Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Lielais duelis Kauņā: Dončičs pret visu Lietuvu cīnīsies par Tokijas olimpisko ceļazīmi

Emils Ozerinskis

Lielais duelis Kauņā: Dončičs pret visu Lietuvu cīnīsies par Tokijas olimpisko ceļazīmi
Lukas Dončiča un Manta Kalnieša cīņa izšķirs olimpiskās ceļazīmes likteni. Foto: FIBA

Četri Tokijas olimpisko spēļu basketbola turnīra kvalifikācijas posmi sasnieguši to kulmināciju. Šodien tiks aizvadītas izšķirošās spēles, tām sākoties jau ar vakara naglu pulksten 19:30, kad Kauņā Lietuvas basketbolisti centīsies uzveikt Eiropas čempioni Slovēniju un Luku Dončiču.

Kauņas kvalifikācijas turnīrs

Jau uzzinot kvalifikācijas grupu sadalījumi, visi Kauņā gaidīja lielo fināla dueli starp septiņkārtējo olimpisko spēļu dalībnieci Lietuvu un aktuālo Eiropas čempioni Slovēniju. Lietuvā notiekošajā olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā abas favorītes iztika bez klupieniem un gaidītais duelis šovakar izšķirs olimpisko ceļazīmi. Lietuva savu līdzjutēju priekšā visa turnīra gaitā demonstrēja pārliecinošu sniegumu. Arī lielākās kaimiņzemes Polijas apspēlēšana pusfinālā lietuviešiem nesagādāja lielas problēmas. Tikmēr Slovēnija savus oponentus grupu fāzē grāva ar teju nepieklājīgiem rezultātiem, bet pusfinālā Eiropas čempioni tika galā ar Venecuēlu, pieveicot Dienvidamerikas komandu ar 18 punktu starpību.

Lukam Dončičam pirmajās kvalifikācijas spēlēs pārāk iespringt nevajadzēja, nospēlējot vien pusi no spēles laika. Pusfinālā slovēņu līderis jau laukumā pavadīja pusstundu, sakrājot 23 punktus, deviņas atlēkušās bumbas un 13 rezultatīvas piespēles. Starp Dončiča lielākajiem palīgiem šajā turnīrā bijuši Slovēnijas izlases naturalizētais amerikāņu centra spēlētājs Maiks Tobijs, kā arī Zornas Dragičs un Vladko Čančars. Lietuvas izlases jauda ir komandas garajā galā, kur dominējuši NBA basketbolisti Jons Valančūns un Domants Sabonis. Valančūnam turnīra gaitā izdevies sakrāt vidēji "double-double" rādītājus ar 16,7 punktiem un 10,7 atlēkušajām bumbām, kamēr Saboņa rēķinā 12,7 punkti un 8,7 atlēkušās bumbas. Komandas saspēles diriģents ir pieredzes bagātais Mants Kalnietis, kurām spēlē pret NBA spīdekli Dončiču būs jāatrod veidi, kā padarīt Lietuvas uzbrukumu efektīgāku par slovēņu ofensīvo spēku.

Splitas kvalifikācijas turnīrs

Tokijas olimpisko spēļu basketbola kvalifikācijas turnīros dominējušas Eiropas komandas. Par vienīgo ne eiropiešu vienību, kas var vēl tikt uz Tokijas spēlēm kļuvusi Brazīlija, kurai priekšā pārbaudījums ar Vācijas valstsvienību. Brazīlija Splitas turnīra pusfinālā pārliecinoši apspēlēja Meksikas basketbolistus. Tikmēr finālā iekļuvusī Vācija no tālākas cīņas izsita mājinieci Horvātiju.

Vāciešiem turnīra gaitā rezultatīvākie bijuši aizsargi Maodo Lo un Jošiko Saibo, abiem turnīrā vidēji gūstot 13,7 punktiem. NBA spēlētāji Morics Vāgners un Aizeks Bonga šajā turnīrā nedaudz palikuši Eiropā spēlējošo Vācijas basketbolistu ēnā. Brazīlijas izlasi Horvātijā notiekošajā turnīrā uz priekšu veduši Viktors Benite un Rafaels Hetšeimers. Aizsargs izcēlies ar vidēji 15 punktiem spēlē, kamēr centra rēķinā 13,3 punkti vidēji mačā. Brazīlija ir viena no visvairāk olimpiskajās spēlēs spēlējušajām izlasēm. Brazīlijas vīru izlases četrgades lielākajās sacensībās līdz šim spēlējušas 15 reižu.

Belgradas kvalifikācijas turnīrs

Trešo ceļazīmi uz Tokiju savstarpējā mačā sadalīs Serbijas un Itālijas basketbolisti. Itāļiem turnīrs izvērties īsāks nekā plānots, jo Covid-19 dēļ no dalības vēl pirms turnīra sākuma izstājās Senegāla. Tādējādi Itālijas basketbolisti jau bija droši par spēlēšanu pusfinālā, kur ar divdesmit punktu pārsvaru tika apspēlētā Dominikānas Republika. Arī mājiniece Serbija līdz turnīra finālspēlai aizsoļoja bez liekiem izbīļiem. Serbi pārliecinoši apspēlēja Puertoriko komandu, pietuvojoties savām piektajām olimpiskajām spēlēm.

Itālijas rindās rezultatīvākais līdz šim turnīrā bijis Simone Fontečio, kurš sakrājis 19 punktus vidēji mačā. Tikmēr Ahile Polonara atzīmējies ar 15 punktiem un astoņām atlēkušajām bumbām. Jaudīgu sastāvu sapulcējušajai Serbijai seši basketbolisti turnīrā guvuši vairāk nekā desmit punktus vidēji mačā. Zem groziem dominējis serbu milzis Bobans Marjanovičs, kuram 16 punkti un 8,3 atlēkušās bumbas zem groziem. Savukārt ar spēles vadīšanu serbiem nodarbojies Eirolīgas vērtīgākais spēlētājs Vasilje Mičičs - 18,5 punkti un 6,5 rezultatīvas piespēles. Itāļiem priekšā ir pamatīgs pārbaudījums, lai censtos iekļūt olimpiskajās spēlēs pirmo reizi kopš 2004. gada.

Viktorijas kvalifikācijas turnīrs

Lai gan savu labāko sastāvu kvalifikācijas turnīram bija nokomplektējusi Kanādas izlase, kāju priekšā kanādiešu olimpiskajam sapnim aizlika Čehija ar Tomašu Satoranski un Bleiku Šilbu priekšgalā. Par pēdējo ceļazīmi uz Tokiju Vitorijā cīnīsies mājiniekus apturējušie čehi ar Grieķijas izlasi. Smagā pagarinājuma cīņā Satoranskis izrāva čehiem divu punktu uzvaru pār mājinieci Kanādu. Tikmēr grieķi savā pusfinālā pārliecinoši apspēlēja Turcijas izlases basketbolistus.

Grieķiju uz tās piektajām spēlēm centīsies aizvest Janulis Larenzakis un Kosts Slukass. Abi aizsargi turnīrā attiecīgi guvuši 14,3 un 13,7 punktus vidēji mačā. Vēsturisku panākumu Čehijas izlasei centīsies gūt tās labi zināmie līderi Tomašs Satoranskis, Jans Veselijs un Ondrejs Balvins. Daudz kas būs atkarīgs tieši no Satoranska spēles. Viņš turnīra gaitā atzīmējies ar vidēji 17,3 punktiem, 6,3 rezultatīvām piespēlēm un tikpat izcīnītām bumbām zem groziem.

Kvalifikācijas turnīru fināli

Dat.LaiksVietaSpēle
04.07.19:30KauņaLietuva - Slovēnija
20:30SplitaVācija - Brazīlija
21:30BelgradaSerbija - Itālija
05.07.2:05ViktorijaČehija - Grieķija

Trīs no četrām spēlēm tiks rādītas TV3 Sport-2 kanālā, bet mačs starp Vāciju un Brazīliju būs vērojams TV3 Sport tiešraidē.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 11:34, pirms 3 gadiem
Pec virsraksta jasaprot ,ka Doncics viens pats ies pret visu Lietuvu spelet? parejo nebus?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 11:35, pirms 3 gadiem
Cerams, ka čehu un grieķu spēlē būs kapiņš.

  +8 [+] [-]

, 2021-07-04 11:37, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: Pec virsraksta jasaprot ,ka Doncics viens pats ies pret visu Lietuvu spelet? parejo nebus?
Pārējie stāvēs aizsardzībā Uzbrukumā Luka viens pats kapās!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 11:41, pirms 3 gadiem
Obligāti šis būs vakarā jāskatās ! UN cerams kabūs normāls kapiņš līdz pēdējām sekundēm un lai uzvar tas, kuram nervi stiprāki un krāniņs ar rokām kopā mazāk trīc !

 +12 [+] [-]

, 2021-07-04 11:44, pirms 3 gadiem
Vinjam tak izlasee nebuus, kursh stuurii staavees un gaidiis! Un veel var truli ielikt no puscentra.

Lietuvishkas braljukas, lai veicas!

 +17 [+] [-]

, 2021-07-04 11:48, pirms 3 gadiem
Vienozīmīgi par Lietuvu!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-04 11:49, pirms 3 gadiem
Maikl rakstīja: Pec virsraksta jasaprot ,ka Doncics viens pats ies pret visu Lietuvu spelet? parejo nebus?
Nebūs, jo tā žurnālisti doma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-07-04 11:52, pirms 3 gadiem
chubaki rakstīja: Pārējie stāvēs aizsardzībā Uzbrukumā Luka viens pats kapās!
Apmēram tā jau arī droši vien būs

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 11:55, pirms 3 gadiem
Pa kurieni translēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: specha
Slēpts komentārs: Shed

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 12:31, pirms 3 gadiem
Churbaans rakstīja: Gan jau pa kkadu tv kanalu, nu es taaa doma!!!
Doncic ar bardu tik sexigs, vina del varetu klut par bisex puiku kaa krasilniks un artemiss
Kalnietis nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 12:34, pirms 3 gadiem
Luka varēs turpināt darīt to, ko darīja DAL - spēlēt individuāli un žarīt uz nebēdu.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 12:40, pirms 3 gadiem
Lietuviešiem maz cerību !
Slēpts komentārs: huters
Slēpts komentārs: huters
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-04 12:51, pirms 3 gadiem
Shed rakstīja: Tikai un vienīgi par Slovēniju.
Nebūs te nekādas brāļošanās ar tiem haļavšikiem.
Dēļ Tadiem Kurwām kaa,Tu!!Latvijai ir skauģu tautas statuss.Bet kopumaa es seit redzu objektīvus komentārus par ko ir neliels izbrīns un prieks.Jo arī Lt atbalsta LV neitralaaas sacensībās.Takaa tomeer parādās,ka sajaa portālā nekomentē tikai LOPI.

     [+] [-]

, 2021-07-04 12:53, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Mūsu lielākie ienaidnieki gadiņus 700 !
Tikai 100punkti Tu braukā ar mašīnu kura ir sametināta no 4daļām Kauņas garāžās😅Un jūties varonis savā MAZPISĒNU Sādžā.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 12:53, pirms 3 gadiem
Ceru, ka broļukas izpidorīs tos slāvus.
Un nevajag pārspīlēt. ka pelmenis šai SLO izlasē ir izteikts līderis, jo tur ir spēlētāji, kuri šobrīd labāk par viņu spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 12:54, pirms 3 gadiem
Churbaans rakstīja: Nuu vish tads kaulains, man patik tomer gala!!!
Kāda tev mīļākā ponozvaigzne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-04 12:59, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Lietuviešiem maz cerību !
Nu protams!Vairāk Cerību ir tiem kuri nevar savākt sev pienācīgu sastaavu,lai gan resursi ir.Un vairāk ceribu ir tiem kuri nevar uzvaret Bulgāru"zemniekus".Tiem protams ir vairāk variantu kvalificēties😅Zini AUNS?Ja arii Lietuva šodien zaudēs un nojausma saka,ka 60%tā notiks,tad es zinu ka vini zaudēs tiešām loti ātrai un dotajā brīdī labaa labus apgriezienus uzņemušai komandai.Jaa..buus sāpiigi,bet ja Slovēņi vinnes,tad vini būs godam pelnijuši būt OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2021-07-04 13:03, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ceru, ka broļukas izpidorīs tos slāvus.
Un nevajag pārspīlēt. ka pelmenis šai SLO izlasē ir izteikts līderis, jo tur ir spēlētāji, kuri šobrīd labāk par viņu spēlē.
Nu nez. Vakardien viņu spēli skatijos, Dončič tur visu parādi diriģē.

     [+] [-]

, 2021-07-04 13:03, pirms 3 gadiem
Jāsaka, ka dončičam ir arī gana jaudīgi komandas biedri
Redzēju visas leišu un slovēņu spēles
Tur velk valančūnas
Ja palīdzēs giedraitis ar truļiem un sabonis zem groza
Savi skatītāji
Būs līdzīga cīņa
Citādi slovēņi izskatījās jaudīgāki

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 13:03, pirms 3 gadiem
Nez kāpēc man liekas ka Lukas zilie trini atkal lidos grozā un līdzīgs scenārijs ka pret Latviju, Luka piedzimis veiksmes un laimes krekliņā, bet nu tā arī ir jamak

  -4 [+] [-]

, 2021-07-04 13:04, pirms 3 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Vinjam tak izlasee nebuus, kursh stuurii staavees un gaidiis! Un veel var truli ielikt no puscentra.

Lietuvishkas braljukas, lai veicas!
Tavos sapņus, tikai par Luku MAgic!! Aiziet, Slovēnija!!
Slēpts komentārs: Sporta_Entuziasts

  +5 [+] [-]

, 2021-07-04 13:07, pirms 3 gadiem
Vispār abām komandām bija jābūt os
Ja ne trulās kontinentu kvotas

  +5 [+] [-]

, 2021-07-04 13:08, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ceru, ka broļukas izpidorīs tos slāvus.
Un nevajag pārspīlēt. ka pelmenis šai SLO izlasē ir izteikts līderis, jo tur ir spēlētāji, kuri šobrīd labāk par viņu spēlē.
hahahaha. Nu tu tak tiešām esi debīls.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-04 13:08, pirms 3 gadiem
Leišiem nav izredžu, Luka visu nokārtos - izlasē viņam tāds enkurs Podriņķis nav jāvelk un uzreiz redzami rezultāti.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-04 13:32, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Dēļ Tadiem Kurwām kaa,Tu!!Latvijai ir skauģu tautas statuss.Bet kopumaa es seit redzu objektīvus komentārus par ko ir neliels izbrīns un prieks.Jo arī Lt atbalsta LV neitralaaas sacensībās.Takaa tomeer parādās,ka sajaa portālā nekomentē tikai LOPI.
Un dēļ tādiem pajoļiem kā tu leišiem ir dirsēju statuss.

Rēku rauj, vienmēr šis nāk un vērtē, ķipa, ja klanās līdz zemei leišiem, vot tikai tad viņam tas skaitās normāls un objektīvs komentētājs

Gribetu arī pafanot par leišiem, bet tādi kā tu atgādina, cik tur debili purni var būt.

  +5 [+] [-]

, 2021-07-04 13:41, pirms 3 gadiem
Fakings rakstīja: hahahaha. Nu tu tak tiešām esi debīls.
Tu vēl šaubījies ,ka Namg..s ir pajols??
Slēpts komentārs: Ostapenko Fans

  -4 [+] [-]

, 2021-07-04 13:46, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Un dēļ tādiem pajoļiem kā tu leišiem ir dirsēju statuss.

Rēku rauj, vienmēr šis nāk un vērtē, ķipa, ja klanās līdz zemei leišiem, vot tikai tad viņam tas skaitās normāls un objektīvs komentētājs

Gribetu arī pafanot par leišiem, bet tādi kā tu atgādina, cik tur debili purni var būt.
Ej Zemenes lasīt Ūdens Galva Tu.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-04 13:47, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Dēļ Tadiem Kurwām kaa,Tu!!Latvijai ir skauģu tautas statuss.Bet kopumaa es seit redzu objektīvus komentārus par ko ir neliels izbrīns un prieks.Jo arī Lt atbalsta LV neitralaaas sacensībās.Takaa tomeer parādās,ka sajaa portālā nekomentē tikai LOPI.
Ir jābūt autistam lai basketbola fanotu par Lietuvu, hokeja par Krieviju un futbola par Turciju.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 13:53, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Ej Zemenes lasīt Ūdens Galva Tu.
Ko nepareizu viņš uzrakstīja? Tu ar putām uz lūpām meties virsū katram komentāram, kur kāds saka, ka atbalstīs Slovēniju šovakar. Un pie katras iespējas atgādini, ka Latvija zaudēja bulgāriem. Beidz tēlot, ka atbalsti Latviju. Tev patīk, ka Latvija izgāzās, un to regulāri atgādini.

     [+] [-]

, 2021-07-04 13:59, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ko nepareizu viņš uzrakstīja? Tu ar putām uz lūpām meties virsū katram komentāram, kur kāds saka, ka atbalstīs Slovēniju šovakar. Un pie katras iespējas atgādini, ka Latvija zaudēja bulgāriem. Beidz tēlot, ka atbalsti Latviju. Tev patīk, ka Latvija izgāzās, un to regulāri atgādini.
Galvenais, ka latvieši pat savējos paslavēt (kaut vai pārslavēt) nedrīkst, debilais leitis uzreiz klāt un sāk mācīt, vot, ka tā nedrīkst.

Latvietim vajag savējos kārtīgi noniecināt, leišus vienmēr slavēt, vot tad pajolis bzcal nāks un slavēs, kādi te objektīvi komentētāji Vērtētājs atradies, bļe. Tupā iztirstā leišu vīnoga, pretīgs un stulbs.

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 14:01, pirms 3 gadiem
visa Latvija par Luka Magic!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 14:14, pirms 3 gadiem
elgarz rakstīja: visa Latvija par Luka Magic!!!
Ja neesmu par medžiku, vairs neesmu latvietis?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 14:16, pirms 3 gadiem
elgarz rakstīja: visa Latvija par Luka Magic!!!
Par Lielu Slovēniju!!!

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 14:27, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: Ja neesmu par medžiku, vairs neesmu latvietis?
Krievu pase tad tev

     [+] [-]

, 2021-07-04 14:28, pirms 3 gadiem
Par Lietuvu, mūsu braļukām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 14:49, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Galvenais, ka latvieši pat savējos paslavēt (kaut vai pārslavēt) nedrīkst, debilais leitis uzreiz klāt un sāk mācīt, vot, ka tā nedrīkst.

Latvietim vajag savējos kārtīgi noniecināt, leišus vienmēr slavēt, vot tad pajolis bzcal nāks un slavēs, kādi te objektīvi komentētāji Vērtētājs atradies, bļe. Tupā iztirstā leišu vīnoga, pretīgs un stulbs.
Nee Nu Tu Tak esi debīls!!Goda vārds.Ne reizi taa neesmu teicis.Es runaju par objektivitaati.Un ne reizi neesmu teicis,kas ir kuram jaatbalsta.PEDĀLI TU!Atbalsti ko Tu gribi..Man tas pilniigi"NEKRATA".Tu man esi zemāk par apalu NULLI lai mani uztrauktu ko Tu atbalsti.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 15:01, pirms 3 gadiem
Viennozīmīgi par Slovēniju!😁😎

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 15:16, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu nez. Vakardien viņu spēli skatijos, Dončič tur visu parādi diriģē.
Tak Ivars no basketa neko nejēdz. Nesaprot, ka Luka SLO un DAL ir dažādi spēlētāji - paskatās, oi izlasē nemet pie 30 punktiem, tātad nav līderis. To, ka reāli, tiešām diriģē komandas spēli, to neredz. Lai arī Mavs vajadzētu tieši Slo stila Luku - prot iemest, bet galvenais tiešām vada saspēli nevis mēgina vienītī raut deķi.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 15:20, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Nee Nu Tu Tak esi debīls!!Goda vārds.Ne reizi taa neesmu teicis.Es runaju par objektivitaati.Un ne reizi neesmu teicis,kas ir kuram jaatbalsta.PEDĀLI TU!Atbalsti ko Tu gribi..Man tas pilniigi"NEKRATA".Tu man esi zemāk par apalu NULLI lai mani uztrauktu ko Tu atbalsti.
Kur tad rodas objektivitāte, ja salīdzinot spēku samērus starp lt un slo, tu, kad tev nepatīk vērtējums pamanies iepīt LV pa vidu? Tas būtu apmēram tas pats, kas ja tu pateiktu, ka lv nav hokejā izredžu vinnēt rus vai can un tev pateiktu - no ž divīzijas lt labāk redz...

     [+] [-]

, 2021-07-04 15:21, pirms 3 gadiem
Lai uzvar labākais , būs labs kapiņš !

     [+] [-]

, 2021-07-04 15:30, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kur tad rodas objektivitāte, ja salīdzinot spēku samērus starp lt un slo, tu, kad tev nepatīk vērtējums pamanies iepīt LV pa vidu? Tas būtu apmēram tas pats, kas ja tu pateiktu, ka lv nav hokejā izredžu vinnēt rus vai can un tev pateiktu - no ž divīzijas lt labāk redz...
Redzi!!Sūdi ir tajā,ka es taa Nekad nesaku😅Neuzvaramu komandu LV hokejā nav.Arii pret Kanaadu.Kaa uzvareej,taa uzvareej un Ne..iršu ka taa bij halava utt.Uzvaretajus neviens netiesaa..Un uzvara bija Godam pelnīta.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-04 15:35, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Redzi!!Sūdi ir tajā,ka es taa Nekad nesaku😅Neuzvaramu komandu LV hokejā nav.Arii pret Kanaadu.Kaa uzvareej,taa uzvareej un Ne..iršu ka taa bij halava utt.Uzvaretajus neviens netiesaa..Un uzvara bija Godam pelnīta.
Teorētiski ir gan - Čehija. To lv nekad oficiālās/pārbaudes utt spēlēs nav uzvarējusi.
Un sūdi ir tajā, ka tu neproti pieņemt, ka citiem var atšķirties viedoklis. Redz čalis pasaka, ka lt nav cerību pret slo - uzreiz lv pa vidu? Bet kāds te sakars lv? Ne ar ko tu neesi labāks par tiem ko noliec.
Un vēl tas teksts par mašīnu placi...nu tieši dēļ tādiem, kā tu leiši nav tautība, leiši ir profesija

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 15:40, pirms 3 gadiem
Profesija vai ne profesija,bet ir aitas un būs cirpēji😁

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 15:40, pirms 3 gadiem
Interesanti kāpēc nespēle Sabonis un Valancuns?? Laikam tādi paši valsts "patrioti" kā patalas un liepajas makarons. Luka ir reāls MVP un līderis, raujas uz izlasi nesskatoties ka ir visu laiku labākais un miljoni kontā.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 15:43, pirms 3 gadiem
Redzu ka tomēr spēlē sabonis un Valancuns. Tad jau sanāk ka makarons vienigais ir valsts ndevējs.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 15:44, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Nee Nu Tu Tak esi debīls!!Goda vārds.Ne reizi taa neesmu teicis.Es runaju par objektivitaati.Un ne reizi neesmu teicis,kas ir kuram jaatbalsta.PEDĀLI TU!Atbalsti ko Tu gribi..Man tas pilniigi"NEKRATA".Tu man esi zemāk par apalu NULLI lai mani uztrauktu ko Tu atbalsti.
Ko tu neesi teicis? Daxuja esi teicis. Tiklīdz kāds ieraksta slavinošāku komentu par savējiem (pat ne tikai basītī), tā uzreiz leitis klāt un sāk sensejot, ka nedrīkstot celt gaisa pilis un tādā garā. Un kaut pušplēsta vārda slikti par leišiem, tā šis uzreiz raud, ka neobjektīvi

Kas tev vispār par daļu? Bāz sev pakaļā tos savus vērtējumus, savas nulles un pašizdomātās objektivitātes, lien pie savējiem un tur arī komentē

     [+] [-]

, 2021-07-04 15:53, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Redzi!!Sūdi ir tajā,ka es taa Nekad nesaku😅Neuzvaramu komandu LV hokejā nav.Arii pret Kanaadu.Kaa uzvareej,taa uzvareej un Ne..iršu ka taa bij halava utt.Uzvaretajus neviens netiesaa..Un uzvara bija Godam pelnīta.
Nu re, atgādināji. Pēc spēles pret Kanādu vīnoga bij klāt un sāka raudāt, cik tas ir idiotiski, ka kāds sasapņojies par 1/4f. Vot, bļe, nedod dies kāds te kaut ko nedaudz cerīgu ierakstīs par savējiem, kaut ko vēlējuma formā, tupais leitis sāks pārgudri mācīt, ka tā neviens nekur citur pasaulē nedara, vajag būt superpazemīgiem par savējiem un ļoti jāfano par Lietuvu, tas viņam ir objektivitātes etalons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-04 16:00, pirms 3 gadiem
Lietuva, saradās tos slovēņus ar visu Donciku....

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 16:02, pirms 3 gadiem
norden rakstīja: Lietuva, saradās tos slovēņus ar visu Donciku....
Luka sabradās leišu pastalniekus ar visu Saboni priekšgalā!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 16:04, pirms 3 gadiem
Churbaans rakstīja: Sworgik, kas tu esi tai gateri?.
Kipa smenas vaditajs vai kas
Kas tev ir ar to smenu? Tu citus darbus nezini, tikai gateris dienā un gateris naktī?
Pats sev regulēju, kad un ko darīt, nav ne smenu, ne priekšnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-07-04 16:18, pirms 3 gadiem
Lai tur kā bet leišiem visa veida jugi ir kā sarkana lupata bullim, turklāt mājās domāju noskaņoties pratīs. Lai tur kā bet braļukas māk uzvarēt svarīgās spēles. 60/40 par labu lietuvai šodien.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 16:19, pirms 3 gadiem
Leišu pabira atkal smird, būs grūti atbalstīt lietuviešus, zinot, ka tas nostāda mani vienā frontē ar to atsaldeni.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 16:21, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tak Ivars no basketa neko nejēdz. Nesaprot, ka Luka SLO un DAL ir dažādi spēlētāji - paskatās, oi izlasē nemet pie 30 punktiem, tātad nav līderis. To, ka reāli, tiešām diriģē komandas spēli, to neredz. Lai arī Mavs vajadzētu tieši Slo stila Luku - prot iemest, bet galvenais tiešām vada saspēli nevis mēgina vienītī raut deķi.
Tu domā, kas tas retards kaut vienu SLO spēli skatījās? Viņam tikai vajag uzirst kādam, lai kompensētu savus trūkumus.

     [+] [-]

, 2021-07-04 16:24, pirms 3 gadiem
Lai kā es gribētu kārtīgu trilleri un lietuviešu uzvaru, bet tomēr šķiet ka slovēņi paņems.
Vismaz arēna atkal būs pilna un nebūs kapa klusums.

     [+] [-]

, 2021-07-04 16:24, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Tu domā, kas tas retards kaut vienu SLO spēli skatījās? Viņam tikai vajag uzirst kādam, lai kompensētu savus trūkumus.
Gan jau ka neskatījās. Lai arī šis ir tas gadījums, kad pat neskatoties no cipariem (kā to dara visādi SNP un tamlīdzīgie mudaki) var redzēt, ka pilnīgi cits stils.
Bet piekritīsi,ka šāds Dončičs Mavs būtu vērtīgāks, jo spēlē un dod max iespējas arī komandas biedriem, tādējādi esot līderis - uzlabo komandu, kad vajag pavelk un galvenais pats paliek svaigāks.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 16:26, pirms 3 gadiem
Churbaans rakstīja: Es to redzu, 10 gadus naktes neesi gulejis, reguletajs vish atradies
Nu tieši tā, nav agri no rīta jāceļas, kas nav skaidrs? Vakarpusē ražīgākais laiks, nekad neesmu bijis cīrulis. i NBA var paskatīties.

     [+] [-]

, 2021-07-04 16:37, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Gan jau ka neskatījās. Lai arī šis ir tas gadījums, kad pat neskatoties no cipariem (kā to dara visādi SNP un tamlīdzīgie mudaki) var redzēt, ka pilnīgi cits stils.
Bet piekritīsi,ka šāds Dončičs Mavs būtu vērtīgāks, jo spēlē un dod max iespējas arī komandas biedriem, tādējādi esot līderis - uzlabo komandu, kad vajag pavelk un galvenais pats paliek svaigāks.
Nez, man liekas, ka šis Dončičs ir tāds pats kā Dalasas, bet atšķirība ir trenera pieejā un tajā, kā pārējie komandas biedri spēlē bez bumbas. Var redzēt, ka ir strādāts pie tā, lai maksimāli atvieglotu LD playmaking uzdevumu, ne tikai scoring, kā kad statisti stāv stūros, spacingo un vēl 3 kas nekustīgi uz vietas noskatās. Pa visam cita spēlētāju kustība uzbrukumā, jo viņi zin, ka LD atradīs opcijas, ja tās tiks radītas. PnR ar Tobiju arī strādā lieliski. Ceru, ka Kids uzmanigi vēro un paņems to labāko no šīs izlases modeļa un pieejas uz Dalasu.

     [+] [-]

, 2021-07-04 16:40, pirms 3 gadiem
Churbaans rakstīja: Sworgik, kas tu esi tai gateri?.
Kipa smenas vaditajs vai kas
🙈🤣SUPERVAIZERS

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 17:01, pirms 3 gadiem
Diez vai Porzingis , ieradisies skatities ka vina komanda biedrs spele

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 17:11, pirms 3 gadiem
martins2268 rakstīja: Diez vai Porzingis , ieradisies skatities ka vina komanda biedrs spele
Varētu ierasties Ziņģotājs uz spēli Lietuves izlases kreklā un ar Lietuvas karogu roka un demonstratīvi to novicināt pončikam gar degunu !

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 17:17, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Varētu ierasties Ziņģotājs uz spēli Lietuves izlases kreklā un ar Lietuvas karogu roka un demonstratīvi to novicināt pončikam gar degunu !
Porziņģis nav tik tups kā tu, lai ko tādu darītu!!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 17:18, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kas tev ir ar to smenu? Tu citus darbus nezini, tikai gateris dienā un gateris naktī?
Pats sev regulēju, kad un ko darīt, nav ne smenu, ne priekšnieku.
Nu jā, lai pudeles lasītu, nekādas smenas nav vajadzīgas

     [+] [-]

, 2021-07-04 17:22, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Nu jā, lai pudeles lasītu, nekādas smenas nav vajadzīgas
Lai krustojumā stāvētu arī!!

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 17:34, pirms 3 gadiem
Sporta_Entuziasts rakstīja: Porziņģis nav tik tups kā tu, lai ko tādu darītu!!
Ņemot vērā, ka Porziņģis IQ testā ieguva tikai 78 punktus, par īpaši attapīgu viņu arī nevar nosaukt.

     [+] [-]

, 2021-07-04 17:36, pirms 3 gadiem
Šoreiz par leišiem, bez variantiem!

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:07, pirms 3 gadiem
Dzeltenais sporta portāls.. Tizlaku virsrakstu nevarēji izdomāt.. Klauns

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:08, pirms 3 gadiem
Lietuva!!!! Lietuva!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 18:08, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Ņemot vērā, ka Porziņģis IQ testā ieguva tikai 78 punktus, par īpaši attapīgu viņu arī nevar nosaukt.
Tev noteikt ir -6

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:08, pirms 3 gadiem
Ceru ka virtulis ierīs.. U. Šitie pseido fani atkal stūrī šņurkstēs wahahaa. Par lielu Lietuvu

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:13, pirms 3 gadiem
Mūsu zaļie gurķi mokās pret Muhamediem ...
Pagaidām redzu divus purnus kas nemīž apspēlēt 1:1 un nebaidās ar gaļu izcīnīt sev vietu zem groza lai izdarītu sekmīgu metienu - Freibergs un Mačoha

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:17, pirms 3 gadiem
Kļanskis - slikts uzvārds valstī kur daudzi labi pārzin 'mātes' valodu, jo baigi fonētiski asociējas ar vārdu 'kļančīt' ...

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:21, pirms 3 gadiem
Irāņiem diezgan simpātiska blice ! Pagaidām izskatās ka 50 uz 50 pēc pirmās ceturtdaļas. Un mūžīgais letiņu basīša lāsts - ja uzkritīs truļņiki tad viss būs OK, bet ja neuzkrīt tad var nograbēt pat pilnīgākajiem nabagiem !

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:26, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tev noteikt ir -6
Noteikti, noteikti, narkomān

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:30, pirms 3 gadiem
Kādi 10 truļi pēdējie jau garām aizpiļīti un spēle slīd no rokām laukā ...

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:35, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Kādi 10 truļi pēdējie jau garām aizpiļīti un spēle slīd no rokām laukā ...
Tur spēles, kā tādas nav

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:35, pirms 3 gadiem
Tā arī nesaprotu, kā tā var spēlēt
Situācija ar danefu un centra autu vispār nonsenss
Aizsardzības nav
Bezatbildīga spēle
Iespaids, ka zoniem viss poheru

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:37, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tā arī nesaprotu, kā tā var spēlēt
Situācija ar danefu un centra autu vispār nonsenss
Aizsardzības nav
Bezatbildīga spēle
Iespaids, ka zoniem viss poheru
Sāk rasties jautājums - ja mums šajā vecumā ir tik švaki ar kadriem - kāda vella pēc mums vajadzēja to čempi?

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 18:38, pirms 3 gadiem
Būtu jauki ja slovēņi drusku aplauztu leišu zemnieku dižmanību pašu mājās . Citadi šie aizmirsuši savu saimnieku (rutēņu un poļu) slāvu valodu.

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:43, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sāk rasties jautājums - ja mums šajā vecumā ir tik švaki ar kadriem - kāda vella pēc mums vajadzēja to čempi?
Es neticu, ka tas pats kļanskis parasti tik vienkārši ļauj pretiniekam izņemt bumbu no rokām
Nav uguntiņas
Kāpēc?
Hz
Vecāki tribīnēs
Tak kapājaties!

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:44, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sāk rasties jautājums - ja mums šajā vecumā ir tik švaki ar kadriem - kāda vella pēc mums vajadzēja to čempi?
Ir taču birokrāti un ofisu darboņi kuri var pēc tam lielīties un sist uz pleca un viens otru slavēt ka izkarojuši čempi un ka labi visu saorganizējuši - untas kā valstvienība nospēlē - tas jau pa lielam vairs ne no viņiem atkarīgs un vīniem tas daudz arī sākotnēji domāju nerūpēja nemaz pirms dabūšanas

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:45, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sāk rasties jautājums - ja mums šajā vecumā ir tik švaki ar kadriem - kāda vella pēc mums vajadzēja to čempi?
Šķiet, ka u-19 mums parasti ne visai iet

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:46, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Es neticu, ka tas pats kļanskis parasti tik vienkārši ļauj pretiniekam izņemt bumbu no rokām
Nav uguntiņas
Kāpēc?
Hz
Vecāki tribīnēs
Tak kapājaties!
Toto?
Irāņi piesolīja iedot bietē? (jo nu tur daži, kāj ua arābiem/dienvidniekiem izskatās pēc 30 gadniekiem:d)
Vai vienkārši pofigs...
Tieši par Kļanski runājot nav attāls rada gabals Āboliem? Ieraugot viņu uzreiz Rodrigo prātā, gan pēc sejas, gan frizūras

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:46, pirms 3 gadiem
Toto noteikti nē

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:47, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Šķiet, ka u-19 mums parasti ne visai iet
Neiet ir 1, bet šeit izskatās pēc katastrofas. Tomēr, ir bijusi 9. vieta, kas ir solīdi. Bet pēc pirmās pusotras speles ož pēc cīņas par 15.-16. Ceru, ka pārāk ātri norakstu.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 18:49, pirms 3 gadiem
Komentētāji ar ērgļi
Nosaukt irānu par izraēlu🤣🤣🤣
Vot tas ir hīts

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 18:52, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Komentētāji ar ērgļi
Nosaukt irānu par izraēlu🤣🤣🤣
Vot tas ir hīts
Ja tas notiktu Irānā, tad abi pēc mača šūpotos vējā

     [+] [-]

, 2021-07-04 18:59, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ja tas notiktu Irānā, tad abi pēc mača šūpotos vējā
Mums te daži ērgļi nosauc L ū k par V o t, tas gan ir smalki ...

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 19:01, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Būtu jauki ja slovēņi drusku aplauztu leišu zemnieku dižmanību pašu mājās . Citadi šie aizmirsuši savu saimnieku (rutēņu un poļu) slāvu valodu.
Labāk Polu saimnieks,nekaa Krievs🤣Kauņā,Viļna,Klaipeedaa u.c lielakajaas LT pilsetaaas jūti ka esi Lietuvaa.Savukaart šeit brīžam sajuta ka esi Krievijaa Takaa Tu vareetu biskin pievaldiit Savu smirdoņu Pretekli.Sēkliniekus Tev izrautu par taadiem tekstiem,ja dzīvajaa to dzirdeetu Riebekli Tu.

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:05, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Neiet ir 1, bet šeit izskatās pēc katastrofas. Tomēr, ir bijusi 9. vieta, kas ir solīdi. Bet pēc pirmās pusotras speles ož pēc cīņas par 15.-16. Ceru, ka pārāk ātri norakstu.
Nu aizsardzībā ļoti saņēmušies, bet uzbrukumā turpina tizloties un mest brīvus metienus garam visi pēc kartas ....

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:07, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Mums te daži ērgļi nosauc L ū k par V o t, tas gan ir smalki ...
Pajāt
Komentāru sadaļa

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:07, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Toto?
Irāņi piesolīja iedot bietē? (jo nu tur daži, kāj ua arābiem/dienvidniekiem izskatās pēc 30 gadniekiem:d)
Vai vienkārši pofigs...
Tieši par Kļanski runājot nav attāls rada gabals Āboliem? Ieraugot viņu uzreiz Rodrigo prātā, gan pēc sejas, gan frizūras
Vai tik Tu neesi fetišists, ja tas radinieks, tad piedod...

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:15, pirms 3 gadiem
MAn šķie tka regbijā pat daudzas reizes ir lielāks rezultāts nekā šīsdienas basītī !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:19, pirms 3 gadiem
Tikko ielīdu FIBA mājaslapā statistiku paskatīties
Mums truļos 4 no 27 ! {Facepalm}

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:21, pirms 3 gadiem
Man nervi šito kuiņu vairs netur
Slēdzu leišus ar slovēńiem

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:23, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Man nervi šito kuiņu vairs netur
Slēdzu leišus ar slovēńiem
vēl jau 10 min var palūrēt , starpība nav liela, možška mūsējiem ņem un uzkrīt !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:28, pirms 3 gadiem
Man šķiet kaut kāds Pasaules čempju rekords šovakar kritīs ar no grozapakšas aizmestajiem brīvajiem un pusbrīvajiem metieniem garām !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:29, pirms 3 gadiem
Izskatās ka Feierbergam beidzot atvērās !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:34, pirms 3 gadiem
Apskaužu lietuviešus par tik ļoti pilnām tribīnēm.

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:35, pirms 3 gadiem
Leisi izskatās baigi uzvilkušies .. Ka tik beigās tas ļaunu joku nenospēlē kad būs jau visu sēklu sākumā izšāvuši !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:41, pirms 3 gadiem
Vismaz Irānu uzvar!

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:42, pirms 3 gadiem
Pončiku nobloķēja ?!

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:42, pirms 3 gadiem
Iemetīs kāds linku?

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:43, pirms 3 gadiem
uh ka Doncicam iet virsu uzreiz double team kaa tuvak grozam. pagaidam bilniba izsledz iespejas gut pasam grozus, vismaz piespeles dala. Leishiem sudigi, ka Sabonim atri piezimes, bet viniem kopuma dzilaks sastavs par SLO. Valancunas labs izskatas sakuma.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:43, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Labāk Polu saimnieks,nekaa Krievs🤣Kauņā,Viļna,Klaipeedaa u.c lielakajaas LT pilsetaaas jūti ka esi Lietuvaa.Savukaart šeit brīžam sajuta ka esi Krievijaa Takaa Tu vareetu biskin pievaldiit Savu smirdoņu Pretekli.Sēkliniekus Tev izrautu par taadiem tekstiem,ja dzīvajaa to dzirdeetu Riebekli Tu.
Kad esmu Lietuvā, mani vienmēr izbrīna kapēc tie krievi runā jocīgā baltu pidžinā ... piecsimts gadi slāvu okupācijā tomēr ir smagāk neka brīvās Livonija un Kurlande !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:43, pirms 3 gadiem
Ielieciet linku

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:45, pirms 3 gadiem
W W E rakstīja: Apskaužu lietuviešus par tik ļoti pilnām tribīnēm.
COVIDam dzīres šovakar tur tai arēnā !

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:45, pirms 3 gadiem
Nav brīnums ka uzvilkušies. Jugi vienmēr leišiem kā sarkana lupatabullim

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:46, pirms 3 gadiem
Nu sodini gan Valancunam zopa sobrid

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:47, pirms 3 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:47, pirms 3 gadiem
Luka ieskrejas, vel publiku pakaitinaja

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:48, pirms 3 gadiem
Leiši tiešām izskatās pārdeguši ! Močī garām vienkaršus metienus no grozapakša, bet Pončiks visu sekmīgi dirigē un labi puļī truļņikus slovēņi !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:49, pirms 3 gadiem
Leišiem jāsaņemās.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:50, pirms 3 gadiem
Cik klausos Moskoļūna pātraukumus, riktīgs materšņiks Bļ*, bļaha
Īstenībā tā tāda lieta kuras beži pietrūkst letišu treneru izpildījumā

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:51, pirms 3 gadiem
Bet nu paskataties, cik kustigi SLO uzbrukma pie pnr ir parejie speletaji. Pilnigi nesalidzinat ar Dalasu, kur 3 no 5 statisti. Tur uzreiz rodas papildus opcijas ne tikai roll/pop uz garo.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:52, pirms 3 gadiem
Katra zinja solas but labs basis, ehh vajadzeja braukt uz Kauņu, laba atmosfēra!

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:53, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Katra zinja solas but labs basis, ehh vajadzeja braukt uz Kauņu, laba atmosfēra!
Domāju tur jau sen biļetes bij visas izpirktas

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:54, pirms 3 gadiem
Luka - Skaivokers, Valančūns - Vaiders !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:55, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Domāju tur jau sen biļetes bij visas izpirktas
Vakar vēl bija. Nebija jau zināms vai LT vispār spēlēs fināla par ceļazīmi.

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:56, pirms 3 gadiem
Izskatās ka leiši saņēmušies un pat var pārlauzt sev par labu spēli ! Truļņiki saka krist un viss panesās pārējais

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:57, pirms 3 gadiem
No LD, no party! Kā nogāja nost no +10 uz - 2, tagad ničs.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-04 19:57, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Vakar vēl bija. Nebija jau zināms vai LT vispār spēlēs fināla par ceļazīmi.
Kam tas nebija zināms ?! :O Vai tiešām kāds nopietni apsvēra ka Lietuva var kāst Polijai un vēl sazin kam tur ar Valančūnu un Saboni sastāvā ?!

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:58, pirms 3 gadiem
Kamdēļ Pončiku tik ilgi uz soliņa marinē ?!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-04 19:58, pirms 3 gadiem
Vienmēr paticis Madars Bergmanis basī kā komentētājs. Jau gadiem bauda klausīties. Tur tie džeki futenē varētu pamācīties!!! Nerunā sūdu, vienmēr par lietu

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 19:59, pirms 3 gadiem
Bendžus pielej Lietuvas mašīnai bendžu !

     [+] [-]

, 2021-07-04 19:59, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: https://cast.stream2watch.sx/video/lithuania-vs-slovenia
Paldies par lielisko saiti uz strīmu!!!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:01, pirms 3 gadiem
Bet Pelmenis jebkuru sava kalibra leiti skaisti izģērbj ! Bet nu leišu treneris jau prognozēja ka tā notiks ...

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:02, pirms 3 gadiem
Iemetiet linku lūdzu ar saprotamiem komentiem. Nevis arābiem

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:03, pirms 3 gadiem
LiveTV / WebPlayer

leiši komentē

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:04, pirms 3 gadiem
Lasīju ziņās ka Dalasa ved sarunas ar Šarloti lai nogrūstu prom KP

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:05, pirms 3 gadiem
Ideāli, paldies, leišus valodu brīvi pārrvaldu

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:06, pirms 3 gadiem
Sabonis plosās abos laukuma galos !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:06, pirms 3 gadiem
Doncic taisa sovu!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:07, pirms 3 gadiem
Dončiču jāprovacē uz piezīmēm, kā Bagijs savulaik čehu Veseliju

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:09, pirms 3 gadiem
https://cast.stream2watch.sx/video/...
ar skaņu šo vai citu straumi arī var dabūt???

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:09, pirms 3 gadiem
Visas speles kvalifikacija lidz sim bija fufelis, salidzinot ar to, kada limena basis sobrid ir laukuma!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:11, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Visas speles kvalifikacija lidz sim bija fufelis, salidzinot ar to, kada limena basis sobrid ir laukuma!
Nu tomēr daudzi augsta līmeņa NBA veči laukumā - tamdēļ viss loģiski !

  +2 [+] [-]

, 2021-07-04 20:12, pirms 3 gadiem
Bez starpniekiem TV3 Lietuva https://play.tv3.lt/lives/tv3-lt,li...

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:12, pirms 3 gadiem
Bendzīns dedzina šovakar !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:14, pirms 3 gadiem
Bergamnis tomer putrojas nedaudz, Zoranu Dragicu par Goranu Dragicu sauc

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:15, pirms 3 gadiem
Luka Magic neticams

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:15, pirms 3 gadiem
Bet nu Doncic vnk valda!

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 20:15, pirms 3 gadiem
Unikāli, ka pie katras saskares dod sodu pret Dončiču.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:16, pirms 3 gadiem
Pončiks nodzēsa degošo bendžu !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:17, pirms 3 gadiem
52 52! nebus garlaicgi !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:17, pirms 3 gadiem
Diez kāds ir induvidālais rekords punktos ko kāds jelkad ir iebāzis iekšā Lietuvai ?!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:18, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Bez starpniekiem TV3 Lietuva https://play.tv3.lt/lives/tv3-lt,li...,programme-3045027
Liels paldies, savādāk jau apnik spaidīt reklāmu

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:18, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Luka - Skaivokers, Valančūns - Vaiders !
te DRĪKST arī visu laiku nekomentēt un nevārīties bezjēgā kā enerģētiskais vampīrs- sanāk kā puļķim/ aizbāznim ķēdīte pātrūka
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:22, pirms 3 gadiem
Ar baudu skatos LT-SLOV speli-patik ,ka ir cina par atlekusajam bumbam un nav dula troiku pilisana ka LV izlasei!
Laikam jaatdzist ,ka LV izlase ir sava vieta ...
Ok pietiks par musu miksto izlasi ,jaskatas superiga spele

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:23, pirms 3 gadiem
Dončičam +12 puslaikā un sēdēja viņš tikai nepilnas 4 minūtes. Tajās nepilnajās 4 minūtēs Slovēnijai -12. Tas arī visu izsaka. Dončičs pret Lietuvu - kā jau daudzi paredzēja.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:24, pirms 3 gadiem
Lietuva kā komanda uzvarēs, tās ir manas prognozes. Dončičs var taisīt šovu, bet tas arī viss kā nba sezonā

  +5 [+] [-]

, 2021-07-04 20:25, pirms 3 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Lietuva kā komanda uzvarēs, tās ir manas prognozes. Dončičs var taisīt šovu, bet tas arī viss kā nba sezonā
ar "taisīt šovu" tu domā 'vilkt komandu'? Jo ar viņu laukumā KOMANDAI bija +12. Ar viņu uz beņķa -12. Fakti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2021-07-04 20:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur tu, bomzi, ņemtu naudu tādam braucienam?
Ne jau visi ir tādi lupatlaši kā tu, ļepājas bomār

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:28, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Bez starpniekiem TV3 Lietuva https://play.tv3.lt/lives/tv3-lt,li...,programme-3045027
Paldies!!!!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:29, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Diez kāds ir induvidālais rekords punktos ko kāds jelkad ir iebāzis iekšā Lietuvai ?!
Durants pret LT ieblieza 38 pts, nezinu vai rekords, bet iespejams!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:34, pirms 3 gadiem
Doncicam jau ne double team, triple team, bet quadruple team bet nu māk no slazda (trap) izspēlēt uz brīvo perfekti!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:34, pirms 3 gadiem
Pārāk daudz koncentrējās uz LD. Un rezultātā brīvi trīņi.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:34, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Durants pret LT ieblieza 38 pts, nezinu vai rekords, bet iespejams!
Izskatās ka Pončiks iet uz tādu pat aptuvenu ciparu !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:36, pirms 3 gadiem
Tās "over the head behind" piespēles, vnk konča. KP arī labi dabūjis tādas situācijas no LD.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:38, pirms 3 gadiem
Pizģe3 - slovēņiem visi truļi krīt iekšā ! :O

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:39, pirms 3 gadiem
Dončičs ir vienkārši monstrs. +22 ar viņu laukumā.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:40, pirms 3 gadiem
Fakings rakstīja: Dončičs ir vienkārši monstrs. +22 ar viņu laukumā.
One man army!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:40, pirms 3 gadiem
40 pt triple double bus izskatas!!! heiteriem karteja asaru liesanas sesija

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 20:40, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Lasīju ziņās ka Dalasa ved sarunas ar Šarloti lai nogrūstu prom KP
LV vi'š superzvaigzne, NBA vairāk runā, ka viņam maza galva, salīdzinot šajā jomā kaut vai ar Šaku...

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:41, pirms 3 gadiem
Mantas gribēja aptaustīt Pončikas mantas !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:41, pirms 3 gadiem
Bez variantiem LTU...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:41, pirms 3 gadiem
Namgejs pēc spēles tāpat teiks, ka Dončičs pat nav šīs Slovēnijas izlases līderis - ka tur daudzi spēlē labāk par viņu.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:42, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bez variantiem LTU...
Nesteidz vilcienam par priekšu ! Vēl pagaidām ir varianti un laiks ir daudz vēl ...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:42, pirms 3 gadiem
Grūti Lietuvai būs.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:43, pirms 3 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bez variantiem LTU...
Nu Dončičs jau vēl kādas minūtes noteikti dabūs malā sēdēt - tajās viss var notikt. Iepriekšējās 4 minūtēs, kurās viņš sēdēja, leiši ar +12 uzvarēja.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:44, pirms 3 gadiem
klunja rakstīja: Grūti Lietuvai būs.
Ja perfekti sodus metīs, tad vēl pievilks mierīgi

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:45, pirms 3 gadiem
LT vel nav teikusi pedejo vardu! Domaju bus laba galotne.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:47, pirms 3 gadiem
LT uz vilna!

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:48, pirms 3 gadiem
1 rebounds lidz TD Doncicam!
Slēpts komentārs: elgarz

  +2 [+] [-]

, 2021-07-04 20:49, pirms 3 gadiem
Šeit vēl ir kāds, kurš saka LD overrated?

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:50, pirms 3 gadiem
Atmosfera dauz labaka ka NBA speles! Eiropiesu asinis tomer uzjundii! NBA pietruksi shis emocijas.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-04 20:50, pirms 3 gadiem
Onslovs rakstīja: Šeit vēl ir kāds, kurš saka LD overrated?
Jo labaks esi, jo vairak heiteri! Muzhiga patiesiba.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:53, pirms 3 gadiem
Onslovs rakstīja: Šeit vēl ir kāds, kurš saka LD overrated?
Nav jau viņs overrated. Vienkārši Mavs sistēma (vai tā Kārlaila, vai Kjūbana vaina, vai pats Luka uzstājis - to gan jau kādreiz uzzinās) liek viņam izskatīties pēc eiropiešu Vestbruka vai Hārdena + daļai kremt tas, ka dēļ tā KP nav 1. zvaigzne komandā. Slovēnijā viss notiek vairāk iesaistot komandu - tad arī parādās kvalitātes pilnībā.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:55, pirms 3 gadiem
Leiši reāli nočokoja beigas 3jai ceturtdaļai !

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:56, pirms 3 gadiem
-11 pēc 3,laikam sūdi briest.

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:56, pirms 3 gadiem
Virsrakstam jābut: "Dončičs ar tiesnešiem uzvar Lietuvu"

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:56, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nav jau viņs overrated. Vienkārši Mavs sistēma (vai tā Kārlaila, vai Kjūbana vaina, vai pats Luka uzstājis - to gan jau kādreiz uzzinās) liek viņam izskatīties pēc eiropiešu Vestbruka vai Hārdena + daļai kremt tas, ka dēļ tā KP nav 1. zvaigzne komandā. Slovēnijā viss notiek vairāk iesaistot komandu - tad arī parādās kvalitātes pilnībā.
Muļķības. Pa lielam izlasē spēle tāda pati kā Mavs. Statistika tāda pati - tūliņ būs TD. Un metienu ziņā arī viņš lādē pārējiem atlikums - Lukam 19 FGA, nākamajam slovēnim tikai 8. Tas ir tieši tas pats, kas Mavs un tas ir tāpēc, ka Luka ir komandas vilcējs. Un vienīgais iemesls, kāpēc viņu heito ir ka daži te ir iedomājušies, ka Podriņķis aptuveni to pašu varētu darīt, ja viņam bumbu dotu (kas protams ir absurds), nu un varbūt vēl tāpēc, ka viņš iemeta to zilo trīni pret Latviju.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 20:57, pirms 3 gadiem
Bet nu ja ar tādu procentu met truļņikus gandrīz visi SLO snaiperi nevis no Eiropas bet no NBA attāluma - tad tur nav ko pārmest leišiem un nav īsti varianti ko likt pretīm, ja vien paši tikpat fantastiski nepiļī pretim

     [+] [-]

, 2021-07-04 20:57, pirms 3 gadiem
Var tikai apbrīnot lešu nevarību aizsardzībā. Pat nemēģina slazdus likt LD, neko.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:00, pirms 3 gadiem
Cauri i ...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 21:00, pirms 3 gadiem
Leiši izskatas ka morāli salūzuši ... Ar visu Sabonu un Valnčūnu kopā nekas nesanāk bet SLO piļī visu pilnībā iekšā ! :O

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 21:01, pirms 3 gadiem
Sāpīgi skatīties uz leišu treneri - nelaimes čupiņa kas sapratis jau viss cauri un padevies ...

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:02, pirms 3 gadiem
Pēdēja iespēja LT aizķerties!

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:02, pirms 3 gadiem
Sabonis ar Valancunu pilnigi bomaari

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 21:03, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nav jau viņs overrated. Vienkārši Mavs sistēma (vai tā Kārlaila, vai Kjūbana vaina, vai pats Luka uzstājis - to gan jau kādreiz uzzinās) liek viņam izskatīties pēc eiropiešu Vestbruka vai Hārdena + daļai kremt tas, ka dēļ tā KP nav 1. zvaigzne komandā. Slovēnijā viss notiek vairāk iesaistot komandu - tad arī parādās kvalitātes pilnībā.
Saproti, ka te daudziem sāpe un nespēj objektīvi novērtēt šo talantu! Ja nebūtu tā spēle pret LV tad te maz būtu tādu, kas lej žulti uz LD.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 21:03, pirms 3 gadiem
Pončiks sagrauj Lietuvas izlasi viens pats!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-04 21:04, pirms 3 gadiem
Vēl nekas nav beidzies, ceru, ka LT pievilks. Grībās intrigu galotnē.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:05, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Vēl nekas nav beidzies, ceru, ka LT pievilks. Grībās intrigu galotnē.
Izskatās ka būs tā intriga tomēr

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:05, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Izskatās ka būs tā intriga tomēr
Cerams, būtu forši, ja viss izšķirtos pēdējās sekundēs!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 21:05, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Bet nu ja ar tādu procentu met truļņikus gandrīz visi SLO snaiperi nevis no Eiropas bet no NBA attāluma - tad tur nav ko pārmest leišiem un nav īsti varianti ko likt pretīm, ja vien paši tikpat fantastiski nepiļī pretim
Tur vairāk tā aizsardzība ko 4. ceturtdaļā slovēņi ieslēguši. leišiem atliek trijnieks vai neērti pustālie. Groza tuvumā netiek.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:07, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Saproti, ka te daudziem sāpe un nespēj objektīvi novērtēt šo talantu! Ja nebūtu tā spēle pret LV tad te maz būtu tādu, kas lej žulti uz LD.
Arī bez tās spēles lietu. Mavs viņs KP dod par maz bumbu (teiksim tā realitātē - ir speles, kad dod normāli, ir kad tiešām sajūta, ka viņs KP neredz, izliekas neredzam). Kamēr tā būs, kamēr Luka un KP būs 1 komandā un Luka būs 1. nr, tikmēr daļa viņu heitos. Tikko KP aizies uz citu komandu, tā lielai daļai heiteru viņš pēkšņi liksies foršs. Apmēram tā bija ar Entoniju un Rouzu.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:07, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tur vairāk tā aizsardzība ko 4. ceturtdaļā slovēņi ieslēguši. leišiem atliek trijnieks vai neērti pustālie. Groza tuvumā netiek.
un tieši tas pārsteidz, jo teorētiski uzbrukumā varētu baigi izmantot to garā gala pārsvaru. Un runas par to, ka aizsardzībā būtu problēmas ir diskutabli, jo ja Valancunas ir 5 un Sabonis 4, tad, protams, cieš perimetra aizsardzība, bet nav tik traģiski, jo Sabonis ir pietiekami kustīgs.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:08, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Tam Slovēņu 10 numuram tik tizls un it kā nepareizs metiens - bet lādē truļņikus iekšā tikai tā ar visu tizlo tehniku ! :O
Eiropas Lonzo?

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:08, pirms 3 gadiem
Tam Slovēņu 10 numuram tik tizls un it kā nepareizs metiens - bet lādē truļņikus iekšā tikai tā ar visu tizlo tehniku ! :O

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:09, pirms 3 gadiem
Kāds var izskaidrot to leišu 3 ko ieskaitīja pēc piespēles piezīmes laikā?

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:09, pirms 3 gadiem
Njā, 4 min pirms beigām LTU izskatās sāk slinkot defā.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:09, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Tam Slovēņu 10 numuram tik tizls un it kā nepareizs metiens - bet lādē truļņikus iekšā tikai tā ar visu tizlo tehniku ! :O
Biš Shawn Marion atsit

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:09, pirms 3 gadiem
NBA Dončičs jau stabili būtu dabujis vairākas tehniskās piezīmes, parr to ka mēģina bļaut uz tiesnešiem

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:10, pirms 3 gadiem
Vienīgais darvas spļāviens no manis slovēņiem - ex-dienvidslāvi un sasniegumiem vajag ārzemniekus...

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:11, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vienīgais darvas spļāviens no manis slovēņiem - ex-dienvidslāvi un sasniegumiem vajag ārzemniekus...
Nosacīti, jo Tobijas šodien lielu lomu nespēlēja.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:11, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: un tieši tas pārsteidz, jo teorētiski uzbrukumā varētu baigi izmantot to garā gala pārsvaru. Un runas par to, ka aizsardzībā būtu problēmas ir diskutabli, jo ja Valancunas ir 5 un Sabonis 4, tad, protams, cieš perimetra aizsardzība, bet nav tik traģiski, jo Sabonis ir pietiekami kustīgs.
Izskatās, ka sezonas Jonas ir pazudis un Daumantas pavisam pazudis... Nekā no tā ko rādīja Pacers. Un Jonas, izņemot šo gadu jau sāka iet uz otro pusi...

  -3 [+] [-]

, 2021-07-04 21:12, pirms 3 gadiem
Prieks par Luka,gandrīz kā mūsējais,jo spēlē kopā ar #6KP

  +1 [+] [-]

, 2021-07-04 21:12, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Nosacīti, jo Tobijas šodien lielu lomu nespēlēja.
Zeltam EČ bez arzemnieka neiztika. Un šodien jā Tobijam nav tik liela loma, bet iepriekšejos mačos gan bija Duo ar Luku.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:12, pirms 3 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Kāds var izskaidrot to leišu 3 ko ieskaitīja pēc piespēles piezīmes laikā?
paspēja atdot piespēli, sods prom no bumbas, tādēļ grozs skaitās

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:12, pirms 3 gadiem
Kalnietis viens pats velk leišus ! Bet katastrofa leišiem kā padir$ savu grozu pie atlēkošajām aizardzība ! :O Neko tadu agrāk pei leisiem netiku nevērojis ! Domāju ka tas ir ekskluzīvi Latvijas tizlums kas mums demitgadēm velkas visos līmeņos līdzi ....

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:13, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Zeltam EČ bez arzemnieka neiztika. Un šodien jā Tobijam nav tik liela loma, bet iepriekšejos mačos gan bija Duo ar Luku.
Daļēji piekrītu un nepiekrītu. Randolphs tomēr nebija izšķirošais faktors, tur visu izdarīja Dragič un Dončič.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:13, pirms 3 gadiem
Pret Dončiču nav variantu. Liekas, ka viņš neko īpašu tur nedara, bet nosegt nav iespējams.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:14, pirms 3 gadiem
Fakings rakstīja: Muļķības. Pa lielam izlasē spēle tāda pati kā Mavs. Statistika tāda pati - tūliņ būs TD. Un metienu ziņā arī viņš lādē pārējiem atlikums - Lukam 19 FGA, nākamajam slovēnim tikai 8. Tas ir tieši tas pats, kas Mavs un tas ir tāpēc, ka Luka ir komandas vilcējs. Un vienīgais iemesls, kāpēc viņu heito ir ka daži te ir iedomājušies, ka Podriņķis aptuveni to pašu varētu darīt, ja viņam bumbu dotu (kas protams ir absurds), nu un varbūt vēl tāpēc, ka viņš iemeta to zilo trīni pret Latviju.
Muļķības. Paskaties iepriekšējās spēles. Viņs var nospēlēt gan šādi - pavelkot deķi uz savu pusi, gan arī noeejot otrajā plāna punktu gūšanā un izvirzot komandas biedrus punktu gūšanai - to viņš Mavs dara ļoti reti.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:14, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Pret Dončiču nav variantu. Liekas, ka viņš neko īpašu tur nedara, bet nosegt nav iespējams.
Da viņi NEVIENU nevar nosegt

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Muļķības. Paskaties iepriekšējās spēles. Viņs var nospēlēt gan šādi - pavelkot deķi uz savu pusi, gan arī noeejot otrajā plāna punktu gūšanā un izvirzot komandas biedrus punktu gūšanai - to viņš Mavs dara ļoti reti.
Šogad reti,bet pagāšgad tā vien lielu daļu sezonas un PO spēlēja.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Muļķības. Paskaties iepriekšējās spēles. Viņs var nospēlēt gan šādi - pavelkot deķi uz savu pusi, gan arī noeejot otrajā plāna punktu gūšanā un izvirzot komandas biedrus punktu gūšanai - to viņš Mavs dara ļoti reti.
tās iepriekšējās spēles visas bija sagrāves, kur viss bija skaidrs pēc 10 minūtēm. NBA tādas spēles ļoti reti pat regulārajā sezonā. Tur vispār nav ko salīdzināt. Kad rezultāts ir līdzīgs un/vai spēle ir būtiska, tad Dončičs izlasē spēlē tieši tāpat kā Mavs sastāvā - kā izteikts komandas līderis un vilcējs.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:16, pirms 3 gadiem
Bendžam izbeidzās bendža arī ,.,

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:16, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: Daļēji piekrītu un nepiekrītu. Randolphs tomēr nebija izšķirošais faktors, tur visu izdarīja Dragič un Dončič.
Izšķirošais vai neizšķirošais - viņš bija. Un tagad ir Tobijs. Ex-jugiem tas godu nedara. Tādai tiešām īstai basketa nācijai (nevis, kā mums, kam tas ir tikai skaļos saukļos, kad jāpadiedelē piķi vai jāpakasās ar citiem sporta veidiem vai jāpapucē spavlas) būtu jāspēj sagatavot pilnu izlasi no saviem kadriem.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:17, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šogad reti,bet pagāšgad tā vien lielu daļu sezonas un PO spēlēja.
Un tāpēc arī pērn Mavs izskatījās daudz simpātiskāk. Bija komanda, bija ievirzes arī par "duo" utt. Šogad bija hvz kas.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:17, pirms 3 gadiem
Žēl veco kodēju Saboni kam tas viss jānoskatās klātienē ,,, un vēl paša dēls arī nofeilo kopā ar koamndu ...

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:17, pirms 3 gadiem
Šoks un sēras Lietuvā.

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:17, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vienīgais darvas spļāviens no manis slovēņiem - ex-dienvidslāvi un sasniegumiem vajag ārzemniekus...
lietuvieši etniski ir ballti, franči- R- ģermāņi un slovēņi- joprojām yugoslāvi

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:18, pirms 3 gadiem
Skaisti, tika galā kā ģimnaziste ar cukurgailīti !

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:20, pirms 3 gadiem
huters rakstīja: Skaisti, tika galā kā ģimnaziste ar cukurgailīti !
Jā bij pelnijuši Slovēņi!Bet Tev es novēlu lai Tu rīt nokrīti pa trepēm salauz kāju un izsit kādus 3zobus💪

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:21, pirms 3 gadiem
bczal rakstīja: Jā bij pelnijuši Slovēņi!Bet Tev es novēlu lai Tu rīt nokrīti pa trepēm salauz kāju un izsit kādus 3zobus💪
Cik objektīvs vērtējums. Un cik nopietns. Un tāds leitis, te nāk un māca fanot

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:23, pirms 3 gadiem
Kā var, pēdējā ceturtdaļā atrodoties iedzinējos ar > 10, praktiski katru savu uzbrukumu spēlēt virs 20 sekundēm?

     [+] [-]

, 2021-07-04 21:27, pirms 3 gadiem
Hahah, teicu, ka Luka visu nokārtos.. bet te jau pilns ar ērgļiem, kas domā, ka leiši var uzveikt SLO.. ha ha nabagi Luka MAGIC!!