Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Trajkovičs nosauc sastāvu

Trajkovičs nosauc sastāvu
Nenads Trajkovičs
Foto: Romāns Kokšarovs, SA

Latvijas basketbola izlases galvenais treneris Nenads Trajkovičs sestdien pēc nacionālās B valstsvienības pēdējā treniņa nosauca tos 18 spēlētājus, kuri piedalīsies mūsu izlases treniņnometnē, kas sāksies 18. jūlijā.

No izlases pirmā sastāva sarakstā iekļauti desmit basketbolisti, savukārt no rezervistiem Trajkovičs izvēlējies astoņus spēlētājus, portālu eSports.lv informēja nacionālo izlašu direktors Edgars Buļs.

Augusta sākumā izlasei pievienosies Pāvels Veselovs, kuru patlaban nomoka ceļgala savainojums, tāpat kandidātu sarakstā nav iekļauts Raitis Grafs, kuram izdarīta potītes operācija.

Nosaukto vidū nav arī Raimonda Vaikuļa, kura pozīcijā, pēc trenera domām, ir pieejami pieredzējušāki un stabilāki spēlētāji. Turklāt Raimondam nesen sagaidīts ģimenes pieaugums.

Runājot par Troju Ostleru, viņa spēlēšana izlasē ir apšaubāma, jo basketbolists neatbild ne uz telefona zvaniem, ne elektroniskajām vēstulēm. "Visticamāk, ka viņa pakalpojumi nebūs vajadzīgi, bet treneris vēl domās šajā jautājumā," sacīja Buļs.

Izlases kandidāti

Spēlētājs pozīcija
Kristaps Valters saspēles vadītājs
Jānis Blūms saspēles vadītājs
Edgars Jeromanovs saspēles vadītājs
Armands Šķēle aizsargs
Aigars Vītols aizsargs
Kristaps Janičenoks aizsargs/uzbrucējs
Mareks Jurevičus aizsargs/uzbrucējs
Gatis Jahovičs uzbrucējs
Juris Umbraško uzbrucējs
Jānis Porziņģis uzbrucējs
Uvis Helmanis uzbrucējs
Ivars Timermanis uzbrucējs
Ernests Kalve uzbrucējs
Jānis Pozņaks uzbrucējs
Ronalds Zaķis uzbrucējs/centrs
Kaspars Bērziņš uzbrucējs/centrs
Kaspars Cipruss centrs
Andris Biedriņš centrs

 +37 [+] [-]

, 2008-07-05 14:01, pirms 17 gadiem
Lasot uzvārdus liekas iespaidīgi!

Un, vainu es neatceros,vai arī nekad iepriekš izlases trenneris nav šādi sastāvu izvēlējies,no sākuma ar relatīvi vājākajiem strādājot,un tad liekot visus kopā!Interesenati,redzēs kas beigās sanāks,ceru ka rezultāts būs pozitīvs!
Slēpts komentārs: ASK Rulzzz

 +24 [+] [-]

, 2008-07-05 14:01, pirms 17 gadiem
Zaķis, Jeris - prieks par jaunajiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2008-07-05 14:02, pirms 17 gadiem
Biedriņš tak nav pateicis ka būs.

 +10 [+] [-]

, 2008-07-05 14:02, pirms 17 gadiem
kravchenko tomeer tad nee..
Slēpts komentārs: Prizs
Slēpts komentārs: marexels

 +11 [+] [-]

, 2008-07-05 14:04, pirms 17 gadiem
Laba izlase! Pārīti paņems nost un paliks labākie!

Prikes par Pozņaku...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 14:04, pirms 17 gadiem
kas ir ar grafu?
Slēpts komentārs: Willy

 +29 [+] [-]

, 2008-07-05 14:05, pirms 17 gadiem
Bušiņa nav

 +14 [+] [-]

, 2008-07-05 14:05, pirms 17 gadiem
poskus rakstīja: kas ir ar grafu?



chist, kur tad shameejais nosviidis
Slēpts komentārs: flipsider
Slēpts komentārs: Tinkijs Vinkijs

  +4 [+] [-]

, 2008-07-05 14:06, pirms 17 gadiem
Prizs rakstīja: chist, kur tad shameejais nosviidis

taruma tak sezonas beigaas bija
laikam potiiti opereeja

  +5 [+] [-]

, 2008-07-05 14:08, pirms 17 gadiem
Zajebuha, S. Valtera nav!

Snaiperu mums jau tā pietiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-07-05 14:11, pirms 17 gadiem
Kapec nav Sandis Valters?

 +17 [+] [-]

, 2008-07-05 14:11, pirms 17 gadiem
Prieks par Jeromanovu, Kalvi, Zaķi, Pozņaku un pats lielākais prieks par Jureviču. Beidzot Mareks ir novērtēts. Likās jau ka par maz uzticās pārbaudes spēlēs, bet, iespējams, Trajkovičam viss bija skaidrs viņa sakarā. Tiešām prieks. Un ja godīgi, tad +respekts no manis Trajkovičam - par to, ka tādi spēlētāji vispār ir uzaicināti uz izlases nopietnajiem treniņiem. Lai veicas.

 +11 [+] [-]

, 2008-07-05 14:11, pirms 17 gadiem
Gabrāns?

 +11 [+] [-]

, 2008-07-05 14:11, pirms 17 gadiem
Tinkijs Vinkijs rakstīja: Kapec nav Sandis Valters?

Trauma.

  +5 [+] [-]

, 2008-07-05 14:12, pirms 17 gadiem
baller46 rakstīja: Gabrāns?


parbaudes speeles neko iipasu neraadiija bet vinam viss veel prieksaa

 +10 [+] [-]

, 2008-07-05 14:13, pirms 17 gadiem
Mareks Jurevičus, Jānis Pozņaks, Ivars Timermanis, Jānis Porziņģis, Edgars Jeromanovs, Juris Umbraško, Ernests Kalve, Ronalds Zaķis
Tādi neparasti vardi izlases sakarā, bet lieliski, ka arī šiem spēlētājiem tiek dota iespēja. ik ipasi prieks par Kalvi, Jeromanovu, Jureviču, Požņaku un Zaķi!
kautkā ar vien vairāk sāk simpatizēt Trajkoviča darbibas

  +1 [+] [-]

, 2008-07-05 14:13, pirms 17 gadiem
Jā, starpcitu, nav Gabrāna (viscaur saprotami, jo Trajkovičs jau teica, ka gluži viņa spēle neapmierināja) un vēl nav Bušiņa. Man jau likās, ka būs, bet tomēr.. var jau būt, ka ir labi tāpat.

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 14:14, pirms 17 gadiem
Tad tomeer Biedrs ar Janichenoku piekritushi speelet?

     [+] [-]

, 2008-07-05 14:16, pirms 17 gadiem
emm ... es laikam esmu palaidis garam akut ko, bet kur sandis valters

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 14:16, pirms 17 gadiem
mekto rakstīja: emm ... es laikam esmu palaidis garam akut ko, bet kur sandis valters


Valteram trauma

  +9 [+] [-]

, 2008-07-05 14:17, pirms 17 gadiem
Hmm, nedaudz negaidīti uzvārdi parādījušies no B izlases.

Vislielākais pārsteigums ir Pozņaks. Arī tas ka Jeris ir izkonkurējis gan Bušiņu, gan Gabrānu.

Par Umbraško kādu laiku bija piemirsts, bet savā laikā bija "jaunais un daudzsološais".

Katrā ziņā interesanti. Un vēl kas "trenerim no malas" jebšu ārzemniekam nav kaut kādu steriotipu. Es stripri šaubos vai pie latviešu trenera tāds Pozņaks tiktu uz A izlasi.

     [+] [-]

, 2008-07-05 14:17, pirms 17 gadiem
aa ok paldies

     [+] [-]

, 2008-07-05 14:17, pirms 17 gadiem
ASK Rulzzz rakstīja: Kur tad Ostlers??

Iemācies lasīt vai izlasi tekstu līdz galam
Izskatās jau daudzsološi.!

     [+] [-]

, 2008-07-05 14:17, pirms 17 gadiem
traumeets sen

  +1 [+] [-]

, 2008-07-05 14:20, pirms 17 gadiem
prieks par Umbraško. Cerams, ka būs back up SF ASK Rīga nākamgad!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-05 14:22, pirms 17 gadiem
Ostleram uznācis vecais niķis!

  +5 [+] [-]

, 2008-07-05 14:23, pirms 17 gadiem
Nodevejs Ostlers atkal nobijas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-07-05 14:26, pirms 17 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Iemācies lasīt vai izlasi tekstu līdz galam
Izskatās jau daudzsološi.!

Tad kad raksts vēl nebija papildināts tad nekādas info par Ostleru nebija!!!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 14:27, pirms 17 gadiem
Nu a visi labākie piekritīs spēlēt tad būs tiešām ļoti labs sastāvs! Lai veicas!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-05 14:28, pirms 17 gadiem
Jurichs4 rakstīja: Iemācies lasīt vai izlasi tekstu līdz galam
Izskatās jau daudzsološi.!

Sākumā nekas nebija minēts..
Slēpts komentārs: Eastern.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 14:34, pirms 17 gadiem
a kur peetersons
Slēpts komentārs: Robduks
Slēpts komentārs: Robduks

  +1 [+] [-]

, 2008-07-05 14:36, pirms 17 gadiem
Robduks rakstīja: juus rakstu vispaar lasat?



Zini, saakuma bija shis maģiskais vārdu sakopojums...

Informācija tiks papildināta...

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 14:38, pirms 17 gadiem
Eastern. rakstīja: Ak dievs, panjemts Jeromanovs, kuram tikt izlasee nav pilniigi nekaadu izredzhu, bte Bushinsh, kursh katru gadu ir stabils kandidaats uz 2. PG vietu izlasee nav. Es Busha vietaa pasuutiitu visu nahren - i peec pagaajushaa gada Muizhnieka gaajiena, i tagad peec horvaatu "eksperta" gaajiena. Sviests.

Nu ja godīgi, Jeromanovs pagājušogad rādīja daudz saturīgāku spēli kā Bušs. To pašu varētu teikt par Gabrānu. Drīzāk jābrīnās kāpēc nav Gabrāns un ir Jeris. Bet varbūt treneris uzskata, ka nav vērts ņemt Bušu, jo uzskata, ka tieši viņš nevar izkonkurēt ne Blūmu, ne Valteru (ko viņš principā arī nevar)?

     [+] [-]

, 2008-07-05 14:38, pirms 17 gadiem
Jeris! restepa...

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 14:38, pirms 17 gadiem
Sviests ir pats Buškevics. Kāds te teica, ka treniņu spēles - tas tikai tā. 4 punkti Buškevicam. Ha. Jau intervijā parādīja, ka džekam deguns gaisā. Spēlēt vajag, bet ne raudāt un čīkstēt...

Sastāvs interesants, spiests uz garo galu. Jābūt ok, veiksmi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 14:40, pirms 17 gadiem
Jeromanovs?! kaadaa sakaraa?! vinjsh pat nevienaa speelee nepiedaliijaas! un reaali saliidzinot ar Valteru un Bluumu, vinjsh labi, ja 5 minuutes tiks laukumaa...
Centri gan pietiek 3 komandaam, bet prieks par Jurevuchus! tieshaam!
Lai nu ko, bet Gabraanu bija jaanjem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 14:49, pirms 17 gadiem
Jeris malacis, jau treniņos labi izskatījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rasheed_pacer

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 14:52, pirms 17 gadiem
prieks ,ka nav "muizhnieka speletaji" vaikulis un veselovs ,nesaprotu,kapec te tik daudz raud par buskevicu ,valters un blums ir galvas tiesu paraki ,labak nemt uz izlasi jauno un talantigo ,kas nokapas savas 5 varbut 10 minutes ,nevis bushkevicu ,kuram ne stabila metiena nav ,ne dribla ar kreiso roku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-07-05 14:56, pirms 17 gadiem
vinjam ir 22 gadi ,manuprat, gan pedejais laiks iesaistities izlase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Basketfans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 15:09, pirms 17 gadiem
Es kaut kur dzirdēju, ka Janičenokam slinkums ar izlasi niekoties.. Ceru, ka kļūdos.. :/

  +6 [+] [-]

, 2008-07-05 15:10, pirms 17 gadiem
ostleram bija vientuli itaalijaa un gribeeja lai traikovics aizbrauc ciemos....tas laikam bija vieniigais motiivs teikt ka speelees
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 15:17, pirms 17 gadiem
veel var gadīties, ka no U20 paņems Bertānu, Strelnieku un rezervi..

     [+] [-]

, 2008-07-05 15:21, pirms 17 gadiem
"Runājot par Troju Ostleru, viņa spēlēšana izlasē ir apšaubāma, jo basketbolists neatbild ne uz telefona zvaniem, ne elektroniskajām vēstulēm."
Nē nu ja izlase tiešām interesējas, bet pats nereaģē tad tā jau ir cita lieta.

  +5 [+] [-]

, 2008-07-05 15:22, pirms 17 gadiem
Pozņaks :O -- lai nu buutu - tagad bus pirmais čalis ciemā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-07-05 15:29, pirms 17 gadiem
Oo un Jurevichus arii beidzot ir iekljauts!Priecee!

 +17 [+] [-]

, 2008-07-05 15:31, pirms 17 gadiem
Iztix bez Ostlera.
Kaut kaa viņš man vienmēr licies pārāk liels māxlinieks vai īpatnis. Un ko gan viņam nozīmē Latvijas izlase ? Iepriekšējā Troja biogrāfija liecina, ka viņš sev neizvirza augstus mērķus, Mierīgi bumbojas pa otrajām līgām un arii izlase kaa vieta, kur skauti spieto, viņam pie kājas, taapat kaa viss paareejais...
Vaikulis, Bušiņš aaraa - droši vien pareizi, viņu poziicijaas liela konkurence un progresa nav. Domaaju, ka liidziigs liktenis sagaida Viitolu un Timermani. Uvelim pašam jāizlemj - veel speeleet vai dot vietu jaunajiem.

Zinu, ka izpelniišos miinusus, bet mans izlases pamatpiecinieks ( domaaju, ka uz vairākiem gadiem) ir šāds ;
K. Valters
Šķēle
Janičenoks/ Jahovičs
K. Bērziņš
A. Biedriņš
Slēpts komentārs: Moe88
Slēpts komentārs: cecens89

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 15:34, pirms 17 gadiem
Miinusi, protams, deeļ Bērziņa

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 15:45, pirms 17 gadiem
Nedaudz izkretinēja tie mazie āksti, kas tikai izlasa sastāvu un prasa, kur pārējie... Tak palasat tekstā, tur gandrīz viss ir rakstīts.

Priecē Jurevičus un Zaķis. Zaķim tiešām daudzsološa nākotne.

Janičēnoks un Biedriņš, ja kas vēl nav pateikuši ka spēlēs, vienkārši viņi ir iekļauti kandidātu sarakstā - značit uzaicināti. Pagaidām ar viņiem un izlasi saistās tikai uzaicinājums.

  -3 [+] [-]

, 2008-07-05 15:48, pirms 17 gadiem
Iguodala rakstīja: Nedaudz izkretinēja tie mazie āksti, kas tikai izlasa sastāvu un prasa, kur pārējie... Tak palasat tekstā, tur gandrīz viss ir rakstīts.

Priecē Jurevičus un Zaķis. Zaķim tiešām daudzsološa nākotne.

Janičēnoks un Biedriņš, ja kas vēl nav pateikuši ka spēlēs, vienkārši viņi ir iekļauti kandidātu sarakstā - značit uzaicināti. Pagaidām ar viņiem un izlasi saistās tikai uzaicinājums.



manlieks tu esi tas mazais aksts
kad jautaja tad raksts vel nebija uzrakstits bija tikai augsheja rindkopa un saraksts

     [+] [-]

, 2008-07-05 15:49, pirms 17 gadiem
Tinkijs Vinkijs rakstīja: Nodevejs Ostlers atkal nobijas


nu Buļs jau vis ko var pazinot,bet kaa patiesiibaa to jau nezin,mos neviens vinam nav zinojis!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 15:49, pirms 17 gadiem
Tad pagaidi, kamēr rakstu papildina līdz galam un tad prasi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 16:27, pirms 17 gadiem
Willy rakstīja: Kur palicis Ostlers? Ja kkādi Vesolovi, Timmermaņi, Pozņaki, Umbraško un pat CIPRUS(!!!) ir sastāvā, tad...


tev laikam atmiņa ir īsa, ja aizmirsi kā cipruss spēlēja pagājušajā atlases turnīrā, ja jau ņem tad laikam nenadam ir cerība savest viņu formā!!! izskatās ka biedriņa nebūs, viņš jau gribētu, bet loti daudz negatīva par spēlēšanu izlasē bija dzirdams no amerikas: kluba vadība, fanu spiediens! un vēl tagad ja būs labs kontrakts, viņš vnk nevarēs atļauties doties palīgā! bez Andra garais gals visai bēdīgi izskatās, ja vēl nav grafa, tad lai jau raujas visi kas pie veselības, jo zem groza ir pakaļa, un ja notiks vis sliktākais tad mums no grupas varētu būt vis sūdīgākais garais gals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-07-05 17:02, pirms 17 gadiem
super Sastaavs.
Slēpts komentārs: persik

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 17:26, pirms 17 gadiem
Īstenība, ja tā godīgi, nevajag celt brēku par Ostleru, jo.. jo treniņnometne sākas 18. jūlijā - līdz tam viņš var darīt ko grib. Varbūt viņš Āfrikā atpūšas (Verpakovska stilā ), neviens jau nezin. Pienāks 18. jūlijs, tad arī spriedīsim

  +5 [+] [-]

, 2008-07-05 17:45, pirms 17 gadiem
Slikti, ka tā izčakarēja Vaikuli. Itkā lielās izlases kandidāts, kas vairākkārt Latvijas čempionu rindās labi iesaistijas no maiņas, vispār nav izskatīts. Būtu tad aicinājis uz B izlasi uzreiz, lai apskatītos, bet beigās pat nav nevienas izlases sastāvā. Bušs laikam baigi nolaidies, bez spēlēšanas, bet Jeromanovs, labi parādijis sevi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 18:14, pirms 17 gadiem
Šitie komenti no sērijas "stulbs un vēl stulbāks".

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 18:41, pirms 17 gadiem
S.Valters izlases sastāvā nav izcēlies ar stabilu sniegumu. Palabojiet, ja kļudos.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 19:18, pirms 17 gadiem
A saraxtaa ir tikai 3 aizsargi? Kaut tur nav gadijumaa kada kljuda?

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 19:21, pirms 17 gadiem
kenijss rakstīja: Bušiņa nav

Shodien pie Areenas redzeeju Buškevicu. Taads nelaimiigs izskatiijaas, tagad saprotu kaapeec!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-05 19:22, pirms 17 gadiem
Prieks, ka ir Bērziņš!

  -3 [+] [-]

, 2008-07-05 19:40, pirms 17 gadiem
a kas ar grafu ?

  +6 [+] [-]

, 2008-07-05 19:44, pirms 17 gadiem
Collina rakstīja: S.Valters izlases sastāvā nav izcēlies ar stabilu sniegumu. Palabojiet, ja kļudos.

Nav gan. Bet šogad viņa izlasē nav dēļ traumas, nevis citu iemeslu dēļ. Tomēr no otras puses, Saņa izlasē nav izcēlies, jo Kaža nav mācējis viņu izmantot, jo kā zinām Valters ir spēlētājs kuram vajag uzticēties, la viņš sevi attaisnotu.
Slēpts komentārs: hugo7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tofux

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 20:09, pirms 17 gadiem
Diezgan maz aizsargu. Cerams tas nesagādās grūtības,bet esmu pārliecināts, ka N.T. zina ko dara.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 20:12, pirms 17 gadiem
Par Troju Ostleru es nevaru saprast, kāpēc viņam toreiz tika piešķirta Latvijas pilsonība? Domāju,ka viņš mums nekad nav bijis izlasei noderīgs. Labojiet , ja kļūdos.

     [+] [-]

, 2008-07-05 20:13, pirms 17 gadiem
jauns sastavs prieks par to!!!!

     [+] [-]

, 2008-07-05 20:49, pirms 17 gadiem
intresanti ka poznaks sastavaa...

  +6 [+] [-]

, 2008-07-05 20:50, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nav gan. Bet šogad viņa izlasē nav dēļ traumas, nevis citu iemeslu dēļ. Tomēr no otras puses, Saņa izlasē nav izcēlies, jo Kaža nav mācējis viņu izmantot, jo kā zinām Valters ir spēlētājs kuram vajag uzticēties, la viņš sevi attaisnotu.

Būtu vismaz ielicis to tekstu pēdiņās un beigās pierakstījis, ka tas ir citāts, no visu zinošā 32 kg ...
SVir vajadzīgs treneris tētis, kas ļau žarīt pa grozu kad vien ienāk prātā ... ja klubs to pacieš, viņu darīšana, bet izlasē tādam nav vieta ... nav mums tik laba spēle uzbrukumā par atlekušajām bumbām, lai varētu turēt laukumā tādu greznību, kā SV ...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-05 21:02, pirms 17 gadiem
Pilniba piekritu Kashs rakstitam,sevisks pieradijums tam ir Sanda spele sogad ASK sastava.
Slēpts komentārs: Zroberts

  +2 [+] [-]

, 2008-07-05 21:37, pirms 17 gadiem
nu SV viena chempii pret spanjiem labi saladeja. bet ta jau vien japiekrit- nav stabilitates, ja spele aiziet- var samest daudz, ja nee- tad var ari speli norakt.

     [+] [-]

, 2008-07-05 21:46, pirms 17 gadiem
Ostlers, jā,,, kā Skudra hokejā...
Kāpēc nav Gabrāns?

  -4 [+] [-]

, 2008-07-05 22:10, pirms 17 gadiem
kas notiek ar Buškevicu? esmu nedaudz atpalicis no jaunumiem, bet viņam ir kkāda trauma vai kkas tāds?
Un.. ko Timermanis izlasē dara?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 22:59, pirms 17 gadiem
OSTLERS

  +7 [+] [-]

, 2008-07-05 22:59, pirms 17 gadiem
spaineta rakstīja: kautkāds pilnīgi slims sastāvs ?? kur visi labie spēlētāji palikuši ??? kautkādi Porziņģi, Pozņaki un Zaķi! ārprāts! skaidra bilde izlasei šogad pazors pa visu feisu

Nu ir arii zaabaki uz shiis pasaules

  +3 [+] [-]

, 2008-07-05 23:06, pirms 17 gadiem
Matriks rakstīja: jā nu tas garais gals ir pilnigi pazudis kaut gan ir 3 speletaji kas varetu konkuret uz šo vietu Bērziņš Zaķis un Cipruss ja protams Biedrs nepiekritīs uzspēlēt.
Pārējās vietas vēl normālas izskatās.

ja atceraas Ciprussu no ieprieksheejaas kvalifikaacijas , tad vinjsh bija labaakajs izlasee

     [+] [-]

, 2008-07-05 23:20, pirms 17 gadiem
Ostlers basketbolaa taads pats kaa Skudra hokejaa,sportists labs,bet vienmeer atradiis iemeslu lai izlasee nespeeleetu!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-05 23:49, pirms 17 gadiem
Kashs rakstīja: Būtu vismaz ielicis to tekstu pēdiņās un beigās pierakstījis, ka tas ir citāts, no visu zinošā 32 kg ...
SVir vajadzīgs treneris tētis, kas ļau žarīt pa grozu kad vien ienāk prātā ... ja klubs to pacieš, viņu darīšana, bet izlasē tādam nav vieta ... nav mums tik laba spēle uzbrukumā par atlekušajām bumbām, lai varētu turēt laukumā tādu greznību, kā SV ...

Kāds te sakars manam tekstam ar VV32. Nēesmu nevienu citējis un viss rakstītais ir manis rakstīts. Tāka, ja tev patīk citēt, ej citē kādu citu.

     [+] [-]

, 2008-07-06 00:00, pirms 17 gadiem
Neizprotami kur ir Gabrans, kurs visu sezonu ir kapajis limeni. Bushinsh...
Bet saraksta ieliek Kalvi kurs visu sezonu nav spelejis bet sedejis uz traumas

  -1 [+] [-]

, 2008-07-06 00:06, pirms 17 gadiem
Zakis

Nuu domaaju ka beigaas rezultaats buus labs

     [+] [-]

, 2008-07-06 00:43, pirms 17 gadiem
Līvānietis rakstīja: Neizprotami kur ir Gabrans, kurs visu sezonu ir kapajis limeni. Bushinsh...
Bet saraksta ieliek Kalvi kurs visu sezonu nav spelejis bet sedejis uz traumas


Nuu kamer Kalve sevi diezgan labi paradija treninjosm esot stabils un ari rezultativs, tad gabraans neko dizhu nepaveica...

     [+] [-]

, 2008-07-06 01:01, pirms 17 gadiem
nez kas tur ir ar to bushu.. agrak speleja eiroliga, labs speletaajs, bet tgd...
Muznieks - Butauts - Trajkovich 3 treneri gada laikaa, vinju izbrakejushi...... kkas nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-06 09:15, pirms 17 gadiem
Ostlera atkal nav

  -3 [+] [-]

, 2008-07-06 09:33, pirms 17 gadiem
un ko tur dara Ciprus....

  +3 [+] [-]

, 2008-07-06 10:35, pirms 17 gadiem
baklazhans rakstīja: un ko tur dara Ciprus....

Kā man besī ārā šitie... Kā ko dara, ja nezini, tad Cipruss bija viens no labākajiem aizvadītajā treniņu ciklā, jo īpaši pēdējā pārbaudes spēlē pret to universitāti
Te vēlvienam nepatīk, ka Zaķis izlasē, tādiem kā viņš ir jādod iespēja un sevi arī labi parādīja gan pārbaudes spēlēs, gan treniņos, vēl jo vairāk izpelnījās Trajkoviča uzslavas

  +1 [+] [-]

, 2008-07-06 10:36, pirms 17 gadiem
Pilnigi piekritu NT lemumam...vajag piesaistit jaunibu....pec 2-3 gadiem bus baigi stipra izlase

  +1 [+] [-]

, 2008-07-06 11:28, pirms 17 gadiem
Veelreiz par taadiem stabiliem večiem kaa Vītols un arii Helmanis. Iespeejams, ka viņi veel pašlaik ir biki labaaki vai noteikti stabilaki par vienu otru jauno, bet, ja jau atjauninātā izlase, tad...jāsarīko abiem skaists atvadu mačs , tādējādi godinot viņu pienesumu Latvijas basketbolam un čau.
Īstais briidis skaisti aiziet!
Jā un Štelmim arii paldies nav pateikts. Luuk visus triis arii vareetu godinaat !
Protams, spēlētāji jāvērtē pēc tā, ko dara laukumā, nevis jāskatās pasē, bet kaut kā tomēr liekas, ka mazs kapitālais remonts mūsu komandai nenāktu par ļaunu. Varbuut jaunaa blice beidzot noņems to jūdu - portugāļu trešās speeles laastu

     [+] [-]

, 2008-07-06 12:54, pirms 17 gadiem
Visi labākie jau it kā ir uzaicināti.Ja visi piekritīs tad var snākt interesanta komanda.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-06 14:09, pirms 17 gadiem
kur buskevics? vai gabraans nezvai jeromanovs labaaks par tajiem...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-06 14:15, pirms 17 gadiem
ja visi shie buus treninnometnee no sastaava visrizaak atkritiiis :
Jeromanovs,Poznaks,Zakjis,Umbrashko,Cipruss,Timermanis,Jurevichus(Kalve)

  +2 [+] [-]

, 2008-07-06 15:21, pirms 17 gadiem
Man bija iespēja apmeklēt vienu no B izlases treniņiem un varu teikt, ka spēlē 5 pret 5 Kaspars Bērziņš un Jeromānovs kopā ļoti labi izskatījās un perfekti izpildīja trenera norādījumus. Bērziņš tiešām rāda pārliecinošu sniegumu gatavošanās procesa laikā, jācer, ka ar nerviem nebūs nekādu problēmu un čalis turpinās tādā pat garā arī sezonā strādāt! Veiksmi treneriem un spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-06 15:35, pirms 17 gadiem
Ar Ostleru viss skaidrs, ja jau līgums ar kubu kabatā, kāpēc vēl vajag censties kaut kādas tur Latvijas izlasē?
Par pārējiem - treneris noteikti zina, ko dara un nevis esporta komentētāji, kas nav ne kādu spēli, ne, vēl jo vairāk, treniņu redzējuši.
Diezgan jauns sastāvs, bet neteikšu, ka iespaidīgs, kā te viens cits bija iedrukājis. Pēc Biedriņa mums joprojām ir paliela bedre - neviens eirolīgas spēlētājs, daži ar ULEB kausa pieredzi. Viduvēja eiropas izlase. Bet ar darbu untuziasmu jaunā trenera vadība cerams kaut ko vairāk sasniegsim.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-06 19:03, pirms 17 gadiem
dīvaini:

-kāpēc tur ir Pozņaks, bet nav Gulbis vai Kravčenko? - nodeva Valeiko?
- kāpēc tur ir Jeromanovs(kas nepiedalījās pat pirmajā B izslases sagatavošanās posmā)- nodeva Jaunupam?
- piekrītu, ka Buškevics neparādīja sevi no labākās puses, bet viņa pieredze un prasmes ir daudz augstākā līmenī nekā Jeromanovam. Strēlnieks noteikti perspektīvē būs labāks par Jeromanovu.
Izskatās, ka sākušās atkal spēlītes, kurās noteicošais nav vis meistarība, bet izdabāšana...
Ceru, ka man nav taisnība...
Atkal izskatās , ka sākušās spēlītes. Atkal noteicošais nav vis meistarība

     [+] [-]

, 2008-07-06 23:58, pirms 17 gadiem
T-J rakstīja: dīvaini:

-kāpēc tur ir Pozņaks, bet nav Gulbis vai Kravčenko? - nodeva Valeiko?
- kāpēc tur ir Jeromanovs(kas nepiedalījās pat pirmajā B izslases sagatavošanās posmā)- nodeva Jaunupam?
- piekrītu, ka Buškevics neparādīja sevi no labākās puses, bet viņa pieredze un prasmes ir daudz augstākā līmenī nekā Jeromanovam. Strēlnieks noteikti perspektīvē būs labāks par Jeromanovu.
Izskatās, ka sākušās atkal spēlītes, kurās noteicošais nav vis meistarība, bet izdabāšana...
Ceru, ka man nav taisnība...
Atkal izskatās , ka sākušās spēlītes. Atkal noteicošais nav vis meistarība



var jau buut, bet taptas starpiba nav ko atskaita pirms kvalifikacijas sakuma Kravchiku un Gulbi, vai jeri un Poznaku... tas tapatas ir laika jautaajums

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 08:41, pirms 17 gadiem
Kāda velna pēc Timmermanis izbojā visu šo iespaidīgo sarakstu?

  -1 [+] [-]

, 2008-07-07 09:40, pirms 17 gadiem
tur kaut kam ir jābūt!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-07 10:35, pirms 17 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: ... izskatās ka biedriņa nebūs, viņš jau gribētu, bet loti daudz negatīva par spēlēšanu izlasē bija dzirdams no amerikas: kluba vadība, fanu spiediens! un vēl tagad ja būs labs kontrakts, viņš vnk nevarēs atļauties doties palīgā! ...


mandomāt šobrīd no kareivjiem ir aizgājis lielākais krekliņu pārdevējs un vietā nekas nav dabūts un neizskatās, ka kaut kas tiks dabūts.. bet krekliņus pārdot nba klubam ir pats svarīgākais. Andrim ir plats smaids un glīts ģīmis, bet, lai sāktu pārdot pieklājīgus krekliņu apjomus, viņam un Elisam ir jāizveido zvaigzness statuss. Lai izveidotu un uzturētu zvaigznes statusu, klubam vajadzētu būt ļoti ieinteresētam, lai Andris spīd EČ, PČ un olimpiskajās spēlēs. Arī sezonas sākumā saņemtās ziņas, ka Andrim ir zvaigžņoti statis EČ atlasē, nav tas sliktākais, ko krekliņu pārdošanas lapā nodrukāt. Cita starpā arī eiropiešu pircēju nauda nesmird.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-07 10:36, pirms 17 gadiem
spaineta rakstīja: kautkāds pilnīgi slims sastāvs ?? kur visi labie spēlētāji palikuši ??? kautkādi Porziņģi, Pozņaki un Zaķi! ārprāts! skaidra bilde izlasei šogad pazors pa visu feisu


Nu Lebrons izvēlējās ASV izlasi, Deiviss pārāk traumatisks un klubs negrib riskēt, bet Šakils grib atpūsties..

     [+] [-]

, 2008-07-07 13:05, pirms 17 gadiem
Kandidātu sarakstu varētu sadalīt 4 daļās:
1)8 spēlētāji, kas 100% būs izlasē, ja piekritīs un nedabūs kādu traumu – Valters, Blūms, Šķēle, Janičenoks, Jahovičs, Helmanis, Bērziņš, Biedriņš.
2)4 spēlētāji, kuriem ir vairāk izredžu iekļūt izlasē un kas nekonkurē savā starpā, jo piesedz vai dublē 1. grupas spēlētājus – snaiperis Porziņģis (Janičenoka „dublieris”), ārējās aizsardzības speciālists Vītols (Šķēle, Janičenoks – salīdzinoši vāji aizsardzībā), groza tuvuma spēlētāji Zaķis un Cipruss (tikai ar 2B pie groza būs par maz – Helmanis diemžēl jau pēdējos 6 - 7 gadus ir galvenokārt snaiperis nevis cīnītājs pie groza).
3)2 spēlētāji – Timermanis vai Kalve,, no kuriem vienu (bet noteikti ne abus) treneris var paņemt jebkura 2. grupas spēlētāja vietā, ja izdomā, piem., ka nevajag vēl vienu snaiperi, bet labāk 3. numuru cīnītāju pie groza, vai otrādi, ka nevajag 4 garos – labāk paņemt vēl vienu, kurš spēlē kā 3./ 4. Domāju šai grupai būtu jāpieskaita arī traumētos (Grāfu un Veselovu) un atbildi nedevušo Ostleru – kuru konkurences spēju noteiks pašu varēšana (atgūtā veselība) un gribēšana.
4)4 spēlētāji, kuriem ir minimālas izredzes iekļūt izlasē – Jeromanovs, Jurevičus, Umbraško, Pozņaks, jo objektīvi vājāki (mazāk pieredzējuši?) par labā veselībā esošiem iepriekšējo grupu spēlētājiem. Izlasē kāds no šiem var iekļūt tikai traumu epidēmijas (vai masveida atteikšanās) gadījumā.

     [+] [-]

, 2008-07-07 14:33, pirms 17 gadiem
neatbalstu tādu loģiku, kad aizsardzību un uzbrukumu skatās atrauti vienu no otra - varētu padomāt, ka ir reāli, ka piemēram Šķēle spēlēs tikai uzbrukumā, bet aizsardzībā viņu visu laiku mainīs Vītols.. sviests. Ja spēlētājs ir kings aizsardzībā, bet impotents uzbrukumā, kas ļauj viņa sedzējam daudz palīdzēt citiem, tad no tās valdīšanas aizardzībā lielas jēgas nav. Tā vienmēr ir summa - aizsardzība pluss uzbrukums, tāpēc nav nekādas jēgas ņemt spēlētāju tikai dēļ aizsardzības, vai tikai dēļ uzbrukuma. Tāpēc, man domāt, netika paņemts Kravčenko. Viņu var izlaist, lai 2 uzbrukumos no trim īsā laikā iemet pa trulim, bet ilgstoši turēt laukumā nevar, jo tad ielaiž tikpat aizsardzībā. Tāpat Vītolam pēdējo sezonu laikā uznāk gribēšana un varēšana uzbrukumā tikai 1 spēlē no patsmit. Pie tam Šķēle un Janičenoks nav nemaz tik slikti aizsardzībā kā tiek mālēts. Domāju, ka, ja pirmais astoņnieks ir spēlē, tad pie liela pārsvara, kāds šajā grupā ar šiem 8 ir reāli sasniedzams itin bieži, ir lietderīgāk uzlaist kaut vai to pašu Jureviču. Manuprāt Jureviča izredzes īstenībā ir bik augstākas par 4.grupu, tāpēc ka, ja atskaita Vītolu, no SG pozīcijas nemaz tik daudz pāri nepaliek. Iespējams arī, ka Janičenoks (ja būs), daudz šajā atlasē mainīsies ar Šķēli, un tad būs aktīvāka SF rotācija, teiksim Jahovičs, Porziņģis, Kalve (Timmermanis). Ievainojamākā vieta mums kā parasti ir PF. Ja Helmanis nopasē, tad man tāda sajūta, ka Nenads varētu arī nelāpīt to vietu kā mūsējie līdz šim to darījuši ar nosauktajiem garajiem SF, bet tā vietā tiešām paņemt Zaķi vai Pozņaku. Tīri pēc 2. izlases treniņu un spēļu atsauksmēm radies iespaids, ka Nenadam patīk spēlēt uz garajiem un viņš zin kā tos attīstīt. Nu re, tad nu man te jau sanākuši veseli divi diezgan reāli scenāriji, kā izlasē iekļūt "pārsteigumiem" no 4. grupas. Un ja Biedriņš vēl nevarēs (tpfu, tpfu, tpfu), tad Pozņaks praktiski jau ir izlasē. Riktīgs Pelnrušķītes stāsts..