Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Trajkovičs: "Latvijai ir iespēja gūt nozīmīgu panākumu"

Jānis Pārums

Trajkovičs: "Latvijai ir iespēja gūt nozīmīgu panākumu"
Nenads Trajkovičs
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Bijušais Latvijas basketbola izlases galvenais treneris Nenads Trajkovičs uzskata, ka šī gada izlases modelim ir lieliskas izredzes Eiropas čempionātā gūt nozīmīgu panākumu, taču domā, ka izlases centriem Andrim Biedriņam un Kasparam Kambalam kopā būtu jāspēlē maksimums desmit minūšu spēlē.

Trajkovičs neslēpa, ka īpaši iedziļinājies Latvijas basketbolā pēdējā laikā nav, taču domā, ka latviešiem ir pa spēkam pārsteigt Eiropu: "Neesmu pastiprināti sekojis tam, kas notiek Latvijā, taču uzskatu, ka šī komanda var būt ļoti spēcīga. Pretiniekiem savukārt šogad ir problēmas, un to var izmantot. Nešaubos, ka Latvijai šogad ir lieliska iespēja gūt nozīmīgu panākumu. Turēšu par jums īkšķus!"

Bijušais Latvijas basketbola izlases galvenais treneris gan neuzskata, ka Kambalam un Biedriņam būtu daudz jāspēlē kopā, norādot uz plusiem un mīnusiem: "Viņiem abiem esot laukumā, būs priekšrocība cīņā par atlēkušajām bumbām pie sava un pretinieku groza. Daudz labāka varētu būt iekšējās un ārējās līnijas saspēle. Tomēr kopā viņi būs ļoti vāji aizsardzībā. Savukārt uzbrukumā modernais basketbols šobrīd pieprasa ceturto numuru, kuram ir labs trīspunktu metiens, ļaujot paplašināt aizsardzību. Domāju, viņiem jāspēlē atsevišķi un vienam otrs jāmaina, bet kopā - maksimums desmit minūšu spēlē. "

Trajkovičs uzsver, ka Biedriņam nepieciešama atpūta, bet pērn [kvalifikācijas turnīrā] to nevarēja atļauties: "Ar Kambalu sastāvā viņam būs vieglāk, un domāju, ka līdz ar to viņš varēs arī aizsardzībā spēlēt daudz, daudz labāk, nekā tas bija pērn manā komandā un arī iepriekš Eiropas čempionātā."

Izmantotie resursi:
"Sporta Avīze"

1 2 40 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: anjo

 +24 [+] [-]

, 2009-08-04 15:05, pirms 15 gadiem
varēja viņu atstāt par individuālo treneri. kā nekā atvēra Bērziņu, strādāja ar Dženingsu

 +42 [+] [-]

, 2009-08-04 15:06, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Īsts eksperts
nu tu jau mums te esi guru

  +9 [+] [-]

, 2009-08-04 15:10, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: varēja viņu atstāt par individuālo treneri. kā nekā atvēra Bērziņu, strādāja ar Dženingsu
Šaubos ka varam viņu atļauties.
Slēpts komentārs: lovelyyy

 +15 [+] [-]

, 2009-08-04 15:12, pirms 15 gadiem
NT: "Tomēr kopā viņi būs ļoti vāji aizsardzībā." wtf?

Ok, varbuut KK nav vislabākais aizsargs + vēl ar 206 pa piekto spēlēt, viņam ir auguma trūkums, ko gan īstenībā kompensē viņa spēks un ātrums beksera kājās. Bet nu, par AB aizsardzību - pateikt, ka būs vāja... psc Traiko :p K-kā atceros, ka AB tieši ar labu aizsardzību iekaroja vietu gan SKonto, gan NBA, nevis ar uzbrukumu. Un te Trajko saka, ka būs ĻOTI VĀJI aizsardzībā... psc

  -2 [+] [-]

, 2009-08-04 15:14, pirms 15 gadiem
lai vai kas, vinjsh tomeer ir basketbola speciaalists

  +9 [+] [-]

, 2009-08-04 15:33, pirms 15 gadiem
24seconds rakstīja: NT: "Tomēr kopā viņi būs ļoti vāji aizsardzībā." wtf?

Ok, varbuut KK nav vislabākais aizsargs + vēl ar 206 pa piekto spēlēt, viņam ir auguma trūkums, ko gan īstenībā kompensē viņa spēks un ātrums beksera kājās. Bet nu, par AB aizsardzību - pateikt, ka būs vāja... psc Traiko :p K-kā atceros, ka AB tieši ar labu aizsardzību iekaroja vietu gan SKonto, gan NBA, nevis ar uzbrukumu. Un te Trajko saka, ka būs ĻOTI VĀJI aizsardzībā... psc
tur nav nekaads wtf, tas ir sameeraa loggiski

ja Kambala speelee kopaa ar Biedru, tad Kambalam visticamaak sanaak segt pretenieku 4o numuru, kuri droshvien buus veikli un ar labu metienu - gruuti jau ir spriest kaads Kaspars ir tagad, bet atceroties agraako laiku aizsardziibas prasmes taa arii sanaak, ka vinni kopaa aizsardziibaa buus diezgan shvaki
Slēpts komentārs: INGUZEENS

     [+] [-]

, 2009-08-04 15:36, pirms 15 gadiem
sizis rakstīja: tur nav nekaads wtf, tas ir sameeraa loggiski

ja Kambala speelee kopaa ar Biedru, tad Kambalam visticamaak sanaak segt pretenieku 4o numuru, kuri droshvien buus veikli un ar labu metienu - gruuti jau ir spriest kaads Kaspars ir tagad, bet atceroties agraako laiku aizsardziibas prasmes taa arii sanaak, ka vinni kopaa aizsardziibaa buus diezgan shvaki
Biedrinsh jau var panjemt aatro 4-to un Kambis stumdiities ar 5-to

     [+] [-]

, 2009-08-04 15:38, pirms 15 gadiem
Pilnīgi viņam piekrītu! Ļoti apšaubu ilgstošu Kaspara un Andra atrašanos laukumā lietderību!Par to pirms dažiem gadiem runāja arī Kārlis Muižnieks un, manuprāt,to viņš diezgan loģiski pamatoja!Nešaubos,ka Kemzura ir gudrs speciālists,un izdarīs pareizo izvēli!
Tās ir ,protams ,manas domas,bet uzskatu,ka Kambalam nevajadzētu būt starta piecniekā,bet ir jānāk uz maiņu ne ātrāk par 5 minūti.

 +11 [+] [-]

, 2009-08-04 15:49, pirms 15 gadiem
ko Jūs te tēlojat gudros. vēl tak ir Bērziņš.. trijatā arī viņi rotēs pa spēli.viss atkarīgs kas pretī nāks. Kemzura tak zina ko darīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-08-04 16:04, pirms 15 gadiem
Nu ja, pievienojos, viss tak loģiski, AB un KK kopā esot uz laukuma būs problēmas defā - jāņem vērā ka pret viņiem tiks laists 4 numurs ar labu trīspunktu metienu. KK token nevarēs nosegt 3 punktu līniju, jo viņš drusku pa smagu (125 kg) lai manevrētu pa visu aizsardzības zonu. Tātad KK jāņem centra zona, sanāk ka AB ir jāņem 4 numurs defā, kas ar tomēr ir apgrūtinoši, jo augums 211 cm dara savu + zudīs AB tiešie trumpji defā groza tuvumā blokējot metienus. un pie 3 punktu līnijas uzbrucējam būs viegli tikt vaļā no segšanas ar blokiem.

Tākā viss pareizi - neatceros kurš no treneriem to teica sporta avīzē - ka viņi kopā atrodas uz laukuma īslaicīgi - pa kādām 2 mins - lai paņemtu uz izbrīnu pretinieku. Un laika 4-5 numura pozīcijā tak visiem pietiks - AB kādas 30 mins, KK kādas 20 mins, KB arī kādas 20 mins un UH kādas 10 minūtes. Nu tā tas viss uz papīra varētu izskatīties

  +6 [+] [-]

, 2009-08-04 16:13, pirms 15 gadiem
INGUZEENS rakstīja: sanaak ka Kambalam un Biedrinjam katram pa 30 min jaaspeeleee
sanāk ka tu zābaks esi laikam!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-04 16:14, pirms 15 gadiem
INGUZEENS rakstīja: Biedrinsh jau var panjemt aatro 4-to un Kambis stumdiities ar 5-to
un skraidot pakaļ 4.numuram AB pirmkārt savāks piezīmes, otrkārt nereāli noskriesies, ātri nogurs.

  +4 [+] [-]

, 2009-08-04 16:27, pirms 15 gadiem
Ne Kambala, ne Biedriņš ne vienu mirkli nebūs PF. Iespējams, ka epizodiski izlase spēlēs ar diviem centriem un šādā gadījumā vienam no centriem būs jāsedz pretinieku PF, vai, kas vēl ticamāk, mūsējie tādos brīžos liks zonu. Katrā gadījumā manuprāt tie būs epizodiski risinājumi un ne katrā spēlē. Un pat ja kādā spēlē 10 minūtes, šaubos, vai tieši abu centru vienlaicīga atrašanās laukumā būs tas faktors, kas salauzīs spēli, kā tas laikam bieži notiek līdzjutēju slapjajos sapņos .
Es ceru uz ilgu turnīru un tādā gadījumā svaigi, uz slodzes rēķina netraumēti centri ar vidēji 20 minūtēm spēlē katram nav nemaz tik slikts variants. Iespējams, ka tempu tad arī varēsim labāku diktēt. Ja visi 12 ir pietiekamā līmenī, kā mums šobrīd varētu būt, tad tempu var uzturēt ļoti augstu.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-04 16:36, pirms 15 gadiem
Visgudrais rakstīja: Kāpēc viņš ir zābāks? Paskaidro! Gribi teikt, ka, ja abi kopā varētu spēlēt pa 10 min spēlē (pēc N. T. sacītā), tad katram atsevišķi nesanāk 30 min??
ups sajaucu....iisteniibaa 25 min katram sanaak......

  +1 [+] [-]

, 2009-08-04 16:37, pirms 15 gadiem
Godlike rakstīja: un skraidot pakaļ 4.numuram AB pirmkārt savāks piezīmes, otrkārt nereāli noskriesies, ātri nogurs.
nu karoc lai Ķēstutis izdomaa

  +1 [+] [-]

, 2009-08-04 16:38, pirms 15 gadiem
Aha, 25 gan Domāju, ka Biedriņš savas 30 minūtes jau nu spēlēs...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-04 16:39, pirms 15 gadiem
An2 rakstīja: Ne Kambala, ne Biedriņš ne vienu mirkli nebūs PF. Iespējams, ka epizodiski izlase spēlēs ar diviem centriem un šādā gadījumā vienam no centriem būs jāsedz pretinieku PF, vai, kas vēl ticamāk, mūsējie tādos brīžos liks zonu. Katrā gadījumā manuprāt tie būs epizodiski risinājumi un ne katrā spēlē. Un pat ja kādā spēlē 10 minūtes, šaubos, vai tieši abu centru vienlaicīga atrašanās laukumā būs tas faktors, kas salauzīs spēli, kā tas laikam bieži notiek līdzjutēju slapjajos sapņos .
Es ceru uz ilgu turnīru un tādā gadījumā svaigi, uz slodzes rēķina netraumēti centri ar vidēji 20 minūtēm spēlē katram nav nemaz tik slikts variants. Iespējams, ka tempu tad arī varēsim labāku diktēt. Ja visi 12 ir pietiekamā līmenī, kā mums šobrīd varētu būt, tad tempu var uzturēt ļoti augstu.
tikai jautaajums kaa Kambala ar to sadziivos , ka vinsh nebuus saakumsastaavaa un visticamaak speelees mazaak nekaa Biedrs

     [+] [-]

, 2009-08-04 16:40, pirms 15 gadiem
Visgudrais rakstīja: Aha, 25 gan Domāju, ka Biedriņš savas 30 minūtes jau nu spēlēs...
nu tad Kambalam paliek 20

  +6 [+] [-]

, 2009-08-04 16:40, pirms 15 gadiem
Jā, faktiski nopietna problēma. Tagad LBS jāpaņem vēl viens kredīts izlases pamatvajadzību nodrošināšanai un jāpērk Ķestutim kalkulātors vai laptops ar excelli, lai operatīvi varētu rēķināt, cik kuram minūtes.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-04 16:48, pirms 15 gadiem
Domāju, ka, ja Kambala spēlē ar boksa cimdiem (nekur nav rakstīts, ka nedrīkst), tad ne pretinieka C, ne PF zem groza savu deguna nebāzīs un pārējiem četriem vajadzēs segt tikai perimetru. To var darīt ar SG resursiem, kuru mums pietiek

  +4 [+] [-]

, 2009-08-04 16:53, pirms 15 gadiem
An2 rakstīja: Domāju, ka, ja Kambala spēlē ar boksa cimdiem (nekur nav rakstīts, ka nedrīkst), tad ne pretinieka C, ne PF zem groza savu deguna nebāzīs un pārējiem četriem vajadzēs segt tikai perimetru. To var darīt ar SG resursiem, kuru mums pietiek
ha ha ha...labs joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-08-04 17:13, pirms 15 gadiem
An2 rakstīja: Domāju, ka, ja Kambala spēlē ar boksa cimdiem (nekur nav rakstīts, ka nedrīkst), tad ne pretinieka C, ne PF zem groza savu deguna nebāzīs un pārējiem četriem vajadzēs segt tikai perimetru. To var darīt ar SG resursiem, kuru mums pietiek
Starpcitu ir rakstīts daudz kas, kas nedrīkst būt. Un ja gribas izcelties, tad pirms tam izlasi tos punktus, kur Basketbola noteikumos ir minēts, kādam ir jābūt apģērbam un spēlētāja aprīkojumam, lai tas atbilstu FIBA noteikumiem. Kautkā nespēju saskatīt iespēju, ka boksa cimdi tiešām iedrētos. Kautvai visvienkāršākais, ka tas var radīt traumas gan pašam, gan citiem spēlētājiem...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-04 17:42, pirms 15 gadiem
Labrīt, Raimond Upelniek, Zilupē jau gadiem nets ir pieejams.
Raitcha, es nekādā ziņā nevēlos izcelties. Jau no pirmā acu uzmetiena taču redzams, ka manis piedāvātais taktikais risinājums ir par kārtu vājāks un nenopietnāks nekā daudzo ekspertu piedāvātie minūšu dalījumi un taktiskie redzējumi vecākos komentos. Lai nebūtu pārpratumu, speciāli lūgšu to apspriest tikai šeit esporta komentāros un nekādā ziņā nepiedāvāt Ķestutim.

     [+] [-]

, 2009-08-04 17:43, pirms 15 gadiem
tā norēcos
Raimonds_Upelnieks rakstīja: zilupee netu ievilka?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-04 18:50, pirms 15 gadiem
An2 rakstīja: Ne Kambala, ne Biedriņš ne vienu mirkli nebūs PF. Iespējams, ka epizodiski izlase spēlēs ar diviem centriem un šādā gadījumā vienam no centriem būs jāsedz pretinieku PF, vai, kas vēl ticamāk, mūsējie tādos brīžos liks zonu. Katrā gadījumā manuprāt tie būs epizodiski risinājumi un ne katrā spēlē. Un pat ja kādā spēlē 10 minūtes, šaubos, vai tieši abu centru vienlaicīga atrašanās laukumā būs tas faktors, kas salauzīs spēli, kā tas laikam bieži notiek līdzjutēju slapjajos sapņos .
Es ceru uz ilgu turnīru un tādā gadījumā svaigi, uz slodzes rēķina netraumēti centri ar vidēji 20 minūtēm spēlē katram nav nemaz tik slikts variants. Iespējams, ka tempu tad arī varēsim labāku diktēt. Ja visi 12 ir pietiekamā līmenī, kā mums šobrīd varētu būt, tad tempu var uzturēt ļoti augstu.
Par to zonu piekrītu, ja laidīs abus kopā laukumā tad droži vien tiks likta zona!

     [+] [-]

, 2009-08-04 19:01, pirms 15 gadiem
24seconds rakstīja: NT: "Tomēr kopā viņi būs ļoti vāji aizsardzībā." wtf?

Ok, varbuut KK nav vislabākais aizsargs + vēl ar 206 pa piekto spēlēt, viņam ir auguma trūkums, ko gan īstenībā kompensē viņa spēks un ātrums beksera kājās. Bet nu, par AB aizsardzību - pateikt, ka būs vāja... psc Traiko :p K-kā atceros, ka AB tieši ar labu aizsardzību iekaroja vietu gan SKonto, gan NBA, nevis ar uzbrukumu. Un te Trajko saka, ka būs ĻOTI VĀJI aizsardzībā... psc
Jā Biedriņs vēl pirms divam sezonām bija ļoti labs aizsardzībā, kad viņš 4 reizes spēlē bloķēja Dankanu. Bet, ja tā labi atceras pagājušo sezonu tad labākajā gadījumā aizsardzībā viņš bija viduvejs, ja ne vājš. Kā to izskaidrot es nezinu, bet netika viņš galā ar lielāko daļu centriem. Cerams, ka Eiropas čempī tādās problēmas nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-04 19:22, pirms 15 gadiem
alexkli rakstīja: Pilnīgi viņam piekrītu! Ļoti apšaubu ilgstošu Kaspara un Andra atrašanos laukumā lietderību!Par to pirms dažiem gadiem runāja arī Kārlis Muižnieks un, manuprāt,to viņš diezgan loģiski pamatoja!Nešaubos,ka Kemzura ir gudrs speciālists,un izdarīs pareizo izvēli!
Tās ir ,protams ,manas domas,bet uzskatu,ka Kambalam nevajadzētu būt starta piecniekā,bet ir jānāk uz maiņu ne ātrāk par 5 minūti.
ja būtu balva tizlākais komentārs, TEV konkurentu nebūtu . Kambalam nevajag būt pirmajā pieciniekā čalīt, kādas zāles Tu lieto ?
1 2 40 komentāri