Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Teksta tiešraide: Latvija - Gruzija 83:55 (Mačs noslēdzies!)

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Teksta tiešraide: Latvija - Gruzija 83:55 (Mačs noslēdzies!)
Artūrs Žagars. Foto: basket.lv

Latvijas vīriešu basketbola izlase šovakar aizvada pirmo Parīzes olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīra spēli, "Arēnā Rīga" tiekoties ar sīksto Gruzijas komandu.

40' Spēle galā! Latvija pārvarēja trešās ceturtdaļas vājuma brīdi un Olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru sāk ar pārliecinošo uzvaru 83:55! Rīt pretī Filipīnas!

38' Līdz pamatlaika beigām divas minūtes! Latvijai padevās izrāviens 13:0, kas ļāva tikt pie ļoti drošiem plusiem (73:47) un mača beigas gaidīt ar pārliecību par pirmo uzvaru - 78:53.

35' Izšķirošā ceturtdaļa gandrīz vidū. Lai gan ne tik regulāri, kā pirmajā puslaikā, tomēr mājiniekiem izdodas krāt punktus, kas Gruzijai neļauj pietuvoties ļoti strauji, bet neliels Latvijas izrāviens liek Džikičam pieprasīt minūtes pārtraukumu - 68:47!

31' Ceturtā ceturtdaļa sākusies! Uz diviem Latvijas punktiem viesi atbild ar sešiem un turpina pakaļdzīšanos.

30' Slikta 3. ceturtdaļa Latvijai, tomēr saglabāts visai drošs pārsvars - 58:41. Tāpat kā pirmo, arī trešo ceturtdaļu mūsējie noslēdz ar precīzu tālmetienu, bet šoreiz no sāna trāpa Strautiņš!

29' Vēl minūte trešajā ceturtdaļā. Latvijas sasalumu uzbrukumā atkausēja Lomaža un pēc tam arī Čavara divi punkti - 55:41.

27' Latvijas uzbrukums turpina klibot un buksēt, Banki maina sastāvu, bet gruzīni tikuši vēl tuvāk - 51:37. Bankī sasauc dusmīgu sapulci.

24' Latvijai otrā puslaika ievadā gan gūti punkti, gan kļūdas, gruzīni atzīmējas ar pirmo tālmetienu (BItadze) un kopumā saturīgākām darbībām, kas ļāvis pietuvoties - 49:31.

Sācies otrais puslaiks! Gaidām vēl 20 labas minūtes!

Statistika Latvja - Gruzija: 2p. 53%:42%, 3p 42%:0%, Sodi 75%:36%; Soliņa punkti: 21:8; Ab 25:17, Piesp. 11:2, Pārķ. 1:4, Bloki 1:1, Kļ. 5:6

• Ar 9 punktiem rezultatīvākais ir Dāvis, 8 iemetis Šmits, 7 Meieris, pa 5 Lomažs un Strautiņš. Gruzijas izlasē punktu ziņā bēdīgajā puslaikā ar 5 punktiem labākais Mamukelašvili, bet vel trim basketbolistiem pa 4.

20' Pirmais puslaiks noslēdzies - 45:24!

19' Pirmajā puslaikā vēl minūte - 43:22

17' Grūdienu un laipnību apmaiņu starp Šmitu un Bitadzi beidzas ar abpusējām tehniskajām piezīmēs, līdz ar to Gruzijas izlases un Orlando "Magic" centrs iekrājis jau četrus pārkāpumus. Uz tablo 37:22.

15' Otrā ceturtdaļa vidū. Pēc minūtes pārtraukuma Latvija attapusies - labas darbības aizsardzībā un uzbrukumā, un jau +15 (34:19).

14' Pēc gruzīnu minūtes apspriedes nospēlēta tikai minūte un uz apspriedi komandu jau sauca Banki. Dāvis trāpīja arī trešo tālmetienu pēc kārtas, tomēr mūsējie jau sakrājuši četras piezīmes un Gruzija arī tikusi tuvāk 29:19.

13' Dāvis iemet vēl vienu tālu, kamēr Gruzija ieguvums otrajā ceturtdaļa bijis tikai Latvijas izlases noteikumu pārkāpumu. 26:13, minūte Gruzijai.

11' Sākusies otrā ceturtdaļa! Mejeris uzreiz iemet trīs, to pašu izdara arī Dāvis - 23:13. Laukumā pirmajās desmit minūtēs tā arī nedevās Tornike Šengelija, kurš iedzīvojies kājas savainojumā.

10' Pirmā ceturtdaļa noslēgusies - esam vadībā 17:13 Gruzija pēdējās sekundēs pievelk līdz vienam punktam, bet ceturtdaļa noslēdzas ar Lomaža tālmetienu.

7' Latvijai vairākas maiņas - laukumā devušies Dāvis, Strēlnieks, Lomažs un Čavars. Pēc otrās piezīmes nopelnīšanas malā dodas arī Kurucs, kura vietā laukumā TImma. Uz tablo 12:7

5' Pirmā ceturtdaļa vidū. Trīnīti trāpījis arī Kurucs, Šmits pēc pamatīgas cīņas tiek pie diviem punktiem no groza apakšas, kamēr Gruzija pāris minūtes klusējusi - 10:4

3' Gruzīni pirmie iemeta, pirmie pārkāpa noteikumus, bet Latvija atbildēja ar Šmita garām aizmesto tālmetienu, bet pēc tam arī viņa pārtverto bumbu un triecienu no augšas. Pēc pat trim labām Daira epizodēm (2 aizsardzībā + 3p), Latvija jau panāca 5:2. Jau trešās minūtes ievadā Gruzijai ceturtā komandas piezīme. Pēc 3 spēlēm minūtēm uz tablo rezultāts 5:4

1'Spēle sākusies! Latvija maču sāk ar Žagaru, Dairi, Kurucu, Mejeri un Šmitu, bet viesi liek pretī naturalizēto Tomasonu, kā arī Andronikašvili, Mamukelašvili, Korsantiju un Bitadzi.

Latvija - Gruzija 58:41 (17:13, 28:11, 13:17)
Starta piecinieki: Žagars, Dairis, Kurucs, Mejeris, Šmits - Tomasons, Andronikašvili, Mamukelašvili, Korsantija, Bitadze
Tiesneši: Omārs Bermudess (Meksika), Vojcehs Liška (Polija), Luiss Kastillo (Spānija)

• Pret Gruziju Latvijas izlase līdz šim spēkojusies desmit reizes, uzvarot tikai četros mačos. 12 gadu zaudējumu sērija tika pārtraukta 2023. gada augustā, kad savā laukumā, ielaižot 18 punktus otrajā puslaikā, tika svinēta uzvara ar 82:57.

• Gruzijas izlasē mainījies galvenais treneris – Iliasu Zurosu nomainījis Aleksandars Džikičs. Garajā galā līderu lomas uzņemsies Tornike Šengelija, Goga Bitadze un Sandro Mamukelašvili, bet aizsarga pozīcijā naturalizēts sezonu Telavivas ‘’Maccabi’’ beigušais Džo Tomasons.

• Apakšgrupā Latvijai 2. un 3. jūlijā jācīnās pret Gruziju un Filipīnām. Lai tiktu pusfinālā, grupā jāiekļūst labāko divniekā. Pirmā vieta dos pusfinālu pret B grupas otro vietu, bet otrā vieta – B grupas spēcīgāko izlasi.

Saistītie raksti

# Cīņu par vietu Parīzes OS Latvijas basketbola izlase sāks pret Gruziju
# Gruzijas izlase: divi NBA vīri, jauns treneris un naturalizētais no ''Maccabi''
# Melnkalnes izlase: ar zvaigzni Vučeviču un traumu dēļ gados jaunu sastāvu
# Filipīnu izlase: līderu iztrūkums un OS kvalifikācija kā gatavošanās Āzijas kausam
# Brazīlijas izlase: divu spēlētāju izmaiņa no PK un jauns galvenais treneris
# Kamerūnas izlase: NBA zvaigžņu atteikumi un latviešiem pazīstams līderis

     [+] [-]

, 2024-07-02 18:50, pirms 3 mēnešiem
Linku kads varetu iemest arzemes esoshiem?!?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 18:55, pirms 3 mēnešiem
go135908 rakstīja: Linku kads varetu iemest arzemes esoshiem?!?

     [+] [-]

, 2024-07-02 18:56, pirms 3 mēnešiem
go135908 rakstīja: Linku kads varetu iemest arzemes esoshiem?!?
neatbalstām pirātismu !

  -3 [+] [-]

, 2024-07-02 18:58, pirms 3 mēnešiem
Andža Lakotkins rakstīja: nē
Tavs humors ir tik pat tizls, kā tava bilde.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-02 18:59, pirms 3 mēnešiem

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:00, pirms 3 mēnešiem
Robis87 rakstīja: Tavs humors ir tik pat tizls, kā tava bilde.
kāds humors? pateicu, ka nevaru neko iedot.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:02, pirms 3 mēnešiem
Andža Lakotkins rakstīja: kāds humors? pateicu, ka nevaru neko iedot.
Tev neviens neko neprasa. 😂😅

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:02, pirms 3 mēnešiem
Šmits tik lēni dankoja, likās līdz grozam neaizleks...

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:04, pirms 3 mēnešiem
izraktenis rakstīja: Šmits tik lēni dankoja, likās līdz grozam neaizleks...
Aptaskti vairāk, nav pieejama tiesraide! 😅

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:05, pirms 3 mēnešiem
Robis87 rakstīja: Aptaskti vairāk, nav pieejama tiesraide! 😅
Bertāns iemeta trīnīti. Bertāns noturēja aizsardzību. Bertāns izprovocē uzbrukuma piezīmi. Bertāns izprovocē pretinieku uz piezīmi aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:05, pirms 3 mēnešiem
Robis87 rakstīja: Tev neviens neko neprasa. 😂😅
tad arī neatbildi man.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:06, pirms 3 mēnešiem
Andža Lakotkins rakstīja: tad arī neatbildi man.
Nenoturējos, piedod😅

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:06, pirms 3 mēnešiem
Didziz rakstīja: Bertāns iemeta trīnīti. Bertāns noturēja aizsardzību. Bertāns izprovocē uzbrukuma piezīmi. Bertāns izprovocē pretinieku uz piezīmi aizsardzībā.
Aiziet Bertan!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-02 19:07, pirms 3 mēnešiem
komentātori nav latviešu valodā)
https://cdn.livetv792.me/webplayer2...

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:10, pirms 3 mēnešiem
"PALDIES" Bertānam,tagad vēl otru šķībo lāzeri uzlaida...damn

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:11, pirms 3 mēnešiem
Gruzija pret Bertānu izlasi

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:15, pirms 3 mēnešiem
Ķieģeļi pie ķieģeļa neliksi, uz olimpiādi tiksi

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:17, pirms 3 mēnešiem
Aizvāciet tos Bertānus no izlases!!! Lūdzu!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:19, pirms 3 mēnešiem
Čavars labi attīstījies Japāņu amatieru līgā.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:19, pirms 3 mēnešiem
Čavars...

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:19, pirms 3 mēnešiem
kad Čavars māzē,tad ir LOMAŽSS!

  -2 [+] [-]

, 2024-07-02 19:25, pirms 3 mēnešiem
Ja kas čigāni pret tomātu audzētājiem iedzinējos

  +2 [+] [-]

, 2024-07-02 19:26, pirms 3 mēnešiem
Džunārs69 rakstīja: Aizvāciet tos Bertānus no izlases!!! Lūdzu!!!
Atvāciet atpakaļ tos Bertānus no izlases!!! Lūdzu!!!

  -2 [+] [-]

, 2024-07-02 19:26, pirms 3 mēnešiem
Pēc rezultāta pirmajā ceturtdaļā, kaut kāds sieviešu basketbols

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:26, pirms 3 mēnešiem
Bez Šengelijas gruzīni izskatās kā apmaldījušies trijās priedēs. Ja turpinās krist no distances, tad var baudīt nedaudz haotisku basketbolu bez stresa.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-02 19:27, pirms 3 mēnešiem
Labi, ka Banki nomainīja Timmu

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:30, pirms 3 mēnešiem
"PALDIES" Dāvim

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:30, pirms 3 mēnešiem
Lāzers ,tomšr ur lāzers

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:31, pirms 3 mēnešiem
Šūteris

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:38, pirms 3 mēnešiem
Laikam šī ir retā reizē, kad problēmas ar traumām un pietiesāšana ir pretinieku problēma, ne mūsu, tā kā būs stabila uzvara

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:39, pirms 3 mēnešiem
Paips_lagernais rakstīja: Ja kas čigāni pret tomātu audzētājiem iedzinējos
Domāju, par ko Tu murgo, izrādās futbolu mēģini te iebāzt, priekškam?

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:41, pirms 3 mēnešiem
ja godīgi,tad mūsu Šmits uzsāka "pleciņkauju" - bet prieks,tas nozīmē,ka cīnamies,nevis sēžam šmakaļā

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:43, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Bez Šengelijas gruzīni izskatās kā apmaldījušies trijās priedēs. Ja turpinās krist no distances, tad var baudīt nedaudz haotisku basketbolu bez stresa.
mums nav Porziņģa...bik piever vārstuli...kādi šengelija?!)) smieklīgais

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:45, pirms 3 mēnešiem
skolo kā tādus bulgāru studentus.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:45, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: mums nav Porziņģa...bik piever vārstuli...kādi šengelija?!)) smieklīgais
Piever vārstuli, Gruzīniem Šengelijas iztrūkums ir daudz lielāks, kā mums KP, jo mums ir pietiekamas rezerves. Pie esošā sastāva Toko, tak nestu mūsu garos ārā

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:46, pirms 3 mēnešiem
jāuztin jauna aukla špinam, no rīta jāiet līdakās.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:47, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Piever vārstuli, Gruzīniem Šengelijas iztrūkums ir daudz lielāks, kā mums KP, jo mums ir pietiekamas rezerves. Pie esošā sastāva Toko, tak nestu mūsu garos ārā
Nu nepārspīlē . Gruzijai ,tomēr , jāspēlē ar 5. pasaules komandu

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:48, pirms 3 mēnešiem
j888 rakstīja: Nu nepārspīlē . Gruzijai ,tomēr , jāspēlē ar 5. pasaules komandu
tieši kas ir pārspīlējums? Toko ir praktiski par jebkuru garo, kas ir tagad mums sastāvā, pārāks. Tā kā viņi kvalitatīvi nevar uzspiest uz groza apakšu, tad mūsējie var darīt, ko grib + mums beidzot veicas ar soģiem un trīņi krīt.

Jā, mēs esam piektie, bet ne ar tādu spēli, kā tagad demonstrējam. Bet kā teicu, mums būs stabila uzvara un varam čilā aizvadīt otro puslaiku. Nav viņiem īsti ko likt pretī.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:50, pirms 3 mēnešiem
vairs neesmu tik izbrīnīts par Pasečņika neņemšanu (pat ja nebūtu mikrotrauma), Mejeris dara visu, un var izdarīt visu, arī pret garākiem pretspēlētājiem.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:50, pirms 3 mēnešiem
Jēziņ, Gruzīni tādi nabagi. Sodus wsp met izcili sūdīgi.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:51, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Piever vārstuli, Gruzīniem Šengelijas iztrūkums ir daudz lielāks, kā mums KP, jo mums ir pietiekamas rezerves. Pie esošā sastāva Toko, tak nestu mūsu garos ārā
gruzīņiem ir KAUT VIENS TĀDS kā KP?))...Gražulis? un t.t....saprotu,ka esi par rašistiem,bet te ir LATVIEŠI!!!!
un kad Strēlnieks sāks,tad Uhhhhhh

  -2 [+] [-]

, 2024-07-02 19:52, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: gruzīņiem ir KAUT VIENS TĀDDS kā KP?))...Gražulis? un t.t....saprotu,ka esi par rašistiem,bet te ir LATVIEŠI!!!!
AK Dievs, tak muldi mazāk, vēl rašistus iepin

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:52, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: tieši kas ir pārspīlējums? Toko ir praktiski par jebkuru garo, kas ir tagad mums sastāvā, pārāks. Tā kā viņi kvalitatīvi nevar uzspiest uz groza apakšu, tad mūsējie var darīt, ko grib + mums beidzot veicas ar soģiem un trīņi krīt.

Jā, mēs esam piektie, bet ne ar tādu spēli, kā tagad demonstrējam. Bet kā teicu, mums būs stabila uzvara un varam čilā aizvadīt otro puslaiku. Nav viņiem īsti ko likt pretī.
Teuksim tā - GRAŽUĻA IZTRUKUMS IR DAUDZ LIELĀKS KĀ GRYZINIRM SENGEKIJA.
jo Grazulis ir daudz izveicīgāks un ātrāks

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:52, pirms 3 mēnešiem
Mēs svilpodami ņemsim šo maču

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:52, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: tieši kas ir pārspīlējums? Toko ir praktiski par jebkuru garo, kas ir tagad mums sastāvā, pārāks. Tā kā viņi kvalitatīvi nevar uzspiest uz groza apakšu, tad mūsējie var darīt, ko grib + mums beidzot veicas ar soģiem un trīņi krīt.

Jā, mēs esam piektie, bet ne ar tādu spēli, kā tagad demonstrējam. Bet kā teicu, mums būs stabila uzvara un varam čilā aizvadīt otro puslaiku. Nav viņiem īsti ko likt pretī.
Kāds čilā? Vai mazums basketā spēļu, kad 20 punktu pārsvaru izsēj? Nerunājot par to, ka atslābumā noraut vieglāk traumas un kas zin vai beigās punktu attiecībai nebūs nozīme.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:53, pirms 3 mēnešiem
j888 rakstīja: Teuksim tā - GRAŽUĻA IZTRUKUMS IR DAUDZ LIELĀKS KĀ GRYZINIRM SENGEKIJA.
jo Grazulis ir daudz izveicīgāks un ātrāks
Toko ir augstāka līmeņa spēlētājs, kā Gražulis. Mums vēl var nosegt Gražuļa trūkumu, gruzīniem nav tās kvalitātes lai nosegtu Toko iztrūkumu

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:53, pirms 3 mēnešiem
zaxx rakstīja: Mēs svilpodami ņemsim šo maču
Pret Filipinām būs tas pats. Viņiem nav Klārksona.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:54, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: gruzīņiem ir KAUT VIENS TĀDS kā KP?))...Gražulis? un t.t....saprotu,ka esi par rašistiem,bet te ir LATVIEŠI!!!!
un kad Strēlnieks sāks,tad Uhhhhhh
Sava taisnība jau rebelam ir. Mēs bez KP dabūjām 5. vietu PK. Izlasē nav spēlējis pasen - mēs bez viņa varam iztikt. Kamēr gruzīņiem tāds Šengēlija ir komandas galvenais motors.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:55, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds čilā? Vai mazums basketā spēļu, kad 20 punktu pārsvaru izsēj? Nerunājot par to, ka atslābumā noraut vieglāk traumas un kas zin vai beigās punktu attiecībai nebūs nozīme.
Arī tev ir taisnība, bet pie liela punktu pārsvara un pārsvarā spēles ziņā, nevajadzētu mums pašiem līst situācijas, kur varam notraumēties un nevajadzīgi riskēt.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:55, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāds čilā? Vai mazums basketā spēļu, kad 20 punktu pārsvaru izsēj? Nerunājot par to, ka atslābumā noraut vieglāk traumas un kas zin vai beigās punktu attiecībai nebūs nozīme.
vienmēr var būt,kā vār būt...bet nospļaujies

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:56, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sava taisnība jau rebelam ir. Mēs bez KP dabūjām 5. vietu PK. Izlasē nav spēlējis pasen - mēs bez viņa varam iztikt. Kamēr gruzīņiem tāds Šengēlija ir komandas galvenais motors.
un uzreiz ir redzams, ka nav līdera viņiem, kurš uzvilks uz sevis mūsu defu. Mums nav jāiespringst un varam palikt 1 vs 1

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:56, pirms 3 mēnešiem
Labdien, zilie rakstīja: Atvāciet atpakaļ tos Bertānus no izlases!!! Lūdzu!!!
kapēc? vienam trīņos pa 3 spēlēm 5/26, otrs pat 5 min. noskriet pa laukumu vairs nevar.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:57, pirms 3 mēnešiem
Mejeris 1.puslaikā noņēma visus jautājumus, kādēļ viņš ir 12niekā, savukārt Čavars izskatās vnk traģiski.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:58, pirms 3 mēnešiem
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:58, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Arī tev ir taisnība, bet pie liela punktu pārsvara un pārsvarā spēles ziņā, nevajadzētu mums pašiem līst situācijas, kur varam notraumēties un nevajadzīgi riskēt.
Un tajā pašā laikāpret tik netīru komandu kā gruzīņi ieslēgt atslābumu ir sliktākais, ko var izdarīt. Pašiem nevajag riskēt, bet čilojot zūd koncentrācija - aug traumu risks.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:58, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: vienmēr var būt,kā vār būt...bet nospļaujies
Es vienkārši saku, ka nav pamata atslābināties.

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:58, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Toko ir augstāka līmeņa spēlētājs, kā Gražulis. Mums vēl var nosegt Gražuļa trūkumu, gruzīniem nav tās kvalitātes lai nosegtu Toko iztrūkumu
Kurš var nosegt Gražula trūkumu ???????
Mēs vispār šodien spēlejam basketnolu bez centra , to tak tu spēj saskatīt ?
Un kāpec Andžeju atstāja malā ?

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:59, pirms 3 mēnešiem
par latvijas uzvaru

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:59, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un tajā pašā laikāpret tik netīru komandu kā gruzīņi ieslēgt atslābumu ir sliktākais, ko var izdarīt. Pašiem nevajag riskēt, bet čilojot zūd koncentrācija - aug traumu risks.
Teiksim tā, mēs varam čilojot baudīt otro puslaiku, varam neiespringt

     [+] [-]

, 2024-07-02 19:59, pirms 3 mēnešiem
Apbrīnojami cik traģiski Dāvis izprot zonas aizsardzību un cik uzkrītoši vispār nezina, kur un kā vinam atrasties laukumā. Parējiem gribas tieši aizsardzību un disciplīnu tajā uzslavēt - pagaidām. Veicas, ka Gruzija sodiņus nemet.
Uzbrukumā slikti izskatās kustība bez bumbas, iemesti tālie to piesedz un nesoda. Un dieva dēļ, tak neļaujiet Rodionam driblēt...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 19:59, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Teiksim tā, mēs varam čilojot baudīt otro puslaiku, varam neiespringt
Mēs - jā. Ar piebildi, ja paši basketbolisti neaizrausies ar čilošanu.

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:00, pirms 3 mēnešiem
j888 rakstīja: Kurš var nosegt Gražula trūkumu ???????
Mēs vispār šodien spēlejam basketnolu bez centra , to tak tu spēj saskatīt ?
Un kāpec Andžeju atstāja malā ?
Šmits, pašlaik defā Mejeris.

Gražulis nav un nekad nav bijis centrs, ja kas. Gražulis ir spēka uzbrucējs

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:00, pirms 3 mēnešiem
Labi, ka Latvija grauj, savādāk te džeks, kuram guļamistaba izlīmēta ar Zorika plakātiem, bet virtuve ar Gailīša plakātiem, tagad uguņus spļaudītu.

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:00, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: mums nav Porziņģa...bik piever vārstuli...kādi šengelija?!)) smieklīgais
Būtu interesantāka spēle, ja gruzīniem būtu Šengelija laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:00, pirms 3 mēnešiem
Džunārs69 rakstīja: kapēc? vienam trīņos pa 3 spēlēm 5/26, otrs pat 5 min. noskriet pa laukumu vairs nevar.
ka tik nolaist mīksto no dīvāna...t.s.bez pamatojuma - skumji
gan Bertāni vēl sevi parādīs

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:01, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Mēs - jā. Ar piebildi, ja paši basketbolisti neaizrausies ar čilošanu.
Vienīgais, kas mani baida šajā un arī skatoties uz izšķirošajām spēlēm, ir tas, ka mums mazo defs klibo un tas ir pret gruzīniem

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:02, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Šmits, pašlaik defā Mejeris.

Gražulis nav un nekad nav bijis centrs, ja kas. Gražulis ir spēka uzbrucējs
Nesaprati uzrakstīto ?

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:02, pirms 3 mēnešiem
j888 rakstīja: Nesaprati uzrakstīto ?
Laikam Tu nesaprati, ja piesauci centrus.

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:04, pirms 3 mēnešiem
MŪSU ZEME
Latvija
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO, MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:04, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Vienīgais, kas mani baida šajā un arī skatoties uz izšķirošajām spēlēm, ir tas, ka mums mazo defs klibo un tas ir pret gruzīniem
Tas bija paredzami. Un īsti labāk arī nevarēja - Kurucs Daira vietā ar diez vai būtu liels uzlabojums. Tīri defā gan jau, bet pārējos spēles elementos diez vai.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:05, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: ka tik nolaist mīksto no dīvāna...t.s.bez pamatojuma - skumji
gan Bertāni vēl sevi parādīs
jau iepriekšējā ciklā pret Bulgāriju parādija 1/9, soreiz vel švakāk

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:06, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas bija paredzami. Un īsti labāk arī nevarēja - Kurucs Daira vietā ar diez vai būtu liels uzlabojums. Tīri defā gan jau, bet pārējos spēles elementos diez vai.
Galvenais, lai tas mūs nepieviļ izšķirošajās spēlēs. Papildus pozitīvais ir tas, ka mēs to noteikti varam uzlabot no soliņa

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:07, pirms 3 mēnešiem
ūūū Dairis smuku spagatu gaisā uztaisa un atkal zaudē bumbu

  +2 [+] [-]

, 2024-07-02 20:08, pirms 3 mēnešiem
mūsējie ATKAL grib uztaisīt validola spēli?

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:10, pirms 3 mēnešiem
erty rakstīja: Būtu interesantāka spēle, ja gruzīniem būtu Šengelija laukumā.
Jà ,tad varētu salīdzināt viņh ar Bitadzi 🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:15, pirms 3 mēnešiem
Dāvis uznāk un 30 sekundēs 3 mīnusus nopelna

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:15, pirms 3 mēnešiem
BERTĀNS! - LIELISKI!!!!)))lne lāzers,NEKAS

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:16, pirms 3 mēnešiem
labais, Bertāni vēl mēģina izglābt Gruzijas izlasi!!!

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:17, pirms 3 mēnešiem
Spēle ar kāju nebij? Man slkta redze...

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:18, pirms 3 mēnešiem
j888 rakstīja: Jà ,tad varētu salīdzināt viņh ar Bitadzi 🤣
Bitadze ir lomas spēlētājs, gluži kā Dāvis. Šengelija ir līderis Eirolīgas komandā, kurš veido rezultātu. Atlētisks un ātrs garais ar labu metienu. Viņa nozīme Gruzijas izlasē ir ļoti liela, ko parāda haoss pie situācijas, kad viņš nevar spēlēt.
Izklausās godīgi - mums nav KP, bet viņiem spēlētu Šengelija.

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:18, pirms 3 mēnešiem
bet kas ar lāzeri ir noticis? kāpēc palicis TIK šķībs? - ja KP bija traumas,tad...
žēl

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:19, pirms 3 mēnešiem
Bertāns nobloķēts.... tak no no augšas bij jāliek....

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:20, pirms 3 mēnešiem
Petrus rakstīja: Bertāns nobloķēts.... tak no no augšas bij jāliek....
pa mīkstu viņš

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:22, pirms 3 mēnešiem
Strēlnieks - Lomažs, pagaidām īsti kopā nestrādā

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:22, pirms 3 mēnešiem
par ko bija sods?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:23, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: par ko bija sods?
bloks kustībā. Standarta Čavara problēma

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:23, pirms 3 mēnešiem
STRAUTIŅŠ!!!

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:23, pirms 3 mēnešiem
Tiešām Čavara vietā nevarēja AP ņemt?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:24, pirms 3 mēnešiem
Kur ir Zoriks ?? Kāda v.. pēc viņu laukumā nelaiž????

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:24, pirms 3 mēnešiem
ja Strēlnieks vada spēli, tad viss apstājas, tā jau nav diži liela kustība uzbrukuma zonā, bet nu tad vispār nekas nenotiek, viens uz otru kaut ko gaida...

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:24, pirms 3 mēnešiem
zaxx rakstīja: Kur ir Zoriks ?? Kāda v.. pēc viņu laukumā nelaiž????
Tas ir labs jautājums, rēķinot, ka no mazajiem, viņam ir labākais defs un ar to mazajam galam ir problēmas. Pie tam, Gruzijas īsais gals, nav pat tik augsta līmeņa

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:25, pirms 3 mēnešiem
Strautiņš met ar zemu trajktoriju, bet trāpa. Labi.

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:25, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tiešām Čavara vietā nevarēja AP ņemt?
AP baidās uzbrukt !!!

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:25, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tiešām Čavara vietā nevarēja AP ņemt?
Pašečnis tak jau sen būtu nost nost ar 5 piezīmēm pret šiem gruzīņu garajiem

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:25, pirms 3 mēnešiem
Džunārs69 rakstīja: AP baidās uzbrukt !!!
ACB baidījās uzbrukt?

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:27, pirms 3 mēnešiem
Subjektīvais rakstīja: Pašečnis tak jau sen būtu nost nost ar 5 piezīmēm pret šiem gruzīņu garajiem
Šim apgalvojumam nav pamata

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:29, pirms 3 mēnešiem
Ķekava VISTUvaiNEKO rakstīja: Pamats ir tads ka vins ir viens liels tizls lempis un Banki to redzeja
Tikai tavs lempis spēlēja ACB un spēlēja labi

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:29, pirms 3 mēnešiem
Strautiņš parāda, kāpēc viņš ir priekšā Timmam

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:30, pirms 3 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tas ir labs jautājums, rēķinot, ka no mazajiem, viņam ir labākais defs un ar to mazajam galam ir problēmas. Pie tam, Gruzijas īsais gals, nav pat tik augsta līmeņa
tagad ir mūsu spēle, un galvenais, lai to neatlaižam

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:32, pirms 3 mēnešiem
Uz priekšu latvieši!🇱🇻
Par Mūsu LIELO,MĪĻO, STIPRO LATVIJU 🇱🇻🇱🇻🇱🇻 💕💪 🔥

  -1 [+] [-]

, 2024-07-02 20:34, pirms 3 mēnešiem
Ķekava VISTUvaiNEKO rakstīja: es domaju Brazilji mus izvaros ar +25 un balle beigta, ta ka ssezhat sunja buda!
krievu miskaste vienmēr to tik vien māk kā izliet savas putina vēmekļus - paldies Tev krievs - zināsim TEVI

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:37, pirms 3 mēnešiem
BERTĀNS!!!

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:37, pirms 3 mēnešiem
artenio rakstīja: krievu miskaste vienmēr to tik vien māk kā izliet savas putina vēmekļus - paldies Tev krievs - zināsim TEVI
lielāka miskaste ir kura rašistiem uzmanību pievērš.

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:39, pirms 3 mēnešiem
Žēl, ka neredzam šo spēlētāju gruzīniem laukumā.
https://youtu.be/fb5CSFp-RhI?si=YUN...

Cerēju, ka spēlēs šajā turnīrā gan viņš, gan Vucevičs. Tagad paliek tikai Vucevičs.☹

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:43, pirms 3 mēnešiem
Andža Lakotkins rakstīja: lielāka miskaste ir kura rašistiem uzmanību pievērš.
ja nepievērsīsieties SMIRDOŅAI,tad atkal vari būt okupēts vai lopu vagonos izsūtīts....tiešām esiet TIK stulbs,ka neasprotiet,ko tagad dara tupins?

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:46, pirms 3 mēnešiem
Ķekava VISTUvaiNEKO rakstīja: tu esi jebuchijs klauns un nesaproti ka vins nekad neuzbruks NATO valstij, ja uzbruks, Krieviju noslaucis 1 dienas laika no zemes kartes
hmm,dod 100% vai tomēr atstāj 0,1% ar kuru pietiek,lai....lai

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:47, pirms 3 mēnešiem
UZvara!!!!

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:47, pirms 3 mēnešiem
ir vienreiz jāsaprot,ka mēs NEZINAM VISUS

     [+] [-]

, 2024-07-02 20:47, pirms 3 mēnešiem
PAR LIELU LATVUJU !!!!
❤️❤️🤍❤️❤️