Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Basketbolistiem pārliecinošs zaudējums Telavivā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Basketbolistiem pārliecinošs zaudējums Telavivā
Foto: one.co.il

Latvijas vīriešu basketbola izlase piedzīvojusi otro zaudējumu trīs mačos Eiropas čempionātā kvalifikācijas turnīrā. Šodien mūsējie izbraukumā piekāpās Izraēlai - 88:110. Latvijas sastāvā rezultatīvākais ar 24 punktiem bija Rihards Kuksiks.

Spēli mūsējie sāka cerīgi un turēt līdzi rezultātā prata nedaudz vairāk par sešām minūtēm. Jau 4. minūtē divas piezīmes bija Jānim Strēlniekam, kurš, neskatoties uz to, turpināja spēlēt. Ceturtdaļas laikā divas piezīmes arī Rihardam Kuksikam. Latvieši spēcīgi izgāza pēdējās četras minūtes. To laikā Izraēla mūs apspēlēja ar 21:4 un pirmo ceturtdaļu noslēdza savā labā ar 37:18.

Otrās ceturtdaļas sākumā viesiem labi nospēlēja garais gals (Ronalds Zaķis un Kaspars Bērziņš), kas, asistējot Kuksikam, pirmo trīsarpus minūšu laikā veica 8-2 izrāvienu un rezultātā pietuvojoties līdz 26:39. Mūsējos ar tālmetienu atvēsināja Tals Buršteins. Četras minūtes pirms lielā pārtraukuma Latvija pēc Strēlnieka trejača un Raita Grafa pustālā pievilka līdz -12 (36:48), kas mājiniekiem lika ņemt minūtes pārtraukumu. Atšķirībā no pirmās ceturtdaļas, šoreiz pēdējās minūtes tika nospēlētas cienīgi un otrajam puslaikam iekrāts 15 punktu deficīts.

Trešās ceturtdaļas sākumā neliels atrāviens izdevās Izraēlai, taču Latvija mājiniekiem aizbēgt neļāva. Ceturtdaļas vidū Kuksiks ar trīnīti pievilka līdz -9 (54:63). Minūti vēlāk Rihardam vēl viens tālais un vairs tikai astoņu punktu deficīts – 57:65. Mūsējie atkal izgāza ceturtdaļas beigas, labi vēl, ka pēdējā sekundē kārtējo tālmetienu iemeta Kuksiks, taču "mīnusi" bija gana lieli – pirms pēdējām desmit minūtēm mums -16 (63:79).

Izlieto ūdeni Latvijai neizdevās sasmelt. Lai arī spēles pēdējā ceturtdaļā uzbrukumā sekmes bija visnotaļ labas, galvenokārt caurgājienos, aizsardzību neizdevās noturēt – ne groza apakšu, nedz arī perimetru – mājinieki nereti tika pie brīviem tālmetieniem, kuri tika realizēti, izraisot skaļas vietējās publikas ovācijas. Izraēla svinēja uzvaru ar 110:88, sagādājot Latvijai otro zaudējumu trīs mačos, savukārt Izraēla pagaidām neuzvarēta visās trīs spēlēs. Mūsējiem šodien lielisks Kuksiks, kuram 24 punkti (21 no trīs punktu līnijas).

Nākamo spēli Latvija aizvadīs 14. augustā savās mājās pret somiem. Mačs notiks plkst. 20:30 "Arēnā Rīga".

Eiropas čempionāta kvalifikācija

Izraēla – Latvija 110:88 (37:18, 18:22, 24:23, 31:25)
Latvija: Kuksiks 24, Strēlnieks 17, Zaķis 16, Grafs 9, Bērziņš 7, Freimanis 6, Jeromanovs 5, Kalve 2, Sirsniņš 2, Bankevics, Bertāns, Jurevičus.

Izmantotie resursi:
FIBA Europe

 +66 [+] [-]

, 2010-08-08 20:46, pirms 15 gadiem
nu jaa ko padarisi ja uzbrukums ir labs tad aizsardizbu var izmest miskastee!!
prieks par Kuksiku bet nu ko padarit ja Izarela taa liek trullus

 +41 [+] [-]

, 2010-08-08 20:46, pirms 15 gadiem
Hokejā mēs viņus jaņos atstātu

 +26 [+] [-]

, 2010-08-08 20:46, pirms 15 gadiem
Žēl, bet nu jāiet 14, un 17. atbalstīt uz Arēnu, lai gūstam revanču un vinnam somus

  +2 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
malači

+178 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
Slikts lēmums 3. cet beigās pie -9 nomainiit Strēlnieku un Kuksiku, viss pajuka...

 +84 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
3punktu metieni nogalināja, 16/25!

  +7 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
Aizsardzība abu komandu izpildījumā nekāda!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
Baigi nestabils sniegums. Bija jau zem -10 pierāvuši.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: Hokejā mēs viņus jaņos atstātu
burnist iemet atsauci uz īsto autoru
Slēpts komentārs: Kaziks

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 20:47, pirms 15 gadiem
NANI27 rakstīja: nu jaa ko padarisi ja uzbrukums ir labs tad aizsardizbu var izmest miskastee!!
prieks par Kuksiku bet nu ko padarit ja Izarela taa liek trullus
slikta aizsardzība, tāpēc pretiniekam labs uzbrukums

 +47 [+] [-]

, 2010-08-08 20:48, pirms 15 gadiem
Latvija spēlēs Eurobasket 2011 !!

 +25 [+] [-]

, 2010-08-08 20:48, pirms 15 gadiem
šitajā spēlē arī mūsu "drink team" būtu normālu zāģi ierijuši. Bet aizsardzība zem katras kritikas!!

 +18 [+] [-]

, 2010-08-08 20:48, pirms 15 gadiem
Peedeejaa ceturdaljaa -19... Visaa visumaa jau liidziiga speele buutu bijusi, ja izraeelji tik nezheeliigi preciizi nemestu truljus... Areenaa buus pavisam cita speele, vismaz es taa ceru!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-08 20:48, pirms 15 gadiem
izraēliem vnk krita..besis,,,mums ar pa reizei tapat uzkritīs..jacinaas

 +68 [+] [-]

, 2010-08-08 20:48, pirms 15 gadiem
Rezultāta starpība tik liela tikai tāpēc, ka džeki spēlēja pavirši! Kad pievilka 3/4 beigās līdz -8, atkal Bagijs izdomāja laukumā palaist Sirsniņu un citus paviršos džekus, kas ne piespēli var normāli iedot, ne situāciju līdz galam nostrādāt. Kopumā jau izlase neizskatās tik traki, tikai viens vārds- paviršība! Visu cieņu gan Bagatskim, ka uzņēmies šādos apstākļos vadīt izlasi. Un prieks, ka mums ir tāds spēlētājs Kuksiks! Par Izraēlu - beigās izskatījās, ka viņi spēlē Zvaigžņu spēlē... Mūsējie, protams, tā ļāva.

 +46 [+] [-]

, 2010-08-08 20:48, pirms 15 gadiem
Priecēja Strēlnieks, Kuksiks, Zaķis - un nevis Latvijas izlase
Aizsardzības nebija.
Bagatskim interesanti lēmumi, tostarp taimautu neņemšana.

 +15 [+] [-]

, 2010-08-08 20:49, pirms 15 gadiem
visu izšķīra žīdu SLIMIE troikas...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-08 20:49, pirms 15 gadiem
laba aizsardzība.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 20:50, pirms 15 gadiem
matadors rakstīja: Veel mees ticam
vēl kko jēlāku grūti ierakstīt.
P.S burn'am akcija veikalos ir!

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 20:50, pirms 15 gadiem
wtf rakstīja: Slikts lēmums 3. cet beigās pie -9 nomainiit Strēlnieku un Kuksiku, viss pajuka...
Jā, Sirsniņš un Jurēvičš nolaida lažu

 +14 [+] [-]

, 2010-08-08 20:50, pirms 15 gadiem
Lielais Galds kārtējo reizi precīzi prognozēja.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-08 20:50, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: Hokejā mēs viņus jaņos atstātu
viniem par tādu sporta veidu kaa hokejs pilniigi uzmiist!

  -2 [+] [-]

, 2010-08-08 20:50, pirms 15 gadiem
Supervaronis rakstīja: Rezultāta starpība tik liela tikai tāpēc, ka džeki spēlēja pavirši! Kad pievilka 3/4 beigās līdz -8, atkal Bagijs izdomāja laukumā palaist Sirsniņu un citus paviršos džekus, kas ne piespēli var normāli iedot, ne situāciju līdz galam nostrādāt. Kopumā jau izlase neizskatās tik traki, tikai viens vārds- paviršība! Visu cieņu gan Bagatskim, ka uzņēmies šādos apstākļos vadīt izlasi. Un prieks, ka mums ir tāds spēlētājs Kuksiks! Par Izraēlu - beigās izskatījās, ka viņi spēlē Zvaigžņu spēlē... Mūsējie, protams, tā ļāva.
mūsējie visu spēli atļāva šamējiem izturēties kā zvaigžņu spēlē

 +24 [+] [-]

, 2010-08-08 20:50, pirms 15 gadiem
KO Tu ēbrjiem padarīsi, ja met 3punktiniekus gandrīz ar 70% precizitāti?!
Nekas, atbrauks uz Latviju, šie grozi ņems tikai Kuksiku & Co

  +5 [+] [-]

, 2010-08-08 20:51, pirms 15 gadiem
file rakstīja: visu izšķīra žīdu SLIMIE troikas...
Drīzāk Latvijas zonas aizsardzība

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 20:51, pirms 15 gadiem
Nu aizsardzība nebija laba mums, bet ko tādu ka tik daudz izmesti truļi un ar tādu precizitāti es savā mūžā eiropas basketbolā nebiju redzējis!

Šī bij pirmā spēle ko šim sastāvam redzēju, nu es viņus vēl nenorakstītu. Šogad nav daudz ko cerēt, bet domāju nākamgad papildinot Blūmam un Biedriņam mums būs laba komanda.

     [+] [-]

, 2010-08-08 20:53, pirms 15 gadiem
autors varēja piebilst,cik truļus salādēja žīdi mūsu grozā,es domāju,ka tas bija pietiekami svarīgs fakts.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-08 20:53, pirms 15 gadiem
Rīgā ir jāuzvar, tur truļi tā žīdiem nekritīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 20:56, pirms 15 gadiem
kaada jega no Bertana un Jurevica komandaa?pilnigi neko nedara un nespej izdarit.Juaniesu izlase Kuksiks vilka kopaa ar Bertanu bet nu redzam kas notiek ka galvaa iekapj nauda un paliek spelet lv..

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 20:57, pirms 15 gadiem
Kā normāla komanda pretī (iznjemtot itaaljus, kas ir zem katras kritikas arī šajā turnīrā), taaa uzreiz -20 un vairaak....

njaaa taa tam buut kaadu laiku LV basketbolā, ka nevaram konkureet nu nekaa ar spēcīgām izlasēm...jaaaizaug veel

Nekas var buut peec trim gadiem LV basketbols buus akal virsotnee un konkureetspeejiigs.

a tagad viens pljurkt un nekaa...jau kursh zaagjis ciests sagravee

  +8 [+] [-]

, 2010-08-08 20:57, pirms 15 gadiem
mošk vajag iedzert?

  -4 [+] [-]

, 2010-08-08 20:58, pirms 15 gadiem
Mūsējiem šodien lielisks Kuksiks, kuram 24 punkti, no kuriem septiņi no trīs punktu līnijas???

Autor,pats saproti ko uzrakstiji????

  +2 [+] [-]

, 2010-08-08 20:58, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Lielais Galds kārtējo reizi precīzi prognozēja.
Tā nevar būt vienkārši veiksme, tas ir talants.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-08 20:58, pirms 15 gadiem
Aizsardziiba rullee... muuseejiem tak nevar speeleet izbraukumaa, 2 speeles un paari 200 achiem jau ielaidushi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-08 20:59, pirms 15 gadiem
Kads Latvijas aizsardzibas speku komandieris tada ari aizsardziba.Ko jus no auna gribat.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-08 21:00, pirms 15 gadiem
Spēle visumā neslikta, arī aizsardzība nebija tik drausmīgā kā rezultāts rāda.
Galvenais ir nepaliktpēdējiem grupā un nākamgad jau leišos spēlēt play-off kārtā. Gada laikā šie puiši būs ļoti labi vēl progresējuši + Blūms un Biedriņš varētu neatteikt izlasei un iespējams jau arī Armands Š. varētu atgriezties izlasē, jo ar 2.numuru mums ir problēmas. Bankevics tomēr nav gatavs šādā līmenī spēlēt, Bertāns vēl pa nestabilu, Jurēvičam liek kā trešajam spēlēt, kur viņš ir fiziski par vāju (ko parādīja šī spēle).
Un ar šādu sastāvu Lietuvas finālturnīrs vēl nav norakstīts. Mums ir jauna, laba un perspektīva izlase.

Sarauj, Latvija!

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:00, pirms 15 gadiem
Cerams līdz spēlei Rīgā pret šitiem snaiperiem izštukos, kā labāk aizsardzībā spēlēt. Zona manuprāt nav pareizais variants. Bet nu truļos 64% pat par spīti švakajai aizsardzībai ir teicama precizitāte.
Pret šādu komandu Vītols un S.V. ļoti noderētu

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 21:00, pirms 15 gadiem
kenaz rakstīja: mošk vajag iedzert?
Un izcelt durvis kādā viesnīcā... Nē, tas nelīdzēs, šaubos vai vispār šobrīd kas varētu līdzēt, visticamāk, ka Montenegro un Žīdi ir iekšā finālturnīrā, pārējiem paliek Esīts, Coyoti, utt.

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:02, pirms 15 gadiem
Fidels rakstīja: Peedeejaa ceturdaljaa -19... Visaa visumaa jau liidziiga speele buutu bijusi, ja izraeelji tik nezheeliigi preciizi nemestu truljus... Areenaa buus pavisam cita speele, vismaz es taa ceru!
Es arī tā domāju. Izraēlā vienmēr ir grūti spēlēt, viņu fani lieliski atbalsta komandu. Nedomāju, ka jebkur citur viņi tik precīzi mestu trejačus.

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:03, pirms 15 gadiem
Kaut kāds lauķis virsrakstu uzrakstīja?

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 21:04, pirms 15 gadiem
isteniiba jau nemaz nebija tik slikti, vietam pat bija tiiri labs basketbolls...tikai esot reaalistam jaasaprot ka ja komanda met triiniishu ar taadu procentu kaa to dariija Izraeela gruuti ir uzvareet!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-08 21:05, pirms 15 gadiem
Vienkārši traģiski ir ielaist 110 punktus! Tas nozīmē, ka ceturdaļā ir mests pa 27.5 punktiem, kas ir fantastika! Attiecīgi lielo rezultātu varu izskaidrot tikai ar nolaidību aizsardzībā.

Plus statistika mazajā galā - "Kalve 2, Sirsniņš 2, Bankevics, Bertāns, Jurevičus." Jāpatur prāta, ka no Bankevica, Bertāna un Jureviča tomēr tiek gaidīti punkti! Tie tomēr ir uzbrūkošā tipa aizsargi nevis tīrie aizsargi.

Strēlniekam 17 punkti! Attiecīgi sanāk, ka saspēles vadītājs ir nodarbojies ar mešanu nevis spēles organizēšanu. Nenoniecinu, bet parasti ir savādāk...

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:06, pirms 15 gadiem
Žīds rakstīja: Vienkārši traģiski ir ielaist 110 punktus! Tas nozīmē, ka ceturdaļā ir mests pa 27.5 punktiem, kas ir fantastika! Attiecīgi lielo rezultātu varu izskaidrot tikai ar nolaidību aizsardzībā.

Plus statistika mazajā galā - "Kalve 2, Sirsniņš 2, Bankevics, Bertāns, Jurevičus." Jāpatur prāta, ka no Bankevica, Bertāna un Jureviča tomēr tiek gaidīti punkti! Tie tomēr ir uzbrūkošā tipa aizsargi nevis tīrie aizsargi.

Strēlniekam 17 punkti! Attiecīgi sanāk, ka saspēles vadītājs ir nodarbojies ar mešanu nevis spēles organizēšanu. Nenoniecinu, bet parasti ir savādāk...
Ko tur organizēt, ja divas piespēles un kļūda

  -2 [+] [-]

, 2010-08-08 21:06, pirms 15 gadiem
Malaci kartejas zaudejums.

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:10, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Tā nevar būt vienkārši veiksme, tas ir talants.
Tā pamatā ir rūpīga analīze.

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:12, pirms 15 gadiem
tu esi dumš!
P.Deddy rakstīja: Kā normāla komanda pretī (iznjemtot itaaljus, kas ir zem katras kritikas arī šajā turnīrā), taaa uzreiz -20 un vairaak....

njaaa taa tam buut kaadu laiku LV basketbolā, ka nevaram konkureet nu nekaa ar spēcīgām izlasēm...jaaaizaug veel

Nekas var buut peec trim gadiem LV basketbols buus akal virsotnee un konkureetspeejiigs.

a tagad viens pljurkt un nekaa...jau kursh zaagjis ciests sagravee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:17, pirms 15 gadiem
Nu nekas. Pēc gadiem 5-6 būs izlase kura varēs cīnities par tikšanu uz EČ,bet pagaidām jātrenējas un jāmeklē/jāskolo savi kārtīgi treneri.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-08 21:21, pirms 15 gadiem
tomass93 rakstīja: Futbola mes vinjus salikam pagajusaja gada!Atceresimies to,ka ar ebrejiem ari jaspele euro 2012 qualifikacija!
Tā ir tikpat liela sakarība kā mūsu uzvara pret Izraēlu hokejā ar 32:0

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 21:25, pirms 15 gadiem
Īstenībā grūtākās spēles ir garām - pret Melnkalni viesos un Izraēlu viesos..
Galvenais jāpaņem visas mājas spēles un kāda izbraukumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:28, pirms 15 gadiem
mūsējie sirdī, vismaz labi

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:31, pirms 15 gadiem
malacis Kuksiks! Viņš labs spēlētājs, pat ļoti labs, bet sodiņus šim arī jāpamācās mest!

     [+] [-]

, 2010-08-08 21:32, pirms 15 gadiem
Kā Bagijs paskaidros, kāpēc pie -9 norāva malā Kuksiku?

Aukstasinīgs treneris nerauj malā uzbrukuma līderi rotācijas labad. Jo pārējiem zaķalūpām mazāk rokas trīc, ja stabilais metējs ir laukumā - var atmest divas sekundes līdz uzbrukuma beigām.

 +23 [+] [-]

, 2010-08-08 21:37, pirms 15 gadiem
Labvakar. Baigi bieži neko nerakstu, bet nu tomēr sakārojās. Jāatzīst, ka lielākā problēma, manā skatījumā, ir lielākās spēlētāju daļas (ne)gatavība spēlēt šāda līmeņa basketbolu, kur aizsardzība ir asa, krampjaina, bieži uz pārkāpuma robežas, ļoti izteikti to var novērot Bankevica un Jurevičus darbībās- bumbu rokās tur vāji, katrs uzsitiens nozimē bumbas atrašanos uz grīdas, satraukumā aizmirst pagriezt galvu( tādā troksni nav iespējams dzirdēt, ja kāds bļauj:" MUGURA!"
Šeit nav LBL, kur kāds aizsardzībā kaut ko nokavē, sajauc pozīcijas, kas tādējadi ļauj uzbrucējam atrasties soli priekšā, jo LBL'ā Jurevičus bieži iet caurgājienos, bieži tos noslēdz ar rezultatīvu metienu, šeit- ne smakas. Ir ļoti grūti izrādīt pretestību visas spēles garumā, ja atbilstoši līmenim spēj spēlēt 5-7 spēlētāji. Ļoti uzkrītoši redzama vēlme uzbrukumā NE!spēlēt ar bumbu, dod tikai Strēlniekam vai Kuksikam. Piespēles nepārliecinošas, acīmredzami riskantas, bieži tiek zaudēta bumba šķietami vienkāršās situācijās, driblā, spēlētāju burzmā. Neliels akmentiņš jāmet arī Bagatska dārziņā- uzbrukuma kombinācijas ir stipri vienveidīgas, neoriģinālas, pārsvarā uz 3pt metienu tendētas, nav atstrādāts variants, ja sākotnējā kombinācija neizdodas, spēlētāji īst nezin, ko iesākt( atskaitot Strēlnieku, Kuksiku, kuri paši izkārto sev metienu šādā gadījumā), spēlē uz groza apakšu nekāda, tas varbūt izskaidrojams ar nevisai spēcīgo mūsu, tā saukto "centru" spēli postā. Arī spēlētāju maiņas manam pusbasketbolista prātam nav īst saprotamas( šeit runa ir par, jau vairākkārt minēto Kuksika un Strēlnieka nomainīšanu pie rezultāta -9)
Sasummējot šo ne visai sakarīgo spriedelējumu, jāsaka, ka galvenās problēmas ir:
1)negatavība spēlēt augstā līmenī visu spēli
2)pārliecības trūkums par saviem spēkiem un spējām
3)uz posta spēli nevērsts "garais gals"
4)seklais taktiskais zīmejums.

Gatavi spēlēt šāda līmeņa basketbolu:
Strēlnieks,Kuksiks, epizodiski- Zaķis, Bērziņš, Freimanis
Būtu jāpārdomā lietderība komandai attiecība uz šādiem spēlētājiem:
Bertāns, Bankevics, Jurevičus, Sirsniņš
Grūti spriest par šādiem spēlētājiem:
Kalve- laukumā bija ļoti maz, pret Itāļiem, manuprāt, "nokapājās" labi.
Jeromanovs- spēlē maz.
Grafs- spēlē nedaudz vairāk, reti ar bumbu, cīņas spars lielāks, kā citus gadus, šad tad sanāk atrasties "īstajā vietā un laikā"

Paldies par uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-08 21:47, pirms 15 gadiem
MikusA rakstīja: Būtu jāpārdomā lietderība komandai attiecība uz šādiem spēlētājiem:
Bertāns, Bankevics, Jurevičus, Sirsniņš
Visumā par pārējo komentu varu piekrist, tikai atceries, ja sastāvā būtu tusētāji - Valteri, Šķēle, kā arī Blūms, tad diez vai kāds no šitiem būtu komandā.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 21:48, pirms 15 gadiem
Un vispār es nesaprotu, kāpēc Žīdraēla ir Eiropā, tad jau ari Sīrija vai Ēģipte varētu kapāt pie Eiropas, ja vien tur vispār zina, kas ir basketbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-08-08 21:50, pirms 15 gadiem
MikusAm labs komentārs-raksti biežāk Tev tas izdodas.

  +4 [+] [-]

, 2010-08-08 21:50, pirms 15 gadiem
Klausieties, kungi!
Vai kāds pie šiem apstākļiem gaidīja citu rezultatu.
Jautājums tiem, kuri paspējusi nonemt pēdējās spēles rozā brilles.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 22:12, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saka? Žīdu veiksme.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-08 22:13, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: tu mēģini salikt visus labākos komentus no šejienes kopā un salikt pa paluktiņiem,bez sava viedokļa? katrā ziņā interesanta pieeja-COPY->PASTE un beigās tik atliek uzdrukāt-paldies par uzmanību.
Neesi tik skarbs! Par Bankevicu 100% piekrītu! Jau VEF sastāvā bija skaidri redzams, ka LBL zvaigžņu lietus spēlētājs no pusprofesionālas komandas par augstu celts debesīs. Lai spēlētu augstāka līmeņa komandā un augstāka līmeņa līgās Ingusam Bankevicam pietrūkst uzvarētāja rakstura, pieredzes un rakstura. Nemaz nerunāsim par fizisko krampi un meistarību, kas manāmi iztrūkst.

Juravičus pārstedz ar nekā nedarīšanu.

Bertāns acīmredzot ir novērsies no basketbola un pievērsies kaut kam citam. Vai tā ir kāda reliģija, nevaru spriest!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-08 22:14, pirms 15 gadiem
sansid rakstīja: Mūsējiem šodien lielisks Kuksiks, kuram 24 punkti, no kuriem septiņi no trīs punktu līnijas???

Autor,pats saproti ko uzrakstiji????
kaadi 7 p tur tak rakstiits 21p no triisp liinijas

     [+] [-]

, 2010-08-08 22:17, pirms 15 gadiem
Kā jau teicu pirms spēles, daudz ko izšķīra veiksme no tālās distances. Ar 34.5% mūsējiem bija krietni par maz, lai kaut ko liktu pretī žīdu 64% tālmetienos. Pirmā 1.ceturtdaļa bija katastrofāla un ar to arī viss bija pateikts. Daudz kļūdas. Vienīgai jāatzīmē labo spēli zem groziem. Kuksiks močīja kā savulaik Aiversons, bet labākais, protams, bija Zaķis. Vismaz viens pozitīvs fakts. Arī Strēlnieks kā parasti līmenī.
Brīnumus, laikam, nav vērts gaidīt - jādomā objektīvi.

     [+] [-]

, 2010-08-08 22:18, pirms 15 gadiem
es ceru ka juus saprotat ka mums pret izraeelu jau pirms macha bija 2% izredze uzvareet. izraeela sameta pilniigi briivus truljus, paareejos no apakshinjas, nebija nekaadu dullo dzamperu no 5m. muuseejie aizsardziibaa 0, bet arii izraeela aizsardziibaa speeleeja gariem zobiem. kad vajadzeeja saspringa un iemeta cik vajag. muuseejiem tomeer nebija nekaadu ceriibu. kaa 12.klase pret 4to

bet vai tas ir slikti? nee. paskataties kaads sastaavs bija izraeelai, 1 nba vecis (10pts pa speeli, tas nba nav slikti eiropietiem) + 6 augstas klases eiroliigas speeleetaaji, ar elijahu priekshgalaa! vai mums bija izredzes? jaa, bet ljoti mazas. es domaaju juus visi redzeejaat kaa speeleeja halperins, kaa ar pieredzi izpaudaas bursteins. taa nebija vnk izraeelas veiksmiigaa diena, taa bija likumsakariiba, jo meistari paliek meistari.

bet arii mums ir par ko priecaaties, zaudeets mazaak kaa melnkalnei, izspeeleeties dabuuuja visi, iepriecinaja bankevics un jeromanovs. arii kuksiks un streelnieks bija savaa liimenii. loti ceru ka uz naakamajaam spelem sastavaa nebuus beerzins, vina vietaa vajag selakovu!

     [+] [-]

, 2010-08-08 22:20, pirms 15 gadiem
Patika LV sniegums šajā mačā, patikami parsteidz Kuksiks, Freimanis un Strēlnieks , diemžēl spēli divreiz salauza Izraēlas AUGSTĀ metienu precizitāte gan no 3pt linijas, gan ari pustalie metieni, neskatoties uz to, ka meta pari rokām !

  +6 [+] [-]

, 2010-08-08 22:22, pirms 15 gadiem
Galvenais lai nepaliekam peedeejie grupaa

  -3 [+] [-]

, 2010-08-08 22:25, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kā jau teicu pirms spēles, daudz ko izšķīra veiksme no tālās distances. Ar 34.5% mūsējiem bija krietni par maz, lai kaut ko liktu pretī žīdu 64% tālmetienos. Pirmā 1.ceturtdaļa bija katastrofāla un ar to arī viss bija pateikts. Daudz kļūdas. Vienīgai jāatzīmē labo spēli zem groziem. Kuksiks močīja kā savulaik Aiversons, bet labākais, protams, bija Zaķis. Vismaz viens pozitīvs fakts. Arī Strēlnieks kā parasti līmenī.
Brīnumus, laikam, nav vērts gaidīt - jādomā objektīvi.
par kuksiku un streelnieku vareetu piekrist, bet zakjis? c'mon. izraeela saakot no 2 ceturtdaljas aizsardziibaa atstaigaaja ne ciinijaas, zem griza vispaar bija tuksums. muusu lielais nba prospekts pievilkaas pie stiipas, un? ko tas dod, ja gusti punktus mirklii kad pretiniekam +20? pie normaalas segshanas zakjis pie punktiem tiktu ljoti maz, jo apspeeleeshanas iemanju nav, tikai ar speeku var likt tukshaa grozaa. arii beerzins maigi sakot katastrofa. kuksikam, aciimredzami, tika atljauts mest cik gribaas, beigaas jau bija manaama pashpaarliecinaatiiba, kas, godiigi sakot, nav paaraak labi, jo naakamreiz taa var nekrist. un kuksika triinji nebija kaa zhiidiem, no briivaam poziicijaam, un arii kuksiku paaraak nesedza, lai speele nebeigtos ar -50

  +6 [+] [-]

, 2010-08-08 22:35, pirms 15 gadiem
Nu objektīvi ir tas, ka mūsējie slikti spēlē izbraukumā, kas arī ir saprotams jaunai un nepieredzējušai komandai. Man patika, ka nenolaida rokas tajā Izraēlas kanonādē un sitās pretī līdz pēdējam.

  +9 [+] [-]

, 2010-08-08 22:51, pirms 15 gadiem
Pozitīvi tas, ka mūsējie pārliecinoši uzvarēja grozu (40-30), gandrīz pat pretinieku grozu arī (mūsējie pie Izraēlas groza izcīnīja 18, Izraēla 20 bumbas), bija precīzāki 2p metienos (55% pret 52%), piezīmes līdzīgi. Zaudējām uz briesmīgās 3p apšaudes un niecīgā pretinieka kļūdu (tikai 7) rēķina. Nevajag norakstīt izlasi!

  +3 [+] [-]

, 2010-08-08 23:08, pirms 15 gadiem
Nu, FIBA vērtējumā Zaķis bija spēles pirmā zvaigzne Latvijas izlasē. Zaķis realizēja 7 no 10 divpunktniekiem. 5 no sešām atlēkušajām bumbām uzbrukumā. Realizēti abi soda metieni. 18 minūtēs tas manuprāt ir atzīstams sniegums. Vismaz uzbrukumā Zaķis savu darbu paveica, vai tad nē?

  -3 [+] [-]

, 2010-08-08 23:15, pirms 15 gadiem
Janchuks5 rakstīja: šitajā spēlē arī mūsu "drink team" būtu normālu zāģi ierijuši. Bet aizsardzība zem katras kritikas!!
Ko tu te dzen,butu,butu,ka tu zini ka butu,iespejams ka "drink team"vinetu bez problemam,bet shitie butu ja butu,nav nekas vairak ka meiginat tagad aizstavet LV basketbolistu vajo sniegumu,es saprotu ka gruti to atzit,bet "drink team" kad nedzera,speleja daudz labak!
Vienigais kas no shi sastava spele labi,tas ir Kuksiks,Strelnieks dzreiz ari Bertans,bet pareji no jaunajiem galigi garam!

  -3 [+] [-]

, 2010-08-08 23:16, pirms 15 gadiem
Tik smagi zaudet ebrejiem , kauns Latvijai !

  +8 [+] [-]

, 2010-08-08 23:17, pirms 15 gadiem
Tieshaam neko sliktu neteikshu labaak , lai jaunie taa pakaash ,bet tie kaut par izlasi kapaa, nevis par matu zheleju

  +6 [+] [-]

, 2010-08-08 23:30, pirms 15 gadiem
Bagijs vismaz spēs atīstīt mūsu nākamo zelta roku - 21 punkts no 3p līnijas

  +2 [+] [-]

, 2010-08-08 23:50, pirms 15 gadiem
Katastrofa ar garo galu..
Grafs vnk parodija..
pilniigi nekas nespiid ar sho sastaavu!
jaagaida kad tagadeejie u18 sakraas pieredzi un masu.. ja vien nesaaks pa coyotiem un esiishiem vazaaties!

  +9 [+] [-]

, 2010-08-09 00:14, pirms 15 gadiem
Nav ko čīkstēt, LV izlase spēlēja ļoti labi - sākums bija līdzīgs, tad 3 ceturtdaļā pievilka līdz -8. Zaudēja tikai dēļ nereālā trīspunktu procenta izraēlai. Kuksiks lielisks, Zaķis, Strēlnieks labi. Arī pārējie normāli kapāja. Piekrītu ka Bankevics un Jurevičus ir pilnīgā beztēmā izlasē, jo šis nav viņu līmenis (potenciāls). Viss būs labi, vajadzētu būt ka mums būs 4 uzvaras un 4 zāģi.

p.s. Un aizmirstat Drink Team, nav un nekad vairs nebūs tādas izlases - pajols (KV) nekad vairs izlasē nespēlēs (pats atteicās), pajola brālis arī nebūs, Vītols, Helmanis ir pa vecu. AB un KK vienlaicīgi izlasē nevar atrasties. Tādējādi, mūsu patreizējā LV optimālā izlase ir - patreizējā izlase, kurai nāk klāt AB (vai KK, ja AB atsakas) + Blūms un viņi nāk Jurevičus un Jeromanova vietā. Un iespējams AŠ varētu nākt Bankevica vietā, ja nokāpj no alkohola un narkotikām. Tas arī viss. Šī ir mūsu izlase, tādēļ to arī atbalstam. Pēc 2 gadiem kvalifikācija būs mūsējā

  +9 [+] [-]

, 2010-08-09 00:21, pirms 15 gadiem
Te kaut kas līdzīgs junioru čempjiem - vienubrīd iet, bet pēc brīža - nekā... Neviens treneris viņu vietā nesametīs! Vajag laiku, lai čaļi aprod ar to visu, un nav ko brīnīties.
Objektīvāk nevaru spriest, jo LBS "parūpējusies", lai Latvijas basketbola līdzjutēju lielākā daļa šo un arī citas Latvijas izlases spēles neredz...
Kāpēc leišu VIASAT spēles laiž pa vietējo TV3, bet pie mums tikai pa izp.sto VSB?!
Vakar opar šito lietu riktīgi ar draugiem izrunājāmies, un visi esam pie viena viedokļa - jo ātrāk VSB paņems galu, jo labāk!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 00:32, pirms 15 gadiem
andris vicups rakstīja: Tik smagi zaudet ebrejiem , kauns Latvijai !
Viss notiek ! Esi reāls - mums ir nodezdzināta sinagoga , kautkāda tur Natala vārd;a nozaukta jau iela, ...Latvija tak turpina!Drīz Brīvības ielu pārdēvēs par Sinagogas Bulvāri, jeb Raudu mūra šķērsielu!

     [+] [-]

, 2010-08-09 00:32, pirms 15 gadiem
Vissliktāk nospēlēja Bagatskis...

  +2 [+] [-]

, 2010-08-09 00:34, pirms 15 gadiem
Riigaa eebreji pakaasiis, pakaasiis arii Someļi !!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-09 00:40, pirms 15 gadiem
Ja Bērziņš ir talantīgāks par Biedriņu, cik sūdīgs tad ir Biedriņš?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-08-09 01:14, pirms 15 gadiem
Tā kā esmu redzējis visas izlases spēles līdz šim, neliels subjektīvais vērojums :

*Strēlnieks - viennozīmīgi lietderīgākais spēlētājs šī gada izlasē, tiesa, arī nedaudz pozitīvs pārsteigums, jo tomēr šis līmenis ir pakāpienus 2 vismaz augstāks nekā tas, kādā spēlēja Ventspilī. Pelna sev labu līgumu Eiropā, savos 20 gados galvā darās tas, kas dažam labam 30 gadīgam vecim nav (lasi, pārliecība par savām spējām, uzdrīkstēšanās svarīgos brīžos). Neordināras kustības, lieliskas piespēles un spēles/laukuma redzējums, piedevām ir labs gan caurgājiens, gan no distance, gan soda metiens. Izskatās, ka mums aug labāks saspēles vadītājs par Ādi...

*Bertāns - ir krietni pielicis aizsardzībā, tomēr tas vairāk tā izskatās uz centības/vēlmes sevi pierādīt rēķina nekā meistarības šajā elementā. Uzbrukumā varētu vairāk uzņemties doties caurgājienos, saasināt spēli, kā redzējām to ASK, arī Ventspilī. Ir redzams, ka tas nenotiek tieši dēļ tā, kas darās "galvā" - līdz Strēlniekam šajā ziņā ir tālu..Priekš šīs izlases - noderīgs, bet ne katrā spēlē.

*Kuksiks - sāk veidoties par izlases līderi, var iemest jebkādā situācijā - gan pēc kombinācijas izskrienot uz vietu, gan pats izkārtojot sev metienu. Aizsardzībā jāliek segt pretinieku līderus, jo to spēj izdarīt. Kapātājs, nežēlo sevi, un šāda vide viņam nav nekas jauns, dēļ NCAA. Vērtīgākais līdz šim uzreiz aiz Strēlnieka.

*Zaķis - viss, kas traucē būt "blakus" Kuksikam un Strēlniekam - sevī valdošais ego. Ir milzīgs potenciāls spēkā, izturībā, lecienā, bet nemāk to likt lietā vajadzīgajā brīdī. Labi, ka vēl daudz maz spēj savākties, savādāk būtu vairāk skāde, nekā labums. Dēļ def reboundiem vien - šajā izlasē ir pelnīti starting five PF...

*Bērziņš - iekšā ir, ārā nenāca, nenāk tagad un neizskatās, ka kaut kad nāks. Nevar saprast, vai jēlums un mīkstums ir nevarēšana, vai nevēlēšanās (ja jau spēlē, tad vēlme ir, ar varēšanu pie tāda auguma arī nevajadzētu būt problēmām!?), tomēr taustāmu labumu līdz šim nav devis. Neredzams uzbrukumā, aizsardzībā bieži iekrīt pret pieredzējušākiem. Šobrīd diemžēl atpaliek no Grafa un tas jau ir ļoti skumji, ja tu atpaliec no Grafa...

*Grafs - ņemot vērā tos garos, kas uz doto brīdi mums ir - pieklājīgs sniegums un ieguldījums uzbrukumā, nav bikstāms uz palīdzēšanu mazajiem ar blokiem uzbrukumā, tomēr aizsardzībā prasītos vairāk bumbas un "lielāks pretspēks" tiem, kas iet caurgājienā uz apakšu. Vairāk pelnījis vietu starting 5 nekā Bērziņš...

*Freimanis - patīkams pārsteigums, lietderības ziņā kā trešais noderīgākais aiz Jāņa un Riharda. Labs cīnītājs zem groziem, arī uzbrukumā labs pie pick'n'rolliem un noslēdzošajā fāzē. Pagājušais gads izlasē, lai arī "sēdošais" ir acīmredzams šobrīd. Varbūt jāmēģina starting 5, Zaķa vietā!?

*Sirsniņš - savas minūtes aizvada normāli, prasītos vairāk lasīt spēli un vairāk entuziasma, izdomas uzbrukumu veidošanā, kā Strēlniekam...Reti saasina situāciju, izskatās pat dažreiz satraucies, jo sagādā grūtības tikt pāri centram. Izskatās, ka varbūt pat labāks būtu kā 2. numurs līdzīgi kā Blūms - jo metiens ir labs.

*Kalve - jau kurais pierādījums, ka izlases līmenim neatbilst, vienvārdsakot, nevar izdarīt ne tad kad vajag, ne tad kad īsti nevajag. Nav ne soda metiens, ne metiens no distances, kaut kur ir pazudis arī caurgājiens. Viss kas ir palicis - cīņa groza tuvumā, bet ko tas dod, ja sodus iemest nevar...Nepatika pagājušo gadu, nepatīk arī šogad.

*Bankevics - pret Itāliju atvērās, tomēr kopumā bilde nav iepriecinoša. Izlasē nav tādas kombinācijas tieši uz viņu un 3 punktu metienu, kā tas ir klubā, līdz ar to pašam jāmeklē veids, kā būt lietderīgam un iespējams, dēļ šī fakta, nav pārliecības par sevi, un itkā pazūd izlases koptēlā, uz laukuma nav īsti pamanāms kā aizsardzībā, tā uzbrukumā.

*Jurevičus - nav pat ko pateikt, jo spēlē maz, arī tad - neko sakarīgu nav parādījis. Izskatās kā brūklene melleņu grozā.

*Jeromanovs - diez gan daudz kļūdās (vairāk gan pret Melnkalni), tomēr nav pat Latvijas 2. un nez vai būtu arī 3/ izlases līmeņa spēlētājs. Trūkst uzvarētāja raksturs.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 01:45, pirms 15 gadiem
nu pret itaaliju kalve savas minuutes nospeeleeja ja ne teicami , tad ljoti labi ..

bet freimanis gan veel nav gatavs shaadam liimenim .. iekshaa ir , bet visus + atsver haotiskaa kusteeshanaas laukumaa un kljuudas kuras parasts basketbola skatiitaajs , kursh seko liidzi bumbai nepamana .

beerzinjsh bez komentaariem.. jaacer ka Vefaa chali ievirziis pareizajaas sliedees .. pagaidaam ljooti vaajsh sniegums .

ljoti patiik kaa speelee streelnieks , kuksiks , zakjis arii sirsninjsh visaas situaacijaas kapaajas liidz peedeejam.. grafs kaadaa liimenii speeleeja peedejos gadus , taadaa arii speelee tagad un taadaa arii speelees veel ilgi - zheel ka taa notiek ar Eiropas labaako jauno Centru

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 01:48, pirms 15 gadiem
Streelnieks
Shkjeele
Kuksiks
Kambala Freimanis vai Biedrinjsh Zakjis
rez.
Bertaans , Janichenoks , Sirsninjsh

     [+] [-]

, 2010-08-09 02:02, pirms 15 gadiem
normals NBA rezultats =]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-09 05:35, pirms 15 gadiem
file rakstīja: visu izšķīra žīdu SLIMIE troikas...
ja pretiniekam krīt, palīdzēt var tikai NEŽĒLĪGA aizsardzība...

     [+] [-]

, 2010-08-09 08:20, pirms 15 gadiem
Zaudējums..uzvara..zaudējums. <-- ja šādi skatamies,tad nākamā būs uzvara.
To arī gaidam!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 08:31, pirms 15 gadiem
Speele normaala. Vairaak deelj uztraukuma un pieredzes truukuma ne tik daudz meistariibas vai ciinjas spara truukuma zaudeeja - atljaava eebrejiem ieskrieties un pashi mulkjiigas kljuudas sataisiija pashaa nepiemeerotaakajaa laikaa. Bet nu Kalvi, Jeromanovu, Jurevichu, Bankevicu, SIRSNINJU! nevajadzeetu laist speeleet izlasee - kauns skatiities... Izskataas kaa iemaldiijushies ne tur kur vajag...

     [+] [-]

, 2010-08-09 08:34, pirms 15 gadiem
and188 rakstīja: Hokejā mēs viņus jaņos atstātu
bezstiķī

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 08:38, pirms 15 gadiem
Relax. Museejie nospeleja loti labi. Tikai zeel ka zjiidiem vaajpraataa krita. Kaut gan ar vesu praatu apskatot sastavus pirms speles un toto koif. bija skaidrs ka nekas labs nav gaidaams, bet visaa visumaa butu vinjiem sapraata robezaas troijkas kritushas tad sazin kaa viss beigtos. Un ja kadam liekas ka pie lielajiem + ziidi saaka speeleet ar 1/2 speeku tad taas ir mulkjibas, pameigjinat pie 11tk aurojoshiem lidzjutejiem kas dzen uz priekshu!

     [+] [-]

, 2010-08-09 09:06, pirms 15 gadiem
Jurēvičs, Kalve un Bankevics galīgi nevelk, neapdomāti metieni un risinājumi, iepriecināja Jeromanovs...
Bet nekas malači un paldies par spēli!
Nāks piredze, nāks uzvaras

  +2 [+] [-]

, 2010-08-09 09:09, pirms 15 gadiem
Riga Somus VARBUT uzvaresim,bet izbraukuma BUS kartejais ZAGIS ar 20-30 p
zaudejumus var izbegt,LBS lauzt ligumu ar VSB.Izmest no LBS Kehri!

  +2 [+] [-]

, 2010-08-09 09:11, pirms 15 gadiem
Somus Riga varbut uzvaresim,bet izbraukuma bus ZAGIS ar 20-30p.
No zaudejumiem var izvairities.LBS lauzt ligumu ar VSB.Izmest no LBS Kehri,ka bijuso LC biedru.

     [+] [-]

, 2010-08-09 09:12, pirms 15 gadiem
Izgāzāties, jo nepārtraukti lidinājāt trīnīšus.
Pazors.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-09 10:28, pirms 15 gadiem
visiem izlases nolicejiem, iesaku atcereties ka šis komandas modelis ir veidots ar domam par nakotni, kura uz doto bridi izskatas vairak neka pozetivi, jo pirmkart ir paradijusies speletaji(Strelnieks, Freimanis, Kuksiks) kuri bus un jau tagad ir nopietns speks un papildinajums kad pienaks klat Kambala, Blums, Biedrins! Ja shogad mes netiekam uz chempi, tad uz nakamo ceru, ticu un ari esmu parliecinats ka mes ne tikai tur spesim piedalities, bet ari cinities par augstam vietam!

     [+] [-]

, 2010-08-09 10:38, pirms 15 gadiem
žids...ja vef sastavaa bankevicu nelaiz spelet,tad neko arii nevar paradit!!!bet tu jau pats esi gudrs,vai tad man tev tas jasaka.
jaa,un iemacies rakstit pie viena!!ingum,nevis ingusam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-08-09 11:17, pirms 15 gadiem
baigais pārsvārs bij pirmajā ceturdaļā jau bij redzams ka mēs zudēsim.bet izrēla jau nav baigi stiprā man nau kauns par mūsējiem

     [+] [-]

, 2010-08-09 11:20, pirms 15 gadiem
vārēja uzvarēt pirmajos divos vajedzēja izcinīt uzvaru pēc tam jau tikai turēt pāsvaru

     [+] [-]

, 2010-08-09 11:28, pirms 15 gadiem
Bagatskis un aizsardzības basketbols ,divas dažādas lietas...

  +3 [+] [-]

, 2010-08-09 11:29, pirms 15 gadiem
nekas, mājās paņemsim visus

  -2 [+] [-]

, 2010-08-09 11:55, pirms 15 gadiem
Edzax23 rakstīja: visiem izlases nolicejiem, iesaku atcereties ka šis komandas modelis ir veidots ar domam par nakotni, kura uz doto bridi izskatas vairak neka pozetivi, jo pirmkart ir paradijusies speletaji(Strelnieks, Freimanis, Kuksiks) kuri bus un jau tagad ir nopietns speks un papildinajums kad pienaks klat Kambala, Blums, Biedrins! Ja shogad mes netiekam uz chempi, tad uz nakamo ceru, ticu un ari esmu parliecinats ka mes ne tikai tur spesim piedalities, bet ari cinities par augstam vietam!
Tu gan esi apdavinats,Strelnieks,Kuksiks nepardaijas vina sen bija visiem pazistami ka loti labi speletaji kas apliecinaja sevi ari kubos,vnk vinu neaicinaja uz izlasi!

     [+] [-]

, 2010-08-09 12:00, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tu gan esi apdavinats,Strelnieks,Kuksiks nepardaijas vina sen bija visiem pazistami ka loti labi speletaji kas apliecinaja sevi ari kubos,vnk vinu neaicinaja uz izlasi!
paskaties ludzu cik gadi ir strelniekam un kuksikam! tu pirms desmit gadiem jau vinjus izlase redzeji? nosauc tos speletajus kurus strelnieks un kuksiks vareja izkonkuret pirms 2gadiem no izlases sastava???

     [+] [-]

, 2010-08-09 12:17, pirms 15 gadiem
KAM VISPāR INTERESE TāDA PAJOļU SPēLE Kā BASKETBOLS, JA LATVIJā IR MOTOKROSS, KUR STARPPLANēTU LīMENī īSTI VīRI AR BLAķENēM MAUC !!!??!!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-09 12:19, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Par Bertānu desmitniekā,laikam Jehovas lieciniekos viņš iestājies ir
Tad būs desmitā tiesa jāatdod nevis LAUVAM, bet Visvarenajam !

     [+] [-]

, 2010-08-09 13:20, pirms 15 gadiem
beiziiters rakstīja: KAM VISPāR INTERESE TāDA PAJOļU SPēLE Kā BASKETBOLS, JA LATVIJā IR MOTOKROSS, KUR STARPPLANēTU LīMENī īSTI VīRI AR BLAķENēM MAUC !!!??!!
Tad ko Tu lasi rakstus par pajoliņiem????? Ej komentē savus večus uz blaķenēm, starplanētu...hahahā, tur tikai eiropieši brauc, starplanētu....nu izdoma vecajam

  +1 [+] [-]

, 2010-08-09 13:30, pirms 15 gadiem
...man gan liekas, ka mūsu izlase labi nospēlēja, bet šoreiz radās iespaids, ka pats treneris nezināja kā vadīt spēli, ja pretinieku komandas treneris tūlīt pēc mūsu komandas spēles uzlabošanas ņēma minūtes pārtraukumu, tadējādi pārlaužot spēli, tad mūsu treneris vajadzīgajos brīžos to nedarīja....
runājot par mūsu izlases garo galu, uzskatu, ka nepelnīti netiek novērtēts Rolanda Freimaņa ieguldījums, uzskatu, ka vinš un Grafs ir labākie no garajiem, var redzēt, ka spēlētējs ir cīņas spara pilns, jā protams ir kļūdas, bet kuram gan to nav, taču joprojām viņa potenciāls netiek novērtēts un to, ka vinš ir labs spēlētājs man nav nekāds pārsteigums!!!!!
redzot Bērziņa spēli, rodas iespaids, ka trenerim ir pilnīgi vienalga, kāds ir viņa pienesums laukumā, galvenais, ka viņs tur ir........
arī Zaķis nav spīdošs, reizēm nevar saprast viņa uzvedību laukumā..., ko ar savu spēli viņs ir domājis...
katrā ziņā līdzi tiek justs visai izlasei kopumā, jo nav jau viegli spēlēt, ja no viņiem neko nagaida....
lai veicas!!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-08-09 13:36, pirms 15 gadiem
hokeju jau bez 10 valstiippasaulee ispai nemaak vairs neviens speeleet

and188 rakstīja: Hokejā mēs viņus jaņos atstātu

     [+] [-]

, 2010-08-09 13:38, pirms 15 gadiem
isteniibaa man arii patika kaa muuseejie speeleeja....
tik taa aizsardziiba,kautgan izskatiijaas jau taapat ka kapa ar lielu atdevi...tikai tie jau iemeta visus pasaules metienus.

  +1 [+] [-]

, 2010-08-09 14:30, pirms 15 gadiem
Sirsniņš nav spēlētājs. Vismaz šādā līmenī. Bagijs vai kāds cits var pateikt, kāpēc nav LV labākie saspēles vadītāji viņa izlases modelī ? Labi, par K. valteru un J.Blūmu skaidrs, bet kāpēc ignorēti Leonīds Skolmeistars, Vilnis Nikolaisons, Tedis Lapuķis un Viktors Novobrancevs !? Spelētāji ar vārdu un regulāru spēļu praksi augstā līmenī. Viņi tiem buršteiniem ierādītu vietu !

  +1 [+] [-]

, 2010-08-09 14:33, pirms 15 gadiem
guncha7722 rakstīja: Tad ko Tu lasi rakstus par pajoliņiem????? Ej komentē savus večus uz blaķenēm, starplanētu...hahahā, tur tikai eiropieši brauc, starplanētu....nu izdoma vecajam
Tomēr ir gan STARPPLANETU līmenis ! Tur brauc tikai eiropieši, jo citplanētieši un amerikāņi ir stipri vājāki, nespēj kvalificēties. Un latviešiem piemīt deviņvīru spēks, no basketa izlases tāds piemīt tikai Raitim Grafam !
Un vispār Ķegumā bija daudz laucinieku !