Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Spēle par godu: cerības zaudējusī U18 izlase EČ noslēgs ar maču pret Nīderlandi

Ints Megnis
Ints Megnis

Spēle par godu: cerības zaudējusī U18 izlase EČ noslēgs ar maču pret Nīderlandi
Kristaps Ķilps. Foto: FIBA

Latvijas U18 basketbola izlase, kas jau zaudējusi cerības uz vietas saglabāšanu Eiropas čempionāta A divīzijā, šodien spēlē par 15. vietu spēkosies ar Nīderlandes vienaudžiem. Spēle sāksies plkst. 12:00.

Raimonda Feldmaņa trenētie juniori seko U20 jauniešu pēdās, jo līdz šim turnīrā nav guvuši nevienu uzvaru. Vispirms grupu turnīrā tika zaudēts Grieķijai (74:82), Slovēnijai (71:73) un Francijai (63:73). Pēc tam izslēgšanas turnīrā tika ar 52:87 kapitulēts Spānijai un ar 57:95 Vācijai, bet sestdien pusfinālā par 13.-16. vietu galotnē ar 83:85 atzīts Somijas pārsvars, jau pirms pēdējā mača zaudējot cerības uz vietas saglabāšanu A divīzijā.

Arī Nīderlande līdz šim turnīrā nav uzvarējusi, zaudējot Spānijai (65:98), Horvātijai (63:98), Somijai (53:59), Slovēnijai (72:79), Melnkalnei (78:88) un vēlreiz Horvātijai (72:82).

Nīderlandes juniori pērn uzvarēja Eiropas čempionāta B divīzijā, pēc ļoti ilga pārtraukuma iekļūstot starp spēcīgākajām komandām, kamēr Latvijas U18 izlase bija gluži citos augstumos, jo savās mājās tika līdz A divīzijas finālam, izcīnot sudraba godalgas (titula mačā "Arēnā Rīga" zaudējums Serbijai). Pēdējos 15 gados Latvijas U18 izlase allaž spēlējusi starp stiprākajām, bet nākamgad situācija mainīsies. Turklāt arī U20 izlase šogad Eiropas čempionātā nespēja gūt uzvaras un izkrita no A divīzijas.

Latvijas U18 izlases rindās rezultatīvākais ar 13,3 punktiem līdz šim bijis ventspilnieks Kristaps Ķilps, kurš ir arī labākais piespēlētājs komandā un otrais labākais visā turnīrā (6,7). Ogrēnietis Mārcis Šteinbergs pievienojis 8,3 punktus un 6,3 atlēkušās bumbas, kas ļāvis sasniegt labāko efektivitāti komandā (11,8). Nīderlandei vidēji 18,7 punktus iemet un 9,0 atlēkušās bumbas izcīna Tristans Enaruna, kurš 18 gadu vecumā pastiepies līdz 2,03 metru augumam un prasmes slīpē ASV.

Ja Latvija un Nīderlande jau zaudējušas cerības saglabāt vietu A divīzijā, trešo ceļazīmi uz zemāku grupu šodien savstarpējā spēlē sadalīs Somija un Horvātija. Savukārt zelta medaļu īpašnieki vakarā tiks noskaidroti Spānijas un Turcijas spēlē. Tāpat zināms, ka no B divīzijas augšā kāps Polija un Izraēla, bet trešā vieta tiks noskaidrota Čehijas un Ziemeļmaķedonijas duelī.

Spēles tiešraide FIBA YouTube kanālā:

Latvijas U18 izlase

SpēlētājsDzimisAug.Poz.Sporta skolaKlubs'2019EČ+PČ
Emīls Krūmiņš20011821.Rīga/DSN-VEF skolaVEF skola1
Valters Vuciņš20011841.LiepājaLiepāja/LSSS1
Everts Ramza20011811.BS RīgaLU/BS Rīga1
Kristaps Ķilps20011932.VentspilsBK Ventspils2
Ralfs Kristaps Bensons20011942.Rīga/RīdzeneLiepāja/LSSS
Kristofers Strautmanis20011903.SaldusVanoli Cremona (ITA)1
Roberts Bērze20011943.SiguldaLU/BS Rīga
Nikolajs Atanasovs20011974.Rīga/RīdzeneGBA Prague (CZE)1
Mārcis Šteinbergs20012024./5.Ogres BSGran Canaria (ESP)1+1
Pēteris Salmiņš20012024./5.Rīga/Jugla - VEF skolaVEF skola
Mikus Brencāns20012024./5.OgreBK Ogre
Jēkabs Beks20012075.TSV Troster (GER)TSV Troster (GER)1

Vadība

Raimonds FeldmanisGalvenais treneris
Uvis HelmanisTreneris
Kaspars MājenieksTreneris
Dāvis FeiknersFiziskās sagatavotības treneris
Santa MatrozaFizioterapeite
Rolands MauriņšMenedžeris

  +2 [+] [-]

, 2019-08-04 09:01, pirms 5 gadiem
Ja Latvija un Nīderlande jau zaudējušas cerības saglabāt vietu A divīzijā, trešo ceļazīmi uz zemāku grupu šodien savstarpējā spēlē sadalīs Vācija un Melnkalne....

Autor, Somija un Horvātija sadalīs Jūsu minēto ceļazīmi! Izlabot, lūdzu!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 09:08, pirms 5 gadiem
Cerams vismaz pēdējā spēlē uzvarēs lai nebūtu vienīgie ar 0-7

  -1 [+] [-]

, 2019-08-04 09:12, pirms 5 gadiem
Nāk prātā kä dažs labs basketbola fans mēnešus trīs atpakaļ stāstija par Latvijas augsto basketbola līmeni un kāda mēs esam lielvalsts šajā sporta veidā. Cik turnīri kopš tā laika, sàkot ar dämu PČ un turpinot ar dažādäm U meiteņu un puišu izlasēm ir nolieti? 6,7? Visi? Sporta veidu Nr2, 3,4.... fani skaudīgi noraugās.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-04 09:28, pirms 5 gadiem
"Izcila" basketbola vasara visām mūsu izlasēm

  +2 [+] [-]

, 2019-08-04 09:51, pirms 5 gadiem
Adolfs'Hitlers rakstīja: "Izcila" basketbola vasara visām mūsu izlasēm
Ja nekas netiks strauji mainīts, tad arī nākamā būs tādi pati...

     [+] [-]

, 2019-08-04 09:52, pirms 5 gadiem
orlis rakstīja: Nāk prātā kä dažs labs basketbola fans mēnešus trīs atpakaļ stāstija par Latvijas augsto basketbola līmeni un kāda mēs esam lielvalsts šajā sporta veidā. Cik turnīri kopš tā laika, sàkot ar dämu PČ un turpinot ar dažādäm U meiteņu un puišu izlasēm ir nolieti? 6,7? Visi? Sporta veidu Nr2, 3,4.... fani skaudīgi noraugās.
Aha, un Lietuvu esam apdzinuši.. Lietuvu!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 10:24, pirms 5 gadiem
Nākamgad U20 izlasei kandidātos daudz Pg var sanākt -Žagars (ja palīdzēs) Bērziņš Bumeistars Vitoļskis Ramza Krūmiņš Vuciņš (vēl jāskatās kā pēdējiem 4 sezona ies)

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 10:28, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja nekas netiks strauji mainīts, tad arī nākamā būs tādi pati...
Ja nebūs tik lielu atteikumu, tad nevajadzētu būt

     [+] [-]

, 2019-08-04 10:31, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja nekas netiks strauji mainīts, tad arī nākamā būs tādi pati...
Un tur spēlēs B divizijā kur konkurence nebūs tik stipra))

     [+] [-]

, 2019-08-04 10:33, pirms 5 gadiem
gods pilnībā tika protiirsts vakar spēles izskaņā, šī izlase nespēj saimniekot pie sava groza un pārējais jau mazsvarīgāk

     [+] [-]

, 2019-08-04 11:56, pirms 5 gadiem
Tā lai ar paceltām galvām, varētu izkrist uz b divīziju😅

     [+] [-]

, 2019-08-04 12:16, pirms 5 gadiem
Nu izskatās,ka te viss skaidrs

     [+] [-]

, 2019-08-04 12:24, pirms 5 gadiem
Cerams,ka Basketbola Savienība izdarīs pareizos secinājumus un trenerus kas neko nav sanieguši, neliks par izlašu treneriem.Spēlētāji arī iepriekšejos gados (domāju vadošie)ir bijuši ar traumām,citi iemesli atteikumiem un šoreiz ne spēlētājos problēma.Laikam izņemot U20, kur tiešām vājš gads pagadījās.
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Ja nekas netiks strauji mainīts, tad arī nākamā būs tādi pati...

     [+] [-]

, 2019-08-04 12:35, pirms 5 gadiem
Kāpēc Beku šodien nelaiž kaut vakar viņš 20 pts sameta tā vietā Brencānu kurš šo turnīru aizvadīja vāji?

     [+] [-]

, 2019-08-04 12:53, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Kāpēc Beku šodien nelaiž kaut vakar viņš 20 pts sameta tā vietā Brencānu kurš šo turnīru aizvadīja vāji?
Visticamāk, lai visi tiktu spēlēt

     [+] [-]

, 2019-08-04 12:58, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Cerams,ka Basketbola Savienība izdarīs pareizos secinājumus un trenerus kas neko nav sanieguši, neliks par izlašu treneriem.Spēlētāji arī iepriekšejos gados (domāju vadošie)ir bijuši ar traumām,citi iemesli atteikumiem un šoreiz ne spēlētājos problēma.Laikam izņemot U20, kur tiešām vājš gads pagadījās.
Visi šie gadi ir objektīvi vāji (uz citu A grupas izlašu fona). 14-15 gadīgie nav labāki.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:02, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Cerams,ka Basketbola Savienība izdarīs pareizos secinājumus un trenerus kas neko nav sanieguši, neliks par izlašu treneriem.Spēlētāji arī iepriekšejos gados (domāju vadošie)ir bijuši ar traumām,citi iemesli atteikumiem un šoreiz ne spēlētājos problēma.Laikam izņemot U20, kur tiešām vājš gads pagadījās.
Tik nožēlojami dubulti standarti. Argumentācijas nekādas. Un man atļaujas kaut ko pārmest. Njā. Līmenis....

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:03, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Visi šie gadi ir objektīvi vāji (uz citu A grupas izlašu fona). 14-15 gadīgie nav labāki.
Viņš tak tam nekad nepiekritīs, visa vaina Feldmanī....Tik tuvredzīgs viņš ir.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:08, pirms 5 gadiem
Tu savu argumentāciju vislabāk paturi pie sevos, citādi visiem, kas spēlējuši šo spēli nopietnāk par tavu visdusskolas līmeni smiekls nāk.
Real Rebel rakstīja: Viņš tak tam nekad nepiekritīs, visa vaina Feldmanī....Tik tuvredzīgs viņš ir.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:13, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Tu savu argumentāciju vislabāk paturi pie sevos, citādi visiem, kas spēlējuši šo spēli nopietnāk par tavu visdusskolas līmeni smiekls nāk.
Tipisks bla bla bla....Tev argumentu vispār nav, jo neesi spējīgs tos sniegt. Atšķirībā no tevis, es redzu problēmas visos līmeņos. Ne velti, tavi komentāri ir kā copy-paste no nesekmīga bērna diktāta. Drīzāk jau tev paklusēt vajadzētu, ja neesi spējīgs argumentēt savu sacīto. Un to neesi spējīgs, tikai čīkstēt, kas ir liela Latvijas problēma. Un necenties atbildēt savas nodrāztās, nožēlojamās frāzes. Nevari argumentēt, sēdi kluss.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:16, pirms 5 gadiem
-20 kauns nav ko?

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 13:19, pirms 5 gadiem
Neatceros, ka tu būtu aizstāvējis savos trulajos komentāros aizstāvējis Zeidu,jā,bet...vinš taču nav no VEF sistēmas.Tavi spriedelējumi parādās tikai tad, kad raksts,vai kas negatīvs par šīs sistēmas trendriem,spēlētājiem.Tas jau lielākai daļai komentētāju sen zināms.Vari droši vērt komentārus un būs Real Rebel būs kārtējais murgojums no tevis.
Real Rebel rakstīja: Viņš tak tam nekad nepiekritīs, visa vaina Feldmanī....Tik tuvredzīgs viņš ir.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:19, pirms 5 gadiem
Jamals rakstīja: -20 kauns nav ko?
neviens tur tak spēlēt negrib. Tādas šausmas, kaut kādas bezjēdzīgas piespēles, daudzas piespēles nolasāmas....Par atbloķēšanu laikam daudzi nav dzirdējuši, ja ir, tad pavāji...Par blokiem un jebkādu sarežģītāku izspēli neizteikšos. Uz apakšu vispār neizspēlē.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:24, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Neatceros, ka tu būtu aizstāvējis savos trulajos komentāros aizstāvējis Zeidu,jā,bet...vinš taču nav no VEF sistēmas.Tavi spriedelējumi parādās tikai tad, kad raksts,vai kas negatīvs par šīs sistēmas trendriem,spēlētājiem.Tas jau lielākai daļai komentētāju sen zināms.Vari droši vērt komentārus un būs Real Rebel būs kārtējais murgojums no tevis.
Kā Zeidu aizstāvēt? Man ir tikai liela cieņa pret viņu, ka atļāvās pamesties zem tanka, ar izlasi, kam bija iztrūkumi. Nav jau viņš vainīgs. Viņam lielas pieredzes nebija un čalis darīja, ko varēja. Apmēram ir tas pats arī tagad (izņemot pieredzi, arī treneru korpuss pieredzējis). Atšķirība ir tikai tā, ka pārāk vienkāršas izspēles ir un tas viss....Bet problēmas, kas bija Zeida puišiem, arī tagad ir. Kāpēc tās ignorē? Es sagaidu konkrētu atbildi, kāpēc ignorē tās problēmas ar pamatelementiem, kā atbloķēšanu, kas ir jāiemāca sporta skolās utt. pie visiem tiem treneriem, kurus aizstāvi.

Atšķirībā no tevis es varu par lietu uzrakstīt un nekur neesmu Feldmani aizstāvējis, tikai korekti tev grūžu pretī visas tās problēmas, ko ignorē, bet to jau nesaproti, jo acīmredzot tev ir kādas mentālas problēmas uztvert, ka cēloņi ir daudzi, nevis tikai viens.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:25, pirms 5 gadiem
Kādi treneri, tādi rezultāti...un nav ko vainot spēlētājus.Var pasekot sezonas laikā vadošajiem klubos un un redzēt to pašu izpildijumā pavisam citu spēli.

Jamals rakstīja: -20 kauns nav ko?

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:26, pirms 5 gadiem
Mjā izkāruši balto karogu jau mšējie.Jācer ka Beku vismaz uz LV kāds klubs īrē paņems (varbūt Ogre) un pārējiem jāmēģina izcīnīt vieta vismaz kādā Lat-Est līgas klubā nevis vēl sezonu pavadīt LBL2 kur lielākoties skrien un met basis nevis īsts veču basis.(domāts par Krūmiņu,Brencānu,Salmiņu,Vuciņu)

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:27, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Kādi treneri, tādi rezultāti...un nav ko vainot spēlētājus.Var pasekot sezonas laikā vadošajiem klubos un un redzēt to pašu izpildijumā pavisam citu spēli.
njā, cilvēks nesaprot, ka klubs un izlase ir divas dažādas lietas....cik tu no basketbola vispār saproti?

Tuvākais piemērs Salminš, VEF rindās labi pieteica sevi Lat-Est līgā, bet te netiek normāli rotācijā pat...Lūdzu, paskaidro to, ja reiz saki, ka labāk par mani saproti.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:28, pirms 5 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Mjā izkāruši balto karogu jau mšējie.Jācer ka Beku vismaz uz LV kāds klubs īrē paņems (varbūt Ogre) un pārējiem jāmēģina izcīnīt vieta vismaz kādā Lat-Est līgas klubā nevis vēl sezonu pavadīt LBL2 kur lielākoties skrien un met basis nevis īsts veču basis.(domāts par Krūmiņu,Brencānu,Salmiņu,Vuciņu)
Pilnībā piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2019-08-04 13:29, pirms 5 gadiem
Kāpēc Lauva netvīto Feldmaņa sekmes šajā turnīrā? Pirms tam katru viņa soli ASV un velns zin kur tvītoja.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 13:30, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Lauva netvīto Feldmaņa sekmes šajā turnīrā? Pirms tam katru viņa soli ASV un velns zin kur tvītoja.
Tāpēc, ka zaud Lai gan vakar arī izspļāva ko korektu

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:34, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: njā, cilvēks nesaprot, ka klubs un izlase ir divas dažādas lietas....cik tu no basketbola vispār saproti?

Tuvākais piemērs Salminš, VEF rindās labi pieteica sevi Lat-Est līgā, bet te netiek normāli rotācijā pat...Lūdzu, paskaidro to, ja reiz saki, ka labāk par mani saproti.
Jo tur pret Igauniem, kad rezultats ir 20+ viņam nav nekads spiediens. A šeit pie vienaudziem pilnigs nulle. Diemžēl neredzu viņu lielajā PRO basketbola. Šodien atkal izskatijas bedigi

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:37, pirms 5 gadiem
Redzi,tie cilvēki ir tik "gudri" ka viņiem liekas, trenera augstakais sasniegums ir aizbraukt uz ASV pie "pelikāniem" vai uz Spāniju uz Valensiju (par Lauvas naudu) un sasniegts aukstākais karjeras pakāpiens.
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Lauva netvīto Feldmaņa sekmes šajā turnīrā? Pirms tam katru viņa soli ASV un velns zin kur tvītoja.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:39, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Jo tur pret Igauniem, kad rezultats ir 20+ viņam nav nekads spiediens. A šeit pie vienaudziem pilnigs nulle. Diemžēl neredzu viņu lielajā PRO basketbola. Šodien atkal izskatijas bedigi
nebija 20+, hallo, tas bija tas brīdis, kad VEF bija 7 cilvēki rotācijā un divu spēļu izbraukums Igaunijā. Sekojam līdzi, labi? Redzi, bet viņš taču saka, ka lai sezonā skatāmies un nesaprot to, ka viņu spēle un loma mainās. Īpaši lielajās komandās, kur jaunajiem tā loma un uzdevumi ir diametrāli pretēji. Jā, es saku, ka Salmiņš sevi labi pieteica, ja nemaldos pret Tartu bija labākā spēle, bet tajā pašā laikā saprotu, ka komandas taktika defā bija caur viņa pretspēlētāju spēli nelaist utt.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:40, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: nebija 20+, hallo, tas bija tas brīdis, kad VEF bija 7 cilvēki rotācijā un divu spēļu izbraukums Igaunijā. Sekojam līdzi, labi? Redzi, bet viņš taču saka, ka lai sezonā skatāmies un nesaprot to, ka viņu spēle un loma mainās.
Tad kā tu izskaidro, ka viņš U18 EČ vājākā komandā vēl pie sava trenera izskatās tik bezcerīgi? tiešām ir ilūzijas, ka tur kkas nopietns var sanākt?

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:44, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Tad kā tu izskaidro, ka viņš U18 EČ vājākā komandā vēl pie sava trenera izskatās tik bezcerīgi? tiešām ir ilūzijas, ka tur kkas nopietns var sanākt?
Pirmkārt, man nav zināmi visi objektīvi iemesli. Iespējams nepareizs treniņu plāns. Iespējams neder rotācijā, jo nevar izpildīt to, ko prasa. Vai treneris pats nemaina taktiku utt.

Viņa gadījumā es uzskatu, ka viņam ir jādzīvo pie Gailīša un tur jāstrādā, nekāds vairs LBL2. Tad kaut kas tur var izveidoties. Tur ir daudz jāpieliek.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:46, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Redzi,tie cilvēki ir tik "gudri" ka viņiem liekas, trenera augstakais sasniegums ir aizbraukt uz ASV pie "pelikāniem" vai uz Spāniju uz Valensiju (par Lauvas naudu) un sasniegts aukstākais karjeras pakāpiens.
Mācību ziņā tas ir, bet teorija nav prakse. Viņš teoriju apgūt kaut katru vasaru var, bet praksē, lai to pielietotu ir nepieciešams liels laiks. Ne jau viena vai divas sezonas LBL2 dos to rezultātu. Viņam vispār vajadzēja sēdēt kā otrajam trenerim kādā klubā

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:49, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Tad kā tu izskaidro, ka viņš U18 EČ vājākā komandā vēl pie sava trenera izskatās tik bezcerīgi? tiešām ir ilūzijas, ka tur kkas nopietns var sanākt?
Vispār - var sanākt. Puikam ir augums, un šosezon bija visai laba pieteikuma sezona. Tas, kas bija redzams (vai vairāk - nojaušams, reāla spēles laika jau nebija) ir tas, ka šādā sabiedrībā viņš ir pilnīgs iesācējs. Iznācieni bija gandrīz bezcerīgi, bet - ja galva būs vietā, apdomās un nākamreiz būs labāk. Un par to vefu - ne jau viņš spēlēja tad, kad izšķīrās spēļu likteņi, kā jau jaunie, pie laika tiek tad, kad pretinieks gar zemi vai ... pašam pēdas gaisā.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:51, pirms 5 gadiem
Kādēl vienmēr vainot spēlētāju?Vai VEF Salmiņu iekļāva sastāvā tādēļ, ka švaks?Talantīgs čalis,kurš šobrīd netiek pareizi izmantots visticamāk.Neesam bijuši treniņos un nezinām kā kombinācijās iespēlēts,kāda loma paredzēta.Šosezon varēsim Lat-Est līgā pārliecināties par talantu un prasmēm, kuras nešaubīgi bija redzamas jau LBL 2 pagājušosezon.
diplomaats rakstīja: Tad kā tu izskaidro, ka viņš U18 EČ vājākā komandā vēl pie sava trenera izskatās tik bezcerīgi? tiešām ir ilūzijas, ka tur kkas nopietns var sanākt?

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:52, pirms 5 gadiem
brunoje rakstīja: Vispār - var sanākt. Puikam ir augums, un šosezon bija visai laba pieteikuma sezona. Tas, kas bija redzams (vai vairāk - nojaušams, reāla spēles laika jau nebija) ir tas, ka šādā sabiedrībā viņš ir pilnīgs iesācējs. Iznācieni bija gandrīz bezcerīgi, bet - ja galva būs vietā, apdomās un nākamreiz būs labāk. Un par to vefu - ne jau viņš spēlēja tad, kad izšķīrās spēļu likteņi, kā jau jaunie, pie laika tiek tad, kad pretinieks gar zemi vai ... pašam pēdas gaisā.
Salmiņa gadījums klubā bija izņēmums, jo tajā brīdī bija pilna lazarete un viņš vairāk spēlēja spēles viducī, tāpēc jau viņa spēles laiks bija ap 20 minūtēm spēlē....Taisnības labad, izbraukumā tās bija ap 15, man šķiet, vairāk uzkāpa ar Jēkabpili un ko tur vēl.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 13:54, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Kādēl vienmēr vainot spēlētāju?Vai VEF Salmiņu iekļāva sastāvā tādēļ, ka švaks?Talantīgs čalis,kurš šobrīd netiek pareizi izmantots visticamāk.Neesam bijuši treniņos un nezinām kā kombinācijās iespēlēts,kāda loma paredzēta.Šosezon varēsim Lat-Est līgā pārliecināties par talantu un prasmēm, kuras nešaubīgi bija redzamas jau LBL 2 pagājušosezon.
Pēc kā tu spired, ka talanīgs? šeit es redzu tikai labus fiziskos dotumus, neko vairāk. Metiens no distances ir ļoti bēdīgs. UN LBL2 diemžēl nav rādītājs. Ļoti zems līmenis un to mēs redzam šajā čempī, jo 90% izlases džeki ikdienā spēlē tieši LBL2. Par Salmiņu saku ko redzēju šajā čempī. Un dīvains ir teksts, ka netiek pareizi izmantots. Jo tad sanāk, ka tas pats Feldmanis LBL2 pie VEF skolas prot viņu pareizi izmantot un šeit nē?

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:56, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Kādēl vienmēr vainot spēlētāju?Vai VEF Salmiņu iekļāva sastāvā tādēļ, ka švaks?Talantīgs čalis,kurš šobrīd netiek pareizi izmantots visticamāk.Neesam bijuši treniņos un nezinām kā kombinācijās iespēlēts,kāda loma paredzēta.Šosezon varēsim Lat-Est līgā pārliecināties par talantu un prasmēm, kuras nešaubīgi bija redzamas jau LBL 2 pagājušosezon.
VEf sastāvā viņš bija jo nav jau labāku no VEF skolas ko ielikt. Diemžēl tāds šobrīd ir tas līmenis.

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:58, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Pēc kā tu spired, ka talanīgs? šeit es redzu tikai labus fiziskos dotumus, neko vairāk. Metiens no distances ir ļoti bēdīgs. UN LBL2 diemžēl nav rādītājs. Ļoti zems līmenis un to mēs redzam šajā čempī, jo 90% izlases džeki ikdienā spēlē tieši LBL2. Par Salmiņu saku ko redzēju šajā čempī. Un dīvains ir teksts, ka netiek pareizi izmantots. Jo tad sanāk, ka tas pats Feldmanis LBL2 pie VEF skolas prot viņu pareizi izmantot un šeit nē?
Tam talantam diezgan fiziskais dod...Paskaties kaut vai KP un paņem no viņa auguma kādus 15 cm nost, kas tur būtu, standarta PF gandrīz, kurš metā trīņus, vai arī garš SF

     [+] [-]

, 2019-08-04 13:59, pirms 5 gadiem
Šoreiz tā problēma ir ka ne katrs spēlētājs var kļūt par labu treneri.
Ir jābūt zināmam spējām,talantam arī,nešaubīgi.Harismai,kuru nav iespējams iemācīties,uztrenēt.Izskatās ka visa tā pietrūkst,var dzīvot katru gadu pa "pelikāniem",gudri spriedelēt un ...nekas jēdzīgs nesanāks.
Real Rebel rakstīja: Mācību ziņā tas ir, bet teorija nav prakse. Viņš teoriju apgūt kaut katru vasaru var, bet praksē, lai to pielietotu ir nepieciešams liels laiks. Ne jau viena vai divas sezonas LBL2 dos to rezultātu. Viņam vispār vajadzēja sēdēt kā otrajam trenerim kādā klubā

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:02, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Šoreiz tā problēma ir ka ne katrs spēlētājs var kļūt par labu treneri.
Ir jābūt zināmam spējām,talantam arī,nešaubīgi.Harismai,kuru nav iespējams iemācīties,uztrenēt.Izskatās ka visa tā pietrūkst,var dzīvot katru gadu pa "pelikāniem",gudri spriedelēt un ...nekas jēdzīgs nesanāks.
Protams, bet tajā pašā laikā par galveno arī uzreiz neuzaugsi un viņa attīstība, respektīvi aiziešana solo uz LBL2, manuprāt, bija stipri par ātru...Es vairāk vēlētos, lai kādu u-izlasi pavada vairāk Vairogs, Kosuškins vai Čoders, kuri tikai dzīvo augšā un ir relatīvi mazāk iesaistīt tajā visā....Tā ir otra problēma, ka es neuzskatu par pareizu to, ka liek jauniešiem jauniešu treneri....Ja nemaldos u-20 leišiem ir labs piemērs, ka to Kairis trenēja

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:02, pirms 5 gadiem
Piekrītu.Vienkārši citas sporta skolas savus spēlētājus neļauj vairs "aplasīt" kā to iepriekš darīja VEF skola.Šobrīd to mēģina izdarīt ar Timmas nometņu palīdzību.
diplomaats rakstīja: VEf sastāvā viņš bija jo nav jau labāku no VEF skolas ko ielikt. Diemžēl tāds šobrīd ir tas līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-04 14:03, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Redzi,tie cilvēki ir tik "gudri" ka viņiem liekas, trenera augstakais sasniegums ir aizbraukt uz ASV pie "pelikāniem" vai uz Spāniju uz Valensiju (par Lauvas naudu) un sasniegts aukstākais karjeras pakāpiens.
Paķēri labu tēmu - šī ir vienīgā LV jauniešu izlase, kuru kūrē vefietis ( ne velti katrs trešais komentārs šajos rakstos ir no rekša), tāpēc kaut kādi zemteksti tam visam prasās līdz. Man grūti saprast sastāva izvēlē balstīties tikai uz 01 gada spēlētājiem, kaut gan - par to jau tecilvēki izpaudušies diezgan. Otrs - kāpēc komandā ir trīs mazie , piedodiet - pundurīši, kuriem it kā jāvada saspēle, bet reāli neviens to nespēj. Iztrūkstošie Bērziņi jau arī nav gabarītu spēlētāji, tātad - apzināti būsim tie mazie, veiklie mazulīši, kam lielie puikas dara pāri jau pēc definīcijas? Par Salmiņu - tas ir tikai normāli, ka tālajā galā paņemts garais ar nekādu pieredzi, varbūtība, ka viņš spēlēs kādreiz, ir lielākanekā, piem. , Krūmiņam vai Vuciņam.

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:04, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tam talantam diezgan fiziskais dod...Paskaties kaut vai KP un paņem no viņa auguma kādus 15 cm nost, kas tur būtu, standarta PF gandrīz, kurš metā trīņus, vai arī garš SF
Protams, ka dod. Bet metiens viņam ir katastrofa salīdzinot ar to pašu KP. Nav viņs arī tik bīstams soda laukumā, tāpēc šobrīd viņš savās iespējas ir stipri ierobežots. Varbūt es smagi kļūdīšos, un viņš izsitīsies ko arī novēlu, bet pagaidām neredzu tam pamatu.

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:04, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Piekrītu.Vienkārši citas sporta skolas savus spēlētājus neļauj vairs "aplasīt" kā to iepriekš darīja VEF skola.Šobrīd to mēģina izdarīt ar Timmas nometņu palīdzību.
Tā aplasīšana ir pareiza lieta, ne tikai vef izpildījumā, mans uzskats, ka BKV un VEF tas ir jāveic regulāri un neapstājoties. Apmēram tādu lietu teica kāds no mūsu izlases spēlētajiem. Ja esi labākais savā mazajā dīķī, tad tev ir jādodas prom no tā, jo pretēji tālāk jau ir tikai siltumnīca

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:05, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Protams, ka dod. Bet metiens viņam ir katastrofa salīdzinot ar to pašu KP. Nav viņs arī tik bīstams soda laukumā, tāpēc šobrīd viņš savās iespējas ir stipri ierobežots. Varbūt es smagi kļūdīšos, un viņš izsitīsies ko arī novēlu, bet pagaidām neredzu tam pamatu.
Tāpēc jau es saku, ka viņam ir jāsēž "augšā" pie Gailīša, kur viņam to visu vairāk dzīs iekšā un treniņi būs relatīvi smagāki. Ja tur sanāk, tad ok, ja nē, tad citi ceļi jāapdomā

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:06, pirms 5 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Piekrītu.Vienkārši citas sporta skolas savus spēlētājus neļauj vairs "aplasīt" kā to iepriekš darīja VEF skola.Šobrīd to mēģina izdarīt ar Timmas nometņu palīdzību.
Jā man tas liekas dīvaini, ka pie Jāņa Timmas uz nometni uzaicina tikai VEF skolas audzēkņus vai pietuvinatos. No otras puses, privāta nometne dari kā gribi, bet es labāk esmu par to, lai nometne ir par maksu, bet var pieteikties jebkuršs. Zinu daudzus, kuri vēlējās piedalīties, bet vienkārši nav tāda iespēja, jo nav VEF skolas pieraksts:? Bet tā jau ir cita tēma.

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:08, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc jau es saku, ka viņam ir jāsēž "augšā" pie Gailīša, kur viņam to visu vairāk dzīs iekšā un treniņi būs relatīvi smagāki. Ja tur sanāk, tad ok, ja nē, tad citi ceļi jāapdomā
To arī novēlu, zinot, ka VEF ambīcijas samazinās un sastāvs jāvāc gandrīz no nulles, tad iespējams viņs 12niekā arī būs un LAT-EST līgā arī tiks spēlēt. Un piekrītu, ka iespēja viņam vēl jādod, pilnībā norakstams vēl nav

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:14, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: To arī novēlu, zinot, ka VEF ambīcijas samazinās un sastāvs jāvāc gandrīz no nulles, tad iespējams viņs 12niekā arī būs un LAT-EST līgā arī tiks spēlēt. Un piekrītu, ka iespēja viņam vēl jādod, pilnībā norakstams vēl nav
Es ceru, ka tur būs Būmeisters ar Salmiņu, tad tāds normāls trio veidojas ar jaunajiem: Būmeisters, Kohs un Salmiņš

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:19, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā aplasīšana ir pareiza lieta, ne tikai vef izpildījumā, mans uzskats, ka BKV un VEF tas ir jāveic regulāri un neapstājoties. Apmēram tādu lietu teica kāds no mūsu izlases spēlētajiem. Ja esi labākais savā mazajā dīķī, tad tev ir jādodas prom no tā, jo pretēji tālāk jau ir tikai siltumnīca
Visu cieņu Feldmanim par to, ka izlasē paņēma tikai divus savējos. Bet - aplasīšana kā tāda man ir kaitinoša. vefa sakarā īostākais piemērs - 97 - 98 gadi, kuri garākā posmā (runāju īpaši par 97) bija katastrofa, bet - 14-15 gados šajā grupā bija slaidi, perspektīvi puiši dažādos centros (Saldū, Madonā). Ar vefa svētību tas tika nograuts, perspektīvie pulēja lauvas džemperīti, bet pēc gada vai diviem - priecīgi nobāzējās havajās vai līdzīgās institūcijās aiz dīķa, LV basketbolam pagalam. Manuprāt, LV basketbolu var iekustināt tādu komandu darbošanās, kādi savulaik bija Gulbenes BUKI - ārpus nomenklatūras ietekmes, bet spējīgi organizēt profesionālu darbu. Pēdējais šāda veida iznāciens bija BK Saldus divas sezonas LBL, bet - pēdējā laikā tendences ved uz to, ka līdzīgi hokejam vai meiteņu basim, arī vīriešu basketbols kļūst par spēli, ko ... spēlē vienā pilsētā.

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:20, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es ceru, ka tur būs Būmeisters ar Salmiņu, tad tāds normāls trio veidojas ar jaunajiem: Būmeisters, Kohs un Salmiņš
Jā tā arī varētu būt, kgan dzirdēju, ka Būmeisters nākamgad spēlēšot Valgā. Būmeisters ļoti patika U19 čempī. Labi parametri priekš PG, atlētisks, augsts basketbola Q, šobrīd arī lielākais mīnuss ir metiens, bet nav tik bezcerīgs. Un Dzirdēju, ka Artūrs Kurucs arī būšot. Šobrīd viņam jāizšķiras starp Vef un Kalev/Cramo, bet tuvāk esot VEF

     [+] [-]

, 2019-08-04 14:22, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es ceru, ka tur būs Būmeisters ar Salmiņu, tad tāds normāls trio veidojas ar jaunajiem: Būmeisters, Kohs un Salmiņš
Koham jau nākošgad 23, ne? No tāda vecuma spēlētājiem jau jāprasa rezultāts, nevis jāsauc par jauno un talantīgo.

     [+] [-]

, 2019-08-04 17:12, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Jā tā arī varētu būt, kgan dzirdēju, ka Būmeisters nākamgad spēlēšot Valgā. Būmeisters ļoti patika U19 čempī. Labi parametri priekš PG, atlētisks, augsts basketbola Q, šobrīd arī lielākais mīnuss ir metiens, bet nav tik bezcerīgs. Un Dzirdēju, ka Artūrs Kurucs arī būšot. Šobrīd viņam jāizšķiras starp Vef un Kalev/Cramo, bet tuvāk esot VEF
Kurucs būtu labs papildinājums. Kalev tomēr tā basketbola sistēma un struktūra ir savādāka

     [+] [-]

, 2019-08-04 21:52, pirms 5 gadiem
diplomaats rakstīja: Jā tā arī varētu būt, kgan dzirdēju, ka Būmeisters nākamgad spēlēšot Valgā. Būmeisters ļoti patika U19 čempī. Labi parametri priekš PG, atlētisks, augsts basketbola Q, šobrīd arī lielākais mīnuss ir metiens, bet nav tik bezcerīgs. Un Dzirdēju, ka Artūrs Kurucs arī būšot. Šobrīd viņam jāizšķiras starp Vef un Kalev/Cramo, bet tuvāk esot VEF
Kurucs uz Vef/Kalev? Wtf? Galīgi sliktas ziņas!