no grupas, ja pareizi rēķinu šobrīd ar 2 uzvarām ir pašvakas izredzes tikt ārā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:11, pirms 11 gadiem
To expert es ļoti vēlētos saprast Mazura domugājienu,kad visu spēli nodeldē Lasmani uz beņķabet izlaiž pēdējās trīs min.Otrs moments,kāpēc tiek raustīti spēlētāji neatbilstoši kaut vai viņu psiholoģijai piemēram Krastiņu un Štelmaheru,.Atkal jautājums treneriem,Jūs viņus mainās tikai maiņas pēc vai lai vēl vairāk viņus psiholoģiski sačakarētu
, 2014-07-09 21:12, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Varbūt, mani izbrīna Gromovs, ka maz punktus vāc ar viņa augumu un to, ka pusfināla par Anžeju labāks izskatījās
Viss loģiski - Gromovs nav Mazura pulciņa biedrs, tāpēc arī mazāka drošības sajūta un līdz ar to pienesums. Tā jau tieši ir Mazura kā trenera galvenā problēma - džeki, kas nav tā īsti viņējie, tikai fonam vien paredzēti...
, 2014-07-09 21:13, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Atkal sākas, tā būs pavisam cita komanda un sastāvs
Tā nebūs īpaši laba komanda un Mazurs to nespēs pienācīgi vadīt un savākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:15, pirms 11 gadiem
Mazura "talanats" izpaužas visā krāšņumā. Ko viņš darīs ar VEFu, ja pat savus bērnus nevar savākt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:17, pirms 11 gadiem
Gromovs intervijā teica, ka domājot tikai par zeltu!
SportExpert rakstīja: Pati izlase jau nedomāja par zeltu, citi jau gaida
, 2014-07-09 21:17, pirms 11 gadiem
Tā vairs nav ļuņošana. Ja divas tādas spēles, tad tikai treneru vaina. Čaļi apjukuši.... Puišiem tikai 18-20 gadu (un visi superīgi), bet ja treneris lažo, tad iestājas apjukums pat vecākiem spēlētājiem... Šoreiz, ai kā negribētu, bet sprungulis ir trenera kājās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:18, pirms 11 gadiem
Gunča rakstīja: To expert es ļoti vēlētos saprast Mazura domugājienu,kad visu spēli nodeldē Lasmani uz beņķabet izlaiž pēdējās trīs min.
Tā kā esmu iekšā basketbolā vairāk kā tu, atļaušos atbildēt Mazura vietā, jo viņš jau šeit nav.
Ideja tāda, ka spēlētāju taupa uz pēdējām minūtēm, lai viņš izšķirtu spēli. Pārējos spēlētājus pretinieks jau ir atkodis, izanalizējis, sagatavots, bet še āre če, iznāk jauns, galvenais svaigs, ar neordināru domu gājienu un uzvar spēli.
Tāds ir domu gājiens, un basketbolā tas nav nekas jauns, acīmredzot baigi neseko līdzi un esi palaidis galām tādu tendenci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:19, pirms 11 gadiem
psc. un šitam cirvim vēl vefs ir iedots trenēt!! lielāku antiņu-treneri, grūti iedomāties. jau savulaik pēc v..v pārņemdams vefu FINĀLSĒRIJĀ LBL ar Baronu aizgāja širmis ciet, ka pat neapjēdza, kas viņam uz soliņa sēž. Širmoviks, ne teneris.
, 2014-07-09 21:19, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Ja Mazurs netiek galā ar U 20, vai viņš ir gatavs VEF?
Protams, ka NĒ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:20, pirms 11 gadiem
Vismaz apsveiksim mūsu U-20 meitenes ar 1/4 finālu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:21, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Tā kā esmu iekšā basketbolā vairāk kā tu, atļaušos atbildēt Mazura vietā, jo viņš jau šeit nav.
Ideja tāda, ka spēlētāju taupa uz pēdējām minūtēm, lai viņš izšķirtu spēli. Pārējos spēlētājus pretinieks jau ir atkodis, izanalizējis, sagatavots, bet še āre če, iznāk jauns, galvenais svaigs, ar neordināru domu gājienu un uzvar spēli.
Tāds ir domu gājiens, un basketbolā tas nav nekas jauns, acīmredzot baigi neseko līdzi un esi palaidis galām tādu tendenci.

Pirmoreiz tādu murgu dzirdu!!!
, 2014-07-09 21:21, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Tā kā esmu iekšā basketbolā vairāk kā tu, atļaušos atbildēt Mazura vietā, jo viņš jau šeit nav.
Ideja tāda, ka spēlētāju taupa uz pēdējām minūtēm, lai viņš izšķirtu spēli. Pārējos spēlētājus pretinieks jau ir atkodis, izanalizējis, sagatavots, bet še āre če, iznāk jauns, galvenais svaigs, ar neordināru domu gājienu un uzvar spēli.
Tāds ir domu gājiens, un basketbolā tas nav nekas jauns, acīmredzot baigi neseko līdzi un esi palaidis galām tādu tendenci.
Kā var iznākt spēlētājs, visu spēli nespēlēedams, uz pēdējām 3 min. un uztaisīt spēli?? Nu gan tu dzen.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:22, pirms 11 gadiem
To sport expert spēlētāju raustīšana un loģiski pamatotas maińas nav viens un tas pats.lūdzu pamato par Lasmani,kā arī domu ”ka izlase brauca uz čempionātu nedomājot par zeltu"par ko tad..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:25, pirms 11 gadiem
bondža rakstīja: Kā var iznākt spēlētājs, visu spēli nespēlēedams, uz pēdējām 3 min. un uztaisīt spēli?? Nu gan tu dzen.
Protams, spēlētājs šai lomai ir jāsagatavo! Ne katrs uz to ir spējīgs! Es nesaku, ka šajā gadījumā taktika bija perfekta, vienkārši skaidroju trenera redzējumu.
Izpildījums, tā ir cita lieta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:29, pirms 11 gadiem
futbolists1 rakstīja: Gan saņemsies.
Tieši tā, 20-tie nepaliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:30, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Protams, spēlētājs šai lomai ir jāsagatavo! Ne katrs uz to ir spējīgs! Es nesaku, ka šajā gadījumā taktika bija perfekta, vienkārši skaidroju trenera redzējumu.
Izpildījums, tā ir cita lieta.
Nosauc kādu laba līmeņa komandu, kas tā dara?
, 2014-07-09 21:30, pirms 11 gadiem
Sport expert centies būt objektīvs ,jo tikai ar domu par pirmo vietu var panākt lielas uzvaras.Es pat cenšos nekritizēt ne Mazuru ne mūsu puikas,bet saprast treneru domugājienu gan vēlētos.Bet treneris ,piemēram,pēc Lielbritānijas spēles pēcspēles com.nesniedza
, 2014-07-09 21:31, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Kur sastopama tāda tendence?
Konkrētus piemērus!
Maika Millera loma Heatos savulaik! Nereti nāca tikai 4.ceturtdaļā pirmo reizi laukumā!

Tāpat nereti spēlētāji nāk virsū nevis izšķirt uzbrukumu, bet nodušīt pretinieku, piemēri nav tālu jāmeklē, pagājšsezon VEFā Jahovičs ar visu viņa pieredzi iesaistījās 3. vai 4.ceturtdaļā un spēles laiks nepārsniedza dažas minūtes!

OK, es piekrītu, tā nav 100% uzvaras garantija, bet ja treneris neredz pamatspēlētāju attieksmē iespēju uzvarēt, viņš met laukumā džokeru, tēlaini izsakoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:33, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nosauc kādu laba līmeņa komandu, kas tā dara?
Vienu piemēru nosaucu - Heat ar Milleru, otrs tipisks tāds spēlētājs ir mazais Robinsons, gan Nuggetos, gan Bullos, ieskaitot to neticamo spēli, kur viņš uzstādīja savu personal best - pirmajā puslaikā izspēlēja 2-3 minūtes, otrā puslaikā nāk tikai uz pēdējām 5 minūtēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:35, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Jakoviču Butauts čakarēja + trauma, pašlaik viņš pie Bagija tenēja un pastāv neslikta iespēja, ka tiks izlasē uzspēlēt, viņš viennozīmīgi sezonu sākot būs otais pg ar labāku sniegumu, tikai uztauc viņa attieksme
Ne pa tēmu, bet tomēr - visu pirmo sezonas daļu Butauts taču ļoti gribēja Jakoviču, tur n-tās pārrunas bija un pats Butauts brauca personāli runāt par Jakoviča pāreju... A kas tālāk notika, pēc pārejas, nesaprotami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:37, pirms 11 gadiem
Gunča rakstīja: Sport expert centies būt objektīvs ,jo tikai ar domu par pirmo vietu var panākt lielas uzvaras.Es pat cenšos nekritizēt ne Mazuru ne mūsu puikas,bet saprast treneru domugājienu gan vēlētos.Bet treneris ,piemēram,pēc Lielbritānijas spēles pēcspēles com.nesniedza
Nav jāsapņo par pirmām vietām. Uz katru spēli jāiziet kā uz pēdējo, jāatdod visi spēki un turnīrā jāiet soli pa solim. Savādāk, sasapņojušies par 1. vietu un kā bišķi kaut kas neizdodas sākas nevajadzīgs stresiņš, kļūdas un spēle pajūk.
, 2014-07-09 21:39, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Tiem bija konkrēta loma, blakus līderiem panākt kaut ko īpašu
tad jā
Bet pilnīgi izmest ārā kā līderi, tas tomēr ir savādāk
Un ja mazurs netiek galā ar puikām, kā viņš tiks galā ar pieaugušiem augstā līmenī?
šeit tomēr
stulbi, ka šo spēli netranslēja, līdz ar to varam tikai minēt, kas notika.
Visticamākais, ka treneris neredzēja iespēju uzvarēt, radikāli kaut ko nemainot.
Nu, neizdevās arī tagad. Kurš vainīgs?
Kas lai zin, kā būtu, ja spēlētu savādāk. varbūt vinnētu, a varbūt -15 zaudētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:42, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vienu piemēru nosaucu - Heat ar Milleru, otrs tipisks tāds spēlētājs ir mazais Robinsons, gan Nuggetos, gan Bullos, ieskaitot to neticamo spēli, kur viņš uzstādīja savu personal best - pirmajā puslaikā izspēlēja 2-3 minūtes, otrā puslaikā nāk tikai uz pēdējām 5 minūtēm!
Atradi ar ko salīdzināt!!!!

Paskaties uz Lasmaņa statiem, spēlējot tādā amatieru komandā kā BK Saldus. 3p 28%, 2p 36%, vidēji spēlē 4,7 punkti, kas tev un treneriem liek domāt, ka viņš bū tas, kas izšķirs spēli????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:45, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Viens cilvēks mani saprot vismaz
Tikai baidos, ka arī rīt būs zaudējums pret leišiem, kuri šodien pūtās. Tā tas čempis arī tiek izd...ts.
, 2014-07-09 21:45, pirms 11 gadiem
tā kā tādas mazas meitenes..
, 2014-07-09 21:47, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Atradi ar ko salīdzināt!!!!

Paskaties uz Lasmaņa statiem, spēlējot tādā amatieru komandā kā BK Saldus. 3p 28%, 2p 36%, vidēji spēlē 4,7 punkti, kas tev un treneriem liek domāt, ka viņš bū tas, kas izšķirs spēli????
Nezinu šo spēlētāju tik labi. Iespējams, ka vājā vieta ir fiziskais, un stiprā puse ir psiholoģija, tāpēc principā nevar spēlēt kvalitatīvi daudz, lai neizpumpētu spēkus.
Nezinu.
Treneris tā izdomāja, un ne jau tāpēc, lai slikti komandai izdarītu.
Gandrīz jau izdevās piedzīt un vinnēt.

Cik es saprotu spēle nav translēta, varbūt tiesneši kaut ko beigās mājiniekiem palīdzēja.
, 2014-07-09 21:47, pirms 11 gadiem
no Stalberg, no party..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 21:51, pirms 11 gadiem
Ko jūs raudat, ka spēlētājiem
ir traumas un viens otrs nevar piedalīties finālturnīrā(Leimanis, Porziņģis, Ginters) Pie Štālberga visi rāvās uz izlasi, bija pat spēlētāji, kas ar lauztiem pirkstiem un izmežģītām potītēm bija gatavi spēlēt..izdariet paši secinājumus par to, kāds būs VEF head coach un kas pie viņa spēlēs...
, 2014-07-09 21:53, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Kā tu iztēlojies, ka nebūs -30?
Visi atzīst, ka pag. gadā sastāvs bija spēcīgāks, ievērojami spēcīgāks, nekā būs tagad
pag. gadā VEF zaudēja ar -30
1. pret Haifu mājās
2. pret Unics mājās
3. pret Banvit viesos
4. pret Unics viesos
Tā kā sastāvs būs vājāks, tad nav nekādu cerību, ka šogad būs labāk
Sastāvs bija jāveido pilnīgi citādi - jāpatur Robinsons, Niks, Polks, jāatrod labs pirmais PG, labs snaiperis, iespējams leģionārs, 4. numurs leģionārs, varbūt Zaķis, no jaunajiem pirmajā komandā Pasecniks kā otrais centrs, Jakovičs varbūt tikai kā 12, pārējie - tikai LBL un dažos VTB
Atkal off-topic, bet kā zināms, otrajā gadā leģionāri parasti prasa veco algu x1.5 vai x2, kā tad to būtu iespējams nodrošināt, ja VEF budžets samazinās par 25-30% šosezon?

Tā VEF ideja un funktieris jau tieši tāds ir, ka ņem nezināmus spēlētājus par mazām naudām, viņi parāda šeit sevi, un tad tiek prom uz lieliem klubiem, kā Bertāns Dairis, Kavaliauskas, Zavackas, Rowland, Milledžs un tamlīdzīgi.
, 2014-07-09 21:55, pirms 11 gadiem
Vajag visiem nomierināties,jo ,tomēr,viņi ir mūsējie un uzvara pār Ungāriju un Lietuvu var pavisam citā gaismā pavērst mums pagaidām neredzamo tik daudzināto trenera talanta šķautni.tikai koļam nevajag būt augstprātīgam un dot intervijas pēc arī zaudētām spēlēm pastāstot kur bija kļūdas un mēs sapratïsim puikas turās
, 2014-07-09 21:58, pirms 11 gadiem
Gunča rakstīja: Vajag visiem nomierināties,jo ,tomēr,viņi ir mūsējie un uzvara pār Ungāriju un Lietuvu var pavisam citā gaismā pavērst mums pagaidām neredzamo tik daudzināto trenera talanta šķautni.tikai koļam nevajag būt augstprātīgam un dot intervijas pēc arī zaudētām spēlēm pastāstot kur bija kļūdas un mēs sapratïsim puikas turās
Tikai baidos, ka arī rīt pret leišiem, kuri šodien pūtās, būs zaudējums. Tā tas čempis arī tiek izd...ts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:01, pirms 11 gadiem
Pļavnieks un Šmits kaut ko varētu būt pielikuši salīdzinot ar U18 līmeni - cik no spēles gaitas datiem un statiem spriežu.. varbūt arī Pasečņiks.
, 2014-07-09 22:02, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Atkal off-topic, bet kā zināms, otrajā gadā leģionāri parasti prasa veco algu x1.5 vai x2, kā tad to būtu iespējams nodrošināt, ja VEF budžets samazinās par 25-30% šosezon?

Tā VEF ideja un funktieris jau tieši tāds ir, ka ņem nezināmus spēlētājus par mazām naudām, viņi parāda šeit sevi, un tad tiek prom uz lieliem klubiem, kā Bertāns Dairis, Kavaliauskas, Zavackas, Rowland, Milledžs un tamlīdzīgi.
Tu pats saproti ko runā, Koļa???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:06, pirms 11 gadiem
mans skatījums, komanda nevar balstities tikai uz garajiem, no mazajiem vajag arī pienesumu, ja Šmits ar Pašečņiku šodien un vakar nevilktu, tad būtu sagrāves, tas pats bija U18, bet toreiz bija vēl Porziņgis, kas vilka komandu. Kamēr mazie nevarēs 1vs1 apspēlēt un iemest vai trīni iemest stabili, tikmēr uzvaru nebūs lielu, lai trenē kurš grib treneris ar šādu ārejo līniju neka nebūs
, 2014-07-09 22:07, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Jaunups grib ar krietni mazāku budžetu sasniegt labākus rezultātus...
Neviens no VEF šī gada leģionāriem nebija uz izķeršanu, tāpēc VEF varēja viņus saglabāt. Un neviens no viņiem neprasīja būtisku algas palielinājumu
Ja finanses neļauj, jāspēlē sev atbilstošā līmenī. Šī gada VEF galīgi nav piemērots Eirokausam
Robinsons VEFā parādīja labus status un saņēma atsauksmes kā potenciāls Eirolīgas spēlētājs, viņš toč prasītu daudz vairāk, cita lieta ka nepiedāvāja.
Nikss - tur vispār nav ko runāt, viņš atrada iemeslu lai notītos jau ātrāk nekā sezona beidzās.
Nu un par saspēlnieku Brown gan bija tik daudz kritikas, ka neviens nesaprastu, ja viņu paturētu, pats sev karmu (un perspektīvu VEFā) sačakarēja. Bet varbūt atvērsies citur.

Tas, ka VEFs šobrīd nav gatavs, piekrītu par 100%! Bet kā zināms, Jaunups atvērs maku 5 minūtes pirms spēļu sākumam tēlaini izsakoties, kā bija ar Lavālu pagājšsezon. Cita lieta, ka tas arī aizlaidās. Nešaubos, ka arī šogad paņems vēl kādus 2 viesspēlētājus, bet tikai Septembrī, kad jau būs jāsāk sezona. Nav laba prakse, bet tā nu tas ir, gribas ietaupīt tos 2 mēnešus vēl uz algām.
, 2014-07-09 22:07, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Nezinu šo spēlētāju tik labi. Iespējams, ka vājā vieta ir fiziskais, un stiprā puse ir psiholoģija, tāpēc principā nevar spēlēt kvalitatīvi daudz, lai neizpumpētu spēkus.
Nezinu.
Treneris tā izdomāja, un ne jau tāpēc, lai slikti komandai izdarītu.
Gandrīz jau izdevās piedzīt un vinnēt.

Cik es saprotu spēle nav translēta, varbūt tiesneši kaut ko beigās mājiniekiem palīdzēja.
Pa 4 minūtēm visi stati pa nullēm atskaitot 1 izdarītu piezīmi un nopelnītu piezīmi un pēdējajā uzbrukumā – 14 K. Lasmanis Turnover (Out of bounds).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:09, pirms 11 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Pa 4 minūtēm visi stati pa nullēm atskaitot 1 izdarītu piezīmi un nopelnītu piezīmi un pēdējajā uzbrukumā – 14 K. Lasmanis Turnover (Out of bounds).
Mošk tiesneši kaut ko nepelnīti nogulēja un atļāva izgrūst mūsējo laukā. Tā, pēc ierakstiem statos neko nevar secināt, ja neredz spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:12, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu pašlaik baumas ir, ka Jaunups vienu LV kadru ļoti vēlas komandā un ap viņu komandu veidot, ja nesanāks, tad gan leģionārs
Tam nav nozīmes, vietējo vai leģionāru, jo spēlētājs "dārgāks", jo mazāk gribas viņam maksāt par vasaras mēnešiem, paņems Septembra vidū un noslēgs līgumus ar visiem, ar ko vajadzēs, pārējos jaunos izīrēs atkal pa Latvijas klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:21, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: nav jēgas neko izīrēt
Pareizākais rsinājums būtu šī brīža 2 leģionāri + jaunie un spēlēt Eurochallenge
Perspektīvā jau atkal jāatgūst LBL tituls, sastāvs tiks veidots, lai to izdarītu.
Primārais nav Eirokausi un krievu čempis, te ir principa jautājums sakaut Ventspili pavasarī.
, 2014-07-09 22:22, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu nekas par to neliecina, jo abas spēles tika zaudētas ar minimālu punktu starpību un sīvā cīņā, netika neviena spēle atdota
Leiši šodien pūtās un vēl viens plus, leišu basketbolisti ir nekaunīgi un pārliecināti par saviem spēkiem, kā reizi nepieciešamā rakstura īpašība, kad ir līdzvērtīgs rezultāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:24, pirms 11 gadiem
Bēdīgi.. Uz šo izlasi gribējās cerēt ko vairāk..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:25, pirms 11 gadiem
objektiivais rakstīja: mans skatījums, komanda nevar balstities tikai uz garajiem, no mazajiem vajag arī pienesumu, ja Šmits ar Pašečņiku šodien un vakar nevilktu, tad būtu sagrāves, tas pats bija U18, bet toreiz bija vēl Porziņgis, kas vilka komandu. Kamēr mazie nevarēs 1vs1 apspēlēt un iemest vai trīni iemest stabili, tikmēr uzvaru nebūs lielu, lai trenē kurš grib treneris ar šādu ārejo līniju neka nebūs
Ir divi veidi kā sasniegt rezultātu.

1) Treneris izvēlētajai spēles stratēģija un taktikai pielasa spēlētājus.
2) Skatoties no spēlētāju spējām tiek pielāgota spēles stratēģija un taktika.

Ko dara Mazurs?
, 2014-07-09 22:27, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: A jēga blamēties Eiropā un Krievzemē?
Iemet aci šajā tabulā
Standings | VTB United League

Krievu līga.
VEF 7.vieta, Neptunas 8.vieta grupā.
Neskatoties uz to, Neptunas aizgāja uz Eirolīgu spēlēt.

Katru gadu katrā čempionātā ir kādas vājākas komandas, šajā gadījumā VEFs tādi būs. Bet tas jau nav iemesls mest plinti krūmos, jāiet un jāspēlē, kaut vai zaudēs ar tiem -10 un vairāk. Gūs pieredzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:28, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: un ir trešais variants, ka pirmie divi atkrīt un treneris spiests spēlēt ar to kas, un tā diemžēl ir tagad
Tas kā reizi ir otrais variants! Par to spiešanu uz centriem šodienas spēlē gribētu pastrīdēties. 3pts metienu skaits īpaši neatpalika no 2pts metienu skaita. Kāda tā ir spiešana uz centriem?
, 2014-07-09 22:29, pirms 11 gadiem
Varat ņemties te par dažādām tēmām, bet maču izvilka Pasečņiks ar Pļavnieku! ja iekristu izmestie, tad ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:39, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Anžejam double-double, vakardien Šmitam un Anžejam viena punkta pietrūka....Buksē Gromovs diemžēl....lielie + Pļavnieks savu darbu izdara, bet pārējie ir kā ir, pats sliktākais, ka pirms EČ Mazuram praktiski iespēju vairs nebija sastāvu izmainīt, lai gan nojauta vēsta, ka viņš to vēlējās
Paga, paga, to , ka centri ir punktu vācēji tā ir viena lieta, bet es runāju par kopējo metienu skaitu visā spēles garumā. Nav snaiperu, bet met 3pts, jājautā, kāda sūda pēc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:44, pirms 11 gadiem
Bišku par traku 2 spēles pēc kārtas zaudēt galotnē ar 2 punktiem... Vai nu totāla neveiksme, vai, ticamāk, pašu vaina un problēmas ar psiholoģiju...
, 2014-07-09 22:47, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Jo citu iespēju nav....Viņi nosedz garos un aiztaisa ceļus caurgājienam un paliek trīņi, diemžēl tā ir, pretinieks redz, ka mums neiet trīņi un pakārto savu aizsardzību tā, ka nosedz groza apakšu, tā kā pretī nāk atletiskāki un fiziski spēcīgāki pretinieki, tad tādu aizsardzību ir grūti apspēlēt

šodien pietrūka Gromova punktu, tikai 1 gūtais, kā tā var? Treneris uzticās, ļauj spēlēt
Nevar vienlaicīgi nosegt garos un aiztaisīt ceļu caurgājieniem. Izskatās, ka pietrūkst individuālās meistarības un trenera taktiķa gudrības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:51, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Tas nav tik viegli izdarāms, palasi Mazura komentāru
Ko tur lasīt, muldēt jau var visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 22:52, pirms 11 gadiem
Mazurs uz pēdējām sekundēm izlaida spēlētāju , kurš bija spēlējis 3 min. un pēdējā sekundē pazaudē bumbu ??? Protams es to neredzēju , bet sekojot līdzi text live , tas likās jocīgi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 23:00, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Cik esmu saskāries ar Mazura komentāriem, tad +/- objektīvi, īpaši necenšas sevi attaisnot zaudējumā utt.
Izlasīju, ka pie visa vainīgas traumas, atlētisma trūkums un nepietiekoša fiziskā sagatavotība. Tas viss jau otrajā čempja spēlē?! Protams, savu vainu zaudējumos viņš nesaskata. Ko ta darīs rītdienas spēlē ar leišiem, ja jau tagad spēka nav?
, 2014-07-09 23:00, pirms 11 gadiem
Paldies ungāriem par neticamo dāvanu - uzvarēja britus ar +9. Nākamajam etapam acīmredzami pietiks uzvarēt pedējā spēlē ar +6. Nu negribētos ticēt, ka HUN vai GBR uzvarēs grieķus vai leišus.
Ja šo haļavu Mazurs neizmantos - nu tad es nezinu...
, 2014-07-09 23:03, pirms 11 gadiem
BVV rakstīja: Paldies ungāriem par neticamo dāvanu - uzvarēja britus ar +9. Nākamajam etapam acīmredzami pietiks uzvarēt pedējā spēlē ar +6. Nu negribētos ticēt, ka HUN vai GBR uzvarēs grieķus vai leišus.
Ja šo haļavu Mazurs neizmantos - nu tad es nezinu...
Ja uzvarēs leišus, tad viss ir iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2014-07-09 23:09, pirms 11 gadiem
Jā uzvarot leišus pat vienu uzvaru līdzi var dabūt, ta kā viss pašu rokās, joprojām

BVV rakstīja: Paldies ungāriem par neticamo dāvanu - uzvarēja britus ar +9. Nākamajam etapam acīmredzami pietiks uzvarēt pedējā spēlē ar +6. Nu negribētos ticēt, ka HUN vai GBR uzvarēs grieķus vai leišus.
Ja šo haļavu Mazurs neizmantos - nu tad es nezinu...
, 2014-07-09 23:12, pirms 11 gadiem
kasselis rakstīja: Jā uzvarot leišus pat vienu uzvaru līdzi var dabūt, ta kā viss pašu rokās, joprojām
Paskataties tabulā, var gadīties arī tā, ka grieķi un lielbritāņi paliek aiz borta!!!!
, 2014-07-09 23:14, pirms 11 gadiem
Skatos, matemātiķi sāk varbūtības teoriju bīdīt.
, 2014-07-10 00:07, pirms 11 gadiem
eh....kad mani kaads klausiiis??? Nu nav Mazurs veel gatavs shaadam liimenim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja