Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija pusfinālā spēlēs pret Puertoriko

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija pusfinālā spēlēs pret Puertoriko
Ainars Bagatskis un Jānis Bērziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība piektdien, 8. jūlijā, Rio kvalifikācijas turnīra pusfinālā sacentīsies pret deviņkārtējo Olimpisko spēļu dalībnieci Puertoriko.

Pirms Angolas un Serbijas tikšanās latviešiem bija trīs iespējamie pretinieki pusfinālā:

1) Puertoriko – ja Serbija uzvarētu Angolu vai zaudētu sāncenšiem ar 1-2 punktu starpību, kā arī, ja Angola apspēlētu Serbiju ar vairāk nekā 15 punktu pārsvaru;
2) Serbija – ja Angola pārspētu Serbiju ar 3-7 punktu pārsvaru;
3) Angola – ja Angola uzvarētu Serbiju ar 8-14 punktu pārsvaru.

Angolai radās grūtības cīņā pret serbu garajiem spēlētājiem Raduļicu, Jokiču, Birčeviču un Štimacu, kuri pārņēma kontroli groza apakšā. Āfrikāņi noturējās, pateicoties sekmēm tālmetienos. Spēles pirmajā trešdaļā viņi iemeta 5 no 12 trīspunktniekiem, neļaujot pretiniekiem iegūt divciparu pārsvaru. Puslaikā Serbijai bija tikai plus deviņi – 47:38.

Trešajā ceturtdaļā turnīra rīkotāji dubultoja pārsvaru, pirms pēdējām desmit minūtēm panākot plus astoņpadsmit – 69:51. Nākamās desmitminūtes sākumā serbu atrāviens pārsniedza 20 punktu robežu un Angolas kampaņa strauji tuvojās beigām. Serbija svinēja otro uzvaru pēc kārtas, nodrošināja pirmo vietu A grupā un pusfinālu pret B grupas otro labāko komandu. Serbu pretinieki tiks noskaidroti Čehijas un Japānas cīņā.

A grupa, 6. jūlijs, Belgradas arēna

Angola – Serbija 60:83 (23:30, 15:17, 13:22, 9:14)
Angola: Mūrs 10, Žoakims 9, Santušs 9, Ndoniema 8.
Serbija: Jokičs 17 (6ab), Raduļica 13, Bogdanovičs 12, Markovičs 12, Teodosičs 8, Jovičs 7, Birčevičs 6, Nedovičs 5, Štimacs 3, Simonovičs, Dangubičs, Kaliničs.

Belgradas turnīra kalendārs (pēc Latvijas laika, tiešraides TV6)

Pirmdiena, 4. jūlijs
Japāna – Latvija 48:88 (+40)
Serbija – Puertoriko 87:81 (+6)

Otrdiena, 5. jūlijs
Puertoriko – Angola 91:81 (+10)
Latvija – Čehija 71:59 (+12)

Trešdiena, 6. jūlijs
Angola – Serbija 60:83 (+23)
Čehija – Japāna 87:71 (+16)

Piektdiena, 8. jūlijs, pusfināli
19:00 Latvija – Puertoriko (8)
22:00 Serbija – Čehija (7)

Sestdiena, 9. jūlijs, fināls
22:00 W7 – W8

Par Puertoriko

Puertoriko vīriešu basketbola valstsvienība ir trešā titulētākā komanda Ameriku reģionā aiz ASV un Brazīlijas. Salinieki trīs reizes uzvarējuši FIBA Ameriku čempionātā (1980, 1989, 1995) un vēl piecas reizes spēlējuši turnīra finālā (1988, 1993, 1997, 2009, 2013). Puertoriko basketbolisti deviņas reizes piedalījušies Olimpiskajās spēlēs un 12 reižu sacentušies Pasaules kausa izcīņā.

Puertoriko globālajos turnīros

GadsPilsēta/ValstsTurnīrsVieta
1959Santjago (Čīle)Pasaules kauss5
1960Roma (Itālija)Olimpiskās spēles13
1963Riodežaneiro (Brazīlija)Pasaules kauss6
1964Tokija (Japāna)Olimpiskās spēles4
1967Montevideo (Urugvaja)Pasaules kauss12
1968Mehiko (Meksika)Olimpiskās spēles9
1972Minhene (Vācija)Olimpiskās spēles6
1974Sanhuana (Puertoriko)Pasaules kauss7
1976Monreāla (Kanāda)Olimpiskās spēles9
1978Manila (Filipīnas)Pasaules kauss10
1980Maskava (PSRS)Olimpiskās spēlesBoikots
1986Madride (Spānija)Pasaules kauss13
1988Seula (Koreja)Olimpiskās spēles7
1990Buenosairesa (Argentīna)Pasaules kauss4
1992Barselona (Spānija)Olimpiskās spēles8
1994Toronto (Kanāda)Pasaules kauss6
1996Atlanta (ASV)Olimpiskās spēles10
1998Atēnas (Grieķija)Pasaules kauss11
2002Indianapole (ASV)Pasaules kauss7
2004Atēnas (Grieķija)Olimpiskās spēles6
2006JapānaPasaules kauss17
2010Stambula (Turcija)Pasaules kauss18
2014Madride (Spānija)Pasaules kauss19

 +12 [+] [-]

, 2016-07-06 20:48, pirms 8 gadiem
Būs grūti,bet ticu ka mūsējie ne tikai Puertoriko paņems,bet arī Serbus finālā!!

  -3 [+] [-]

, 2016-07-06 20:49, pirms 8 gadiem
Angolai nedaudz pietrūka lai uzvarētu Serbiju. Nieka 32 punkti un būtu +9.

  +8 [+] [-]

, 2016-07-06 20:56, pirms 8 gadiem
Angolai talantīgi jaunie centri!

  +9 [+] [-]

, 2016-07-06 21:00, pirms 8 gadiem
Es domaaju, ka nemaz nebuus viegli... Galvenais pashiem nekrist eiforijaa par paarliecinoshajaam uzvaraam un neljauties paarmeeriigai pashpaarliecinaatiibai, kaa Beerza: "shii ir labaakaa izlase kaadaa esmu speeleejis"
Bet domaaju, ja speelees savaa labaakajaa liimenii tad finaalam ir jaabuut!
Aiziet LV!

  +8 [+] [-]

, 2016-07-06 21:01, pirms 8 gadiem
Šitie nav peramie zēni. Ceru, ka mūsējie atradīs pareizo taktiku. Būs grūti.

  +7 [+] [-]

, 2016-07-06 21:02, pirms 8 gadiem
pēc rezultātiem izskatās ka Puertoriko vēsturiski zemākajā punktā ..

  +8 [+] [-]

, 2016-07-06 21:03, pirms 8 gadiem
Šī spēle es domāju nebūs viegla ne mums un arī ne pretiniekiem, jo mēs viens par otru nezinām teju neko.
Ceru, ka Čehija uzvarēs Serbiju un tiksimies finālā ar Čehiju

  +4 [+] [-]

, 2016-07-06 21:04, pirms 8 gadiem
zigiss rakstīja: pēc rezultātiem izskatās ka Puertoriko vēsturiski zemākajā punktā ..
Paskatījos viņu sastāvu - gados diezgan paveca komanda, ja salīdzina ar mums.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:07, pirms 8 gadiem
Ja spēlēsim pret Serbiem, būs smagi, jo viņi ne tikai indiv labi, bet kā komanda visi ir radoši, mums vairāk jāpaļaujas uz līderiem. Tomēr nedaudz nesaprotu izlasi un KP, kāpēc viņi tomēr nevarēja panākt kopsaucēju, viņa klātbūtne būtu mega faktors, pa lielam 3 spēles tik jānokapā, piereizes pieredzīte šim. Bet viss ok, vnk skatos uz Jokiču, Mario, kuri ar varēja trenēt skillu. Ne pavelti spēļu prakse atsver vairākus treniņus

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:07, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Šī spēle es domāju nebūs viegla ne mums un arī ne pretiniekiem, jo mēs viens par otru nezinām teju neko.
Ceru, ka Čehija uzvarēs Serbiju un tiksimies finālā ar Čehiju
kā EČ otrajā spēlē 1 turnīŗa ietvaros nesmuki zaudēsim?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:14, pirms 8 gadiem
pagaidām viss rit kā plānots

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:16, pirms 8 gadiem
Sastāvs?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 21:23, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Ja spēlēsim pret Serbiem, būs smagi, jo viņi ne tikai indiv labi, bet kā komanda visi ir radoši, mums vairāk jāpaļaujas uz līderiem. Tomēr nedaudz nesaprotu izlasi un KP, kāpēc viņi tomēr nevarēja panākt kopsaucēju, viņa klātbūtne būtu mega faktors, pa lielam 3 spēles tik jānokapā, piereizes pieredzīte šim. Bet viss ok, vnk skatos uz Jokiču, Mario, kuri ar varēja trenēt skillu. Ne pavelti spēļu prakse atsver vairākus treniņus
KP ir jānostabilizē NBA karjeras pamati, puika vēl tiks uzspēlēt lv izlasē, tad jau tā būs vēl stiprāka, jo mums ir daudz jaunie talanti, kas aug, un paskaties arī bez KP mēs varam spēlēt un uzvarēt (vismaz japāņus un čehus).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:35, pirms 8 gadiem
Daņa Fox rakstīja: ja bagatskis pec iepsejas mazak uzticesies vef pelavniekiem tad ir loti labas izredzas
tikai no vef ir nākuši visi izlases līderi,izņemot Strelnieku..Timma,Bertāns, Meiers,Mejeris,Jakovičš ,Bērziņi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:38, pirms 8 gadiem
Puerteriko ir laba izlase,tagad galvenais uz to koncentrēties. Bet tālāk...reāli pat nenāk prātā, ar ko mūsējie var vinnēt Serbus!?! Pusfinālā ļoti jācer uz Čehiem,ja ne uz uzvaru,tad vismaz ,lai kārtīgi izkapājas. Serbi tomēr spēlē mājās un vinnēt drīzāk neiespējami nekā iespējami mums (teorētiski) Taču mums ir Bagatskis... Jānovēl tik milzīgu veiksmi visiem

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 21:42, pirms 8 gadiem
Čehu starting 5 tāpat labāks par Puertoriko... Mūsejie vnk labi neitralizēja čehu līderus.

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:42, pirms 8 gadiem
coldasice rakstīja: tikai no vef ir nākuši visi izlases līderi,izņemot Strelnieku..Timma,Bertāns, Meiers,Mejeris,Jakovičš ,Bērziņi..
Timma sāka Liepājā un Bkv, Jakovičs arī Liepājā, Meiers ar kurzemē, Mejeris spānija, Bertans pirms vefa bija gan Valmierā,gan kurzemē, Bērziņš Baronā un j.bērziņš valmierā, vefs ņem gatavus spēlētājus.

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:43, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Čehu starting 5 tāpat labāks par Puertoriko... Mūsejie vnk labi neitralizēja čehu līderus.
Barea uz papīra ir labākais spēlētājs grupā, viņam nba nedēļas spēlētāja tituls.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:45, pirms 8 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Puerteriko ir laba izlase,tagad galvenais uz to koncentrēties. Bet tālāk...reāli pat nenāk prātā, ar ko mūsējie var vinnēt Serbus!?! Pusfinālā ļoti jācer uz Čehiem,ja ne uz uzvaru,tad vismaz ,lai kārtīgi izkapājas. Serbi tomēr spēlē mājās un vinnēt drīzāk neiespējami nekā iespējami mums (teorētiski) Taču mums ir Bagatskis... Jānovēl tik milzīgu veiksmi visiem
Esmu redzejis abas Serbu speeles un teiksu taa,ka Serbi neraada baigi parliecinoso sniegumu!Plus nav ne minas no vetrainajiem un skalajiem faniem ko mes redzam sezonas laikaa ,kad spele kautvai ta pasa Crvena Zvezda eiroligaa..Drizaak ir sajuta kaa teaatri+Serbiem tapat kaa mums ir vairaaki robi sastavaa(Bjelica,Marjamovics,Macvans utt)..Ar to visu gribu teikt ,ka mums ir varianti!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:46, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Timma sāka Liepājā un Bkv, Jakovičs arī Liepājā, Meiers ar kurzemē, Mejeris spānija, Bertans pirms vefa bija gan Valmierā,gan kurzemē, Bērziņš Baronā un j.bērziņš valmierā, vefs ņem gatavus spēlētājus.
Nem jau gatavus,bet tiesi Vefs ir tas klubs kas dod speletajiem atsperienu ,lai pareitu nakamaja limeni Timma Zenit Bertans Bilbao Mejeris Chalon utt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-07-06 21:49, pirms 8 gadiem
Domāju, ka finālā čehiem pret Puertoriko klātos smagi, tāpēc visa Čehija turēs īkšķus par Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:52, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Būs smaga spēle, viņi spēlē individuāli, tāpēc būs ļoti svarīga spēle 1 pret 1, bet diemžēl garais gals būs pakļauts lielam spiedienam un iespējamām problēmām ar piezīmēm, īpaši svarīgs būs Meiers, jo pa lielam vienīgais, kas varēs Ramosam postā pretī spēlēt
ramoss izstūma no spēles raduļicu, kā mazu bērnu. man šķiet, 5 piezīmes apmēram 5 minūtyēs. mūsējie varēs 3atā stutēt, tāpat nenoturēs.
vienīgā recepte ir ātra spēle, kur visu laiku sanāks spēlēt 5 pret 4 jo ramoss ir lot ļoti lēns, un serbi tieši šādā veidā nokausē un panāca lūzumu.

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:54, pirms 8 gadiem
Serbi pagaidām nav rādījuši neko izcilu. Vai tas gadījumā neliek domāt,ka labākā spēle viņiem priekšā? arī mums nav pārāk veicies ar 3 punktu metieniem, cerība, ka mūsējie spēs atvērties pareizajā brīdī.

     [+] [-]

, 2016-07-06 21:56, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Esmu redzejis abas Serbu speeles un teiksu taa,ka Serbi neraada baigi parliecinoso sniegumu!Plus nav ne minas no vetrainajiem un skalajiem faniem ko mes redzam sezonas laikaa ,kad spele kautvai ta pasa Crvena Zvezda eiroligaa..Drizaak ir sajuta kaa teaatri+Serbiem tapat kaa mums ir vairaaki robi sastavaa(Bjelica,Marjamovics,Macvans utt)..Ar to visu gribu teikt ,ka mums ir varianti!!
Nu tad cerēsim labu iznākumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:03, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Timma sāka Liepājā un Bkv, Jakovičs arī Liepājā, Meiers ar kurzemē, Mejeris spānija, Bertans pirms vefa bija gan Valmierā,gan kurzemē, Bērziņš Baronā un j.bērziņš valmierā, vefs ņem gatavus spēlētājus.
sāka Bertāns ar Timmu DSN un kļuva par LBL2 čempioniem,tad viens aizgāja uz Ventspili ,otrs uz ASK,ja nemaldos .Vefā bija kā gatavi spēlētāji,bet ne bez labās spēles Vefā ,viņi pašlaik ir tur ,kur ir.. no Venstpils pa taisno kaut ko sasniedzi ir Strelnieks,pārējie caur Vef,lai kā Tev to negribētos atzīt..

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:11, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Man nez kāpēc šķiet, ka viņi spēlējuši tā piebremzēti neiespringstot, vismaz skatoties viņu spēles
man arī nešķiet, ka viņi izliek uz pilnu jaudu. apmēram jūt, ka spēle tiek kontrolēta. priekš kam pārcensties. Tomēr varēja redzēt, ka tad, kad laukumā ramoss viņi skrēja, jo ramoss pa laukumu aizelsies soļoja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:14, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tieši tā
es tik domāju, ka tajā brīdī, kad ramoss iebridīs soda laukumā un sāks stumties uz grozu, var iestāties viegla panika vai bezspēka sajūta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:19, pirms 8 gadiem
Neitralizēt Bareju un Arojo un lieta darīta, protams vārdos tas ir vieglāk kā darbā

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:23, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Nu Meiers vēl vēl varēs pret viņu uzspēlēt un Bērzs arī, ja būs pacietīgs, bet nedod dievs Anžejs laukumā būs, tad tur būs 18+
nebūs tur nekā, ne no meiera, ne bērziņa, ne pašečnika. vienīgā iespēja otram garajam pieslēgties uz bloķēšanu. tur tad bērzam vai pašečņikam ir cerība.

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:25, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Nu Meiers vēl vēl varēs pret viņu uzspēlēt un Bērzs arī, ja būs pacietīgs, bet nedod dievs Anžejs laukumā būs, tad tur būs 18+
veltīgi tu anžeju noliec, vakar viņš bija labākais no garajiem. nepievīla komandu ar piezīmēm. labi astradāja. IQ viņam ir augstāks par abiem pārējiem kopā ņemot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:33, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Es nenolieku, es tikai norādīju, ka viņam varēja būt labāka aizsardzība....Tas, ka es nespiedzu kā maza meitene par viņu nenorāda uz to, ka es viņu nolikt gribētu....Anžeju ar Mārtiņu īsti salīdzināt nevar, jo Meiers tomēr ir klasis centrs, kuru nez kāpēc maz izmanto
Manā izpratnē, klasisks centrs ir tas, kurš māk apspēlēt un iemest pustālo. Un nestāsti, ka Meiers to māk, es redzu Anžeju regulāri iemetam pustālos, trīņus, Meieru ne reizi. Joprojām.

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:35, pirms 8 gadiem
čehi baigi aizvainoti par vakardienu, izliek dusmas uz nabaga japāņiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:40, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: kāds rezultāts?
apnika skatīties, pārslēdzu uz futeni. bija plus 14, vienkārši nav interesanti, japāņiem liekas, ka tulīt tulīt pievilks, čehi uzreiz ieslēdz nākamo ātrumu un viss kļūst momentā skaidrs.

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:44, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Ja spēlēsim pret Serbiem, būs smagi, jo viņi ne tikai indiv labi, bet kā komanda visi ir radoši, mums vairāk jāpaļaujas uz līderiem. Tomēr nedaudz nesaprotu izlasi un KP, kāpēc viņi tomēr nevarēja panākt kopsaucēju, viņa klātbūtne būtu mega faktors, pa lielam 3 spēles tik jānokapā, piereizes pieredzīte šim. Bet viss ok, vnk skatos uz Jokiču, Mario, kuri ar varēja trenēt skillu. Ne pavelti spēļu prakse atsver vairākus treniņus
Traumatisks un fiziski vājš, taupa spēkus NBA sezonai. Paspēlēs pāris sezonas un Kristaps ies Andra Biedriņa pēdās.

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:49, pirms 8 gadiem
mani liekas nupat nokaitināja, komentētāji, kuri komentē apspriež čehu japāņu spēli, nupat pārliecinošā tonī sprieda, kas beigās spēlēs par ceļazīmi. Cita starpā viņi tā automātā ieminējās "puerto rico beat latvia". ķipa bez variantiem, ? pat tāds reālists un skeptiķis, kā es saprot, ka šī vairs nav 2002, 2004 gada komanda, , kas sakāca ASV, lai arī galvenie vilcēji ir tie paši. Pie lbas disciplīnas un puslīdz normālas metienu krītamības un spējas veidot ātras pārejas uzbrukumā mūsējiem ir labs šanss.

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:50, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Manā izpratnē, klasisks centrs ir tas, kurš māk apspēlēt un iemest pustālo. Un nestāsti, ka Meiers to māk, es redzu Anžeju regulāri iemetam pustālos, trīņus, Meieru ne reizi. Joprojām.
Ja centrs spēj iemest trīnīti tad tas jau ir super bonuss komandai. Visā kopumā klasisks centrs ir tas kurš zem groza labi spēlē, gan aizsardzībā gan uzbrukumā. Latvijai vislābākais centrs aizsardzībā bija Bruno Pētersons

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:52, pirms 8 gadiem
nepārstājas dažiem tā tukšā muldēšana par KP. jau apnikuši.
mums ir laba komanda un viss, mani apmierina, ka tie, kas ir spēlē ar pilnu atdevi. tas arī viss, ko mums vajag.

     [+] [-]

, 2016-07-06 22:53, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Ja centrs spēj iemest trīnīti tad tas jau ir super bonuss komandai. Visā kopumā klasisks centrs ir tas kurš zem groza labi spēlē, gan aizsardzībā gan uzbrukumā. Latvijai vislābākais centrs aizsardzībā bija Bruno Pētersons
nekas tur izcils nebija no tā pētersona. patizls bija. tas tik atmiņā saglabājies. labus spēlētājus tik viegli neaizmirst.

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:00, pirms 8 gadiem
Šis bišku nost no konkrētās tēmas. Bet nu..Kas tur bija šodien ziņas parādijās par Reju Allenu Viņs brīvais aģents esot un blā blā..pie Spurs ies ?

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:04, pirms 8 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Šis bišku nost no konkrētās tēmas. Bet nu..Kas tur bija šodien ziņas parādijās par Reju Allenu Viņs brīvais aģents esot un blā blā..pie Spurs ies ?
runā, kā Gobziņš ar Blaumani ar taisās

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:14, pirms 8 gadiem
Latvijai izlasei ļoti laba komanda izveidota. Vispār basketbols Latvijā ir sakārtots un jauki redzēt,ka katru gadu aug pēc devītā gada.

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:21, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: VIņš arī to māk un VTB to ir pierādījis, tikai uz viņu nespēlē un klasis centrs nemet trīņus
nu trīņu mešana ir jau kā bonuss, pie visa tā, ko viņš māk

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:33, pirms 8 gadiem
Pēteronam bija viena laba spēle šķiet NEBL F4 pret Unics, kur neatceros to mori, bet šis bija nesen no NBA vēl un riktīgi pzdc pzdc labs, un Brunis šamo vnk atģelal defā... bet nu tas arī bija spilgtākais, viena dīsent sezona, dec it

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:44, pirms 8 gadiem
Simkinss tas bija, ko Brunis izfukāja un tas bija eirokauss, Četmens vēl bija Vpilī togad.

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:44, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: runā, kā Gobziņš ar Blaumani ar taisās
Runā ka tu esi t.izls

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:46, pirms 8 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: Runā ka tu esi t.izls
varbūt arī runā, bet īsti skadrības nevienam nav. sanāk, ka tikai baumas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:58, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Ja par tevi nerunā, Tu neeksistē
jā, bet te par mani runā, ka es esot tizls. es it kā nevaru tam īsti piekrist, jo nebūtu īsti lāgā piekrist klajiem meliem. tā jau būtu maldināšana. es mēdzu būt neveikls, tas gan.
nu tad fakts, ka mani nosauc par tizlu esam , laikam tikai apstiprina manu eksistenci?

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:03, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: jā, bet te par mani runā, ka es esot tizls. es it kā nevaru tam īsti piekrist, jo nebūtu īsti lāgā piekrist klajiem meliem. tā jau būtu maldināšana. es mēdzu būt neveikls, tas gan.
nu tad fakts, ka mani nosauc par tizlu esam , laikam tikai apstiprina manu eksistenci?
ok..sorry ņemu savus vārdus atpakaļ baigais gudrīts izrādies,šitā izlocies

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:07, pirms 8 gadiem
GATERŠŅIKS rakstīja: ok..sorry ņemu savus vārdus atpakaļ baigais gudrīts izrādies,šitā izlocies
kaut kā neveikli tā sanāca

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:16, pirms 8 gadiem
Nākamo Eiropas basketbola čempionātu varētu savākt visus savus labākos
PG: Jānis Strēlnieks,Kaspars Vecvagars,Ingus Jakovičs, Žanis Peiners
SG: Dairis Bērtāns,Jānis Blūms,Armands Šķēle,Aigars Šķēle
SF: Kristaps Janičenoks,Jānis Timma,Ojārs Siliņš, Jānis Bērziņš,Rodions Kurucs, Rihards Kuksiks,
PF: Dāvis Bertāns, Kaspars Bērziņš,Rolands Freimanis,Mareks Mejeris
C: Kristaps Porzinģis,Andžejs Pasečniks,Andrejs Šelakovs,Martiņš Meiers.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:29, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: mani liekas nupat nokaitināja, komentētāji, kuri komentē apspriež čehu japāņu spēli, nupat pārliecinošā tonī sprieda, kas beigās spēlēs par ceļazīmi. Cita starpā viņi tā automātā ieminējās "puerto rico beat latvia". ķipa bez variantiem, ? pat tāds reālists un skeptiķis, kā es saprot, ka šī vairs nav 2002, 2004 gada komanda, , kas sakāca ASV, lai arī galvenie vilcēji ir tie paši. Pie lbas disciplīnas un puslīdz normālas metienu krītamības un spējas veidot ātras pārejas uzbrukumā mūsējiem ir labs šanss.
Nu šķiet ka viņi uz papīra ir favorīti - ārējā līnija izskatās iespaidīga Arojo, Barea, Holands, ar Ramosu garajā galā. Būs ļoti grūti, bet cerams, ka tiksim finālā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-07 00:32, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nākamo Eiropas basketbola čempionātu varētu savākt visus savus labākos
PG: Jānis Strēlnieks,Kaspars Vecvagars,Ingus Jakovičs, Žanis Peiners
SG: Dairis Bērtāns,Jānis Blūms,Armands Šķēle,Aigars Šķēle
SF: Kristaps Janičenoks,Jānis Timma,Ojārs Siliņš, Jānis Bērziņš,Rodions Kurucs, Rihards Kuksiks,
PF: Dāvis Bertāns, Kaspars Bērziņš,Rolands Freimanis,Mareks Mejeris
C: Kristaps Porzinģis,Andžejs Pasečniks,Andrejs Šelakovs,Martiņš Meiers.
nu ja visus vienlaikus izlaist laukumā, uzvara noteikti ir neizbēgama. trūkst vēl tikai bils russels un kambala.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:35, pirms 8 gadiem
Tākā izlasi ar šiem spēlētājiem var nokomplektēt patiešām ļoti spēcīgu.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:37, pirms 8 gadiem
sandris rakstīja: Nu šķiet ka viņi uz papīra ir favorīti - ārējā līnija izskatās iespaidīga Arojo, Barea, Holands, ar Ramosu garajā galā. Būs ļoti grūti, bet cerams, ka tiksim finālā.
nu realitātē viss nebija tik slikti, Ramoss ir jaudīgs, bet ļoti ļoti lēns. spēlē maz. Holands tiešām var sagādāt problēmas, jo ir baigais kaplis. Arojo un Barea ir tālu no savas labo gadu formas, tas viss kopumā rada ticību, ka mūsējie var paņemt šo spēli.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:38, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Tākā izlasi ar šiem spēlētājiem var nokomplektēt patiešām ļoti spēcīgu.
mums jau tagad ir laba spēcīga izlase.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:43, pirms 8 gadiem
Piekrītu izlase ir spēcīga, bet gribētu vēl spēcīgāku.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:48, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Piekrītu izlase ir spēcīga, bet gribētu vēl spēcīgāku.
tad jāiet uz sportazāli

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:53, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Piekrītu izlase ir spēcīga, bet gribētu vēl spēcīgāku.
man liekas jocīgi, ka tu saliec bariņu spēlētāju, nosauc visus par labākajiem, lai gan daļa no taviem kandidātiem bija šogad un netika, daļa vispār netika aicināta, jo vienkarši nav izlasei atbilstošā līmenī. tā jau var likt visus šībrīža aktīvos lbl spēlētājus, pieskaitīt vēl biedriņu klāt, ja nu šim ienāk prātā restartēt karjeru/

     [+] [-]

, 2016-07-07 01:13, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu realitātē viss nebija tik slikti, Ramoss ir jaudīgs, bet ļoti ļoti lēns. spēlē maz. Holands tiešām var sagādāt problēmas, jo ir baigais kaplis. Arojo un Barea ir tālu no savas labo gadu formas, tas viss kopumā rada ticību, ka mūsējie var paņemt šo spēli.
Pret Angolu Puertoriko realizēja no spēles augstu metienu procentu, bet nu laikam jau īsti Āfrikas komandu tur novērtēt nevar, pieņemu, ka tie metieni bija 80% brīvi.

     [+] [-]

, 2016-07-07 08:31, pirms 8 gadiem
Atslābstiet, zēniņi! Spēlēt pret serbiem viņu laukumā nozīmē to slaveno peldi sērskābē, kurā "pat padomju sportisti grimst". Mums nebūtu neviena argumenta pret viņiem, pat ja 12 KP spēlētu un Blats tos trenētu.

     [+] [-]

, 2016-07-07 09:38, pirms 8 gadiem
Nekāda pastaiga ar Portoriko nebūs. Cerams, ka tiks Latvija finālā. Uzvarēt Serbiju? Dažreiz jau notiek brīnumi. Varbūt šoreiz?

     [+] [-]

, 2016-07-07 09:59, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Timma sāka Liepājā un Bkv, Jakovičs arī Liepājā, Meiers ar kurzemē, Mejeris spānija, Bertans pirms vefa bija gan Valmierā,gan kurzemē, Bērziņš Baronā un j.bērziņš valmierā, vefs ņem gatavus spēlētājus.
Bērziņš un Blūms ir no Skontõ ja kas

     [+] [-]

, 2016-07-07 10:02, pirms 8 gadiem
lielākais pluss ir tas ka Arrojo un Barea abi ir mazi un 32+